PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Heb je nog wat tips voor een noob?
Steam/XBL: Avioto
Volg EXACT de groene lijn op de GPS. Zet hood-cam aan voor meer overzicht. Geef niet teveel gas; de auto reageert beter halfrollen/halfgas op stuurbeweging.Avioto schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:00:
Ik heb een kussen uit het raam gegooid bij die challenge (echt waar). Ik krijg het niet voor elkaar.
Heb je nog wat tips voor een noob?
Er zit een soort van pad op de groene lijn tussen de bomen door; volgen is minste weerstand en/of botsen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dat had je wat mij betreft onder een spoiler scherm mogen zetten....grrrr.MAX3400 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:20:
[...]
Volg EXACT de groene lijn op de GPS. Zet hood-cam aan voor meer overzicht. Geef niet teveel gas; de auto reageert beter halfrollen/halfgas op stuurbeweging.
Er zit een soort van pad op de groene lijn tussen de bomen door; volgen is minste weerstand en/of botsen.
Zo heb ik het ongeveer ook gedaan,alleen ben ik iets eerder linksaf gegaan bij het begin en daarna de groene lijn opgepikt.MAX3400 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:20:
[...]
Volg EXACT de groene lijn op de GPS. Zet hood-cam aan voor meer overzicht. Geef niet teveel gas; de auto reageert beter halfrollen/halfgas op stuurbeweging.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ik heb zelf alleen rem lijn aanstaan.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Toen heb ik op gegeven moment de route amper gevolgd en had ik nog 8sec over
Ik heb de gps lijn gevolgd op de mini map,dus niet de ideale lijn .
Ah, ik dacht groene lijn-->ideale lijnskreppiedoe schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:25:
[...]
Ik heb de gps lijn gevolgd op de mini map,dus niet de ideale lijn .
Maar bij die Showcase kan je inderdaad het beste de weg volgen, heb wel redelijk wat bochten afgesneden
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Nog mensen mogelijk online rond 11:00 voor Roadtrippies?
[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 14-10-2014 09:42 ]
Nope, sorry.MAX3400 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:37:
Bezig met die stomme Playground achievement. Dat kost je gewoon 3 uur van je leven als je geen King/Infected in je roadtrips krijgt
Nog mensen mogelijk online rond 11:00 voor Roadtrippies?
Ik kan wel vanavond als je wil, even achievements hunten
60% voor Playground. Wel al 92% voor de 100 Championships.MK1998NL schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:46:
[...]
Nope, sorry.
Ik kan wel vanavond als je wil, even achievements huntenHoe ver zit je nu al? 90%?
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Live lijkt weer live te zijn sinds gisteravond 22:00 ongeveer.Nutterd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:00:
helaas vanavond pas weer online denk tegen 21.00...hoop dat Live het dan wel doet
Op Youtube staat er ook een filmpje online hoe je hem moet rijdenMAX3400 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:20:
[...]
Maakt het een stuk makkelijker.
ik ben zelf nog gewoon de champions aan het spelen nog 5 te gaan staat er voor de finale.
Oh, dan heb je nog even te gaanMAX3400 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:48:
[...]
60% voor Playground. Wel al 92% voor de 100 Championships.
Same hier, nog een stuk of 4 championchips voordat ik de finale in kan... Om een of andere reden schiet het bij mij niet opPykow schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:37:
[...]
ik ben zelf nog gewoon de champions aan het spelen nog 5 te gaan staat er voor de finale.
Ben er vanavond ook wel even....niet dat ik zo goed ben maar dat maakt niet uitNutterd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:00:
helaas vanavond pas weer online denk tegen 21.00...hoop dat Live het dan wel doet
Beste is met 1 of 2 type auto's elke locatie qua championship af te werken. Ik heb nu een erg goed rijdende hatch en modern muscle, elke locatie heeft zo'n championship, dan gaat het best rap. (tunings zijn geshared, Megane RS250 en 2015 Mustang GT). Alleen klote als de roadtrip je naar andere locatie stuurt waar je die races al gedaan hebt, gelukkig nog 2 auto's in backup. Gisteren van 9 naar 5 gegaan.MK1998NL schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:10:
Same hier, nog een stuk of 4 championchips voordat ik de finale in kan... Om een of andere reden schiet het bij mij niet op
Alleen die tussenraces (tegen luchtballonen en vliegtuig) liep ik continue op vast.
