Nouja, leuk... Ik kan me voorstellen dat je eerst wel hebt gescholden. Het spel kan zo'n teleurstelling teweeg brengen. Tegen de feestdagen gaat EA een record winst aan FIFA points binnen halen, maar dat gaat zo bij iemand in z'n zak. Om vervolgens voor een scheet en drie knikkers de bugs waar niemand over klaagt te "repareren". Maar toch blijven we spelen omdat het concept zo geniaal is.EricNL schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:04:
Mag je wel "klagen" over de leuke bugs in het spel?
- Van het weekend Offline Seizoen gespeeld. Ik zat in Divisie 3, en pak wel altijd de moeilijkste league.
- Eerste 5 wedstrijden 15 punten. Toen moest ik de moeilijkste wedstrijd spelen, tegen Fenerbahce op Legendary
- Ik win (welliswaar met een lucky goaltje maar goed)
- Ik krijg m'n coins, en zie het scherm dat ik 3 punten er bij krijg
- Zit ik in het hoofdmenu van FUT, zie ik dat ik 18 punten heb
- Wil ik de volgende wedstrijd gaan spelen, zie ik dat ik weer tegen Fener moet, en maar 15 punten heb
- Uiteindelijk zou ik niet de titel winnen, maar wel promoveren, maar blijkbaar heeft Fifa me 3 punten gratis erbij gegeven en werd ik toch kampioen
Zit te denken om ook Fifa15 aan te schaffen, maar is de offline career mode een beetje te doen?
Kom over van PES, maar vind de sfeer dit jaar in Fifa toch wel super bruut. Voor de dagelijkse potjes is dat natuurlijk ideaal, dat snellere spel met een realistische sfeer/beleving.
Las ook dat Fifa15 geen Champions League licentie heeft?
Kom over van PES, maar vind de sfeer dit jaar in Fifa toch wel super bruut. Voor de dagelijkse potjes is dat natuurlijk ideaal, dat snellere spel met een realistische sfeer/beleving.
Las ook dat Fifa15 geen Champions League licentie heeft?
Vanochtend stond er een "update" klaar voor FIFA 15 van 45MB.
Volgens mij is de kick-off glitch opgelost! Je spelers positioneren zich nu anders bij een aftrap waardoor je er niet meer doorheen kan lopen.
Verder zijn er aantal teams en afbeeldingen geactualiseerd. Benatia en Remy hebben bijvoorbeeld nieuwe foto's. Goed nieuws zo lijkt me :
Volgens mij is de kick-off glitch opgelost! Je spelers positioneren zich nu anders bij een aftrap waardoor je er niet meer doorheen kan lopen.
Verder zijn er aantal teams en afbeeldingen geactualiseerd. Benatia en Remy hebben bijvoorbeeld nieuwe foto's. Goed nieuws zo lijkt me :
Complete changelog voor X1/PS4/PC:
The third title update for FIFA 15 is now live for Xbox One, PS4, and PC. This new update feature new FIFA 15 content and also addresses certain issues brought to our attention by the FIFA community.
Added Content & Features
• New authentic player faces for promoted Barclays Premier League teams Leicester City, Burnley, and Queens Park Rangers.
* Accessible after this week’s MatchDay Live update for all non-FUT modes
** Accessible after a FUT squad update coming this week
• Added players, kits, and badges for the two new MLS expansion teams Orlando City and New York City FC to FIFA Ultimate Team
• Updated FIFA Ultimate Team player item portraits for 18 high-profile players
• Added ability to assign Player Instructions via the squad screen in FIFA Ultimate Team
Issues Addressed
• Gameplay improvements to defensive positioning and lob through balls
• Improvements to kit clashing logic in Pro Clubs and Seasons
• Improvements to cameras in multiple licensed stadiums
• Improvements to “Looking Ahead” audio and overlays in Career Mode
• Improvements in Team Management functionality in multiplayer matches
• General stability fixes in Career Mode
• Ability to Player Lock in Player Career with multiple controllers in use
• Fix to online user population counts in Pro Clubs and Seasons menus
• Fix for issues with player names on certain kits in the BPL
• Fix for audio storylines in in Match Day Live games
• Fixed an issue where transferring progress across console generations could cause FUT Season progress to be tracked incorrectly.
• Addressed FUT player item portraits that show a white background in FUT
• Fixed an issue that would cause the Team of the Week preview to be displayed incorrectly.
• Compare Price in the FUT Transfer Market now works for players who were transferred close to the transfer deadline.
• Using the “Compare Price” feature on in-form Players Items now compares the item with other in-form versions instead of the normal version.
Ik had van het weekend al mijn spelers verkocht en hield uiteindelijke en saldo over van zo'n 200.000 coins. Ik heb met deze coins vervolgens weer allemaal gold packs gekocht. Ik hoopte op een uber speler. Uiteindelijk uit de ongeveer 30 packs...werkelijk waar geen ene topspeler. Beste speler die ik eruit heb gehaald was Maicon en Eto.....ik heb de spelers/etc. via de packs ook weer kunnen verkopen voor zon 50 K en uiteindelijk zat ook daar weer niets in.
PSN ID Binloading_nl
Dat was te verwachten natuurlijk
Ik heb erg veel geluk gehad met mn Hazard. Zit nu op 930k en speel af en toe met mijn team met een waarde 20k. Zit nu in divisie 4.
