[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 17 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Mijn verdediging blijft om te huilen. Ik snap er echt niks van. Ik weet dat het al 100 keer is gezegd maar toch lukt het niet. Zelfs de AI loopt met een verdediger zo door tot aan het doel :')

Ik druk op (xbox) A + RT. M'n speler blijft er dan een metertje van in de buurt een beetje rond dansen, verder niks. Levert zelden de bal op. Ik doe hetzelfde + B, de speler steekt dan of z'n arm uit of hij zet een stap naar voren, maar beiden mislukken 99/100 keer omdat ie er een meter van af staat.

Is er echt niet een of ander truukje waarmee je de bal beter kunt afpakken? Waarom blijven ze met A zo ver op afstand van de speler...dat schiet toch niet op. De AI en online loopt gewoon op mn speler af en pakt de bal, maar als zij de bal de hebben lijkt er wel een invisible shield omheen te zitten.

Ook blijf ik het verbazingwekkend vinden hoe de AI maar ook online spelers mijn verdediging zo simpel op het verkeerde been kunnen zetten door in eens de andere kant op de rennen. Het lijkt wel of mijn spelers er veel langer doen om te stoppen en de andere kant op te gaan ofzo :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lerosa
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Heeft iemand al zo'n jumbo pack gekocht? Zit te twijfelen!! Graag jullie ervaringen delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
Ik heb 225k coins voor twee teams die ik wil bouwen, waarvan er eentje ongeveer 25k zal kosten. Dat laatste team zal waarschijnlijk bestaan uit een samenstelling rond Jackson Martinez, die ik dit jaar érg goed vind. Voor het basisteam ben ik nog erg aan het twijfelen welke spits ik nou precies zal kopen. Is er dus iemand die ervaring heeft met één of meerdere van de volgende spitsen: Balotelli, Diego Costa, Rooney, Falcao, Van Persie of Benzema?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
Maar goed dat spelers na een wedstrijd niet in rating naar beneden gaan, dan was mijn nederlands elftal niks meer waard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

lerosa schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:57:
Ik blijf het verbluffend vinden dat gasten spelers als Messi, Ronaldo en Bale voor meer als 2M kopen kunnen. Zielig ikke kom niet verder als 40.000!!
Packs kopen, hopen dat je geluk hebt, handelen boven de 80k kan ook simpel zijn, Ik kocht bijvoorbeeld in 14 heel vaak Van Persie, meende destijds rond de 76k en verkocht deze weer rond de 82-83k na 10 keer (ongeveer 2 weken) heb je wel 50k winst

Ook in Fifa zijn wel koopjes ;)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29
MyUtd4Life schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:01:
Ik heb 225k coins voor twee teams die ik wil bouwen, waarvan er eentje ongeveer 25k zal kosten. Dat laatste team zal waarschijnlijk bestaan uit een samenstelling rond Jackson Martinez, die ik dit jaar érg goed vind. Voor het basisteam ben ik nog erg aan het twijfelen welke spits ik nou precies zal kopen. Is er dus iemand die ervaring heeft met één of meerdere van de volgende spitsen: Balotelli, Diego Costa, Rooney, Falcao, Van Persie of Benzema?
Heb ervaring met Rooney en van Persie die ik beiden weer heb verkocht. Van Persie vond ik waardeloos: alles net niet lekker en gauw weer van de hand gedaan. Rooney was op zich wel prettig, maar toen ik Falcao en Costa kocht bevielen die beter waardoor ik Rooney weer heb verkocht.

Zoals gezegd vind ik Falcao en Costa beiden prettig spelen (speel 41212), beiden redelijk snel, fysiek sterk en ook kopsterke. Moet wel zeggen dat ik twijfel om een van de beiden te vervangen door een spits die qua snelheid top is zodat je zowel een snelle counter kan uitvoeren als tikkend richting de goal van de tegenstander kan gaan.

Balotelli (niet geprobeerd) en Benzema (geen BPL) geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:41
jarnoz schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:20:
Maar goed dat spelers na een wedstrijd niet in rating naar beneden gaan, dan was mijn nederlands elftal niks meer waard :(
Ik vond het al zo raar waarom ik gisteren een matige dag had op FUT... Blijkbaar werd de vorm meegenomen naar FUT :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:20
Jelte,89 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:00:
[...]

Packs kopen, hopen dat je geluk hebt, handelen boven de 80k kan ook simpel zijn, Ik kocht bijvoorbeeld in 14 heel vaak Van Persie, meende destijds rond de 76k en verkocht deze weer rond de 82-83k na 10 keer (ongeveer 2 weken) heb je wel 50k winst

Ook in Fifa zijn wel koopjes ;)
Vergeet je niet de EA tax, hierdoor is de winst maar effectief 10k.

Velen verliezen hierdoor coins, omdat ze een speler van 50K kopen en verkopen voor 52K.
Mijn methode (dit jaar succesvol, vorig jaar k*t), top speler uit een competitie op zijn positie kopen, en daarmee handelen. Ik handel bv veel met dani alves & pisczek, die leveren me per week zo'n 20/30k winst op. (Kopen in de ochtend is goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lerosa
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
JPM85 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:15:
[...]

Vergeet je niet de EA tax, hierdoor is de winst maar effectief 10k.

Velen verliezen hierdoor coins, omdat ze een speler van 50K kopen en verkopen voor 52K.
Mijn methode (dit jaar succesvol, vorig jaar k*t), top speler uit een competitie op zijn positie kopen, en daarmee handelen. Ik handel bv veel met dani alves & pisczek, die leveren me per week zo'n 20/30k winst op. (Kopen in de ochtend is goedkoper)
Heb bij handelen altijd het gevoel dat ik achter de feiten aan loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
wat mij opviel gister bij het spelen van FUT was dat als ik met mijn rating 78 speel online ik tegen tegenstanders met 78+ en 100 chemie kom als ik mijn engeland divisie 3 bronze team kies met rating 58 ik tegen gasten kom die of wenig rating dan wel geen chemie hebben.
hebben jullie ook deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Thanks JapieTalent, benieuwd of er meer meningen zijn.

