[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 18 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 13:50
Tukkerrandy schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:01:
[...]

Welke opstelling gebruik je daarbij dan en wat stel je verder anders in? Ben wel benieuwd namelijk :)
Heb dit uitgeprint http://forum.ea.com/uk/posts/list/2659213.page en beetje zitten spelen met de sliders. Speel zelf in een 433(4) opstelling. Gebruik een NL squad die iemand hier gepost had en had voor dat ik met custom tactics speelde veel moeite om te winnen zelfs in div 10 ! nu win ik meer en creeer meer kansen. Heeft mij echt geholpen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
FIFA 15 heeft op de PlayStation 4 en Xbox One zijn eerste update gekregen. EA Sports meldt dat de update een aantal functionaliteiten toevoegt, waaronder de search-by-name functionaliteit in Career modus.
Daarnaast wordt een indicator toegevoegd aan FIFA 15 Ultimate Team waarin spelers kunnen zien hoe hun internetverbinding ervoor staat, zoals die ook in FIFA 14 beschikbaar was. Andere vernieuwingen zijn: een verbeterde set-piece camera in Online Seasons voor gastspelers, een verbeterd thuispubliek in Match Day Live matches en hospitality upgrades in Career modus en Pro Clubs.
:D
een verbeterde set-piece camera in Online Seasons voor gastspelers

Dus voor gastspelers in ultimate team is nog steeds het zelfde probleem. ( geen vrijetrappen ed. kunnen nemen )
:O

[ Voor 14% gewijzigd door Uberoon op 15-10-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 21:00
Fantastisch wat een patch! Zonder gekheid volgens mij zijn er nog voldoende zaken die ze kunnen aanpakken ter verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Kr44nVogel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Heb dit uitgeprint http://forum.ea.com/uk/posts/list/2659213.page en beetje zitten spelen met de sliders. Speel zelf in een 433(4) opstelling. Gebruik een NL squad die iemand hier gepost had en had voor dat ik met custom tactics speelde veel moeite om te winnen zelfs in div 10 ! nu win ik meer en creeer meer kansen. Heeft mij echt geholpen.
Zet met name passing bij chance creation vrij hoog voor meer runs en bij verdediging de agressie en pressure vrij hoog, dat scheelt al heel veel. Je kunt je tactic niet opslaan voor altijd maar wel voor de hele fut sessie. Daag het TOTW team uit en voor de game begint pas je de custom tactic aan. Hij slaat hem nu op zo lang je FUT speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Riemer schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:58:
[...]

Zet met name passing bij chance creation vrij hoog voor meer runs en bij verdediging de agressie en pressure vrij hoog, dat scheelt al heel veel. Je kunt je tactic niet opslaan voor altijd maar wel voor de hele fut sessie. Daag het TOTW team uit en voor de game begint pas je de custom tactic aan. Hij slaat hem nu op zo lang je FUT speelt.
Dit is echt een goeie tip :> .

Eigenlijk is het een werkinstructie om de glitches van ea heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Kr44nVogel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:39:
[...]
Riemer schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:58:
[...]
Bedankt!! Nu dat balverlies op middenveld terugdrijven! Door die bullshit passen er uit te tactieken! Passen met je verdediging blijft helaas een heikel punt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Uberoon schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:00:
[...]

Ja klopt. Ik heb hem gisteren voor het eerst geprobeerd en ik merk dat verdedigen een stuk makkelijker gaat en dat aanvallers wat meer de diepte in lopen. Ga er de komende dagen wat mee stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
bbblije schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:10:
[...]

[...]

Bedankt!! Nu dat balverlies op middenveld terugdrijven! Door die bullshit passen er uit te tactieken! Passen met je verdediging blijft helaas een heikel punt :/
Helemaal mee eens. Hummels kan toch redelijk goed passen maar hoe vaak die gast de bal inlevert bij Doumbia is niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:30
Uberoon schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:00:
[...]

Vind het echt belachelijk dat je dit niet constant kan instellen. Ik ga vanavond je tip uitproberen want liever één keer op een avond dan bij ieder potje. Snap ook echt niet dat je dit niet in kan stellen bij je team. Toch eigenlijk te gek voor woorden.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
steefje schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:26:
[...]

