[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 27 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Zmokkie schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:49:
[...]

Handel je dan alleen in de dure/bekende IF spelers of ook in de goedkope/onbekende? Ik heb een aantal onbekende IF spelers en die raak je bijna niet kwijt.
Stijgen de prijzen van de IF spelers ook flink als ze goed presteren in het weekend of tijdens Europees voetbal. Ik heb IF Sanchez en wil die eigenlijk verkopen maar denken jullie dat het beter is om te wachten tot tijdens/ na de wedstrijd van Arsenal - Anderlecht?
Ik handel dan vooral in de bekende duurdere IF's.
Spelers als Benzema, Costa etc.
Zo kocht ik gister 4 of 5 keer een speler voor 220 tot 235K. Vervolgens zette ik deze er steeds op voor 270-275K. Allemaal verkocht. (Niet allemaal in 1 keer, maar wel binnen een paar rondjes van een uur)

Ook probeer ik altijd te kijken naar welke speler er volgens mij in de TOTW komen. Na zaterdag dacht ik gelijk aan Rodriguez. Deze heb ik 33 keer gekocht voor gemiddeld 43K. Gaat nu voor 48+ weg. (Prijzen stijgen nog altijd, meestal op woensdag op zn hoogst. Afhankelijk van wel of geen HH.)

Tweede methode heb ik ook gedaan met DeGea en Chiellini. Die kocht ik beiden een stuk of 40 keer in en gingen met 5K per stuk winst weer in de verkoop.

Dit zijn voor mij iig de beste methodes. Hoop dat iemand er iets mee kan. :)

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Hoe kom je toch aan zoveel geld, ik kan James niet eens 1 keer kopen :+ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
CreativeSkills schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:22:
[...]

Ik handel dan vooral in de bekende duurdere IF's.
Spelers als Benzema, Costa etc.
Zo kocht ik gister 4 of 5 keer een speler voor 220 tot 235K. Vervolgens zette ik deze er steeds op voor 270-275K. Allemaal verkocht. (Niet allemaal in 1 keer, maar wel binnen een paar rondjes van een uur)

Ook probeer ik altijd te kijken naar welke speler er volgens mij in de TOTW komen. Na zaterdag dacht ik gelijk aan Rodriguez. Deze heb ik 33 keer gekocht voor gemiddeld 43K. Gaat nu voor 48+ weg. (Prijzen stijgen nog altijd, meestal op woensdag op zn hoogst. Afhankelijk van wel of geen HH.)

Tweede methode heb ik ook gedaan met DeGea en Chiellini. Die kocht ik beiden een stuk of 40 keer in en gingen met 5K per stuk winst weer in de verkoop.

Dit zijn voor mij iig de beste methodes. Hoop dat iemand er iets mee kan. :)
Thanks voor de uitleg.. En denk je dat IF Sanchez nog gaat stijgen aangezien er vnv Champions Leage op het programma staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-10 00:53
Masegate schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:04:
[...]

Ja, je moet het ook vooral doen hoor. Ik leer er wel mee leven. Geen probleem. Maar ik hoop gewoon zo min mogelijk spelers zoals jij tegen te komen. Om het leuk te houden zeg maar. :P

Edit: Anders uitgelegd: Voor mij is een FUT-wedstrijd niet leuk als ik non-voetbal moet gaan spelen om te zorgen dat ik niet met 3-0 af ga. Ik wil gewoon voetballen.

Edit2: Zullen we anders een keer een potje tegen elkaar spelen? :+
PC? Real life is Pace ook OP op amateurvelden soms. Zo is FIFA soms ook. Niemand is echt professioneel en weet hoe hij er 100% goed mee om kan gaan.
Trouwens ik zag net Müller weg gaan voor 10k en ik verbaasde me erover. Wat een beest 86 rated kaart en dan gaat een Sanchez ofzo voor veel meer alleen omdat hij bpl is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
dutchgio schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:25:
Hoe kom je toch aan zoveel geld, ik kan James niet eens 1 keer kopen :+ ;(
Ik heb aan het begin voor een paar tientjes pakjes gekocht.
Hierdoor had ik 200.000 ofzo. Toen stegen de prijzen nog aardig en had ik in ieder geval een beginkapitaal.

Die pakjes koop ik altijd, omdat ik iets later toch weer 1 a 2 miljoen in de verkoop doe. (Meestal aan vrienden of forumleden.)
Niet iedereen houdt hiervan, maar ik ben van mening dat niet iedereen evenveel tijd heeft om te traden etc. Op deze manier kan het voor iedereen leuk zijn.

Daarnaast vraag ik niet van die achterlijke bedragen zoals de grote sites dat doen en word ik niet gesponsord ofzo, omdat ik een stream heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
Zmokkie schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:26:
[...]

Thanks voor de uitleg.. En denk je dat IF Sanchez nog gaat stijgen aangezien er vnv Champions Leage op het programma staat?
Dat durf ik niet te zeggen. Dat is meestal niet iets waar ik echt naar kijk om eerlijk te zijn.
Ik lees wel op de forums van ea dat Sanchez super populair is en veel zullen hem dus willen hebben.
Alleen vandaag al is zijn prijs zo een 10K gestegen. Daarnaast verdwijnt hij morgen uit pakjes. Vaak gaat een IF dan ook nog omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Snap dat overtredingen systeem echt niet. Ene moment beuk je een aanvaller opzij, niks. Ander moment krijg je rood en dan sta je daar dan met 10 man. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:52
IAmNice schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:51:
Snap dat overtredingen systeem echt niet. Ene moment beuk je een aanvaller opzij, niks. Ander moment krijg je rood en dan sta je daar dan met 10 man. :(
Jezus gast. Waarom speel je dit spel nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:30
CreativeSkills schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:22:
[...]

