[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 28 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-10 00:53
Ik heb er 20 voor 2k gekocht tijdens de wedstrijd. Nu gaan ze voor 5-6k op pc. Dus ong 70k profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik speel op de Xbox.
Maar gelijk na de wedstrijd zaterdag Rodriquez zo veel mogelijk gekocht. (gemiddeld voor 43K)
Vervolgens gisteren, omdat ik bang was voor happy hour verkocht voor ongeveer 51K per stuk.
Had achteraf tot later kunnen wachten, maar heb het ook eens andersom zien gebeuren met Chiellini en De Gea.

Met die winst dus Benzema 8 keer gekocht voor gemiddeld 305K. Zie m net een paar keer al weggaan voor 340K. Hopelijk stijgt hij nog door.

Deze methode werkt voor mij aardig dit jaar.

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-10 09:14
steefje schreef op woensdag 05 november 2014 @ 19:28:
[...]

@I am NIce hoe wil je die Emenike voor 70K winst verkopen? Die staat nu nog voor zon 3K.
Ik probeer het te snappen vandaar mijn vragen
Emenike gaat voor 5 a 6k op de pc, minus aanschaf a 2k = 3 a 4k per Emenike winst, x 20 stuks - 5% is ongeveer de 70k waar hij het over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Kan ik een toernooi wat ik al ben begonnen morgen verder spelen, ook al is ie dan al 'weg'? Ik weet niet zeker of ik hem dan alleen niet meer kan starten of dat mijn progressie ook weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
IF Emenike gaat gewoon weg voor 300-400k nu. Zijn rijke mensen... Hij zou na een week al veel lager zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
IAmNice schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:47:
IF Emenike gaat gewoon weg voor 300-400k nu. Zijn rijke mensen... Hij zou na een week al veel lager zijn.
En dan nog zou ik 'm niet willen hebben.

Ik trok net ook een IF, helaas was het Villar. Desondanks beter dan niets :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 05-11-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Doumbia scoort nu ook tegen man city!!!!

Edit :al 2 keer kga vlug een paar Doumbias kopen _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Oh nee. IF Doumbia+IF Emenike. Whats next? IF Musa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:39
55x IF Antunes gekocht voor 13K En opnieuw te koop gezet voor 21500/21750. Na tax 7500 per card winst. Inmiddels al 3 stuks verkocht. Dus nog heel veel spelers te gaan. Uiteraard zal het niet lukken om ze allemaal voor die hoge prijs te verkopen, maar ga het zeker t/m zondag relisten. Ergens snap niet waarom mensen zoveel betalen, Maar blijkbaar zijn er genoeg mensen die gewoon de prijs betalen die op de eerste pagina te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:59
IAmNice schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:37:
Oh nee. IF Doumbia+IF Emenike. Whats next? IF Musa?
Helaas voor jou tellen champions league wedstrijden niet mee voor TOTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Niet? Ok gelukkig. Ik kan IF nog wel betalen, maar IF Doumbia werd waarschijnlijk te veel. Die man is real life best wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 11:33
Ben er voor mezelf inmiddels wel over uit, dat ik niet met vleugelspelers kan spelen.
Ga me focussen op twee formaties:

4-1-2-1-2 (2)
4-2-3-1

Had in een opwelling Hazard/Sanchez gekocht die gaan nu in de verkoop.
Ga misschien van die centjes een BBVA team bouwen, omdat die middenvelders me daar een stuk meer aanspreken dan in de BPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
4321(2) met een LM en RM kan ik je aanraden speelt erg lekker zo kan je door het midden maar toch ook nog uitwijken om over de flanken te spelen.
bpl beest op het middenveld http://www.futhead.com/15/players/1167/ross-barkley/ voor 850 coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:31
http://www.futhead.com/15/squads/7503334/ - Ik kan Isco vervangen voor Kroos.

http://www.futhead.com/15/squads/7503415/

Alleen wat is nu een redelijk keeper voor BBVA?

