[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 8 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
zoveel winst heb ik nog nooit gehaald uit een pakje :D

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/bSxNq/2253271481.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Prijzen zullen komende weken alleen maar stijgen dus het wordt nog erger.

In ander nieuws na kampioen te zijn geworden in Div 10 online begin ik het nieuwe seizoen in....Div 10! Wel de coins gekregen van promotie maar geen promotie! Nice. Goeie servers dit weekend EA!

Overigens denk ik dat ik het goedkoopste team heb. Heel mijn team voor 500 of minder gehaald. Allemaal normale gouden en 2 zilveren. De 2 zilveren zijn toevallig ook rare, de gouden zijn normaal. Kijk veel meer naar stats want 80% van die rares is gewoon niet bijzonder. Sommige spelers vallen tegen, sommige vallen enorm mee. Stats zeggen ook niet altijd alles...maar wel heel veel :9 Heb 0 euro uitgegeven en ga dat ook zo houden. Lach me kapot als je iemand met een superteam helemaal wegtikt.

Heb me op de bundesliga geconcentreerd. Weet ook niet zo goed waarom, maar wel toffe spelers. Vooral fysiek zitten er een aantal gave tussen.Duitsers van 190cm+ doen het wel voor mij.

Gister nog voor 600/700 toevallig Elia op de kop getikt, zag hem voorbij komen en moest hem toch hebben!

[ Voor 64% gewijzigd door Postius op 29-09-2014 14:52 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:39
Zou er een verband kunnen zitten tussen de "favoriete club" die je aan het begin in Fifa 15 kiest en de spelers die je uit pakjes krijgt of is het puur toeval dat ik Schöne en Fischer heb gekregen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit altijd wel leuk mee te lezen op dit forum maar wil nu ook wel eens participeren dus maar even een account aangemaakt.

Zelf speel ik met een hybrid team van Bundesliga en Liga BBVA. Speelt erg fijn moet ik zeggen. Heb ook Engels en Italiaans team gehad maar haalt het bij lange na niet bij dit team.

Ook veel opstellingen geprobeerd omdat mijn altijd favoriete 3-5-2 niet meer speelde zoals ik gewend was en werd vernietigd via de vleugels bij een 4-3-3 opstelling.

Nu de 4-3-3 (4) en die speelt als een beest. Zoveel driehoekjes en zoveel mogelijkheden, heerlijk.

Hier mijn teampje:
https://www.easports.com/...howoffId=dKQtJQD5bDeG:360

Koste een paar maar dan heb je ook wat. Tot nu toe Benzema beste spits die ik heb getest (Costa, Sturridge, Balotelli, Tevez, Mandzukic, Hernandez). Is echt een beest. Neymar is ook wel leuk, niet 220K waard maar probeer maar eens een degelijke hybrid te maken voor 600K met een leuke LM en RM en dan ook nog eens 2 backs met wat snelheid en goede defending rating.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:07:
Zit altijd wel leuk mee te lezen op dit forum maar wil nu ook wel eens participeren dus maar even een account aangemaakt.

Zelf speel ik met een hybrid team van Bundesliga en Liga BBVA. Speelt erg fijn moet ik zeggen. Heb ook Engels en Italiaans team gehad maar haalt het bij lange na niet bij dit team.

Ook veel opstellingen geprobeerd omdat mijn altijd favoriete 3-5-2 niet meer speelde zoals ik gewend was en werd vernietigd via de vleugels bij een 4-3-3 opstelling.

Nu de 4-3-3 (4) en die speelt als een beest. Zoveel driehoekjes en zoveel mogelijkheden, heerlijk.

Hier mijn teampje:
https://www.easports.com/...howoffId=dKQtJQD5bDeG:360

Koste een paar maar dan heb je ook wat. Tot nu toe Benzema beste spits die ik heb getest (Costa, Sturridge, Balotelli, Tevez, Mandzukic, Hernandez). Is echt een beest. Neymar is ook wel leuk, niet 220K waard maar probeer maar eens een degelijke hybrid te maken voor 600K met een leuke LM en RM en dan ook nog eens 2 backs met wat snelheid en goede defending rating.
Leuk dat je komt meeschrijven! Ik herken je kritiek op de 352. In FUT13 was dit echt een mooie formatie maar in 14 (en ik denk ook in 15) zijn de 433 formaties vrij sterk via de vleugels en dan speel je de meeste spelers met 352 zo van de mat.

Mooi team! Ik heb zelf diverse teams en ook een La Liga team. Ik wil Neymar nog graag toevoegen. In 14 heb ik hem ook als spits gehad en hij was fantastisch. Zijn 5* WF en 5* skills vond ik super. Waarom ben jij er niet zo over te spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om zoveel toppers te krijgen? Zoveel pakjes geopend? FIFA Points omgeruild voor coins (als dat kan) en dan de spelers op de transfermarkt gekocht?

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-10 13:18
Curva schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:41:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om zoveel toppers te krijgen? Zoveel pakjes geopend? FIFA Points omgeruild voor coins (als dat kan) en dan de spelers op de transfermarkt gekocht?
Ik heb geluk gehad door IF di maria in mn pack te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon Fifa points gekocht en daarvan pakjes geopend. Niet hele grote klappers erin gehad maar spelers als Iniesta, Balotelli en meer van dat soort spelers. Dan tikt het toch wel aan.

@Riemer: Neymar zijn versnelling is wat weg. Zijn algehele snelheid is nog wel top maar die eerste meters voelt hij wat traag aan. Zit er daarom aan te denken om Neymar in te wisselen voor Ribery en Rodrigo IF op rechts neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Voor mij is het juist de sport om zonder te betalen zo'n goed mogelijk team bij elkaar te sprokkelen. Ik kom waarschijnlijk niet aan de robben's en neymar's, maar goed. Zo hou ik het een beetje leuk voor mezelf. Als ik vandaag al een 85+ team zou hebben zou ik er over een maand al wel weer klaar mee zijn. Langzaam begin ik wat beter te worden in handelen, dus wellicht dat ik dit jaar wat verder kom dan vorig jaar (83 BPL team).

