[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 29 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
41212

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:15
Hmmm, beide hebben ze h/h workrates. In deze opstelling zou ik eerder kiezen voor een speler met m/h workrates. Luis Gustavo is wat mij betreft prima. Zou je met 2 verdedigende middenvelders spelen dan zou je ze naast elkaar kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Gustavo staat er nu maar ik vind hem niet zo fijn.
En als hij een keer voor het doel komt dan schiet hij de bal het stadion uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
jarnoz schreef op zondag 09 november 2014 @ 19:21:
Gustavo staat er nu maar ik vind hem niet zo fijn.
En als hij een keer voor het doel komt dan schiet hij de bal het stadion uit.
Ja dat is Gustavo! Als je iemand wilt die beter kan schieten dan Schweinsteiger. Zijn nadeel is snelheid en iets minder defensief ingesteld dan Lahm. Lahm zijn verdedigende statistieken zijn prima en is vrij snel. Voor de goal is hij niet iets beter dan Gustavo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na gedegradeerd te zijn van div 2 naar 5, kreeg ik een impuls om mijn team te verkopen en pakjes te gaan openen. Het is volgensmij bijna onmogelijk om zonder packs te openen een team met spelers als aguero, di maria en toure te bouwen. Vandaar dat ik mijn wel verdiende 250k heb uitgegeven aan packs. Mijn beste speler? Sterling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Blijf alijd en gok natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 23:33:
Na gedegradeerd te zijn van div 2 naar 5, kreeg ik een impuls om mijn team te verkopen en pakjes te gaan openen. Het is volgensmij bijna onmogelijk om zonder packs te openen een team met spelers als aguero, di maria en toure te bouwen. Vandaar dat ik mijn wel verdiende 250k heb uitgegeven aan packs. Mijn beste speler? Sterling!
Iemand al die 35K packs open gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
bbblije schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:36:
[...]

Iemand al die 35K packs open gemaakt?
Yes al drie.
Helaas niets noemenswaardigs.. twee spelers van +/- 10k en de rest alleen maar troep

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

cypher21 schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:46:
[...]

Yes al drie.
Helaas niets noemenswaardigs.. twee spelers van +/- 10k en de rest alleen maar troep
Jammer. Blijft altijd een gok! Maar het is zo verleidelijk! Ik ga het alleen doen als m'n spelers verkopen die ik momenteel op de transfer heb staan, vorige maand 250K er doorheen gejaagd. Maar net als bij jou niets noemenswaardig. EA doet niets aan de prestaties van het spel, maar blijft wel het geld uit onze zakken trekken!

[ Voor 9% gewijzigd door bbblije op 10-11-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
En iedereen blijft die pakjes kopen dus geef ea eens ongelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Idd
Maar ik vind pakjes openen toch wel een van de leukste dingen van FUT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
bbblije schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:08:
[...]

Jammer. Blijft altijd een gok! Maar het is zo verleidelijk! Ik ga het alleen doen als m'n spelers verkopen die ik momenteel op de transfer heb staan, vorige maand 250K er doorheen gejaagd. Maar net als bij jou niets noemenswaardig. EA doet niets aan de prestaties van het spel, maar blijft wel het geld uit onze zakken trekken!
Hoezo "blijft het geld uit je zakken trekken" ? Jij bent maar als te bereid je euro's naar EA te brengen, zul je bedoelen?! Als je er niet mee eens bent, moet geen fifa points kopen en anders geen fifa aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
+1

Er staat nergens dat je verplicht bent geld uit te geven ;)

Je kan ook gewoon veel handelen en wedstrijden spelen.

Met alleen wedstrijden kun je ook makkelijk 10k per dag verdienen.
En als je dan ipv in pakjes in handelen investeert verdubbel je dat zo in een dag tijd.
Dat is 20k per dag, dan verdubbel je die 20k weer, dan 40, 80, 160 enz enz.
Kwestie van goed investeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
jarnoz schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:28:
+1

Er staat nergens dat je verplicht bent geld uit te geven ;)

Je kan ook gewoon veel handelen en wedstrijden spelen.

En als je dan ipv in pakjes in handelen investeert verdubbel je dat zo in een dag tijd.
Dat is 20k per dag, dan verdubbel je die 20k weer, dan 40, 80, 160 enz enz.
Kwestie van goed investeren...
Dat is wel erg makkelijk...
Van 80k op de bank in 1 dag naar 160k lijkt mee sterk. Helemaal nu de markt vrij instabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 80k bijvoorbeeld een populaire speler kopen van rond de 1k en dat 80 keer. vervolgens te koop zetten voor 2k en dat binnen het uur de transfer laten aflopen. Moet je kijken hoeveel je je er verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:45:
Voor 80k bijvoorbeeld een populaire speler kopen van rond de 1k en dat 80 keer. vervolgens te koop zetten voor 2k en dat binnen het uur de transfer laten aflopen. Moet je kijken hoeveel je je er verkoopt.
wie?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

KontI schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:54:
[...]

