Dat maakt Robben aardig betaalbaarVerwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:02:
[...]
Volgens de ervaren traders van het EA forum gaan de prijzen met minimaal 40% dalen van de meeste spelers. Sommige wat meer/minder. Dus 40% van de waarde aftrekken lijkt me een goede schatting.
Dan wordt robben ongeveer tussen 450-500k

Kan je ook nog dikke winst maken
Zo heel mijn club leeg verkocht voor de aankomende TOTY crash.
Ga over een paar dagen met vakantie, en kom in januari terug, dus goed gepland zo. (morgen begint immers de start van de crash met FUTMAS)
Heb nu net iets over de 2.3M coins, met nog een Kroos @ 156K te koop staan.
Iemand 10 goede targets die bij elkaar 1.5M zijn? Ga er tijdens de crash 2 per speler halen, 1 voor te spelen, 1 voor de verkoop. Zat zelf te denken aan Hazard, Neymar, Suarez, Toure, Di Maria, Aguero, Bale.
Ga over een paar dagen met vakantie, en kom in januari terug, dus goed gepland zo. (morgen begint immers de start van de crash met FUTMAS)
Heb nu net iets over de 2.3M coins, met nog een Kroos @ 156K te koop staan.
Iemand 10 goede targets die bij elkaar 1.5M zijn? Ga er tijdens de crash 2 per speler halen, 1 voor te spelen, 1 voor de verkoop. Zat zelf te denken aan Hazard, Neymar, Suarez, Toure, Di Maria, Aguero, Bale.

Wanneer kan je het beste beginnen met spelers komen in de crash?
De laatste dag van TOTY kaarten zijn de prijzen het laagst volgens de mensen op het EA forum.
Dan gaan deze namelijk allemaal in de packs (verdedigers, middenvelders, aanvallers).
Dat is volgens mij de week van 12 of 19 januari.
Dan gaan deze namelijk allemaal in de packs (verdedigers, middenvelders, aanvallers).
Pff, dat duurt redelijk weet niet als ik dat zo lang vol hou om met teampje van 10k te spelenJPM85 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:57:
De laatste dag van TOTY kaarten zijn de prijzen het laagst volgens de mensen op het EA forum.

Ben net begonnen met FUT(eerste keer ook dat ik deze modus speel) en heb met beperkte middelen een team op gezet. Zit nog in divisie 9 (weinig tijd on te spelen) offline. Zijn hier nog goede tips voor een beginner? Hoe kan ik mijn team met jullie delen, voor op of aanmerkingen? Hoe kan je geld verdienen, slim traden?
Wat een onzin is dit nou weer over de winnaar staat al vast. Heb vaak genoeg dat ik eerste gedeelte van een wedstrijd word weggespeeld. Dan raak ik gewend aan de speelstijl van mijn tegenstander en neem ik de controle over.StaafM schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:32:
[...]
Jup. zoals je laatst al zei: Voor dat de wedstrijd begint staat de winnaar al vast. Dat merk je meestal in de eerste 10 minuten.
Speel nu met dit team: http://www.futhead.com/15/squads/12706036/
Bank klopt niet qua namen, maar wel volledig brons om de rating zo laag mogelijk te houden.
M'n liga bbva team verkocht (Bale / Neymar / ramos / James o,a,) Om de reden dat ik qua kansen zwaar de overhand had, maar er niets in ging. dit loopt 10 x zo goed
Niet tegen verlies kunnen is altijd lastig.
Ja bullshit,
Maar er zijn altijd mensen die er weer over beginnen...
Ik ben pas begonnen met divisie 6, en na de aftrap van de eerste wedstrijd de controller neergelegd, kwam na 12 minuten terug en heb de wedstrijd gewonnen met 2-0... heb niet op doel geschoten ofzo, maar het stond toch al vast dat ik won...
#tweakerlogic
Maar er zijn altijd mensen die er weer over beginnen...
Ik ben pas begonnen met divisie 6, en na de aftrap van de eerste wedstrijd de controller neergelegd, kwam na 12 minuten terug en heb de wedstrijd gewonnen met 2-0... heb niet op doel geschoten ofzo, maar het stond toch al vast dat ik won...
#tweakerlogic
Revive the guild!
Ik dacht nog even een pakketje openen voor ik slapen ga vannacht..