Vind het echt belachelijk dat je dit niet constant kan instellen. Ik ga vanavond je tip uitproberen want liever één keer op een avond dan bij ieder potje. Snap ook echt niet dat je dit niet in kan stellen bij je team. Toch eigenlijk te gek voor woorden.
Eens. Ik had ook gehoopt dat ze dit in de patch zouden oplossen. In vorige fut versies had ik altijd meerde custom tactics maar nu kin je niet eens 1 opslaan. Erg jammer.... Leuk dat ze dan wel instructies e.d. Toevoegen maar om dit nu elke wedstrijd aan te passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Kan er iemand Frans? :D
YouTube: Glitch FIFA 15 - FUT15

Geen idee wat die gast precies doet maar hij kan lekker korte potjes spelen tegen de cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 15:28

Meneer iCy

swarma

NikkiNailz schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:52:
Kan er iemand Frans? :D
YouTube: Glitch FIFA 15 - FUT15

Geen idee wat die gast precies doet maar hij kan lekker korte potjes spelen tegen de cpu.
http://www.reddit.com/r/F...lftime_length_from_6_mins ?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Electronic Arts met betrekking tot Fifa 15.

Ik heb deze duplicaat case aangemaakt om u even op de hoogte te brengen over uw echte case.

Ik heb uw case doorgestuurd naar het goede team en als zij het goedkeuren krijgt u mogelijk uw speler/coins terug, ik heb geen overzicht wanneer en of dit gebeurd.

Ik wil u vragen uw 'echte' case niet te updaten om vertraging te voorkomen.
Duim voor me! :)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Ga de glitch zo eens proberen. Ben genieuwd!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onimal
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-06 10:25
Glitch werkt prima bij mij (PC). Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 23:31
Finale tournament. Ik verlies 90ste minuut vanwege een klote penalty goal. Ik raakte een speler niet eens aan. Valt ineens en dan penalty. Waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
IAmNice schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:11:
Finale tournament. Ik verlies 90ste minuut vanwege een klote penalty goal. Ik raakte een speler niet eens aan. Valt ineens en dan penalty. Waarom...
Koop een fucking dagboek.. kan je daar lekker van je af schrijven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-10 13:04
Heb dit spel voor mijn broertje gekocht alleen staat er op een briefje bij het spel 'haal hier je startpakket' alleen staat er niet bij hoe en wat ;( Iemand die me dit kan uitleggen?

Hoe herken ik zo'n startpakket bijvoorbeeld?

edit: Op het kaartje word ik trouwens verwezen naar de website van fifa, en daar kan ik (zelfs na inloggen en goed zoeken) ook niets vinden over startpaketten.

[ Voor 37% gewijzigd door DarkElement op 15-10-2014 17:35 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Uberoon schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:19:
[...]

Koop een fucking dagboek.. kan je daar lekker van je af schrijven :'(
Het is al zo irritant dat ik gematched wordt met spelers die al duurder zijn dan mijn hele team. Dat dit soort shit ook nog gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

DarkElement schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:20:
Heb dit spel voor mijn broertje gekocht alleen staat er op een briefje bij het spel 'haal hier je startpakket' alleen staat er niet bij hoe en wat ;( Iemand die me dit kan uitleggen?

Hoe herken ik zo'n startpakket bijvoorbeeld?

edit: Op het kaartje word ik trouwens verwezen naar de website van fifa, en daar kan ik (zelfs na inloggen en goed zoeken) ook niets vinden over startpaketten.
Wss bedoelen ze in FUT een promo pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Die kosten allemaal punten/geld, staan geen gratis pakketten tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Straks deze even uitproberen:

http://www.futhead.com/15/squads/4448295/

op/aanmerkingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

DarkElement schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:16:
Die kosten allemaal punten/geld, staan geen gratis pakketten tussen?
Dan moet je even verder zoeken. Met enkel deze info kan hier niemand je helpen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ultimateteam.co.uk/wp-content/uploads/2014/10/FUT-15-TOTW-5-October-15th-2014-FIFA-15-Ultimate-Team.jpg

Mooi zuur dat ik "Hamsik" en "Piszczek" afgelopen weekend heb verkocht :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Maar je hebt zelf gewoon een startpakket gehad? Zo ja hoe heb je het zelf gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

DarkElement schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:22:
Maar je hebt zelf gewoon een startpakket gehad? Zo ja hoe heb je het zelf gedaan?
Eerste keer dat ik FUT opstartte kreeg ik een promo pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Oh hier dus niet, erg vreemd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:17
IAmNice schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:38:
[...]

Het is al zo irritant dat ik gematched wordt met spelers die al duurder zijn dan mijn hele team. Dat dit soort shit ook nog gebeurt...

[ Voor 6% gewijzigd door pelt op 15-10-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Sigh Fifa is een en al bullshit. http://gyazo.com/bb787323f63cf0f486642c921f05e906 KIJK DIT EENS. WAAROM WORDT IK HIER TEGEN GEMATCHED. Tweede helft brengt hij doodleuk ook Ronaldo erin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
IAmNice schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:20:
Sigh Fifa is een en al bullshit. http://gyazo.com/bb787323f63cf0f486642c921f05e906 KIJK DIT EENS. WAAROM WORDT IK HIER TEGEN GEMATCHED. Tweede helft brengt hij doodleuk ook Ronaldo erin...
omdat hij in dezelfde divisie zit...
Ik kom die teams ook vaak tegen met mijn matig NL teampje.
meestal bakken ze er geen donder van en win ik van ze.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Het was een online tournament...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Teams in elkaar zetten, prachtig! Ik denk dat ik dit leuker vind dan spelen :p (want dat gaat niet zo lekker) Ik wilde een betaalbare 3-4-3 opstelling (omdat ik slecht kan verdedigen). "Jackson Martinez" - "Quaresma" combi met "Handanovic" in het doel! Zelf in slechte handen dodelijk ;) Draaien aan die rechter thumbstick!

