[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 11 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Leuk team gebouwd, vanavond ff testen.
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/83659621ee692237e0f59711aca11f4f.png
Was klaar met m'n BPL team, opbouwend voetbal werkt gewoon niet.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Kan iemand mij uitleggen hoe die inform / TOTW spelers werken?

Kun je die alleen die week in pakjes krijgen, of vanaf die week altijd?
Of veranderen je eigen spelers in informs als je op dat moment zo'n speler hebt?

Zo niet, waarom kopen / verkopen mensen dan spelers waarvan ze verwachten dat ze een inform krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Jackson is echt een beest. Elke Fifa staat hij standaard in mijn reserveteam. Pace, shooting, heading, alles is gewoon goed bij die kerel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:05
Hieronder mijn nederlands Team...

https://www.easports.com/...owoffId=fTcRk5ygnLpxl:ps3

Moet uiteraard Robben en Van Persie nog, maar zijn niet te betalen daar ik maar 4k aan muntjes heb.
Iemand enig idee hoe ik snel munten kan verdienen? of moet ik pakketjes kopen? wat is de beste tactiek hiervoor?

Edit: Dost geblesseerd/Moe
De jong speelt normaal ipv Blind.

[ Voor 8% gewijzigd door Swaxie op 02-10-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

P.K. schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 10:53:
[...]

Let je wel op de fitheid van je spelers? Als die onder de 90 zit zet ik iemand anders in de basis, dat betekend wel dat je eigenlijk elke positie dubbel bezet moet hebben, maar ik heb amper last van blessures. :)
Conditie = fitheid toch? Daar let ik uiteraard op. Heb conditie elke keer op peil gehouden. Ze werden echt van het veld getrapt door een actie van de tegenstander.

En wissel uiteraard ook genoeg ingame in tegenstelling tot vele andere gamers.

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 02-10-2014 13:20 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swaxie schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:16:
Hieronder mijn nederlands Team...

https://www.easports.com/...owoffId=fTcRk5ygnLpxl:ps3

Moet uiteraard Robben en Van Persie nog, maar zijn niet te betalen daar ik maar 4k aan muntjes heb.
Iemand enig idee hoe ik snel munten kan verdienen? of moet ik pakketjes kopen? wat is de beste tactiek hiervoor?

Edit: Dost geblesseerd/Moe
De jong speelt normaal ipv Blind.
Beste tactiek voor coins is fifa points kopen en nooit pakjes open maken met coins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
jongf7 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:03:
Kan iemand mij uitleggen hoe die inform / TOTW spelers werken?

Kun je die alleen die week in pakjes krijgen, of vanaf die week altijd?
Of veranderen je eigen spelers in informs als je op dat moment zo'n speler hebt?
Elke woensdag wordt een nieuw TOTW bekend gemaakt, en vanaf een uur na de bekendmaking zitten ze in de pakjes. Geloof dat dit rond 18u GMT is.
Je eigen spelers veranderen niet, maar je kunt de verbeterde spelers een week lang uit de pakjes halen dus, tot er een nieuw TOTW is.
jongf7 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:03:
Zo niet, waarom kopen / verkopen mensen dan spelers waarvan ze verwachten dat ze een inform krijgen?
De reden dat de 'normale' spelers verkocht worden is volgens mij omdat wanneer hier ook een IF versie van op de markt komt, iedereen deze natuurlijk wil hebben in plaats van de 'normale'. Hierdoor zal de waarde normaal dalen van de 'normale' speler door vraag/aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:18:
[...]

Beste tactiek voor coins is fifa points kopen en nooit pakjes open maken met coins :P
Ik blijf pakjes open maken, ik ben voor nu tevreden over mijn team, divisie 6 nu ^^ Kan nog een hoop aan mijn spel verbeteren waar spelers nog maar marginaal bij gaan helpen.

Dus ik blijf nu hopen op een messi of ronaldo om te cashen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Laatst online: 23-06 11:32
Webapp is stuk bij mij, alles wat ik aanpas en wil opslaan zegt ie : Deze actie kan niet worden uitgevoerd omdat het opgegeven item niet kan worden gevonden. Probeer het nog een keer.

Als ik een compleet nieuwe selectie aanmaak met alleen een coach of keeper die ik al tijdje gebruik krijg ik dit ook.. iemand oplossing ?

Dit heb ik zowel op webapp op pc als op android. |:(

Heb gisteren alleen Pirlo gekocht

[ Voor 12% gewijzigd door Uberoon op 02-10-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Wachten tot EA het fixt lijkt mij een goede eerste stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Laatst online: 23-06 11:32
garriej schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:38:
Wachten tot EA het fixt lijkt mij een goede eerste stap.
Het lijkt te komen door iets wat ik heb gekocht ofzo, hij werkte hiervoor prima.... :s

Vanavond maar eens op console proberen. Nu mag ik dus tot 17uur niet meer spelen met m'n FUT ;( .
Dan maar weer aan het werk ;w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

garriej schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:23:
[...]

