Ik zou Felipe Luis inwisselen voor Clichy. Zo krijgt Toure volgens mij 9 chem en Thiago Silva houdt 9 chem.Protax schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:06:
Gisteravond uit verveling een Hybrid team gebouwd met mijn favoriete spelers:
Tevez/Aguero/Pogba/Vidal/Toure
Daar achter was het lastig, al denk ik dat het nu prima staat (het speelt heerlijk!):
http://www.futhead.com/15/squads/8784430/
Zien jullie verbeterpunten?
En dit is mijn eerste hybrid team, dus vroeg ik me ook af, wat jullie met wissels doen?
Zorgen jullie dat je wissels ook voor een goede chemistry zorgen?
Link tussen Clichy en Silva wordt dan rood.Riemer schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:28:
[...]
Ik zou Felipe Luis inwisselen voor Clichy. Zo krijgt Toure volgens mij 9 chem en Thiago Silva houdt 9 chem.
Twijfel nog over de keeper en rechtsback, zie jij daar nog andere opties?
En wat zou jij als wissels gebruiken, de rest van mijn BPL team staat nu te koop.
Verwijderd
Link tussen Clichy en Silva wordt dan rood.
En wat zou jij als wissels gebruiken, de rest van mijn BPL team staat nu te koop.
[/quote]
Ondanks de rode link houd thiago Silva wel 9 chem, en door de verandering komt toure ook ook op 9 chem. Over de RB en GK, als ik Lichtsteiner IF zijn stats bekijk lijkt het me echt een beest! Sirigu heb ik zelf gehad en vond het een erg goede keeper. Ik zou je verdediging zo houden, alleen dan clichy voor filipe.
[/quote]
Ondanks de rode link houd thiago Silva wel 9 chem, en door de verandering komt toure ook ook op 9 chem. Over de RB en GK, als ik Lichtsteiner IF zijn stats bekijk lijkt het me echt een beest! Sirigu heb ik zelf gehad en vond het een erg goede keeper. Ik zou je verdediging zo houden, alleen dan clichy voor filipe.
Ok thanks, ga ik dat proberen.Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:55:
Link tussen Clichy en Silva wordt dan rood.
[/quote]
Zit dan alleen nog met me wissels... Moet ik dan ook een goede chemistry behouden of maakt dat niet zoveel uit?
edit: probleem opgelost
[ Voor 90% gewijzigd door Drossie op 16-11-2014 13:41 . Reden: probleem opgelost ]
Hoe komt het steeds dat spelers een schouderduw uitvoeren zonder overtreding. Ik speelde tegen iemand die constant elke keer mijn tevez en higuain om beukte. Spelers met 80+ strength. Mijn verdediging ook. Elke keer dat ik de bal wil pakken slaat zijn speler zo met de hand om zich heen en duwt mijn verdediger weg. Barzagli en Chielini zijn toch niet de minste...
Ik ben echt done met dit spel.
http://gyazo.com/27890491558dfe7a4c5e50e67c338cde
FINALE TOURNAMENT.
Tegenstander loopt hier vast in de 46 ste minuuut. Ik stond 1-2 achter. Hij liep gewoon de hele tijd tegen de buitenkant en er gebeurt niks 44 min lang.
DAAR GING WEER EEN TOURNAMENT.
FINALE TOURNAMENT.
Tegenstander loopt hier vast in de 46 ste minuuut. Ik stond 1-2 achter. Hij liep gewoon de hele tijd tegen de buitenkant en er gebeurt niks 44 min lang.
Voor wissels is chem niet zo heel belangrijk. Zo lang je bijv. een spits op dezelfde positie wisselt komt het goed. Voor wat betreft red links maakt het ook niet uit. Zolang je speler geen lagere chem heeft is een rode link geen drama.Protax schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:58:
[...]
Ok thanks, ga ik dat proberen.
Zit dan alleen nog met me wissels... Moet ik dan ook een goede chemistry behouden of maakt dat niet zoveel uit?
Beste IamZeur,IAmNice schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:00:
Ik ben echt done met dit spel.
FINALE TOURNAMENT.
Fijn dat je done bent met het spel. Je constante gezeur heeft er bij ons (mag ik namens meer spreken?) al voor gezorgd dat wij ongeveer 4 weken geleden al 'done' met jou waren. Ik ben blij dat we voortaan je gezanik hier niet meer hoeven aanhoren aangezien je besloten hebt om te stoppen met FUT.
kan je deze squad aanraden: http://www.futhead.com/15/squads/8822806/Protax schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:06:
Gisteravond uit verveling een Hybrid team gebouwd met mijn favoriete spelers:
Tevez/Aguero/Pogba/Vidal/Toure
Daar achter was het lastig, al denk ik dat het nu prima staat (het speelt heerlijk!):
Zien jullie verbeterpunten?
En dit is mijn eerste hybrid team, dus vroeg ik me ook af, wat jullie met wissels doen?
Zorgen jullie dat je wissels ook voor een goede chemistry zorgen?
Ok, nou dit team speelt echter super!Riemer schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:16:
[...]
Voor wissels is chem niet zo heel belangrijk. Zo lang je bijv. een spits op dezelfde positie wisselt komt het goed. Voor wat betreft red links maakt het ook niet uit. Zolang je speler geen lagere chem heeft is een rode link geen drama.
Op jullie advies Clichy erin gezet, en ik heb direct dat huidige toernooi op professional niveau gewonnen.
Dat wilde echt niet lukken met mijn BPL team.
Mochten jullie voor de rest nog tips hebben, omtrent mijn team/wissels dan hoor ik dit graag
Je kan dit spel toch niet fatsoenlijk spelen als 20% van je games vol met slechte fouten en bugs zitten. Ik heb games verloren nadat de tegenstander quit, niet gepromote ondanks dat ik de titel win, penalties weggegeven zonder een knop in te drukken, gematched worden met spelers die 500x mijn team zijn en dan volgende game met een full silver team te worden gematched, tournaments bugs, het spel niet kunnen spelen door een andere bug en die bug die ik net zei. Dan heb ik het nog niet over die verdomde keepers.Riemer schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:18:
[...]
Beste IamZeur,
Fijn dat je done bent met het spel. Je constante gezeur heeft er bij ons (mag ik namens meer spreken?) al voor gezorgd dat wij ongeveer 4 weken geleden al 'done' met jou waren. Ik ben blij dat we voortaan je gezanik hier niet meer hoeven aanhoren aangezien je besloten hebt om te stoppen met FUT.