Bartburg, moeilijk te zeggen. Ik heb vaak het idee dat ik juist tegen sterkere tegenstanders kom, vaak tegen teams die qua rating 2 of 3 hoger zijn. Hoewel FIFA gebruikt maakt van een ELO-ranking vraag ik me af in hoeverre je dit echt terugziet in matchmaking. Als je zelf op een bepaald niveau speelt neem ik aan dat je tegen iemand speelt die ook op dat niveau speelt, waardoor ik denk dat wellicht je tegenstanders hetzelfde niveau hebben als jij (met dat team?). Hoewel uitzonderingen in matchmaking altijd kunnen.
Overigens is het volgens mij ook zo dat je in divisies niet altijd tegen een tegenstander speelt in dezelfde divisie, maar een tegenstander die ook op die ELO-ranking gebaseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
MyUtd4Life schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:01:
Ik heb ook een tijd met v Persie gespeeld, en op een gegeven moment geswitcht voor Costa.
Costa speelt zoveel malen fijner dan v Persie voor mijn gevoel, sterker aan de bal, sterker met koppen, betere positionering. Ik zou hem iig aanraden, met de rest heb ik helaas geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Wellicht leuk als jullie je teams erbij zetten ;) Gebruiken jullie bijvoorbeeld een enkele spits of juist in combinatie met een tweede spits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
MyUtd4Life schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:29:
Wellicht leuk als jullie je teams erbij zetten ;) Gebruiken jullie bijvoorbeeld een enkele spits of juist in combinatie met een tweede spits?
Here you go :)
http://www.futhead.com/15/squads/4336776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:26

rSNNN

Titel ondertitel

Wat vind je van Ozil? Ik vind hem persoonlijk echt kut spelen gewoon. Ik gebruikte hem in 4-1-2-1-2 en heb hem nu omgewisseld voor oscar wat ik persoonlijk een betere vind.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
rSNNN schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:33:
[...]

Wat vind je van Ozil? Ik vind hem persoonlijk echt kut spelen gewoon. Ik gebruikte hem in 4-1-2-1-2 en heb hem nu omgewisseld voor oscar wat ik persoonlijk een betere vind.
Ja echt? Ik vind Ozil wel prima, hij is alleen fysiek niet heel sterk maar dat vangen fabregas en matic meestal wel op op het middenveld. Qua dribbling en schieten vind ik hem fijn hoor, maar moet zeggen dat ik op CAM alleen Mata heb geprobeerd voor Ozil, en dit was toch wel een verbetering.
Eigenlijk wil je Di Maria daar hebben uiteraard, maar die past nog niet in m'n budget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 14:46

lasharor

7 december 2004

Ik heb een vraagje over Chemistry.

Ik heb rechts achter Aogo als LB, rechts van hem Santana en dan als CM voor die 2 boateng staan. Wanneer ik het zo doe krijgen alle 3 de spelers 10 punten omdat ze van dezelfde club zijn. Wanneer ik echter de LB vervang met Rodriguez (kan dat ik de verkeerde heb. LB uit Brazilië van Wolfsburg) krijgt mijn santana gewoon weer 10 chem maar mijn boateng opeens maar 6. Terwijl boateng een connectie heeft met Santana (zelfde club + land) en die nieuwe LB (zelfde league).

Hoe kan dat? Waarom heeft die dan maar 6? Komt niet heel logisch over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
SR8 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:31:
[...]

Dat is een bug. Ik heb er ook last van en wij zijn niet de enige.

http://forum.ea.com/uk/posts/list/2956471.page

Er zijn meer topics, maar dit is de enige die ik zo snel kan vinden.
Maar dan word je aantal "verdiende" muntjes dus altijd minder dan waar je recht op hebt aangezien je vermenigvuldigd met 0.XX?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
lasharor schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:38:
Ik heb een vraagje over Chemistry.

Ik heb rechts achter Aogo als LB, rechts van hem Santana en dan als CM voor die 2 boateng staan. Wanneer ik het zo doe krijgen alle 3 de spelers 10 punten omdat ze van dezelfde club zijn. Wanneer ik echter de LB vervang met Rodriguez (kan dat ik de verkeerde heb. LB uit Brazilië van Wolfsburg) krijgt mijn santana gewoon weer 10 chem maar mijn boateng opeens maar 6. Terwijl boateng een connectie heeft met Santana (zelfde club + land) en die nieuwe LB (zelfde league).

Hoe kan dat? Waarom heeft die dan maar 6? Komt niet heel logisch over.
Wow vaag verhaal haha, ik heb het ff geprobeerd op futhead, maar weet niet welke opstelling je speelt.
Bedoel je dit? Die ene chem minder komt gewoon omdat Rodriguez niet bij dezelfde club speelt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iRBE9cK.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 14:46

lasharor

7 december 2004

Faaz0 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:46:
[...]

Wow vaag verhaal haha, ik heb het ff geprobeerd op futhead, maar weet niet welke opstelling je speelt.
Bedoel je dit? Die ene chem minder komt gewoon omdat Rodriguez niet bij dezelfde club speelt.

