Kan denk ik ook niet, de coins moet dan ook via de US store vermoed ik, en dat gaat niet met je EU account.
Ik zou nu verkopen. Extreem hoge prijzen op dit moment, dus speel lekker offline met m'n brozen bijelkaar geraapte zooi uit de pakjes.GAITii schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 01:15:
Owyaah!Net 2 pakjes geopend, Schurrle en Tevez!
Nu verkopen of wachten? Wat is slim...
15K heb ik, maar ik kan geen complete team bouwen, omdat zelfs de non-rares voor 3000 coins gaan

Wie dan? zeg eenschengbondkwok schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:20:
[...]
Ik zou nu verkopen. Extreem hoge prijzen op dit moment, dus speel lekker offline met m'n brozen bijelkaar geraapte zooi uit de pakjes.
15K heb ik, maar ik kan geen complete team bouwen, omdat zelfs de non-rares voor 3000 coins gaan

Ik had vandaag geprobeerd om Kalou, Olic, Rode, Behrami, Volland te kopen, maar dat bleek geen succesverhaal te worden
Kom er op de Xbox One niet eens in, net wel potje kunnen spelen, 17-1 gewonnen..en toen werd ik er weer uitgegooitPostius schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:17:
Servers zijn nogal overbelast atm. Ik zou dus ff wachten met transacties.

Rupsen, Rapsen.
Ik zit vast in een bug, heb een aantal spelers direct gekocht vanaf mijn mobiel. Geen plek meer op de transfer list. Kan mijn verkochte spelers niet weghalen voordat ik mijn gekochte spelers heb verkocht of verplaatst.
Dit vanaf de console. Vanaf de pc kan ik de verkochte wel eerst weghalen, maar laat mijn console eerst de sessie nog vasthouden voor X tijd.
Grmbl, je kan het scherm op de console ook niet ontwijken helaas
Dit vanaf de console. Vanaf de pc kan ik de verkochte wel eerst weghalen, maar laat mijn console eerst de sessie nog vasthouden voor X tijd.
Grmbl, je kan het scherm op de console ook niet ontwijken helaas
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Kan op dit moment niet eens spelen dus neegoosche schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:17:
kunnen jullie de coinboost gebruiken?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Kuyt maar gelijk even gekocht
voor de heb.
[ Voor 16% gewijzigd door iNFiNiTY- op 27-09-2014 14:44 ]
Je wilt gewoon niet winnen of....?
Ik moet nog flink wennen aan het schieten. Met mandzukic schiet ik zo vaak naast. Gewoon bizar.
Dus: vandaag 16 spelers gekocht (gemiddeld 5000) die ik dus allemaal niet gekregen heb maar mn muntjes wel weg zijn. Gezien het feit dat EA hier een speciale site voor heeft ben ik vast niet de enige:
FIFA Ultimate Team Lost Players Issue - http://help.ea.com/en/art...-team-lost-players-issue/
Heb nu twee tickets lopen (1 speler was los, die andere in een batch) en EA "belooft" er binnen 48 uur op te reageren...
Mijn UT zin is effe totaal weg nu
FIFA Ultimate Team Lost Players Issue - http://help.ea.com/en/art...-team-lost-players-issue/
Heb nu twee tickets lopen (1 speler was los, die andere in een batch) en EA "belooft" er binnen 48 uur op te reageren...
Mijn UT zin is effe totaal weg nu
PSN: Maichel
Ik heb Yaya Toure uit een pakketje gehaald en nadat ik hem had verkocht, heb ik het best mogelijke Nederlands team gemaakt(op Robben en van Persie na).
Ik heb 2x maher IF gekocht voor 10k omdat ik verwacht dat die wel meer waard wordt(en ik kan er niks op verliezen).
En ik heb 1 van Rhijn IF gekocht voor 75k(PS4), maar zal hij meer waard worden of kan ik hem beter weer doorverkopen?
Ik heb 2x maher IF gekocht voor 10k omdat ik verwacht dat die wel meer waard wordt(en ik kan er niks op verliezen).
En ik heb 1 van Rhijn IF gekocht voor 75k(PS4), maar zal hij meer waard worden of kan ik hem beter weer doorverkopen?
Slim die Maher! Is een zilvere neem ik aan he? (De normale)jarti66 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:46:
Ik heb Yaya Toure uit een pakketje gehaald en nadat ik hem had verkocht, heb ik het best mogelijke Nederlands team gemaakt(op Robben en van Persie na).
PSN: Maichel
Nee gold IF. Zie: http://www.futhead.com/15/players/39935/adam-maher/Maichel schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:37:
[...]
Slim die Maher! Is een zilvere neem ik aan he? (De normale)
En de normale is ook gold. Zie:http://www.futhead.com/15/players/22461/adam-maher//
[ Voor 19% gewijzigd door Riemer op 27-09-2014 17:40 ]
Ik zou van Rhijn houden. Is de beste RB in eredivisie en beste RB voor nederlands elftal. Ik denk dat hij niet snel een SIF krijgt en dus een goede investering is. Maar goed, ik kan er net zo goed naast zitten en schiet hij er van het weekend 3 in en krijgt een SIF. Blijft enigszins gokken.jarti66 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:46:
Valt mij op dat de finishing stats van de spelers een stuk belangrijker zijn en dat longshots zoals in Fifa 14 niet meer zo effectief zijn. Al moet ik zeggen dat Robben nog steeds prima shiiet vanaf randje 16!stomley schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:11:
Ik moet nog flink wennen aan het schieten. Met mandzukic schiet ik zo vaak naast. Gewoon bizar.
