[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 30 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-10 09:14
Voor de wat meer ervaren handelaars onder jullie: wat is precies de tendens van de markt met de feestdagen (waarin EA vast aanbiedingen en acties gaat geven qua packs) en het aankomende TOTY?

Ik zou verwachten dat prijzen daardoor gaan dalen, doordat er meer aanbod komt, of blijkt dit in de praktijk mee te vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze gaan inderdaad gigantisch dalen. Mijn advies is dan ook om je team voor de TOTY te verkopen. En tijdens de TOTY zoveel mogelijk inkopen. De markt herstelt tot nu toe elk jaar weer na de TOTY.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:40
JapieTalent schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:11:
Voor de wat meer ervaren handelaars onder jullie: wat is precies de tendens van de markt met de feestdagen (waarin EA vast aanbiedingen en acties gaat geven qua packs) en het aankomende TOTY?

Ik zou verwachten dat prijzen daardoor gaan dalen, doordat er meer aanbod komt, of blijkt dit in de praktijk mee te vallen?
Market crash! Zo rond december begint iedereen zijn teams te verkopen. Voor kerst nog een extra daling en dan voor TOTY is het gekkenhuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Riemer schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:31:
[...]

Market crash! Zo rond december begint iedereen zijn teams te verkopen. Voor kerst nog een extra daling en dan voor TOTY is het gekkenhuis!
Dat dacht ik al, en aangezien ik de aankomende weken vrij weinig tijd tot spelen etc heb ga ik daar van weekend maar eens vast aan beginnen. Hoop toch kleine 2m op te kunnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Waarom je team verkopen?

En wat veranderd er eigenlijk met zo'n TOTY? dat zijn toch allemaal IF kaarten?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Jelte,89 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:02:
Waarom je team verkopen?

nee, TOTY kaarten :) Die zijn blauw

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Wat is het advies qua verkoop? Alles scherp in de markt gooien? Of hier mee wachten tot eind van de maand? Dus de komende dagen nog met een ruime winst proberen te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Jelte,89 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:02:
Waarom je team verkopen?

Om er nu nog goed voor te kunnen cashen en straks goedkoper terug te kunnen kopen. Of juist een ander team te maken op basis van voorkeur of juist de nieuwe TOTY kaarten.
bbblije schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:14:
Wat is het advies qua verkoop? Alles scherp in de markt gooien? Of hier mee wachten tot eind van de maand? Dus de komende dagen nog met een ruime winst proberen te verkopen?
Ik zie het denk even weekje of anderhalf aan en zet ze hoog in de markt. Wat er verkocht wordt, wordt verkocht. Lager kan je altijd gaan. Je moet alleen niet te lang wachten lijkt me: er zullen vast meer mensen dezelfde gedachtegang hebben en hun spelers tijdig te koop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Krijg je ook meer Chemistry met bijvoorbeeld een Hiddink als trainer dan bijv. met Frank de Boer als trainer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ferdi_lwd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:38:
Krijg je ook meer Chemistry met bijvoorbeeld een Hiddink als trainer dan bijv. met Frank de Boer als trainer?
Nee. Het gaat puur om leage (+1 chem) en afkomst (+1 chem). Maar van wat ik heb gelezen en gezien is dat je geen +2 chem kan krijgen van een manager, dus zelfde land en leage.
JapieTalent schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:38:
[...]

Om er nu nog goed voor te kunnen cashen en straks goedkoper terug te kunnen kopen. Of juist een ander team te maken op basis van voorkeur of juist de nieuwe TOTY kaarten.

[...]

Ik zie het denk even weekje of anderhalf aan en zet ze hoog in de markt. Wat er verkocht wordt, wordt verkocht. Lager kan je altijd gaan. Je moet alleen niet te lang wachten lijkt me: er zullen vast meer mensen dezelfde gedachtegang hebben en hun spelers tijdig te koop zetten.
De prijzen zijn nu al zo gekelderd, hoop dat ze na morgen nog wat klimmen.

[ Voor 45% gewijzigd door bbblije op 12-11-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
bbblije schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:39:
[...]

De prijzen zijn nu al zo gekelderd, hoop dat ze na morgen nog wat klimmen.
Ja klopt: ik had ook enkele Mullers aangekocht na zijn hattrick, in de hoop dat die prijs wat ging doen als hij IF wordt, maar ik mag blij zijn als ik nog quite speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JapieTalent schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:48:
[...]

Ja klopt: ik had ook enkele Mullers aangekocht na zijn hattrick, in de hoop dat die prijs wat ging doen als hij IF wordt, maar ik mag blij zijn als ik nog quite speel.
De Gundogan die maanden terug kocht voor 18k is nu nog maximaal 10k waard, en dan heb je de duurste :/

Als je ook ziet wat spelers uit Fifa 14 rond TOTY koste. Dan zijn alle grote namen maar 10-20K. Ik ben echt benieuwd wat de kerst gaat brengen!

[ Voor 15% gewijzigd door bbblije op 12-11-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
bbblije schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:50:
[...]

