Omdat jij niet goed genoeg bent.IAmNice schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:47:
Echt ik snap dit spel niet. Ik moet eerst tegen super OP teams en daarna tegen een 60 chem team met alleen remy en braithwaite ofzo als noemenswaardige spelers. Hij sweat mij als een gek en ik verlies 2-6.
Hoe wil je dit spel ooit fatsoenlijk spelen tegen dit soort spelers. Dat hij elke goal ook nog eens 10x herhaalt helpt niet.
Maar dit is elk potje zo: http://gyazo.com/fad007cc07cf14f92c09f5fa8b1cd0b4
Hoe moet ik hiervan winnen.
Dit is niet eens een OP team... Hoge pace, redelijk. Maar veel hebben er een lage PHY, waardoor je ze zo van de bal zet.IAmNice schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:34:
Maar dit is elk potje zo: http://gyazo.com/fad007cc07cf14f92c09f5fa8b1cd0b4
Verwijderd
Ja dat team is helemaal niet OP...hij gebruikt niet eens Ibarbo 
Maar dat is gewoon een standaard team verder
Maar dat is gewoon een standaard team verder
Zo mijn teampje is wel even rond nu:

Ik ben er erg tevreden mee tot nu toe. Alleen Benzema vind ik nog niet je van het. Wellicht dat ik die nog verkoop en voor Balo + Insigne ga op links. Moet laatstgenoemde combi nog eens wat beter gaan testen
Zijn er trouwens mensen die Ribery al hebben getest? Ben wel benieuwd hoe hij speelt.
Ik ben er erg tevreden mee tot nu toe. Alleen Benzema vind ik nog niet je van het. Wellicht dat ik die nog verkoop en voor Balo + Insigne ga op links. Moet laatstgenoemde combi nog eens wat beter gaan testen
Zijn er trouwens mensen die Ribery al hebben getest? Ben wel benieuwd hoe hij speelt.
[ Voor 12% gewijzigd door London op 11-10-2014 13:08 ]
Tesla M3LR '21
Las Vegas schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:05:
Zo mijn teampje is wel even rond nu:
[afbeelding]
Lijken me geen leuke potjes tegen jou
Ja, ik heb hem gebruikt als leenspeler. Hij viel me vies tegen, was bijna onzichtbaar op het veld. Mijn bronzen en paar gouden spelers deden het vele malen beter.Las Vegas schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:05:
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Reus is the shit.Bananendoos schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:56:
[...]
Ja, ik heb hem gebruikt als leenspeler. Hij viel me vies tegen, was bijna onzichtbaar op het veld. Mijn bronzen en paar gouden spelers deden het vele malen beter.
Mooi, dan sla ik hem wel even over
Thanks. Wellicht Reus maar even proberen dan.
Tesla M3LR '21
Valt het jullie ook soms op dat de soekers opeens super hoog springt en de bal kopt?
Kan je dat bewust doen of paar teoval?
Kan je dat bewust doen of paar teoval?
Heb coins nodig... Wil zo graag Di Maria proberen 
Echter blijft dat een droom
Dit team heb ik gister gebouwd:
http://www.futhead.com/15/squads/3710256/
+ punten tot dusver:
Ramsey/Matic/de Gea
Twijfels:
van Persie/Mata/Fabregas
Mocht iemand nog tips hebben, dan hoor ik dit graag!
+ punten tot dusver:
Ramsey/Matic/de Gea
Twijfels:
van Persie/Mata/Fabregas
[ Voor 57% gewijzigd door Protax op 11-10-2014 17:26 ]
OkProtax schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:14:
'Heb coins nodig'Protax schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:14:
+ punten tot dusver:
Ramsey/Matic/de Gea
Twijfels:
van Persie/Mata/Fabregas
Heeft een team van 400k, houd toch op man das veel.
Costa voor RVPProtax schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:14:
+ punten tot dusver:
Ramsey/Matic/de Gea
Twijfels:
van Persie/Mata/Fabregas
Oscar voor Mata
Ramires voor Fabregas
Tesla M3LR '21
Ik snap gvd dat matchmaking niet. Het let echt voor geen meter op teams. Ik moet tegen een Diego Costa, Falcao, Aguero en Hazard. Ik verloor 2-3, maar het was echt niet te doen tegen hem. Teams waarvan 1 speler duurder zijn dan mijn hele team. Wat is dit.
