[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 9 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Matedeor schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:51:
[...]

En Toornstra is een zeldzame 'hoog gewaardeerde' zilver kaart en Fischer een 'niet zeldzame' laag gewaardeerde gouden kaarten.
En daarnaast zijn Feyenoord spelers natuurlijk een stuk populairder dan Aj*x speler O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Matedeor schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:53:
[...]

Probeer ook is een keer 433(2) vind ik persoonlijk de fijnste 433. Je zal iets minder dominant kunnen spelen maar achterin is het zekerder en als je een keer de mindere bent in een wedstrijd kan je het ook beter dicht houden en op de counter spelen. 433(4) vind ik ook fijn spelen maar 433(2) voelt gebalenceerder aan, vooral tegen sterkere tegenstanders in divisie 1 en 2 heb ik nog al eens moeite met 433(4).
Het is ook erg afhankelijk van wat voor spelers je hebt.. Als je alleen maar middenvelders met een low of medium aanvalsdrift hebt, dan gaan ze er vaak niet overheen.. Het is erg belangrijk om een balans in je team te vinden.. Dat kan me elke opstelling, afhankelijk waar je van houdt en wat je spelers zijn..

Ik zelf speel nu Liga BBVA een 4-5-1 en dat gaat erg goed, mits je daar een goeie afweging in maakt.. Met mijn team bijv twee erg aanvallend ingestelde MAC's, maar dat gecombineerd met twee buitenmiddenvelders die niet alleen maar blind aanvallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 21:33
Protax schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:52:
[...]
En Toornstra is een zeldzame 'hoogst mogelijk gewaardeerde' zilver kaart en Fischer een 'niet zeldzame' laag gewaardeerde gouden kaart.
Ah dat zie je natuurlijk aan dat extra gouden of zilveren kleurtje erin?
(FUT noob hier)

Heb zo'n gouden Narsingh voor een prikje opgepikt :)

En daarnaast zijn Feyenoord spelers natuurlijk een stuk populairder dan Aj*x speler O-)
[/quote]
[quote]Matedeor schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:51:
[...] :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:25
Protax schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:52:
[...]

Dat is sowieso waar ;) .
Ah dat zie je natuurlijk aan dat extra gouden of zilveren kleurtje erin?
(FUT noob hier)
Ja klopt.

[ Voor 20% gewijzigd door Matedeor op 30-09-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Klopt, ze zijn populairder, jammer dat ze slechter zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
Wow, ik was klaar met mn PL team die steeds "net niet" was. Nu alles verkocht (met winst zelfs...)en daarvan een 433 Serie A gemaakt. Nog niet top, maar zeker nu al beter als mn PL team. Prijzen zijn sick van PL spelers, en ook nog eens minder goed.

433 verschillen de meningen over, maar steeds als ik switch naar 433 scoor ik veel makkelijker :D

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogghii
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-03-2023
Ik zou willen dat je ergens een Intelligence stat had op je verdedigers, want man man man man man, die verdediging he. Why is it out!? (lol)
Ik heb af en toe verdedigers die bij een diepe bal hin mannetje gewoon laten lopen, of in de 16 niet iemand aan pakken tenzij je zelf de speler in kwestie bestuurt. Dan krijg je daar nog is bovenop dat als je naar een verdediger switcht die een diepe bal probeert te onderscheppen dat ie dan ineens van richting veranderd of afremt.

Ik denk dat ik nog heel wat moet leren over die opstellingen en tactieken enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 14:01
Zijn er ook veel mensen die ip iOS spelen?

Ik heb nu een volledig Nederlands team met bijna alleen maar gouden glimmende spelers. Baal er erg van dat er geen goede LA is, enkel Pieters met een waarde van 73.

Nu sparen voor Maher, daarna Sneijder etc, etc..

Meer mensen die ook vinden dat de app wel erg vaak een foutmelding geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Laatst online: 11-10 12:52
Wat ik graag nog zou willen in de app:

- Filteren op IF kaartjes, als je die nu wilt moet je handmatig zoeken.

- Voor de international items (shirts enzo) kunnen filteren op land. Voor de competities items kan je toch ook filteren op Competitie -> Club dus waarom niet Internationaal -> Land?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Maichel schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:35:
Wat ik graag nog zou willen in de app:

- Filteren op IF kaartjes, als je die nu wilt moet je handmatig zoeken.

- Voor de international items (shirts enzo) kunnen filteren op land. Voor de competities items kan je toch ook filteren op Competitie -> Club dus waarom niet Internationaal -> Land?
tussen competitie staat internationaal en dan kun je naar land zoeken. In ieder geval op de PS4 geen idee of het ook kan in de app.

Gaat in de app dus niet... Waarom EA? WAAROM?

[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 30-09-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Net weer een een 1900 pelle verkocht, vanmiddag eerder ook al 4 :')

Geef alleen de coins weer te snel uit :')

Afbeeldingslocatie: http://www.imageupload.co.uk/images/2014/09/30/Screen_Shot_09-30-14_at_0423_PM.png

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
iCy schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:26:
Net weer een een 1900 pelle verkocht, vanmiddag eerder ook al 4 :')

Geef alleen de coins weer te snel uit :')

[afbeelding]
Dit is zeker niet voor de PS4? Ik krijg mijn Pelle's ondertussen niet eens meer voor 1000 verkocht. Zit ik ermee... |:(

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:53
Cool 1900 dus, ik zal mijn Pelle's ook eens wat hoger zetten. Vandaag alles kunnen verkopen voor 1100. Behalve 1, die had ik zonder contracten gekocht dus die heb ik snel door verkocht met maar 200 winst

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 20:10
KaiseRRuby schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:16:
Zijn er ook veel mensen die ip iOS spelen?

Ik heb nu een volledig Nederlands team met bijna alleen maar gouden glimmende spelers. Baal er erg van dat er geen goede LA is, enkel Pieters met een waarde van 73.

Nu sparen voor Maher, daarna Sneijder etc, etc..