Wil graag BBVA hybrid maken. Als jullie iets leuker hebben post it :)!

[ Voor 17% gewijzigd door llovesoccerx7 op 06-11-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:18
Een goede BBVA keeper kan ik ook nog niet echt vinden. Casilias vind ik het geld niet waard. Had eerst een Portugeese keeper uit de BBVA (even zijn naam kwijt) maar ondanks opzich prima ratings en 100% chemistry vond ik het maar een koekenbakker.
Ik heb nu Buffon op doel en ondanks zijn 4 chemistry points is hij voor mij stukken waardevoller. (alleen enorm traag)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:07
Iemand nog advies voor mijn BPL team?
http://www.futhead.com/15/squads/7507507/

Mijn opstelling of middenveld moet anders. Verdediging vind ik ook aardig crap, te langzaam.
Ik heb ongeveer 70K om uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:24
Je speelt met een linker/rechter middenvelder, terwijl dat centrale posities zijn. Dat werkt dus niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:07
dutchgio schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:20:
Je speelt met een linker/rechter middenvelder, terwijl dat centrale posities zijn. Dat werkt dus niet goed.
Klopt was tijdelijke opvulling; advies qua opstelling/spelers om te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-10 15:48
steefje schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:55:
Een goede BBVA keeper kan ik ook nog niet echt vinden. Casilias vind ik het geld niet waard. Had eerst een Portugeese keeper uit de BBVA (even zijn naam kwijt) maar ondanks opzich prima ratings en 100% chemistry vond ik het maar een koekenbakker.
Ik heb nu Buffon op doel en ondanks zijn 4 chemistry points is hij voor mij stukken waardevoller. (alleen enorm traag)
Ter Steegen doet t prima bij mij. Heb ochoa als reserve, en die doet t ook altijd geweldig/

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-10 15:23
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:34:
55x IF Antunes gekocht voor 13K En opnieuw te koop gezet voor 21500/21750. Na tax 7500 per card winst. Inmiddels al 3 stuks verkocht. Dus nog heel veel spelers te gaan. Uiteraard zal het niet lukken om ze allemaal voor die hoge prijs te verkopen, maar ga het zeker t/m zondag relisten. Ergens snap niet waarom mensen zoveel betalen, Maar blijkbaar zijn er genoeg mensen die gewoon de prijs betalen die op de eerste pagina te zien is.
Ja klopt doe ook hetzelfde met IF spelers , ik verbaas me elke keer weer dat mensen er 20K meer voor betalen .....

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
steefje schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:55:
Ter Stegen is een held bij mij.
Ik had eerst Casillas, maar de switch naar Ter Stegen is een van mijn beste upgrades (officieel een downgrade natuurlijk, qua rating).

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
s1ck schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:38:
[...]

Klopt was tijdelijke opvulling; advies qua opstelling/spelers om te vervangen?
Ramires schijnt een goede CM uit de BPL te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik weet niet wie ik op het middenveld moet zetten..

http://www.futhead.com/15/squads/7512937/

Ik kan dus Schweinsteiger, lahm, kroos, khedira en modric maar wat zal de beste keuzes zijn in dit team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
s1ck schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:08:
Iemand nog advies voor mijn BPL team?
http://www.futhead.com/15/squads/7507507/

Mijn opstelling of middenveld moet anders. Verdediging vind ik ook aardig crap, te langzaam.
Ik heb ongeveer 70K om uit te geven.
Zou eerder een wat verdedigende middenveld halen. Matic in het midden en Ramires+Tiote aan de zijkanten. Zijn ook redelijke passers. Verder Begovic in het doel zetten. Goeie keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
Iemand potje spelen ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik heb mijn Engelse team weer verkocht en zojuist een nieuwe hybrid gebouwd op basis van een nieuwe formatie. Wellicht wel mijn best gebouwde hybrid ooit, ben er ook erg blij mee!

