[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 41 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Valderrama schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:26:
Het vervelende met die custom tacticts is toch dat je het nu voor elke wedstrijd nog snel even elke keer door moet voeren toch?

Of kan je het 1 keer instellen en blijft het daar mee bewaard?
Ja en Nee. Je moet het per keer dat je Ultimate Team opent opnieuw instellen, maar daarna kun je het per wedstrijd aanzetten en dan onthoud hij wat je eerder tijdens de sessie hebt ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 19:27
Had een leenspeler aangenomen maar kom hem nergens tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
RonaldMeer schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:23:
Had een leenspeler aangenomen maar kom hem nergens tegen?
heb ik met de contract voor 99 dagen 2x al gehad nergens terug te vinden hoe en waar ik die aan een speler kan geven en kan ze nu ook niet meer selecteren bij mijn lijst echt irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Heb ik met conditiekaarten. Op de console zie ik ze niet, maar op de web-app wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:22
shoombak schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:47:
heb al maanden dit team, speelt prima. Eigenlijk Fifa al een paar weken niet aangeraakt, zijn er nog IF's die erin passen die ik gemist heb?
In principe het team dat ik in gedachte heb. Alleen Di Maria twijfel ik over omdat hij slechts **WF heeft. Probleem is dat alleen Di Maria en Toure als CAM in combinatie met Aguerro 9 chem geven.

Toure als CAM is wellicht niet ideal maar zou kunnen met Ramires als C(D)M, maar dan mist Kompany weer chem.

Eigenlijk wil ik Rooney als CAM maar dat lukt dan weer alleen met Van Persie en Falcao. In fut 14 vond ik Van Persie een van de beste spitsen, maar nu mist hij pace.

Eventueel kan ik ook leven met Costa als spits, maar dan kan ik geen fatsoenlijke CAM vinden.

Iemand nog een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-10 08:25
Casual Ruud schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 18:15:

Eventueel kan ik ook leven met Costa als spits, maar dan kan ik geen fatsoenlijke CAM vinden.

Iemand nog een suggestie?
Costa met Oscar erachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StrongArmLance schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:56:
Wie gaat zich wagen aan de 15k packs vandaag?
ik heb me eraan gewacht beste spelers Lampard en chiriches en tiote....
Die chiri... kan wel in men team passen maar kzit eigenlijk met een keeper probleem heb Hart is geprobeert en toen had iedereen 10 chem maar nu heeft er 1 7 (toure) dan daar howard voorlopig maar gezet.
http://www.futhead.com/15/squads/13491019/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik lees al een paar jaar over die market crash, maar ik doe er eigenlijk nooit wat mee. Hoeveel zou een speler als Ronaldo dan dalen tijdens zo'n crash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-10 08:49
BinaryRun schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:09:
Ik lees al een paar jaar over die market crash, maar ik doe er eigenlijk nooit wat mee. Hoeveel zou een speler als Ronaldo dan dalen tijdens zo'n crash?
Ik geloof dat je mag zeggen dat een speler ongeveer 60% van zijn huidige waarde behoudt. Dus stel een speler kost 1 Mil dan kost diezelfde speler na de crash 600.000, enkele uitzonderingen daar gelaten. Ik weet ook niet of echte toppers zoals ronaldo en messi wel heel veel zullen dalen vanwege de zeldzaamheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
Ik heb mijn beste team verkocht met oog op de marketcrash.
Ik heb een zeer goedkoop Brazliaans teampje gemaakt en eentje uit de Serie A.

Kent iemand budgetvriendelijke verbeteringen?

----------------Buffon-----------------
IF Lichtsteiner - Barzagli-Chiellini-Evra
-----------De Rossi----Vidal------------
Mertens-----------Pogba----------Tevez
----------------Higuain------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Drossie schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:30:
Ik heb mijn beste team verkocht met oog op de marketcrash.
Ik heb een zeer goedkoop Brazliaans teampje gemaakt en eentje uit de Serie A.

Kent iemand budgetvriendelijke verbeteringen?

----------------Buffon-----------------
IF Lichtsteiner - Barzagli-Chiellini-Evra
-----------De Rossi----Vidal------------
Mertens-----------Pogba----------Tevez
----------------Higuain------------------
Hernanes in plaats van Pogba bevalt mij iig beter. En je kunt Rossi nog proberen in plaats van Higuain of Tevez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
homernt schreef op woensdag 24 december 2014 @ 07:12:
[...]