In een bericht eerder vroeg je hier ook al naar en heb ik volgens mij een redelijk antwoord gegeven. Bij deze nogmaals een linkje met het advies: lees eens rustig door. Wederom: Teamrating wordt NIET gebruikt als matchmaking criteria in seasons.IAmNice schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:12:
Ik snap gvd dat matchmaking niet. Het let echt voor geen meter op teams. Ik moet tegen een Diego Costa, Falcao, Aguero en Hazard. Ik verloor 2-3, maar het was echt niet te doen tegen hem. Teams waarvan 1 speler duurder zijn dan mijn hele team. Wat is dit.
http://fifaaddiction.com/4116/fifa-matchmaking-explained/
[ Voor 5% gewijzigd door Riemer op 11-10-2014 20:18 ]
Meh vind het nergens op slaan. Vooral dat bronze bench.
Gast, je geeft altijd iets anders de schuld. Wees gewoon duidelijk voor jezelf dat je nog moet leren.IAmNice schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:51:
En dit ook hé scheids fluit af wanneer ik net kan scoren in 90ste minuut na aftrap.
Wat is het dan! Ik heb 500 potjes fifa world en 60-70 uur fifa 14. Maar hier in fifa 15 gebeurt de raarste dingen. De keepers doen ook niks goed. Pace is OP, dribbelen is OP.
[ Voor 9% gewijzigd door IAmNice op 11-10-2014 22:58 ]
Ik had dat ook allemaal pacewhores vanaf aftrap of sprinten langs de verdediging. Gewoon leren verdedigen.IAmNice schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:57:
Wat is het dan! Ik heb 500 potjes fifa world en 60-70 uur fifa 14. Maar hier in fifa 15 gebeurt de raarste dingen. De keepers doen ook niks goed. Pace is OP, dribbelen is OP.
Ik zet druk en ze gaan er langs. Doe ik dat niet dan gaan ze naar mijn goal komen en schieten. Wat is het best?
Net met 11-1 afgeslacht
Was een depressieve bedoeling! M'n verdediging (ik) was aan het blunderen. Elkaar in de weg lopen, de bal voor eigen voeten weg vallen/strompelen. Ik dacht met nieuwe (betere) spelers gaat het beter, maar ik vond het met m'n goedkopere team toch makkelijker verdedigen.

YouTube: FIFA 15 ultimate team
0-7 verloren. 4 kopballen uit corners, een goal waarbij mijn keeper de terugspeelbal in de goal laat lopen, een lulig dribbel langs de keeper goal en dit.
Dit is me nooit overkomen in de ander fifa versies.
0-7 verloren. 4 kopballen uit corners, een goal waarbij mijn keeper de terugspeelbal in de goal laat lopen, een lulig dribbel langs de keeper goal en dit.
Gasten zeik niet zo, als ze te makkelijk doorlopen vanaf de aftrap doe je echt iets fout.
Ga 541 spelen ofzo want dat gezeur over pace spelers, dribbel mongolen enz enz pffff
Leer gewoon fifa spelen en verdedigen is er niks aan het handje.
Enige waar ik me aan stoor zijn de keepers die soms een bal die recht op ze afkomt door laten omdat ze 3 seconden te laat reageren.
Al,levert dat wel leuke replays op
Nog 200k en dan heb ik robben binnen
Ga 541 spelen ofzo want dat gezeur over pace spelers, dribbel mongolen enz enz pffff
Leer gewoon fifa spelen en verdedigen is er niks aan het handje.
Enige waar ik me aan stoor zijn de keepers die soms een bal die recht op ze afkomt door laten omdat ze 3 seconden te laat reageren.
Al,levert dat wel leuke replays op
Nog 200k en dan heb ik robben binnen
Helaas werkt dat niet zo... Je wordt toch als het goed gematched met mensen die even goed zijn.
Wat doe ik dan fout als ik druk zet en zijn speler van de bal af probeer te zetten.
Wat doe ik dan fout als ik druk zet en zijn speler van de bal af probeer te zetten.
Ik moet zeggen dat ik af en toe ook misbruik maak van de kick-off rush, als er in de 90e minuut een gelijkmaker gescoord wordt, en ik dan 'razend' word.