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 14-10-2014 12:25 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik vind het juist leuk om iedere keer andere kampioenschappen te rijden...ik probeer wel veel te doen met de auto's in mijn garage omdat ik nog steeds niet het geld heb voor mijn Mclaren P1 en deze te tunenSinergyX schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:24:
[...]
Beste is met 1 of 2 type auto's elke locatie qua championship af te werken. Ik heb nu een erg goed rijdende hatch en modern muscle, elke locatie heeft zo'n championship, dan gaat het best rap. (tunings zijn geshared, Megane RS250 en 2015 Mustang GT). Alleen klote als de roadtrip je naar andere locatie stuurt waar je die races al gedaan hebt, gelukkig nog 2 auto's in backup. Gisteren van 9 naar 5 gegaan.
Alleen die tussenraces (tegen luchtballonen en vliegtuig) liep ik continue op vast.
en die tussenraces vind ik juist makkelijk...alleen die showcases vind ik echt K*T of er nou bijstaat dat ze easy,medium of hard zijn ik moet ze iedere keer 10x opnieuw doen
[ Voor 8% gewijzigd door Nutterd op 14-10-2014 12:30 ]
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dus niet steeds 4 a 5 races doen en dan weer met de roadtrip ergens anders naartoe gaan?SinergyX schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:24:
[...]
Beste is met 1 of 2 type auto's elke locatie qua championship af te werken. Ik heb nu een erg goed rijdende hatch en modern muscle, elke locatie heeft zo'n championship, dan gaat het best rap. (tunings zijn geshared, Megane RS250 en 2015 Mustang GT). Alleen klote als de roadtrip je naar andere locatie stuurt waar je die races al gedaan hebt, gelukkig nog 2 auto's in backup. Gisteren van 9 naar 5 gegaan.
Thanks! Ik zal het van het weekend even proberenMAX3400 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:20:
[...]
Ik was juist bezig met allerlei shortcuts te vinden
Steam/XBL: Avioto
ik heb nog niks aan mijn setup gedaanSinergyX schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:39:
Probleem zit vaak in de debiele logica van de race-setup. Ik heb altijd voorkeur van enkel straat-races of hier en daar een zandweggetje erbij, maar snap niet wat een country-race bij de super en hypercars doet.. heb je weer compleet andere setup nodig, waar die offroad tunes niet echt bepaald goed werken.

Xbox Live: Chevalric
Afhankelijk hoe makkelijk je races doorkomt, kan dat ook gewoon. Ik heb gewoon een ... hekel aan de default settings van een auto (zelfs een C-klasse hou je niet normaal op de weg), dat ik enkel zelftune wagen ga rijden aangepast op mijn rijstyle, voor mijn gevoel gaat dat een flink stuk beter.MK1998NL schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:42:
Dus niet steeds 4 a 5 races doen en dan weer met de roadtrip ergens anders naartoe gaan?
Op FM5 doe ik het vaak zelf, op Horizon boeit het me niet zo heel veel aangezien de physics een stukje minder "goed" zijn.Chevalric schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:59:
Tunet hier iemand z'n auto's zelf, of downloaden jullie ook gewoon een tuning met een hoge rating? Het zelf tunen lijkt me best handig (aangezien een gedownloade tuning vaak gelockt is), maar ik snap er te weinig van om dat echt goed te kunnen doen.
hmm toch ook maar eens gaan downloaden dan...LOTG schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:14:
Ik kan er geen flikker van, meestal word de auto slechter dus ik doe er niet aan. In het geval dat de auto te onhandelbaar is wil ik nog wel eens een downloaden.
dat doe ik ook...maar ik denk dat je vooral online veel hebt aan een goeie tune...ik merk dat ik daar toch wel iets tekort kom (door eigen kunnen maar denk ook een stukje auto)MAX3400 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:28:
Domme vraag maar waarom downloaden jullie tunes? Tot op heden rij ik bijna alle kampioenschappen met de auto helemaal standaard. Afgezien vam wat driften, zijn ze voldoende goed om mee te kunnen komen.