Ik blijf pakjes open maken, ik ben voor nu tevreden over mijn team, divisie 6 nu ^^ Kan nog een hoop aan mijn spel verbeteren waar spelers nog maar marginaal bij gaan helpen.

Dus ik blijf nu hopen op een messi of ronaldo om te cashen xD
Pakjes open maken om geld te cashen zal hij vast bedoelen, werkt enkel voor de bronzen pakje van 400 en gaat vrij traag. Andere pakjes is de kans klein dat je er veel coins mee ga verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik speel zelf met de 4-2-3-1 opstelling, maar als ik tijdens een wedstrijd in het menu kijk dan staat er dat ik 4-5-1 speel. Kan het ook niet veranderen daar in 4-2-3-1. Hebben jullie ook dat jullie formation daar niet klopt? Vind het zo raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 22:10
Faaz0 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:20:
[...]

Elke woensdag wordt een nieuw TOTW bekend gemaakt, en vanaf een uur na de bekendmaking zitten ze in de pakjes. Geloof dat dit rond 18u GMT is.
Je eigen spelers veranderen niet, maar je kunt de verbeterde spelers een week lang uit de pakjes halen dus, tot er een nieuw TOTW is.

[...]

De reden dat de 'normale' spelers verkocht worden is volgens mij omdat wanneer hier ook een IF versie van op de markt komt, iedereen deze natuurlijk wil hebben in plaats van de 'normale'. Hierdoor zal de waarde normaal dalen van de 'normale' speler door vraag/aanbod.
Je redenering klopt niet helemaal. Het is vaak juist lucratief om een speler waarvan je verwacht dat die in de komende week een IF kaart krijgt in te kopen en tijdens de week dat zijn normale kaart niet uitgebracht wordt te verhandelen. Omdat hij IF is zit zijn normale kaart niet in de packs en daarnaast willen mensen hem proberen voor ze bijv. een IF kopen. Normaal gesproken wordt een speler waarvan dus een IF kaart wordt uitgebracht in de week dat hij uit is juist duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 13:05
iCy schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 13:48:
[...]

Pakjes open maken om geld te cashen zal hij vast bedoelen, werkt enkel voor de bronzen pakje van 400 en gaat vrij traag. Andere pakjes is de kans klein dat je er veel coins mee ga verdienen.
Eigenlijk kun je dus nooit goede spelers kopen als je geen fifa points koopt voor keiharde euri's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Swaxie schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:59:
[...]

Eigenlijk kun je dus nooit goede spelers kopen als je geen fifa points koopt voor keiharde euri's?
Zeker wel. Slim handelen en veel wedstrijden winnen. Heb nog nooit één rode eurocent aan FUT uitgegeven. Had vorig jaar een team met bv Lewandowski. In fifa 13 had ik Ibrahimovic. Af en toe geluk hebben met het openen van een Gold-pack en verder gewoon veel toernooien spelen en winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
PetrCech_3 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:03:
[...]

Zeker wel. Slim handelen en veel wedstrijden winnen. Heb nog nooit één rode eurocent aan FUT uitgegeven. Had vorig jaar een team met bv Lewandowski. In fifa 13 had ik Ibrahimovic. Af en toe geluk hebben met het openen van een Gold-pack en verder gewoon veel toernooien spelen en winnen...
Idd.
Ik heb ook nog nooit een pakketje gekocht. En ben Fut Founder ;) (destijds wel voor de FUT DLC moeten betalen, maar goed)
Handelen, spelen en pakjes kopen.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Remcom00 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:59:
Leuk team gebouwd, vanavond ff testen.
[afbeelding]
Was klaar met m'n BPL team, opbouwend voetbal werkt gewoon niet.
Hoe kun je een chem halen van 100? je speelt met verschillende competities? is dit ook veranderd in 15?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Jelte,89 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:32:
[...]

Hoe kun je een chem halen van 100? je speelt met verschillende competities? is dit ook veranderd in 15?
Team chemistry van 100% is niet zo moelijk hoor. Je krijgt met een manager zat chemistry extra als die aansluit op de spelers.
Individueel een 10 is een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
cypher21 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 15:29:
[...]

Idd.
Ik heb ook nog nooit een pakketje gekocht. En ben Fut Founder ;) (destijds wel voor de FUT DLC moeten betalen, maar goed)
Handelen, spelen en pakjes kopen.
Hoeveel betaal je gemiddeld per gouden contract in de market? Ik koop namelijk vooral pakjes van 5000 voor de contracten. De rest van de kaartjes is een beetje bidden voor toffe items. Zo had ik gisteren Lukaku in zo'n pakje zitten, die heb ik verkocht voor 15500.