Ook probeer ik altijd te kijken naar welke speler er volgens mij in de TOTW komen.
Dat snap ik niet helemaal. Stel dat bv. Davy Klaasen 8 doelpunten maakt in de competitie, grote kans dat hij dan idd in Team of the Week komt. Maar dat zijn aparte kaartjes waar zijn stats zijn geupdate. Zijn gewone kaartje is dan toch niet interesanter

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Het is vooral de hype die wordt gecreerd. Voor klaasen zou het niet uitmaken, maar als Benzema een IF krijgt dan zul je zien dat zijn normale kaart wel stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Klaassen komt dan met zijn 8 goals ineens in de media, waarna spelers hem in hun team willen hebben, TOTW of niet. Dan stijgen de prijzen van de gewone kaarten ook.

Zou alleen niet inzetten op dat Klaassen er morgen 8 maakt >:)

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 04-11-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
Precies wat hierboven wordt gezegd.
Het werkt dan vooral bij de populaire spelers. Ze worden gehyped, maar ook zullen ze een week niet in pakjes verschijnen. Rodriguez nu alweer gestegen naar 49500 op Xbox. Verwacht dat hij de komende uren nog wel wat stijgt. In ieder geval tot HH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik denk dat ik mijn beste potje ooit heb gehad. Ik kom een team tegen met IF Ronaldo, IF Benzema, Bale, IF Messi met IF Rakatic erachter. En dan dacht ik dat ik een sweaty squad had...
Mijn Doumbia scoort in de 90ste minuut met een geweldige knal vanaf 30 meter in de kruising en toen won ik! Was pas mijn tweede schot op target de hele game dus kun je nagaan hoe blij ik was...
Hoe verdient iedereen zijn centjes als je 200k hebt? IF's investeren kan ik niet echt grootschalig doen en nou zit ik met wat kleine markten zoals tenues en spelers in de 10-20k, maar dat gaat erg sloom met winsten van 10k per dag misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
CreativeSkills schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:54:
Precies wat hierboven wordt gezegd.
Het werkt dan vooral bij de populaire spelers. Ze worden gehyped, maar ook zullen ze een week niet in pakjes verschijnen. Rodriguez nu alweer gestegen naar 49500 op Xbox. Verwacht dat hij de komende uren nog wel wat stijgt. In ieder geval tot HH.
HH?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Happy hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Real speelt vanavond ook nog, dus mocht James dan ook nog weten te scoren zal de prijs nog meer stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Maxwell bijvoorbeeld: http://www.futbin.com/player/21248/maxwell

Enorme stijging. Met 150k kon je er aardig wat kopen.

Volg dit topic met regelmaat: http://forum.ea.com/uk/posts/list/3120/2944196.page

Kan je leuke winsten maken als je geduld hebt. Prijzen stijgen niet in een uur, maar over dagen maak je winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Speel op PC, maar goed ik snap het principe.

[ Voor 57% gewijzigd door IAmNice op 04-11-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-10 09:14
JapieTalent schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:59:
Zijn er nog pc gamers die mij een grotere transferlijst cadeau willen doen?

Ben zelf level 43 en kan dus helaas de twee laatste upgrades nog niet doen:
53 2,750 FC C
83 2,000 FC C

Let me know! Would be much appreciated!
Wil er iemand mij misschien helpen met bovenstaande aub? Als je ff een dm stuurt, het zou echt enorm op prijs gesteld worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Jelte,89 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:24:
Ik snap de frustraties wel, maar dankzij bbblije heb ik nu een goeie opstelling staan, 3-4-1-2.. Om kickoff rushes te voorkomen stap ik direct uit met de cam voor een tackle, daarna heb je de 2 centrale middenvelders voor een tackle, daarna met de centrale verdediger erop, en dan heb je nog 1 van de andere 2 cb's. Uiteraard glipt er wel eens 1 langs...

aan de andere kant, het is gewoon een tactiek die gebruikt word, zelf trap ik af en laat mn LM/RM diep gaan... Sterling is dan ook sneller dan menig back
Leuk om te lezen dat het goed bevalt!
Jelte,89 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:46:
Ik zit met hetzelfde, heb dan niet zoveel budget, en een matige selectie maar wil ook (nog) niet wat kopen...

https://www.easports.com/...howoffId=b1zsf3M3nLxWj:pc
Probeer "Lallana" of "Cabella" eens al CAM dit zijn spelers met veel balans en balcontrole, zijn daarbij ook nogis goedkoop.

"Unuoha" erbij als CV, hele snelle en sterke centrale verdediger. Is al te koop voor 1600 coins.

En ik kan je "Vargas" als spits aanraden i.c.m "Jovetic".

Mijn advies is om hier naartoe te werken. http://www.futhead.com/15/squads/7295185/

Je kan nu al een deel van je spelers verkopen en betere aanschaffen. "Chiriches" kan je nog op de bank zetten om als CV te wisselen. Later kan je dan wellicht "Koscielny" erbij aanschaffen. "Bony" en "Diouf" ook houden om door te wisselen. LM kan je "Podolski" houden als sub, met de "Engine" chem style is hij uiterst bruikbaar! 87 SCH is een hoop! Zeker als daarbij 87 finishing, 85 long shot, 83 penalties, 92 shot power en 90 volleys bij hoort! Deze man maakt long shot finessies!

Wie je dan moet aankopen zijn:

ST; Vargas 2000-1800
CAM; Lallana 950-1100
CM; Ramsey 6100-5100
RM; Miralles 2200-1900
CB; Onuoha 2000-1600
CB; Rojo 3600-3400

Bank:
CAM: Cabella: 2800-1800
CM; Paulinho 3000-2400
CB; Chiriches 1700-1100

Totaal: +- 24000 coins. min de verkoop van je oude spelers. Veel spelers die ik hier noem zijn echter wel goedkoper te krijgen. Zo is Chiriches smiddags voor onder de 1000 binnen te halen. Als je zo hier en daar een dealtje pakt heb je een geweldig team staan zonder al te hoge investeringskosten.

[ Voor 62% gewijzigd door bbblije op 04-11-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Is het nou een goed moment on Antunes te kopen? Hij is rond de 14k en LB in de BBVA. Zou zijn prijs omhoog gaan als hij eenmaal uit pakjes is? Hij is niet een al te goede LB, maar maakt dat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
IAmNice schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:07:
Is het nou een goed moment on Antunes te kopen? Hij is rond de 14k en LB in de BBVA. Zou zijn prijs omhoog gaan als hij eenmaal uit pakjes is? Hij is niet een al te goede LB, maar maakt dat uit?
Nee te onbekend, veel mensen gebruiken daar marcelo of alba.