Mja offline is het prima doen zonder setup (al weet ik niet hoe het gaat met hoogste moeilijkheidsgraad). Ik heb alleen wel een paar keer bij auto's de auto-upgrade gebruikt om sommige auto's wel wat beter te maken. Volgens mij scheelt dat meer dan een setup.Nutterd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:51:
[...]
dat doe ik ook...maar ik denk dat je vooral online veel hebt aan een goeie tune...ik merk dat ik daar toch wel iets tekort kom (door eigen kunnen maar denk ook een stukje auto)
Plus ik hou van driften, dus dat lukt vaak niet zo goed met gedownloade setups
Meestal probeer ik voornamelijk de handling te verbeteren, en als ik het echt niet kan bij houden dan de performance.
We hebben 2x 5 parties... Beter zoekenNutterd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:48:
Iedereen weg?
Verwijderd
En ook sorry freakpost
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2014 21:43 ]
Niet... Exclusive preorder via Microsoft ☺;-)MK1998NL schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:01:
Weet iemand hoe je de Audi RS4 Avant krijgt? Kan hem nergens vinden, maar al verschillende keren tegengekomen
Verwijderd
Dat was als je hem (horizon 2) hebt verkregen met een pre-order bij alleen de microsoft-shop (dus niet de xbox live). Althans, dat zegt googleMK1998NL schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:01:
Weet iemand hoe je de Audi RS4 Avant krijgt? Kan hem nergens vinden, maar al verschillende keren tegengekomen
MAX3400 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:13:
[...]
Niet... Exclusive preorder via Microsoft ☺;-)
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:16:
[...]
Dat was als je hem (horizon 2) hebt verkregen met een pre-order bij alleen de microsoft-shop (dus niet de xbox live). Althans, dat zegt google
Wel gepreorderd, niet via MS
Boeiuh; reed net met baloutje in een lobby met meerdere RS4's; weet niet of de chauffeurs dronken waren ofzo maar ze waren niet echt een match tegen onze Bentley/Lotus-combo
Totdat ik een boom van wat dichter bij wilde bekijkenMAX3400 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:32:
[...]
Boeiuh; reed net met baloutje in een lobby met meerdere RS4's; weet niet of de chauffeurs dronken waren ofzo maar ze waren niet echt een match tegen onze Bentley/Lotus-combo
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Zal morgen mijn Exige tune nog even onder de loep nemen en sharen. Het weegt niks, het kan niks maar het heeft ook weinig tegenstand.job115 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:34:
[...]
Totdat ik een boom van wat dichter bij wilde bekijken
Die boom was idd wel zuur zo 15s van de finish.
[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 14-10-2014 22:44 ]
Stations zijn cool. Net zoals busjes. Mijn lieve DHL Transit (nog geen tijd gehad om de PostNL versie te downloaden) en de hippiebus. Die iedereen uitlachteMAX3400 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:32:
[...]
Nu serieus
En ja, dronken had ik pas ook bij volgens mij. Die moesten ook elke, maar echt elke boom van dichtbij zien
Viel wel mee toch ?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Whoohooo...daar sta ik met m'n RS4 hahahaha....hielt het echt niet bij
Maar die pikey de bikkel, maargoed dat hij bleef, club exp ftw enzo
Ach, Club XP... Zoals ik gisteren al liet vallen in de chat (later op de avond) lijkt het erop dat de aandacht voor de Club voor sommigen wat minder is; bijna 50% van de leden (Tweakers of niet) had sinds maandag 01:00 FH2 in zijn geheel niet opgestart gehad en minstens 1 XP puntje gescoord door online/offline iets te doen.SinergyX schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:37:
Maar die pikey de bikkel, maargoed dat hij bleef, club exp ftw enzo
Vond wel wat de invites gisteravond wat lastig werkten; kreeg steeds dat de sessie vol was of niet meer bestond.