Aanschouw: http://www.futhead.com/15/squads/7547584/
Enige die ik nog niet bezig is Hazard, hiervoor moet ik nog even wachten tot eea uit mijn transferpile is verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
Best wel nice idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-01 20:39
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:34:
Heb er net 2 gekocht voor 13.750 ben benieuwd of ik ze snel kwijt raak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
JapieTalent schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:45:
Ik heb mijn Engelse team weer verkocht en zojuist een nieuwe hybrid gebouwd op basis van een nieuwe formatie. Wellicht wel mijn best gebouwde hybrid ooit, ben er ook erg blij mee!

Aanschouw: http://www.futhead.com/15/squads/7547584/
Enige die ik nog niet bezig is Hazard, hiervoor moet ik nog even wachten tot eea uit mijn transferpile is verkocht
Hoe kom je eigenlijk aan zoveel geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
IAmNice schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:42:
[...]

Hoe kom je eigenlijk aan zoveel geld?
Voornamelijk handelen, maar heb ook wel geluk gehad met packs (o.a. IF Silva op de eerste woensdag).
Plus, ondanks dat ik een team heb; houd ik de markt voor die spelers in de gaten.
Had Robben enkele weken geleden gekocht voor iets meer dan 700k, maar hij beviel niet helemaal super en als ik 'm dan voor 895k kan verkopen is dat een leuke winst zeg maar. Al was hij achteraf nu nog meer waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

JapieTalent schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:02:
[...]

Voornamelijk handelen, maar heb ook wel geluk gehad met packs (o.a. IF Silva op de eerste woensdag).
Plus, ondanks dat ik een team heb; houd ik de markt voor die spelers in de gaten.
Had Robben enkele weken geleden gekocht voor iets meer dan 700k, maar hij beviel niet helemaal super en als ik 'm dan voor 895k kan verkopen is dat een leuke winst zeg maar. Al was hij achteraf nu nog meer waard geweest.
High/Medium workrates bij je verdedigers lijken me alleen niet ideaal wel? Zeker in deze formatie zijn dat kwetsbare posities omdat je aanvallend speelt. Met steekpassen ben je zo uiterst kwetsbaar. Zou je niet op zoek gaan naar een Low/High (Medium/High) centrale CB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This is probably one of the best trading methods, all you need to do is:

Upgrade your "TRANSFER LIST" as much as you can.
Buy 50 to 100(according to your transfer list size) cards of the same player (Cahill for example).
List these cards for 30% more than the lowest bin.
Keep listing these cards as much as you can, you should sell a few every hour. Why will it work? A lot of people are not aware of the regular price or just don't know how to search and find better prices. They are just searching for a player without max. BIN and buying from the first few pages.

Iemand ervaring met deze methode? Ik bedoel dan met NIF spelers. Hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
[b][message=43196749,noline]

Iemand ervaring met deze methode? Ik bedoel dan met NIF spelers. Hoor het graag!
Jep... ik heb 70 maal 1 speler te koop staan. Inkopen voor 650 en verkoop ze voor 1500 1600 direct kopen.
Loopt lekker hoor. Nu bezig een speler te zoeken van rond de 10.000 waar ik per speler 1500-200 winst kan maken.
En probeer inmiddels ook in IF kaartjes te handelen, maar dat loopt moeizaam.

Wel lekker dat ik nu veel 2K en Advanced Warfare speel, geeft me meer geduld met Ultimate team haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Kak zooi, Ik ben nu in divisie 2 beland....ben ik nog niet helemaal aan toe merk ik. Ik word echt helemaal zoek gespeeld. Die gasten weten daarnaast ook precies waar ik heen ga passen, zodat ik nauwelijks een aanval kan opbouwen.
Ik heb ik er vaak last van dat mijn spelers de bal slecht aannemen, dus eerst nog een stap zetten met de bal voordat ze hem passen. Dat zou ik niet verwachten van bv. Xavi en Busquetes

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 02:08:
This is probably one of the best trading methods, all you need to do is:

Upgrade your "TRANSFER LIST" as much as you can.
Buy 50 to 100(according to your transfer list size) cards of the same player (Cahill for example).
List these cards for 30% more than the lowest bin.
Keep listing these cards as much as you can, you should sell a few every hour. Why will it work? A lot of people are not aware of the regular price or just don't know how to search and find better prices. They are just searching for a player without max. BIN and buying from the first few pages.

