[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 50 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

HaWkY61 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:39:
Ik had eerste IF van Silva;

Passing dribbling en shooting is echt geweldig.
Maar zijn fysiek is zo gaar; je moet niet met iemand in duel gaan, je verliest bal meteen.

Ik heb hem daarom ook verkocht.
Ik vind hem geweldig spelen, ik dribbel graag. 4* skill moves komen goed van pas. Hij heeft ook aardig wat balance dus blijft in veel duels staan. Het is wel raadzaam om zoveel mogelijk de tegenstander te ontwijken door middel van skill moves of dribbels. Frontale duels verliest hij. Maar gezien ik zo niet speel heb ik er geen last van, ik slalom er lekker doorheen. Zoek je iemand die de frontale duels wel wint pak dan IF Rooney. Dribbelt wat minder maar stoomt overal doorheen, mijn voorkeur gaat wel uit naar Silva.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 07:55
Zijn er hier mensen die spelen met Kompany en last hebben dat hij hem nogal eens 'derpt'? Zodra ik Kompany overlaat aan de AI wil hij nog wel eens regelmatig willekeurig instappen/happen wanneer dit totaal onnodig is. Van mandekking lijkt hij af en toe ook weinig kaas gegeten te hebben. Komt dit door zijn M/M workrate?

En waarom, terwijl hij mijn kopsterkste verdediger is, staat hij bij corners te verdedigen op de rand van de 16? Vaak bereid ik een counter voor wanneer ik een corner tegen krijg. Dan loop ik met de man die op de 16 staat naar voren. Verbazingwekkend genoeg is dit vaak kompany waar je natuurlijk alles behalve een counter mee wilt doen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Cwookie op 20-01-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 02:24
Cwookie schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:55:
Zijn er hier mensen die spelen met Kompany en last hebben dat hij hem nogal eens 'derpt'? Zodra ik Kompany overlaat aan de AI wil hij nog wel eens regelmatig willekeurig instappen/happen wanneer dit totaal onnodig is. Van mandekking lijkt hij af en toe ook weinig kaas gegeten te hebben. Komt dit door zijn M/M workrate?

En waarom, terwijl hij mijn kopsterkste verdediger is, staat hij bij corners te verdedigen op de rand van de 16? Vaak bereid ik een counter voor wanneer ik een corner tegen krijg. Dan loop ik met de man die op de 16 staat naar voren. Verbazingwekkend genoeg is dit vaak kompany waar je natuurlijk alles behalve een counter mee wilt doen :)
Ik heb hem uit pakketje wat een monster. Bij mij maakt hij geen fouten.

Ik zit met een dilemma. Reus of Hazard.

Ik speel altijd met Reus en speelt gewoon goed. maar Hazard lijkt mij ook zeer goed.

Daarom vraag ik jullie wie jullie zouden kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:03
Cwookie schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:55:

Je eerste vraag kan ik niet beantwoorden. Het tweede is mij ook al vaak opgevallen. Mijn centrale verdedigers staan veelal bij de rand van de 16. Bij mijn eigen hoekschoppen gaat er ook maar 1 mee naar voeren. Nu moet ik bekennen dat ik volgens mij in heel fifa 15 misschien 10 kopgoals tegen (en voor) heb gehad, dat in tegenstelling tot in fifa 14 waarin volgens mij "headzukic" een god was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:14:
[...]
Ik heb hem uit pakketje wat een monster. Bij mij maakt hij geen fouten.

Ik zit met een dilemma. Reus of Hazard.

Ik speel altijd met Reus en speelt gewoon goed. maar Hazard lijkt mij ook zeer goed.

Daarom vraag ik jullie wie jullie zouden kiezen?
Heb beiden gehad in een 433 opstelling (daarin komen ze denk ik het beste tot hun recht). Reus is de betere afmaker + longshottaker. Als je meer een dribbelaar bent dan zou ik voor Hazard gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar Reus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Riemer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:17:
[...]

Heb beiden gehad in een 433 opstelling (daarin komen ze denk ik het beste tot hun recht). Reus is de betere afmaker + longshottaker. Als je meer een dribbelaar bent dan zou ik voor Hazard gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar Reus.
Ik ben beetje van beiden. Ik kan ook veel dribbelen en kan het ook goed beetje skills er tussen maar, ik doe ook genoeg longshots en dergelijke vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:19:
[...]

Ik ben beetje van beiden. Ik kan ook veel dribbelen en kan het ook goed beetje skills er tussen maar, ik doe ook genoeg longshots en dergelijke vandaar.
En wie wil je erachter zetten als middenvelder / verdediger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:19:
[...]

Kijk ook wat je rechts hebt, als je rechts een dribbelaar hebt dan zou ik links voor een lange afstand gaan of andersom.

[ Voor 54% gewijzigd door BinaryRun op 20-01-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVersteeg
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
bbblije schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:33:
[...]

http://www.fifauteam.com/...te-team-formations-guide/

Airjapes legt tijdens zijn series ook erg veel uit over spelers en opstellingen
YouTube: airjapesfifa

Het blijft uiteindelijk veel eigen mening icm speelstijl en voorkeur!
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Echt je kan opstelling en taktiek hebben wat je wilt. Als tegenstander Doumbia heeft voorin is het huilen met de pet op.

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Helaas heb ik door omstandigheden te laat mijn TOTY gekocht, waardoor ik vandaag extra moet betalen. Gelukkig gaan ze nog zo ver stijgen dat ik het wel terug verdien. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
HaWkY61 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:48:
Echt je kan opstelling en taktiek hebben wat je wilt. Als tegenstander Doumbia heeft voorin is het huilen met de pet op.
Dit is mij ook opgevallen. Die vent weet zo vaak los te komen dat verschrikkelijk veel diepte ballen resulteren in een 1op1 met mijn keeper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 11:02
Ik merk vaak met spelers als Doumbia dat het vooral de eerste 20 a 30 min wat is. Als ze dan niet scoren, dan lijkt het of ze een stuk trager zijn waardoor het gevaarte niet meer zo extreem is. Vaak laat ik de eerste helft zulke spelers achter de bal aanrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
BinaryRun schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:48:
Helaas heb ik door omstandigheden te laat mijn TOTY gekocht, waardoor ik vandaag extra moet betalen. Gelukkig gaan ze nog zo ver stijgen dat ik het wel terug verdien. })
Dat weet je maar nooit. Nu is even de hype omdat ze niet meer te koop zijn. Als ze straks niet zo goed blijken te zijn (kaf van 't koren) dan zal Ronaldo en Messi stijgen, maar Kroos, Luiz, Silva, Inieste zullen misschien nog wel dalen gok ik.. Hopelijk heb je geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik maak me over Robben niet zo'n zorgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
FiXeR.nl schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:54:
[...]