Jackson 5: http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/205994

En mijn tweede "ik kan niet verdedigen" squad met 2 CDM's 4-4-2 en de sweaty "Giovinco" als linkse spits, wat een held! "Torres" blijft mijn kop kampioen op rechts! "Ruffier" in het doel, vergelijkbaar met "Buffon" en "Handanovic", daarom wel een Franse verdediging. "Medel" is echt een beest! "M'Vila" kan ik overal op het veld aanspelen, die jongen loopt overal!

Pacemaker: http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/206088

En dan toch ook maar mijn main (iets duurdere, hoe ik graag zou willen kunnen spelen) squad. Echter met deze squad laat ik helaas nog te veel door :/

Get Spanish: http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/206178

Squads maken genereert helaas geen coins/punten ;) Maar het maakt Fifa voor mij wel een groot succes!

[ Voor 65% gewijzigd door bbblije op 15-10-2014 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
IAmNice schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:40:
Het was een online tournament...
Ah...
Idd, matchmaking in toernooien zuigt hard. Speel daarom sowieso nooit een online gouden toernooi. Alleen zilveren/bronzen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
http://gyazo.com/4a4233fbee2ec67219dad0481d5e104d
Als je dit in de 85ste minuut je laatste game voor promo div 3 verpest. Hoe de hell. Weidenfeller 99 fks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Kakzooi. Koop ik ibarbo net voor 9500k. Zie m overal weggaan voor rond de 12. Denk verkoop m snel. Met een quickbuy op 12 en een start van 9500. Gaat die daar uiteindelijk voor weg. Verlies genaakt dus

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
Ik heb nu een zooi spelers gekocht die nu in de TOTW zitten ( hun normale kaart ). Zullen deze stijgen qua prijs of zullen ze hetzelfde blijven wat is jullie ervaring?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:54
De laatste keren dat ik probeerde was de prijs het hoogst op de dag dat de TOTW kaart kwam. Mensen verkopen nu hun spelers. De kunst is kopen voordat bekend is dat hij in de TOTW zit.

Ik had gegokt op Dzeko 2 weken terug. Aantal gekocht voor 5200. Op de release dag van TOTW verkocht voor 8900.- erna ging de prijs hard onderuit tot 5600.-

Als je net geinvesteerd heb, zou het kunnen dat je juist de hoogste prijs hebt betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
ja achteraf gezien niet zo slim :) maar had niet de duurste gekocht sigurdson en keane. Allemaal voor 750 en hoopte ze rond de 1000 te verkopen. nu waarschijnlijk quite of klein beetje verlies.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Deze zijn beide rare dacht ik. Dus hier zal je niet snel op verliezen.

Ik volg nu dit topic. http://forum.ea.com/uk/posts/list/2944196.page

Verdien ik ongeveer 10k/15k per dag mee. Kost weinig tijd, maar wel veel geduld voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Laatst online: 14-10 06:48
Wow...ik share normaal nooit filmpjes maar ik heb nu net mijn mooiste goal ooit gescoord :o
De fuck, die zat er lekker in _/-\o_

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uv9ywBWiQhM]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29
Je kunt beter een topic report plaatsen

is het wellicht een idee om een soort interne tweakers transfermarkt op te richten in de vorm van een apart topic oid? Niet dat ik zwem in de coins maar ik handel best veel en ben op zich best bereid om anderen iets te ondersteunen/voort te helpen. Ik speel PC en heb momenteel nog 2 Buttner's, een David Luiz en een IF Insigne in de aanbieding. Wellicht iemand interesse? Mochten jullie dit initiatief ook zien zitten kunnen we wellicht apart topic aanmaken?

[ Voor 43% gewijzigd door Gropah op 16-10-2014 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:28:
Deze zijn beide rare dacht ik. Dus hier zal je niet snel op verliezen.