[afbeelding]
Ja sorry, wazig inderdaad.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p7dnk2ql.png

Ik speel 4-3-2-1 Boateng krijgt zoals nu te zien is maar 6 chem. Zou eerder idd 9 verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 07:48
Vraag me af welke LB jij hebt, die 81 is. Dat is geen Rodriguez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 21:00
Daimen schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:25:
Vraag me af welke LB jij hebt, die 81 is. Dat is geen Rodriguez.
Jawel, is denk ik de IF versie. In deze opstelling klopt het dat Boateng maar 6 chem kijgt. Hij heeft nl. 4 links met andere spelers en in jouw opstelling 1 sterke (groen) en 1 zwakke (geel) verbinding. Daarnaast heeft hij twee deadlinks die geen chem opleveren. Je moet dus ten minste nog een groene verbinding maken om hem op 10 te krijgen. Je kunt dan de gele verbinding laten vervallen.

[ Voor 4% gewijzigd door Riemer op 14-10-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik ben momenteel op mijn werk en futhead teams maken via de iPhone gaat niet heel vlot dus ik zal mijne even posten als vanavond thuis ben.

Tipje van de sluier: heb momenteel 5 teams: Ajax, Nederland XI, Spaans XI, BPL en Bundesliga. Ajax is 433(2) en de rest 41212.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 15:28

Meneer iCy

swarma

MyUtd4Life schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:58:
Thanks JapieTalent, benieuwd of er meer meningen zijn.

Bartburg, moeilijk te zeggen. Ik heb vaak het idee dat ik juist tegen sterkere tegenstanders kom, vaak tegen teams die qua rating 2 of 3 hoger zijn. Hoewel FIFA gebruikt maakt van een ELO-ranking vraag ik me af in hoeverre je dit echt terugziet in matchmaking. Als je zelf op een bepaald niveau speelt neem ik aan dat je tegen iemand speelt die ook op dat niveau speelt, waardoor ik denk dat wellicht je tegenstanders hetzelfde niveau hebben als jij (met dat team?). Hoewel uitzonderingen in matchmaking altijd kunnen.
Overigens is het volgens mij ook zo dat je in divisies niet altijd tegen een tegenstander speelt in dezelfde divisie, maar een tegenstander die ook op die ELO-ranking gebaseerd is.
Op het moment merk ik hier er niets van. Sinds ik in divise 7 zit, krijg ik veel betere teams tegenover mij. Ben inmiddels wel druk bezig met opzet van een heel ander team (Duits ipv Engels), maar goed coins moeten dan ook wel binnenkomen hiervoor. Ben inmiddels 2x net blijven zitten. Nu voor de 3e keer bezig.

Dit is mijn huidig team: https://www.easports.com/...owoffId=7XwsHhbbnLtIJ:ps3

Speel met regelmaat tegen teams met ratings van 81/82 en uiteraard met 8 van de 10 keer met dikke Pace spitsen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 19:27
https://www.easports.com/...howoffId=bTwox8RZnLtJb:pc

Cheap bbva teampje, iemand nog tips? Heb niet al te veel geld meer ;)
Moet even geld gaan verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
RonaldMeer schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:40:
https://www.easports.com/...howoffId=bTwox8RZnLtJb:pc

Cheap bbva teampje, iemand nog tips? Heb niet al te veel geld meer ;)
Moet even geld gaan verdienen
Wat is niet veel geld :p
- Xavi voor Gabi (~17k)
- Miranda / Mascherano voor Martínez (~5k / ~3k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Laatst online: 01-10 19:27
Haha, heb maar iets van 10k ;)

Misschien verkoop ik Rakitic weer, vind m niet heel lekker..

Ga sws wel even kijken voor Miranda of Mascherano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 14-10 19:58
Nederlandse linksbacks zijn wel schaars zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
HansAnders07 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:36:
Nederlandse linksbacks zijn wel schaars zeg!
klopt toch :)
Dat hiddink Blind daar nu neerzet, of v Gaal Kuyt heeft er niets mee te maken.
Maar er zijn maar een paar "echte" Nederlandse linksbacks

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
spelen veel van jullie 4321 als systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
cypher21 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:41:
[...]

klopt toch :)
Dat hiddink Blind daar nu neerzet, of v Gaal Kuyt heeft er niets mee te maken.
Maar er zijn maar een paar "echte" Nederlandse linksbacks
Ik heb uit poverte Urby linksback staan, denk dat hij en Buttner de beste opties zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 14-10 19:58
Faaz0 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:57:
[...]

Ik heb uit poverte Urby linksback staan, denk dat hij en Buttner de beste opties zijn :')
van Aanholt heb je ook, maar die kost me net wat teveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Indi kan ook prima links in het echt, maar met FIFA vind hij het niet leuk.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Ligt het aan mij of zijn de prijzen in het algemeen drastisch aan het dalen vandaag? Rémy bijvoorbeeld van 26k naar 21k etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Prijzen zijn sinds twee weken al drastisch aan het dalen heb ik het idee
Kan geen fatsoenlijke spelers vinden om mee te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
afca020 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:06:
Ligt het aan mij of zijn de prijzen in het algemeen drastisch aan het dalen vandaag? Rémy bijvoorbeeld van 26k naar 21k etc.
Komt door die 15K packs toch? Die waren er gisteren in ieder geval.

http://www.ultimateteam.c...-offer-october-13th-2014/

[ Voor 13% gewijzigd door Maichel op 14-10-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Maichel schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:14:
[...]

Komt door die 15K packs toch? Die waren er gisteren in ieder geval.

http://www.ultimateteam.c...-offer-october-13th-2014/
Die "happy hours" zijn er altijd wel. Vaak om de dag oid
Faaz0 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:57:
[...]

Ik heb nu ook Urby er staan. 11k coins...

[ Voor 27% gewijzigd door cypher21 op 14-10-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
cypher21 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:18:
[...]

Die "happy hours" zijn er altijd wel. Vaak om de dag oid

[...]

Ik heb nu ook Urby er staan. 11k coins...
Haha ja ik weet het.
Ik ben alleen nog niet echt tevreden over Huntelaar in de spits, zijn er nog mensen die iemand anders aanrade n buiten v Persie? Denk dat k Castaignos maar eens ga kopen en kijk hoe die het doet ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Faaz0 op 14-10-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik heb zowel huntelaar als v Persie.
Moet zeggen dat ik huntelaar fijner vind spelen.

