Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
aah ok thanks voor de tip...ik zag die perk staan ik dacht dat het dan misschien slimmer was om te bewaren...maar dan ga ik straks voor ik ga beginnen effe gokkenMAX3400 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:41:
[...]
??? Ik ben VIP en heb alle perks en krijg alsnog prijzen van een paar duizend Cr. Niet echt de moeite waard om alles te bewaren, imho
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Ik heb je ff toegevoegd, anders stuur je vanavond maar even een message ofzoNutterd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:35:
[...]
ik heb vanavond wel zin om wat te raggen weet alleen niet precies hoelaat ik thius ben maar kan anders wel later joinen!
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb ook nog steeds lage prijzen er tussen maar met die perk tikt het wel lekker aan als je een auto van 220.000 credits wint want je krijgt naast de auto ook dat bedrag.MAX3400 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:41:
[...]
??? Ik ben VIP en heb alle perks en krijg alsnog prijzen van een paar duizend Cr. Niet echt de moeite waard om alles te bewaren, imho
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Steam/XBL: Avioto
Nog geen Xbox Live Gold?Avioto schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:07:
Hartelijk dank voor alle invites om online te racen, ik heb alleen nog geen xbl gold! Dus daarom accepteer ik ze niet. Ik twijfel of het wel de moeite waard is om te kopen alleen voor Forza.

Maar ja het is het zeker waard, zelfs alleen voor Forza.
Je moet dan eerst met een aantal in een party zitten en/of een private game aanmaken om via daar een public game te joinenMarcello83 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:16:
Hoe kan ik op Roadtrip met mede GOT'ers? Heb een aantal van jullie in mijn vriendenlijst en zit momenteel in tier3 van de GOT club maar zie nergens iets on te joinen aan een groep ofzo. Mijn tag is Marsman83
Echter zodra iemand van je vriendenlijst een game heeft zul je die zien in het start menu onder social.
Ik vind het erg duur, en je krijgt er verder ook niet veel voor terug.DutchCrownNL schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:15:
[...]
Nog geen Xbox Live Gold?![]()
Maar ja het is het zeker waard, zelfs alleen voor Forza.
Ik denk er nog even over na
Het kost 34 euro en je krijgt elke maand een game gratis. Het is maar wat je duur vindt natuurlijk.Avioto schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:19:
[...]
Ik vind het erg duur, en je krijgt er verder ook niet veel voor terug.
Ik denk er nog even over na
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
gratis game? dat wist ik ook niet dacht dat het alleen was om online te spelen..dat is wel nice!Lekker Ventje schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:22:
[...]
Het kost 34 euro en je krijgt elke maand een game gratis. Het is maar wat je duur vindt natuurlijk.
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Maar als kers op de slagroom heeft vrouwlief vandaag een Xbox One en FH2 voor de One gekocht
Enige minpuntje wat er nu is dat ik van level 314 naar 1 ga haha, maja de xbox maakt alles meer dan goed;)
ik heb ook bijna 600 CR
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik had net een "high ranked player" van level 145.
Die moest ik verslaan, hij rijd keurig de weg, ik over het gras. Was er 25 seconden sneller ofz.
Zo zo 600 cr. Daar koop je nog niet 1 velg voorPykow schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:39:
Er was zonet iemand, die was rank 243 . kom ik aan met me rank 22
ik heb ook bijna 600 CRpak eerst alle gratis stuff en daarna ga ik het uitgeven.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Weet ff niet wat ik ben maar ook 230+Pykow schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:39:
Er was zonet iemand, die was rank 243 . kom ik aan met me rank 22
ik heb ook bijna 600 CRpak eerst alle gratis stuff en daarna ga ik het uitgeven.
Levels maken geen klap uit; een bekende van me is level 4000 ofzo op FM5 puur en alleen door Rivals & hotlapping te doen.
@Avioto: live/Gold kost inderdaad weinig. Op de One krijg je 1 gratis game sowieso alhoewel dat niet altijd mijn "preferabel type spel" is. Daarnaast krijg je ook nog games op de 360 erbij.

