[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 34 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Drossie schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:43:
[...]

Ik lees nochtans dat EA bij vorige fifa's bij dezelfde bug mensen compensatie gaf.
Hmm, ik dacht juist dat dat niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 15:37
Jelte,89 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:47:
Ik heb nu lallana als Cam, maar wil em graag upgraden, Zit te kijken naar Coutinho/Oscar/Ozil
Coutinho kost 750, Oscar 8k en hebben nagenoeg dezelfde stats...

Iemand ervaring met dit trio?
ik heb zelf geen ervaring met deze drie, maar lijkt me wel dat je een speler op cam wilt hebben met meer dan 68 shot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Ligt eraan, of je schiet met je cam... Maar in de BPL is zo'n speler toch lastig vinden onder de 20k. Respectievelijk zijn ze 68 / 75 / 74 (lallana 71)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:34
Jelte,89 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:13:
Benoem wel even om welk platform het gaat, Ruiz is bijvoorbeeld de laatste 2 weken voor niet meer verkocht dan 350-400 (PC)
Op de Xbox One... volgens mij stijgen de prijzen daar nu.

Er zijn nu mensen die de Ruiz'jes op minimaal 1000 hebben staan.

[ Voor 10% gewijzigd door Valderrama op 03-12-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
Jelte,89 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:19:
Ligt eraan, of je schiet met je cam... Maar in de BPL is zo'n speler toch lastig vinden onder de 20k. Respectievelijk zijn ze 68 / 75 / 74 (lallana 71)
Klopt heb je helemaal gelijk in, ik vind alleen dat als je dan daadwerkelijk moet schieten, moet hij het ook wel kunnen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Ik heb nu lallana als Cam, maar wil em graag upgraden, Zit te kijken naar Coutinho/Oscar/Ozil

Coutinho deed het bij mij erg goed! En die 68 shooting zegt niet alles, het is een gemiddelde van zijn shooting stats. Mensen staren zich blind op die stats zonder dat ze weten wat ze betekenen.

http://www.futhead.com/15...compare/14-19488/14-1152/ kijk wat je belangrijk vind bij een CAM en kies.

Ik heb zelf Rooney als CAM speler, alround high/high werk paard! Goedkopere Rooney is Ramsey! Maar Fabregas doet het ook erg goed als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
waarom heeft ea eigenlijk geen coach of the week of month die je dan ook in pakjes kan krijgen die teamboosts geven ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Iedere keer dat ik Ibarbo tegen me heb, verlies ik. Die man heeft verborgen krachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds jaren FIFA gekocht en moet zeggen dat ik er aardig verslaafd aan raak. Alleen hoe kom je aan die team of the week kaarten(behalve kopen op transfer markt)? Moet je die winnen uit zo'n pakket ofzo?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:48:
Ik heb sinds jaren FIFA gekocht en moet zeggen dat ik er aardig verslaafd aan raak. Alleen hoe kom je aan die team of the week kaarten(behalve kopen op transfer markt)? Moet je die winnen uit zo'n pakket ofzo?
http://www.fifauteam.com/...or-fifa-15-ultimate-team/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.futfocus.com/pulse
Wat een geweldige site, een winst van 50k in uurtje behaald. Geeft de laagste buy now en de eerste volgende gesorteerd op profit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:06

Taraabt is erg goed vind ik. 5* skills en super goedkoop (discard value)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:19:
www.futfocus.com/pulse
Wat een geweldige site, een winst van 50k in uurtje behaald. Geeft de laagste buy now en de eerste volgende gesorteerd op profit!
Is er ook zoiets voor de pc?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coutinho is echt fantastisch. Zelfs al had je meer coins dan zou ik hem nog adviseren (totdat je Di Maria kunt betalen). Maar er zijn ook nog andere opties voor CAM in BPL.

Kijk bijvoorbeeld ook eens naar Cabella en mijn persoonlijke favoriet Ross Barkley. Vooral om zijn long shots trait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Cabella en Barkley heb ik al, maar niet echt tevreden over, het gekke is ook... Ik speel meestal de offline divisies, (ik heb gewoon niet veel tijd om 12 minuten onafgebroken een wedstrijd te spelen) en ben/was ontzettend tevreden over mijn team. Speel bijvoorbeeld nu divisie 3, maar de 7e wedstrijd tegen AS Roma (Pro) kon ik gewoon niet winnen, geen vrije man, lopen niet diep, passes komen niet aan, Heb deze wedstrijd denk ik 8/9 keer overgespeeld, en eindelijk gewonnen, hierna een wedstrijd tegen city op World Class win ik 'eenvoudig' met 4-1

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Jelte,89 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:24:
Cabella en Barkley heb ik al, maar niet echt tevreden over, het gekke is ook... Ik speel meestal de offline divisies, (ik heb gewoon niet veel tijd om 12 minuten onafgebroken een wedstrijd te spelen) en ben/was ontzettend tevreden over mijn team. Speel bijvoorbeeld nu divisie 3, maar de 7e wedstrijd tegen AS Roma (Pro) kon ik gewoon niet winnen, geen vrije man, lopen niet diep, passes komen niet aan, Heb deze wedstrijd denk ik 8/9 keer overgespeeld, en eindelijk gewonnen, hierna een wedstrijd tegen city op World Class win ik 'eenvoudig' met 4-1
Offline? Is het spel überhaupt wel leuk zonder al die frustraties? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets wou ik ook posten haha. Alleen bij Fifa14 en 15 heb ik een offline potje gespeeld om de Manager Tasks te completen. Verder alleen maar online. IMO is offline nog frustrerender als online met die k*t CPU lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Waarom suck ik zo in trading met FUT?