We zouden ook eens met een groep tweakers een speler kunnen kiezen die niet te duur is (bv 600) en die massaal opkopen en dan tegelijk te koop zetten voor 3x de waarde. Als we dat met elkaar doen dat ziet iedereen alleen maar dat die spelers voor die hoge prijs weggaan (er van uit gaande dat men geen filters gebruikt)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
bbblije schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 00:25:
[...]

High/Medium workrates bij je verdedigers lijken me alleen niet ideaal wel? Zeker in deze formatie zijn dat kwetsbare posities omdat je aanvallend speelt. Met steekpassen ben je zo uiterst kwetsbaar. Zou je niet op zoek gaan naar een Low/High (Medium/High) centrale CB?
Ja, helemaal gelijk! Gister ook ervaren dat ze er net iets te makkelijk door glippen. Daarnaast voldoet Vermaelen ook niet echt en stoor ik me aan het rode lijntje. Courtois/Kompany zijn wel prima Vertonghen doet het ook niet slecht maar die zou ik evt op kunnen offeren.

Maar hoe kan ik dit oplossen met behoud van de hybrid en zonder er een puur BPL team van te maken?

Ik heb al wel Ashley Williams m/h gekocht -> next target Bale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:47
Iemand nog tips voor mijn team?

http://www.futhead.com/15/squads/7613635/

Ik vind het aanval trio super samen met matuidi en tiago silva super fijn spelen.

Heb nog ongeveer 200k over.

En Ik had lekker veel geld verdient met if spelers handelen
Bv:
Silva kopen voor 200 en verkopen voor 395
En Wilshere kopen voor 36 en verkopen voor 80

Speel op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JapieTalent schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:47:
[...]

Ja, helemaal gelijk! Gister ook ervaren dat ze er net iets te makkelijk door glippen. Daarnaast voldoet Vermaelen ook niet echt en stoor ik me aan het rode lijntje. Courtois/Kompany zijn wel prima Vertonghen doet het ook niet slecht maar die zou ik evt op kunnen offeren.

Maar hoe kan ik dit oplossen met behoud van de hybrid en zonder er een puur BPL team van te maken?

Ik heb al wel Ashley Williams m/h gekocht -> next target Bale.
Ik zat ook al voor je te puzzelen, maar het is lastig :/. Koscielny is sowieso aan te raden, maar je hybrid gaat er dan aan. Koscielny/Silva is een erg mooi duo!

[ Voor 7% gewijzigd door bbblije op 07-11-2014 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Edit: Dubbel

[ Voor 92% gewijzigd door Protax op 07-11-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Is er iemand die mij wat tradepile upgrades kan geven op de PS4?
Zou ik zeer appreciëren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
bbblije schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:42:
[...]

Ik zat ook al voor je te puzzelen, maar het is lastig :/. Koscielny is sowieso aan te raden, maar je hybrid gaat er dan aan. Koscielny/Silva is een erg mooi duo!
Neem aan dat je dan IF Silva bedoelt, maar die heeft M/L workrates, ook wellicht niet ideaal.

Wat wel zou kunnen is Mata (m/m) op rcm zetten Kompany centraal en dan IF Rodrigo op RM, maar dan houd ik Vermaelen op rcb..

Of ik moet inderdaad van het Hybrid idee afstappen en 'gewoon' BPL maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iemand ervaring met de opstelling 4-1-4-1?
Ik zou deze wel eens willen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JapieTalent schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:09:
[...]

Neem aan dat je dan IF Silva bedoelt, maar die heeft M/L workrates, ook wellicht niet ideaal.

Wat wel zou kunnen is Mata (m/m) op rcm zetten Kompany centraal en dan IF Rodrigo op RM, maar dan houd ik Vermaelen op rcb..