Na de crash rond TOTY ga ik mn spelers kopen. En natuurlijk packs gamblen. Maar wil eerst een mooi team bouwen van +/- 500k twijfel wel tussen BPL of Bundesliga. Denk dat ik wel voor 433 kies. Deze formatie speelt voor mij deze fifa nog het fijnst.
Ik heb erg veel geluk gehad met mn Hazard. Zit nu op 930k en speel af en toe met mijn team met een waarde 20k. Zit nu in divisie 4.
Na de crash rond TOTY ga ik mn spelers kopen. En natuurlijk packs gamblen. Maar wil eerst een mooi team bouwen van +/- 500k twijfel wel tussen BPL of Bundesliga. Denk dat ik wel voor 433 kies. Deze formatie speelt voor mij deze fifa nog het fijnst.
Bij mij juist tegenover gestelde. Speel zondag avond wat games, met als laatste tegen Fiorentina op World Class. Zet ze 4-0 weg met Welbeck. Log maandag weer in, zie opeens dat ik die drie punten niet heb gekregen en mag weer tegen Fiorentina. Ditmaal zonder Welbeck (moe van de wedstrijd tegen..FiorentinaEricNL schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:04:
Mag je wel "klagen" over de leuke bugs in het spel?
- Van het weekend Offline Seizoen gespeeld. Ik zat in Divisie 3, en pak wel altijd de moeilijkste league.
- Eerste 5 wedstrijden 15 punten. Toen moest ik de moeilijkste wedstrijd spelen, tegen Fenerbahce op Legendary
- Ik win (welliswaar met een lucky goaltje maar goed)
- Ik krijg m'n coins, en zie het scherm dat ik 3 punten er bij krijg
- Zit ik in het hoofdmenu van FUT, zie ik dat ik 18 punten heb
- Wil ik de volgende wedstrijd gaan spelen, zie ik dat ik weer tegen Fener moet, en maar 15 punten heb
- Uiteindelijk zou ik niet de titel winnen, maar wel promoveren, maar blijkbaar heeft Fifa me 3 punten gratis erbij gegeven en werd ik toch kampioen
Extra zuur dus, weer een seizoen opnieuw spelen. Dit soort bugs kunnen echt niet door de beugel, word al moe van het spel. Denk dat ik het nog een maandje volhoud en dan klaar ben met UT.
Ik speel alleen maar met een Budgetteam (Cambuur en eentje van zo'n 30k). Bij iedere keer dat ik 7.500 coins heb haal ik een pakje. Denk dat de beste kaart die ik heb gehad een RW > RF is
maar boeie we gaan gewoon vrolijk door, aangezien mijn teams toch wel lekker spelen. Hoop ooit eens op een topper. Al is dat voor mij niet weggelegd denk ik gezien mijn verleden in de andere fifa's

Ophouden met packs.. Gewoon spelers op de transfer market halen. Packs lonen niet!Ferdi_lwd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:44:
Ik speel alleen maar met een Budgetteam (Cambuur en eentje van zo'n 30k). Bij iedere keer dat ik 7.500 coins heb haal ik een pakje. Denk dat de beste kaart die ik heb gehad een RW > RF ismaar boeie we gaan gewoon vrolijk door, aangezien mijn teams toch wel lekker spelen. Hoop ooit eens op een topper. Al is dat voor mij niet weggelegd denk ik gezien mijn verleden in de andere fifa's
Ik ken iemand die op dit moment alle Bryan Ruiz'jes aan het opkopen is op de transfermarkt voor 300 of 350 coins per stuk en zet ze te koop voor minimaal 500 startbod en buy now 1000.
Dat gaat toch wel hard en zijn nou net die leuke dealtjes.
Dat gaat toch wel hard en zijn nou net die leuke dealtjes.
Totdat je aguero en thiago silva uit een pakje haalt. Als je dan toch wilt stoppen met packs, koop dan alleen nog de specials. Die geven naar mijn idee toch iets meer kans op succes.Franck schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:45:
[...]
Ophouden met packs.. Gewoon spelers op de transfer market halen. Packs lonen niet!
Silva is deze fifa 'maar' 70K +/- waardArwintju schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:21:
[...]
Totdat je aguero en thiago silva uit een pakje haalt. Als je dan toch wilt stoppen met packs, koop dan alleen nog de specials. Die geven naar mijn idee toch iets meer kans op succes.
Hahaha herkenbaar 
Koop er ook altijd een par achter elkaar, en liefst heel laat snachts.
Maakt natuurlijk geen reet uit maar tot nu toe werkte dat voor mij
Koop er ook altijd een par achter elkaar, en liefst heel laat snachts.
Maakt natuurlijk geen reet uit maar tot nu toe werkte dat voor mij
Een of andere gek heeft ff m'n IF Nielsen (bronze keeper) gekocht voor 30k, kan ik weer een sweat-fitness team voor bouwen, dank u
hoidoei
Dit jaar mijn eerste keer dat ik FUT speel. voorheen alleen maar seizoenen.
Ik heb in het begin voor 20 euro 2200 fut points gekocht. dat zijn omgerekend 14 pakjes. Hier had ik aardig leuke spelers tussen zitten (beste was Lahm).
Inmiddels eind november heb ik iets van 850k, speel ik in divisie 2 en heb de volgende 433 opstelling:
cassilas - alba, ramos, miranda, dani alves - khedira, modric, james rodriquez - neymar, benzema, deulefeo.