Zie ik een speler voor 15k er op staan terwijl de rest er voor 20k op staat. Koop ik die speler, dropt die gozer vervolgens binnen 1 uur naar ~13k.

Schiet mij maar lek, volgens mij heb ik echt geen aanleg voor traden.

Ik snap sommige dingen ook echt niet
- Waarom zijn sommige bronze spelers, met een rating van 60-, en een Pace van 60- op de transfermarkt voor 10 of 20k? Het is niet dat het maar om 1 kaart van deze speler gaat, maar gewoon allen

[ Voor 31% gewijzigd door EricNL op 04-12-2014 13:01 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
Ik snap het ook niet zo goed. Er zijn allemaal mensen Bryan Ruiz op de Xbox One aan het opkopen voor rond de 400 en ze worden te koop gezet voor bieden vanaf 1000.... ik heb er nu ook een aantal gekocht maar ik raak ze (nog) niet kwijt...

[ Voor 3% gewijzigd door Valderrama op 04-12-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

bbblije schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:35:
[...]

Offline? Is het spel überhaupt wel leuk zonder al die frustraties? ;)
Mwah, Ik ben nog slechter in Online dan Offline ;)

Behalve tegen overdosed, die wist na 1 potje al wat mijn moeder deed voor de kost _/-\o_

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:56:
Ik snap sommige dingen ook echt niet
- Waarom zijn sommige bronze spelers, met een rating van 60-, en een Pace van 60- op de transfermarkt voor 10 of 20k? Het is niet dat het maar om 1 kaart van deze speler gaat, maar gewoon allen
Zal wel pricefixing zijn. Dus een groep, of één persoon, koopt alle kaartjes op van 1 bepaalde speler en zet deze er allemaal voor een hoge prijs erop. Meestal is dit een speler die nodig is om bepaalde teams te laten functioneren qua links e.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Jelte,89 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:30:
[...]

Mwah, Ik ben nog slechter in Online dan Offline ;)

Behalve tegen overdosed, die wist na 1 potje al wat mijn moeder deed voor de kost _/-\o_
Ik stagneer in divisie 4. Het is me 2 x gelukt naar 3 te komen, maar dat duurt meestal niet lang :P Als je niet online speelt dan word je ook niet beter. De AI op de pc loopt heel anders dan menselijke tegenstanders, soms makkelijker soms moeilijker. Ik heb altijd het idee dat de AI weet wanneer je op een knop drukt en waar een mens dan te laat zou zijn met reageren, de AI de bal wel weet te onderscheppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:20
Mensen die hier ook fifa coins kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
Gaat hard zie ik met Ruiz op de One. Opeens zit er een hele lichting op 2000 start bod. Maar goed dat ik er ook een aantal voor 300 a 350 had ingekocht, kan ik hier mooi op mee liften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:38:
[...]

Zal wel pricefixing zijn. Dus een groep, of één persoon, koopt alle kaartjes op van 1 bepaalde speler en zet deze er allemaal voor een hoge prijs erop. Meestal is dit een speler die nodig is om bepaalde teams te laten functioneren qua links e.d..
Kan je een voorbeeld geven van zo'n speler? Ben wel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

KontI schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:34:
[...]

Kan je een voorbeeld geven van zo'n speler? Ben wel benieuwd!
Rose, Taiwo, Bolasie (PC)
bbblije schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:39:
[...]

Ik stagneer in divisie 4. Het is me 2 x gelukt naar 3 te komen, maar dat duurt meestal niet lang :P Als je niet online speelt dan word je ook niet beter. De AI op de pc loopt heel anders dan menselijke tegenstanders, soms makkelijker soms moeilijker. Ik heb altijd het idee dat de AI weet wanneer je op een knop drukt en waar een mens dan te laat zou zijn met reageren, de AI de bal wel weet te onderscheppen.
Online speel ik divisie 8 volgens mij, Dat van de AI dacht ik altijd dat het aan mij lag, wilde het hier ook niet melden ivm klaaggedrag, maar inderdaad... als ik een tegenstander achtervolg niks aan het handje, op het moment dat mijn speler valt om een sliding in te zetten, dus een fractie van een seconde... dan draait de tegenstander inderdaad weg...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:34

StrongArmLance

Endless flow

Wat is het toch een kutspel :(
Dit is echt de slechtste fut tot nu toe en ik dacht dat vorig jaar kut was.

Ik ga me er niet meer druk om maken en er mee stoppen...
Iemand 100k voor een zacht prijsje nodig? ;)

[ Voor 33% gewijzigd door StrongArmLance op 04-12-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
StrongArmLance schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:43:

Ben het met je eens dat er soms wat mis is met het spel maar ik vind het zeker niet slechter dan vorig jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 10:45
Ik vind het ook stukken slechter dan vorig jaar. Maar dat zal wel komen omdat ik Fifa op de Xbox One speel. Zit echt vol fouten dit jaar: vooral dat je na een seizoenswedstrijd geen punten erbij krijgt is erg frustrerend.

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Ja dat komt omdat wanneer een tegenstander disconnect jij ook de aftrek van je DNF (did not finish) krijgt. Staat bij mij nu op 0.62 en wordt ook niet hoger, maakt niet uit hoeveel ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal geen last van en speel ook op de Xbox One. Daarnaast vind ik deze FUT noch slechter noch beter dan vorig jaar. Het is mij wat om het even. Fouten zijn verbeterd maar door nieuwe gameplay"features" zijn er weer nieuwe bijgekomen.

