[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 12 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
jarnoz schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 23:40:
Ech als het zo doorgaat ben ik er weer ff klaar mee.
Die keepers zijn echt verrot, halverwege de helft uithalen met r1 ingedrukt en 9 van de 10 keer vliegt hij zo de kruising in.

Erg lullig als je 1-0 staat en in de laatste secondes schieten ze hem er zo in.
Net 3-0 verloren vanwege die klote keeper....
Dan moet je dus eerder druk zetten en zorgen dat ze niet kunnen schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Ik krijg steeds de melding dat ik geen geheime vraag kan maken in fut 15. Ultimate team wordt daardoor steeds afgesloten. Via de browser kan ik wel gewoon inloggen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 23:31
TictaCNL schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 23:50:
[...]

Dan moet je dus eerder druk zetten en zorgen dat ze niet kunnen schieten ;)
Hoe? Ik zie mensen de meest bizarre beweging en moves maken en ruimtes creëren in mijn 16. Klein beetje aanraken en je geeft al penalty weg! Zelfde geld voor als je aanvalt. Ik kreeg een penalty voor een overtreding van niks. Mijn speler had zelfs nog uitgehaald(net naast). Echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
jarnoz schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 20:30:
[...]

Hoe bedoel je alleen spelen? Je kunt toch online seizoen spelen?
Krijg je 600 per wedstrijd en nog een bonus als je promoveert/kampioen wordt.

Vergeet ook niet om de coins bonussen te kopen.
Op de ps3/4 in ultimate team op r3 drukken en dan naar het winkelmandje.
Daar kun je je fifa fc geld uitgeven aan extra opslag voor je transferlijst, shirts, en belangrijkste de coin bonus.
Als je level hoog genoeg is brengt dit je alleen al 65000€ coins op als je hoog level bent.
Ik heb zitten zoeken maar kan niks vinden. Moet dit tussen de Fifa punten staan die je met echt geld kunt kopen? Ik zit op xbox. Wellicht is mijn level nog niet hoog genoeg?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:31
Merk wel dat de ai een stuk dommer geworden is. Je kan niet meer er op vertrouwen dat de ai een beetje normaal dekt. Je rent zo makkelijk langs een ai verdediger die dekt altijd naar binnen. Goed bezig ea. Hoop dat pes ea onder druk kan zetten en dat ze volgend jaar wel der best moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
Nee er staat ergens een winkelmandje maar weet niet hoe het bij xbox zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:23

two

IAmNice schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 00:18:
[...]

Hoe? Ik zie mensen de meest bizarre beweging en moves maken en ruimtes creëren in mijn 16. Klein beetje aanraken en je geeft al penalty weg! Zelfde geld voor als je aanvalt. Ik kreeg een penalty voor een overtreding van niks. Mijn speler had zelfs nog uitgehaald(net naast). Echt bizar.
Wat zij bij jou kunnen doen... Kan jij het toch ook bij hun doen?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:20
FireFoz schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 01:53:
[...]

Ik heb zitten zoeken maar kan niks vinden. Moet dit tussen de Fifa punten staan die je met echt geld kunt kopen? Ik zit op xbox. Wellicht is mijn level nog niet hoog genoeg?
Het unlocken van bepaalde EA goodies hangt samen met je EA level. Ik ben bijv. level 87 (staat volgens mij rechtsboven in beeld als je in Fifa zit). Als je in Ultimate Team zit kun je op je rechter analoge stick drukken. Hierdoor kom je in 'het menu' rechtsboven. Je kunt dan naar rechts gaan en selecteer de EA catalogus. Je ziet hier allerlei zaken die je kunt kopen met je EA coins, dus niet je FUT coins. Je kunt bijv. een leen speler huren of je trade pile vergroten maar ook zoals jij wilt een aantal coin boosts vrijspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
mimang schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 08:23:
[...]

Wat zij bij jou kunnen doen... Kan jij het toch ook bij hun doen?
Neeeee joh doe niet zo raar. Lekker klagen en zeggen dat fifa een klote spel is want bij je tegenstander gaat alles altijd wel goed! :+

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik heb bony gekocht, een beest als ie de bal heeft maar hij loopt altijd verkeerd :? Ik heb hem op sp staan maar hij loopt eigenlijk alleen maar in het middenveld. Ik heb nog een andere spits en die loopt altijd heel scherp op het randje van buitenspel waarmee ik veel beter scoor. Waar zit dit hem in? Ik heb al gekeken naar instructies per speler maar dat lijkt weinig verschil te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
FireFoz schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:16:
Ik heb bony gekocht, een beest als ie de bal heeft maar hij loopt altijd verkeerd :? Ik heb hem op sp staan maar hij loopt eigenlijk alleen maar in het middenveld. Ik heb nog een andere spits en die loopt altijd heel scherp op het randje van buitenspel waarmee ik veel beter scoor. Waar zit dit hem in? Ik heb al gekeken naar instructies per speler maar dat lijkt weinig verschil te maken.
Workrates? (Aanvallers met een H/H workrate of M/H zullen soms wel is wat verder terug zijn b.v.)

Hiernaast zijn er nog positioning stats etc.

Hiernaast maakt je tactiek ook veel uit voor hoe en wanneer je spelers lopen.

[ Voor 16% gewijzigd door Postius op 05-10-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Laatst online: 18:33
Wat voegt een gouden manager nou toe in vergelijking met een bronze? Die gouden Bundesliga managers zijn peperduur.