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 07:28
Mmm.. Na lang twijfelen beslis ik om toch €10 te investeren in packs..
Kopen van credits verloopt probleemloos, maar bij men eerste gold pack aankoop in de webapp (speel verder op PC) krijg ik een melding dat de service niet beschikbaar is.. Men coins zijn ook niet minder.. Ook op de PC krijg ik deze melding.. In en uitloggen geen soelaas. Vriend had hetzelfde bedrag aangekocht en die kan probleemloos aankopen doen!
Contact met de helpdeskassistent : 'volkomen normaal, er zijn algemene problemen, maak u geen zorgen'
1. Hoe kan mijn vriend dan wel aankopen doen als die algemeen is
2. Ik lees van problemen met xbox, maar nergens met PC
3. normaal, geen zorgen,... bij een game die net uit is? Right!

Iemand die hetzelfde probleem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:03
Ik heb nu 110k + een bundas team maar ik twijfel zal ik nu spelers gaan kopen zoals Alaba, Boateng en Hummels? ALs ze later meer waard worden profiteer ik daar alleen maar van. Of zal ik gewoon blijven sparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-10 13:18
llovesoccerx7 schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:15:
Ik heb nu 110k + een bundas team maar ik twijfel zal ik nu spelers gaan kopen zoals Alaba, Boateng en Hummels? ALs ze later meer waard worden profiteer ik daar alleen maar van. Of zal ik gewoon blijven sparen?
Mijn Robben en Reus zijn samen al meer dan 150k gestegen sinds 4 of 5 dagen ;)
Wat de prijzen in de toekomst doen is altijd lastig, maar van duurdere spelers stijgen ze nog wel denk ik.

Ik heb nog wel een hummels voor je te koop
trees schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:13:
Mmm.. Na lang twijfelen beslis ik om toch €10 te investeren in packs..
Kopen van credits verloopt probleemloos, maar bij men eerste gold pack aankoop in de webapp (speel verder op PC) krijg ik een melding dat de service niet beschikbaar is.. Men coins zijn ook niet minder.. Ook op de PC krijg ik deze melding.. In en uitloggen geen soelaas. Vriend had hetzelfde bedrag aangekocht en die kan probleemloos aankopen doen!
Contact met de helpdeskassistent : 'volkomen normaal, er zijn algemene problemen, maak u geen zorgen'
1. Hoe kan mijn vriend dan wel aankopen doen als die algemeen is
2. Ik lees van problemen met xbox, maar nergens met PC
3. normaal, geen zorgen,... bij een game die net uit is? Right!

Iemand die hetzelfde probleem heeft?
Gewoon even wachten, maak je geen zorgen :-)

[ Voor 44% gewijzigd door Thomas18GT op 29-09-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 22:47
Jongens, heeft een van jullie een gratis gold pack gekregen vandaag i.v.m. 15 gold packs pre-order bonus? Vorig jaar was dat altijd op een maandag...

Edit: Zucht, bleek dat ik net de verkeerde versie heb gepre-ordered ;( Doei 15 gold packs ;w

[ Voor 24% gewijzigd door chengbondkwok op 29-09-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:45:
Jongens, heeft een van jullie een gratis gold pack gekregen vandaag i.v.m. 15 gold packs pre-order bonus? Vorig jaar was dat altijd op een maandag...
Ja vandaag gehad en vreemd genoeg ook season ticket pack terwijl ik geen season ticket meer heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

chengbondkwok schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:45:
Vanochtend kreeg ik hem bij binnenkomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:29
Vanochtend ook season ticket en pre-order gold pack gekregen. Toen geen tijd om het gros op de transfermarkt te gooien. Nu ik dat wil gaan doen ligt die transfermarkt er weer uit. Hoop dat EA hier snel een oplossing voor vindt. Grote kracht van FUT is toch ook de handel (o.a. middels de app, dus anytime anywhere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Tha-PC-Legend schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:17:
Vanochtend ook season ticket en pre-order gold pack gekregen. Toen geen tijd om het gros op de transfermarkt te gooien. Nu ik dat wil gaan doen ligt die transfermarkt er weer uit. Hoop dat EA hier snel een oplossing voor vindt. Grote kracht van FUT is toch ook de handel (o.a. middels de app, dus anytime anywhere).
Kan je tijdens je wedstrijd de transfer in de gaten houden? Want op 2 devices inloggen gaat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Even een 101 Fifa, ik dacht altijd dat het aan mij lag maar nu heb ik er toch weer last van. Als de tegenstander beter is (AI), worden jou spelers dan ook slechter tov een potje tegen een slechtere tegenstander? Waar ballen tegen een amateur club altijd aankomen en 80% van de schoten op doel tussen de palen gaat. Gaat er tegen een semi-pro club een hoop mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02:47
Is er veel lag op de PC of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
garriej schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:14:
[...]

Omdat je niet kan schieten? :+ Doe die schiet skill-game, of speel in de arena en krijg de feeling van deze fifa, daarna vallen ze er achter elkaar in.

Ik had ook het probleem dat ik geen bal raak schoot, maar dat gaat nu ook al een stuk beter.
Komt het op neer ja :$ Zal morgen even oefenen, het lukte laatst wel even maar vandaag weer niet.., beetje frustrerend....

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Kan je op de webapp via een GSM zien voor hoeveel dat een speler aangeboden wordt?
Ik kan het niet vinden en wil mijn Mertesacker/ Foster en Lulic aanbieden maar weet dus niet voor hoeveel O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Scavy op 29-09-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Scavy schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:24:
Kan je op de webapp via een GSM zien voor hoeveel dat een speler aangeboden wordt?
Ik kan het niet vinden en wil mijn Mertesacker/ Foster en Lulic aanbieden maar weet dus niet voor hoeveel O-)
met de een app of in je browser? Of is de mobiele app voor fifa (niet de hele game) nog niet uit?

Volgens mij moet het wel kunnen, druk eens op de speler?

Panitilimon opgepikt voor 900 coins, gaat voor zo'n 3000 :D

[ Voor 6% gewijzigd door Bananendoos op 29-09-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Is de mobiele app.

Als ik op de speler druk dan krijg ik de volgende opties:

Mijn club
Actief Team
Op trasferlijst plaatsen
Snel verkopen

Maar krijg dus verder nergens te zien voor hoeveel hij er op staat, kan dit in de transfermarkt natuurlijk wel ff opzoeken maar dat is weer extra werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:59:
Ik heb gewoon Fifa points gekocht en daarvan pakjes geopend. Niet hele grote klappers erin gehad maar spelers als Iniesta, Balotelli en meer van dat soort spelers. Dan tikt het toch wel aan.