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Misschien een stomme vraag, maar wat betekend de term "BIN" die ik veel zie in FUT?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Buy It now oftwel de Nu Kopen prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Iedereen ga geld maken met die nieuwe tournament! Ik speelde 3x tegen een bronze teampje en ze rage quitten elke keer al na 30 min ofzo. 7.5k reward+gold pack. Zit nu in finale
EDIT: Te vroeg gejuigd... http://gyazo.com/224e990ee9042ea23808bd0e87a6a19f Stopt op dit scherm.

[ Voor 29% gewijzigd door IAmNice op 04-11-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ok ik kan nou geen games meer beginnen o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
bbblije schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:05:
[...]

Leuk om te lezen dat het goed bevalt!

[...]

Probeer "Lallana" of "Cabella" eens al CAM dit zijn spelers met veel balans en balcontrole, zijn daarbij ook nogis goedkoop.

"Unuoha" erbij als CV, hele snelle en sterke centrale verdediger. Is al te koop voor 1600 coins.

En ik kan je "Vargas" als spits aanraden i.c.m "Jovetic".

Mijn advies is om hier naartoe te werken. http://www.futhead.com/15/squads/7295185/

Je kan nu al een deel van je spelers verkopen en betere aanschaffen. "Chiriches" kan je nog op de bank zetten om als CV te wisselen. Later kan je dan wellicht "Koscielny" erbij aanschaffen. "Bony" en "Diouf" ook houden om door te wisselen. LM kan je "Podolski" houden als sub, met de "Engine" chem style is hij uiterst bruikbaar! 87 SCH is een hoop! Zeker als daarbij 87 finishing, 85 long shot, 83 penalties, 92 shot power en 90 volleys bij hoort! Deze man maakt long shot finessies!

Wie je dan moet aankopen zijn:

ST; Vargas 2000-1800
CAM; Lallana 950-1100
CM; Ramsey 6100-5100
RM; Miralles 2200-1900
CB; Onuoha 2000-1600
CB; Rojo 3600-3400

Bank:
CAM: Cabella: 2800-1800
CM; Paulinho 3000-2400
CB; Chiriches 1700-1100

Totaal: +- 24000 coins. min de verkoop van je oude spelers. Veel spelers die ik hier noem zijn echter wel goedkoper te krijgen. Zo is Chiriches smiddags voor onder de 1000 binnen te halen. Als je zo hier en daar een dealtje pakt heb je een geweldig team staan zonder al te hoge investeringskosten.
Nice advies, ga het ook opvolgen !
Alleen mijn wingers verschillen met wat je adviseert, ik kan niet zo goed met Miralles.

Ben er nog niet hoor, moet jovetic bijv. nog aanschafen.

Check : https://www.easports.com/...owoffId=rHKI97J6nLx0m:ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Remy speelt beter dan Jovetic hoor. Misschien die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
IAmNice schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:34:
Remy speelt beter dan Jovetic hoor. Misschien die?
Ben gierig, Remy is duuuuuuuuur ..

En zoek meer sterkere spelers ( geen pacewhore )

[ Voor 14% gewijzigd door Uberoon op 04-11-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Benteke? Ik kan trouwens nog steeds niet spelen.. wat is dit voor bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
IAmNice schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:44:
Servers lijken overbezet.. kan niet meer op webapp, lijkt gerelateerd ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:55
IAmNice schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:44:
EA's manier om je te vertellen dat je moet pauzeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Uberoon schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:38:
[...]

Ben gierig, Remy is duuuuuuuuur ..

En zoek meer sterkere spelers ( geen pacewhore )
Lukkaku en Vargas moeten het ook goed doen als spitsen?! Ja het is maar net waar jij je vleugel spelers voor wilt gebruiken. Ik heb ze meer als spel verdelers, voorzetten zijn veel minder klinisch dan voorheen. Dus je moet nu naar binnen komen. Daar gebruik ik een stabiele centraal aanvallende middenvelder voor icm de centraal middenvelders. Die zorgen dat de bal met korte passen bij de spitsen komt, 1 2 combinaties, waar ik dan uit kan wijken naar de vleugels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Vargas is echt een cheap-ass beest. Bloedsnel en een heerlijke dribbel. Loopt nu 1,5 op 1 bij mij (20 goals in 11 wedstrijden). Zit in mijn 2e team, met allemaal goedkope BPL gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Riemer schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:45:
[...]

EA's manier om je te vertellen dat je moet pauzeren.
En EA live chat zegt dat ik mijn hele FUT team moet resetten omdat het gebugd is. Uh dus niet EA wtf!?
Nou zoek ik op internet en hebben mensen er alleen last van in finale van een tournament.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Heb nu lukaku en ibarbo wie zal ik vervangen en wat kost me dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-10 16:40
Ik heb nog nooit een speler boven de 40k in een pack gehad. In totaal vorig jaar en dit jaar ong. 500k aan packs verprutst. Wel weer duidelijk dat ik nooit meer packs hoef te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Laatst online: 01-10 19:27
Er is op de PC nu een pak voor 25k , Schurrle en Ramsey eruit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Heb er ook paar open gemaakt Pisczek en Walker als meest noemenswaardige catches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Laatst online: 20-10 18:20
Pff Rakitic en Arbeloa, enige bekenden in mijn 25k pak. Bij elkaar niet eens een kwart van de 25k waard. Nu slechts 5k over. Word weer promoveren, enige manier van snel geld verdienen voor mij. Ben in één lijn van divisie 10 naar 3 gepromoveerd. Weet iemand als je degradeert en weer promoveert, of je dan weer de coin bonus krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ja.
Ik kan nou weer spelen, maar mijn tournament finale doet het niet. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
IAmNice schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:07:
Ja.
Ik kan nou weer spelen, maar mijn tournament finale doet het niet. Raar.
Probeer je team te verwijderen en een nieuw team te maken en daarmee de finale te spelen. Dat schijnt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Freshnub schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:04:
Pff Rakitic en Arbeloa, enige bekenden in mijn 25k pak. Bij elkaar niet eens een kwart van de 25k waard. Nu slechts 5k over. Word weer promoveren, enige manier van snel geld verdienen voor mij. Ben in één lijn van divisie 10 naar 3 gepromoveerd. Weet iemand als je degradeert en weer promoveert, of je dan weer de coin bonus krijgt?
Ja hoor. Je krijgt elke keer de coin bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Riemer schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:08:
[...]