Overigens zat ik helemaal vast in de game zonder goede spelers en coins, dus toch maar 750 points gekocht. Beetje mazzel gehad, had Silva in een pakje en voor 30k verkocht ;)

Ik lees hier veel mensen over die "hybride" teams maken, ik wil graag een hybride Serie A / Bundesliga team maken (4-3-3 met CDM of 4-2-3-1), maar zit al een uur met dat concept squad ding te klooien, maar kreeg bij lange na geen 100 chemistry. Iemand tips?

Ook kan ik me uit eerdere Fifa versies herinneren (maar tijd niet gespeeld) dat je veel meer tactische dingen kan instellen dan alleen je formatie. Bijvoorbeeld hoe breed je speelt, hoe je druk zet, hoe hoog je verdediging staat etc. Kan dat nu niet meer?

[ Voor 84% gewijzigd door cooper87 op 05-10-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:51
Hybride teams maken is vrij makkelijk. Zorg ervoor dat je links groen zijn. Dat behaal je door spelers te gebruiken van de zelfde club of land.

Bekijk dit team eens. Een hybride van 3 verschillende leagues.

http://www.futhead.com/15/squads/1479062/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
Geen idee waarom ik bijna nooit spelers verkoopt...

- Ik koop spelers voor een paar honderd onder de laagste BIN (via futbin.com ofzo).
- Ik bied ze aan voor iets boven de BIN prijs...met bieden dan.

Nooit verkoop :(

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Kan iemand verklaren waren spelers zo erg OP zijn soms? Ik speel in div 8(!!!) tegen Aguero en Remy. Hij dribbelt als een malle met allerlei rare moves en wint met 0-7. Elke herhaling liet hij zien. Wat moet ik hier tegen doen? Je kan gewoon niet verdedigen. Mijn keeper ook duikt elke keer verkeerde kant op. De korte hoek elke keer weer!!! Ook afmaken hoe moet het!? Ik schiet in de 16 driekwart gemikt in kruising. Keeper pakt hem elke keer weer!

[ Voor 13% gewijzigd door IAmNice op 05-10-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
goosche schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 14:29:
Hybride teams maken is vrij makkelijk. Zorg ervoor dat je links groen zijn. Dat behaal je door spelers te gebruiken van de zelfde club of land.

Bekijk dit team eens. Een hybride van 3 verschillende leagues.

http://www.futhead.com/15/squads/1479062/
Hoe kan dat team nou een chemistry van 100 hebben, niet alle lijnen zijn groen...? Ik dacht dat dat een voorwaarde was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik kan vandaag via de webapp niet op de transfermarket.
Is dit bij iedereen vandaag zo?

(Kan geen spelers zoeken, wel kan ik mijn eigen spelers zien die te koop staan in de trade pile.)
XboxOne

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
CreativeSkills schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:05:
Ik kan vandaag via de webapp niet op de transfermarket.
Is dit bij iedereen vandaag zo?

(Kan geen spelers zoeken, wel kan ik mijn eigen spelers zien die te koop staan in de trade pile.)
XboxOne
Xbox markt ligt eruit ;)

Playstation is nog wel actief :)

Ga binnenkort even beginnen aan dit team, OP als hell: http://www.futhead.com/15/squads/3016782/
Jammer van kuyt op 6 chem maarjaa....

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
WTF IS DIT. Team met 56 chem maakt mij af met 0-3. De finesse shots!!! Echt zo kut! Hoe moet ik scoren ik snap er niks van. Finesse werkt niet, normaal werkt niet NIKS werkt. Maar bij tegenstander wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 22:45

zTz

Ik snap niet waarom ze de kwaliteit niet laten zien van de verbinding zoals bij fifa14. Zooooveel lag games...bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik concludeer maar dat ik heel slecht in fifa ben 8 loses op een rij... Het helpt niet als ik gematcht word met de meest absurde teams met spelers die per game meer trucs doen dan dat ik pass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
IAmNice schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:25:
Ik concludeer maar dat ik heel slecht in fifa ben 8 loses op een rij... Het helpt niet als ik gematcht word met de meest absurde teams met spelers die per game meer trucs doen dan dat ik pass...
Ik merk zelf dat het verdedigen anders is dan voorheen + dat skills echt absoluut OP zijn. Als ik bijv. met Di Maria wat skills doe (gewoon met rechter analoge stick) zonder sprint dan wandel je bijna overal doorheen. Ik probeer nu zelf bij de middellijn al druk te zetten en de passinglanes te blokkeren. Daarna is het echt timen en dan tackelen en voor wat betreft finishen. Dit is idd. minder makkelijk dan in 14. 1e paal afmaken is ook makkelijker en vanaf randje 16 scoor je moeilijker maar het kan wel. Timing en juiste positie + en schieten met been waar speler makkelijkst mee scoort helpt al behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Bananendoos schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:34:
[...]

Xbox markt ligt eruit ;)

Playstation is nog wel actief :)

Ga binnenkort even beginnen aan dit team, OP als hell: http://www.futhead.com/15/squads/3016782/
Jammer van kuyt op 6 chem maarjaa....
Alleen de webapp van de xbox werkt niet. Vanaf console is het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
FireFoz schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:03:
[...]

Hoe kan dat team nou een chemistry van 100 hebben, niet alle lijnen zijn groen...? Ik dacht dat dat een voorwaarde was :?
Juist niet. Elke speler krijgt chem door bepaalde links. Een rode is een dead link en geeft geen punten. Een gele en groene natuurlijk wel. Meeste punten kan je behalen door: spelers uit zelfde land, zelfde team bij elkaar te plaatsen. Bijv. Diego Costa met Fabregas. Dit noemen we ook wel een perfect link. Afhankelijk van de formatie hoeven zij alleen elkaar maar te hebben om op 9 chem te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
cooper87 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 13:33:
Wat voegt een gouden manager nou toe in vergelijking met een bronze? Die gouden Bundesliga managers zijn peperduur.