Dat weet je maar nooit. Nu is even de hype omdat ze niet meer te koop zijn. Als ze straks niet zo goed blijken te zijn (kaf van 't koren) dan zal Ronaldo en Messi stijgen, maar Kroos, Luiz, Silva, Inieste zullen misschien nog wel dalen gok ik.. Hopelijk heb je geluk.
Over het algemeen zullen spelers die niet meer verkrijgbaar zijn in packs toch echt gaan stijgen in prijs, dat is althans hoe het tot nog toe altijd gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Riemer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:00:
[...]

Over het algemeen zullen spelers die niet meer verkrijgbaar zijn in packs toch echt gaan stijgen in prijs, dat is althans hoe het tot nog toe altijd gaat.
Gisteren kon je TOTY Kroos nog 1,1 kopen en nu 1,7? Had ik hem gelijk gisteren moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Nummer 1 zou mijn voorkeur hebben maar dan zou ik Mirrales vervangen en daar Sanchez zetten. Die upgrade is volgens mij echt nodig. Ik zou liever de NIF Sanchez hebben en bijv. de IF spelers vervangen voor NIF spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Riemer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:02:
[...]

Nummer 1 zou mijn voorkeur hebben maar dan zou ik Mirrales vervangen en daar Sanchez zetten. Die upgrade is volgens mij echt nodig. Ik zou liever de NIF Sanchez hebben en bijv. de IF spelers vervangen voor NIF spelers.
Klopt kan ook maar Mirallas speelt zo geniaal vind ik. Kan er zeer goed mee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:02:
[...]

Gisteren kon je TOTY Kroos nog 1,1 kopen en nu 1,7? Had ik hem gelijk gisteren moeten halen.
Kroos & Iniesta had ik gelukkig gisteren al gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:41
Team 2 maar dan sowieso robben erbij halen. Dan maar geen toty kroos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Remcom00 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:45:
Na 2 maanden nog steeds van Origin gebanned omdat ik volgens EA coins heb verkocht (wat complete bullshit is), word door EA van het kastje naar de muur gestuurd...
Kan nu dus niks online, ook geen Battlefield... |:(
Ik ben nu een paar dagen bezig met FUT, maar coins kopen en verkopen mag blijkbaar niet? Is het alleen legaal om fifa points te kopen? :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Royz schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:58:
[...]

Ik ben nu een paar dagen bezig met FUT, maar coins kopen en verkopen mag blijkbaar niet? Is het alleen legaal om fifa points te kopen? :)
Legaal is natuurlijk alles, er staat immers nergens in de wet dat het niet mag ;). Maar EA vind inderdaad dat je alleen FIFA points moet aanschaffen.

Bij een verkoopbeschuldiging zoals hierboven wordt je inderdaad meteen gebanned, wanneer je zelf koopt krijg je eerst een waarschuwing.

[ Voor 14% gewijzigd door BinaryRun op 20-01-2015 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:58
Ik heb je nummer twee een beetje aangepast. Lijkt mij net wat leuker.
http://www.futhead.com/15/squads/17637965/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
chengbondkwok schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:07:
[...]

Ik heb je nummer twee een beetje aangepast. Lijkt mij net wat leuker.
http://www.futhead.com/15/squads/17637965/
Ziet er ook leuk uit!

Dus de TOTY zullen niet meer dalen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 19:27
ik speel op pc, had met crash Lahm aangekocht voor ong 35k, met de gedachte dat ie weer terug zou stijgen naar 45k ofzo. Nu zie ik dat ie al bijna 70k waard is! Gaat ie nog verder stijgen of is dit t moment om te kopen? Ik heb z'n waarde nooit gezien voor de crash en hele futmas..

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
RonaldMeer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:32:
ik speel op pc, had met crash Lahm aangekocht voor ong 35k, met de gedachte dat ie weer terug zou stijgen naar 45k ofzo. Nu zie ik dat ie al bijna 70k waard is! Gaat ie nog verder stijgen of is dit t moment om te kopen? Ik heb z'n waarde nooit gezien voor de crash en hele futmas..

Thanks!
NIF is weer in packs dus waarschijnlijk is dit wel een beetje zijn peak voor nu.

Is op PS/Xbox nu op niveau van pre-TOTY. Dat is voor de <100k spelers al vrij uitzonderlijk na de crash (afgaande op voorgaande jaren op consoles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Nu sellen dus? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

BinaryRun schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:59:
[...]

Legaal is natuurlijk alles, er staat immers nergens in de wet dat het niet mag ;). Maar EA vind inderdaad dat je alleen FIFA points moet aanschaffen.

Bij een verkoopbeschuldiging zoals hierboven wordt je inderdaad meteen gebanned, wanneer je zelf koopt krijg je eerst een waarschuwing.
Ja ok, maar ik vind het op zich best leuk en als ik word gebanned door EA zou dat zuur zijn ;). Op zich heb ik ze nu nog niet nodig maar als ik een paar keer promoveer kan ik denk ik niet zonder. Zijn er wel mensen die het hebben gedaan/geprobeerd via coins? Die zijn veel waardevoller

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Uiteindelijk voor 69.5k verkocht, nu zakt ie weer iets terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:09
Shaqiri, Torres, Torres en Bony zijn ook binnen FUT nu ge-wintertransferred, en zijn dus kaarten van beschikbaar met de nieuwe club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Royz schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:29:
[...]