Meer mensen die ook vinden dat de app wel erg vaak een foutmelding geeft?
Kost een duit, maar ik zou voor Buttner, Willems of van Aanholt gaan. Van aanholt als je echt pace wil, alleen weer wat minder met verdedigen. Maar als je hem een teamgeest geeft van beschermer gaat die van 69vrd naar 72, (even uit mn hoofd hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:31
Is het normaal dat hij tijdens het laden van een potje fut vastloopt? Al 5x gebeurd. Ligt dit aan de game of mijn PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

IAmNice schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:15:
Is het normaal dat hij tijdens het laden van een potje fut vastloopt? Al 5x gebeurd. Ligt dit aan de game of mijn PC?
Ik heb net al 2 wedstrijden geforfeit omdat de lag niet te genieten was/is. Kreeg gvd ook een rode kaart omdat ik door de lag m'n tegenstander met 2 benen tegemoet ging, de bal was al lang weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 20:10
bbblije schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:51:
[...]

Ik heb net al 2 wedstrijden geforfeit omdat de lag niet te genieten was/is. Kreeg gvd ook een rode kaart omdat ik door de lag m'n tegenstander met 2 benen tegemoet ging, de bal was al lang weg.
Ik had het vandaag ook weer, zo fucking irritant! Zorg gewoon dat je internet goed is of ga aub niet online zeg! Man man, wel 2-3 gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:31
Maar ik heb geen lag het spel loopt gewoon vast aan het begin van de loading scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ragrootenboer schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:56:
[...]

Ik had het vandaag ook weer, zo fucking irritant! Zorg gewoon dat je internet goed is of ga aub niet online zeg! Man man, wel 2-3 gewonnen :P
Misschien denkt je tegenstander wel het zelfde?.....

Ik had gister ook zo' game, nie normaal. Duurde in totaal 20 min.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Masegate schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:51:
[...]

Dit is zeker niet voor de PS4? Ik krijg mijn Pelle's ondertussen niet eens meer voor 1000 verkocht. Zit ik ermee... |:(
PS3 hier, maar koop ze op het moment nog steeds in en nu zelfs voor 650 ;`)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

FIFA 15 has stopped working, ik word gek! Dat is loss 3! Offline 0 issues, online alleen maar geouwehoer!

[ Voor 30% gewijzigd door bbblije op 30-09-2014 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 01:38
Matedeor schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:53:
[...]

Probeer ook is een keer 433(2) vind ik persoonlijk de fijnste 433. Je zal iets minder dominant kunnen spelen maar achterin is het zekerder en als je een keer de mindere bent in een wedstrijd kan je het ook beter dicht houden en op de counter spelen. 433(4) vind ik ook fijn spelen maar 433(2) voelt gebalenceerder aan, vooral tegen sterkere tegenstanders in divisie 1 en 2 heb ik nog al eens moeite met 433(4).
Uhuh, klopt, iets meer zekerheid is wel fijn. Daarom heb ik De Jong en M'Vila ook. Als je hun op de CM zet, spelen ze van nature uit ook wel redelijk verdedigend. Heb altijd met 433 gespeeld, ook al zijn er 'sterkere' opstellingen, maar ik kan er niet mee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
iCy schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:11:
[...]

PS3 hier, maar koop ze op het moment nog steeds in en nu zelfs voor 650 ;`)
Lol, bij mij gaan ze niet eens voor 800..

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:15
Iemand een idee hoe je een opstelling qua tactiek (spelerspositie, workrates) vast legt. Nu moet je voor een wedstrijd start vanalles aanpassen, wat rete irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
chauvinisme ten top!
Wat vinden jullie?

https://www.easports.com/...owoffId=h6EpQWYBnLoJK:ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Ik vind 'm fijn ;). Speelt waarschijnlijk heerlijk!

Speel met een vergelijkbaar, maar een stuk goedkoper team - mis 'alleen' drie van de duurdere spelers: Robben, van Persie en van Aanholt.

Ik speel zelf liever met een wat snellere verdediger dan Vlaar. Wissel tussen Kongolo, Rekik en gebruik zelfs ook Bruma en van Rhijn (niet de IF, want die is duur...).
Op LB mogen Guardado (heeft 10 chem door Wijnaldum, Rekik, Depay en/of Maher) en Emanuelson het uitvechten.

Gebruik sowieso vrij veel zilveren spelers (extra lekker om te winnen daarmee stiekem). Promes, Beerens, Ziyech, Vilhena en Toornstra 'all join the party'.

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Heb 10k te besteden, maar wat ga ik er voor kopen? De spitsen wil ik ongemoeid laten want Pelle/Long is een heerlijke combinatie.

http://www.futhead.com/15/squads/2446862/

Zit er aan te denken om de RM/LM te vervangen of de 2 CM'ers te vervangen door echte CM ipv de CDM.
Bananendoos schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:49:
[...]

Lol, bij mij gaan ze niet eens voor 800..
Laatste paar listings enkel voor 1100 en minimaal 1

[ Voor 38% gewijzigd door Meneer iCy op 01-10-2014 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een paar zaken ontdekt qua opstelling en er zijn op het moment maar 3 opstellingen die voor mij werken.
- 433(4)
- 41212(2)
- 5221
- 4231

5221 is erg sweaty en wanneer je het verdedigen lastig vindt zeker aan te raden.
De 41212(2) is wanneer je jezelf erg zeker vindt qua verdedigen en ook wel aardig bent met dribbelen en skills.
De 433(4) zit hier wat tussen in. Wanneer je voor de CM's 2 verdedigend ingestelde spelers hebt met bijvoorbeeld medium/high workrates zit je qua verdediging ook goed. Aanvallend biedt het daarnaast veel opties.
De 4231 is vergelijkbaar met de 5221. Door de 2 CDM's hier heb je in feite 6 verdedigers bij balverlies en 4 aanvallers voor een rappe counter.

Qua leagues en spelers is BPL erg overrated en overpriced. Non-rare cards die voor meer dan 1000 weg gaan terwijl eenzelfde soort speler in de Serie A maar 400 coins kost maakt het voor mij al niet meer waard om een BPL team te maken.

