"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Even over je tip om een low rated team te maken. Dit is (helaas) nergens op gebaseerd. Als je gewoon online seasons speelt dan wordt er niet gekeken naar de rating van je team maar naar je ELO rating. Als je online single matches speelt dan wordt er idd. gekeken naar je teamrating maar ook dat maakt geen * uit want bijna iedereen speelt met een bronze bench waardoor de overall teamrating naar beneden gaat.bbblije schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:31:
[...]
Ik heb het hier over team rating hè. Als jij een team in elkaar knalt met een team rating van 70. Dan wordt je niet ingeloot bij een team van 80+. Dan kan het nog wel zo zijn dat je tegen een team moet met hoge pace/dribbel stats. Maar het zullen geen zieke Messi teams zijn. (1 Messi met de rest bronze moet geen probleem zijn) Maar dan nog moet jij er voor zorgen dat je verdediging achter blijft, veel low;att/high;def workrates. De bal opwachten, en jezelf niet te t*fus gaan rennen. Op tijd op X/B (VK/RND) drukken om de bal te onderscheppen. En qua dribblen, slim sprinten. Enkel die knop induwen is geen tactiek, goed voorspellen waar je tegenstander naartoe wilt/gaat. Met RT of R2 speel je de bal ver voor je uit omdat je snelheid maakt, dit maakt je kwetsbaar. Enkel sprinten als je er langs kan of vrij loopt!
Je tips over verdedigen deel ik met je!
wat bedoel je met VK/RND ?? X contain werkt ook niet meer zo best volgens mij... maar work rates is wel iets om naar te kijken idd.. dan maar oefenen denk ik.bbblije schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:31:
[...]
Ik heb het hier over team rating hè. Als jij een team in elkaar knalt met een team rating van 70. Dan wordt je niet ingeloot bij een team van 80+. Dan kan het nog wel zo zijn dat je tegen een team moet met hoge pace/dribbel stats. Maar het zullen geen zieke Messi teams zijn. (1 Messi met de rest bronze moet geen probleem zijn) Maar dan nog moet jij er voor zorgen dat je verdediging achter blijft, veel low;att/high;def workrates. De bal opwachten, en jezelf niet te t*fus gaan rennen. Op tijd op X/B (VK/RND) drukken om de bal te onderscheppen. En qua dribblen, slim sprinten. Enkel die knop induwen is geen tactiek, goed voorspellen waar je tegenstander naartoe wilt/gaat. Met RT of R2 speel je de bal ver voor je uit omdat je snelheid maakt, dit maakt je kwetsbaar. Enkel sprinten als je er langs kan of vrij loopt!
Ik denk vierkantje / rondje voor playstation controllers.vegetto1983 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:46:
[...]
wat bedoel je met VK/RND ?? X contain werkt ook niet meer zo best volgens mij... maar work rates is wel iets om naar te kijken idd.. dan maar oefenen denk ik.
vierkant/rondje op de PS of X/B op de Xbox/pc.vegetto1983 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:46:
[...]
wat bedoel je met VK/RND ?? X contain werkt ook niet meer zo best volgens mij... maar work rates is wel iets om naar te kijken idd.. dan maar oefenen denk ik.
Bronze bench werkt toch niet als je, zoals iedereen hier, een tweede team op de bank heb zitten om fitness doeleinden? Ik snap dat er mensen zijn die gewoon kaarten kopen, omdat ze toch 100derden € in het spel steken, maar de meerderheid pakt het toch met een tweede team aan? Niet?Riemer schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:44:
[...]
Even over je tip om een low rated team te maken. Dit is (helaas) nergens op gebaseerd. Als je gewoon online seasons speelt dan wordt er niet gekeken naar de rating van je team maar naar je ELO rating. Als je online single matches speelt dan wordt er idd. gekeken naar je teamrating maar ook dat maakt geen * uit want bijna iedereen speelt met een bronze bench waardoor de overall teamrating naar beneden gaat.
Je tips over verdedigen deel ik met je!
Met reserves heb ik een tweede team op de bank zitten waarmee ik een "makkelijker" potje speel (soms offline) om zo de fitness van mijn main weer omhoog te halen.

[ Voor 9% gewijzigd door bbblije op 08-10-2014 10:57 ]
Van dijk en vlaar moet je even omwisselen, van dijk is een linker cb.llovesoccerx7 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:53:
Dit is mijn Main team: http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/155731
Dit is mijn second team: http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/155737 ( Wijnaldum als False 9 much better then RVP.
Nu heb ik nog zo'n 150k over dus denk dat ik daarmee een leuke 4222 opstelling ga maken.
Tenminste daar speelt hij beter anders loopt hij weg van zijn positie!
Ja dat heb ik. Hij inderdaad schieten maar wijnaldum staat altijd vrij en je zat hem zo 1 op 1 met de keeper.cypher21 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:39:
[...]
Wijnaldum beter dan RvP ??
Heb je wel eens met RvP gespeeld?
Het schot van RvP is echt super
4 games 9 goals en daardoor div 2 nu
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Je hebt gelijk. Als je een bronze bench hebt heelt je 2e team niet. Speel je wel eens single matches? Kijk maar eens (althans op Xbox) hoeveel mensen een bronze benche hebben. Het verbaasde mij hoeveel er met een messi / ronaldo team spelen die een teamrating van 79 hebben. Kom ik dan aan met mijn nederlands elftal met Vlaar en de Vrij als CB!bbblije schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:49:
[...]
vierkant/rondje op de PS of X/B op de Xbox/pc.
