[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 32 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
IAmNice schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:04:
PC?
Maar die matchmaking. He is toch zo dat er meer avg teams zijn dan super sterren teams van 1 mil+. Op mijn niveau zou het toch zo zijn dat ik vaker met avg teams wordt gematched dan die dure teams. Ik kan best wel tegen Ronaldo enzo spelen, maar het kost gewoon zo veel moeite om hem in bedwang te houden. Dat maakt het spel veel minder leuk. Ik wil gewoon op niveau en teams worden gematcht. Dat kan toch niet onmogelijk zijn. 9 van de 10 keer kom je een team tegen die veel beter is dan die van jou.
Dus kortgesproken wil jij een voetbalspel waarin je wel tegen hetzelfde niveau teams gematcht wordt, maar wel dat jij altijd wint?

Ik vind het niet zo gek dat Ronaldo moeilijker af te stoppen is. Het is toch Ronaldo?

Als jij 9 van de 10 potjes verliest, dan betekend het in dat geval dat 9 van de 10 keer de tegenstander gewoon beter is. Ik vind het ook vreemd dat jij zo gigantisch veel bugs op somt. Iedereen heeft wel z'n kwaaltjes met Fifa, maar het is maar bij weinig mensen zo dramatisch als bij jou.

Maar als je weet dat Fifa bij jou voor zoveel frustratie zorgt, waarom koop je het dan wel steeds?

Ik ben ook wel eens pissig als ik tegen een bronzen elftal gematcht wordt, ik 16 schoten op doel heb met 0 goals, en hij 2 schoten op doel en dat ik vervolgens verlies met 1-0, maar lekker boeiend.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
RonaldMeer schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:21:
[...]

Dan zou t weleens kunnen dat ik tegen je 2e team heb gespeeld.......
Ik ben bang dat wij allemaal wel eens tegen zo'n verschrikkelijk team hebben gespeeld ;) . Ibarbo, Emenike, Martins, Musa, Doumbia - ik zucht altijd even als ik tegen dat soort spelers moet.

Hoort er bij: zeker voor de prijs van dat soort spelers, bieden ze prima rendement. Ergens vind ik het zeker wel jammer: op bepaalde posities, zoals in je centrale verdediging, moet je bijna wel snelheid hebben om dit soort veel voorkomende 'beast fc' spelers bij te houden. RIP Mertesacker :P
IAmNice schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:04:
PC?
Maar die matchmaking. He is toch zo dat er meer avg teams zijn dan super sterren teams van 1 mil+. Op mijn niveau zou het toch zo zijn dat ik vaker met avg teams wordt gematched dan die dure teams. Ik kan best wel tegen Ronaldo enzo spelen, maar het kost gewoon zo veel moeite om hem in bedwang te houden. Dat maakt het spel veel minder leuk. Ik wil gewoon op niveau en teams worden gematcht. Dat kan toch niet onmogelijk zijn. 9 van de 10 keer kom je een team tegen die veel beter is dan die van jou.
Vind ik een lastige discussie. Ik geloof dat ik matchmaking op basis van skill (resultaten in het verleden) leuker vind dan alleen (of meer) op basis van de kwaliteit van het team.

Ergens heb je wel gelijk en is het inderdaad leuker als je tegen gelijkwaardige spelers speelt, maar ik denk niet dat het werkt. Wat bepaalt dan uberhaupt 'hoe goed' een team is? De individuele overall rating van alle spelers bij elkaar opgeteld? Dan krijg je sterrenteams met bronzen spelers op de bank (wat nu volgens mij al gebeurd, maar naar mijn mening meer als bijgeloof).

En hoe zit het dan met een speler als Ibarbo? Qua overall rating is die niet zo bijzonder maar wij weten volgens mij allemaal dat Ibarbo vaak gevaarlijker is dan bijvoorbeeld Totti, die een veel hogere rating heeft.

Daar komt nog bij dat de skill van een speler bij Fifa echt wel wat uitmaakt.Ik zie mezelf als een gemiddelde speler, misschien ietsjes beter (pendel tussen divisie 2, 3 en heel soms 1), maar ook ik wordt soms echt wel weggespeeld door mensen met zilveren squads, bijvoorbeeld in een online tournament als laatst met FUT United. Als ik tegen dat soort lui met 'gelijkwaardige' spelers moet, ben ik op voorhand kansloos.

Ik speel in seasons voornamelijk met twee squads, die ik afwissel voor fitness. Ik heb een
Belgisch/Premier League team en een Hybrid Team met voornamelijk 'topspelers'.
Qua rating is het tweede team veel beter, maar qua resultaat (en 'beast fc-achtigheid') is mijn Belgische team veel beter. Lukaku en Benteke voelen namelijk ook wat overpowered aan, Ik heb nooit gespeeld met Doumbia of Emenike, maar ik vermoed dat ze ergens vergelijkbaar aanvoelen.

Mijn (voorlopige) conclusie: de skill (ELO) mee laten wegen in de matchmaking is volgens mij dus noodzakelijk. Wat is het voordeel van het hebben van bijvoorbeeld een Robben (I wish) als je vervolgens standaard tegen iemand moet spelen die er ook één heeft?
Volgens mij kun je dan net zo goed met een middelmatig team blijven spelen. Ontwijk je mooi Ronaldo en co. Hoef je misschien ook niet meer te traden - misschien hoef je uberhaupt nauwelijks coins meer te sparen.
jarnoz schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:35:

Mijn dnf multidinges gaat niet over de 0.63 heen is dat ook een bug?
Viel me gister pas op namelijk dat hij al maanden blijft hangen...
Heb ik ook helaas. Zoals SR8 al schreef: vermoed niet dat dat gefixed wordt. Ik ga daar in ieder geval niet van uit...