Ik verkoop (snel of via market) de spelers en badges/stadions in zo'n pakje meestal voor tussen de 1000 en 1500 (met dan de kans op klappers die meer waard zijn). Ik gebruik alle staff, herstel, trainings en contract kaartjes. Dan hou ik toch de spanning van het open maken van pakjes en hoef niet via de market contracten te kopen.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Masegate schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:00:
[...]

Hoeveel betaal je gemiddeld per gouden contract in de market? Ik koop namelijk vooral pakjes van 5000 voor de contracten. De rest van de kaartjes is een beetje bidden voor toffe items. Zo had ik gisteren Lukaku in zo'n pakje zitten, die heb ik verkocht voor 15500.

Ik verkoop (snel of via market) de spelers en badges/stadions in zo'n pakje meestal voor tussen de 1000 en 1500 (met dan de kans op klappers die meer waard zijn). Ik gebruik alle staff, herstel, trainings en contract kaartjes. Dan hou ik toch de spanning van het open maken van pakjes en hoef niet via de market contracten te kopen.
Ik betaal nooit voor contracten, die haal ik ook uit de pakjes.
Koop ook nooit de 5000 gouden pakjes, enkel de 7500 (3x rare items)

bedoelde dat ik nog nooit een pakje met ECHT geld (of fifa punten) heb gekocht :)

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 02-10-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
cypher21 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:02:
[...]

Ik betaal nooit voor contracten, die haal ik ook uit de pakjes.
Koop ook nooit de 5000 gouden pakjes, enkel de 7500 (3x rare items)

bedoelde dat ik nog nooit een pakje met ECHT geld (of fifa punten) heb gekocht :)
Ahja, verkeerde aanname. 8)7
Ik koop 7500 pakjes als ik hoop op een toffe speler o.i.d. Maar als ik voor de contracten ga, vind ik 5000 gunstiger.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Masegate schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:00:
[...]

rare golden contract ligt rond de 900-1000 coins, tenminste daar verkoop ik ze voor. Koop ze zelf goedkoper in. (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Ligt het aan mij of liggen zowel futwiz als futhead eruit?

Daarnaast lijk ik een soort van een glitch te hebben ontdekt.
Als je van 2 tot 10 meter buiten de 16 schuin richting de goal schiet met veel power en finesse shot zit hij er 90 procent in.. Is iemand dit ook opgevallen. Dan maakt het volgens mij niet zo veel uit met wie je schiet..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

HaWkY61 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:38:

Als je van 2 tot 10 meter buiten de 16 schuin richting de goal schiet met veel power en finesse shot zit hij er 90 procent in.. Is iemand dit ook opgevallen. Dan maakt het volgens mij niet zo veel uit met wie je schiet..
En als je een "special move" maak binnen de 16 bij een net aanvallende verdediger, zeer grote kans dat je valt en een penalty mee krijg.

Oja, futhead doet het gewoon hoor. Wiz niet

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 02-10-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:04
Spelen jullie allemaal met een eigen custom tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True-shooter007
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-03-2023
Heeft een van jullie ook het probleem dat zn code voor de gratis pakjes (40 voor de ulti team edition) niet werkt? Al contact gehad met EA maar die zeiden dat meer ps4 gamers er last van hadden ook andere consoles die dit probleem hebben?

Ik krijg in de store de melding dat de code werkt maar krijg vervolgens niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Die pakjes krijg je iedere maandag pas. En dat 40 weken lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True-shooter007
Ja dat snap ik, ik krijg ook de bevestiging dan de code werkt maar tot nu toe geen pakje ontvangen ( op de release al er mee bezig ) er staat alleen :

Dank u wel
De promotiecode ja ingewisseld.

Verder gebeurt er niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Laatst online: 12-10 22:16
Heb je hem wel op tijd geactiveerd? Anders loop je de pakjes mis. Die krijg je niet achteraf.
Als je hem een week na de release activeert krijg je dus maar 39 pakjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True-shooter007
Jazeker vanaf de release dag tot nu toe elke dag geprobeerd die code in te vullen, volgens ea blijkbaar een bekende fout voor andere gebruikers maar kan er verder niets op het internet over vinden 😭

Nu maar hopen dat ze mij ook daadwerkelijk al die pakketjes nog gaan leveren waar ik recht op heb als het hun fout is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
Waar kan ik de vrije trapnemers instellen?

Niet tijdens een wedstrijd maar voor altijd?
Mijn keeper neemt de corners en vrije trappen nu maar heb geen zin dit elke wedstrijd aan te moeten passen.