Verder zijn geplaatste schoten in de korte hoek OP. In een wedstrijd met 5-0 gewonnen en 3x zo gescoord:
Mijn team overigens: http://www.futhead.com/15/squads/3303363/
Verder zijn geplaatste schoten in de korte hoek OP. In een wedstrijd met 5-0 gewonnen en 3x zo gescoord:
Mijn team overigens: http://www.futhead.com/15/squads/3303363/
[ Voor 6% gewijzigd door chengbondkwok op 12-10-2014 10:20 ]
Ik stond op 15 punten in division 6. 19 nodig om de titel te halen. Ik win mn wedstrijd, kom op 18 en Fifa zegt.. congratulations! You have won the division title!
Wat kan ik aan de timing van mijn strikers doen? Ik vind dat ze te laat gaan lopen.
En hoe kan ik de verdediging zijn man laten blijven dekken? Het komt met enige regelmaat voor dat ik uitgespeeld wordt voor het doel, omdat mijn verdediging zich op 1 man stort. Of is dit echt aan de speler? tweede speler (AI) voor de bal laten gaan en zelf de inlopende speler dekken?
Ik speel om en om met deze teams:
http://www.futwiz.com/en/custom-squad/13979 en http://www.futwiz.com/en/custom-squad/13984
Op zich begin ik het spel aardig onder de knie te krijgen, maar er blijven potjes tussen zitten waarin ik totaal van het veld gespeeld word. Oefenen, oefenen, oefenen!
En hoe kan ik de verdediging zijn man laten blijven dekken? Het komt met enige regelmaat voor dat ik uitgespeeld wordt voor het doel, omdat mijn verdediging zich op 1 man stort. Of is dit echt aan de speler? tweede speler (AI) voor de bal laten gaan en zelf de inlopende speler dekken?
http://www.futwiz.com/en/custom-squad/13979 en http://www.futwiz.com/en/custom-squad/13984
Op zich begin ik het spel aardig onder de knie te krijgen, maar er blijven potjes tussen zitten waarin ik totaal van het veld gespeeld word. Oefenen, oefenen, oefenen!
[ Voor 96% gewijzigd door bbblije op 12-10-2014 12:52 ]
Ik heb ook wel eens dat ik nog twee wedstrijden over hebt en dan 1 punt te kort kom een divisie te winnen of de titel dan zeg fifa ook gefeliciteerd.. of ik ben dan net nog 1 punt te kort met 1 of twee wedstrijden en ik wordt dan een divisie terug gezetTha-PC-Legend schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:43:
Ik stond op 15 punten in division 6. 19 nodig om de titel te halen. Ik win mn wedstrijd, kom op 18 en Fifa zegt.. congratulations! You have won the division title!
A Soldiers manual and a pair of boots.
Dit heb ik ook elke keer. Benzema en Neymar doen amper hun best om naar voren te lopen in balbezit. Ik neig ernaar om ook maar is een goedkope Pace spits te halen....bbblije schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:36:
Wat kan ik aan de timing van mijn strikers doen? Ik vind dat ze te laat gaan lopen.
Ik snap penalties ook niet. Ik raak een speler amper aan en hij valt om. PENALTY. Keeper duikt vol op de enkels van mijn aanvaller. NIKS.
Wat doe je daar dan ook met je keeper?!IAmNice schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 00:40:

Ik was na die terugspeelbal bezig om de bal weer weg te trappen. Valt hij ineens om. Hij liet ook een andere terugspeelbal gewoon in de goal lopen.
Trouwens waar kan ik speler intructies opslaan. Kan het echt nergens vinden.
Trouwens waar kan ik speler intructies opslaan. Kan het echt nergens vinden.
heerlijk team dit
hoi
Wijnaldum is inderdaad een geweldenaar samen met Sneijder. Gouden duo. Depay valt alleen een beetje tegen.....Kr44nVogel schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 17:51:
[...]
heerlijk team ditnet gemaakt en speelt lekker weg. Vooral Wijnalbum voorin
ja klopt Depay valt een beetje weg ziet hem weinig. Narsingh hetzelfde. Fer een beest samen met van Dijk en Vlaar zelfs de snelle sweaty spelers komen er maar moeilijk langs. Vind wel dat ze heel snel die aftrapbug moeten fixen. Echt iedereen gebruikt dit online.
hoi
Holy shit die sweaty teams. IF lacazette,emmenike,IF martins, musa. Ik kon niks
Ik heb een klein probleempje. Ik wilde vanavond met een maat Fut op de PS4 spelen (2 players). Ik heb hem ingelogd als Gast, maar dan mag hij niet meedoen omdat hij dan geen PSN account heeft. Op welke manier kan ik fixen dat hij alsnog gewoon met mij mee kan spelen? Denk dat ik niet 2x in kan loggen op mijn console?...