Het kan toch niet zo zijn dat EA een spel gewoon released die slechter is dan die van vorige jaar. Zijn problemen die soms al jaren erin zitten en dat ze gewoon geen aandacht aan besteden.
Wat vinden jullie een van de beter LW in LIGA BBVA? Geen Neymar en dat soort spelers te duur.
Griezmannllovesoccerx7 schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:12:
Wat vinden jullie een van de beter LW in LIGA BBVA? Geen Neymar en dat soort spelers te duur.
en toch blijf je het spelen. Dus, of stop met spelen, of stop met zeuren, irritant mannetje. iedereen hier kotst je uit door je gejank en heeft dat al meerdere malen kenbaar gemaakt. je it in divisie 1, jank niet. iedereen van ons heeft met rare dingen te maken in game..DEAL WITH IT, of verkoop het spel als je er niet tegenkunt. Het idee van het spel is om een zo goed mogelijk team samen te stellen en als jij dan een tegenstander tegenkomt die een beter team dan jij heeft begin je te janken..IAmNice schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:29:
[...]
Je kan dit spel toch niet fatsoenlijk spelen als 20% van je games vol met slechte fouten en bugs zitten. Ik heb games verloren nadat de tegenstander quit, niet gepromote ondanks dat ik de titel win, penalties weggegeven zonder een knop in te drukken, gematched worden met spelers die 500x mijn team zijn en dan volgende game met een full silver team te worden gematched, tournaments bugs, het spel niet kunnen spelen door een andere bug en die bug die ik net zei. Dan heb ik het nog niet over die verdomde keepers.
Het kan toch niet zo zijn dat EA een spel gewoon released die slechter is dan die van vorige jaar. Zijn problemen die soms al jaren erin zitten en dat ze gewoon geen aandacht aan besteden.
Idd blij dat je stopt zou ik ook doen als de hele wereld kan spelen en ze net bij jou allerlei bugs er in stoppen om jou te fucken....
Hoe gaan jullie de blauwe packs af? Ik heb er nog geen enkele geopend, maar die 50K all rare player packs branden!
Verwijderd
Koop 2x IF Lichtsteiner ipv een 50k pack! Betere investering, tenzij je heel erg veel pack luck hebt..
Op de pc liggen de prijzen wat hoger. Voor 50k kan je er maar 1 kopen, alles onder de 30k wordt overboden.Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:21:
Koop 2x IF Lichtsteiner ipv een 50k pack! Betere investering, tenzij je heel erg veel pack luck hebt..
Waarom zou deze speler zo veel kunnen stijgen dan?
IAmNice, wat is jouw team? Ben ik even benieuwd naar, na al je gezeik
Bedenk je alle pace whores in fifa die in 1 team zitten
Ik ben nu naar aanleiding van jouw bevindingen met ongeveer dezelfde spelers een team aan het bouwen maar heb absoluut niet genoeg meer voor Aguiro ook heb ik van wat IF spelers de gewonen kaart moeten nemen, Higuain heb ik nu ipv Aguiro dat leek me tenminste de beste keuze. Ben benieuwd hoe dit gaat werken en wat jullie van beide opstellingen vinden.Protax schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:27:
[...]
Ok, nou dit team speelt echter super!
Op jullie advies Clichy erin gezet, en ik heb direct dat huidige toernooi op professional niveau gewonnen.
Dat wilde echt niet lukken met mijn BPL team.
Mochten jullie voor de rest nog tips hebben, omtrent mijn team/wissels dan hoor ik dit graag
http://www.futhead.com/15/squads/8909893/
Clichy is er al ingezet ipv Luis maar kon dat niet meer aanpassen op futhead

http://www.futhead.com/15/squads/8910145/
Zou hier eigenlijk liever David Silva ipv remy zetten maar van remy kan ik wel een CAM maken maar van David Silva niet

Eventuele opmerkingen zijn welkom,heb nu nog 40k op de bank dus veel geld om te investeren is er niet meer
Reserves o.a: David Silva, Navas, Ramires, Fernandinho
[ Voor 11% gewijzigd door Scavy op 17-11-2014 04:46 ]
En hoe vindt je het spelen?
Misschien is het slimmer, dat wanneer je niet genoeg centjes hebt voor Aguero aan de linkerkant voor Chelsea spelers te gaan.
Clichy vind ik persoonlijk de zwakste schakel maar het gaat prima.
Dus in jou geval:
Luis -- Ramires/Oscar/Matic/Fabregas -- Costa/Remy
Beste is dan denk ik:
Luis -- Ramires/Oscar -- Remy
Aangezien Luis en Ramires/Oscar dan met elkaar linken, en Remy met Pogba.
En dan gaan sparen voor Aguero
Succes!
Ik moet er vanmiddag nog eens wat potjes mee spelen maar heb nu de linkerkant zo:
Clichy - Toure - Jovetic
Zou het zonde vinden om Touré er niet in te hebben staan, die koste wel een aardige zak duiten
Clichy - Toure - Jovetic
Zou het zonde vinden om Touré er niet in te hebben staan, die koste wel een aardige zak duiten
Ja, ik heb het zelfde.Scavy schreef op maandag 17 november 2014 @ 06:33:
Ik moet er vanmiddag nog eens wat potjes mee spelen maar heb nu de linkerkant zo:
Clichy - Toure - Jovetic
Daarom staat Clichy er nu in, maar ben er superblij mee.
Begin met dit team/formatie eindelijk wat te winnen (maar goed, beschouw mezelf nog steeds als een noob )
[ Voor 5% gewijzigd door Protax op 17-11-2014 06:36 ]
Ik sta nu in de 5e divisie maar ben vanuit de 3e zo 2 divisies gezakt en heb nu de grootste moeite om wedstrijden te winnen en het loopt gewoon niet, ik hoop dat het met één van mijn nieuwe teams nu weer wat beter gaat 
Aguiro en eigenlijk ook nog Di Maria staan iig bovenaan mijn verlanglijstje dus heb nog wat te doen.
Aguiro en eigenlijk ook nog Di Maria staan iig bovenaan mijn verlanglijstje dus heb nog wat te doen.
