[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 15 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
onimal schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:57:
[...]

Hazard, Toure, Courtois bijvoorbeeld ;)
Maar wat een geweldig team zeg!
Geweldig? Valt ook nog wel mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Laatst online: 02-12-2024
llovesoccerx7 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:37:
Iemand al met Sergio Ramos gespeeld? Anders ga ik hem ook halen :)
Ja, speelt erg lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Protax schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:13:
En toen kreeg ik een zwarte de Gea uit een pakje...
Wanneer is het moment om deze te verkopen? Wordt deze nog meer waard?
Ik zou nog een tijdje wachten. Af en toe de transferlijst in de gaten houden, wat de prijzen zijn. Maar nu is het aanbod wat groter. Straks komt hij niet meer in een pakje, mensen hebben hem in hun team gezet en wordt het aanbod lager -> prijzen stijgen.

Ik heb zelf nog geen IF gehad, dus heb er geen ervaring mee. Nu zie ik dat Maher en Klaassen wel wat minder waard worden, in ieder geval ze verkopen niet zo goed. Maar die spelen ook niet in de meest glansrijke competitie.
BPL blijft altijd populair, dus er zullen altijd wel mensen een IF keeper willen hebben.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onimal
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-06 10:25
MVersteeg schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:21:
[...]

Geweldig? Valt ook nog wel mee..
Ik speel in ieder geval nog met mijn ~30k team.... Vergeleken daarmee is dit een geweldig team. Veel beter gaat het, in mijn geval, niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Dit zijn mijn teams:

NL
https://www.easports.com/...owoffId=NJ6OyxyynLsm6:ps3
• 4-3-3 speelt echt geweldig. Goed positiespel. Is het voor het spel handig om de posities van de kaarten van de linker CDM en CM te veranderen? Of maakt dat niks uit?

Korea
https://www.easports.com/...owoffId=h101UKfenLsm8:ps3
• Dit team weet ik nog niet, net gebouwd. Wel snelle poppetjes :9

Iemand die eens een potje wil spelen? Speel op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn voorkeur ging altijd uit naar 1 tegen 1 seizoenen, want ik heb het idee dat je daar echt veel beter van wordt. Echter ben ik net begonnen met ultimate-team en heb nog een lange weg te gaan tot een top team zie al wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Ferdi_lwd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:22:
Dit zijn mijn teams:

NL
https://www.easports.com/...owoffId=NJ6OyxyynLsm6:ps3
• 4-3-3 speelt echt geweldig. Goed positiespel. Is het voor het spel handig om de posities van de kaarten van de linker CDM en CM te veranderen? Of maakt dat niks uit?

Korea
https://www.easports.com/...owoffId=h101UKfenLsm8:ps3
• Dit team weet ik nog niet, net gebouwd. Wel snelle poppetjes :9

Iemand die eens een potje wil spelen? Speel op de ps4.
Je bent Koreaans en je komt uit leeuwaarden ??? _/-\o_

Voeg me maar toe op PS4 : Uberoon ( duh )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Uberoon schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:05:
[...]

Je bent Koreaans en je komt uit leeuwaarden ??? _/-\o_

Voeg me maar toe op PS4 : Uberoon ( duh )
Whaha nee nee, kom inderdaad uit Leeuwarden maar ben geen Koreaan. Nee, ik wou gewoon eens een compleet ander team als standaard, wat ik dus in de andere fifa's wel heb gehad :+ ff proberen..
Zal je toevoegen wanneer ik weer eens ga spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:01
Na eigenlijk altijd voornamelijk gewoon de online seasons gespeeld te hebben (Xbox360) ben ik nu voor het eerst overgestapt naar Ultimate Team en er echt een beetje mee aan de slag gegaan. Leuk vind ik de uitdaging om een team te bouwen. Ontzettend vervelend vind ik het feit dat een beetje snelle spits vanaf de aftrap vrije doorgang heeft naar de keeper, ondanks dat ik met twee sterke verdedigende middenvelders speel, omdat mijn verdedigers niet zo snel zijn. De verschillen zijn echter volstrekt ongeloofwaardig. Ik vraag me af of er iets van een consumable is om voor een wedstrijd de sprint speed omhoog te brengen ofzo? Dan wordt die namelijk massaal gebruikt in potjes tegen mij.

De veelgeprezen AI vind ik zelf overigens ontzettend tegenvallen. Aanvallend gezien worden er zeker betere looplijnen gekozen. Verdedigend wordt op de meest bizarre momenten besloten om maar niet meer mee te lopen of in te stappen.

Herkenbaar? De grap is overigens dat ik er in Online Seasons minder last van heb. In FIFA13 (de laatste die ik uitgebreid gespeeld heb) was ik overigens een Division 1 die altijd mid-table eindigde. Ik weet dus wel redelijk hoe het spelletje gespeeld moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

donleone83 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:11:
Na eigenlijk altijd voornamelijk gewoon de online seasons gespeeld te hebben (Xbox360) ben ik nu voor het eerst overgestapt naar Ultimate Team en er echt een beetje mee aan de slag gegaan. Leuk vind ik de uitdaging om een team te bouwen. Ontzettend vervelend vind ik het feit dat een beetje snelle spits vanaf de aftrap vrije doorgang heeft naar de keeper, ondanks dat ik met twee sterke verdedigende middenvelders speel, omdat mijn verdedigers niet zo snel zijn. De verschillen zijn echter volstrekt ongeloofwaardig. Ik vraag me af of er iets van een consumable is om voor een wedstrijd de sprint speed omhoog te brengen ofzo? Dan wordt die namelijk massaal gebruikt in potjes tegen mij.