Probeer je team te verwijderen en een nieuw team te maken en daarmee de finale te spelen. Dat schijnt te werken.
Werkt niet. Van EA op het forum krijg ik het standard bullshit van dat ze er aan werken. Blijkbaar is dit probleem er al 3 jaar en nog niet gefixt. Dus ik heb die tournament voor niks gedaan en coins gewaste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
hoezo coins gewaste, deelname aan het tournooi kost je toch niets?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej!!! :D
Net de Any 11 toernooi gewonnen in een spannende finale! _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kosten sommige zilveren spelers zoveel ??? zoek maar is de speler Emre Can op niks speciaal aan hem en hij speelt nooit bij Liverpool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 07:31:
Waarom kosten sommige zilveren spelers zoveel ??? zoek maar is de speler Emre Can op niks speciaal aan hem en hij speelt nooit bij Liverpool
Zijn een aantal redenen te bedenken:
- Zilver spelers komen minder voor en een goede zilveren speler is daardoor vrij zeldzaam en duurder
- In dit geval speelt de beste man in de duurste competitie
- Is een duitser
- Heb je zijn stats gezien op futhead? Als ik hem zo even bekijk is het een prima speler voor zijn 74 rating.
- 4* WF en 4* skills
- Laatste en niet onbelangrijk. Hij is voor een CM vrij snel. Nou ja zeg maar gewoon snel en dit in combinatie met zijn lengte en kracht maakt hem waarschijnlijk een goede speler voor FUT.

Check fathead maar eens voor leuke zilveren spelers. Hier een linkje naar onze fut 13 en 14 vriend Muriel:
http://www.futhead.com/15/players/1302/luis-muriel/

Kost rond de 90.000 coins.

[ Voor 12% gewijzigd door Riemer op 05-11-2014 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Haha thanks voor het noemen van Emre Can. Naam kwam me al bekend voor en had 'm inderdaad in mijn club staan. Toch weer 25k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 07:31:
Gisteravond de hele wedstrijd gespeeld hoor :)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
steefje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:30:
hoezo coins gewaste, deelname aan het tournooi kost je toch niets?
Contracts en het feit dat ik 3x tegen een ragequitter speelde en geen coins kreeg en mij is de kans ontnomen om de tournament te winnen. Ik had zeker wel 5x minimaal die tournament kunnen winnen in 3 dagen. Dat is dan wel potentieel, maar contract en matches waren al zeker 2.5k coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
IAmNice in "[Multi] FIFA 15 Ultimate Team"
IAmNice schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:56:
[...]

Contracts en het feit dat ik 3x tegen een ragequitter speelde en geen coins kreeg en mij is de kans ontnomen om de tournament te winnen. Ik had zeker wel 5x minimaal die tournament kunnen winnen in 3 dagen. Dat is dan wel potentieel, maar contract en matches waren al zeker 2.5k coins.
Wat ben ik blij dat ik jou leven niet heb, moet wel heftig zijn als je overal zo zwaar aan tilt en alles zo negatief in ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Tja maar als EA mij al een stuk of 30 games geen coins geeft, 5x in dezelfde divisie laat zitten en mij zelfs vertelt dat mijn fut resetten enige optie was om mijn bug te verhelpen terwijl het twee uur later voor bij was dan word ik wel gefrustreerd. Het moet toch niet zo moeilijk zijn voor een groot bedrijf als EA om simpele bugs te fixen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-10 15:48
IAmNice schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:10:
Tja maar als EA mij al een stuk of 30 games geen coins geeft, 5x in dezelfde divisie laat zitten en mij zelfs vertelt dat mijn fut resetten enige optie was om mijn bug te verhelpen terwijl het twee uur later voor bij was dan word ik wel gefrustreerd. Het moet toch niet zo moeilijk zijn voor een groot bedrijf als EA om simpele bugs te fixen lijkt me?
Als ik jou was zou ik lekker stoppen met fifa en wat anders gaan doen....

val ons er in ieder geval niet mee last

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:02
Nieuw projectje hier.
Heb Eto'o maar eens aangekocht als CAM, eens kijken hoe hij uit de verf komt in mijn 4-1-2-1-2 opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Bedankt, Ga er is mee werken, ik hou dan nog zo'n 70k over! ;)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Uberoon op 05-11-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
IAmNice schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:10:
ze zien je pacewhore team en ik denk dat ze dan simpel weg denken : GTFO _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Laatst online: 06:58
Even een speltechnisch vraagje waar ik vooral online last van heb; Voordat spelers een pass ontvangen blijven ze vaak tergend lang staan 'wachten' tot de bal naar hun toekomt. Ondanks dat ik als een idioot probeer naar de bal te lopen. Dit gebeurd vrijwel alleen op eigen helft. Zijn hier meer ervaringen mee of hebben jullie oplossingen? Kan natuurlijk ook aan mijn passing liggen, maar dit zijn gewone grondpasses die ik naar mijn idee niet te kort ingedrukt houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Supermach schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:03:
Even een speltechnisch vraagje waar ik vooral online last van heb; Voordat spelers een pass ontvangen blijven ze vaak tergend lang staan 'wachten' tot de bal naar hun toekomt. Ondanks dat ik als een idioot probeer naar de bal te lopen. Dit gebeurd vrijwel alleen op eigen helft. Zijn hier meer ervaringen mee of hebben jullie oplossingen? Kan natuurlijk ook aan mijn passing liggen, maar dit zijn gewone grondpasses die ik naar mijn idee niet te kort ingedrukt houd.
ja soms moet je dan met driehoekje/ Y passen .. dan lopen de spelers wel, met X/A wachten ze inderdaad tot de bal 1 meter voor ze is en dan pas willen ze een poot uitsteken(btw nooit door het midden pasen :P).