Di Maria heb ik nu op de bank zitten.Scavy schreef op maandag 17 november 2014 @ 06:44:
Ik sta nu in de 5e divisie maar ben vanuit de 3e zo 2 divisies gezakt en heb nu de grootste moeite om wedstrijden te winnen en het loopt gewoon niet, ik hoop dat het met één van mijn nieuwe teams nu weer wat beter gaat
Pogba is echt gruwelijk met zijn longshots, maar misschien ga ik toch voor Di Maria op 10 en laat ik Pogba een linie zakken.
Alleen klopt er dan niets meer van mijn chemistry.
Toch de knoop doorgehakt en twee 50K packs open gemaakt, Vidal en Benzema maken dat ik quitte speel.
Hier 1tje opengemaakt,
10x 750 coins en 2x 1500, uitschieters waren Ivanovic en Hart...
10x 750 coins en 2x 1500, uitschieters waren Ivanovic en Hart...
Revive the guild!
Bijna heel mijn team inmiddels verkocht. Sergio Ramos met 70k winst en Bale met 120k winst:)
Zodra het toty uit is koop ik denk ik voor de gehele 2 miljoen pakketjes:)
Tot die tijd vermaak ik me wel even met cod aw en GTA:)
verkoop van FIFA coins is niet toegestaan
Zodra het toty uit is koop ik denk ik voor de gehele 2 miljoen pakketjes:)
Tot die tijd vermaak ik me wel even met cod aw en GTA:)
verkoop van FIFA coins is niet toegestaan
[ Voor 20% gewijzigd door BM op 17-11-2014 13:40 ]
Ook maar een poging gewaagd aan die 50k pakjes, helaas maar 2 beschikbaar.
Suarez en iniesta waren de uitschieters.
Lol, dat is gelijk bingo met Suarez... Ik kreeg alleen crapIlias1991 schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:59:
Hier ook crap,zal nooit meer eentje kopen 😆.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hier ook alleen crap als ik alles bin zou verkopen zou t 8400 bij elkaar opleveren. Beste speler was Depay zegt genoeg over me pack volgens mij
Toenet tegen een manchester team gespeeld en 4-3 gewonnen,die gast had alle spelers pff.Duur teampje,maar jovetic heeft er gehakt van gemaakt wat een speler.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Het blijft toch geluk hebben! Suarez is wel een mooie pull! Flinke winst op te maken!Ilias1991 schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:59:
Nu met Suarez in the pocket, straks hopelijk verkocht. Kan ik weer wat spelers gaan kopen.
Heb op dit moment een Engelse team, heeft iemand nog verbeter suggesties?
https://www.easports.com/...owoffId=bUln5BkrnLABr:ps3
Alvast bedankt!
Heb op dit moment een Engelse team, heeft iemand nog verbeter suggesties?
https://www.easports.com/...owoffId=bUln5BkrnLABr:ps3
Alvast bedankt!
Ben aan het sparen voor dit team heb muller al veel hyperlinks lijkt me mooi team om mee te starten / spelen wat is jullie mening?
http://www.futhead.com/15/squads/8937289/
Hyperlinks maken ingame niets uit. Als je spelers 9/10 chem hebben mogen ze ook gele of rode links hebben.bartburg schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:23:
Ben aan het sparen voor dit team heb muller al veel hyperlinks lijkt me mooi team om mee te starten / spelen wat is jullie mening?
Of dit team online goed mee kan durf ik niet te zeggen. Ik zou in ieder geval andere centrale verdedigers nemen. Met name Javi Martinez vind ik te traag. Als CDM was hij vorig jaar een beest maar voor deze plek zou ik je een snellere man aanraden.
Ik zie nog regelmatig hier de vraag langs komen: "Hoe kan hij nu een team hebben met Ronaldo, Messi, Neymar en Bale?". Laat ik daar antwoord op geven.
Dat kan middels één van de volgende methodes:
1. Een autobuyer / autobidder programmeren. Publieke autobuyer's zijn zowat uitgestorven, door maatregelen EA.
2. Coins kopen (die komen van de autobuyers en glitchers af). Op dit moment betaal je ca. 8 a 9 euro per 100k. Dit is ook lager geweest. B.v. ca 5 euro.
3. Misbruik maken van een glitch. Sommige hebben een gemodificeerde xbox360, en de beschikking over een glitch waarmee je uit de dunne lucht coins kan creëren. Vaak als de prijzen op de coins sites omlaag gaan, betekent dit dat er een glitch actief is.
4. Iemand trekt een IF ronaldo of IF messi, echter hoogst onwaarschijnlijk ;-)
1. Een autobuyer / autobidder programmeren. Publieke autobuyer's zijn zowat uitgestorven, door maatregelen EA.
2. Coins kopen (die komen van de autobuyers en glitchers af). Op dit moment betaal je ca. 8 a 9 euro per 100k. Dit is ook lager geweest. B.v. ca 5 euro.
3. Misbruik maken van een glitch. Sommige hebben een gemodificeerde xbox360, en de beschikking over een glitch waarmee je uit de dunne lucht coins kan creëren. Vaak als de prijzen op de coins sites omlaag gaan, betekent dit dat er een glitch actief is.
Ik vind Gundogan niet zo lekker spelen, had meer met Gotze. Verder is Boateng toch wel een vereiste als CB. LM sparen voor Schurrle, Herrmann of Reus. Waar iedereen op Pace speelt, speel jij met dit team wss op bal bezit, waar ik wel respect voor heb!bartburg schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:23:
Of door gewoon normaal te handelen hoorKontI schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:42:
Ik zie nog regelmatig hier de vraag langs komen: "Hoe kan hij nu een team hebben met Ronaldo, Messi, Neymar en Bale?". Laat ik daar antwoord op geven.
Niet dat ik t heb, maar tis echt wel mogelijk
PSN: Wauzer010
Of net als ik in begin wat echt geld investeren door aankoop fifa Punten! En daarna te handelen. Je kunt evht miljoenen bij elkaar traden!KontI schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:42:
Zo ik zit eindelijk in divisie 1 met FUT! heeft wat bloed zweet en vooral tranen (en een controller) gekost. Gebruik gemaakt van mijn PL en BBVA teams waar ik nu zeer tevreden over ben.