[ Voor 6% gewijzigd door Garion op 19-11-2014 10:50 ]

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:25
jarnoz schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:35:
Die gifts waren tijdelijk geloof tot de 18e ;)

Mijn dnf multidinges gaat niet over de 0.63 heen is dat ook een bug?
Viel me gister pas op namelijk dat hij al maanden blijft hangen...
Dat kan ook nog idd 😁 Kon er niks over vinden toen ik erop zocht op Google. Thnx voor je reactie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
The Jackel schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:02:
[...]

Dat kan ook nog idd 😁 Kon er niks over vinden toen ik erop zocht op Google. Thnx voor je reactie !
Is een bug ja. Ik denk dat ik beter kan Googelen. :9

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Gisteren dus begonnen met Bronze tournaments met een MLS overpowered-pace team. Team kost in totaal denk ik ongeveer 10K ofzo en is echt sick sterk :) Zal 'm straks eens in Futhead zetten. Enige probleempje is wel, zoals ik al dacht, dat je soms lang moet wachten op een tegenstander (PS4).

Ga nu ook een Silver team maken, based on Spaanse competitie. Het Silver Tournament heeft wel meer tegenstanders namelijk (al kun je natuurlijk ook met een Bronze team meedoen...).

[ Voor 24% gewijzigd door Maichel op 19-11-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Volgens mij word er niet alleen gematched op basis van skill van de gebruiker maar ook op competitie van de squad. Heb je een BPL squad kom je vaak tegen BPL teams, heb je een serie A team, speel je veel tegen serie A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
kun je ergens zien hoeveel mensen er in welke competitie zitten?
bijvoorbeeld
div 1 4000
div 2 9000 etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
bartburg schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:06:
kun je ergens zien hoeveel mensen er in welke competitie zitten?
bijvoorbeeld
div 1 4000
div 2 9000 etc..
Bij FIFA14 wel, maar dat was ook gewoon bij Seasons. Bij UT niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-10 08:19
Ik ga stoppen met fifa op de pc en ga over op fifa op de xbox one.
Iemand interesse in mijn coins? P.m. me aub.

het gaat trouwens om 200k+

Edit:
Ik heb iemand gevonden graag geen pm meer

[ Voor 26% gewijzigd door jovael op 19-11-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
jovael schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:12:
Ik ga stoppen met fifa op de pc en ga over op fifa op de xbox one.
Iemand interesse in mijn coins? P.m. me aub.

het gaat trouwens om 200k+
Geen idee of dit mag hier >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Laatst online: 19-10 08:19
Ik verkoop niks he, ik zoek alleen iemand die er nog plezier aan kan beleven.

[ Voor 41% gewijzigd door jovael op 19-11-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Zijn er nog mensen die FUT op PS4 spelen , ik wil graag friendly , id : rdamorange

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-10 08:09
DJkim schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:02:
Zijn er nog mensen die FUT op PS4 spelen , ik wil graag friendly , id : rdamorange
IamNice denk ik wel.... tenzij je beter bent dan hem

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJkim schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:02:
Ik wil wel friendly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 11:33
wauzer schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:04:
[...]

:P
Mooi zeg!
Van mij kan hij wel winnen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
IAmNice schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:40:
[...]

Main team is
IF Higuain - Tevez
Martens
Strootman - Hernanes
Rossi
Radu - Barzagli - Chielini - Konko
Handanovic.
Anders team is Doumbia Emenike Musa en de rest doet er niet echt toe.
Zijn avg teams en het ene moment moet ik tegen supersterren en ander moment non rare gold team.
Ik snap sowieso niet hoe mensen na 2 weken ofzo al een super dure team hebben. Ze moeten of heel coins hebben kunnen kopen(EA doet daar blijkbaar niet genoeg aan, want ik ken zat mensen die niet worden gestraft hiervoor) of FiFA points gekocht. Dat is mijn grootste complain. Ik snap dat er naar ELO wordt gekeken, maar niet naar de teams blijkbaar. Als je van dezelfde niveau bent en iemand anders heeft een aanzienlijk beter team dan is het vaak onmogelijk om van ze te winnen. Er zijn meer mensen met een avg team zoals die van mij op mijn niveau. Match mij daar tegen dan 9 van de 10 keer. En niet 9 van de 10 tegen teams met een speler al duurder dan mijn hele team.
De bugs van FIFA, tja blijkbaar moet je daar mee kunnen leven.
Games die niet tellen, games die buggen, dnf bugs, connection indicator die niet klopt.
Ik wil FIFA best verkopen, maar hoe doe je dat? Via Origin?
Wel raar, Bruno als CAM ;) Dan kan je beter Dries nemen : 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

ben altijd tussen 21:00-23:00 online

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:29
Ik moet eerlijk zeggen dat ik klaar ben met fifa. Ik ben een gemiddelde speler en zit zo rond divisie 3 en 4.

Ik ben alleen een beetje klaar dat het minder om het voetbal gaat, maar met name om een sterke en snelle voorhoede. Ik dacht van het weekend nog ik ga zelf een Pacewhore team maken, maar ik haal daar geen plezier uit.Ik ben helaas niet goed genoeg om dergelijke teams tegenstand te bieden en raak meer gefrustreerd dan ik plezier uit de game haal.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-10 00:53
JapieTalent schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:19:
[...]

Het wil er niet in bij je he? Je word ook gematched op niveau: op niveau van de speler wel te verstaan. En of diegene dan speelt met Michiel Kramer in de spits of Messi doet geen reet ter zake.