Verdien ik ongeveer 10k/15k per dag mee. Kost weinig tijd, maar wel veel geduld voor nodig.
thanks ga ik proberen. Kort samengevat 1 bepaalde speler kopen voor een x bedrag. Zet je de cycle per uur of per 12 uur of iets dergelijks?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik doe het ook niet slecht. Ik ben na vorige week 3/4 van mijn potjes aan het winnen nadat ik weet hoe ik nou die pace moet aanpakken. Ben division 4 na 8 seizoenen. Het is alleen dat FIFA op vele momenten echt keihard faalt. Ik heb echt wel het gevoel dat ik benadeeld wordt als WEIDENFELLER effe van die afstand een vrije trap inschiet bij een topkeeper als Handanovic... Met hand als chem stijl. Je kunt me niet zeggen dat dit realistisch is als ik zelfs met Mertens nooit een vrije trap erin heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onimal
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-06 10:25
IAmNice schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:26:
Ik doe het ook niet slecht. Ik ben na vorige week 3/4 van mijn potjes aan het winnen nadat ik weet hoe ik nou die pace moet aanpakken. Ben division 4 na 8 seizoenen. Het is alleen dat FIFA op vele momenten echt keihard faalt. Ik heb echt wel het gevoel dat ik benadeeld wordt als WEIDENFELLER effe van die afstand een vrije trap inschiet bij een topkeeper als Handanovic... Met hand als chem stijl. Je kunt me niet zeggen dat dit realistisch is als ik zelfs met Mertens nooit een vrije trap erin heb gekregen.
Veel keepers hebben een zeer goede traptechniek! ;)

En ja, er zitten soms rare momenten tussen, maar die zal je net zo vaak mee als tegen hebben. Stop raging en geniet van het spelletje, zo slecht ben je ook niet getuige de divisie 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Nee ik snap het, maar als ik verlies komt dat niet door de geweldige tegenstander. Eerder door de OP 94 IF Messi of Ronaldo...
Wat doet iedereen nou om geld te verdienen? Ik ben met mass bidding bezig tot ik geld heb om IF's te handelen. Goeie spelers voor mass bidding op PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Kr44nVogel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:23:
[...]

thanks ga ik proberen. Kort samengevat 1 bepaalde speler kopen voor een x bedrag. Zet je de cycle per uur of per 12 uur of iets dergelijks?
Ze doen hun best om op de voorste pagina het target te zetten. Ik heb vooral ingekocht met Maher,Milner en Donovan. Deze kon ik toen voor 10k per stuk krijgen. Wel de IF kaarten natuurlijk. Minimaal 10 stuks van dezelfde speler kopen. En dan voor 14750/15000 BIN op de markt. Elke keer voor 1 uur erop zetten. En zovaak mogelijk. Gebruik de app op je telefoon om elk uur relist all te kiezen. Omdat veel mensen meedoen lukt het om de prijs omhoog te krijgen. Daardoor verkoop je 2/3 spelers per dag :)

Uiteindelijk moet je proberen om 300K vrij te hebben. Hiermee kan je 30 dezelfde spelers kopen voor 10K. Soms verkoop je er meerdere per cycle, soms een halve dag nix. Dus geduld is erg belangrijk.

Voor deze week heb ik nog geen target. Ff kijken hoe de prijzen gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 02-10 20:40
wil ik ook wel aan meedoen maar zie op die site niet welke in te kopen, heb nu een insigne gekocht voor 22000 buy en relist 30500 buy now schijnt te werken probeer er maar eens eentje om te kijken of t werkt.. mis idee om hier iets te maken ervoor topic ofzo ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
vegetto1983 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:21:
wil ik ook wel aan meedoen maar zie op die site niet welke in te kopen, heb nu een insigne gekocht voor 22000 buy en relist 30500 buy now schijnt te werken probeer er maar eens eentje om te kijken of t werkt.. mis idee om hier iets te maken ervoor topic ofzo ..?
Volgens mij is het aantal tweeakers dat dit topic bezoekt niet erg groot. Daarnaast zit je met verschillen per console. Ik zou mensen die dit willen doen gewoon doorsturen naar het EA forum. Daar staat al meer dan genoeg informatie. Om hier nu een extra forum voor te openen vind ik wat teveel van het goede. Belangrijkste tip van mij: Koop pas na het weekend de huidige IF spelers! Althans zo doe ik het altijd en naar mijn mening zijn ze dan het goedkoopst EN koop nooit meer dan 10 van dezelfde speler! (spreid uw winkansen) als je dan verliest verlies je maar op maximaal 10 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Ik denk dat de verkooptechnieken en verschillende verkopen gewoon in dit topic besproken kan worden.
Net na de release van FIFA heb ik wat winst gemaakt met inkopen en verkopen van Henderson en Nastasic. Dit leverde geen tonnen op maar enkele tientallen. De laatste 2 weken heb ik moeite met goede verkooptargets te zoeken. Ik heb nog een beetje winst gemaakt met een aantal Muniains. Verder heb ik me op de secundaire kaarten gericht. Ik kocht rare golden fitness kaarten voor goedkoop in (Buy now 300) en verkocht deze voor 1000+. Ditzelfde heb ik gedaan met een shitload aan golden trainingskaarten van All training +10. Deze kocht ik voor 250 / 300 in en verkocht deze voor 750 – 850. Leverde me niet onwijs veel op, maar heb nu toch wel 95K aan coins staan.
Ik wil graag wat meer winst maken maar heb niet echt een target. Vind het lastig om te bepalen op welke speler ik winst kan maken.
Zelf speel ik op de PC, misschien dat andere mensen een aantal tips hebben oid.
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:28:

Hier maar eens naar kijken dan. Volgens mij speel je op de Playstation, aan het EA topic te zien?