@Riemer: Neymar zijn versnelling is wat weg. Zijn algehele snelheid is nog wel top maar die eerste meters voelt hij wat traag aan. Zit er daarom aan te denken om Neymar in te wisselen voor Ribery en Rodrigo IF op rechts neer te zetten.
Als je nadenkt over Ribery dan adviseer ik je van harte Reus aan. Ik heb ze beide al gehad en Reus vind ik beter. Ik speel graag zo dat met name de Links en Rechts buiten veel scoren en daarin is Reus gewoon veel beter dan Ribery. Als je juist een speler zoekt die kansen creëert voor je spits(en) dan is Ribery meer je man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik moet de eerste niet betalende FUT-er :+ nog tegenkomen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Postius schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:28:
Hierrr! :D
Al heb ik het spel wel gekocht ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riemer schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:23:
[...]

Als je nadenkt over Ribery dan adviseer ik je van harte Reus aan. Ik heb ze beide al gehad en Reus vind ik beter. Ik speel graag zo dat met name de Links en Rechts buiten veel scoren en daarin is Reus gewoon veel beter dan Ribery. Als je juist een speler zoekt die kansen creëert voor je spits(en) dan is Ribery meer je man.
Ik ben meer voor de actie maken van buitenaf en dan naar binnen toe. Soms voor de voorzet en soms gewoon lekker wat skills in de 16. Hoeveel stars skill heeft Reus?

Ik weet niet of dat de trade wel waard is. Muller eruit voor Rodrigo IF en Neymar eruit voor Reus. Zou dan misschien Casillas nog kunnen ruilen voor Neuer maar dat is eigenlijk het enige voordeel.

Is zo lastig om een lekkere LM en RM te hebben. In Duitsland zou dat lukken met veel coins Reus, Robben, Ribery. En in Spanje ook. Engeland ziu ook kunnen maar die hebben alleen maar een goede LB, dus dan zou je al voor een RM in een ander land moeten gaan, want ik hoef geen Zabaleta op RB. Daarnaast schaar ik Hazard en Neymar op hetzelfde niveau in.

Lastig lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:00:
[...]

Ik ben meer voor de actie maken van buitenaf en dan naar binnen toe. Soms voor de voorzet en soms gewoon lekker wat skills in de 16. Hoeveel stars skill heeft Reus?

Ik weet niet of dat de trade wel waard is. Muller eruit voor Rodrigo IF en Neymar eruit voor Reus. Zou dan misschien Casillas nog kunnen ruilen voor Neuer maar dat is eigenlijk het enige voordeel.

Is zo lastig om een lekkere LM en RM te hebben. In Duitsland zou dat lukken met veel coins Reus, Robben, Ribery. En in Spanje ook. Engeland ziu ook kunnen maar die hebben alleen maar een goede LB, dus dan zou je al voor een RM in een ander land moeten gaan, want ik hoef geen Zabaleta op RB. Daarnaast schaar ik Hazard en Neymar op hetzelfde niveau in.

Lastig lastig...
Wat is je budget ongeveer? Kan wel een team voor je samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Ik heb zojuist geboden op een speler in de transfermarkt voor 12750 coins!
Nu knalden de servers er half uit en heb ik de speler niet gekregen en mijn coins heb ik ook niet terug gekregen!
Is hier iets aan te doen?

[ Voor 6% gewijzigd door Nix_R op 29-09-2014 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Nix_R schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:19:
Ik heb zojuist geboden op een speler in de transfermarkt voor 12750 coins!
Nu knalden de servers er half uit en heb ik de speler niet gekregen maar ik heb me coins ook niet gekregen!
Is hier iets aan te doen?
Nope, kan zijn dat het over een paar uur goed is. Moet je geluk bij hebben, heb jij geen invloed op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Laatst online: 01-05 14:56
Bananendoos schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:20:
[...]

Nope, kan zijn dat het over een paar uur goed is. Moet je geluk bij hebben, heb jij geen invloed op ;)
Hmmm nou hopen dat ik ze alsnog krijg toch best jammer als ik de muntjes kwijt ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananendoos schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:18:
[...]

Wat is je budget ongeveer? Kan wel een team voor je samenstellen.
Een dikke 600k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Postius schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:28:
Stiekem is pakjes openen wel leuk. Ook al is de kans op een goeie speler zo klein :( Als je nagaat dat er maar iets van 10/15 echt waardevolle spelers zijn..

edit: Heb ooit eens IF Neymar uit een pakje gefixed in Fifa 14, maar dat was dan ook wel na 100 euro aan pakjes ofzo :D

[ Voor 15% gewijzigd door London op 29-09-2014 22:46 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:31
Wat zijn spelers die je lekker goed kan kopen en verkopen? Zit nou lekker op krul/narsingh/vorm/kone te bieden binnen de 1k maar die verkopen niet al te goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Zo ik heb mijn Bundesliga "el cheapo" team in elkaar zitten! Het heeft me een weekend "Valentin Stocker" handelen gekost. TOTW semi-pro kwam niet door m'n verdediging heen, dus ik ben tevreden. Opmerkingen?

iPad?

[ Voor 11% gewijzigd door bbblije op 30-09-2014 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-10 13:29
Heb op dit moment 104K en wil daar een lekker cheap teampje van bouwen met een mix van eventuele zilveren en gouden spelers, van hooguit bij elkaar 25K zodat ik daarop voort kan bouwen.

Iemand een idee, had zelf Nederlands/Eredivisie in gedachten of Duits/Bundesliga, BPL is wel erg duur...

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
IAmNice schreef op maandag 29 september 2014 @ 23:06:
Wat zijn spelers die je lekker goed kan kopen en verkopen? Zit nou lekker op krul/narsingh/vorm/kone te bieden binnen de 1k maar die verkopen niet al te goed.
zilver bpl.
http://www.futhead.com/15/squads/2314436/

Ja, het is 200k over je budget heen, maar wat je zou kunnen veranderen is Schurrle -> Hazard en Ozil -> Toure. Als ik er een zou doen zal ik Ozil voor Toure doen en later Toure alsnog kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Gisteravond aardig aan het sleutelen geweest:

http://www.futhead.com/15/squads/1695374/

Al mijn Engelse spelers verkocht, en ben gaan testen met een combinatie Doumbia/Musa met daarachter een Italiaans team. Ik heb nu echt een veel beter team (Engelse spelers waren veel te duur!) staan.

