[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 40 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:33
Riemer schreef op zondag 21 december 2014 @ 17:49:
[...]

En terecht dat je de mail gehad hebt. Dankzij coin verkopers (en dus ook kopers) is de markt echt verziekt. Persoonlijk mag EA hier wat mij betreft harder tegen optreden.
Tja... Maar ongeveer iedereen koopt het, en alle streamers adverteren er mee.
Gezien jou teams lijkt me niet dat je dat allemaal keurig uit pakjes hebt gehaald?
Heb denk ik zelf voor 200 euro aan EA coins gekocht, en daar kreeg ik werkelijk niets voor terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-09 20:58
Verwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:45:
[quote]Guzanni schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:53:
[...]

Wat bedoel je met kleinere transacties? Want met vrijwel elke coinselling site is het nooit zo dat hoe meer je koopt, hoe (relatief) goedkoper het is. Als je bijv 50k coins wilt kopen voor 10 euro, betaal je voor 500k 100 euro.
Dat betekent dat je dus, als je 500k wilt kopen, het beste gewoon 10x 50k kan kopen. Ben je net zoveel kwijt en 'blijf je onder de radar van EA'.

Ooit gehoord van administratie/betalingskosten?
Ik weet niet waar jij coins koopt, maar op de site(s) waar ik het wel eens heb gekocht kwamen er geen administratie kosten of wat dan ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-10 15:50
Heeft iemand toevallig misschien een idee hoe ik mijn team iets beter kan maken voor niet teveel coins á 50k

http://www.futhead.com/15/squads/13207962/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:05
Één woord: Ramires.
En dan voor Diaby, ben je meteen klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-10 14:39
Snap echt niet dat mensen zoveel geld uitgeven voor packs en coins. Heb door simpel te traden al 2.6 mil binnen geharkt. Wel geluk gehad met een free pack in het begin ( Reus 250k verkocht ) en vanuit daar alleen maar IF`s gekocht en verkocht.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-10 23:53
dan heb je het goed gedaan. Ik heb Falcao vorige week gekocht voor 39k. Was toen een goede deal, maar heb m nu nog steeds niet verkocht. Ook niet voor minder dan 39k. Dus dat schiet niet op voor mij, ik koop helemaal niemand meer om mee te traden! Uit pakketjes krijg ik niks bijzonders, vorige week toevallig Özil, maar die bracht nog geen 15k op.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
Ik zou persoonlijk ook niet traden in NIF spelers puur omdat de markt teveel veranderd. Voor 50k kan je al 5 discard IF kopen en per kaart zeker 5k winst meenemen zeker in deze tijd wanneer er meer spelers bijkomen en alle kinderen geld krijgen en coins kopen om spelers te kopen.
Pak gewoon IF spelers uit de volgende leagues BPL , Bundes en BBVA. Voor de overige leagues alleen spelers halen met pace.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Zojuist m'n Record gehaald deze editie; 12 x op rij winst!

http://www.futhead.com/15/squads/13031773/

voor 't eerst dat ik met 4-3-3 (5) False 9 speel, en het bevalt dus prima ;)

iniesta is trouwens vervangen door Rakitic IF, vergeten te veranderen.

[ Voor 16% gewijzigd door StaafM op 22-12-2014 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-10 19:32
Ik heb dus sinds vanmorgen weer 274K dankzij thiago silva, robin van persie, en santi cazorla in IF.

Nu heb ik een bundesliga selectie en wil hier Marco Reus aan toevoegen is dit een goede speler of kennen jullie alternatieven?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10 20:00
Protax schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:01:
[...]

Tja... Maar ongeveer iedereen koopt het, en alle streamers adverteren er mee.
Gezien jou teams lijkt me niet dat je dat allemaal keurig uit pakjes hebt gehaald?
Heb denk ik zelf voor 200 euro aan EA coins gekocht, en daar kreeg ik werkelijk niets voor terug...
Jammer dat je er zo instaat. Dat alle streakers er mee adverteren zegt toch niets? Het is niet toegestaan door EA en verpest de markt behoorlijk. Ik koop zelf geen coins. Heb inderdaad in het begin geld uitgegeven aan packs en ben daarna gaan traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Ik wil binnenkort dit team gaan maken http://www.futhead.com/15/squads/5176326/.
Een aantal spelers heb ik al maar moet nog wel heel wat investeren. Ik wil even wachten tot een flinke prijsdaling maar het moment van kopen vind ik lastig omdat dit mijn eerste FUT jaar is en niet precies weet wat ik kan verwachten in januari. Vanaf 19 dec komen er elke dag speciale packs uit. Wanneer er nu 50 k of zelfs 100 k packs uit komen zullen de prijzen wel flink gaan dalen. Is het dan zo dat de prijzen rond oud en nieuw weer ophoog krabbelen en dan met TOTY weer gaan dalen of blijven de prijzen laag en gaan ze met TOTY nog verder naar beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Zmokkie schreef op maandag 22 december 2014 @ 08:58:
Ik wil binnenkort dit team gaan maken http://www.futhead.com/15/squads/5176326/.
Een aantal spelers heb ik al maar moet nog wel heel wat investeren. Ik wil even wachten tot een flinke prijsdaling maar het moment van kopen vind ik lastig omdat dit mijn eerste FUT jaar is en niet precies weet wat ik kan verwachten in januari. Vanaf 19 dec komen er elke dag speciale packs uit. Wanneer er nu 50 k of zelfs 100 k packs uit komen zullen de prijzen wel flink gaan dalen. Is het dan zo dat de prijzen rond oud en nieuw weer ophoog krabbelen en dan met TOTY weer gaan dalen of blijven de prijzen laag en gaan ze met TOTY nog verder naar beneden?
Over het algemeen is de markt op het laagste punt tijdens happy hours van TOTY en dan met name als de aanvallers of alle spelers in packs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Riemer schreef op maandag 22 december 2014 @ 08:58:
[...]

