[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 13 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10 13:05
Hoe zit het eigenlijk, ik heb nu 2 teams, 1 nederlands en ben nu aan mijn 2e Bundesliga team aan t bouwen.
Als ik dan met mijn Bundesliga team een match speel, worden mijn spelers van het Nederlandse team dan fitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Swaxie schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:42:
Hoe zit het eigenlijk, ik heb nu 2 teams, 1 nederlands en ben nu aan mijn 2e Bundesliga team aan t bouwen.
Als ik dan met mijn Bundesliga team een match speel, worden mijn spelers van het Nederlandse team dan fitter?
Als ze wissel of reserve staan wel

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Swaxie schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:42:
Als je NL team dan op de bank + reserves zit wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Iemand nog tips???

Ik ga ook een tweede team bouwen, mijn eerste team is serie A maar heb nog wat andere spelers op de bank. Deze spelers zijn de afgelopen tijd uit pakjes gekomen, of heb ik gekocht om te testen. Misschien leuk om een hybrid team te maken:

Emineke (Turkije) --> SP
Diego (Turkije) --> CAM
Musa (Rusland) --> SP
Ramos (Duitsland) --> SP
Immobile (Duitsland) --> SP
Fernandinho (Engeland) --> CM
Griezmann (Spanje) --> LW
Cerci (Spanje) --> CAM/SP
Son (Duitsland) --> LW
Modric (Spanje) --> CM
Mandzukic (Spanje) --> CM

Wat zouden jullie doen?

Formatie
Welke spelers houden, welke weg, welke kopen?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
@ hier boven:

Ik had ooit een spaans/duits elftal maar de duitse spelers zijn allemaal bij verkeerde clubs terecht gekomen.
Ozil was altijd de perfecte link met khedira om van een spaanse linkerkant over te gaan op een duitse rechterkant.
Maar aangezien ozil naar engeland vertrokken is is dat wat moeilijker.

Gewoon een beetje spelen op futhead om de links te testen.

Je zou khedira als cvm en kroos als cam kunnen gebruiken maar ik vind ze daar niet tot hun recht komen.

[ Voor 12% gewijzigd door jarnoz op 06-10-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onimal
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-06 10:25
Protax schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:52:
Iemand nog tips???

Ik ga ook een tweede team bouwen, mijn eerste team is serie A maar heb nog wat andere spelers op de bank. Deze spelers zijn de afgelopen tijd uit pakjes gekomen, of heb ik gekocht om te testen. Misschien leuk om een hybrid team te maken:

Emineke (Turkije) --> SP
Diego (Turkije) --> CAM
Musa (Rusland) --> SP
Ramos (Duitsland) --> SP
Immobile (Duitsland) --> SP
Fernandinho (Engeland) --> CM
Griezmann (Spanje) --> LW
Cerci (Spanje) --> CAM/SP
Son (Duitsland) --> LW
Modric (Spanje) --> CM
Mandzukic (Spanje) --> CM

Wat zouden jullie doen?

Formatie
Welke spelers houden, welke weg, welke kopen?

Ik weet niet hoeveel je te besteden hebt, maar http://www.futhead.com/15/squads/3193782/ is een voorbeeldje van wat je ermee kunt doen.

Je gebruikt op deze manier maar drie spelers van je club en ik heb het vermoeden dat je er meer wilt gebruiken, maar ik ben helaas geen ster in hybrids bouwen (er zitten ook geen verdedigers tussen).

Mandzukic CM :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Heeft iemand nog tips waar je goed mee kan handelen om wat vermogen op te bouwen? Vooralsnog kost het meer tijd dan wanneer ik gewoon wedstrijden zou gaan spelen :P

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Lastig...
Ik heb momenteel 50 Sneijders in de verkoop.
Gekocht voor 1100-1500 en probeer ze te slijten voor 2000-2200.
Gaat redelijk, maar helaas niet zo goed meer als vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Wow :D Ik zat daar ook al aan te denken, gewoon veel opkopen en zo schaarste creëren, maar volgensmij moet je dan zo veel kopen dat is bijna niet te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
FireFoz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:27:
Wow :D Ik zat daar ook al aan te denken, gewoon veel opkopen en zo schaarste creëren, maar volgensmij moet je dan zo veel kopen dat is bijna niet te doen :P
Nja, ik weet niet wat je EAFC level is, ik ben lvl 40 en heb mijn "transfer pile" al met 20 kunnen verhogen.
Als je dat geintje uit wilt halen met een transfer pile van 30 wordt het idd lastiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
jarnoz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:41:
Ik heb het nederlands elftal als reserve team gekocht speelt ook lekker en eigenlijk is alleen depay prijzig (6k).
En voor butner wordt veel gevraagd maar die had ik in een pakje.
Maar wat een beest is depay zeg zonder sprint rent hij alles en iedereen al voorbij en dribbelt lekker.

http://www.futhead.com/15/squads/3172464/
hoe speelt die verdediging met buttner, douglas, vlaar en krul?
wil namelijk dezelfde kant op :)

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 23:31
Ècht hoe moet ik nou winnen. Ik snap er niks van. Ik heb 18 loses meer dan wins! Mensen kunnen zo makkelijk door dribbelen wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Laatst online: 09-10 13:00
Ik zit met de volgende situatie:
Ik heb nu 2 teams, beide BBVA - Spaans. Ik wissel elke wedstrijd van team. Speelt team 1, zit team 2 op de bank (en reserve) en vice versa. Zo kan het team dat op de bank plaats neemt, fit worden.
Als ik alleen het basis elftal in een selectie zet en ik zet niemand op de bank/reserve. Dan is mijn teamrating (en sterren) veel lager, waardoor ik tegen 'makkelijkere' tegenstanders kan komen. Maar mijn andere team zit dus in mijn club en kan niet fit worden.