Het kan altijd beter natuurlijk maar hier zijn ze:
BBVA: http://www.futhead.com/15/squads/7405912/
PL: http://www.futhead.com/15/squads/7406512/
Ik had eerst falcao voor de spits positie in mijn PL squad maar deze viel me behoorlijk tegen. Kreeg hem niet aan het voetballen (gekocht voor 49K verkocht voor 65K). Daarom nu jovetic met als back-up remy. Ik wil hier uiteindelijk rooney of v persie nog proberen. Voor de rest behoorlijk tevreden met beide teams. Die xavi speelt ook behoorlijk lekker ondanks zijn lage pace.
Het kan altijd beter natuurlijk maar hier zijn ze:
BBVA: http://www.futhead.com/15/squads/7405912/
PL: http://www.futhead.com/15/squads/7406512/
Ik had eerst falcao voor de spits positie in mijn PL squad maar deze viel me behoorlijk tegen. Kreeg hem niet aan het voetballen (gekocht voor 49K verkocht voor 65K). Daarom nu jovetic met als back-up remy. Ik wil hier uiteindelijk rooney of v persie nog proberen. Voor de rest behoorlijk tevreden met beide teams. Die xavi speelt ook behoorlijk lekker ondanks zijn lage pace.
Mwaa je hebt gedeeltelijk gelijk. Handelen kan in theorie, maar dan moet je:wauzer schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:46:
[...]
Of door gewoon normaal te handelen hoor
Niet dat ik t heb, maar tis echt wel mogelijk
Een behoorlijk startkapitaal hebben en een hoop tijd investeren. En dan nog, handel je niet zomaar "miljoenen" bij elkaar, wellicht een enkele uitzondering daar gelaten.
Zie antwoord Riemer.. Zeker toen fifa net uit was kon je veel geld verdienen.KontI schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:50:
[...]
Mwaa je hebt gedeeltelijk gelijk. Handelen kan in theorie, maar dan moet je:
Een behoorlijk startkapitaal hebben en een hoop tijd investeren. En dan nog, handel je niet zomaar "miljoenen" bij elkaar, wellicht een enkele uitzondering daar gelaten.
En geld maakt geld he.. Soms een beetje geluk hebben, maar t is echt wel te doen hoor
PSN: Wauzer010
Verwijderd
Ik ben bezig met het maken van een team maar ik zit een beetje vast ik wil een team met chemestery 100 en de maximum prijs is €300 000 kunnen jullie me verder helpen bij het maken van men team?
In de spits wil ik een redelijk snelle en een stevige.
En in de verdediging moeten ze toch ook ca. 70 snelheid hebben.
dit heb ik tot nu toe maar heb geen goeie teamgeest dus ben op zoek naar veranderingen http://www.futhead.com/15/squads/8953507/
dit heb ik tot nu toe maar heb geen goeie teamgeest dus ben op zoek naar veranderingen http://www.futhead.com/15/squads/8953507/
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2014 16:35 ]
Puzzel de puzzel, mogelijkheid. Om dit redelijk te krijgen moet je wel het een en ander veranderen. Maar je duurste spelers blijven.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:23:
Ik ben bezig met het maken van een team maar ik zit een beetje vast ik wil een team met chemestery 100 en de maximum prijs is €300 000 kunnen jullie me verder helpen bij het maken van men team?
1. http://www.futhead.com/15/squads/8962936/
2. http://www.futhead.com/15/squads/8968897/
[ Voor 12% gewijzigd door bbblije op 17-11-2014 18:07 ]
Heeft iemand een oplossing voor traag passen? Iedere bal die ik geef gaat en traag en de speler loopt niet naar de bal. Is inmiddels iets structureels geworden. Had ik in lagere divisies geen last van. Nu elke wedstrijd stroperig en spelers die zeer traag naar de bal lopen waardoor het spel steeds vertraagt. En aan mijn spelers ligt het niet. Cavani in de spits is zo traag als maar kan zijn. Sneijder CAM verliest iedere bal omdat hij fysiek te kort komt. Lucas zou snelheid moeten hebben maar dribbelt als een slak. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Denk dat ik mn hele team eens ga verkopen en opnieuw ga beginnen. Dit is totaal frustrerend. Heb sinds divisie 6 geen leuk potje meer gespeeld.
[ Voor 38% gewijzigd door nuker op 17-11-2014 20:09 ]
Speel je online of tegen CPU? Welk platform speel je op? Wellicht is er iemand die je als vriend kan toevoegen en een keer een game kan spelen om te zien waar het aan ligt. Zo vanaf de bank kan ik het niet zien. Heb er zelf geen last van althans. Met name het passen vind ik in 15 een stuk sneller gaan dan in 14. Je kunt, als je het wilt vanuit stand hele veld over passen als een soort pingpong.nuker schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:43:
Heeft iemand een oplossing voor traag passen? Iedere bal die ik geef gaat en traag en de speler loopt niet naar de bal. Is inmiddels iets structureels geworden. Had ik in lagere divisies geen last van. Nu elke wedstrijd stroperig en spelers die zeer traag naar de bal lopen waardoor het spel steeds vertraagt. En aan mijn spelers ligt het niet. Cavani in de spits is zo traag als maar kan zijn. Sneijder CAM verliest iedere bal omdat hij fysiek te kort komt. Lucas zou snelheid moeten hebben maar dribbelt als een slak. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Denk dat ik mn hele team eens ga verkopen en opnieuw ga beginnen. Dit is totaal frustrerend. Heb sinds divisie 6 geen leuk potje meer gespeeld.
Ja precies. Dat kon ik eerst ook maar sinds divisie 6 niet meer. Alles gaat traag. Ik speel online op pc. Nu zal het vast te maken hebben met de tegenstander dat die beter is geworden, maar uit stand passen gaat niet en ben binnen no time de bal kwijt. Meest irritante vind ik nog dat spelers niet naar de bal lopen en de bal zeer traag doorspelen. Ik ga het eens in een offline wedstrijd testen.Riemer schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:26:
[...]
Speel je online of tegen CPU? Welk platform speel je op? Wellicht is er iemand die je als vriend kan toevoegen en een keer een game kan spelen om te zien waar het aan ligt. Zo vanaf de bank kan ik het niet zien. Heb er zelf geen last van althans. Met name het passen vind ik in 15 een stuk sneller gaan dan in 14. Je kunt, als je het wilt vanuit stand hele veld over passen als een soort pingpong.
update: Net online gespeeld in seasons met Arsenal ook in divisie 6. En zie daar. Nu wel "tikkie-takkie" en na 60min 4-0 voor waarna de tegenstander disconnect. Wellicht toch mijn team niet goed genoeg (wel 5 sterren). Wat overigens wel vreemd zou zijn met spelers als Matuidi, Canavi, Ibarbo, Gervinho, Luca, David Luiz etc.....