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Curva schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:46:
Ik denk dat de verkooptechnieken en verschillende verkopen gewoon in dit topic besproken kan worden.
Net na de release van FIFA heb ik wat winst gemaakt met inkopen en verkopen van Henderson en Nastasic. Dit leverde geen tonnen op maar enkele tientallen. De laatste 2 weken heb ik moeite met goede verkooptargets te zoeken. Ik heb nog een beetje winst gemaakt met een aantal Muniains. Verder heb ik me op de secundaire kaarten gericht. Ik kocht rare golden fitness kaarten voor goedkoop in (Buy now 300) en verkocht deze voor 1000+. Ditzelfde heb ik gedaan met een shitload aan golden trainingskaarten van All training +10. Deze kocht ik voor 250 / 300 in en verkocht deze voor 750 – 850. Leverde me niet onwijs veel op, maar heb nu toch wel 95K aan coins staan.
Ik wil graag wat meer winst maken maar heb niet echt een target. Vind het lastig om te bepalen op welke speler ik winst kan maken.
Zelf speel ik op de PC, misschien dat andere mensen een aantal tips hebben oid.

[...]

Hier maar eens naar kijken dan. Volgens mij speel je op de Playstation, aan het EA topic te zien?
Het EA forum kan zeker helpen. Er zit echter al een heel groot verschil tussen de Xbox / Playstation en de PC markt. Is volgens mij niet te vergelijken met elkaar. Ik ben het met je eens dat we hier wel elkaar wat tips kunnen geven en daar niet een apart topic voor moeten starten. Ik zal ook eerlijk zijn en zeggen dat ik mijn meest lucratieve methoden niet ga delen omdat ik dan mijn eigen handel om zeep help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Eigenlijk zou er een soort site moeten zijn, die een overzicht biedt met daarin de prijzen per speler. Moet alleen realtime worden bijgewerkt. Best handig zou dat zijn

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 08:14
steefje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:04:
Eigenlijk zou er een soort site moeten zijn, die een overzicht biedt met daarin de prijzen per speler. Moet alleen realtime worden bijgewerkt. Best handig zou dat zijn
www.futbin.com doet dit, maar wel voor buy-now prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
steefje schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:04:
Die was er tot FUT15 ook. op Ultimatedb.nl werd door JP Flathead de hele markt gemonitord (alle systemen). Hij is er helaas mee opgehouden. Dankzij die site + app heb ik echt miljoenen kunnen verdienen in 13 en 14. Nu idd behelpen met futdb. http://futdb.net/#red

[ Voor 3% gewijzigd door Riemer op 16-10-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Ook al een mooie toevoeging. dank voor de tip

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Voor de duidelijkheid. Dat topic hoort bij de PS4, dat betekend niet dat het niet werkt op de pc of xbox, maar daar liggen de prijzen anders. Ik ga voorlopig niet gokken op IF kaarten boven de 10k. De reden hiervoor is simpel. Als ik er 10 koop en er 1 verkoop voor 15k kan ik al bijna geen verlies maken ivm. Discard waarde 9500. Insigne schijnt goed te lopen, maar als je daarin investeerd 10x en het gaat mis,heb je dik verlies. Verder 1 speler kopen zoals hierboven is leuk maar werkt niet. Lees pagina 1 nog is goed door. En de ervaringen wat verder op. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbacon
  • Laatst online: 14-03 14:32
Vraag naar ervaring:

Ik speel fifa sinds fifa '99 (fatboy slim - funk soul brother (yeah!)). Dit jaar voor het eerst met FUT begonnen, heb volgens mij een behoorlijk team:

http://www.futhead.com/15/squads/4600599/ .

De eerste divisies ging het prima. Echter kom ik niet voorbij divisie 6, mijn resultaten zijn ook om te huilen vind ik zelf (52-24-54) en heb tijdens de potjes niet het gevoel dat ik "in control" ben ondanks dat ik meestal meer balbezit heb en rond de 80% van mijn passes aankomen.

Mijn vraag is of meer spelers zich hierin herkennen en of ik ongeduldig ben met promoveren of dat ik wellicht aan mijn plafond zit.