Thnks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
jarnoz schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 20:14:
Waar kan ik de vrije trapnemers instellen?

Niet tijdens een wedstrijd maar voor altijd?
Mijn keeper neemt de corners en vrije trappen nu maar heb geen zin dit elke wedstrijd aan te moeten passen.

Thnks
Bij je selectie dan Driehoek als voor Playstation is en dan krijg je daar de menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Thnks straks ff testen is idd op ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Hoppa, ik had 102k, uit verveling/verslaving een packje gekocht... Haal ik er Lahm uit... :)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 19:27
Ben nu bezig de manager tasks compleet te maken voor gratis pakje, maar wat bedoelen ze met: "Change club crest" ?

Heb al stadion, badge en kits veranderd maar dat deed niks..

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pachacuti
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:40
club crest is de badge dacht ik.
Ben je zeker dat je deze verandert hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Crest is badge inderdaad :)

Ik ga zodra m'n spelers verkocht zijn dit teampje fixen denk ik:
Afbeeldingslocatie: http://wefut.com/en/squads/image/166290/

Mengelmoes van Liga/BPL/City/Barca/Real/Dortmund. Lijkt me wel geinig :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 15:50
Ik zou persoonlijk niet kiezen voor de 433 variant met de punt naar voren op het middenveld.
Die voetbalt echt ruk.

[ Voor 3% gewijzigd door P.K. op 02-10-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Thanks het is gelukt, was inderdaad toch wel badge maar heb hem nu via een ander menu geactiveerd en dat werkte wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
Hebben jullie er ook last van dat je na de wedstrijd (offline season) een bericht krijgt dat je geen verbinding hebt met de server, geen rewards krijgt, van FUT afgekickt wordt en wanneer je terug inlogt de wedstrijd opnieuw moet spelen maar dat contracten, fitness etc er wel af zijn?

Enorm frustrerend, heb net tien potjes gespeeld en denk ik bij vijf ben ik eraf getrapt en moest ik opnieuw spelen.
Uiteindelijk toch maar opgegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
HaWkY61 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:38:

dit is al zo de afgelopen 5 fifa's 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Dit is het team wat ik op dit moment heb : http://www.futwiz.com/nl/fifa15/squad/121752

Dat wil ik later halen: http://www.futwiz.com/nl/fifa15/squad/121763
Voordat ik dit team bij elkaar gespeeld heb met Toernooien en Divisie's duurt heel lang. Maar ik moet natuurlijk wel een doel hebben.

Wat vinden jullie ervan? Of toch andere spelers op andere positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 12:14
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:53:
Dit is het team wat ik op dit moment heb : http://www.futwiz.com/nl/fifa15/squad/121752

Voordat ik dit team bij elkaar gespeeld heb met Toernooien en Divisie's duurt heel lang. Maar ik moet natuurlijk wel een doel hebben.

Gustavo behouden en Gotze vervangen door Lahm / Schweinsteiger? Was niet zo gecharmeerd van de FIFA 14 Götze en hij lijkt nu ook niet beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
chengbondkwok schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:59:
[...]

Gustavo behouden en Gotze vervangen door Lahm / Schweinsteiger? Was niet zo gecharmeerd van de FIFA 14 Götze en hij lijkt nu ook niet beter te zijn.
Lahm is meer voor de CVM rol? Lekker snel en goed in verdedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:01:
[...]

Lahm is meer voor de CVM rol? Lekker snel en goed in verdedigen?
Snap ik, maar een CVM moet voor mij kopduels kunnen winnen / ballen onderscheppen. Götze is redelijk snel, maar zijn afstandschoten, en verdedigende stats zijn matig. Zelfs zijn long passing is maar redelijk. Schweinsteiger is dan veel beter, veel meer all round, net zoals Gündogan. Allebei kunnen ze én schieten én verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
chengbondkwok schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:05:
[...]

Snap ik, maar een CVM moet voor mij kopduels kunnen winnen / ballen onderscheppen. Götze is redelijk snel, maar zijn afstandschoten, en verdedigende stats zijn matig. Zelfs zijn long passing is maar redelijk. Schweinsteiger is dan veel beter, veel meer all round, net zoals Gündogan. Allebei kunnen ze én schieten én verdedigen.
Ik vind persoonlijk afstandschoten lastigerr nu. Ik bouw altijd rustig op rond passen hier en daar een lob en snel leuke combinatie's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 09:53:

In je final team zou ik toch nog wat aanpassingen doen. Ik zou kiezen voor 433(4). Gotze op de CAM en Schweinsteiger en Lahm als de CM's. Uiteindelijk natuurlijk nog Robben op RW ;)

Verder decent team, niks mis mee.