Mijn bundesliga team: https://www.easports.com/...howoffId=iArYoclybCVq:360
[ Voor 12% gewijzigd door Riemer op 27-09-2014 17:44 ]
Van der Wiel is er ook nog hè?Riemer schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:41:
[...]
Ik zou van Rhijn houden. Is de beste RB in eredivisie en beste RB voor nederlands elftal. Ik denk dat hij niet snel een SIF krijgt en dus een goede investering is. Maar goed, ik kan er net zo goed naast zitten en schiet hij er van het weekend 3 in en krijgt een SIF. Blijft enigszins gokken.
Ja klopt maar van Rhijn is een silver IF. die zijn al meer rare dan gold kaarten en deze volgens mij helemaal. In 14 kost hij een vermogen herinner ik me.
Weer een poging doen tot traden. Dzeko 2x gescoort, zal misschien wel IF worden.
heb hem 6x gekocht tussen de 5k en de 5.5K
Vaak maak ik verlies met traden. Nog 50K over om te investeren. Iemand een idee?
Vaak maak ik verlies met traden. Nog 50K over om te investeren. Iemand een idee?
Oh, je had het over waarde. Ik doelde meer op stats en skills etc. Prijzige spelers zijn voorlopig out of reach voor mij.Riemer schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:55:
[...]
Ja klopt maar van Rhijn is een silver IF. die zijn al meer rare dan gold kaarten en deze volgens mij helemaal. In 14 kost hij een vermogen herinner ik me.
Bleh ;p Hij heeft wel redelijke stats voor een 76.
http://www.futhead.com/15/players/2112/dirk-kuyt/
[ Voor 21% gewijzigd door iNFiNiTY- op 27-09-2014 20:18 ]
Wat een team zeg, jij had een aanal K te besteden?Riemer schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:42:
[...]
Valt mij op dat de finishing stats van de spelers een stuk belangrijker zijn en dat longshots zoals in Fifa 14 niet meer zo effectief zijn. Al moet ik zeggen dat Robben nog steeds prima shiiet vanaf randje 16!
Mijn bundesliga team: https://www.easports.com/...howoffId=iArYoclybCVq:360
Ja die anaale K's zegbbblije schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:22:
[...]
Wat een team zeg, jij had een aanal K te besteden?
Maar idd leuk teampje, coins gekocht ofzo
Ik had wel is het idee, dat prijzen stijgen op het moment dat spelers een goede wedstrijd spelen en dus een IF krijgen, Maar tot nu toe stijgt de prijs van Dzeko helemaal niet. Nu al mn verlies nemen?Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:13:
Weer een poging doen tot traden. Dzeko 2x gescoort, zal misschien wel IF worden.
Vandaag ook maar Fifa 15 gekocht voor de PC en direct een UT gemaakt
Blijft toch zeer vermakelijk.
Even voor een tientje pakjes gekocht in de hoop wat goeds te krijgen, maar helaas pindakaas. Wel wat spelers gekregen waardoor ik in ieder geval een leuk teampje kon fixen. Het is niet veel, maar het speelt wel leuk
Even voor een tientje pakjes gekocht in de hoop wat goeds te krijgen, maar helaas pindakaas. Wel wat spelers gekregen waardoor ik in ieder geval een leuk teampje kon fixen. Het is niet veel, maar het speelt wel leuk

Tesla M3LR '21
Ben nu met een bundesliga team bezig. Leek me wel is leuk na standaard voor de BPL te gaan. Iemand nog tips voor wat leuke spelertjes? Vind zelf Holtby wel een goeie, niet heel bijzonder qua stats maar speelt gewoon lekker
(en niet populair dus niet duur) + 4 ster skill stat en zwak been! 2 benige CAM is vrij handig.
[ Voor 16% gewijzigd door Postius op 27-09-2014 21:07 ]
Is het finishen echt zoveel anders geworden? Normaal zou ik op target schieten en nu schieten ze zo vaak over of naast. Iemand tips hierover?
Verwijderd
Hoe traden jullie eigenlijk? Mij lukt het maar niet om goede deals te pakken te krijgen. K speel al sinds fut 13 maar ik wil nou wel eens beginnen met traden. Als jullie wat tips hebben, graag.
En nog een puntje, ik wil mijn commentaar op engels zetten. Maar op een of andere manier lukt dat niet. Als ik het instel lijkt het wel of ie t niet opslaat voor fut.
En nog een puntje, ik wil mijn commentaar op engels zetten. Maar op een of andere manier lukt dat niet. Als ik het instel lijkt het wel of ie t niet opslaat voor fut.

Finishen lijkt me inderdaad lastiger geworden deze FIFA (al heb ik '13 niet gespeeld), ik loop altijd zo lang mogelijk door en schuif de bal onder de keeper door.
Traden vind ik ook lastig. Vanmiddag waren de prijzen enorm hoog en derhalve m'n hele teampje verkocht, daar toch aardig wat winst op gepakt. Je kunt de 'buy now' van een paar gewilde spelers in de gaten houden en dan proberen via bieden een auction te winnen (aantal keer gedaan met bv. wijnaldum voor 800/900 inkopen en voor ~1500 verkopen, kan natuurlijk veel grootschaliger). Zolang je maar rekening houdt met de 5% die eraf gaat.
Je pakt op deze manier niet heel veel winst overigens en ik vind het te tijdrovend. Speel toch liever gewoon m'n wedstrijdjes. Eerst maar even die eerste paar divisies doorharken met mijn bagger team:)
Traden vind ik ook lastig. Vanmiddag waren de prijzen enorm hoog en derhalve m'n hele teampje verkocht, daar toch aardig wat winst op gepakt. Je kunt de 'buy now' van een paar gewilde spelers in de gaten houden en dan proberen via bieden een auction te winnen (aantal keer gedaan met bv. wijnaldum voor 800/900 inkopen en voor ~1500 verkopen, kan natuurlijk veel grootschaliger). Zolang je maar rekening houdt met de 5% die eraf gaat.