Wat ook kan helpen is pass assistance op semi of zelfs off zetten, weet niet exact die settings ..Herken heel erg wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ik vind dat ook wel met spelers wegsturen/diepgaan met R1...

Gaat naar mijn idee wat langzaam...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Klopt wel, ze komen niet in de bal maar blijven rustig wachten tot die naar hun toe komt rollen ;)
Met een steekpass moeten ze wel lopen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
wellicht kan je ook he eea aanpassen met de team tactics.. ? zodat ze in beweing blijven zeg maar..

[ Voor 24% gewijzigd door Uberoon op 05-11-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 11:33
Even een update van mijn voortgang in de Fifa wereld :P

Afgelopen vrijdag begonnen met het spelen van FUT online, na offline divisie 1 te hebben gewonnen.
Ik begon heel goed in divisie 10, maar blijkbaar ben ik zo slecht dat wedstrijden die ik op papier denk al gewonnen te hebben alsnog te verliezen.

De ene wedstrijd win ik met 4-1, de andere partij verlies ik met 1-6, er is werkelijk geen pijl op te trekken.
Ben nu veel aan het experimenteren met formaties, waar ik van de week was geswitched naar 4-1-2-1-2 (2), heb ik gisteravond gespeeld met 4-3-2-1. De laatste formatie is volgens mij helemaal voor PRO spelers, want ik bakte er geen pepernoot van.

Zit er nu aan te denken om 4-2-3-1 (2) te gaan proberen, iemand hier ervaring mee?

Ben gister op 1 puntje, promotie naar divisie 9 misgelopen (kom er eerlijk voor uit).
Denk dat ik nog veel moet oefenen, offline is blijkbaar heel wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Protax schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:23:
Even een update van mijn voortgang in de Fifa wereld :P

Afgelopen vrijdag begonnen met het spelen van FUT online, na offline divisie 1 te hebben gewonnen.
Ik begon heel goed in divisie 10, maar blijkbaar ben ik zo slecht dat wedstrijden die ik op papier denk al gewonnen te hebben alsnog te verliezen.

De ene wedstrijd win ik met 4-1, de andere partij verlies ik met 1-6, er is werkelijk geen pijl op te trekken.
Ben nu veel aan het experimenteren met formaties, waar ik van de week was geswitched naar 4-1-2-1-2 (2), heb ik gisteravond gespeeld met 4-3-2-1. De laatste formatie is volgens mij helemaal voor PRO spelers, want ik bakte er geen pepernoot van.

Zit er nu aan te denken om 4-2-3-1 (2) te gaan proberen, iemand hier ervaring mee?

Ben gister op 1 puntje, promotie naar divisie 9 misgelopen (kom er eerlijk voor uit).
Denk dat ik nog veel moet oefenen, offline is blijkbaar heel wat anders :)
Ja en blijven switchen van de eene naar de andere opstelling is ook niet mega handig, ik zou 2 standaard squads maken en zsm daar aan wennen zodat je zo stabiel mogelijk bent.

Online zien mensen je zwaktes en dan word er zo (6x) door heen geprikt :( .

Keep it simple i guess.. :9

Show je squad anders, er zijn hier altijd wel mensen die je advies kunnen geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
Uberoon schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:15:
wellicht kan je ook he eea aanpassen met de team tactics.. ? zodat ze in beweing blijven zeg maar..
Zal er eens mee kloten deze week, kijken of er verschil in zit.

Bij steekpasses gebeurd het inderdaad minder, maar daar moet je natuurlijk wel de ruimte voor hebben ;) Maar het is in ieder geval een algemeen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Voor mijn gevoel speelde ik met mijn oude Serie A team met 4-3-1-2 nog steeds het best.
Dat kwam volgens mij vooral door het middenveld, Pogba/Vidal/Marchisio en voorin Tevez/Ibarbo.

Onlangs heb ik alles verkocht en een lading coins gekocht en ik geswitched naar een BPL team.
Voor mijn gevoel zijn met name de middenvelders hier een stuk slechter.
Maar goed, ik heb de beste spelers die je kunt hebben in die competitie, dus ik moet het echt bij me zelf zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:12
Dit is mijn nieuwe team: http://www.futhead.com/15/squads/7389364/

Wat vinden jullie ervan? Ik hoef geen commentaar op de formatie want deze FIFA 15 352 weer een geweldige opstelling.

Custom tactic, moet je dat nog steeds elke keer weer opnieuw aanpassen? Of kan je het al ergens opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
welke formaties spelen jullie?
En waarom? Voordelen nadelen?

Ik heb zelf veel met 41212 (2) gespeeld. Al jaren mijn favoriet, al koos ik de afgelopen jaren nog voor de eerste variant. Helaas vallen daar de LM en RM een beetje weg.

Laatste dagen ben ik op zoek naar iets nieuws, vandaar mijn vraag.
Budget iig bijna 3 miljoen, dus keuzes zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ik lees veel hier (kan helaas niet posten, ^&^$^& EA):

http://forum.ea.com/uk/forums/show/186.page

Veel topics en guides, staan veel dingen die goed werken voor anderen.
Blader er eens doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
llovesoccerx7 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:35:

Wat vinden jullie ervan? Ik hoef geen commentaar op de formatie want deze FIFA 15 352 weer een geweldige opstelling.

Custom tactic, moet je dat nog steeds elke keer weer opnieuw aanpassen? Of kan je het al ergens opslaan?
Ja klopt, elke keer aanpassen :(. niet echt te doen online dus..

Heb wel iets gelezen over TOTW uitdagen, daar die settings instellen, en dan zou je die hele sessie deze instellingen behouden.. Weet niet meer of dat ook de tactics zijn..
llovesoccerx7 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:35:

Nice Hybrid , bewust geen mertesacker en podolski :P ?