Vrij ziek pakketje al zeg ik het zelf
Vrij ziek pakketje al zeg ik het zelf

Ja, ik had gistermiddag 500k aan coins gekocht om me voor te bereiden op FUTMAS.
Die 500k ga ik gebruiken om packs te openen, de 750k winst die ik met Bale en Alaba heb gemaakt, ga ik investeren in dure spelers die in prijs gaan dalen tijdens de crash.. dus het komt best wel goed uit
Hoe duur zijn die xmas pakketen? En wat zit erin? 1 zeldzaam of 10?
Zou er een verband zijn?
Veel coins <> grotere kans op goede spelers uit pakjes
Afgezien van dat je ook meer pakjes kunt kopen
Dat is nog niet bekend, maar ik plaats een link hieronder, daar kun je zien wat het vorig jaar was. Het is vanaf de 19e gewoon elke dag iets bijzonders, in de vorm van packs of toernooien.llovesoccerx7 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:05:
Hoe duur zijn die xmas pakketen? En wat zit erin? 1 zeldzaam of 10?
http://www.ultimateteam.co.uk/category/futmas/
Dit is echt het beste pakketje dat ik tot nu toe ooit in FUT heb gehad, en ik speel sinds fifa 13 redelijk intensief.. er bestaan veel theoriën over, airjapes (youtuber) heeft laatst een filmpje geupload, waarin hij een theorie heeft dat als je meer verlies dan winst hebt, je meer kans hebt op betere spelers.dutchgio schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:07:
Zou er een verband zijn?
Ikzelf heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat gaat..
[ Voor 41% gewijzigd door Guzanni op 18-12-2014 12:09 ]
Nou als dat zo is dan geldt het niet voor mijdutchgio schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:07:
Zou er een verband zijn?
Zit redelijk rond de 500k maar heb regelmatig pakjes geopend maar wel aardige spelers er in gehad maar geen echte topper.
Ik verlang zo naar mijn oude team met zlatan en robben
.. Ik ben teveel top spelers gewend en kan niet meer overleggen met mijn team van 10k xD.
En dit moet ik tot januari volhouden..
Nee hoor, op de 26ste zijn de prijzen ook al erg gedaald, waardoor je dan een goed team kan samenstellen..llovesoccerx7 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:22:
Ik verlang zo naar mijn oude team met zlatan en robben.. Ik ben teveel top spelers gewend en kan niet meer overleggen met mijn team van 10k xD.
Als je in die tijd een robben voor bijvoorbeeld 200k goedkoper kan kopen? Zou ik hem 2x kopen? 1tje voor mezelf en 1tje voor winst verkopen als alles stijgt?MVersteeg schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:55:
[...]
Nee hoor, op de 26ste zijn de prijzen ook al erg gedaald, waardoor je dan een goed team kan samenstellen..
Als je in die tijd een robben voor bijvoorbeeld 200k goedkoper kan kopen? Zou ik hem 2x kopen? 1tje voor mezelf en 1tje voor winst verkopen als alles stijgt??MVersteeg schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:55:
[...]
Nee hoor, op de 26ste zijn de prijzen ook al erg gedaald, waardoor je dan een goed team kan samenstellen..
Verwijderd
Kan je hier een link van sturenJPM85 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:57:
Zelf las ik ergens dat het moment namelijk 2 dagen voor de release van toty verdediging zou zijn
Alleen maar 7.5k , dacht na een mislukt tournooi, mwoah ik verdien toch wel een pakje na de finale gehaald te hebben...
Toen maar eens kijken hoeveel ie waard was, wauw ;O
Dat is erg lekker!RonaldMeer schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:43:
[...]
Alleen maar 7.5k , dacht na een mislukt tournooi, mwoah ik verdien toch wel een pakje na de finale gehaald te hebben...
Toen maar eens kijken hoeveel ie waard was, wauw ;O
Ja zeker!
Zal ik hem na TOTW verkopen of pas na de kerst?
Hij zal het meest waard zijn als je hem niet gebruikt en dan na de kerst verkoopt. Zo'n "schone" IF kaart brengt dan het meeste op. Maar als je hem gaat gebruiken, dan kan je hem het beste na de TOTW weg doen.RonaldMeer schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:18:
[...]
Ja zeker!
Zal ik hem na TOTW verkopen of pas na de kerst?
stomley schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:28:
[...]
Niet tegen verlies kunnen is altijd lastig.
