[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 51 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:03
llovesoccerx7 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:22:
Zal Robben nog stijgen? Heb Robben voor 700k hij is nu 920k waard.
Ramos ook 255k gekocht en is nu 302k waard. Zal hij nog stijgen?

Verkopen of niet?
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten. Wil je met Robben / Ramos blijven spelen of heb je ze ook gekocht met het idee winst te maken? Dan kan je ze wel verkopen al denk ik dat de markt nog wel eens meer kan gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Naar mijn mening super spelers maar ook een formatie waarin een aantal (bijv. Robben en Ronaldo) niet tot hun volle recht komen. Ik zou als ik Ronaldo had of hem als linksvoor willen hebben of als spits op 7 chem. Robben is naar mijn mening alleen geschikt als rechtsvoor.

Maar mooi team hoor. Chapeau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:12
Riemer schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:58:
[...]

Eerlijk gezegd zou ik het niet weten. Wil je met Robben / Ramos blijven spelen of heb je ze ook gekocht met het idee winst te maken? Dan kan je ze wel verkopen al denk ik dat de markt nog wel eens meer kan gaan stijgen.
Eigenlijk te spelen maar als ik er zoveel winst op maak. Dan speel ik wel met andere. Alleen gaan ze meer stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Ik haal net gewoon Bale en Diego Costa uit 5 pakjes :)
Costa wilde ik echt heel graag hebben!
Nog nooit zoveel pack luck gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-10 23:57

Sebastiaan

....

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:39:
Ik ben op zoek naar upgrades. Heb 1 miljoen om te investeren. Suggesties?

http://www.futhead.com/15/squads/17992544/

Ik denk zelf Pisczcek IF en Benatia IF maar ben benieuwd naar jullie reactie:)
TOTY Lahm op rechtsback een optie? Op de xbox is deze ca. 1 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Wat zeggen jullie, Godin SIF 86 heb ik gekocht voor 80k, kan em nu verkopen voor 175k...
Maar is wel SIF... dus met een mogelijke upgrade...

Nu verkopen, of even wachten en hopen op meer?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:23
Zlatan in een 15K pack :D :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Lekker pakje :)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Vandaag 5 potjes gespeeld. 2 verloren. 1 gelijk. 2 gewonnen, en laat nou net bij die 2 potjes, ná de wedstrijd, de verbinding met de ea servers wegvallen, waardoor ik die ook verlies. Ea..pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Gister Rooney in een 15k pakje.:)
Titel van divisie 3 gepakt met http://www.futhead.com/15/squads/18204479/
div2 is wel andere koek 1 gelijk 1 verloren tot nu toe
Ik ben van plan howard voor courtois te vervangen hebben jullie nog andere suggesties
even de stats van de spitsen
Lukaku 130 played 140 goals
Costa 50 played 32 goals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Laatst online: 01-10 07:55
Ik zit nog met een lege CM plek op m'n 4-3-2-1 positie. Ik zit te denken aan SIF Cazorla om het spel te verdelen en diepe ballen te geven. Hebben jullie nog andere suggesties? Overige CM's zijn bezet door Rooney en Toure

Hazard Aguero Sanchez
Rooney Toure JohnDoe
Luis Koscielny Kompany Walker
Courtois

[ Voor 22% gewijzigd door Cwookie op 23-01-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Cwookie schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:09:
Ik zit nog met een lege CM plek op m'n 4-3-2-1 positie. Ik zit te denken aan SIF Cazorla om het spel te verdelen en diepe ballen te geven. Hebben jullie nog andere suggesties? Overige CM's zijn bezet door Rooney en Toure

Hazard Aguero Sanchez
Rooney Toure JohnDoe
Courtois
welk budget heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
1.2 mil (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Ángel Di María of sif David Silva of sif Alexis Sánchez
die zouden dan de voorkeur hebben denk ik gezien de 2 tanks die je al op cm hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
bartburg schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:37:
Ángel Di María of sif David Silva of sif Alexis Sánchez
die zouden dan de voorkeur hebben denk ik gezien de 2 tanks die je al op cm hebt
Di Maria is an sich een zeer goede speler maar ik twijfel of hij op CM tot zijn recht komt.. SIF Silva maak me een beetje zorgen om zijn H/L workrate. En sanchez wil ik graag op de RF positie houden..

Dilemma's :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Cwookie schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:39:
[...]

Di Maria is an sich een zeer goede speler maar ik twijfel of hij op CM tot zijn recht komt.. SIF Silva maak me een beetje zorgen om zijn H/L workrate. En sanchez wil ik graag op de RF positie houden..

ik speel zelf met ramires heb ook met fernandinho gespeeld en wilkshire alemaal cdm die cm ook goed uit de voeten kunnen maar aangezien je al 2 tanks hebt denk ik dat een 3de overkill is en je dus beter met een cam die cm word kan gaan maar..... meten is weten je kan er altijd 1 kopen uitproberen en weer verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 15:06
RonaldMeer schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:20:
[...]

Wat je allemaal zegt herken ik, ik zit precies in dezelfde divisies rond te tikken..
Ik speel zelf ook op pc, misschien tegen elkaar potje doen en kijken wat we van elkaar kunnen leren? (:
Ronald,

ik speel ook pc. Zit inmiddels al even in divisie 1. En pas sinds 2 weken lukt het me ook om erin te blijven. We kunnen wel is potje tegen elkaar doen.
Origin is Nakeddutchy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Ahh wat word ik gek van EA.
Gisteren 6 potjes gespeeld. Waarvan 1 verloren, 4x gelijk! en 1x gewonnen. En dat komt allemaal doordat het laggy games waren. Je merkt het amper, maar ineens kan je niet goed meer dribbelen, aanname's gaan niet goed en passes zijn te zacht. Messi en Bale die eruit worden gelopen door standaard cv's, de keeper die rare dingen doet, Hazard die Kompany serieus 2 meter opzij duwt terwijl ik op die knop zit te rammen om hem naar beneden te trekken en nog tal van dingen.

Vorige week continu toty toernooi gespeeld, en geen 1x last van gehad. Daardoor ook paar keer het toernooi gewonnen. Dan weer terug naar seizoenen is een drama! ze verdienen zo belachelijk veel geld met al die packs, maar de servers fixen ho maar

[ Voor 12% gewijzigd door NakedDutchy op 23-01-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Cwookie schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:39:
[...]

Sif Silva hier ook al geprobeerd, als CAM uiteraard om af te wisselen met Di Maria, maar direct verkocht, wat een slechte speler, komt nooit aan de bal, geen pass goed gegeven...

Sif Sanchez zou kunnen, Als RF zou je William kunnen gebruiken?!