Wel is de kans dat je in de hogere regionen betere teams tegenkomt groter: betere spelers winnen meer dus hebben meer coins dus kunnen betere spelers kopen etc..
Wat zeg je nou? Ik weet het niet hoor, maar het maakt zeker wel uit of iemand Kramer of Messi heeft. Dat boeit zeker wel. http://www.futhead.com/15...iel-kramer/compare/14-86/
Het is waar dat als je hoger komt je betere teams tegen komt, maar er zijn ook zat teams die rond het niveau 10-20k zitten of rating 80. Ik zei dus: Ik wil gematcht worden tegen teams van gelijke niveau en spelers van gelijke niveau. Dit is toch eerlijk of niet dan? Als je tegen iemand van hetzelfde niveau speelt, maar die heeft betere spelers dan is het toch niet meer eerlijk? Kansen die er bij jou misschien net niet/net wel ingaan zullen bij hem een hogere % kans hebben om erin te gaan. Ik vind Handanovic een goeie keeper, maar als mijn tegenstander een 90 diving 90 reflex de Gea heeft dan heb ik het toch aanzienlijk moeilijker.
Dus gewoon op team niveau en game niveau. Zat mensen spelen FIFA in Division 1 met een team van rond de 100k dus het zou toch makkelijk voor EA zijn om mij tegen hun te matchen. De mensen met ziek dure teams moeten dan maar wat langer wachten op een game.
Garion schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:39:
[...]

Ik ben bang dat wij allemaal wel eens tegen zo'n verschrikkelijk team hebben gespeeld ;) . Ibarbo, Emenike, Martins, Musa, Doumbia - ik zucht altijd even als ik tegen dat soort spelers moet.

Hoort er bij: zeker voor de prijs van dat soort spelers, bieden ze prima rendement. Ergens vind ik het zeker wel jammer: op bepaalde posities, zoals in je centrale verdediging, moet je bijna wel snelheid hebben om dit soort veel voorkomende 'beast fc' spelers bij te houden. RIP Mertesacker :P

[...]

Vind ik een lastige discussie. Ik geloof dat ik matchmaking op basis van skill (resultaten in het verleden) leuker vind dan alleen (of meer) op basis van de kwaliteit van het team.

Ergens heb je wel gelijk en is het inderdaad leuker als je tegen gelijkwaardige spelers speelt, maar ik denk niet dat het werkt. Wat bepaalt dan uberhaupt 'hoe goed' een team is? De individuele overall rating van alle spelers bij elkaar opgeteld? Dan krijg je sterrenteams met bronzen spelers op de bank (wat nu volgens mij al gebeurd, maar naar mijn mening meer als bijgeloof).

En hoe zit het dan met een speler als Ibarbo? Qua overall rating is die niet zo bijzonder maar wij weten volgens mij allemaal dat Ibarbo vaak gevaarlijker is dan bijvoorbeeld Totti, die een veel hogere rating heeft.

Daar komt nog bij dat de skill van een speler bij Fifa echt wel wat uitmaakt.Ik zie mezelf als een gemiddelde speler, misschien ietsjes beter (pendel tussen divisie 2, 3 en heel soms 1), maar ook ik wordt soms echt wel weggespeeld door mensen met zilveren squads, bijvoorbeeld in een online tournament als laatst met FUT United. Als ik tegen dat soort lui met 'gelijkwaardige' spelers moet, ben ik op voorhand kansloos.

Ik speel in seasons voornamelijk met twee squads, die ik afwissel voor fitness. Ik heb een
Belgisch/Premier League team en een Hybrid Team met voornamelijk 'topspelers'.
Qua rating is het tweede team veel beter, maar qua resultaat (en 'beast fc-achtigheid') is mijn Belgische team veel beter. Lukaku en Benteke voelen namelijk ook wat overpowered aan, Ik heb nooit gespeeld met Doumbia of Emenike, maar ik vermoed dat ze ergens vergelijkbaar aanvoelen.

Mijn (voorlopige) conclusie: de skill (ELO) mee laten wegen in de matchmaking is volgens mij dus noodzakelijk. Wat is het voordeel van het hebben van bijvoorbeeld een Robben (I wish) als je vervolgens standaard tegen iemand moet spelen die er ook één heeft?
Volgens mij kun je dan net zo goed met een middelmatig team blijven spelen. Ontwijk je mooi Ronaldo en co. Hoef je misschien ook niet meer te traden - misschien hoef je uberhaupt nauwelijks coins meer te sparen.

[...]

Heb ik ook helaas. Zoals SR8 al schreef: vermoed niet dat dat gefixed wordt. Ik ga daar in ieder geval niet van uit...
Ik zeg dus nog een keer. Matchmaking op basis van skill en team niveau. Is toch veel leuker voor iedereen?
Ibarbo idd veel waardevoller dan Totti. Dat is omdat iedereen op FIFA niet realitisch wil passen, maar gewoon lekker snel rondspelen, counteren en dribbelen. Pace helpt daar enorm bij.
Ik wil niet zeggen dat FIFA niet realistisch is, maar dat passen, tiki-taka, dat gedoe gebeurt niet door een avg player.
wauzer schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:04:
[...]

Ik heb inmiddels al 10x gezegd dat ik PC speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
steefje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:11:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik klaar ben met fifa. Ik ben een gemiddelde speler en zit zo rond divisie 3 en 4.

Ik ben alleen een beetje klaar dat het minder om het voetbal gaat, maar met name om een sterke en snelle voorhoede. Ik dacht van het weekend nog ik ga zelf een Pacewhore team maken, maar ik haal daar geen plezier uit.Ik ben helaas niet goed genoeg om dergelijke teams tegenstand te bieden en raak meer gefrustreerd dan ik plezier uit de game haal.
Is er niet ergens te vinden waar de gemiddelde speler in zit? Als in de meeste % van de mensen zit in Division X. Het is best objectief wie gemiddeld is.

Trouwens ik ben benieuwd of het zo is dat ik word gematched met mensen die met een controller of keyboard spelen. Ik speel nog keyboard en weet dat je wel een aanzienlijk voordeel hebt met een controller. Zouden toch zat mensen met keyboard op PC spelen of kopen mensen allemaal een controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
IAmNice schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:25:
[...]

Is er niet ergens te vinden waar de gemiddelde speler in zit? Als in de meeste % van de mensen zit in Division X. Het is best objectief wie gemiddeld is.