[...]
Bronze bench werkt toch niet als je, zoals iedereen hier, een tweede team op de bank heb zitten om fitness doeleinden? Ik snap dat er mensen zijn die gewoon kaarten kopen, omdat ze toch 100derden € in het spel steken, maar de meerderheid pakt het toch met een tweede team aan? Niet?
Spelen en handelen.rSNNN schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:56:
Hoe komen jullie aan zoveel coins? Veel spelen, of geluk gehad met pakjes?
Hahaha, kijk is wat er bij mij achter staatRiemer schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:57:
[...]
Je hebt gelijk. Als je een bronze bench hebt heelt je 2e team niet. Speel je wel eens single matches? Kijk maar eens (althans op Xbox) hoeveel mensen een bronze benche hebben. Het verbaasde mij hoeveel er met een messi / ronaldo team spelen die een teamrating van 79 hebben. Kom ik dan aan met mijn nederlands elftal met Vlaar en de Vrij als CB!
Alleen als ik op doel schiet, dan probeer ik wel zo in te sturen dat het goede been het schot maakt. En qua corners, heb ik verschillende mensen die hem nemen ivm links en rechts benig en indraaiende ballen.Matedeor schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:58:
Letten jullie er nog op dat je bijvoorbeeld een linksbenige en rechtsbenige verdediger gebruikt, en een rechtsbenige en linksbenige middenvelder? Of merk je dat helemaal niet.
[ Voor 35% gewijzigd door bbblije op 08-10-2014 11:00 ]
En heb je dan nog goede tips qua handelen?
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Echt zonde van je coins als je nog geen 'perfect' 1e team hebt om dan te investeren in het tweede. Tenzij je zat coins/geld hebt dan kun je doen wat je wilt uiteraard
Ik vind offline ook geen zak aan, en zorg dus voor een fatsoenlijke bank zodat ik alleen maar online kan spelenGrotman schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:58:
Ik heb in mijn tweede team overigens de spelers die niet in mijn eerste team passen. De chemistry, workrates e.d. interesseert me geen zak van dit team, want ik speel er alleen offline een potje mee zodat mijn eerste team weer fit wordt. Ik zie hier dat sommige mensen ook een top 2e team willen hebben, maar ik zou mijn coins e.d. in het begin alleen maar gebruiken voor het perfectioneren van je eerste team en al het 'afval' in je tweede gebruiken en daarmee steeds 1 potje offline season of toernooi spelen. Ik vind offline echt geen zak aan, maar een noodzakelijk kwaad om je 1e te healen en toch nog coins binnen te harken.
Echt zonde van je coins als je nog geen 'perfect' 1e team hebt om dan te investeren in het tweede. Tenzij je zat coins/geld hebt dan kun je doen wat je wilt uiteraard
Ik heb genoeg coins maar vind het ook gewoon leuk om af te wisselen. Probeer altijd 4 teams te hebben. Nu bundesliga, BPL, Turkse Super lig en natuurlijk Oranje. Door wat af te wisselen probeer ik het divers te houden anders gaat een team mij na 20 potjes al vervelen.Grotman schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:58:
Ik heb in mijn tweede team overigens de spelers die niet in mijn eerste team passen. De chemistry, workrates e.d. interesseert me geen zak van dit team, want ik speel er alleen offline een potje mee zodat mijn eerste team weer fit wordt. Ik zie hier dat sommige mensen ook een top 2e team willen hebben, maar ik zou mijn coins e.d. in het begin alleen maar gebruiken voor het perfectioneren van je eerste team en al het 'afval' in je tweede gebruiken en daarmee steeds 1 potje offline season of toernooi spelen. Ik vind offline echt geen zak aan, maar een noodzakelijk kwaad om je 1e te healen en toch nog coins binnen te harken.
Tuurlijk!Matedeor schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:58:
Letten jullie er nog op dat je bijvoorbeeld een linksbenige en rechtsbenige verdediger gebruikt, en een rechtsbenige en linksbenige middenvelder? Of merk je dat helemaal niet.
Als je zoals ik een paar posts geleden al opmerkte, vlaar en van dijk verkeerd om zet dan loopt van dijk constant naar de linkerkant waardoor er een gat valt in je verdediging.
Zelfde voor de aanval, als je een linkspoot opmrechts zet moet je er rekening mee houden dat je naar binnen kapt om te schieten anders moet hij dat met buitenkantje rechts doen en dan is je accuracy niet zo goed.
wat wil je dan doen? Mijn eerste team is af. Dus heb een simpel nl team gekocht.Grotman schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:58:
Wat wil je anders doen als je 1 ste team af is.
Idd. en het valt me dit jaar meer op dan ooit dat je echt met je sterke been moet schieten. RvP schiet ze met links veel hader en beter in dan met rechts. Net als in het echt, al moet ik wel opmerken dat ik een pracht van een goal (intikken) met Robben zijn rechter heb gemaakt.jarnoz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:03:
[...]
Tuurlijk!
Als je zoals ik een paar posts geleden al opmerkte, vlaar en van dijk verkeerd om zet dan loopt van dijk constant naar de linkerkant waardoor er een gat valt in je verdediging.
Zelfde voor de aanval, als je een linkspoot opmrechts zet moet je er rekening mee houden dat je naar binnen kapt om te schieten anders moet hij dat met buitenkantje rechts doen en dan is je accuracy niet zo goed.