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:24
NakedDutchy schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:29:
Ahh wat word ik gek van EA.
Gisteren 6 potjes gespeeld. Waarvan 1 verloren, 4x gelijk! en 1x gewonnen. En dat komt allemaal doordat het laggy games waren. Je merkt het amper, maar ineens kan je niet goed meer dribbelen, aanname's gaan niet goed en passes zijn te zacht. Messi en Bale die eruit worden gelopen door standaard cv's, de keeper die rare dingen doet, Hazard die Kompany serieus 2 meter opzij duwt terwijl ik op die knop zit te rammen om hem naar beneden te trekken en nog tal van dingen.

Vorige week continu toty toernooi gespeeld, en geen 1x last van gehad. Daardoor ook paar keer het toernooi gewonnen. Dan weer terug naar seizoenen is een drama! ze verdienen zo belachelijk veel geld met al die packs, maar de servers fixen ho maar
Ik denk niet dat dat aan de servers ligt maar aan je eigen/tegenstanders netwerkverbinding. Was je niet per ongeluk iets aan het downloaden bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Arwintju schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:37:
[...]

Ik denk niet dat dat aan de servers ligt maar aan je eigen/tegenstanders netwerkverbinding. Was je niet per ongeluk iets aan het downloaden bijvoorbeeld.
Ik ben zo bijgelovig dat ik zelfs wifi op mn tel uitzet als ik er last van hebt:P Er staat verder niks open op mijn pc. Dus aan mijn verbinding ligt het niet.

Aan mijn tegenstander ook niet, soms heb je wel is wedstrijden dat ze echt stotteren, dan ligt het aan hun. Maar dit is anders. Nu is het dat je net iets later ben dan normaal. Het is maar een fractie, maar het loopt gewoon niet vloeiend daardoor. En dit is dan gewoon paar wedstrijden achter elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door NakedDutchy op 23-01-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Jelte,89 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:32:
[...]

Sif Silva hier ook al geprobeerd, als CAM uiteraard om af te wisselen met Di Maria, maar direct verkocht, wat een slechte speler, komt nooit aan de bal, geen pass goed gegeven...

Sif Sanchez zou kunnen, Als RF zou je William kunnen gebruiken?!
Vanavond en morgen eerst SIF Cazorla aan de tand voelen. Mocht hij niet bevallen ga ik SIF Sanchez maar eens op die positie proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cwookie schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:09:

Hazard Aguero Sanchez
Rooney Toure JohnDoe
Courtois
Ik speel zelf 433(4) met Ramires Di Maria en Rooney IF. Ijzersterk middenveld en vullen elkaar uitstekend aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Nog één vraag! Stel ik zet een CAM speler op een CM positie. Zal hij dan spelen als CAM, CM, of daartussen in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Cwookie schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:42:
Nog één vraag! Stel ik zet een CAM speler op een CM positie. Zal hij dan spelen als CAM, CM, of daartussen in?
Hij is dan een CM maar of hij ook als CM zal spelen hangt heel erg af van zijn stats en workrates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voetbalpomp57
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-10-2021
Hoi allemaal.
Ben nieuw hier maar lees al mee sinds 2013.
Ergens hoop ik door alle tips en trucs die hier geplaatst worden
wat beter te worden maar ....................
Bijvoorbeeld, Met mijn Fut team 4 gewonnen 6 gelijk en 121 verloren.
Zal wel aan mijn reactiesneheid liggen want heb veel tips van hier gebruikt.
Afijn, misschien komt die gouden tip nog en anders gun ik de tegenstanders
met alle liefde de overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Laatst online: 13-10 09:15
Voetbalpomp57 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:49:
Hoi allemaal.
Ten eerste; chapeau, ik had FIFA al uit het raam gedonderd met 4-6-121 :X

Misschien een paar oefenpotjes spelen tegen mensen van hier, die je dan direct in-game tips kunnen geven? Weet niet welk platform je speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Hoi allemaal.
Holy Shit! Hoe hou je dat vol? Ik zit nu op 183-80-100 en vind al dat ik teveel verlies. Echt respect! Ik had dan al 20 kapotte controllers denk ik.

Maar hoe speel je? Met controller?
Ik zou voor de makkelijkste weg kiezen, dus zwaar verdedigend en op de counter bijvoorbeeld. Zoiezo 4 verdedigers en minstens 1 cvm. En voorin snelle spelers en counteren. Het is de minst leuke manier (ook om tegen te spelen) maar vaak wel effectief.

Probeer is 4-1-2-1-2 opstelling. Vanaf de aftrap op verdedigend en counter en blijven tikken.

Probeer de bal is in het spel te houden, tegenstanders gaan steeds harder jagen. Speel is balletje terug ipv zsm de spits aan spelen.

En blijven spelen! Het komt vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn Fut team 4 gewonnen 6 gelijk en 121 verloren.
_O-

Sorry haha, kon het niet laten. Van dat record krijg ik de rillingen haha.
Speel je Xbox? Dan mag je me wel eens toevoegen, doen we wat potjes en zal ik eens kijken of ik mijn vinger erop kan leggen waar het fout gaat bij jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
NakedDutchy schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:42:
[...]

Ik ben zo bijgelovig dat ik zelfs wifi op mn tel uitzet als ik er last van hebt:P Er staat verder niks open op mijn pc. Dus aan mijn verbinding ligt het niet.

Aan mijn tegenstander ook niet, soms heb je wel is wedstrijden dat ze echt stotteren, dan ligt het aan hun. Maar dit is anders. Nu is het dat je net iets later ben dan normaal. Het is maar een fractie, maar het loopt gewoon niet vloeiend daardoor. En dit is dan gewoon paar wedstrijden achter elkaar.
haha! Ja ok raar, ik heb dat zelf nooit gehad eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

RonaldMeer schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:20:
[...]

Wat je allemaal zegt herken ik, ik zit precies in dezelfde divisies rond te tikken..
Ik speel zelf ook op pc, misschien tegen elkaar potje doen en kijken wat we van elkaar kunnen leren? (:
Lijkt me leuk! Ik zal je mijn gamertag PM'en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Hoi allemaal.
tips
begin met een spel systeem 442 kies even alles uit 1 competitie bijvoorbeeld engelse competitie hoeft niet duur te zijn!
begin met verdedigen laat de tegenstander de bal hebben enige wat je in het begin moet doen is gedoseerd met (ps4) X en L1 te werk gaan L1 om je poppetje te wisselen.
Loop voornamelijk achteruit dus naar eigen goal en probeer de tegenstander te begrijpen dus waar wil hij heen met de bal en dan is het een kwestie van slim er tussen lopen!

zodra je dat onder de knie hebt kun je beginnen met overspelen.
Met het aantal verliezen dat je hebt kunnen er nog wel een paar bij dus overspelen als een gek
probeer driehoekjes te maken tussen spelers blijf rond spelen (ja je gaat bal verlies lijden )
op een zeker moment weet je welke speler er in je team wanneer gaat aanzetten en of welke loop bewegingen wie kan en gaat maken.
neem bijvoorbeeld voorin lukaku ijzer sterk in aannemen en een kant op wegdraaien dit moet je aanvoelen en een paar keer proberen.

oefen eerst met het bovenstaande dan komt het vanzelf een keer goed. hoop dat je er wat aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die op xbox zit kan zijn gamertag ook even pm'en :) dan voeg ik jullie even toe voor een oefentpotje af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:51:
Iedereen die op xbox zit kan zijn gamertag ook even pm'en :) dan voeg ik jullie even toe voor een oefentpotje af en toe.
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKoster
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 11:02
NakedDutchy schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:04:
[...]