Trouwens ik ben benieuwd of het zo is dat ik word gematched met mensen die met een controller of keyboard spelen. Ik speel nog keyboard en weet dat je wel een aanzienlijk voordeel hebt met een controller. Zouden toch zat mensen met keyboard op PC spelen of kopen mensen allemaal een controller?
Waarom speel je nog met keyboard eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-10 16:26

rSNNN

Titel ondertitel

Waarom speel je uberhaupt nog eigenlijk?

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik zou eigenlijk een controller kopen, maar het is er nog niet van gekomen. Ik ben het wel gewend en het is niet zo erg als ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
IAmNice schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:40:
Ik zou eigenlijk een controller kopen, maar het is er nog niet van gekomen. Ik ben het wel gewend en het is niet zo erg als ik dacht.
Koop een Xbox 360 controller voor drie tientjes. Doe ik ook en speelt 100x fijner dan met een keyboard. Nadeel is wel dat een controller makkelijker te gooien is dan een keyboard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
chengbondkwok schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:47:
[...]
Nadeel is wel dat een controller makkelijker te gooien is dan een keyboard :+
_/-\o_

Herkenbaar...helaas |:( (Damn you wireless apparaten! }) )

[ Voor 6% gewijzigd door EricNL op 19-11-2014 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

EricNL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:08:
[...]

_/-\o_

Herkenbaar...helaas |:( (Damn you wireless apparaten! }) )
Ik moet toegeven dat ik ook al een keer terug heb gemoeten naar de winkel; "Ja, hij doet het opeens niet meer. Weet ook niet wat er gebeurt is... O-) "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-10 09:14
IAmNice schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:20:
[...]

Wat zeg je nou? Ik weet het niet hoor, maar het maakt zeker wel uit of iemand Kramer of Messi heeft. Dat boeit zeker wel. http://www.futhead.com/15...iel-kramer/compare/14-86/
Het is waar dat als je hoger komt je betere teams tegen komt, maar er zijn ook zat teams die rond het niveau 10-20k zitten of rating 80. Ik zei dus: Ik wil gematcht worden tegen teams van gelijke niveau en spelers van gelijke niveau. Dit is toch eerlijk of niet dan? Als je tegen iemand van hetzelfde niveau speelt, maar die heeft betere spelers dan is het toch niet meer eerlijk? Kansen die er bij jou misschien net niet/net wel ingaan zullen bij hem een hogere % kans hebben om erin te gaan. Ik vind Handanovic een goeie keeper, maar als mijn tegenstander een 90 diving 90 reflex de Gea heeft dan heb ik het toch aanzienlijk moeilijker.
Dus gewoon op team niveau en game niveau. Zat mensen spelen FIFA in Division 1 met een team van rond de 100k dus het zou toch makkelijk voor EA zijn om mij tegen hun te matchen. De mensen met ziek dure teams moeten dan maar wat langer wachten op een game.
Als je had gelezen had je het geweten, het was immers duidelijk genoeg. Als je op basis van ELO wordt gematched (of dit werkelijk gebeurd weet ik niet, maar lijkt me aannemelijk) heeft het team dat je vervolgens gebruikt 0,0 invloed. Maar aangezien je het blijkbaar niet wil of kunt snappen (you choose), vind ik het wel prima. Ga geen tijd en energie meer in je steken, enige weerwoord dat we kunnen verwachten is een nieuwe stortvloed aan whine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Lees is dan wat ik zeg. Ik wil tegen mensen van zelfde elo en team spelen. Dat heb ik toch al 3x achter elkaar gezegd. Ik zeg toch alleen dat EA dat moet veranderen. Dat maakt alles eerlijker.

[ Voor 7% gewijzigd door IAmNice op 19-11-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:43:
Lees is dan wat ik zeg. Ik wil tegen mensen van zelfde elo en team spelen. Dat heb ik toch al 3x achter elkaar gezegd. Ik zeg toch alleen dat EA dat moet veranderen. Dat maakt alles eerlijker.
Dan heb je er toch NOOIT voordeel van als je meer Coins hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10 20:50
Beste IamZeur (of best dagboek…..)

Als je je wilt meten met mensen van hetzelfde niveau EN team ga dan aub online seasons spelen maar geen Ultimate Team. Het hele idee van Ultimate Team is (naar mijn bescheiden mening) dat je een team samenstelt van spelers waarmee jij graag wil spelen! Het idee is dus juist dat je gaat toewerken naar CR7, Messi Of SIF Robben. Dat jij het niet leuk vindt dat je gematcht wordt tegen een team met deze toppers is vervelend voor je maar juist het hele idee van EA!

Tip: Online seasons wordt je net als in UT qua ELO aan elkaar gematcht. Hiernaast telt de teamrating mee. Ga eens kijken of dat je beter bevalt.

Edit: jij stelt zeker ook voor dat clubs in het echt net zo sterk moeten zijn omdat het anders niet eerlijk is.

[ Voor 9% gewijzigd door Riemer op 19-11-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik heb afgelopen week niet gespeeld, speel net twee potjes en vind dat het heel anders speelt. Is er een patch geweest die ik heb gemist? Weet niet of het positief of negatief is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Nu online
bbblije schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:20:
Ik heb afgelopen week niet gespeeld, speel net twee potjes en vind dat het heel anders speelt. Is er een patch geweest die ik heb gemist? Weet niet of het positief of negatief is...
Hahahaha, ik had gisteravond voor het eerst sinds weken (al die stomme assignments) weer gespeeld. 6 wedstrijden, 5 gewonnen, 1 gelijk :P Ik weet in ieder geval dat de kick-off glitch nog niet gefixed is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik wil ook wel eens wat. Daarnaast denk ik niet dat EA hier op Tweakers de topics afstruint om te zoeken naar wat jij wil. Als je suggesties hebt kan je ze beter rechtstreeks bij hen melden, al geef ik je voor bovenstaande weinig kans van slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10 16:21
steefje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:11:

Same here. Spel is totaal niet gebalanceerd en wordt continue gelinkt aan laggers waardoor de hele snelheid bij mij uit het spel gaat en de ander tikkie takkie door mij heen balt. Zwaar frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Laatst online: 16-10 11:24

zTz

ik word zo tering vaak gedisconnect, wtf is dat dan?? Echt wat een kut spel en kut servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle bovenstaande klachten niet.. Behalve dat die factor op 0,63 blijft steken. Misschien eigen internet even checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

zTz schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:27:
ik word zo tering vaak gedisconnect, wtf is dat dan?? Echt wat een kut spel en kut servers
Het spel is niet kut, want we blijven spelen.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
bbblije schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:25:
[...]