Jammer dat je er zo instaat. Dat alle streakers er mee adverteren zegt toch niets? Het is niet toegestaan door EA en verpest de markt behoorlijk. Ik koop zelf geen coins. Heb inderdaad in het begin geld uitgegeven aan packs en ben daarna gaan traden.
Nee, maar goed dit is mijn eerste jaar FIFA (FUT).

Door veel te lezen, filmpjes te kijken en dergelijke kreeg ik echt het idee dat het gewoon de normaalste zaak van de wereld is om coins te kopen (maar ik begrijp prima dat heel de economie hiermee verziekt wordt).
Maar goed, als je een leuk team wilt bouwen kan je haast niet anders... ;(

Zelfs na het kopen van coins, kan ik me nog steeds CR7 of Messi veroorloven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Protax schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:23:
[...]

Zelfs na het kopen van coins, kan ik me nog steeds CR7 of Messi veroorloven :P
Neem aan dat je niet bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wat coins gekocht (zo'n 2 miljoen) en daarnaast al iets van € 300,00 aan Fifa Points waarna ik ongeveer op 900K uitkwam, dus dat was dikke drama.

Ik zit nu nog op 2.3 miljoen coins en heb 2 teams. Ik wacht nu de marketcrash af en ga dan voor een Ronaldo of een half Legends team.

Heb nog geen waarschuwing mogen ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Riemer schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:14:
[...]

Neem aan dat je niet bedoelt?
Tikfout :) Nee, bij lange na niet... Prijzen zijn echt te gek!
Het kan toch niet anders, dat alle mensen met zulke spelers in zijn of haar team, coins hebben gekocht?
Met simpel handelen, maak je nooit zulke profits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:32
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:24:
Ik heb ook wat coins gekocht (zo'n 2 miljoen) en daarnaast al iets van € 300,00 aan Fifa Points waarna ik ongeveer op 900K uitkwam, dus dat was dikke drama.

Ik zit nu nog op 2.3 miljoen coins en heb 2 teams. Ik wacht nu de marketcrash af en ga dan voor een Ronaldo of een half Legends team.

Heb nog geen waarschuwing mogen ontvangen :)
€300 aan Fifa Points :X Voor die 900K heb ik €8 betaald.... Zoveel geld ga ik dus écht niet uitgeven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-10 21:27
Protax schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:25:
[...]

Tikfout :) Nee, bij lange na niet... Prijzen zijn echt te gek!
Het kan toch niet anders, dat alle mensen met zulke spelers in zijn of haar team, coins hebben gekocht?
Met simpel handelen, maak je nooit zulke profits...
Zeker wel.. Ik had vorige week maandag krap 700k.
Nu na een weekje handelen heb ik 1,3 miljoen (bijna 1,4) Dat is dus ruim 600k netto winst!

Met handelen kun je heel ver komen!

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
CrazY1985 schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:29:
[...]

Zeker wel.. Ik had vorige week maandag krap 700k.
Nu na een weekje handelen heb ik 1,3 miljoen (bijna 1,4) Dat is dus ruim 600k netto winst!

Met handelen kun je heel ver komen!
True en met de aankomende crash :) wordt het helemaal feest. Als die 100k packs worden gereleased

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
Kr44nVogel schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:33:
[...]

True en met de aankomende crash :) wordt het helemaal feest. Als die 100k packs worden gereleased
Dit! Daarom heb ik mijn team verkocht en heb ik een vies sweaty pace team gekocht voor 25k.
Tijdens de TOTY crash een dik team kopen van mijn coins, zodat ik vanaf half januari weer met een normaal team kan gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-10 19:32
CrazY1985 schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:35:
[...]

Dit! Daarom heb ik mijn team verkocht en heb ik een vies sweaty pace team gekocht voor 25k.
Tijdens de TOTY crash een dik team kopen van mijn coins, zodat ik vanaf half januari weer met een normaal team kan gamen :)
Wanneer zal die TOTY crash komen dan in het nieuwe jaar ?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
sten123 schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:21:
[...]