Nieuwe gebruiker aanmaken met nieuw PSN account, die kies je dan in plaats van "gast".
Als hij zelf een PS4 heeft kan ie ook z'n eigen account gebruiken.
Als hij zelf een PS4 heeft kan ie ook z'n eigen account gebruiken.
Kan je in Ultimate Team met twee spelers spelen dan?
Morgenavond komt een maatje bij mij langs, zou wel tof zijn om dan FUT te doen
Ja dit kan, gewoon op 3hoekje drukken bij het shirtje kiezen daaro.Protax schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:58:
Kan je in Ultimate Team met twee spelers spelen dan?
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Dit is gewoon bullshit. Ik had in de 120ste minuut een voorzet. Die werd ingetikt door zijn verdediger. GEEN GOAL. !?!?!?!?
Volgens mij kan jij wel een break gebruiken met FUTIAmNice schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:46:
Dit is gewoon bullshit. Ik had in de 120ste minuut een voorzet. Die werd ingetikt door zijn verdediger. GEEN GOAL. !?!?!?!?
Net zoals een jongen uit m'n klas, 3 controllers/jaar gaan er daar door heen... Geen eens een grapjechengbondkwok schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:52:
[...]
Volgens mij kan jij wel een break gebruiken met FUT
Signature
Ik kom gewoon al zo veel bullshit tegen. Het is niet normaal. Ik kan mijn player instuctions niet eens opslaan.
[ Voor 29% gewijzigd door IAmNice op 12-10-2014 22:11 ]
Doe eens normaal met die reacties. Dit topic is toch helemaal niet leuk als we pagina's lang gezeur moeten doorlezen?
Leer gewoon van je fouten en speel verder. Er zijn vele miljoenen mensen bij wie het wel goed gaat, die hebben echt geen ander spel ofzo.
Leer gewoon van je fouten en speel verder. Er zijn vele miljoenen mensen bij wie het wel goed gaat, die hebben echt geen ander spel ofzo.
+1
Ik ga zo eindelijk robben aanschaffen
Ik ga zo eindelijk robben aanschaffen
Helpt ook niet EA het spel nog steeds niet balanced heeft na al die jaren... Vooral pace is te OP.
Gast mischien snap je gewoon niet hoe je moet spelen?
Waarom heb ik er geen last van en met mij 99% van hier?
Is er een bug dat je DNF-rating zakt wanneer je tegenstander het spel verlaat? Heb inmiddels een DNF-rating van 0,17 terwijl ik zelf nooit ragequit of het spel voortijdig afsluit. Mijn tegenstanders in FUT quiten echter 50% van de keren voortijdig. Het resultaat: Verlies bijna meer in contracten dan het me oplevert(200 coins per wedstrijd zijn geen uitzondering)
Dat jij nog geen problemen hebt betekent niet dat ze niet bestaan. Forums zitten vol met ontevreden mensen. Het is gewoon idioot hoe op spelers/teams met high pace zijn. En dan heb je ook de aftrap, wat een nare exploit..jarnoz schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:35:
Gast mischien snap je gewoon niet hoe je moet spelen?
Voor de miljonairs onder onsz:
Oo dit moment gaan er af en toe robbens weg voor 500k terwijl ze 550k waar zijn overdag.
Oo dit moment gaan er af en toe robbens weg voor 500k terwijl ze 550k waar zijn overdag.
Net een andere rare iets gevonden. Tegenstander scoorde nadat hij vanaf de eigen helft een indirecte vrije trap nog nemen. Hele lange lage steekpaas die precies bij zijn speler kwam en toen was het makkelijk afmaken. Heb hem wel daarna teruggepakt met precies dezelfde soort goal maar toch...
Dat is niet raar, je tegenstander heeft gewoon de kwaliteit om die bal op zo'n manier klaar te leggen.IAmNice schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:10:
Net een andere rare iets gevonden. Tegenstander scoorde nadat hij vanaf de eigen helft een indirecte vrije trap nog nemen. Hele lange lage steekpaas die precies bij zijn speler kwam en toen was het makkelijk afmaken. Heb hem wel daarna teruggepakt met precies dezelfde soort goal maar toch...