Nog even over Gotze en Lahm.
Gotze is dit jaar echt goed, heerlijke dribbel en passing. Speelt IMO beter dan James Rodriguez en bijvoorbeeld Mata.
Lahm is wellicht niet groot maar zit wel overal tussen met interceptions. Ik had weinig last van zijn H/H workrates. Ik weet niet hoe de combi met Schweinsteiger is, maar Lahm is een must voor mij in een Bundesliga team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Ben gisteren ook met FUT begonnen. Is het nou zo dat als je een heel goed team hebt (laat zeggen alle beste spelers van de wereld met hoge Chemistry) dat je dan ook alleen maar een soortgelijk team tegenkomt? m.a.w. is de online matchmaking gebaseerd op hoe goed jouw team is of hoe goed jij zelf speelt/hoeveel je wint?

In dat laatste geval zou ik als noob met een elite team tegen een FUT team met algehele rating van 75 komen te staan bijvoorbeeld als die persoon heel goed kan ballen?

Ik kan er namelijk niet zo veel van en ik vraag me af of het wel zin heeft om goede spelers te halen. Als ik daarmee tegen nog betere tegenstanders kom wordt ik helemaal afgemaakt.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:20:
[...]

In je final team zou ik toch nog wat aanpassingen doen. Ik zou kiezen voor 433(4). Gotze op de CAM en Schweinsteiger en Lahm als de CM's. Uiteindelijk natuurlijk nog Robben op RW ;)

Verder decent team, niks mis mee.

Nog even over Gotze en Lahm.
Gotze is dit jaar echt goed, heerlijke dribbel en passing. Speelt IMO beter dan James Rodriguez en bijvoorbeeld Mata.
Lahm is wellicht niet groot maar zit wel overal tussen met interceptions. Ik had weinig last van zijn H/H workrates. Ik weet niet hoe de combi met Schweinsteiger is, maar Lahm is een must voor mij in een Bundesliga team.
http://www.futwiz.com/nl/fifa15/squad/122055
Dan wil ik overstappen naar deze opstelling. Ik twijfel alleen over paar dingen.

- Shaqiri, kan er mee door maar weet niet wie ik er anders moet naar zetten ( Robben te duur ) en Sam al geprobeerd.

-Benatia voor Hummels moet doen of het zo moet laten.

- De CAM positie ( Gotze op moment niet genoeg voor ), wie is dan op dit moment een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:10:
[...]

Dan wil ik overstappen naar deze opstelling. Ik twijfel alleen over paar dingen.

- Shaqiri, kan er mee door maar weet niet wie ik er anders moet naar zetten ( Robben te duur ) en Sam al geprobeerd.

- De CAM positie ( Gotze op moment niet genoeg voor ), wie is dan op dit moment een aanrader?
De Bruyne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

FireFoz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:00:
Ben gisteren ook met FUT begonnen. Is het nou zo dat als je een heel goed team hebt (laat zeggen alle beste spelers van de wereld met hoge Chemistry) dat je dan ook alleen maar een soortgelijk team tegenkomt? m.a.w. is de online matchmaking gebaseerd op hoe goed jouw team is of hoe goed jij zelf speelt/hoeveel je wint?

In dat laatste geval zou ik als noob met een elite team tegen een FUT team met algehele rating van 75 komen te staan bijvoorbeeld als die persoon heel goed kan ballen?

Ik kan er namelijk niet zo veel van en ik vraag me af of het wel zin heeft om goede spelers te halen. Als ik daarmee tegen nog betere tegenstanders kom wordt ik helemaal afgemaakt.
Nee, Dat gaat per divisie... In divisie 10 zitten slechtere spelers als in div. 1
Als jij goed kunt ballen, kun je met spelers met een rating 70 en 80 Chemistry divisie 1 spelen.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
FireFoz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:00:

Je hebt in FUT diverse spelmodi met daaraan gekoppeld een verschillende matchmaking. Ik zal proberen e.e.a . uit te leggen. Waar ik niet correct ben wordt ik vast aangevuld!

Belangrijkste uitgangspunt is ELO. (Weet ff niet meer waar dit voor staat). Door een wedstrijd te spelen krijg je een bepaalde rating. EA zal proberen je te matchen met een tegenstander die dezelfde rating heeft. De matchmaking is dus niet afhankelijk van de sterkte van je team.

Er is echter een maar. Speel je online single matches dan kijkt EA wel naar de sterkte van je team en zoekt een vergelijkbaar team. Dit is ook de reden dat veel bronzen spelers (met de allerlaagste rating) vrij duur zijn. Door je reservebank vol te stouwen met deze bronzen spelers gaat je overall team rating omlaag en wordt je gekoppeld aan op papier slechtere teams. In de praktijk speel je veelal tegen iemand die messi en ronaldo heeft lopen en als bankzitter e.o.a. Gekke Koreaan met rsting 42. Wel leuk om iemand dan alsnog te verslaan met je non-rare gold team en dan de shhhhj celebration te doen (aldus de fifa-cummunity)

Dan nog toernooien. Dit is veelal nog gekoppeld aan een bepaalde eis. Bijv. Minimaal zoveel goeden spelers of minimaal x aanta spelers van 1 land of competitie.