Wanneer zal die TOTY crash komen dan in het nieuwe jaar ?
Tijdens TOTY..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
ik verwacht toch echt dat er zo rond kerst en oud en nieuw 100k packs worden vrijgegeven . Prijzen zullen dan wel kelderen. Daarna weer iets stijgen en dan rond TOTY weer naar beneden

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Gisteren Neville verkocht omdat ik er niet tegen kon dat hij een eigen goal had gemaakt. Verkocht voor 440k, vervolgens een nieuwe gekocht voor 383 omdat de trading servers crashde tijdens het bieden en niemand er dus overheen kon ;)
bbblije schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 12:16:
Ik kreeg vanochtend een mailtje van EA/Origin met de eerste waarschuwing. Geen coins meer kopen voor mij... En dat met kerst voor de deur, zuur. Maar eigen schuld, dikke bult!
Hebben ze je gekochte coins ingenomen of laten ze je die houden (waarmee ze het probleem dus niet oplossen)?

[ Voor 3% gewijzigd door BinaryRun op 22-12-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 19:27
Nadat ik eerst problemen had om weer te winnen gaat het nu weer uitstekend, door dit team gemaakt te hebben (zonder aankopen!):
http://www.futhead.com/15/squads/13291534/

Door de spaanse coach speelt iedereen met chem 10.
Nu zat ik te denken, wat kan ik kopen met mijn slordige 600k, met TOTY crash?
Zelf dacht ik om dit te doen:
Isco --> Iniesta
Cerci --> James Rodriguez
Coentrao --> Alba
Carvajal --> Dani Alves

Zijn dit goede keuzes?

Wil met het resterende bedrag dan IF kaarten gaan handelen (:

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Bedankt, maar was vergeten te zeggen dat ik op PC speel, IF muller alleen al is 800k! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:29:
[...]

€300 aan Fifa Points :X Voor die 900K heb ik €8 betaald.... Zoveel geld ga ik dus écht niet uitgeven....
Ik wou het eerlijk spelen, moeten ze me natuurlijk wel eens een legend uit een pakje laten trekken want anders is de lol er gauw af :P

Duurste speler die ik dit jaar heb gepulled was dit weekend: IF Cazorla. Ik heb heeeeeeel veel pakjes open gemaakt. In ieder geval voor 300 euries aan Fifa points en daarnaast nog voor meer dan 1.5 miljoen coins aan pakjes.

Dus heel EA kon even van mij de rambam krijgen en daarom coins gekocht :)

900K op Xbox One krijg je btw nu niet meer voor €8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:07:
[...]

900K op Xbox One krijg je btw nu niet meer voor €8 ;)
Inderdaad, waar krijg je dat voor die prijs. Dan zou iedereen coins kopen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
RonaldMeer schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:00:
[...]

Bedankt, maar was vergeten te zeggen dat ik op PC speel, IF muller alleen al is 800k! :)
Sorry, mijn fout. Ben zelf van de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:32
FiXeR.nl schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:15:
[...]

Inderdaad, waar krijg je dat voor die prijs. Dan zou iedereen coins kopen... :/
Bij seagm heb ik 1 miljoen coins voor 7.50 + 0.60 ideal toeslag gekocht voor op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Oja, PC is inderdaad heel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
BinaryRun schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:22:
[...]

Sorry, mijn fout. Ben zelf van de xbox.
Maakt niet uit, wie zou ik als goedkoper alternatief kunnen gebruiken? Vindt het team opzich wel nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Riemer schreef op zondag 21 december 2014 @ 17:49:
[...]

En terecht dat je de mail gehad hebt. Dankzij coin verkopers (en dus ook kopers) is de markt echt verziekt. Persoonlijk mag EA hier wat mij betreft harder tegen optreden.
Vind jij €20,- voor 2200 Fifa points (7 packs) schappelijk? Zolang EA van die debiele prijzen hanteert loop ik liever het risico om gereset te worden dan dat ik er zoveel geld aan uitgeef. 1 miljoen coins kosten €7-8 op de PC, dat zijn133 packs.

Daarbij is de markt helemaal niet verziekt. Door coin sellers is er juist zoveel aanbod omdat er veel packs gekocht kunnen worden. Ja er zijn bots die spelers kopen er verkopen, maar er zijn ook een heleboel "eerlijke" handelaren die slim handelen en hun winst verkopen. Kijk maar is hier op het forum wat voor "eerlijke" winst sommige mensen behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
RonaldMeer schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:29:
[...]

Maakt niet uit, wie zou ik als goedkoper alternatief kunnen gebruiken? Vindt het team opzich wel nice!
Ik zou hetzelfde team gebruiken, maar dan niet de IF versies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

BinaryRun schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:22:

[...]

Hebben ze je gekochte coins ingenomen of laten ze je die houden (waarmee ze het probleem dus niet oplossen)?
Je krijgt een waarschuwing. Dus ze ondernemen nog geen actie. De eerste keer is een soort van tik op de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
bbblije schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:45:
[...]