Gister kampioen geworden in divisie 4.
Speel nu divisie 3 met dit team:
http://www.futhead.com/15/squads/3301809/

Doe t beter dan het echte NL elftal helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:02
Hier ook Huntelaar, koning afmaker.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
Verwachten jullie dat prijzen komende dagen nog veel dalen? Heb bijna genoeg om vale te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
NiQo schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:12:
Verwachten jullie dat prijzen komende dagen nog veel dalen? Heb bijna genoeg om vale te kopen
*kijkt in zijn glazen bol...*
geen idee, weet wel de winnende lotto nummers nu :+

onderbouwd antwoord:
Gok dat er weinig verandering zal zijn de komende dagen, tenzij er vanavond nog spelers uitblinken in de kwalifikatie wedstrijden, anders tot en met het weekend weinig verandering.

[ Voor 26% gewijzigd door cypher21 op 14-10-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
cypher21 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:14:
[...]

*kijkt in zijn glazen bol...*
geen idee, weet wel de winnende lotto nummers nu :+

onderbouwd antwoord:
Gok dat er weinig verandering zal zijn de komende dagen, tenzij er vanavond nog spelers uitblinken in de kwalifikatie wedstrijden, anders tot en met het weekend weinig verandering.
Nou, het is wel een beetje te voorspellen hoor. Op de dagen dat die speciale 15K packs uitkomen dalen de prijzen sowieso altijd.

Lotto nummers vind ik lastiger :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Huntelaar speelt echt goed, in FUT14 ook. Hij mag iets sneller, hij is in het echt wel iets sneller imo, maar goed maakt echt goed af in de lucht en over de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Hoe kan het trouwens dat sommige coaches bij een verkeerd land zitten. En met verkeerd land bedoel ik niet Duitsland, maar bijvoorbeeld:

Frank de Boer - Spanje
V Gaal - Spanje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Maichel schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:33:
Hoe kan het trouwens dat sommige coaches bij een verkeerd land zitten. En met verkeerd land bedoel ik niet Duitsland, maar bijvoorbeeld:

Frank de Boer - Spanje
V Gaal - Spanje
Manager kaartjes om de competitie waarin ze actief zijn te veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
cypher21 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:34:
[...]

Manager kaartjes om de competitie waarin ze actief zijn te veranderen ;)
Ah wist niet eens dat die er ook waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Na de reactie op mijn eerder post hier mijn "verbeterde" team. De vraag was hoe ik mijn ST/W eerder laat uitlopen? Antwoord was; High attack workrates en LB gebruiken! Dus ik heb daarna mijn team met wat 4 star skillers geïnjecteerd: http://www.futhead.com/15/squads/4370217/ (nog reacties? Met een Spaanse coach in de Italiaanse leage staat alles behalve "sciglio" op 10 chem.)

Verdedigen blijft lastig, maar door druk te laten zetten door de AI en dan zelf de inlopende speler te dekken vallen er minder doelpunten. Daarnaast gebruik ik "team press" nu vaker. En knal ik hem in "defence" als ik merk dat ze door dreigen te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Laatst online: 12-10 23:31
Als je een ac milan verdediger koopt heeft de scgilio meer chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

IAmNice schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:45:
Als je een ac milan verdediger koopt heeft de scgilio meer chem.
Ik heb "Rami" op de bank zitten. Maar "Ogbana" is een stap sneller, voor al die "sweaty" strikers, en "Sciglio" doet het op 8 chem niet slecht. Ik zou "Richards" rechts back kunnen zetten. Even uitproberen!

En sparen voor deze mooli "Barzagli".

[ Voor 33% gewijzigd door bbblije op 14-10-2014 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Heb eergister robben gekocht man man man wat een verademing in mijn team zeg.
Die gast krijg je niet van de bal dus als er pacers zijn -----> bal naar robben en lekker slalommen.
Urby of buttner zijn de weinig opties helaas voor nederlands team.
Maar heb wel net 5-1 gewonnen van een barca kopie, messi, neymar hehe dat voelt wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Had net dat mijn keeper een bal tegenhield. Verdediger stormt erop af, keeper laat bal los, tegenstanders aanvaller knalt tegen ze beide op toen hij bal probeerde te pakken, penalty... Hij scoorde hem niet, maar het was toch niet te begrijpen waarom dit nou weer zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
En zoals beloofd. Let niet op de overall stats, ik had namelijk geen zin om de wissels erbij te zetten. Bij mijn BPL heb ik de Bundesliga spelers als wissels (en omgekeerd) en bij Nederland XI heb ik de Spaanse spelers als wissels (en omgekeerd).

Ajax 433(2) - Overall 74:
http://www.futhead.com/15/squads/4381245
IF Van Rhijn zou leuk zijn, maar in principe is dit team wel af.

BPL 41212 - Overall 83:
http://www.futhead.com/15/squads/4381779
Op LM zou Hazard nog goed passen. IF de Gea/Costa zou leuk zijn, maar niet noodzakelijk.

Bundesliga 41212 - Overall 82:
http://www.futhead.com/15/squads/4382496
Dit team heb ik het kortst: hier is ook nog veel wat op de planning staat/een aanwinst zou zijn: Lewandowski/Reus/Robben/Götze/Piszcek etc.

Nederland XI 41212 - Overall 81:
http://www.futhead.com/15/squads/4382928
Dit team is op Robben na af, onder voorbehoud van IF's. Elia is bewust omdat ik deze fijner vind spelen dan Narsingh. Van Persie kon ik niet mee uit de voeten, vandaar dat die weg is. Wijnaldum naar SP gemaakt en dit gaat prima. Op links blijft Depay het fijnst, dus van hem een LM gemaakt.

