[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 10 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:19:
[...]

Allebei wel decent, zou het gewoon eens proberen met deze teams.
Wat ik zelf heb ondervonden is dat pace bij de backs toch wel belangrijk is aangezien zoveel buitenspelers pace van boven de 85 hebben.

Jammere is van de backs dat ze standaard allemaal graag mee op komen (high attacking workrate). Ik wou dat je daar zelf nog wat in kon tweaken.
Kan ook, teamgeeststijl kaartjes, speler tactieken voor de wedstrijd aanpassen(kun je zeggen achter blijven geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:17
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:19:
[...]

Allebei wel decent, zou het gewoon eens proberen met deze teams.
Wat ik zelf heb ondervonden is dat pace bij de backs toch wel belangrijk is aangezien zoveel buitenspelers pace van boven de 85 hebben.

Jammere is van de backs dat ze standaard allemaal graag mee op komen (high attacking workrate). Ik wou dat je daar zelf nog wat in kon tweaken.
Backs zijn ook nog ongelooflijk duur tot nu toe. Zie dat Alaba op het moment 87.000 is en Piszeck 35.000. Dat ze veel aanvallen vind ik altijd wel fijn, zijn vaak de vrije man bij een aanval. Ook jammer dat Reus veel duurder is als vorig jaar, echt een goede vervanger is er niet in de Bundesliga.

[ Voor 7% gewijzigd door Matedeor op 01-10-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar ik heb geen verdedigers om aan te vallen maar om te verdedigen ;)

Als ik Robben op RM/RW heb wil ik niet dat Piszceck hem voor de voeten gaat lopen. Heb ik daar helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:26:
Ja maar ik heb geen verdedigers om aan te vallen maar om te verdedigen ;)

Als ik Robben op RM/RW heb wil ik niet dat Piszceck hem voor de voeten gaat lopen. Heb ik daar helemaal niet nodig.
Komt er dan vaak dan toch overeen waardoor je de bal kwijt kan, of een combinatie kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:20
Je kan de spelers instructies geven maar waarom moet dat altijd weer opnieuw voor de wedstrijd? Kan je dat niet ergens vast laten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
llovesoccerx7 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:37:
Je kan de spelers instructies geven maar waarom moet dat altijd weer opnieuw voor de wedstrijd? Kan je dat niet ergens vast laten zetten?
Volgens mij niet, kon het ook al nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
Ook een bugje?

- Ik heb/had een 4-1-2-1-2 team
- Voor de wedstrijd, waar je je spelers eventueel kan wisselen, werd dit altijd gezien als een 4-4-2 opstelling (dat stond er letterlijk). Ga je echter bij je team kijken in squads, dan is het wel gewoon 4-1-2-1-2.

Is dat alleen "grafisch" zo dat hij dit laat zien, of speel je dan ook echt 4-4-2? Lijkt me niet handig, aangezien ik juist 4-1-2-1-2 wilde spelen.

Hoop dat het duidelijk is, anders maak ik even wat foto's :)

[ Voor 11% gewijzigd door Maichel op 01-10-2014 13:56 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
Maichel schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:56:
Ook een bugje?

- Voor de wedstrijd, waar je je spelers eventueel kan wisselen, werd dit altijd gezien als een 4-4-2 opstelling (dat stond er letterlijk). Ga je echter bij je team kijken in squads, dan is het wel gewoon 4-1-2-1-2.

Is dat alleen "grafisch" zo dat hij dit laat zien, of speel je dan ook echt 4-4-2? Lijkt me niet handig, aangezien ik juist 4-1-2-1-2 wilde spelen.

Is volgens mij gewoon een butje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Maichel schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:56:
Ook een bugje?

4-1-2-1-2 is een 4-4-2 variant. namelijk 4 verdedigers, 4 middenvelders( CVM, RM, LM en CAM) en 2 spitsen.

In andere spelmodi bestaat 4-1-2-1-2 helemaal niet, maar wel 4-4-2 die precies het zelfde is :+

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 01-10-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Speelt dat ook goed? Nog custom tactic erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
garriej schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:58:
[...]

4-1-2-1-2 is een 4-4-2 variant. namelijk 4 verdedigers, 4 middenvelders( CVM, RM, LM en CAM) en 2 spitsen.

In andere spelmodi bestaat 4-1-2-1-2 helemaal niet, maar wel 4-4-2 die precies het zelfde is :+
Hmm qua layout ziet die er toch totaal anders uit....ach ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ben eens beetje dingen aan het proberen : http://www.futhead.com/15/squads/2472257/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Geen ervaring mee met hem. Uit de reactie blijkt dat het niet een goede is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
llovesoccerx7 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:09:
[...]