Ja! Ik zou gewoon nog even door puzzelen. Maar je team moet niet slechter worden omdat je er perse een hybrid uit wil persen. Ik zou proberen Koscielny centraal te plaatsen. Komapany houden. De Koscielny/Silva opmerking was meer als reactie op het team van Pruimman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Zouden jullie hier nog iets aan wijzigen?

http://www.futhead.com/15/squads/3710256/

Heb nog steeds het idee, dat mijn oude Seria A team veel beter was (meer creativiteit).
Maar goed, kan ook aan mijn skills liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Protax schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:18:
Zouden jullie hier nog iets aan wijzigen?

http://www.futhead.com/15/squads/3710256/

Heb nog steeds het idee, dat mijn oude Seria A team veel beter was (meer creativiteit).
Maar goed, kan ook aan mijn skills liggen :P
Ramires en Toure omwisselen? Je hebt sowieso hele defensieve middenvelders, wat een deel creativiteit uit het spel haalt. Zoek naar traits als playmaker ed.

[ Voor 14% gewijzigd door bbblije op 07-11-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauzer schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:05:
[...]

Jep... ik heb 70 maal 1 speler te koop staan. Inkopen voor 650 en verkoop ze voor 1500 1600 direct kopen.
Loopt lekker hoor. Nu bezig een speler te zoeken van rond de 10.000 waar ik per speler 1500-200 winst kan maken.
En probeer inmiddels ook in IF kaartjes te handelen, maar dat loopt moeizaam.

Wel lekker dat ik nu veel 2K en Advanced Warfare speel, geeft me meer geduld met Ultimate team haha
Hoeveel verkoop je er per uur? En wat voor spelers kan je aanraden. Welke prijsklasse en competitie etc. Welke doe jij bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Soms 5 per uur in t weekend, soms een paar uur niks.
Qua competitie liggen de meest populaire voor de hand, duitsland engeland spanje.
Kijk gewoon goed tegen welke spelers jij vaak speelt, en probeer die zo goedkoop mogelijk te kopen.

Ik denk dat t met de meeste spelers wel kan hoor, de speler die ik gebruik is niet bijzonder goed of iets. Maar hoop mensen kijken bij t zoeken alleen op de 1e pagina, en ja dan zie je alleen maar mijn prijs staan, dus dat lijkt de marktwaarde.
t slaat nergens op als je er over nadenkt, maar t werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JapieTalent schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:09:
[...]

Zoiets repareert de boel tijdelijk http://www.futhead.com/15/squads/7622416/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Dat was ook mijn oplossing, alleen dan Mata of ipv Xavi: alle lijnen minimaal oranje, zelfde workrates, qua snelheid, schieten en fysiek beter, enige nadeel is dat ik een kleine concessie doe in dribbelen en passing.

Of toch IF Silva eens op die positie proberen, maar dan moet ik nog even paar cent er bij handelen, mijn spaarpotje is inmiddels aanzienlijk leger..

Edit: bedenk me net dat ik via Vlaar, Fer/Blind, Persie ook Robben nog in zou kunnen bouwen (en dan Mata/IF Silva als cam), ook het overwegen waard maar geld het zelfde financiële aspect.

[ Voor 13% gewijzigd door Jaap. op 07-11-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
bbblije schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:18:
[...]

Ramires en Toure omwisselen? Je hebt sowieso hele defensieve middenvelders, wat een deel creativiteit uit het spel haalt. Zoek naar traits als playmaker ed.
Ramires is een beetje zwak als CDM.
Misschien toch nog maar eens Fabregas proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10 14:52
Kan je die FIFA Coins (geen UT muntjes dus) alleen in-game kopen?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Maichel schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:21:
Kan je die FIFA Coins (geen UT muntjes dus) alleen in-game kopen?
Hoe wilde je anders Coins op je account krijgen? Via de bEAnk?

[ Voor 24% gewijzigd door bbblije op 07-11-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
bbblije schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:10:
[...]