[ Voor 21% gewijzigd door Uberoon op 05-11-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:12
Mertesacker is veel te sloom joh. En podolski wordt met de jaar minder vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Ik verlies net de finale van het Any 11 toernooi in de penalty shootout. Balen natuurlijk, want ik had genoeg kansen om in de reguliere tijd te winnen. Gelijkmaker pas in de blessuretijd, je kent 't wel ;).Was volgens mij nog een Duitser ook :P.

Maar, ondanks het feit dat ik volgens mij wel verloren heb volgens Fifa, krijg ik alsnog de coins en het gold premium pakje.

Dat is echt niet ok... Ik geloof dat IAmNice in één van zijn dagboekentrees al een keer had beschreven dat hij aan de andere kant van de medaille zat (won met penalty's en kreeg geen toernooibonus).

Nu heb ik ook mijn fair share gehad aan 'onrecht', zoals bijvoorbeeld winnen en geen punten of coins krijgen, maar toch... ik dacht ik meld ook even de kant van het verhaal: de bug is er dus ook 'de andere kant op.'

En dat is dus echt niet ok wat mij betreft |:(

Geen idee of meer mensen dit hebben gezien, maar als dat zo is dan kun je beter opzettelijk verliezen in een penalty shootout in een finale. 8)7

Edit - Onrecht loont:

Er zat niks interessants in het premium pakje (2 rare contracts), behalve een herkansing in de vorm van een free gold pack...

En ja hoor... Petr Cech enters the scene. O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Garion op 05-11-2014 14:09 ]

Butt-kicking! For goodness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Garion schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:53:

En ja hoor... Petr Cech enters the scene. O-)
Bitch ;)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:01
Weet niet of dit algemeen bekend is, maar als ik bijvoorbeeld het huis opruim doe ik soms tegelijkertijd de single player starter cup (niveau beginner). Drie keer scoren en vervolgens met een mannetje in een hoekje van het veld gaan staan en de wedstrijd af laten lopen (en dan dus wat anders gaan doen, je hoeft er niet naar om te kijken). Op niveau beginner pakker ze dan vrijwel nooit de bal af, en als ze dat wel doen zijn ze 999/1000 keer niet in staat ook maar 1 goal te scoren.

Hoewel er staat dat je geen reward krijgt bij toernooi winst, alleen 500 coins, krijg je toch echt elke keer een gold pack met 4 kaarten, waarvan 1 speler. Behalve dus de gratis coins terwijl je wat anders aan het doen bent, is die gold pack ook wel leuk natuurlijk, voor de weinige moeite die je doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Jesserr op 05-11-2014 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
Garion schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:53:
Ik geloof dat IAmNice in één van zijn dagboekentrees al een keer had beschreven dat hij aan de andere kant van de medaille zat (won met penalty's en kreeg geen toernooibonus).
:P :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Jesserr schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:13:
Weet niet of dit algemeen bekend is, maar als ik bijvoorbeeld het huis opruim doe ik soms tegelijkertijd de single player starter cup (niveau beginner). Drie keer scoren en vervolgens met een mannetje in een hoekje van het veld gaan staan en de wedstrijd af laten lopen (en dan dus wat anders gaan doen, je hoeft er niet naar om te kijken). Op niveau beginner pakker ze dan vrijwel nooit de bal af, en als ze dat wel doen zijn ze 999/1000 keer niet in staat ook maar 1 goal te scoren.

Hoewel er staat dat je geen reward krijgt bij toernooi winst, alleen 500 coins, krijg je toch echt elke keer een gold pack met 4 kaarten, waarvan 1 speler. Behalve dus de gratis coins terwijl je wat anders aan het doen bent, is die gold pack ook wel leuk natuurlijk, voor de weinige moeite die je doet.
Gold pack en je huis is schoon.. win win.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ik zal dan ook maar niet meer in dagboekvorm schrijven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
Protax schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:20:
[...]

Ik zal dan ook maar niet meer in dagboekvorm schrijven >:)
Zolang je niet structureel huilie huilie doet hoor je niemand klagen denk ik. :D

(thx :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Uberoon op 05-11-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Uberoon schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:21:
[...]

Zolang je niet huilie huilie doet hoor je niemand klagen denk ik. :D
Nou ik kan soms ook wel janken hoor!
Ben net begonnen met Fifa, en dacht dat ik het wel wat makkelijker zou oppakken...
Verkeerd gedacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Uberoon schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:21:
[...]

Zolang je niet structureel huilie huilie doet hoor je niemand klagen denk ik. :D
FTFY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Ik ben benieuwd hoe de matchmaking werkt. Ik heb nu al 4 divisies last van het volgende:

Ik win de eerste 4 a 5 wedstrijden op rij. Lekkere start en nog genoeg mogelijkheden om de titel binnen te slepen.
Vervolgens wordt ik continue gematched tegen spelers die echt klasse beter zijn. Ik wordt echt compleet gewhooped. Met een beetje mazzel pak ik nog net gewoon punten voor promotie, maar de titel mis ik telkens weer.
Na de promotie naar een hogere divisie herhaalt dit ritueel zich weer. Dit heb ik vanaf divisie 8 naar 4 gehad. Gisteren met nog 5 wedstrijden te gaan, had ik nog maar 1 overwinning nodig....met enorme mazzel pakte ik dan gisteren eindelijk de titel in mijn laatste wedstrijd.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:03
steefje schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:28:
Ik ben benieuwd hoe de matchmaking werkt. Ik heb nu al 4 divisies last van het volgende:

Ik win de eerste 4 a 5 wedstrijden op rij. Lekkere start en nog genoeg mogelijkheden om de titel binnen te slepen.
Vervolgens wordt ik continue gematched tegen spelers die echt klasse beter zijn. Ik wordt echt compleet gewhooped. Met een beetje mazzel pak ik nog net gewoon punten voor promotie, maar de titel mis ik telkens weer.
Na de promotie naar een hogere divisie herhaalt dit ritueel zich weer. Dit heb ik vanaf divisie 8 naar 4 gehad. Gisteren met nog 5 wedstrijden te gaan, had ik nog maar 1 overwinning nodig....met enorme mazzel pakte ik dan gisteren eindelijk de titel in mijn laatste wedstrijd.
Dit heb ik ook wel vaak.
Zondag FUT eens naast me neergelegd en begonnen in seasons. Vanaf Div10-8 geen problemen, maar nu begint het ritueel wel zichtbaar te worden, vanaf div 7. Uiteindelijk wel gewoon naar Div. 5 promoveren, maar de laatste 5 wedstrijden zijn toch een stuk lastiger.