Speelt dat ook goed? Nog custom tactic erbij?
speel wel ok maar niet echt geweldig. De zwakke schakels zijn toch Gotze en wijnalbum die hebben weinig Physics. Heb Gotze ook wel eens zien vliegen in de lucht omdat die klein is. Pas 3 wedstrijden ermee gespeeld wel alle 3 gewonnen maar ik speel nog in DIV 9 dus speel tegen gastjes die een bagger team hebben. Als ik een BLP team tegen kom word ik zeker ingemaakt omdat het midde veld slecht kan verdedigen. Beter is om Gundogun in CAM tezetten en Gustavo in CM. Meer kracht op het middenveld. Of Boateng in CAM zetten. SUCCES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 15:59

Kju

Voorlopig speel ik offline wedstrijden met de spelers die ik niet kan verkopen en niet zal houden. Ik heb eigenlijk pas 4 keer een paar uur kunnen spelen maar heb voor m'n gevoel toch wel redelijk snel wat bij elkaar kunnen schrapen: https://www.easports.com/...owoffId=fjNIxcnxnLo2A:ps3

Ik speel voor het eerst FUT en vind het wel een stuk leuker dan ik vooraf had verwacht. Ik heb overigens nog niets met deze spelers gespeeld, geen idee hoe het uitpakt. Ik denk dat ik nog een Depay en een Huntelaar wil hebben en twijfel om De Jong en van der Vaart naar CM om te toveren met een kaartje om 100% chemistry te krijgen met deze opstelling. Eerst maar een paar wedstrijden spelen en kijken hoe het gaat.

Daarna toch maar proberen om een BPL team te maken.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
goosche schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:25:
[...]

speel wel ok maar niet echt geweldig. De zwakke schakels zijn toch Gotze en wijnalbum die hebben weinig Physics. Heb Gotze ook wel eens zien vliegen in de lucht omdat die klein is. Pas 3 wedstrijden ermee gespeeld wel alle 3 gewonnen maar ik speel nog in DIV 9 dus speel tegen gastjes die een bagger team hebben. Als ik een BLP team tegen kom word ik zeker ingemaakt omdat het midde veld slecht kan verdedigen. Beter is om Gundogun in CAM tezetten en Gustavo in CM. Meer kracht op het middenveld. Of Boateng in CAM zetten. SUCCES
Kijk dan kan ik ook 433 (2) spelen met CVM - Gustavo en CM - Gundogan en wijnaldum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
llovesoccerx7 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:30:
[...]

Kijk dan kan ik ook 433 (2) spelen met CVM - Gustavo en CM - Gundogan en wijnaldum?
Kan wel maar die opstelling is heel erg verdedigd. Moet je wijnalbum een shadow kaartje geven.
En ik zal even wachten met kopen ik verwacht een mini market crash.

[ Voor 10% gewijzigd door goosche op 01-10-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goosche schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:33:
[...]

Kan wel maar die opstelling is heel erg verdedigd. Moet je wijnalbum een shadow kaartje geven.
Waarom een shadow kaartje? Daar gaat hij niet aanvallender door spelen hoor :P
Alleen de stats worden ietwat hoger maar qua mentaliteit en workrates maakt dit geen verschil.

Ik verwacht vanavond ook dalende prijzen. Ik vermoed een IF Messi waardoor er weer veel packs geopend zullen worden. Prijzen zakken dus ik denk dat het vanavond/morgen tijd wordt om te kopen. Vrijdagavond zakken de prijzen ook altijd wat.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Ik zie dat nog veel futcoins trading sites nog altijd actief zijn met fifa15. Zijn er al berichten dat EA daadwerkelijk al accounts heeft gebanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Eerst maar eens naar dit 4-3-3 Serie A team toe werken, heb het idee dat die goede Bundesliga en Bpl teams toch pas betaalbaar worden naar de 'market crash' voor mij :9 . Spelers Als Reus, Lewandowski, Alaba, Costa, Schurrle en zelfs een Ramires zijn zo belachelijk duur. Komt denk ik mede omdat steeds meer mensen gaan betalen voor FIFA coins.

En tot dan gaat dit altijd beter zijn dan een budget bundesliga of bpl, en is bijna dezelfde prijs.

http://www.futhead.com/15/squads/2474654/

[ Voor 3% gewijzigd door Matedeor op 01-10-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
goosche schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:33:
[...]

Je bedoelt dat een Depay zal dalen? Wanneer begin je het te merken nadat de nieuwe TOTW uit is?
Wat vinden jullie de beste RW/RM in de Bundasliga? ( Op Robben na )

[ Voor 7% gewijzigd door llovesoccerx7 op 01-10-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
llovesoccerx7 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:43:
[...]

Je bedoelt dat een Depay zal dalen? Wanneer begin je het te merken nadat de nieuwe TOTW uit is?
http://www.futhead.com/15/players/1482/sidney-sam/

Bij UT WK editie vond ik hem echt epic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
llovesoccerx7 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:43:
[...]