Hoe gaan jullie hiermee om?

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
@hierboven

Ik doe het zelf niet maar je zou kunnen compenseren met 2 of 3 absolute flut spelers van onder de 50 ofzo..?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Curva schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:53:
Ik zit met de volgende situatie:
Ik heb nu 2 teams, beide BBVA - Spaans. Ik wissel elke wedstrijd van team. Speelt team 1, zit team 2 op de bank (en reserve) en vice versa. Zo kan het team dat op de bank plaats neemt, fit worden.
Als ik alleen het basis elftal in een selectie zet en ik zet niemand op de bank/reserve. Dan is mijn teamrating (en sterren) veel lager, waardoor ik tegen 'makkelijkere' tegenstanders kan komen. Maar mijn andere team zit dus in mijn club en kan niet fit worden.

Hoe gaan jullie hiermee om?
Hier denk ik helemaal niet aan 8)7 .. Ik wil juist zoveel mogelijk goeie wissels, en mijn reserves zijn ook de sterkste die ik heb.. Ik kom wel eens teams tegen met neymar enzo maar liever verlies ik hiervan dan van een stel wankers met een gemiddelde van 60 max.
IAmNice schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:39:
Ècht hoe moet ik nou winnen. Ik snap er niks van. Ik heb 18 loses meer dan wins! Mensen kunnen zo makkelijk door dribbelen wtf.
Speel je op PS4 ? wil wel eens tegen je spelen, friendly season ofzo, Ik win ook lang niet alles.

[ Voor 15% gewijzigd door Uberoon op 06-10-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
IAmNice schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:39:
welke console? ps is voor mij wel uit te leggen, ken de knoppen op de xbox niet zo :+

Zo, nu nog de duurste spelers van mn selectie kopen, Doumbia, IF Dzagoev en Buttner :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bananendoos op 06-10-2014 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
Bananendoos schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 17:14:
[...]

hoe speelt die verdediging met buttner, douglas, vlaar en krul?
wil namelijk dezelfde kant op :)
Ik heb met dit team weinig tegengoals sinds ik 41212 speel met 442 werd het soms zo voorbij gelooen.
Maar dit lag eerder aan mij omdat ik ff moest wennen aan de nieuwe speelstijl van fifa want fifa 14 heb ik overgeslagen.
Ook de nieuwe ps4 controller is ff wennen met die kuiltjes op de sticks.

Maar douglas is een beer, en vlaar is gewoon lekker solide.
En zie maar een andere la te vinden die net zo lekker speelt als buttner.
Heerlijke pace voor de opbouw, helaas wel iets prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
jarnoz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:28:
[...]

Ik heb met dit team weinig tegengoals sinds ik 41212 speel met 442 werd het soms zo voorbij gelooen.
Maar dit lag eerder aan mij omdat ik ff moest wennen aan de nieuwe speelstijl van fifa want fifa 14 heb ik overgeslagen.
Ook de nieuwe ps4 controller is ff wennen met die kuiltjes op de sticks.

Maar douglas is een beer, en vlaar is gewoon lekker solide.
En zie maar een andere la te vinden die net zo lekker speelt als buttner.
Heerlijke pace voor de opbouw, helaas wel iets prijzig.
Oke mooi om te horen, nog even door naar divisie 7 denk ik en dan kan ik mn team samenstellen, word ook een 41212 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik snap toch niet helemaal wat jullie nou bedoelen met het laten uitrusten van een team dmv squads. Ik heb nu 2 squads, maar als ik met squad 2 speel veranderd er niets in squad 1. Als ik de spelers van squad 1 in squad 2 zet op de bank dan wss wel, maar das nogal bewerkelijk steeds...of is dat wel wat jullie bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:00
FireFoz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:25:
Ik snap toch niet helemaal wat jullie nou bedoelen met het laten uitrusten van een team dmv squads. Ik heb nu 2 squads, maar als ik met squad 2 speel veranderd er niets in squad 1. Als ik de spelers van squad 1 in squad 2 zet op de bank dan wss wel, maar das nogal bewerkelijk steeds...of is dat wel wat jullie bedoelen?
Yep, das de bedoeling. Maar nu snappen wij jou denk ik niet. Je kunt toch twee teams maken? In het eerste team zet je je goede spelers in de basis 11. Het 2e elftel zet je hier op de bank. In het andere team doe je dit net andersom. Zo hoef je niet elke keer te wisselen. Je kunt dus 2 squads maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik snap dit spel echt niet! Ik scoor eindelijk. Palacio trapt af en rent meteen door mijn hele verdedeging heen en scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 19:39
IAmNice schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:30:
Ik snap dit spel echt niet! Ik scoor eindelijk. Palacio trapt af en rent meteen door mijn hele verdedeging heen en scoort.
Dit is mij in het begin ook zo vaak overkomen. Weinig meer frustrerend dan eindelijk je verdiende doelpunt te hebben gescoord en dat de tegenstander vanaf de aftrap er doorheen dribbelt en de gelijkmaker tegen de touwen trapt. Ik kan me er nu gelukkig beter tegen wapenen maar zelfs nu gaat het weleens fout. Mijn tactiek is nu gelijk 2 mensen erop (druk zetten met r1), het liefst de cvm en 1 cv en zo de bal ontfutselen. Sowieso moet je niet te snel 'happen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Maar ik snap het niet. Waarom is er altijd zoveel ruimte achterin bij mij? Ik laat mijne ene CVM druk zetten en dan ineens loopt iedereen achterin door en gaan ze steekbal geven.
EDIT: Net game 6-7 gewonnen. 7 van de 13 goals waren vanaf aftrap. Niet normaal dit.