Spanje XI 41212 - Overall 83:
http://www.futhead.com/15/squads/4383276
Hierbij wil ik graag Alba nog op LB en Iniesta op CAM, maar helaas is momenteel het coin niveau laag, dus moet eerst weer sparen/handelen. Daarnaast heb ik met dit team nog niet gespeeld, dus kan zijn dat sommige spelers niet bevallen waardoor ik nog ga wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Laatst online: 17:38
JapieTalent schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:08:
[...]
Nederland XI 41212 - Overall 81:
http://www.futhead.com/15/squads/4382928
Dit team is op Robben na af, onder voorbehoud van IF's. Elia is bewust omdat ik deze fijner vind spelen dan Narsingh. Van Persie kon ik niet mee uit de voeten, vandaar dat die weg is. Wijnaldum naar SP gemaakt en dit gaat prima. Op links blijft Depay het fijnst, dus van hem een LM gemaakt.
Bewust overal oranje links? 8)7 }:O

Mooie collectie spelers alvast! Jaloers :)

[ Voor 4% gewijzigd door trees op 14-10-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

bartburg schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:53:
spelen veel van jullie 4321 als systeem?
Ik wel. Het systeem dan Nederland ook zou moeten spelen!

Ik zou van Aanholt neerzetten op LB @JapieTalent die is echt gigantisch snel op die plek! En een goede speler imo. Maar ook in game zwaar laag qua overall stats terwijl hij echt als een 80 speelt.

[ Voor 31% gewijzigd door iNFiNiTY- op 14-10-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Van aanholt is wel een winstmaker zeg!

Goed zoeken en je vind ze voor 10000 zet ze te koop met een buy now van 17500 en je bent ze zo weer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
http://www.futhead.com/15/squads/4204494/

Ga straks eens kijken of ik met een 433 ook een mooie reeks kan neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Waarom is van aanholt zo duur? Je kan betere krijgen voor 300 coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
IAmNice schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:27:
Waarom is van aanholt zo duur? Je kan betere krijgen voor 300 coins.
  • Omdat hij een zilveren rare is - er worden minder zilveren packs opengemaakt dan gouden - dus minder 'supply'.
  • Hij is één van de weinige 'goede''Nederlandse linksbacks.
  • Speelt in de Premier League, één van de meest gespeelde competities
  • last but not least: hij heeft een meer dan behoorlijke pace van 91

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
http://www.futhead.com/15/squads/4406253/
Speel nou met dit team. De Serie A is absoluut beest(goedkoop) dit jaar. Vooral de aanvallers en middenvelders. Moet nog een betere CB tegen die pace spelers. Heb caceras op de bank want die kan echt niks bij mij. Ben van plan om Vidal/Maicon/Cole/Tevez te halen. Andere verbeteringen?
Btw heeft iemand nou een idee van hoe je die player instructions kan saven? Ik google me rot, maar kom op nergens uit.

[ Voor 10% gewijzigd door IAmNice op 14-10-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Als je wil pacen: biabany, gervinho, el sharawy.
Kongo of maicon rb
Ibarbo in de spits ipv rossi.

Anders:

Vidal is een motherfucker, echt sterk aan de bal.
Tevez naast higuain geeft een sterke samenwerking al vind ik higuain niet echt goed spelen.
Dan liever een sterke spits met wat snelheid om eventueel een counter te kunnen maken.
Chielini en barzagli in de verdediging mogen niet ontbreken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-10 07:51
Mijn team momenteel :

https://www.easports.com/...owoffId=hxeLPr9bnLtR3:ps3

Wat is die Ramires een ongelofelijke baas zeg ! met hem op het middeveld is het onmogelijk voor de tegenstander om die noob kick off rushes te doen

Zoek alleen nog een goeie LW , Schurle is dan de enigste oplossing maar ik zat meer aan Wilian te denken voor op Links, David Silva is ook goed maar te langzaam voor een LW.

Raar dat er zo weinig opties zijn voor LW positie in de Premier League, maakt het nog iets uit als je daar een RW neer zou zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
jarnoz schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:54:
Als je wil pacen: biabany, gervinho, el sharawy.
Kongo of maicon rb
Ibarbo in de spits ipv rossi.

Anders:

Vidal is een motherfucker, echt sterk aan de bal.
Tevez naast higuain geeft een sterke samenwerking al vind ik higuain niet echt goed spelen.
Dan liever een sterke spits met wat snelheid om eventueel een counter te kunnen maken.
Chielini en barzagli in de verdediging mogen niet ontbreken natuurlijk.
Had Ibarbo maar hij kon echt niet afmaken... Ik wil niet OP pacen, want ik suck daar hard mee, maar ik vind gervinho en Kongo wel interessant. Mooie stats. Higuain niet sterk genoeg met 80 strength en 60 balance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:53
@kaas waarom niet Hazard? Ook van Chelsea. Kost wel wat vermoed ik :+
In career of seasons kunnen de meeste rechtsbuiten's wel op links, die zijn vaak zo goed als tweebenig. In FUT heb je dan een lagere chemistry. Weet zo niet of je die positie kunt krijgen door middel van positiekaarten. Volgens mij kun je alleen RW > RM, en niet RW > SP en daarna nog SP > LW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Mooie teams heb je allemaal zeg.
Je moet wel flinks gehandeld hebben, wil je dit allemaal bekostigen. Of heb je veel FIFA points gekocht?

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Bedankt voor je geduld tijdens onze behandeling van je vraag over je FIFA Ultimate Team-account.

We hebben je verloren in-game tegoeden helaas niet kunnen verifiëren. We kunnen je dan ook geen compensatie bieden. Onze excuses voor het ongemak en enige teleurstelling dat dit veroorzaakt heeft.
Ben het hier niet mee eens, heb er weer achteraan gemaild, ik heb ook even gekeken naar de Fenger en Erkin die zijn gekocht voor resp. 100k en 40k...