En deze moest natuurlijk even snel

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Bestel link voor 34 euro ???Lekker Ventje schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:22:
[...]
Het kost 34 euro en je krijgt elke maand een game gratis. Het is maar wat je duur vindt natuurlijk.
Via Xbox live is het 60 per jaar.
http://www.xbox-live.com/...old-121-month-membership/ bijvoorbeeldHenkus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:49:
[...]
Bestel link voor 34 euro ???
Mooi gemaakt!SinergyX schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:34:
Eerste versie van de GoT beetle, jammer dat de wielkappen achter combi zijn van Side/Roof/Rear Bumper
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze moest natuurlijk even snel
[afbeelding]
Yep, ik ging er ook vanuit dat het 60 euro zou zijn. Prijs valt wel mee dus, ik neem mijn woorden terugHenkus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:49:
[...]
Bestel link voor 34 euro ???
Tja, ik vind het de moeite niet; 3 of 5 Euro in de maand. Dat is relatief peanuts als je "wel" het geld op tafel kan leggen voor een console van 400€ of meer.Avioto schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:33:
[...]
Yep, ik ging er ook vanuit dat het 60 euro zou zijn. Prijs valt wel mee dus, ik neem mijn woorden terug
/edit: problemen van vanmiddag werden veroorzaakt door een niet ge-update controller
[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 11-10-2014 00:04 ]
Duhh 600.000 natuurlijk als het al niet meer isDonstil schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:34:
Haha die drivers uitdagen in Single Player is wel echt een lachertje zeg.
Ik had net een "high ranked player" van level 145.
Die moest ik verslaan, hij rijd keurig de weg, ik over het gras. Was er 25 seconden sneller ofz.
[...]
Zo zo 600 cr. Daar koop je nog niet 1 velg voor
VreemdMAX3400 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:36:
[...]
bla,bla,bla
/edit: problemen van vanmiddag werden veroorzaakt door een niet ge-update controller![]()
![]()
![]()
![]()
Wel vreemd want mijn controller is nog helemaal niet geüpdatet en ik heb geen enkel probleem met fh2 ook niet de disconnected meldigen.
Het was trouwens erg leuk om gisteren met z'n allen te road trippen 😄
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Ik krijg alleen het driften niet echt onder de knie........zal wel aan mezelf liggen.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Blijven proberen, dan komt het vanzelf goed.Pedr0 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 08:31:
Gisteren ook eindelijk Horizon 2 opgehaald en wat uurtje gespeeld....ben nog bezig met het e.e.a. verkennen. Ben normaal niet zo'n racer, maar deze game is echt wel nice.
Ik krijg alleen het driften niet echt onder de knie........zal wel aan mezelf liggen.
Was zeker gezellig! En ondanks je niet goed kon meekomen, hebben we toch aardig wat gewonnen.Entity schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:02:
Gistermiddag en -avond ook voor het eerst met clubleden gereden, is wel erg leuk hoor! Niet dat ik echt goed mee kan komen, maar dat maakt de pret er niet minder om
Zegt hij die een gamesite bijhoudtPhusebox schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:21:
Damn kudos voor de ontwerpen die hier langs komen. Ik snap werkelijk waar ook niet waar jullie de tijd vandaan halen om zoveel te gamen?

Ja maar dat doe ik niet alleen. Krijg daardoor wel niet veel kans om echt het maximale uit een game te halen.
Single player kom ik alleen niet echt aan toe, toch keer de tijd voor nemen.
Enige nadeel, teveel door het weiland races. Vooral gisteravond. Die liggen mij totaal niet. Mijn auto trekt dan altijd wel naar een boom toe