Hoezo "blijft het geld uit je zakken trekken" ? Jij bent maar als te bereid je euro's naar EA te brengen, zul je bedoelen?! Als je er niet mee eens bent, moet geen fifa points kopen en anders geen fifa aanschaffen!
Ik vind het openen van pakjes ook erg leuk. Daarom doe ik het. EA heeft het spel zo gemaakt dat het leuk is om te doen, dan is er toch niets mis met mijn opmerking? Ik klaag alleen dat ze geld blijven verdienen zonder het weer te investeren in betere gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-10 00:53
Of fatsoenlijke servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:45:
En hoe verdubbel je 20 k naar 40k als je er 20 van 1k koopt de mensen kijken toch verder dan 2 pagina's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:03:
[...]

En hoe verdubbel je 20 k naar 40k als je er 20 van 1k koopt de mensen kijken toch verder dan 2 pagina's?
Nee heb t wel vaker gezien en gelezen, heel veel gamers zijn wel kortzichtig, en kijken niet verder.

Maar welke spelers van 1000 zijn er zo populair dat je ze makkelijkj voor 2000 verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-10 15:23
Vargas , Fer etc dat soort spelers

Is wel een trage methode btw je zal periodes hebben wanneer je minder verkoopt en je zal ook niet alles voor 1k winst kunnen verkopen

[ Voor 66% gewijzigd door Kr44nVogel op 10-11-2014 13:12 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

jarnoz schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:28:
Je pakt in een ruim uur spelen al 10K (mits je slim speelt) coin boosts aan en winnen. Dan heb je na 1 divisie al over de 10k binnen. Dan nog een toernooi en je hebt weer 10K plus een gratis gold pack. Coins verdienen is niet moeilijk. Handelen is ook geen deeltjesfysica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Dat is ook niet haalbaar, met een coin boost van 200 pak je per wedstrijd 500 munten, je speelt er max 5 per uur... is 2500..

Ik zit te twijfelen aan die 35k packs... ik heb 70k en een leuk team zonder waardevolle spelers boven de 5k...

Kopen of handelen (waar ik ook geen tijd voor heb)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Jelte,89 schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:21:
Dat is ook niet haalbaar, met een coin boost van 200 pak je per wedstrijd 500 munten, je speelt er max 5 per uur... is 2500..

Ik zit te twijfelen aan die 35k packs... ik heb 70k en een leuk team zonder waardevolle spelers boven de 5k...

Kopen of handelen (waar ik ook geen tijd voor heb)
Ik pak momenteel met coin boosts, 1000 per wedstrijd. Win je een divisie is dat ook weer 5000. 5 wedstrijden is 15 punten is een divisie. Dus dan pak je 10K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ja...

Maar de 1000 coin boost heb je er veel minder van dan van 200... En 15 punten is wel divisie 10 dan. en die bonus van div. 10 is ook maar een paar k.

Maar goed... We snappen ons punt ;)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Jelte,89 schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:37:
Ja...

Maar de 1000 coin boost heb je er veel minder van dan van 200... En 15 punten is wel divisie 10 dan. en die bonus van div. 10 is ook maar een paar k.

Maar goed... We snappen ons punt ;)
;)

Zit ook nog erg te twijfelen of ik een 35k pak ga openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Zonder coinboost e.d. Heb ik toch al 750 coins per wedstrijd. Speel eigenlijk alleen nog maar single matches want ik krijg bij toernooi en seasons een foutmelding. Ik trade op goede dagen wel 350k winst binnen. Laatste weken wat miner vanwege weinig tijd en omdat ik mijn doelstellingen al bereikt heb. Handelen lebert iig meer op dan openen van packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-10 16:26

rSNNN

Titel ondertitel

Riemer schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:21:
Zonder coinboost e.d. Heb ik toch al 750 coins per wedstrijd. Speel eigenlijk alleen nog maar single matches want ik krijg bij toernooi en seasons een foutmelding. Ik trade op goede dagen wel 350k winst binnen. Laatste weken wat miner vanwege weinig tijd en omdat ik mijn doelstellingen al bereikt heb. Handelen lebert iig meer op dan openen van packs.
En wat zou jij voor tips kunnen geven qua handelen?

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
rSNNN schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:24:
[...]

En wat zou jij voor tips kunnen geven qua handelen?
Buy low en sell high :P

Ik handel nu alleen nog maar in IF's, duurdere spelers waarvan ik verwacht dat ze een IF krijgen en legend kaarten. Tips? Beperk je tot een aantal spelers en ga daar actief in handelen, eventueel een monopolie proberen te verkrijgen zodat je de prijs kunt beinvloeden. Check ook de EA fifa fora hierover eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:24
Krijg op in de Web-app een zilveren pakje, open die op de console is het een gouden geworden, en zit er nog een gouden pakje in en 1000 coins :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Iemand bekend met de 4-2-2-2 opstelling en de Portugese competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

dutchgio schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:53:
Krijg op in de Web-app een zilveren pakje, open die op de console is het een gouden geworden, en zit er nog een gouden pakje in en 1000 coins :9~
Weet je zeker dat het niet gewoon maandag is? A.k.a, een van je 15 of 40 FUT gold packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
bbblije schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:00:
[...]