Ondertussen wel op weg naar tier 7, maar ik moet weer eens veel tijd in Forza 5 gaan steken wil ik dat halen.
Ik kwam helemaal niet in die chats......geloof ook dat m'n xbox op moderate staat...vanavond eens kijken of ik dat goed kan krijgen.MAX3400 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 07:36:
[...]
Ach, Club XP... Zoals ik gisteren al liet vallen in de chat (later op de avond) lijkt het erop dat de aandacht voor de Club voor sommigen wat minder is; bijna 50% van de leden (Tweakers of niet) had sinds maandag 01:00 FH2 in zijn geheel niet opgestart gehad en minstens 1 XP puntje gescoord door online/offline iets te doen.
Vond wel wat de invites gisteravond wat lastig werkten; kreeg steeds dat de sessie vol was of niet meer bestond.
hier ook! wel lekker gereden gisteren alleen Flinstone had een magneet in zijn auto...wat ik ook probeerde bleef hem maar rakenMAX3400 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 07:36:
[...]
Ach, Club XP... Zoals ik gisteren al liet vallen in de chat (later op de avond) lijkt het erop dat de aandacht voor de Club voor sommigen wat minder is; bijna 50% van de leden (Tweakers of niet) had sinds maandag 01:00 FH2 in zijn geheel niet opgestart gehad en minstens 1 XP puntje gescoord door online/offline iets te doen.
Lang niet iedereen speelt dagelijks en het is soms ook maar kiezen wat je wil spelen. FH avondje kan ik zo inruilen voor een FIFA of anderen spelen weer Destiny. Ik ben soms in FH2, maar puur bezig met nieuwe ontwerpen, krijg je geen exp van binnenMAX3400 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 07:36:
[...]
Houd er maar over op, ik kan party's joinen maar chat werkt vaak niet of valt weg.VFRRijder schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:06:
[...]
Ik kwam helemaal niet in die chats......geloof ook dat m'n xbox op moderate staat...vanavond eens kijken of ik dat goed kan krijgen.
Gisteravond een paar keer geprobeerd te joinen maar wat ik ook deed geen chat.
Poorten handmatig forwarden of via upnp maakt geen verschil, zal wel xbox live problemen zijn.
Je zou is een keer clear alternate mac address in de netwerk settings kunnen doen.Winkiller schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:43:
[...]
Houd er maar over op, ik kan party's joinen maar chat werkt vaak niet of valt weg.![]()
Gisteravond een paar keer geprobeerd te joinen maar wat ik ook deed geen chat.
Poorten handmatig forwarden of via upnp maakt geen verschil, zal wel xbox live problemen zijn.
Doe het in blokken, begin hoekje, helemaal omhoog. Stukje rechts, helemaal naar beneden. Rechts, omhoog etc.LOTG schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:00:
Voor een half uur naar de kaart staren helaas ook niet...
Kijk vooral in die steden met kleine wegen en kruispunten, soms moet je op een kruispunt van beide kant hebben gereden om hem als 'driven' te krijgen.
Inmiddels heeft mijn XB1 (tijdelijk) een vast IP adres en ik kon weer weer de chat gebruiken binnen FH2. Even online gezeten met baloutje maar daar was ik ook weer snel mee klaar. Het was een echt beuk festijn in die online sessie, een beetje beuken mag maar het mag niet de hoofdzaak zijn in een online sessie.shadowman12 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:22:
[...]
Je zou is een keer clear alternate mac address in de netwerk settings kunnen doen.

Niet kunnen chatten is echt een NAT probleem, hoe vervelend het ook is.Winkiller schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:24:
[...]
Inmiddels heeft mijn XB1 (tijdelijk) een vast IP adres en ik kon weer weer de chat gebruiken binnen FH2. Even online gezeten met baloutje maar daar was ik ook weer snel mee klaar. Het was een echt beuk festijn in die online sessie, een beetje beuken mag maar het mag niet de hoofdzaak zijn in een online sessie.