Het spel is niet kut, want we blijven spelen.
inderdaad, uiteindelijk speelt iedereen nog die geklaagd heeft (uitzonderingen daar gelaten) dus het valt ook wel mee. Vaak hebben we het qua gameplay natuurlijk ook wel een beetje aan ons zelf te danken. Ik heb zelf ook vaak dat ik denk ik stop met dit klote spel als ik weer voorbij gepaced wordt door eminike, doumbia, remy Gervinho etc. etc., vaak bestuurd door gasten die er geen reet van kunnen maar wel winnen door dit soort pace spelers. Maarja uiteindelijk is timing alles. Als je juist timed wordt je niet voorbij gelopen door deze gasten en ja dat is moeilijk.

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Dat overkwam ons gisteren een aantal keer he dat voorbij gelopen worden door gasten die er niets van kunnen, maar toch weer gehandhaafd in de 1e divisie van de coop competitie ;)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Arwintju schreef op donderdag 20 november 2014 @ 01:26:
[...]

inderdaad, uiteindelijk speelt iedereen nog die geklaagd heeft (uitzonderingen daar gelaten) dus het valt ook wel mee. Vaak hebben we het qua gameplay natuurlijk ook wel een beetje aan ons zelf te danken. Ik heb zelf ook vaak dat ik denk ik stop met dit klote spel als ik weer voorbij gepaced wordt door eminike, doumbia, remy Gervinho etc. etc., vaak bestuurd door gasten die er geen reet van kunnen maar wel winnen door dit soort pace spelers. Maarja uiteindelijk is timing alles. Als je juist timed wordt je niet voorbij gelopen door deze gasten en ja dat is moeilijk.
Moeilijkste in het spel, snelle dribbels onderscheppen. Maar dat is toch wel realistisch. Het blijft alleen klote als Doumbia, Musa, Sterling etc zo de 16 in rennen.

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
Is het weer zeikuurtje?

• Jaap.
Nou, ik ben klaar voor de kerst. Zoals enkele weken geleden aangekondigd heb ik alles behalve mijn Nederlandse budget team hoog in de markt gezet, tezamen met enkele IF spelers die ik relatief goedkoop op heb kunnen pikken. Inmiddels is op Courtois na, alles verkocht en heb ik niet de verwachte 2 mil. binnen weten te harken, maar liefst 3,3. Geduld wordt zeker beloond want ik heb op letterlijk alle spelers behalve Fabregas winst weten te maken ten aanzien van mijn aankoopprijs.

Nu maar eens puzzelen wat ik steaks voor team wil gaan verzamelen, de keuze is reuze in ieder geval.

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-10 17:05
Ik heb ongeveer een vergelijkbaar team als IAmNice (geen tevez naast higuain, maar de goedkopere lavezzi). Tot nu toe ben ik in één ruk van divisie 10 naar 2 gegaan met 7 keer kampioenschap. Het is best te doen tegen super teams, gewoon goed verdedigen (ik speel met 2 CMD's Gladiators). Als ik hoor dat jij in divisie 1 zit en je speelt met toetsenbord (handicap), dan denk ik dat met een controller, veel van je problemen verholpen zullen worden.

Ik heb overigens ook de DNF van 0.63, kan geen tegenstander vinden in de volgende ronde van het bronze toernooi op de pc, krijg alleen maar kut kaarten in mijn gold packs, weinig coins en ondanks al dit geklaag, vaak genoeg leuke potjes.

Wat ik doe ter afwisseling is een paar games online met mijn A-Team en dan offline tegen de CPU seasons met een team van spelers die ik 'gratis' in pakjes krijg. Op > world class krijg je leuke games tegen de CPU.

• chengbondkwok
  • Nu online
Freshnub schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:30:
Wat ik doe ter afwisseling is een paar games online met mijn A-Team en dan offline tegen de CPU seasons met een team van spelers die ik 'gratis' in pakjes krijg. Op > world class krijg je leuke games tegen de CPU.
Dit. Ik speel nog steeds met mijn NL squad (Wijnaldum (ST) en Sneijder (CAM) zijn écht geweldig) online divisions, en als ze 80 Fitness hebben, dan speel ik met de niet verkoopbare spelers die je aan het begin kreeg offline seasons. Maak je optimaal gebruik van alle spelers én je krijgt er ook nog eens coins voor.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:40
http://gyazo.com/92b139552f4e796268ac36286796cd26

Wat vinden jullie hiervan? LM niet genoeg voor reus.

• Bananendoos
  • Laatst online: 30-09 19:27
IF Herrmann dan? Aubameyang op 5 chem is niet alles.

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

• llovesoccerx7
Bananendoos schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:07:
[...]

IF Herrmann dan? Aubameyang op 5 chem is niet alles.
7chem :)

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
En Shaqiri een RM maar links benig en ook Bayern zoals de rest van die kant.

• llovesoccerx7
homernt schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:14:
En Shaqiri een RM maar links benig en ook Bayern zoals de rest van die kant.
Die LM kan ik nog even aan maar wat vinden jullie van het algemene team?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ribery zou kunnen, ook van Bayern en speelt wel op links.