Daarnaast sta ik ook open voor alternatieve spelers/formaties en andere tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
ok wie van de 2 zouden jullie op LB zetten of is er een ander die ik zou moeten kiezen voor onder de 3k?
http://www.futhead.com/15/players/1035/kieran-gibbs/
of
http://www.futhead.com/15/players/26826/luke-shaw/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
@elbacon
dat herken ik niet.

Divisie 2 nu hier, fut-founder (Dus speel fut sinds fifa 09) en speel fifa vanaf Fifa International Soccer (oftewel '94)

Idd een best team! Geen idee waar het aan ligt
bartburg schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:05:
ok wie van de 2 zouden jullie op LB zetten of is er een ander die ik zou moeten kiezen voor onder de 3k?
http://www.futhead.com/15/players/1035/kieran-gibbs/
of
http://www.futhead.com/15/players/26826/luke-shaw/
http://www.futhead.com/15...n-gibbs/compare/14-26826/
Kijk goed naar de verschillen
Ik zou Gibbs erneer zetten

[ Voor 53% gewijzigd door cypher21 op 16-10-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
elbacon schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:01:
Vraag naar ervaring:

Ik speel fifa sinds fifa '99 (fatboy slim - funk soul brother (yeah!)). Dit jaar voor het eerst met FUT begonnen, heb volgens mij een behoorlijk team:

De eerste divisies ging het prima. Echter kom ik niet voorbij divisie 6, mijn resultaten zijn ook om te huilen vind ik zelf (52-24-54) en heb tijdens de potjes niet het gevoel dat ik "in control" ben ondanks dat ik meestal meer balbezit heb en rond de 80% van mijn passes aankomen.

Mijn vraag is of meer spelers zich hierin herkennen en of ik ongeduldig ben met promoveren of dat ik wellicht aan mijn plafond zit.

Ik zou voor Xavi, Modric en eventueel Khedira gaan kijken naar vervangers. Ik merk dat het in FUT15 zeker helpt als je wat sterkere en snellere middenvelders hebt. Je hebt nu veel van hetzelfde met Modroc, Iniesta en Xavi. Welke vervangers heb ik niet direct paraat.

Ik herken je "probleem" wel. Mijn record is iets beter maar niet veel. Ik speel zelf in divisie 6 (nog niet veel divisies gespeeld) maar merk ook dat het lastiger is dan vorig jaar. Ik speelde divisie 1 en 2 maar denk dat ik nu niet verder kom dan maximaal 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Laatst online: 14-10 06:48
steefje schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:53:
Kakzooi. Koop ik ibarbo net voor 9500k. Zie m overal weggaan voor rond de 12. Denk verkoop m snel. Met een quickbuy op 12 en een start van 9500. Gaat die daar uiteindelijk voor weg. Verlies genaakt dus
Ik vind 9500000 voor ibarbo wat duur ;)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

elbacon schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:01:
Vraag naar ervaring:

YouTube: PatrickHDxGaming en ga spelen met een 3 CB's of 2 CDM's. Aan je record te zien laat je veel door. Je huidige team is makkelijk om te bouwen naar een 3-4-1-2. Kijk is of dat na het zien van de tutorials beter bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elbacon
  • Laatst online: 14-03 14:32
Dank voor alle tips, zal er mee aan de slag gaan en indien de resultaten verbeteren zal ik dat posten. (Zit overigens vast in divisie 6 niet in 7 kwam ik achter, scheelt alweer iets :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik vind het leuker om packs te kopen met mijn bij elkaar gesprokkelde coins dan een te sparen voor een team.
Heb met fut 14 echt gigantisch veel gekocht maar zat uiteindelijk ook best veel in eerlijk gezegd:

- Tots Azpilicueta (2x)
- Tots Enyama
- Tots Henry
Zeker stuk of 10 IF's
Lewandowski, Ramos, Yaya Toure, Falcao, Balotelli die ik me nog herinner.