De Gundogan die maanden terug kocht voor 18k is nu nog maximaal 10k waard, en dan heb je de duurste :/

Als je ook ziet wat spelers uit Fifa 14 rond TOTY koste. Dan zijn alle grote namen maar 10-20K. Ik ben echt benieuwd wat de kerst gaat brengen!
En die Gundogan vind ik nog eens een waardeloze vent ook. Is na 60 minuten al nauwelijks meer vooruit te branden. Hij kan wel behoorlijk schieten, maar baal toch wel een beetje van mijn 13k die ik aan hem besteed heb. Ik ben helaas ook niet zo'n goede handelaar :P

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

EricNL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:05:
[...]

En die Gundogan vind ik nog eens een waardeloze vent ook. Is na 60 minuten al nauwelijks meer vooruit te branden. Hij kan wel behoorlijk schieten, maar baal toch wel een beetje van mijn 13k die ik aan hem besteed heb. Ik ben helaas ook niet zo'n goede handelaar :P
Hij zit al een maand in m'n trade pile :F Ik kan niets met die vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik wacht nog even tot van het weekend en dan maar eens kijken wat ik voor mijn teams nog kan vangen.
Heb ook nog een aantal IF Rondon's, een IF Dzeko, en een Jordi Alba waar niet af te komen is.

Vind het nieuwe TOTW ook niet heel bijzonder trouwens. Heb de Serie A niet echt gevolgd, maar was Tevez zo goed dat hij een SIF verdiende dan of was het bij gebrek aan beter?

[ Voor 18% gewijzigd door Jaap. op 12-11-2014 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
JapieTalent schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:08:
Ik wacht nog even tot van het weekend en dan maar eens kijken wat ik voor mijn teams nog kan vangen.
Heb ook nog een aantal IF Rondon's, een IF Dzeko, en een Jordi Alba waar niet af te komen is.

Vind het nieuwe TOTW ook niet heel bijzonder trouwens. Heb de Serie A niet echt gevolgd, maar was Tevez zo goed dat hij een SIF verdiende dan of was het bij gebrek aan beter?
Volgens mij scoorde hij 2 keer. Weet niet of hij ook nog een assist o.i.d. had maar vind het zelf ook wat overdreven.

Edit: had wel een prachtige solo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-10 00:53
http://gfycat.com/FailingParallelBichonfrise
Nou overdreven? Hij rende door de hele verdediging alsof het FIFA was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
IAmNice schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:50:
Je bent er nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
IAmNice schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:50:
Nou ja, zelfs na het zien vind ik het enigszins overdreven eigenlijk. Hij ligt al op volle snelheid en de verdedigers (nog) niet, desondanks wel knap gedaan. Maar dan nog: vs Parma.. Dat had Wijnaldum of Klaassen dus ook kunnen overkomen tegen pak 'm beet NAC of Heracles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Wat ik nou merk met met IF higuain en Tevez. Ze spelen echt als zoutzakken. Doumbia maakt normaal constant runs achter de verdediging en zit veel dichter op de verdediging waardoor er meer ruimte is. Terwijl ik in positioning zie dat Higuain 91 heeft en Doumbia maar 85. Wat is het geheim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:07
IAmNice schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:48:
Wat ik nou merk met met IF higuain en Tevez. Ze spelen echt als zoutzakken. Doumbia maakt normaal constant runs achter de verdediging en zit veel dichter op de verdediging waardoor er meer ruimte is. Terwijl ik in positioning zie dat Higuain 91 heeft en Doumbia maar 85. Wat is het geheim?
workrates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Of pace ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

bbblije schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:07:
[...]

Hij zit al een maand in m'n trade pile :F Ik kan niets met die vent.
Verkocht voor 15K, wel wat verlies! Maar het is marginaal als je ziet waar hij ook voor weg gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Allemaal hebben ze high work rates dus het zal daar toch niet aan liggen? Echt Higuain maakte vorige potje twee diepe runs tegen de zeven van Doumbia potje daarvoor. Man Doumbia scoort gewoon weer 5 goals voor mij wat een beest.

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Heb 700K te besteden voor als de market crasht..hoe kan ik dat het beste aanpakken? Wanneer stijgen over het algemeen de prijzen een beetje..eind Januari?

• Arwintju
IAmNice schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:56:
[...]

Allemaal hebben ze high work rates dus het zal daar toch niet aan liggen? Echt Higuain maakte vorige potje twee diepe runs tegen de zeven van Doumbia potje daarvoor. Man Doumbia scoort gewoon weer 5 goals voor mij wat een beest.
De workrates van higuain zijn High/High, die van Doumbia High/Med. Dit betekent dat Higuain net zo hard zn best doet met verdedigen dan met aanvallen. Higuain zal dus regelmatig terugzakken naar de verdediging om deze te helpen. Waarschijnlijk zie je ook bij gevaarlijke vrije trappen of corners dat higuain in je eigen 16 te vinden en en dat Doumbia diep staat. Hierdoor maakt Doumbia meer runs omdat hij daar meer op gefocust is. Hoop het zo en beetje uitgelegd te hebben.