Maar dat zijn onbekenden en ook goedkoop... ik snap die manier van 'hacken' niet...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onimal
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-06 10:25
Jelte,89 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:28:
[...]

Ben het hier niet mee eens, heb er weer achteraan gemaild, ik heb ook even gekeken naar de Fenger en Erkin die zijn gekocht voor resp. 100k en 40k...

Maar dat zijn onbekenden en ook goedkoop... ik snap die manier van 'hacken' niet...
Die goedkope spelers heeft hij waarschijnlijk met zijn eigen team in de verkoop gezet en vervolgens met jouw team gekocht voor een groot bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
Er wordt toch wel degelijk "iets" gedaan door EA om coin sellers tegen te gaan:
http://gyazo.com/53d9fe4c70ec37d32b9962a6066a0107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

mooizo! goed nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Curva schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:17:
[...]

Mooie teams heb je allemaal zeg.
Je moet wel flinks gehandeld hebben, wil je dit allemaal bekostigen. Of heb je veel FIFA points gekocht?
Voornamelijk handelen en een beetje spelen.
Geen FIFA points, hoewel ik dat wel voor ogen had in het begin. Ik kan ze echter niet kopen: mijn cc geeft al vanaf launch een "NU2001" foutmelding en doet EA niet bijster veel om dit probleem op te lossen.

Tevens ook wel geluk gehad met de paar packs die ik voor coins heb gekocht: oa Filipe Luis en Kompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

EA heeft me nog nooit geholpen, Vraag me ook af hoeveel kans ik nu maak,

Zoals ze het nu brengen kunnen ze alles wel 'niet verifiëren'. Ja tuurlijk... ik kan zelf ook iemand met een waarde van 300 gold, voor 200k kopen.

Hebben jullie nog tips waar ik meer kans mee maak, ik weet het exacte tijdsbestek wanneer het gebeurd is, Kan EA/Origin niet zien waarvandaan ingelogd word?

Ik bedoel, ik ben 1.5 tot 2uur offline geweest, als er opeens vanuit het buitenland op mijn account is ingelogd. kan ik het niet zijn geweest

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Gisteravond nog even een paar potjes met mijn matige "nl-squad" in divisie 3 gespeeld en helaas niet gepromoveerd, maar ook niet gedegradeerd :P

Had 150k coins over en ben wat pakjes gaan kopen. Niet veel bijzonders maar Cuadrado zat wel in een pakje.
Toch maar eens een pace-whoring teampje ermee samengesteld.
http://www.futhead.com/15/squads/4465659/

Geen tijd gehad om mee te spelen, vanavond maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Jelte,89 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:17:

Zoals ze het nu brengen kunnen ze alles wel 'niet verifiëren'. Ja tuurlijk... ik kan zelf ook iemand met een waarde van 300 gold, voor 200k kopen.

Hebben jullie nog tips waar ik meer kans mee maak, ik weet het exacte tijdsbestek wanneer het gebeurd is, Kan EA/Origin niet zien waarvandaan ingelogd word?

Ik bedoel, ik ben 1.5 tot 2uur offline geweest, als er opeens vanuit het buitenland op mijn account is ingelogd. kan ik het niet zijn geweest
Bij mij gaat die "support" ook langzaam en schiet het weinig op. Helaas voor jou is je probleem wat groter dan mijne.

Tuurlijk kan EA ip's zien en zodanig achterhalen dat jij / jou ip dit niet hebt/heeft gedaan. Anderzijds kunnen ze natuurlijk niet achterhalen dat je niet met diegene onder een hoedje speelt en dus zodanig voordeel probeert te halen. Wat dat betreft snap ik dus ook wel dat EA voorzichtig is wat betreft compenseren. Anders kunnen ze bezig blijven. (Daarnaast vermoed ik dat er dagelijks zo tientallen, zo niet honderden gevallen zijn die via zo'n wijze proberen zichzelf te verrijken)

Maakt het voor jou niet minder zuur uiteraard.

[ Voor 12% gewijzigd door Jaap. op 15-10-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Precies,

Meest huiverige scenario is nog dat het iemand van hier is geweest, ik had/heb eigenlijk geen online vrienden, dan die paar die ik van tweakers heb toegevoegd... als dan ook nog eens blijkt dat het mijn 'vriend' is geweest ben ik helemaal de sjaak...

Maar die Fenger en Erkin.. Kan EA niet zien dat die van dhr Jansen komen?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Jelte,89 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:43:
Precies,

Meest huiverige scenario is nog dat het iemand van hier is geweest, ik had/heb eigenlijk geen online vrienden, dan die paar die ik van tweakers heb toegevoegd... als dan ook nog eens blijkt dat het mijn 'vriend' is geweest ben ik helemaal de sjaak...

Tuurlijk kan EA zien aan wie die speler verkocht is.
Maar denk je echt dat ze voor iedereen die gehackt e.d. is veel moeite gaan doen dit allemaal uit te zoeken? Dan mogen ze wel wat extra mensen aannemen om dit aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Jelte,89 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:43:
Precies,

Volgens mij kan je zelfs zelf zien hoeveel 'eigenaren' de betreffende kaart heeft gehad. Weet niet of je ook teamnamen kan zien. Ik neem aan dat EA dit wel kan.

Maar lijkt me niet dat diegene zo dom is geweest rechtstreeks naar zijn eigen account te sturen: dat zou het makkelijker voor EA maken.