Iedere speler gaat dalen omdat iedereen packs gaat kopen. ( second IF Neymar en Messi) Ik zet nu ook mij dure spelers op de markt. Want deze week kan ik ze toch weer goedkoper kopen. Heb nu al een bid van 47k op vidal zelf gekocht voor 30k op maandag oOo Maar 30 speler in de inkoop en verkoop max zoon naaistreek van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-10 20:49
Het valt me op als ik zo door jullie teams scrol, dat bijna niemand met een hybrid team speelt.
Ikzelf doe dit eigenlijk alleen maar omdat nog beetje uitdaging geeft qua teams samenstellen.
Dit is trouwens mijn huidige team: http://www.futhead.com/15/squads/1598696/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
goosche schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:53:
[...]

Iedere speler gaat dalen omdat iedereen packs gaat kopen. ( second IF Neymar en Messi) Ik zet nu ook mij dure spelers op de markt. Want deze week kan ik ze toch weer goedkoper kopen. Heb nu al een bid van 47k op vidal zelf gekocht voor 30k op maandag oOo Maar 30 speler in de inkoop en verkoop max zoon naaistreek van EA.
Heb alleen Gundoganen Ramos als echt redelijk duur nog over. Dus die moet ik nog verkopen nu eigenlijks? Dante en Benatia hou ik gewoon.

[ Voor 3% gewijzigd door llovesoccerx7 op 01-10-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
goosche schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:53:
[...]

Mogelijk zaken de prijzen, mogelijk niet, is van best wel veel zaken afhankelijk en is niet geheel te voorspellen :9 . Van voorgaande jaren kan ik mij herinneren dat meestal de duurdere spelers niet hard zakte in prijs tot de 'market crash'.

[ Voor 9% gewijzigd door Matedeor op 01-10-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Emenike is OP een beest ik speel met dit team.
http://www.futhead.com/15/squads/2304212/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Het is over met de Pellè verkoop, nog niets verkocht vandaag 😠

Iemand anders nog leuke ideeen voor een leuke melkkoe qua coins?

[ Voor 36% gewijzigd door Meneer iCy op 01-10-2014 16:14 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 21:23
Kan je de Team Management ook voor je FUT team vast instellen. Nu moet ik dit iedere wedstrijd opnieuw doen. Behoorlijk vervelend. Als ik kijk op de pagina van EA, dan lijkt het van niet.

Team Sheets kan je zoals ik het lees iig alleen toepassen op Career Mode, Match Day (Kick-Off), Online Friendlies, and Tournaments.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
iCy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:23:

Man man ik zoek altijd naar zulke "kansen" maar ik bak er echt niets van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Hoeveel coins hebben jullie en welke console? Ik speel op de PC. Wil met zoveel mensen mogelijk de pricefixen!!! Met 30 kaarten in de verkoop kom ik niet ver.

[ Voor 55% gewijzigd door goosche op 01-10-2014 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

Ik heb nog 52 coins op de ps4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
lol noobie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

878.000 op xbox one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
60k op de PS4 hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:24
Dzeko gaat lekker! Zn prijs is al bijna verdubbelt sinds vanmorgen. 50k profit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 18:40
Dit is mijn team momenteel

http://www.futhead.com/15/squads/2498345/

Geluk gehad met Robben in een pakje. En enkele zeer lekkere deals kunnen doen wanneer de servers zo slecht gingen. Nog niet veel tijd gehad om te spelen, maar toch teleurgesteld in Neymar. Zo'n dure speler maar komt te weinig in mijn spel voor...

Misschien wordt ie na een tijdje wel beslissender..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 22:45

zTz

Ik kreeg gister via de Companionapp een gratis pakje maar kan deze nergens terug vinden. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
zTz schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:51:
Ik kreeg gister via de Companionapp een gratis pakje maar kan deze nergens terug vinden. Iemand enig idee?
Was een fout. Ik kreeg elke keer dat ik inlogde een ander pakje, maar deze waren nergens terug te vinden. De Daily Gifts waren toen al afgelopen (tm 29ste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 15:23:

Ik gebruikte Bernat 71 non rare LB van Bayern. Vaak goedkoop op te pikken en gaat voor zo'n 3,5k (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Mijn team: https://www.easports.com/...owoffId=b1eE5lWgnLotb:ps3

Vaag, krijg een oud team te zien.. grmbl, slaat aparte links los op zie ik net.. (ben nieuw @ FUT)

https://www.easports.com/...owoffId=d4FDXVGTnLpax:ps3

[ Voor 53% gewijzigd door m0nk op 01-10-2014 18:19 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
nieuwe TOTW geen neymar KUT EA!!!

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/media

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-10 15:34
youri_69 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:43:
Dit is mijn team momenteel

http://www.futhead.com/15/squads/2498345/

Geluk gehad met Robben in een pakje. En enkele zeer lekkere deals kunnen doen wanneer de servers zo slecht gingen. Nog niet veel tijd gehad om te spelen, maar toch teleurgesteld in Neymar. Zo'n dure speler maar komt te weinig in mijn spel voor...