Daarbij is de markt helemaal niet verziekt. Door coin sellers is er juist zoveel aanbod omdat er veel packs gekocht kunnen worden.
*insert your avatar here*

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 15:23
BinaryRun schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:48:
[...]

Ik zou hetzelfde team gebruiken, maar dan niet de IF versies ;)
de NIF versie van Muller is volgens mij geen ST maar een RM.
Lewandowski zou uiteraard een leuk alternatief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
bbblije schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:45:
[...]

Vind jij €20,- voor 2200 Fifa points (7 packs) schappelijk? Zolang EA van die debiele prijzen hanteert loop ik liever het risico om gereset te worden dan dat ik er zoveel geld aan uitgeef. 1 miljoen coins kosten €7-8 op de PC, dat zijn133 packs.

Daarbij is de markt helemaal niet verziekt. Door coin sellers is er juist zoveel aanbod omdat er veel packs gekocht kunnen worden. Ja er zijn bots die spelers kopen er verkopen, maar er zijn ook een heleboel "eerlijke" handelaren die slim handelen en hun winst verkopen. Kijk maar is hier op het forum wat voor "eerlijke" winst sommige mensen behalen.
Het gaat mij niet om de prijzen die EA hanteert, als dat je argument is om coins te kopen dan kun je bijna altijd wel op een illegale manier gaan handelen lijkt me zo.

Het gaat mij er om dat door bots (en dus ook coin kopers) de markt verziekt en dit de prijzen alleen maar verder opdrijft. Je kunt ook genoegen nemen met iets mindere spelers toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Riemer schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:48:
[...]

Het gaat mij niet om de prijzen die EA hanteert, als dat je argument is om coins te kopen dan kun je bijna altijd wel op een illegale manier gaan handelen lijkt me zo.

Het gaat mij er om dat door bots (en dus ook coin kopers) de markt verziekt en dit de prijzen alleen maar verder opdrijft. Je kunt ook genoegen nemen met iets mindere spelers toch?
Voor ik coins kocht had ik al goede spelers. Ik open graag packs.

Wat bedoel je met verziekt? Vind je prijzen te hoog? Juist nu is er toch een mooie balans tussen teams. Niet iedereen kan een Ronaldo, Messi of Robben betalen. Maar daardoor blijft het spel toch leuk? Als prijzen lager zouden zijn dan zou niemand met die "goedkope" spelers spelen. Met "normaal" spelen en handelen heb je zo een team met Benzema, Tevez of Costa. Het zijn enkel die "elite" spelers die moeilijker bereikbaar zijn. FUT is een gamemodus waar je net zoals bij een MMO, tijd in moet steken om goed te zijn. Dat is de kracht van FUT. Dus elke speler voor iedereen bereikbaar maken, is een foute gedachte. Waarom raid je 10 uur? Om een dat ene item te krijgen. Niet na inloggen 5 boars killen en basta. Dan blijft een spel niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Zoals ik het zie zijn er door coin-sellers en -buyers juist veel te veel kaarten in omloop. Waardoor 99 van de 100 kaartjes uit de pakjes al lang verzadigd is op de markt, waardoor je er alleen nog maar de discard waarde voor kunt krijgen. Waardoor je 9 van de 10 keer maar 2500 muntjes haalt uit een pakje van 7500 muntjes. Daar zit het echte probleem.
De markt draait alleen nog maar om een klein percentage echt goede spelers en IF's. De rest pik je voor 300 á 350 muntjes wel op. Ik zie veel liever een markt met 5000 kaartjes van dezelfde speler in omloop dan een markt waar 500000 kaartjes van een zelfde speler in omloop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Masegate schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:03:
Zoals ik het zie zijn er door coin-sellers en -buyers juist veel te veel kaarten in omloop. Waardoor 99 van de 100 kaartjes uit de pakjes al lang verzadigd is op de markt, waardoor je er alleen nog maar de discard waarde voor kunt krijgen. Waardoor je 9 van de 10 keer maar 2500 muntjes haalt uit een pakje van 7500 muntjes. Daar zit het echte probleem.
De markt draait alleen nog maar om een klein percentage echt goede spelers en IF's. De rest pik je voor 300 á 350 muntjes wel op. Ik zie veel liever een markt met 5000 kaartjes van dezelfde speler in omloop dan een markt waar 500000 kaartjes van een zelfde speler in omloop zijn.
Als je gaat kijken naar een speler als Aogo, dan kom je op de PC niet verder dan 2 pagina's spelers. Daarbij is het toch raar als een slechte speler meer waard zou zijn dan z'n discard value. Het gaat toch ook om die "ene" speciale speler. Zo is het toch met alle kaarten. (Pokemon, Magic, Dungeons) Als je van de 7500 coins ook weer 7500 coins zou terug krijgen, lekker winst model heb je dan. Dan is het gokken met zekere winst. Touwtje trekken voor kinderen, altijd prijs!