[ Voor 19% gewijzigd door IAmNice op 06-10-2014 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
IAmNice schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:01:
Maar ik snap het niet. Waarom is er altijd zoveel ruimte achterin bij mij? Ik laat mijne ene CVM druk zetten en dan ineens loopt iedereen achterin door en gaan ze steekbal geven.
Mijn valkuil is dat ik te enthousiast druk ga zetten, de tegenstander ziet dan al van te voren dat ik er aan kom. En verdedigers zijn nu niet zo behendigd als je als een malle aan komen lopen. Dus 3 tikjes naar links of rechts en je bent weg.

Zo heb ik al eens 3-4 verloren waarvan 3 goals van m'n tegenstander ook vanaf aftrap.

Kunst is rustig blijven, schakelen naar je cb, niet te veel naar achter lopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Uberoon op 06-10-2014 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Uberoon schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:07:
[...]

Mijn valkuil is dat ik te enthousiast druk ga zetten, de tegenstander ziet dan al van te voren dat ik er aan kom. En verdedigers zijn nu niet zo behendigd als je als een malle aan komen lopen. Dus 3 tikjes naar links of rechts en je bent weg.

Zo heb ik al eens 3-4 verloren waarvan 3 goals van m'n tegenstander ook vanaf aftrap.

Kunst is rustig blijven, schakelen naar je cb, niet te veel naar achter lopen.
Rustig blijven is zo lastig! Je laat je CB's de boel opvangen, maar idd wat je zegt, stuur verkeerd in en hij is je voorbij! Ik heb gelukkig Ron Beton als vangnet, en de Jong ninjaat hem over het veld. De Vrij zet redelijk wat druk waardoor mijn verdediging eigenlijk iedere aanval fuikt. (alles naar Ron ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:04
Heeft iemand nog een leuke 4222 opstelling?! Ik wil graag x met 4222 spelen weet alleen geen leuk team erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
llovesoccerx7 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 23:12:
Heeft iemand nog een leuke 4222 opstelling?! Ik wil graag x met 4222 spelen weet alleen geen leuk team erbij.
ik speel met dit (vieze) team:
http://www.futhead.com/15/squads/3287298/

speelt heerlijk. _/-\o_

Nou, ging weer lekker vanavond. Kreeg geen munten na de wedstrijden en kom en nu ook pas achter dat ie de wedstrijden niet eens heeft meegeteld in men divisie. Spelers die ik quickselde die in men tradepile stonden ontving ik ook geen coins over..

Maar kost me natuurlijk wel contracten en fitness :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
StaafM schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 02:48:
[...]

ik speel met dit (vieze) team:
http://www.futhead.com/15/squads/3287298/

speelt heerlijk. _/-\o_

Nou, ging weer lekker vanavond. Kreeg geen munten na de wedstrijden en kom en nu ook pas achter dat ie de wedstrijden niet eens heeft meegeteld in men divisie. Spelers die ik quickselde die in men tradepile stonden ontving ik ook geen coins over..

Maar kost me natuurlijk wel contracten en fitness :(
Keeper? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Speel nu in divisie 3 met onderstaand team:
http://www.futhead.com/15/squads/3301809/

Win eigenlijk nog steeds veel, maar merk nu dat de verdediging aardig te kort schiet. Binnenkort maar eens kijken naar wat Italiaanse muren.
Eerst sparen voor RvP !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:57
cypher21 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:58:

Win eigenlijk nog steeds veel, maar merk nu dat de verdediging aardig te kort schiet. Binnenkort maar eens kijken naar wat Italiaanse muren.
Eerst sparen voor RvP !
Ik zou ook je VDV ruilen voor strootman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
JPM85 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:10:
[...]