En zo zal het volgend jaar weer zijn. Hetgeen waar we ons nu aan storen (gekke keepers, alles op pace en LB+Y) zal volgend jaar aangepast zijn. Echter doordat ze willen vernieuwen zal er wel weer iets nieuws komen wat mensen weer stoort.

Dit is een bekend iets met FIFA en zal ook gewoon zo blijven gaan. Echter ze blijven proberen te vernieuwen, te tweaken maar wanneer ze weer iets nieuws introduceren zal het toch eerst "live" moeten willen ze alle bugs en vreemde dingen eruit halen. Dit gebeurd niet tijdens beta's zoals andere games dat wel doen maar gewoon door de game te releasen en het relaas van de community maar aanhoren.

Ik heb er mee leren leven al heeft me dat 3 jaar geleden wel een perma-ban opgeleverd op de EA-forums. Het is zoals het is. Ik kies voor FIFA omdat PES de licenties mist en maak me er niet zo druk meer om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
www.futfocus.com/pulse
Nou je wordt bedankt! ;)
Met 20k geprobeerd deze site te gebruiken. De keuzes die ik maakte leken geweldig. Maar zodra je iets koopt voor de laagste BIN schieten de prijzen omlaag. Van de 20k geïnvesteerd hou ik denk ik 5000 over.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Rutgertje schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:16:
Ik vind het ook stukken slechter dan vorig jaar. Maar dat zal wel komen omdat ik Fifa op de Xbox One speel. Zit echt vol fouten dit jaar: vooral dat je na een seizoenswedstrijd geen punten erbij krijgt is erg frustrerend.
Op de PS4 is het helaas niet anders. Mijn beleving is dat fifa steeds slechter wordt (qua gameplay en fouten). Jammer dat er weinig concurrentie is, PES heeft helaas geen pro-clubs en ultimate team optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:34

StrongArmLance

Endless flow

Rutgertje schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:16:
Inderdaad... Ik dien eindeloos tickets in maar EA zegt het zelf ook niet te begrijpen.

Daarnaast heb ik offline wel eens gehad dat een keeper de bal na een uittrap te zacht passt en hem daarna weer trapt... Alsof voetbal regels niet uitmaken...??

En natuurlijk met carrière dat als je 3 wissels hebt gemaakt en er iemand geblesseerd raakt je vast zit in team management (dan moet je controller uit en aan zetten).

En talloze andere echt fouten gemaakt omdat het toch geen reet uitmaakt hoe kut fifa is, het wordt toch wel gekocht en EA verdient dat geld toch wel...

PES is dit jaar toch echt wel behoorlijk, en hebben wél en ultimate team alternatief, al staat dat nog in de kinderschoenen; het lijkt gelukkig meer de kant van play to win dan pay to win op te gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door StrongArmLance op 04-12-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Is ook wel onzin natuurlijk, weliswaar nog maar 3x tegen gespeeld, maar heb nog nooit van Ibarbo/Eminke verloren, wat wil je er zelf aan veranderen? Dankzijn bbblije z'n 3-5-2-1 tip speel ik beter dan ooit!

Het is maar net wat je er mee doet,

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StrongArmLance schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:43:

2 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Helaas, Hij heeft al een beter bod :)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
SC4RF4C3 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:22:
[...]

Op de PS4 is het helaas niet anders. Mijn beleving is dat fifa steeds slechter wordt (qua gameplay en fouten). Jammer dat er weinig concurrentie is, PES heeft helaas geen pro-clubs en ultimate team optie.
Ik speel ook op de PS4 en vind het echt perfect spelen. fifa13 was wat te snel, fifa14 was veel te traag en fifa15 zit er mooi wat tussenin wat mij betreft de beste ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook effe gekeken op futfocus site, waar slaat het op dat ze zoveel vragen voor bronzen spelers. Zie bijvoorbeeld arrieta te koop staan voor dik een miljoen??? WTF??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Iemand tips voor verbetering van dit (budget)team? http://www.futhead.com/15/squads/11284076/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:53:
Heb ook effe gekeken op futfocus site, waar slaat het op dat ze zoveel vragen voor bronzen spelers. Zie bijvoorbeeld arrieta te koop staan voor dik een miljoen??? WTF??
Pricefixers. Kopen alle kaarten op en zetten ze er op voor achterlijke prijzen. Daartussen zit dan 1 kaart die minder duur is en hopen dat iemand die koopt. Maar 45000 coins voor een non rare bronze kaart lijkt me erg idioot.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Kr44nVogel schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:23:
[...]

Pricefixers. Kopen alle kaarten op en zetten ze er op voor achterlijke prijzen. Daartussen zit dan 1 kaart die minder duur is en hopen dat iemand die koopt. Maar 45000 coins voor een non rare bronze kaart lijkt me erg idioot.
Ja en ik ben daar met m'n stomme kop dus ingetrapt |:( Zag een bronze kaart voor 15k, terwijl de rest voor 25K+ er op stond. Ik heb met m'n stomme hoofd dus die kaart gekocht voor 15k omdat ik dacht er wel even winst op te kunnen maken. Doei 15k :w

Ach ja, daarnaast wel een zilvere kaart op kunnen pikken voor 200, die ik voor 3k heb verkocht. Het kan wel degelijk een handige site zijn, maar je moet wel een beetje verstand hebben van de FUT markt en de handigheidjes. Gelukkig ben ik een geboren economie-wonder... *KUCH* 7(8)7

[ Voor 19% gewijzigd door EricNL op 05-12-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Team 1 : http://www.futhead.com/15/squads/11286060/
Team 2 : http://www.futhead.com/15/squads/11286110/