Je pakt op deze manier niet heel veel winst overigens en ik vind het te tijdrovend. Speel toch liever gewoon m'n wedstrijdjes. Eerst maar even die eerste paar divisies doorharken met mijn bagger team:)
Kan je in FUT ook T verdedigen op de oude manier zetten. Dus niet zoals Het sinds een jaar of 2 geleden is aangepast. Ik krijg dat niet onder de knie
PSN ID Binloading_nl
Geen coins gekocht en nee niet alles uit pakjes.iNFiNiTY- schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:27:
[...]
Ja die anaale K's zeg![]()
Maar idd leuk teampje, coins gekocht ofzoga je me zeggen dat je dat allemaal getrokken hebt uit pakjes?
Geduld! Belangrijkst is dat hij een IF krijgt. Zijn gewone kaart is dan niet verkrijgbaar en zal waarschijnlijk in waarde stijgen. wacht dus af tot volg wk.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:42:
[...]
Ik had wel is het idee, dat prijzen stijgen op het moment dat spelers een goede wedstrijd spelen en dus een IF krijgen, Maar tot nu toe stijgt de prijs van Dzeko helemaal niet. Nu al mn verlies nemen?
Hey pelle, die heb ik nu 30x in de market gegooidLas Vegas schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:57:
Vandaag ook maar Fifa 15 gekocht voor de PC en direct een UT gemaaktBlijft toch zeer vermakelijk.
[afbeelding]
Mensen zijn zo happig op hem. Koop ze in voor 700-800 en verkoop ze door voor minimaal 1100 en instant buy 1900. De afgelopen 15 die er zijn verkocht, zijn er 12 van middels direct buy. Kaaaa tjing.
Omdat 'ie fijn speelt, goedkoop is en dus handig is voor een beginners BPL teampjeiCy schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:36:
[...]
Hey pelle, die heb ik nu 30x in de market gegooid
Mensen zijn zo happig op hem. Koop ze in voor 700-800 en verkoop ze door voor minimaal 1100 en instant buy 1900. De afgelopen 15 die er zijn verkocht, zijn er 12 van middels direct buy. Kaaaa tjing.
Tesla M3LR '21
Iemand nog tips voor mijn bronzen team?
https://www.easports.com/...owoffId=fXmBvPk0nLmWJ:ps3
Tot nu nog toe levert die ook een leuke bankrekening opLas Vegas schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:53:
[...]
Omdat 'ie fijn speelt, goedkoop is en dus handig is voor een beginners BPL teampje
[ Voor 20% gewijzigd door Meneer iCy op 28-09-2014 11:57 ]
Je kan spelers aparte instructies geven zoals, blijf op de flank, naar binnen snijden maar kan je dat ook als standaard laten want nu moet je de hele tijd voor de wedstrijd die spelers weer instrucities geven.
Zie niks!iCy schreef op zondag 28 september 2014 @ 07:38:
Iemand nog tips voor mijn bronzen team?
[...]
Tot nu nog toe levert die ook een leuke bankrekening op
@poster hierboven: Interpunctie! Je bericht leest nogal moeilijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 28-09-2014 12:22 ]
Ben er nu wel een beetje klaar mee.
5 geblesseerden in 1 wedstrijd. Ze vallen gewoon uit het niets neer op de grond
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Same here. En een stuk sneller vermoeid waardoor je veel meer consumables nodig hebt tov FUT14. Enige goede hier aan is dat iedereen hier mee te maken heeft.Mr. Jummy schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:39:
Ben er nu wel een beetje klaar mee.
Gister trouwens een paar potjes gespeeld maar constant 0 Coins gekregen. Transfermarkt was ook amper beschikbaar (net als nu). Ff een paar servertjes bijschakelen EA.
Verwijderd
Goedemiddag allen, weet iemand hoe ik die FUT packs geopend krijg die bij de pre-order kwamen. Heb die code ingevoerd bij de PS-store maar daarna gebeurde er niets?
De eerste duurt even en voor de andere 14 moet je nog meer geduld hebben, want de 14e krijg je pas over 14 weken. Indien ultimate, duurt het zelfs 39 weken!Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:50:
Goedemiddag allen, weet iemand hoe ik die FUT packs geopend krijg die bij de pre-order kwamen. Heb die code ingevoerd bij de PS-store maar daarna gebeurde er niets?
Elke week krijg je er pas 1.
Verwijderd
Oke thanks, dan wacht ik nog even af!iCy schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:51:
[...]
De eerste duurt even en voor de andere 14 moet je nog meer geduld hebben, want de 14e krijg je pas over 14 weken. Indien ultimate, duurt het zelfs 39 weken!
Waar kan je die FIFA points kopen(ps4). Ik kan doe nergens vinden
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Alleen op de ps4, via Ultimate Team. Onder store.steefje schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:04:
Waar kan je die FIFA points kopen(ps4). Ik kan doe nergens vinden
Zijn ook nog eens 'normale' gold packs die 5k kosten normaal?iCy schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:51:
[...]
De eerste duurt even en voor de andere 14 moet je nog meer geduld hebben, want de 14e krijg je pas over 14 weken. Indien ultimate, duurt het zelfs 39 weken!