• Riemer
llovesoccerx7 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:16:
[...]

Die LM kan ik nog even aan maar wat vinden jullie van het algemene team?
beetje sweaty. Is die onuoha (of zo) nou echt zo goed?

• llovesoccerx7
dutchgio schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:17:
Ribery zou kunnen, ook van Bayern en speelt wel op links.
Als ik reus niet kan betalen waarom wel ribery xD..Maar in het algemeen mensen

• dutchgio
  • Nu online
Lijkt me wel dat Ribery goedkoper is? ;)
En de rest van je team is ook niet bepaald goedkoop dus ja.

• llovesoccerx7
dutchgio schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:31:
Lijkt me wel dat Ribery goedkoper is? ;)
En de rest van je team is ook niet bepaald goedkoop dus ja.
Reus is 200k en Ribery 300k. ;)

Maar nog steeds over het algemeen wat vinden jullie ervan?

• EricNL
Bij deze mijn team:

http://www.futhead.com/15/squads/9292471/

1. Ja ik zuig in trading/economie :P
2. Vind deze opstelling erg fijn spelen

Wat vinden jullie er van? Ik heb ook nog een Gundogan, maar die gozer heeft zo weinig stamina dat die vanaf minuut 60 niet meer vooruit te branden is.

Ik denk dat m'n eerst volgende aankoop Benatia gaat worden. Die is gelukkig niet heel erg duur.

[ Voor 14% gewijzigd door EricNL op 20-11-2014 14:48 ]

Verwijderd

Iemand nog goeie trading methods met 300K?

• bartburg
http://www.futhead.com/15/squads/9297904/
dit team ga ik vanavond uitproberen

• Anonymous_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 19:00
Verkopen van games hoort in V&A

[ Voor 68% gewijzigd door BM op 20-11-2014 16:33 ]

• Maichel
EricNL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:47:
Bij deze mijn team:

http://www.futhead.com/15/squads/9292471/

1. Ja ik zuig in trading/economie :P
2. Vind deze opstelling erg fijn spelen

Wat vinden jullie er van? Ik heb ook nog een Gundogan, maar die gozer heeft zo weinig stamina dat die vanaf minuut 60 niet meer vooruit te branden is.

Ik denk dat m'n eerst volgende aankoop Benatia gaat worden. Die is gelukkig niet heel erg duur.
Benatia is super!

• RonaldMeer
  • Laatst online: 01-10 19:27
Iemand tips? Budget zo'n 80k

http://www.futhead.com/15/squads/9319687/

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:29
Ik heb ene Rodrigues ipv negrado. Die scoort bij mij aan de lopende band. Kost ook nauwelijks was

PSN ID Binloading_nl

• RonaldMeer
  • Laatst online: 01-10 19:27
Okee, volgende om voor te sparen :)

Heb nu Benzema gekocht, kijken hoe hij speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
Ah ja, manager en loyaliteit zeker?
IF Herrmann lijkt me wel een beest, zijn normale kaart is al geweldig

Wat vinden jullie van mn BPL-begin team:
http://www.futhead.com/15/squads/9390580/

De Nederlanders komen nog van mn NL team en Januzaj komt uit een pakje en had geen zin hem al te vervangen :P

[ Voor 28% gewijzigd door Bananendoos op 21-11-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Bananendoos schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:09:
[...]

Ah ja, manager en loyaliteit zeker?
IF Herrmann lijkt me wel een beest, zijn normale kaart is al geweldig

Wat vinden jullie van mn BPL-begin team:
http://www.futhead.com/15/squads/9390580/

De Nederlanders komen nog van mn NL team en Januzaj komt uit een pakje en had geen zin hem al te vervangen :P
lukaku is een beest zal je wel merken ik zou ross barkley aan het team toevoegen op middenveld die speelt zooooo lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik heb IF Welbeck gekocht en met Lewandowski er naast. HEERLIJK!!!
Welbeck speelt echt geniaal.

Gerrard is ook een legend :) Gisteren vrije trap erin geknalt vanaf 36meter 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door llovesoccerx7 op 21-11-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Voor diegene die twitch kijken en van FIFA streams houden is
Castro toch echt 1 van mijn favorieten check hieronder hoe hij een sif robben uit een pakje haalt

https://www.youtube.com/watch?v=g3BqtHUnW_E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
bartburg schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:49:
Voor diegene die twitch kijken en van FIFA streams houden is
Castro toch echt 1 van mijn favorieten check hieronder hoe hij een sif robben uit een pakje haalt

https://www.youtube.com/watch?v=g3BqtHUnW_E
Ik zat toen met mn moeder ff mn cijfers door te kijken en toen trok hij hem net, schrok me dood xD
bartburg schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:08:
[...]

lukaku is een beest zal je wel merken ik zou ross barkley aan het team toevoegen op middenveld die speelt zooooo lekker
Geloof ik graag maar paulinho en fer zien er overal zo goed uit <3
Had trouwens howard in goal gezet ipv krul, hij speelt lekker man. Alleen januzaj valt me een beetje tegen, moet even kijken voor wie ik hem vervang. En lukaku en benteke spelen bij verdediging iets te defensief maar is goed mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Mannen, wat vinden jullie m.b.t. CB (Bundesliga team):

1. Boateng. 85 Rating, kost bijna 40k
2. Benatia. 84 Rating, kost 6k

Benatia heeft 2 pace minder, maar meer defense (+5) en meer physical (+2).
Ik heb daarnaast al van verschillende mensen gehoord dat Benatia erg fijn speelt.

Of ik zie iets over het hoofd, maar Benatia is toch gewoon beter dan?

Benatia heeft alleen High/High workrates.
Boateng Mid/Mid.

Vinden jullie dat je dat erg goed merkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
EricNL schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:58:

Ik heb daarnaast al van verschillende mensen gehoord dat Benatia erg fijn speelt.