Tot nu toe is mijn beste pack pulled speler Ibarbo en Nasri. Maar heb ook denk ik voor 100K ofzo gekocht tot nu toe..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
15 pack geopent tot nu toe en pogba als beste uit de pakjes kan best frustrerend zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Laatst online: 11-09 08:14
Jup, ik heb nog wel redelijk geluk gehad in het begin met Navas, Diego Costa en Lewandovski in m'n eerste pakjes. Daarna heb ik er helemaal niks meer uitgehaald :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ik heb ook meer geluk met mijn packjes in het begin gehad, toen het spel net uit was... eerste 10 packjes 2x een IF, daarna niks interessants meer...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Hmm. ik heb denk ik zo'n 40- 50 (7500 coins en 15k coins) packs geopend en de beste speler was Cuadrado. Hoop toch echt eens een keer Messi oid uit een pakje te halen.
Beste speler die ik ooit uit een pakje trok was Robben met FUT13. Voor de rest nooit echt spelers van 100k+ uit pakjes gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
cypher21 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:50:
Hmm. ik heb denk ik zo'n 40- 50 (7500 coins en 15k coins) packs geopend en de beste speler was Cuadrado. Hoop toch echt eens een keer Messi oid uit een pakje te halen.
Beste speler die ik ooit uit een pakje trok was Robben met FUT13. Voor de rest nooit echt spelers van 100k+ uit pakjes gehaald.
Ken het!
Wat ik dan nog het meest frustrerend van vind is dat er dan iemand een pakje opent die nooit fut speelt en bam ronaldo of messi eruit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
ben nog steeds van mening dat pakjes kopen niet zo rendabel is als sparen / handelen en speler kopen die je ook daadwerkelijk wilt, moet je wel erg geluk hebben stel je wilt di maria of wat dan ook (even Ronaldo en messi en andere hoge niet meegerekend) dat die dan in je pakje zit, dan spendeer je zoveel coins waar je miss uiteindelijk die speler voor had kunnen kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
vegetto1983 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:05:
ben nog steeds van mening dat pakjes kopen niet zo rendabel is als sparen / handelen en speler kopen die je ook daadwerkelijk wilt, moet je wel erg geluk hebben stel je wilt di maria of wat dan ook (even Ronaldo en messi en andere hoge niet meegerekend) dat die dan in je pakje zit, dan spendeer je zoveel coins waar je miss uiteindelijk die speler voor had kunnen kopen..
Het is net als de panini pakjes van vroeger.
Bij elk pakje wat je opent weer opnieuw je als kleine jongen van toen voelen en hopen op dat ene plaatje van die ene voetballer die je nog wilt hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
haha klopt ik vind t ook super lache om te doen maar het is zo zonde van je echt geld, en vind ik te zonde van je coins...

zijn er hier mensen die er euros aan uitgegeven hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Zoals al eerder gezegd, doe ik het als volgt:
Ik koop een minimaal aantal pakjes puur voor de contracten die ik nodig heb (daarom koop ik ook pakjes van 5000 coins) en natuurlijk hoop ik daarbij dat ik wat leuke spelers meepak. Maar alles dat ik daarnaast kan sparen, spaar ik om goede (betere) spelers te kopen.

Kom nog lang niet in de buurt van Robben o.i.d.
Heb een Spaans team met Casillas, Jordi Alba, Pique, Sergio Busquets, Pedro, Thiago en nog wat spelers van 80-82. Team rating is 82.

Het leukste dat ik uit een 5000 pakje heb gehaald was een Vidal die ik voor ik geloof 45000 heb verkocht (was nog niet zo lang geleden). Verder een Lukaku die voor 16000 weg ging (ook dit seizoen).

Deze methode werkt redelijk goed als je het mij vraagt. Nu ik alleen spelers nodig heb die duurder zijn, duurt het sparen nogal lang.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
vegetto1983 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:10:
haha klopt ik vind t ook super lache om te doen maar het is zo zonde van je echt geld, en vind ik te zonde van je coins...

zijn er hier mensen die er euros aan uitgegeven hebben ?
nee als ik me daar aan zou verliezen dan is het hek van de dam.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
haha same here..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 29-09 09:14
Ik ben van xbox naar pc overgestapt omdat de pc dit jaar ook next gen is. Maar man oooo mannn wat zijn de prijzen van spelers duur op de pc... Voor ramires moet je meer dan 80k dokken...
Dit maakt ultimate op pc minder leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ja,

Ik heb aan het begin 15 euro betaald voor 1575 points, 2x een IF... 150k-200k aan coins door verkoop en zodoende had ik behoorlijk wat contracten...

Toen werd mn account gehacked, en was ik alles kwijt... maar had willen handelen met dat geld.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
bartburg schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:09:
[...]

Het is net als de panini pakjes van vroeger.
Bij elk pakje wat je opent weer opnieuw je als kleine jongen van toen voelen en hopen op dat ene plaatje van die ene voetballer die je nog wilt hebben.....
IDD! Dat is echt de lol ervan.
Boeit me niet dat dat minder opleverd dan sparen/handelen, het is iig wel leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Jelte,89 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:15:
Ja,

Ik heb aan het begin 15 euro betaald voor 1575 points, 2x een IF... 150k-200k aan coins door verkoop en zodoende had ik behoorlijk wat contracten...