Twijfel nog wel of ik met drie verdedigers blijf spelen (anders ga ik terug naar 4-4-2 (2)), maar tot nu toe gaat het prima.

Volgende doel is Pogba aantrekken, en Guarin naar de bank. Maar hiervoor moet ik nog een tijdje sparen :P
Hierna wil ik misschien nog een andere rechtshalf en 10 kopen.

Hoe denken jullie hierover? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:16
Protax schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:13:

Al mijn Engelse spelers verkocht, en ben gaan testen met een combinatie Doumbia/Musa met daarachter een Italiaans team. Ik heb nu echt een veel beter team (Engelse spelers waren veel te duur!) staan.

Twijfel nog wel of ik met drie verdedigers blijf spelen (anders ga ik terug naar 4-4-2 (2)), maar tot nu toe gaat het prima.

Volgende doel is Pogba aantrekken, en Guarin naar de bank. Maar hiervoor moet ik nog een tijdje sparen :P

Leuk team! Ik heb ook een serie A team, ben sowieso wel van het Italiaanse voetbal. :+

Wel zou ik Caceres op rechts zetten en Barzagli in het midden. De snelheid van Caceres heb je op rechts meer nodig dan centraal. Zijn snelheid moet de gaten daar opvullen die je in het midden van de verdediging niet zo snel hebt. Daarnaast is Barzagli sowieso koning als centrale-CV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Zalaroth schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:47:
[...]

Leuk team! Ik heb ook een serie A team, ben sowieso wel van het Italiaanse voetbal. :+

Wel zou ik Caceres op rechts zetten en Barzagli in het midden. De snelheid van Caceres heb je op rechts meer nodig dan centraal. Zijn snelheid moet de gaten daar opvullen die je in het midden van de verdediging niet zo snel hebt. Daarnaast is Barzagli sowieso koning als centrale-CV!
Foutje! Barzagli staat inderdaad in het midden :)
Heb overigens nog veel moeite met verdedigen (ben pas net begonnen met Fifa), maar vraag me af of backs erg helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Ik speel zelfs met 5 verdedigers omdat ik juist de backs nodig heb. Anders maken ploegen ala 433 me helemaal af over de flanken. Het ligt er dus een beetje aan tegen welke opstelling je speelt.

Gister werd ik de 2de helft ook helemaal zoek gespeeld omdat m'n tegenstander blijkbaar gewisseld is van 41212 naar 433. (waar ik niet op gelet had) ...Nou, dan sta je dan met je 3 verdedigers hoor! M'n backs waren aanvallend ingesteld - heb je niks aan dan..

Als je je backs met 532 niet laat aanvallen, heb je een Chinese muur waar elke opstelling moeite mee zal hebben. Je bent zeer compact én je flanken zijn goed bezet. (er is immers weinig ruimte tussen de backs en cv's, je krijgt zeer snel ondersteuning dus)

Wel gaat dit af van je aanvallende kwaliteiten (posities). Ik speel ook op z'n italiaans en ben al blij met een 1-0 of gelijkspel ^-^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ik speel nu nog op een superlaag niveau, had zelfs moeite met het semi prof (single player) toernooi met mijn oude Engelse team met 442 (2). Toen ik was geswitched naar dit team met 352, ging het direct een stuk beter!

Echter kan ik mijn goed voorstellen, dat als ik tegen echte tegenstanders en hogere leagues terecht komt, het misschien een stuk lastiger wordt.

Misschien toch ook maar eens wat backs kopen, nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
For Xbox One and Xbox 360 players, trading in EA SPORTS Football Club and the FUT Web App Transfer Market will be unavailable while our teams work on resolving current issues.

Thanks for your patience while we improve and restore normal FIFA Ultimate Team gameplay.
2de dag vandaag...Fijn, niet op werk dus traden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Backs zijn heel belangrijk, zou ze sowieso altijd willen hebben in welke opstelling dan ook. Als ze niet verdedigen kunnen ze ook nog aanvallen en de voorzet geven etc. Heel multifunctioneel als je ze goed gebruikt.

Op links gebruik ik Evra, met Radu op de bank. Op rechts Konko met Richards als bankzitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Laatst online: 11-09 08:14
Ik heb na wat geluk met pakjes dit weekend (diego costa, navas en lewandowski eruit gehaald) het volgende BPL team:
https://www.easports.com/...owoffId=iihUY9BOnLoh6:ps3

Ik wil Blind nog vervangen voor Matic, weet nog iemand goede versterkingen?
Buiten de overduidelijke Falcao, v Persie, Hazard, Kompany, Courtois, aangezien dit nog flinke investeringen zijn 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Protax schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:13:

Leuk team! Speel ook met een Doumbia-Musa/Serie A hybrid. Zelf speel ik 4-1-2-1-2 met nog wat extra spelers uit de Russische competitie. Zie:
http://www.futhead.com/15/squads/2321714/

Wat is die doumbia een heerlijke speler >:) Heerlijk om te winnen van BPL en Bundesliga teams na 2 goede sprintjes en een paar doffe knallen in de verre hoek :9

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:31:
[...]

Leuk team! Speel ook met een Doumbia-Musa/Serie A hybrid. Zelf speel ik 4-1-2-1-2 met nog wat extra spelers uit de Russische competitie. Zie:
http://www.futhead.com/15/squads/2321714/

Wat is die doumbia een heerlijke speler >:) Heerlijk om te winnen van BPL en Bundesliga teams na 2 goede sprintjes en een paar doffe knallen in de verre hoek :9
Nice! Ja de combinatie Doumbia-Musa is echt zo ziek, laat staan als je het spelletje ook daadwerkelijk beheerst :F Maar het gaat gelukkig steeds wat beter :)

Ik denk dat ik vanavond ook eens 4-1-2-1-2 ga proberen, moet ik alleen even wat backs scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

4-1-2-1-2 ook gespeeld, maar ik vond het veld veelte lang worden. De verdediging en CVM blijven te ver achter voor mij. Ik ben meer van het speelveld klein houden en rond tikken, dat gaat toch beter met 4-3-3(4), de versie met een CAM en 2 CM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Tot nu toe alleen losse spelers gekocht en coins verdiend door traden en wedstrijden winnen (zit nu in Div 8). Vanavond misschien ook een paar packs halen.

