hoi
Win, win, win!Kr44nVogel schreef op maandag 26 januari 2015 @ 18:38:
win ik sif pogba voor 160k dankzij de shitty EA serversgaat voor 1.4 miljoen
hoi
Verwijderd
Lloris
Zabaleta-Kompany-Koscienly-IF Clichy
Ramsey-Toure-Diaby
Cabella
Aguero-Lacazette IF
Ik moest tegen een Bundesliga team met onder andere Robben,Reus,Ribery,Lewandowski,Hummels,Boateng enz.
Een veel beter team dus...hier won ik met 3-0 van.. Terwijl ik echt geen extreem goed speler ben wat bleek uit een potje daarvoor waarin ik verloor van een matig team met een rating van 80 en 70 chem ofzo.Het lijkt dus alsof een slecht team een soort van compensatie krijgt waardoor je meer kans krijgt...Dit overkomt mij veel vaker als je een beter squad hebt maak je minder kans dan met een mindere squad.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2015 20:06 ]
Want de prijzen moeten toch ook een x weer dalen ?
Geen idee of het weer gaat dalen, het lijkt er niet echt op.llovesoccerx7 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:48:
Gaan de prijzen nog meer stijgen? Want ik kan nu bijna al mijn spelers met winst verkopen en sommigen met ruime winst. Als de prijzen nog meer stijgen wacht ik nog even met verkopen.
Want de prijzen moeten toch ook een x weer dalen ?
Per saldo maakt het ook niets uit want als je verkoopt wil je ook weer iets terugkopen en alles is eigenlijk duurder geworden.
Ik heb er inmiddels meer dan 550,000 winst op gemaakt.
Je moet alleen wel veel de markt in de gaten houden. En daar is de app ideaal voor.
[ Voor 10% gewijzigd door NakedDutchy op 27-01-2015 09:26 ]
Verwijderd
Ik ben dus sinds dit jaar ook er mee gestart. Gaat al aardig hoor :)! Ma Was benieuwd na iets. Vorig week Elia gekocht IF beide rond de 100k. Ma die zakte ineens als een gek na zelfs 65k. Wordt die dan nog meer waard? Bijvoorbeeld als morgen de nieuwe TOTW bekend wordt gemaakt.NakedDutchy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:17:
Lacazette IF verkoopt bij mij nog steeds top! Heb er inmiddels al 15! verkocht afgelopen week. En heb er nog 5 opstaan. Iedere speler die nu een Lacazette IF opgezocht heeft afgelopen week weet dat hij nietgoedkoper te krijgen is dan 275,000. Terwijl er daarvoor bijna altijd wel een paar opstonden rond de 200,000.
Je moet alleen wel veel de markt in de gaten houden. En daar is de app ideaal voor.
Ik denk het niet. Elia zijn nieuwe southampton kaart komt dan uit en zijn IF is dan niet meer de enige.Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:45:
[...]
Ik ben dus sinds dit jaar ook er mee gestart. Gaat al aardig hoor :)! Ma Was benieuwd na iets. Vorig week Elia gekocht IF beide rond de 100k. Ma die zakte ineens als een gek na zelfs 65k. Wordt die dan nog meer waard? Bijvoorbeeld als morgen de nieuwe TOTW bekend wordt gemaakt.
Vaak zijn ze de eerste paar uur/dagen hoog, en na 2 dagen zakken ze alweer wat. En bij de nieuwe TOTW stijgen ze meestal nog iets. Maar ik denk niet dat een Elia IF echt gewild is.Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:45:
[...]
Ik ben dus sinds dit jaar ook er mee gestart. Gaat al aardig hoor :)! Ma Was benieuwd na iets. Vorig week Elia gekocht IF beide rond de 100k. Ma die zakte ineens als een gek na zelfs 65k. Wordt die dan nog meer waard? Bijvoorbeeld als morgen de nieuwe TOTW bekend wordt gemaakt.
Ik probeer altijd kaarten te zoeken die redelijk schaars zijn en waar de prijzen heel varieren. Dan bepaal ik een max prijs, beetje schatten wat reeel is. Alles daaronder koop ik op. En dan de markt in de gaten houden. Maar dit werkt voornamelijk alleen bij spelers waar er niet al te veel kaarten van zijn en die redelijk gewild zijn (ala Lacazette). Met Rooney probeer ik het nu ook, maar daar zijn er gewoon teveel van bijv. Duurt heel lang voordat ze allemaal verkocht zijn en de winst is beperkt.