De veelgeprezen AI vind ik zelf overigens ontzettend tegenvallen. Aanvallend gezien worden er zeker betere looplijnen gekozen. Verdedigend wordt op de meest bizarre momenten besloten om maar niet meer mee te lopen of in te stappen.

Herkenbaar? De grap is overigens dat ik er in Online Seasons minder last van heb. In FIFA13 (de laatste die ik uitgebreid gespeeld heb) was ik overigens een Division 1 die altijd mid-table eindigde. Ik weet dus wel redelijk hoe het spelletje gespeeld moet worden.
Je wist hoe je een spel 2 jaar geleden moest spelen. Als nu een spits blind door je verdediging kan lopen, doe je simpelweg iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Laatst online: 19:16
Krijgen spelers fitness erbij als ze helemaal buiten je squad zitten? En verdwijnen rode kaarten etc, of moeten ze als subs of reserves staan? Zie nu dat 1 speler al een hele tijd een rode kaart heeft. Tenzij hij 10 wedstrijden ofzo kreeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
cooper87 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:34:
Krijgen spelers fitness erbij als ze helemaal buiten je squad zitten? En verdwijnen rode kaarten etc, of moeten ze als subs of reserves staan? Zie nu dat 1 speler al een hele tijd een rode kaart heeft. Tenzij hij 10 wedstrijden ofzo kreeg....
Om fitness erbij te krijgen moeten ze als wissel of reserve in het team staan.
geblesseerde of geschorste spelers moeten als reserve staan (mogen niet eens als wissel)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Laatst online: 19:16
Hmmm irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:18
Hoezo? Je hebt er toch geen last van in de wissels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 21:00
Protax schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:13:
En toen kreeg ik een zwarte de Gea uit een pakje...
Wanneer is het moment om deze te verkopen? Wordt deze nog meer waard?
De IF spelers gaan (meestal) in de week dat ze IF zijn qua prijs omlaag. Maandag en dinsdag zijn ze het laagst (kopen). Daarna gaan ze (meestal) qua prijs omhoog. Natuurlijk hopen dat er geen SIF komt want dan daalt de prijs weer. M.b.t. de Gea (Michuatdegeabar ;) Dit is volgens mij een nogal populaire keeper (van een van de populaire britse team. Ik zou hem vasthouden en begin november verkopen.

Mijn eigen investeringen trouwens al wel verkocht (IF di Maria) gekocht voor rond de 450K en voor 650K verkocht. Heb ik nu Bergkamp van gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
garriej schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:24:
[...]

Je wist hoe je een spel 2 jaar geleden moest spelen. Als nu een spits blind door je verdediging kan lopen, doe je simpelweg iets fout.
Hoe snel spitsen vanaf de aftrap door het midden naar je goal gaan is echt wel iets van FIFA 15... Heeft niets met verdedigen in andere versies te maken.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

Sn3gG3l schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:05:
[...]

Hoe snel spitsen vanaf de aftrap door het midden naar je goal gaan is echt wel iets van FIFA 15... Heeft niets met verdedigen in andere versies te maken.
Deden ze in 14 ook al ;)

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag je heb zo'n kaart dat alle eigenschappen van de speler met 10+ gaan is deze kaart ewig geldig of verloopt het net als een contract na een bepaald aantal wedstrijden

want dan is het op plussen van mijn spelers goedkoper dan al die dure spelers halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:34:
ik heb een vraag je heb zo'n kaart dat alle eigenschappen van de speler met 10+ gaan is deze kaart ewig geldig of verloopt het net als een contract na een bepaald aantal wedstrijden

want dan is het op plussen van mijn spelers goedkoper dan al die dure spelers halen
Doe eens een gokje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Voor eeuwig? *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Zou geweldig zijn ja ;)
Koop je een bronzen speler, ram je een paar van die trainingskaarten op en hij heeft altijd 99 stats op alles : :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dat was in FIFA 09 dus wel het geval. Volgens mij de eerste versie van UT?
En dat sloeg inderdaad nergens op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik speel sinds vanavond is met deze opstelling: http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/164317

Heb nog niks verloren tot nu toe 4 games. Het spel blijft lekker breed en tiki taka, :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
Grotman schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:42:
Klopt dat was de eerste versie.

Afbeeldingslocatie: http://www.easports.com/media/cache/full/content/www-easports/en_GB/fifa/news/2014/five-years-of-fifa-ultimate-team/_jcr_content/contentImages/image_0.img.jpg

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Grotman schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:42:
Ja mar toen was je ook de sjaak als je per ongeluk de contracten van je spelers liet aflopen. Waren ze mooi weg. Mooie tijd. Ribery en Ibra voor 40k.. En ratinfs van 99!