Hernanes in plaats van Pogba bevalt mij iig beter. En je kunt Rossi nog proberen in plaats van Higuain of Tevez.
tevez zou ik altijd in st zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
bartburg schreef op woensdag 24 december 2014 @ 07:42:
[...]

tevez zou ik altijd in st zetten
Ik ook maar wel in combinatie met Rossi. Tevez laat zich veel inzakken dus ik zou altijd een tweede spits naast zetten en omdat Rossi en links poot is vind ik dat een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
tevez in combinatie met een lopende spits
het is vloeken in de kerk maar ibarbo zou daar prima bij passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Wat is dit nu voor kaart?
http://www.futhead.com/15/players/40620/gonzalo-higuain/

Ik had een zonet gratis pakje met alleen gold kaarten met de webapp. Je kunt niet ze niet verhandelen maar ik had Sirigu als beste speler en daar speel ik veel mee dus ik ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 15:19
homernt schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:56:
Wat is dit nu voor kaart?
http://www.futhead.com/15/players/40620/gonzalo-higuain/

Ik had een zonet gratis pakje met alleen gold kaarten met de webapp. Je kunt niet ze niet verhandelen maar ik had Sirigu als beste speler en daar speel ik veel mee dus ik ben er blij mee.
MOTM oftewel Man of the Match kaart. Vaak worden die uitgegeven wanneer er een bekerfinale gespeeld wordt. In dit geval was dat de Italiaanse Supercup en WK voor clubteams (Sergio Ramos heeft er ook een).

Ik kreeg ook een niet verhandelbare gold rare pack. Zaten toch wat handige position changes en chemistry style kaarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-10 10:28
Sinds gisteren zitten er een aantal spelers vast in mijn transferlist. Soms zijn ze niet zichtbaar en soms zie je ze weer en staan ze op voltooien. Verder dan voltooien komen ze ook niet. Daarnaast ben ik ineens de helft van mijn coins kwijt.. Het lijkt erop dat er problemen zijn met de fut severs lees ik op het FIFA twitter kanaal van easports.

Hebben meer last van dergelijke problemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Niet op dit moment maar een paar weken geleden had ik ook een speler die vast in mijn transferlist maar na een paar uur dacht ik werd hij toch weer vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
The Jackel schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:01:
Sinds gisteren zitten er een aantal spelers vast in mijn transferlist. Soms zijn ze niet zichtbaar en soms zie je ze weer en staan ze op voltooien. Verder dan voltooien komen ze ook niet. Daarnaast ben ik ineens de helft van mijn coins kwijt.. Het lijkt erop dat er problemen zijn met de fut severs lees ik op het FIFA twitter kanaal van easports.

Hebben meer last van dergelijke problemen ?
Ik heb al sinds fifa 15 uit is een contract kaart vast staan in mijn trade pile, heel irritant. Ik kan 'm aanklikken, maar als ik 'm wil verplaatsen krijg ik een foutmelding. Hij staat er dus wel maar toch ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
homernt schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:34:
[...]

Ik ook maar wel in combinatie met Rossi. Tevez laat zich veel inzakken dus ik zou altijd een tweede spits naast zetten en omdat Rossi en links poot is vind ik dat een goede optie.
Zou Rossi werken als CAM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Nooit geprobeerd omdat Hernanes prima bevalt op die positie. Ik zou er nog eerder Tevez neerzetten omdat hij toch rond zwerft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-10 09:51
Ik had hem in het volgende team als CAM: http://www.futhead.com/15/squads/8955298/.
Speelde helaas niet super daar. Vaak niet in de goeie positie om de beslissende pass te geven.
Ramos en Immobile zijn wel een top duo als je twee ST nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
homernt schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:06:
Niet op dit moment maar een paar weken geleden had ik ook een speler die vast in mijn transferlist maar na een paar uur dacht ik werd hij toch weer vrijgegeven.
Speelt bij mij vanaf gistermiddag 16:00. De helft van de coins zijn vanaf ongeveer 23:00 weg..

Hopelijk is het vandaag of morgen weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
The Jackel schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:30:
[...]