Ik zou ook je VDV ruilen voor strootman.
Ah, die heb ik nog op de reserve staan.
Vind vd vaart wel lekker spelen. Strootman is net wat sneller maar voelt stroperiger vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 20:11

Eerst sparen voor RvP !
Hoe speelt Huntelaar? Ik heb namelijk een bijna soortgelijke elftal, alleen met wat andere spelers:
http://www.futhead.com/15/squads/3303363/

Moet wel zeggen dat ik nog niet met dit team heb gespeeld (stomme assignments ;w).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Klopt het, als je een speler hebt die in de TOTW zit dat hij in de prijs kan stijgen.

Sorry autocorrectie's van de telefoon.

[ Voor 48% gewijzigd door llovesoccerx7 op 07-10-2014 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
chengbondkwok schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:25:
[...]

Hoe speelt Huntelaar? Ik heb namelijk een bijna soortgelijke elftal, alleen met wat andere spelers:
http://www.futhead.com/15/squads/3303363/

Moet wel zeggen dat ik nog niet met dit team heb gespeeld (stomme assignments ;w).
Ik vind Huntelaar echt fijn spelen. Wel als diepe spits, hiervoor speelde ik een tijdje 4-2-2 en 4-1-2-1-2 maar daar is hij net te traag voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:42:
Klopt het, als je een totw speler komt dat hij zou kunnen stijgen nadat hij in.totw komt?
Zou je je vraag willen verduidelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Klopt het, als je een totw speler komt dat hij zou kunnen stijgen nadat hij in.totw komt?
Ja, je speler wordt dan 5cm langer :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Samiej6 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:55:
[...]

Ja, je speler wordt dan 5cm langer :+ :+
Oke, dat is nice. Dan heb ik iets meer kopkracht in me team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Zat net even rond te klikken in de webapp, en toen zag ik dat onwijs veel van dit soort kaarten heb:

Afbeeldingslocatie: http://7.t.imgbox.com/hu0NS1Ho.jpg

Ik heb ze werkelijk nog nooit gebruikt, en ik zou ook niet weten hoe ik die "trainers" los laat op een team/speler.

Gebruiken jullie ze? En zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Protax schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:27:
Zat net even rond te klikken in de webapp, en toen zag ik dat onwijs veel van dit soort kaarten heb:

[afbeelding]

Ik heb ze werkelijk nog nooit gebruikt, en ik zou ook niet weten hoe ik die "trainers" los laat op een team/speler.

Gebruiken jullie ze? En zo ja hoe?
Je hoeft ze ook niet te gebruiken. Deze trainers verhogen het gebruik van een trainingskaart met een bepaald percentage. Stel dat je bijv. een trainingskaart voor een verdeiger gebruikt (gouden trainingskaart verdediging van normaal + 15 dan verhogen de trainers dit percentage. Je speler krijgt er dan dus niet 15 punten bij voor de verdediging stat maar bijv 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Riemer schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:31:
[...]

Je hoeft ze ook niet te gebruiken. Deze trainers verhogen het gebruik van een trainingskaart met een bepaald percentage. Stel dat je bijv. een trainingskaart voor een verdeiger gebruikt (gouden trainingskaart verdediging van normaal + 15 dan verhogen de trainers dit percentage. Je speler krijgt er dan dus niet 15 punten bij voor de verdediging stat maar bijv 35.
Verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Dat kan. Ik gebruik geen trainingskaarten maar verkoop deze trainers eigenlijk nooit. neem ik de moeite niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Trainings kaarten zijn ook geen donder waard.
Ik gebruik ze eigenlijk ook nooit, teveel moeite :P
Toch ook maar eens aan gaan denken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Straks als ik thuis ben dit team even fixen:

Afbeeldingslocatie: http://wefut.com/en/squads/image/169890/

Lijkt me leuk met m'n favo speler, Henry :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Henry is niet meer wat t was. Heb er een wedstrijd mee gespeeld, daarna zelfs zijn kaart via quick-sell verkocht want zelfs op de markt gaf niemand er wat voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 18:40
Nog niet zo veel kunnen spelen maar ik ondervind veel minder last dan wat jullie laten blijken hier. Momenteel zit ik op 22 - 1 - 7 qua resultaten. Nog nooit "afgemaakt" geweest.
Hoe goed ben je in vergelijking met ps en xbox spelers als je op pc in divisie 1 raakt? Of is dit niveau het zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Niet heel erg goed te vergelijken.
Voorgaande jaren was over het algemeen is het niveau op de PC het laagst, dan PS en xbox is het moeilijkst.
Geen idee hoe die verhoudingen nu liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

cypher21 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:41:
Niet heel erg goed te vergelijken.
Voorgaande jaren was over het algemeen is het niveau op de PC het laagst, dan PS en xbox is het moeilijkst.
Geen idee hoe die verhoudingen nu liggen.
En wat doet een Xbox controller dan voor de PC? ;)

Je constatering typeert de voetbal liefhebber wel :p Net zoals EA er vanuit gaat dat de gemiddelde voetbal liefhebber geen geld/tijd heeft voor een high end game pc, en daarom de game nog voor naaimachines programmeert. Ik zie geen enkele reden waarom deze game op ultra niet next gen oogt. Naaimachines zouden de game toch op low end settings kunnen draaien? Idem als bv. een BF serie.