Neah, ik speel met BBVA dus gebruik m toch niet;) Maar als je m weer met 99 fitness en 7 contracten op transferlist zet, wie ziet dan dat ie gebruikt is?bbblije schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:22:
[...]
Hij zal het meest waard zijn als je hem niet gebruikt en dan na de kerst verkoopt. Zo'n "schone" IF kaart brengt dan het meeste op. Maar als je hem gaat gebruiken, dan kan je hem het beste na de TOTW weg doen.
Ik zou hem gelijk verkopen. Er zijn er nu relatief weinig. Dus de prijs is dan hoog. En anders in Januari. Kan me voorstellen dat je zolang niet wilt wachten..
[ Voor 23% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 18-12-2014 18:21 ]
Is zeker zo ja, wil eventueel met kerst goedkoop spelers kopen..Lekkerboeie86 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 18:21:
Ik zou hem gelijk verkopen. Er zijn er nu relatief weinig. Dus de prijs is dan hoog. En anders in Januari. Kan me voorstellen dat je zolang niet wilt wachten..
Je kan altijd de bio van de speler checken...RonaldMeer schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:43:
[...]
Neah, ik speel met BBVA dus gebruik m toch niet;) Maar als je m weer met 99 fitness en 7 contracten op transferlist zet, wie ziet dan dat ie gebruikt is?
Maakt mensen dat oprecht uit?
Kan het me niet voorstellen. Wat is de meerwaarde als je een tweedehands spelers hebt ipv een negendehands. heb natuurlijk liever een negendehands met 98 contracten als een tweedehands met 7 contracten.
9/10 kijken gewoon puur naar de prijs, fitheid, contracten en teamgeeststijl. Aantal eigenaren heeft daar echt geen invloed op hoor.
Verwijderd
Dit zie je helemaal verkeerd, er zijn spelers die het wel degelijk interesseert. Zo'n "fresh IF" kun je soms voor 15k boven de marktwaarde verkopen en bij duurdere spelers zelfs veel meer. Ook bij NIF kaarten als bale zijn er mensen die bereid zijn stukken meer te betalen voor een fresh carddutchgio schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 00:20:
9/10 kijken gewoon puur naar de prijs, fitheid, contracten en teamgeeststijl. Aantal eigenaren heeft daar echt geen invloed op hoor.
Verwijderd
Ik zoek altijd naar niet gebruikte kaartjes. Ook al moet ik 10K extra betalen, dat heb ik er wel voor over.StrongArmLance schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:01:
Maakt mensen dat oprecht uit?
Iemand al iets leuks uit de kerst pakketjes?
500 muntjesllovesoccerx7 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:10:

Ho even in de app gemist dat ik ook een pack had!
Yilmax, Lindegaard en Khazri.
Ziet er niet veelbelovend uit dus

[ Voor 25% gewijzigd door wann0wfhc op 19-12-2014 09:19 ]
Maar die kan je niet verhandelenwann0wfhc schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:16:
[...]
500 muntjes
Ho even in de app gemist dat ik ook een pack had!
Yilmax, Lindegaard en Khazri.
Ziet er niet veelbelovend uit dus
PSN: Maichel
Manuel neuer , de Gea ,schweinsteiger ,mats hummels.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:10:
Opzich wel lekker voor mijn Bundesliga clubje
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Bedoel je het gratis pakketje, of het 25k pakket?llovesoccerx7 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:10:
Die classic van Man city?Ferdi_lwd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:54:
Ik speelde laatst tegen iemand die had een heel gaaf shirt. Een zwart shirt met daarop een grote witte soort van ster.. Weet iemand heel toevallig welk shirt ik bedoel? Kan m niet vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door Maichel op 19-12-2014 10:04 ]
Die is gratis zelfs, die kan je met die FIFA punten kopen in de EA catalogus, samen met een hele zooi andere classic shirts. Scheelt je weer 350 coins he
O haha is me nooit opgevallen
heb 'm nu gekocht voor 150

Iemand nog tips hoe ik beste een toernooi kan winnen;p
Had je raad al opgevolgd, verkocht voor 840k!Lekkerboeie86 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 18:21:
Zie dat i nu nog maar 500k waard is ofzo
Poeh... Die companion app kan wel erg vaak geen verbinding maken met de fut servers zeg...
kon het niet laten het 25k pakket te openen, Varane (1300coins) en Lacazette (850coins) beste spelers die erin zaten. De rest weggegooid.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:10:
Om te winnen moet je niet verliezensten123 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:31:
Iemand nog tips hoe ik beste een toernooi kan winnen;p
Lol
Is die neuer in fut zo slecht ? Vent heeft bijna geen bal
Verwijderd
Neuer bij mij wint gewoon punten voor mij hoor. Beste keeper die ik ooit heb gehad in FUT (sinds 2011)sten123 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:12:
[...]