Voor de mensen die "geluk" hadden met hun gold packs: Halen jullie de gewone packs (5.000 coins) of de premium packs (7.500 coins)?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
http://www.futhead.com/15...all/all/all/rating/table/

Zijn niet echt toppers in de serie A, op de back posities.
Of zie ik het verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Protax schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:42:
http://www.futhead.com/15...all/all/all/rating/table/

Zijn niet echt toppers in de serie A, op de back posities.
Of zie ik het verkeerd :P
Klopt, ironisch genoeg, valt de Italiaanse competitie erg tegen met de verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:53
Ik probeer dat traden ook onder de knie te krijgen. Heb nu net Pelle verkocht voor 1000 terwijl ik hem voor 700 gekocht heb. Is dit een goede prijs om hem voor te verkopen of kan het nog beter? Dit is op de PC markt.

Heb er net weer twee weten te bemachtigen voor 650

[ Voor 11% gewijzigd door yrew op 30-09-2014 10:45 ]

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
garriej schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:43:
[...]

Klopt, ironisch genoeg, valt de Italiaanse competitie erg tegen met de verdedigers.
Zo te zien, zijn de betere backs zilver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ik kan niet kiezen, welke back ik moet nemen:

http://www.futhead.com/15...-attr5-attr6-attr3/table/

Sorteer ik nou op de juiste zaken?
Pace is neem ik aan toch superbelangrijk, aangezien buitenspelers vaak onwijs snel zijn?
Als ik zo kijk moet ik voor Maicon en Evra gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:41:
Tot nu toe alleen losse spelers gekocht en coins verdiend door traden en wedstrijden winnen (zit nu in Div 8). Vanavond misschien ook een paar packs halen.

Voor de mensen die "geluk" hadden met hun gold packs: Halen jullie de gewone packs (5.000 coins) of de premium packs (7.500 coins)?
Ik ga altijd voor premium. Maar 3 rares of 1 rare op 12 items is nog steeds een kleine kans, het blijft toch een kwestie van geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Protax schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:07:

Pace is neem ik aan toch superbelangrijk, aangezien buitenspelers vaak onwijs snel zijn?
Konko is een goede back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Protax schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:07:

Pace is belangrijk als jij ze continue op en neer laat rennen. Dan moeten ze achter de feiten(buitenspelers) aan lopen.
Ik ga niet met mijn verdedigers aanvallen op uitzonderlijke momenten na. Bij mij hoeven ze dus geen uber pace te hebben. Ze vangen de buitenspelers namelijk op i.p.v. erachter aan te hollen. :+
En dan heb je met Evra een heeeele mooie als die de bal afpakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 01:38
garriej schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:37:
4-1-2-1-2 ook gespeeld, maar ik vond het veld veelte lang worden. De verdediging en CVM blijven te ver achter voor mij. Ik ben meer van het speelveld klein houden en rond tikken, dat gaat toch beter met 4-3-3(4), de versie met een CAM en 2 CM's.
Ben ook terug gegaan van 4-1-2-1-2 naar 433(4), heb zo'n ~15 potjes gespeeld met de eerste opstelling, maar ik kan er simpelweg niet mee overweg. Doordat je zoveel middenvelders hebt die er amper overheen komen, zit je zo'n 40 meter voor het goal vast. Resultaat is dat het kluitjesvoetbal wordt, wanneer je onder druk komt te staan ben je in 9/10 gevallen de bal kwijt. De enige normale goals die ik scoorde waren via de ( sporadisch ) opkomende backs die een voorzet gaven.

Dit heeft mij doen besluiten om terug te gaan naar 433(4), en wat speelt dat heerlijk! Eindelijk weer een bal via de flanken! Had niet zoveel coins meer, dus eerst met de basisspelers op de flanken, maar dat komt allemaal wel.

Dit is m'n team tot nu toe; http://www.futhead.com/15/squads/2326175/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 12:26
Ik kan inmiddels al een dag of drie niet meer handelen via de webapp. Is dit bij meerderen het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Supermach schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:44:
Ik kan inmiddels al een dag of drie niet meer handelen via de webapp. Is dit bij meerderen het geval?
Nope... doet het prima hiero.

Ik 'kan' er overigens niet heel van de laatste uren (pun intended, I know... slechte grap) - ik heb de "after weekend pricedip" wat onderschat.

Niemand koopt mijn zut :F

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
steffeh schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:39:
[...]

Ben ook terug gegaan van 4-1-2-1-2 naar 433(4), heb zo'n ~15 potjes gespeeld met de eerste opstelling, maar ik kan er simpelweg niet mee overweg. Doordat je zoveel middenvelders hebt die er amper overheen komen, zit je zo'n 40 meter voor het goal vast. Resultaat is dat het kluitjesvoetbal wordt, wanneer je onder druk komt te staan ben je in 9/10 gevallen de bal kwijt. De enige normale goals die ik scoorde waren via de ( sporadisch ) opkomende backs die een voorzet gaven.

Dit heeft mij doen besluiten om terug te gaan naar 433(4), en wat speelt dat heerlijk! Eindelijk weer een bal via de flanken! Had niet zoveel coins meer, dus eerst met de basisspelers op de flanken, maar dat komt allemaal wel.

Zelfde hier. 4-1-2-1-2 was altijd mijn favo opstelling, maar dit jaar loopt die opstelling totaal niet. Ben overgestapt naar 433(2) en dat loopt heel lekker. Ben al in Divisie 4 inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
TictaCNL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:02:
[...]

Zelfde hier. 4-1-2-1-2 was altijd mijn favo opstelling, maar dit jaar loopt die opstelling totaal niet. Ben overgestapt naar 433(2) en dat loopt heel lekker. Ben al in Divisie 4 inmiddels.
Misschien ook maar even testen dan, echter heb ik een LM en RM.
Van dezelfde speler heb je een ook een LV en RV, maakt dat dan nog uit?
Zal een speler die LM is, op LV slechter presteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Protax schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:36:
[...]

Misschien ook maar even testen dan, echter heb ik een LM en RM.
Van dezelfde speler heb je een ook een LV en RV, maakt dat dan nog uit?
Zal een speler die LM is, op LV slechter presteren?
Volgens mij krijgen de spelers dan 1 chem minder,dat zal je niet echt merken. Wat ik zou doen ik even testen of de opstelling lekker speelt met je LM en RM. Als hij lekker speelt verkoop je de LM en RM voor een LV en RV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
TictaCNL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:43:
[...]