[ Voor 28% gewijzigd door bbblije op 07-10-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Klopt het, als je een speler hebt die in de TOTW zit dat hij in de prijs kan stijgen.

Sorry autocorrectie's van de telefoon.
Ik maak hier maar het volgende van: "als een speler een IF kaart krijgt, zal zijn normale kaart dan in waarde stijgen?"

Ja, dat kan maar hangt af van de speler. Normaal gesproken zullen de spelers met hogere rating niet veel beschikbaar zijn en doordat ze in de week dat ze IF zijn geen normale kaart van deze speler releasen kan hij in waarde stijgen. Je ziet veel mensen hier ook op gokken. Bijv. Benzema dit weekend. Kopen hem nu met het idee hem volgende week, ten tijde van zijn mogelijke IF te gaan verhandelen met winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
bbblije schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:46:
[...]

En wat doet een Xbox controller dan voor de PC? ;)

Je constatering typeert de voetbal liefhebber wel :p Net zoals EA er vanuit gaat dat de gemiddelde voetbal liefhebber geen geld/tijd heeft voor een high end game pc, en daarom de game nog voor naaimachines programmeert. Ik zie geen enkele reden waarom deze game er op ultra niet next gen oogt. Naaimachines zouden de game toch op low end settings kunnen draaien? Idem als bv. een BF serie.
Weet wel dat een PC gamer op een console MET de zelfde controller wel wat moeite kan hebben. Omdat het net wat anders reageert.. Maar dit verschil is er nu ook tussen PS3 en PS4 en zo vast ook bij xbox360 en xbox one. En andersom. Het slaat nergens op en boeit niets, laat maar 8)7 :F .

[ Voor 3% gewijzigd door Uberoon op 07-10-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik moet zeggen dat ik dat handelen minstens net zo leuk vind als het spelen zelf :P Wel balen dat ze zo'n webapp hebben gemaakt want het is niet echt bevorderlijk voor mijn productiviteit op m'n werk overdag :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
FireFoz schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:01:
Ik moet zeggen dat ik dat handelen minstens net zo leuk vind als het spelen zelf :P Wel balen dat ze zo'n webapp hebben gemaakt want het is niet echt bevorderlijk voor mijn productiviteit op m'n werk overdag :X :P
Ik ben ook gek op handelen... Alleen kan ik niet echt zaken vinden waarin ik effectief kan handelen.
Bij Diablo was ik ook gek op de auction house.
Buiten Pelle heb ik hier nog niets gevonden, of is een botje me voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Nee bij mij gaat het ook niet echt hard, ik verdien qua tijd meer als ik gewoon wedstrijden speel :P Dan heb je al gauw 600 per 12 minuten ofzo. Maarja, het blijft toch een uitdaging :)

Heb al wel gemerkt dat het aanbod vele malen hoger is in de avond... wellicht is het een tactiek om 's avonds bij veel aanbod te kopen en overdag bij weinig aanbod te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Casillas, maar daar ben ik niet heel tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Jullie nog ideeën?

http://www.futhead.com/15/squads/3308541/

Ben begonnen aan mijn tweede team, in een gekke bui heb ik vanmiddag van Persie gekocht.
Ik dacht dat het leuk zou zijn om een hybride team te maken, wat niet onder doet voor mijn A team (Italië).

Ik zou het liefst geen spelers gebruiken uit mijn A team (Cuadrado), aangezien die soms moeten rusten.
Dit is mijn A team:

http://www.futhead.com/15/squads/1695374/

Heb extra op de bank nog Biabiany/Candreva en Higuain.

Welke spelers zouden jullie halen voor het hybrid team? Budget is nog rond de 80K.
Dacht zelf misschien aan spelers uit Turkse/Russische of Franse competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Protax schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:34:
Jullie nog ideeën?

Ben begonnen aan mijn tweede team, in een gekke bui heb ik vanmiddag van Persie gekocht.
Ik dacht dat het leuk zou zijn om een hybride team te maken, wat niet onder doet voor mijn A team (Italië).

Ik zou het liefst geen spelers gebruiken uit mijn A team (Cuadrado), aangezien die soms moeten rusten.
Dit is mijn A team:

Welke spelers zouden jullie halen voor het hybrid team? Budget is nog rond de 80K.

Is die buttner echt zo goed? Gast is peper duur geak... Hij zou wel goed kunnen met douglas, ook NL en Zenit .

Ik heb nu dit team erbij : https://www.easports.com/...owoffId=blTo02P1nLrBv:ps3

[ Voor 6% gewijzigd door Uberoon op 07-10-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Protax schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:34:
Jullie nog ideeën?

Dit is mijn A team:

hoe speelt 4321? En,hoe moet je die opstelling bespelen? Op de counter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:11:
[...]
hoe speelt 4321? En,hoe moet je die opstelling bespelen? Op de counter?
Ben gister geswitched naar 4321 met mijn Italiaanse team.
Dit heb ik vooral gedaan omdat Tevez dan wat dieper komt te spelen en zich niet zo met andere zaken bemoeid.
Moet zeggen dat het wel fijn speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Protax schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:18:
[...]