Zag vandaag dat Akinfenwa een Pro kaart van 95 heeft gekregen, ook ziek! Zijn meer spelers die hun eigen kaart met enorme boost krijgen. Wil wel eens tegen 1 spelen om te zien hoe goed ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbacon
  • Laatst online: 14-03 14:32
llovesoccerx7 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:36:
Ik speel sinds vanavond is met deze opstelling: http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/164317

Heb nog niks verloren tot nu toe 4 games. Het spel blijft lekker breed en tiki taka, :D
Dat lijkt me wel wat, ben jij nog enthousiast? Kroos z'n geld waard, lijkt me wat traag voor het tiki-taka?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
elbacon schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:27:
[...]

Dat lijkt me wel wat, ben jij nog enthousiast? Kroos z'n geld waard, lijkt me wat traag voor het tiki-taka?
Ik ben een Kroos fan heb ik shirts van hem haha :$. Ik speel heel fifa 14 met hem. Je moet hem gewoon goed gebruiken en het is een assist monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
llovesoccerx7 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 20:44:
[...]

Ik ben een Kroos fan heb ik shirts van hem haha :$. Ik speel heel fifa 14 met hem. Je moet hem gewoon goed gebruiken en het is een assist monster.
Dankje, zo heet ik ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
garriej schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:24:
[...]

Grappig dat dit dan de eerste FIFA is waar het mij met een snelle spits ook in 70% van de gevallen dat ik tegen een wat minder snelle verdediger sta ook gewoon lukt om vanaf de aftrap door te lopen en 1 op 1 te komen. Zoals iemand anders in de reply's al aangeeft gaat dat gewoon veel te makkelijk bij deze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:23
Dat proberen ze wel veel ja, vanaf de aftrap meteen een solo dribbel richting het doel.
Met een beetje mazzel kun je nog schieten ook, en dan wil ie er ook nog wel invliegen..
Dat is inderdaad vrij makkelijk, al zul je toch wel heel goed moeten dribbelen wanneer je dubbele dekking inzet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Ik snap die +15% kaarten niet zo goed. Kun je oneindig vaak op een speler gebruiken? Of maar maximaal 1 per speler die dan actief is? Anders zou je een speler met alles 100 kunnen creëren.?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

dutchgio schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:22:
Dat proberen ze wel veel ja, vanaf de aftrap meteen een solo dribbel richting het doel.
Met een beetje mazzel kun je nog schieten ook, en dan wil ie er ook nog wel invliegen..
Dat is inderdaad vrij makkelijk, al zul je toch wel heel goed moeten dribbelen wanneer je dubbele dekking inzet,
Zowel bij m'n primo als bij mijn bench team komen ze niet door de verdediging heen met deze grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
FireFoz schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:40:
Ik snap die +15% kaarten niet zo goed. Kun je oneindig vaak op een speler gebruiken? Of maar maximaal 1 per speler die dan actief is? Anders zou je een speler met alles 100 kunnen creëren.?
1 per speler en is slechts 1 wedstrijd actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
[quote]bbblije schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:40:
[...]

Zowel bij m'n primo als bij mijn bench team komen ze niet door de verdediging heen met deze grap.
[/quote

Dit komt omdat ze in 15 de verdediging ongeveer op de 16 meter lijn opstellen bij de aftrap. Dit als reactie op de 'kick-off glitch' van fifa 14. Je kunt door direct druk te zetten al veel voorkomen. Daarnaast met CB de spits naar buiten drukken zodat het lastiger wordt om te scoren. Of zoals zoveel doen: "park the bus".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Riemer schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:44:
[quote]bbblije schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:40:
[...]

[/quote

Dit komt omdat ze in 15 de verdediging ongeveer op de 16 meter lijn opstellen bij de aftrap. Dit als reactie op de 'kick-off glitch' van fifa 14. Je kunt door direct druk te zetten al veel voorkomen. Daarnaast met CB de spits naar buiten drukken zodat het lastiger wordt om te scoren. Of zoals zoveel doen: "park the bus".
Idd als ik het zie gebeuren dan druk ik, als n'gek op de D-pad. De pace van mijn centrale middenvelder is ook hoog genoeg om er voor langs te kappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Mensen die al met Thiago Silva hebben gespeeld?

Wat zijn daar de reactie's over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik lag half te slapen en Fifa 15 points voor PC gekocht ipv van PS4. Heeft iemand intersse in ruilen? of over nemen?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Voor welke zouden jullie gaan, en Waarom?

Optie1:
http://www.futhead.com/15/squads/3699069/
Optie2:
http://www.futhead.com/15/squads/3699276/

Speel nu met optie 2, maar op de een of andere manier schiet Tevez echt dramatisch, terwijl ik in een voorgaand team met sturridge zowat alles raak schoot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
llovesoccerx7 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:21:
Mensen die al met Thiago Silva hebben gespeeld?

Wat zijn daar de reactie's over?
Zelfs nog niet 1x tegen hem of David Luiz gespeeld! Geen idee dus. Ik ben nooit zo'n Silva fan geweest trouwens. Ik vind hem als CB aan de kleine kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben helemaal overstag gegaan. Ik had een team van 900K, speelde opzich wel ok maar soms kwam ik tegen teams te spelen die mij compleet van het veld speelden.

