Na gister hier veel te hebben gelezen over de 433 (2) formatie, gisteravond de switch gemaakt met mijn Serie A team.
En tot nu toe bevalt dat prima (verdedigend wel kwetsbaar, maar dat ligt denk ik aan mij)!
Wat mijn opvalt is dat mijn vleugels nu veel vaker voor de goal komen, en dat mijn spits meer dient als een soort target man. Ik speelde met Doumbia in de spits, en al is mijn teamspirit goed had ik toch rode lijnen voorin en was zijn teamgeest heel laag.
Toen kwam daar TEVEZ !!! die mijn teamgeest en lijntjes groen maakte, al twijfel ik of hij de beste optie in de serie A is voor een 433 (2). Volgens mij is de populairste spits in de serie A Ibarbo (uiteraard door zijn snelheid).
Wat denken jullie wat de beste optie is qua spits in een 433 systeem? Doumbia/Ibarbo of Tevez? Andere opties zijn ook welkom.
Dan wat betreft de rechtsbuiten positie, hier had ik Biabiany. Een dodelijk wapen met zijn snelheid, maar nu hij meer voor de goal komt niet meer de beste optie door zijn mindere eigenschappen. Daarom op zoek gegaan naar iets anders, en uiteraard kwam ik terecht bij Candreva. Hij is uiteraard een goede buitenspeler, maar dan heb je ook nog Cuadrado (die kan je ombouwen naar RW), Hij is een stuk duurder, maar wel lekker snel.
Wat denken jullie?
FUT is zoooo verslavend! Kan niet wachten om met mijn volgende team te gaan beginnen (Rusland?)