[ Voor 3% gewijzigd door bbblije op 22-12-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Masegate schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:03:
Juist, hier zit het probleem. Als er geen coinbuyers zouden zijn zou de prijs die je voor een pakje betaald meer in verhouding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
bbblije schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:08:
[...]

Als je gaat kijken naar een speler als Aogo, dan kom je op de PC niet verder dan 2 pagina's spelers. Daarbij is het toch raar als een slechte speler meer waard zou zijn dan z'n discard value. Het gaat toch ook om die "ene" speciale speler. Zo is het toch met alle kaarten. (Pokemon, Magic, Dungeons) Als je van de 7500 coins ook weer 7500 coins zou terug krijgen, lekker winst model heb je dan.
Vergeet niet dat PC echt een kleine markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
bbblije schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:03:
[...]

Voor ik coins kocht had ik al goede spelers. Ik open graag packs.

Wat bedoel je met verziekt? Vind je prijzen te hoog? Juist nu is er toch een mooie balans tussen teams. Niet iedereen kan een Ronaldo, Messi of Robben betalen. Maar daardoor blijft het spel toch leuk? Als prijzen lager zouden zijn dan zou niemand met die "goedkope" spelers spelen. Met "normaal" spelen en handelen heb je zo een team met Benzema, Tevez of Costa. Het zijn enkel die "elite" spelers die moeilijker bereikbaar zijn. FUT is een gamemodus waar je net zoals bij een MMO, tijd in moet steken om goed te zijn. Dat is de kracht van FUT. Dus elke speler voor iedereen bereikbaar maken, is een foute gedachte. Waarom raid je 10 uur? Om een dat ene item te krijgen. Niet na inloggen 5 boars killen en basta. Dan blijft een spel niet leuk.
Verziekt = Hyper inflatie van zeldzame spelers. Je hebt gelijk, het is prima dat niet iedereen CR7 of Messi kan betalen. De prijzen die nu echter voor legends of IF's gevraagd worden zijn echter buiten proportioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Riemer schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:09:
[...]

Vergeet niet dat PC echt een kleine markt is.
Pleit er dan voor dat ze de internet app eruit gooien. Een bot via je telefoon laten handelen is een stuk moeilijker. Maar EA doet bijna niets aan coins sellers/buyers, dus het zal ze ook wel baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
@RonaldMeer, wellicht heb je hier ook iets aan: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2974164.page

Ben zelf namelijk ook fan van deze formatie sinds 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
bbblije schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:08:
[...]

Als je gaat kijken naar een speler als Aogo, dan kom je op de PC niet verder dan 2 pagina's spelers. Daarbij is het toch raar als een slechte speler meer waard zou zijn dan z'n discard value. Het gaat toch ook om die "ene" speciale speler. Zo is het toch met alle kaarten. (Pokemon, Magic, Dungeons) Als je van de 7500 coins ook weer 7500 coins zou terug krijgen, lekker winst model heb je dan.
Dat is heel leuk als de verdeling goed zou zijn ja. Maar tussen de topspelers (Messi, Robben, Ronaldo etcetera) en de gewoon goede spelers die bij de topteams spelen zit een veel te groot gat. Dat springt van 1800 muntjes voor heel behoorlijke spelers via slechts enkele spelers die er tussenin zitten naar tonnen en zelfs miljoenen.

Dat een gemiddelde speler van Ajax voor 2000 weggaat vind ik te verantwoorden. Maar dat een hoop spelers van Real Madrid en Barcelona ook voor 2000 weggaan vind ik niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
bbblije schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:12:
[...]

Pleit er dan voor dat ze de internet app eruit gooien. Een bot via je telefoon laten handelen is een stuk moeilijker. Maar EA doet bijna niets aan coins sellers/buyers, dus het zal ze ook wel baten.
Valt wat voor te zeggen maar de webapp is ook heerlijk om mee te handelen als je op het werk bent! persoonlijk zou ik graag een gecombineerde markt zien (PS, Xbox en PC samen) zo wordt de markt een stuk groter. Daarnaast zou ik de bidtokens weer invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Martijndoes schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:35:
[...]

de NIF versie van Muller is volgens mij geen ST maar een RM.
Lewandowski zou uiteraard een leuk alternatief zijn.
Thanks, zal ik eens over denken:)
BinaryRun schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:12:
@RonaldMeer, wellicht heb je hier ook iets aan: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2974164.page

Thanks, leesvoer is nooit mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
BinaryRun schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:12:

Ik heb deze formatie ook getest, met de instructies uit dit topic.
Helaas is dit voor mij niet weggelegd :(

Kom tot nu toe nog steeds het best uit de voeten met een 4321 formatie.
Daarnaast was ik een beetje aan het experimenteren met de 433 (5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Weet iemand hoe je het trucje doet met zo'n "schijn trap" langs de bal? (PS4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Maken groene lijntjes nog uit tov oranje lijntjes? Niet zozeer voor Chem, die is sowieso 100, maar misschien dat passing e.d. beter gaat?