Conclusie voor jou: lekker online seasons spelen. Je zult zeker verliezen maar volgens mij wordt je gekoppeld aan gelijkwaardige tegenstanders en als je verliest leer je iig sneller dan wanneer je tegen AI speelt.

En mocht je je reservebank willen vullen met bronzen spelers check dan deze link voor de spelers met de laagste rating. http://www.futhead.com/15...table/?sort_direction=asc

[ Voor 11% gewijzigd door Riemer op 03-10-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Jelte,89 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:49:
[...]

Nee, Dat gaat per divisie... In divisie 10 zitten slechtere spelers als in div. 1
Als jij goed kunt ballen, kun je met spelers met een rating 70 en 80 Chemistry divisie 1 spelen.
het is trouwens goed mogelijk dat je als speler in divisie 3 gematched wordt tegen iemand die op dat moment in divisie 1 speelt. Je kunt dit online checken bij gespeelde wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 13:41

m0nk

16-09-2003 15.15

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:10:
[...]

Debruyne is wel een betaalbare optie totdat je Gotze kan betalen. Ik heb die ook op de CAM pos spelen. Bevalt goed tot nu toe.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:42
Ik heb zojuist een conditietrainer gekocht. Moet ik die nog ergens toewijzen? Ik zie daar geen mogelijkheden voor

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Laatst online: 13:11
Ik heb nu Doumbia uit een pakje, zoek een spits voor er naast (442). Iemand wat suggesties? Zie weinig briljante spitsen uit Rusland, Ivoorkust heeft alleen Bony die wellicht ok is, maar de stats lijken niet super. Weet iemand hoe hij speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-10 13:18
Musa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
Die is wel snel, maar lijkt heel zwak qua fysieke stats.... die Doumbia is al niet supersterk, dus moet er wel beetje sterke gast bij hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:53
steefje schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:33:
Ik heb zojuist een conditietrainer gekocht. Moet ik die nog ergens toewijzen? Ik zie daar geen mogelijkheden voor
Een conditietrainer doet in principe niks. Behalve met een bepaald percentage een fitness consumable verhogen (tot 50%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
cooper87 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:37:
Ik heb nu Doumbia uit een pakje, zoek een spits voor er naast (442). Iemand wat suggesties? Zie weinig briljante spitsen uit Rusland, Ivoorkust heeft alleen Bony die wellicht ok is, maar de stats lijken niet super. Weet iemand hoe hij speelt?
Bony is juist behoorlijk beest in 15. Zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
cooper87 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:39:
[...]

Die is wel snel, maar lijkt heel zwak qua fysieke stats.... die Doumbia is al niet supersterk, dus moet er wel beetje sterke gast bij hebben :P
Musa is briljant :P
Helaas passen die twee niet meer in mijn team... Heb ze nog wel bewaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-10 13:18
cooper87 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:39:
[...]

Salomón Rondón dan, het liefst de IF ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:42
pelt schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:39:
[...]

Een conditietrainer doet in principe niks. Behalve met een bepaald percentage een fitness consumable verhogen (tot 50%).
Jammer, het verhoogt dus niet standaard je conditie met bv 5%

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
steefje schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:50:
[...]

Jammer, het verhoogt dus niet standaard je conditie met bv 5%
Nope, je moet ze zien als een upgrade. Als je bijv. een trainingskaart gebruikt dan verhoogt de trainer het percentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Is dat wel zeker zo?

ik moet eerlijk zeggen dat ik in 14 (had zo'n beetje alle trainers) een veel fittere selectie had dan nu in 15.
Spelers in 14 kon ik echt wel een paar potjes opstellen voordat ze rond de 80% zaten..

Nu is dat na 1 of 2 wedstrijden al zo en moet ik veel meer rouleren.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelte,89 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:19:
Is dat wel zeker zo?

ik moet eerlijk zeggen dat ik in 14 (had zo'n beetje alle trainers) een veel fittere selectie had dan nu in 15.
Spelers in 14 kon ik echt wel een paar potjes opstellen voordat ze rond de 80% zaten..

Nu is dat na 1 of 2 wedstrijden al zo en moet ik veel meer rouleren.
Ja dit is echt zo. Hetzelfde met shooting trainers. Die verhogen alleen de shooting wanneer je een trainingskaartje gebruikt.