Speelt bij mij vanaf gistermiddag 16:00. De helft van de coins zijn vanaf ongeveer 23:00 weg..

Hopelijk is het vandaag of morgen weer goed
Klinkt niet best misschien als het via een ander medium probeert zoals de webapp komen ze misschien wel vrij. Anders contact op nemen met EA als dat mogelijk is.

Mijn Serie A team van dit moment:
http://www.futhead.com/15/squads/13564068/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

EA heeft er voor gezorgd dat kerst dit jaar vroeg is! MOTM Gonzales Higuain in een free pack! Hij is niet tradeable, maar dat maakt me niets uit! Wat is die gozer een beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
bbblije schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:43:
EA heeft er voor gezorgd dat kerst dit jaar vroeg is! MOTM Gonzales Higuain in een free pack! Hij is niet tradeable, maar dat maakt me niets uit! Wat is die gozer een beest!
Gekkenhuis. Zijn deze kaarten tijdelijk of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

homernt schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:45:
[...]

Gekkenhuis. Zijn deze kaarten tijdelijk of niet?
Ze zaten 24 uur lang in packs! Ik kreeg hem gisteren nacht om 1:00, net toen ik nieuwe free packs voor de kerstdagen van EA kreeg. De laatste minuut dat hij beschikbaar was! Had ik de pack om 1:01 geopend, dan was had hij er officieel niet meer in mogen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 15:19
bbblije schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:48:
[...]

Ze zaten 24 uur lang in packs! Ik kreeg hem gisteren nacht om 1:00, net toen ik nieuwe free packs voor de kerstdagen van EA kreeg. De laatste minuut dat hij beschikbaar was! Had ik de pack om 1:01 geopend, dan was had hij er officieel niet meer in mogen zitten.
Serieus, koop een staatslot =D Ik betaal wel je staatslot terug, neem ik wel een deel, zeg 30%, van de jackpot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

chengbondkwok schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:50:
[...]

Serieus, koop een staatslot =D Ik betaal wel je staatslot terug, neem ik wel een deel, zeg 30%, van de jackpot :+
Heb al loten liggen ;)

Kijk dan wat een team je om dat monster heen kan bouwen http://www.futhead.com/15/squads/13565479/ bizar apparaat die man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 3 keepers Lloris, De gea, Howard spijtig dat je ze niet kunt verkopen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
bbblije schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:53:
[...]

Heb al loten liggen ;)

Kijk dan wat een team je om dat monster heen kan bouwen http://www.futhead.com/15/squads/13565479/ bizar apparaat die man!
Of zet een IF Agüero ernaast en een blauwe Messie er achter das pas ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:00:
Ik had 3 keepers Lloris, De gea, Howard spijtig dat je ze niet kunt verkopen :-(
Spijtig dat ze uit de zelfde leage komen! Het zijn verder wel hele bruikbare keepers! Ik zweer bij Lloris! Maar ook de Gea en Howard zijn echt goed!
homernt schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:05:
[...]

Of zet een IF Agüero ernaast en een blauwe Messie er achter das pas ziek.
Zoveel geld heb ik niet... Dit is wat er nu staat! Wellicht dat de kerst nog iets brengt, maar ik zal niet treuren als dit het was!

[ Voor 32% gewijzigd door bbblije op 24-12-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
homernt schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:40:
[...]

Klinkt niet best misschien als het via een ander medium probeert zoals de webapp komen ze misschien wel vrij. Anders contact op nemen met EA als dat mogelijk is.

Mijn Serie A team van dit moment:
http://www.futhead.com/15/squads/13564068/
Heb zojuist een melding gemaakt bij EA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Ik heb dit nu als tweede team (had eerst wel een Chemistry van 100), maar ik ben niet tevreden over Muller. Ik heb ook nog Shaqiri op rechtsbuiten en die speelt veel fijner. Ik zoek alleen nog een vervanger voor rechtsbuiten in het geval van een blessure. Heeft iemand nog een suggestie voor een goede betaalbare rechtsbuiten ? Na de market crash wil ik graag Diego Costa in de spits hebben met Shaqiri er naast en als RB heb ik dan Rafinha.

http://www.futhead.com/15/squads/13568994/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:05
Ferdi_lwd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:14:
[...]