Ben gister geswitched naar 4321 met mijn Italiaanse team.
Dit heb ik vooral gedaan omdat Tevez dan wat dieper komt te spelen en zich niet zo met andere zaken bemoeid.
Moet zeggen dat het wel fijn speelt!
Ik speel nu met dit team: http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/150845 maar gaat dit zo werken met deze spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Heb op de PC nog continue het gezeik dat zodra ik FUT in-game open hij vraagt om een veiligheidsvraag aan te maken. Zodra ik dit aan maak geeft ie aan: 'Veiligheidsvraag kan niet worden aangemaakt' en knikkert ie me naar het hoofdmenu. Op de webapp kan ik wel gewoon inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iemand al ervaring met de IF Menez kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
nee, ik heb geen IF's en ga ze denk ik ook nooit krijgen :P

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
https://www.easports.com/...howoffId=gNCI7F6hbD8E:360

Wat zouden jullie nog aanraden? Budget is niet heel groot :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Sparen :P

Vind het er heel solide uitzien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:30
Nog een tipje als het om handelen gaat:

Lees dit topic en vooral de eerste pagina is door:

http://forum.ea.com/uk/posts/list/2944196.page

Ik doe dit nu ongeveer 10 dagen. En gek genoeg verkoop ik ongeveer 2 a 3 spelers per dag. Gewoon discard inform kaarten kopen voor 10K en deze voor 14750/15000 erop gooien. Het liefst met minimaal 10 tegelijk van dezelfde speler. Aan het begin kon ik niet geloven dat er mensen spelers kopen voor 15k die makkelijk voor 10k te koop zijn. Maar blijkbaar kijken mensen niet ofzo. Op deze manier verdien ik ongeveer 9k/14k (na TAX) per dag. En het risico is heel klein, maar je kan ze altijd quick sellen voor 9800 ofzo. Milner en Maher heb ik zeer goed verkocht. Donovan gaat iets moeizamer. Maargoed het risico blijft zeer klein dat je verlies maakt. Ook kost het geen tijd. Ff relist all op je telefoon of tijdens het spelen en de coins lopen binnen.

Duidelijk is het een langzame methode is. Dus je moet echt 100k/150k "over" hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:40:
Nog een tipje als het om handelen gaat:

Lees dit topic en vooral de eerste pagina is door:

http://forum.ea.com/uk/posts/list/2944196.page

Ik doe dit nu ongeveer 10 dagen. En gek genoeg verkoop ik ongeveer 2 a 3 spelers per dag. Gewoon discard inform kaarten kopen voor 10K en deze voor 14750/15000 erop gooien. Het liefst met minimaal 10 tegelijk van dezelfde speler. Aan het begin kon ik niet geloven dat er mensen spelers kopen voor 15k die makkelijk voor 10k te koop zijn. Maar blijkbaar kijken mensen niet ofzo. Op deze manier verdien ik ongeveer 9k/14k (na TAX) per dag. En het risico is heel klein, maar je kan ze altijd quick sellen voor 9800 ofzo. Milner en Maher heb ik zeer goed verkocht. Donovan gaat iets moeizamer. Maargoed het risico blijft zeer klein dat je verlies maakt. Ook kost het geen tijd. Ff relist all op je telefoon of tijdens het spelen en de coins lopen binnen.

Duidelijk is het een langzame methode is. Dus je moet echt 100k/150k "over" hebben.
Je kan ze ook nog een extra kaartje geven , dat gouden achtergrondje op de overall rating is dan niet zo duidelijk en dat overtuigd mensen nog sneller om hem voor meer op te pakken.

Dus bijvoorbeeld een sprint kaart toevoegen zodat hij iets van 95 word terwijl hij IF 80 is en non rare 77.
Zo'n kaartje kost 150 +/- en je kan er op z'n minst 5k bij op tellen hierdoor _/-\o_ .

Ben tevreden met m'n team en verdien aardig door gewoon te spelen en heb een beetje geluk gehad met m'n goud pakketjes dus ik doe dit nu niet. Maar met FUT14 heb ik vaak genoeg KACHING geroepen hierdoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Heerlijk cornertje net!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cWID6jlZ6-8]

Ik heb overigens nog wel iets wazigs...

- In het hoofd-menu zet in het commentaar op Engels omdat ik een hekel heb aan dat geluk van Evert en Joeri :P

- FIFA zelf staat op Nederlands.