[ Voor 20% gewijzigd door nuker op 17-11-2014 20:44 ]
Verwijderd
het is niet 100%men ding, maar kan dit http://www.futhead.com/15/squads/8995282/ of http://www.futhead.com/15/squads/8997820/ met het aanstel van de juiste trainer of max. 3 wissels chem. 100 worden?bbblije schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:27:
[...]
Puzzel de puzzel, mogelijkheid. Om dit redelijk te krijgen moet je wel het een en ander veranderen. Maar je duurste spelers blijven.
1. http://www.futhead.com/15/squads/8962936/
2. http://www.futhead.com/15/squads/8968897/
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2014 21:06 ]
Heb het toch maar eens geprobeerd met de zijkant Luis/ Ramires/ Remy, direct alles gewonnen en 1 gelijk spel en kampioen van de 5e divisie dus de weg naar boven is ingezet.Protax schreef op maandag 17 november 2014 @ 06:27:
[...]
En hoe vindt je het spelen?
Misschien is het slimmer, dat wanneer je niet genoeg centjes hebt voor Aguero aan de linkerkant voor Chelsea spelers te gaan.
Clichy vind ik persoonlijk de zwakste schakel maar het gaat prima.
Dus in jou geval:
Luis -- Ramires/Oscar/Matic/Fabregas -- Costa/Remy
Beste is dan denk ik:
Luis -- Ramires/Oscar -- Remy
Aangezien Luis en Ramires/Oscar dan met elkaar linken, en Remy met Pogba.
En dan gaan sparen voor Aguero
Succes!
Overigens ook een potje met Clichy/ Touré/ Jovetic gespeeld (rode kaart Luis) en die werd wel gewonnen maar draaide toch niet zo soepel.
Eindelijk trouwens een antwoord met dit team op de pacewhores, die werden heerlijk weggetikt
Ik ga maar eens een nieuw team samenstellen. Denk dat mijn oude team totaal niet in balans waren. Ik ga nu voor Wilshere en Cazorla in de as. Nog adviezen? Heb max 30K te besteden.
http://www.futhead.com/15/squads/9002953/ Ik zou hier op mikken.nuker schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:06:
Ik ga maar eens een nieuw team samenstellen. Denk dat mijn oude team totaal niet in balans waren. Ik ga nu voor Wilshere en Cazorla in de as. Nog adviezen? Heb max 30K te besteden.
Ja maar je blijft met spelers dan op 7-8 chem hangen. Beetje zonde als het beter kan! Remy speelt beter/gelijk aan Ibarbo! De hybrids die je hier probeert te maken zijn "moeilijk". Kijk hier eens naar http://www.fifauteam.com/...rid-squad-high-chemistry/Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:52:
[...]
het is niet 100%men ding, maar kan dit http://www.futhead.com/15/squads/8995282/ of http://www.futhead.com/15/squads/8997820/ met het aanstel van de juiste trainer of max. 3 wissels chem. 100 worden?
Ik doe nog een poging 3. http://www.futhead.com/15/squads/9009400/
[ Voor 50% gewijzigd door bbblije op 17-11-2014 22:17 ]
Nog tips voor Bundesliga team, bij voorkeur ook Duits?
Heb nu dit:
http://www.futhead.com/15/squads/9003667/
Had zo'n 20K te besteden. Ik wou de helft daarvan aan Gundogan besteden, maar die blijkt flink gedaald te zijn in prijs en heb ik voor 4700 weten te kopen.
Is de bedoeling om wat meer richting spelers als Gundogan te gaan, die toch net van een niveau'tje hoger zijn maar ook niet meteen de hoofdprijs kosten.
Heb nu dit:
Had zo'n 20K te besteden. Ik wou de helft daarvan aan Gundogan besteden, maar die blijkt flink gedaald te zijn in prijs en heb ik voor 4700 weten te kopen.
Is de bedoeling om wat meer richting spelers als Gundogan te gaan, die toch net van een niveau'tje hoger zijn maar ook niet meteen de hoofdprijs kosten.
[ Voor 22% gewijzigd door dutchgio op 17-11-2014 21:47 ]
Sowieso Kevin-Prince Boateng halen. Echt een beest op het middenveld! Moet het verder allemaal Duits zijn? Dit is een betaalbaar team dat naar eigen zeggen lekker speelt! http://www.futhead.com/15/squads/9011950/ Ik had alleen Boateng ipv Howedes, en Immobile ipv Kiesling. Gustavo moet je alleen wel mee geven dat hij op eigen helft blijft, want anders vind je hem rond de 16 met z'n 58 shooting.dutchgio schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:45:
Heb nu dit:
[ Voor 21% gewijzigd door bbblije op 17-11-2014 22:41 ]
aah fifa, zo ken ik je weer.
compleet weggespeeld door een bronze mls team, met oduro ofzoiets die er 5 in schiet..
mijn reus en bale raken enkel de paal..
wat een spel soms
*iamnice modus uit*
compleet weggespeeld door een bronze mls team, met oduro ofzoiets die er 5 in schiet..
mijn reus en bale raken enkel de paal..
wat een spel soms
*iamnice modus uit*
Verwijderd
Die ligt me al beter maar het valt me op dat de Fransen een goed team hebben dus zal ik dit maar eens uitproberen zie je hier nog kleine veranderingen in?bbblije schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:36:
[...]
Ja maar je blijft met spelers dan op 7-8 chem hangen. Beetje zonde als het beter kan! Remy speelt beter/gelijk aan Ibarbo! De hybrids die je hier probeert te maken zijn "moeilijk". Kijk hier eens naar http://www.fifauteam.com/...rid-squad-high-chemistry/
Ik doe nog een poging 3. http://www.futhead.com/15/squads/9009400/
http://www.futhead.com/15/squads/9037633/
Lord Nicklas Bendtner waarschijnlijk in de totw deze week lol wie wil hem niet
Die zal ik zeker halen. Mis nog wel een wat bepalende speler op het middenveld.bbblije schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:48:
[...]