Dan nog iets. Ik ben eigenlijk op zoek naar een kopsterke spits voor mijn BPL team, budget ongeveer 50K. Kan er niet echt 1 vinden namelijk.

• StaafM
Arwintju schreef op donderdag 13 november 2014 @ 01:02:
[...]

Dan nog iets. Ik ben eigenlijk op zoek naar een kopsterke spits voor mijn BPL team, budget ongeveer 50K. Kan er niet echt 1 vinden namelijk.
Falcao Met 94 heading accuracy / 93 jumping / 92 positioning? 54K

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
JapieTalent schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:48:
[...]

Ik had Müller zaterdag morgen gekocht voor 9.500 en 's avonds al weer voor 15.500 verkocht. Mooi winst in een korte tijd al heb ik hem gisteren al weer terug gekocht voor 12.750. Zeer bruikbare speler in mijn bundesliga team.

Als de prijzen gaan dalen naar het eind van het jaar dan spaar ik wel door en hoop dan Lewandowski voor een mooie prijs op te pikken.

• IAmNice
Arwintju schreef op donderdag 13 november 2014 @ 01:02:
[...]

De workrates van higuain zijn High/High, die van Doumbia High/Med. Dit betekent dat Higuain net zo hard zn best doet met verdedigen dan met aanvallen. Higuain zal dus regelmatig terugzakken naar de verdediging om deze te helpen. Waarschijnlijk zie je ook bij gevaarlijke vrije trappen of corners dat higuain in je eigen 16 te vinden en en dat Doumbia diep staat. Hierdoor maakt Doumbia meer runs omdat hij daar meer op gefocust is. Hoop het zo en beetje uitgelegd te hebben.

Higuain heeft ook high/medium workrates. Ik concludeer gewoon dat hij slecht is. Tijd om hem te verkopen.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:51
Ha gisteren werd ik tijdens een potje gebeld door mn werk. Ik heb de game niet gestopt maar gewoon laten gaan. Mijn online tegenstanders won uiteindelijk met 3-8. Grappige was dat hij ook twee pingels heeft gekregen. Terwijl ik niet eens de controle had!!!!

PSN ID Binloading_nl

• Arwintju
IAmNice schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:09:
[...]

Higuain heeft ook high/medium workrates. Ik concludeer gewoon dat hij slecht is. Tijd om hem te verkopen.
owja idd, ik zat de hele tijd bij tevez te kijken, hoe ik daar nou bij kwam. :F

• StaafM
Iemand Trading tips als je 700K te besteden hebt?

Verwijderd

StaafM schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:44:
Iemand Trading tips als je 700K te besteden hebt?
Ben zelf bezig met het zoeken naar goede methoden. Met 700K zal ik vooral in IF's investeren. Verder kun je Misschien een populaire zilvere speler price locken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2014 18:08 ]

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Taiwo is daar een goed voorbeeld van...

Makkelijk cashen met em

Revive the guild!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:49
FUT servers werken niet mee hier. Meer mensen last van? (Xbox 360)

• StaafM
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 18:06:
[...]

Ben zelf bezig met het zoeken naar goede methoden. Met 700K zal ik vooral in IF's investeren. Verder kun je Misschien een populaire zilvere speler price locken.
zullen die zoveel in prijs stijgen dan? Of bedoel je een monopoly creeren, zodat ik 'de prijs kan bepalen'?

• Riemer
Tha-PC-Legend schreef op donderdag 13 november 2014 @ 18:41:
FUT servers werken niet mee hier. Meer mensen last van? (Xbox 360)
Vandaag nog niet geprobeerd maar laatste dagen / week begint het wel erger te worden. Las net dat iemand de eerste helft met zijn BPL team speelde en na de pauze stond zijn 2e (duitse) team in het veld. Ik heb ook al paar keer gehad dat ik met mijn 1e team dacht het spel in te gaan maar met mijn 2e team op het veld kwam.

• Riemer
StaafM schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:08:
[...]

zullen die zoveel in prijs stijgen dan? Of bedoel je een monopoly creeren, zodat ik 'de prijs kan bepalen'?
Het idee is dat je de IF spelers koopt op de maandag / dinsdag dat ze nog in packs zijn. Gemiddeld bezien zijn ze dan het goedkoopst. In de weken daarna zet je ze in de verkoop en meestal kun je hier een mooie winst mee behalen. Let wel op dat de komende periode zeer wisselvallig zal zijn. December is normaal gesproken een maand waarin de prijzen alleen maar dalen.

• Tha-PC-Legend
Riemer schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:09:
[...]

Vandaag nog niet geprobeerd maar laatste dagen / week begint het wel erger te worden. Las net dat iemand de eerste helft met zijn BPL team speelde en na de pauze stond zijn 2e (duitse) team in het veld. Ik heb ook al paar keer gehad dat ik met mijn 1e team dacht het spel in te gaan maar met mijn 2e team op het veld kwam.
Ik krijg het niet werkend. Eerst was mijn team weg, en daarvoor in de plaats had het systeem aangemaakt: <Teamnaam>01
Wanneer ik deze open staat maar de helft van mijn spelers opgesteld. Ik alles wijzigen..Maar als ik dan uiteindelijk ga spelen dan zijn alle spelers weer verdwenen. Resultaat: Zwart scherm en Xbox loopt vast. Al geprobeerd om een nieuwe squad aan te maken maar dat lukt ook niet. En wanneer het wel lukt dan mikt-ie me er weer uit en maakt-ie <Teamnaam>01 weer standaard.
Hoop dat het de servers zijn en niet dat m'n team bugged is o.i.d.