Lol
Is die neuer in fut zo slecht ? Vent heeft bijna geen bal
Ik zweer bij Sirigu pakt veel punten voormij.
De gok genomen 4 packs gekocht a 35.000. Beste speler was Sow IF eens maar nooit meer dus !
Leno is te doen, maar ballen uitgooien kan die niet. Hij mist gewoon kracht, met Reina kom toch wel tot aan de middellijn met gooien, met Leno hoef ik dat niet te proberen. Het is al een paar mis gegaan dat de bal in de voeten van de tegenpartij kwam en daaruit gelijk scoorde.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Welk team zou jullie voorkeur hebben?
http://www.futhead.com/15/squads/12789192/
of
http://www.futhead.com/15/squads/12789196/
of
Die met Ronaldo/Bale, lijkt me fijner spelen dan met een Barca-voorhoede en middenveld. Zou dan sowieso Busquers centraal midden zetten en Iniesta op rechts als je zo wilt spelen...
Dat is wel een flinke zak geld! Gefeliciteerd!RonaldMeer schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:32:
[...]
Had je raad al opgevolgd, verkocht voor 840k!
Zie dat i nu nog maar 500k waard is ofzo
In Januari zal je dat ook niet gekregen hebben lijkt me. Zijn maar weinig verdedigers die voor 840k gaan.
Geluk gehad met de pakketjes xd?MVersteeg schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:56:
Welk team zou jullie voorkeur hebben?
of
Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik speelde in divisie 2, zelfs bijna naar div 1, maar op een of andere manier lukt niets meer.. Zit nu in div 3 en verlies bijna alles, moet nu nog 2 wedstrijden en moet ze winnen anders degradeer ik ALWEER...
Kan iemand mij een formatie aanraden, of tips geven?
Ik speel met een BBVA team, met benzema, cerci, mandzukic, xavi, rakitic enzo, niet de echt hele dure spelers.
Thanks!
Edit: bank vullen met bronze spelers helpt ook niet trouwens, waar over gesproken wordt. Iedereen wordt gewoon voorbij gelopen
Ik speelde in divisie 2, zelfs bijna naar div 1, maar op een of andere manier lukt niets meer.. Zit nu in div 3 en verlies bijna alles, moet nu nog 2 wedstrijden en moet ze winnen anders degradeer ik ALWEER...
Ik speel met een BBVA team, met benzema, cerci, mandzukic, xavi, rakitic enzo, niet de echt hele dure spelers.
Thanks!
Edit: bank vullen met bronze spelers helpt ook niet trouwens, waar over gesproken wordt. Iedereen wordt gewoon voorbij gelopen
[ Voor 13% gewijzigd door RonaldMeer op 19-12-2014 13:48 ]
Servers hebben het wel zwaar lijkt het..
2e keer al in wedstrijd tegen de CPU dat ie in de 90e minuut ermee ophoudt.
Gelukkig wordt het niet als verlies bijgeschreven maar irritant is het wel.
2e keer al in wedstrijd tegen de CPU dat ie in de 90e minuut ermee ophoudt.
Gelukkig wordt het niet als verlies bijgeschreven maar irritant is het wel.
Ik sfeer tegenwoordig bij de formatie 3-4-1-2. Met mijn 4k team onverslaanbaarRonaldMeer schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:43:
Zou iemand mij kunnen helpen?
Thanks!
Ik snap niks van die keepers. Ik heb SIF de gea. Ik gaf hem zo'n +10 stats kaartjes. Dus 99 diving, 99 reflexen, 93 pos, 91 handling. Ik speel de finale van een tournament tegen een Fitness teampje van iemand met Benzema, Dos Santos, Iniesta, Xavi als merkwaardige spelers. Ik krijg 5 goals tegen en de meeste waren simpele near post finesse shots en een kopbal van net buiten de 16 waarbij de Gea zo stil staat en kijkt hoe hij erin valt. Ook nog een vrije trap van ongeveer 35 meter erin geknalt door Xavi.
