[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 26 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:34:
Wie zouden jullie als CM's, cvm en cam in een liga bbva team plaatsen. 41212(2)

Speel momenteel in div 3 met het volgende team, dat overigens lekker speelt alleen gebruik ik mijn LM en RM weinig.

Benzema - dos Santos
James
Griezzman. Vela
Modric
Ansaldi Pepe Miranda de Marcos'
Diego Alves

Modric en James heb ik dus al en zou ik eventueel als cm/cam kunnen gebruiken

Alvast bedankt
Als CVM vind ik Busquets wel een goeie sterk en balvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
Ik wil graag een nieuwe spits voor mijn bbva elftal.
Zouden jullie voor IF Benzema gaan of voor Suarez? En waarom? Benz is wel een stukje goedkoper, maar verwacht dat ze beiden nog wel zakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@GamerBe, bedankt voor de tip. Ga het waarschijnlijk zo doen: http://www.futhead.com/15/squads/7023463/
En Niqo, heb geen ervaring met suarez maar vind benzema heerlijk spelen deze fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIQo :ik zou toch voor Benzema gaan goedkoper en vind hem toch lekker spelen.
En met een Suarez die altijd geschorst is ben je ook niet veel he ;)

ML17: Speel je met Dos Santos omdat hij sneller is een meer techniek heeft dan bv. Mandzukic die groot en sterk is ook een gevaar in de licht?
Zo zou je team er ook kunnen uitzien de zelfde waarde Teamgeest 100 idpv 99...
http://www.futhead.com/15/squads/7034518/
Je moet dit niet doen he maar het is maar een raad voor je een team.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:05
Zoek een goede cm voor pl,is ramsey een goede keuze...rond 6000 coins.Heb gerard als cvm die doet het super.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GamerBe: benzema - dos Santos is voor mij de beste spitsen combinatie tot nu toe. Ik heb bijv ook met diego Costa - sturridge gespeeld maar dat was een stuk minder. Dos Santos is inderdaad erg technisch en beide maken allebei goede loopacties, de afwerking vind ik ook top van beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
http://www.futhead.com/15/squads/7037488/

New squad. robben is een Eindbaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-10 14:13

zTz

YouTube: Pro Evolution Soccer 2015 - Modes Trailer

Waarom verzint EA niet zoiets?!?! Dit is hoe FUT zou moeten zijn imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 22:05
zTz schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:12:

Ah copy pes

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

zTz schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:12:

Dan zit je echt op het verkeerde forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-10 00:53
Ik heb dus inmidels 3x achter elkaar div 4 gewonnen. Ben gewoon nog een keer in div 4 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

IAmNice schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:42:
Ik heb dus inmidels 3x achter elkaar div 4 gewonnen. Ben gewoon nog een keer in div 4 gezet.
Frustrerend zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk! :D

Zoals ik in mijn vorige post vertelde, was mijn plan om Di Maria te verkopen omdat Rooney evengoed de klus kon klaren als CAM, en nu is mijn Di Maria (ook in vergelijking met Futbin) erg goed verkocht namelijk voor 235k (gekocht voor 199k). :*)
Het zal wel met de derby van vanavond (EDIT: Vanavond? NU!) te maken hebben en de derby FUT-toernooi.
Even kijken of ik in mijn club nog ManUtd/City spelers heb waar ik toch niets mee doe. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:44:
Heerlijk! :D

Zoals ik in mijn vorige post vertelde, was mijn plan om Di Maria te verkopen omdat Rooney evengoed de klus kon klaren als CAM, en nu is mijn Di Maria (ook in vergelijking met Futbin) erg goed verkocht namelijk voor 235k (gekocht voor 199k). :*)
Het zal wel met de derby van vanavond te maken hebben en de derby FUT-toernooi.
Even kijken of ik in mijn club nog ManUtd/City spelers heb waar ik toch niets mee doe. :9
Komen een aantal lekkere IF aan! Stiekem hoop ik op Jovetic! Met die extra stats zou het echt een Ibra waardige speler zijn!

[ Voor 6% gewijzigd door bbblije op 02-11-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik hoop het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-10 13:55
IAmNice schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:42:
Karma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Voor wat... Begin eindelijk een beetje te winnen gebeurt dit.

[ Voor 69% gewijzigd door IAmNice op 02-11-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
IAmNice schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:12:
Voor wat... Begin eindelijk een beetje te winnen gebeurt dit.
Al je gezeik over fifa.

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 11:33
Kan iemand mij vertellen hoe FUT Online Seasons precies werkt?
Ik heb vandaag divisie 1 gewonnen (offline), en dacht nu ben ik klaar voor het online gedeelte.