Volgens mij krijgen de spelers dan 1 chem minder,dat zal je niet echt merken. Wat ik zou doen ik even testen of de opstelling lekker speelt met je LM en RM. Als hij lekker speelt verkoop je de LM en RM voor een LV en RV.
Ok, ga ik proberen.
Moet denk ik alleen niet blijven switchen, ben net nieuw in het spel (geen console gamer) en gaat steeds wat beter.
Speel nu in divisie 9, hoop vanavond weer te promoveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TictaCNL schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:43:
[...]

Ik koop gewoon van die kaartjes om ze om te zetten van LM->LV(zijn 1000+ per stuk) het verschil was niet heel groot, maar voor mijn gevoel speelde ze iets meer naar voren als ze LV zijn.

Gister weer met gemak divisie 8 gewonnen(de titel) nadat ik kansloos was gedegradeerd uit divisie 7 :P 1 game gespeeld in divisie 7 gister en dik gewonnen(4-1) :D ik hoop te kunnen promoveren, maar het liefst natuurlijk de titel te pakken, sweet coins :D

[ Voor 19% gewijzigd door garriej op 30-09-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Garion schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:49:
[...]

Nope... doet het prima hiero.

Ik 'kan' er overigens niet heel van de laatste uren (pun intended, I know... slechte grap) - ik heb de "after weekend pricedip" wat onderschat.

Niemand koopt mijn zut :F
Maar hoe bepaal je de prijs waarop je het aanbied. Ik koop telkens Pelle voor 650/700 en verkoop voor 1100 kan ik er nog meer voor vragen? Ik had er tegelijkertijd 1 voor 800 in de markt gezet en die krijg ik dan weer niet verkocht.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Hoe kan het zijn dat de tegenstander zijn spelers super actief zijn lopen vrij en creeren kansen en dan bij mij staat iedereen eigenlijks gewoon stil en moet proberen beetje rond te pasen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
Dan staan ze vliegjes te vangen ;)

Althans, dat was bij ons zo bij de f'jes

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:15:
Hoe kan het zijn dat de tegenstander zijn spelers super actief zijn lopen vrij en creeren kansen en dan bij mij staat iedereen eigenlijks gewoon stil en moet proberen beetje rond te pasen..
Andere spelers, andere opstelling, andere tactiek. Zijn genoeg dingen die ik kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
garriej schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:19:
[...]

Andere spelers, andere opstelling, andere tactiek. Zijn genoeg dingen die ik kan bedenken.
Ik speel dan 41212 ik gebruik de counter tactiek terwijl in begin draaide het lekker met de juiste spelers en nu niks creatiefs meer.. Terwijl dat zijn spitsen gewoon op de middenlijn wacht op een lange bal bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:20:
[...]

Ik speel dan 41212 ik gebruik de counter tactiek terwijl in begin draaide het lekker met de juiste spelers en nu niks creatiefs meer.. Terwijl dat zijn spitsen gewoon op de middenlijn wacht op een lange bal bijvoorbeeld.
Ik heb precies het zelfde gespeeld. echt precies het zelfde. ging in het begin goed, maar toen de tegenstanders beter werden niet meer. Ik snap nu precies was je bedoeld, het is afwachten bal afpakken en ze gaan rennen, maar in bal bezit rond tikken en kans creëren gaat niet.

Probeer de zelfde opstelling is met balbezit of hoge druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
garriej schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:24:
[...]

Ik heb precies het zelfde gespeeld. echt precies het zelfde. ging in het begin goed, maar toen de tegenstanders beter werden niet meer. Ik snap nu precies was je bedoeld, het is afwachten bal afpakken en ze gaan rennen, maar in bal bezit rond tikken en kans creëren gaat niet.

Probeer de zelfde opstelling is met balbezit of hoge druk.
Weet jij ook hoe je de spelers die je hun eigen instructies kan geven? Ook voor altijd het zelfde laten?
Normaal voor de wedstrijd moet je tegen je spits zijn blijf in het centrum, maar datmoet voor elke wedstrijd weer opnieuw! En kan je dat niet standaard instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:48
steffeh schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:39:
[...]

Probeer ook is een keer 433(2) vind ik persoonlijk de fijnste 433. Je zal iets minder dominant kunnen spelen maar achterin is het zekerder en als je een keer de mindere bent in een wedstrijd kan je het ook beter dicht houden en op de counter spelen. 433(4) vind ik ook fijn spelen maar 433(2) voelt gebalenceerder aan, vooral tegen sterkere tegenstanders in divisie 1 en 2 heb ik nog al eens moeite met 433(4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:27:
[...]

Weet jij ook hoe je de spelers die je hun eigen instructies kan geven? Ook voor altijd het zelfde laten?
Normaal voor de wedstrijd moet je tegen je spits zijn blijf in het centrum, maar datmoet voor elke wedstrijd weer opnieuw! En kan je dat niet standaard instellen?
Nee dat weet ik niet, maar dat wil ik wel graag weten! 8)7

Even op Google gezocht maar volgens mij kan het niet... Nou dan maar lekker tegenstander elke keer laten wachten.

[ Voor 11% gewijzigd door garriej op 30-09-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Gisteren begonnen met een BPL team op te zetten, ik twijfelde tussen BPL of BBVA. Ik had een aantal wedstrijden gespeeld met m'n bronzen spelers uit de begin pakketjes van het weekend. Ik had een aantal koopjes te pakken, maar om een degelijke, goedkope, back en spits te vinden is wel erg moeilijk. Toen toch maar de keuze gemaakt om voor een Spaans team te gaan. Dit had ik in FIFA 13 ook al.

Nu heb ik voor hetzelfde geld (m'n halve BPL team) een compleet Spaans BBVA team opgezet. Het zijn geen toppers, maar het is een leuk begin. Ik denk dat ik ga proberen om steeds een betere speler te kopen voor posities.
Link naar mijn team

Ik twijfel alleen nog over de opstelling. Ik speel nu 4-1-2-1-2. Maar 4-3-3 speelt ook wel erg lekker. Alleen als ik duurdere spelers ga kopen voor een specifieke positie is het jammer als ik van formatie ga veranderen. Nu zijn de bedragen nog wel verwaarloosbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Curva schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:09:
Gisteren begonnen met een BPL team op te zetten, ik twijfelde tussen BPL of BBVA. Ik had een aantal wedstrijden gespeeld met m'n bronzen spelers uit de begin pakketjes van het weekend. Ik had een aantal koopjes te pakken, maar om een degelijke, goedkope, back en spits te vinden is wel erg moeilijk. Toen toch maar de keuze gemaakt om voor een Spaans team te gaan. Dit had ik in FIFA 13 ook al.