Feit blijft dat iemand zowel je origin email, als je wachtwoord en je beveiligingsvraag wist. Heb je ook die extra beveiligingslaag aan waarbij je een sms/mail met een code krijgt als je op een nieuw systeem in wilt loggen?
(Zo ja en indien je geen mail/sms hebt gehad kan je het aantal mogelijke systemen waarvan 'de diefstal' is gepleegd waarschijnlijk inperken tot de systemen waarbij je zelf hebt ingelogd. Dan zit er wellicht toch een 50+er op je werk die FIFA speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

JapieTalent schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:52:
[...]

Feit blijft dat iemand zowel je origin email, als je wachtwoord en je beveiligingsvraag wist. Heb je ook die extra beveiligingslaag aan waarbij je een sms/mail met een code krijgt als je op een nieuw systeem in wilt loggen?
(Zo ja en indien je geen mail/sms hebt gehad kan je het aantal mogelijke systemen waarvan 'de diefstal' is gepleegd waarschijnlijk inperken tot de systemen waarbij je zelf hebt ingelogd. Dan zit er wellicht toch een 50+er op je werk die FIFA speelt)
Nope, Origin email icm wachtwoord, en beveiligingsvraag. Ik heb dus geen mail gehad. Die extra beveiligingslaag heb ik inmiddels wel maar toen nog niet...

En wat betreft die 50+, het is gebeurd op vrijdag tussen 8 en 10... dan is er niemand op mijn werk. (kantoor uren, klein bedrijf)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Jelte,89 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:03:
[...]

Nope, Origin email icm wachtwoord, en beveiligingsvraag. Ik heb dus geen mail gehad. Die extra beveiligingslaag heb ik inmiddels wel maar toen nog niet...

En wat betreft die 50+, het is gebeurd op vrijdag tussen 8 en 10... dan is er niemand op mijn werk. (kantoor uren, klein bedrijf)
Maar hoeft ook niet op kantoor gedaan te zijn... Maakt niet uit. Het is voor jou erg zuur. EA standpunt begrijp ik wel. De bewuste spelers zijn wellicht al weer 3 - 10 x doorverkocht om de hack te verdoezelen. Ze hebben al geprobeerd dit in te dammen door trades tussen vrienden ook uit te schakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Jelte,89 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:17:

Dat is het probleem. Je kunt het nl. Wel geweest zijn! Je kunt toch een tweede account hebben en bijv. Via VPN inloggen waardoor het lijkt alsof jij het niet was.

EA zal trachten om het account dat jou spelers gekocht heeft te koppelen aan meer dubieuze activiteiten maar als dat niet lukt dan is het pech. Omdat het niet gelukt is denk ik dat de kans groot is dat het een eenmalige hack is en dat de kans dus groot is dat het een bekened oid is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Klopt helemaal,

Ik heb ze het nogmaals voorgelegd met foto's e.d. Denk dat er voor me niks anders op zit dan uithuilen en maar weer opnieuw aan het sparen gaan...

Wel ongelooflijk zuur... 2 keer in (FIFA 14 en FIFA 15) een IF getrokken in FIFA 15 en daar wat mee verdiend...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Jelte,89 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:51:
Klopt helemaal,

Ik heb ze het nogmaals voorgelegd met foto's e.d. Denk dat er voor me niks anders op zit dan uithuilen en maar weer opnieuw aan het sparen gaan...

Wel ongelooflijk zuur... 2 keer in (FIFA 14 en FIFA 15) een IF getrokken in FIFA 15 en daar wat mee verdiend...
Neem aan dat je volgende al hebt gedaan, maar for the record: zorg dat je je wachtwoord en beveiligingsvraag/antwoord vernieuwd en die extra beveiligingslaag activeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Op naar divisie 1!

Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/fut/Screenshot_2014-10-15-12-18-47_zpsgdxlqv3o.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2023
Ziek hoor. Maar hoe da fuq kom je in godsnaam aan zó veel coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Tukkerrandy schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:27:
[...]

Zie hierboven >:)

Sorry, die was flauw...
JapieTalent schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:58:
[...]

Neem aan dat je volgende al hebt gedaan, maar for the record: zorg dat je je wachtwoord en beveiligingsvraag/antwoord vernieuwd en die extra beveiligingslaag activeert.
Did that!

[ Voor 39% gewijzigd door Jelte,89 op 15-10-2014 12:29 ]

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Waarom heb je een Nederlandse Coach?
Of hebben alle spelers al 10 chemistry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
cypher21 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:51:
[...]

Omdat onze Loui een spaanse manager is zoals je kunt zien. Je kunt managers van competitie layen wisselen. Wel zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
cypher21 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:51:
[...]

Nationaliteit doet er dit jaar niet toe (dacht ik), alleen de competitie waarin de spelers en de coach werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ow, ik faal zo dat ik er helemaal moedeloos van word. Mijn verdediging skills zijn zo slecht! 3-1 voor naar 3-4 verloren! Hoeveel uur moet ik er insteken voordat ik dit door krijg! FFFFUUU!
Grotman schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:11:
[...]

Nationaliteit doet er dit jaar niet toe (dacht ik), alleen de competitie waarin de spelers en de coach werken.
Dat is niet helemaal waar! Wil je full chem dan kan je dat op 3 manieren doen, samen spelen is goed voor +1 chem, coach uit eigen land is goed voor +1 chem en de leage van de coach is goed voor +1 chem. Maar als de coach uit het zelfde land en zelfde leage komt dan krijgt de speler daar maar +1 chem voor! (niet +2)

[ Voor 59% gewijzigd door bbblije op 15-10-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Grotman schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:11:
[...]

Volgens mij doet nationaliteit er wel toe. Bijv. Legends kun je met een manager uit zelfde land meer chem geven. (Spreek uit ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Tukkerrandy schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:27:
[...]

In het begin veel getrade met koke en later veel verdiend met xavis handelen. Toen ik 100k had heb ik voor alles packs gehaald. Daar zat een neymar in en van daaruit weer verder getrade met oa falcaos. Nu is het wat moeilijker om goeie deals te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Riemer schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:12:
[...]