Door wat packs te hebben gekocht, en wat coins van vrienden te hebben gekregen heb ik een heel aardig team gebouwd.
De eerste wedstrijd werd ik direct tegen een tegenstander gezet met Ronaldo in zijn team, en later kwam hier ook nog eens Messi bij.
De volgende wedstrijd kwam ik tegenover een compleet elftal van Real Madrid te staan.
Beide net verloren, maar goed niet het niveau waar ik in wil beginnen.

Helpt het bijv. door een team te bouwen met een lagere ranking? Kom ik dan tegen meer tegenstander van mijn niveau?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Nog steeds geen reden van EA om mij 3x te laten blijven in dezelfde divisie... Daarvan word ik geirriteerd.
@Protax dit maakt niet uit. Je komt allerlei soorten teams tegen. Net zelf IF Messi gezien terwijl mijn team net 30k waard is. Wel 7-2 gewonnen.

[ Voor 5% gewijzigd door IAmNice op 02-11-2014 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:12
En spelen met Ibarbo en friends

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Speel niet eens met Ibarbo... Wat heeft dat nou met mijn niet promoten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Meen dat je dat eens gezegd hebt, maar was een geintje. Maak je niet zo druk. Hoop iig dat je wel het promotorgeld krijgt. Anders zou ik t gewoon eens opnemen en doorsturen naar ea

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
IF Emenike? 1 goal 1 assist in een 0-2 winst voor zijn club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Zou zomaar kunnen indd.
Hoop ook op IF James Rodriguez. 2 goals.
Ze proberen er altijd weer een topper in te gooien, dus hopelijk hij dit keer. (Zijn prijs schiet iig al omhoog sinds vanmorgen. Hopelijk komende dagen nog meer.)

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:28
James lijkt me een goede kanshebber inderdaad, naast het feit dat hij 2 keer scoorde was deze bijzonder mooi, die had wel wat weg van z'n wereldgoal op het afgelopen WK. ;)
Die 2e wordt ook al eigen goal genoemd, dus die kom wellicht niet op zijn naam...

[ Voor 23% gewijzigd door dutchgio op 02-11-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
IAmNice schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:40:
[...]

Nog steeds geen reden van EA om mij 3x te laten blijven in dezelfde divisie... Daarvan word ik geirriteerd.
@Protax dit maakt niet uit. Je komt allerlei soorten teams tegen. Net zelf IF Messi gezien terwijl mijn team net 30k waard is. Wel 7-2 gewonnen.
Ok thanks! Wordt echt zwaar geraped door Eminke/Ibarbo/Doumbia teams :P

Pffff dacht dat ik er wel klaar voor was, maar valt me vies tegen (vooral het verdedigen).
Vanaf de aftrap rennen ze met regelmaat zo naar me goal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Je gaat t alleen leren door online te spelen. Tegen de cpu is geen graadmeter. Ik ben ook geen topverdediger maar gaat steeds beter.
Tegen aftrapgoals gewoon je buitenspeler selecteren. Helpt helaas niet altijd, maar scheelt al enorm.
Tegen ibarbo en friends....helemaal kapotschoppen:)

[ Voor 37% gewijzigd door steefje op 02-11-2014 21:11 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
steefje schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:09:
Je gaat t alleen leren door online te spelen. Tegen de cpu is geen graadmeter. Ik ben ook geen topverdediger maar gaat steeds beter.
Tegen aftrapgoals gewoon je buitenspeler selecteren. Helpt helaas niet altijd, maar scheelt al enorm.
Tegen ibarbo en friends....helemaal kapotschoppen:)
Ik heb geen buitenspelers ;-)
4-1-2-1-2, voordat ik de kans heb om wat te doen staan ze bij mijn goal.
Ga het blijven proberen, maar zorgt wel voor wat frustratie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel spijtig dat ik altijd pakketjes koop en ik heb nooit goeie spelers een vriend van me heeft altijd geluk precies die heeft Robben en Neymar in pakketjes gekregen en hij heeft er nog maar 5 gekocht in totaal ik zeker al 20 en nog geen goeie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
Heb ook wel redelijke toppers gehad:
Schweinsteiger / Gisteren Di Maria / Kompany

Iemand ervaring met Aguero? Heb hier gisteren m'n squad gepost met Costa als Spits (Schurrle - Costa - Robben), maar vind hem te lomp. zit er nu aan te denken om voor Hazard - Aguero - Willian te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:11
heeft er hier iemand een large trade pile die hij wilt giften voor de xbox one?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Protax schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:13:
[...]