Wie hebben jullie als keeper want de Gea bakt er niks van.
Wie hebben jullie als keeper want de Gea bakt er niks van.
SIF de gea heb ik...
Je bent gewoon te slecht in de wedstrijd geweest.
Je bent gewoon te slecht in de wedstrijd geweest.
Revive the guild!
Bij het lezen van de eerste zijn kon je al wel weer raden van wie dat bericht was...
Misschien bak je er zelf wel niet zo veel van? Je hebt spelers waar menigeen van zou dromen maar ondertussen loop je alleen maar te klagen...
Misschien bak je er zelf wel niet zo veel van? Je hebt spelers waar menigeen van zou dromen maar ondertussen loop je alleen maar te klagen...

5 Mega packs gekocht. Enige noemenswaardige speler is Thiago Silva.
Age of Empires III - Definitive Edition
Ja...
Ik sla deze packs ook over... Wat ik zo snel kan zien had niemand wat 'leuks' uit de packs
Ik sla deze packs ook over... Wat ik zo snel kan zien had niemand wat 'leuks' uit de packs
Revive the guild!
Daar heb ik idd ook vaak last van. Best wel irritant..Valderrama schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:51:
Poeh... Die companion app kan wel erg vaak geen verbinding maken met de fut servers zeg...
Heb 2 Mega Packs gekocht, het heeft weer meer gekost dan dat het opleverde uiteraard.
Özil, Mertesacker, Essien en Naldo waren de beste die ik kreeg. Özil voor 15.5k verkocht en de rest voor iets meer dan 1k. Meer krijg je er al niet meer voor, beetje jammer eigenlijk dat de prijzen zo laag zijn voor sommige spelers. Wel weer een boel spelerscontracten gescoord, maar die kan je ook voor 150 coins kopen als je goed zoekt.
Op de verlanglijst: NEUER!!!
Maar als het goed is zakt de prijs nog wel verder van hem. Weidenfeller maar gekocht als tijdelijke keeper, maar dat is ook niets bijzonders. Zit nu wel weer in divisie 5 ipv 3
. Ik kom niet te scoren met Lewandowski, allemaal net niet of van die onmogelijke reddingen.
Özil, Mertesacker, Essien en Naldo waren de beste die ik kreeg. Özil voor 15.5k verkocht en de rest voor iets meer dan 1k. Meer krijg je er al niet meer voor, beetje jammer eigenlijk dat de prijzen zo laag zijn voor sommige spelers. Wel weer een boel spelerscontracten gescoord, maar die kan je ook voor 150 coins kopen als je goed zoekt.
Op de verlanglijst: NEUER!!!
Maar als het goed is zakt de prijs nog wel verder van hem. Weidenfeller maar gekocht als tijdelijke keeper, maar dat is ook niets bijzonders. Zit nu wel weer in divisie 5 ipv 3
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Hallo allemaal hier een wat oudere beginner met fifa15.
Ik snap nog niet alles maar speel met een flut team op het ogenblik.
Graag zou ik opnieuw beginnen met een team dat ik met de de tijd beter kan maken.
Hebben jullie tips voor mij?
Helemaal van 0 beginnen is geen probleem dus voor mij.
Heel graag jullie tips.
Graag zou ik opnieuw beginnen met een team dat ik met de de tijd beter kan maken.
Heel graag jullie tips.
ik zou als tip geven; verkoop alles en probeer dit team te makenikkeenjij36 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:01:
Hallo allemaal hier een wat oudere beginner met fifa15.
Heel graag jullie tips.
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Dat zou ik wel willen maar kan dat zomaar?Bananendoos schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:08:
[...]
ik zou als tip geven; verkoop alles en probeer dit team te maken
Heb ik geen punten daarvoor nodig?
Sorry ben een complete noob hiermee,potje ballen lukt wel maar om dan ook nog een team samen te stellen....
Het is mij nog een beetje onduidelijk allemaal maar de graphics zijn prachtig op mijn tv.