• Riemer
Tha-PC-Legend schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:12:
[...]

Ik krijg het niet werkend. Eerst was mijn team weg, en daarvoor in de plaats had het systeem aangemaakt: <Teamnaam>01
Wanneer ik deze open staat maar de helft van mijn spelers opgesteld. Ik alles wijzigen..Maar als ik dan uiteindelijk ga spelen dan zijn alle spelers weer verdwenen. Resultaat: Zwart scherm en Xbox loopt vast. Al geprobeerd om een nieuwe squad aan te maken maar dat lukt ook niet. En wanneer het wel lukt dan mikt-ie me er weer uit en maakt-ie <Teamnaam>01 weer standaard.
Hoop dat het de servers zijn en niet dat m'n team bugged is o.i.d.
Ik heb laatst via de web-app al mijn teams verwijderd en opnieuw ingeladen. Dat werkte wel eventjes….

• Tha-PC-Legend
Riemer schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:14:
[...]

Ik heb laatst via de web-app al mijn teams verwijderd en opnieuw ingeladen. Dat werkte wel eventjes….
Probeerde ik ook zojuist, maar ook in de web app werden errors weergegeven. Zal zo nog 1 poging wagen en anders vind ik het wel welletjes voor vandaag. Zonde van m'n tijd ;)

Edit: Hoe verwijder je al je teams? Je actieve kun je niet verwijderen, toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 13-11-2014 19:20 ]

• Riemer
Tha-PC-Legend schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:18:
[...]

Probeerde ik ook zojuist, maar ook in de web app werden errors weergegeven. Zal zo nog 1 poging wagen en anders vind ik het wel welletjes voor vandaag. Zonde van m'n tijd ;)

Edit: Hoe verwijder je al je teams? Je actieve kun je niet verwijderen, toch?
Maak een conceptsquad aan. Dan kun je al je 'echte' teams verwijderen.

• Tha-PC-Legend
Riemer schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:22:
[...]

Maak een conceptsquad aan. Dan kun je al je 'echte' teams verwijderen.
Bij het aanmaken van een concept squad krijg ik diverse meldingen. Van unknown error tot aan This service is temporarily unavailable.
Zal het later vandaag nog eens proberen. Bedankt voor de tip.

• Riemer
Tha-PC-Legend schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:25:
[...]

Bij het aanmaken van een concept squad krijg ik diverse meldingen. Van unknown error tot aan This service is temporarily unavailable.
Zal het later vandaag nog eens proberen. Bedankt voor de tip.
Damn wat een gekloot zeg. Ben zelf nu op de one aan het gamen en nog geen problemen.

• IAmNice
Hoe zit het met die verdedigers. Ik heb zelf gezien dat ze vaak super hoog over een spits heen springen en onmogelijke ballen gewoon wegkoppen. Zoals bij een uittrap en dat je aanvaller dan probeert de bal te koppen.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

IAmNice schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:36:
Hoe zit het met die verdedigers. Ik heb zelf gezien dat ze vaak super hoog over een spits heen springen en onmogelijke ballen gewoon wegkoppen. Zoals bij een uittrap en dat je aanvaller dan probeert de bal te koppen.
?

• IAmNice
Wat?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik snap helemaal niets van je vraag of opmerking. Daarbij zet je eerst 20 pagina's vol met verwijten dat verdedigers slecht zijn en dat verdedigen onmogelijk is. Om nu met deze opmerking/vraag te komen.

• Riemer
IAmNice schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:36:
Schijnbaar was het wel mogelijk. Maar het is mij nog niet opgevallen. Ik vind juist deze fifa dat koppen weer wat minder makkelijk gaat.

• IAmNice
bbblije schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:22:
[...]

Ik snap helemaal niets van je vraag of opmerking. Daarbij zet je eerst 20 pagina's vol met verwijten dat verdedigers slecht zijn en dat verdedigen onmogelijk is. Om nu met deze opmerking/vraag te komen.
Verdedigen gaat ook best wel moeilijk met alle pace gebruikers. Het was gewoon een opmerking over die verdedigers die hoog jumpen terwijl je dat nooit ziet in de aanval of bij een voorzet bij een aanvaller.

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:53
Das in het echt toch ook wel zo, aanvallers lopen met hun rug richting de verdediger die de bal kan zien. Timing is dan voor een verdediger een stuk makkelijker om het kopduel te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Aan de hand waarvan wordt eigenlijk bepaald aan welke tegenstander je wordt gekoppeld in fifa 15?
Kwam vorig weekend met mijn Cambuur selectie (divisie 8 - speel niet zoveel) tegen Bayern München met werkelijk alle toppers. Geflatteerd verloren met 3-0. Kan me iets herinneren van fifa 13 dat je altijd wel een redelijk gelijkwaardig team als tegenstander kreeg. fifa 14 maar een paar x gespeeld, dus weet niet hoe het daarin was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Nog meer mensen hier aan het handelen in IF spelers?
Zelf flink wat keer Griezmann ingekocht. Hopelijk stijgt zijn prijs nog wat dit weekend. Nu al winst op hem, maar hopelijk wat meer. :)
Dat gaan we hier niet doen :)

Gr.