Overigens zat ik helemaal vast in de game zonder goede spelers en coins, dus toch maar 750 points gekocht. Beetje mazzel gehad, had Silva in een pakje en voor 30k verkocht ;)

Ik lees hier veel mensen over die "hybride" teams maken, ik wil graag een hybride Serie A / Bundesliga team maken (4-3-3 met CDM of 4-2-3-1), maar zit al een uur met dat concept squad ding te klooien, maar kreeg bij lange na geen 100 chemistry. Iemand tips?

Ook kan ik me uit eerdere Fifa versies herinneren (maar tijd niet gespeeld) dat je veel meer tactische dingen kan instellen dan alleen je formatie. Bijvoorbeeld hoe breed je speelt, hoe je druk zet, hoe hoog je verdediging staat etc. Kan dat nu niet meer?
Managers voegen in de meest directe zin niet iets extra toe als ze zilver of goud zijn. Brons is net zo goed. Het kopen / verkrijgen van managers is echter wel handig omdat je hiermee extra contracts krijgt als je een contract aan een speler geeft. Op manager kaartje staat altijd hoeveel % hij toevoegt.

check fathead en futwiz als je teams wilt maken. hier staan ook tips over perfect chem e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 15:16
IAmNice schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:25:
Ik vind mezelf geen slechte fifa speler maar in FUT kom ik ook niet verder dan verliezen of een mager gelijk spel.
Ik word helemaal gek van al die gasten die voorin alleen maar snelle spelers hebben lopen. Hoe vaak ik nu al gek gepingeld ben door Jovetic of Aguero of een of ander Frans team met alleen maar sprinters..
Slaat helemaal nergens op..

Ben nu met opstellingen aan het experimenteren, 5-3-2 werkt wel enigzins maar komop die skillmoves en sprints zijn wel een beetje overpowered..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

HansAnders07 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:22:
[...]

Ik vind mezelf geen slechte fifa speler maar in FUT kom ik ook niet verder dan verliezen of een mager gelijk spel.
Ik word helemaal gek van al die gasten die voorin alleen maar snelle spelers hebben lopen. Hoe vaak ik nu al gek gepingeld ben door Jovetic of Aguero of een of ander Frans team met alleen maar sprinters..
Slaat helemaal nergens op..

Ben nu met opstellingen aan het experimenteren, 5-3-2 werkt wel enigzins maar komop die skillmoves en sprints zijn wel een beetje overpowered..
Hier had ik ook last van met m'n budget bunderliga team, m'n nieuwe team komt beter uit de verf http://www.futhead.com/15/squads/3067902/. Honda trapt ze van 20+ m in de kruising en Gomez en Torres schieten binnen de 16 ook 80% raak.De Jong blijft met Vlaar en de Vrij achter hangen, hier komt bijna niemand voorbij. Rafael en Radu doen het opbouwend prima, en Bona en Jonathan zorgen voor de doorstroming. Bij elkaar kost dit team je nog geen 10K!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Riemer schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 16:32:
[...]

Ik merk zelf dat het verdedigen anders is dan voorheen + dat skills echt absoluut OP zijn. Als ik bijv. met Di Maria wat skills doe (gewoon met rechter analoge stick) zonder sprint dan wandel je bijna overal doorheen. Ik probeer nu zelf bij de middellijn al druk te zetten en de passinglanes te blokkeren. Daarna is het echt timen en dan tackelen en voor wat betreft finishen. Dit is idd. minder makkelijk dan in 14. 1e paal afmaken is ook makkelijker en vanaf randje 16 scoor je moeilijker maar het kan wel. Timing en juiste positie + en schieten met been waar speler makkelijkst mee scoort helpt al behoorlijk.
Maar wanneer sta je nou op je juiste positie? Ik kijk al die vids en probeer het na te doen, maar het gaat zo moeilijk. Net 1-7 afgemaakt... Hallo Benteke die door iedereen(echt iedereen)loopt en 5 keer scoort. Zijn Evans en Davies zo slecht dan? Division 9. Absurd dit. Ik snap ook niet waarom mijn verdedigers stil staan als een through ball wordt gegeven. Ik switch zo snel mogelijk, maar dan sta ik stil en ben ik al wat meters kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Laatst online: 23-06 11:32
bbblije schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:34:
[...]

Hier had ik ook last van met m'n budget bunderliga team, m'n nieuwe team komt beter uit de verf http://www.futhead.com/15/squads/3067902/. Honda trapt ze van 20+ m in de kruising en Gomez en Torres schieten binnen de 16 ook 80% raak.De Jong blijft met Vlaar en de Vrij achter hangen, hier komt bijna niemand voorbij. Rafael en Radu doen het opbouwend prima, en Bona en Jonathan zorgen voor de doorstroming. Bij elkaar kost dit team je nog geen 10K!
Gaaf team! Ik ga overwegen ook zo een hybride te bouwen.

Skills zijn (te) simpel inderdaad, de middenweg is niet echt gevonden hierin. Alhoewel, gisteren aston villa - man city.. die eerste goal van yaya toure, zo makkelijk rolletje links en tikken rechts en simpel Schot.

Ik ben ook nog steeds zoekende maar, nu ik eindelijk een stabiel team heb, heb nooit meer dan 3 loses op een rij. Ik zeg, blijven oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik zeg EA moet eens dribbelen gaan nerfen. Ik heb fifa 14 100 uur gespeeld en fifa world 600 potjes. Fifa 15 lijkt maar ook niet een beetje balanced vergelijken met die twee titels. Ik word kapot geskillmoved(als dat een woord is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 15:16
[...]