Nu heb ik voor hetzelfde geld (m'n halve BPL team) een compleet Spaans BBVA team opgezet. Het zijn geen toppers, maar het is een leuk begin. Ik denk dat ik ga proberen om steeds een betere speler te kopen voor posities.
Link naar mijn team

Ik twijfel alleen nog over de opstelling. Ik speel nu 4-1-2-1-2. Maar 4-3-3 speelt ook wel erg lekker. Alleen als ik duurdere spelers ga kopen voor een specifieke positie is het jammer als ik van formatie ga veranderen. Nu zijn de bedragen nog wel verwaarloosbaar.
Leg is uit, wat bedoel je nou eigenlijk precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 20:10
Misschien een domme vraag hoor, maar als een bal over de defensie valt word ik vaak aan m'n shirt getrokken. Als je zelf verdedigt is dat rondje op de playstation. Maar als je aanvalt, hoe kan je dan afschermen zonder een bal een poeier te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
garriej schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:12:
[...]

Leg is uit, wat bedoel je nou eigenlijk precies?
Hij bedoeld denk ik, als hij nu voor 4-1-2-1-2 spelers gaat kopen dat die straks met 4-3-3 niet meer optimaal passen in het systeem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ragrootenboer schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:14:
[...]

Hij bedoeld denk ik, als hij nu voor 4-1-2-1-2 spelers gaat kopen dat die straks met 4-3-3 niet meer optimaal passen in het systeem denk ik.
Inderdaad!
Als ik nu een Khedira (CDM), Isco (CAM) of Busquets (CDM) ga kopen, maar ik switch daarna naar 433, kan ik deze niet optimaal gebruiken -> CM.

Ik vind beide formaties, 41212 en 433, lekker spelen. Ik kan nog niet zo goed kiezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ragrootenboer schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:14:
[...]

Mwah 1-2 spelers moet je dan wisselen, sowieso 1 spits en een middenvelder erbij/omgezet. Ligt een beetje aan welke 433.
Curva schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:17:
[...]

Inderdaad!
Als ik nu een Khedira (CDM), Isco (CAM) of Busquets (CDM) ga kopen, maar ik switch daarna naar 433, kan ik deze niet optimaal gebruiken -> CM.

Ik vind aan beide formaties, 41212 en 433, lekker spelen. Ik kan nog niet zo goed kiezen :X
Twee kaartjes kopen van CDM -> CM en er is niks aan het handje.

[ Voor 35% gewijzigd door garriej op 30-09-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
yrew schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:13:
[...]

Maar hoe bepaal je de prijs waarop je het aanbied. Ik koop telkens Pelle voor 650/700 en verkoop voor 1100 kan ik er nog meer voor vragen? Ik had er tegelijkertijd 1 voor 800 in de markt gezet en die krijg ik dan weer niet verkocht.
Eh... ik ben verreweg van dé guru op dit gebied - ik haal zelf ook minimale profit. Het punt is alleen wel dat ik mijn dingen vrijwel altijd verkoop met wat winst, hoe klein dan ook.

De aanhouder wint. Ik ga na een paar mislukte rondjes listen niet meteen zakken in mijn prijs.

Prijsbepaling blijft lastig. Een tip die ik iig kan geven is dat websites als futhead en futdb best nuttig zijn in het bepalen van een richtprijs, maar ook niet meer dan dat.
Ik kijk persoonlijk zelf altijd, voor ik een kaart ga kopen met als doel te traden, wat er op dat moment ook echt daadwerkelijk geboden wordt op de transfer markt. Dat bedrag verschilt soms best wel wat van wat er op bijvoorbeeld futdb staat.

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
Weet jij dit soms :P

Misschien een domme vraag hoor, maar als een bal over de defensie valt word ik vaak aan m'n shirt getrokken. Als je zelf verdedigt is dat rondje op de playstation. Maar als je aanvalt, hoe kan je dan afschermen zonder een bal een poeier te geven?
garriej schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:17:
[...]

Mwah 1-2 spelers moet je dan wisselen, sowieso 1 spits en een middenvelder erbij/omgezet. Ligt een beetje aan welke 433.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:24
Ik vraag me echt af wat er gemiddeld aan pakjes wordt uitgegeven, dat lijkt een taboe te zijn (op andere fora ook).

Zelf haal ik al me fundings uit handelen en spelen, maar dat gaat niet zo snel als coins in Mexico kopen en veel pakjes openen (wat voor echt geld, de snelste manier lijkt te zijn).

Theoretisch pak ik zo'n 10000 tot 15000 coins per dag met handelen, als ik af en toe kijk naast me baan, sport en sociaal leven. Maar dan duurt het dus een eeuwigheid om een topspeler te kopen. Ik houdt het dan ook bij de subtop speciale gouden spelers.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
garriej schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:17:
[...]

[...]

Een speler kan ook op een andere positie gewoon 10 chem halen. Als je bijv Khedira langer dan 10 wedstrijden hebt ontvangt hij de loyalty bonus en als je er nog een goede manager bij hebt weer een extra chem bonus. Op deze manier kun je bijv een speler met positie CM zowel op CDM als CAM laten spelen zonder dat je chem inlevert. Zelfde gaat op voor LM - LW en RM - RW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

aant sparen voor dit team : http://www.futhead.com/15/squads/2337749/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Riemer schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:22:
[...]

Een speler kan ook op een andere positie gewoon 10 chem halen. Als je bijv Khedira langer dan 10 wedstrijden hebt ontvangt hij de loyalty bonus en als je er nog een goede manager bij hebt weer een extra chem bonus. Op deze manier kun je bijv een speler met positie CM zowel op CDM als CAM laten spelen zonder dat je chem inlevert. Zelfde gaat op voor LM - LW en RM - RW.
Dat wist ik dus niet! Goed dat ik het weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
Jumpman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:22:
Ik vraag me echt af wat er gemiddeld aan pakjes wordt uitgegeven, dat lijkt een taboe te zijn (op andere fora ook).