Ik heb geen buitenspelers ;-)
4-1-2-1-2, voordat ik de kans heb om wat te doen staan ze bij mijn goal.
Ga het blijven proberen, maar zorgt wel voor wat frustratie :)
Bij mij hielp het toen ik meer aanvallend ging spelen, 3-4-1-2 is mijn favoriet. Ik speel veel op bal bezit en als ze door komen heb ik 3 verdedigers met defensieve centrale middenvelders die de boel dicht lopen.Wellicht helpt het ook als je met 2 CDM's gaat spelen, en dan op de counter spelen. Gebruik ook je Dpad, om druk te zetten of counters in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Dit gaat die van mij worden. Lang over nagedacht en zitten te klooien met de Chems, maar ben tevreden zo. Iemand die nog gekke dingen ziet? :)

http://www.futhead.com/15/squads/7115614/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:52:
[...]

Bij mij hielp het toen ik meer aanvallend ging spelen, 3-4-1-2 is mijn favoriet. Ik speel veel op bal bezit en als ze door komen heb ik 3 verdedigers met defensieve centrale middenvelders die de boel dicht lopen.Wellicht helpt het ook als je met 2 CDM's gaat spelen, en dan op de counter spelen. Gebruik ook je Dpad, om druk te zetten of counters in te zetten.
Wissel Varane en Mirande van plaats en je hebt teamgeest 100 ipdv 99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Laatst online: 21:48
PetrCech_3 schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:54:
Dit gaat die van mij worden. Lang over nagedacht en zitten te klooien met de Chems, maar ben tevreden zo. Iemand die nog gekke dingen ziet? :)

Gekke dingen niet, want het is tegenwoordig normaal dat iedereen sweatty speelt op FIFA }:|
Maar als je serieus dat team wilt gebruiken zou ik wel gaan voor een andere keeper, zoals bijvoorbeeld Bravo.De handling van Alves is namelijk erg matig.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:58
MyUtd4Life schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:15:
[...]

Gekke dingen niet, want het is tegenwoordig normaal dat iedereen sweatty speelt op FIFA }:|
Maar als je serieus dat team wilt gebruiken zou ik wel gaan voor een andere keeper, zoals bijvoorbeeld Bravo.De handling van Alves is namelijk erg matig.
Ik lees die kreet 'sweaty' wel vaker maar kan nooit helemaal destilleren wat dit nu inhoud. Care to explain?

Daarnaast: weet iemand waarom pc nog steeds geen happy hour heeft (gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
JapieTalent schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:34:
[...]

Ik lees die kreet 'sweaty' wel vaker maar kan nooit helemaal destilleren wat dit nu inhoud. Care to explain?

Sweaty = sterk en snel :)
Denk aan spelers zoals Doumbia/Ibarbo/Eminike :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JapieTalent schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:34:
[...]

Wij krijgen geen happy hour, console exclusive. 'sweaty' spelers uitgezocht op pace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Sweaty, oftewel pace whore :+
Bij spitsen is het nog erger dan buitenspelers waar dat wel hoort of verdedigers met een veel te snelle sprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Thanks voor de reacties: weer wat geleerd.
Wel zonde dat pc geen happy hours heeft dus, hadden we vorig jaar wel volgens mij.

Wat betreft pace: wel triest, bijna iedereen doet het inderdaad en er is ook weinig variatie in teams die ik tegen kom. Veel Adrian Ramos, Vela, Doumbia.

Zelf had ik het eredivisie team maar kwam kwalitatief gewoon tekort. Kon qua voetbal tot de zestien domineren maar van daaruit afmaken was lastig met Johansson en Kazim, en dan is het wachten tot zo'n ventje die niets anders kan dan lange bal en hollen maar, je eruit countert.

Heb nu een Engels team gemaakt: http://www.futhead.com/15/squads/7135876/

Had ik eerder moeten doen: wat is die Sturridge goed, die scoort echt uit alle hoeken en standen. Daarnaast met Wilshere, Young, Sterling en Lampard ook ontzettend veel voetballend vermogen. Lampard voelt af en toe wel een beetje te traag in handelen, maar zo lang hij dit compenseert met pasjes en de goals die hij maakt vind ik het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie groene lijntjes! :9

Benieuwd wat jullie van mij squad vinden, deze week ga ik dus spelen met een nieuwe formatie 4-1-2-1-2(2) omdat ik toch amper gebruikt maakte van 'vleugelmiddenvelders' (regulier 41212) en 4-2-2-2 mij niet kon bekoren.
Mijn keuze is gebaseerd, na een kleine studie op futhead, op coins/prestatie verhouding.