Weet je zeker dat het niet gewoon maandag is? A.k.a, een van je 15 of 40 FUT gold packs.
Die had ik al geopend, daarna sloot ik FUT op de console even af, opende de app en kreeg toen een zilveren pakje, maar eenmaal weer in FUT was dat gewoon een gouden.
Klopt iig niet helemaal..

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 10-11-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Via de webapp krijg je nu iig weer daily gifts t/m de 16e.

Dus het zal wel een daily gift geweest zijn icm een bug. En bugs zijn vrij normaal in FIFA. :+

[ Voor 57% gewijzigd door SR8 op 10-11-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

En bbblije?

35k pack nog gekocht? zolang is ie er niet meer :)

edit: Als jij er 1 koopt, en het is rendabel... koop ik er ook 1... Is die niet interessant, is het jouw schuld :P

[ Voor 47% gewijzigd door Jelte,89 op 10-11-2014 16:07 ]

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:53
Enkele dagen geleden een team gekocht wat toen 215k kostte, nu verkoop ik het en krijg ik er volgens FUTBin nog maar 160k voor |:(

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Jelte,89 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:05:
En bbblije?

35k pack nog gekocht? zolang is ie er niet meer :)

edit: Als jij er 1 koopt, en het is rendabel... koop ik er ook 1... Is die niet interessant, is het jouw schuld :P
Nee. Ik ga het er niet op wagen. Ik spaar het op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:52
MyUtd4Life schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:11:
Enkele dagen geleden een team gekocht wat toen 215k kostte, nu verkoop ik het en krijg ik er volgens FUTBin nog maar 160k voor |:(
Oef das wel kut ja

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

De prijzen zijn op maandag altijd lager! iedereen is aan het gokken wat de TOTW gaat doen. Kijk maar is naar de grafiek! Die dipt altijd na het weekend. Klimt na woensdag weer omhoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
bbblije schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:23:
[...]

De prijzen zijn op maandag altijd lager! iedereen is aan het gokken wat de TOTW gaat doen. Kijk maar is naar de grafiek! Die dipt altijd na het weekend. Klimt na woensdag weer omhoog!
En daarbij nu ook nog de 35k packs die de prijzen laten kelderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

cypher21 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:32:
[...]

Zou grappig zijn als je de grafiek over 2 uur weer omhoog ziet springen! Zijn er nog mensen die hun winst uit de 35K packs willen melden?

[ Voor 10% gewijzigd door bbblije op 10-11-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spruit89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:18
en waar vindt je die grafiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Futbin.com...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
cypher21 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:32:
[...]

Ben wel benieuwd hoe de markt zich de komende weken gaat ontwikkelen. Enerzijds is het nu de periode dat veel mensen verkopen voor release TOTY begin januari en eind december komen er standaard veel spelers bij (kerst e.d.) dit zorgt normaal voor hoger aanbod en daardoor lagere prijzen. Anderzijds zie ik dat de prijs van coins (op coinseller sites) aan het dalen is wat weer kan wijzen op inflatie van de markt. Ff aankijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-10 15:23
Riemer schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:38:
[...]

Buy low en sell high :P

Ik handel nu alleen nog maar in IF's, duurdere spelers waarvan ik verwacht dat ze een IF krijgen en legend kaarten. Tips? Beperk je tot een aantal spelers en ga daar actief in handelen, eventueel een monopolie proberen te verkrijgen zodat je de prijs kunt beinvloeden. Check ook de EA fifa fora hierover eens.
Traden met IF is naar mijn mening ook het meest lucratief. Duurt misschien wat langer maar je kan er goed coins mee maken zeker als je er veel koopt. Echte koopjes zal je niet vinden met al die ABuyers.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:10
Ik loop er binnen FUT al weken tegenaan dat Season wedstrijden geen coins opleveren of dat er gewoon geen 3 punten bijkomen na een overwinning. Ik lees hier weinig over terug, is dit een probleem dat slechts bij enkele gamers voorkomt of is het een algemeen FUT probleem? Het heeft er in ieder geval bij mij voor gezorgd dat ik FUT al een tijdje bewust links laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Supermach schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:44:
Ik loop er binnen FUT al weken tegenaan dat Season wedstrijden geen coins opleveren of dat er gewoon geen 3 punten bijkomen na een overwinning. Ik lees hier weinig over terug, is dit een probleem dat slechts bij enkele gamers voorkomt of is het een algemeen FUT probleem? Het heeft er in ieder geval bij mij voor gezorgd dat ik FUT al een tijdje bewust links laat liggen.
Speel je toevallig op de X360/XONE?
Ik kijk wel es streams op twtich, valt me op dat er veel van die streamers met XONE zelfde probleem hebben. Ik heb het zelf nog niet 1 x gehad, speel op PS4..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Hier ook geen problemen met PC

Gisteravond weer even verder met div. 8 online... En ook kennis gemaakt met Musa en Eminike... Man wat zijn die lui rap. Grappig om te zien dat ik me dan zo boos maak als ik zo'n rush goal tegen krijg, ik zelf ook binnen 4 minuten weer scoor... Ben ik dan door agressie zoveel beter of rust mijn tegenstander omdat ie voor staat?