Holy Shit! Hoe hou je dat vol? Ik zit nu op 183-80-100 en vind al dat ik teveel verlies. Echt respect! Ik had dan al 20 kapotte controllers denk ik.

Maar hoe speel je? Met controller?
Ik zou voor de makkelijkste weg kiezen, dus zwaar verdedigend en op de counter bijvoorbeeld. Zoiezo 4 verdedigers en minstens 1 cvm. En voorin snelle spelers en counteren. Het is de minst leuke manier (ook om tegen te spelen) maar vaak wel effectief.

Probeer is 4-1-2-1-2 opstelling. Vanaf de aftrap op verdedigend en counter en blijven tikken.

Probeer de bal is in het spel te houden, tegenstanders gaan steeds harder jagen. Speel is balletje terug ipv zsm de spits aan spelen.

En blijven spelen! Het komt vanzelf
Handige/interessante guide om 4-1-2-1-2 onder de knie te krijgen: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2959806.page

Speel met bundesliga team en dat gaat super :)
http://www.futhead.com/15/squads/17547890/

[ Voor 4% gewijzigd door JKoster op 23-01-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
In de OP staat ook een lijstje (wel erg klein) met gamertags. wellicht leuk / goed om die te updaten met mensen die graag met elkaar willen gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voetbalpomp57
Grote dank aan allen !
ik ga ermee aan de slag.
Ow ja, ik speel ps4 ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Voetbalpomp57 op 23-01-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:58
Riemer schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:15:
[...]

In de OP staat ook een lijstje (wel erg klein) met gamertags. wellicht leuk / goed om die te updaten met mensen die graag met elkaar willen gamen?
Mijn DM box is erg stil geweest, dus blijkbaar is er of weinig animo of mensen weten niet van het bestaan af :p

Anyway, mocht je in het lijstje willen komen, stuur dan even een DM met je naam + platform, dan zet ik je erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:31
ik zit te twijfelen. Heb een alaba liggen, die is op de PS4 nu rond de 100k waard, en een TOTY luiz welke nu voor rond de 945000 weggaat. Nu verkopen, of nog even wachten? Ik weet namelijk niet wat de normale prijzen van alaba is en wat TOTY luiz nog gaat doen ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Zou het nog mogelijk zijn om een Fresh TOTY Ronaldo te vinden om de XBOX voor onder 14 mil?

P.S. Heb je ook even een DM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Weer 500K verbrast aan packs in de hoop een MOTM of IF Costa/Pogba te pullen. Niets daarvan zei EA. Huilend m'n bedje in! Truste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een goede hybrid met op top schurlle ibarbo cuadrado (max 60k)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 08:08:
een goede hybrid met op top schurlle ibarbo cuadrado (max 60k)

Alvast bedankt!
Misschien dit?
http://www.futhead.com/15/squads/18475523/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
bbblije schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 01:26:
Weer 500K verbrast aan packs in de hoop een MOTM of IF Costa/Pogba te pullen. Niets daarvan zei EA. Huilend m'n bedje in! Truste!
Gisteren gunde EA me ook niet meer dan Hummels in 400k ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Hoe kan ik het beste winst maken? Ik heb nu 320k "over" en twee teams die ik eigenlijk niet meer verder kan upgraden met dit bedrag.

M'n Barclays team is als volgt (4-3-3): Lloris, Walker, Koscienly, Kompany, Clichy, Ramires, Fernandinho Rooney, Sterling, Sturridge, Schurrle. Dit team speelt heerlijk, vooral het middenveld is erg solide. Rooney op CAM is helemaal top. De enige uitbreiding die ik hier zou willen is Yaya Toure kopen, maar die kost op de PC al gauw 500k. Hazard is ook ongeveer zo duur.

M'n tweede team speelt ook heel lekker (4-4-2 brede ruit): Ruffier (IF), Konko, Thiago Silva, Luiz, Ansaldi, Matuidi, Griezmann, Valbuena, Biabiany, Musa, Doumbia. Hier zijn - mede vanwege de 100 teamgeest die ik wil behouden - geen upgrades meer mogelijk.

Die 320k heb ik eerst aan een Duits team besteed. Een team met Reus en Boateng o.a. Het nadeel was dat ik compleet werd overlopen op het middenveld. Waar je bij het Engelse team de tanks Ramires en Fernandinho hebt, moet je het bij het Duitse team doen met Gundogan, Lahm of Schweinsteiger.

Afijn, wat zijn goede tricks om van die 320k 500k of meer te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die is wel nice die ga ik zeker proberen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voetbalpomp57 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:00:
Grote dank aan allen !
ik ga ermee aan de slag.
Ow ja, ik speel ps4 ;)
Ik speel ook ps4. Misschien kan ik je helpen door tegen elkaar te oefenen? Mijn psn naam is altius17. Verder nog mensen die ps4 spelen hier?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

BB333 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:49:
Hoe kan ik het beste winst maken? Ik heb nu 320k "over" en twee teams die ik eigenlijk niet meer verder kan upgraden met dit bedrag.

M'n Barclays team is als volgt (4-3-3): Lloris, Walker, Koscienly, Kompany, Clichy, Ramires, Fernandinho Rooney, Sterling, Sturridge, Schurrle. Dit team speelt heerlijk, vooral het middenveld is erg solide. Rooney op CAM is helemaal top. De enige uitbreiding die ik hier zou willen is Yaya Toure kopen, maar die kost op de PC al gauw 500k. Hazard is ook ongeveer zo duur.

M'n tweede team speelt ook heel lekker (4-4-2 brede ruit): Ruffier (IF), Konko, Thiago Silva, Luiz, Ansaldi, Matuidi, Griezmann, Valbuena, Biabiany, Musa, Doumbia. Hier zijn - mede vanwege de 100 teamgeest die ik wil behouden - geen upgrades meer mogelijk.

Die 320k heb ik eerst aan een Duits team besteed. Een team met Reus en Boateng o.a. Het nadeel was dat ik compleet werd overlopen op het middenveld. Waar je bij het Engelse team de tanks Ramires en Fernandinho hebt, moet je het bij het Duitse team doen met Gundogan, Lahm of Schweinsteiger.

Afijn, wat zijn goede tricks om van die 320k 500k of meer te maken?
Zoeken naar IF's die onder de BIN prijs liggen en relatief nieuw zijn. Kijk wat deze spelers op de verschillende platformen doen of hoe bruikbaar ze zijn in teams. Heb je een goede speler gevonden die je goedkoper kan inslaan (goedkoop inkopen doe je rond middennacht, sochtends vroeg en na de lunch). Ik zeg relatief nieuwe IF's omdat spelers vaak duurder worden gelang ze niet meer in packs zitten. Handelen is geen 123 winst pakken, het is veel onderzoek en dedicatie. De markt in de gaten houden en weten wanneer je moet en kan toeslaan.