Ik speel nu zo:

http://www.futhead.com/15/squads/3071973/

Maar ik denk dat ik er dan zo iets van ga maken:

http://www.futhead.com/15/squads/3073359/

Heb Pjanic, Strootman en Lichtsteiner dan nog over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Uberoon schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:46:
[...]

Gaaf team! Ik ga overwegen ook zo een hybride te bouwen.

Skills zijn (te) simpel inderdaad, de middenweg is niet echt gevonden hierin. Alhoewel, gisteren aston villa - man city.. die eerste goal van yaya toure, zo makkelijk rolletje links en tikken rechts en simpel Schot.

Ik ben ook nog steeds zoekende maar, nu ik eindelijk een stabiel team heb, heb nooit meer dan 3 loses op een rij. Ik zeg, blijven oefenen.
Bedankt! Het functioneert goed, maar het is me nog niet hybride genoeg. Maar al die verschillende nationaliteiten maken het moeilijk goede links te maken. Voorlopig is dit voor het geld het beste wat ik kan maken.
HansAnders07 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:58:
[...]

Ik speel nu zo:

http://www.futhead.com/15/squads/3071973/

Maar ik denk dat ik er dan zo iets van ga maken:

http://www.futhead.com/15/squads/3073359/

Heb Pjanic, Strootman en Lichtsteiner dan nog over
Heel net team! Eigenlijk wil ik Evra en Asamoah op links, maar Evra kan ik nog niet betalen. En Asamoah linkt zonder hem niet zo lekker. Hoe is de scorende capaciteit van Asamoah? Met High/High lijkt hij me wel een lekkere middenvelder. Ballen ophalen en wegbrengen met die man ;) Ook Caceres een tijdje gehad, maar die linkt niet lekker met Krul (niet dat dat zo'n probleem is) maar m'n Nederlandse achterlinie vind ik persoonlijk "beter" staan.

[ Voor 27% gewijzigd door bbblije op 05-10-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
IAmNice schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:44:
[...]

Maar wanneer sta je nou op je juiste positie? Ik kijk al die vids en probeer het na te doen, maar het gaat zo moeilijk. Net 1-7 afgemaakt... Hallo Benteke die door iedereen(echt iedereen)loopt en 5 keer scoort. Zijn Evans en Davies zo slecht dan? Division 9. Absurd dit. Ik snap ook niet waarom mijn verdedigers stil staan als een through ball wordt gegeven. Ik switch zo snel mogelijk, maar dan sta ik stil en ben ik al wat meters kwijt.
Heb je autoswitchen uit? zet dit op 'airballs'. Selecteer handmatig (met rechter analoge stick) de verdediger die je wilt en probeer ervoor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:11
Waar kan ik een eigen custom tactic instellen zodat ik niet telkens opnieuw voor de wedstrijd moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik kan het ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
[...]

hoe is krul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Near post shots zijn te sterk. Net tegen IF tevez gespeeld. Het is niet normaal. Ik ben nou weer div 10. Verl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
IAmNice schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:08:
Near post shots zijn te sterk. Net tegen IF tevez gespeeld. Het is niet normaal. Ik ben nou weer div 10. Verl
Klopt, gebruik ze ook vaak, helaas heb ik geen IF tevez :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb nu een goedkoop goud bundesliga team. Alle goeie non rares (meeste dan). Loopt best goed maar zoek eigenlijk een leuke league om ermee te combineren. Zit te denken aan de russische league daar lopen enkele zeer leuke spelers rond en betere spelers halen uit de bundesliga gaat het niet worden want dan moet ik lewandowski en robben etc gaan kopen. Maar dat combineren van leagues/nationaliteiten voor chemistry is best lastig.

(en kunnen we alsjeblieft alle doumbia spelers afschieten? Dank U)

[ Voor 17% gewijzigd door Postius op 05-10-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Laatst online: 18:33
Postius schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:20:
(en kunnen we alsjeblieft alle doumbia spelers afschieten? Dank U)
Liever niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik wil overstappen van BPL > Serie A ! Is dat een goede keuze? Want vindt BPL helemaal zo duur en straks daalt alles maak ik super veel verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Ik speel met serie a team en ik vind het heerlijk spelen in 41212.

Zal ff een futhead linkje maken maar vidal op de cam en strootman daar wisselend met marchisio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
jarnoz schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:07:
Ik speel met serie a team en ik vind het heerlijk spelen in 41212.

Zal ff een futhead linkje maken maar vidal op de cam en strootman daar wisselend met marchisio.
Ik heb 350k dus maak iets moois :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Na ja maak iets moois haha ik vind dit lekker spelen:

http://www.futhead.com/15/squads/3107472/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Dit slaat echt nergens op. Ik kon in 90 min sweaten. Scheids fluit af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
41212 vind ik.altijd dat iedereen maar wat doet en heen en weer rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:52

lasharor

7 december 2004

IAmNice schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:14:
Dit slaat echt nergens op. Ik kon in 90 min sweaten. Scheids fluit af!
Speel jij op PS4? If so, wil ik wel even een potje tegen je doen. Zo erg kan het allemaal toch ook weer niet zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Ik speelde eerst 442 maar daar verloor ik teveel mee met 41212 nog niet verloren.

Moet wel zeggen dat ik graag door het midden aanval en niet via de flanken.
Al zijn de snelle buitenspelers el sharawy en cuadrado heerlijk om een snelle tegenaanval op te zetten.
Mertens als cam is wat minder omdat zijn fysiek niet zo hoog is en dus snel omver gebeukt wordt.
Maar met een kaartje er op scheelt al wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
lasharor schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:25:
[...]