Hier is mijn squad:

http://www.futhead.com/15/squads/7151089/

Wat betreft de CM's:
Fabregas gekozen wegens zijn passingvaardigheid en Fer omdat het een sterke Poor Man's Yaya Toure is.
Ik ben overigens benieuwd hoe mijn achterhoede het gaat doen qua workrates. De enige 2 spelers die op mijn wensenlijstje staan zijn Yaya zelf en Aguero maar die zijn de laatste tijd op de PS4 zo in prijs gestegen dat het me niet waard is. :'(

Hebben jullie nog aanbevelingen of opmerkingen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-10 13:02
Nou het kan toch raar gaan!
Tot aan Divisie 6 een flinke leercurve gehad met veel gelijke spelen en moeilijke potjes 2-1, 1-0 etc.
Nu afgelopen weekend Divisie 5 fluitend door met 6x winst en 2x gelijk. 4-1-2-1-2 is voor mij wel de opstelling, zowel aanvallend als verdedigend bevalt het zeer goed, geef ook bijna geen domme pingels enzo meer weg.

Nu ook ruim 20k aan coins, misschien maar eens een leuke silver squad maken voor dat geld alhoewel ik niet veel in de silvers zit, heeft iemand wat tips uit welke leagues een leuk silver team te maken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Dit is mijn Bundesliga team op dit moment: http://www.futhead.com/15/squads/7165495/

Een vraag aan jullie: Ik zou graag ook eens 4-3-2-1 willen proberen. De "smalle" 4-3-3 variant met Robben als RF. Alleen krijg ik Robben niet op 9 of 10 chem.Volgens alle squad builders zou dat moeten kunnen met alleen spelers uit de Duitse comp, maar in het spel zelf kom ik uit op 7 chem. Iemand enig idee? Moet ik Robben dan een RM->RW kaartje aansmeren?

[ Voor 7% gewijzigd door GandalfTheGrey op 03-11-2014 10:32 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
RF is een beetje afwijkend, maar volgens mij wordt dat gezien als spitspositie, waar Robben dus nooit een volle chemistry in dat team kan hebben vermoed ik, ook niet met rechtsbuiten als positiekaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

dutchgio schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:42:
RF is een beetje afwijkend, maar volgens mij wordt dat gezien als spitspositie, waar Robben dus nooit een volle chemistry in dat team kan hebben vermoed ik, ook niet met rechtsbuiten als positiekaart.
Ahh ok.. Ook niet met een RW kaartje en een Bayern link (met Thiago) bijvoorbeeld? Dit team: http://www.futhead.com/15/squads/7037488/ Lijkt wel 9 Chem te hebben?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik dacht eigenlijk dat het niet kon, en Futhead klopt ook niet altijd qua chemistry. Maar het lijkt dus wel te kunnen.
Misschien heeft de link met Schweinsteiger ook nog invloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
GandalfTheGrey schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:28:
[...]

Dit is mijn Bundesliga team op dit moment: http://www.futhead.com/15/squads/7165495/

Een vraag aan jullie: Ik zou graag ook eens 4-3-2-1 willen proberen. De "smalle" 4-3-3 variant met Robben als RF. Alleen krijg ik Robben niet op 9 of 10 chem.Volgens alle squad builders zou dat moeten kunnen met alleen spelers uit de Duitse comp, maar in het spel zelf kom ik uit op 7 chem. Iemand enig idee? Moet ik Robben dan een RM->RW kaartje aansmeren?
Chemie maakt niet zo heel veel uit volgens mij als totaal maar 100 is en dan nog als de spelers individueel erg goed zijn maakt ook niet zo veel uit heb ik het idee. Bijvoorbeeld ik heb Chaqiri een RM een RW gemaakt en op de LW positie gezet omdat hij linkspoot is dus een oranje bolletje en chemie van 7 maar hij rendeert beter dan ooit te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Je kunt Robben op een RF positie gewoon op full chem krijgen. E.e.a. Hangt idd. Af van de spelers om hem heen en de manager en natuurlijk de positie die hij op zijn kaart heeft. Je kunt hem gewoon een Rm - RW en dan een RW - RF kaart geven. Das het makkelijkst.

Voor de geinteresseerden. Lees deze post eens door, staat een goede uitleg over chemistry e.d.

http://forum.ea.com/uk/posts/list/2937652.page

[ Voor 42% gewijzigd door Riemer op 03-11-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-10 15:12

Meneer iCy

swarma

Vervang Lampard eens voor Tadic (de non IF als je goedkoop wil), heerlijke CAM speler.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Kr44nVogel schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:47:
heeft er hier iemand een large trade pile die hij wilt giften voor de xbox one?
Help me ff . Welke level? Ik kan voor xbox (als ik weet hoe het moet) alles tot level 88 giften. Pm me anders je gamertag ff dan kijk ik vanavond wel ff voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel al jaren FUT maar 1 ding heb ik nog wel vragen over.