Ik heb per ongeluk FIFA points voor pc gekocht ipv playstation. Ik zag niet dat via website van origin alleen voor pc was. Bij dlc geven ze geen teruggave, dus zal morgen moeten bellen. Geven jullie kans van slagen dat ze restitutie geven of de Points omzetten naar ps4?
[ Voor 1% gewijzigd door SuperCrisz op 28-09-2014 14:00 . Reden: Verkeerd ]
Dan geeft ie aan dat er niets beschikbaar is. Of kan dat komen omdat ik hem in de Us store heb gekocht en op m'n eu account speelVerwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:13:
[...]
Alleen op de ps4, via Ultimate Team. Onder store.
PSN ID Binloading_nl
Is elke scheidrechter turks ofzoiets? Alleen meer mehmet en dat soortnamen xd
no offense ofc.
Laat maar, ben Hans de notenbol tegengekomen
no offense ofc.
Laat maar, ben Hans de notenbol tegengekomen
[ Voor 30% gewijzigd door Bananendoos op 28-09-2014 14:47 ]
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Ik had me voorgenomen 10k per dag te verdienen met wat spelen en traden, maar vooralsnog lukt het niet echt lekker. Servers zijn steeds offline/online/offline.
Daarnaast baal ik een beetje van de beperkte slots om te bieden. Met maar 30 slots kun je bijna niets. Kun je dit nog upgraden op de een of andere manier? Ik kon er niet veel over vinden. De items van de EAC zijn volgens mij alleen voor de tradepile.
Heb nu zo'n 35k verzameld, maar heb ook nog niet echt een team op het oog. Ik denk dat ik gewoon een BPL team neem omdat dat de enige fatsoenlijke competitie is, (lijkt wel). Ligue 1 heeft maar 1 betaalbare goede spits, maar met H/H en verder geen keus behalve PSG spelers. Serie A geen fatsoenlijke backs en vleugelaanvallers. Bundesliga heeft voor ieder slot maar 1 fatsoenlijke speler, hoogstens 2, maar die zijn zwaar overpriced. La Liga idem.
@ SuperCrisz
heb ik ook ooit gedaan. Toen met de klantenservice van EA contact opgenomen en uiteindelijk onder aankondiging van een Paypal geschil is het opgelost.
Daarnaast baal ik een beetje van de beperkte slots om te bieden. Met maar 30 slots kun je bijna niets. Kun je dit nog upgraden op de een of andere manier? Ik kon er niet veel over vinden. De items van de EAC zijn volgens mij alleen voor de tradepile.
Heb nu zo'n 35k verzameld, maar heb ook nog niet echt een team op het oog. Ik denk dat ik gewoon een BPL team neem omdat dat de enige fatsoenlijke competitie is, (lijkt wel). Ligue 1 heeft maar 1 betaalbare goede spits, maar met H/H en verder geen keus behalve PSG spelers. Serie A geen fatsoenlijke backs en vleugelaanvallers. Bundesliga heeft voor ieder slot maar 1 fatsoenlijke speler, hoogstens 2, maar die zijn zwaar overpriced. La Liga idem.
@ SuperCrisz
heb ik ook ooit gedaan. Toen met de klantenservice van EA contact opgenomen en uiteindelijk onder aankondiging van een Paypal geschil is het opgelost.
Japelt schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:41:
[...]
Zijn ook nog eens 'normale' gold packs die 5k kosten normaal?
Tnx zover! Wat bedoel je met Paypal geschil? Ik heb het gekocht met creditcard, zonder paypal. Hoe is het bij jou exact opgelost dan?Casual Ruud schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:29:
@ SuperCrisz
Ingame max 50 en op de webapp max 30.Casual Ruud schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:29:
Ik had me voorgenomen 10k per dag te verdienen met wat spelen en traden, maar vooralsnog lukt het niet echt lekker. Servers zijn steeds offline/online/offline.
@ SuperCrisz
Heeft EA de 1vs1 lobby`s eruit gehaald?
Ik had met Paypal betaald. De eerste medewerker van EA klantenservice was zo van moeilijk moeilijk, maar zou het proberen op te lossen. Uiteraard niets meer van gehoord. Toen heb ik zo'n Paypal geschil gestart, dat je het niets eens met de levering oid, en een afschrift van mijn klacht bij Paypal naar EA gemaild. Binnen 1 dag was het toen geregeld en het geld teruggestort.
Ik weet niet hoe het zit met creditcards, want die heb ik geen, maar ik zou (als het kan) het geld laten terugstorten en EA mailen dat je dat gedaan hebt of gaat doen als ze je niet willen helpen. Dan moeten ze het maar duidelijker in de store aangeven.
Ik weet niet hoe het zit met creditcards, want die heb ik geen, maar ik zou (als het kan) het geld laten terugstorten en EA mailen dat je dat gedaan hebt of gaat doen als ze je niet willen helpen. Dan moeten ze het maar duidelijker in de store aangeven.
Zo, dat heet toch even geluk hebben, een bertrand was er voor 3k opgezet (had 3.3k) en hij gaat gemiddeld voor 5k, aardige profit
http://www.futhead.com/15/squads/2071892/
Mijn starter squad. Ik heb wel 50k gekocht voor 15€, ik was zo verwend met fifa 14 had daar best veel grote namen, dus ik wilde wel met een redelijk fatsoenlijk team beginnen
Ik had eerst een BPL team, maar omdat alles daar zo duur is, kan je echt geen fatsoenlijk team bouwen vind ik. Dus alles maar weer verkocht (met een 5000 muntjes winst ongeveer) En bovenstaande team gebouwd, vind het team lekkerder spelen dan m'n vorige BPL team, maar dat komt omdat hier wat betere spelers in zitten voor dit geld!