Ik wil wel eens investeren om naast mijn BPL een alleen City te maken.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Ferdi_lwd schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:33:
Weet iemand hoe je het trucje doet met zo'n "schijn trap" langs de bal? (PS4).
Schieten / Passen direct na elkaar opgevolgd...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Jelte,89 schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:34:
Maken groene lijntjes nog uit tov oranje lijntjes? Niet zozeer voor Chem, die is sowieso 100, maar misschien dat passing e.d. beter gaat?

Ik wil wel eens investeren om naast mijn BPL een alleen City te maken.
Nee, dat maakt niet uit. Als je spelers op 9/10 chem staan en je team ook dan is dat de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Heb je hem nog ergens staan? Hij kan niet meer bereikt worden:(

[ Voor 17% gewijzigd door RonaldMeer op 22-12-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Jelte,89 schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:34:
[...]

Schieten / Passen direct na elkaar opgevolgd...
Hoi Jelte, bedankt maar volgens mij bedoel ik die niet. Dat is het schot annuleren als ik me niet vergis?
Nee ik zie wel eens een tegenstander langs de bal maaien als een malle, die vind ik wel grappig en wil 'm ook graag kunnen :) is een skill volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Is dat wel een skill en niet gewoon een foutje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
dutchgio schreef op maandag 22 december 2014 @ 16:07:
Is dat wel een skill en niet gewoon een foutje? :+
Haha nee is geen foutje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fakeshot met L2 ingedrukt?

Zoals in dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=slQmzyOKWJY

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Jah! haha die bedoel ik. Funny :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
RonaldMeer schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:45:
[...]

Heb je hem nog ergens staan? Hij kan niet meer bereikt worden:(
Sorry, ik had hem weggehaald maar het komt uit de basis van mijn team: http://www.futhead.com/15/squads/12666277/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
BinaryRun schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:36:
[...]

Sorry, ik had hem weggehaald maar het komt uit de basis van mijn team: http://www.futhead.com/15/squads/12666277/
Thanks!
Zit alleen met t probleem dat als ik Lewandowski erin wil zetten dat ik dan maar 3 chem haal..

Kan ik dan niet dit doen:
http://www.futhead.com/15/squads/13345771/ ?

[ Voor 9% gewijzigd door RonaldMeer op 22-12-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kun je beter Gotze en Lewa vervangen en een volledig spaans team nemen. Op deze manier gaat het niet lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-10 08:25
Iemand die nog waardevolle tips heeft om mijn team te verbeteren?
Ik speel pas met deze opstelling, maar vind het zeer lekker spelen.
Ik dacht om evt Busquets ipv Fernandinho te zetten, maar Busquets verdedigt iets minder...

http://www.futhead.com/15/squads/12937768/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Gisteravond uit verveling, het volgende team gebouwd (pre crash):

http://www.futhead.com/15/squads/11873879/

Speelt echt briljant! Uiteraard kan je ook de normale kaarten pakken inplaats van de IF's :)
Twijfelde of Doumbia zou werken als CF, maar dit gaat prima.
Overigens speelde ik gister nog met Pogba als CM, maar miste toch een beetje creativiteit op het middenveld.
Daarnaast ben ik op advies van een andere Tweaker onder de 82 team rating gebleven, wat ook echt verschil lijkt te maken.

https://www.youtube.com/watch?v=wDm8dSd01w0

Hiermee vermaak ik mij in ieder geval prima tot het TOTY er is.

Zodra de TOTY spelers beschikbaar zijn, wil ik een hybrid maken met Italiaanse spelers en een ander land, en daarnaast een BBVA/Bundesliga hybrid.
Ik denk dat beide teams 433 (5), of een andere 433 variant gaan worden :)

[ Voor 14% gewijzigd door Protax op 23-12-2014 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferdi_lwd schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:02:
[...]

Jah! haha die bedoel ik. Funny :+
Die is dus easy. Gewoon fakeshot uit stilstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
hoeveel gaat robben normaal kosten na de crash is jullie vermoeden hoeft niet exact te zijn natuurlijk maar een schatting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk zo rond de 275K (Xbox One)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
ps4 is hij nu 700k ik zou hem voor 400k zeker willen hebben maar dropt hij naar die prijs denk je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal niet veel schelen :)
Fingers crossed dat veel mensen Robben gaan pullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
liefst zou ik een team zoals dit willen maken een aantal spelers heb ik nu al heb ongeveer 1 miljoen te investeren
http://www.futhead.com/15/squads/13416910/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartburg schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 08:54:
liefst zou ik een team zoals dit willen maken een aantal spelers heb ik nu al heb ongeveer 1 miljoen te investeren
http://www.futhead.com/15/squads/13416910/
Team lijkt het me niet waard. Sowieso zijn IF's het niet waard IMO en al helemaal niet wanneer je ze niet op full chem krijgt. Enige IF's die het waard zijn is als ze de beste speler worden voor een bepaalde positie (waar ze normaal niet staan). Denk hierbij aan Ronaldo op ST ipv LW en voor de lagere prijsklasse Lichtsteiner op RB ipv RM.