Volgens mij doet nationaliteit er wel toe. Bijv. Legends kun je met een manager uit zelfde land meer chem geven. (Spreek uit ervaring).
Nee, zolang je hem de juiste league card geeft (bbva) zijn alle spelers happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
bbblije schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:11:
Ow, ik faal zo dat ik er helemaal moedeloos van word. Mijn verdediging skills zijn zo slecht! 3-1 voor naar 3-4 verloren! Hoeveel uur moet ik er insteken voordat ik dit door krijg! FFFFUUU!
Ik lees wel steeds meer berichten over slechte ervaringen met fifa15 en dan met name over:

-verdedigen erg lastig
- overpowerd pace en dribbelen
- speler switchen in verdediging en positionering is erg slecht
- aanvallend doen spelers nauwelijks runs
- vleugelspelers spelen te ver naar binnen
- keepers..

Merk zelf dat ik dit zeker ook heb maar probeer er zoveel mogelijk van tw genieten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
NiQo schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:13:
[...]

Nee, zolang je hem de juiste league card geeft (bbva) zijn alle spelers happy
Volgens mij is het:
Zelfde league = +1 chem
zelfde nationaliteit = +1 chem

Dit is altijd zo geweest in de voorgaande FUT's en niet veranderd dacht ik.
Kan het momenteel zelf ff niet uittesten

Aanvulling:
Lijkt nog steeds van toepassing:
Manager cards to boost chemistry in FIFA 15

Manager cards themselves cannot boost chemistry, but the league does. If the league which the manager is listed as coaching in is the same as the players', they receive a plus one boost to individual chemistry, which in turn can boost overall chemistry. If you have a mostly-Premier League team, go and buy a BPL manager league card and apply it to your coach.

Players who are of the same nationality as the manager also receive a plus one bonus to individual chemistry, which is shown by the little green or white icon next to the loyalty shield on each player card.
bron: http://www.videogamer.com...team_chemistry_guide.html

edit2:
Kennelijk is er wel wat veranderd, kan alleen op de companion app wat dingetjes proberen.

Het lijkt in FUT15 zo te zijn:
Zelfde league = +1 chem
zelfde nationaliteit = +1 chem
echter, de max wat een manager kan toevoegen is +1.
dus een manager die dezelfde nationaliteit EN league heeft levert max +1 op.

[ Voor 66% gewijzigd door cypher21 op 15-10-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Riemer schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Ik lees wel steeds meer berichten over slechte ervaringen met fifa15 en dan met name over:

-verdedigen erg lastig
- overpowerd pace en dribbelen
- speler switchen in verdediging en positionering is erg slecht
- aanvallend doen spelers nauwelijks runs
- vleugelspelers spelen te ver naar binnen
- keepers..

Merk zelf dat ik dit zeker ook heb maar probeer er zoveel mogelijk van tw genieten......
Nouja, slechte ervaring. Dat is het absoluut niet, ik vind het spel uitermate vermakelijk! Maar verdedigen is erg moeilijk! En ook aanvallen wordt er meer van de speler zelf verwacht.

Dit is de tweede FIFA waar ik met FUT aan de gang ben gegaan, 14 vond ik niet lekker spelen dus daar ben ik snel mee opgehouden. Maar 15 werkt erg lekker, maar ik heb niet genoeg speeluren om aan veel andere te kunnen tippen! Verdedigen is niet onmogelijk, ik word vaak zat helemaal vast gezet voor de 16. Er zit niets anders op dan doorbijten! En niet naar m'n record te kijken :P 44-4-21 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Prima stats toch, je wint 2x zoveel dan je verliest. Als je in een hogere divisie komt is het sowieso moelijker te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 13:50
Zijn er meer mensen die custom tactics gebruiken?? Ik zelf wel namelijk en heb geen last meer van verdedigers die er niets meer van kunnen en op 20 meter dekken. Heb ook mijn spits zo ingesteld dat hij voorin blijft hangen en lekker scherp staat. Irritante is dat je het wel voor elke wedstrijd moet instellen ... daar moeten ze echt iets op verzinnen

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2023
Kr44nVogel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:58:
Zijn er meer mensen die custom tactics gebruiken?? Ik zelf wel namelijk en heb geen last meer van verdedigers die er niets meer van kunnen en op 20 meter dekken. Heb ook mijn spits zo ingesteld dat hij voorin blijft hangen en lekker scherp staat. Irritante is dat je het wel voor elke wedstrijd moet instellen ... daar moeten ze echt iets op verzinnen
Welke opstelling gebruik je daarbij dan en wat stel je verder anders in? Ben wel benieuwd namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:17
Ik stap binnenkort over van X360 naar PS4. Het is niet mogelijk om de coins om te zetten naar een andere console.

De enige manier voor mij is dan de coins te verkopen op de X360 neem ik aan? In dat geval koop ik er voor de gein wel pakjes van. (Ook maar iets van 300k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

cypher21 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:53:
Prima stats toch, je wint 2x zoveel dan je verliest. Als je in een hogere divisie komt is het sowieso moelijker te winnen :)
Maar het gaat nu snel berg afwaarts, stond vorige week 33-0-10. En sinds deze week 44-4-21 :/ En het is pas woensdag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
pelt schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:19:
Ik stap binnenkort over van X360 naar PS4. Het is niet mogelijk om de coins om te zetten naar een andere console.

De enige manier voor mij is dan de coins te verkopen op de X360 neem ik aan? In dat geval koop ik er voor de gein wel pakjes van. (Ook maar iets van 300k)
Nope...

Van 360 naar xbox one wel en van ps3 naar ps4 ook maar niet van 360 naar PS4

Je neemt gelukkig wel je EAFC status mee!

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 15-10-2014 14:39 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 63 Laatste