Misschien wordt ie na een tijdje wel beslissender..
Ik had exact ditzelfde probleem met Rodrigo IF in het onderstaande team, (waarbij ik Chikhaoui overigens in-game gelijk wissel voor Adriano) http://www.futhead.com/15/squads/1807130/

Ik vermoed dat het door de RM positie komt. Heb nu een 433-2 opstelling met Rodrigo op RW en hij komt nu veel meer in het spel voor. Vaak 1-op-1 met de keeper en elke wedstrijd doelpunten en assists.

Dus ik zou zeggen probeer Neymar eens op een LW/LF positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True-shooter007
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-03-2023
Voor mij de eerste keer FUT, maar ik denk dat ik wel een aardig team hier heb

http://www.futhead.com/15/squads/2516378/

misschien nog tips en suggesties voor veranderen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wanneer is die nieuwe TOTW beschikbaar dan? Als ik inlog op de PC dan zie ik nog gewoon de oude :o

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Oooooo...

Ik zie een nieuwe potentiële speler voor mijn NL team. IF Klaassen, van deze TOTW, is meer dan prima. Prima allround stats - is zelfs fysiek niet eens zo slecht.

Vermoed ook niet dat ie enorm duur blijft/wordt. Maher was ook (bijna) voor discardprize aan te schaffen.

[ Voor 6% gewijzigd door Garion op 01-10-2014 20:08 ]

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

Inderdaad.. maar ik heb pas vier keer gespeeld, steeds iets van 2 tot 3 uur. Volgens de web app heb ik 10.297 coins verdiend met wedstrijden plus 697 als resultaat uit transfers.. de rest heb ik dus uitgegeven aan voornamelijk nederlandse spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:13:
[...]

Ik gebruikte Bernat 71 non rare LB van Bayern. Vaak goedkoop op te pikken en gaat voor zo'n 3,5k (PS3)
ik gebruik panitilimon van sunderland, gaat gemakkelijk voor 2,7,vaak op te pikken voor 2.4, kleine winst maar het is er

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Damn net een aantal wedstrijdjes met Tevez in de spits gespeeld... Wat een drama!
Net als Candreva aan de rechterkant, kom amper voor de goal met die twee.
Ik speelde zo:

http://www.futhead.com/15/squads/1695374/

Ik mis echt de snelheid van Doumbia en Biabiany, als ik die erin zet loopt het direct een stuk beter.
Zal ik dan toch maar voor dit gaan:

http://www.futhead.com/15/squads/2531669/

Cuadrado moet ik ombouwen...

Of bij Doumbia blijven? Moet het mezelf zo makkelijk mogelijk maken in het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
Hehehe

Zou voor ibarbo gaan, echt een beest, doumbia ook ofc maar ibarbo past er het beste in.
Is Pace weer alles ofzo in fifa 15, vind het een beetje jammer eigenlijk.

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Heb nu 160K, nieuwe pakjes openen of toch maar mijn bestaand bpl team versterken?

Team is middelmatig met 79rating gemiddeld.

[ Voor 22% gewijzigd door Scavy op 01-10-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 21:33
Ik heb nu dit Serie A team:

http://www.futhead.com/15/squads/2550098/

Had Higuain in een pakje, die speelt echt super, dus besloten daar een team omheen te bouwen. Had eerst een mengeling van wat BPL en Serie A, maar nu dus dit.

Mijn LW is nog niet goed genoeg, iemand suggesties?
Verdediging ben ik ook nog niet tevreden over, wat zijn goede verdedigers die een beetje bestand zijn tegen veel pace?
Speelde vanmiddag een paar keer tegen teams die bijv robben en villa in de spits hadden staan, puur op snelheid kwamen die overal tussendoor.

Hoor graag wat suggesties, ben nog een beginner hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 22:16
El shaarawy op LW een aanrader.

Als verdedigers is er genoeg keus. Cáceres is zelf één van de snelste verdedigers. Die is er bij mij ook altijd als eerste bij mocht ik een counter ontvangen.
Verder ben erg fan van Barzagli en Chiellini. Maar wel in een 3-CV systeem.

Al met al begin je sowieso niks tegen spelers als robben wanneer je zelf verkeerd instapt of uitgekapt wordt. Ook al heb je de beste verdediger die er is.. schrijf ze dus niet al te snel af wat vaak wel gedaan wordt heb ik het idee.

(wat is serie a ineens populair trouwens..)

[ Voor 34% gewijzigd door Zalaroth op 01-10-2014 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Probeer al een uur lang Fifa points te kopen op de pc, maar het wordt me niet gegund. Zowel CC als PayPal niet. Blijkbaar wil EA niet meer aan mij verdienen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Het is vanavond, trap elke wedstrijd minimaal 1 speler geblesseerd. Pfft, veel poen naar die herstel items

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Is er al iets bekend over de xbox markt?
Krijg er echt de balen van dat ik niet via de web-app kan handelen.
Vorig jaar had ik na een weekje FUT een heel sterk team en +/- 200k maar kan 's avonds weinig spelen op de xbox dus heb nu pas een matig Nederlands team en 40k

[ Voor 10% gewijzigd door cypher21 op 02-10-2014 10:12 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:15
cypher21 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:08:
Vorig jaar had ik na een weekje FUT een heel sterk team en +/- 200k maar kan 's avonds weinig spelen op de xbox dus heb nu pas een matig Nederlands team en 40k
Inderdaad aardig vervelend. Zet nu voor het naar bed gaan & vertrek naar werk maar al mijn spelers te koop voor 6 uur, wat op zich wel aardig werkt.