Edit: ik heb trouwens Messi gekocht in de TOTY week voor 4,4 mil. Hij staat nu gemiddeld te koop voor 6,5 - 8 mil. Ik twijfel alleen of ik hem wil verkopen aangezien hij zo geweldig speelt
[ Voor 8% gewijzigd door NakedDutchy op 27-01-2015 10:10 ]
Verwijderd
Wacht zoiezo nog even na morgenavond na de nieuwe TOTW. Eind van de week krijgt hij een meer stabiele prijs. Maar ik denk dat verlies er wel in zit ja, probeer het dus zoveel mogelijk te beperken;-)Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:10:
Thnx voor jullie antwoorden! Zijn weer wat wijzer gewordenDikke kans dak ik (heb er nog 2) dus verlies ga lijden op Elia. Op Na de volgende dan ma.
Ja, hij werd in veel nieuwsberichten in verband gebracht met een eventueel vertrek naar Manchester United, maar dit is niet het geval.Cwookie schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:58:
Heeft iemand hier een verklaring voor? http://www.futbin.com/player/21246/leighton-baines. Verschrikkelijk oude in-form die binnen 4 dagen plots meer dan het dubbele waard is?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Oké houdt ik ze nog ff. Heb nu 1,4M al aardig wat. Gisteren massol gehad! Heb die ultimate editon gekocht destijds en gister weer pakketje gekregen. Haal ik Neuer eruit xD ggisteravond verkocht voor 525k. Wil graag Robben erbij hebben.NakedDutchy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:12:
[...]
Wacht zoiezo nog even na morgenavond na de nieuwe TOTW. Eind van de week krijgt hij een meer stabiele prijs. Maar ik denk dat verlies er wel in zit ja, probeer het dus zoveel mogelijk te beperken;-)
Dat is wel lekker. Ik had ook 15 weken lang een gold pakket. Heb er nog nooit 1 goeie uitgehaald.Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:10:
[...]
Oké houdt ik ze nog ff. Heb nu 1,4M al aardig wat. Gisteren massol gehad! Heb die ultimate editon gekocht destijds en gister weer pakketje gekregen. Haal ik Neuer eruit xD ggisteravond verkocht voor 525k. Wil graag Robben erbij hebben.
Ik zou nog ff flink blijven handelen. Ik ben bezig voor TOTY di maria. Zit nu op 2,4 mil
Heb Zlatan in de crash voor zo'n 700k opgehaald maar die gast is nu het dubbele waard!

Ahja ik zie het. Ik zie ook dat hij zijn contract voor 4 jaar heeft verlengt. Nu hopen dat de prijzen weer snel zakken. Wil hem graag aan m'n team toevoegenJumpman schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:03:
[...]
Ja, hij werd in veel nieuwsberichten in verband gebracht met een eventueel vertrek naar Manchester United, maar dit is niet het geval.
IF Carvajal 2 maanden geleden voor 39000 gekocht... Vandaag verkocht voor 310000.
Lekker gevoel zeg... Misschien krijg ik de smaak nu wel te pakken.
PSN: ButsMG
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
Handelen in shirts ofzo.Naif0n schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:35:
Ik heb nu ook 22k liggen, maar hoe ga ik daar eens winst van maken.
Persoonlijk vind ik de beste manier om zoveel mogelijk van 1 product te verkopen. eerst zoeken naar een kaart die vrij beperkt is en waar en een paar spotgoedkoop op staan. Die koop je en zet je voor een stuk duurder, maar toch goedkoper dan de rest. Zie Real en Barca shirtjes bijvoorbeeld. Koop er stuk of 10 en verkopen die hap. Van te voren een max prijs bepalen waar je ze voor wilt kopen, en een prijs waarvoor je ze kwijt wilt. En let op je 5% Fifa belasting;-)
PSN: Maichel
Toen jij 'm kocht zat ie nog in packs zeker? Nu is ie al een tijdje uit packs, dus vandaar de dikke stijging.Masegate schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:33:
Voor het eerst in mijn leven een flinke winst gemaakt op de transfermarkt.