Russische league is erg goedkoop en goed qua pace voor starterteams. Serie A is het goedkoopst wanneer je de beste spelers wilt hebben. Ik denk dat je al de beste spelers hebt voor een 150.000 coins.
Liga BBVA is wel aardig maar dan zit je altijd echt naar de toppers te kijken die je waarschijnlijk nooit zult hebben. Ligue 1 zou je alleen maar doen omdat Zlatan daar zit. Kies je voor Ligue 1 dan zou ik altijd voor een opstelling kiezen zonder backs (dus de 3-5-2 of 3-4-3 variant), deze zijn te slecht IMO.

De league die dan overblijft is de Bundesliga. Erg duur maar wel de coins waard. Zelf heb ik mijn Hybrid van BBVA en Bundesliga verkocht en ga nu voor een compleet Bundesliga team met Reus, Lewandowski en Robben voorin met Gotze daar achter. Kost een paar maar ben blij dat ik van Neymar af ben. Koste me 230K en gister verkocht voor 290K.

Hoe zijn jullie ervaringen met leagues en opstellingen?

(PS. Dit is gebasseerd op Xbox One)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Speel met bundesliga spelers en had gisteren een voorhoede met Kießling, huntelaar en Shaqiri. Toen kreeg ik een tip om Aubameyang te halen. Ik kocht gisteren een goldpack en daar zat Kyle Walker in die ik verkocht heb voor 20k. Voor 15k Aubameyang terug gekocht en in de spits gezet. Speel nu 4-3-2-1

Leno
Schmeizer Toprak Mertensacker Rafinha
Gundogan Gustavo Thiago

Spitsen keuze uit Aubameyang, Shaqiri, Biabiany, Gervinho, Huntelaar, Kießling. Kan 100 Chemistry halen, maar ook gewoon met de 2 snelste spitsen spelen (80 chemistry): Shaqiri, Aubameyang en Biabiany.. tips? :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Na gister hier veel te hebben gelezen over de 433 (2) formatie, gisteravond de switch gemaakt met mijn Serie A team.
En tot nu toe bevalt dat prima (verdedigend wel kwetsbaar, maar dat ligt denk ik aan mij)!

Wat mijn opvalt is dat mijn vleugels nu veel vaker voor de goal komen, en dat mijn spits meer dient als een soort target man. Ik speelde met Doumbia in de spits, en al is mijn teamspirit goed had ik toch rode lijnen voorin en was zijn teamgeest heel laag.

Toen kwam daar TEVEZ !!! die mijn teamgeest en lijntjes groen maakte, al twijfel ik of hij de beste optie in de serie A is voor een 433 (2). Volgens mij is de populairste spits in de serie A Ibarbo (uiteraard door zijn snelheid).

Wat denken jullie wat de beste optie is qua spits in een 433 systeem? Doumbia/Ibarbo of Tevez? Andere opties zijn ook welkom.

Dan wat betreft de rechtsbuiten positie, hier had ik Biabiany. Een dodelijk wapen met zijn snelheid, maar nu hij meer voor de goal komt niet meer de beste optie door zijn mindere eigenschappen. Daarom op zoek gegaan naar iets anders, en uiteraard kwam ik terecht bij Candreva. Hij is uiteraard een goede buitenspeler, maar dan heb je ook nog Cuadrado (die kan je ombouwen naar RW), Hij is een stuk duurder, maar wel lekker snel.

Wat denken jullie?

FUT is zoooo verslavend! Kan niet wachten om met mijn volgende team te gaan beginnen (Rusland?) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

m0nk schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:50:
Speel met bundesliga spelers en had gisteren een voorhoede met Kießling, huntelaar en Shaqiri. Toen kreeg ik een tip om Aubameyang te halen. Ik kocht gisteren een goldpack en daar zat Kyle Walker in die ik verkocht heb voor 20k. Voor 15k Aubameyang terug gekocht en in de spits gezet. Speel nu 4-3-2-1

Leno
Schmeizer Toprak Mertensacker Rafinha
Gundogan Gustavo Thiago

Spitsen keuze uit Aubameyang, Shaqiri, Biabiany, Gervinho, Huntelaar, Kießling. Kan 100 Chemistry halen, maar ook gewoon met de 2 snelste spitsen spelen (80 chemistry): Shaqiri, Aubameyang en Biabiany.. tips? :)
Ik zit ook te twijfelen om mijn starter Barclays langzaam te vervangen voor een duits team. Toch relatief goedkoper om een goed team te maken.

Vind het zelf prettig om met 3/4/1/2 te spelen waarbij de 2 CM vervangen worden voor CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Laatst online: 23-06 11:32
iCy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:08:
Heb 10k te besteden, maar wat ga ik er voor kopen? De spitsen wil ik ongemoeid laten want Pelle/Long is een heerlijke combinatie.

http://www.futhead.com/15/squads/2446862/

Zit er aan te denken om de RM/LM te vervangen of de 2 CM'ers te vervangen door echte CM ipv de CDM.

[...]

Laatste paar listings enkel voor 1100 en minimaal 1
Lennon ! Mega snel en goeie voorzetten voor je CF's .
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:39:
Heb een paar zaken ontdekt qua opstelling en er zijn op het moment maar 3 opstellingen die voor mij werken.
- 433(4)
- 41212(2)
- 5221
- 4231

5221 is erg sweaty en wanneer je het verdedigen lastig vindt zeker aan te raden.
De 41212(2) is wanneer je jezelf erg zeker vindt qua verdedigen en ook wel aardig bent met dribbelen en skills.
De 433(4) zit hier wat tussen in. Wanneer je voor de CM's 2 verdedigend ingestelde spelers hebt met bijvoorbeeld medium/high workrates zit je qua verdediging ook goed. Aanvallend biedt het daarnaast veel opties.
De 4231 is vergelijkbaar met de 5221. Door de 2 CDM's hier heb je in feite 6 verdedigers bij balverlies en 4 aanvallers voor een rappe counter.