Heb er gisteren mee bij de AH geprobeerd boodschappen te doen, maar daar gingen ze niet mee akkoord. :/
:+ d:)b _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
[...]

Via de webapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Dat is dan alsnog in-game? Het gaat hier toch om coins? geen punten. EA verkoopt geen coins, spelers onderling verkopen coins. Dus via de transfer market.
Was een non-sense reactie :+ vandaar de edit. Grappig, maar helaas totaal niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
bbblije schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:22:
[...]

Dat is dan alsnog in-game? Het gaat hier toch om coins? geen punten. EA verkoopt geen coins, spelers onderling verkopen coins. Dus via de transfer market.

[...]

Was een non-sense reactie :+ vandaar de edit. Grappig, maar helaas totaal niet relevant.
Haha nou ik wilde al iets in de zelfde trent zeggen, maar je was me voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Protax schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:05:
Is er iemand die mij wat tradepile upgrades kan geven op de PS4?
Zou ik zeer appreciëren :)
Wil ik best doen. Ben zelf pas level 24 dus heb er niet zo veel meen ik.
Geef je psn id even door, dan kijk ik van het weekend wel ff. Als je toevallig zelf nog iets leuks heb, houd ik me aanbevolen:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Wat is er met de servers? Ik word de hele gedisconnect, mijn tegenstanders disconnecten en net een potje niet gerecord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
IAmNice schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:38:
Wat is er met de servers? Ik word de hele gedisconnect, mijn tegenstanders disconnecten en net een potje niet gerecord.
Ach gut... jij weer... Denk dat ze alleen jou er bewust steeds uit gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Haha de bal gaat naast het doel, stuitert over de boarding heen, keeper staat al een hele helft tegen de boarding aan te rennen met een camera mannetje er naast die het schijnbaar te moeilijk vind de bal even voor ons te pakken.
Ik kan niet quiten omdat ik geen balbezit heb, en de tegenstander denk al een kwartier dat de scheids affluit voor het einde van de eerste helft haha.

Dit wordt een lang potje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

jarnoz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:44:
Haha de bal gaat naast het doel, stuitert over de boarding heen, keeper staat al een hele helft tegen de boarding aan te rennen met een camera mannetje er naast die het schijnbaar te moeilijk vind de bal even voor ons te pakken.
Ik kan niet quiten omdat ik geen balbezit heb, en de tegenstander denk al een kwartier dat de scheids affluit voor het einde van de eerste helft haha.

Dit wordt een lang potje...
http://youtu.be/ZnHmskwqCCQ verzacht de pijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
wauzer schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:39:
[...]

Ach gut... jij weer... Denk dat ze alleen jou er bewust steeds uit gooien ;)
Als dit 6 potjes lang gebeurt dan denk ik toch eerder aan een server probleem dan mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
ik hoor hier verder niemand erover, en op twitter ook niet.
Zou je eigen router, kabels enz enz eens nakijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
IAmNice schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:52:
[...]

Als dit 6 potjes lang gebeurt dan denk ik toch eerder aan een server probleem dan mij...
Jij bent wel de enige die dat elke keer weer post dus ja misschen ligt het wel aan je eigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik heb al gekeken. Het is ook soms dat de tegenstander DC't dus dat kan toch niet aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
IAmNice schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:16:
Ik heb al gekeken. Het is ook soms dat de tegenstander DC't dus dat kan toch niet aan mij liggen.
Wat is je probleem dan... boeit jou t nou als je tegenstander disconnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10 14:52
[...]

Via de PSN Store?, de app?, FUT-Web app?....maar alleen in-game dus.

Jammer dat je grap nu mislukt is :>

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Omdat hij mij ook gebeurt... Maarja het is weer verdwenen nu.

[ Voor 37% gewijzigd door IAmNice op 07-11-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
IAmNice schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:27:
Omdat hij mij ook gebeurt... Maarja het is weer verdwenen nu.
Zullen we afspreken dat je hier alleen post als je iets positiefs hebt bij te dragen?