- Wat ik ook doe, ook al kies in Engels commentaar, als ik UT ga doen is dit altijd toch in het Nederlands...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
In het Engels opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:29
Dat is al bekend, exact dezelfde bug zit in Fifa 14 ook en is nooit wat aan gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
dutchgio schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:37:
Dat is al bekend, exact dezelfde bug zit in Fifa 14 ook en is nooit wat aan gedaan :+
Ah ok lekker dan...dan maar gewoon uit dat commentaar (als dat wel lukt :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik zit er sterk aan te denken toch maar 2200 FUT punten te kopen, ik speel te weinig om de duurdere spelers bij elkaar te krijgen. Waar kan ik deze het beste kopen? Via Kinguin zijn ze 17,99€, heeft een van jullie een goedkoper doch betrouwbaar aanbod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Voor de kleinere portemonnee, Pellè doe ik hetzelfde mee en het werkt. Koop ze in voor 600 a 650 Max en verkoop ze voor 900/1900 en er zijn genoeg mensen die er 1900 voor betalen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
En dan haal je Alaba uit een pakje... :)
Verkopen of op één of andere manier inpassen in mijn team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wat is een leuke opstelling met alleen Nederlanders?

[ Voor 68% gewijzigd door llovesoccerx7 op 07-10-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:42:
Ha ha! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Protax schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:36:
En dan haal je Alaba uit een pakje... :)
Verkopen of op één of andere manier inpassen in mijn team?

Je kunt hem ook schenken. :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:42:
Marco van Basten, Edwin van der Sar, Jari Litmanen, Jaap Stam, Ronald en Frank de Boer, Dennis Bergkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Pfff, dat is het einde voor fifa 15 voor mij voor een paar weken. Een tegenstander maakte me helemaal gek en ragede hem als een gek. Dacht dat ik mijn controller op mn bed gooide maar hij ging blijkbaar tegen de muur.... Nu dus kapot en kan nog even geen nieuwe kopen want zit met school en me ouders vinden het niet heel erg dat ik nu niet kan gamen... :/

Stom van mezelf ik weet het maar het is denk ik wel beter voor me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

Eerst sparen voor RvP !
LoL wij hebben tegen elkaar gespeeld! Was wel divisie 8 of 9. :9
Bananendoos schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:36:
Pfff, dat is het einde voor fifa 15 voor mij voor een paar weken. Een tegenstander maakte me helemaal gek en ragede hem als een gek. Dacht dat ik mijn controller op mn bed gooide maar hij ging blijkbaar tegen de muur.... Nu dus kapot en kan nog even geen nieuwe kopen want zit met school en me ouders vinden het niet heel erg dat ik nu niet kan gamen... :/

Stom van mezelf ik weet het maar het is denk ik wel beter voor me..
_O-

[ Voor 38% gewijzigd door Postius op 07-10-2014 22:01 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Postius schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:00:
[...]

LoL wij hebben tegen elkaar gespeeld! Was wel divisie 8 of 9. :9

[...]

_O-
Niet toevallig tegen een andere FC Knudde? Mijn teams heten ook FC Knudde namelijk en heb wel laatst tegen een Nederlander gespeeld, volwaardig in feyenoord badge en shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
iCy schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:24:
[...]

Niet toevallig tegen een andere FC Knudde? Mijn teams heten ook FC Knudde namelijk en heb wel laatst tegen een Nederlander gespeeld, volwaardig in feyenoord badge en shirt.
Kuch, was dat mischien tegen mij? FC Scavy? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Ik voel een potentieel fut tweakers tournament opkomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Uberoon op 07-10-2014 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
I'm in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
iCy schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 22:24:
[...]

lol, mijn teams heten ook FC Knudde :P
Al jaren eigenlijk (sinds 2009)
speel in camp nou met alles van Vitesse
Zit nu in divisie 4 (xbox 360)

Gisteravond RvP bemachtigd!!

Wat me trouwens opvalt.. De multiplier is hier maar 0,63 en heb al 40 wedstrijden geen verbinding verbroken.
Vind dat wel erg laag...

[ Voor 19% gewijzigd door cypher21 op 08-10-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik heb mijn nederlands team eens een flinke upgrade gegeven aan de rechterkant.
https://www.easports.com/...howoffId=jKrEhDdCnLrVt:pc

Mocht iemand n potje friendly willen spelen, OriginID= Samiej66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik heb nu een paar geblesseerde spelers, moet ik dan echt voor ze allemaal een Health kaart kopen?
Want er staat dan bijvoorbeeld: 2 wedstrijden geblesseerd, dan speel ik 10(!!) wedstrijden zonder ze, zijn ze nog steeds geblesseerd :s

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

Afvalzak schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:35:
Ik heb nu een paar geblesseerde spelers, moet ik dan echt voor ze allemaal een Health kaart kopen?
Want er staat dan bijvoorbeeld: 2 wedstrijden geblesseerd, dan speel ik 10(!!) wedstrijden zonder ze, zijn ze nog steeds geblesseerd :s
Heb je die geblesseerde speler in die 10 wedstrijden dan wel in je reserves staan?

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Afvalzak schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:35:
Dan moet je ze op de reserve bank zetten, dan helen ze pas. In je club lukt dit niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Scavy schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:44:
[...]

Kuch, was dat mischien tegen mij? FC Scavy? :P
Weet ik niet meer, kan vanaf mijn mobiel ook niet veel zien =(

Speelde je tegen iemand met een fc grun badge en shirt? (heb ze uit en thuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Bananendoos schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:41:
[...]