Beste remedie;
Xbox vast IP adres geven, Gateway en DNS adressen handmatig in je Xbox zetten.
In je router de Xbox via de poort forwarding toegang geven tot de benodigde poorten op het "vaste" IP adres van je Xbox.
Poort 80 ???? Zie ik veel mensen denken, ja... Dat is voor de Internet Explorer in de One die het mogelijk maakt om te internettenVoor Xbox Live moeten de volgende poorten geopend zijn:
•Poort 88 (UDP)
•Poort 3074 (UDP en TCP)
•Poort 53 (UDP en TCP)
•Poort 80 (TCP)
•Poort 500 (UDP)
•UDP-poort 3544 (UDP)
•UDP-poort 4500 (UDP)
[ Voor 38% gewijzigd door Bullet NL op 15-10-2014 16:41 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
En toch blijft het raar omdat ik nooit problemen had met de xbox one en mijn internet.

Vanavond ga ik wel weer even spelen vanaf ongeveer 19:00 uur, eens kijken of ik dit keer weer een complete online roadtrip kan maken zonder glitches.
[ Voor 7% gewijzigd door Winkiller op 15-10-2014 16:53 ]
Party joinen vanuit FH2 via de hamburger toets en de social tab en niet via het party scherm van de XB1 !?MK1998NL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:55:
Ben ik de enige, maar ik móet het Party scherm open laten staan (snapped), als ik die sluit (unsnap) gaat hij uit en kan ik niemand horen en vice versa. Heeft iedereen dit, is een workaround voor... Vind het namelijk verdomd irritant, dat blijft er van mijn 26" scherm niet meer veel over
Volgens mij heb ik die gekregen omdat ik van tier 6 naar 7 ben gegaan.
[ Voor 37% gewijzigd door skreppiedoe op 15-10-2014 17:36 ]
Komen ook niet. FH2 is geen "echte" bestseller helaas dus de packs komen met CoD de komende tijd.StealthyPeanut schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:24:
Dit is wel echt een game waar ik de Xbox One voor zou aanschaffen, maar ik kan nergens echt packs vinden met FH2. Zoek ik verkeerd? Of zijn ze er gewoon nog niet?
Oh: nieuws: Microsoft kondigt Xbox One-bundel met twee Assassin's Creed-games aan
[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 15-10-2014 17:38 ]
Hamburger toetsWinkiller schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:12:
[...]
Party joinen vanuit FH2 via de hamburger toets en de social tab en niet via het party scherm van de XB1 !?
Waarschijnlijk welskreppiedoe schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:32:
Volgens mij heb ik die gekregen omdat ik van tier 6 naar 7 ben gegaan.
TrueSinergyX schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:40:
Sunset bundel? Daar gaat je stelling van 'echte' bestsellers
Nog 2 steden en dan ben ik klaar met de ChampionshipsPykow schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:09:
Zo nog 2 of 3 championsships en dan ben ik klaar voor de finale
Nu al ?? Lekker doorgereden dusMAX3400 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:45:
[...]
Nog 2 steden en dan ben ik klaar met de Championships
Poort 80 inkomend is niet nodig om te kunnen browsen op je Xbox hoor. Het browse verkeer gaat vanaf je Xbox naar poort 80 en niet andersom.Bullet NL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:37:
Poort 80 ???? Zie ik veel mensen denken, ja... Dat is voor de Internet Explorer in de One die het mogelijk maakt om te internetten
Even afgezien daarvan, ik heb een heeeel andere lijst met portforwards voor mijn One, en dan met name voor FM5 en FH2 ingesteldMr Magic schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:38:
[...]
Poort 80 inkomend is niet nodig om te kunnen browsen op je Xbox hoor. Het browse verkeer gaat vanaf je Xbox naar poort 80 en niet andersom.
TCP: 53, 80, 3074, 3075, 42920
UDP: 53, 88, 500, 3074, 3075, 3076, 3544, 4500, 36081, 42920, 49390
Deze set met poorten heb ik ooit eens copy/paste gedaan van de beta-forums van mei, uit mijn hoofd.