Ja ok, maar ik vind het op zich best leuk en als ik word gebanned door EA zou dat zuur zijn ;). Op zich heb ik ze nu nog niet nodig maar als ik een paar keer promoveer kan ik denk ik niet zonder. Zijn er wel mensen die het hebben gedaan/geprobeerd via coins? Die zijn veel waardevoller
Coins kopen hebben genoeg mensen gedaan, zoals aangegeven, je krijgt eerst een waarschuwing, wanneer jij verkoopt, krijg je direct een ban

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Laatst online: 02-10 14:10
Laatste paar potjes zijn echt verschrikkelijk voor mij gegaan zeg, heb nou niet echt een slecht team. Maar de fouten die gemaakt worden door het team is echt gewoon raar te noemen. Heb 3 doelpunten gescored en heb er 15!! tegen gehad, verdedigers die tegen elkaar blijven aanknallen, aanvallers die eruit worden gerent door langzamere verdedigers of spelers die gewoon worden weggeschoten als ze incontact komen met andere spelers. Het valt me zo vaak op dat als ik speel mijn team totaal niet functioneert en dat er zelden een kansje komt om lekker door te spelen. IK weet nu echt niet of dit komt omdat ik zo slecht ben, of omdat er gewoon wat vaags aan de hand is. Mijn teams die ik gebruik zijn alsvolgt: http://www.futhead.com/15/squads/17741319/ BPL team.
http://www.futhead.com/15/squads/17741429/ Bundesliga team.
http://www.futhead.com/15/squads/17741505/ BBVA team.
http://www.futhead.com/15/squads/17741641/ Ligue 1 team.

Alle hulp zal welkom zijn!

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:14
Ik ben net een paar weekjes voor TOTY gestart met FUT en heb nu vrij gemakkelijk winst gemaakt door te traden. Is het nu na TOTY ook nog wel mogelijk om redelijk simpel winst te maken? Eerst verkocht ik speler voor bijna het dubbele, maar als de spelers straks weer hun normale waarde hebben lijkt het me toch zeldzaam om een goede deal te vinden aangezien je niet de enige bent die er op aast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
ik wil dit vanavond proberen is dit wat denken jullie?
http://www.futhead.com/15/squads/17749577/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien Adrian Ramos ipv Huntelaar? Ben gewoon geen Huntelaar fan in Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:58
Of Immobile ipv Huntelaar. Ik vind Huntelaar inderdaad spelen als een dweil met een draaicirkel van een containerschip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supermach schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:33:
Of Immobile ipv Huntelaar. Ik vind Huntelaar inderdaad spelen als een dweil met een draaicirkel van een containerschip.
Immobile idd ook top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
daarnaast heb ik een aantal spelers uit spanje met nog een paar kleine aankopen erbij wil ik dit team maken
http://www.futhead.com/15/squads/17750414/
al denk ik verdedigend dat onderstaande beter speelt
http://www.futhead.com/15/squads/17749577/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat TOTY Ramos terug tegen de 1.5 mil staat (xbox) ga ik hem misschien toch verkopen.
Ik zou dan volgende aankopen doen ter versterking van mijn team:

- 86 Neymar LM
- 86 Godin CB
- 85 Isco CAM
- 87 Rodriguez RM
- 85 Busquets CDM

Dan bekom ik dus volgend team
http://www.futhead.com/15/squads/17538476/

+ heb ik nog 0.5 mil over ofzo van de verkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 15:06
Mede FUT-ers,

op Pc flink gebruik gemaakt van de toty packs. Daardoor waren de prijzen zo hard gedaald dat topspelers voor niks te halen waren. Messi gekocht voor 4,5 mil bijv.

Ik had nog 1,5 mil over waar ik meerdere packs van gekocht heb. Ook daar zaten goede spelers in, en TOTY Thiago Silva. Gisteren verkocht voor 1,8 mil.

Nu heb ik 10x Lacazette in form gekocht, raak ik ze alleen niet kwijt. Ik heb alle goedkoopste opgekocht, sommige voor nog geen 200,000. En de duurste was 249,000.

Op een enkele keer na staat er geen 1 goedkoper dan die van mij. En de gemiddelde prijs op de markt begint pas rond/boven de 300,000. Ik raak ze alleen totaal niet kwijt! Ik zie dat er gewoon geboden word op 300,000 kaartjes, en die van mij kan je direct kopen voor 270-280,000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 13:50
Zet ze er op voor verschillende prijzen en achter elkaar. Als laagste Bin 300000 is zou ik ze zeker voor 320-350 er op zetten en misschien bij een paar 99 contracts en 99 fitness in zetten. En in cycles van 1 uur.

[ Voor 5% gewijzigd door Kr44nVogel op 21-01-2015 11:14 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Ik zet ze nooit allemaal op dezelfde prijs. Meestal verschilletje van 10,000 max. En dan 2 of 3 iets minder.

Waarschijnlijk staan ze te goedkoop dan ofzo?xD
Is het slim om ze langer dan een uur erop te zetten?
Ik zet er nooit wat langer op dan een uur namelijk.

Ik ben nu aan het sparen voor Di Maria TOTY. Dan heb ik op cr7 en Messi TOTY mijn elftal compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
Ik zet ze er altijd op voor een uur. Zit zelf op de xbox en eigenlijk is deze methode voor de luie console spelers :) die geen zin hebben om op futbin te kijken hoe laag zo`n speler gaat. Voor de PC is dit veel makkelijker dus weet niet zo goed of het daarbij ook werkt.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Grappig. De laagste bins staan nu op 265 en 270. Dat moeten die van mij zijn. Tijd om ze straks maar is omhoog te gooien denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door NakedDutchy op 21-01-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
Wat zouden jullie adviseren als nieuw team, heb toch wat coins bij elkaar gekregen (150K met nog 30-50K aan spelers) en wil nu toch wel eens een degelijk team, ik speelde altijd met 7 team van 10K en dat is nou ook niet alles :P

Ik heb nu 2 teams om te bouwen, beide in de 433(5) formatie omdat ik hoorde dat deze erg goed was. Cerci leek mij de perfecte speler en die bleek mooi in 2 leagues te spelen (iig uit te komen)
Team 1:
http://www.futhead.com/15/squads/17767799/
Serie A team, nieuwe Cerci. Ziet er naar mijn inzien erg sterk uit, het zwakke punt kan links zijn maar denk dat het wel moet werken?

Team 2:
http://www.futhead.com/15/squads/17769431/
Liga BBVA, oude Cerci. Wat zwakker maar ook minder geld, vind het wel wat om te gebruiken maar hebben jullie nog verbetertips, kan nog wel 50-60k bij namelijk.

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Ik zou gaan voor Liga BBVA. Kroos ben ik dan weer geen voorstander van. Ik zou dan gaan voor rechts cm Modric en cvm Khedira. Is verdedigend echt ideaal.

Ik was in het begin weg van Rodrigo en iets minder van Dos Santos. Met Cerci lukte het mij niet.
Cv zou ik gaan voor Pique en Miranda. Keeper eventueel Casillas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
NakedDutchy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:15:
Ik zou gaan voor Liga BBVA. Kroos ben ik dan weer geen voorstander van. Ik zou dan gaan voor rechts cm Modric en cvm Khedira. Is verdedigend echt ideaal.