Dan moet je ze op de reserve bank zetten, dan helen ze pas. In je club lukt dit niet ;)
Ok, daar had ik nooit aan gedacht, bij Carreer mode mag je niet eens geblesseerde spelers op de bank hebben. |:(

Maar bedankt!

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Afvalzak schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:46:
[...]

Ok, daar had ik nooit aan gedacht, bij Carreer mode mag je niet eens geblesseerde spelers op de bank hebben. |:(

Maar bedankt!
geblesseerde spelers mogen bij FUT ook niet op de bank.
Maar om te voorkomen dat ze geblesseerd raken moet je zorgen dat ze fit zijn.
Ik speel zelf nooit met spelers die minder dan 75% fit zijn voordat de wedstrijd begint. Als je die dan op de bank zet en ze niet laat spelen zijn ze de volgende wedstrijd weer fit en raken ze minder snel geblesseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Afvalzak schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:46:
[...]

Maar bedankt!
Wel als reserve! Helen ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Dit is mijn Main team: http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/155731
Dit is mijn second team: http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/155737 ( Wijnaldum als False 9 much better then RVP.
Nu heb ik nog zo'n 150k over dus denk dat ik daarmee een leuke 4222 opstelling ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ah, Ik snap hem al, niet op de bank maar als reserve. Blijkbaar staan ze nu ergens in mijn club. .
Vanavond maar even aanpassen :)

Minder snel laten blesseren weet ik, maar soms breekt nood wetten, Ik koop nu gewoon af en toe een fitness card. En heb een beter team wat meer kan rouleren.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:30
Ik speel nu met dit team. Had hem gevonden op Futhead:

https://www.easports.com/...owoffId=gjam0uP9nLrV4:ps3

Won 4x op rij 1x gelijk. Snap er niets van. Wijnaldum was voor mij ook heel goed. Nu op zoek naar nog een team. Budget ongeveer 50K en dan beetje afwisselen. Met de rest van mn coins doe ik met IF kaarten handelen. Ongeveer 300K geinvesteerd in 30 stuks. ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
ik wordt helemaal gek van nieuwe fifa ik kon aardig ballen ( niet overdriven goed) maar gister weer een potje geprobeerd heb nog niet zoveel gespeeld maar die gast had wat leen spelers oa messi bale, die lopen zo langs mijn CV alsof ze er niet staan, ik krijg het gewoon niet voor elkaar

zelf wordt constant de bal afgetrapt, dribble is nog steeds L1 of L2+R2? kan iemand me op weg helpen, en qua verdedigen nog tips? ik speel nu 4312. met spaans heb qoentrao, pepe, godin, cavahal, IF rakitic, kroos, khedira, isco, negredo en dos santos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

mijn nieuwe team nu:

https://www.easports.com/...owoffId=c9pnmGLGnLrV6:ps3

Balotelli speelt echt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

vegetto1983 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:00:
ik wordt helemaal gek van nieuwe fifa ik kon aardig ballen ( niet overdriven goed) maar gister weer een potje geprobeerd heb nog niet zoveel gespeeld maar die gast had wat leen spelers oa messi bale, die lopen zo langs mijn CV alsof ze er niet staan, ik krijg het gewoon niet voor elkaar

zelf wordt constant de bal afgetrapt, dribble is nog steeds L1 of L2+R2? kan iemand me op weg helpen, en qua verdedigen nog tips? ik speel nu 4312. met spaans heb qoentrao, pepe, godin, cavahal, IF rakitic, kroos, khedira, isco, negredo en dos santos
Maak een team met een lagere rating, dan wordt je niet ingedeeld tegen dit soort teams. Desnoods beginnen met een bronze of silver team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
verder geen tips dan? hoe te verdedigen zijn er nog mensen die veel dribbelen is dat aangepast of? heft het echt met de rating te maken dat lijkt me sterk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

vegetto1983 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:23:
verder geen tips dan? hoe te verdedigen zijn er nog mensen die veel dribbelen is dat aangepast of? heft het echt met de rating te maken dat lijkt me sterk toch?
Ik heb het hier over team rating hè. Als jij een team in elkaar knalt met een team rating van 70. Dan wordt je niet ingeloot bij een team van 80+. Dan kan het nog wel zo zijn dat je tegen een team moet met hoge pace/dribbel stats. Maar het zullen geen zieke Messi teams zijn. (1 Messi met de rest bronze moet geen probleem zijn) Maar dan nog moet jij er voor zorgen dat je verdediging achter blijft, veel low;att/high;def workrates. De bal opwachten, en jezelf niet te t*fus gaan rennen. Op tijd op X/B (VK/RND) drukken om de bal te onderscheppen. En qua dribblen, slim sprinten. Enkel die knop induwen is geen tactiek, goed voorspellen waar je tegenstander naartoe wilt/gaat. Met RT of R2 speel je de bal ver voor je uit omdat je snelheid maakt, dit maakt je kwetsbaar. Enkel sprinten als je er langs kan of vrij loopt!

[ Voor 14% gewijzigd door bbblije op 08-10-2014 10:35 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 63 Laatste