Boateng Mid/Mid.

Heb alleen met Benatia gespeeld, die is erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
EricNL schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:58:

Boateng Mid/Mid.

Ik kan je Sokratis ook aanraden, heeft Mid/Mid, erg goedkoop en bere sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
StaafM schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:22:
[...]

Ik kan je Sokratis ook aanraden, heeft Mid/Mid, erg goedkoop en bere sterk!
Ja Sokratis heb ik al als andere CB. Nog niet mee gespeeld, want heb hem gisteravond pas gekocht.
Dit is m'n huidige team: http://www.futhead.com/15/squads/9292471/

Ik heb in m'n club nog Jordi Alba en David Silva zitten die ik eventueel kan/wil verkopen. Van de opbrengst zou ik dan Boateng kunnen kopen, maar Benatia lijkt me zelfs beter, en dat bespaart me bijna 35k. Dus ik denk dat ik Silva en Alba maar hou voor de toekomst, en gewoon voor Benatia ga.

Volgende doel: Pisczek (RB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Laatst online: 18-10 09:21
EricNL schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:34:
[...]

Ja Sokratis heb ik al als andere CB. Nog niet mee gespeeld, want heb hem gisteravond pas gekocht.
Dit is m'n huidige team: http://www.futhead.com/15/squads/9292471/

Ik heb in m'n club nog Jordi Alba en David Silva zitten die ik eventueel kan/wil verkopen. Van de opbrengst zou ik dan Boateng kunnen kopen, maar Benatia lijkt me zelfs beter, en dat bespaart me bijna 35k. Dus ik denk dat ik Silva en Alba maar hou voor de toekomst, en gewoon voor Benatia ga.

Volgende doel: Pisczek (RB).
Ik weet niet hoe lekker je met Sam speelt, maar ik zweer bij Shaqiri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht ben ik een van de weinige, maar ik zit nu ongeveer 95% van mijn club te verkopen voordat de TOTY market crash gaat gebeuren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.futhead.com/15/squads/9509893/
speelt lekker dit team waar kan ik volgens jullie me nog versterken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 16:04:
Wellicht ben ik een van de weinige, maar ik zit nu ongeveer 95% van mijn club te verkopen voordat de TOTY market crash gaat gebeuren! :)
Heb ik al gedaan :) Zit nu te puzzelen welk team ik straks wil gaan maken, maar dat valt nog niet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-10 18:56
hebben hier meer mensen het probleem dat de punten er niet bij worden geteld?
ik heb nu 3 wedstrijden gewonnen en heb maar 3 punten.

Dit is mijn team nu:
http://www.futhead.com/15/squads/9570631/
vooral dat aanvals- duo/trio is zo fijn.

En ik heb nu nog weinig zin om spelers te verkopen voor de crash:P,
worden de IF spelers ook veel goedkoper of valt dat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik heb eens zitten puzzelen en denk aan het onderstaande elftal:

http://www.futhead.com/15/squads/9574096/

Hopelijk wordt alles inderdaad een en ander goedkoper, volgens de huidige markt zou ik helaas een a anderhalf miljoen te kort komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Laatst online: 18-10 09:21
pruimman schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:11:
hebben hier meer mensen het probleem dat de punten er niet bij worden geteld?
ik heb nu 3 wedstrijden gewonnen en heb maar 3 punten.

Dit is mijn team nu:
http://www.futhead.com/15/squads/9570631/
vooral dat aanvals- duo/trio is zo fijn.

En ik heb nu nog weinig zin om spelers te verkopen voor de crash:P,
worden de IF spelers ook veel goedkoper of valt dat mee?
xbox? dan ja. dat puntenprobleem is al langer dan een maand gaande maar ze hebben het nog steeds niet gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
JapieTalent schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:32:

Hopelijk wordt alles inderdaad een en ander goedkoper, volgens de huidige markt zou ik helaas een a anderhalf miljoen te kort komen :(
1totw robben uit een pakje halen dan kun je dit team kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10 16:21
Zo vermoeiend. Wordt continue gelinkt aan oostblok figuren met bijbehorende dramatische lag. Hoe moeilijk kan het zijn om mij gewoon te linken aan NL/DE/BE spelers? Fail EA.

Nu weer wat moois. Tegenstander dikke lag aan het veroorzaken. En ja hoor, verbreekt de verbinding en ik krijg de strafpunten. Fail Fifa.

[ Voor 28% gewijzigd door nuker op 23-11-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Nu online
JapieTalent schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:32:

Iets langer doorsparen / hopen op een flinke crash en dan voor dit gaan:
http://www.futhead.com/15/squads/9730027/

(Kan alleen maar dromen van zo'n team :'( :'( :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Weer een nieuw team gebouwd: https://www.easports.com/...howoffId=dalLnwq5nLASq:pc

Vond m'n vorige team verdedigend nogal ruk :+.
Nog niet mee gespeeld, ben benieuwd.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
speel nu met yaya toure als Cam! Wow, wat een allrounder! Heerlijk hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Laatst online: 14-10-2024
Heb nu dit team staan:

http://www.futhead.com/15/squads/9769003/

Zit alleen nog een beetje met de RB positie. Kan niemand vinden die goed past qua Chem. Had eerst ipv Fabregas/Mata, Willian/Schurle. In die opstelling kan ik Alves daar kwijt. Maar nu lijkt er geen alternatief te zijn voor Rafael.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
chengbondkwok schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:28:
[...]