Je zou je team kunnen verkopen tenzij het nog steeds het team is dat je aan het begin gekregen hebt. Anders verdien je muntjes door middel van wedstrijden te spelen en seizoenen af te sluiten (hoe beter, hoe meer muntjes) Deze muntjes kan je investeren in spelers die je op de transfermarkt kan vinden (Boven in het tabblad van UT (hier staan selectie, winkel, transfermarkt, spelen etc.). Hier kan je je spelers kopen die je graag zou willen. Om een speler te verkopen die nu in je team zit kan je op vierkantje (PS) of 'X' (Xbox) drukken en dan komt er een menu met allerlei acties in beeld wat je met deze speler kan doen, onderin staat ergens 'item aanbieden', hiermee kan je hem naar de transferlijst sturen. Je kan ook kiezen voor de optie 'Naar transferlijst plaatsen' en dan gaat de speler naar je transferlijst maar word nog niet aangeboden, je kan hem dus nog terug vinden onder het kopje 'Transfermarkt'ikkeenjij36 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:12:
[...]
Dat zou ik wel willen maar kan dat zomaar?
Heb ik geen punten daarvoor nodig?
Sorry ben een complete noob hiermee,potje ballen lukt wel maar om dan ook nog een team samen te stellen....
Het is mij nog een beetje onduidelijk allemaal maar de graphics zijn prachtig op mijn tv.
Je zou ook op youtube naar bekende fifa-spelers kunnen kijken (denk hierbij aan KSI, W2S, MiniMinter etc.)
Rest mij nog een vraag; Hoeveel muntjes heb je op het moment?
Geen idee
mag nu ff niet spelen lol
zal t nog laten weten
zal t nog laten weten
oke is goed,ikkeenjij36 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 17:41:
Geen idee
zal t nog laten weten
Je zou ook de Web App kunnen gebruiken om te handelen maar dat komt later wel, een goed team is eerst aan de orde
Ok fc gekeken
Ik heb 726 munten en 100 groene?
Is er misschien een andere manier dat je mij even begeleidt hierbij?
Wil het topic niet vervuilen met mijn onwetenheid😆😆
Kijk even in die catalogus, zeker doen. Ik heb dat gave coca cola en unam shirt er maar even uitgepikt.
Anders eerst even een avondje inlezenikkeenjij36 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:32:
Ok fc gekeken
Staan goede tips in, waardoor je jezelf al veel coins gaat besparen (bv. managers kopen die je contracten tot 50% opwaarderen).
http://www.fifauteam.com/...mate-team-starting-guide/
Iemand die nog verbeteringen kan aanbrengen aan mijn team? Ik overweeg Hernanes ipv Matuidi te zetten.
http://www.futhead.com/15/squads/12937768/
Hernanes speelt echt als een tank, geweldige speler voor mij, Oscar zal dan centraal gaan denk ik?Drossie schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:28:
Iemand die nog verbeteringen kan aanbrengen aan mijn team? Ik overweeg Hernanes ipv Matuidi te zetten.
De munten kun je investeren, dit is het betaalmiddel in het spel. De groene zijn eigenlijk de dingen waarmee je alleen packs kan openen en je min of meer geld naar EA gooit. Maar een beetje inlezen en YouTube kijken (dan zie je wat ze doen) en je komt denk ik al een heel eind. Voor vragen kan je altijd PM sturenikkeenjij36 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:32:
Ok fc gekeken
Oscar zet ik liever niet centraal door een gebrek aan kopkracht. Ik zet daar liever een speler die sterk in de lucht is.Bananendoos schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:30:
[...]
Hernanes speelt echt als een tank, geweldige speler voor mij, Oscar zal dan centraal gaan denk ik?
Pm gestuurd hoorBananendoos schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 20:30:
[...]
Hernanes speelt echt als een tank, geweldige speler voor mij, Oscar zal dan centraal gaan denk ik?
[...]
De munten kun je investeren, dit is het betaalmiddel in het spel. De groene zijn eigenlijk de dingen waarmee je alleen packs kan openen en je min of meer geld naar EA gooit. Maar een beetje inlezen en YouTube kijken (dan zie je wat ze doen) en je komt denk ik al een heel eind. Voor vragen kan je altijd PM sturen
Verwijderd
Iemand een goeie squad voor minder dan 20k in een 3-4-1-2 ???
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 22:18 ]
Bpl,Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 22:00:
Iemand een goeie squad voor minder dan 20k??