Toen werd mn account gehacked, en was ik alles kwijt... maar had willen handelen met dat geld.
Toch wel bizar! Waarom wordt iemand gehackt met 300K aan coins :/. Je ziet youtubers met miljoenen! Er moet in jouw geval toch iets bijzonders aan de hand zijn. Als ik jou was zou ik toch even nadenken wat er allemaal op je pc is gedaan. Zou zomaar kunnen dat je dus al een virus had/hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het mag wel iets minder met de slowchat. Daarnaast kan ik snappen dat het frusterend kan zijn om te verliezen, soms op de knulligste manieren, maar frustratie's hier uiten is niet de manier om er vanaf te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Gropah schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:34:
[mbr]Het mag wel iets minder met de slowchat. Daarnaast kan ik snappen dat het frusterend kan zijn om te verliezen, soms op de knulligste manieren, maar frustratie's hier uiten is niet de manier om er vanaf te komen[/]
Volgens mij is deze comment beetje laat dat geklaag staat al een pagina terug dacht ik, laatste comments gaan over pakjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29
JapieTalent schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:19:
[mbr]Je kunt beter een topic report plaatsen[/]
Gropah schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:34:
[mbr]Het mag wel iets minder met de slowchat. Daarnaast kan ik snappen dat het frusterend kan zijn om te verliezen, soms op de knulligste manieren, maar frustratie's hier uiten is niet de manier om er vanaf te komen[/]
Oh snap, volg je me nu hier ook al. ;) of je doorzoekt forums op je nickname? ;)

Wat betreft de topic reports: ik stel "klikken" niet zo op prijs en heb een voorkeur voor zelf oplossen. We zijn immers geen kleuters meer.

Wat betreft de slowchat heb je wel gelijk, dat had ik ook opgemerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
Gouden contracten gaan voor 900 - 1200 coins weg.
Dus 5 contracten zeg maar 5000 coins.

Pakje kost 5000 coins waar meestal 4 contracten in zitten plus spelers die je voor ongeveer 600 coins kan verkopen.
Plus als je een goed gerate speler er uit trekt maak je nog wat extra coins.
Dus kan het best lonen een goud pakje te kopen als je toch aan de contracten moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Hoe werkt chemistry op de spelers? 6 chem=60% van zijn kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
jarnoz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:48:
Gouden contracten gaan voor 900 - 1200 coins weg.
Dus 5 contracten zeg maar 5000 coins.

Pakje kost 5000 coins waar meestal 4 contracten in zitten plus spelers die je voor ongeveer 600 coins kan verkopen.
Plus als je een goed gerate speler er uit trekt maak je nog wat extra coins.
Dus kan het best lonen een goud pakje te kopen als je toch aan de contracten moet.
Op welk platform zijn ze zo duur? Op de PC (en ik dacht dat die market de hoogste prijzen kent) gaan ze voor 400, de standaard gouden contractkaarten. De rares voor 600 of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
rares 500-550 pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
IAmNice schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:49:
Hoe werkt chemistry op de spelers? 6 chem=60% van zijn kunnen?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2937652.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Mischien keek ik verkeerd maar fut werkt op dit moment even niet hier...

Op de ps4 zag ik zulke prijzen steeds.
Maar nogmaals kan me vergissen.
Naar met 600 is het nig steeds wel de moeite af en toe eens een pakje open te trekken.
De contracten leveren al de helft op van je pakje.
Dus met een beetje geluk trek je ook wat knappe spelers.

Mijn beste speler uit een pakje tot nu toe is hazard.
En daarna neuer en wat snelle brazilianen.

Nog geen cent uit gegeven aan fut overigens maar goed als je in je eerste pakjes meteen hazard trekt heb je geld om geld te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
En ik zit hier met mijn mertesacker na 20 pakejs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Ow die had ik ook nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Hoe zorg je ervoor dat je verdediger niet shirtje trekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
IAmNice schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:14:
Hoe zorg je ervoor dat je verdediger niet shirtje trekt...
niet op B (PS vierkantje dacht ik) drukken als ie achter een speler aan rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Normaal tacklet ie of duwt ie. Maar soms trekken ze ineens aan het shirt. Ik wil dat ze gewoon tacklen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Als je rondje ingedrukt houd kun je een speler van de bal zetten, maar met het nodige risico dat je aan een shirt trekt, of hem een duw geeft en een vrije trap tegen krijgt.
Als je net achter een speler loopt kun je die speler vertragen door rondje ingedrukt te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:22
Iemand ervaring met IF Affelay? (als CAM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Hebben jullie ook problemen met fut op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 11:02
Ik kan geen tegenstanders vinden met fut op dit moment. Zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-10 15:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Hoe zit dat eigenlijk met die site's waar je bijv. 5 euro betaald en je 500.000 munten krijgt doordat ze je speler voor die prijs kopen?

Is dat veilig? Lijkt me too good to be true.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:53
Je werkt wel, als het en betrouwbare dit is, maar sinds kort vind EA dat niet leuk meer en als ze dat door hebben ondernemen ze acties tegen je, te beginnen bij het resetten van je FUT team en uiteindelijk een ban.
Dat hebben ze pas sinds kort aangekondigd en was voorheen eigenlijk zonder pardon mogelijk.
Pagina: 1 ... 18 ... 63 Laatste