Soms als ik geen zin heb om lange afstand te rijden. Dan ga ik gewoon dwars door de weilanden. Leuke uitdaging in het donker tussen de bomen doorPannekoek81 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:39:
Gisteravond met aantal tweakers weer gespeeld. Was weer gezellig. Zelfs een trip gewonnen. Was meer geluk. Ben er verder niet goed in, maar heb plezier erin.
Enige nadeel, teveel door het weiland races. Vooral gisteravond. Die liggen mij totaal niet. Mijn auto trekt dan altijd wel naar een boom toe
Bomen en andere obstakels zijn zeker in die cross country races heel erg magnetischPannekoek81 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:39:
Gisteravond met aantal tweakers weer gespeeld. Was weer gezellig. Zelfs een trip gewonnen. Was meer geluk. Ben er verder niet goed in, maar heb plezier erin.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Uiteraard. Is een extra moeilijkheidsgraadskreppiedoe schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:35:
[...]
Bomen en andere obstakels zijn zeker in die cross country races heel erg magnetisch

Bumper moet nog opnieuw en wist niet dat er mods voor de motorkap waren.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
helaas vanavond en morgenavond geen tijd...de vrouw wil aandachtDutchCrownNL schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:52:
Liefhebbers om online even te racen? Stuur maar berichtje via de One, of join de party
Haha inderdaad, die gedachte is bij mij ook wel eens opgekomen tijden een cross country race.skreppiedoe schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:35:
[...]
Bomen en andere obstakels zijn zeker in die cross country races heel erg magnetisch
Ik krijg af en toe ook een NFS déjà vu als de computer tegenstander (A.I.) opzettelijk tegenwerkt.
Ik zat er wel even in, maar elke keer als een event begon kreeg ik een disconnectDutchCrownNL schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:52:
Liefhebbers om online even te racen? Stuur maar berichtje via de One, of join de party
Die Team races vind ik het leukst, goed dat ze clubgenoten in 1 team stoppen. Die cross country races vind ik gewoon niks aan. Ik dacht dat ik eraan moest wennen ofzo, maar ik vind het gewoon niet leuk. Online is het nog erger als er mensen zijn die niet weten dat je kan remmen
Enorm balen dit, was ik net een goede Skill Chain aan het opbouwen, komt de MP fast travel even verzieken haha. Het zou fijn zijn als er een melding zou komen dat hij aftelt tot je erin gegooid wordt. Ik heb namelijk die punten later ook niet meer gekregen.
[ Voor 25% gewijzigd door Kartale op 11-10-2014 16:18 ]
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ik heb de Race in een Veyron gedaan (14 minuten zoveel) en was na anderhalve minuut mijn tegenstanders al kwijt, op een of andere manier verwachte ik continu spektakel maar bleek het gewoon een lang stukje rijden.
Staat op hard dacht ik, is tijdens de normale "races" prima uitdagend genoeg geweest in ieder geval.MAX3400 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:28:
Donstil, dan heb je je difficulty te laag staan?
Ach, ongetwijfeld komen er nog wel races waar je wel je best moet doenDonstil schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:45:
[...]
Staat op hard dacht ik, is tijdens de normale "races" prima uitdagend genoeg geweest in ieder geval.
Jammer dat de Online Roadtrips geen aanpasbare difficulty hebben; net met een groepje Tweakers zo ongeveer alles gedomineerd wat er te doen was.
Paars = Fast Travel
Groen = XP
Geel = Barn Find

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 11-10-2014 17:58 ]

MAX3400 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:47:
[...]
Ach, ongetwijfeld komen er nog wel races waar je wel je best moet doen
Jammer dat de Online Roadtrips geen aanpasbare difficulty hebben; net met een groepje Tweakers zo ongeveer alles gedomineerd wat er te doen was.

Bedoelde je dit toevallig?

Het scheelde zooooo weinig tot aan de laatste bocht; in-game clip werd automagisch opgenomen
[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 11-10-2014 23:07 ]
Handig om te weten.Martinspire schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:57:
Ik kan bevestigen dat deze kaart klopt voor de Xbox One versie.
Paars = Fast Travel
Groen = XP
Geel = Barn Find
[afbeelding]
Die PostNL bus is wel gaaf geworden trouwens!
Ziet er goed uit!SinergyX schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:59:
Ik dacht 'even' de 787B na te maken.. kolere dat valt tegen![]()
[afbeelding]
YouTube: Forza Horizon 2 Treasure Map "Bonus Boards" (Xbox One)
Ik zal aanwezig zijnfdisk schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 06:14:
Jullie moeten voor deze week iemand anders vinden die achteraan gaat finishen, ik ben weer eens voor het werk op pad. Ben volgende week zondag weer in Nederland en ga ondertussen hier wel zien wat ik allemaal mis.
Succes daar