Nu 4x elia, 3x benzema, 3x rakitic IF & wat losse spelers in de markt staan voor hoge buy-now prijzen. Strootman (5x) heb ik een week mee lopen zeulen (1500 gekocht, 3500 verkocht). Nu iets van 250K totaal om mee te handelen.

's avonds speel ik met de spelers die ik niet verkocht heb, en bij afsluiten gooi ik alles weer op de markt.
Vaste team-spelers koop ik wel begin november, dan gaan de prijzen waarschijnlijk omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 17:05
Dit is mijn squad nu, voor het eerst aan Ultimate team begonnen

https://www.easports.com/...owoffId=vRWpaCEUnLptH:ps3

hebben jullie nog tips ? moet zeggen dat het wel heel lekker speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Laatst online: 23-06 11:32
True-shooter007 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:36:
Voor mij de eerste keer FUT, maar ik denk dat ik wel een aardig team hier heb

http://www.futhead.com/15/squads/2516378/

misschien nog tips en suggesties voor veranderen? :D
Ik vind hem nice, ik heb nu 4-3-3 en achterin is het een gatenkaas.
Speelt jouw opstelling verdedigend beter? Scoor je ook veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 15:50
iCy schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 00:21:
Het is vanavond, trap elke wedstrijd minimaal 1 speler geblesseerd. Pfft, veel poen naar die herstel items
Let je wel op de fitheid van je spelers? Als die onder de 90 zit zet ik iemand anders in de basis, dat betekend wel dat je eigenlijk elke positie dubbel bezet moet hebben, maar ik heb amper last van blessures. :)
Uberoon schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:44:
[...]

Ik vind hem nice, ik heb nu 4-3-3 en achterin is het een gatenkaas.
Speelt jouw opstelling verdedigend beter? Scoor je ook veel?
Welke 433 gebruik je?
Merk dat er heel veel verschil zit in die 4-3-3's, vooral hoe alles positioneel staat op het middenveld. Bij de een kom ik totaal niet aan voetballen toe en sta ik de hele tijd onder druk, terwijl bij de ander er opeens overal driehoekjes ontstaan, je binnen een paar tikken iemand vrij voor de goal zet en ze verdedigend ook nog eens beter staan.
Zou het gewoon even uitproberen wat het beste bij je speelstijl past. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
P.K. schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:53:
[...]

Let je wel op de fitheid van je spelers? Als die onder de 90 zit zet ik iemand anders in de basis, dat betekend wel dat je eigenlijk elke positie dubbel bezet moet hebben, maar ik heb amper last van blessures. :)

[...]

Welke 433 gebruik je?
Merk dat er heel veel verschil zit in die 4-3-3's, vooral hoe alles positioneel staat op het middenveld. Bij de een kom ik totaal niet aan voetballen toe en sta ik de hele tijd onder druk, terwijl bij de ander er opeens overal driehoekjes ontstaan, je binnen een paar tikken iemand vrij voor de goal zet en ze verdedigend ook nog eens beter staan.
Zou het gewoon even uitproberen wat het beste bij je speelstijl past. :)
Ik speel 4-3-3 met 4 aanvallers, maar ben echt zoekende, krijg teveel doelpunten om de oren nog.

zie:
https://www.easports.com/...owoffId=kufpzb9ZnLptZ:ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Wat spelen jullie eigenlijk? Gewoon season online, of een toernooi? Toernooi doe ik ook vaak vanwege de makkelijke(re) coins die je kan winnen en eventueel gouden pakje, maar is echt lastig om sowieso de finale te halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Uberoon schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:59:
[...]

Ik speel 4-3-3 met 4 aanvallers, maar ben echt zoekende, krijg teveel doelpunten om de oren nog.

zie:
Ik heb hetzelfde soort team, en dus ook hetzelfde probleem....maybe toch switchen naar 4-1-2-1-2 dan maar...

https://www.easports.com/...owoffId=bL1sGpIznLpt3:ps3

Speel overigens op PS4 en niet PS3 zoals de link aangeeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 22:10
cypher21 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:08:
Nee helaas. EA heeft er nog niets over gemeld op Twitter of op het EA forum. Ik baal ook als een stekker want via de console traden werkt gewoon niet. Vorig jaar had ik de app van JP (UT Trader) dat vond ik de beste manier om te traden. Helaas brengt hij geen nieuwe app uit. Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
KaasNinja schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:40:
Dit is mijn squad nu, voor het eerst aan Ultimate team begonnen