Wat als je team chemistry wel 100 is maar van een bepaalde speler maar 7 of 8.
Rendeert deze speler dan minder dan wanneer hij 9 of 10 chem heeft of maakt dat niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Net even wat pakjes gekocht. Ongelooflijk wat een geluk. Totaal 4 if spelers waaronder Alexis Sanchez. De andere 3 waren geen toppers maar toch minimaal 10k per stuk waard. Verder nog Schurrle en Diego Costa. Ik wil alles sowieso verkopen maar twijfel om ze nu te koop te zetten of wachten tot tijdens/ na de champions leage wedstrijden van dinsdag en woensdag. Arsenal speelt tegen Anderlecht dus Alexis Sanchez maakt een goede kans op een paar goaltjes. Zal die dan veel meer waard worden of is dat alleen het geval met goedkope spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:26:

Rendeert deze speler dan minder dan wanneer hij 9 of 10 chem heeft of maakt dat niks uit?
speler speelt idd wat minder dan dat hij 9-10 is
7-8 is over het algemeen prima trouwens

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:26:

Je hij speelt minder maar niet slecht. Alles boven de 4 ontvangt een boost. Hoe hoger de chem hoe hoger de boost. Check deze post ff.

http://forum.ea.com/uk/posts/list/2937652.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:11
Riemer schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:21:
[...]

Help me ff . Welke level? Ik kan voor xbox (als ik weet hoe het moet) alles tot level 88 giften. Pm me anders je gamertag ff dan kijk ik vanavond wel ff voor je.
Ik sta al bij je in de lijst als het goed is ( StruiZ ) . Zou graag een grotere tradepile willen hebben ( gaat tot max 50 ? ) dacht dat die bij lvl 83 zat. Thnks als je wilt kan ik je coins geven , alleen aan jouw munten te zien heb je dat niet nodig ;)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
iCy schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:16:
[...]

Vervang Lampard eens voor Tadic (de non IF als je goedkoop wil), heerlijke CAM speler.
Point taken, maar dat gaan we niet doen: is het effect van een Engels team direct weg he ;) dan had ik ook Silva of Di Maria er wel in kunnen zetten.

@IAmNice: nee, moet gewoon gewerkt worden dus helaas.

[ Voor 16% gewijzigd door Jaap. op 03-11-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Doumbia wat een man zeg. Net potje gehad. 8 schoten 8 goals. Japie ben je online?

[ Voor 14% gewijzigd door IAmNice op 03-11-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Laatst online: 20-10 14:52
PetrCech_3 schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:54:

Ziet er uit als een nice team! Maar vraagje he...

Je team heeft nu 3 sterren als rating. Moet je dan wel tegen 5 sterren teams? Of moet je alleen tegen teams met een zelfde rating?

Iemand had hier keer uitgelegd hoe t zat met match-making maar vergeten :'(

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Zijn reservebank is nog leeg he. Als die gevuld is komt het waarschijnlijk op 5 sterren.

[ Voor 46% gewijzigd door IAmNice op 03-11-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wel knap inderdaad, allemaal 80+ spelers en dan 69 rating oftwel 3 sterren :+
Je wordt overigens niet zozeer op basis van je spelers gekoppeld, meer je divisie en niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Laatst online: 20-10 14:52
dutchgio schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:51:
Wel knap inderdaad, allemaal 80+ spelers en dan 69 rating oftwel 3 sterren :+
Je wordt overigens niet zozeer op basis van je spelers gekoppeld, meer je divisie en niveau.
IAmNice schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:46:
Zijn reservebank is nog leeg he. Als die gevuld is komt het waarschijnlijk op 5 sterren.
Owja, natuurlijk :+

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Zou IF higuain op PC nog in price droppen? Of moet ik hem nou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
IAmNice schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:36:
Zou IF higuain op PC nog in price droppen? Of moet ik hem nou kopen.
Same question here for IF Benzema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Aangezien er meer mensen aan het bedelen zijn wil ik ook maar een oproep doen: zijn er nog pc gamers die punten over hebben en mij een grotere transfer like cadeau willen doen?

Ben zelf level 43 en kan dus helaas de twee laatste upgrades nog niet doen:
53 2,750 FC C
83 2,000 FC C

Let me know! Would be much appreciated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Kun je dat aan mij doen? Ik heb momenteel 40 transfer list kan dat hoger als lvl 23?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Kr44nVogel schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:50:
[...]