Overigens... kreeg ik die wedstrijd een rode kaart met een verdediger omdat ik te laat was... toen had ik de winst op opgegeven en slide ik zo'n beetje naar elke bal... heb bijvoorbeeld 5x geslided en geen speler/bal geraakt, toen ik er wel 1 raakte met Dzeko (wat niet eens een zware overtreding was) kreeg ik direct rood. Vind het wel een leuk detail dat zo'n spel voelt of je agressief speelt of dat het 'netjes' gaat.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:10
HaWkY61 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:51:
[...]

Speel je toevallig op de X360/XONE?
Ik kijk wel es streams op twtich, valt me op dat er veel van die streamers met XONE zelfde probleem hebben. Ik heb het zelf nog niet 1 x gehad, speel op PS4..
Jazeker, XONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Zoals gezegd, komt vaker voor op de XONE. Wellicht dat er een patch o.i.d het e.e.a fixt..?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
HaWkY61 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:53:
[...]

Zoals gezegd, komt vaker voor op de XONE. Wellicht dat er een patch o.i.d het e.e.a fixt..?
Hmmm, toch een beetje vreemd dat jij EA en Patch in 1 zin durft te noemen 8)7

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Owja! Bedenk me net dat ik gisteren wat grappigs had wat het melden waard is.

- Zondag avond deed ik een potje, en na dat potje heb ik de PS4 gewoon op het na-wedstrijd-scherm laten staan, dus zeg maar na het scherm waarin je je coin reward krijgt.

- Gisteren overdag wat nieuwe spelers gekocht via de web app, en uiteindelijk nul coins over.

- Toen ik gisteren-avond weer thuis kwam ging ik verder op de PS4, die dus nog stond op het "na wedstrijd" scherm van zondag.

Result: Alle coins die ik "volgens het PS4 scherm" nog had (dus voor ik via de web-app kocht) had ik nog, én mijn spelers die ik die dag via de web-app gekocht had ook :o

Oftewel: Wel alle nieuwe spelers, maar ook al mn geld nog...wazig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Maichel schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:00:
Owja! Bedenk me net dat ik gisteren wat grappigs had wat het melden waard is.

- Zondag avond deed ik een potje, en na dat potje heb ik de PS4 gewoon op het na-wedstrijd-scherm laten staan, dus zeg maar na het scherm waarin je je coin reward krijgt.

- Gisteren overdag wat nieuwe spelers gekocht via de web app, en uiteindelijk nul coins over.

- Toen ik gisteren-avond weer thuis kwam ging ik verder op de PS4, die dus nog stond op het "na wedstrijd" scherm van zondag.

Result: Alle coins die ik "volgens het PS4 scherm" nog had (dus voor ik via de web-app kocht) had ik nog, én mijn spelers die ik die dag via de web-app gekocht had ook :o

Oftewel: Wel alle nieuwe spelers, maar ook al mn geld nog...wazig!
Mooie glitch! Is even testen of dat ook op de pc werkt. Dat is lucratief handelen zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ja speler voor een ton kopen, verkopen voor 150, of althans laten bieden vanaf 150. En vervolgens weer je ton terugkrijgen en de winst van die speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

wauzer schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:12:
Ja speler voor een ton kopen, verkopen voor 150, of althans laten bieden vanaf 150. En vervolgens weer je ton terugkrijgen en de winst van die speler
Ja of niet eens, kopen voor een paar ton en verkopen voor een paar ton. Zolang ze het niet afschrijven is het pure winst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Bedoel ik ook, maar als je laat bieden vanaf 150 kom je toch wel weer ongeveer uit op wat jij betaald heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

Als je je console nog aan heb staan en je logt in op de web app krijg je vaak de melding dat je eerst je console af moet sluiten volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

wauzer schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:16:
Bedoel ik ook, maar als je laat bieden vanaf 150 kom je toch wel weer ongeveer uit op wat jij betaald heb
150.000 * 0,95 = 142,500

5% is toch de EA tax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 17-10 13:29

Meneer iCy

swarma

4-1-2-1-2 spelen en de meeste rappe spelers hou je tegen voordat ze rap kunnen zijn. Gisteren ook een team die volledig op pace speelt met onder andere Ibarbo en wat andere rappe jongens.