Wat vinden jullie ervan? Enige aanmerkingen op opstelling? Of kan ik beter in andere opstelling spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Yay, eindelijk ook een keer luck :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CF53FOV.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Wat vinden jullie van Tevez? Is hij de 39K (PS4) waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:23
Super speler. Klein maar snel en sterk.
Voor 40K ga je bijna geen betere spitsen vinden. (kom je uit op Doumbia of Musa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Sterk vind ik vooral belangrijk, en de schoten. Heb geen zin om alleen maar te rennen. Al zie ik dat tevez ook best snel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wat is een fijne opstelling voor een BPL team? Zelf denk ik aan de 41212?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel zelf met Huntelaar en die vind ik echt heerlijk spelen. loop haast 1 op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Tevez gisterenavond nog vanaf de aftrap binnen. Ik was zo pissig toen ik 2-0 achter kwam dat één keer door rende was verbaasd dat het nog lukte ook. In combinatie met Rossi echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

@ilovesoccerx7

Kan een 3-5-2 aanbevelen, je kunt dan nog kiezen om met cam of cdm te spelen.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
Opzich is het vragen naar hoe goed een speler nou is bijzonder subjectief en je kunt je afvragen of het wel ergens op slaat. Het enige wat technisch klopt zijn de ratings, dat is objectief.

Je kunt namelijk het beste team van de wereld bij elkaar hebben gespaard maar als jij slecht bent dan is je Messi of je Tevez bijzonder weinig waard.

Zo speel ik met een elftal van rond de 74 gemiddeld en ben ik al tijden in divisie 2 online te vinden. Maakt dat mijn spits van 75 nou minder goed dan een huntelaartje van in de 80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Valderrama schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:29:

Zo speel ik met een elftal van rond de 74 gemiddeld en ben ik al tijden in divisie 2 online te vinden. Maakt dat mijn spits van 75 nou minder goed dan een huntelaartje van in de 80?
Theoretisch wel ja, jij zou nog beter zijn met Huntelaar dan die spits van 75... puur omdat ie zn stats beter voor elkaar heeft.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
Jelte,89 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:10:
[...]

Theoretisch wel ja, jij zou nog beter zijn met Huntelaar dan die spits van 75... puur omdat ie zn stats beter voor elkaar heeft.
Dus als iemand vraagt hoe goed een speler is op een bepaalde positie terwijl die zelf een speler op die plek heeft staan die minder is dan weet diegene toch zelf het antwoord ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Ik heb vandaag ook eens zitten puzzelen met opstelling en taken van spelers.
Ben voor mezelf uitgekomen op een 4-1-2-1-2 (2) opstelling, dus zonder vleugels maar met CDM-CM(2x)-CAM.

Als je dan qua taken je CDM achter houdt, je CM op free roam zet, en je CAM op voor blijven, heb je een heerlijk dynamisch middenveld. Speel met Vidal & Modric als CM, en die zijn echt overal te vinden, waardoor ik continue combinaties kan maken op het middenveld. 2 spitsen daarnaast op 'get in behind' gezet, de CAM gebruik je dan als aanspeel punt voor een combinatie, of van ver schieten met een CAM (Pogba doet het goed bij mij).

Ander team bestaat uit Fabregas & Matic als CM, Rooney als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelte,89 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 01:11:
Helaas, Hij heeft al een beter bod :)
Dan betaal diegene teveel :)
Seagm.com heb je voor 2,27 euro 100k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Thank you pricefixers. Ik had toevallig nog een Riechedly Bazoerr in m'n club zitten:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qqyh0wx.png

[ Voor 11% gewijzigd door EricNL op 05-12-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
First of all, ik ben de slechte handelaar OOIT....maar ik denk net, doe eens gek...ongeveer 30 El Ghazi's gekocht voor 700. Laagste nu zijn allemaal 1500, en hoop in t weekend meer...

Deze truuk nooit eerder gedaan though...

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:17:
[...]

Dan betaal diegene teveel :)
Seagm.com heb je voor 2,27 euro 100k
Mooie site.
Controleert EA hier niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutgertje schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:00:
[...]

Mooie site.
Controleert EA hier niet op?
Nee en als ze dit al doen word je als koper altijd eerst gewaarschuwd. Ze richten zich naar mijn mening meer op de verkopers. En als je bedenkt dat je voor 20 euro fifa points 14-15 pakjes kunt openen (7,5k), terwijl je op deze site met 20 euro 800k hebt waarmee je 106-107 7,5k pakjes kunt kopen. Is de keuze voor mij snel gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:04:
[...]

Nee en als ze dit al doen word je als koper altijd eerst gewaarschuwd. Ze richten zich naar mijn mening meer op de verkopers. En als je bedenkt dat je voor 20 euro fifa points 14-15 pakjes kunt openen (7,5k), terwijl je op deze site met 20 euro 800k hebt waarmee je 106-107 7,5k pakjes kunt kopen. Is de keuze voor mij snel gemaakt :)
Ok, zojuist geregistreerd en de eerste aankoop van 100k gedaan. Helaas ietsje duurder voor Xbox :)

Uiteindelijk 10 premium gold jumbo packs kunnen kopen van die 100k. Hier zat 1 IF speler bij (Tosic) en Ramires. Beiden leverden zo'n 26k op. Van die 52k kon ik dus wat extra packs kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Rutgertje op 05-12-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

En dus 150k weggegooid?