Qua leagues en spelers is BPL erg overrated en overpriced. Non-rare cards die voor meer dan 1000 weg gaan terwijl eenzelfde soort speler in de Serie A maar 400 coins kost maakt het voor mij al niet meer waard om een BPL team te maken.

Russische league is erg goedkoop en goed qua pace voor starterteams. Serie A is het goedkoopst wanneer je de beste spelers wilt hebben. Ik denk dat je al de beste spelers hebt voor een 150.000 coins.
Liga BBVA is wel aardig maar dan zit je altijd echt naar de toppers te kijken die je waarschijnlijk nooit zult hebben. Ligue 1 zou je alleen maar doen omdat Zlatan daar zit. Kies je voor Ligue 1 dan zou ik altijd voor een opstelling kiezen zonder backs (dus de 3-5-2 of 3-4-3 variant), deze zijn te slecht IMO.

De league die dan overblijft is de Bundesliga. Erg duur maar wel de coins waard. Zelf heb ik mijn Hybrid van BBVA en Bundesliga verkocht en ga nu voor een compleet Bundesliga team met Reus, Lewandowski en Robben voorin met Gotze daar achter. Kost een paar maar ben blij dat ik van Neymar af ben. Koste me 230K en gister verkocht voor 290K.

Hoe zijn jullie ervaringen met leagues en opstellingen?

(PS. Dit is gebasseerd op Xbox One)
Goeie uitleg, ik heb zelf voor de release geïnvesteerd in een BPL team en die verkocht met bijna 100k winst. Daarop direct een serie A team bij elkaar gekocht.

Ben wel benieuwd naar je team >:) .

Mijne tot nu toe : https://www.easports.com/...owoffId=j65ANRsgnLoVg:ps3

speelt heerlijk.

BTW: Ik speel vaak samen met een maat online FUT, dus 2 controllers op 1 PS4. Echter, daar zijn 2 glitches (?), althans zo ervaar ik ze. Namelijk dode spelsituaties zoals corners doeltrappen vrijetrappen etc. kan mijn maat alleen maar van bovenaf zijn actie uitvoeren. Dus je kan niet over de schouder meekijken zeg maar. Zodoende kan hij zelf nooit een keer een vrij-trap oefenen of corner nemen.

Nog een is als wij een keeper uit de BPL erin zetten Friedler ofzo dat hij dan elk potje alles overneemt. Dus hij neemt de corner trappen, vrijetrappen ETC. 8)7 .

Als ik in m'n eentje speel heb ik dan weer nergens last van. :? ?

[ Voor 79% gewijzigd door Uberoon op 01-10-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:03
.

[ Voor 99% gewijzigd door llovesoccerx7 op 01-10-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Uberoon schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:08:
Direct aangepast. Goedkoop in verhouding met sommige andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:47

m0nk

16-09-2003 15.15

iCy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 08:59:
[...]

Ik zit ook te twijfelen om mijn starter Barclays langzaam te vervangen voor een duits team. Toch relatief goedkoper om een goed team te maken.

Vind het zelf prettig om met 3/4/1/2 te spelen waarbij de 2 CM vervangen worden voor CDM.
Ik vond de BPL spelers echt te duur, maar je hebt wel veel keuze. Bundesliga is voor mij iets onbekender maar dat maakt het ook wel weer leuk. Daarnaast spelen er ook wel een aantal duitse spelers in de BPL of andere competities die je kunt gebruiken.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
iCy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:27:
[...]

Direct aangepast. Goedkoop in verhouding met sommige andere spelers.
Tip: aannemen, wegdraaien en rennen als een malloot ! Geen schijnbewegingen want dan gaat ie vaak op z'n bek :X . Ojah en zo dicht mogelijk bij de achterlijn voorzetten richting de penal stip. Hij is mijn held van FUT14 met 100+ assist en misschien 1 of 2 goals O+ .

[ Voor 20% gewijzigd door Uberoon op 01-10-2014 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
http://www.futhead.com/15/squads/2450264/

http://www.futhead.com/15/squads/2450555/

Welke zouden jullie doen?Andere spelers op een andere plek? Ik hou van mooie paasjes, rustig tikken en ook lekker vlot counteren.

Of hebben jullie nog andere opstelling :)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Uberoon schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:34:
[...]

Tip: aannemen, wegdraaien en rennen als een malloot ! Geen schijnbewegingen want dan gaat ie vaak op z'n bek :X . Ojah en zo dicht mogelijk bij de achterlijn voorzetten richting de penal stip. Hij is mijn held van FUT14 met 100+ assist en misschien 1 of 2 goals O+ .
Just like robben, tenminste die kan nog wel schijnbewegingen maar rennen als een malle doet die het best. Lewandowski vind ik een beetje meh, tenminste als ik met bayern speel. Müller daarentegen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Mijn squad in opbouw waar ik nog niet echt lekker mee speel: https://www.easports.com/...owoffId=x3JDQRg3nLoVK:ps3

Het is de bedoeling dat Casillas komt keepen, maar daar heb ik nog niet genoeg coins voor. Ik kan nog niet goed uitleggen wat het is dat ik mis in dit team. Misschien zijn een aantal spelers het gewoon nét niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik heb een vraag over de TOTW spelers.

Ben pas begonnen met FUT, maar als je een speler al in je selectie hebt die daarna in het TOTW komt, wordt deze speler dan ook automatisch een TOTW-speler (zo'n goud-zwarte kaart)?

Of moet je dan iets doen om deze speler zo te krijgen of komen die TOTW-spelers alleen voort uit de pakketten?

alvast bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Die veranderen niet automatisch... Je zult ze opnieuw moeten kopen/krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Masegate schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:59:
ok, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Masegate schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:59:
De spelers stijgen vaak wel in waarde toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
llovesoccerx7 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:42:

Welke zouden jullie doen?Andere spelers op een andere plek? Ik hou van mooie paasjes, rustig tikken en ook lekker vlot counteren.

De eerste, de tweede lijkt mij te aanvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
iCy schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:02:
[...]

