Vermoedelijk wanneer ze packs uitbrengen waarin alle TOTY cards in kunnen zitten.
Morgen denk ik ook al een kleine crash ivm (vermoedelijke) 100K packs.
Prijzen zullen waarschijnlijk wel weer snel op het oude niveau gaan zitten, paar dagen. Dan zullen de prijzen weer gaan stijgen tot TOTY cards uitkomen en op een dieptepunt komen wanneer ze alle TOTY cards in packs stoppen.
Markt zal zich vermoedelijk aardig snel herstellen als we kijken naar de top spelers en de legends. De overige spelers zullen ook weer stijgen maar niet naar het niveau waar het nu op is.
De markt is op dit moment zo verziekt door de prijs van coins wat erg laag is op het moment.
Zolang EA niet iets gaat verzinnen om coinbuyers (waar ik ook onder val) te bannen zal de markt zo verziekt blijven.
EA zal deze Fifa er niet zoveel meer aan doen dan de paar automatische bans die nu gebeuren (en vorig jaar ook al). Ik vermoed dat met Fifa 16 er pas een (tijdelijke) oplossing voor gaat komen.
Enfin, ik ga mijn goedkoop gekochte coins in 100K packs gooien. Ik zal en moet een packpulled Ronaldo, Messi, TOTY of een Legend krijgen deze Fifa