Maar stop met klagen man, ondertussen al een paar pagina's met alleen gezeik van jou.
Het is ieder jaar wat, FIFA 13; pace te OPIAmNice schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:10:
FIFA 14: Kopballen en kick-offglitch
FIFA 15: Afstandsschoten, pace en kick-offglitch.
Werd dit eruit gehaald? nee. Dus zeik alsjeblieft niet zo of anders verkoop je je spel lekker, nu krijg je er nog wat voor.
Een bal zoals jij omschrijft heb ik in FIFA 14 een stuk of 5 keer gemaakt omdat ik die kick-off glitch deed en hij er van eigen helft in vloog. Niet zo speciaal...
Ik baal er nog steeds van dat mijn account is gehacked, mn coins en spelers zijn weg, sinds 3 Oktober.
Heb nu weinig zin om weer helemaal overnieuw te beginnen met Fut
Waardeloos, een nieuw spel net een week gespeeld en dan dit...
Revive the guild!
had gisteren ook ineens een Russisch sms gekregen op me telefoon met een account codeJelte,89 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:56:
Ik baal er nog steeds van dat mijn account is gehacked, mn coins en spelers zijn weg, sinds 3 Oktober.
Hoe wordt een account normaal gesproken gehackt? Jelte, hoe is het bij jou gebeurd? Enig idee? Wat wordt gevraagd in die Russische sms?
PSN: ButsMG
je krijgt een code als via een andere ip adres word geprobeerd in te loggen, aan de hand van de code kun je inloggenMasegate schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:09:
Hoe wordt een account normaal gesproken gehackt? Jelte, hoe is het bij jou gebeurd? Enig idee? Wat wordt gevraagd in die Russische sms?
Heeft iemand hier een antwoord op? Ik zou graag leren hoe ik dit doe.bbblije schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:36:
Verwijderd
Je kunt spelers diep laten lopen door LB in te drukken (Xbox One).bbblije schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:17:
[...]
Heeft iemand hier een antwoord op? Ik zou graag leren hoe ik dit doe.
Om een verdediger druk te laten zetten gebruik je (volgens mij) RB. Wel oppassen, kan voor grote gaten in je verdediging zorgen
Zoals dit team?IAmNice schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 18:34:
Holy shit die sweaty teams. IF lacazette,emmenike,IF martins, musa. Ik kon niks
https://www.easports.com/...howoffId=kuYWJzugbEJ5:360
Je moet altijd op de workrates letten bij het aankopen van spelers. Wat me opvalt is dat van jouw 4 spitsen, er maar één is met een hoge aanvallende workrate (G. Rossi). De andere spitsen hebben alle 3 medium aanvallende workrates wat in feite inhoudt dat ze minder (snel) druk naar voren zullen zetten. Goed letten op de workrates dus.bbblije schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:17:
[...]
Heeft iemand hier een antwoord op? Ik zou graag leren hoe ik dit doe.
Daarnaast kan je inderdaad LB of L1 indrukken tijdens het passen, wat er voor zorgt dat de passende speler een sprint naar voren maakt voor een mogelijke één-twee.
Verwijderd
Het team wat je wil gaan bouwen gaat niet echt lekker werken. Ik heb Musa ook op CAM gehad maar die komt daar niet echt uit de verf. Zijn passing is gewoon te slecht terwijl de CAM veelal er staat om de laatste pass te geven.Remcom00 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:06:
Wil nu dit team gaan bouwen, heb nu dit team maar ik vind het niet lekker spelen.
Wat vinden jullie er van?
Hmm ja, daar was ik al bang voor...Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:13:
[...]
Het team wat je wil gaan bouwen gaat niet echt lekker werken. Ik heb Musa ook op CAM gehad maar die komt daar niet echt uit de verf. Zijn passing is gewoon te slecht terwijl de CAM veelal er staat om de laatste pass te geven.
Ik kan Musa ook gewoon gebruiken voor counters of breed naar een van de andere middenvelders spelen en dan naar voren, maar dat gaat waarschijnlijk ook niet werken.
Dan zet ik Eremenko of Dzagoev op CAM, ook prima spelers met goede passing alleen mis je dan wel de pace, maar nog steeds een dik team.
hoidoei
Verwijderd
Musa gewoon samen met Doumbia in de punt, meer pace kun je bijna niet krijgen 
Als je een CAM erachter wil werkt Valbuena wellicht? Lekkere speler is dat.