Op de bank zit nog de gea, pique, juanfran, griezmann, dos santos. Heb ook Falcao nog, heeft gigantisch veel gescoord in mijn 4132 opstelling. ik speel alleen liever 433.
Dit was ook mijn dreamteam van tevoren, op paar positie's na. Rechtsbuiten wil ik bale, alleen die kost 1-2mil.
Yaya toure lijkt me ook geweldig naast modric, maar dat past niet.
Benzema is echt een aanrader: sterk aan de bal, kopsterk, goed schot en snel voor zo'n grote spits. heb er inmiddels 90 wedstrijden mee gespeeld en iets van 75 goals.
Ook sergio ramos is een beest, verdedigend heeft ie zo veel!
De verleiding is groot om met mijn 850k pakketjes te kopen, maar de kans dat er iets inzit is zo gigantisch klein. Heb ni het begin veel te veel paketten gekocht, waardoor ik gigantisch veel fifa coins heb weggegooid.
Inmiddels doe ik alleen nog maar slim handelen. Pakketjes koop ik alleen nog maar als ik in divisie 2 blijf of promoveer. Soort van extra motivatie om te knallenxD
Wat is happy hour eigenlijk?
ik speel PC btw
Ik heb in het begin voor 20 euro 2200 fut points gekocht. dat zijn omgerekend 14 pakjes. Hier had ik aardig leuke spelers tussen zitten (beste was Lahm).
Inmiddels eind november heb ik iets van 850k, speel ik in divisie 2 en heb de volgende 433 opstelling:
cassilas - alba, ramos, miranda, dani alves - khedira, modric, james rodriquez - neymar, benzema, deulefeo.
Op de bank zit nog de gea, pique, juanfran, griezmann, dos santos. Heb ook Falcao nog, heeft gigantisch veel gescoord in mijn 4132 opstelling. ik speel alleen liever 433.
Dit was ook mijn dreamteam van tevoren, op paar positie's na. Rechtsbuiten wil ik bale, alleen die kost 1-2mil.
Yaya toure lijkt me ook geweldig naast modric, maar dat past niet.
Benzema is echt een aanrader: sterk aan de bal, kopsterk, goed schot en snel voor zo'n grote spits. heb er inmiddels 90 wedstrijden mee gespeeld en iets van 75 goals.
Ook sergio ramos is een beest, verdedigend heeft ie zo veel!
De verleiding is groot om met mijn 850k pakketjes te kopen, maar de kans dat er iets inzit is zo gigantisch klein. Heb ni het begin veel te veel paketten gekocht, waardoor ik gigantisch veel fifa coins heb weggegooid.
Inmiddels doe ik alleen nog maar slim handelen. Pakketjes koop ik alleen nog maar als ik in divisie 2 blijf of promoveer. Soort van extra motivatie om te knallenxD
Wat is happy hour eigenlijk?
ik speel PC btw
[ Voor 31% gewijzigd door NakedDutchy op 26-11-2014 12:30 ]
Op xbox is ie als goedkoopste 28K, dus dan zou dat nog wel meevallen. Op PSN 18KRemcom00 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:49:
Een of andere gek heeft ff m'n IF Nielsen (bronze keeper) gekocht voor 30k, kan ik weer een sweat-fitness team voor bouwen, dank u
Sowieso waarom zou je dat voor zo'n speler uitgeven? IF, oke, maar voor veel minder heb je een betere keeper
Voor een bronze teamdutchgio schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:20:
[...]
Op xbox is ie als goedkoopste 28K, dus dan zou dat nog wel meevallen. Op PSN 18K![]()
Sowieso waarom zou je dat voor zo'n speler uitgeven? IF, oke, maar voor veel minder heb je een betere keeper
Heb ook een bronze team, had 10 bronze packs geopend en een bronze team gebouwd (uiteindelijk vervangen voor een bronze eredivisie team
hoidoei
Man man man 
Eerste keer tegen een echt sweaty team, en dan meteen IF Emineke, Musa en Doumbia.
Ik denk dat ik maar weer verder ga met een net iets mindere rating, kom je dit soort teams ook niet tegen.
Wel heel sneu als je daarmee moet spelen, enige wat je hoeft te doen is R2 inhouden en steekballetjes geven
Eerste keer tegen een echt sweaty team, en dan meteen IF Emineke, Musa en Doumbia.
Ik denk dat ik maar weer verder ga met een net iets mindere rating, kom je dit soort teams ook niet tegen.
Wel heel sneu als je daarmee moet spelen, enige wat je hoeft te doen is R2 inhouden en steekballetjes geven
Verwijderd
Koop ze dan he als het dan toch zo gemakkelijk is volgens u !!dutchgio schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:06:
Man man man
https://www.easports.com/...howoffId=egA0KQd0nLB1r:pc
heeft iemand nog tips voor min team ik vind Schurle en Navas niet super fijn spelen.
heb nog ongeveer 100k en speel op de pc.
heeft iemand nog tips voor min team ik vind Schurle en Navas niet super fijn spelen.
heb nog ongeveer 100k en speel op de pc.
[ Voor 3% gewijzigd door Ruudox op 26-11-2014 14:57 ]
het team die ik vanavond even in elkaar ga sleutelen en uitproberen
http://www.futhead.com/15/squads/10073935/
Even offtopic: wat doet R2? Ik geef enkel steekballetjes met driehoekje.dutchgio schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:06:
Man man man
Ik denk rennenDrossie schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:38:
[...]