Ik sta al bij je in de lijst als het goed is ( StruiZ ) . Zou graag een grotere tradepile willen hebben ( gaat tot max 50 ? ) dacht dat die bij lvl 83 zat. Thnks als je wilt kan ik je coins geven , alleen aan jouw munten te zien heb je dat niet nodig ;)
Oke, ik ga vanavond wel ff kijken. Tradepile kan tot 100 vergroot worden. Hoef idd. Geen coins van je hoor daar heb ik al genoeg van! Heb dit jaar een nette winst weten te behalen zoals je al gezien hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Hoe werkt strength nou? Ik heb IF rondon met 93 strength. Eerste wedstrijd wordt hij opzij gebeukt door Jagielka en dan ligt hij daar geblesseerd. Ik was hem 2 wedstrijden kwijt. Hij was best wel vaak opzij gebeukt en leek helemaal niet sterk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
IAmNice schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:23:
Doumbia wat een man zeg. Net potje gehad. 8 schoten 8 goals. Japie ben je online?
Bah!!!!!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
IAmNice schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:19:
Hoe werkt strength nou? Ik heb IF rondon met 93 strength. Eerste wedstrijd wordt hij opzij gebeukt door Jagielka en dan ligt hij daar geblesseerd. Ik was hem 2 wedstrijden kwijt. Hij was best wel vaak opzij gebeukt en leek helemaal niet sterk te zijn.
Hij is wel sterk maar heeft een erg lage balance en redelijke agility. Deze statts zijn juist weer belangrijk om op de been te blijven. Spelers als Iniesta draaien makkelijk weg als ze een tikkie krijgen omdat ze vrij goed hun balans weten te houden en op de vierkante centimeter heel handig zijn. Voor mijn spits zoek ik altijd de perfecte combinatie van kracht en handigheid. Ik speel zelf met Bergkamp en naar mijn mening is hij de perfecte combinatie van kracht (77 meen ik) en balans en agility (ergens in de 80) hij heeft de kracht om een verdediger van zich af te zetten en de handigheid om tackels te ontwijken. Daarnaast schiet hij alle ballen in de kruising en kan hij passen als een eindbaas maar dat terzijde....

[ Voor 6% gewijzigd door Riemer op 03-11-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
OK verklaat alles.
@steefje iedereen speelt met pace, anders is bijna niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
IAmNice schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:10:
@steefje iedereen speelt met pace, anders is bijna niet te doen...
Ik snap wel dat sommige spelers sneller zijn dan andere spelers. Dat is in het echt ook. Maar ik baal er toch wel van hoor hoe het in FUT uitpakt. Ik word erg moe van die gastjes, die eigenlijk helemaal niet goed zijn (dat zie je aan hoe ze spelen). Maar die hebben dan ergens op internet gelezen dat Doumbia (en zo zijn er nog een paar spelers) geweldig is en daarmee dan ook nog hun wedstrijden gaan winnen. Elke keer als ik, voor de wedstrijd begint, zie dat ze die spelers hebben... dan weet ik alweer hoe laat het is en dan word ik gedwongen om super compact te spelen. Heel erg verdedigend. Met elke actie moet ik in de gaten houden of er nog wel genoeg spelers achter zijn. Alles in een overdreven mate.

Als ik dat moet doen omdat ik tegen iemand speel die heel goed is, vind ik dat echt geen probleem. Maar als ik dat moet doen omdat ze supersnelle spelers hebben... not so much. Ik kan erg genieten van mooie acties, mooie voorzetten, mooie vrije trappen en mooie combinaties... zelfs als ze door mijn tegenstander tegen mij worden uitgevoerd, maar ik kan absoluut NIET genieten van kick-off-rushes, overdreven pace voorin en eindeloos de bal naar voren peren in de hoop dat de verdediging weer eens staat te slapen en de aanvaller toevallig een keer niet buitenspel staat.