Als je een CAM erachter wil werkt Valbuena wellicht? Lekkere speler is dat.
Het ging in ieder geval ontzettend snel, Ik speelde FIFA tot kwart over 8, heb toen de computer afgesloten omdat we flikken maastricht gingen kijken, Nadien ging vrouwlief naar bed, en had ik nog ff zin om wat te handelen/spelen, (rond half 10) verder niks geen bijzonderheden qua opstarten oid, maar eenmaal in Fut aangekomen schrok ik me kapot, 16k aan coins over, en nog maar 4 spelers over, bij de log e.d. zag ik doumbia verkocht voor 12k (ken de speler niet eens, heb deze dus niet gekocht) RVP was verkocht (aangeboden op 54.500 met een nu kopen prijs van 55k)Masegate schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:09:
Ik was nog aan het oriënteren wat ik wilde (had 120k) ofzo en had dus niet echt super goeie/dure spelers, die wat is had waren allemaal "snel verkocht", en van het geld zijn nieuwe spelers gekocht (Erkin en Fenger voor resp. 40k en 100k) en direct voor weinig doorverkocht met een lage nu kopen prijs.
Tis gewoon frustrerend om nu opnieuw te beginnen/verder te gaan omdat ik niet eens weet ik of ik mijn spelers terug krijg...
Ik neem aan dat EA via IP kan zien dat ik het niet was...
Revive the guild!
Verwijderd
Zal wel wat meer bij komen kijken dan alleen een IP check vermoed ik.
Anders zou een persoon die vanaf zijn werk inlogt en deze praktijken uitvoert op zijn eigen account zo coins kunnen verhandelen onder andere accounts en zeggen dat hij/zij gehacked is.
Anders zou een persoon die vanaf zijn werk inlogt en deze praktijken uitvoert op zijn eigen account zo coins kunnen verhandelen onder andere accounts en zeggen dat hij/zij gehacked is.
wat ik lees is dat jelte een nieuwe origin account moet maken en dan contact moet zoeken met origin live chat
http://help.ea.com/nl/art...ccount-what-can-i-do-now/
[ Voor 30% gewijzigd door oostland33 op 13-10-2014 11:59 ]
Verdediger met 45 long passing die een perfecte 70 meter steekpaas maakt?jarti66 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 00:54:
[...]
Dat is niet raar, je tegenstander heeft gewoon de kwaliteit om die bal op zo'n manier klaar te leggen.
Maar stop met klagen man, ondertussen al een paar pagina's met alleen gezeik van jou.
Ik klaag omdat dit spel op vele vlakken niet klopt. Neem bijvoorbeeld Pace. Er is een reden waarom die Pace spelers van 75 rated 20x duurder zijn dan een 'minder Pace' 82 rated speler. Zou het zijn dat iedereen vind dat Pace op is? Je ziet real life ook niet dat Ibarbo 5-6x de prijs van Rossi is.
[ Voor 5% gewijzigd door IAmNice op 13-10-2014 13:09 ]
Verwijderd
Pace is ook OP, maar zo is er ieder jaar wel iets wat OP is. Ik denk dat hij meer bedoeld van "leg je er maar bij neer". Ik had eerst ook een duur team van bijna 1 miljoen coins maar die heb ik ingewisseld voor een goedkoper team met Musa en Doumbia voorin. Werkt prima en mij hoor je niet meer klagen.IAmNice schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:07:
[...]
Verdediger met 45 long passing die een perfecte 70 meter steekpaas maakt?
Ik klaag omdat dit spel op vele vlakken niet klopt. Neem bijvoorbeeld Pace. Er is een reden waarom die Pace spelers van 75 rated 20x duurder zijn dan een 'minder Pace' 82 rated speler. Zou het zijn dat iedereen vind dat Pace op is? Je ziet real life ook niet dat Ibarbo 5-6x de prijs van Rossi is.
Wil je dat niet dan zou ik gewoon maar seasons gaan spelen.
In het begin word vermeld dat als je een mail hebt gehad, maar die heb ik nooit gehad, er is 'gewoon' iemand geweest die mijn ww wist, en mijn beveiligingsvraag.oostland33 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:59:
wat ik lees is dat jelte een nieuwe origin account moet maken en dan contact moet zoeken met origin live chat
Revive the guild!
zo te horen ben je live gehackt?Jelte,89 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:11:
[...]