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen enkele poort ingesteld voor zowel de 360 als de One, en op beide een open nat verbinding.
Geen idee hoe jouw netwerk eruit ziet maar bij mij is alles dedicated IP & achter firewall dus ik moet wel forwarden/NATten.DutchCrownNL schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:52:
Zijn er zoveel poorten nodig ?
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen enkele poort ingesteld voor zowel de 360 als de One, en op beide een open nat verbinding.
Je bedoeld elk apparaat eigen ip op basis van mac adres ? Ja dat heb ik ook.MAX3400 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:12:
[...]
Geen idee hoe jouw netwerk eruit ziet maar bij mij is alles dedicated IP & achter firewall dus ik moet wel forwarden/NATten.
Firewall zit in de router hier, of heb jij een dedicated firewall draaien ?
Wel crash je steeds na dat er gevoted moet worden.
Solo heb ik vandaag de eerste final gewonnen.
Voor de rest flink bezig geweest met borden en bucket list, nog maar 2 te gaan. De skill challenges hebben ook meteen flink wat perks opgeleverd dus dat is ook nog maar wat weg werken.
En dan is de neurose tevreden gesteld en gaan we verder met championships.
Gisteren ook 2 keer een harde crash online, niet persé na het voten. Gewoon hup zwart scherm en geluid blijft hangen. Kon gelukkig nog wel naar Home, maar hoop dat ze dat toch proberen te fixen met een patch.Pykow schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:39:
Wel crash je steeds na dat er gevoted moet worden.
Mijn laatste stukje weg vond ik overigens met puur toeval. Was aan het wachten om een lobby te joinen dus reed gewoon doelloos even wat rond bij die golfclub en verrek opeens nummertje 315 te pakken.
Puur toeval dus
Zie alleen de laatste dagen nergens meer bordjes verschijnen terwijl ik er best nog wel wat moet. Moet je daar ook maar toevallig tegenaan rijden, of moet je echt op zoek?
Ja, je moet zoeken!!!DutchOwnage schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:48:
[...]
Zie alleen de laatste dagen nergens meer bordjes verschijnen terwijl ik er best nog wel wat moet. Moet je daar ook maar toevallig tegenaan rijden, of moet je echt op zoek?

Of je pakt de kaarten erbij die eerder in het topic zijn gepost
Ik heb meer problemen met dat ik geen auto's met camera icoontje meer zie. Bijna 140240 gehaald maar ze worden nu toch echt erg schaars.
Ik moet ook zeggen dat foto mode wel erg ruk is geimplementeerd. Je moet vrij lang d-up vast houden, waardoor je dus de joystick moet loslaten (goodbye steering) en als je uit foto mode gaat heb je ongeveer 0.5s om te beslissen wat je wilt doen om die crash te gaan voorkomen. Meestal niet veel.
[ Voor 32% gewijzigd door LOTG op 16-10-2014 11:12 ]
Hoe kan dat dan? Ik heb ze allemaal al, ik denk een week ofzo. Sowieso kan je er minstens 3 of 4 per startgrid fotograferen; bij 28 klassen zijn dat er al minstens 100.LOTG schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:07:
Ik heb meer problemen met dat ik geen auto's met camera icoontje meer zie. Bijna 140 gehaald maar ze worden nu toch echt erg schaars.
Het helpt ook erg als je vaak van auto-klasse wisselt; van Championship naar Championship kom je vaak in een groep van andere auto's terecht. Er zit er altijd wel eentje tussen die je nog moet fotograferen.
Ook kan je de Forza Promo filteren op "Not Captured" en "Owned"; misschien heb je wel 20 auto's in jouw garage die je nog niet op de foto gezet hebt.
[ Voor 61% gewijzigd door LOTG op 16-10-2014 11:15 ]
gisteravond weer lekker online geraced, geen crash gehad alleen werd ik opeens de lobby uitgeknald...en had weer de verkeerde auto keuze (BMW M1)

En ik heb zowaar 2.015 credits gekregen voor mijn design
Voor wie het interesseert:
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!