Maar goed... we hebben het er maar mee te doen he. :9

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
@Masegate; ik kan het niet beter verwoorden. Het is gewoon zo jammer dat die gasten echt puur kick en rush spelen. En snelle CB is bijna niet te betalen en een super snelle spits wel.
Daarnaast kenmerkt dit type speler zich ook vaak tot het misbruiken van de aftrap bug. Daardoor heb ik echt zo'n hekel aan hen.
Gelukkig gaan slidings me steeds beter af en is het me al een aantal keer gelukt de Doumbia's van deze wereld te blesseren:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-10 11:02
Hoe hoger de divisie is waarin je speelt, hoe minder je de pace gasten hebt. Ik speel nu div. 2 en heb er weinig last van. Moet zeggen dat ik tegen pace wel kan opboksen, maar tegen de mensen die 4-5-1 ultra verdedigend spelen heb ik meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Dus was jij dat vorige game op mijn Doumbia!? Hij werd door twee spelers ingesloten en een keeper dat zijn benen brak en waarschijnlijk een paar ribben. Echt belachelijk hard was het. Niet eens overtreding. Maar goed ik speel zeker wel met een tactiek. Formatie 4-1-2-1-2(2). Ik speel met 35 pressure en 40 width. Wat ervoor zorgt dat mijn team compact speelt en diep. Passing 70 en speed 60. Andere passing 67, crossing 60, shooting 60. Dus er wordt lekker snel gespeeld met korte en lange passes. Als we eenmaal aanvallen zoekt iedereen de ruimtes op en gaan naar voren. Doumbia krijgt player instruction get in behind, mijn tweede aanvaller Emenike moves wide and CAM Musa free roam. Dus Musa trekt een CDM uit positie en Emenike een CB. Zat ruimte voor Doumbia om aan te vallen. Mijn middenvelders hebben ook 80+ long passing dus perfecte chipped through balls.
@Uxstyle ik kom ze elke game tegen. Lekker IF Benzema met Bale net en daarna IF Tevez en spits Mertens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Dus jij gaat serieus ELKE match de teammanagement opnieuw instellen voor die custom tactics?
IAmNice schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:21:
Dus was jij dat vorige game op mijn Doumbia!? Hij werd door twee spelers ingesloten en een keeper dat zijn benen brak en waarschijnlijk een paar ribben. Echt belachelijk hard was het. Niet eens overtreding. Maar goed ik speel zeker wel met een tactiek. Formatie 4-1-2-1-2(2). Ik speel met 35 pressure en 40 width. Wat ervoor zorgt dat mijn team compact speelt en diep. Passing 70 en speed 60. Andere passing 67, crossing 60, shooting 60. Dus er wordt lekker snel gespeeld met korte en lange passes. Als we eenmaal aanvallen zoekt iedereen de ruimtes op en gaan naar voren. Doumbia krijgt player instruction get in behind, mijn tweede aanvaller Emenike moves wide and CAM Musa free roam. Dus Musa trekt een CDM uit positie en Emenike een CB. Zat ruimte voor Doumbia om aan te vallen. Mijn middenvelders hebben ook 80+ long passing dus perfecte chipped through balls.
@Uxstyle ik kom ze elke game tegen. Lekker IF Benzema met Bale net en daarna IF Tevez en spits Mertens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-01 20:39
Na het lezen van dit topic besloten Doumbia te kopen. Ben benieuwd of het loopt samen met Musa voorin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Als jullie dit team zouden hebben welke speler of spelers zouden jullie zeker kopen om de boel te versterken met een budget van 500k?

http://www.futhead.com/15/squads/5493780/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:33
Scavy schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:29:
Als jullie dit team zouden hebben welke speler of spelers zouden jullie zeker kopen om de boel te versterken met een budget van 500k?

Di Maria voor Coutinho en Touré voor David Silva. En als je meer coins weet te vinden: Cech / Courtois voor De Gea. En Walker voor Sagna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Beetje off-topic maar misschien willen er meer mensen meedoen. Ik wil een compilatie maken van klote goals. Dus verdedigers die elkaar omver lopen, rare keepersblunders etc.
Ik ben gisteren begonnen net t opnemen dus heb er pas twee. Het zou natuurlijk mooi zijn als meerdere mensen hier aan willen bijdragen. Dus als je mee wilt doen, stuur me een pm en dan bundelen we straks alles aan elkaar tot een mooie compilatie.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
PetrCech_3 schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:11:
Dus jij gaat serieus ELKE match de teammanagement opnieuw instellen voor die custom tactics?

[...]
Yup. Duurt me 10 sec hooguit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
Zodra ik doumbia en eminike in 1 team zie weet ik genoeg......

Dan gaat alles achteruit en hoeveel ik dan ook speel maakt me niet uit maar ze zullen hun benen breken binnen de 90 minuten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
steefje schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:21:
Beetje off-topic maar misschien willen er meer mensen meedoen. Ik wil een compilatie maken van klote goals. Dus verdedigers die elkaar omver lopen, rare keepersblunders etc.
Ik ben gisteren begonnen net t opnemen dus heb er pas twee. Het zou natuurlijk mooi zijn als meerdere mensen hier aan willen bijdragen. Dus als je mee wilt doen, stuur me een pm en dan bundelen we straks alles aan elkaar tot een mooie compilatie.
Zal wel eens checken of ik nog wat op de schijf heb staan, ben nog niet zo bekend met het naar youtube pleuren van filmpjes via ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Arme Doumbia en Emenike. Ben benieuwd of Emenike een IF krijgt. 1 goal 1 assist voor wedstrijd om eerste plaats in Turkse league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Ik hoop van harte dat dat niet gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Inderdaad, dan worden de pace whores alleen maar erger ;)
Lijkt me ook niet dat EA dat wil, als je een beetje gebalanceerd spel wil houden zet je hem niet als IF in de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagelijks gratis cadeautjes als je inlogt op de web-app tot de 16e! :)
Vanaf vandaag, dus vergeet nog niet vandaag even in te loggen! :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
jarnoz schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:46:
[...]