Ben inmiddels al divisie 4 (naja nog 4 wedstrijden om 1 match te winnen om seizoens kampioen te worden) met een relatief 2x goedkope teams ivm de teams waar ik tegen moet (Muller, Robben, Rooney, etc etc). Nog geen Messi/Ronald tegen gekomen. De meeste moeite heb ik juist tegen de mindere teams, omdat deze vaak kwalitatief veel beter spelen dan de degene met de betere teams.

http://www.futhead.com/15/squads/6549079/
http://www.futhead.com/15/squads/6548488/

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
bbblije schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:18:
[...]

150.000 * 0,95 = 142,500

5% is toch de EA tax?
Ja maar waar doel je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft die mooie glitch zich al bij meer mensen voorgedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:53:
Heeft die mooie glitch zich al bij meer mensen voorgedaan?
Nee, je kan niet op de webapp als je ingelogd bent op je console of pc. Wss om die reden. Maar als je het wel lukt dan moet je handelen als een gek! :p Met spelers waarvan je het niet erg zou vinden om te houden ;)

[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 11-11-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Misschien heeft die dag dat je je PS4 aan laat staan er iets mee te maken, dat het server side dan niet goed verwerkt wordt en je coins + gekochte spelers behoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Ik had met fifa 14 ooit dat je bijvoorbeeld 100k op robben bood net voor ea server onderhoud had.
Na afloop had je dan robben voor die 100k omdat de servers er uit lagen en niemand meer kon bieden.

Helaas moet je daar wat mazzel mee hebben natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

iCy schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:19:
[...]

4-1-2-1-2 spelen en de meeste rappe spelers hou je tegen voordat ze rap kunnen zijn. Gisteren ook een team die volledig op pace speelt met onder andere Ibarbo en wat andere rappe jongens.
Speel 3-1-4-2...

Ik kende al die huilie huilie verhaaltjes al van hier over Ibarbo en Eminike, maar dit was mijn eerste ervaring met hun... en werd een beetje overdonderd omdat ik dacht dat hun snelheid wel mee zou vallen :)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Heb je Doumbia al ontmoet? 10x beter dan Ibarbo. Sneller, beter afmaken, positie, work rate, dribbelen. Kan zelfs een beetje koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
welke speler in fut is volgens jullie nou echt een must buy tussen de 5-20k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:39
Fellaini, depay en wijnaldum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
fellaini beter dan dembele? op cdm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
rSNNN schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:17:
Als je je console nog aan heb staan en je logt in op de web app krijg je vaak de melding dat je eerst je console af moet sluiten volgens mij
Dat klopt, nu had ik dat dus niet...en "dubbel winst"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

bartburg schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:22:
welke speler in fut is volgens jullie nou echt een must buy tussen de 5-20k?
BPL: Jovetic, Vargas, Ramsey, Paulinho, Matic, Koscielny, Begovic.

Bundes: Ramos, Kevin-Prince Boateng, Sokratis, Benatia, Leno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
bbblije schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:01:
[...]

Nee, je kan niet op de webapp als je ingelogd bent op je console of pc. Wss om die reden. Maar als je het wel lukt dan moet je handelen als een gek! :p Met spelers waarvan je het niet erg zou vinden om te houden ;)
Ik weet dat het niet kan, maar toch was het zo...spel stond op het "na wedstrijd scherm", hele dag via de web-app gehandeld, en bij thuiskomen drukte ik op "doorgaan". Alle munten nog, en de nieuwe spelers waren gewoon in mn active squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
IAmNice schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:57:
Heb je Doumbia al ontmoet? 10x beter dan Ibarbo. Sneller, beter afmaken, positie, work rate, dribbelen. Kan zelfs een beetje koppen.
Mijn supersub tegen pacewhores:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
YouTube: TOP TEN (Gold Players) - Fifa 15 Ultimate Team | FUTSE100
Je kunt zeggen wat je wil over pacewhores. Zijn toch de beste spelers. Doumbia is tweede btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:18
NiQo schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:22:
[...]

Mijn supersub tegen pacewhores:)
Daar heb ik Musa voor. Als ik dan eenmaal voor sta tegen dat soort gasten, dan komt hij er standaard in. Anders gebruik ik hem nooit omdat hij behalve zn snelheid nogal matig is

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
ik wil een nieuwe opstelling gaan maken. Ik speel nu 4-3-3-= (2) met Alonso of Busquet als controleur. ik merk echter dat ik steeds minder of de flanken speel omdat het door het centrum me steeds iets beter af gaat. Daarnaast hoop ik met twee spitsen wat meer variatie in mijn passing te hebben vanuit het middenveld.