Een mogelijke kandidaat kan http://www.futhead.com/15/players/40633/romain-hamouma/ zijn. Hier kan je relatief veel winst op maken gezien dit de enige "fatsoenlijke" RM/RW speler is in de Ligue 1. Probeer hem zo ver mogelijk onder BIN te kopen, en zet hem voor een acceptabele BIN weer op de markt. Dit is een speler van 10 tallen K's, dit kan ook met spelers van 100+K. Maar dat is een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
bbblije schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:23:
[...]

Zoeken naar IF's die onder de BIN prijs liggen en relatief nieuw zijn. Kijk wat deze spelers op de verschillende platformen doen of hoe bruikbaar ze zijn in teams. Heb je een goede speler gevonden die je goedkoper kan inslaan (goedkoop inkopen doe je rond middennacht, sochtends vroeg en na de lunch). Ik zeg relatief nieuwe IF's omdat spelers vaak duurder worden gelang ze niet meer in packs zitten. Handelen is geen 123 winst pakken, het is veel onderzoek en dedicatie. De markt in de gaten houden en weten wanneer je moet en kan toeslaan.

Een mogelijke kandidaat kan http://www.futhead.com/15/players/40633/romain-hamouma/ zijn. Hier kan je relatief veel winst op maken gezien dit de enige "fatsoenlijke" RM/RW speler is in de Ligue 1. Probeer hem zo ver mogelijk onder BIN te kopen, en zet hem voor een acceptabele BIN weer op de markt. Dit is een speler van 10 tallen K's, dit kan ook met spelers van 100+K. Maar dat is een stuk moeilijker.
Dankje! Het is inderdaad even zoeken. Heb net op Alaba's verkopen zo ongeveer 20k winst gemaakt, dus dat is al een goed begin. Het blijft toch lastig. Rondom de marktcrash kon ik door gouden managers de verhandelen zo ongeveer 150k winst maken, maar dat is nu ook al niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

BB333 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:29:
[...]

Dankje! Het is inderdaad even zoeken. Heb net op Alaba's verkopen zo ongeveer 20k winst gemaakt, dus dat is al een goed begin. Het blijft toch lastig. Rondom de marktcrash kon ik door gouden managers de verhandelen zo ongeveer 150k winst maken, maar dat is nu ook al niet meer mogelijk.
Ik heb na de crash ook belachelijk veel winst gemaakt. IF spelers die je voor 100K inslaat en de week erop voor 150-200K makkelijk verkocht krijgt. Helaas is alle winst al weer op, klote packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
bbblije schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:45:
[...]

Ik heb na de crash ook belachelijk veel winst gemaakt. IF spelers die je voor 100K inslaat en de week erop voor 150-200K makkelijk verkocht krijgt. Helaas is alle winst al weer op, klote packs.
Ja er viel inderdaad enorme winst te maken. Reus voor 72k opgepikt en voor 180k verkocht. Had toch iets slimmer moeten kopen destijds. Afgelopen zaterdag had ik 10 Gotzes opgepikt voor 900 coins. Had ik veel meer van moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:34:
[...]

Ben je niet in de war met zijn IF en SIF?

Voor de geinteresseerden. Ik heb eindelijk divisie 1 gewonnen.
Ik speel met de 433(4) formatie met het volgende team
Hazard Aguero Sanchez
Ramires Di maria Rooney(if)
Clichy(sif) mangala onuoha walker
courtois

verder gebruik ik custom tactics:

87
46
FF

51
50
50
FF

24
54
63
Cover

En de volgende speler instructies:
Links en rechts achter: Blijf achterin
Beide Cm's: Blijf achterin
Hele voorhoede: Kruip achter linie. Let op, buitenspelers niet op naar binnen komen zetten.

Hoop dat iemand er wat aan heeft. Het speelt heerlijk voor mij, de Cm's vullen elkaar aanvallend en verdedigend perfect aan, door de instructies is er altijd iemand om de counter op te vangen. Door de buitenspelers niet op naar binnen komen te zetten, is er vaak ruimte voor een dodelijke steekbal op Aguero.
Ik wil ook wat gaan spelen met die custom tactics maar hoe werkt dat precies?
Moet je die voor iedere wedstrijd instellen of kan je die ergens ingeven zodat ze bewaard blijven?

Ik kan het niet vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Scavy schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:20:
[...]

Ik wil ook wat gaan spelen met die custom tactics maar hoe werkt dat precies?
Moet je die voor iedere wedstrijd instellen of kan je die ergens ingeven zodat ze bewaard blijven?

Ik kan het niet vinden 8)7
Je moet dit elke keer als je fut opstart doen door het TOTW uit te dagen en dan de tactiek aan te passen. Je hoeft niet te spelen maar gaat terug naar het hoofdmenu. De tactiek is daarna je standaard tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer kan ik het beste mijn Neuer (NIF) verkopen, nu of gaat ie nog stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik heb het nu helemaal gehad met FIFA, van divisie 3 helemaal naar divisie 6 gedegradeerd. Kan geen wedstrijd meer winnen :/

Defensief laat mijn team gaten vallen, ze lopen stroperig en elke pass die ze doen wordt onderschept. Middenveld is aardig, hier houden ze de bal. Maar ondanks m'n gebash op LB gaat er niemand lopen. Ik moet de doelpunten erin vegen. Wedstrijden eindigen in 1-2 waar ik 17 schoten op doel heb. Dus ik ben gaan googlen, wat is er aan de hand. Schrikbarend wat er allemaal op het net te vinden is over scripting en handicap.

http://www.reddit.com/r/F...fa_15_scripting_handicap/ en http://www.reddit.com/r/F...s_gotten_way_out_of_hand/

YouTube: FIFA 15 EA With Their Scripting BS AGAIN

YouTube: FIFA 15 - Feel the Scripting

Ik ben er nog niet over uit of het waarheid of larie koek is. Ja ik ervaar dat mijn team minder accuraat speelt, maar is dat omdat mijn tegenstander meer druk zet of omdat mijn pass van EA niet aan mag komen. Blijft een lastig debat dit... Resultaat is wel dat ik voorlopig even klaar ben met FIFA. ;w

[ Voor 26% gewijzigd door bbblije op 25-01-2015 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Hehe, heb hetzelfde. Kom divisie 5 niet meer uit, Sturridge, Ibarbo en Ramos lopen door mijn verdediging van Piqué, SIF Godin, Marcelo en Dani Alves heen alsof ze high van de coke zijn.
Mijn IF Benzema weet van 10 meter vaker de paal te vinden dan het net, Iniesta, Modric en Xavi kunnen geen pass van 5 meter in de voeten geven en mijn SIF Isco loopt vaker buitenspel dan dat Busquets schwalbes maakt...