Speel jij op PS4? If so, wil ik wel even een potje tegen je doen. Zo erg kan het allemaal toch ook weer niet zijn. 8)7
PC. http://gyazo.com/ec77f697ab46032853ff3fb9060d56f8 Ik verloor 6-3 tegen dit 55 chem team. Echt niet normaal. Hij scoort goals vanaf 30 meter die vol de kruising in gaan! Dribbelt langs me alsof het niks is en loopt langs de keeper en scoort. De keeper staat gewoon zo stil en speler loopt er langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
http://www.futhead.com/15/squads/3122337/
http://www.futhead.com/15/squads/3122295/
Wat vinden jullie hiervan?

[ Voor 30% gewijzigd door llovesoccerx7 op 05-10-2014 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ja, lastig om keepers te beoordelen in Fifa 15 vind ik. Sommige ballen haalt hij er op onmogelijke wijze uit, maar daarentegen wordt hij soms ook verrast door simpele ballen. Maar ik had precies het zelf bij Reina in m'n Bundesliga team. Keepers zijn over het algemeen klunzig, variëren magische reddingen met blunders. Krul is hier in geen uitzondering. Echter moet ik wel zeggen dat ik nog geen 10-100k keeper in m'n doel heb gehad. Dus daar zou het ook aan kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Weten hoe je zoiets financiert :9

Psst...goeie goedkope keeper: Adler, echt een topper.

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 05-10-2014 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Postius schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:46:
[...]

Ik heb al even gekeken naar elke spelers en is betaalbaar :)
Of bedoel je iets anderS?

[ Voor 6% gewijzigd door llovesoccerx7 op 05-10-2014 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Postius schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:46:
[...]

Psst...goeie goedkope keeper: Adler, echt een topper.
Zijn idd mooie teams. Maar daar mag je ook voor betalen. Spelers als Elsharawy, Cuadrado, Evra, Pogba, Vidal zijn duur! Daarbij zijn er spelers met de zelfde stats die voor minder verhandeld worden. En de verdediging lijkt me mager. Veel spelers met een hoge aanvallende "workrate". Defensief blijft wat achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Met 3 verdedigers spelen is Italiaans maar vaak zijn de linker en rechtervleugelspelers dan wel ook wat verdedigend ingesteld, als heel erg diepe backs, of schuiven de CDM's in.
El Shaarawy is een echte linksbuiten; die kun je wel middenvelder maken maar zal verdedigend niet veel toevoegen.
De 2e is wat gebalanceerder.
Je moet er van houden, met 3 centrale verdedigers spelen. Helemaal met het nieuwe verdedigen moet je uitkijken dat ke dan niet overlopen wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
bbblije schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:51:
[...]

Zijn idd mooie teams. Maar daar mag je ook voor betalen. Spelers als Elsharawy, Cuadrado, Evra, Pogba, Vidal zijn duur! Daarbij zijn er spelers met de zelfde stats die voor minder verhandeld worden. En de verdediging lijkt me mager. Veel spelers met een hoge aanvallende "workrate". Defensief blijft wat achter.
Alleen Vidal en Pogba zijn duur rest zit rond de 10k
Als jullie een ander leuk teampje hebben gooi het er meer in :D.

[ Voor 6% gewijzigd door llovesoccerx7 op 05-10-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Soms is het wel een beetje nep hoor van hoe ver je kan scoren :D Heb het maar even gefilmd aangezien je goals niet kan opslaan op de pc.

YouTube: Javi Martinez Screamer Fifa 15

Ben trouwens aan het sparen voor het trio Willian/Fabregas/Alves zodat ik m'n rechterflank ook wat kan uitbreiden qua opties. Maar dat zijn nog best prijzige spelers, terwijl met name Cesc helemaal niet zo goed is in Fifa.

[ Voor 53% gewijzigd door London op 05-10-2014 23:01 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Las Vegas schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:59:
Soms is het wel een beetje nep hoor van hoe ver je kan scoren :D Heb het maar even gefilmd aangezien je goals niet kan opslaan op de pc.

YouTube: Javi Martinez Screamer Fifa 15

Ben trouwens aan het sparen voor het trio Willian/Fabregas/Alves zodat ik m'n rechterflank ook wat kan uitbreiden qua opties. Maar dat zijn nog best prijzige spelers, terwijl met name Cesc helemaal niet zo goed is in Fifa.
Fifa 97 nostalgie, scoren van de middenlijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onimal
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-06 10:25
Ik kan me niet herinneren dat ik deze FIFA al buiten de 16 gescoord heb :P
Speel nu met het volgende team http://www.futhead.com/15/squads/3131094/ , speelt best leuk en is niet al te duur (buiten van Persie dan).

Ik vind 433-2 overigens niet de meest ideale formatie, maar wel de leukste. 442-2 werkt voor mij het beste, maar dan wel met 2 'sweaty' spitsen en dat is toch minder leuk. Nu is het lekker voorzetjes geven met Narsingh en Depay en van Persie doet er wel wat moois mee :)

Ik vind het nog best lastig om door de divisies te komen op de PC, divisie 5 nu, waar ik soms tegen aardige spelers moet. Al helpt het natuurlijk ook niet mee als er regelmatig een wedstrijdje reglementair met 3-0 naar de tegenstander gaat, vanwege connectieproblemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:39
Laat ik ook mijn teams maar eens delen. Net de laatste centen uitgegeven, nog 25k over maar het resultaat mag er zijn:

Ajax: http://www.futhead.com/15/squads/3131733/
Hiermee begin ik altijd aangezien het de favoriete ploeg blijft.. Dit team is nu ook wel af.