Ik heb al sinds fifa 15 uit is een contract kaart vast staan in mijn trade pile, heel irritant. Ik kan 'm aanklikken, maar als ik 'm wil verplaatsen krijg ik een foutmelding. Hij staat er dus wel maar toch ook niet.
Heb hetzelfde, en EA doet er ook niets aan. Had al meerdere tickets etc aangevraagd maar een oplossing komt er nooit dus ik heb de hoop maar opgegeven.

Oh, trek ik toch ff Neuer uit een 25k pack :D

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 24-12-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Jackel schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:34:
Ik heb dit nu als tweede team (had eerst wel een Chemistry van 100), maar ik ben niet tevreden over Muller. Ik heb ook nog Shaqiri op rechtsbuiten en die speelt veel fijner. Ik zoek alleen nog een vervanger voor rechtsbuiten in het geval van een blessure. Heeft iemand nog een suggestie voor een goede betaalbare rechtsbuiten ? Na de market crash wil ik graag Diego Costa in de spits hebben met Shaqiri er naast en als RB heb ik dan Rafinha.

http://www.futhead.com/15/squads/13568994/
Als je een tweede team hebt heb je toch geen vervanger nodig??!!
Is iemand geblesseerd je speelt met je ander team een hij is uit blessure...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Is het verstandig nu zo'n oranje Higuain te kopen? Om vervolgens weer met winst te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
  • Laatst online: 17-10 08:13
Ik heb een vraagje....Weet iemand of er een soort van rigged systeem zit in fifa? Ik heb nu al 9 games achter elkaar verloren zonder ook maar enige kans om te winnen te krijgen. Iedere keer speel ik tegen een slechter team, maar zit er om 1 of andere magische wijze 100% kans in dat ze scoren als ze in het 16 meter gebied komen en ik word er stront chagrijnig van. Dit probleem heb ik alleen maar in FuT for some reason... (Sorry ik moest even mijn beklag hier doen xD)

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lerosa
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik denk dat we allemaal wel eens een keer dat gevoel hebben gehad, maar soms heb ik ook potjes waarbij ik super slecht speel en dan alsnog een stom doelpunt score(last minute zeg maar). |:(
Naif0n schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:44:
Ik heb een vraagje....Weet iemand of er een soort van rigged systeem zit in fifa? Ik heb nu al 9 games achter elkaar verloren zonder ook maar enige kans om te winnen te krijgen. Iedere keer speel ik tegen een slechter team, maar zit er om 1 of andere magische wijze 100% kans in dat ze scoren als ze in het 16 meter gebied komen en ik word er stront chagrijnig van. Dit probleem heb ik alleen maar in FuT for some reason... (Sorry ik moest even mijn beklag hier doen xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naif0n
lerosa schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:47:
Ik denk dat we allemaal wel eens een keer dat gevoel hebben gehad, maar soms heb ik ook potjes waarbij ik super slecht speel en dan alsnog een stom doelpunt score(last minute zeg maar). |:(

[...]
Ja precies, ik ben ver van een goede speler dat weet ik zelf ook. Of het lukt me gewoon totaal niet meer om een beetje decent te spelen deze week. Ach...

Iemand trouwens ervaring of de market crash net zo erg is op de PC als op de consoles? Heb namelijk nu 1.3m coins klaar liggen voor de crash om even wat dikke winst te kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:40:
[...]

Als je een tweede team hebt heb je toch geen vervanger nodig??!!
Is iemand geblesseerd je speelt met je ander team een hij is uit blessure...
Niet echt 2e team, maar heb op rechts Muller en een andere rb voor als shaqiri geblesseerd is. Alleen Muller speelt niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 19:27
Heb een aardige custom tactic voor mezelf aangemaakt, maar als ik hem laadt aan het begin van een nieuwe game, dus nadat hij al eens ingevoerd is zodat ie onthouden wordt, doet fifa er niks mee? Als ik ingame op pauze druk en ga kijken bij tactics dan staat hij nog steeds op standaard... Waarom is dit? Hij springt pas op custom tactic als ik daadwerkelijk nog een balkje aanpas..

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
homernt schreef op woensdag 24 december 2014 @ 07:12:
[...]