https://www.easports.com/...owoffId=vRWpaCEUnLptH:ps3

hebben jullie nog tips ? moet zeggen dat het wel heel lekker speelt :)
Nice team. Je leert snel zo te zien. Ik speel zelf niet met 4231 maar kom ze veel tegen. Zal wel sterk zijn ivm de 2 CDM's die je hebt. Het eerste dat ik zou veranderen is Per 'the pace' Mertesacker verkopen! Ik ben zeker geen pace-abuser maar Per is zelfs voor mij te traag. Ik zie op je bank Cahil. Die speelt prima volgens mij. Voor de rest ziet het er prima uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Maichel schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:59:
Wat spelen jullie eigenlijk? Gewoon season online, of een toernooi? Toernooi doe ik ook vaak vanwege de makkelijke(re) coins die je kan winnen en eventueel gouden pakje, maar is echt lastig om sowieso de finale te halen....
Ik speel tot nu toe alleen nog maar online seasons maar wil vandaag ook even toernooi gaan spelen. Waar ik wel benieuwd naar ben. Vorig jaar speelde ik (PC en Xbox one) divisie 1 en 2. Ik ben van de week begonnen en speel nu divisie 8 maar damn ik speel me tegen sterkte teams (oké, oké, ik kan ook echt niet meer verdedigen!) Ik vind dit schokkend. Mijn win ratio was altijd rond de 4:1 maar nu 1:1 ongeveer. Moet geloof ik erg wennen aan het nieuwe dribbelen en verdedigen.

[ Voor 30% gewijzigd door Riemer op 02-10-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 15:50
Uberoon schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:59:
[...]

zie:
Bij die opstelling liep het voor mij ook voor geen meter. Achterin een gatenkaas, middenvelders die niet vrij lopen, de vleugels die amper in de diepte aanspeelbaar zijn.

probeer eens 4-3-3(5), Torres op CF moet niet zo'n probleem zijn, De Jong kan dan op CDM. Denk dat je dan een stuk beter aan voetballen toekomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
Ik ben ook maar van 41212 teruggestapt naar 433(4) omdat het toch een stuk fijner speelt, met name op het middenveld.
Iemand nog opmerkingen / suggesties voor m'n huidige team?

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Faaz0 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:09:
Ik ben ook maar van 41212 teruggestapt naar 433(4) omdat het toch een stuk fijner speelt, met name op het middenveld.
Iemand nog opmerkingen / suggesties voor m'n huidige team?

Linkje
Je speelt met 433-2 volgens de futhead link. Ik zou geloof ik Ozil vervangen voor een meer allround middenvelder. Ozil is niet echt het verdedigende type.

[ Voor 12% gewijzigd door Riemer op 02-10-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
Riemer schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

Je speelt met 433-2 volgens de futhead link.
haha de futhead formatie klopt iig, zat hier ff in de war of het 2 of 4 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Faaz0 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

haha de futhead formatie klopt iig, zat hier ff in de war of het 2 of 4 was.
Ik speel met beide en ik ben er nog niet over uit welke dit jaar de betere is. Met 433-4 merk ik dat ik meer kansen creëer maar ook dat ik kwetsbaar ben achterin. Met 433-2 merk ik dat ik de CAM mis maar juist weer iets meer defensieve zekerheid heb. Ik heb met 433-4 te vaak dat ik 5-4 win of verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Riemer schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

Je speelt met 433-2 volgens de futhead link. Ik zou geloof ik Ozil vervangen voor een meer allround middenvelder. Ozil is niet echt het verdedigende type.
Aan een puur BPL-team (op 1 na dan...) kun je weinig fout doen lijkt me... Het is maar net welke spelers je chill vindt spelen. Pace is in orde iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

433 speelt aanvallend heerlijk, maar door de immense gaten in mijn verdediging voor nu toch maar even teruggegaan naar 4-1-2-1-2 op de counter :+ En divisie 6 behaald :D, helaas divisie 7 titel niet kunnen pakken. Moest nog 1 punt om te promoveren, stond 2-1 achter tot de 80ste minuut, toen scoorde ik en heb ik de wedstrijd op slot gegooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 17:05
Riemer schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:05:
[...]

Nice team. Je leert snel zo te zien. Ik speel zelf niet met 4231 maar kom ze veel tegen. Zal wel sterk zijn ivm de 2 CDM's die je hebt. Het eerste dat ik zou veranderen is Per 'the pace' Mertesacker verkopen! Ik ben zeker geen pace-abuser maar Per is zelfs voor mij te traag. Ik zie op je bank Cahil. Die speelt prima volgens mij. Voor de rest ziet het er prima uit toch?
Thanks ! :) Per is inderdaad niet heel snel maar toch erg goed, zeker naast een andere snelle cv is het een goeie combo. Ik heb sinds gisteren Cahil maar daar moet ik nog mee spelen maar die is ook erg goed inderdaad. ik mis nu alleen nog een echte topspits voor de Premier League, het liefst heb ik daar Diego Costa maar die is nog te duur voor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
Riemer schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:13:
[...]