Ik was in het begin weg van Rodrigo en iets minder van Dos Santos. Met Cerci lukte het mij niet.
Cv zou ik gaan voor Pique en Miranda. Keeper eventueel Casillas?
Khedira heb ik inderdaad ook overwogen maar vergeleek hem met Modric en vond hem wel sterker op CDM, Kroos ben ik juist fan van door zijn geweldige schot :P

Nu nog steeds van Rodrigo? Ziet er op FutHead niet zo sterk uit om eerlijk te zijn..
Casillas blunderde toch erg veel of was dat iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NakedDutchy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:35:
Grappig. De laagste bins staan nu op 265 en 270. Dat moeten die van mij zijn. Tijd om ze straks maar is omhoog te gooien denk ik.
Ben je niet in de war met zijn IF en SIF?

Voor de geinteresseerden. Ik heb eindelijk divisie 1 gewonnen.
Ik speel met de 433(4) formatie met het volgende team
Hazard Aguero Sanchez
Ramires Di maria Rooney(if)
Clichy(sif) mangala onuoha walker
courtois

verder gebruik ik custom tactics:

87
46
FF

51
50
50
FF

24
54
63
Cover

En de volgende speler instructies:
Links en rechts achter: Blijf achterin
Beide Cm's: Blijf achterin
Hele voorhoede: Kruip achter linie. Let op, buitenspelers niet op naar binnen komen zetten.

Hoop dat iemand er wat aan heeft. Het speelt heerlijk voor mij, de Cm's vullen elkaar aanvallend en verdedigend perfect aan, door de instructies is er altijd iemand om de counter op te vangen. Door de buitenspelers niet op naar binnen komen te zetten, is er vaak ruimte voor een dodelijke steekbal op Aguero.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Bananendoos schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:59:
Wat zouden jullie adviseren als nieuw team, heb toch wat coins bij elkaar gekregen (150K met nog 30-50K aan spelers) en wil nu toch wel eens een degelijk team, ik speelde altijd met 7 team van 10K en dat is nou ook niet alles :P

Ik heb nu 2 teams om te bouwen, beide in de 433(5) formatie omdat ik hoorde dat deze erg goed was. Cerci leek mij de perfecte speler en die bleek mooi in 2 leagues te spelen (iig uit te komen)
Team 1:
Serie A team, nieuwe Cerci. Ziet er naar mijn inzien erg sterk uit, het zwakke punt kan links zijn maar denk dat het wel moet werken?

Team 2:
http://www.futhead.com/15/squads/17769431/
Liga BBVA, oude Cerci. Wat zwakker maar ook minder geld, vind het wel wat om te gebruiken maar hebben jullie nog verbetertips, kan nog wel 50-60k bij namelijk.
Dit is mijn eerste team wat ik net compleet heb.
http://www.futhead.com/15/squads/17776061/

Gister m'n eerste 2 online potjes gespeeld (en gewonnen).

Naar onderstaand team wil ik toewerken.
http://www.futhead.com/15/squads/17307416/

[ Voor 3% gewijzigd door Gait op 21-01-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Gait schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:49:
[...]

Vela op rechts? Ik zou voor Bale gaan. Zeker met counters is hij ideaal! Supersnel en sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
NakedDutchy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:05:
[...]

Vela op rechts? Ik zou voor Bale gaan. Zeker met counters is hij ideaal! Supersnel en sterk
Bale is 800K en Vela is 3K 8)7

Doe ook meteen TOTY Ronaldo linksbuiten dan.. :+

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Haha inderdaad, helaas kan ik dat niet betalen.
Als ik het team heb waar ik naar toe wil is de volgende stap Ronaldo, Messi en Bale.
Hoewel ik bang ben dat ik daar in deze FIFA niet aan toe kom.

[ Voor 61% gewijzigd door Gait op 21-01-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-10 23:55

KoffieNT

banaan

Ik heb gisteren ook een zo goed als geheel nieuw team opgezet @300k. Mijn oude basis zit nu op de bank. Alleen De Bruyne heb ik alvast verkocht.
Het kan ook niet lang meer duren voordat ik Huntelaar te koop zet, want die viel me toch eens een partij tegen..

Mijn squad nu: http://www.futhead.com/15/squads/17778191/

Ik heb er voor gezorgd dat de ST's Hunters zijn. RM's en CAM Catalyst. CDM Powerhouse en de verdediging Shadows. Alleen Pisczek is nog een Anchor i.p.v. Shadow.
En Leno is een CAT, maar heel tevreden ben ik niet over 'm. Moeilijke ballen houd ie er vaak onverwacht uit. Simpele passes laat ie soms gaan :?.

Ik ben nog aan het bedenken wie ik voor Ramos ga inruilen. Immobile? Of misschien wel Aubameyang als ST.
Ondertussen ook even kijken of ik een goede vervanger voor Piszcek kan vinden.
En Leno voor Neuer, maar het duurt nog wel effe voordat ik 400.000 heb :+.

Ik heb pas 1 potje kunnen spelen, maar kansen werden al een stuk beter benut dan met m'n oude squad.

[ Voor 18% gewijzigd door KoffieNT op 21-01-2015 13:13 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
KoffieNT schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:09:
Ik heb gisteren ook een zo goed als geheel nieuw team opgezet @300k. Mijn oude basis zit nu op de bank. Alleen De Bruyne heb ik alvast verkocht.
Het kan ook niet lang meer duren voordat ik Huntelaar te koop zet, want die viel me toch eens een partij tegen..

Mijn squad nu: http://www.futhead.com/15/squads/17778191/

Ik heb er voor gezorgd dat de ST's Hunters zijn. RM's en CAM Catalyst. CDM Powerhouse en de verdediging Shadows. Alleen Pisczek is nog een Anchor i.p.v. Shadow.
En Leno is een CAT, maar heel tevreden ben ik niet over 'm. Moeilijke ballen houd ie er vaak onverwacht uit. Simpele passes laat ie soms gaan :?.

Ik ben nog aan het bedenken wie ik voor Ramos ga inruilen. Immobile? Of misschien wel Aubameyang als ST.
Ondertussen ook even kijken of ik een goede vervanger voor Piszcek kan vinden.
En Leno voor Neuer, maar het duurt nog wel effe voordat ik 400.000 heb :+.