Bedankt voor je advies. Ik probeer Rossi uit nu.

Wat denk je van mijn budget 2e team?

---------------Buffon-------------
Konko-Jesus-Castan-Cole
---------Guarin--M'Vila--------
Hamsik---Hernanes---Callejon
------------Palacio---------------

[ Voor 10% gewijzigd door Drossie op 24-12-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Zijn er voor mij nog wat tips, ik heb vrij weinig scoringskansen, ben wel tevreden over aquerro maar ik bereik em slecht, nu ligt dat vooral aan mijn spel uiteraard, maar zijn er andere opstellingen waarbij je een spits beter bediend?

En wat is eigenlijk het voordeel om RW/LW te hebben tov RM/LM?

Dit is mn huidige team

https://www.easports.com/...howoffId=g1KBLgGqnLFPg:pc

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:51
Vandaag mijn gratis pakketje geopend en éindelijk eens een keer een goede speler en dat voor een gratis pakket!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B3vvTfl.png

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:47
Nice, ik had ook voor het eerst een goede speler, Falcao ;)
Even snel op FUTBIN gekeken maar er daarna pas achter komen dat je ze niet kunt verkopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Laatst online: 17:51
Haha, ja had precies hetzelfde. En vind het nog best wel moeilijk om met mijn resterende budget (200k) twee teams te maken, waarvan 1 met Di Maria. Daarbij moet ik wel aangeven dat ik op elke positie de beste man mogelijk neer wil zetten, dus niet zomaar een BPL teampje wil maken.

Edit:
Krijg 2 gratis MEGA pakketten op FIFA 15 Ultimate Team als je binnen 48 uur inlogt (start vanaf 25-12 01:00) op Ultimate Team!

Fijne kerstdagen!

[ Voor 21% gewijzigd door MyUtd4Life op 25-12-2014 01:52 ]

FIFA Benelux Administrator

Verwijderd

die pakkjes zijn wel heerlijk al 5 spelers van mijn team kunnen verkopen omdat ik een gratise gekregen heb
Nu KROOS!!

Edit: heb gezien dat hij niet zoveel waard is

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2014 08:05 ]

• homernt
Ik had Boateng als blikvanger en verder Lampard en Wijnaldum als bekende namen. Als straks de prijzen zaken toch maar weer kijken voor een Bayern/bundesliga team.

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-10 09:51
Ik had het geluk nu een keer aan mijn zijde. SIF Griezman en Neymar zijn toch wel leuke pulls O+ O+ O+

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Wel lief van EA dat ze vandaag weer gratis Mega Pack weggeven. Ze zijn wel untrable maar toch...
Had diego Costa, Isco, Erikssen, Varane, Lallane en Di Natale o.a. in me gratis pack

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:48
Wat een bofkonten! :p ik kreeg 2 gratis mega packs met rotzooi.

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Hier ook alleen rotzooi, spelers die ik dubbel kreeg zijn dan ook spelers als Krul en Chiriches...

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
Hmm, Barzagli is de hoogste uit mn packs maar die heb ik al en daarna motta, maar die is voor mij verwaarloosbaar.... Verder van het niveau van Bas Dost... :(

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik haal hier SIF David Silva uit een 25K pack! Kerst houdt niet op hier!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:03
Net alle jumbo packs 15k geopend en hoogte spelers was matuidi... Packs openen is het gewoon niet waard voor mij.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:03
stomley schreef op donderdag 25 december 2014 @ 11:28:
Net alle jumbo packs 15k geopend en hoogte spelers was matuidi... Packs openen is het gewoon niet waard voor mij.
hmm daarna 35k pack en trek yaya toure eruit...

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
De beste spelers die ik uit de 2 gratis pakketjes had : Pepe Ramos en pique, Pepe maar omgewisseld met mijn huidige pepe in mijn bbva team.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Haal net V. Persie uit mijn Untradable pack. Wil er een mooi team omheen bouwen. Maar welke formatie raden jullie aan waarin hij het beste kan renderen? Pace heeft hij namelijk niet...

• Bananendoos
PetrCech_3 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:11:
Haal net V. Persie uit mijn Untradable pack. Wil er een mooi team omheen bouwen. Maar welke formatie raden jullie aan waarin hij het beste kan renderen? Pace heeft hij namelijk niet...
Gooi doumbia, Auba, Gervinho etc er omheen, speel nu tegen zo'n team met ook ibarbo erbij, 55 chem maar je kan niks tegen die pace doen..