Ja maar bedoel meer, kijken jullie bij het inkopen van het team dan ook echt of je een linksbenige en rechtsbenige verdediger hebt en geen twee rechtsbenige. Bijvoorbeeld dus Chiellini/Barzaghli of Rojo/Koscielny en geen Boateng/Benatia. En links op het middenveld bijvoorbeeld een Wilshere.Riemer schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:05:
[...]
Idd. en het valt me dit jaar meer op dan ooit dat je echt met je sterke been moet schieten. RvP schiet ze met links veel hader en beter in dan met rechts. Net als in het echt, al moet ik wel opmerken dat ik een pracht van een goal (intikken) met Robben zijn rechter heb gemaakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Matedeor op 08-10-2014 11:08 ]
In het geval van Chiellini / Barzagli zet ik Chiellini op links. Voor wat betreft Boateng / Benatia (heb ze beide) die zet ik gewoon naast elkaar. Als je de keuze hebt uit twee vergelijkbare verdedigers gaan voor diegene met linksbenig op links en rechts op rechts en als je geen keuze hebt pak je gewoon de beste.Matedeor schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:07:
[...]
Ja maar bedoel meer, kijken jullie bij het inkopen van het team dan ook echt of je een linksbenige en rechtsbenige verdediger hebt en geen twee rechtsbenige. Bijvoorbeeld dus Chiellini/Barzaghli en geen Boateng/Benatia.
Daarnaast. Boateng heeft een 4* weakfoot. Hij hoeft geen afstandschoten te lossen, slechts wat korte passes en zo nu en dan een lange pass. Met zijn stats moet dat geen probleem zijn als hij als LCB opgesteld staat.
[ Voor 14% gewijzigd door Riemer op 08-10-2014 11:10 ]
Tuurlijk wel heb al mijn spelers die ik wou in het team dus
Ja en dan komt er van jou favo speler een SIF of een TOTY kaart uit. Is het dan af? Dat is natuurlijk de kracht van FUT.llovesoccerx7 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:11:
[...]
Tuurlijk wel heb al mijn spelers die ik wou in het team dus
Oke, boateng maar op links dan met zijn 4 sterren weakfoot. Dit wil ik makenRiemer schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:09:
[...]
In het geval van Chiellini / Barzagli zet ik Chiellini op links. Voor wat betreft Boateng / Benatia (heb ze beide) die zet ik gewoon naast elkaar. Als je de keuze hebt uit twee vergelijkbare verdedigers gaan voor diegene met linksbenig op links en rechts op rechts en als je geen keuze hebt pak je gewoon de beste.
Daarnaast. Boateng heeft een 4* weakfoot. Hij hoeft geen afstandschoten te lossen, slechts wat korte passes en zo nu en dan een lange pass. Met zijn stats moet dat geen probleem zijn als hij als LCB opgesteld staat.

Als ik meer geld heb wil ik nog Alaba en Neuer in mijn team zetten.
Dan moet hij in me Bbva passen. Maar die kaart hoef ik niet heb nog nooit genoeg coins gehad voor die kaarten.Riemer schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:13:
[...]
Ja en dan komt er van jou favo speler een SIF of een TOTY kaart uit. Is het dan af? Dat is natuurlijk de kracht van FUT.
Iedereen moet doen wat hij zelf wil uiteraard, en een NL team is zeker leuk om op te bouwen naast je 'beste' team. Ik hou ook NL-spelers die ik nog niet had. Maar ik zou als beginnend speler of iemand die niet tienduizenden coins overheeft me volledig focussen op het verbeteren van mijn eerste team, dan het focussen op twee teams. Het is gewoon een handige manier om met minimale middelen sneller een competitief eerste te krijgen. Gewoon om de 4 potjes online een offline potje spelen met je garbage-team om je eerste fit te krijgen, zonder fitnesskaartjes te hoeven kopen. Ook kun je zo de toernooirewards proberen vrij te spelen wat weer extra coins oplevert.llovesoccerx7 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:04:
[...]
wat wil je dan doen? Mijn eerste team is af. Dus heb een simpel nl team gekocht.
Wat wil je anders doen als je 1 ste team af is.
Maar nogmaals, doe natuurlijk vooral wat je zelf wil!
Deze FIFA is het best wel handig om gewoon 2 redelijke teams te hebben, om het leuk te houden. Heb gemerkt dat ik maar maximaal 2 wedstrijden met één team kan spelen anders raken mijn spelers wel heel snel geblesseerd en verspil ik veel geld.Grotman schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:21:
[...]
Iedereen moet doen wat hij zelf wil uiteraard, en een NL team is zeker leuk om op te bouwen naast je 'beste' team. Ik hou ook NL-spelers die ik nog niet had. Maar ik zou als beginnend speler of iemand die niet tienduizenden coins overheeft me volledig focussen op het verbeteren van mijn eerste team, dan het focussen op twee teams. Het is gewoon een handige manier om met minimale middelen sneller een competitief eerste te krijgen. Gewoon om de 4 potjes online een offline potje spelen met je garbage-team om je eerste fit te krijgen, zonder fitnesskaartjes te hoeven kopen. Ook kun je zo de toernooirewards proberen vrij te spelen wat weer extra coins oplevert.
Maar nogmaals, doe natuurlijk vooral wat je zelf wil!
Maar dat is het punt, offline heb je helemaal geen goed team nodig. Zeker niet in het begin in de beginnerstoernooien of lage divisies. Het niveau van de AI slaat echt nergens op daar.Matedeor schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:24:
[...]