Sowieso Kevin-Prince Boateng halen. Echt een beest op het middenveld! Moet het verder allemaal Duits zijn? Dit is een betaalbaar team dat naar eigen zeggen lekker speelt! http://www.futhead.com/15/squads/9011950/ Ik had alleen Boateng ipv Howedes, en Immobile ipv Kiesling. Gustavo moet je alleen wel mee geven dat hij op eigen helft blijft, want anders vind je hem rond de 16 met z'n 58 shooting.
Duits hoeft niet per se, daar stap ik maar weer vanaf
Heb wel al Benatia opgepikt. Een paar dagen terug handelde ik daarin en verkocht m voor 7300, nu gekocht voor 4600 inclusief teamgeeststijl. Prijzen zijn aardig gedaald...
Alleen Gotze wordt me te duur denk ik, dat is nog niet haalbaar.
Ramos is heerlijk als spits, Daarnaast zou ik Mkhitaryan halen voor de CAM, aangezien je van de Duitsers afstapt. Achterin misschien nog Subotic.dutchgio schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:31:
[...]
Die zal ik zeker halen. Mis nog wel een wat bepalende speler op het middenveld.
Duits hoeft niet per se, daar stap ik maar weer vanaf. Heb dan alleen nog een spits nodig uit de Bundesliga. Ramos wellicht.
Heb wel al Benatia opgepikt. Een paar dagen terug handelde ik daarin en verkocht m voor 7300, nu gekocht voor 4600 inclusief teamgeeststijl. Prijzen zijn aardig gedaald...
Alleen Gotze wordt me te duur denk ik, dat is nog niet haalbaar.
Ik heb momenteel dit team staan:
http://www.futhead.com/15/squads/9043735/
Speelt opzich wel lekker. Denk dat ik fernandinho voor de CM ga halen, iemand die hem heeft en zo ja wat vind je ervan?
Speelt opzich wel lekker. Denk dat ik fernandinho voor de CM ga halen, iemand die hem heeft en zo ja wat vind je ervan?
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Huntelaar! Als je met trage spitsen overweg kunt.dutchgio schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:45:
Heb nu dit:
Ramos er eventueel naast voor de rushes.
Edit:
Laat maar dacht dat je bundesliga wilde
[ Voor 4% gewijzigd door jarnoz op 18-11-2014 11:13 ]
Verwijderd
Hoe bevalt de 4-5-1 formatie? Goede resultaten online? Ik zou voor Toure gaan als CM, heel erg goed all round, en vergeleken met fernandinho brengt hij fysiek een stuk meer. Persoonlijk zou ik Ramires ook boven fernandinho verkiezen, met zijn snelheid kan hij veel corrigeren.rSNNN schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:48:
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2014 11:36 ]
Heb op dit moment dit team staan:
http://www.futhead.com/15/squads/9049429/
Bevalt heel goed, alleen wil ik het een en ander achteren nog upgraden.
Suggesties?
http://www.futhead.com/15/squads/9049429/
Bevalt heel goed, alleen wil ik het een en ander achteren nog upgraden.
Suggesties?
Wil ik ook wel, maar ben begonnen met een Duits team en later meer richting Bundesliga, dan is dat qua chemistry en links wel zo handig dat ze ook Duits zijn maar op een gegeven moment zijn er geen betere spelers meer op de wereldtop na, die qua prijs onhaalbaar zijn.jarnoz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:13:
[...]
Huntelaar! Als je met trage spitsen overweg kunt.
Ramos er eventueel naast voor de rushes.
Edit:
Laat maar dacht dat je bundesliga wilde
Je kunt je beter richten op een competitie, dan heb je veel meer mogelijkheden en keuze.
Huntelaar zou kunnen, maar heb toch liever wat snellere en voetballende spitsen, omdat het ook vaak neerkomt op snelle counters. Aan een pinchhitter als Huntelaar heb je dan minder. Ramos komt er sowieso, en dan kan ik de spitsposities afwisselen met daarbij nog Immobile en KieBling.
Bevalt wel lekker, genoeg kansen en goed verdedigend.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:33:
[...]
Hoe bevalt de 4-5-1 formatie? Goede resultaten online? Ik zou voor Toure gaan als CM, heel erg goed all round, en vergeleken met fernandinho brengt hij fysiek een stuk meer. Persoonlijk zou ik Ramires ook boven fernandinho verkiezen, met zijn snelheid kan hij veel corrigeren.
Toure heb ik geen geld meer voor
Als je een verdedigende middenvelder zoekt moet je het doen, steen goed. Maar als je aanvallend speelt met je midden veld dan kan je beter uitwijken naar een Paulinho of Ramsey. Verder lijkt me Koscielny nog een sterke voor achterin.rSNNN schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:48:
Als CAM http://www.futhead.com/15/players/546/mathieu-valbuena/ of http://www.futhead.com/15/players/19488/remy-cabella/Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 07:26:
[...]
Die ligt me al beter maar het valt me op dat de Fransen een goed team hebben dus zal ik dit maar eens uitproberen zie je hier nog kleine veranderingen in?
http://www.futhead.com/15/squads/9037633/
Remy heeft Medium/Medium workrates, als spits staat hij vaak de ballen op te wachten. Lijkt me dan ook dat hij het als CAM niet ideaal doet.
Ik heb op het moment dit rondlopen; http://www.futhead.com/15/squads/9052552/
Fernando op CDM is echt spot goedkoop maar ik vind hem beter dan Ramires en/of Matic. Verder is Rooney als CAM echt geweldig met zijn H/H workrates, ball controle, visie en passes. Ik zou graag Aguero nog willen, maar dat geld heb ik helaas (nog) niet. Wellicht met de kerst
[ Voor 58% gewijzigd door bbblije op 18-11-2014 12:38 ]
Ey goeries,
Ik zat te denken om ook een "duur" Bronze team te maken en daarmee bronze-online-toernooikes te spelen. Alleen zit ik te twijfelen, zullen er wel genoeg bronze teams online zijn? Ik weet zelf niet of meer mensen dit doen, voor mn gevoel speelt 99% alleen maar met een Gold team.
Ik zat te denken om ook een "duur" Bronze team te maken en daarmee bronze-online-toernooikes te spelen. Alleen zit ik te twijfelen, zullen er wel genoeg bronze teams online zijn? Ik weet zelf niet of meer mensen dit doen, voor mn gevoel speelt 99% alleen maar met een Gold team.