Zal wel eens checken of ik nog wat op de schijf heb staan, ben nog niet zo bekend met het naar youtube pleuren van filmpjes via ps4.
Gewoon opnemen en later via USB op je pc zetten. Ik probeer alles films te verzamelen bv. Via wetransfer en dan maak ik er wel een compilatie van

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Laatst online: 17-11-2024
Voor de handelaars:
Houd goed de prijzen van de IF's in de gaten.
Op deze manier heb ik de afgelopen 3 dagen bijna 300K kunnen verdienen.
Je kan vaak zo een 25-30K per speler verdienen als je de markt een beetje in de gaten houdt. Easy money!

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeSkills schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:29:
Voor de handelaars:
Je kan vaak zo een 25-30K per speler verdienen als je de markt een beetje in de gaten houdt. Easy money!
Welk platform? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
jarnoz schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:20:
Ik hoop van harte dat dat niet gaat gebeuren :)
Ach, als hij een IF krijgt kan beast fc hem toch niet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
Scavy schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:29:

Aguero! wat een man! Die kerel maait alles erin in de 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Blegh... Doumbia & Musa... Dat is de ergste combinatie van allemaal. Probeer voor de verandering eens gewoon beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
CreativeSkills schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:29:
Voor de handelaars:
Handel je dan alleen in de dure/bekende IF spelers of ook in de goedkope/onbekende? Ik heb een aantal onbekende IF spelers en die raak je bijna niet kwijt.
Stijgen de prijzen van de IF spelers ook flink als ze goed presteren in het weekend of tijdens Europees voetbal. Ik heb IF Sanchez en wil die eigenlijk verkopen maar denken jullie dat het beter is om te wachten tot tijdens/ na de wedstrijd van Arsenal - Anderlecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Masegate schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:39:
Blegh... Doumbia & Musa... Dat is de ergste combinatie van allemaal. Probeer voor de verandering eens gewoon beter te worden.
Nou dank je wel zeg... Is net als ik zeg dat jij moet accepteren dat je slecht bent.
Een drogreden gebruiken is niet bepaald overtuigend.
Pace is wel OP dat geef ik je, maar met een goede custom tactic+player instructions+mentaliteit komt alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
IAmNice schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:52:
[...]

Nou dank je wel zeg... Is net als ik zeg dat jij moet accepteren dat je slecht bent.
Een drogreden gebruiken is niet bepaald overtuigend.
Pace is wel OP dat geef ik je, maar met een goede custom tactic+player instructions+mentaliteit komt alles goed.
Ja, je moet het ook vooral doen hoor. Ik leer er wel mee leven. Geen probleem. Maar ik hoop gewoon zo min mogelijk spelers zoals jij tegen te komen. Om het leuk te houden zeg maar. :P

Edit: Anders uitgelegd: Voor mij is een FUT-wedstrijd niet leuk als ik non-voetbal moet gaan spelen om te zorgen dat ik niet met 3-0 af ga. Ik wil gewoon voetballen.

Edit2: Zullen we anders een keer een potje tegen elkaar spelen? :+

[ Voor 17% gewijzigd door ButsMG op 04-11-2014 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Ik snap de frustraties wel, maar dankzij bbblije heb ik nu een goeie opstelling staan, 3-4-1-2.. Om kickoff rushes te voorkomen stap ik direct uit met de cam voor een tackle, daarna heb je de 2 centrale middenvelders voor een tackle, daarna met de centrale verdediger erop, en dan heb je nog 1 van de andere 2 cb's. Uiteraard glipt er wel eens 1 langs...

aan de andere kant, het is gewoon een tactiek die gebruikt word, zelf trap ik af en laat mn LM/RM diep gaan... Sterling is dan ook sneller dan menig back

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 02-10 20:40
ik zit enorm te twijfelen heb 340k maar die spelers zakken elke week de normale en dat vind ik zonde over een tijdje zijn ze goedkoper, wil opzich wel handelen maar weet niet waarin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Wat is die Buffon goedkoop dit jaar!! 2.100 coins?! (PS4). Is die niet zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Ik zit met hetzelfde, heb dan niet zoveel budget, en een matige selectie maar wil ook (nog) niet wat kopen...

https://www.easports.com/...howoffId=b1zsf3M3nLxWj:pc

Revive the guild!

Pagina: 1 ... 26 ... 63 Laatste