Ik heb pas 1 potje kunnen spelen, maar kansen werden al een stuk beter benut dan met m'n oude squad.
IF aubameyang is zo'n 600K, dat weet je he :P
Gait schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:49:
[...]

Hmm, zou dat team met benzema kunnen proberen, geen cerci dan maar wel een lekker team. Iemand anders nog tips voor een lekker 200k team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
is bale 800k atm? Ik heb hem paar maanden geleden gekocht voor 4 ton volgens mij. Ik was het budget even vergeten:P

Maar waarom sparen sommigen hier niet door? Ik heb in het begin vooral wat uurtjes aan handelen gestoken en daardoor heb ik nu op ronaldo en toty messi na een team van 86.

Ik kan even niks uploaden maar mijn team:

433(4)
Neymar - Messi - Bale
Yaya Toure - James Rodriguez - Modric
Filipe Luiz - Kompany - Ramos - Carvajal IF
Courtois

Bank: Casillas, Alba, Schweinsteiger, Reus, Suarez en Benzema

Hiermee speel ik inmiddels divisie 1 voor een maand nu ong, en waar het in het begin moeilijk was om te blijven is het nu net wel/net geen kampioen

Daarnaast heb ik nog een NL team op Robben na, maar daar speel ik alleen mee voor de fun.

[ Voor 17% gewijzigd door NakedDutchy op 21-01-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-10 23:55

KoffieNT

banaan

Bananendoos schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:14:
[...]

IF aubameyang is zo'n 600K, dat weet je he :P
Ah haha, ik heb een nulletje overgeslagen bij het opzoeken :P.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
KoffieNT schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:15:
[...]

Ah haha, ik heb een nulletje overgeslagen bij het opzoeken :P.
Als hij 60k was geweest was dat mn team geweest, had ik niks hoeven zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
NakedDutchy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:15:
is bale 800k atm? Ik heb hem paar maanden geleden gekocht voor 4 ton volgens mij. Ik was het budget even vergeten:P

Maar waarom sparen sommigen hier niet door? Ik heb in het begin vooral wat uurtjes aan handelen gestoken en daardoor heb ik nu op ronaldo en toty messi na een team van 86.

Ik kan even niks uploaden maar mijn team:

433(4)
Neymar - Messi - Bale
Yaya Toure - James Rodriguez - Modric
Filipe Luiz - Kompany - Ramos - Carvajal IF
Courtois

Bank: Casillas, Alba, Schweinsteiger, Reus, Suarez en Benzema

Hiermee speel ik inmiddels divisie 1 voor een maand nu ong, en waar het in het begin moeilijk was om te blijven is het nu net wel/net geen kampioen

Daarnaast heb ik nog een NL team op Robben na, maar daar speel ik alleen mee voor de fun.
Ik speel nu ongeveer een maandje denk ik. Heb me vooral bezig gehouden met handelen en offline wedstrijden spelen met de untradables. Tot div 4 met untradables brons gespeeld, maar dat is nu wel heel pittig. Met handelen sta ik nu op 133K bruto, en nog 1x van Persie en 2x Falcao te verkopen. Het handelen tijdens TOTY ging me wel goed af, maar hoe ik nu een beetje winsten kan maken vind ik wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
NakedDutchy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:15:
is bale 800k atm? Ik heb hem paar maanden geleden gekocht voor 4 ton volgens mij.
40.000.000? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team 1:
El Shaarawy eruit en Gervinho erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
al aangepast;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn nieuwste team (3 miljoen verkloot aan TOTY pakjes en niks erin dus een flinke downgrade):

http://www.futhead.com/15/squads/17782106/

Neymar en Miranda komen met coach en loyalty op 8 chem wat dikke prima is. Team speelt wel erg lekker moet ik zeggen. Die Cazorla is werkelijk een briljantje met zijn 5* weak foot en 4* skills. Costa is een tank en Aguero is een betere versie van Sturridge in mijn ogen. Links kon ik ook gewoon voor Hazard gaan maar die bevalt me totaal niet dus geswitched naar Neymar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Gait schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:26:
[...]

Ik speel nu ongeveer een maandje denk ik. Heb me vooral bezig gehouden met handelen en offline wedstrijden spelen met de untradables. Tot div 4 met untradables brons gespeeld, maar dat is nu wel heel pittig. Met handelen sta ik nu op 133K bruto, en nog 1x van Persie en 2x Falcao te verkopen. Het handelen tijdens TOTY ging me wel goed af, maar hoe ik nu een beetje winsten kan maken vind ik wel lastig.
Ik speel dit jaar voor het eerst UT. In het begin flink verdiept hoe je slim kan handelen en wanneer de beste momenten zijn. Ik ben op een gegeven moment bepaalde spelers in de gaten gaan houden, opschrijven wat hun gemiddelde waarde was en af en toe wanneer ze goedkoop waren toegeslagen en verkocht voor meer. Dit heeft op een aantal spelers na altijd bij mij gewerkt. Zo kocht ik gisteren 4x courtois voor max 50,000 en verkocht voor 78,000.

Ik wilde eerst zo snel mogelijk rijk worden, maar weet inmiddels dat je het vooral van de aantallen moet hebben. De winst per kaartje is niet veel.

Ik handel ook in thuis shirts van Barca bijv. Paar weken geleden stopte het ineens toen ze niet zo lekker speelde. Nu gaan ze weer als een malle. Vaak zetten mensen deze erop voor 200 nu kopen. Ik verkoop ze voor 2300. Zo heb ik er soms 20 - 30 te koop staan. En dan zorg ik ervoor dat mijn prijs 1 van de laagste is door goedkopere op te kopen. Mensen zien dat en gaan ze ook weer voor duurder verkopen.

Op mijn totale vermogen is dit natuurlijk niks, ook al verkoop ik er 10. Maar ongemerkt kan het hard gaan!

Messi ga ik ook weer verkopen denk ik. Zijn prijs is alweer aan het stijgen. Als ik hem nu verkoop kan ik ong 5 ton winst maken. Ik verwacht dat dit nog gaat stijgen.

Edit: leest wel raar dat snel rijk worden en totale vermogen:P Maar jullie begrijpen wat ik bedoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
soms is geluk ook een factor ;) . Had een IF kaart voor de SIF prijs er op gezet (xbox) Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/ed182cf5d3d1953a986525de4a220202.png

[ Voor 7% gewijzigd door Kr44nVogel op 21-01-2015 14:33 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is best wel slim, alleen lullig voor degene die er in trapt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Kr44nVogel schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:33:
soms is geluk ook een factor ;) . Had een IF kaart voor de SIF prijs er op gezet (xbox) [afbeelding]
Het plaatje laat ook een SIF zien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-10 20:49
Gait schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:37:
[...]