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Bananendoos schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:26:
[...]

Gooi doumbia, Auba, Gervinho etc er omheen, speel nu tegen zo'n team met ook ibarbo erbij, 55 chem maar je kan niks tegen die pace doen..
Nee, zo triest ben ik (gelukkig) niet. Pace is belangrijk, teamgeest en een mooie hybrid belangrijker. Overigens pak ik net mijn SIF Naldo uit een pakje. Om het wat lastiger te maken... Hahah

• Bananendoos
PetrCech_3 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:28:
[...]

Nee, zo triest ben ik (gelukkig) niet. Pace is belangrijk, teamgeest en een mooie hybrid belangrijker. Overigens pak ik net mijn SIF Naldo uit een pakje. Om het wat lastiger te maken... Hahah
Die kerel speelt ook nog op park the bus --'

Zal zo even voor je proberen te bouwen word wel makkelijk met naldo hoor, oscar ervoor en ernaast Dante of heb je liever Santana?

• Bananendoos
PetrCech_3 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:28:
[...]

Wat zou je denken van dit: http://www.futhead.com/15/squads/13688968/ ?
Keeper zou ook een andere speler kunnen zijn ofc, hoeveel heb je te besteden?

[ Voor 9% gewijzigd door Bananendoos op 25-12-2014 12:37 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:47
PetrCech_3 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:11:
Of Nederlands team van maken, of BPL. Dat laatste is makkelijker en werkt beter.
Heb zelf Falcao, Di Maria en Blind uit de gratis pakketten gekregen :9~
United spelers durven ze wel gratis weg te geven lijk het :+

• The Jackel
Steeds meer spelers komen vast te zitten in mijn transferlist... Meer mensen met dit issue ?

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-10 14:39
The Jackel schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:22:
Steeds meer spelers komen vast te zitten in mijn transferlist... Meer mensen met dit issue ?
ja heb ik ook last van :( duurt 24-48 uur voordat ze weer vrijkomen.

hoi

• The Jackel
Kr44nVogel schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:34:
[...]

ja heb ik ook last van :( duurt 24-48 uur voordat ze weer vrijkomen.
Het duurt helaas al langer dan 48 uur. Sommige spelers die vast zitten komen soms weer vrij en daarna locken ze weer. Als dure spelers vrij komen dan stuur ik ze eerst weer naar de club voor de zekerheid. Ben ook al meer dan 10.000 coins kwijt

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-10 14:39
bij mij zit er ook voor 500k vast :( 4 benatia`s IF en een IF cazorla... Ze komen wel 1 voor 1 vrij, maar ik gooi niets meer op de tradepile

hoi

• The Jackel
Kr44nVogel schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:53:
bij mij zit er ook voor 500k vast :( 4 benatia`s IF en een IF cazorla... Ze komen wel 1 voor 1 vrij, maar ik gooi niets meer op de tradepile
Mooi klote is dat. Hopelijk komen ze Snel weer vrij

• Naif0n
Sjonge jonge wat hebben de mensen hier toch mazzel met pacs :P. Ea geeft mij alleen maar ruk zooi uit die pakketjes.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:04

StrongArmLance

Endless flow

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 10:09:
Wat een bofkonten! :p ik kreeg 2 gratis mega packs met rotzooi.
Ik kreeg 2 mega packs en 6 packs met 13 zeldzame gouden items :?

Helaas natuurlijk niets spannends eruit, hoe dat kan weet ik ook niet...

• BinaryRun
Ik vond de packs wel leuk, zaten wel bekende spelers bij. Ook een Belgische Hazard, maar niet 'die' Hazard.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
Kunnen jullie ook niet aanmelden bij PSN?

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10 13:22
Ik heb in een pack een speler gekregen die ik al heb, ik kan helemaal niks anders dan kiezen voor quick sell en dan zegt hij dat ik nul coins krijg voor deze speler.

Is dit normaal ? Ik kan nu niet weg uit het scherm waar alle items uit een pack staan.