De hoofdrolspelers in deze teams waren: Doumbia, Emenike, Martins, Musa of Ibarbo

Dus pace, pace en nog een pace. Heb nu zelf een cheap-ass team van maximaal 50K gemaakt met Doumbia en Musa voorin met een hunter chem kaart erop. Dit geeft Doumbia een pace van 97 en Musa 96. Ze schieten misschien wat minder goed als een Falcao of Lewandowski maar meestal ben ik nu in de eerste 30min van de wedstrijd al iets van 8x alleen voor de keeper geweest en win ik wedstrijden nu soms met dubbele cijfers (4de divisie inmiddels).

Bewijst voor mij wel dat deze Fifa puur en alleen om pace draait en niet om hoge ratings van spelers.

De opstelling die ik hiervoor gebruik is 422(2).

Ik heb nu het volgende team:https://www.easports.com/...howoffId=c8DwxEL7bEs3:360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:45:
Ik ben helemaal overstag gegaan. Ik had een team van 900K, speelde opzich wel ok maar soms kwam ik tegen teams te spelen die mij compleet van het veld speelden.

De hoofdrolspelers in deze teams waren: Doumbia, Emenike, Martins, Musa of Ibarbo

Dus pace, pace en nog een pace. Heb nu zelf een cheap-ass team van maximaal 50K gemaakt met Doumbia en Musa voorin met een hunter chem kaart erop. Dit geeft Doumbia een pace van 97 en Musa 96. Ze schieten misschien wat minder goed als een Falcao of Lewandowski maar meestal ben ik nu in de eerste 30min van de wedstrijd al iets van 8x alleen voor de keeper geweest en win ik wedstrijden nu soms met dubbele cijfers (4de divisie inmiddels).

Bewijst voor mij wel dat deze Fifa puur en alleen om pace draait en niet om hoge ratings van spelers.

De opstelling die ik hiervoor gebruik is 422(2).

Ik heb nu het volgende team:https://www.easports.com/...howoffId=c8DwxEL7bEs3:360
Dus wat wil je nu zeggen? Je irriteert je aan pacewhores en wordt er dan maar zelf 1? Gewoon leren spelen met een normaal team levert je meer skills op dan dom op snelheid te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Kluutmaran schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:08:
[...]

Dus wat wil je nu zeggen? Je irriteert je aan pacewhores en wordt er dan maar zelf 1? Gewoon leren spelen met een normaal team levert je meer skills op dan dom op snelheid te spelen.
Je moet gewoon rustig spelen tegen zulke mensen desnoods Park the bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik irriteer me er niet aan, dat heb ik nooit gezegd.

Ik heb alleen gezegd dat het voor velen, en mij inclusief, niet loont om te gaan voor de robben's, aguero's en lewandowski's, maar dat ik gewoon beter speel met goedkope spelers die voornamelijk pace als hoge stat hebben.

Nergens zeg ik dat ik me irriteer aan pacewhores. In tegendeel zelfs, zij zijn in mijn ogen veel slimmer dan de mensen die wel gaan voor de spelers van 200K+ en een paar leuke teams van 200K in totaal hebben te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Uhmm, dat handelen gaat redelijk lastig nu. Bijna elke spelers wordt zoveel geboden als de laagste buy now.. En met de tax maak je er geen winst meer op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
Kluutmaran schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:08:
[...]

Maar hij heeft wel gelijk. Pace is te belangrijk. Ja, je kan er tegen oefenen maar dan dus wel ten koste van andere dingen zoals bijvoorbeeld extreem verdedigend spelen.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Laatst online: 14-10 06:48
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:16:
Uhmm, dat handelen gaat redelijk lastig nu. Bijna elke spelers wordt zoveel geboden als de laagste buy now.. En met de tax maak je er geen winst meer op..
Shirtjes handelen gaat sick goed...Real shirtjes kopen voor 1300 en voor 2500 sellen :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Maichel schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:17:
[...]

Shirtjes handelen gaat sick goed...Real shirtjes kopen voor 1300 en voor 2500 sellen :)
Dan maak je -100 xD?

Laat maar editt :)

[ Voor 4% gewijzigd door llovesoccerx7 op 10-10-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:17:
[...]

Dan maak je -100 xD?

Laat maar editt :)
Nee haha, hij maakt 1000 winst per shirtje ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:13:
Nee ik irriteer me er niet aan, dat heb ik nooit gezegd.

Ik heb alleen gezegd dat het voor velen, en mij inclusief, niet loont om te gaan voor de robben's, aguero's en lewandowski's, maar dat ik gewoon beter speel met goedkope spelers die voornamelijk pace als hoge stat hebben.

Nergens zeg ik dat ik me irriteer aan pacewhores. In tegendeel zelfs, zij zijn in mijn ogen veel slimmer dan de mensen die wel gaan voor de spelers van 200K+ en een paar leuke teams van 200K in totaal hebben te staan.
Je schrijft "beter speel" maar ik lees dit als "win". Het zegt naar mijn mening niets over je spel, of althans over hoe ik denk over hoe voetbal er "mooi" uitziet. Ik besef dat winnen natuurlijk voorop staat maar gaat dit ten koste van alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Ik vind het wel leuk om tegen snelheidssletjes te spelen, speel ze kapot. Ja er glipt wel eens iemand door heen, maar dat gebeurd ook met Hunterlaar :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Maichel schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:16:
[...]