Even offtopic: wat doet R2? Ik geef enkel steekballetjes met driehoekje.
Verwijderd
Is dit je budget of heb je nog meer geld?bartburg schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:29:
het team die ik vanavond even in elkaar ga sleutelen en uitproberen
Want je kan nog een paar verbeteringen brengen voor niet zoveel extra kosten
Ah ok, natuurlijk. Dat gebruik ik wel natuurlijk.
Al heb ik ondervonden dat mensen online de steekballen veel beter onder de knie hebben dan ik.
Ikzelf kan online amper dieptepasses geven, terwijl veel mensen mij simpel op snelheid pakken online.
Al heb ik ondervonden dat mensen online de steekballen veel beter onder de knie hebben dan ik.
Ikzelf kan online amper dieptepasses geven, terwijl veel mensen mij simpel op snelheid pakken online.
1 ding die ik vrienden van mij veel zie maken verdedigend is vol erop met je laatste man.
Als je ziet dat een snelle speler op je afkomt moet je automatisch al aan het terug rennen zijn met je verdediger. Als je dat niet doet ben je al vaak een stap te laat en is ie je voorbij.
Dieptepassen is bij standaard instellingen volgens mij toch vrij simpel?
Wat wel belangrijk is is de kracht die je eraan geeft. Ik vind het heerlijk om tussen de linie's een hoge steekpass te geven op de diepgaande centrum spits.
Ik speel overigens geen PS, daar kan het anders zijn;-)
Als je ziet dat een snelle speler op je afkomt moet je automatisch al aan het terug rennen zijn met je verdediger. Als je dat niet doet ben je al vaak een stap te laat en is ie je voorbij.
Wat wel belangrijk is is de kracht die je eraan geeft. Ik vind het heerlijk om tussen de linie's een hoge steekpass te geven op de diepgaande centrum spits.
zeg het maar wil niet wel wat spelers gebruiken die niet gebruikelijk zijnVerwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:49:
[...]
Is dit je budget of heb je nog meer geld?
Want je kan nog een paar verbeteringen brengen voor niet zoveel extra kosten
Iemand ervaring met David Luiz? Is die net zo goed als in fifa 13?
Ja precies, je moet nooit met 1/2 spitsen tegen 1/2 verdedigers je verdediging druk laten zetten, wat ik altijd doe ik terug laten lopen richting, passing afsluiten, keeper een beetje uit laten komen en pas als ze rond de 16 komen druk zetten met je verdedigen, werkt meestal erg goed.NakedDutchy schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:25:
1 ding die ik vrienden van mij veel zie maken verdedigend is vol erop met je laatste man.
hoidoei
Nog beter! Snelheid en koppen heeft hij nog. En als bonus, probeer maar eens vrije trappen met hem te nemen! Heb er tot nu toe 2 van de 3 in geschoten!Ferdi_lwd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:12:
Iemand ervaring met David Luiz? Is die net zo goed als in fifa 13?
Nice! Dan ga ik 'm ook eens proberen. Is lang zo duur niet als destijds...KontI schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:15:
[...]
Nog beter! Snelheid en koppen heeft hij nog. En als bonus, probeer maar eens vrije trappen met hem te nemen! Heb er tot nu toe 2 van de 3 in geschoten!
Ok aangepast kijken of we het wat specifieker kunnen maken beste spits onder de 20k
Poll: SP onder de 20k
• Emmanuel Emenike
• Víctor Ibarbo
• Romelu Lukaku
• Christian Benteke
• Anders
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: SP onder de 20k
• Emmanuel Emenike
• Víctor Ibarbo
• Romelu Lukaku
• Christian Benteke
• Anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 44% gewijzigd door bartburg op 27-11-2014 12:07 ]
Rare poll ook, allemaal verschillende spelers en posities, en kwaliteiten verschillen ook, dus vergelijking gaat niet echt op.
Ik vond Doumbia erg lekker spelen in mijn Russisch team.
Nu heb ik een Frans team waar Lacazette in de spits spits. Die is ook niet slecht, maar Doumbia was toch beter.
Nu heb ik een Frans team waar Lacazette in de spits spits. Die is ook niet slecht, maar Doumbia was toch beter.
Ik vind Bony nog steeds een topper, die schiet ze er werkelijk waar vanuit alle standen en hoeken perfect in. Remy staat er naast (sweaty, i know) maar die verzorgt vaak het voorbereidende werk.
Doumbia is misschien wel één van de beste spitsen in het spel.
Gevolgd door Tevez
Gevolgd door Tevez
Cavani is hele fijne spits die ook nog goedkoper aan het worden is. Samen met Lacazette of Lucas en Lavezzi.
Persoonlijk ben ik weg van Benzema. Snel, sterk, 4 star skillmoves en een goed schot.
Falcao ook, alleen is ie niet zo snel.
V Persie is ook een baas, loopt fantastisch en een fantastisch schot.
Alleen wel allemaal boven de 50k.
Falcao ook, alleen is ie niet zo snel.
V Persie is ook een baas, loopt fantastisch en een fantastisch schot.
Alleen wel allemaal boven de 50k.
Voor diegene die met 41212 spelen. Zorg dat je LM/RM naar binnen snijden. Zorgt voor veel meer beweging in je team. Spits en LM/RM wisselen meer van positie. Bovenstaande update zorgt ervoor dat je dit vast kan instellen voor je team. Ik vind hem erg fijn!SR8 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:20:
"Added ability to assign Player Instructions via the squad screen in FIFA Ultimate Team"
[...]