De wissels zijn ook nog wel leuk, echt grappig hoe goed berbatov eigenlijk is, bekijk z'n stats maar eens. Af en toe gooi ik hem erin als aanspeelpunt/ pure kopper, scoort eigenlijk altijd. En dat voor 400 coins haha.
Heeft er iemand nog een leuke variant? Ik hoor het graag!
Mijn starter squad. Ik heb wel 50k gekocht voor 15€, ik was zo verwend met fifa 14 had daar best veel grote namen, dus ik wilde wel met een redelijk fatsoenlijk team beginnen
De wissels zijn ook nog wel leuk, echt grappig hoe goed berbatov eigenlijk is, bekijk z'n stats maar eens. Af en toe gooi ik hem erin als aanspeelpunt/ pure kopper, scoort eigenlijk altijd. En dat voor 400 coins haha.
Heeft er iemand nog een leuke variant? Ik hoor het graag!
[ Voor 9% gewijzigd door Ragrootenboer op 28-09-2014 17:05 ]
Ik heb alles nu verkocht of te koop staan. Prijzen zijn wel flink gestegen zeg! Mijn Favoriete spelers waren Eto'o, Bony, Jovetic, Barkley en Fellaini. Allemaal zeer betaalbaar. En nu nog met winst verkocht.
Tijdens een storing (denk ik) een paar Müllers gekocht onder de 10k en deze voor 18K doorverkocht.
Blijkbaar konden andere mensen niet meer bieden, en ging alles voor te weinig weg. Helaas waren mn coins op en kon ik er niet meer doorgaan, anders was ik nu erg rijk geweest
Als alles verkocht is heb ik ongeveer 250K
Nu maar is kijken hoe ik dit kan uitbouwen naar meer coins! Tips altijd welkom.
Zoals bekend zijn mijn handel skills niet zo goed..
Tijdens een storing (denk ik) een paar Müllers gekocht onder de 10k en deze voor 18K doorverkocht.
Blijkbaar konden andere mensen niet meer bieden, en ging alles voor te weinig weg. Helaas waren mn coins op en kon ik er niet meer doorgaan, anders was ik nu erg rijk geweest
zilver en bpl zoekenLekkerboeie86 schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:10:
Ik heb alles nu verkocht of te koop staan. Prijzen zijn wel flink gestegen zeg! Mijn Favoriete spelers waren Eto'o, Bony, Jovetic, Barkley en Fellaini. Allemaal zeer betaalbaar. En nu nog met winst verkocht.
Blijkbaar konden andere mensen niet meer bieden, en ging alles voor te weinig weg. Helaas waren mn coins op en kon ik er niet meer doorgaan, anders was ik nu erg rijk geweest![]()
Nu weer een bertrand gekocht voor 3900, verkoop hem wss voor 4800 en weer zo'n 600 winst
Edit: Puncheon ook met veel geluk gekocht, voor 1300 gekocht, 3200 verkopen dus weer 1500 winst, gaat lekker zo ^^
[ Voor 6% gewijzigd door Bananendoos op 28-09-2014 18:42 ]
Je kan spelers aparte instructies geven zoals, blijf op de flank, naar binnen snijden maar kan je dat ook als standaard laten want nu moet je de hele tijd voor de wedstrijd die spelers weer instrucities geven
Idd. Vraag ik me ook afllovesoccerx7 schreef op zondag 28 september 2014 @ 18:56:
Je kan spelers aparte instructies geven zoals, blijf op de flank, naar binnen snijden maar kan je dat ook als standaard laten want nu moet je de hele tijd voor de wedstrijd die spelers weer instrucities geven
PSN ID Binloading_nl
Werken de voice commands eigenlijk ook in UT? Of werkt dat alleen in singleplayer? Heb het zojuist even geprobeerd maar kreeg het jammer genoeg niet werkend.
Zou wel handig zijn, ideaal om snel subs door te voeren want wisselen via het menu ga ik sowieso niet doen.
Zou wel handig zijn, ideaal om snel subs door te voeren want wisselen via het menu ga ik sowieso niet doen.
Ik ben een FIFA-noob die eindelijk het spel heeft aangeschaft. Ik speel FUT en in het begin kon het mij wel bekoren. Nu merk ik dat het spel 'raar' gaat doen. Ik zeg expres het spel, want in sommige wedstrijden neemt het spel mijn spelers over. Wil ik met de spits naar links, het spel laat hem de andere kant opgaan om vervolgens een mislukte skillmove er uit te gooien. Geen bal blijft meer in mijn bezit, bij de eerste aanname ketst hij af. Spelers in balbezit dribbelen met de bal door hem onder de voet mee te slepen, terwijl ik niet eens weet hoe ik deze move zou moeten maken. Eigenlijk doen de spelers alles wat ik niet wil, terwijl in voorgaande games dezelfde actie wel het gewenste resultaat heeft. Nou kan het zo zijn dat ik erg zuig, wat vast zo is, maar wat er nu gaande is maakt het spel onspeelbaar.
Ik heb wat rond gegoogled en kwam woorden als momentum, script en handicap tegen. Valt wat ik ervaar hieronder?
Ik heb wat rond gegoogled en kwam woorden als momentum, script en handicap tegen. Valt wat ik ervaar hieronder?