Maar hij heeft wel gelijk. Pace is te belangrijk. Ja, je kan er tegen oefenen maar dan dus wel ten koste van andere dingen zoals bijvoorbeeld extreem verdedigend spelen.
Dit dus. En dan moet je Park the Bus gaan spelen, waardoor de afstand tussen je linies te groot wordt om goed te combineren, en moet je op zoek naar een snelle spits om op de counter gaan spelen.

Voor mij dus ook de reden dat ik neig om Ultimate Team maar weer te laten vallen en me te gaan focussen op Online Seasons. Het concept is leuk, maar de uitvoering in het geheel niet realistisch doordat pace te bepalend is en de AI over het algemeen niet slim genoeg is om zo goed opgesteld te staan met pressie naar voren dat ze eens een keer een bal kunnen onderscheppen. Hoe vaak, zoals hier ook al een aantal keer aangegeven, je verdedigers op iemand af lopen en dan stil gaan staan zonder in te grijpen, of eerst een stap naar voren doen om dan vervolgens pas mee te gaan lopen, is erg irritant en volledig onwerkelijk.

In Online Seasons heb ik daar minder last van, omdat je sowieso minder tegenstanders tegenkomt die bijvoorbeeld twee ontzettend snelle spitsen hebben, helemaal als je zoals ik je richt op ongeveer 3,5 - 4 sterren teams (speel vaak met Feyenoord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat in ieder geval niet ten koste van mijn coins, heb nu nog 700K over en heb 4 teams. Ik heb nog geen downside gezien van mijn overstap naar de goedkopere maar betere spelers.

Het enige wat ik wou zeggen met mijn post is dat het wellicht wijs is om je als nieuwe speler, of speler met weinig coins, niet blind te staren op de spelers met een rating van 85+ maar dat je soms ook een heel mooi en goed team kunt bouwen wat prima op kan tegen de teams van 1000K.

Ik geef daarbij gewoon aan wat voor mij heeft gewerkt en welke spelers daar een voorbeeld van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
donleone83 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:08:
[...]

Dit dus. En dan moet je Park the Bus gaan spelen, waardoor de afstand tussen je linies te groot wordt om goed te combineren, en moet je op zoek naar een snelle spits om op de counter gaan spelen.

Voor mij dus ook de reden dat ik neig om Ultimate Team maar weer te laten vallen en me te gaan focussen op Online Seasons. Het concept is leuk, maar de uitvoering in het geheel niet realistisch doordat pace te bepalend is en de AI over het algemeen niet slim genoeg is om zo goed opgesteld te staan met pressie naar voren dat ze eens een keer een bal kunnen onderscheppen. Hoe vaak, zoals hier ook al een aantal keer aangegeven, je verdedigers op iemand af lopen en dan stil gaan staan zonder in te grijpen, of eerst een stap naar voren doen om dan vervolgens pas mee te gaan lopen, is erg irritant en volledig onwerkelijk.

In Online Seasons heb ik daar minder last van, omdat je sowieso minder tegenstanders tegenkomt die bijvoorbeeld twee ontzettend snelle spitsen hebben, helemaal als je zoals ik je richt op ongeveer 3,5 - 4 sterren teams (speel vaak met Feyenoord).
Ik begrijp je probleem maar hier kan je tegenstander ook last van hebben.. Hun verstoren jouw tactiek gewoon waardoor je niet aan je spel toe komt. Dat is frustrerend inderdaad maar dan moet je iets anders verzinnen.

Zelf ben ik er dus van overtuigd dat je pacewhores de kop in kan drukken, ja soms zo'n lobje die eroverheen gaat , doordat je verdedigers de bal nakijken.. so be it, hij heeft ook een tactiek, pas jouw tactiek daar op aan.

Ben misschien niet helemaal objectief, ik heb namelijk veel met en tegen vrienden geoefend ( FUT 14 & 15 ) waardoor ik met 4-3-3 en 4-2-3-1 sterk ben geworden.. Laat dat ook een tip zijn, ga oefenen met je team tegen maten of andere tweakers die geen pacewhore's zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel at FUT sinds Fifa11, ik weet hoe het spelletje werkt. Nu moet ik toegeven dat Fifa15 weer anders is als 14 maar dat is ieder jaar zo.

Ieder jaar gaat ook iedereen op zoek naar de zwaktes in het spel, om daar gebruik/misbruik van te maken. Zo werkt het gewoon met spellen die je tegen elkaar speelt, je speelt om te winnen.

Ik merk gewoon dat, net zoals bij Fifa 13, het weer draait om snelheid. Het kan best zijn dat EA nog een patch uitbrengt waardoor dit van minder invloed zal zijn maar ik zie het voor dit jaar gewoon weer in dat pace de boventoon voert.