Pff verkoop de laatste dagen echt helemaal niks meer. Is de fifa transfermakt echt zo dood ??
Zijn er nog goede pro clubs spelers? op de playstation 4?
PSN: Mitchel-93
Ik heb net trouwens een Online Pro Club Goals Compilation gemaakt!
Wat vinden jullie van het resultaat?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4ZzYmITtL20]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4ZzYmITtL20]
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Zit je dan niet in het verkeerde topic?
Oh wacht je bent aan het dubbelposten
Oh wacht je bent aan het dubbelposten
[ Voor 35% gewijzigd door dutchgio op 27-11-2014 23:40 ]
Hier ook is doumbia-emmenke-musa-martins gekocht en online is zo toch geen zak aan alles op snelheid en win elk potje.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Je bent weer lekker bezig geweest:)MitchelFC schreef op donderdag 27 november 2014 @ 23:19:
Zijn er nog goede pro clubs spelers? op de playstation 4?
[video]
PSN ID Binloading_nl
Eentje, zat geen ruk inspruit89 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:27:
iemand al Black Friday packs gekocht?
Denk dat ik er nog een paar open, heb 3 solide teams.
Heb niet echt het idee dat ik voorlopig wat anders wil.
hoidoei
Hier ook 1 pakje...
Geen bijzonderheden...
Geen bijzonderheden...
Revive the guild!
Nog niet. Gisteren Bale uit een pack gehaald, die staat nu in de verkoop. als die verkocht is ga ik er wel wat halen. Om 4, 7 en 11 uur heb je andere packs die limited zijn, wie het eerst komt het eerst maalt. hoop op een paar 100k packsspruit89 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:27:
iemand al Black Friday packs gekocht?
Nu 25k gouden packs. 12 spelers, 3 zeldzaam. Ik weet het nog niet zo... Klinkt alsof ik mijn coins beter kan besteden.
PSN: ButsMG
Die pc markt is helemaal in aan het storten. Als je een spelers wil kopen zou ik het nu doen. Echt ziek goedkoop. Bijvoorbeeld een ramos ging 3 dagen geleden voor 300K gaat nu voor 170K
xbox ook nu, heb voor 900k informs gekocht hopende dat die na alle HH weer oplopen
hoi
Heb ook aardig wat Piszczek ingekocht, voor 7,5k per stuk en hoop dat ze volgende week weer rond de 10k zitten.
heb net ook wat pakjes gekocht.
IF de gea en ramires.
Maar wat zijn de prijzen hard gedaald op de pc.
IF de gea en ramires.
Maar wat zijn de prijzen hard gedaald op de pc.
3x Hazard in the pocket voor 300K. Nu hopen dat hij weer flink gaat stijgen. Neem hier wel een risico, maar ik heb het gevoel dat hij morgen tegen Sunderland 2x gaat scoren en een IF kaart krijgt 
Hij is in een paar dagen van bijna 400k naar 300k gezakt, mag toch hopen dat ik hier een kleine winst ga maken
Hij is in een paar dagen van bijna 400k naar 300k gezakt, mag toch hopen dat ik hier een kleine winst ga maken
hier heeeeeel veel benzema's ingekocht, is in 5 dagen tijd van 61K Buy now naar 35K Gegaan.
Nou ik dacht ook ff wat pakjes open te maken van maar liefst 100K en 30K per stuk, zit echt geen drol in. Falcao en Rooney zijn dan de zogenaamde toppers maar die gaan al voor 30.000 p/s dus daar haal ik geen 400k mee terug.
Vinden ze het nog gek bij ea dat je coins gaat kopen voor een paar euro om gewoon de spelers die je wil direct te gaan halen en niet de veels te dure fifa points koopt om op goed geluk een paar pakjes te openen
Vinden ze het nog gek bij ea dat je coins gaat kopen voor een paar euro om gewoon de spelers die je wil direct te gaan halen en niet de veels te dure fifa points koopt om op goed geluk een paar pakjes te openen

Even eerlijk, hoe de fuck haal je zoveel coins?Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 22:14:
3x Hazard in the pocket voor 300K. Nu hopen dat hij weer flink gaat stijgen. Neem hier wel een risico, maar ik heb het gevoel dat hij morgen tegen Sunderland 2x gaat scoren en een IF kaart krijgt
Ik heb nu zo'n 200 potten gespeeld en duurste speler is 30k. Ben aan het sparen voor tevez en dan is mijn team compleet (serie a team) maar dat duurt wel even.
Ben heerlijk bezig de laatste paar dagen.van divisie 2 naar 4 gegaan.
Kan van het ene op het andere moment niet meer scoren en heb het gevoel dat er opeens veel meer tijd tussen zit van dat ik een knop indruk tot wanneer de speler reageert.
Heb net gewoon 1-0 verloren terwijl de tegenstander 0 schoten op doel had LOL.
Kan van het ene op het andere moment niet meer scoren en heb het gevoel dat er opeens veel meer tijd tussen zit van dat ik een knop indruk tot wanneer de speler reageert.
Heb net gewoon 1-0 verloren terwijl de tegenstander 0 schoten op doel had LOL.
Dan handel je toch verkeerd. Je moet op de goede dagen kopen en verkopen. Er gaat wat tijd in zitten maar dan heb je ook wat.delaitinho schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 16:32:
[...]