En om even op Bony terug te komen: Is inderdaad een beest. Speelde bij mij beter dan Sturridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
Heb ook Eto'o. Zou Bony beter zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
cooper87 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:32:
Heb ook Eto'o. Zou Bony beter zijn ;)
http://www.futhead.com/15...ied-bony/compare/14-1182/
Ligt aan je speelstijl denk ik.
Bony is een stuk sterker, en heeft een iets beter schot. Eto is sneller en heeft een betere dribbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
Ah, cool die site. Thanks. Toch maar eerst in het middenveld investeren. Hoe delen jullie je teams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Is het nou zo dat je óf dezelfde nationaliteit, club of land moet hebben, of is het beter als er zo veel mogelijk van matched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang ze 9/10 chem hebben is het goed :)

Zelfde nationaliteit van zelfde club geeft meeste chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Iemand nog tips hoe ik wat centjes kan maken?
Ik zou weleens 200K willen hebben ofzo, en dan wat pakjes kopen.
Zit er niet in... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Huuuhhh?

Zojuist nog een potje gespeeld, ik sluit de computer af...ga ff flikken Maastricht kijken, is afgelopen, wil weer spelen... alle spelers weg ;w ;w ;w

Waarschijnlijk gehackt, ik zie namelijk ook allemaal dingen gekocht en verkocht,

[ Voor 20% gewijzigd door Jelte,89 op 03-10-2014 21:49 ]

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Weet iemand waarom mijn commentaar telkens weer naar hoerie mulder en evert ten napel gaat ondanks dat ik hem steeds weer op engels zit?
Ik wordt gek van dat commentaar dat ze alles 4 x in een minuut herhalen.
Is dit een bug?

Alweer een tackel.... Alweer een tackel.... Grrrrr

En als ik conditie kaartje rare koop gaat er wel geld af maar de kaartjes zijn nergens vindbaar :(
Ook een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Hmm net maar even een gouden rare pakketje gekocht, mooi scrabblewoord zijn naam :')

http://www.futhead.com/15...akub-b%C5%82aszczykowski/

Wou een duits team beginnen volgens mij is hij wel een leuk begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Laatst online: 12-10 22:16
jarnoz schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 23:12:
Weet iemand waarom mijn commentaar telkens weer naar hoerie mulder en evert ten napel gaat ondanks dat ik hem steeds weer op engels zit?
Ik wordt gek van dat commentaar dat ze alles 4 x in een minuut herhalen.
Is dit een bug?

Alweer een tackel.... Alweer een tackel.... Grrrrr

En als ik conditie kaartje rare koop gaat er wel geld af maar de kaartjes zijn nergens vindbaar :(
Ook een bug?
Niet opgeloste bug idd. Je console in taal Engels instellen of iedere keer bij het opstarten voor engels kiezen helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Jelte,89 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:41:
Huuuhhh?

Zojuist nog een potje gespeeld, ik sluit de computer af...ga ff flikken Maastricht kijken, is afgelopen, wil weer spelen... alle spelers weg ;w ;w ;w

Waarschijnlijk gehackt, ik zie namelijk ook allemaal dingen gekocht en verkocht,
Klote zeg, had je een makkelijk wachtwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
FireFoz schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 01:03:
[...]

Klote zeg, had je een makkelijk wachtwoord?
Idd. balen zeg. Hoe kan dat nu gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:10
Zalaroth schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 23:58:
[...]

Niet opgeloste bug idd. Je console in taal Engels instellen of iedere keer bij het opstarten voor engels kiezen helaas..
Daar kan ik mij zo aan irriteren he, waarom kan ea zoiets simpels niet gewoon oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zalaroth schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 23:58:
[...]

Als je in de instellingen commentaar op engels zet, dan blijft het commentaar in engels. Helaas de menu opties moet je elke keer instellen (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 13:20
Jelte,89 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 21:41:
Huuuhhh?