Zelf haal ik al me fundings uit handelen en spelen, maar dat gaat niet zo snel als coins in Mexico kopen en veel pakjes openen (wat voor echt geld, de snelste manier lijkt te zijn).

Theoretisch pak ik zo'n 10000 tot 15000 coins per dag met handelen, als ik af en toe kijk naast me baan, sport en sociaal leven. Maar dan duurt het dus een eeuwigheid om een topspeler te kopen. Ik houdt het dan ook bij de subtop speciale gouden spelers.
Ik heb mn starting funds ook gewoon uit handelen, maar ik heb denk ik ~50k aan pakjes uitgegeven en trek hier voor 300k aan spelers uit. Dat is gewoon geluk hebben maar dan hoef je nog steeds geen geld uit te geven om met topspelers te spelen. Al moet je voor CR7 en co dan nog een eind doorsparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Matedeor schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:53:
[...]

Probeer ook is een keer 433(2) vind ik persoonlijk de fijnste 433. Je zal iets minder dominant kunnen spelen maar achterin is het zekerder en als je een keer de mindere bent in een wedstrijd kan je het ook beter dicht houden en op de counter spelen. 433(4) vind ik ook fijn spelen maar 433(2) voelt gebalenceerder aan, vooral tegen sterkere tegenstanders in divisie 1 en 2 heb ik nog al eens moeite met 433(4).
Helemaal mee eens! Al sinds FUT 13 speel ik met 433. In 13 had je maar 1 variant (met 3 CM's). Nadeel was dat je veel op de counter aangevallen werd omdat je geen CDM hebt. In 14 heb ik veel met 433-2 en 433-4 gespeeld. Qua spelerkeuze ben ik meer fan van 433-4 maar qua resultaat en hoe het speelt is 433-2 wat mij betreft de beste formatie. Je hebt defensieve zekerheid door een CDM maar bent ontzettend snel via de flanken. Daarnaast kun je met deze formatie naar mijn mening het beste tiki-taka voetbal spelen.

Speel nu met 3 teams (BPL, Bundesliga en La Liga) allen met 433-2 of 433-4 (ik wissel wat af) en dit speelt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ragrootenboer schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:20:
Weet jij dit soms :P

[...]
Nope sorry, licht wegdraaien bij de speler die aan je trekt is wat ik doe. Of helemaal weg kappen, dan rent je tegestander door(en je mede spelers ook) en dan een steekpaas geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 14:38
4-4-3 (4) met hoge druk , defensief en dan degelijk tikkie takka met rustig verdedigen... easymode (H)
overigens heb je dan ook geen snelle spelers nodig... sneijder is de bomb :9~

[ Voor 46% gewijzigd door Xenophoben op 30-09-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Heel leuk om jullie ervaringen hier te lezen... Zou graag eens met iemand willen spelen/praten op de PS4, die veel ervaring heeft en mij misschien van wat tips zou kunnen voorzien :)

Als ik het zo lees, is 433 waar ik naar toe moet werken... (weer de halve boel ombouwen) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Riemer schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:28:
[...]

Helemaal mee eens! Al sinds FUT 13 speel ik met 433. In 13 had je maar 1 variant (met 3 CM's). Nadeel was dat je veel op de counter aangevallen werd omdat je geen CDM hebt. In 14 heb ik veel met 433-2 en 433-4 gespeeld. Qua spelerkeuze ben ik meer fan van 433-4 maar qua resultaat en hoe het speelt is 433-2 wat mij betreft de beste formatie. Je hebt defensieve zekerheid door een CDM maar bent ontzettend snel via de flanken. Daarnaast kun je met deze formatie naar mijn mening het beste tiki-taka voetbal spelen.

Speel nu met 3 teams (BPL, Bundesliga en La Liga) allen met 433-2 of 433-4 (ik wissel wat af) en dit speelt prima.
Welke competitie bevalt je het best tot nu toe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
edit fout

[ Voor 98% gewijzigd door Matedeor op 30-09-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Protax schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:38:
Heel leuk om jullie ervaringen hier te lezen... Zou graag eens met iemand willen spelen/praten op de PS4, die veel ervaring heeft en mij misschien van wat tips zou kunnen voorzien :)

Als ik het zo lees, is 433 waar ik naar toe moet werken... (weer de halve boel ombouwen) :P
Haha ik ben ook niet zo heel goed hoor, vooral verdedegiong kan ik nog aan werken. Maar add me maar op psn: Garriej_ geldt voor iedereen, voel je vrij en add mij :D (omg ik kan rijmen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:33
Wel apart het verschil in prijzen..
Heb net Fischer van Ajax voor 300 coins gekocht, en als ik dan zoek op Toornstra van Feyenoord gaat die voor 2.200 coins.

Hoe kan dit verschil er zo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag en aanbod.

Veel Fischers op de markt en weinig Toornstras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
garriej schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:40:
[...]

Haha ik ben ook niet zo heel goed hoor, vooral verdedegiong kan ik nog aan werken. Maar add me maar op psn: Garriej_ geldt voor iedereen, voel je vrij en add mij :D (omg ik kan rijmen)
Thx voor je reactie, Raymann007 is m'n ps4 account, feel free! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Matedeor schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:39:
[...]

Welke competitie bevalt je het best tot nu toe? :)
Ik ben een ontzettende fan van RvP en Robben dus BPL en Bundes. Ben aan het sparen voor Dennis Bergkamp en dan maak ik een hybrid ofzo.

Hier mijn teams:

https://www.easports.com/...howoffId=iArYoclybCVq:360
https://www.easports.com/...howoffId=hBWtYY0JbDoR:360

[ Voor 22% gewijzigd door Riemer op 30-09-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
HansAnders07 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:47:
Wel apart het verschil in prijzen..
Heb net Fischer van Ajax voor 300 coins gekocht, en als ik dan zoek op Toornstra van Feyenoord gaat die voor 2.200 coins.

Hoe kan dit verschil er zo zijn?
En Toornstra is een zeldzame 'hoogst mogelijk gewaardeerde' zilver kaart en Fischer een 'niet zeldzame' laag gewaardeerde gouden kaart.
Pagina: 1 ... 8 ... 63 Laatste