Het plaatje laat ook een SIF zien toch?
Volgens mij is dat echt de eerste IF van Lacazette.
SIF is 81 rated zoals hier te zien is:http://www.futhead.com/15/players/40645/alexandre-lacazette/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Ah sorry ik dacht dat SIF de 80 was en IF 81 maar is dus net andersom.
Maar de SIF gaat wel richting de 400K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
ik heb me dus ook vergist met lacazette if of sif. ik heb de eerste van 80

Ik heb alle 10 die nu te koop staan gekocht rond de 200. Sommige er stuk onder. Maar nu blijkt dat de verkoopprijs alsnog de goedkoopste is. Het moeizame verkopen komt meer omdat mensen denk ik voor de 81 versie gaan. Maar langzaamaan raak ik er steeds meer kwijt. Er zit zo'n groot gat tussen inkoop en verkoop dat ik haast geen verlies kan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:34:
[...]
Let op, buitenspelers niet op naar binnen komen zetten.
Ik heb alle spelers die je zelf ook hebt (op de IF's na) en ga je opstelling zeker proberen. Hoe zorg je dat als je je LW en RW op 'niet naar binnen komen' zet dat ze wel betrokken worden in het spel? Bij mij blijven ze dan verschrikkelijk kleven tegen de zijlijn en lopen ze tijdens een aanval eigenlijk rechtstreeks naar de cornervlag..

[ Voor 7% gewijzigd door Cwookie op 21-01-2015 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

In welk universum is een SIF 80 rated en de IF 81?

En waarom zit Vertonghen niet in deze TOTW! EA!
noem het beestje gewoon bij de naam..

[ Voor 18% gewijzigd door BM op 22-01-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cwookie schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:10:
[...]

Ik heb alle spelers die je zelf ook hebt (op de IF's na) en ga je opstelling zeker proberen. Hoe zorg je dat als je je LW en RW op 'niet naar binnen komen' zet dat ze wel betrokken worden in het spel? Bij mij blijven ze dan verschrikkelijk kleven tegen de zijlijn en lopen ze tijdens een aanval eigenlijk rechtstreeks naar de cornervlag..
Ik bedoelde: "niet"' snijd naar binnen zetten. Daarmee bedoelde ik; LW en RW op gebalanceerd laten. Ze zullen loop acties binnen door en buiten om maken. Ik probeer veel van kant te wisselen via het middenveld of zoek snel aguero op. Als je de spits inspeelt komt er vaak ruimte om je LW en RW weg te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:09

Team 1:
Ik heb een zeer gelijkaardig team en dat speelt super. Veel beter dan mijn BPL team dat 4x zo duur is.
Ik heb wel Lichtsteiner IF als rechtsachter en Tevez als CF. Tevez is super daar. Cerci heb ik nog niet getest.
Ik heb ook Marchisio ipv Pjanic IF, maar Pjanic is wellicht beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat Neuer nog verder in waarde stijgen, denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:22:
Gaat Neuer nog verder in waarde stijgen, denken jullie?
De NIF Neuer of de TOTY versie? Ik denk dat de TOTY nog wel wat verder zal stijgen. De NIF is naar mijn mening al vrij hoog maar zal de komende tijd nog wel iets stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Drossie schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:29:
[...]

Ik heb een zeer gelijkaardig team en dat speelt super. Veel beter dan mijn BPL team dat 4x zo duur is.
Ik heb wel Lichtsteiner IF als rechtsachter en Tevez als CF. Tevez is super daar. Cerci heb ik nog niet getest.
Mooi om te horen, die pjanic is me nu ook wel iets aan de dure kant (80k) maar heb vorig jaar met hem gespeeld in mn beginnerstean en hij speelde in mijn opzicht goed.

Cerci van milan is ook nog maar 1 dag in packs :p maar tevez zou hem wel kunnen worden.

Wat zou de 4321 opstelling hier doen, vind het eigenlijk zonde om vidal op te offeren als cdm terwijl al.zijn stat >78 zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riemer schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:27:
[...]

De NIF Neuer of de TOTY versie? Ik denk dat de TOTY nog wel wat verder zal stijgen. De NIF is naar mijn mening al vrij hoog maar zal de komende tijd nog wel iets stijgen.
Thnx!
Dan denk ik dat ik hem nog even hou om er een mooi team van te maken.
Zoiets?
http://www.futhead.com/15/squads/17898674/
Iemand tips? Misschien Sanchez voor Mirallas.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik heb SIF Silva gekocht voor 480k maar is nu al 560k waard. Zal hij nog stijgen of direct verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 21:44:
[...]

Thnx!
Dan denk ik dat ik hem nog even hou om er een mooi team van te maken.
Zoiets?
http://www.futhead.com/15/squads/17898674/
Iemand tips? Misschien Sanchez voor Mirallas.
Ik zou Neuer verkopen en een goed en leuk team maken met die coins. Je hebt nu een vrij matig team met een gigantisch dure keeper.. Vind ik persoonlijk zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Hoe zat het ook alweer met de upgrades van spelers?
Uiteraard heeft elke speler een NIF, een heel aantal IF en SIF... de waardes van zo'n speler zijn dan respectievelijk 80, 81 en 82 oid. Van de NIF 80 komt een nieuwe kaart met bijv: 81, wat gebeurd er dan met zijn IF en SIF? heb hier iets over gelezen dat je dan wel een nieuwe NIF kaart moet kopen, maar dat je IF/SIF wel een update/upgrade krijgt?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Hoeveel uren moet ik in dit spel steken tot ik ondanks alle tegenslagen toch nog win :/

Ik vind het zo frustrerend blijven dat je de ene wedstrijd de sterren van de hemel speelt en de volgende passt als dikke stront en 11 schoten op doel hebt.
Jelte,89 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:25:
Hoe zat het ook alweer met de upgrades van spelers?
Uiteraard heeft elke speler een NIF, een heel aantal IF en SIF... de waardes van zo'n speler zijn dan respectievelijk 80, 81 en 82 oid. Van de NIF 80 komt een nieuwe kaart met bijv: 81, wat gebeurd er dan met zijn IF en SIF? heb hier iets over gelezen dat je dan wel een nieuwe NIF kaart moet kopen, maar dat je IF/SIF wel een update/upgrade krijgt?
http://news.futhead.com/p...er-upgrades-what-could-be

[ Voor 55% gewijzigd door bbblije op 22-01-2015 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

@bbblije?