Reden dat ik FUT heb neergelegd is omdat vanaf div. 2 er echt geen reet aan is. Alleen maar pacewhore teams (Emenike, Benteke, Lukaku etc. in iedere aanval). Probleem is alleen dat ik van de 10 wedstrijden er 3 win, 2 gelijk speel en dan weer blijf hangen in 2.

Die 5 wedstrijden frustratie over Y knop rammers kan ik niet hebben. Helemaal als ze dan ook nog eens ieder doelpunt 3x gaan zitten bekijken, en geen enkele animatie skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JPM85 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:47:
[...]

Dit heb ik ook wel vaak.
Zondag FUT eens naast me neergelegd en begonnen in seasons. Vanaf Div10-8 geen problemen, maar nu begint het ritueel wel zichtbaar te worden, vanaf div 7. Uiteindelijk wel gewoon naar Div. 5 promoveren, maar de laatste 5 wedstrijden zijn toch een stuk lastiger.

Reden dat ik FUT heb neergelegd is omdat vanaf div. 2 er echt geen reet aan is. Alleen maar pacewhore teams (Emenike, Benteke, Lukaku etc. in iedere aanval). Probleem is alleen dat ik van de 10 wedstrijden er 3 win, 2 gelijk speel en dan weer blijf hangen in 2.

Die 5 wedstrijden frustratie over Y knop rammers kan ik niet hebben. Helemaal als ze dan ook nog eens ieder doelpunt 3x gaan zitten bekijken, en geen enkele animatie skippen.
Ik snap ook eerlijk niet wat mensen leuk vinden aan deze manier van spelen. Waar fifa voorheen om het spel en mooie doelpunten ging is het reeds prioriteit 1 om ergernis te scheppen bij de tegenstander.

Kick off doelpunten en pacewhoring. Dan zoals jij beschrijft het doelpunt 3 maal terug kijken en zien hoe de spelers terug naar de stip lopen, ik zit dan gelijk in het "start" menu voor een forfeit.

Laat ik niet bitchen want ondanks sommige tegenstanders heb ik wel plezier in het spel. Maar ik betrap mezelf er wel op dat ik bewust op bepaalde tijdstippen geen wedstrijden aan ga omdat ik weet wat me dan te wachten staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
bbblije schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:55:
Maar ik betrap mezelf er wel op dat ik bewust op bepaalde tijdstippen geen wedstrijden aan ga omdat ik weet wat me dan te wachten staat.
Welke tijdstippen bedoel je dan? In mijn beleving wordt ik na 2200 uur gematcht tegen "makkelijkere" tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
[...]

Ik snap ook eerlijk niet wat mensen leuk vinden aan deze manier van spelen. Waar fifa voorheen om het spel en mooie doelpunten ging is het reeds prioriteit 1 om ergernis te scheppen bij de tegenstander.

Kick off doelpunten en pacewhoring. Dan zoals jij beschrijft het doelpunt 3 maal terug kijken en zien hoe de spelers terug naar de stip lopen, ik zit dan gelijk in het "start" menu voor een forfeit.

Laat ik niet bitchen want ondanks sommige tegenstanders heb ik wel plezier in het spel. Maar ik betrap mezelf er wel op dat ik bewust op bepaalde tijdstippen geen wedstrijden aan ga omdat ik weet wat me dan te wachten staat.
Pas spelen als de kindertjes naar bed zijn :9 . Met dat match forfeit.. je laat je wel kennen hoor hahaha.

Ik blijf gewoon druk zetten en hopelijk verliezen hun de concentratie en kan ik ze afmaken :D .Ik geef nooit op, als ik me erger aan iemand loop ik weg en laat ik hem de game uitspelen tegen mijn uitgeschakelde controller:P .. wat jij doet is ze lekker snel een win geven :F .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
[...]

Blijft wel feit dat snelle spitsen ook gewoon goed zijn real life. Messi, Ronaldo, Aguero, Doumbia etc etc.
Ik vond wel dat andere onderdelen beter uitgewerkt mochten worden. Je hebt niks aan spitsen die kunnen koppen zoals Pellé of Gomez. Terwijl die ook gewoon goed zijn. Dus daar heb je idd niks aan nu in Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet de beste verdedigende ploeg dus speel ik 5-2-2-1.
Met de speler als Doumbia geraak je er niet meer zo gemakkelijk door en ik ben goed in penaltys uitlokken dus zo kan ik meestal toch met de winst gaan lopen :P

Edit: En als je tegen snelle spelers moet laat ze maar lopen en tik rustig in je verdediging zonder risco's wat rond ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Uberoon schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:18:
[...]

Pas spelen als de kindertjes naar bed zijn :9 . Met dat match forfeit.. je laat je wel kennen hoor hahaha.

Ik blijf gewoon druk zetten en hopelijk verliezen hun de concentratie en kan ik ze afmaken :D .Ik geef nooit op, als ik me erger aan iemand loop ik weg en laat ik hem de game uitspelen tegen mijn uitgeschakelde controller:P .. wat jij doet is ze lekker snel een win geven :F .
Inderdaad, na kinderbedtijd of zondag avond is het veel leuker online.
Met de Xone incl kinect hoor je nu ook sneller wat voor personen je aan de overkant hebt zitten, wanneer ik jonge ventjes hoor, ga ik rondtikken. Je merkt dat het begint te frusteren, en ze gaan met 2/3 man jagen. Dan is het heel simpel door tikken in driehoekjes, en kan je scoren. (rondtikken is dan echt 2 minuten de bal rond laten gaan rond de middellijn)

Als ik een leuk potje heb gespeeld, dan krijg mijn tegenstander ook altijd netjes een berichtje. Leuke FIFA spelers moet je koesteren, er zitten al genoeg kwallen/irriterende kerels online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Wat mij gister trouwens opviel, is dat ik denk ik wel 4x tegen een team heb gespeeld met Mandzukic / Hernandez en aan de zijkant Pedro.
Volgens mij is de BBVA echt super populair!