Dan kan je oefenen wat je wilt om ook lekker te kunnen spelen met spelers van hogere rating maar met minder snelheid of je kan je er gewoon bij neerleggen en gebruik maken van de zwakte van het spel en ook voor pace te gaan.

Zo hoef je niet voor dure spelers te sparen maar heb je een heel team voor de waarde van 1 van die dure spelers.

Als voorbeeld: Ik heb een team gehad met Zlatan. Tuurlijk een beest van een speler, ik speel graag met hem en vind het ook gewoon leuk om met Zlatan te spelen.

Maar ik koop Zlatan voor 800K en Doumbia voor 8K. Ik schop er 4x zoveel in met Doumbia waardoor ik meer spelplezier heb dan puur het spelen met Zlatan.

Een ander punt is dat ik het mooi vind om teams te maken, hybrids. Wat is het slimste, wat zijn mooie workrates voor welke positie, welke speler kan ik daarbij inpassen en meer van dat soort ongein. Met het gebruik van deze andere spelers kom je dan ook bij spelers uit die je anders nooit zou uitproberen, wat het ook weer leuk maakt.

Ik snap dat oefenen met tikkie takkie voetbal uiteindelijk wel wat vruchten zal afwerpen maar ik krijg daar lang zoveel plezier niet van als bij de 30ste minuut de 4-0 te maken en dat die andere weer rage quit.

Maar misschien ben ik daar wel de enige in :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Uberoon schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:27:
[...]

Ik begrijp je probleem maar hier kan je tegenstander ook last van hebben.. Hun verstoren jouw tactiek gewoon waardoor je niet aan je spel toe komt. Dat is frustrerend inderdaad maar dan moet je iets anders verzinnen.

Zelf ben ik er dus van overtuigd dat je pacewhores de kop in kan drukken, ja soms zo'n lobje die eroverheen gaat , doordat je verdedigers de bal nakijken.. so be it, hij heeft ook een tactiek, pas jouw tactiek daar op aan.

Ben misschien niet helemaal objectief, ik heb namelijk veel met en tegen vrienden geoefend ( FUT 14 & 15 ) waardoor ik met 4-3-3 en 4-2-3-1 sterk ben geworden.. Laat dat ook een tip zijn, ga oefenen met je team tegen maten of andere tweakers die geen pacewhore's zijn :P
En dat doe ik dus in Online Seasons :) Als Tweakers willen spelen op de 360: DutchLeon. Ik vind mezelf overigens ook een redelijk sterke speler. Alleen pacewhores die vanaf de aftrap gaan lopen met een sterke en snelle spits heb ik moeite mee. Komt ook doordat ik veel positioneel inzicht en kracht in mijn twee verdedigende middenvelders en mijn twee centrale verdedigers heb, maar weinig snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Heeft er iemand goede ervaringen met Balotelli in een 4-3-3 systeem?

https://www.easports.com/...howoffId=dETXNZFUbEty:360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Balotelli alleen gebruikt in een 2-spitsen systeem maar het is niet de Balo van Fifa13 en 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Het valt me op dat 4321 veel gespeeld wordt door veel mensen maar ik heb het is geprobeerd.
Maar bij mij gaan ze klaar staan voor een sprint als ik een lange bal geef of iets dergelijks.

Iemand anders ervaring met de opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Vecodo schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:40:
Heeft er iemand goede ervaringen met Balotelli in een 4-3-3 systeem?

https://www.easports.com/...howoffId=dETXNZFUbEty:360
Ik ben een career met Liverpool gestart, heb er een aantal wedstrijden opzitten nu. 4231 speel ik. Maar ik vind Balotelli een beetje tegenvallen. Zijn handelingssnelheid is echt traag, lijkt wel of hij er geen zin in heeft soms (net als IRL :+ ). Dit is ook te zien aan zijn workrates: L/L. Verder is hij wel een sterke speler.
Als je met 1 spits speel, is hij niet de ideale spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:44:
Het valt me op dat 4321 veel gespeeld wordt door veel mensen maar ik heb het is geprobeerd.
Maar bij mij gaan ze klaar staan voor een sprint als ik een lange bal geef of iets dergelijks.

Iemand anders ervaring met de opstelling?
Ik heb deze ook wel veel gebruikt. Puur om de reden dat ik het niet waard vond om Robben en Reus op RM en LM te hebben maar ze wel in de aanval wou gebruiken. Werkte wel heel erg goed hoor. Kreeg alleen ook erg veel tegendoelpunten want lag er open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Laatst online: 16:26

rSNNN

Titel ondertitel

Ik heb nu dit team in elkaar kunnen zetten:

https://www.easports.com/...howoffId=iZrb9IksnLsEh:pc

Ben er zelf wel tevreden over. Weet niet of iemand keertje zin heeft om een potje te doen?

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 15:28

Meneer iCy

swarma

Eerste "waardevolle" speler uit een pakje, fernandinho.

http://www.futhead.com/15/players/1068/fernandinho/

Kan hem wel gebruiken, maar wil net naar een "goed" duits team overstappen. Ach, als ik hem niet voor 25k kwijt krijg, dan gebruik ik hem zelf maar in mijn barclays team.