Seasons win ik seizoen na seizoen de titel en met FUT kom ik in divisie 5 elk seizoen niet verder dan 10-12 punten, best nep allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:42
Wow ik dacht ik probeer het weer eens na een paar maanden. Nu weet ik weer waarom ik gestopt ben. 2 wedstrijden compleet geen probleem, 2 goals voor. Laatste minuten gewoon echt alles in stortend. Alsof ik gewoon niet mocht winnen. Echt wat een ongelooflijk grafspel is het toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:54

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

HamburgerHenk schreef op zondag 25 januari 2015 @ 01:59:
Wow ik dacht ik probeer het weer eens na een paar maanden. Nu weet ik weer waarom ik gestopt ben. 2 wedstrijden compleet geen probleem, 2 goals voor. Laatste minuten gewoon echt alles in stortend. Alsof ik gewoon niet mocht winnen. Echt wat een ongelooflijk grafspel is het toch.
Het is een F2P game, geen wonder dat het zo'n debiel grafspel is.
Ik heb ooit via een of andere site 500.000 Munten gekocht voor 0,50 Euro, heb meteen de beste spelers gekocht en nog verloor ik van veel slechtere teams.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Laatst online: 14:03
bbblije schreef op zondag 25 januari 2015 @ 00:14:
Ik heb het nu helemaal gehad met FIFA, van divisie 3 helemaal naar divisie 6 gedegradeerd. Kan geen wedstrijd meer winnen :/

Defensief laat mijn team gaten vallen, ze lopen stroperig en elke pass die ze doen wordt onderschept. Middenveld is aardig, hier houden ze de bal. Maar ondanks m'n gebash op LB gaat er niemand lopen. Ik moet de doelpunten erin vegen. Wedstrijden eindigen in 1-2 waar ik 17 schoten op doel heb. Dus ik ben gaan googlen, wat is er aan de hand. Schrikbarend wat er allemaal op het net te vinden is over scripting en handicap.

http://www.reddit.com/r/F...fa_15_scripting_handicap/ en http://www.reddit.com/r/F...s_gotten_way_out_of_hand/

Ik ben er nog niet over uit of het waarheid of larie koek is. Ja ik ervaar dat mijn team minder accuraat speelt, maar is dat omdat mijn tegenstander meer druk zet of omdat mijn pass van EA niet aan mag komen. Blijft een lastig debat dit... Resultaat is wel dat ik voorlopig even klaar ben met FIFA. ;w
Nu je het zegt, ja ik maak dit ook regelmatig mee.
Ik dacht altijd dat het met de mood en vormdipjes te maken had. Ben pas een speler vanaf FIFA 14. Daarvoor altijd PES en die hadden altijd pijltjes omhoog en omlaag met de vormdip van spelers. Het kon zo zijn dat je veel spelers had met vormdip. Nu zegt de vormdip ook neit alles, want ik heb wel eens met een geheel fitte RM verloren van Barcelona waar Messi helemaal down was en toch 3-4 keer scoorde.

Gister speelde ik voor het eerst FUT met een team dat gemiddeld niet hoger kwam dan 66 punten en 55% chemie. Mijn tegenstander was een team dat alleen spelers had van 80 en hoger op 1 speler na. Allemaal spelers van Barcelona en RM. Chemie 99.
Kansloze wedstrijd leek mij....totdat de wedstrijd begon ik het domineerde. Na 3 minuten stond ik 1-0 voor en tot de 60e minuut kwam hij niet eens keer tot een normaal schot.

Daarna kantelde de wedstrijd en scoorde hij 2 keer uit onmogelijke hoeken.

Ondanks dat het maar 1-2 werd, vond ik het ook al vreemd. Ik doe helemaal niets anders, maar daarvoor tik ik Barcelona/RM helemaal weg en opeens uit het niets scoort hij 2 keer?! Na de 1-2 lukte geeneen pass van mij meer. Ik bracht mijn leenspeler Neymar nog erin en die kwam niemand voorbij!

---
Als ik Seasons speel heb ik ook vaak het probleem dat ik bij een all-kill promoting opeens niets meer win. Met pijn en moeite overleef ik de degradatie en het seizoen daarop win ik weer alles. Kom niet verder dan divisie 3 a 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voetbalpomp57
Ik heb de adviezen door jullie gestuurd opgevolgd, ging even goed maar.....
Tegenstander dacht ' wat jij kan ken ik ook' en ging nadat hij 1...0 gemaakt had,
de bal achterin rondspelen.De A1 zette ik op "druk zetten, maar ik kwam niet meer
aan de bal.
Ondanks tactiek, hoge druk ', storen niet alle spelers waardoor iksteeds mensen te kort
kom omzijn team achterin vast te zetten.
Iemand een idee ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 22:09
Niet zoveel aan te doen, beetje sneu als je na 1 goal al zo gaat spelen..
Je kunt hooguit met 3 man druk zetten maar met achterin rondtikken is dat niet echt succesvol. Je kunt dan alleen hopen op een fout of dat ie er een keer mee stopt, maar anders sta je kansloos.
Dat heeft niets met tactiek te maken, dat is gewoon een laffe tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voetbalpomp57
Dank je dutchgio, Mwah ...hoop dat EA hiervoor een oplossing vindt
anders te onrealistisch om het echt leuk te gaan vinden.
Dacht namelijk dat dit eruit was, was ook zo erg in vorige Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju

het spijt me wel hoor, maar die filmpjes slaan natuurlijk nergens op. Meeste fouten liggen gewoon aan de onkunde van de speler zelf. Als je een bal op de paal scripting gaat noemen dan weet ik het ook niet meer. Dan kun je alles wel scripting noemen.

Wat wel zo is, en wat ik ook ervaar is dat de ene wedstrijd je spelers beter in vorm zijn dan de andere wedstrijd. Ik weet niet of je 'in het echt' ook voetbal volgt, want dat is nu eenmaal voetbal. De ene wedstrijd ben je beter in vorm dan de andere. Ik moet wel toegeven dat dat verschil soms wel onrealistisch groot is tussen wedstrijden.

Over seizoenen kan ik kort zijn. De meeste mensen vergeten dat je ook een aantal sterren hebt (1-5) naarmate je wint nemen die sterren ook toe. Zo kan het dus gebeuren dat je bijvoorbeeld met 3 sterren in divisie 1 zit, je sterrenaantal toeneemt naar 3,5 waardoor je ook sterkere tegenstanders treft. Hierdoor lijkt het misschien alsof je team heel slecht is geworden maar je speelt tegen een betere tegenstander dus alles is moeilijker.

Ik ken de frustraties heel goed. Ik heb zelf ook meegemaakt dat ik van 2 naar 5 ging en weer terug. Maar misschien moet je eens andere opstellingen proberen of andere instructions. Ik heb dat nu gedaan en ben redelijk constant in divisie 3 a 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 22:07
Mjah, ik zit ook redelijk vast op div5 maar ik heb pas een console sinds vorige maand.