Ik speel met beide en ik ben er nog niet over uit welke dit jaar de betere is. Met 433-4 merk ik dat ik meer kansen creëer maar ook dat ik kwetsbaar ben achterin. Met 433-2 merk ik dat ik de CAM mis maar juist weer iets meer defensieve zekerheid heb. Ik heb met 433-4 te vaak dat ik 5-4 win of verlies.
Ja dat is ook de reden dat ik Ozil er nog in heb staan op CM, om die CAM een beetje op te vangen.
Zal het eens gaan proberen met een wat allround speler en kijken of dat wat fijner is.
Ook twijfel ik nog wat over Costa in de spits, maar nog niet genoeg wedstrijden mee gespeeld denk ik om echt een oordeel over te vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:28
Serieus, Suarez zit dus niet in het spel? Mijn god....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riemer schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:13:
[...]

Bouw gewoon 2 CDM's om tot CM (in de 433(4) opstelling) met high defensive workrates. Dan is je probleem opgelost met de gatenkaas en heb je alsnog je CAM. :)

Suarez zit indd nog niet in het spel ivm zijn schorsing. Even wachten tot de classico :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Wat vinden jullie van de 4-5-1 opstelling?

Bij Liga BVVA zijn er niet zoveel echt goeie spitsen, of ze kosten een vermogen of zijn nog niet beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 451 ook uitgebreid getest (mijn favoriete opstelling in 14) maar kan mij dit jaar niet echt bekoren. Waar vorig jaar dit nog werkte als ideale counteropstelling werkt de opstelling dit jaar helemaal niet voor mij.

Kan natuurlijk dat het bij anderen beter werkt.

Wanneer je met 1 spits wilt spelen zou ik voor een 433 opstelling gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:24:
[...]

Bouw gewoon 2 CDM's om tot CM (in de 433(4) opstelling) met high defensive workrates. Dan is je probleem opgelost met de gatenkaas en heb je alsnog je CAM. :)

Suarez zit indd nog niet in het spel ivm zijn schorsing. Even wachten tot de classico :)
Hm dit ga ik eens proberen denk ik, hoef ik alleen Matic naar CM te schuiven en Ozil naar CAM.
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:30:
Ik heb de 451 ook uitgebreid getest (mijn favoriete opstelling in 14) maar kan mij dit jaar niet echt bekoren. Waar vorig jaar dit nog werkte als ideale counteropstelling werkt de opstelling dit jaar helemaal niet voor mij.

Kan natuurlijk dat het bij anderen beter werkt.

Wanneer je met 1 spits wilt spelen zou ik voor een 433 opstelling gaan.
Klopt, daar zat ik nu ook al aan te denken..

Speel nu zo..
https://www.easports.com/...howoffId=f6a3Ree0bDBs:360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:24:
[...]

Suarez zit indd nog niet in het spel ivm zjjn schorsing. Even wachten tot de classico :)
Ben ik met je eens. Ik heb nu Toure gekocht om als CM te spelen en denk er over om op die andere positie ook een Matic achting speler te plaatsen. Mijn CAM is IF Di Maria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
Riemer schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:44:
[...]

Ben ik met je eens. Ik heb nu Toure gekocht om als CM te spelen en denk er over om op die andere positie ook een Matic achting speler te plaatsen. Mijn CAM is IF Di Maria.
Nice, Di Maria ligt nog een stuk boven m'n budget helaas, laat staan de IF.
Wie heb je voorin lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ik speel sinds gisteravond zo:

Wat is Cuadrado goed! Scoort veel en rete snel :)
Ben er nog niet over uit of ik met Tevez ga spelen of met Ibarbo, Tevez heeft ook goede kanten :P

Daarnaast heb ik als reserve nog:

El Shaarawy
Candreva
Giovinco
Hamsik
Pjanic
Marchetti

Ik denk dat ik die beter kan verkopen.

Zien jullie nog verbeterpunten in mijn basis/wissels? Of wat zouden jullie anders doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Maichel schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:02:
[...]

Ik heb hetzelfde soort team, en dus ook hetzelfde probleem....maybe toch switchen naar 4-1-2-1-2 dan maar...

https://www.easports.com/...owoffId=bL1sGpIznLpt3:ps3

Speel overigens op PS4 en niet PS3 zoals de link aangeeft :P
Ik speel ook op ps4 maar kom van ps3 met FUT, denk dat dat de reden is :P .
ik ga eerst proberen met 2 CDM op CM te spelen ( de Jong en de Rossi ) dus 4-3-3 (4) blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 14:38
vaaannnnn perssieeeee! dikke 40k winst gemaakt op tevez gister. oewwyeah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Protax schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:55:

Ben er nog niet over uit of ik met Tevez ga spelen of met Ibarbo, Tevez heeft ook goede kanten :P

El Shaarawy
Candreva
Giovinco
Hamsik
Pjanic
Marchetti

Zien jullie nog verbeterpunten in mijn basis/wissels? Of wat zouden jullie anders doen? :)
Je hebt eigenlijk al de beste opties van de Serie A op Tevez na. Let wel dat hij echt heel goed is. Fysiek zo sterk, snel, goede dribbel, goed schot. Echt een topspeler.