Manchester United: http://www.futhead.com/15/squads/3132141/
Dit jaar besloten om Man Utd te maken vanwege ome Louis, Blind en natuurlijk de heerlijke aanval. Enige wens blijft nog Di Maria, maar die prijs was me net ff te gortig voor een speler.

BPL: http://www.futhead.com/15/squads/3132615/
Omdat ik het 352 systeem niet optimaal vind spelen ben ik wat gaan uitproberen en ondervond ik dat 41212 voor mij erg lekker speelt. Aangezien ik al een rits Man Utd spelers had en ik Kompany, Filipe Luis en Willian uit verschillende packs trok, was de keus voor een BPL team gauw gemaakt.
Wensen hierbij zijn nog Aguero (al is dat meer om te kijken of deze prettiger speelt dan Costa/Falcao), Hazard, IF Costa en IF Jagielka (om dezelfde reden als Aguero).

Leuk team bij elkaar zo, nu de divisies maar eens serieus bestormen want heb redelijk veel verloren door het getest met systemen en dus nog in div 9, PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Net een tournooi gespeeld, Saudi genaamd :/ Ik speelde tegen een club met 1,5 ster en al die spelers waren topfit en rende me er allemaal uit. Daarnaast de mooiste truukjes, ik kon met mijn lvl 4,5 sterren team @ 80 chemistry nog maar net winnen op beginner :?

Was overduidelijk een boost, volgensmij wil de FIFA via EA zo gewoon de Saudi's promoten omdat daar binnenkort het WK is...beetje jammer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarti66
  • Laatst online: 02:20
FireFoz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 01:00:
Net een tournooi gespeeld, Saudi genaamd :/ Ik speelde tegen een club met 1,5 ster en al die spelers waren topfit en rende me er allemaal uit. Daarnaast de mooiste truukjes, ik kon met mijn lvl 4,5 sterren team @ 80 chemistry nog maar net winnen op beginner :?

Was overduidelijk een boost, volgensmij wil de FIFA via EA zo gewoon de Saudi's promoten omdat daar binnenkort het WK is...beetje jammer weer.
Ik won tegen die saudi's alles met mijn simpele 4.5 sterren bol team(100chem,5k) en alles zat rond de dubbele cijfers. En echt goed ben ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Dat is wel gek dan want ik ben ook niet echt goed maar de andere toernooien gaan prima, daarbij win ik vaak met 8-0 of 9-0. Kan ook zijn dat ik moe was maar voor mijn gevoel waren ze veel te goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:15
Heb afgelopen weekend eens wat geld uitgegeven aan 2 teams, waarmee ik de wedstrijden rouleer. Hierdoor altijd 99% conditie, en minder snel blessures.

Begin met 5-2-1-2 opstelling, voor defensieve zekerheid, en het speelt wel lekker met combinatie voetbal. Speel altijd met tacktiek op balbezit, en hoge druk.

BBVA-team; http://www.futhead.com/15/squads/3159852/
Bundesliga; http://www.futhead.com/15/squads/3160062/

Iemand nog tips voor bij een achterstand als wisselspelers in te brengen?
Heb al Aubameyang gekocht, maar die verliest chem. als RM/RW in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:11

JSchut

.....

Ik heb een probleem met fitheid. Dit zal deels komen omdat ik te veel de sprintknop gebruik. Maar heb nu zelfs iemand die een blessure opgelopen heeft. Zoveel heb ik nog niet in FUT gespeeld. 1 toernooitje (4 wedstrijden) 1 Totw en 1 Divisie 10 wedstrijd.

Al mijn spelers zijn niet meer fit nu. Hoe is dit op te lossen? Moet ik al mijn spelers een wedstrijd rust geven en een compleet nieuw team neerzetten? Of moet je van die kaarten kopen om ze fit te krijgen? (Ik wissel overigens wel elke wedstrijd 3 spelers.)

Ik vraag mij echt af of het alleen komt doordat ik de sprintknop te veel gebruik of dat ik gewoon wat fout doe.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-10 22:59
Koop 2 team van 11 spelers(wanneer team 1 speelt, staat team 2 wissel ), en wissel elke wedstrijd.. dit is anders niet goedkoop op te lossen.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Punkbuster schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:50:
Koop 2 team van 11 spelers(wanneer team 1 speelt, staat team 2 wissel ), en wissel elke wedstrijd.. dit is anders niet goedkoop op te lossen.
Dat is onzin, team training is niet erg duur. Op lange termijn zal een 2de team goedkoper zijn, maar voor nu zal ik een aantal team training kopen. Als je even zoekt kan je ze voor 500 coins scoren. Daarbij is het wellicht handig om gewoon wissels te hebben. Steeds van team en speelstijl wisselen lijkt me niet handig.

[ Voor 11% gewijzigd door bbblije op 06-10-2014 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bbblije schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:59:
[...]

Dat is onzin, team training is niet erg duur. Op lange termijn zal een 2de team goedkoper zijn, maar voor nu zal ik een aantal team training kopen. Als je even zoekt kan je ze voor 500 coins scoren. Daarbij is het wellicht handig om gewoon wissels te hebben. Steeds van team en speelstijl wisselen lijkt me niet handig.
O die had ik nog niet gevonden. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-10 22:59
team training kopen is toch te dom? hoe veel kost nou een 2de team.. max 5K.. dus met 10 x is het eruit..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Punkbuster schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:04:
team training kopen is toch te dom? hoe veel kost nou een 2de team.. max 5K.. dus met 10 x is het eruit..
Als je net begint dan lijkt het me niet dat je 5-10k hebt staan. Tot die tijd met team training doen. Je speelt een wedstrijd of 5, op 1 training. Dus dan ben je toch 50 wedstrijden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik speel nu met 1 team Serie A, maar ik twijfel om gewoon een redelijk goed 2de team erbij te doen!