Deze FIFA is het best wel handig om gewoon 2 redelijke teams te hebben, om het leuk te houden. Heb gemerkt dat ik maar maximaal 2 wedstrijden met één team kan spelen anders raken mijn spelers wel heel snel geblesseerd en verspil ik veel geld.
http://www.futhead.com/15/squads/3452094/
Op internet is iedereen lyrisch over die voorhoede, maar om eerlijk te zijn kan het mij nog niet bekoren.
Mijn Italiaanse team voelt veel beter aan...
http://www.futhead.com/15/squads/1695374/
Terwijl de overall stats van het Duitse team beter zijn.
Tips?
Hou op met een pace hoer te zijn?Protax schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:15:
Nadat ik gister Alaba uit een pakje kreeg, gisteravond mezelf het volgende team cadeau gedaan (ja ik ben jarig vandaag):
http://www.futhead.com/15/squads/3452094/
Op internet is iedereen lyrisch over die voorhoede, maar om eerlijk te zijn kan het mij nog niet bekoren.
Mijn Italiaanse team voelt veel beter aan...
http://www.futhead.com/15/squads/1695374/
Terwijl de overall stats van het Duitse team beter zijn.
Tips?

Daarnaast vind ik zelf 4-3-3 nooit echt goed werken, veels te kwetsbaar. Vleugels worden zelden benut, maar natuurlijk wel meer kans om die bal gewoon blind naar voor te raggen voor je pacewhores. Zal vast hele interessante games opleveren! (ga er wel vanuit dat je tegen andere mensen speelt want voor tegen de AI kan je opstellen wat je wilt en winnen).
Als dat het enige is wat je probeert wel ja. Maar goed ieder zijn ding. Pacewhoring is standaard voor mensen die niet snappen hoe je een bal rondspeelt (de helft van alle fifa spelers?Protax schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:18:
[...]
Hehe, ik ben een Fifa/Console noob... Enige manier hoe ik soms voor het goal vrij kom ;P
Wil nog niet echt vlotten
Maar voor serieus advies, ik zou geen 4-3-3- spelen tenzij je regelmatig 5+ goals op je klote wilt krijgen. Ik zou als je wingers wilt met een LM en RM spelen. Werkt beter, en meer zekerheid en zijn vaker aanspeelbaar dan vleugels. Al kan je met die spelers makkelijk 6 goals+ maken als je wat van fifa kan.
Probleem is als je alleen maar renners koopt dat het enige is wat je zult doen, zul je nooit echt een betere speler van worden.(als je een hamer hebt is ieder probleem een spijker, dat idee)
[ Voor 54% gewijzigd door Postius op 08-10-2014 12:21 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Hehe, ik ben een Fifa/Console noob... Enige manier hoe ik soms voor het goal vrij kom ;PPostius schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:16:
[...]
Hou op met een pace hoer te zijn?![]()
Daarnaast vind ik zelf 4-3-3 nooit echt goed werken, veels te kwetsbaar. (ga er wellvannuit dat je tegen andere mensen speelt want voor tegen de AI kan je opstellen wat je wilt en winnen).
Wil nog niet echt vlotten
Ik speel ook veel 433 (2). Maar ik had juist met 41212, waar je dus een LM en RM hebt, zoveel ruimte vrij op het middenveld waar niemand aanspeelbaar was.Postius schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:16:
Als dat het enige is wat je probeert wel ja. Maar goed ieder zijn ding. Pacewhoring is standaard voor mensen die niet snappen hoe je een bal rondspeelt (de helft van alle fifa spelers?)
Maar voor serieus advies, ik zou geen 4-3-3- spelen tenzij je regelmatig 5+ goals op je klote wilt krijgen. Ik zou als je wingers wilt met een LM en RM spelen. Werkt beter, en meer zekerheid en zijn vaker aanspeelbaar dan vleugels. Al kan je met die spelers makkelijk 6 goals+ maken als je wat van fifa kan.
Probleem is als je alleen maar renners koopt dat het enige is wat je zult doen, zul je nooit echt een betere speler van worden.(als je een hamer hebt is ieder probleem een spijker, dat idee)
Waar ik ook last van heb is de verkeerde loopacties van mijn medespelers. Ik speel 433, dan loop ik op met mijn rechter centrale middenvelder of de CDM, als ik dan naar de linkerpunt van het strafschopgebied kijk, dan zie ik mijn spits, linker centrale middenvelder en linksbuiten, allemaal in dezelfde richting een loopactie maken. Dat betekent dus dat ik aan de rechterkant alleen mijn buitenspeler overhoud, die vaak achter me gaat lopen omdat hij denk dat ik zijn positie overneem.
Gebruik ik de loopactie button, dan gebeurt het vaak zat dat gelijk mijn hele voorhoede dezelfde loopactie gaat maken.
PSN: Curvaa_
Ik kan uiteraard weleens wat anders proberen.Postius schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:16:
[...]
Daarnaast vind ik zelf 4-3-3 nooit echt goed werken, veels te kwetsbaar. Vleugels worden zelden benut, maar natuurlijk wel meer kans om die bal gewoon blind naar voor te raggen voor je pacewhores. Zal vast hele interessante games opleveren! (ga er wel vanuit dat je tegen andere mensen speelt want voor tegen de AI kan je opstellen wat je wilt en winnen).
[...]
Als dat het enige is wat je probeert wel ja. Maar goed ieder zijn ding. Pacewhoring is standaard voor mensen die niet snappen hoe je een bal rondspeelt (de helft van alle fifa spelers?)