Met mijn huidig team speel ik lekker met 41212, maar ben wat aan het spelen met andere tactieken / formaties.

Met 433(5), kan ik lekker combineren maar heb ik problemen met scoren.
Met 352 combineer ik helemaal lekker maar kom ik achterin simpelweg te kort.
Met 451(2) gaat alles wel lekker behalve de aanval ( verlies vaak met 0-1).

Uiteindelijk ga vaak weer terug naar 41212 en sprokkel ik daarmee mijn puntjes bijelkaar.
Momenteel heb ik een BBVA team, maar probeer nu ook een PL team te maken ivm de goede CDM's in deze competitie die in de BBVA niet echt te vinden zijn.

Iemand nog tips om verder te raken?, ik heb het gevoel dat ik nu vaak steeds iets te traag / langzaam in mijn spel ben.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-09 12:47
Bospa01 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:03:
Momenteel heb ik een BBVA team, maar probeer nu ook een PL team te maken ivm de goede CDM's in deze competitie die in de BBVA niet echt te vinden zijn.
Khedira, Modric?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 22:07
Ik heb Modric, Khedira nooit echt mee gespeeld ivm pace.
Met een PL team heb je meer opties wat dit betreft, misschien omdat ik niet de illusie heb om ooit een pakje te openenen met Ronaldo, Bale, Messi of Neymar :)

Edit!
Is het mogelijk om die irritante mini skill games te disablen? (Waar je automatisch in komt voordat de wedstrijd begint)

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 25-01-2015 14:33 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan voor mij een mooie team maken?
-650K
-BPL
-Heb Sanchez nog, kan ik verkopen als dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kun je dat zelf niet ofzo?
Je hebt die 650K toch ook ergens vandaan gehaald, dan moet een teampje bouwen toch ook wel lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:58
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:43:
-650K
-BPL
www.futhead.com

Hele leuke site om je flink uit te leven. Voor 650K zijn er genoeg spelers uit te kiezen en wat voor mij leuk is kan weer anders zijn voor jou. Een klein beetje inzet tonen mag ook wel. Verder zijn er in dit topic een boel teams samengesteld, dus even terugbladeren kan ook veel opleveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik zit heel erg te twijfelen over welke 'dure' speler ik zou kopen.
Ik heb veel squads gemaakt maar, ik kan echt niet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:43:
-650K
-BPL
Dit is ook afhankelijk van je console. Speel je op de PS4, dan is 650k 'minder waard' dan op de XBOX. Persoonlijk zou ik gaan voor een achterhoede met deze vier spelers: Clichy, Koscienly, Kompany, Walker. Middenveld: Yaya Toure, Ramires, Rooney (CAM). Aanval: Schurrle, Sturridge, Sanchez. Moet denk ik wel lukken voor je budget, zeker als je XBOX hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Eindelijk eens pack Luck, Robben uit een 25k pack en die heb ik al dus die gaat gelijk op de markt voor 1.5 mil :)

Straks proberen if pogba if Rooney en nog een if te scoren waar ik FF de naam niet meer van weet ;)

Edit:
Bedoelde dus Vidal.

[ Voor 6% gewijzigd door Scavy op 25-01-2015 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 19:27
Het team waar ik nu mee speel
http://www.futhead.com/15/squads/18950855/

Zit nu uit te vogelen welke instructies goed werken, welke gebruiken jullie bij deze opstelling?

Heb nog 100k over voor verbeteringen, mocht dit nodig zijn :)

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Wow, wat een winst gemaakt met Messi!! Destijds voor 3.3 miljoen gekocht en zag dat ie nu voor 5.5 mil ging, dus gelijk verkocht! nu even een mooi team in elkaar zetten..iemand ideeen?

ga hiervoor: http://www.futhead.com/15/squads/18971876/

[ Voor 13% gewijzigd door StaafM op 25-01-2015 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Halp... Filipe luis of SIF Clichy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
StaafM schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:02:
Wow, wat een winst gemaakt met Messi!! Destijds voor 3.3 miljoen gekocht en zag dat ie nu voor 5.5 mil ging, dus gelijk verkocht! nu even een mooi team in elkaar zetten..iemand ideeen?

ga hiervoor: http://www.futhead.com/15/squads/18971876/
En ik ben al dolblij met mijn shaqiri die van 2,5k opeens naar 10k schiet :F ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52

Nou...ik weet er niet veel van hoor, maar ik vind dit erg verdacht....

- Ik ben totaal niet goed, dat even als eerste :9

- Recent moest ik tegen een team met o.a Messi, Ronaldo, Neymar, Di Maria enzovoort. Dus ik dacht, damn...dat gaat 'm niet worden met mijn average BPL team. Maar goed, ik dolde 'm totaal en won met 5-1. Hij miste ALLES...zelfs kansen waarbij hij mn keeper voorbij speelde.

- Wedstrijd erna moest ik tegen een team welke bestond uit een mix van brons en zilver en 2 gold ofzo, echt een bagger team op papier. Je raad het al...die speelde mij dan weer totaal weg.

Het zal sowieso ook met je skills te maken hebben, maar dat sterke teams generfd worden lijkt me bijna zeker... ;)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Cwookie schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:00:
Halp... Filipe luis of SIF Clichy?
SIF Clichy! Met beide kan je niet fout gaan, en eigenlijk is Luis meer waar voor z'n geld. Maar SIF Clichy heeft me vaak uit de penarie geholpen! En hij stijgt enorm in waarde, dus het is ook een goede investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Maichel schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:26:
[...]

Nou...ik weet er niet veel van hoor, maar ik vind dit erg verdacht....

- Ik ben totaal niet goed, dat even als eerste :9

- Recent moest ik tegen een team met o.a Messi, Ronaldo, Neymar, Di Maria enzovoort. Dus ik dacht, damn...dat gaat 'm niet worden met mijn average BPL team. Maar goed, ik dolde 'm totaal en won met 5-1. Hij miste ALLES...zelfs kansen waarbij hij mn keeper voorbij speelde.

- Wedstrijd erna moest ik tegen een team welke bestond uit een mix van brons en zilver en 2 gold ofzo, echt een bagger team op papier. Je raad het al...die speelde mij dan weer totaal weg.

Het zal sowieso ook met je skills te maken hebben, maar dat sterke teams generfd worden lijkt me bijna zeker... ;)
Hier heb ik dus ook last van. Ik heb net als in de 2e link van bbblije ook op een hoop punten gelet.

Mijn bevindingen:

Ik heb een 86 team met 100 chemistry. Oftewel, de beste spelers en heel goed gebalanceerd. Zo heb ik achterin kompany en ramos. 2 sterke CV's die ook nog redelijk snel zijn. Filipe Luiz en Carvajal IF op de back. op cm Yaya Toure en Modric en cam J Rodriguez. Zeker yaya toure is een bikkel in verdedigen. Voorin Neymar, messi en Bale. Voornamelijk snelheid en dribbel dus.
Ook speel ik met tactics die het team nog beter moeten laten presteren.