In het begin word vermeld dat als je een mail hebt gehad, maar die heb ik nooit gehad, er is 'gewoon' iemand geweest die mijn ww wist, en mijn beveiligingsvraag.
Raar verhaal. Iemand weet niet zomaar je ww en beveiligingsvraag. Ik ontving gister (xbox) 2 berichten over 'gratis packs'. Je hoeft alleen ff in te loggen met je ww en beveiligingsvraag om ze te claimen. Heb ik natuurlijk direct gedaan.......
Leg je er idd. Maar bij neer, dat doe ik ook en werkt beter. Ik speel graag 'mooi voetbal' met spelers die ik in het echt ook leuk vind en ik win daar vaak mee maar verlies helaas ook vaak door pace abusers of keepers die spastisch zijn of e.o.a. Aanval krijgen zodra de bal in de buurt is of een gemist schot omdat mijn spits zo nodig voor de bal moet gaan staan.Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:10:
[...]
Pace is ook OP, maar zo is er ieder jaar wel iets wat OP is. Ik denk dat hij meer bedoeld van "leg je er maar bij neer". Ik had eerst ook een duur team van bijna 1 miljoen coins maar die heb ik ingewisseld voor een goedkoper team met Musa en Doumbia voorin. Werkt prima en mij hoor je niet meer klagen.
Wil je dat niet dan zou ik gewoon maar seasons gaan spelen.
Ik blijf bij mijn 'mooi' voetbal. Bij mij geen Doumbia's of Ibarbo in de spits omdat dit 'effectief' is maar ik begrijp dat veel anderen dit wel doen en leg me daar bij neer, ieder zijn eigen ding.
Live denk ik juist niet, Ik ben 1.5uur offline geweest,
Je hebt gewoon een leuk team, met Ivanovic en RVP en nog ruim 100k, en even later log je in en is je team, en zijn je coins weg...
Huilen dit...
Je hebt gewoon een leuk team, met Ivanovic en RVP en nog ruim 100k, en even later log je in en is je team, en zijn je coins weg...
Huilen dit...
Revive the guild!
Inderdaad balen maar ik begrijp niet hoe dit dan gegaan is zonder dat men de beschikking had over jouw ww en geheime vraag. Ooit gedeeld met een ander oid?Jelte,89 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:20:
Huilen dit...
Contact met EA gehad? Ik heb goed ervaring met hun telefonische helpdesk in USA. Ik heb twee weken geleden een terugbelverzoek via EAhelp.com ingediend en nog geen 2 minuten later had ik James from Texas aan de lijn die me prima geholpen heeft. Wellicht het proberen waard?
Bij de Twitter van FIFA (EASPORTSFIFA) in de reacties worden ook van die fake tweets geplaatst. Zoals deze: Tweet. Dat je 5 gratis pakjes krijgt ofzo. Dan moet je naar een site, wat lijkt om de login van Origin, en dan moet je inloggen met je gebruikersnaam, wachtwoord en geheime vraag/antwoord.Riemer schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:14:
[...]
Raar verhaal. Iemand weet niet zomaar je ww en beveiligingsvraag. Ik ontving gister (xbox) 2 berichten over 'gratis packs'. Je hoeft alleen ff in te loggen met je ww en beveiligingsvraag om ze te claimen. Heb ik natuurlijk direct gedaan.......
En zo zijn er nog wel een aantal, allemaal bijna deze twitter als de officiële van FIFA.
PSN: Curvaa_
Klopt ik zie ze ook en rapporteer ze en aan EA en aan Twitter. Erg lastig maar nogmaals EA zal je nooit om je Ww vragen. Wel je geheime vraag bij telefonisch contact om te checken of jij het bent.Curva schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:23:
[...]
Bij de Twitter van FIFA (EASPORTSFIFA) in de reacties worden ook van die fake tweets geplaatst. Zoals deze: Tweet. Dat je 5 gratis pakjes krijgt ofzo. Dan moet je naar een site, wat lijkt om de login van Origin, en dan moet je inloggen met je gebruikersnaam, wachtwoord en geheime vraag/antwoord.
En zo zijn er nog wel een aantal, allemaal bijna deze twitter als de officiële van FIFA.
Geheime vraag + antwoord vragen ze wel als je de web app gebruikt vanaf een ‘nieuwe’ computer, waar je dus voor het eerst de web app op speelt. Tenminste dat was bij mij zo.Riemer schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:25:
[...]