Even eerlijk, hoe de fuck haal je zoveel coins?
Ik heb nu zo'n 200 potten gespeeld en duurste speler is 30k. Ben aan het sparen voor tevez en dan is mijn team compleet (serie a team) maar dat duurt wel even.
Als ik fut wil starten dan krijg ik de melding dat er een Squad update benodigd is. Deze melding komt veel vaker, maar als de update vervolgens gedownload is dan ga ik terug naar het FIFA hoofdmenu. Als ik fut dan weer wil starten dan moet ik wederom de update binnen halen. Heb het al een keer of 7 geprobeerd, maar ik kom niet meer bij fut. Zijn er meerder mensen die dit probleem hebben of een oplossing weten ?
Verwijderd
Voor iedereen die graag handelt, Huntelaar is goed bezig en stijgt flink in waarde
zie www.futbin.com
Probleem opgelost. Router even herstart.The Jackel schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:22:
Als ik fut wil starten dan krijg ik de melding dat er een Squad update benodigd is. Deze melding komt veel vaker, maar als de update vervolgens gedownload is dan ga ik terug naar het FIFA hoofdmenu. Als ik fut dan weer wil starten dan moet ik wederom de update binnen halen. Heb het al een keer of 7 geprobeerd, maar ik kom niet meer bij fut. Zijn er meerder mensen die dit probleem hebben of een oplossing weten ?
http://www.youtube.com/wa...=UUjtLOfx1yt1NlnFIDyAX3Ug
Fifa filmpjes maken, op youtube zetten..goeie handel
Verwijderd
http://www.futhead.com/15/squads/10618006/
Aan dit team ben ik aan het bouwen wat vinden jullie ervan en waar zien jullie nog mogelijke veranderingen?
Aan dit team ben ik aan het bouwen wat vinden jullie ervan en waar zien jullie nog mogelijke veranderingen?
Geloof niet dat dat echt is. Waarschijnlijk heeft die die auto gehuurd.StaafM schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:21:
http://www.youtube.com/wa...=UUjtLOfx1yt1NlnFIDyAX3Ug
Ik heb in het begin voor 20.- fifa points gekocht en hier best wat geluk mee gehad. Je moet wel startkapitaal hebben om uit te bouwen. Verder heb ik 1x Hazard uit een pakje gehaald en deze verkocht voor 340K. Dit is al wel weken geleden.delaitinho schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 16:32:
[...]
Even eerlijk, hoe de fuck haal je zoveel coins?
Verder volg ik vanaf het begin dit topic: http://forum.ea.com/uk/posts/list/3720/2944196.page
Je kan best veel info halen van dit forum. Zo kwam bijvoorbeeld hier, maar ook daar IF :Lichtsteiner naar boven. Deze kocht ik vooor 29K en gingen weg voor 42K in nog geen week tijd. Helaas had ik niet al mn coins geinvesteerd, maar slechts 290K. Had niet de ballen om alle coins in deze speler te steken..
Door bijna elke week te investeren in een IF speler en met de Hazard uit het pakje en de wedstrijden die ik heb gespeeld zit ik nu bijna op 1 miljoen coins
Speel nu met een erg goedkoop team, maar rond kerst ga ik 2 nette teams bouwen. De prijzen liggen dan ook het laagst omdat de TOTY dan uit komt.
Ik doe hetzelfde als Lekkerboeie86. Is misschien wel een langzame methode maar hij werkt gegarandeerd. Ben begonnen met 300k en zit nu op een 1.2miljoen coins. Heb nu 900k gestoken in Isco en Carvajal en Kroos. De eerste 2 probeer ik per speler met 20k winst te verkopen en Kroos met ongeveer 55k per kaart. Het duurt even maar raak ze zeker kwijt
hoi
Verwijderd
De sweat is back: https://www.easports.com/...howoffId=ePG5EYkmbHQP:360
Laatste resultaten met dit team: 6-1, 9-3, 13-4, 8-0 ,6-3 (DIV 3)
Emenike 27 goals in 5 matches
Doumbia 10 goals in 5 matches
Musa 4 goals in 5 matches + 21 assists (LOL)
Weet dat een hoop van jullie teams als deze disliken maar ik blijf erbij dat je de zwaktes van deze Fifa moet uitbuiten en grootste zwakte van deze Fifa blijft pace IMO.
Laatste resultaten met dit team: 6-1, 9-3, 13-4, 8-0 ,6-3 (DIV 3)
Emenike 27 goals in 5 matches
Doumbia 10 goals in 5 matches
Musa 4 goals in 5 matches + 21 assists (LOL)
Weet dat een hoop van jullie teams als deze disliken maar ik blijf erbij dat je de zwaktes van deze Fifa moet uitbuiten en grootste zwakte van deze Fifa blijft pace IMO.
Even een tip koop geen 25k pack vandaag 2 spelers erin muller en caceres. Owja en die muller is ook nog is nicolai muller,
Verwijderd
Ik heb vrijdag zo'n 100K pack geopend, beste was Ramires dus ik stop er even mee. Ga weer packs doen wanneer TOTY in januari uit komt.