IF Carvajal 2 maanden geleden voor 39000 gekocht... Vandaag verkocht voor 310000.
Lekker gevoel zeg... Misschien krijg ik de smaak nu wel te pakken.
Verwijderd
Ik heb er ook eentje kunnen bemachtigen tijdens de market crash (SIF) voor 175k. Nou vraag ik me af of ik hem nu moet gaan verkopen of later pas. Dit in verband met de upgrades die volgende maand verwacht worden... Kans dat Lacazette een upgrade krijgt lijkt namelijk relatief groot....NakedDutchy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:17:
Lacazette IF verkoopt bij mij nog steeds top! Heb er inmiddels al 15! verkocht afgelopen week. En heb er nog 5 opstaan. Iedere speler die nu een Lacazette IF opgezocht heeft afgelopen week weet dat hij nietgoedkoper te krijgen is dan 275,000. Terwijl er daarvoor bijna altijd wel een paar opstonden rond de 200,000.
tip geen pakjes kopen !ETzPliskin schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:17:
Heeft er iemand trading tips op PS4? Ik heb nu 25k coins, en ben namelijk wel jaloers op de manier waarop jullie zoveel coins verdienen
Hij was toen net 2 weken uit de packs ofzo. Maar goed. Op die manier is het dus bijna altijd slim om de meest recente IF's te kopen en een maand of 2 te bewaren.Maichel schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:13:
[...]
Toen jij 'm kocht zat ie nog in packs zeker? Nu is ie al een tijdje uit packs, dus vandaar de dikke stijging.
Dit inderdaad, alhoewel je hier leest dat ze topspelers uit pakjes halen, lukt dat echt niet de eerste keer al. Een groot deel van de waarde betaal je gewoon zelf.
Op kleine schaal met een beperkt budget is het dus niet de moeite..
IF Young is nu 30K Buynow, al een goed moment om te verkopen of nog even wachten en hopen op meer?
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 27-01-2015 12:54 ]
Precies!Masegate schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:44:
[...]
Hij was toen net 2 weken uit de packs ofzo. Maar goed. Op die manier is het dus bijna altijd slim om de meest recente IF's te kopen en een maand of 2 te bewaren.
En trouwens, hoe fucking klein dat ik gequoted word die in dezelfde wijk als ik zelf woon
Volgens Futbin is die al weer aan het dalen, maar ja...blijft gokken he.dutchgio schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:49:
[...]
Dit inderdaad, alhoewel je hier leest dat ze topspelers uit pakjes halen, lukt dat echt niet de eerste keer al. Een groot deel van de waarde betaal je gewoon zelf.![]()
Op kleine schaal met een beperkt budget is het dus niet de moeite..
IF Young is nu 30K Buynow, al een goed moment om te verkopen of nog even wachten en hopen op meer?
Nee, tot aan TOTS blijven de prijzen zo en dan volgt er weer een kleine/tijdelijke dip.Ferdi_lwd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:06:
Waarom knallen nu die prijzen van o.a. Zlatan en Robben zo ontzettend de lucht in? Gaat dit binnen afzienbare tijd ook weer dalen verwachten jullie?
Er komen gewoon steeds meer coins in het spel... Ga je niet tegenhouden

Hebben we dit al niet een keer eerder gehad? Kan me vaag herinneren dat me dat eerder met een Tweaker is gebeurd. Of het is een Deja Vu. Kan ook...Maichel schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:56:
[...]
Precies!
En trouwens, hoe fucking klein dat ik gequoted word die in dezelfde wijk als ik zelf woon
Maar sterk inderdaad... Ik ken geen Maichels in de buurt.
Wanneer een speler voor de tweede keer in het team of the week zit noem je deze tweede versie van zijn zwarte kaart de SIF, oftewel Second In-Form.NakedDutchy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:23:
Kan iemand mij uitleggen wat er met die winter sales en SIF upgrades word bedoeld? Daar snap ik ook niks vanxD
Enkele spelers die de afgelopen maanden goed hebben gepresteerd krijgen tijdens een komende update verbeterde kaarten. Deze noemen ze ook wel de winter upgrades.