Zometeen maar eerst even paintballen met het werk na een welverdiend weekje center parcs. :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
rSNNN schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:27:

Ben er zelf wel tevreden over. Weet niet of iemand keertje zin heeft om een potje te doen?
Ik vind benzema echt stront sorry. Had Dos Santos er naast scoorde hattricks en wel meer in 1 wedstrijd en dan komt hij eraan die nauwelijks iets toevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benzema was juist bij mij erg lekker. Beetje zoals Balotelli in Fut13 was.

Dos Santos zou ik dan ipv Negredo doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:29:
[...]

Ik vind benzema echt stront sorry. Had Dos Santos er naast scoorde hattricks en wel meer in 1 wedstrijd en dan komt hij eraan die nauwelijks iets toevoegd
Benzema heeft 24 doelpunten in 21 wedstrijden. Negredo heb ik 1 wedstrijd en die heeft er gelijk 3 inliggen. Ben wel tevreden over deze spitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
rSNNN schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:27:

Hoe de n**k komt men in hemelsnaam zo snel aan zulke kaarten, transfer markt zeker? Dan nog heb ik bij lange na niet voldoende coins om deze kaartjes aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:36
Snap het ook nooit dat mensen zo snel zoveel coins hebben, zie nu al spelers met meer dan 750K coins.

Ja als je een Ronaldo o.i.d. krijgt dan heb je dat maar sommigen harken dat bij elkaar d.m.v. handelen. Hoe dan? :D

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fifapoints mensen, fifapoints :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Sommigen gooien er geen honderden euro's er door heen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je heeeeeeeeel veel handelen of geluk hebben met een pakje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Ik vertik het om daar extra voor te gaan betalen, dan maar wat meer geduld :D..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Pepigno schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:51:
[...]

Hoe de n**k komt men in hemelsnaam zo snel aan zulke kaarten, transfer markt zeker? Dan nog heb ik bij lange na niet voldoende coins om deze kaartjes aan te schaffen.
1x neymar en 1x di maria gekregen :) daardoor kon ik dit team bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Pepigno schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:51:
[...]

Veel mensen kopen coins met echt geld. En als je dan veel pakjes koopt, dan heb je een grote kans dat je een goede speler krijgt die je voor veel kunt verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Niemand interesse voor PC FIFA 15 points? mag weg voor 15 eur (2200 points) :/

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

DJkim schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:12:
Hoe kan je die overzetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
DJkim schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:12:
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de cirkel rond is voor mijn Martins & Doumbia squad. Hij kan op 2 manieren voor zover ik kan zien, iemand nog een betere optie? Ik kreeg deze niet rond met 442...

Afbeeldingslocatie: http://www.futwiz.com/images/shared-squads/pitch-169346.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.futwiz.com/images/shared-squads/pitch-169384.jpg

Inderdaad per opstelling een speler met 7 chem wat makkelijk is op te lossen door een manager van die nationaliteit in de BPL.

En de squad met de BPL verdedigers zou nog met Kompany en Koscielny kunnen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Niet zo bijdehand doen he

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
DJkim schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:27:
[...]

Niet zo bijdehand doen he
Ik geef gewoon antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:36
Spelen Doumbia en Musa nou echt zo fijn? Zie ook wel eens Emenike erbij...

Dus staat dit tweetal/drietal garant voor doelpunten?

[ Voor 27% gewijzigd door GAITii op 10-10-2014 15:30 ]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAITii schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:30:
Spelen Doumbia en Musa nou echt zo fijn? Zie ook wel eens Emenike erbij...

Dus staat dit tweetal/drietal garant voor doelpunten?
In mijn ogen staat dit zeker garant voor doelpunten. Echter met Musa en Doumbia wil het ook prima maar dit zijn de 2 highest rated spelers met meeste pace die je voorin kunt hebben. Emenike kan natuurlijk ook maar die komt niet met een hunter kaartje op 96 of 97 pace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
bah, pacewhoring...
Dat is voor mensen die niet fatsoenlijk Fifa kunnen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:34:
bah, pacewhoring...
Dat is voor mensen die niet fatsoenlijk Fifa kunnen spelen ;)
Haters will always hate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Nah, niet haters.
Ik speel alleen zo vaak tegen dat soort teams dat het niet erg leuk meer is.
Win bijna altijd van ze doordat ik wel overspeel en af en toe met wat trucs ze voorbij ga omdat ze er 9 van de 10 keer geen donder van kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
Weet iemand waarom ik niet op de web app kan handelen met mijn actieve team waar ik laatst een potje mee heb gespeeld maar niet heb afgemaakt? Is dit omdat ik nog een soort van in het spel zit?

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 14:31
Kan iemand mij vertellen hoe je het moet verdedigen tegen pace losers die vanaf de aftrap naar je doel toe sprinten? Druk zetten met r1 of l1 (automatisme dus weet niej welke het is) of naar achteren blijven lopen want de ai is te retarded en je komt er altijd langs met pace.. hoe doen jullie het dan? Je cdm heeft ook geen nut want daar zijn ze gelijk langs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Mijn aanpak is misschien niet alles, maar bij de aftrap van de tegenstander loop ik altijd meteen achteruit met de speler die actief is.
Dan een tweede verdediger erbij roepen (RB, of R1 op PS) en zorgen dat de actieve speler ervoor blijft en eventueel gaten dichtloopt.
Dan een tackle timen.