Verwijderd

Dracula schreef op donderdag 25 december 2014 @ 15:38:
Ik heb in een pack een speler gekregen die ik al heb, ik kan helemaal niks anders dan kiezen voor quick sell en dan zegt hij dat ik nul coins krijg voor deze speler.

Is dit normaal ? Ik kan nu niet weg uit het scherm waar alle items uit een pack staan.
Je kan op R1 en dan kom je bij spelers die je hebt en dan op die speler dat in uw team staat op de transferlijst en de andere erin

• Dracula
zal wel aan mij liggen maar ik kan niet kiezen voor place on transfer list, is greyed out (Xbox one)

• Arwintju
Dracula schreef op donderdag 25 december 2014 @ 15:48:
zal wel aan mij liggen maar ik kan niet kiezen voor place on transfer list, is greyed out (Xbox one)
Wat voor pack heb je geopend? Een gratis pack die je kreeg, of heb je er coins voor betaald? De gratis packs die je krijgt deze dagen zijn namelijk bijna altijd untradable, wat wil zeggen dat je de items die je krijgt dus niet kan quick sellen of op de transfermarkt kan gooien. Je kan ze alleen in je eigen club zetten en gebruiken of discarden voor 0 coins.

• Dracula
Ah dat verklaard een hoop, txs ben nog een redelijke n00b als het om fut gaat

• Arwintju
Dracula schreef op donderdag 25 december 2014 @ 16:30:
Ah dat verklaard een hoop, txs ben nog een redelijke n00b als het om fut gaat
Haha, achja we hebben het allemaal moeten leren!

• Fresh
  • Laatst online: 23:37

Fresh

nee is nee

Heb vandaag de FUTmas tournament gewonnen waar je een mega-pack als beloning kreeg, maar zie niks in de store? EA laat me in de steek?

• llovesoccerx7
http://www.futhead.com/15/squads/13734903/

Mijn nieuw team wat ik ga maken.

Verwijderd

Even een heads up: Helaas zijn de items in het gratis pack bij winnen van futmas cup ook untradable.. Balen! Is bij andere tournement prijzen nooit toch?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:39
Hoe komen jullie allemaal aan zoveel spelers of is dat simpelweg heul vuel pakjes openen met een beetje geluk?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• The Jackel
Gaat lekker... Weer 12k weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Kreeg 7 gratis Megapacks van EA, niks leuks maar ook niet tradeable,. Dan nummer 8 zelf maar kopen... en Jawel, IF Silva :)

Edit, wel een luxe probleem, had Di Maria als cam en NIF Silva op LM. en was er wel te spreken over
Is er een mooie opstelling waarin ik beide heren kan gebruiken?

[ Voor 41% gewijzigd door Jelte,89 op 26-12-2014 00:50 ]

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Jelte,89 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 00:12:
Kreeg 7 gratis Megapacks van EA, niks leuks maar ook niet tradeable,. Dan nummer 8 zelf maar kopen... en Jawel, IF Silva :)
Ik heb niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Oe... nu word het helemaal spannend, elke 2u een ander pakket :) Nu nog wel prijzig, 50k voor 12 spelers, allemaal zeldzaam... mij 'te duur'

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Jelte,89 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 01:12:
Oe... nu word het helemaal spannend, elke 2u een ander pakket :) Nu nog wel prijzig, 50k voor 12 spelers, allemaal zeldzaam... mij 'te duur'
Ja dat dacht ik ook, toch maar een zooi (lees 15) opengemaakt (ja ik heb gespaard voor futmas en TOTY crash) en kijk ff naar de lijst met spelers die er in mijn ogen 'wel toe doen' die ik kreeg.

- IF Pedro
- IF Griezzman
- IF Naldo
- IF Garcia
- IF De Jong
- Suarez
- Courtois
- Cech
- James Rodriquez
- 2x Tevez
- Kroos
- Vela

+ nog een aantal spelers die tussen de 5 en 10K gaan.

Dit dus. Nou, die coins die ik erin heb gestopt heb ik er dus dik uit. Wel waard dus als je het zo bekijkt! Bedankt EA _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Arwintju op 26-12-2014 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ff 750k bij elkaar "sparen", ik krijg het iig niet voor elkaar.