Trading tips zijn op elke console of pc hetzelfde, alleen de prijzen zijn anders.ETzPliskin schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:17:
Heeft er iemand trading tips op PS4? Ik heb nu 25k coins, en ben namelijk wel jaloers op de manier waarop jullie zoveel coins verdienen
Er zijn verschillende manieren om geld te verdienen: Wil je zonder risico, dan duurt dat meestal het langst. Neem je wat meer risico kan je soms flink verdienen.
Het belangrijkste is eigenlijk de markt in de gaten houden en weten hoeveel iemand of wat wat kost. Uiteraard hoef je niet alles te weten, maar kies is een 5 of 10 spelers uit waar je in zou willen handelen en ga hun prijzen in de gaten houden. En onthoud wat hun gemiddelde minimale prijs is. Dan kan jij een buitenkansje scoren als je er 1 of meerdere ziet die er onder te koop staan.
Er zijn zoveel verschillende manieren om te handelen. Ik koop graag van 1 speler meerdere kaarten en zet de meeste voor 1 zelfde prijs, en 1 of 2 daar net onder. Dan verkoop je bijna altijd!
Zoiets dacht ik al, thanks!Cwookie schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:27:
[...]
Wanneer een speler voor de tweede keer in het team of the week zit noem je deze tweede versie van zijn zwarte kaart de SIF, oftewel Second In-Form.
Enkele spelers die de afgelopen maanden goed hebben gepresteerd krijgen tijdens een komende update verbeterde kaarten. Deze noemen ze ook wel de winter upgrades.
Wanneer is deze update exact? Want dat betekent dat de prijzen dus gaan stijgen en ik vanavond in ga kopen
Koop mijn Carvajal IF en een paar lacazette's please, vandaag lukt het niet namelijkxDBB333 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:07:
Ik had drie dagen geleden een berichtje geplaatst hoe van 320k 500k of meer te maken. Zit inmiddels al tegen de 700k aan, mede dankzij de tips hier. Alleen maar door het handelen in in forms. Werkt fantastisch. Alleen vandaag gaat het wat minder:P
Haha gewoon stug door blijven aanbieden. Had op gegeven moment Insigne gekocht voor 150k. Prijs ging flink omlaag, maar dag erna was die weer 200k.NakedDutchy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:13:
[...]
Koop mijn Carvajal IF en een paar lacazette's please, vandaag lukt het niet namelijkxD
Dat kan je toch ook gewoon via Futbin doen wat jij zegt?NakedDutchy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:30:
[...]
Trading tips zijn op elke console of pc hetzelfde, alleen de prijzen zijn anders.
Er zijn verschillende manieren om geld te verdienen: Wil je zonder risico, dan duurt dat meestal het langst. Neem je wat meer risico kan je soms flink verdienen.
Het belangrijkste is eigenlijk de markt in de gaten houden en weten hoeveel iemand of wat wat kost. Uiteraard hoef je niet alles te weten, maar kies is een 5 of 10 spelers uit waar je in zou willen handelen en ga hun prijzen in de gaten houden. En onthoud wat hun gemiddelde minimale prijs is. Dan kan jij een buitenkansje scoren als je er 1 of meerdere ziet die er onder te koop staan.
Er zijn zoveel verschillende manieren om te handelen. Ik koop graag van 1 speler meerdere kaarten en zet de meeste voor 1 zelfde prijs, en 1 of 2 daar net onder. Dan verkoop je bijna altijd!
Ja zoiezo blijf ik altijd aanbieden. Ik raak ze ook wel kwijt hoor. vandaag al 3 lacazette's IF:P Maar heb er ook weer 3 gekocht omdat die veel goedkoper stonden. Ik raak alleen Rooney niet kwijt, heb ik er nog 5 van. Gekocht voor max 25,000 en te koop voor 30,000. Winst is dus ook niet veel. En heb nog 1 carvajal IF gekocht ooit voor 320,000, maar die raak ik helemaal niet kwijt. Zit nu al rond de 300,000 aan te biedenBB333 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:19:
[...]
Haha gewoon stug door blijven aanbieden. Had op gegeven moment Insigne gekocht voor 150k. Prijs ging flink omlaag, maar dag erna was die weer 200k.
Ja klopt. Maar daar zie je alleen de minimale prijs. Ik kijk liever gewoon op de market waar je kan zien hoeveel er op staan en wat het prijsverschil is.Maichel schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:27:
[...]