En dat zeg jij? jij was hier op dit forum altijd de steun en toeverlaat voor mensen die voor jou in het 'sopje' zaten, We hebben allemaal veel geleerd van je!

Wat voor platform speel je eigenlijk? En welke divisie?

Het is wel heel herkenbaar uiteraard, maar sinds Iamnice weg is was het hier wat rustiger zeg maar :)
Ik heb er wel mee leren leven, ik speel bijvoorbeeld ook veel FIFA offline met vrienden, eerste potje is de winst voor hun en dan kijk ik gewoon waar het fout gaat, 2e potje is voor mij... Dat een pass niet aankomt kan ook de tegenstander liggen die gewoon weet dat je gaat passen en stapt dus uit om de pass te verdedigen...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

[...]

[/quote]

Dus ik kan beter een IF kopen dan een SIF?

Dat is wat ik uit dat stukje haal...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Sjonge jonge, van de 4 matches die ik heb gespeeld net zijn er 2 geëindigd in een DNF en ben ik de boosdoener :? Heb het idee dat dit niet erg soepel werkt, met Seasons heb ik dat echt nog nooit gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]bbblije schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:36:
Hoeveel uren moet ik in dit spel steken tot ik ondanks alle tegenslagen toch nog win :/

Ik vind het zo frustrerend blijven dat je de ene wedstrijd de sterren van de hemel speelt en de volgende passt als dikke stront en 11 schoten op doel hebt.

[...]

Heb je wel eens custom tactics geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:55
Drossie schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:29:
[...]

Ik speel ook met een False 9 Serie A team, alleen dan met IF Totti op de CF en Candreva op de rechtervleugel:
http://www.futhead.com/15/squads/4218519/

Spotgoedkoop ondertussen en enorm goed voor mij. Totti is echt een enorme baas, ondanks dat hij zo traag is (maakt niet veel uit als CAM). Candreva speelt ook erg lekker, maar ik ga denk ik switchen naar de nieuwe Shaqiri bij Inter, dat is een Linkspoot en speelt in m'n Bundesliga echt fantastisch.

Pirlo speelt puur mee omdat hij 6 keer per wedstrijd een fantastische pass geeft, en z'n verdedigend werk is prima. Ik speel ook puur possession dus heb geen hele snelle spelers nodig.

Dit is m'n andere team (bundesliga): http://www.futhead.com/15/squads/16122808/

Sinds kort Gotze op ST gezet met een finisher chemistry style, heeft in z'n eerste potjes fantastisch gespeeld. IF Huntelaar is goed te betalen maar misschien switch ik die naar Immobile die heel goed speelde (of Lewandowski als ik weer geld heb).

Op links Azpilicueta vervangen met Luis, CB's upgraden en Gundogan vervangen met Lahm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:09
TheJVH schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 01:23:
[...]

Ik speel ook met een False 9 Serie A team, alleen dan met IF Totti op de CF en Candreva op de rechtervleugel:
http://www.futhead.com/15/squads/4218519/

Spotgoedkoop ondertussen en enorm goed voor mij. Totti is echt een enorme baas, ondanks dat hij zo traag is (maakt niet veel uit als CAM). Candreva speelt ook erg lekker, maar ik ga denk ik switchen naar de nieuwe Shaqiri bij Inter, dat is een Linkspoot en speelt in m'n Bundesliga echt fantastisch.

Pirlo speelt puur mee omdat hij 6 keer per wedstrijd een fantastische pass geeft, en z'n verdedigend werk is prima. Ik speel ook puur possession dus heb geen hele snelle spelers nodig.
Ik heb IF Totti ook geprobeerd, maar hij is echt traag. Ik vind het toch gemakkelijk een iets snellere CF te hebben om eventueel te kunnen counteren. Ik heb er ook Mertens en Pogba al geprobeerd. Ik vind ze eigenlijk allemaal goed spelen, maar ben fan van Tevez, dus die speelt nu.
Pirlo zal ik ook eens testen in plaats van Marchisio. Vidal en Pogba spelen altijd bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Vidal en Pogba zijn bazen op het middenveld!

Vraagje: als ik verdedig met een speler, en ik wil schakelen naar een andere verdediger, dan lijkt het of die verdediger waar ik naartoe schakel eerst even inhoudt of zo. Hebben meer mensen dit, en kan je hier iets tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
bbblije schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:36:

[...]

Heel herkenbaar, de ene wedstrijd werken de instructies zo goed dat je altijd een man vrij hebt staan voorin en steekballen op de diepgaande buitenspelers perfect aankomen, en pak je iemand zo met 6-0 in, de wedstrijden erna loopt het voor geen meter en is het verliezen geblazen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 01:00:

[...]

Heb je wel eens custom tactics geprobeerd?
Jelte,89 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:42:
@bbblije?

En dat zeg jij? jij was hier op dit forum altijd de steun en toeverlaat voor mensen die voor jou in het 'sopje' zaten, We hebben allemaal veel geleerd van je!

Wat voor platform speel je eigenlijk? En welke divisie?

Het is wel heel herkenbaar uiteraard, maar sinds Iamnice weg is was het hier wat rustiger zeg maar :)
Ik heb er wel mee leren leven, ik speel bijvoorbeeld ook veel FIFA offline met vrienden, eerste potje is de winst voor hun en dan kijk ik gewoon waar het fout gaat, 2e potje is voor mij... Dat een pass niet aankomt kan ook de tegenstander liggen die gewoon weet dat je gaat passen en stapt dus uit om de pass te verdedigen...
Ik speel op de PC in divisie 3, promoveer steeds naar 2 waar ik weer degradeer. En met enige regelmaat degradeer ik dan ook weer naar 4, waar ik dan weer met "gemak" promoveer. Het lijken van die killing sprees. Ik ben nog nooit verder gekomen dan divisie 2, vandaar de frustratie. Gisteren ook de cup finale 2x verloren ;w het zat allemaal even hoog ;)

Ik speel met custom tactics en player instructions op balbezit en dribbels. Kort tot middel passes. Druk zetten op de man achter en get in behind voor.

Ik steun en toeverlaat? O-) Verwar je mijn bijdrage hier niet met dat van op het hardewaren forum? ;)
Jelte,89 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:45:
[...]