Wie stemt voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Ja +1

Nou na een half uur heb ik mijn netwerkkabel maar uit me ps4 getrokken aangezien hij ook niet ging opgeven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

jarnoz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:36:
Ja +1

Nou na een half uur heb ik mijn netwerkkabel maar uit me ps4 getrokken aangezien hij ook niet ging opgeven haha
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/64zfnoaoj/genieten.jpg

Om een eerder goed gemeende grap goed te maken ;)

[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 07-11-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Riemer schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:31:
[...]

Zullen we afspreken dat je hier alleen post als je iets positiefs hebt bij te dragen?

Wie stemt voor?
Is helemaal niet ook een optie? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-10 19:23
Ik stem gewoon voor een ignore optie op het forum.
Dat wordt dit topic wel 20 pagina's korter, maar zien we het gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JPM85 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:02:
Ik stem gewoon voor een ignore optie op het forum.
Dat wordt dit topic wel 20 pagina's korter, maar zien we het gewoon niet meer.
Of de mod functie (+1/-1 etc) ook bij forum reacties mogelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-01 20:39
Is er iemand die mij een tradepile upgrade wil geven ? Gaat om de ps4. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Hoe kunnen sommige meer dan die 30 transfer kandidaten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Dit zijn trouwens mijn fut teams
bbva: https://www.easports.com/...owoffId=dMpUCt8GnLyDw:ps3
bundesliga: https://www.easports.com/...owoffId=bd4EhDR6nLyDv:ps3

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Je middenveld van je bundas kan veel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Kan iemand mij toevallig helpen?

Wanneer ik FIFA coins wil kopen via het spel dan krijg ik een melding: "Er is geen content, het is mogelijk nog niet te koop of mogelijk niet meer te koop"

Nu heb ik op Google gezocht maar ik word daar ook niet echt wijzer van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Knamix schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:49:
Kan iemand mij toevallig helpen?

Wanneer ik FIFA coins wil kopen via het spel dan krijg ik een melding: "Er is geen content, het is mogelijk nog niet te koop of mogelijk niet meer te koop"

Nu heb ik op Google gezocht maar ik word daar ook niet echt wijzer van....
Haal coins en points niet door elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
bbblije schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:26:
[...]

Haal coins en points niet door elkaar!
Mijn fout! Bedoelde uiteraard point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Knamix schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:41:
[...]

Mijn fout! Bedoelde uiteraard point.
Heb je toevallig een ps4 en de game gekocht in de Us store?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Heeft iemand ervaring met schweinsteiger op de cdm positie in een 41212 opstelling?

Of dan toch beter voor lahm gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
steefje schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:59:
[...]

Heb je toevallig een ps4 en de game gekocht in de Us store?
Nee tweedehands, maar een simpele restart doet wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Hoppa, mijn team is rond!

Gister onwijs geluk gehad met packs met o.a. IF Emenike, Reus Benzema. Daarnaast ook uitverkoop gehouden en mijn tradepile verder opgeschoond.

Resultaat: http://www.futhead.com/15/squads/7760926/.

Nog verdere wensen? Jazeker: IF Costa/Robben en dan hopen dat Blind/Vlaar nog een upgrade gaan krijgen in de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JapieTalent schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:39:
Hoppa, mijn team is rond!

Gister onwijs geluk gehad met packs met o.a. IF Emenike, Reus Benzema. Daarnaast ook uitverkoop gehouden en mijn tradepile verder opgeschoond.

Resultaat: http://www.futhead.com/15/squads/7760926/.

Nog verdere wensen? Jazeker: IF Costa/Robben en dan hopen dat Blind/Vlaar nog een upgrade gaan krijgen in de komende weken.
Erg lekker! Hoeveel coins/punten heb je er doorheen gejaagd? Fer niet voor Blind?

[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 08-11-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
bbblije schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:02:
[...]