PSN: Maichel
Er was laatst zo'n bronzen beker, daar was het ook erg lastig om een match te vinden, en degene die ik uiteindelijk vond had gedaan wat jij nu voorstelt; allemaal zeldzame, goede, bronzen spelers terwijl ik met de standaard bronzen spelers gekregen uit pakjes aan kwam.
Denk inderdaad dat 99% met Gold speelt.
Hmm jammer. Nou ja, heel duur was t nou ook weer niet. Je hebt wel gewoon Bronze spelers van 40/50K...sick!dutchgio schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:10:
Er was laatst zo'n bronzen beker, daar was het ook erg lastig om een match te vinden, en degene die ik uiteindelijk vond had gedaan wat jij nu voorstelt; allemaal zeldzame, goede, bronzen spelers terwijl ik met de standaard bronzen spelers gekregen uit pakjes aan kwam.
Laat maar
[ Voor 85% gewijzigd door llovesoccerx7 op 18-11-2014 15:51 ]
ben vannacht compleet weggespeeld door een bronze MLS team. Was Nergens. Spits (oduro) met 95 pace ofzo, maakte omhaals en volleys die ik zelfs tegen echte toppers niet tegen krijg.Maichel schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:21:
[...]
Hmm jammer. Nou ja, heel duur was t nou ook weer niet. Je hebt wel gewoon Bronze spelers van 40/50K...sick!
Verwijderd
Iemand ervaring met al die goeie BPL spitsen als je ze moet rangschikken hoe zouden jullie ze zetten,
Een top 5je,kzou graag eens jullie verschillende meningen zien
1. Aguero
2. Remy
3. Falcao
4. Costa
5. Benteke
Heb nu aguero en zou hem voor niks of niemand ruilen haha
2. Remy
3. Falcao
4. Costa
5. Benteke
Heb nu aguero en zou hem voor niks of niemand ruilen haha
Mijn ervaringVerwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:25:
Iemand ervaring met al die goeie BPL spitsen als je ze moet rangschikken hoe zouden jullie ze zetten,
1. Falcao
2. Diego Costa
3. Remy
4. Sturridge
de rest heb ik niet uitgeprobeerd.
1. Aguero. heeft alles
2. Costa, beest en extreem dodelijk in de 16
3. Sturridge, snel en goede afmaker
4. Falco, vergelijkbaar met Costa maar minder snel en sterk
5. Jovetic, koopje maar heel goed
Dan heb je nog Rooney, maar die komt voor mijn gevoel beter tot zijn recht op de CAM positie.
2. Costa, beest en extreem dodelijk in de 16
3. Sturridge, snel en goede afmaker
4. Falco, vergelijkbaar met Costa maar minder snel en sterk
5. Jovetic, koopje maar heel goed
Dan heb je nog Rooney, maar die komt voor mijn gevoel beter tot zijn recht op de CAM positie.
Hehe die heb ik toevallig net gekocht, ook een MLS teamStaafM schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:24:
[...]
ben vannacht compleet weggespeeld door een bronze MLS team. Was Nergens. Spits (oduro) met 95 pace ofzo, maakte omhaals en volleys die ik zelfs tegen echte toppers niet tegen krijg.
Zit er ook aan te denken om voor de grap eens een cheat team te bouwen (speel toch niet online).
Doumbia/Ibarbo/Eminike zijn te logisch, maar zijn wel heel goed
Pace/Kracht en Dribbelen moeten heel goed zijn... Vanavond maar eens wat verzinnen!
Doumbia/Ibarbo/Eminike zijn te logisch, maar zijn wel heel goed
Pace/Kracht en Dribbelen moeten heel goed zijn... Vanavond maar eens wat verzinnen!
Vergeet Musa nietProtax schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:43:
Zit er ook aan te denken om voor de grap eens een cheat team te bouwen (speel toch niet online).
Doumbia/Ibarbo/Eminike zijn te logisch, maar zijn wel heel goed![]()
Zoiets?
Gervinho - Doumbia - Hulk
Pogba - Hernanes - Melo
Clichy - Varane - Miranda - Danilo
Bravo
Goed team voor weinig
Gervinho - Doumbia - Hulk
Pogba - Hernanes - Melo
Clichy - Varane - Miranda - Danilo
Bravo
Goed team voor weinig
Heb nu dit team, speelt geniaal.
Je kan ook met Doumbia en Rondon voorin spelen of Musa op ST of CAM, maar ik vind Doumbia nogal matig spelen met dit team.
https://www.easports.com/...howoffId=dalLnwq5nLASq:pc
hoidoei
1. Sanchez IFVerwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:25:
2. Aguero
3. Costa
4. Sturridge (Prijs / kwaliteit wel heel aantrekkelijk!)
rest niet geprobeerd
Echt belachelijk. Ben erachter waar die trage zooi in fifa vandaag komt. Tegenstanders die opeens lag veroorzaken wat ervoor zorgt dat het hele spel vertraagt (alleen voor mij). Zij kunnen alles terwijl voor mij niks lukt en spelers die traag reageren. Met hetzelfde team speel ik de ene wedstrijd tikkie takkie en de andere wedstrijd stroperig zonder enige vorm van beweging. Ik ben inmiddels klaar met Fifa. Dit is zwaar frustrerend waardoor Fifa spelen totaal geen fun gehalte meer heeft.
lol.
Maar alle gekheid op een stokje. Het lijkt wel alsof de tegenstander bewust gaat laggen waardoor je geen fatsoenlijke driekhoekjes meer kunt maken en het spel zeeeeeer stroperig loopt. Ik word er soms echt moedeloos van omdat er geen lijn in te trekken is.
Ik vind budgetknaller Bony ook heerlijk spelen. Fysiek sterk, kopsterk, schiet fijn en pikt geregeld een vrije trap mee bij mij! Alleen niet supersnel dus wel afhankelijk van goede aanvoer.StaafM schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:37:
[...]
1. Sanchez IF
2. Aguero
3. Costa
4. Sturridge (Prijs / kwaliteit wel heel aantrekkelijk!)
rest niet geprobeerd
Main team isRonaldMeer schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:54:
IAmNice, wat is jouw team? Ben ik even benieuwd naar, na al je gezeik
IF Higuain - Tevez
Martens
Strootman - Hernanes
Rossi
Radu - Barzagli - Chielini - Konko
Handanovic.
Anders team is Doumbia Emenike Musa en de rest doet er niet echt toe.