Maar tot nu toe, ga ik vooral op dingen af die ik hier lees, en wat volgens "anderen" goed werkt
Moet ik dan een keer een 41212 proberen? Of wat raadt jij aan?
loopactie button? speel al lang fifa maar die ken ik niet, wat hoe waar doe je datCurva schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:32:
[...]
Ik speel ook veel 433 (2). Maar ik had juist met 41212, waar je dus een LM en RM hebt, zoveel ruimte vrij op het middenveld waar niemand aanspeelbaar was.
Waar ik ook last van heb is de verkeerde loopacties van mijn medespelers. Ik speel 433, dan loop ik op met mijn rechter centrale middenvelder of de CDM, als ik dan naar de linkerpunt van het strafschopgebied kijk, dan zie ik mijn spits, linker centrale middenvelder en linksbuiten, allemaal in dezelfde richting een loopactie maken. Dat betekent dus dat ik aan de rechterkant alleen mijn buitenspeler overhoud, die vaak achter me gaat lopen omdat hij denk dat ik zijn positie overneem.
Gebruik ik de loopactie button, dan gebeurt het vaak zat dat gelijk mijn hele voorhoede dezelfde loopactie gaat maken.
Ik heb wel zin in een potje. Ik voeg je vanmiddag wel even toe!Samiej6 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:13:
Ik heb mijn nederlands team eens een flinke upgrade gegeven aan de rechterkant.
https://www.easports.com/...howoffId=jKrEhDdCnLrVt:pc
Mocht iemand n potje friendly willen spelen, OriginID= Samiej66
Hier al vaker over gepost maar probeer gewoon een team te maken met spelers die je in real-life ook graag ziet spelen. Dat je verliest dat gaat toch wel gebeuren. Een team alleen baseren op snelheid is een idee maar zoals je hier al leest niet altijd het 'gewenste' idee.Protax schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:38:
[...]
Ik kan uiteraard weleens wat anders proberen.
Maar tot nu toe, ga ik vooral op dingen af die ik hier lees, en wat volgens "anderen" goed werkt
Moet ik dan een keer een 41212 proberen? Of wat raadt jij aan?
Volgens mij op Xbox LB. Dus zonder Y.vegetto1983 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:39:
[...]
loopactie button? speel al lang fifa maar die ken ik niet, wat hoe waar doe je dat
Ja dat begrijp ik, maar er moeten toch formaties zijn die superieur zijn aan anderen?Riemer schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:47:
[...]
Hier al vaker over gepost maar probeer gewoon een team te maken met spelers die je in real-life ook graag ziet spelen. Dat je verliest dat gaat toch wel gebeuren. Een team alleen baseren op snelheid is een idee maar zoals je hier al leest niet altijd het 'gewenste' idee.
433 werkt goed, maar als je niet goed kan dribbelen, is dat dan wel de juiste keus?
Zie ook veel 41212, nog nooit een kans gegeven.
352 zie ik veel bij streamers, maar dat is volgens mij voor een beginner ook geen slimme keus.
Ben benieuwd hoe jullie hier over denken
Ik heb niet echt trek om hier aan te geven wat echt goed werkt of wat OP is. Juist omdat we daar binnen FUT en fifa al genoeg van hebben. Ga gewoon lekker ballen en speel zoals jij graag wilt spelen. Dat bepaalde youtubers iets doen wil nog niet zeggen dat het 'leuk' is of goed. Ik wordt eerlijk gezegd wat moe van dat soort gasten die bepaalde spelers / speelstijlen adverteren.Protax schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:55:
[...]
Ja dat begrijp ik, maar er moeten toch formaties zijn die superieur zijn aan anderen?
433 werkt goed, maar als je niet goed kan dribbelen, is dat dan wel de juiste keus?
352 zie ik veel bij streamers, maar dat is volgens mij voor een beginner ook geen slimme keus.
Ik had afgelopen maandag ook mijn team(s) gedeeld en bovenstaande is degene waarmee ik nu de divisies aan het doorlopen ben. Zit inmiddels in divisie 8 en denk vanavond weer te promoveren naar 7, vooralsnog zonder grote problemen.
Team speelt heerlijk alleen Gerrard bevalt me niet, staat te vaak te diep waardoor er een enorm gat ontstaat. Tips wie dit beter in zou kunnen vullen?
Daarnaast verdere tips/opmerkingen zijn ook altijd welkom.
Wat een onzin, als je nu met één formatie goed positiespel en via lekkere combinaties kan spelen is het 4-3-3 wel. Veel minder eentonig als veel andere formaties, bijvoorbeeld 4-1-2-1-2 is mijn eigen ervaring.Postius schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:16:
[...]
Maakt het uit dat Kroos een chem heeft van 6?
Totaal is het team wel gewoon 99, maar vraag me dus af of dit voor een individuele speler uitmaakt...
Zien jullie eventuele verbeterpunten?
Misschien een vervanger voor Kroos? Ben geen pacewhore, maar zo traag vind ik ook weer niks.
Neuer uiteraard voor Leno, maar nu even niet genoeg coins.
Opstelling 41212(2) oke?
Weinig mee gespeeld, dus ervaringen zou fijn zijn.
Andere tips altijd welkom.

FFXIV: Brawny Brawler
352 is heel kwetsbaar op de flanken.. of je dat risico wilt nemen..Protax schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:55:
[...]
Ja dat begrijp ik, maar er moeten toch formaties zijn die superieur zijn aan anderen?