Wat is een goed systeem waarbij ik dus graag op balbezit speel.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
4-1-2-1-2(2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:43
Op een of andere manier is mijn balcirculatie tegen sommige tegenstanders zwaar klote. Ballen komen traag aan. Spelers reageren traag. De tegenstander zit er overal bovenop terwijl ik niet vol erop kan zitten bij de ander. Geen idee waar het aan ligt want in een andere wedstrijd loopt het super en speel ik de ander weg. Iemand enig idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Zou t ook graag weten. Loop er ook vaak tegen aan. Kan overigens niet inloggen op de Ea servers ps4. Meer mensen last van

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:07
nuker schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:32:
Op een of andere manier is mijn balcirculatie tegen sommige tegenstanders zwaar klote. Ballen komen traag aan. Spelers reageren traag. De tegenstander zit er overal bovenop terwijl ik niet vol erop kan zitten bij de ander. Geen idee waar het aan ligt want in een andere wedstrijd loopt het super en speel ik de ander weg. Iemand enig idee wat ik fout doe?
dit dus, de tegenstander blijft druk zetten, en heeft elke 2de bal. Ik kom nergens tussenuit en ze scoren dan ook nog van die klutsgoals die ze dan 3x gaan bekijken :P daar kan ik me zo aan irriteren. Zit dan wel in divisie 2 (waar ik al zo goed als zeker ben van degradatie, 2 wedstrijden te gaan moet ze alle 2 winnen), maar heb het in bijna elke divisie wel gehad. Dan krijg ik vaak een periode waarin ik alles win en alles lekker gaat. Dus het wisselt elkaar wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN

rSNNN

Titel ondertitel

25k packs op PC nu, eerste pack IBRA beast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Idd,

Herrmann IF, Cesc Fabregas, Isco, Hernandez

Maar net niet rendabel... 100k erin, hopelijk 100k eruit...

@ de rest... We kunnen ook niet allemaal alles winnen hé... Gelukkig zojuist gepromoveerd naar div. 7... het zijn de kleine dingen in het leven die het doen >:)

[ Voor 41% gewijzigd door Jelte,89 op 11-11-2014 22:27 ]

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:43
Arwintju schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:45:
[...]

dit dus, de tegenstander blijft druk zetten, en heeft elke 2de bal. Ik kom nergens tussenuit en ze scoren dan ook nog van die klutsgoals die ze dan 3x gaan bekijken :P daar kan ik me zo aan irriteren. Zit dan wel in divisie 2 (waar ik al zo goed als zeker ben van degradatie, 2 wedstrijden te gaan moet ze alle 2 winnen), maar heb het in bijna elke divisie wel gehad. Dan krijg ik vaak een periode waarin ik alles win en alles lekker gaat. Dus het wisselt elkaar wel af.
Ja, herken jouw verhaal ook 100%!
Snap er echt niks van. En zwaar irritant dat je de herhaling 3x te zien krijgt. Tegenstander lijkt wel anabolen te hebben gebruikt terwijl je zelf traag en zweverig de bal rond probeert te spelen. |:(
Ik zou graag willen weten hoe die ander dat doet.

Enige positieve is inderdaad dat je ook wel weer een goeie periode krijgt. Het lijkt er in ieder geval op dat dit op een of andere manier ingebakken zit in Fifa. De hele controle is weg in zo'n wedstrijd en vaak weet je al na 5min dat het kansloos wordt en je gaat verliezen.

[ Voor 13% gewijzigd door nuker op 11-11-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Ik heb het de laatste tijd ook vaak, van divisie 2 hoppa naar 4 of 5 en dan opeens weer heel simpel naar divisie 2.
Alsof karma mij wil straffen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:07
jarnoz schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:15:
Ik heb het de laatste tijd ook vaak, van divisie 2 hoppa naar 4 of 5 en dan opeens weer heel simpel naar divisie 2.
Alsof karma mij wil straffen ofzo.
Nou, vanavond is dus zo'n avond. Begonnen in divisie 2. Nu in divisie 3 en eigenlijk al kansloos om erin te blijven. Gaat dus divisie 4 worden. Ik snap het echt niet. Alles gaat bij mij fout, spelers maken geen loopacties, nemen een simpele bal gewoon niet aan, keeper laat ballen onder zn voet door glippen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Bij de tegenstander? Alles lukt. 4 schoten op doel 4 doelpunten, spelers maken fantastische loopacties keepers pakken ongelofelijke ballen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

En ik wordt echt geen IAmNice 2 met mijn gezeur, maar dit slaat gewoon nergens op. Daarbij niks lucht meer op dan te lezen dat andere spelers hier ook last van hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Jongens het spel zuigt gewoon op dat gebied en heeft niets met een instelling te maken, is gewoon EA die daarmee een vorm van realisme probeert toe te passen terwijl ze het spel er alleen maar mee verkloten.

Wordt persoonlijk ook helemaal ziek van het feit dat de ene wedstrijd een bal mikken in de kruising de bal daar ook in vliegt maar het volgende potje dezelfde bal op de paal komt/ gered wordt/ het stadion uitgaat, het is allemaal zo random (zal EA wel zeggen, zo is voetbal...).

