Ik handel dan vooral in de bekende duurdere IF's.Zmokkie schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:49:
[...]
Handel je dan alleen in de dure/bekende IF spelers of ook in de goedkope/onbekende? Ik heb een aantal onbekende IF spelers en die raak je bijna niet kwijt.
Stijgen de prijzen van de IF spelers ook flink als ze goed presteren in het weekend of tijdens Europees voetbal. Ik heb IF Sanchez en wil die eigenlijk verkopen maar denken jullie dat het beter is om te wachten tot tijdens/ na de wedstrijd van Arsenal - Anderlecht?
Spelers als Benzema, Costa etc.
Zo kocht ik gister 4 of 5 keer een speler voor 220 tot 235K. Vervolgens zette ik deze er steeds op voor 270-275K. Allemaal verkocht. (Niet allemaal in 1 keer, maar wel binnen een paar rondjes van een uur)
Ook probeer ik altijd te kijken naar welke speler er volgens mij in de TOTW komen. Na zaterdag dacht ik gelijk aan Rodriguez. Deze heb ik 33 keer gekocht voor gemiddeld 43K. Gaat nu voor 48+ weg. (Prijzen stijgen nog altijd, meestal op woensdag op zn hoogst. Afhankelijk van wel of geen HH.)
Tweede methode heb ik ook gedaan met DeGea en Chiellini. Die kocht ik beiden een stuk of 40 keer in en gingen met 5K per stuk winst weer in de verkoop.
Dit zijn voor mij iig de beste methodes. Hoop dat iemand er iets mee kan.
FFXIV: Brawny Brawler