Howard
Janmaat-Vlaar-Mangala-Moreno
Mirallais-Fer-Paulinho-januzaj(is te vervangen)
Lukaku-Benteke
[ Voor 42% gewijzigd door Bananendoos op 19-12-2014 22:06 ]
http://www.futhead.com/15/squads/12896722/Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 22:00:
Iemand een goeie squad voor minder dan 20k??
http://www.futhead.com/15/squads/12863746/
http://www.futhead.com/15/squads/12957703/
http://www.futhead.com/15/squads/12871024/
http://www.futhead.com/15/squads/12906754/
Wtf had vanmorgen ineens 40k coins erbij en 8 gratis Christmas gouden pakjes. (Fut app)
Wow
Ik maar 1 zilveren pakje met 4 items...
Ik maar 1 zilveren pakje met 4 items...
Ik kreeg vanochtend een mailtje van EA/Origin met de eerste waarschuwing. Geen coins meer kopen voor mij... En dat met kerst voor de deur, zuur. Maar eigen schuld, dikke bult!
[ Voor 24% gewijzigd door bbblije op 20-12-2014 12:17 ]
Ik heb hem ook gehad van de weekbbblije schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 12:16:
Ik kreeg vanochtend een mailtje van EA/Origin met de eerste waarschuwing. Geen coins meer kopen voor mij... En dat met kerst voor de deur, zuur. Maar eigen schuld, dikke bult!
Balen dat die coin sellers geen kleinere transacties doen, want dan zou het niet zo opvallen.
Helaas pindakaas... Snel alles in de verkoop gezet om straks nog wat coins te hebben
Hoevaak hebben je al coins gekocht en hoeveel ongeveer?
Wat bedoel je met kleinere transacties? Want met vrijwel elke coinselling site is het nooit zo dat hoe meer je koopt, hoe (relatief) goedkoper het is. Als je bijv 50k coins wilt kopen voor 10 euro, betaal je voor 500k 100 euro.Protax schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 12:44:
[...]
Ik heb hem ook gehad van de week
Balen dat die coin sellers geen kleinere transacties doen, want dan zou het niet zo opvallen.
Helaas pindakaas... Snel alles in de verkoop gezet om straks nog wat coins te hebben
Dat betekent dat je dus, als je 500k wilt kopen, het beste gewoon 10x 50k kan kopen. Ben je net zoveel kwijt en 'blijf je onder de radar van EA'.
Ik snap die gedachte wel, maar dat iemand anders bagger krijgt uit de pakketjes, betekent zeker niet dat dat ook voor jou geldt..Jelte,89 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 16:26:
Ja...
[ Voor 19% gewijzigd door Guzanni op 20-12-2014 15:01 ]
Verwijderd
[quote]Guzanni schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:53:
[...]
Wat bedoel je met kleinere transacties? Want met vrijwel elke coinselling site is het nooit zo dat hoe meer je koopt, hoe (relatief) goedkoper het is. Als je bijv 50k coins wilt kopen voor 10 euro, betaal je voor 500k 100 euro.
Dat betekent dat je dus, als je 500k wilt kopen, het beste gewoon 10x 50k kan kopen. Ben je net zoveel kwijt en 'blijf je onder de radar van EA'.
Ooit gehoord van administratie/betalingskosten?
[...]
Wat bedoel je met kleinere transacties? Want met vrijwel elke coinselling site is het nooit zo dat hoe meer je koopt, hoe (relatief) goedkoper het is. Als je bijv 50k coins wilt kopen voor 10 euro, betaal je voor 500k 100 euro.
Ooit gehoord van administratie/betalingskosten?
Zojuist toch een leuke speler uit een pakje gekregen, het was namelijk: '---'
Jup inderdaad dat stond er, ---, Uiteindelijk bleek dit Carson ofzoiets te zijn, maar was wel raar om te zien dat je zo iemand ook kan packen xD
Jup inderdaad dat stond er, ---, Uiteindelijk bleek dit Carson ofzoiets te zijn, maar was wel raar om te zien dat je zo iemand ook kan packen xD
Ik zou even niets meer kopen tot rond 12/15 januari... Dan kost een speler een stuk minderllovesoccerx7 schreef op zondag 21 december 2014 @ 15:19:
Is het de moeite om Hazard nog te kopen?
En terecht dat je de mail gehad hebt. Dankzij coin verkopers (en dus ook kopers) is de markt echt verziekt. Persoonlijk mag EA hier wat mij betreft harder tegen optreden.Protax schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 12:44:
[...]
Ik heb hem ook gehad van de week