Heb nu 160K, misschien binnenkort maar een team in elkaar zetten, want qua middenvelders is er genoeg keus in de BBVA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

[...]

Dat is niet iemand irriteren, die iemand houd dan gewoon bij zichzelf de bal in de ploeg en speelt een andere spelletje op zn telefoon... Hij staat voor, jij niet... (van jou ook wel kinderachtig toch)

Het drie keer terug kijken van een rommelgoal doet mij overigens alleen maar sterker terugkomen... die agressie die dan op mn controller word losgelaten... . 8)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 13:15
Nou, dan zal ik hier ook eens mijn voortgang posten. Speel al een tijdje fut, en heb met mijn beperkte budget toch wat wat leuke teams in elkaar kunnen zetten (vind ik zelf althans :P)

Serie A:
http://www.futhead.com/15/squads/7406200/

BBVA:
http://www.futhead.com/15/squads/7405912/

BPL:
http://www.futhead.com/15/squads/7406512/

Tot nu toe ook nog niet echt geluk gehad met mn pakjes, tot vandaag, toen ik aguero en silva uit een pakje trok :D toch goed voor 700K op de PC! daarnaast nog lallana en mangala toch leuke spelers uit een pakje!

wat ik wel duidelijk merk is dat de prijzen op de PC voor de meeste spelers veel hoger liggen dan op de PS4 of de Xbox. Zo is mangala op de PC zeker 15K waard, en op de xbox en ps4 slechts 5,8 en 8,7K

[ Voor 15% gewijzigd door Arwintju op 05-11-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Arwintju schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:37:
Nou, dan zal ik hier ook eens mijn voortgang posten. Speel al een tijdje fut, en heb met mijn beperkte budget toch wat wat leuke teams in elkaar kunnen zetten (vind ik zelf althans :P)

Serie A:
http://www.futhead.com/15/squads/7406200/

BBVA:
http://www.futhead.com/15/squads/7405912/

BPL:
http://www.futhead.com/15/squads/7406512/

Tot nu toe ook nog niet echt geluk gehad met mn pakjes, tot vandaag, toen ik aguero en silva uit een pakje trok :D toch goed voor 700K op de PC! daarnaast nog lallana en mangala toch leuke spelers uit een pakje!

wat ik wel duidelijk merk is dat de prijzen op de PC voor de meeste spelers veel hoger liggen dan op de PS4 of de Xbox. Zo is mangala op de PC zeker 15K waard, en op de xbox en ps4 slechts 5,8 en 8,7K
Lucky bastard ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
JPM85 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:25:
[...]

Inderdaad, na kinderbedtijd of zondag avond is het veel leuker online.
Met de Xone incl kinect hoor je nu ook sneller wat voor personen je aan de overkant hebt zitten, wanneer ik jonge ventjes hoor, ga ik rondtikken. Je merkt dat het begint te frusteren, en ze gaan met 2/3 man jagen. Dan is het heel simpel door tikken in driehoekjes, en kan je scoren. (rondtikken is dan echt 2 minuten de bal rond laten gaan rond de middellijn)

Als ik een leuk potje heb gespeeld, dan krijg mijn tegenstander ook altijd netjes een berichtje. Leuke FIFA spelers moet je koesteren, er zitten al genoeg kwallen/irriterende kerels online.
nooit een berichtje gehad van je |:(

Maar zo doe ik het inderdaad ook. Al verlies ik tegen die koters ook nog regelmatig omdat ik heer en meester ben in het weggeven van de val op eigen helft. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Supermach schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:46:
[...]

nooit een berichtje gehad van je |:(

Maar zo doe ik het inderdaad ook. Al verlies ik tegen die koters ook nog regelmatig omdat ik heer en meester ben in het weggeven van de val op eigen helft. 8)7
Bij jou kon ik je gewoon direct feliciteren.
Je was me wel een partij lastig als tegenstander 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

[...]
wat jij doet is ze lekker snel een win geven :F .
Ik ga zo iemand mijn tijd ook niet laten verdoen, ik reserveer tijd om een leuk spelletje te spelen, dan ga ik niet de afwas doen omdat iemand het spel niet leuk kan spelen. Forfeit en op zoek naar een leuke match. Zodoende sta ik wel 77-23-64, maar ik heb we plezier. En daar gaat het spelletje om, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Zoals verwacht James in nieuwe TOTW, maar helaas ook Emenike ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
Rodriguez heet me gelukkig een paar 100K opgeleverd door zijn goede prestatie.
Had m iets langer vast kunnen houden voor meer winst, maar nu weer kunnen investeren in IF Benzema's.

Wel zonde dat J-Rod nu op RW speelt. (AL speelde hij daar in het echt wel, had m op fifa toch liever op cam gezien.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Emenike IF! Eerst al mijn normale emenike's met 70k winst verkopen. IF Emenike dropt wel naar de 30k na een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
CreativeSkills schreef op woensdag 05 november 2014 @ 19:16:
Rodriguez heet me gelukkig een paar 100K opgeleverd door zijn goede prestatie.
Had m iets langer vast kunnen houden voor meer winst, maar nu weer kunnen investeren in IF Benzema's.

Wel zonde dat J-Rod nu op RW speelt. (AL speelde hij daar in het echt wel, had m op fifa toch liever op cam gezien.)
Dus jij had vooraf dat TOTW bekend werd al een paar Non IF kaarten gekocht van James voor rond de 60 K en nu weer volop verkocht omdat deze ondanks dat zijn stats niet zijn gewijzigd, weer verkocht voor zo een 70 K?

@I am NIce hoe wil je die Emenike voor 70K winst verkopen? Die staat nu nog voor zon 3K.
Ik probeer het te snappen vandaar mijn vragen

[ Voor 9% gewijzigd door steefje op 05-11-2014 19:31 ]

PSN ID Binloading_nl

Pagina: 1 ... 27 ... 63 Laatste