Zuig je in verdedigen en wil je het dicht timmeren dan is 532 een betere optie. Dit zijn beide wel opstellingen die beter werken met spelers die een hoog verdedig-gehalte hebben.
41212 is juist een stuk aanvallender. In fut 14 mijn favoriete opstellingen in combinatie met counter optie. Hele snelle overschakelingen tussen aanvallen en verdedigen. De loop acties vind ik hierin erg slecht, middenveld ligt continue open.. Mwa. Verder ben ik niet zo'n fan van 1 CDM
Aangezien het me lijkt dat jij graag met veel pace wilt counteren maar geen verdedigende held bent lijkt me 4231(2) ala Chelsea-mode wel wat voor je. Voor echt balbezit + opbouwen vind ik deze opstelling wat te statisch. Maar het is een verdedigend blok waar je snel de flanken mee over kan.
Ook deze FIFA is er weer geen één beste formatie, hangt helemaal af van welke spelers je gebruikt en wat je eigen speelstijl is. Ikzelf vind bijvoorbeeld 4-1-2-1-2(2) niet fijn omdat je het veld niet breed kan houden, en ik daardoor niet lekker kan rondtikken, te weinig ruimte heb, en te voorspelbaar wordt. Maar misschien ligt die formatie jou weer wel.CreativeSkills schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:04:
Ik ben van plan om onderstaand team straks te kopen.
Maakt het uit dat Kroos een chem heeft van 6?
Totaal is het team wel gewoon 99, maar vraag me dus af of dit voor een individuele speler uitmaakt...
Zien jullie eventuele verbeterpunten?
Misschien een vervanger voor Kroos? Ben geen pacewhore, maar zo traag vind ik ook weer niks.
Neuer uiteraard voor Leno, maar nu even niet genoeg coins.
Opstelling 41212(2) oke?
Weinig mee gespeeld, dus ervaringen zou fijn zijn.
Andere tips altijd welkom.
[afbeelding]
Ik dacht dat wanneer ik dan een willekeurige speler uit de Spaanse competitie haal (overige spelers komen ook uit de Spaanse competitie) dit dus ook positieve invloed heeft op mn Chemistry. Toch is de verbindingsstreep tussen met rechter en linker centrale verdediger dan rood.
PSN ID Binloading_nl
Ik heb dit jaar juist dat de wingers totaal overbodig zijn en dus vooral deze formatie goed vindt werken. Je kan het spel zeker wel breed houden door je backs op te laten komen. Het is in mijn optiek de beste formatie dit jaar.Matedeor schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:07:
[...]
Ook deze FIFA is er weer geen één beste formatie, hangt helemaal af van welke spelers je gebruikt en wat je eigen speelstijl is. Ikzelf vind bijvoorbeeld 4-1-2-1-2(2) niet fijn omdat je het veld niet breed kan houden, en ik daardoor niet lekker kan rondtikken, te weinig ruimte heb, en te voorspelbaar wordt. Maar misschien ligt die formatie jou weer wel.
Daarom als ik ergens een topic over beste formatie voorbij zie komen, worden er 10 verschillende opstellingen genoemd, dus het is voor iedereen anders.Bledismauw schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:11:
[...]
Ik heb dit jaar juist dat de wingers totaal overbodig zijn en dus vooral deze formatie goed vindt werken. Je kan het spel zeker wel breed houden door je backs op te laten komen. Het is in mijn optiek de beste formatie dit jaar.
Mijn wingers zijn bijvoorbeeld totaal niet overbodig, maar juist één van mijn belangrijkste spelers. Scoor er regelmatig mee, houden het spel breed (staan vaak vrij en maken ruimte), trek er regelmatig mee naar binnen en je hebt 3 spelers voor de counter. Scoor zelf ook nog wel regelmatig uit een voorzet, terwijl ik overal hoor dat dit bijna onmogelijk schijnt te zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Matedeor op 08-10-2014 13:17 ]
Post je team even anders. Kan het zijn dat je spanjaarden niet allemaal in dezelfde leauge spelen? Anders zou ik niet weten hoe dit kan.steefje schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:11:
Een vraag mbt de Chemistry. Ik heb een team met bijna alleen maar Spanjaarden. Nu zoek ik een alternatief voor linker centrale verdediger, maar vind de alternatieven die Spaans zijn niet zo geweldig of te duur.
Ik dacht dat wanneer ik dan een willekeurige speler uit de Spaanse competitie haal (overige spelers komen ook uit de Spaanse competitie) dit dus ook positieve invloed heeft op mn Chemistry. Toch is de verbindingsstreep tussen met rechter en linker centrale verdediger dan rood.
Speel zelf ook het liefst met 433 maar merk dit jaar wel dat wingers minder scoren dan vorige jaren. komt ook omdat ik het skillen e.d. nog wat beter onder controle moet krijgen maar ben het met je eens dat je juist met 433 het spel breed kan houden t.o.v. bijv. 41212.Matedeor schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:15:
[...]
Daarom als ik ergens een topic over beste formatie voorbij zie komen, worden er 10 verschillende opstellingen genoemd, dus het is voor iedereen anders.
Mijn wingers zijn bijvoorbeeld totaal niet overbodig, maar juist één van mijn belangrijkste spelers. Scoor er regelmatig mee, houden het spel breed (staan vaak vrij en maken ruimte), trek er regelmatig mee naar binnen en je hebt 3 spelers voor de counter. Scoor zelf ook nog wel regelmatig uit een voorzet, terwijl ik overal hoor dat dit bijna onmogelijk schijnt te zijn. Dus ik denk dat dit ook weer van je speelstijl afhangt.