Momentum, script en handicap zijn andere dingen. Wat jij hebt heb ik nog nooit van gehoord. Misschien is je controller stuk?rebel_nbk schreef op zondag 28 september 2014 @ 23:36:
Ik ben een FIFA-noob die eindelijk het spel heeft aangeschaft. Ik speel FUT en in het begin kon het mij wel bekoren. Nu merk ik dat het spel 'raar' gaat doen. Ik zeg expres het spel, want in sommige wedstrijden neemt het spel mijn spelers over. Wil ik met de spits naar links, het spel laat hem de andere kant opgaan om vervolgens een mislukte skillmove er uit te gooien. Geen bal blijft meer in mijn bezit, bij de eerste aanname ketst hij af. Spelers in balbezit dribbelen met de bal door hem onder de voet mee te slepen, terwijl ik niet eens weet hoe ik deze move zou moeten maken. Eigenlijk doen de spelers alles wat ik niet wil, terwijl in voorgaande games dezelfde actie wel het gewenste resultaat heeft. Nou kan het zo zijn dat ik erg zuig, wat vast zo is, maar wat er nu gaande is maakt het spel onspeelbaar.
Goedemorgen,
Afgelopen weekend weer bezig geweest met mijn team, en ik moet zeggen dat het steeds beter gaat. Ik ben net terug in Fifa na jaren niet gespeeld te hebben, en het semi-pro niveau is voor mij in FUT zelfs nog lastig. Sta nu met pijn en moeite in de finale van het semi-pro single toernooi, en ik moet nu tegen Dortmund.
Nu merk ik dat in dit spel eigenlijk alles draait om pace, en waar ik eerder heb gekozen om voor een Engels team te gaan (kreeg vooral Engelse kaarten uit packs), twijfel ik er nu over om het roer om te gooien. Dit vooral aangezien Engelse spelers duur zijn.
- Zijn andere landen veel goedkoper?
- Is het slim om nu alles te verkopen en voor een andere nationaliteit te gaan?
- Eerder kreeg ik de tips Italië, iemand ervaring met spelers uit dit land?
- Andere tips?
Ik wil het me aangezien ik net terug ben in dit spel, het mezelf zo makkelijk mogelijk maken.
Dus wat snelheid voorin in een 4-2-2-2 systeem?
Afgelopen weekend weer bezig geweest met mijn team, en ik moet zeggen dat het steeds beter gaat. Ik ben net terug in Fifa na jaren niet gespeeld te hebben, en het semi-pro niveau is voor mij in FUT zelfs nog lastig. Sta nu met pijn en moeite in de finale van het semi-pro single toernooi, en ik moet nu tegen Dortmund.
Nu merk ik dat in dit spel eigenlijk alles draait om pace, en waar ik eerder heb gekozen om voor een Engels team te gaan (kreeg vooral Engelse kaarten uit packs), twijfel ik er nu over om het roer om te gooien. Dit vooral aangezien Engelse spelers duur zijn.
- Andere tips?
Ik wil het me aangezien ik net terug ben in dit spel, het mezelf zo makkelijk mogelijk maken.
Dat was weer een beroerde goldpack. Enige speciale was dat ik een herstel alles kaartje had, komt altijd wel te pas met al die blessures.
FUT is verslavend! Had je gewaarschuwdProtax schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:12:
Goedemorgen,
- Andere tips?
Spelers uit de BPL zijn inderdaad duurder dan van bijv. Serie A dus het kan slim zijn ze te verkopen en je te richten op een andere league. Ik speel zelf het liefst met spelers die ik in het echt ook leuk vind.
Andere landen zijn echt veel goedkoper. Serie A of Portugese competitie scheelt een stuk. Je hebt dan wel veel minder speler keuze maar evengoed kun je een mooi team maken.
Of het slim is om nu te verkopen kun je alleen zelf beoordelen. Maak eerst eens een team op futhead dat je zou willen en check hoe duur dit is. Maak dan een berekening hoeveel je kunt ontvangen door je huidige spelers te verkopen,
Misschien Duits? Met Aubameyang en Ramos voorin?Protax schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:12:
Goedemorgen,
- Andere tips?
Ik heb nog Reus en Robben op de LM en RM positie, maar dat gaat je gelijk wel wat kosten. Daar zijn volgens mij ook wel leuke snelle alternatieven voor.
Musa en Doumbia voorin schijnt echt ziek, en relatief goedkoop te zijn.Thomas18GT schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:35:
[...]
Misschien Duits? Met Aubameyang en Ramos voorin?
Ik heb nog Reus en Robben op de LM en RM positie, maar dat gaat je gelijk wel wat kosten. Daar zijn volgens mij ook wel leuke snelle alternatieven voor.
Daarachter kan je natuurlijk voor een Italiaans/Duits middenveld + verdediging gaan.
En dan ben je volgens mij vrij in de vleugels.
Denk dat ik mijn engelse vrienden maar te koop ga zetten
Zeker een leuke aanval, alleen lastig met je teamgeest..Protax schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:48:
[...]
Musa en Doumbia voorin schijnt echt ziek, en relatief goedkoop te zijn.
Daarachter kan je natuurlijk voor een Italiaans/Duits middenveld + verdediging gaan.
En dan ben je volgens mij vrij in de vleugels.
Denk dat ik mijn engelse vrienden maar te koop ga zetten
Ah, jij bent dus diegene die de hele tijd met mij loopt te strijden om die gast voor 700 te kopen...iCy schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 23:36:
[...]
Hey pelle, die heb ik nu 30x in de market gegooid

PSN: ButsMG
Haha ik koop ze heel de tijd voor 650Masegate schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:51:
[...]
Ah, jij bent dus diegene die de hele tijd met mij loopt te strijden om die gast voor 700 te kopen...
En dan later over op Lewandowski, Immobile, Mandzukic etc.Thomas18GT schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:35:
[...]
Misschien Duits? Met Aubameyang en Ramos voorin?