Waarom moet hij altijd naar de autoshow waar je daarna toch weer uit ga.
echt belachelijk dit.
Poging 3
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 12-10-2014 09:54 ]
Dat had ik gisteren ook twee keer. Opnieuw opstarten van de Xbox hielp bij mij.Pykow schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:54:
Al 2 x opgestart en 10 minuten aan het wachten voordat de game start gvd kut game zo.
Waarom moet hij altijd naar de autoshow waar je daarna toch weer uit ga.
echt belachelijk dit.
Overigens had het niks met FH2 te maken, want mijn digitale download van Tomb Raider wilde ook niet starten.
Het leek eerder op een issue met het verfieren van de digitale downloads.
Ik switch soms tussen UK & NL als mijn One "kuren" heeft; 10 minuten is ook wel erg lang. Vaak zit ik binnen een minuut al in de game en kan ik rijden.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Veel plezierfdisk schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 06:14:
Jullie moeten voor deze week iemand anders vinden die achteraan gaat finishen, ik ben weer eens voor het werk op pad. Ben volgende week zondag weer in Nederland en ga ondertussen hier wel zien wat ik allemaal mis.
Vind het wel klote dat als je een aanpassing maakt aan je design, hij compleet opnieuw gaat sharen

Snelweg opritten al allemaal gehad enzo.
kabel aansluiten als je die hebt.. werkt perfect hier.mowa schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:05:
Gisteravond/vannacht een paar potjes online gespeeld maar ik werd werkelijk geteisterd door controller disconnects. Dit was na de laatste (preview) update opgelost maar gisteren kreeg ik een grote update die hier kennelijk weer toe heeft geleidt. Ik heb dus vaak tegen een boom gestaan zonder dat anderen daar schuld aan waren. Controller update, reset, etc. mochten niet baten. Straks nog 'n keer proberen.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Afstand bank -> One > kabellengtje...RevoNL schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:19:
[...]
kabel aansluiten als je die hebt.. werkt perfect hier.
En ik weiger allerlei verlengde USB-dingen te gaan kopen

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 12-10-2014 17:08 ]
Inzoomen en heel goed kijken. Ik miste van twee wegen een stukje waardoor ik ze niet allemaal had. Met minutieus de kaart bekijken ontdekte ik dat ik 2 straten niet helemaal uitgereden had.LOTG schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 15:59:
Fuuuuuu.... Nog 2 wegen te gaan. Nergens te vinden natuurlijk.
Snelweg opritten al allemaal gehad enzo.
Inderdaad. Het is een kwestie van goed zoeken.Lekker Ventje schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 17:31:
[...]
Inzoomen en heel goed kijken. Ik miste van twee wegen een stukje waardoor ik ze niet allemaal had. Met minutieus de kaart bekijken ontdekte ik dat ik 2 straten niet helemaal uitgereden had.
Vaak helpt even stoppen en op een later moment er weer naar kijken ook.
Dat was bij mij nl. ook. Ik kon die laatste 2 stukjes weg maar niet raak kijken, totdat de volgende dag mijn oog er gewoon op viel

Ook mis ik nog 1 speedtrap en 2 speedzones. Nergens te vinden... Vreemd omdat ze normaal greyed out zijn.