Dat kan je toch ook gewoon via Futbin doen wat jij zegt?
Globaal ff snel kijken is futbin uiteraard superhandig
Ik vandaag dus 2 x SIF Rakitic gekocht...met wat geluk worden die wel +500K (gekocht voor 255)NakedDutchy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:28:
[...]
Ja zoiezo blijf ik altijd aanbieden. Ik raak ze ook wel kwijt hoor. vandaag al 3 lacazette's IF:P Maar heb er ook weer 3 gekocht omdat die veel goedkoper stonden. Ik raak alleen Rooney niet kwijt, heb ik er nog 5 van. Gekocht voor max 25,000 en te koop voor 30,000. Winst is dus ook niet veel. En heb nog 1 carvajal IF gekocht ooit voor 320,000, maar die raak ik helemaal niet kwijt. Zit nu al rond de 300,000 aan te bieden
Ja ok, ik snap wat je bedoeldNakedDutchy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:29:
[...]
Ja klopt. Maar daar zie je alleen de minimale prijs. Ik kijk liever gewoon op de market waar je kan zien hoeveel er op staan en wat het prijsverschil is.
Globaal ff snel kijken is futbin uiteraard superhandig
[ Voor 22% gewijzigd door Maichel op 27-01-2015 14:33 ]
Er wordt verwacht dat hij in de komende TOTW gaat zitten. Als dat het geval is, reken er maar niet opIk vandaag dus 2 x SIF Rakitic gekocht...met wat geluk worden die wel +500K (gekocht voor 255)
[ Voor 25% gewijzigd door Cwookie op 27-01-2015 14:39 ]
Ja hij speelde geniaal. Al denk ik dat Neymar of Messi logischer is. Doen ze wel is meerdere in forms uit 1 team?Cwookie schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:39:
[...]
Er wordt verwacht dat hij in de komende TOTW gaat zitten. Als dat het geval is, reken er maar niet op
Neymar word juist verwacht volgens Futhead, zitten meestal wel goed. Kuyt en Sneijder komen er mss ook in en dan Larsson van Heerenveen ook. De laatste weet ik wel zeker, toen ik hem zag spelen wist ik het al dat hij er eentje zou krijgen.Cwookie schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:39:
[...]
Er wordt verwacht dat hij in de komende TOTW gaat zitten. Als dat het geval is, reken er maar niet op
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Verkocht voor 40K terwijl z'n BIN zo rond de 30K is.
Had wel veel contracten en teamgeeststijl, maar dan nog een mooi bedrag.
[ Voor 5% gewijzigd door Royz op 27-01-2015 15:10 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Laat ook maar zitten. Ik ben in de war. Hij zit nu in TOTW. Back to back TOTW is sowieso niet mogelijkBananendoos schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:58:
[...]
Neymar word juist verwacht volgens Futhead, zitten meestal wel goed. Kuyt en Sneijder komen er mss ook in en dan Larsson van Heerenveen ook. De laatste weet ik wel zeker, toen ik hem zag spelen wist ik het al dat hij er eentje zou krijgen.

Of gaat de keeper dan hele rare dingen doen?
Net 1x SIF Rakitic gekocht voor 235,000. Bleek 1 van de goedkoopste te zijn. Volg er nu nog 6 die allemaal daaronder zitten. Prijs is wel aan het dalen, maar als deze ge update word moet ie omhoog gaan, kan haast niet anders.
[ Voor 22% gewijzigd door bbblije op 27-01-2015 16:51 ]
Ik heb het een keer geprobeerd, maar had veel te weinig mensen voor de bal.RonaldMeer schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:51:
Wat is jullie mening over de 5-2-2-1 opstelling, dus met 5 verdedigers?
Ik weet niet of je dit topic kent?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2995850.page
Mijn huidige formatie staat op plek 2.
Redelijk kut om tegen te spelen, zetten alles dicht. Zelf nog nooit geprobeerd, maar de tactiek lijkt wel veel through balls spelen met snelle spitsen/forwards die randje buitenspel hangen.RonaldMeer schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:51:
Wat is jullie mening over de 5-2-2-1 opstelling, dus met 5 verdedigers?