Erg lekker! Hoeveel coins/punten heb je er doorheen gejaagd? Fer niet voor Blind?
Valt mee, had 2 tientjes points en direct 1e pack had ik Emenike er al uit.
Fer/Blind ben ik nog niet uit, heb Fer bij reserves ga even uitvinden welke ik het fijnst vind spelen.

Ook Fabregas is nog niet zeker van een 'basisplaats', ik heb IF Wilshere al twee keer eerder gehad en hij speelt echt heerlijk, dus die switch kan ik wellicht nog doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JapieTalent schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:20:
[...]

Valt mee, had 2 tientjes points en direct 1e pack had ik Emenike er al uit.
Fer/Blind ben ik nog niet uit, heb Fer bij reserves ga even uitvinden welke ik het fijnst vind spelen.

Ook Fabregas is nog niet zeker van een 'basisplaats', ik heb IF Wilshere al twee keer eerder gehad en hij speelt echt heerlijk, dus die switch kan ik wellicht nog doorvoeren.
Ik heb normale Wilshere ook op links staan, verademing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier div 1 gewonnen deze fifa? (Online FUT). Zo ja, met wat voor team. Ben wel erg benieuwd omdat het volgensmij dit jaar redelijk lastig is om div 1 te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:53
Ik zat er twee punten vandaan met dit team: http://www.futhead.com/15/squads/5340582/
In FIFA hoef je helemaal niet de duurste spelers te hebben om ver te komen. (Overigens voor flink wat FIFA-spelers ook geen kwaliteit, zolang spelers ingame maar pace hebben....)

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024

Laatst deze 2 uit de hoed getoverd met Jovetic. Ben trouwens niet zo handig met knippen en plakken..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

HaWkY61 schreef op zondag 09 november 2014 @ 13:55:
Laatst deze 2 uit de hoed getoverd met Jovetic. Ben trouwens niet zo handig met knippen en plakken..
Wat een god!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Kan t zijn dat sommige spelers bewust gaan downloaden tijdens t speln. Speelde net finale van en cup n stond al snel 2-0 after. Daarna pauzeerde hij de game en sindsdien enorme lag. Ik kwam terug tot 2-2 maar uiteindelijk verloren na verlenging

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Jup merk ik ook steeds, heb nig niet geprobeerd wat er gebeurt als ik bij een 1-0 voorsprong de netwerk kabel uit de ps4 trek.
Of ik dan evengoed 3 punten krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Playstation 4 en Fifa 15 gekocht. Bij ultimate team krijgen we volgende foutmelding : aanmelding niet mogelijk. Dit account voldoet niet aan de minimumeisen. Bezoek help.EA.com/nl voor meer informatie. Maar daar vinden we niets terug. Kan iemand ons helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:29:
Net Playstation 4 en Fifa 15 gekocht. Bij ultimate team krijgen we volgende foutmelding : aanmelding niet mogelijk. Dit account voldoet niet aan de minimumeisen. Bezoek help.EA.com/nl voor meer informatie. Maar daar vinden we niets terug. Kan iemand ons helpen?
Nog niet eerder gehoord. Je komt al wel in fifa zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Ik had net ook een vrijetrap vanaf ongeveer 45 meter en die ging er ook prima in. Ik merk wel dat keepers met lange afstand vrije trappen bijna altijd mistasten. Ik zet zelf vaak een centrale verdediger naast de keeper en meestal kopt hij hem weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Ik heb steeds met pingels dat mijn keeper niet duikt hoe los ik dat op?

Als ik gewoon penalties neem in de skill move gebeuren duikt hij wel gewoon...

En wie op de cdm: lahm of schweinsteiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:29:
Heb je wel een playstation plus abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
jarnoz schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:52:
Ik heb steeds met pingels dat mijn keeper niet duikt hoe los ik dat op?

Als ik gewoon penalties neem in de skill move gebeuren duikt hij wel gewoon...

En wie op de cdm: lahm of schweinsteiger?
welke opstelling?
Pagina: 1 ... 28 ... 63 Laatste