De spelers stijgen vaak wel in waarde toch?
Ik weet niet zeker of dat zo is, maar kan dat op zich wel logisch beredeneren:

Als een speler het goed doet (en dus in TOTW komt) willen meer mensen hem in hun squad hebben, waardoor hij automatisch voor iets meer verkocht kan worden... dus ja, de prijs zal wellicht iets stijgen. Vraag en aanbod dingetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Na gister hier veel te hebben gelezen over de 433 (2) formatie, gisteravond de switch gemaakt met mijn Serie A team.
En tot nu toe bevalt dat prima (verdedigend wel kwetsbaar, maar dat ligt denk ik aan mij)!

Wat mijn opvalt is dat mijn vleugels nu veel vaker voor de goal komen, en dat mijn spits meer dient als een soort target man. Ik speelde met Doumbia in de spits, en al is mijn teamspirit goed had ik toch rode lijnen voorin en was zijn teamgeest heel laag.

Toen kwam daar TEVEZ !!! die mijn teamgeest en lijntjes groen maakte, al twijfel ik of hij de beste optie in de serie A is voor een 433 (2). Volgens mij is de populairste spits in de serie A Ibarbo (uiteraard door zijn snelheid).

Wat denken jullie wat de beste optie is qua spits in een 433 systeem? Doumbia/Ibarbo of Tevez? Andere opties zijn ook welkom.

Dan wat betreft de rechtsbuiten positie, hier had ik Biabiany. Een dodelijk wapen met zijn snelheid, maar nu hij meer voor de goal komt niet meer de beste optie door zijn mindere eigenschappen. Daarom op zoek gegaan naar iets anders, en uiteraard kwam ik terecht bij Candreva. Hij is uiteraard een goede buitenspeler, maar dan heb je ook nog Cuadrado (die kan je ombouwen naar RW), Hij is een stuk duurder, maar wel lekker snel.

Wat denken jullie?

FUT is zoooo verslavend! Kan niet wachten om met mijn volgende team te gaan beginnen (Rusland?) :)

Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Masegate schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:06:
[...]

Ik weet niet zeker of dat zo is, maar kan dat op zich wel logisch beredeneren:

Als een speler het goed doet (en dus in TOTW komt) willen meer mensen hem in hun squad hebben, waardoor hij automatisch voor iets meer verkocht kan worden... dus ja, de prijs zal wellicht iets stijgen. Vraag en aanbod dingetje...
Dat sowieso, ook stijgen ze als er een speciaal toernooi word opgezet. Er komen straks zeker weer online EN ofline toernooien waar je bijvoorbeeld alleen maar MLS spelers hebt, dan is je spits van 80 opeens 10x zo veel waard.
Protax schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:09:

Wat denken jullie?

Niemand?
Ik spaar nu voor Tevez, heb nu Torres, goed aanspeelpunt, doet wat een spits moet doen.

Ik heb op LW El Sharaawy staan, goed geplaatst schot, nice skills en pac. RW ben ik nog beetje zoekende.

[ Voor 56% gewijzigd door Uberoon op 01-10-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbacon
  • Laatst online: 14-03 14:32
Protax schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:09:

Wat denken jullie?

Niemand?
Leuk dat je dit post, ik heb gisteren ook serie A met 4-3-3 (2) gespeeld met Gervinho en Cuadrado op de flanken en ook ik vond de spits positie lastig. Heb paar potjes geprobeerd met Tevez en Higuain, Tevez kwam niet echt lekker uit de verf in dit systeem tegen de vaak grote en fysiek sterke CB's van de tegenstander, Higuain had een beter rendement (balletje vasthouden, vervolgens afleggen aan gervinho/cuadrado of binnenkoppen na voorzet)

Kijk het nog even aan met Tevez, wellicht benut ik hem niet goed in dit systeem want in mijn vorige systeem met twee spitsen vond ik hem wel fijn. Anders denk ik dat ik Tevez verkoop, hopelijk zit hij in TOTW dan maken we er een leuke winst op :)

Deel je opvattingen over de kwetsbaarheid bij het verdedigen (wellicht ook omdat ik hierin te slecht ben), een aantal keren een voorsprong weggeven van 2 goals met name in het laatste kwartier wanneer de tegenstander aanvallend en met pressie ging spelen en mijn spelers vermoeid waren. Tips hiervoor zijn welkom wellicht ander systeem?, verdedigers wisselen? Wanneer ik bewust defensief ga spelen heb ik het idee dat ik het onheil op mezelf afroep ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
elbacon schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:28:
[...]

Leuk dat je dit post, ik heb gisteren ook serie A met 4-3-3 (2) gespeeld met Gervinho en Cuadrado op de flanken en ook ik vond de spits positie lastig. Heb paar potjes geprobeerd met Tevez en Higuain, Tevez kwam niet echt lekker uit de verf in dit systeem tegen de vaak grote en fysiek sterke CB's van de tegenstander, Higuain had een beter rendement (balletje vasthouden, vervolgens afleggen aan gervinho/cuadrado of binnenkoppen na voorzet)

Kijk het nog even aan met Tevez, wellicht benut ik hem niet goed in dit systeem want in mijn vorige systeem met twee spitsen vond ik hem wel fijn. Anders denk ik dat ik Tevez verkoop, hopelijk zit hij in TOTW dan maken we er een leuke winst op :)

Deel je opvattingen over de kwetsbaarheid bij het verdedigen (wellicht ook omdat ik hierin te slecht ben), een aantal keren een voorsprong weggeven van 2 goals met name in het laatste kwartier wanneer de tegenstander aanvallend en met pressie ging spelen en mijn spelers vermoeid waren. Tips hiervoor zijn welkom wellicht ander systeem?, verdedigers wisselen? Wanneer ik bewust defensief ga spelen heb ik het idee dat ik het onheil op mezelf afroep ;(
Deel dit ook, heb een wedstrijd met 3-4 verloren omdat ik steeds weer achter kwam, heb er nog niet zo heel veel uren in zitten dus ben nog beetje zoekende welke aanpak het beste is. Allereerst nog mijn schoten verbeteren 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Zijn gomez en/of klose geen oplossing voor een serie A team. Zijn beide vrij sterk aan de bal, hebben een prima schot en een sterke kopbal. met 4-3-3 heeft je spits geen snelheid nodig(of iig minder) dus dan lijken mij het prima opties.