Daily Gifts weer via de FUT WebApp. Ik heb geen idee tot wanneer:

[ Voor 8% gewijzigd door EricNL op 01-12-2014 09:43 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ja iig 3 dagen geleden ook al. Heb tot nu toe 2x 1000 coins 1x gold pack met 4 items en 1x 500 coins. We zien wel tot hoe lang t duurt
Dat had ik ook geprobeerd met Manzukic die scoorde 3x met Athletico in de Champions Leaugue. Voor 850 verkocht en voor 1200 kunnen verkopen. Dat schiet niet echt op met 40 kaarten.Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:24:
Voor iedereen die graag handelt, Huntelaar is goed bezig en stijgt flink in waardezie www.futbin.com
PSN ID Binloading_nl
zal vandaag wel weer een kleine crash komen , kijk wat de prijzen nu zijn voor IF kaarten ( Welbeck , De Gea , Isco etc ) en koop ze dan voordelig vanavond.
hoi
Digital Monday vandaag ja...nooit van gehoord
25K packs iig
PSN: Maichel
3 15k packs gekocht, zoals altijd geen fatsoenlijke spelers er in. Weidenfeller beste. Top EA, bedankt!
Gelukkig nog iemand...ik lees best vaak hier van die en die IF in packs. Ik heb serieus NOOIT goeie kaartjes in packs...terwijl ik er toch al zo'n 75 ofzo geopend heb (verschillende soorten, ook die speciale zoals van Thansgiving enzo)
PSN: Maichel
Net voor 180k aan 25k packs geopend, Busquets, Lahm, Shurrle, Remy, Adler en een IF van 78 gekregen, niet heel veel verlies dus.
Open ik net nog een 7,5k pakketje, zit er gewoon IF Eriksen in, cha-ching
.
Edit: Meh, Busquets en Lahm zijn meer waard
.
Naja, wel een leuke speler...
Open ik net nog een 7,5k pakketje, zit er gewoon IF Eriksen in, cha-ching
Edit: Meh, Busquets en Lahm zijn meer waard
Naja, wel een leuke speler...
[ Voor 16% gewijzigd door Remcom00 op 01-12-2014 16:58 ]
hoidoei
Nadat ik eerder een Russisch team had, heb ik momenteel eentje uit de Franse competitie.
Ik speel met:
------------------Sirigu----------------
Aurier - D. Luiz - Abdenour - Bedimo
Moutinho----Matuidi----Motta
Braithwait---Lacazette-Ben Yedder
Op de bank nog: IF Djilibodji, Van der Wiel, Digne, Gonalons, Cabaye, Lavezzi, Cavani, Lucas, IF Gourcouff, Origi
Ik wil het team graag uitbereiden en verbeteren. Qua Franse spelers kan ik alleen nog upgraden met Ibrahimovic (veel te duur), IF Matuidi, Thiago Silva, IF Lacazette en IF Aurier
Ik haal geen coins door te traden, alleen door te spelen.
Op welke manier kan ik mijn team het best versterken? Iemand tips voor spelers? Ik heb momenteel 20k.
Ik speel met:
------------------Sirigu----------------
Aurier - D. Luiz - Abdenour - Bedimo
Moutinho----Matuidi----Motta
Braithwait---Lacazette-Ben Yedder
Op de bank nog: IF Djilibodji, Van der Wiel, Digne, Gonalons, Cabaye, Lavezzi, Cavani, Lucas, IF Gourcouff, Origi
Ik wil het team graag uitbereiden en verbeteren. Qua Franse spelers kan ik alleen nog upgraden met Ibrahimovic (veel te duur), IF Matuidi, Thiago Silva, IF Lacazette en IF Aurier
Ik haal geen coins door te traden, alleen door te spelen.
Op welke manier kan ik mijn team het best versterken? Iemand tips voor spelers? Ik heb momenteel 20k.
Ik dacht altijd dat IF's juist steeds minder waard worden. Hoog op woensdag en dan steeds lager.Lekkerboeie86 schreef op zondag 30 november 2014 @ 10:07:
[...]
Ik heb in het begin voor 20.- fifa points gekocht en hier best wat geluk mee gehad. Je moet wel startkapitaal hebben om uit te bouwen. Verder heb ik 1x Hazard uit een pakje gehaald en deze verkocht voor 340K. Dit is al wel weken geleden.
Verder volg ik vanaf het begin dit topic: http://forum.ea.com/uk/posts/list/3720/2944196.page
Je kan best veel info halen van dit forum. Zo kwam bijvoorbeeld hier, maar ook daar IF :Lichtsteiner naar boven. Deze kocht ik vooor 29K en gingen weg voor 42K in nog geen week tijd. Helaas had ik niet al mn coins geinvesteerd, maar slechts 290K. Had niet de ballen om alle coins in deze speler te steken..
Door bijna elke week te investeren in een IF speler en met de Hazard uit het pakje en de wedstrijden die ik heb gespeeld zit ik nu bijna op 1 miljoen coins
Speel nu met een erg goedkoop team, maar rond kerst ga ik 2 nette teams bouwen. De prijzen liggen dan ook het laagst omdat de TOTY dan uit komt.
Wanneer koop je ze in dan?
Ik ben eigenlijk net met FUT begonnen maar deze web app ligt er al dagen (zo niet langer) uit... Meer mensen last van?
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app
Nope, werkt perfect hier
Revive the guild!

Krijg enkel dit bericht, met verschillende browsers. In/uitloggen helpt niet.
Als ik de iOS app gebruik heb ik trouwens ook al een paar keer gehad dat ik een cadeau krijg, het cadeau claim (app geeft ook aan 'geclaimd') en dat er vervolgens nergens iets te vinden is. Aantal keer heeft het ook wel gewerkt.