Edit, waarom kende ik Seagm niet? Heb nu een reuze investering gedaan van € 3.22 voor 400k, daar maak ik packs van open, omdat het sinterklaas avond is :)

Mocht dat niks zijn, doe ik nog zo'n mega bedrag en dan ga ik handelen. ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Jelte,89 op 05-12-2014 18:53 ]

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelte,89 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 17:24:
En dus 150k weggegooid?

Edit, waarom kende ik Seagm niet? Heb nu een reuze investering gedaan van € 3.22 voor 400k, daar maak ik packs van open, omdat het sinterklaas avond is :)

Mocht dat niks zijn, doe ik nog zo'n mega bedrag en dan ga ik handelen. ;)
Excuses dat ik het niet eerder heb doorgegeven, dit omdat ik dacht dat het grote deel tegen Coins kopen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iemand tips hoe je met 41212 moet spelen? Mijn BPL spelers blijven gewoon stil staan voor mijn gevoel.
Maar als ik er tegen moet lopen ze hard te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:56
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 00:08:
Iemand tips hoe je met 41212 moet spelen? Mijn BPL spelers blijven gewoon stil staan voor mijn gevoel.
Daar had ik ook heel veel last van, maar ik ben nu volgens de uitleg van JPM85 gaan spelen en dat voetbalt heerlijk.

speel nu zo:
http://www.futhead.com/15/squads/11320709/

Had afgelopen weekend gewoon bijna een miljoen coins gewonnen met handelen.
Ik schrok me dood toen ik zag voor hoeveel sommige spelers er opeen uit gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

llovesoccerx7 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 00:08:
Post even je squad. Kijk naar de workrates van je spelers op bv futhead.com. Als je geen idee waar het over gaat kijk dan eerst even hier http://www.fifauteam.com/barclays-premier-league-fifa-15/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Hoe geven jullie voorzetten? Met of zonder R1/L1? 2x vierkantje of 1x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 15:48:
Hoe geven jullie voorzetten? Met of zonder R1/L1? 2x vierkantje of 1x?
Hangt van veel dingen af. Ik heb zelf Lewandowski in de spits staan. Dan is het gewoon letterlijk een kwestie van die bal voor slingeren en het is een goal. Die man is zo sterk, en wint echt 9 van de 10 kopduels.

Heb je een snelle en beweeglijke spits, dan probeer ik altijd met de wingers de achterlijn te halen, en die bal hard voor te slingeren met 3x vierkantje.

2x vierkantje gebruik ik persoonlijk eigenlijk nooit. En L1 + Vierkantje gebruik ik alleen als m'n vleugel speler achter de spits loopt. Gebruik ik af en toe om de voorzet bij de 2e paal te krijgen.

Wat doet R1+Vierkantje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Heb eindelijk mijn dreamteam compleet:
http://www.futhead.com/15/squads/11486984/

Geen idee hoe dit nog beter zou kunnen, alles max chem. :)

Toch zijn tips natuurlijk altijd welkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wjcastelijns schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:05:

Javi Martinez is naar mijn mening niet goed als buitenste cb in een 352 formatie. Je zou bijvoorbeeld Boateng naar Lcb kunnen verplaatsen en Hummels als middelste cb, of martinez als middelste cb als je hem fijn vind spelen. Sokratis is ook een aanrader als buitenste cb. Nice team verder, div 1 al mee gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Hebben ze nu eindelijk instructie's toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

wjcastelijns schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:05:

89 rating, hoe vaak verlies je tegen <80 rating teams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
pruimman schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:13:
[...]

Daar had ik ook heel veel last van, maar ik ben nu volgens de uitleg van JPM85 gaan spelen en dat voetbalt heerlijk.

speel nu zo:
http://www.futhead.com/15/squads/11320709/

Had afgelopen weekend gewoon bijna een miljoen coins gewonnen met handelen.
Ik schrok me dood toen ik zag voor hoeveel sommige spelers er opeen uit gingen.
Mooi team heb je, en leuk dat mijn tips goed gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:54:
Hebben ze nu eindelijk instructie's toegevoegd?
Ja, je kan nu je instructies toepassen in het menu waar je ook je gehele team een conditie boost kan geven en dan blijft dat ook zo bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Sinds gisteravond ook miljonair in game, heb nu dit team:

http://www.futhead.com/15/squads/11513915/

Hoewel ik qua handelen dus net begin met het echte werk, wil ik zeggen dat handelen vrij simpel is. dus hierbij mijn manier van handelen, (ik speel op PC) ik ga naar Futpc.com, en richt me puur op de BPL, dan zoek ik een paar spelers (Hazard/Aguero/Di Maria/De Gea e.d.) via Futpc zie ik wat ze opbrengen en de BIN prijs. Ik kijk dan of ik ze onder de verkoopprijs kan krijgen (lukt wel af en toe) of rouleer met een aantal spelers, gisteravond was bijvoorbeeld de waarde van aguero rond de 600k, dus tijdens het rouleren van de spelers kwam ik aguero tegen voor 540k BIN, dus gekocht en voor 610k BIN te koop, duurde 3 minuten.

Ik had een startkapitaal van 1.3m heb voor mezelf IF de Gea, Di Maria, Aguero, Kompany, Van persie, Falcao, IF Jagielka en IF Milner gekocht, en heb nog 900k over.