Daarnaast is het zonde om Hazard en Robben op LM en RM te zetten omdat dit juist de spelers zijn met wie je aanvallen wilt opzetten en zelfs wilt afmaken. Dus ik zou deze spelers minimaal als wingers opstellen maar dat zou betekenen dat je een heel andere opstelling moet spelen.

Kies je voor 41212 dan kun je beter investeren in fatsoenlijke spitsen dan de LM en RM in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
ik heb al eens geprobeerd met een LF en RF te spelen maar dit pakte eigenlijk nooit goed uit wie zou je aanraden om naast robben in de spits te hebben (betaalbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Duitsland is maar 1 optie die telt en dat is Lewandowski. Als je niet een skiller bent is Lewandowski de perfecte spits; hij is sterk, snel, kan goed koppen, loopt goed. Wil je wel skillen dan kun je het beter bij Benzema zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
en als ik wil combineren met bpl kan dit
http://www.futhead.com/15/squads/13418049/
fernandinho heeft hier maar 6 chem wat denk ik zonde is of moet ik robben uit me hoofzetten mits ik bundesliga wil gaan spelen maar dat vind niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar Ramires ipv Fernandinho. Dan heb je full chem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon is een vraag uit nieuwsgierigheid:
In welk online divisie ziteen jullie? Ik 6
En welk EA level hebben jullie? Ik 32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-10 17:04

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:37:
Ik heb een pauze ingelast na het halen van divisie 3 (ik had 6 seizoenen 6 titels) en daarna lang carrière gespeeld (nu 2025 oid), dit was allemaal pre patch, daarna weer gaan spelen in divisie 3 en dat ging best ruk. Dus ik ga als ik weer thuis ( mid januari ;( ) ben even met aandacht een team maken en divisie 1 proberen te bereiken.

Mijn level is 49 of 50 dat weet ik niet precies, zal zo even checken in de web app.

Oh je kan het niet zien in de app? Nou dan 49 of 50 dus

[ Voor 4% gewijzigd door StrongArmLance op 23-12-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Ben weer eens bezig een team te bouwen voor na de crash.
Heb nu bedacht om in ieder geval Neymar en Robben op de LM en RM te plaatsen in een 3-4-1-2 opstelling.

Team 1: http://www.futhead.com/15/squads/13419418/
Team 2: http://www.futhead.com/15/squads/13419813/

Ben alleen niet helemaal happy met de 6jes chemistry in het team... maar volgens mij verder wel aardig.
Iemand een bruikbare tip om die 6jes eruit te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-10 09:51
bartburg schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:20:
en als ik wil combineren met bpl kan dit
http://www.futhead.com/15/squads/13418049/
fernandinho heeft hier maar 6 chem wat denk ik zonde is of moet ik robben uit me hoofzetten mits ik bundesliga wil gaan spelen maar dat vind niet zo
Als ik jou was zou ik met het volgende team gaan spelen: http://www.futhead.com/15/squads/13419412/.
Met een 4-1-2-1-2 zijn je Robbens en Hazards van de wereld wasted. Te zwak en het niet kunnen verdedigen, betere opties daar zijn bv Asamoah en Blaszczykowski. Met de 4-3-3 (5) zijn je wingers het belangrijkst. Zet je instructions op cut inside en stay forward en je gaat er veel plezier aan beleven.

Ik zag trouwens ook nog iemand een opmerking maken over IF's. In het geval van het door jouw eerder gekozen IF Silva zijn ze het in mijn ogen wel waard. De position change van een LM naar een CAM zou het voor mij wel waard zijn. Of een Lichtensteiner die van RM naar een RB is gegaan. Dit zijn voor beide betere positions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Wie gaat zich wagen aan de 15k packs vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bledismauw schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:54:
[...]

Ik zag trouwens ook nog iemand een opmerking maken over IF's. In het geval van het door jouw eerder gekozen IF Silva zijn ze het in mijn ogen wel waard. De position change van een LM naar een CAM zou het voor mij wel waard zijn. Of een Lichtensteiner die van RM naar een RB is gegaan. Dit zijn voor beide betere positions.
Oneens over IF Silva. Er zijn betere opties beschikbaar op CAM die minder of evenveel kosten. Vandaard mijn reactie dat het het niet waard is :)

Eens over je 433(5) verhaal btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
StrongArmLance schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:56:
Wie gaat zich wagen aan de 15k packs vandaag?
Al gedaan, op een paar contracten en trainers na alles weer ge-discard helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ferdi_lwd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:05:
[...]

Al gedaan, op een paar contracten en trainers na alles weer ge-discard helaas :'(
Wat je vooraf kan verwachten dus :/

Ik ga proberen de hele futmas geen pakjes te kopen.

Update: niet gelukt.