[ Voor 23% gewijzigd door BM op 14-11-2014 11:35 ]

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:22:
Aan de hand waarvan wordt eigenlijk bepaald aan welke tegenstander je wordt gekoppeld in fifa 15?
Kwam vorig weekend met mijn Cambuur selectie (divisie 8 - speel niet zoveel) tegen Bayern München met werkelijk alle toppers. Geflatteerd verloren met 3-0. Kan me iets herinneren van fifa 13 dat je altijd wel een redelijk gelijkwaardig team als tegenstander kreeg. fifa 14 maar een paar x gespeeld, dus weet niet hoe het daarin was.
Speelde je online FUT of Seasons? Qua matchmaking maakt dit volgens mij nogal een verschil. In FUT wordt je in elk geval gekoppeld aan een speler met een vergelijkbare ELO rating. Deze hangt weer samen met je winst - verlies verhouding. Zoals je al gemerkt hebt wordt je gewoon aan goede teams gekoppeld, ook als je zoals in jou geval voetbalt met een amateur elftal zoals Cambuur.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Nou nou, niet zo raar over mijn elftalletje he ;) En speelde online FUT.
Heb ook wel een gouden team, maar vind dit gewoon leuker. En daar gaat het om, ook al wordt ik afgemaakt O-)

Echt een realistisch beeld geeft dat dan niet als het aan de hand van winst/verlies verhoudingen bepaald wordt, aangezien ik ook een aantal (5 potjes of zo) offline FUT gespeeld heb, en de computer tik je zo weg. Maar dat terzijde.

Wat die Chemistry styles betreft, als ik in mijn gouden team mijn LW (Depay) deadeye geef, krijgt ie -1 chemistry, waar ligt dat aan?

Edit: laat de laatste vraag maar zitten. Staat opeens weer op 7 :? raarrrr

[ Voor 6% gewijzigd door Ferdi_lwd op 14-11-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je wordt niet echt gekoppeld op de kwaliteit van je spelers, maar meer aan je eigen niveau, althans dat is de bedoeling. Wel merk je dat als iemand een flink beter team heeft, deze lang niet altijd de betere hoeft te zijn.
In theorie heeft hij het makkelijker, maar dat wil niet zeggen dat je met een beter team altijd wint.

Maar over het algemeen zou je met een team als Cambuur met alleen maar bronzen spelers(?!) niet aan gouden elftal geranked moeten worden, daar moet toch wel enige balans in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Klopt dat dacht ik ook maar in dat stuk zit er dus geen balans in. Overigens heb ik hierin maar 2 bronzen spelers en de rest zilver. Ik ging ook best gelijk op met Bayern, maar waar mijn spits (Ogbeche) z'n dag niet had, schoot hij (Lewandowski) al zijn kansen (3) erin. En ja dat lijkt wel realistisch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik speel ook online met een Cambuur team, maar ik speel liever met Barto in de spits. Bij mij is Ogbeche vaak niet op de goede plek te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet snap is dat ik van sommige spelers de teamgeest niet op kan krikken. EA zegt het volgende:
"Een speler die via de transfermarkt is aangetrokken, moet 10 wedstrijden spelen voordat hij als loyaal wordt beschouwd." Maar ik merk er met Torres die inmiddels al meer dan 10 wedstrijden heeft gespeeld vrij weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:15:
Wat ik niet snap is dat ik van sommige spelers de teamgeest niet op kan krikken. EA zegt het volgende:
"Een speler die via de transfermarkt is aangetrokken, moet 10 wedstrijden spelen voordat hij als loyaal wordt beschouwd." Maar ik merk er met Torres die inmiddels al meer dan 10 wedstrijden heeft gespeeld vrij weinig van.
Zou je je vraag wat kunnen verduidelijken? Plaats anders een link naar je team zoadat we kunnen zien waar het probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:15:
Loyaal wordt aangegeven door het schild/wapen op de kaart van de speler. Is deze groen dan krijgt hij hier voor +1 chem. Dan is er nog +1 chem te verdienen door overeenkomsten met de manager zijnde; land van herkomst/leage dit wordt aangegeven met een groene stropdas op de kaart. Verder moet je de chemie van je team afstemmen op club/land/leage.

Ik heb eerder verwezen naar deze site: http://www.fifauteam.com/...rid-squad-high-chemistry/ (http://www.fifauteam.com/category/tips/)

[ Voor 12% gewijzigd door bbblije op 14-11-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
SR8 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:37:
Ik speel ook online met een Cambuur team, maar ik speel liever met Barto in de spits. Bij mij is Ogbeche vaak niet op de goede plek te vinden.
Ik weet niet of je bekend bent bij Cambuur, maar Barto is pas vanaf +/- de winterstop in goede doen ;)
Maar even serieus, ik zal hem ook eens proberen.