Zodat ik kan rouleren met de teams want heb op dit moment 150k over. Want nu moet ik hele tijd conditie kaarten kopen.

Ik weet niet wat de slimste oplossing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

llovesoccerx7 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:23:
Ik speel nu met 1 team Serie A, maar ik twijfel om gewoon een redelijk goed 2de team erbij te doen!

Zodat ik kan rouleren met de teams want heb op dit moment 150k over. Want nu moet ik hele tijd conditie kaarten kopen.

Ik weet niet wat de slimste oplossing is?
Als je geld hebt, bouw een tweede team of werk met goede wissels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wat zouden jullie hier nog aan doen?
Heb nog 70k aan coins.
https://www.easports.com/...howoffId=i4QCXu3qnLq6j:pc

Deze formatie is in FUT 15 echt mijn favoriet, het combineren voorin gaat veel makkelijker dan normale 4-3-3 formaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Als je een 2e team maakt kun je dan zo het 2e team selecteren voor 1 club of moet je dan alle spelers echt gaan wisselen in je selectie? Want dan is het wel bewerkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

FireFoz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:32:
Als je een 2e team maakt kun je dan zo het 2e team selecteren voor 1 club of moet je dan alle spelers echt gaan wisselen in je selectie? Want dan is het wel bewerkelijk :P
Wellicht moet jij je even gaan verdiepen in wat squads zijn en doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:27
Hoe zit dat eigenlijk met die 25 gold packs? Krijg je die alleen bij pre-order, of krijgt iedereen die? Ik heb nog niets ontvangen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
mensen al bezig moet coop seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

TheJVH schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:38:
Hoe zit dat eigenlijk met die 25 gold packs? Krijg je die alleen bij pre-order, of krijgt iedereen die? Ik heb nog niets ontvangen namelijk.
Het zijn er 15 of 40, afhankelijk van je pre-order. En die zou je iedere week op maandag moeten krijgen. Ik heb hem net geopend en het was poep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Iemand tips voor improvements? Vooral qua defence ;)

https://www.easports.com/...owoffId=cQNWNRKfnLq6F:ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Hij gaat bij mij nergens naartoe, ik kom op m'n eigen fut page. Maak je team even op Futhead, dan zie je ook gelijk de workrates en sterren bij je spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:27
bbblije schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:42:
[...]

Het zijn er 15 of 40, afhankelijk van je pre-order. En die zou je iedere week op maandag moeten krijgen. Ik heb hem net geopend en het was poep!
Maar krijg je ze ook als je niet gepre-ordered hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

TheJVH schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:49:
[...]

Maar krijg je ze ook als je niet gepre-ordered hebt?
Nee de 40 niet. De 15 kan je tot vandaag nog kopen en activeren, dit is dus ook een special edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

bbblije schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:42:
[...]

Het zijn er 15 of 40, afhankelijk van je pre-order. En die zou je iedere week op maandag moeten krijgen.Ik heb hem net geopend en het was poep!!
QFT! Ik had de alianz arena gekregen, dus ik denk dat is wel iets waard :+ mooi niet dus 1200 coins...

aan de andere kant, toch 1200 coins gratis.

[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 06-10-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
bbblije schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:30:
[...]

Als je geld hebt, bouw een tweede team of werk met goede wissels!
Dan denk ik zelf om een tweede team te maken iets anders dan de Serie A om een beetje afwisseling te houden. Maar is dat een slimme manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Ik ga ook een tweede team bouwen, mijn eerste team is serie A maar heb nog wat andere spelers op de bank. Deze spelers zijn de afgelopen tijd uit pakjes gekomen, of heb ik gekocht om te testen. Misschien leuk om een hybrid team te maken:

Emineke (Turkije) --> SP
Diego (Turkije) --> CAM
Musa (Rusland) --> SP
Ramos (Duitsland) --> SP
Immobile (Duitsland) --> SP
Fernandinho (Engeland) --> CM
Griezmann (Spanje) --> LW
Cerci (Spanje) --> CAM/SP
Son (Duitsland) --> LW
Modric (Spanje) --> CM
Mandzukic (Spanje) --> CM

Wat zouden jullie doen?

Formatie
Welke spelers houden, welke weg, welke kopen?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
bbblije schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:48:
[...]

Hij gaat bij mij nergens naartoe, ik kom op m'n eigen fut page. Maak je team even op Futhead, dan zie je ook gelijk de workrates en sterren bij je spelers.
No problem!

Hier dan: http://www.futhead.com/15/squads/3169143/

PS: Sneijder is een leen-speler, had te weinig dus vandaar.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bbblije schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:51:
[...]

Nee de 40 niet. De 15 kan je tot vandaag nog kopen en activeren, dit is dus ook een special edition.
Waar kan je die kopen? Ik kwam wel al wat tegen op kinguin.net maar dan moet je activeren op een duitse website. Geen idee of dit gewoon kan. Er staat overigens wel dit bij: 15 FUT Gold Pack MUST be activated before 6th of October!

Dus ik weet niet of het dan vandaag nog kan.

[ Voor 15% gewijzigd door JSchut op 06-10-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Maichel schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:56:
[...]

No problem!