Zolang Reus en Robben nog geen optie zijn kun je kijken naar Sidney Sam, GroBkreutz of Draxler.
Duits team vind ik zelf het fijnst spelen; beter dan 3-5-2 Italiaans.
Heb de afgelopen 10 pelle voor 700 directbuy gekocht op de ps3, verkoop ze momenteel nog steeds voor 1100/1900Masegate schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:51:
[...]
Ah, jij bent dus diegene die de hele tijd met mij loopt te strijden om die gast voor 700 te kopen...
Hé gatver, ik dacht nog een paar IF Menezzen (
) te kopen voor discard, net Mandzukic en Varane voor 7k en Ramos voor 15k op de market gezet, gaat ie al voor 50k
.
hoidoei
Deze fifa heeft een groot voordeel, mensen die niet kunnen verdedigen, kunnen met goede verdedigers ook niet verdedigen.. Haha. Ik win met mijn Ajax team ( meeste silver ) net zo makkelijk van duitse,BPL top teams. Divisie 6 nu.. 32-wins - 5 draw - 5 loses..

automation fanboy
Haha ik vind het maken van trucjes ook wel overrated, 1 simpel trucje en de beste verdedigers ben je al voorbij..Punkbuster schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:22:
Deze fifa heeft een groot voordeel, mensen die niet kunnen verdedigen, kunnen met goede verdedigers ook niet verdedigen.. Haha. Ik win met mijn Ajax team ( meeste silver ) net zo makkelijk van duitse,BPL top teams. Divisie 6 nu.. 32-wins - 5 draw - 5 loses..![]()
Het feit blijft dat 90 % alleen rent, en nooooit trickt. Dus ik geniet er wel van als mensen wel tricken.
automation fanboy
Zeker, en rennen is zo makkelijk te verdedigen. Alleen moet je zorgen dat je snelle verdedigers heb. Daarom gaat mijn Hummels ook weer lekker weg.Punkbuster schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:24:
Het feit blijft dat 90 % alleen rent, en nooooit trickt. Dus ik geniet er wel van als mensen wel tricken.
Zelf ga ik ook steeds meer tricks doen, aangezien het zo effectief is.
Ben het niet helemaal mee eens, het positioneren is 10 x belangrijker.. Goede fifa spelers zijn te herkennen aan het selecteren met de rechter knuppel.. ( ik selecteer nooooit een speler met L1 (PS4))
Ik verdedig met veltman (speed 66) net zo makkelijk een aguero.. ( het is allemaal wel wat nep )
Ik verdedig met veltman (speed 66) net zo makkelijk een aguero.. ( het is allemaal wel wat nep )
automation fanboy
Dit is mijn eerste keer dat ik ultimate team wil proberen, maar of ik of fifa doet iets fout.
Iedere keer als ik Ultimate Team opstart moet ik een aanvoerder kiezen en een of andere match spelen tegen de andere aanvoerder. Hierna wil ik dan verdergaan ( ervan uitgaand dat het iets van een oefenpotje is) en krijg ik Network Failed, knalt ie er weer uit. Dan start ik Ultimate Team weer en moet ik wéér een aanvoerder kiezen en die oefenpot.
Zit ik nou in de verkeerde modus of wat moet ik hiermee doen?
Iedere keer als ik Ultimate Team opstart moet ik een aanvoerder kiezen en een of andere match spelen tegen de andere aanvoerder. Hierna wil ik dan verdergaan ( ervan uitgaand dat het iets van een oefenpotje is) en krijg ik Network Failed, knalt ie er weer uit. Dan start ik Ultimate Team weer en moet ik wéér een aanvoerder kiezen en die oefenpot.
Kan het zijn dat je firewall iets blokkeert? Want dit is niet de bedoeling. Door die network failed kan hij waarschijnlijk niet synchoniseren en moet je telkens opnieuw de oefenpot doen.
intergalactic.fm
Servers waren het weekend extreem gaar. Je zit in de goede modus etc maar EA server zijn gewoon overbelast dankzij launch-day/week/weekend. Vandaar ook de melding Network Failed. Hert kan goed zijn dat het puur de EA servers waren. Ik zou het als het wat rustiger is (vandaag) nog een kans geven. Maar het zit er dik in dat het wel ff duurt voordat de servers het normaal doen 100% van de tijd EA kennende. (sim city 5 deed er slechts een paar maanden over om speelbaar te zijn dus zo erg wordt het vast niet)BasA1991 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:10:
Dit is mijn eerste keer dat ik ultimate team wil proberen, maar of ik of fifa doet iets fout.
[ Voor 17% gewijzigd door Postius op 29-09-2014 11:21 ]
Oh ja, dat het probleem bij EA ligt. Dat is waarschijnlijker.
intergalactic.fm
Ik zal het vanavond nog maar eens proberen dan, maar vanwaar die oefenpot in het begin?
Vroeg me de hele wedstrijd af waar ik nu in godsnaam mee bezig was
Start -> wedstrijd beëindigingen. Ik ga godver toch geen potje spelen waar ik niet om heb gevraagdBasA1991 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:22:
Ik zal het vanavond nog maar eens proberen dan, maar vanwaar die oefenpot in het begin?
Geen idee, ik zat me ook achter me oren te krabben. Maar het is wel leuk is een keer met die teams en spelers te spelen. Weet je meteen hoe ze spelen. Maar of het echt iets toevoegt........BasA1991 schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:22:
Haha, dat was precies wat ik deed toen ik het voor de tweede keer deed.garriej schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:26:
[...]