Aan mijn team ligt het dus niet. Aan mijn spel ook niet echt, ik speel inmiddels al jaren Fifa, en heb mijzelf een speelwijze aangeleerd die zorgt dat ik elke Fifa weer in de hoogste divisie's speel. met Fut ook divisie 1.

Maar ik heb zo vaak een serie wedstrijden dat er dingen niet kloppen. Dan lijkt het bijv aan de verbinding te liggen ofzo, maar ook dat is het niet ben ik inmiddels achter.

Wat er tijdens die potjes gebeurt, of neit gebeurd:

- inputlag
- passes die te zacht zijn, terwijl die normaal prima zijn.
- bij een diepe bal van de tegenstander loop ik normaal al met mijn verdediger achteruit, voordat ik hem zelfs kan zien. Nu blijft hij eerst 1 sec staan, waardoor je bijna altijd te laat bent.
- niemand beweegt, niemand neemt positie's over. Iedereen moet ik zelf besturen.
- Het schakelen tussen spelers gaat trager, en meestal niet naar degene die ik wil.
- Trucjes doen het niet, of te laat.
- Sprinten gaat langzamer/komt langzamer op gang, dit heb ik vele malen getest met voornamelijk Bale en Neymar. Bale op 'topsnelheid' word ingehaald door een standaard Cm bijv.
- Schieten is drama. Zeker geplaatst schot werkt dan amper.

De tegenstanders bij wie ik er het meest last van heb, heeft ALTIJD mindere stats. Veel minder wedstrijden (meestal max 20-40 wedstrijden, en altijd een win/lose van 0 of negatief.

Al deze punten gaan dus wel goed bij normale omstandigheden.
Het heeft dus veel te maken met wat het lijkt inputlag. Ik heb echt werkelijk alles al geprobeerd om het te voorkomen: router instellingen, pc instellingen en verschillende controllers gebruikt. Maar daar ligt het allemaal niet aan.

Met Fifa 14 had ik hier ook al last van, maar wel in veel mindere mate. Dit seizoen is het echt om de haverklap.

Edit: Wat ik hier kan uithalen:

Het lijkt erop dat EA wil dat je blijft investeren in de game. Want eerlijk is eerlijk, als je continu wel goed kan spelen, dan win je dus automatisch meer. Waardoor je minder snel je team aan gaat passen omdat je denkt dat het daaraan ligt. Waardoor je weer minder geld investeert in coins.

Hoe dat precies in zijn werk gaat, geen idee. Ik ben ook niet van de theorieén normaal, maar ik heb dit inmiddels zo vaak en zo duidelijk ervaren dat ik er wel achter ben dat dit niet zomaar aan de game perfomance ligt ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door NakedDutchy op 26-01-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
bbblije schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:47:
[...]

SIF Clichy! Met beide kan je niet fout gaan, en eigenlijk is Luis meer waar voor z'n geld. Maar SIF Clichy heeft me vaak uit de penarie geholpen! En hij stijgt enorm in waarde, dus het is ook een goede investering.
Ok, top! Dan gaan we die vanavond maar eens aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

NakedDutchy schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:11:
[...]

Hier heb ik dus ook last van. Ik heb net als in de 2e link van bbblije ook op een hoop punten gelet.

Mijn bevindingen:

Ik heb een 86 team met 100 chemistry. Oftewel, de beste spelers en heel goed gebalanceerd. Zo heb ik achterin kompany en ramos. 2 sterke CV's die ook nog redelijk snel zijn. Filipe Luiz en Carvajal IF op de back. op cm Yaya Toure en Modric en cam J Rodriguez. Zeker yaya toure is een bikkel in verdedigen. Voorin Neymar, messi en Bale. Voornamelijk snelheid en dribbel dus.
Ook speel ik met tactics die het team nog beter moeten laten presteren.

Aan mijn team ligt het dus niet. Aan mijn spel ook niet echt, ik speel inmiddels al jaren Fifa, en heb mijzelf een speelwijze aangeleerd die zorgt dat ik elke Fifa weer in de hoogste divisie's speel. met Fut ook divisie 1.

Maar ik heb zo vaak een serie wedstrijden dat er dingen niet kloppen. Dan lijkt het bijv aan de verbinding te liggen ofzo, maar ook dat is het niet ben ik inmiddels achter.

Wat er tijdens die potjes gebeurt, of neit gebeurd:

- inputlag
- passes die te zacht zijn, terwijl die normaal prima zijn.
- bij een diepe bal van de tegenstander loop ik normaal al met mijn verdediger achteruit, voordat ik hem zelfs kan zien. Nu blijft hij eerst 1 sec staan, waardoor je bijna altijd te laat bent.
- niemand beweegt, niemand neemt positie's over. Iedereen moet ik zelf besturen.
- Het schakelen tussen spelers gaat trager, en meestal niet naar degene die ik wil.
- Trucjes doen het niet, of te laat.
- Sprinten gaat langzamer/komt langzamer op gang, dit heb ik vele malen getest met voornamelijk Bale en Neymar. Bale op 'topsnelheid' word ingehaald door een standaard Cm bijv.
- Schieten is drama. Zeker geplaatst schot werkt dan amper.

De tegenstanders bij wie ik er het meest last van heb, heeft ALTIJD mindere stats. Veel minder wedstrijden (meestal max 20-40 wedstrijden, en altijd een win/lose van 0 of negatief.

Al deze punten gaan dus wel goed bij normale omstandigheden.
Het heeft dus veel te maken met wat het lijkt inputlag. Ik heb echt werkelijk alles al geprobeerd om het te voorkomen: router instellingen, pc instellingen en verschillende controllers gebruikt. Maar daar ligt het allemaal niet aan.

Met Fifa 14 had ik hier ook al last van, maar wel in veel mindere mate. Dit seizoen is het echt om de haverklap.

Edit: Wat ik hier kan uithalen:

Het lijkt erop dat EA wil dat je blijft investeren in de game. Want eerlijk is eerlijk, als je continu wel goed kan spelen, dan win je dus automatisch meer. Waardoor je minder snel je team aan gaat passen omdat je denkt dat het daaraan ligt. Waardoor je weer minder geld investeert in coins.

Hoe dat precies in zijn werk gaat, geen idee. Ik ben ook niet van de theorieén normaal, maar ik heb dit inmiddels zo vaak en zo duidelijk ervaren dat ik er wel achter ben dat dit niet zomaar aan de game perfomance ligt ofzo.
Het lijkt idd op een systeem/code dat er voor moet zorgen dat het spel interessant blijft. Afgaande op het idee dat altijd winnen niet interessant blijft worden je handicaps opgelegd waardoor je aan je team blijft sleutelen en hier door bezig blijft met het spel. Echter dit kan ook liggen aan het "match making" systeem, waar jij je doorheen schaalt en steeds betere spelers tegen komt gelang je beter wordt. Maar dan nog is het raar, want waarom verlies je dan in eens 16 wedstrijden. Deze schaling lijkt dan zo te zijn opgebouwd dat je wel erg veel wedstrijden moet verliezen om weer een schaal lager geplaatst te worden.