Niet de meeste ideale race dus.. helaas geen video om te delen, is iets mis gegaan met het geluid
(Roze/fel-roze is leuk

Deze 3 avonden zal ik ook met regelmaat online zijnNutterd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:16:
Word er vanavond nog online geraced?zal de komende 3 dagen veel online zijn in de avond!
Ik heb nu 3 avonden niks op het programma staan, dus mensen kunnen me toevoegen: Gamtertag pykow.
Geniet nog vrijwel iedere dag van Horizon 2, ik ben geen gamer die alles tuned, maar ik wil wel zoveel mogelijk auto's in mijn bezig hebben. Vanavond even de GT champions halen.
moet nog 7 championships afronden en dan kan ik naar de eerste finale.
[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 13-10-2014 11:36 ]
Vorige week speelde ik hem nog op de 360 en heb gister de eerste finale gehaald op de Xbox One.
Valt wel op dat er toch behoorlijk wat verschillen zijn tussen de 2 versies. Veel andere banen, op de Xbox 360 lijkt het allemaal (nog) iets makkelijker zijn. Ook het levelen op de One duurt een stuk langer, waar de Xbox 360 elke 10.000RP een level omhoog gaat. Jammer dat ik van level 320 (zoiets) in 1 keer terug naar 1 ben gegaan. Niet dat die levels heel veel zeggen, maar het zag er wel leuk uit
Ook kwa opties is het bij de Xbox One een stuk beter geregeld. Wel vreemd dat je vinyl groups alleen kan kopen als je op start drukt en niet via het "Paint en design" gebeuren, of zit ik ernaast?
Ik zie hier namelijk enkel complete bodypaints...
het resultaat:

Vind je het design leuk? download hem dan !
Je kan hem vinden onder de naam "focus racing"
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Hoe kan je simpel de rechterkant naar de linkerkant kopiëren ?zoepersooi schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:04:
Vanochtend bezig geweest met mijn focus ST 2013
het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind je het design leuk? download hem dan !
Je kan hem vinden onder de naam "focus racing"
er is wel een functie aanwezig, maar dan staat alles inspiegelbeeld en is het gewoon niet mooi en daarom begin ik er steeds niet aan.
De cijfers heb ik een stickergroep aangemaakt en die dan handmatig op de juiste plek geplaatst.
Gamertag is TurboDuck020
[ Voor 18% gewijzigd door dennisnmgn op 13-10-2014 15:32 ]
als live het niet doet ga ik wel effe offline racen(blijft ook leuk) ...heb nog een goeie S2 auto nodig en een goeie S1 auto om online mee te komen in de snellere klasses ...ik merk dat er heel veel op de snelle klasses gestemd word online wat ik persoonlijk wel jammer vind...race veel liever in de langzamere klasses omdat ik de races dan gewoon leuker vind...
Ik race liever ook met wat mindere classes auto. zeg maar "betaalbare" auto'sNutterd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:59:
zo gauw live het weer doet zal ik jullie toevoegen Pykow en Turboduck!
als live het niet doet ga ik wel effe offline racen(blijft ook leuk) ...heb nog een goeie S2 auto nodig en een goeie S1 auto om online mee te komen in de snellere klasses ...ik merk dat er heel veel op de snelle klasses gestemd word online wat ik persoonlijk wel jammer vind...race veel liever in de langzamere klasses omdat ik de races dan gewoon leuker vind...
Als live plat ligt ga ik inderdaad oflline spelen en anders start ik Fifa 15 maar weer een keer op
C en D klasseDutchOwnage schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:05:
Vindt ik ook wel. S1 gaat nog maar S2 is best wel overkill. Moet je echt een lekkere bak voor hebben, m'n McLaren P1 kan aardig mee online. Gister zowat voor het eerst C en D klasse online roadtrips gedaan, ook érrug leuk hoor.
mclaren P1 wil ik nu gaan kopen (sparen
ik merk sowieso dat achterwielaandrijving erg lastig is bij de snellere auto's maar ook bij de langzamere auto's (ik rij nooit met traction control)LOTG schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:32:
Meer power is niet altijd de oplossing. Veel auto's kun je compleet vernachelen door er maar meer power in te blijven duwen. Dan krijg je van die Amerikaanse zenuwbakken (Muscle cars) die alles behalve een bocht kunnen maken.

Oh, en aangezien offline spelen soms best kan/nodig is...

Wel waardeloos...je kunt dus gewoon niet online gamen nu....nouja...dan maar potje BF4Sjaakmoes schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:15:
De friendslist ligt er inderdaad al een uurtje of 20 uit, ze zijn ermee bezig volgens http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
Voor wie het interesseert:
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!