Ben nu over op 4-4-1-1
Dat is toch niet zo moeilijk te bedenken
Niet de linkertrekker maar die erboven. L1 is dat geloof ik
oke maar welke speler maakt dan de loop actie dat kan je vast niet kiezen?cypher21 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:23:
[...]
Dat is toch niet zo moeilijk te bedenken
Niet de linkertrekker maar die erboven. L1 is dat geloof ik
of is het gewoon L1 + pass oftewel de bekende 1 / 2
Bij deze mijn teamRiemer schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:17:
[...]
Post je team even anders. Kan het zijn dat je spanjaarden niet allemaal in dezelfde leauge spelen? Anders zou ik niet weten hoe dit kan.
PSN ID Binloading_nl
Als je die knop indrukt gaan andere spelers lopen.vegetto1983 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:34:
[...]
oke maar welke speler maakt dan de loop actie dat kan je vast niet kiezen?
of is het gewoon L1 + pass oftewel de bekende 1 / 2
Tik je die knop twee keer in dan gaat er een speler diep rennen.
Speel eens wat tutorials in Fifa zou ik zeggen
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Met de app kun je gewoon een ander team selecteren of een nieuw team maken.iCy schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:50:
Bergh, kan geen spelers in een ander team selecteren vanaf mijn mobiel of de normale website. Kan alleen niet eerder gebruikte spelers kiezen. Wou even een team opnieuw maken, maar kan vrijdag pas
Wat zou ik hieraan nog kunnen verbeteren?
Ik zou Iniesta nog op het middenveld kunnen plaatsen maar ben niet zo van hem.
IF Miranda maar is dat echt zo'n verschil met de normale?
De backs kunnen beter maar vindt zonder om zoveel extra te betalen terwijl deze ook uitstekend functioneren.
Messi, Neymar en Ronaldo is geen optie
[ Voor 6% gewijzigd door llovesoccerx7 op 08-10-2014 14:57 ]
https://www.easports.com/...howoffId=ejD6vDBTnLr2E:pc
Krijg ook de schijt van guardado en emenike... kom die spelers echt in 7van de 10 wedstrijden tegen
Vaak bakken die gasten er niets van, rennen als een gek en schieten van afstand, maar verdedigen kunnen ze niet
Niet? Ik doe dan gelijk Park the bus en vang ze wel op.IAmNice schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:16:
Zoveel bullshit. Pacewhores overal. Ik moet tegen een team met atsu,doumbia en remy. Wat moet ik hier tegen doen. 7-0 verloren. JE KAN NIKS.
Pacewhoresteefje schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:22:
Pacewhores?
Speler die alleen maar speelt met snelle spelers en vaak gebruikt maakt van een lobje om zo door je verdediging te komen. Zeer moeilijk te verdedigen in FUT13, maar hoogstwaarschijnlijk niet aangepakt in FUT14, en EA kennende nog steeds niet in FUT15.
-- al met al niet helemaal mee eens. Het is best aangepakt d.m.v. Parkeer de bus. Echt een hele goede oplossing hiervoor. Wellicht ben ik de enige? Ren maar eens op volle sneldheid langs 3 man. Kap je er 1 uit staat er nog een erachter.. etc.
[ Voor 24% gewijzigd door Zalaroth op 08-10-2014 16:24 ]
PSN ID Binloading_nl
Als het goed is zou elke willekeurige Liga BBVA speler ten minste een gele verbinding moeten opleveren. Welke speler wilde je toevoegen als ik vragen mag?
En hoe speelt dat? Heb je meer ruimte op de vleugels? Ik ga zometeen met 433-3 proberen.cypher21 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:22:
Ik speel juist geen 4-3-3 meer omdat ik vond dat het daar te compact stond
Ben nu over op 4-4-1-1
Mathieu of vermalen. Maar jij zegt gele verbinding. Die kreeg ik volgens mij wel maar geen groeneRiemer schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:30:
[...]
Als het goed is zou elke willekeurige Liga BBVA speler ten minste een gele verbinding moeten opleveren. Welke speler wilde je toevoegen als ik vragen mag?
PSN ID Binloading_nl
Rood (0/3)
Geel (1/3)
Groen (2/3)
Nope, kan de eerder gebruikte spelers vanaf de app niet selecteren. Niet eerder gebruikte spelers krijg ik onderstaande melding niet. Heb het andere team ook al gewist, maar helaas.cypher21 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:53:
[...]
Met de app kun je gewoon een ander team selecteren of een nieuw team maken.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
http://www.futhead.com/15/squads/3494862/
Als iemand in is voor een potje kun je me toevoegen: NiQo90 op de ps4
Busquets > KroosNiQo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 18:07:
Eindelijk een squad gevonden die in 15 een beetje fijn speelt, verdedigen blijft toch lastig....
http://www.futhead.com/15/squads/3494862/
Als iemand in is voor een potje kun je me toevoegen: NiQo90 op de ps4
Niet als je rekening houdt met de chemistry rates, Kroos speelt dan wel bij Real en dus in de BBVA, maar is geen Spanjaard en dus minder goede links en lagere ratings.
Hij sluit op 3 man aan.dutchgio schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:00:
[...]
Niet als je rekening houdt met de chemistry rates, Kroos speelt dan wel bij Real en dus in de BBVA, maar is geen Spanjaard en dus minder goede links en lagere ratings.
Waar kan je je custom tactiek opslaan?