Zijn avg teams en het ene moment moet ik tegen supersterren en ander moment non rare gold team.
Ik snap sowieso niet hoe mensen na 2 weken ofzo al een super dure team hebben. Ze moeten of heel coins hebben kunnen kopen(EA doet daar blijkbaar niet genoeg aan, want ik ken zat mensen die niet worden gestraft hiervoor) of FiFA points gekocht. Dat is mijn grootste complain. Ik snap dat er naar ELO wordt gekeken, maar niet naar de teams blijkbaar. Als je van dezelfde niveau bent en iemand anders heeft een aanzienlijk beter team dan is het vaak onmogelijk om van ze te winnen. Er zijn meer mensen met een avg team zoals die van mij op mijn niveau. Match mij daar tegen dan 9 van de 10 keer. En niet 9 van de 10 tegen teams met een speler al duurder dan mijn hele team.
De bugs van FIFA, tja blijkbaar moet je daar mee kunnen leven.
Games die niet tellen, games die buggen, dnf bugs, connection indicator die niet klopt.
Ik wil FIFA best verkopen, maar hoe doe je dat? Via Origin?
Dat gaat dus niet meer via de pc, of je moet je origin account er bij doen, maar dat mag geloof ik niet.
Daarnaast snap ik je gezeur niet echt: je wordt gematched op basis van ELO: wat boeit het dan of die tegenstander op dat ELO met een sterrenteam voetbalt of niet? Hij zit klaarblijkelijk op zelfde niveau. Sterker nog: als hij dat met Silvers klaarspeelt os het knapper en is hij wellicht beter dan je.
Daarnaast: je zei dat je in div 1 zat: als je daar al geen sterrenteams tegen wil komen, wanneer dan wel?
Daarnaast snap ik je gezeur niet echt: je wordt gematched op basis van ELO: wat boeit het dan of die tegenstander op dat ELO met een sterrenteam voetbalt of niet? Hij zit klaarblijkelijk op zelfde niveau. Sterker nog: als hij dat met Silvers klaarspeelt os het knapper en is hij wellicht beter dan je.
Daarnaast: je zei dat je in div 1 zat: als je daar al geen sterrenteams tegen wil komen, wanneer dan wel?
[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 19-11-2014 00:08 ]
Sinds 2 dagen krijg ik geen reward meer bij het openen van de companion app. Normaal gesproken krijg je elke dag een reward bij het openen van de app. Hebben meer mensen hier "last" van of heeft het er mee te maken dat ik FIFA 15 al een aantal dagen niet gespeeld heb op de console ?
Die gifts waren tijdelijk geloof tot de 18e 
Mijn dnf multidinges gaat niet over de 0.63 heen is dat ook een bug?
Viel me gister pas op namelijk dat hij al maanden blijft hangen...
ja heb ik ookjarnoz schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:35:
Die gifts waren tijdelijk geloof tot de 18e
Dat is een bekende bug.
En omdat het na 2 patches nog steeds zo is, ga ik er maar van uit dat ze dat ook niet meer oplossen, dan kan het alleen maar meevallen.
En omdat het na 2 patches nog steeds zo is, ga ik er maar van uit dat ze dat ook niet meer oplossen, dan kan het alleen maar meevallen.
wat is nou het beste een hybrid team of een team van 1 league welke combos gebruiken jullie atm
Dan zou t weleens kunnen dat ik tegen je 2e team heb gespeeld.......IAmNice schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:40:
[...]
Main team is
IF Higuain - Tevez
Martens
Strootman - Hernanes
Rossi
Radu - Barzagli - Chielini - Konko
Handanovic.
Anders team is Doumbia Emenike Musa en de rest doet er niet echt toe.
Zijn avg teams en het ene moment moet ik tegen supersterren en ander moment non rare gold team.
Ik snap sowieso niet hoe mensen na 2 weken ofzo al een super dure team hebben. Ze moeten of heel coins hebben kunnen kopen(EA doet daar blijkbaar niet genoeg aan, want ik ken zat mensen die niet worden gestraft hiervoor) of FiFA points gekocht. Dat is mijn grootste complain. Ik snap dat er naar ELO wordt gekeken, maar niet naar de teams blijkbaar. Als je van dezelfde niveau bent en iemand anders heeft een aanzienlijk beter team dan is het vaak onmogelijk om van ze te winnen. Er zijn meer mensen met een avg team zoals die van mij op mijn niveau. Match mij daar tegen dan 9 van de 10 keer. En niet 9 van de 10 tegen teams met een speler al duurder dan mijn hele team.
De bugs van FIFA, tja blijkbaar moet je daar mee kunnen leven.
Games die niet tellen, games die buggen, dnf bugs, connection indicator die niet klopt.
Ik wil FIFA best verkopen, maar hoe doe je dat? Via Origin?
PC?
Maar die matchmaking. He is toch zo dat er meer avg teams zijn dan super sterren teams van 1 mil+. Op mijn niveau zou het toch zo zijn dat ik vaker met avg teams wordt gematched dan die dure teams. Ik kan best wel tegen Ronaldo enzo spelen, maar het kost gewoon zo veel moeite om hem in bedwang te houden. Dat maakt het spel veel minder leuk. Ik wil gewoon op niveau en teams worden gematcht. Dat kan toch niet onmogelijk zijn. 9 van de 10 keer kom je een team tegen die veel beter is dan die van jou.
Maar die matchmaking. He is toch zo dat er meer avg teams zijn dan super sterren teams van 1 mil+. Op mijn niveau zou het toch zo zijn dat ik vaker met avg teams wordt gematched dan die dure teams. Ik kan best wel tegen Ronaldo enzo spelen, maar het kost gewoon zo veel moeite om hem in bedwang te houden. Dat maakt het spel veel minder leuk. Ik wil gewoon op niveau en teams worden gematcht. Dat kan toch niet onmogelijk zijn. 9 van de 10 keer kom je een team tegen die veel beter is dan die van jou.
Het wil er niet in bij je he? Je word ook gematched op niveau: op niveau van de speler wel te verstaan. En of diegene dan speelt met Michiel Kramer in de spits of Messi doet geen reet ter zake.IAmNice schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:04:
PC?
Wel is de kans dat je in de hogere regionen betere teams tegenkomt groter: betere spelers winnen meer dus hebben meer coins dus kunnen betere spelers kopen etc..