Okee, ik zit nu even te kijken naar een goede formatie omdat ik ineens ben gedegradeerd naar div. 5 en niks meer lukt. Speel nu met deze spelers: www.futhead.com/15/squads/18950855/
Scheinsteiger en James zitten ook nog op de bank..
Die formatie gebruikte ik eerst ook, maar dat is alles of niets...RonaldMeer schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:59:
@Protax , @bbblije
Okee, ik zit nu even te kijken naar een goede formatie omdat ik ineens ben gedegradeerd naar div. 5 en niks meer lukt. Speel nu met deze spelers: www.futhead.com/15/squads/18950855/
Probeer eens 4231 (2), heel fijn!
Ik zou me vooral geen zorgen maken over je opstelling of spelers en gewoon veel gaan oefenen. Ik speel met een veel minder team in Div 2 met potentie om in divisie 1 te komen.RonaldMeer schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:59:
@Protax , @bbblije
Sowieso heb ik het idee dat de nadruk teveel op spelers & formaties ligt.
Team: http://www.futhead.com/15/squads/19317794/
[ Voor 3% gewijzigd door supreme tweaker op 27-01-2015 17:04 ]
Burp
Hier ook een ongelukkige divisie 5 speler... Zelfde liedje als jou! Ik ben geswitched van 4-2-3-1(2) naar 4-3-3(4) en het liep gisteren iets beter. Maar ik ben momenteel te zuur om er echt tijd in te stekenRonaldMeer schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:59:
@Protax , @bbblije
Op de bank: de Gea, Alba, Pique, Schweinsteiger, Reus, Benzema en lacazette sif.
Op de bank heb ik nu 3.1 mil. Ben aan het sparen voor Di maria toty. Kost ong 4-5 mil.
Daarna rustig aan sparen voor toty messi, kompany etc.
Ja, hij is de laatste dagen bijna verdubbeld, nu hij straks uit packs gaat gaan ze helemaal los op hemMJHH93 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:19:
ik heb 3 x IF Salvio gekregen in packs, is dat de moeite waard om die nog te houden?
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
[ Voor 32% gewijzigd door Cwookie op 27-01-2015 22:00 ]
Een youtuber had een filmpje van hem gemaakt , zal nog wel gaan stijgen denk ik.MJHH93 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:19:
ik heb 3 x IF Salvio gekregen in packs, is dat de moeite waard om die nog te houden?
hoi
http://www.futhead.com/15/squads/19417544/
Vind Lewandowski (persoonlijke mening) niet lekker spelen, vandaar Benzema voorin.
Persoonlijk ben ik niet weg van Muller en Ribery. Heb je geld voor Robben?SirWInsalot schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 23:02:
Iemand nog tips?
http://www.futhead.com/15/squads/19417544/
Vind Lewandowski (persoonlijke mening) niet lekker spelen, vandaar Benzema voorin.
Benzema speelt idd veel lekkerder dan Lewa (ook persoonlijk;-)
Qua middenveld, speelt dat lekker? Aangezien je 3 vrij korte en trage spelers heb staan. De enige die een beetje sterk is is Schweinie, maar die is ook weer retetraag. Maar ik zou ook niet 1,2,3 een vervanger weten. Misschien Khedira? Ook traag, maar goed in verdedigen en aardig lang.
Heb er ook inmiddels 3. Zit eraan te denken om nog een paar aan te schaffen, zo duur zijn ze op het mooment niet >rond 200k sommige.Maichel schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:31:
Mijn SIF Rakitic investeringen doen nog niet wat ze zouden moeten doenMaar goed, ze zijn nog niet uit de packs, daarna zal het hard gaan hoop ik. Wil ze samen voor minimaal een miljoen sellen (gaat zeker lukken als ze ook nog winter upgrade krijgen)
Verwijderd
Alles onder de 20K opgekocht en meeste verkocht voor boven de 50K. Werkt perfect bij deze speler haha.
Ik zag een streamer dit doen dus gewoon even blijven kijken. Bij hem ging het nog rapper. Hij kocht eentje voor 30K, zette die erop voor 70K en weg was 'ie. Net of hij een autobuyer triggerde.
Enfin, vanavond weer los met Elyounoussi (hou er ook eentje want 5* skills en 4* weakfoot moet ik uitproberen)
Ja vannacht waren ze rond de 225, ik had ze voor 255 gisteren overdag. Maar ja, kans is groot dat het wel luktNakedDutchy schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:38:
[...]