Moet wel zeggen, ik heb nog nooit met Kompany gespeeld, want heb em gisteravond gekocht en daarna niet meer gespeeld, vanavond wou ik spelen, en zag dat Kompany 90k waard was (gekocht voor 75k) dus die is direct weer in de verkoop gegaan.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Laatst online: 20:23
Het handelen gaat bij mij niet echt goed. Ik heb een aantal Manager Competetie cards gekocht van de PL, Serie A en Ligue1. De meeste voor 200 coins. Als ik in transfermarkt kijk staan er veel voor minimaal 400 te koop. Ik bied ze voor 300 aan en kom er niet vanaf. Dus op de meeste kaarten hou ik nog geen 50 coins over (-5%) als ik ze voor 250 verkoop. Met spelers hetzelfde, Müller voor 6700 gekocht en verkocht voor 6900. Meer wordt er niet voor geboden bij mij. Zijn daar nog leuke trucjes voor? S'ochtends kopen en s'avonds verkopen helpt wel heb ik gelezen. In het weekend is het meeste ook duurder. De keeper Wiese gaat over een paar weken uit het spel, dus dit wordt een zeldzaam item doordat ie niet meer in packs voor komt. Ik heb m ongeveer 9x nu, allemaal voor onder de 2000 gekocht. Als die echt uit het spel is wordt ie als het goed is meer waard.

Heb nu wel een redelijk Bundesliga team. Klinsmann is de trainer
Müller - Huntelaar
Draxler - De Bruyne - Kroos - Błaszczykowski
Schmelzer - Subotic - Höwedes - Piszczek
Reina

Lewandowski, Schweinsteiger en Neuer wil ik nog heel graag hebben :+
Maar die zijn wat aan de dure kant.
Ik speel nu in divisie 4 online. En offline in divisie 3.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Laatst online: 19-06 18:54
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:22:
[...]

Javi Martinez is naar mijn mening niet goed als buitenste cb in een 352 formatie. Je zou bijvoorbeeld Boateng naar Lcb kunnen verplaatsen en Hummels als middelste cb, of martinez als middelste cb als je hem fijn vind spelen. Sokratis is ook een aanrader als buitenste cb. Nice team verder, div 1 al mee gewonnen?
Thanks, ja zal dat eens proberen met Hummels, al zijn ribery en robben snel genoeg om de hele flank te dekken :9

Nee div 1 nog niet gewonnen, merkt echt dat EA hier een stokje voor steekt. Eerste 4-5 games gaan met gemak, daarna nauwelijks nog te winnen. Dan lijkt het of mijn Messi (95) stil staat. Ook tegen CV's < 80....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

wjcastelijns schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:49:
[...]

Thanks, ja zal dat eens proberen met Hummels, al zijn ribery en robben snel genoeg om de hele flank te dekken :9

Nee div 1 nog niet gewonnen, merkt echt dat EA hier een stokje voor steekt. Eerste 4-5 games gaan met gemak, daarna nauwelijks nog te winnen. Dan lijkt het of mijn Messi (95) stil staat. Ook tegen CV's < 80....
Omdat ieder team boven de 80 rating genervd wordt als je tegen teams onder de 80 rating speelt. Dan zie je dat de tegen partij alles onderschept en scherp past en loopt. Jouw team speelt als los zand. Daarom speel ik nu ook met dit team http://www.futhead.com/15/squads/11631125/ en een deels bronze bench. Nog geen enkele wedstrijd verloren met deze squad! En ze blijven top spelen omdat ze een totale rating van 77 hebben, waar bijna geen enkel team qua rating onder zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 23:20
bbblije schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:09:
[...]

Omdat ieder team boven de 80 rating genervd wordt als je tegen teams onder de 80 rating speelt. Dan zie je dat de tegen partij alles onderschept en scherp past en loopt. Jouw team speelt als los zand. Daarom speel ik nu ook met dit team http://www.futhead.com/15/squads/11631125/ en een deels bronze bench. Nog geen enkele wedstrijd verloren met deze squad! En ze blijven top spelen omdat ze een totale rating van 77 hebben, waar bijna geen enkel team qua rating onder zit.
Dat verklaard een hoop, ik zit soms met verbazing te kijken wat er op allemaal op mijn scherm gebeurt. Soms lijkt het alsof in de wedstrijd mijn team overal doorsnijdt en kunnen ze er in de volgende opeens niets meer van.

Heb het spel nu net een week en spel in een offline divisie tegen clubs van 75-85 gemiddeld.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-10 11:54

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

bbblije schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:09:
[...]

Heb je hier een bron van? Ik ervaar overigens wel hetzelfde. Ik heb de indruk dat de sliders die je in een singleplayer wedstrijd kan verschuiven, veel worden verschoven door EA in de multiplayer.

Soms heb ik het gevoel dat het puntentotaal op voorhand al vastligt. Als je nog 1 punt nodig hebt om in de divisie te blijven met nog 4 (oid) wedstrijden te gaan, dan verlies ik er meestal 3 en de laatste speel ik dan nog gelijk om toch maar net genoeg punten te hebben.

Wat is op den duur nog het nut om te sparen voor goede spelers |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit gewoon tussen jullie oren hoor.
Kijk bijvoorbeeld eens naar Hektic Jukez op Twitch. Dik 450 wins en iets van 20 losses met sterke BPL en La Liga teams (Aguero, Hazard, Suarez, Bale, etc.).

Heel vaak is het gewoon dat de mensen die mindere spelers qua rating hebben dit vaak ook met een reden doen. Zijn ze tweebenig? Hebben ze 4 of 5 star skills.

Dit zijn ook vaak de spelers die naast een laag gerate team nog een heel goed team hebben maar ervoor kiest om met die spelers te spelen voor de fun o.i.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:23:
Zit gewoon tussen jullie oren hoor.
Kijk bijvoorbeeld eens naar Hektic Jukez op Twitch. Dik 450 wins en iets van 20 losses met sterke BPL en La Liga teams (Aguero, Hazard, Suarez, Bale, etc.).