[ Voor 8% gewijzigd door garriej op 01-10-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Heb een tijdje met higuan in een 433 systeem gespeeld, en die scoorde er aardig op los. Is redelijk sterk, kan redelijk koppen, kan redelijk dribbelen, maar zijn grootste pluspunt vond ik was dat bijna elke kans een doelpunt was. Scoorde voor mij iets van 11 keer in 4 wedstrijden. Was wel in de lagere divisies, dus dat zegt nog niet alles, want meestal zie je pas in de hogere divisies hoe goed een speler echt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

Pykow

Angelo OTR

Gisteren pas de eerste stapjes gezet in FUT.
kijken of het interessant genoeg blijft om het te blijven spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbacon
  • Laatst online: 14-03 14:32
Matedeor schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 10:45:
Heb een tijdje met higuan in een 433 systeem gespeeld, en die scoorde er aardig op los. Is redelijk sterk, kan redelijk koppen, kan redelijk dribbelen, maar zijn grootste pluspunt vond ik was dat bijna elke kans een doelpunt was. Scoorde voor mij iets van 11 keer in 4 wedstrijden. Was wel in de lagere divisies, dus dat zegt nog niet alles, want meestal zie je pas in de hogere divisies hoe goed een speler echt is
Naar welke spits ben je nu overgestapt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10 19:30
Mijn Ligue 1 squad.
https://www.easports.com/...owoffId=bIYpDG8YnLoXP:ps3

Ben nu aan het sparen voor David Luiz, dadelijk ook nog even testen of 4-3-3 nu zoveel beter speelt als 4-4-2.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Heb zelf ook een Ligue 1 squad gemaakt. Moet zeggen speelt erg lekker. Heb van Cabaye van CM een CAM gemaakt doet het erg goed op die positie!
https://www.easports.com/...owoffId=kQJcYDBpnLoYB:ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uberoon schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:08:
[...]

[...]

Goeie uitleg, ik heb zelf voor de release geïnvesteerd in een BPL team en die verkocht met bijna 100k winst. Daarop direct een serie A team bij elkaar gekocht.

Ben wel benieuwd naar je team >:) .

Mijne tot nu toe : https://www.easports.com/...owoffId=j65ANRsgnLoVg:ps3

speelt heerlijk.

BTW: Ik speel vaak samen met een maat online FUT, dus 2 controllers op 1 PS4. Echter, daar zijn 2 glitches (?), althans zo ervaar ik ze. Namelijk dode spelsituaties zoals corners doeltrappen vrijetrappen etc. kan mijn maat alleen maar van bovenaf zijn actie uitvoeren. Dus je kan niet over de schouder meekijken zeg maar. Zodoende kan hij zelf nooit een keer een vrij-trap oefenen of corner nemen.

Nog een is als wij een keeper uit de BPL erin zetten Friedler ofzo dat hij dan elk potje alles overneemt. Dus hij neemt de corner trappen, vrijetrappen ETC. 8)7 .

Als ik in m'n eentje speel heb ik dan weer nergens last van. :? ?
Mijn team moet ik nog kopen maar wordt een 433(4) team uit de bundesliga.

GK: Neuer
LB: Alaba
CB: Boateng
CB: Benatia
RB: Piszceck
CM: Lahm
CM: Schweinsteiger / Alonso / Gustavo
CAM: Gotze
LW: Reus
RW: Robben
ST: Lewandowski

Wanneer je voor een serie A team gaat zou ik investeren in Pogba. IMO betere optie als Vidal, die voelt gewoon niet lekker aan.

Het is een bug dat de keeper alle spelhervattingen neemt. Kun je wel in teammanagement aanpassen voor de wedstrijd is begonnen of tijdens de wedstrijd. Zal wel een patch voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:59
Benatia voor Hummels zou ik doen ;)
En Lahm op rechtsback als dat kan, Alonso of Khedira centraal naast Schweinsteiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:10
dutchgio schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:15:
Benatia voor Hummels zou ik doen ;)
En Lahm op rechtsback als dat kan, Alonso of Khedira centraal naast Schweinsteiger.
Hij heeft Benatia er toch juist staan? Helaas is Lahm dit jaar geen RB maar CDM. Dat gaat dus niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Is er niet een CDM-->RB kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
garriej schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:18:
Is er niet een CDM-->RB kaartje?
Dan moet je
van CDM naar CM
van CM naar RM
van RM naar RB ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Uberoon schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:19:
[...]

Dan moet je
van CDM naar CM
van CM naar RM v
an RM naar RB ? _/-\o_
Nee CM kan alleen CB, CAM, CDM, ST en CF.. dus centraal is centraal, links is links en rehcts is rechts..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
HaWkY61 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:20:
[...]

Nee CM kan alleen CB, CAM, CDM, ST en CF.. dus centraal is centraal, links is links en rehcts is rechts..
Niet helemaal correct. Er is geen kaart om van CB naar CDM of omgekeerd te gaan. Voor RB en LB kan je nog een LWB of RWB maken maar thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaWkY61 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:20:
[...]

Nee nee, dat klopt niet. Een CDM zou tot een ST kunnen maar niet naar CB. Je kunt een CB niet aanpassen. Net zo min als dat je van een RB een RM kunt maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:25:
[...]

Nee nee, dat klopt niet. Een CDM zou tot een ST kunnen maar niet naar CB. Je kunt een CB niet aanpassen. Net zo min als dat je van een RB een RM kunt maken :)
RB --> RV en dan RV--> RM kan gewoon hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
garriej schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:28:
[...]

Grapjas! Je kunt echter wel je Rechtsback met (volgens mij 9chem) op Rm laten spelen. Je moet hem dan ombouwen tot RWB en met super chem links krijgt bijv. Dani Alves dan 9 chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:28:
[...]