[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 23-12-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Ja klopt, ik heb echt nog nooit iets noemenswaardigs uit die pakjes gehad, maar ach het blijft leuk want stel je voor dat.... ;) Maar haal lang niet meer zoveel pakjes als ik eerder deed, ik wacht eerst op de crash, en daarna ga ik er weer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:37:
zit online in divisie 3 schommel tussen 2 en 3 in met onderstaande team
http://www.futhead.com/15/squads/13427227/
ben niet zo goed met skillmoves verlies vaak van teams die veel pace hebben door ongeduldig spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Protax schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:26:
[...]

Ik heb deze formatie ook getest, met de instructies uit dit topic.
Helaas is dit voor mij niet weggelegd :(

Kom tot nu toe nog steeds het best uit de voeten met een 4321 formatie.
Daarnaast was ik een beetje aan het experimenteren met de 433 (5).
Zelf merk ik dat mij cams niet helemaal willen, dus misschien dat ik de kerstboom formatie ook nog even ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
BinaryRun schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:27:
[...]

Zelf merk ik dat mij cams niet helemaal willen, dus misschien dat ik de kerstboom formatie ook nog even ga proberen.
Snap niet zo goed hoe die cams moeten fungeren, je zou denken dat ze de ruimte in moeten lopen die richting de cornervlaggen ligt.
Ik zou dan denken aan een speler als bijv. een Griezman, die vrij snel is en een voorzet kan geven.
Maar nee, in die guide zetten ze een speler als Iniesta daar neer, die naar mijn mening nooit goed zal fungeren daar.
Ben nu bezig met 433 (5) en ga vanavond 4231 (2) proberen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Laat weten hoe het gaat. Zelf heb ik gotze en James staan die dus wel echte cam zijn, maar die spelen niet wijd genoeg. Even kijken of het aan de formatie of custom tactic ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
BinaryRun schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:48:
Laat weten hoe het gaat. Zelf heb ik gotze en James staan die dus wel echte cam zijn, maar die spelen niet wijd genoeg. Even kijken of het aan de formatie of custom tactic ligt.
Zal ik doen!
Zoals ik vanmorgen al aangaf speel ik echt super met dit "crash" team:

Alles gaat zoveel soepeler, dan met alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Protax schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:52:
[...]

Zal ik doen!
Zoals ik vanmorgen al aangaf speel ik echt super met dit "crash" team:

Alles gaat zoveel soepeler, dan met alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd.
vond tosic normaal al lekker spelen weet niet of de if nog wat beter sneller is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 17-10 08:49
Ik dacht gisteren, ik open nog wat pakketjes. Had er 5 geopend ofzo toen ik Yaya toure kreeg!

Tot nu toe heb ik altijd met 2 teams gespeeld, een BBVA en een BPL team met het BPL team speel ik in 4-3-3 (4) formatie en met het BBVA team in 4-1-2-1-2. Werkt voor mij het beste. Keuzes zijn vooral gebasseerd op het hebben van snelle wingers bij het BPL team. Het BBVA team heeft bij mij vooral fysiek snelle spelers dus dan werkt 4-1-2-1-2 wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Lijkt het je niet leuk om een hybrid te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hybrids is juist het leukste wat er is. Beste team proberen te maken met de leukste/beste/goede spelers van allerlei competities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 17-10 08:49
Ik wil wachten tot na de toty crash. Heb wel wat ideeën voor een hybrid maar dan wil ik een echte topper kopen. Robben, Ibra, neymar, Suárez o.i.d. en daar een hybrid omheen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
Toch maar even bezig geweest om een werkend team te krijgen:
http://www.futhead.com/15/squads/13435053/

Kan dit ? Of wat kan er beter? Wil het liefste Lewa in de spits en Alba, Ramos en Alves achterin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
heb al maanden dit team, speelt prima. Eigenlijk Fifa al een paar weken niet aangeraakt, zijn er nog IF's die erin passen die ik gemist heb?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/h7hXCLv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMeer schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:39:
Toch maar even bezig geweest om een werkend team te krijgen:
http://www.futhead.com/15/squads/13435053/

Kan dit ? Of wat kan er beter? Wil het liefste Lewa in de spits en Alba, Ramos en Alves achterin..
Kan beter :P
http://www.futhead.com/15/squads/13436517/ vind ik persoonlijk beter.
shoombak schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:47:
heb al maanden dit team, speelt prima. Eigenlijk Fifa al een paar weken niet aangeraakt, zijn er nog IF's die erin passen die ik gemist heb?

[afbeelding]
IF Robben, IF Aguero, IF Di Maria, IF Piszcek en IF Clichy als je coins over hebt ;)

Mooi team, dat zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-10 15:11
Het vervelende met die custom tacticts is toch dat je het nu voor elke wedstrijd nog snel even elke keer door moet voeren toch?

Of kan je het 1 keer instellen en blijft het daar mee bewaard?
Pagina: 1 ... 40 ... 63 Laatste