Heel vaak is het gewoon dat de mensen die mindere spelers qua rating hebben dit vaak ook met een reden doen. Zijn ze tweebenig? Hebben ze 4 of 5 star skills.

Dit zijn ook vaak de spelers die naast een laag gerate team nog een heel goed team hebben maar ervoor kiest om met die spelers te spelen voor de fun o.i.d..
Vaak hebben Youtubers een geheel bronze bench! Met name door deze EAids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook altijd rotzooi op mijn bank maar niet om die reden. Puur om de bank te vullen, ik wissel namelijk toch nooit.

Hektic Jukez heeft gewoon de Bales en Neymars op zijn reservebank. Veel hebben dit vermoeden dat een slechter team bevoordeeld wordt t.o.v. sterkere teams maar wanneer ik Hektic Jukez bekijk (en vele andere streamers) die een duur team heeft met de beste spelers per league en daar zulke records mee neer zet vind ik dat genoeg bewijs om te kunnen zeggen dat het toch echt tussen de oren zit.

Stel je zit in een slechte reeks en iemand met een k*tteam verslaat je en jij hebt een heel goed team dan is het toch ook veel makkelijker om te zeggen dat het aan EA ligt i.p.v. je tegenstander die misschien gewoon beter was of dat het aan jezelf ligt omdat je gewoon ruk speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-10 11:54

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:51:
Ik heb ook altijd rotzooi op mijn bank maar niet om die reden. Puur om de bank te vullen, ik wissel namelijk toch nooit.

Hektic Jukez heeft gewoon de Bales en Neymars op zijn reservebank. Veel hebben dit vermoeden dat een slechter team bevoordeeld wordt t.o.v. sterkere teams maar wanneer ik Hektic Jukez bekijk (en vele andere streamers) die een duur team heeft met de beste spelers per league en daar zulke records mee neer zet vind ik dat genoeg bewijs om te kunnen zeggen dat het toch echt tussen de oren zit.

Stel je zit in een slechte reeks en iemand met een k*tteam verslaat je en jij hebt een heel goed team dan is het toch ook veel makkelijker om te zeggen dat het aan EA ligt i.p.v. je tegenstander die misschien gewoon beter was of dat het aan jezelf ligt omdat je gewoon ruk speelt?
Soms is de tegenstander gewoon veel beter, dat is een feit.

Maar op sommige momenten gebeuren er gewoon dingen die je niet voor mogelijk acht. Topspitsen die een hele wedstrijd los naast de goal schieten? Ook vanop 8 meter afstand? Mijn keeper (Cech) die blundert aan 100 per uur op zwakke schoten, terwijl de tegenstander zijn keeper de ene wereldsave na de andere doet? Plots alle fysieke duels verliezen door op de grond te vallen? Etc...

Mij lijkt het veel meer dan toeval.

Edit: Het is zeker niet mijn bedoeling om te whinen :+ Als ik verlies, dan is het maar zo (ook al kan ik even ragen :P ), en dan moet ik hoogstwaarschijnlijk meer oefenen. Maar naar mijn gevoel is er gewoon meer aan de hand.

[ Voor 7% gewijzigd door ETzPliskin op 08-12-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Net een pack van 25k open getrokken. Beste kaart Strootman hehe geluk is dus toch niet met de dommen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:40
JPM85 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:15:
Ik heb vandaag ook eens zitten puzzelen met opstelling en taken van spelers.
Ben voor mezelf uitgekomen op een 4-1-2-1-2 (2) opstelling, dus zonder vleugels maar met CDM-CM(2x)-CAM.

Als je dan qua taken je CDM achter houdt, je CM op free roam zet, en je CAM op voor blijven, heb je een heerlijk dynamisch middenveld. Speel met Vidal & Modric als CM, en die zijn echt overal te vinden, waardoor ik continue combinaties kan maken op het middenveld. 2 spitsen daarnaast op 'get in behind' gezet, de CAM gebruik je dan als aanspeel punt voor een combinatie, of van ver schieten met een CAM (Pogba doet het goed bij mij).

Ander team bestaat uit Fabregas & Matic als CM, Rooney als CAM.
Heb jij de indruk dat die taken zoveel verschil maken? Ik merk meestal niet teveel verschil eerlijk gezegd.
Maar toch heb ik mijn middenveld ongeveerd ingesteld zoals jij.

Ik speel echter met 3 CM's, waarvan ik de middenste achterin houdt en de andere 2 of free roam zet.
Vooraan speel ik met LF-ST-RF (Lavezzi - Lacazette - Lucas)
Hoe stel ik deze het best in volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Get in Behind & Stay Central :)

Daarnaast kun je qua pressing nog kiezen voor of Press Backline(?) of Cut Passing Lines(?) (uit mijn hoofd).

Ik heb wel het idee dat dit werkt. Vooral Get in Behind. Houdt gewoon in dat ze constant diep lopen, dus normaal wat je met Y op de Xone doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 15:09
ETzPliskin schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:30:
[...]

Soms is de tegenstander gewoon veel beter, dat is een feit.

Maar op sommige momenten gebeuren er gewoon dingen die je niet voor mogelijk acht. Topspitsen die een hele wedstrijd los naast de goal schieten? Ook vanop 8 meter afstand? Mijn keeper (Cech) die blundert aan 100 per uur op zwakke schoten, terwijl de tegenstander zijn keeper de ene wereldsave na de andere doet? Plots alle fysieke duels verliezen door op de grond te vallen? Etc...

Mij lijkt het veel meer dan toeval.