Heb er ook inmiddels 3. Zit eraan te denken om nog een paar aan te schaffen, zo duur zijn ze op het mooment niet >rond 200k sommige.
[ Voor 54% gewijzigd door Maichel op 28-01-2015 10:06 ]
Toch wil ik even mijn team laten zien, tot nu toe aan divisie 5 bijna alleen maar gewonnen, 2/3 loses ofzo.
http://www.futhead.com/15/squads/19477085/
Ik weet het, heel smerig met 5 mans verdediging, ook heel saai team maar heb nou eenmaal weinig coins, ik koop verder ook geen coins/pakjes. Maar het werkt goed voor mij
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Momenteel heb ik;
http://www.futhead.com/15/squads/19492988/ en http://www.futhead.com/15/squads/19493153/
Dan ga ik naar;
http://www.futhead.com/15/squads/19493468/ en http://www.futhead.com/15/squads/19493630/
Ik moet dus een aantal goede BPL spelers verkopen om Robben te kunnen betalen. Ik speel met beide squads om en om, en zou in een leven of dood situatie mijn BL squad boven de BPL kiezen. Ik zit flink te dubben of ik het moet doen... 1.3-1.5 mil voor een speler is belachelijk veel geld. Wat is jullie mening?
Offtopic: Waarom niet Courtois ipv Lloris? Qua chem mooie combi met Kompany?bbblije schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:04:
Graag jullie oordeel, ik heb twee "top" squads maar zou graag Robben hebben/proberen. Is dit het waard?
Momenteel heb ik;
http://www.futhead.com/15/squads/19492988/ en http://www.futhead.com/15/squads/19493153/
Dan ga ik naar;
http://www.futhead.com/15/squads/19493468/ en http://www.futhead.com/15/squads/19493630/
Ik moet dus een aantal goede BPL spelers verkopen om Robben te kunnen betalen. Ik speel met beide squads om en om, en zou in een leven of dood situatie mijn BL squad boven de BPL kiezen. Ik zit flink te dubben of ik het moet doen... 1.3-1.5 mil voor een speler is belachelijk veel geld. Wat is jullie mening?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dat vroeg ik me ook eerst af. Ik heb iets na de marktcrash enorme winst gemaakt door in managers te handelen. Goude managers inkopen voor 150 door te bieden en vervolgens verkopen voor 800-900. Die winst bouw ik nu uit met het handelen in IF spelers.Royz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:18:
Hoe komen jullie ooit aan al die tonnen joh. Ik zit te kloten met spelers van 20.000. Krijg je steeds meer geld per wedstrijd hoe hoger je speelt ofzo?
Naarmate je hoger speelt krijg je alleen meer voor eventuele promotie en handhaving, maar niet per wedstrijd.
Lees is een paar pagina's terug, staan genoeg tips op van meerdere mensenRoyz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:18:
Hoe komen jullie ooit aan al die tonnen joh. Ik zit te kloten met spelers van 20.000. Krijg je steeds meer geld per wedstrijd hoe hoger je speelt ofzo?
2 vd belangrijkste dingen die je moet doen om flink coins te verdienen is tijd in de markt steken en de markt leren kennen.
Zelf heb ik een SIF Rakitic gekocht, want hij zal in prijs stijgen en wellicht ook een winter upgrade krijgen
Ook heb ik een IF Sneijder, er wordt verwacht dat hij in de volgende TOTW zit.
Als laatste een Frank de Boer legend --> stijgt ook in prijs
Meer opties?
[ Voor 10% gewijzigd door Rutgertje op 28-01-2015 14:22 ]
Age of Empires III - Definitive Edition
Geen idee, ik gebruik altijd de app op mijn tel als ik niet achter mijn pc zit.Royz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:21:
OK ga ik doen thx voor de tips! Voorlopig kan ik niks want elke keer als ik mijn opstelling verander en opsla dan krijg ik een foutmelding van FUT in de webapp... Is het altijd zo crappy of is er iets mis met mijn profiel
In de app krijg ik precies dezelfde meldingNakedDutchy schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:23:
[...]
Geen idee, ik gebruik altijd de app op mijn tel als ik niet achter mijn pc zit.