Mag ik je vragen met welke opstelling je speeld + welke 1 spelers?

[ Voor 7% gewijzigd door Ferdi_lwd op 14-11-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Wat denken jullie? IF Griezman een goede investering voor 125k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2023
Zmokkie schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:48:
Wat denken jullie? IF Griezman een goede investering voor 125k?
De IF versie is een spits toch? Ik vind het een heerlijk spelertje, maar toch wel liever vanaf de flanken denk ik. En anders in een systeem met twee spitsen, of ombouwen tot CA/CAM. Kgebruik zelf Rodrigo en Benzema, ben vooral fan van Rodrigo O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Gebruik nu Tevez en Benzema met Pogba erachter als cam maar zou graag James Rodriquez erachter willen zetten en Pogba een linie naar achter (4-3-1-2) Vandaar dat ik Tevez en IF Griezman wil wisselen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
IF Griezman even geprobeerd maar werkt bij niet. Snel weer te koop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2023
Zmokkie schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:59:
Gebruik nu Tevez en Benzema met Pogba erachter als cam maar zou graag James Rodriquez erachter willen zetten en Pogba een linie naar achter (4-3-1-2) Vandaar dat ik Tevez en IF Griezman wil wisselen..
Rodrigo anders eens proberen? ;) Heerlijke behendige spits, behoorlijk snel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
bbblije schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:14:
Zoals aangegeven heb ik alles eerst hoog in de markt gezet: zakken kan immers altijd nog.

Ik ben van de 60 players er reeds 42 kwijt en allemaal met winst tov waarvoor ik ze gekocht heb. Topper is wel Hazard die ik voor 551k heb gekocht en voor liefst 650k heb weten te slijten. Grootste "cashers" die nog wel open staan zijn Robben, Courtois, Costa, IF Silva en nog een aantal anderen zo rond de 50k.. Desondanks loopt het aardig door vandaag..

Mijn huidige budget BPL team:
http://www.futhead.com/15/squads/8524927/

Met enkele budget wissels koste dit al met al nog geen 10k. Vooral Begovic is echt goed, ik durf haast te zeggen beter dan Courtois die ik voorheen had.

[ Voor 12% gewijzigd door Jaap. op 14-11-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JapieTalent schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:59:
[...]

Zoals aangegeven heb ik alles eerst hoog in de markt gezet: zakken kan immers altijd nog.

Ik ben van de 60 players er reeds 42 kwijt en allemaal met winst tov waarvoor ik ze gekocht heb. Topper is wel Hazard die ik voor 551k heb gekocht en voor liefst 650k heb weten te slijten.

Grootste cashers die nog wel open staan zijn Robben, Courtois, Costa, IF Silva en nog een aantal anderen zo rond de 50k..

Desondanks loopt het aardig door vandaag..
Zal zo mijn huidige budget BPL team wel even in deze post droppen.
Ik ben er ook aardig doorheen, met winst! Heb enkel nog Hummels over en wat random 4-5k spelers. Helaas niet van die enorme winstpakkers gehad, nou was mijn duurste speler ook Yaya "the kid slayer" Touré.

Ik zweer ook bij Begovic, 2m muur die vent! CB's Caulker en Onuoha moeten toch wel in je budget team passen? Als CAM Cabella. Jovetic en Vargas als ST!? Al is Bony ook echt een beest! Eto, vind ik niet lekker spelen. Dan heb je echt een leuk team staan hoor!

Ik houd zelf deze squad nog even op de been gezien ik bijna dagelijks speel: http://www.futhead.com/15/squads/8526784/

Het zijn ook spelers die ik voornamelijk uit packs heb gehaald en daarom ook niet per se kwijt wil. Je mist nog de subs; "Lukkaku", "Remy", "Vargas" en "Cabella" Dan heb ik twee teams staan die ik door wissel/hussel/hossel.

[ Voor 23% gewijzigd door bbblije op 14-11-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb de hele middag al dat sommige seizoens potten niet worden geregistreerd. Dus dan win je een wedstrijd in div 1 of 2 en je krijgt je munten. Maar terug in FUT staan de punten er niet bij :-(

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
bbblije schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:07:
[...]

Ik ben er ook aardig doorheen, met winst! Heb enkel nog Hummels over en wat random 4-5k spelers. Helaas niet van die enorme winstpakkers gehad, nou was mijn duurste speler ook Yaya "the kid slayer" Touré.

Ik zweer ook bij Begovic, 2m muur die vent! CB's Caulker en Onuoha moeten toch wel in je budget team passen? Als CAM Cabella. Jovetic en Vargas als ST!? Al is Bony ook echt een beest! Eto, vind ik niet lekker spelen. Dan heb je echt een leuk team staan hoor!