Hier dan: http://www.futhead.com/15/squads/3169143/

PS: Sneijder is een leen-speler, had te weinig dus vandaar.

Iemand tips?
Defence moet aardig solide zijn. Je kan proberen met een 4-1-2-1-2 te spelen, hier staat het minder compact achter waardoor je in mijn beleving beter kan voorspellen waar de aanval naartoe gaat en dus ook beter kan verdedigen. Workrates zijn prima, achter hoge defence, voor hoge attack. Wellicht kan je de spelers opdrachten/tactieken mee geven, maar hier heb ik weinig ervaring mee.
JSchut schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:02:
[...]

Waar kan je die kopen? Ik kwam wel al wat tegen op kinguin.net maar dan moet je activeren op een duitse website. Geen idee of dit gewoon kan. Er staat overigens wel dit bij: 15 FUT Gold Pack MUST be activated before 6th of October!

Dus ik weet niet of het dan vandaag nog kan.
Before was gistern. Dus het kan niet meer.

[ Voor 25% gewijzigd door bbblije op 06-10-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
bbblije schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:09:
[...]

Defence moet aardig solide zijn. Je kan proberen met een 4-1-2-1-2 te spelen, hier staat het minder compact achter waardoor je in mijn beleving beter kan voorspellen waar de aanval naartoe gaat en dus ook beter kan verdedigen. Workrates zijn prima, achter hoge defence, voor hoge attack. Wellicht kan je de spelers opdrachten/tactieken mee geven, maar hier heb ik weinig ervaring mee.

[...]

Before was gistern. Dus het kan niet meer.
Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Ik heb het nederlands elftal als reserve team gekocht speelt ook lekker en eigenlijk is alleen depay prijzig (6k).
En voor butner wordt veel gevraagd maar die had ik in een pakje.
Maar wat een beest is depay zeg zonder sprint rent hij alles en iedereen al voorbij en dribbelt lekker.

http://www.futhead.com/15/squads/3172464/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

jarnoz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:41:
Ik heb het nederlands elftal als reserve team gekocht speelt ook lekker en eigenlijk is alleen depay prijzig (6k).
Maar wat een beest is depay zeg zonder sprint rent hij alles en iedereen al voorbij en dribbelt lekker.

Heerlijk! Wellicht "de Vrij" voor "Douglas"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
jarnoz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:41:

van Persie goedkoop? :P
Nog tips voor mij, niemand reageert op mijn post hierboven,,, Wil ook een reserve team bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Protax schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:43:
[...]
van Persie goedkoop? :P
Nog tips voor mij, niemand reageert op mijn post hierboven,,, Wil ook een reserve team bouwen :)
Ik zou er de Squad builder op los laten en dan kijken waar je uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-10 13:21

rSNNN

Titel ondertitel

Ik had gister neymar uit een pakje gehaald en heb daar dit team van kunnen bouwen:

https://www.easports.com/...howoffId=dyYgozzGnLq9o:pc

Best lekker :)

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 08:59
Ik kreeg Schweini uit een pakje, past alleen niet helemaal in mijn BPL team.. :+

https://www.easports.com/...howoffId=eiYtKZAonLq9x:pc

*edit* link is nutteloos, kan wijzigingen niet saven in de webapp op het moment?..

Ben nu maar een Bundesliga team als reserve in elkaar aan het zetten, iemand nog tips voor goede betaalbare Bundesliga spelers?

[ Voor 15% gewijzigd door Grimmie187 op 06-10-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Grimmie187 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:55:
Ik kreeg Schweini uit een pakje, past alleen niet helemaal in mijn BPL team.. :+

https://www.easports.com/...howoffId=eiYtKZAonLq9x:pc

Ben nu maar een Bundesliga team als reserve in elkaar aan het zetten, iemand nog tips voor goede betaalbare Bundesliga spelers?
Dit heb je voor <10K op het veld staan http://www.futhead.com/15/squads/2297006/ , deed het alleen niet voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:15
Huntelaar, immobile, mkhitarian, dante, sokratis & reina moet je wel voor 10K kunnen halen. Dan wat non-rare gold erbij en je hebt voor 15k een leuk team staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik merk dat de transfermarkt al behoorlijk stabiel begint te worden.... erg veel spelers staan er voor hetzelfde minimum bedrag op, vorige week was er nog veel meer verschil waardoor je nog wel eens wat kon verdienen. Nu al een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn Bundesliga team verkocht (inclusief Robben / Lewandowski / Reus). Bundesliga is niet echt fun als team omdat je voornamelijk spelers van Bayern hebt en 2 van Dortmund.

Dus alles weer verkocht en nu ga ik voor een 4222 opstelling:
ST - Falcao
ST - Benzema
CAM - Di Maria
CAM - Rodriguez
CDM - Toure
CDM - Modric
LB - Luis
CB - Kompany
CB - Miranda IF
RB - Alves
GK - Courtois

Miranda IF is een bewustje, de workrates van Ramos vernielen mijn hele verdediging.
Modric vervang ik wellicht nog voor Khedira, hangt er even vanaf of ik me ook kwetsbaar voel achterin.

Ik vind het lastig om te kiezen welke spits ik wil hebben uit de BPL. Aguero lijkt het niet voor mij te doen en zit dus te dubben tussen Falcao of Costa. Heb ze beide al eerder gehad maar merkte niet echt verschil.
Aangezien Costa eenzelfde soort spits is als Benzema kies ik hier voor Falcao (supersterk in de lucht). Benzema dan wat voor de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wat vinden jullie van dit team? Als second team?

http://www.futhead.com/15/squads/3183447/
Pagina: 1 ... 12 ... 63 Laatste