Edit: Het is zeker niet mijn bedoeling om te whinen :+ Als ik verlies, dan is het maar zo (ook al kan ik even ragen :P ), en dan moet ik hoogstwaarschijnlijk meer oefenen. Maar naar mijn gevoel is er gewoon meer aan de hand.
Maar dat is toch ook gewoon zo?

Het lijkt me daarentegen ook niet echt anders te kunnen (zijn gewoon willekeurige algoritmes o.i.d. neem ik aan?). Ik had gisteren ook zo'n potje (ben overigens net begonnen met FUT). De hele wedstrijd beter, 9 schoten waarvan 7 op doel (met Ramos en Immobile). Hij 4 schoten, 4 op doel en 3-0 gewonnen.

Tsja, so be it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

omnom schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:58:
[...]

Maar dat is toch ook gewoon zo?

Het lijkt me daarentegen ook niet echt anders te kunnen (zijn gewoon willekeurige algoritmes o.i.d. neem ik aan?). Ik had gisteren ook zo'n potje (ben overigens net begonnen met FUT). De hele wedstrijd beter, 9 schoten waarvan 7 op doel (met Ramos en Immobile). Hij 4 schoten, 4 op doel en 3-0 gewonnen.

Tsja, so be it :)
Nou als ik zo naar mijn eigen ervaring kijk dan is het idd een combinatie van factoren. Maar waar EAids toch wel de grootste is. Als je niet kan verdedigen dan verlies je alles, makkelijk zat. Maar de randomness dat je spelers de ene wedstrijd runs maken en je keeper geweldige reddingen maakt, naar geen runs, 0% passing accuracy en een vistick in het doel kan niet. En daar maakt mijn 77 rated team een einde aan. Tot nu toe nog geen enkele wedstrijd verloren. Wel gelijk gespeeld. Voor mij maakt dit het spelletje een stuk leuker. Wel jammer dat ik nu voor de 3de aan divisie 6 mag beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:40
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:55:
Get in Behind & Stay Central :)

Daarnaast kun je qua pressing nog kiezen voor of Press Backline(?) of Cut Passing Lines(?) (uit mijn hoofd).

Ik heb wel het idee dat dit werkt. Vooral Get in Behind. Houdt gewoon in dat ze constant diep lopen, dus normaal wat je met Y op de Xone doet.
Alledrie de spitsen dezelfde instellingen?

Wat is het verschil tussen die pressing? Die laat ik altijd standaard staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Merk ook wel zoiets ja. Het lijkt niet altijd aan jezelf te liggen als het niet loopt en je eigenlijk wel in ziet dat je niet gaat winnen.
Met een sub-top team van zo om en rond de 78-80 lijkt het beter af te gaan dan met wat versterkingen erbij die het team meer richting de 80-83 tillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drossie schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:13:
[...]

Ikzelf speel 4-3-1-2 en heb de 2 spitsen hetzelfde te staan. Dus in jouw geval zou ik qua aanvallend alle 3 hetzelfde doen en verdedigend 2 op pressing backline en 1 op cut passing lines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

dutchgio schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:13:
Merk ook wel zoiets ja. Het lijkt niet altijd aan jezelf te liggen als het niet loopt en je eigenlijk wel in ziet dat je niet gaat winnen.
Met een sub-top team van zo om en rond de 78-80 lijkt het beter af te gaan dan met wat versterkingen erbij die het team meer richting de 80-83 tillen.
Precies! Voor de echt goede speler zal dit niet veel uitmaken, omdat hij zoveel ervaring heeft dat hij door heeft met welke tactiek hij een wedstrijd wint. Maar ik als amateur ken sommige dingen erg slecht. Ik ben persoonlijk enorm slecht in dribbelen, dus als mijn passen niet aankomen, dan verlies ik. Maken mijn spelers geen runs, dan zal je mij niet vaak voor het doel tegen komen. Zeker in hogere (lagere) divisies kunnen mensen steeds beter verdedigen, dan kom ik er met mijn "skill" moves moeilijk doorheen. Ik ben een absolute amateur die afhankelijk is van de spelers die hij opstelt, die 77 rating doet het voor me.

[ Voor 42% gewijzigd door bbblije op 08-12-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Vraagje over transfers.
Welke dag kan je het beste je team bij elkaar kopen?
En dalen de prijzen nog steeds n.a.v. TOTY die uitkomt?
Is hier vast al eens genoemd, maar kan het niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hele markt stort in wanneer TOTY uitkomt. Vergelijkbaar met "Black Friday" van laatst maar dan erger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 23:20
Drossie schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:13:
[...]

Hoe stel je dit in?
Waarschijnlijk een nubvraag maar heb de game net een week. De iPad versie die ik de afgelopen twee jaar heb gespeeld heeft dit niet ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
www.futfocus.com/pulse
Zou toch enorm grappig zijn als ik Ogbeche verkoop voor 33k! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bospa01 schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:47:
[...]

Hoe stel je dit in?
Waarschijnlijk een nubvraag maar heb de game net een week. De iPad versie die ik de afgelopen twee jaar heb gespeeld heeft dit niet ;)
De optie staat onder de optie om Squad Fitness toe te passen op je team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:46:
De hele markt stort in wanneer TOTY uitkomt. Vergelijkbaar met "Black Friday" van laatst maar dan erger ;)
Dan kan ik beter nog even wachten dus. Nog een maandje...
Scheelt dat dan altijd echt heel veel? bv. van Persie nu 45k maar dan 35k? of loopt dat niet zo storm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10 15:09
Van Persie was op Black Friday zo'n 33k.
Pagina: 1 ... 34 ... 63 Laatste