Iets langer doorsparen / hopen op een flinke crash en dan voor dit gaan:
http://www.futhead.com/15/squads/9730027/

(Kan alleen maar dromen van zo'n team :'( :'( :'( )
Nou ik weet dat Messi zo'n beetje het ultieme doel is voor menig FUT speler, maar ik vond 'm echt niet fijn spelen in de wedstrijden dat ik 'm mocht lenen. Benzema daarentegen beviel me wel meteen goed en ik heb vannacht Suarez voor een relatief zacht prijsje op de kop weten te tikken: mijn spitsenduo is compleet! Wat een allrounder: sterk, snel, wendbaar en een goed schot. Denk dat ik toch voor eerder genoemde elftal ga en van daaruit ga aanpassen if nescessary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daboytim schreef op zondag 23 november 2014 @ 21:11:
Heb nu dit team staan:

http://www.futhead.com/15/squads/9769003/

Zit alleen nog een beetje met de RB positie. Kan niemand vinden die goed past qua Chem. Had eerst ipv Fabregas/Mata, Willian/Schurle. In die opstelling kan ik Alves daar kwijt. Maar nu lijkt er geen alternatief te zijn voor Rafael.
Wissel Diego Costa en Remy om. Dan kun je een Psg rechtsback neerzetten, IF Aurier bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of als je veel coins hebt, Aurier linken met Yaya Toure, gezien de nationaliteit van deze twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
Mijn packluck deze fifa is echt niet normaal!
de afgelopen 3 weken: Neuer, Toure, Aguero, Di Maria, 2 x IF (discard waarde helaas), Kompany,
op moment van typen: Ozil uit m'n wekelijkse pack hahah!

[ Voor 17% gewijzigd door StaafM op 24-11-2014 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

StaafM schreef op maandag 24 november 2014 @ 02:53:
Mijn packluck deze fifa is echt niet normaal!
de afgelopen 3 weken: Neuer, Toure, Aguero, Di Maria, 2 x IF (discard waarde helaas), Kompany,
op moment van typen: Ozil uit m'n wekelijkse pack hahah!
Toch raar hoe geluk in elkaar zit. Ik heb wekelijks een een gold training kaart of discard speler te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Ik heb nu nog 150k en ik ga maar al m'n coins in een team steken.
Was eerst van plan om een stuk of 3 teams te bouwen van allemaal onder de 50k (voor fitness en voor de afwisseling), maar ik denk dat ik beter gewoon 1 team voor fitness kan hebben en of twee andere waar ik al m'n coins in ga steken.

Dus ik ben nu van plan om een van deze team te gaan bouwen, waarschijnlijk de eerste omdat ik liever niet met maar een spits speel (heb nu ook een 4-5-1 met oa Emenike, De Jong, Sneijder en Strootman), wat kan ik het beste doen en moet ik nog iets veranderen?
Spelers op de bank wil ik ook gaan kopen en dan kijken welke combinaties het lekkerste spelen.

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/258d3d35f8fa89963c5ae7fa324366ac.png

Optie 2:

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/ec5abc04dc3ec65b848ba4dcedad12bb.png

Hier zou een andere spits nog mogelijk zijn.

E: zie net dat Touré al duurder is dan de rest van m'n team, foutje :+.

[ Voor 4% gewijzigd door Remcom00 op 24-11-2014 11:28 ]

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Hey mensen,

Ik zag dat er de laatste tijd vrijwel iederen dag een Happy Hour geweest is (http://www.ultimateteam.co.uk/category/happy-hour/). Is dat ergens te zien ofzo wanneer deze zijn?

Naderhand natuurlijk wel, maar ik was benieuwd is dat deze week ook nog ergens is/komt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Is Jovetic een echt goeie spits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Maichel schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:50:
Hey mensen,

Ik zag dat er de laatste tijd vrijwel iederen dag een Happy Hour geweest is (http://www.ultimateteam.co.uk/category/happy-hour/). Is dat ergens te zien ofzo wanneer deze zijn?

Naderhand natuurlijk wel, maar ik was benieuwd is dat deze week ook nog ergens is/komt ofzo.
Ik volg hen op twitter @EASPORTSFIFA

Ze tweeten altijd hun HH vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Nu online
Ja, qua prijs/kwaliteit zeker aan te raden. Helemaal in combinatie met een snelle behendige spits is jovetic een goede aanvulling. Heb een tijdje met Jovetic in de spits gespeeld met aguero ernaast, was heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
Wát een scripted kut spel is het soms ook he, Jezus. Rageee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

IamNice mode alert :)

Met-je-pack-luck....

[ Voor 48% gewijzigd door Jelte,89 op 24-11-2014 22:47 ]

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Is het niet een idee om een speciaal IAmNice-en-friends topic aan te maken waar dergelijken hun beklag kunnen doen?

helemaal niet is natuurlijk nog beter...

[ Voor 20% gewijzigd door dutchgio op 24-11-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Nu online
dutchgio schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:52:
Is het niet een idee om een speciaal IAmNice-en-friends topic aan te maken waar dergelijken hun beklag kunnen doen?

helemaal niet is natuurlijk nog beter...
Nou, je mag best je beklag doen toch? Alleen niet elke dag 5 keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Laatst online: 03-10 11:02
Schurrle links en gomez in de spits. Gegarandeerd succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Mag je wel "klagen" over de leuke bugs in het spel :P?

- Van het weekend Offline Seizoen gespeeld. Ik zat in Divisie 3, en pak wel altijd de moeilijkste league.
- Eerste 5 wedstrijden 15 punten. Toen moest ik de moeilijkste wedstrijd spelen, tegen Fenerbahce op Legendary
- Ik win (welliswaar met een lucky goaltje maar goed)
- Ik krijg m'n coins, en zie het scherm dat ik 3 punten er bij krijg
- Zit ik in het hoofdmenu van FUT, zie ik dat ik 18 punten heb
- Wil ik de volgende wedstrijd gaan spelen, zie ik dat ik weer tegen Fener moet, en maar 15 punten heb
- Uiteindelijk zou ik niet de titel winnen, maar wel promoveren, maar blijkbaar heeft Fifa me 3 punten gratis erbij gegeven en werd ik toch kampioen :P

Pagina: 1 ... 32 ... 63 Laatste