Heb namelijk fifa met de xbox gekregen waarbij ik normaal 40 weken lang 1 gold pack zou krijgen.
Moet zeggen dat ik met deze van Marwijk tactiek een stuk beter speel
Hebben jullie nog tips voor relatief goedkope upgrades? Vooral op zoek naar een CAM, Honda valt een beetje tegen. Is ook heel snel moe (ook met 100 fitness). En welke chemistry styles raden jullie aan?
Wel erg vervelend dat je elke wedstrijd die custom tactics opnieuw in moet stellen, dat je CAM moet blijven staan enzo...
Individuele Chemistry is ook belangrijk. Een speler met 6 chem speelt maar op 60-80% van zijn kunnen. Honda speelt slecht omdat hij maar 6 chem heeft, netzoals Doumbia, Cabaye, Criscito. Qua upgrades: ligt eraan wat je budget is.cooper87 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:23:
Speel nu 4-2-3-1 met http://www.futhead.com/15/squads/3508290/. Chemistry is 100 in game.
Moet zeggen dat ik met deze van Marwijk tactiek een stuk beter speelVerdedigen gaat een stuk beter en ik kan lekker counteren met snelle spelers.
Hebben jullie nog tips voor relatief goedkope upgrades? Vooral op zoek naar een CAM, Honda valt een beetje tegen. Is ook heel snel moe (ook met 100 fitness). En welke chemistry styles raden jullie aan?
Wel erg vervelend dat je elke wedstrijd die custom tactics opnieuw in moet stellen, dat je CAM moet blijven staan enzo...
Het spel is 1 groot drama, ik krijg al meerdere malen geen packs voor voltooide cups..dageeknerd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:35:
heb 2 wedstrijden op rij gewonnen maar krijg geen coins en de teller van het aantal wedstrijden gaat ook niet omhoog. Meer mensen met dit probleem?

Ik begreep dat zijn normale kaart ergens deze week voor veel coins weg zou kunnen gaan, omdat er weinig van zullen zijn.
Welke dag verkopen jullie dit soort spelers? Paar dagen wachten, of gelijk na bekend maken totw?
Dus snel coins verdienen, of wordt het later in de week meestal veel waard?
EA heeft aangegeven dat ze hier erg streng op zullen controleren, op eigen risico dus. Zou het zelf sowieso nooit doen, maar gewoon lekker munten bij elkaar spelen. Gaat best hard, en als je een beetje inzicht in de market hebt ( en wat geluk ), kun je wel wat sneller munten verdienen.lerosa schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:13:
FUT newbie hier. Moet ik altijd via een externe site munten kopen om topspelers te kopen? Of kan ik dit ook door te spelen bij elkaar sparen?
Heb er zelf ook aantal gekocht: 12k begin van de week, had helaas alleen te weinig werkkapitaal om groot aan te pakken.. Nu zit hij al rond de 20k, weet alleen niet of hij nog verder zal stijgen..CreativeSkills schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:56:
Ik heb afgelopen dagen een aantal de Gea's gekocht, omdat ik verwachtte dat deze IF zou worden.
Ik begreep dat zijn normale kaart ergens deze week voor veel coins weg zou kunnen gaan, omdat er weinig van zullen zijn.
Ja, dankzij zijn workrates vond ik het niks!llovesoccerx7 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:37:
Iemand al met Sergio Ramos gespeeld? Anders ga ik hem ook halen
win sowieso opeens bijna niets meer. Met gemak naar in divisie 7 terecht gekomen maar nu telkens met moeite gehandhaavd. Potjes die ik overduidelijk niet mag winnen; Met doumbia voor open goal een geplaats schot in de 2e ring schieten, van die dingen

Thanks voor de info. Ik was er zelf ook al huiverig voor en ben best blij te horen dat je er met normaal gaming ook kan komen. Alle tips zijn welkomsteffeh schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:36:
[...]
EA heeft aangegeven dat ze hier erg streng op zullen controleren, op eigen risico dus. Zou het zelf sowieso nooit doen, maar gewoon lekker munten bij elkaar spelen. Gaat best hard, en als je een beetje inzicht in de market hebt ( en wat geluk ), kun je wel wat sneller munten verdienen.
Je kansen moet je er wel inschieten want ik kreeg er wel minder dan met 4-3-3.
Heb wel het idee dat het schieten meer random is geworden. Mijn spits schiet met regelmaat geplaatste ballen van ruim binnen de 16 naast het doel...
Vorige week een flink kapitaal verdiend aan sneijdertjes handelen, nu is er geen brood mee te verdienen.
Ik heb een aantal de Gea's gekocht. Vraag me af wanneer ze voor meeste weg gaan. aangezien er geen Nif de Gea's in pakjes zitten deze week.
Bedankt!
Het is lastiger om een aantal koopjes te vinden van posititiekaarten oid.
PSN: Curvaa_
Spelers zijn makkelijker te kopen en pak je vaak het meest op.
Op die positie kaarten zitten veel meer mensen te azen waardoor het me teveel tijd kost
Verwijderd
http://www.futhead.com/15/squads/3587658/
Heeft er iemand opmerkingen en/of verbeteringen qua positie/spelers?
Hazard, Toure, Courtois bijvoorbeeldVerwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:17:
Op het moment is onderstaand mijn team:
http://www.futhead.com/15/squads/3587658/
Heeft er iemand opmerkingen en/of verbeteringen qua positie/spelers?
Maar wat een geweldig team zeg!
Wanneer is het moment om deze te verkopen? Wordt deze nog meer waard?