Dus ik kan beter een IF kopen dan een SIF?

Dat is wat ik uit dat stukje haal...
Van wat ik lees ben je nog steeds beter uit met de SIF, gezien die ook een upgrade krijgt. Dus altijd hoger zal blijven dan de IF. Het enige waar je "genaaid" zou kunnen worden is bij spelers die bijna gold zijn. 74 rating. Die speler zou dan van een rare zilver naar een non rare goud kunnen gaan, waar de IF wel zilver blijft. Maar dit is allemaal op basis van vorig jaar, wellicht hebben ze dit jaar nieuwe/betere plannen. Ik vind het sowieso vervelend dat als je een NON IF kaart hebt die geen upgrade krijgt. Maar je zijn nieuwe kaart wederom uit een pack moet halen of moet kopen om zijn geupgrade stats te krijgen. Of dat deze twee (NON IF) kaarten naast elkaar in je club kunnen zitten, daar heb ik geen idee van.
Ferdi_lwd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:40:
Vidal en Pogba zijn bazen op het middenveld!

Vraagje: als ik verdedig met een speler, en ik wil schakelen naar een andere verdediger, dan lijkt het of die verdediger waar ik naartoe schakel eerst even inhoudt of zo. Hebben meer mensen dit, en kan je hier iets tegen doen?
Voordat je switch die speler eerst druk laten zetten, en dan switchen met de sprint knop ingedrukt terwijl je gelijk de goede richting in stuurt. Ik zet de tegenstander altijd klem door druk te laten zetten door de AI en dan zelf (met de speler die je bestuurd) anticiperen waar hij naartoe uitwijkt, werkt 9/10x. Zo pak je ook "sweat" goals, laat de AI druk zetten op de speler die de voorzet geeft. Pak zelf de man die inloopt. Pas wel op dat de tegenstander dan niet alsnog met de man die je door de AI hebt laten dekken een schot op doel maakt. Dit moet je dus inschatten.

[ Voor 16% gewijzigd door bbblije op 22-01-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Wat doet dat witte en groende loyaliteit en manager op de spelerskaartjes eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Gait schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:26:
Wat doet dat witte en groende loyaliteit en manager op de spelerskaartjes eigenlijk?
Als ik me niet vergis krijgen spelers na enkele wedstrijden te hebben gespeeld onder dezelfde manager groene loyaliteit. Dit resulteert in 1 extra chemistry punt

edit:
If you use the same player for 10 matches, he will receive a loyalty bonus. There are shields on every player card (select the card and use the right stick to view the back of the card), this will change from white to green to show a player has earned the loyalty bonus, which grants a plus one to individual chemistry.

[ Voor 32% gewijzigd door Cwookie op 22-01-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar upgrades. Heb 1 miljoen om te investeren. Suggesties?

http://www.futhead.com/15/squads/17992544/

Ik denk zelf Pisczcek IF en Benatia IF maar ben benieuwd naar jullie reactie:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Gait schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:26:
http://www.fifauteam.com/...de-fifa-15-ultimate-team/
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:39:

Ik zou er dit van maken http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/1074597 (Futhead is down?)

IF Lahm is echt de beste aanwinst voor je team. Muller op de CAM spot gezien zijn inzicht en pass kwaliteiten is het zonde om hem enkel als spits te spelen. Verder speel ik liever met Reus dan met Ribery. IF Benatia ipv Hummels.

[ Voor 75% gewijzigd door bbblije op 22-01-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:39:

Lees even de reviews van die IF spelers op Futhead.
Pisczcek weet ik bijv. van dat het geen hol verschil maakt t.o.v. van de normale kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
bbblije schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:49:
[...]

[...]

Ik speel op de PC in divisie 3, promoveer steeds naar 2 waar ik weer degradeer. En met enige regelmaat degradeer ik dan ook weer naar 4, waar ik dan weer met "gemak" promoveer. Het lijken van die killing sprees. Ik ben nog nooit verder gekomen dan divisie 2, vandaar de frustratie. Gisteren ook de cup finale 2x verloren ;w het zat allemaal even hoog ;)

Ik speel met custom tactics en player instructions op balbezit en dribbels. Kort tot middel passes. Druk zetten op de man achter en get in behind voor.

Ik steun en toeverlaat? O-) Verwar je mijn bijdrage hier niet met dat van op het hardewaren forum? ;)

[...]

Van wat ik lees ben je nog steeds beter uit met de SIF, gezien die ook een upgrade krijgt. Dus altijd hoger zal blijven dan de IF. Het enige waar je "genaaid" zou kunnen worden is bij spelers die bijna gold zijn. 74 rating. Die speler zou dan van een rare zilver naar een non rare goud kunnen gaan, waar de IF wel zilver blijft. Maar dit is allemaal op basis van vorig jaar, wellicht hebben ze dit jaar nieuwe/betere plannen. Ik vind het sowieso vervelend dat als je een NON IF kaart hebt die geen upgrade krijgt. Maar je zijn nieuwe kaart wederom uit een pack moet halen of moet kopen om zijn geupgrade stats te krijgen. Of dat deze twee (NON IF) kaarten naast elkaar in je club kunnen zitten, daar heb ik geen idee van.

[...]

Voordat je switch die speler eerst druk laten zetten, en dan switchen met de sprint knop ingedrukt terwijl je gelijk de goede richting in stuurt. Ik zet de tegenstander altijd klem door druk te laten zetten door de AI en dan zelf (met de speler die je bestuurd) anticiperen waar hij naartoe uitwijkt, werkt 9/10x. Zo pak je ook "sweat" goals, laat de AI druk zetten op de speler die de voorzet geeft. Pak zelf de man die inloopt. Pas wel op dat de tegenstander dan niet alsnog met de man die je door de AI hebt laten dekken een schot op doel maakt. Dit moet je dus inschatten.
Wat je allemaal zegt herken ik, ik zit precies in dezelfde divisies rond te tikken..
Ik speel zelf ook op pc, misschien tegen elkaar potje doen en kijken wat we van elkaar kunnen leren? (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Zal Robben nog stijgen? Heb Robben voor 700k hij is nu 920k waard.
Ramos ook 255k gekocht en is nu 302k waard. Zal hij nog stijgen?

Verkopen of niet?

[ Voor 27% gewijzigd door llovesoccerx7 op 22-01-2015 20:29 ]

Pagina: 1 ... 50 ... 63 Laatste