Maar dit is een game waarbij je gewoon zekerheden wil hebben zodat je een manier van spelen/ scoren kunt ontwikkelen die werkt en waarbij je dus niet afhankelijk bent van in wat voor vorm jij volgens EA steekt.

Zo einde van deze rant en ga ik het straks nog maar eens proberen om de 3e divisie te bereiken ;) :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:53
Gister Sánchez in een pakje van 7.500 coins! Verkocht voor 80k nog nooit zoveel coins gehad! (Ben meer een speler als een handelaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Mijn beste pack tot nu toe was IF James Rodriguez in 15K pack. Verkocht voor 340K oid.

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Scavy schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:43:
Jongens het spel zuigt gewoon op dat gebied en heeft niets met een instelling te maken, is gewoon EA die daarmee een vorm van realisme probeert toe te passen terwijl ze het spel er alleen maar mee verkloten.

Wordt persoonlijk ook helemaal ziek van het feit dat de ene wedstrijd een bal mikken in de kruising de bal daar ook in vliegt maar het volgende potje dezelfde bal op de paal komt/ gered wordt/ het stadion uitgaat, het is allemaal zo random (zal EA wel zeggen, zo is voetbal...).

Maar dit is een game waarbij je gewoon zekerheden wil hebben zodat je een manier van spelen/ scoren kunt ontwikkelen die werkt en waarbij je dus niet afhankelijk bent van in wat voor vorm jij volgens EA steekt.

Zo einde van deze rant en ga ik het straks nog maar eens proberen om de 3e divisie te bereiken ;) :+ :P
Ben het niet met je eens. Ik merk zelf ook wel dat als je bijv. 2-0 voor staat de tegenstander wat geholpen wordt. Mijn passes komen niet meer zo goed aan e.d. maar ik begrijp het ook wel weer. Op deze manier blijft het wel spannend voor de mindere speler.

Je zin over zekerheden bij een bepaalde manier van spelen vind ik zelf niet passen in een voetbal game. Bij een platform game mag je dat verwachten maar bij een voetbal game die veelal online gespeeld wordt is naar mijn mening deze zekerheid juist niet nodig. Net als bij echt voetbal lukt niet altijd alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Riemer schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:09:
[...]

Ben het niet met je eens. Ik merk zelf ook wel dat als je bijv. 2-0 voor staat de tegenstander wat geholpen wordt. Mijn passes komen niet meer zo goed aan e.d. maar ik begrijp het ook wel weer. Op deze manier blijft het wel spannend voor de mindere speler.

Je zin over zekerheden bij een bepaalde manier van spelen vind ik zelf niet passen in een voetbal game. Bij een platform game mag je dat verwachten maar bij een voetbal game die veelal online gespeeld wordt is naar mijn mening deze zekerheid juist niet nodig. Net als bij echt voetbal lukt niet altijd alles.
Ik verdraag heel moeilijk dat het spel voor jou moeilijker gemaakt wordt naar gelang de wedstrijd(en) verloopt(en). natuurlijk worden spelers moe, en zal het allemaal niet zo soepel meer lopen. Maar nu zijn de verschillen te groot. Natuurlijk het blijft voetbal, maar voetbal is geen roulette!

Wat bij mij wel werkt is geregeld wisselen. Ik weet niet of dit een realistische gedachte is, maar als een speler bij mij een wedstrijd op de bank heeft gezeten dan bewijst hij zich wel de volgende wedstrijd! Zo heb ik ook met regelmaat dat het opeens niet loopt. Passen worden op eigen helft opgevangen en verdedigers zijn grassprieten aan het tellen. Dan gooi ik er een 3 mans wissel in, frisse CB-CM/CAM-ST. En dan loopt het opeens weer. Het is aan de ene kant wel realistisch dat een speler soms z'n dag niet heeft. Neem als voorbeeld Ronaldo zijn vrije trappen, compleet kut of fantastisch. Maar de manier waarop EA dit heeft willen implementeren is fout.

[ Voor 25% gewijzigd door bbblije op 12-11-2014 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ja, maar alleen zeuren dat je een wedstrijd niet wint vind ik ook niet fair...

Gisteren bijvoorbeeld gelijkgespeeld met 2-2... Was best teleurgesteld omdat ik vond dat ik beter was...

De statistieken drukten me met de neus op de feiten, ik had iets meer balbezit, maar ik had 2 schoten op doel, en dus 2 doelpunten, tegenstander 8 schoten op doel, en nog 3 corners... ik 0...

Zo zie je maar, desondanks ik winst verwachte.. mag ik tevreden zijn.

Speel nu divisie 7, en als ik dit zo lees dat jullie uit div. 2/3/4 komen, hebben jullie ook wel degelijk geluk/kwaliteit gehad

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:39
Gisteren kampioen divisie 5. Nu naar divisie 4. Speel een team van nog geen 20k. Met o.a. depay, wijnaldum, fer, strootman. Heb nog 750k op de bank staan, maar voorlopig ga ik geen duur team kopen. De prijzen lopen erg raar. Wacht nog tot de kerstvakantie en dan is kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Wat vinden jullie, is CHE: 6 (chemistry) genoeg? heb er twee van in mijn team, de rest is allemaal 9 of 10.