Echt hard balen, had je wel een geheime vraag ingesteld? Anders is het gebeurt op een device waar je al een keer op had ingelogd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Laatst online: 12-10 23:31
Hoe moet ik nou in hemelsnaam scoren?! Ik heb in een wedstrijd 27 kansen en scoor er 3. Tegenstander heeft er 7 en scoort er 6. Finesse of niet? Hard of zacht? Langs de keeper of niet? Alles wat in fifa 14 werkte doet het nou amper. De keeper dekt ook nooit de korte paal goed. Spelers rennen er zo makkelijk langs en scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
IAmNice schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 15:36:
Hoe moet ik nou in hemelsnaam scoren?! Ik heb in een wedstrijd 27 kansen en scoor er 3. Tegenstander heeft er 7 en scoort er 6. Finesse of niet? Hard of zacht? Langs de keeper of niet? Alles wat in fifa 14 werkte doet het nou amper. De keeper dekt ook nooit de korte paal goed. Spelers rennen er zo makkelijk langs en scoren.
Ben het helemaal met je eens. De korte hoek is behoorlijk kwetsbaar in FIFA 15. Gisteren had ik een potje waarbij ik 3-2 voor stond. Toen wisselde hij drie razendsnelle braziliaantjes erin en die rushden gewoon voorbij m'n verdedigers. Gevolg: 3-3. Het werd zelfs bijna 3-4, ware het niet dat ik op de een of andere manier wist te ontsnappen. Ik kan de bal nu ook veel moeilijker afpakken dan in 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Het spel gaat zo vloeiend en snel dat de keeper te vaak op de verkeerde plek te vinden is. Maar hoe schoor ik dan? De tegenstander doet dit met gemak en ik schiet hele tijd tegen de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Iemand ook enig idee hoe het kan dat je elke keer weer opnieuw je tactieken en je spelersopdrachten moet invoeren?
Wordt er zo gek van dat ik elke keer opnieuw moet aangeven hoe ik wil spelen aan het begin , cusom tactics worden niet onthouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik kan het ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
IAmNice schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 16:30:
Het spel gaat zo vloeiend en snel dat de keeper te vaak op de verkeerde plek te vinden is. Maar hoe schoor ik dan? De tegenstander doet dit met gemak en ik schiet hele tijd tegen de keeper.
Schieten op manueel zetten.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik ga overstappen naar een BPL team. Maar iemand wat ideeen voor een squad? Je hebt zoveel keuze!
Budget 250k - 275k ! PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 17:05
Ik ben opeens 10k coins kwijt en kon het seizoen niet meer afmaken nadat er een match disconnect ? wat is dit voor ongein :( hoe krijg ik mijn 10k coins terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
KaasNinja schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 19:10:
Ik ben opeens 10k coins kwijt en kon het seizoen niet meer afmaken nadat er een match disconnect ? wat is dit voor ongein :( hoe krijg ik mijn 10k coins terug ?
Niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 17:05
dat meen je toch niet !!?!??!!?!? ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( Dat word een klacht indienen bij EA... 10K coins is echt heel veel voor mij :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
RonaldMeer schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 17:16:
Iemand ook enig idee hoe het kan dat je elke keer weer opnieuw je tactieken en je spelersopdrachten moet invoeren?
Wordt er zo gek van dat ik elke keer opnieuw moet aangeven hoe ik wil spelen aan het begin , cusom tactics worden niet onthouden..
Driehoekje indrukken bij je spelersselectie...op,de ps4 dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Op pc , met xbox controller is dat Y,

maar dan kan ik alleen aangeven wie de penalties neemt enzo.. geen tactieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
hoe komen jullie aan zo veel coins :? Kopen? Is het alleen spelen ook te doen? Ik ben nu een toernooi aan het doen, de winnaar krijgt 500 coins... Maar of dat loont? Moet ook weer contracten afsluiten voor è gespeelde wedstrijden (4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iemand een leuke teampje voor de BPL ?! Ik heb rond de 300 - 325k !

http://www.futhead.com/15/squads/2939259/

[ Voor 25% gewijzigd door llovesoccerx7 op 04-10-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
FireFoz schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 20:14:
hoe komen jullie aan zo veel coins :? Kopen? Is het alleen spelen ook te doen? Ik ben nu een toernooi aan het doen, de winnaar krijgt 500 coins... Maar of dat loont? Moet ook weer contracten afsluiten voor è gespeelde wedstrijden (4)
Hoe bedoel je alleen spelen? Je kunt toch online seizoen spelen?
Krijg je 600 per wedstrijd en nog een bonus als je promoveert/kampioen wordt.

Vergeet ook niet om de coins bonussen te kopen.
Op de ps3/4 in ultimate team op r3 drukken en dan naar het winkelmandje.
Daar kun je je fifa fc geld uitgeven aan extra opslag voor je transferlijst, shirts, en belangrijkste de coin bonus.
Als je level hoog genoeg is brengt dit je alleen al 65000€ coins op als je hoog level bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ah die coin bonus was mij nog niet bekend, daar ga ik even achteraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ballen over de de top niet op!? Gespeeld tegen OP benzema+isco. Benzema pakt tussen 2 verdedigers makkelijk op en schiet in de korte hoek erin. Dit was niet te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Ech als het zo doorgaat ben ik er weer ff klaar mee.
Die keepers zijn echt verrot, halverwege de helft uithalen met r1 ingedrukt en 9 van de 10 keer vliegt hij zo de kruising in.

Erg lullig als je 1-0 staat en in de laatste secondes schieten ze hem er zo in.
Net 3-0 verloren vanwege die klote keeper....
Pagina: 1 ... 11 ... 63 Laatste