RB -> RWB

RM -> RW
RM -> RF

Je bent in de war met RechtsBuiten (RB) en RechtsVoor (RV)

Zet em maar es op Engels, dat schept minder verwarring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Maar oke, Lahm (CDM) gaat we dus niet zelf ombouwen als back. Of hij moet nog als speciaal kaartje als back komen, dan is ie ook direct peper duur denk ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Uberoon schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:33:
Maar oke, Lahm (CDM) gaat we dus niet zelf ombouwen als back. Of hij moet nog als speciaal kaartje als back komen, dan is ie ook direct peper duur denk ik .
Ach dan nog. Hij is als back wat mij betreft niet de beste keuze. Ik vond in 14 Piszseck altijd beter. Is wat groter en sterker dan Lahm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast is Lahm perfect als CDM/CM. Zit echt overal tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:37:
Zoiets zoek ik nog voor me serie a team, in BPL team is ramires hier een baas in.

[ Voor 52% gewijzigd door Uberoon op 01-10-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Laatst online: 09-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Uberoon schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:38:
[...]

Zoiets zoek ik nog voor me serie a team, in BPL team is ramires hier een baas in.
Gerrard :)

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:37:
Als CDM wel maar voor CM vind ik zijn aanvallende kwaliteiten niet goed genoeg (positioning) ik zoek voor de CM posities spelers met minimale rating van 80 voor attacking positioning. Als CDM kan hij denk ik wel werken maar dan zit je weer met zijn H/H workrates. Heb liever Schweini en Gundogan of Boateng als CM en Gustavo als CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Gerrard Serie A?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Ik vind Matic ook de moeite waard. Sterk en redelijk snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Laatst online: 09-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Sorry las verkeerd haha

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Nee dat niet, je zou Danielle de Rossi kunnen proberen. Hij is wat trager maar wel een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riemer schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:40:
[...]

Als CDM wel maar voor CM vind ik zijn aanvallende kwaliteiten niet goed genoeg (positioning) ik zoek voor de CM posities spelers met minimale rating van 80 voor attacking positioning. Als CDM kan hij denk ik wel werken maar dan zit je weer met zijn H/H workrates. Heb liever Schweini en Gundogan of Boateng als CM en Gustavo als CDM.
In de 433(4) opstelling heb ik geen last van zijn H/H workrates. Zelden tot nooit in de andere zestien maar juist op de helft vd tegenstander om afvallende ballen op te pakken of om de passing eruit te halen. Daarnaast is het zooo lekker om zo'n snel iemand centraal op je middenveld te hebben met deze verdedigende stats. Naast hem moet dan wel een beer staan die alleen maar aan verdedigen denkt, als extra slot op de deur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Uberoon schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:38:
[...]

Vidal of Marchisio misschien, al vind ik h/h workrates ook niet alles op de cdm positie. De rossi en de Jong heb je nog maar die hebben niet die extreme snelheid van Ramires.

Welke spelers zouden jullie bij een Bundesliga 4-3-3 (2) op het middenveld neerzetten. Zit te denken aan Gustavo en Gundogan, maar een geschikte derde speler zie ik nog niet. Lahm en Schweinsteiger vind ik ook niet alles eerlijk gezegd. Liefst ook een speler met een goed schoot in huis, want drie middenvelder die dat niet kunnen vind ik niks. Dat is meestal wel het voordeel van serie A, zijn altijd van die all-round middenvelders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:45:
[...]

In de 433(4) opstelling heb ik geen last van zijn H/H workrates. Zelden tot nooit in de andere zestien maar juist op de helft vd tegenstander om afvallende ballen op te pakken of om de passing eruit te halen. Daarnaast is het zooo lekker om zo'n snel iemand centraal op je middenveld te hebben met deze verdedigende stats. Naast hem moet dan wel een beer staan die alleen maar aan verdedigen denkt, als extra slot op de deur :)
Je hebt gelijk, ik dacht dat je 433-2 speelde. Dan wil ik juist dat m'n CM ook iets verder meegaat en dus wat actiever rond de 20 meter voor de goal speelt. In 433-4 kan hij idd. Perfect. Heb jij Gotze als CAM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Matedeor schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:47:
[...]

Vidal of Marchisio misschien, al vind ik h/h workrates ook niet alles op de cdm positie. De rossi en de Jong heb je nog maar die hebben niet die extreme snelheid van Ramires.

Welke spelers zouden jullie bij een Bundesliga 4-3-3 (2) op het middenveld neerzetten. Zit te denken aan Gustavo en Gundogan, maar een geschikte derde speler zie ik nog niet. Lahm en Schweinsteiger vind ik ook niet alles eerlijk gezegd. Liefst ook een speler met een goed schoot in huis, want drie middenvelder die dat niet kunnen vind ik niks. Dat is meestal wel het voordeel van serie A, zijn altijd van die all-round middenvelders.
Muller, kroos? Of bedoel je meer verdedigende?

nevermind die speelt helemaal niet meer in duitsland. Muller wel maar die is RM in het spel :P

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 01-10-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Matedeor schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:47:
[...]

Mijn idee van een middenveld 433-2 is een CDM met H/M workrates (dus Gustavo) en 2 CM's met M/H of 1 met H/H. Snelheid vind ik iets minder belangrijk. Speel zelf met Gundogan en Schweinsteiger en dat gaat redelijk. Zo nu en dan wissel ik Kagawa of Boateng er in. Ga vanavond proberen met dit team 433-4 te spelen met Gotze/ IF Kagawa als CAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
garriej schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:49:
[...]