Ik houd zelf deze squad nog even op de been gezien ik bijna dagelijks speel: http://www.futhead.com/15/squads/8526784/

Het zijn ook spelers die ik voornamelijk uit packs heb gehaald en daarom ook niet per se kwijt wil. Je mist nog de subs; "Lukkaku", "Remy", "Vargas" en "Cabella" Dan heb ik twee teams staan die ik door wissel/hussel/hossel.
Caulker/Onuoha/Jovetic/Vargas zitten bij de reserves inderdaad, net als Guzan/Jones/Rodwell/Delph/Taraabt/Chadli/Oxlade maar heb nog niet zoveel tijd gehad om te kijken wie nu het fijnst speelt. Cabella vond ik aan de prijzige kant voor een reserve, aangezien Tadic echt fenomenaal speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had zojuist een leuke match ik hoorde zo dat het een kind van een jaar of 8 was en ik speel gewoon de hele tijd naar achter en die werd kwaad na een tijdje.begon hij te tackelen en die jongen pakte 3 keer rood dan met gemak gewonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Super trots natuurlijk

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik pakte net 4 rode kaarten in een wedstrijd waaronder mijn keeper(!). Allemaal best wel onterect naar mijn mening, maar mijn tegenstander kreeg 3 penalties die allemaal in het midden geschoten waren en tegengehouden. Uiteindelijk met 1-0 gewonnen door een mooie kopbal achteruit over de keeper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Hahaha, zo nice! Ik had Robben al een keer eerder gekocht voor ongeveeer 700k en later verkocht voor 835k. De Robben nu had ik gekocht voor 915k en zojuist verkocht voor 1.1m :) Lekker cashen zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
Wat een prijzen zeg robben op de ps4 is 500k ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Tja, PC is wel ietsje duurder. Aan de ene kant helaas, maar aan de andere kant krijg je ook meer voor verkopen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JapieTalent schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:45:
Tja, PC is wel ietsje duurder. Aan de ene kant helaas, maar aan de andere kant krijg je ook meer voor verkopen natuurlijk.
Dat is echt lekker! Jij gaat rond de kerst een bizar team in elkaar kunnen zetten! Jammer dat we geen legends op de pc hebben :/ TOTY dan maar ;)

Ik heb met m'n stomme kop veel coins in packs gestopt. Tot voor kort speelde ik wel steeds kiet, haalde er leuke spelers uit. Maar dat geluk ging over en heb toen in een paar weken 300K aan rotzooi open gemaakt. Zodoende heb ik nu maximaal 500K aan geld en spelers staan :/ Ik hoop dat de kerst een nog grotere prijs daling in zet ik zou graag dit team bouwen:

http://www.futhead.com/15/squads/8581342/

Alleen nog verzinnen wat er op de bank komt, het blijft lastig om twee teams in elkaar te zetten die gelijk spelen. Ik heb snel een voorkeur qua spelers, en merk dat ik snel de fitness kaarten tevoorschijn haal om ze op het veld te houden.

[ Voor 66% gewijzigd door bbblije op 14-11-2014 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:10
Wat verwachten wat er met de prijs van IF Kroos gaat gebeuren? Zal hij blijven dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Fifa loopt weer als dikke stront. Bah, wat is dit een frustrerend spel. Tegenstander kan tikkie takkie voetbal doen, terwijl ik blij ben als de bal uberhaupt vooruit komt. Dit is echt verre van realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Hummels verkocht voor 49K, terwijl de BIN gemiddeld rond de 35K ligt! Dat zijn de winst pakkers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Lijkt wel alsof je in Div 6 alleen Div 1 spelers tegen komt. Hoe kan het toch dat passing bij tegenstander zo soepel gaat terwijl bij mij alles traag gaat. Echt iedere wedstrijd. Traag passen, Moeite met aannemen. Niet naar de bal lopen maar lekker blijven staan totdat de bal komt (en ja dan ben je hem meteen kwijt). Ik snap er echt helemaal niks van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Dat heb ik dus ook in Div 1. Ik kom net IF Ronaldo, IF Messi, IF Rakatic, IF Kroos, IF De gea, Bale en IF Verdediger van Atletico. Ik snap niet hoe hij na 2 weken bestaan al zo'n duur team heeft. Maar boeit niet ik won 7-0 en hij had maar een kans. Volgend potje full silver team. Ik krijg het voor elkaar om 7 keer de paal te raken met kansen die normaal altijd erin gaan. Hij scoort een penalty en ik maak TWEE eigen doelpunten bij een corner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je zit in Divisie 1? Waar komt al dat geklaag dan vandaan? Kom op zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Maar het laat zien hoe random FIFA soms is. Ik hoor toch niet van een team die 500x zo duur is met 7-0 te winnen en dan met 0-3 van een silver teampje te verliezen. Ik speelde niet eens slechter dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:51
Ik wil een team maken met alleen maar powerhoeren en sterke gasten. Iemand suggesties

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

steefje schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:52:
Ik wil een team maken met alleen maar powerhoeren en sterke gasten. Iemand suggesties
Ja! Futhead.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
steefje schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:52:
Emenike+Rondon+Hulk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Dit was ook niet te geloven. http://gyazo.com/7f0cb72310049288686f98f471bf9056
Ik kom dit team tegen in finale ut tournament. Hij disconnect in 1ste minuut. Ik krijg lose en dnf message en verlies mijn finale. Volgende game gebeurt precies hetzelfde! Zijn dit hackers ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Hier potje gewonnen en krijg 3 punten,speel een pot achterna en verlies ik en wat zie ik vorig potje opeens verloren? Wtf