Zou hem alleen volgend weekend pas aanschaffen ivm zijn IF card en dat zijn gewone kaart nu omhoog schiet qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Ik heb het luxe probleem, mezelf points aangeschaft voor 15 euro, 2x een IF (10k en 40k) gehad en veel verkocht...

Ik heb een goedkoop BPL team, (Naismith, Atsu, Cisse, Moses, Vorm, Rafael) en 100k aan cash...
Durf alleen niet echt spelers te kopen, in de wetenschap dat de prijzen over 3 maand totaal anders zijn..

Wat raden jullie aan, een goed team van 10k p.p. of een paar goeie dure?

Dit is mijn huidige team: https://www.easports.com/...howoffId=hmGz6taKnLpvD:pc

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:59:
[...]

Je hebt eigenlijk al de beste opties van de Serie A op Tevez na. Let wel dat hij echt heel goed is. Fysiek zo sterk, snel, goede dribbel, goed schot. Echt een topspeler.

Zou hem alleen volgend weekend pas aanschaffen ivm zijn IF card en dat zijn gewone kaart nu omhoog schiet qua prijs.
Ik heb hem al, hij zit op de bank :)
Zit in dubio of ik hem moet houden... Of nu verkopen!
Is het niet slimmer een soort hybrid team er van te maken, met een buitenlandse spits en buitenspeler? Opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Protax schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:01:
[...]

Ik heb hem al, hij zit op de bank :)
Zit in dubio of ik hem moet houden... Of nu verkopen!
Is het niet slimmer een soort hybrid team er van te maken, met een buitenlandse spits en buitenspeler? Opties?
Dan zou je voor de linkerkant moeten gaan. Dan zou ik voor Bundesliga gaan en er een hybrid van maken. Je kunt dan kiezen voor Reus - Lewandowski - Gotze - Lahm - Boateng - Alaba en wanneer je coins over hebt Neuer :P

Maar dan moet je nog wel 300-400K hebben hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Faaz0 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:45:
[...]

Nice, Di Maria ligt nog een stuk boven m'n budget helaas, laat staan de IF.
Wie heb je voorin lopen?
RvP

https://www.easports.com/...howoffId=dzQVhpxPbDBI:360

[ Voor 18% gewijzigd door Riemer op 02-10-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Protax schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 11:55:

El Shaarawy
Candreva
Giovinco
Hamsik
Pjanic
Marchetti

Mooi Team! Ik zou persoonlijk voor Higuan in de spits gaan. El shaarawy vind ik beter spelen als Gervinho en vind Pjanic deze FIFA zeker lekker spelen, goede passer en heeft bij mij dan ook veel assists.
De Rossi misschien nog een optie? en Sirigu (van psg) zou je ook nog kunnen overwegen op doel.

Als je gaat hybriden vind ik serie a/bundesliga ook altijd een goed optie. Jammer dat Lewandowski naar Bayern is gegaan anders kon je bijvoorbeeld Reus/Lewandowski inzetten. Maar Gundogan en Piszczek enzo zijn ook goede opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:05:
[...]

Dan zou je voor de linkerkant moeten gaan. Dan zou ik voor Bundesliga gaan en er een hybrid van maken. Je kunt dan kiezen voor Reus - Lewandowski - Gotze - Lahm - Boateng - Alaba en wanneer je coins over hebt Neuer :P

Maar dan moet je nog wel 300-400K hebben hehe
Thanks voor je reactie!
Zoveel coins heb ik niet meer, heb volgens mij nog maar 50K.
Hou het voorlopig maar zo, kan blijven wijzigen/investeren maar moet wel leuk blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Matedeor schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:18:
[...]

Mooi Team! Ik zou persoonlijk voor Higuan in de spits gaan. El shaarawy vind ik beter spelen als Gervinho en vind Pjanic deze FIFA zeker lekker spelen, goede passer en heeft bij mij dan ook veel assists.
De Rossi misschien nog een optie? en Sirigu (van psg) zou je ook nog kunnen overwegen op doel.

Als je gaat hybriden vind ik serie a/bundesliga ook altijd een goed optie. Jammer dat Lewandowski naar Bayern is gegaan anders kon je bijvoorbeeld Reus/Lewandowski inzetten. Maar Gundogan en Piszczek enzo zijn ook goede opties.
Mijn voorhoede is gebaseerd op pace. Ik ben pas net begonnen met Fifa, en ik merk gewoon dat ik zo nog enigszins kansen kan creëren. El Shaarawy moet ik dan misschien maar eens in de basis zetten.
De Rossi als CDM? En dan Vidal ombouwen naar MC?

Sirigu haalt denk ik toch mijn teamgeest omlaag, aangezien die in Frankrijk speelt?

Ga zo eens spelen met Futhead, kijken wat voor opties er zijn in een Duits/Italiaans team :)
Pagina: 1 ... 10 ... 63 Laatste