Op mijn note 3 werkt de app prima, op inloggen met wifi na. Ik moet eerst wifi uitzetten, en eenmaal ingelogd kan ik wifi weer aanzetten en werkt de app prima. Op de app handel ik ook meer dan achter mijn pc denk ik.Royz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:25:
[...]
In de app krijg ik precies dezelfde melding. Item kan niet worden gevonden
Dan heb je FIFA 15 de laatste keer op je console/pc niet goed afgesloten en ben je niet in sync. Heb ik ook last van gehad een aantal keer. FUT opstarten op je console/pc en goed afsluiten, dan werkt de webapp ook weer (in geval van item not found).Royz schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:21:
OK ga ik doen thx voor de tips! Voorlopig kan ik niks want elke keer als ik mijn opstelling verander en opsla dan krijg ik een foutmelding van FUT in de webapp... Is het altijd zo crappy of is er iets mis met mijn profiel
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ah dat zou kunnen ja nu je het zegt. Het was een friendly season in FUT maar de game bleef hangen in minuut 90. Daarna is het niet meer goed gekomen thx!m0nk schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:30:
[...]
Dan heb je FIFA 15 de laatste keer op je console/pc niet goed afgesloten en ben je niet in sync. Heb ik ook last van gehad een aantal keer. FUT opstarten op je console/pc en goed afsluiten, dan werkt de webapp ook weer (in geval van item not found).
Ik zie je zondag aan je logo te zien
Verwijderd
Als jij aangeeft dat je het BL team boven het BPL team kiest, zou ik gewoon lekker Robben halen! Tenzij je denkt dat de BPL vervangers teveel onderdoen voor hun voorgangers.bbblije schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:04:
Graag jullie oordeel, ik heb twee "top" squads maar zou graag Robben hebben/proberen. Is dit het waard?
Momenteel heb ik;
Dan ga ik naar;
Lloris doet bij mij beter z'n best. Ik heb Courtois op de bank zitten.Maichel schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:08:
[...]
Offtopic: Waarom niet Courtois ipv Lloris? Qua chem mooie combi met Kompany?
Heb inmiddels 6x SIF rakitic op de transferbank zitten die zitten te popelen om ergens anders aan de slag te gaan.
Zoo lekker hoor....minimaal 500K worden ze wel, dus toch weer de nodige miljoentjesNakedDutchy schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:44:
Lol, zit er zelf ook naar te zoeken, kan ook niks vinden helaas.
Heb inmiddels 6x SIF rakitic op de transferbank zitten die zitten te popelen om ergens anders aan de slag te gaan.
Te lezen op news.futhead ga ik er vanuit dat de upgrades zo rond valentijn komen. Mijn eerdere vraag gaat even in de doofpot, ik zie dat Aguero een grote kans maakt geupgrade te worden, die gaat nog niet in de verkoop.Maichel schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:42:
Iemand nou een idee wanneer de winter-upgrades komen? Ik lees echt super veel veschillende berichten (en wil m'n SIFjes niet te vroeg verkopen natuurlijk)
Vorig jaar gingen de eerste upgrades live op 14 februariMaichel schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:42:
Iemand nou een idee wanneer de winter-upgrades komen? Ik lees echt super veel veschillende berichten (en wil m'n SIFjes niet te vroeg verkopen natuurlijk)
Staan er best een aardig aantal op, ga je deze dus allemaal opkopen vanavond? Is er wel zoveel markt voor deze speler?Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:40:
Gister dik 600K verdiend met pricefixen van Elyounoussi, een zilver van 68.
Alles onder de 20K opgekocht en meeste verkocht voor boven de 50K. Werkt perfect bij deze speler haha.
Ik zag een streamer dit doen dus gewoon even blijven kijken. Bij hem ging het nog rapper. Hij kocht eentje voor 30K, zette die erop voor 70K en weg was 'ie. Net of hij een autobuyer triggerde.
Enfin, vanavond weer los met Elyounoussi (hou er ook eentje want 5* skills en 4* weakfoot moet ik uitproberen)
Krijg een SIF Pogba en heb zelf een IF Pogba dus ik dacht die te gaan verkopen voor 899k.
Zet ik via de app gewoon die SIF op de markt, die was redelijk snel weg (dat dan weer wel)