En kan iemand mij uitleggen wat die workrate ook alweer inhoudt? bijv. H/H of M/M.
En wat is gunstig voor de voorhoede, middenveld en verdediging?
Kan het zelf misschien ook ergens vinden, maar dit lijkt me de kortste klap :)

[ Voor 52% gewijzigd door Ferdi_lwd op 12-11-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Ferdi_lwd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:07:
Wat vinden jullie, is CHE: 6 (chemistry) genoeg? heb er twee van in mijn team, de rest is allemaal 9 of 10.

En kan iemand mij uitleggen wat die workrate ook alweer inhoudt? bijv. H/H of M/M.
En wat is gunstig voor de voorhoede, middenveld en verdediging?
Kan het zelf misschien ook ergens vinden, maar dit lijkt me de kortste klap :)
Volgens mij krijg je vanaf 7 chem bonus. Op 6 zullen ze vast goed spelen maar ik heb nogal last van het feit dat ik nogal dwangmatig altijd alles op max chem moet hebben…

Workrates: de eerste betreft aanvallend en de laatste defensief. Bijv. Robben heeft H/L. Hij zal dus veel runs maken en is erg naar voren gericht. Omdat hij Low defensief heeft zal hij voorin wat blijven hangen.

Welke workrates je wilt hebben hangt naar mijn mening sterk af van je formatie en je voorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Ok dat is jammer. Ik mag namelijk graag goeie passers in het team hebben, en sneijder is daar eentje van.
Ik speel 4-3-3 opstelling met:

Voor: Depay - Martinez - Quaresma of Nani
Midden: Sneijder - Melo - Hernanes
Achter: Siqueira - Miranda IF - Jesus - Maicon
Doel: Handanovic

Alleen Depay en Martinez hebben CHEM 6 helaas.
Maar Martinez is een baas, en Depay heb ik voor de skills en wil ze beide eigenlijk dus niet wisselen + sneijdertje voor de passing is ook onmisbaar. Het liefst zou ik achterin ook nog twee wisselen (Jesus en Siqueira) maar dat is even puzzelen.

Nou ja, in ieder geval bedankt voor de CHEM uitleg! Dat staat zo wel goed geloof ik, met twee opkomende backs.

Als iemand nog tips heeft, ze zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

kga nu dit als 2e team maken:

Hybridteam ook met Depay en Sneijder

http://www.futhead.com/15/squads/2337749/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
ind0mi schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:40:
kga nu dit als 2e team maken:

Hybridteam ook met Depay en Sneijder

http://www.futhead.com/15/squads/2337749/
sneijder viel me erg tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ferdi_lwd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:33:
Ok dat is jammer. Ik mag namelijk graag goeie passers in het team hebben, en sneijder is daar eentje van.
Ik speel 4-3-3 opstelling met:

Voor: Depay - Martinez - Quaresma of Nani
Midden: Sneijder - Melo - Hernanes
Achter: Siqueira - Miranda IF - Jesus - Maicon
Doel: Handanovic

Alleen Depay en Martinez hebben CHEM 6 helaas.
Maar Martinez is een baas, en Depay heb ik voor de skills en wil ze beide eigenlijk dus niet wisselen + sneijdertje voor de passing is ook onmisbaar. Het liefst zou ik achterin ook nog twee wisselen (Jesus en Siqueira) maar dat is even puzzelen.

Nou ja, in ieder geval bedankt voor de CHEM uitleg! Dat staat zo wel goed geloof ik, met twee opkomende backs.

Als iemand nog tips heeft, ze zijn welkom :)
Aan deze site zal je veel hebben http://www.fifauteam.com/category/tips/ (met name deze pagina http://www.fifauteam.com/...rid-squad-high-chemistry/ )

Met jouw eisen kom ik hier op uit http://www.futhead.com/15/squads/8267290/

Het kan natuurlijk veel gekker, maar dit is betaalbaar en goed! Pepe en Snijder komen op 8 chem met een goede coach (super lig/portugees of bbva/nederlander 1ste optie is goedkoper!) en loyalty!

[ Voor 16% gewijzigd door bbblije op 12-11-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 11:02
Gisteren stond ik bijna op het punt om Fifa 15 op marktplaats te knallen. 3 wedstrijden achter elkaar verloren (div. 2), omdat ik maar niet in de buurt van strafschopgebied van mijn tegenstander kwam, maar wel balbezit had van bijna 70%. Nu mijn opstelling van 4-1-2-1-2 (2) (speel met deze opstelling al > 1 jaar) omgegooid naar 4-3-3 (4) en speelt wel lekkerder zo . Ook twee wedstrijden achter elkaar gewonnen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Had 'm maar verkocht, het komt vast nog eens voor... >:)
Pagina: 1 ... 29 ... 63 Laatste