Heel soms komen ze er nog wel doorheen, maar dat gebeurd eigenlijk zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 23:31
http://gyazo.com/284c6575a4208ee89fd49c1bbcb37e58
Waarom word ik tegen dit soort teams gematched. Ik ben net div 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat hij ook in div 7 zit :)

Qua team maakt het niks uit, hij heeft gewoon ook 3 divisies gewonnen en zit net als jou in div 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Wat zijn die dingen zoals flair en long shot taker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53

Kju

Ik ben ook net begonnen met online fut spelen, laagste divisie, net een paar wedstrijden gespeeld en wordt gewoon met vergelijkbare tegenstanders gematched.

https://www.easports.com/...owoffId=iH9oWcsHnLsIz:ps3

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn de traits van bepaalde spelers.

Als je clubs een beetje kent weet je dat je voor je Pro ook bepaalde traits kunt vrijspelen. Denk hierbij aan diving header, fancy flicks. Zo moet je deze traits ook zien. Flair is (volgens mij) hakjes e.d. en de long shots taker spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:02:
Ik ben ook net begonnen met online fut spelen, laagste divisie, net een paar wedstrijden gespeeld en wordt gewoon met vergelijkbare tegenstanders gematched.

https://www.easports.com/...owoffId=iH9oWcsHnLsIz:ps3
Dit is gewoon puur toeval. Je kunt prima met een bronzen team in div 1 terecht komen en zo kun je met messi en ibra bijvoorbeeld nog prima in div 10 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Kan bijna niks stijgen door dit soort kut dingen. Hoezo word ik gematched tegen een team veel beter?
Btw wat kan ik mt die traits? Zjin ze dan beter met long shots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
IAmNice schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:15:
Kan bijna niks stijgen door dit soort kut dingen. Hoezo word ik gematched tegen een team veel beter?
Btw wat kan ik mt die traits? Zjin ze dan beter met long shots?
Kalm aan :)

Voor je gaat ragen eerst even de basics helder hebben.

Matchmaking in seasons vind plaats a.d.h.v. een soort ELO rating: http://nl.wikipedia.org/wiki/Elo-rating Hoe dit exact werkt weet (naar ik weet) niemand buiten EA om. Het komt er op neer dat je gekoppeld wordt aan vergelijkbare spelers!!! Het kan dus zo zijn dat je gekoppeld wordt aan iemand met een bronzen team maar ook aan iemand met Zlatan of Messi. De rating van de spelers heeft in seasons niets te maken met de matchkoppeling.

Matchmaking in single matches werkt wel a.d.h.v. teamrating. Wil je dus gekoppeld worden aan vergelijkbare teams maar wellicht veel betere spelers dan stel ik voor dat je single matches gaat spelen.

Traits kun je niet heel veel mee in FUT. Een aantal zoals flair zijn leuk omdat je dan bepaalde fancy flicks e.d. wel kunt uitvoeren (RvP heeft dit bijv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:03:
[...]

Dit is gewoon puur toeval. Je kunt prima met een bronzen team in div 1 terecht komen en zo kun je met messi en ibra bijvoorbeeld nog prima in div 10 zitten.
In theorie heb je gelijk. Er zullen vast spelers zijn die met een bronzen team in divisie 1 terecht komen maar het zou mij verbazen als ze daarmee echt top kunnen spelen. Voor wat betreft je 2e voorbeeld ben ik het met je eens. Ik ben net begonnen op xbox en toen ik fifa 14 nog even speelde kwam ik vanaf divisie 10 echt alleen maar top teams tegen. Schrikbarend hoeveel gasten met Ronaldo en Messi echt niets klaarspelen en dus in divisie 9 blijven hangen. (Zit zelf trouwens net in divisie 6 en wordt ook behoorlijk van de mat gespeeld maar goed….)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Ik heb nog steeds het probleem dat mijn aanvallers niet mee naar voren rennen als in aanval. Ik loop zo vaak via de flank naar voren om vervolgens niemand te hebben om de bal aan te passen... Ik snap er niks van. De stand op ultra offensief helpt niet eens.

Niemand last van hier?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kloppen de workrates van je spelers niet :) je kunt ze ook zelf de diepte in sturen middels LB in te drukken, dan maken ze een run

Update op mijn MLS / BPL / Russia hybride met Doumbia en Martins IF werkt als een tiet. Team was wel expensive maar de pace is too much fun haha (dikke 500K):

Afbeeldingslocatie: http://www.futwiz.com/images/shared-squads/pitch-172081.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Echt ik snap dit spel niet. Ik moet eerst tegen super OP teams en daarna tegen een 60 chem team met alleen remy en braithwaite ofzo als noemenswaardige spelers. Hij sweat mij als een gek en ik verlies 2-6.
Hoe wil je dit spel ooit fatsoenlijk spelen tegen dit soort spelers. Dat hij elke goal ook nog eens 10x herhaalt helpt niet.

[ Voor 9% gewijzigd door IAmNice op 10-10-2014 22:50 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 63 Laatste