Muller, kroos? Of bedoel je meer verdedigende?
Muller is rm toch en Kroos speelt fijn maar door zijn snelheid vond ik het lastig om mee te dribbelen en te kunnen verdedigen. Denk dat ik trouwens voorlopig ook maar voor serie A ga, BPL en Bundesliga zijn nog onbetaalbaar voor mij. Eerst even investeren in IF's.
Mijn idee van een middenveld 433-2 is een CDM met H/M workrates (dus Gustavo) en 2 CM's met M/H of 1 met H/H. Snelheid vind ik iets minder belangrijk. Speel zelf met Gundogan en Schweinsteiger en dat gaat redelijk. Zo nu en dan wissel ik Kagawa of Boateng er in. Ga vanavond proberen met dit team 433-4 te spelen met Gotze/ IF Kagawa als CAM
Inderdaad vind ik ook het fijnst. In ieder geval één verdedigende middenvelder en één middenvelder die zowel kan aanvallen als verdedigen, en het liefst heb ik dat ze het beide kunnen. Workrates kunnen dan zowel h/h m/h als m/m zijn. Spelers als Gundogan/Marchisio/Modric/Pogba/Raketic vind ik ideaal op de cm.

[ Voor 43% gewijzigd door Matedeor op 01-10-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riemer schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:49:
[...]

Je hebt gelijk, ik dacht dat je 433-2 speelde. Dan wil ik juist dat m'n CM ook iets verder meegaat en dus wat actiever rond de 20 meter voor de goal speelt. In 433-4 kan hij idd. Perfect. Heb jij Gotze als CAM?
Ik heb nog niks, ik heb 900K op de bank te staan :P
Heb Gotze wel eerder gehad, speelde beter dan Kagawa. Zijn dribbelen is echt zo fijn dat je als CAM niet eens meer hoeft te passen maar er dwars doorheen loopt haha

Beste CAM in Duitsland blijft Gotze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:54:
[...]

Ik heb nog niks, ik heb 900K op de bank te staan :P
Heb Gotze wel eerder gehad, speelde beter dan Kagawa. Zijn dribbelen is echt zo fijn dat je als CAM niet eens meer hoeft te passen maar er dwars doorheen loopt haha

Beste CAM in Duitsland blijft Gotze.
Dat dacht ik ook al afhaande op de stats. Daarnaast is Kagawa niet de sterkste (35 strenght) volgens mij. Die wordt dus omver geblazen. Ik heb hem ook als investering gekocht dus verkoop hem over week of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kun je Ozil inpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Matedeor schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:53:
[...]

Muller is rm toch en Kroos speelt fijn maar door zijn snelheid vond ik het lastig om mee te dribbelen en te kunnen verdedigen. Denk dat ik trouwens voorlopig ook maar voor serie A ga, BPL en Bundesliga zijn nog onbetaalbaar voor mij. Eerst even investeren in IF's.
Budget BPL team is wel te doen hoor. Ik ben nu in de overgangsfase van duits naar BPL verdediging, 1 CDM en keeper zijn nog duits.

Ik heb nu uit de BPL:
eriksen(heerlijke speler) Benteke(hidden OP) lennon (hij is vooral snel maar voegt verder niks toe) Ozil(heerlijke paas en sterk aan de bal) en Fellaini(wat een baas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Nou ik ben ook bezig met FUT, heb nu een NL team (redelijk cheap).

Heb zelf niet veel met het traden maar hou wel van redelijke spelers, ben nu alleen nog op zoek naar een goeie Linksback, Van Aanholt is me wat te duur... wat zouden jullie aanprijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
wann0wfhc schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:59:
Nou ik ben ook bezig met FUT, heb nu een NL team (redelijk cheap).

Heb zelf niet veel met het traden maar hou wel van redelijke spelers, ben nu alleen nog op zoek naar een goeie Linksback, Van Aanholt is me wat te duur... wat zouden jullie aanprijzen?
LB in NL is echt wanhopig, van Aanholt, buttner en emanuelson zijn alle 3 belachelijk duur vergeleken met de rest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Thomas18GT schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:02:
[...]

LB in NL is echt wanhopig, van Aanholt, buttner en emanuelson zijn alle 3 belachelijk duur vergeleken met de rest..
3-5-2 spelen :P alle backs zijn echt wanhopig, middenvelders komen we in om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
garriej schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:05:
[...]

Ik heb van Aanholt en van der wiel, vind ze prima spelen hoor :)
Beter dan Walker en Clichy in BPL, alleen Piscek en Alaba vond ik wel wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer Alba en Alves eens, IMO nog iets beter dan Alaba en Piszceck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:09:
Probeer Alba en Alves eens, IMO nog iets beter dan Alaba en Piszceck
Zeker, maar ik ga pas voor een Spaans team als ik Messi of Ronaldo kan betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
llovesoccerx7 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:09:

Gotze sowieso op CAM zetten, daar is die heerlijk.
Misschien Jansen als linksback, vond ik wel fijn spelen en goedkoop.
En natuurlijk Reus en Robben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Thomas18GT schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:11:
[...]

Gotze sowieso op CAM zetten, daar is die heerlijk.
Misschien Jansen als linksback, vond ik wel fijn spelen en goedkoop.
En natuurlijk Reus en Robben ;)
Reus en Robben die zal ik deze versie niet krijgen. Zo duur.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 14:38
Riemer schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:40:
[...]

Serie A vind ik als cdm pirlo een baas.... geweldig om mee op te bouwen als je geen pace whore bent :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Xenophoben schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Serie A vind ik als cdm pirlo een baas.... geweldig om mee op te bouwen als je geen pace whore bent :9~
Pacewhore vleugels + pirlo == elke lange bal naar de vleugel komt aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

garriej schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:05:
[...]

of 3/4/1/2 en 2 defensive middenvelders neerzetten ivm middenvelder. Werkt ook wel aardig en vind het zelf beter dan 3/5/2 spelen, alhoewel je bijna hetzelfde als 3/5/2 creeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:14:
[...]
Reus en Robben die zal ik deze versie niet krijgen. Zo duur.. :|
Allebei wel decent, zou het gewoon eens proberen met deze teams.
Wat ik zelf heb ondervonden is dat pace bij de backs toch wel belangrijk is aangezien zoveel buitenspelers pace van boven de 85 hebben.

Jammere is van de backs dat ze standaard allemaal graag mee op komen (high attacking workrate). Ik wou dat je daar zelf nog wat in kon tweaken.
Pagina: 1 ... 9 ... 63 Laatste