Start -> wedstrijd beëindigingen. Ik ga godver toch geen potje spelen waar ik niet om heb gevraagd
Maar ja de eerste keer was ik even helemaal van slag en dan maar braaf het wedstrijdje uitspelen met de gedachte dat het misschien daarmee keek wat je kon ofzo
Ik merk trouwens weinig veranderingen meer echt tussen de individuele spelers qua speelwijze/balcontrole etc. Misschien omdat ze daar allemaal natuurlijk de allerbesten zijn, maar ze hebben toch wel hun eigen trekjes waar ik niet veel van merkte.
Verwijderd
Dit kun je toch gewoon voor je team doen en opslaan?
Ik neem aan dat het gaat over de spelers instructies?
Ik neem aan dat het gaat over de spelers instructies?
Dan ben ik kennelijk kippig, want ik zie die mogelijkheid niet bij de settings.
PSN ID Binloading_nl
Net twee identieke shirts gewonnen op veiling, omdat mijn transfer list vol is, zou die ene als unassigned moeten komen, nu is die gewoon verdwenen.. staat gewoon bij de transfer feed dat ik twee shirtjes had gewonnen... Lekker dan
In en uitloggen bij FUT werkt bij mij altijd.iPodKiller schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:22:
Net twee identieke shirts gewonnen op veiling, omdat mijn transfer list vol is, zou die ene als unassigned moeten komen, nu is die gewoon verdwenen.. staat gewoon bij de transfer feed dat ik twee shirtjes had gewonnen... Lekker dan
Vermaak me tot nu toe erg goed met FUT, alleen het handelen in spelers moet ik beter in worden.
Dit is nu mijn team: https://www.easports.com/...owoffId=ecGyJU2tnLnwO:ps3 Normaal staat bender op de CVM.
Met dit team erg makkelijk in divisie 7 kunnen komen, maar toen kwam ik alleen maar tegen volledig 80+ teams en werd gewoon weggespeeld door de snelheid.
Dus kansloos gedegradeerd, 1 wedstrijd in divisie 8 en gelijk 4-1 gewonnen
Hebben jullie nog tips om te handelen en wat slimme spelers zijn om te kopen / verkopen. Mijn idee is om heel de week gewoon lekker te spelen en zo veel mogelijk coins bij elkaar te halen en dan alles verkopen en een team op zetten. Ik twijfel alleen nog over de league, ik zat aan de serie A te denken, maar die verdedigers vallen vies tege. De liga BBVA is wel leuk, maar al die spelers zijn fucking duur. Bundesliga of BPL wordt het dan, ook beide wel prijzig, maar moet te doen zijn. Ik moet gewoon goed gaan handelen ^^ Maar dat kan ik dus nu nog niet
Dit is nu mijn team: https://www.easports.com/...owoffId=ecGyJU2tnLnwO:ps3 Normaal staat bender op de CVM.
Met dit team erg makkelijk in divisie 7 kunnen komen, maar toen kwam ik alleen maar tegen volledig 80+ teams en werd gewoon weggespeeld door de snelheid.
Dus kansloos gedegradeerd, 1 wedstrijd in divisie 8 en gelijk 4-1 gewonnen
Hebben jullie nog tips om te handelen en wat slimme spelers zijn om te kopen / verkopen. Mijn idee is om heel de week gewoon lekker te spelen en zo veel mogelijk coins bij elkaar te halen en dan alles verkopen en een team op zetten. Ik twijfel alleen nog over de league, ik zat aan de serie A te denken, maar die verdedigers vallen vies tege. De liga BBVA is wel leuk, maar al die spelers zijn fucking duur. Bundesliga of BPL wordt het dan, ook beide wel prijzig, maar moet te doen zijn. Ik moet gewoon goed gaan handelen ^^ Maar dat kan ik dus nu nog niet
Iemand er nog meer last van de transfer niet werkt bij de webapp? Xbox live account.
Als ik inlog op mij PC account (Origin) werkt het wel.
Pff schieten is zo veranderd, het is haast onmogelijk man, beetje hard schot gaat alweer over...
Probeer niet keihard te peunen, maar probeer eens een finesse shot. Dan vliegen ze er achter elkaar inBananendoos schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:02:
Pff schieten is zo veranderd, het is haast onmogelijk man, beetje hard schot gaat alweer over...
Nou keihard peunen is overdreven, is schiet hooguit tot het 2e balk van randje strafschop gebied, 2 meter over, tegenstander schiet echt alles er zo in.. heb zo steeds minder zin in fifa man..TictaCNL schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:07:
[...]
Probeer niet keihard te peunen, maar probeer eens een finesse shot. Dan vliegen ze er achter elkaar in
Omdat je niet kan schieten?Bananendoos schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:09:
[...]
Nou keihard peunen is overdreven, is schiet hooguit tot het 2e balk van randje strafschop gebied, 2 meter over, tegenstander schiet echt alles er zo in.. heb zo steeds minder zin in fifa man..
Ik had ook het probleem dat ik geen bal raak schoot, maar dat gaat nu ook al een stuk beter.
Die skill-games zijn erg leuk om te doen. En ik vind het ook nog is leerzaam, je krijgt er wat meer feeling bij. Maar als het niet lukt.......garriej schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:14:
[...]
Omdat je niet kan schieten?Doe die schiet skill-game, of speel in de arena en krijg de feeling van deze fifa, daarna vallen ze er achter elkaar in.
Ik had ook het probleem dat ik geen bal raak schoot, maar dat gaat nu ook al een stuk beter.

PSN: Curvaa_
Ik heb hetzelfde...Vecodo schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:39:
Iemand er nog meer last van de transfer niet werkt bij de webapp? Xbox live account.
"Sorry, Transfer are currently not available".