Klopt ik zie ze ook en rapporteer ze en aan EA en aan Twitter. Erg lastig maar nogmaals EA zal je nooit om je Ww vragen. Wel je geheime vraag bij telefonisch contact om te checken of jij het bent.
PSN: Curvaa_
Ja, Dat klopt allemaal, telefonisch zal ik eens proberen, ze zeggen wel probeer de chat, maar die is altijd bezet.
Ik heb met niemand mijn ww + antwoord gedeeld.
De webapp gebruikte ik al vanaf FIFA 14 dus ruim 1.5 jaar ofzo
Revive the guild!
Gewoon via Eahelp.com en dan contact us een terugbelverzoek indienen. Ik denk niet dat je iets terugkrijgt maar je kunt het altijd proberen. Suc6!Jelte,89 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:37:
Ja, Dat klopt allemaal, telefonisch zal ik eens proberen, ze zeggen wel probeer de chat, maar die is altijd bezet.
Je hebt gelijk. Ik bedoel als je in een chat oid zit. En daarnaast zal EA niet om je login vragen als ze je gratis packs willen geven.Curva schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:31:
[...]
Geheime vraag + antwoord vragen ze wel als je de web app gebruikt vanaf een ‘nieuwe’ computer, waar je dus voor het eerst de web app op speelt. Tenminste dat was bij mij zo.
[ Voor 10% gewijzigd door Riemer op 13-10-2014 15:58 ]
Ja, Maar dat is niet aan de orde,
Ik heb eenmalig 15 euro geinvesteerd, via de origin store...
De cards gebruikt/verkocht en zo kwam ik aan mn geld... Alleen nog maar geinvesteerd in van Persie...
Ik heb eenmalig 15 euro geinvesteerd, via de origin store...
De cards gebruikt/verkocht en zo kwam ik aan mn geld... Alleen nog maar geinvesteerd in van Persie...
Revive the guild!
Is je controller niet stuk?IAmNice schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 00:40:

Dat de keeper de bal laat lopen doe je met L1 of LB ..
Is ook zo leuk op marktplaats bij gasten die coins verkopen.
Ja hoor heb een miljoen coins maak maar evengeld over....
Nee ik wil graag even langskomen om het te regelen.
Dat kan maar ik woon op texel.
Oh ik toevallig ook dus dat is geen probleem.
Daarna hoor je niks meer.........
Ik ga never iemand eerst betalen natuurlijk.
Ja hoor heb een miljoen coins maak maar evengeld over....
Nee ik wil graag even langskomen om het te regelen.
Dat kan maar ik woon op texel.
Oh ik toevallig ook dus dat is geen probleem.
Daarna hoor je niks meer.........
Ik ga never iemand eerst betalen natuurlijk.
Ik heb keyboard. Maar het was heel raarUberoon schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:18:
[...]
Is je controller niet stuk?![]()
Dat de keeper de bal laat lopen doe je met L1 of LB ..
Heb je niet op een andere pc (niet de jouwe) ingelogd in de webapp, en per ongeluk op ww onthouden geklikt?Jelte,89 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 15:20:
Huilen dit...
Mijn DNF multiplier gaat niet hoger dan 0,63, waarom is dit?
Weet iemand nou hoe je die player instructions opslaat?
Dat is een bug. Ik heb er ook last van en wij zijn niet de enige.RonaldMeer schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:50:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2956471.page
Er zijn meer topics, maar dit is de enige die ik zo snel kan vinden.
Ik ben inderdaad ook één van de 'gelukkigen'...RonaldMeer schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:50:
Jawel, op mijn werk log ik ook wel eens in, maar in een bedrijf met 50 plussers ben ik daar niet zo bang voor...Ferdi_lwd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:52:
[...]
Heb je niet op een andere pc (niet de jouwe) ingelogd in de webapp, en per ongeluk op ww onthouden geklikt?
Revive the guild!
Oh okee , hopelijk fixt EA dat even, loop best wat coins mis soms!
Ik blijf het verbluffend vinden dat gasten spelers als Messi, Ronaldo en Bale voor meer als 2M kopen kunnen. Zielig ikke kom niet verder als 40.000!!
Same here. 0,60 DNF maar quit nooit. Ff bij ea melden. Nu trouwens jumbo gold packs beschikbaar. Zit te twijfelen. Sparen of al mn geld aan 1 zo'n pakket vergokken
Weet iemand nou hoe je player instructions kan saven?