En dadelijk in twee weken tijd 2mil bij elkaar sparen om de TOTY markt leeg te kopen ;)

Ik bewaar mijn duur bij elkaar verdiende coins iig voor die TOTY crash zodat EA mij ff hard in mijn je weet wel kan naaien :+

[ Voor 84% gewijzigd door Scavy op 26-12-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:04

StrongArmLance

Endless flow

Nog even wachten met spelers kopen? Of al wel kopen, Tevez is nu 18k; of wordt dat nog heftiger tijdens toty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel benieuwd wat iedereen voor team gaat maken tijdens de crash!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 18:21:
Ben wel benieuwd wat iedereen voor team gaat maken tijdens de crash!
Ik had een spaans team welke gesplit gaat worden in een BBVA en een premier league team :)

Zit momenteel helaas wel in een losing streak steeds 0-1 :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bospa01 schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 18:25:
[...]

Ik had een spaans team welke gesplit gaat worden in een BBVA en een premier league team :)

Zit momenteel helaas wel in een losing streak steeds 0-1 :(
Weet niet of je seizoenen speelt, maar anders toernooien s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 18:45:
[...]

Weet niet of je seizoenen speelt, maar anders toernooien s
Beide, moet het futmass toernooi nog ff over de streep trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Eerste, in je 2e selectie speelt kroos als valse spits, dit is hij totaal niet, daar moet je dan benzema zetten. Kroos op CA is hij te traag voor en te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananendoos schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 19:54:
[...]

Eerste, in je 2e selectie speelt kroos als valse spits, dit is hij totaal niet, daar moet je dan benzema zetten. Kroos op CA is hij te traag voor en te klein.
Kroos is geweldig daar, ieder heeft een andere invulling van de valse spits, voor mij moet hij extreem goede passing hebben. Probeer maar is uit met real bij H2H.. je speelt Kroos in en die zet Bale/Ronaldo in 1x voor de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 19:57:
[...]

Kroos is geweldig daar, ieder heeft een andere invulling van de valse spits, voor mij moet hij extreem goede passing hebben. Probeer maar is uit met real bij H2H.. je speelt Kroos in en die zet Bale/Ronaldo in 1x voor de keeper.
Hmm ja, ben meer iemand die de flanken gebruikt, naar binnen kapt of voor geeft en dan naar de spits zoeken. Als ik kroos gebruik zet ik hem op CM/CAM want daarvoor heeft hij een geweldig schot, enige nadeel is zijn snelheid waardoor hij vaak voorbij gelopen word door de CDM/CM.. :(

Maar zal hem deze vakantie is even uitproberen op CA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bananendoos schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 20:00:
[...]

Hmm ja, ben meer iemand die de flanken gebruikt, naar binnen kapt of voor geeft en dan naar de spits zoeken. Als ik kroos gebruik zet ik hem op CM/CAM want daarvoor heeft hij een geweldig schot, enige nadeel is zijn snelheid waardoor hij vaak voorbij gelopen word door de CDM/CM.. :(

Maar zal hem deze vakantie is even uitproberen op CA ;)
Ik snap zeker wat je bedoelt, maar dan vind ik dat je net zo goed de 433(2) formatie kan aanhouden. De 433(5) formatie zie ik als een formatie waar je wingers de meest scorende en bepalende spelers zijn. Terwijl de CA zorgt voor de assists. Wat vind je van het andere team? Toevallig 4222 al eens gebruikt? Thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 20:02:
[...]

Ik snap zeker wat je bedoelt, maar dan vind ik dat je net zo goed de 433(2) formatie kan aanhouden. De 433(5) formatie zie ik als een formatie waar je wingers de meest scorende en bepalende spelers zijn. Terwijl de CA zorgt voor de assists. Wat vind je van het andere team? Toevallig 4222 al eens gebruikt? Thanks alvast
4222 wel eens gebruikt volgens mij met PSG volgens mij vorig jaar, Lucas en Lavezzi als CAM voor Pace :P
Viel me op dat het erg breed speelt, spelen bij als LM en RM maar dan aanvallend, zitten tussen LM en LW in en op rechts ook zo ofc :P Maar het gat achter de spits werd wel erg groot daardoor, dit vang je op door 2 goed CDM's dus moet te doen zijn. De aanval ziet er erg sterk uit en de verdediging ook, maar Bravo?

Pagina: 1 ... 41 ... 63 Laatste