Ik wil best toegeven dat er wedstrijden tussen zitten die ik echt verlies door onkunde. Maar er zijn ook wedstrijden waarbij ik 80+% balbezit en pass accuracy heb. Waar eigenlijk alles onder controle is, maar de bal er niet in wil, zodoende met 15+ schoten op doel met 1-2 op 2 counters verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:27

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Net zoals mij dus :')

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UFfKVba.jpg

1 schot op doel en 1 zeer bedenkelijke penalty...

[ Voor 5% gewijzigd door ETzPliskin op 26-01-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
bbblije schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:47:
[...]

Het lijkt idd op een systeem/code dat er voor moet zorgen dat het spel interessant blijft. Afgaande op het idee dat altijd winnen niet interessant blijft worden je handicaps opgelegd waardoor je aan je team blijft sleutelen en hier door bezig blijft met het spel. Echter dit kan ook liggen aan het "match making" systeem, waar jij je doorheen schaalt en steeds betere spelers tegen komt gelang je beter wordt. Maar dan nog is het raar, want waarom verlies je dan in eens 16 wedstrijden. Deze schaling lijkt dan zo te zijn opgebouwd dat je wel erg veel wedstrijden moet verliezen om weer een schaal lager geplaatst te worden.

Ik wil best toegeven dat er wedstrijden tussen zitten die ik echt verlies door onkunde. Maar er zijn ook wedstrijden waarbij ik 80+% balbezit en pass accuracy heb. Waar eigenlijk alles onder controle is, maar de bal er niet in wil, zodoende met 15+ schoten op doel met 1-2 op 2 counters verlies.
Ik heb ook wedstrijden dat ik denk, ja dit is echt dik verdiend verloren. Maar dat komt maar zelden voor, en meestal vond ik het dan nog een leuk potje ook. Want goede spelers nemen mij altijd mee in hun niveau, waardoor het vaak een superpotje word.

Tegen een betere verliezen vind ik ook helemaal niet erg, maar verliezen en het gevoel hebben dat er een 3e persoon is die jou met alles soort van afremt is echt zwaar frustrerend. Je merkt het al vaak aan de keeper, of ie weer zo'n 'werkelijk alles gaat fout-dag' heeft.

Ik ben ook van mening dat het iets te maken heeft met een systeem wat er voor moet zorgen dat je coins blijft kopen. Mensen die roepen dat je dan gewoon niet goed genoeg bent hebben er blijkbaar geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
NakedDutchy schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:03:
[...]

Ik heb ook wedstrijden dat ik denk, ja dit is echt dik verdiend verloren. Maar dat komt maar zelden voor, en meestal vond ik het dan nog een leuk potje ook. Want goede spelers nemen mij altijd mee in hun niveau, waardoor het vaak een superpotje word.

Tegen een betere verliezen vind ik ook helemaal niet erg, maar verliezen en het gevoel hebben dat er een 3e persoon is die jou met alles soort van afremt is echt zwaar frustrerend. Je merkt het al vaak aan de keeper, of ie weer zo'n 'werkelijk alles gaat fout-dag' heeft.

Ik ben ook van mening dat het iets te maken heeft met een systeem wat er voor moet zorgen dat je coins blijft kopen. Mensen die roepen dat je dan gewoon niet goed genoeg bent hebben er blijkbaar geen last van
Edit: Pas met de TOTY toernooien had ik er trouwens helemaal geen last van. En met gruwelijk mooi voetbal. Ik had ook niet het idee dat de tegenstander toen ergens last van had. Het ging aardig gelijk op. Maar ik won toen 3 toernooien op rij. Paar potjes beslist met strafschoppen. Ook met seasons ervaar ik dit niet zo erg als in FUT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Net ook weer een leuke.
Zijn keeper trapt uit, speelt de bal laag over de grond zo mijn spits in, ik kan op open goal door lopen maar dan fluit de scheids af voor de rust. ;)
Het is dat ik al 2-0 voor stond maar opmerkelijk is het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
dutchgio schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:49:
Net ook weer een leuke.
Zijn keeper trapt uit, speelt de bal laag over de grond zo mijn spits in, ik kan op open goal door lopen maar dan fluit de scheids af voor de rust. ;)
Het is dat ik al 2-0 voor stond maar opmerkelijk is het wel. :)
Haha inderdaad, die fluitsignalen zijn ook al zo kak in Fifa 15. In 14 was dit nog beter.
Maar deze situatie is toch meer zijn fout dat hij de bal aan jou geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 10:45
Daarnet een Elia (78) op de kop getikt voor 59k (xbox).
Zal deze nog in waarde stijgen?

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Waarschijnlijk stijgt deze nog na de nieuwe team of the week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
Kunnen we niet een keer met z'n allen een speler kopen zodat ie in waarde stijgt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Ik kreeg net een Elia IF in een 25k pakje, hoop er uiteindelijk zo'n 100k voor te krijgen (pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Jawel,

Maar iedereen zit op een ander platform.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutgertje schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:49:
Kunnen we niet een keer met z'n allen een speler kopen zodat ie in waarde stijgt? :p
Ik doe mee haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
Jij ook xbox? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:14
Hoe wil je dat gaan doen dan één voor één alles van een speler opkopen? Als je tegelijk doet bied je tegen elkaar op namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
Gait schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:53:
Hoe wil je dat gaan doen dan één voor één alles van een speler opkopen? Als je tegelijk doet bied je tegen elkaar op namelijk.
Wat mij betreft alleen via "buy now".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:18
Nog zoekende qua formatie. Op dit moment in een 4-3-1-2 formatie. Soms met Benzema op CAM en Mangala op CB samen met Kolcielny. Speel ook vaak 4-3-3 met Hamouma en Nasri op de vleugel. Met SIF lacazette, SIF griezman en SIF Clichy wachtende op de upgrades. Balen dat ik SIF Pogba niet heb kunnen bemachtigen maar IF is ook prima. .
Frans team 4-3-1-2

[ Voor 11% gewijzigd door lwd-kevin op 26-01-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
Scavy schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:23:
Ik kreeg net een Elia IF in een 25k pakje, hoop er uiteindelijk zo'n 100k voor te krijgen (pc).
Ik verhandel die dingen. Bied ze aan voor 55k. Meer krijg je er niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nu nog ja, maar als ie niet meer in pakjes te vinden is stijgt de prijs. 100K lijkt me sterk, maar in ieder geval vast wel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
dutchgio schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:12:
Nu nog ja, maar als ie niet meer in pakjes te vinden is stijgt de prijs. 100K lijkt me sterk, maar in ieder geval vast wel hoger.
Hmm oke. Sommige in forms blijven laag. Is er een grote kans dat ie daadwerkelijk in prijs stijgt?
Pagina: 1 ... 51 ... 63 Laatste