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Wow ik verloor net een finale. Mijn speler omspeelde de tegenstanders keeper in de 90ste minuut. Grijpt Courtois mijn speler. Geen kaart, geen penalty, niks. Wtf FIFA. Daarna scoort hij natuurlijk.
Minuut later word ik gekroond als winnaar en krijg ik reward. In dit geval dacht ik ook wtf, maar het was verdiend kan ik dan maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Ik wil een NL/BE squad maken. Ben er helemaal uit behalve wie er naast van Persie in de spits komt: Lukaku of Benteke. Iemand ervaring met beiden? Tips zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha-PC-Legend schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:22:
Ik wil een NL/BE squad maken. Ben er helemaal uit behalve wie er naast van Persie in de spits komt: Lukaku of Benteke. Iemand ervaring met beiden? Tips zijn welkom :)
Ik heb niet veel ervaring met ze maar ga je je squad eens tonen? ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:40:
[...]

Ik heb niet veel ervaring met ze maar ga je je squad eens tonen? ben benieuwd ;)
Zou er dan als volgt uit zien:

https://www.easports.com/...howoffId=kZYNtA7MbG83:360

Wanneer ik Futhead bekijk dan spreken de stats van Benteke me iets meer aan, met name Heading. Echter de attacking workrate van Lukaku is beter, maar weet niet of je dat ingame gaat merken (en hoe). Daarnaast is Lukaku links en ik wil 'm als rechterspits gebruiken. Hiervan heb ik ook geen idee hoe dat ingame uitwerkt.
Verder is de link naar Sneijder niet optimaal, maar ik wil hem wel als CAM omdat ik hem verreweg het fijnst vind spelen als CAM.
Ander puntje is de LV en LCV positie. Zou ook opgevuld kunnen worden door bijvoorbeeld Emanuelson(of Buttner)-Vlaar. Echter persoonlijke voorkeur is Vertonghen boven Vlaar, dus gaan we van Aanholt maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:52
Zal mijn squad is ook showen. Wijnaldum is echt een topper.
Met 20K kan je dit denk ik al kopen.

https://www.easports.com/...owoffId=fJcFVspxnLAms:ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Tha-PC-Legend schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:22:
Ik heb ze beide in dit elftal.

Ze spelen allebei erg fijn. Ik heb ruim 50 matches gespeeld met dit team - mijn (lichte) voorkeur gaat dan uit naar Benteke, daarmee scoor ik toch wat meer.
Lukaku is echter meer dan prima en heeft inderdaad een prima link naar Mirallas, dus misschien zou ik, als ik jou was, voor hem gaan.

Mijn belangrijkste speler in dit team is trouwens Fellaini, mijn stofzuiger. Een heerlijk slot op de deur!
Een andere aanrader is De Bruyne, die gast heeft een 5 star weak foot (net als Sneijder) en speelt eigenlijk ook wel zoals Wesley. Snap eigenlijk niet dat niet meer mensen met die kaart spelen...

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
Garion schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:47:
[...]

Ik heb ze beide in dit elftal.

Ze spelen allebei erg fijn. Ik heb ruim 50 matches gespeeld met dit team - mijn (lichte) voorkeur gaat dan uit naar Benteke, daarmee scoor ik toch wat meer.
Lukaku is echter meer dan prima en heeft inderdaad een prima link naar Mirallas, dus misschien zou ik, als ik jou was, voor hem gaan.

Mijn belangrijkste speler in dit team is trouwens Fellaini, mijn stofzuiger. Een heerlijk slot op de deur!
Een andere aanrader is De Bruyne, die gast heeft een 5 star weak foot (net als Sneijder) en speelt eigenlijk ook wel zoals Wesley. Snap eigenlijk niet dat niet meer mensen met die kaart spelen...
Thanks. Ik denk dat ik dan in beginsel Benteke ga proberen. Ze zijn beiden echter niet zo duur, dus zal Lukaku later ook nog eens kunnen proberen :)
Wat betreft De Bruyne en Fellaini: dat lijken mij ook fijne spelers. Qua chemistry zou het uiteindelijk weinig uitmaken: prima subs voor mijn huidige middenvelders. Fer vind ik namelijk ook heel fijn spelen, en denk dat Fellaini een zelfde soort speler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 11:33
Gisteravond uit verveling een Hybrid team gebouwd met mijn favoriete spelers:
Tevez/Aguero/Pogba/Vidal/Toure

Daar achter was het lastig, al denk ik dat het nu prima staat (het speelt heerlijk!):

http://www.futhead.com/15/squads/8784430/

Zien jullie verbeterpunten?
En dit is mijn eerste hybrid team, dus vroeg ik me ook af, wat jullie met wissels doen?
Zorgen jullie dat je wissels ook voor een goede chemistry zorgen?

:)
Pagina: 1 ... 30 ... 63 Laatste