Zodra ze in packs komen, zijn ze duur en zakken ze in prijs t/m maandag. Vanaf dan gaan ze stijgen. Op futbin kan je de prijzen bekijken. Bijvoorbeeld Lichtsteiner, Maxwell, Matuidi enz. Belangrijk is dat ze in een gewilde competitie spelen.Casual Ruud schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:15:
[...]
Ik dacht altijd dat IF's juist steeds minder waard worden. Hoog op woensdag en dan steeds lager.
Wanneer koop je ze in dan?
Ik ben begonnen met 150k en IF kaarten kopen tegen discard prijzen. Dus max. 10k Milner, Maher, Donovan bijvoorbeeld. Hierop ongeveer 5k winst per kaart gemaakt.
Handel met coins die je kan missen. Hiermee voorkom je panic sell. En maak je verlies. Houd dat topic in de gaten op het EA forum. Hiermee houd je trends in de gaten. Belangrijkste tip, wees geduldig!
Had 3x Hazard gekocht voor 300k. Zag hem gisteren zakken tot 280k. Dacht even dat ik hem ging panic sellen met dik verlies. En zie hem nu weer stijgen richting 320k. woensdag en zaterdag speelt hij wedstrijden en als hij goed speelt en scoort, is hij binnen een week weer 400k
Heerlijk al die panic sales. Wat een prijzen! Vrijdag was voor mij wel het toppunt. Ik heb heel de namiddag/avond rare gold spelers voor 150-200 coins gekocht. Mass bidding, de markt werd zo overspoeld dat zelfs de bots het niet bijhielden. Zo heb ik een keer of 4 m'n transferlijst vol gehad met spelers die ik voor onder discard prijs had gekocht. Het gekke was, ze verkochten ook weer voor 750-900 coins. Zo ben ik van 10K, ik kon het niet laten de 100K packs te openen dus was redelijk blut, weer terug geklommen naar 100K. Inmiddels is dit ook weer op door tech monday. EA heeft me zo in z'n greep
Maar heb er wel leuke teams aan over gehouden, al was het als ik het uitreken dit nooit waard
Hier ook mijn 70k geïnvesteerd in die 35k packs...
dus blut, sinds gisteravond paar wedstrijdjes gespeeld en 3.5k 'gespaard' hiervan Willian gekocht en verkocht met BIN 5500 - 5600... Zit nu alweer op de 20k
Zelfde voor Nasri en Hart, inkoop 700, Bin 1100-1200
het gaat niet heel hard, maar koop 's ochtends op mijn werk heel veel players, 's avonds gaan ze er weer uit.
dus blut, sinds gisteravond paar wedstrijdjes gespeeld en 3.5k 'gespaard' hiervan Willian gekocht en verkocht met BIN 5500 - 5600... Zit nu alweer op de 20k
Zelfde voor Nasri en Hart, inkoop 700, Bin 1100-1200
het gaat niet heel hard, maar koop 's ochtends op mijn werk heel veel players, 's avonds gaan ze er weer uit.
Revive the guild!
Hazard staat al weer op 330k toch een stijging van 50k in nog geen 24 uur. Heb ze voor 6 uur op 339k gezet. Maar daar heb ik nu wel spijt van..
[ Voor 8% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 02-12-2014 15:42 ]
Ik speel momenteel met een zilveren Eredivisie team voor er bij. Wat een geweldig team. Team met Lucas, Lacazette, Braithwaite, Nasire etc etc compleet van de mat getikt met 4-1 in divisie 3. Wat mij nooit lukt met een goed gouden team is een hoge nauwkeurigheid passes. Met dit team haal ik continu boven de 80%.
Welkom bij Fifa, waar hogere teams worden generved door lagere tegenstanders.Daimen schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:18:
Ik speel momenteel met een zilveren Eredivisie team voor er bij. Wat een geweldig team. Team met Lucas, Lacazette, Braithwaite, Nasire etc etc compleet van de mat getikt met 4-1 in divisie 3. Wat mij nooit lukt met een goed gouden team is een hoge nauwkeurigheid passes. Met dit team haal ik continu boven de 80%.
Bryan Ruiz opkopen voor 3 a 400 en te koop zetten voor 1000.
Benoem wel even om welk platform het gaat, Ruiz is bijvoorbeeld de laatste 2 weken voor niet meer verkocht dan 350-400 (PC)
Revive the guild!
Gisterenavond speelde ik 3-4 wedstrijden waarna ik telkens 0 coins kreeg. Ik dacht ze nadien wel te krijgen, maar blijkbaar is dit niet zo.
Weet iemand op welke manier je EA best kan contacteren om evt wat coins te recupereren?
Weet iemand op welke manier je EA best kan contacteren om evt wat coins te recupereren?
Ik lees nochtans dat EA bij vorige fifa's bij dezelfde bug mensen compensatie gaf.dutchgio schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:41:
Niet, want die coins krijg je toch niet.
Ik heb nu lallana als Cam, maar wil em graag upgraden, Zit te kijken naar Coutinho/Oscar/Ozil
Coutinho kost 750, Oscar 8k en hebben nagenoeg dezelfde stats...
Iemand ervaring met dit trio?
Coutinho kost 750, Oscar 8k en hebben nagenoeg dezelfde stats...
Iemand ervaring met dit trio?
Revive the guild!