[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 25 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
iCy schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:45:
[...]

Neem 2 teams waarbij je van 1 team de spelers op de bank en vica versa. Scheelt je conditiekaarten/blessurekaarten.
Je hoeft er niet per se 2 team van te maken, maar in ieder geval een dubbele bezetting op posities zodat je kunt doorwisselen zonder dat je kwalitatief achteruit gaat, gelijkwaardige spelers op de bank dus.
Ik zou dan alleen niet spelen met een 2e team maar spelers die niet fit/geschorst/geblesseerd zijn wisselen voor je reserve spelers, en de rest laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantj
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
wann0wfhc schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:59:
Ik ben nog op zoek naar een LB voor in mn BPL team. Heb nu Shaw staan die doet het aardig zoek nog een backup.

Aangezien ik niet superveel coins te besteden heb kom ik uit bij Gibbs, Jose Enrique of de wat duurdere Alberto Moreno. Iemand ervaring met deze spelers?
Ik heb Gibbs op die positie en doet het prima. En hij is lekker goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:01
Daantj schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:09:
[...]

Ik heb Gibbs op die positie en doet het prima. En hij is lekker goedkoop.
Top!

Dan ga ik die ook eens aanschaffen, heb ik alle posities dubbel bezet en kan ik mooi 4-1-2-1-2 gaan uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
wann0wfhc schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:59:
Ik ben nog op zoek naar een LB voor in mn BPL team. Heb nu Shaw staan die doet het aardig zoek nog een backup.

Aangezien ik niet superveel coins te besteden heb kom ik uit bij Gibbs, Jose Enrique of de wat duurdere Alberto Moreno. Iemand ervaring met deze spelers?
Jose Enrique is waardeloos, niet nemen. Ik heb hem gewisseld met Alberto Moreno en die bevalt tot nu toe goed. Is best snel waardoor je er niet zomaar wordt uitgelopen. Daarnaast kan hij je trage CB eventueel nog ondersteunen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Ik heb eindelijk twee teams in elkaar zitten die lekker rouleren. Voorheen gingen wedstrijden met 1 squad goed om het vervolgens met de volgende te verkloten. Van 60+ posession en 80+ passing accuracy naar 50 en 50. Waar ik eerst tussen BPL, Serie A en BBVA switchte heb ik er nu twee teams van gemaakt. 1 volledig BPL en en BPL/Bundes hybrid. BBVA en Serie A in de verkoop.

BPL: http://www.futhead.com/15/squads/6625312/
BPL/Bundes: http://www.futhead.com/15/squads/6625471/

Passing stats lijken zo belangrijk, vooral de CB's geven iets makkelijk weg door een lompe pass (die je vaak zelf stuurt maar dit altijd ontkent). Wil alleen in mijn BPL/Bundes team nog "Schurrle" en "Ramires" hebben. En voor mijn BPL nog "Koscielny". Maar de markt stagneert waardoor ik weinig verkoop :(. Hoe zijn jullie ervaringen met rouleren e.d.? Ik lees hier verschillende tactieken, met hoeveel teams spelen jullie? Eventueel opmerkingen/aanpassingen voor mijn teams zijn ook welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Leuke teams bbblije.

Nu ik Eriksen zie denk ik dat ik die er toch ook maar bij moet nemen. Ik heb trouwens in de vorige divisies wel gerouleerd (zit nu in divisie 6). Het was even wennen omdat ik met mn BPL team 4-4-2 speel en met mijn Nederlands team 4-3-3 maar ik heb er evengoed de nodige punten mee gehaald hoor. Soms ook erg lekker om even te wisselen als het met een team niet lijkt te lopen.

Passing is inderdaad aardig belangrijk, ik probeer zelf altijd met (het liefst mooi) combinatievoetbal bij de goal te komen in plaats van bal over de verdediging en rennen. Met goeie passing kun je het tempo flink opvoeren en makkelijk onder druk vandaan voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

wann0wfhc schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:10:
Leuke teams bbblije.

Nu ik Eriksen zie denk ik dat ik die er toch ook maar bij moet nemen. Ik heb trouwens in de vorige divisies wel gerouleerd (zit nu in divisie 6). Het was even wennen omdat ik met mn BPL team 4-4-2 speel en met mijn Nederlands team 4-3-3 maar ik heb er evengoed de nodige punten mee gehaald hoor. Soms ook erg lekker om even te wisselen als het met een team niet lijkt te lopen.

Passing is inderdaad aardig belangrijk, ik probeer zelf altijd met (het liefst mooi) combinatievoetbal bij de goal te komen in plaats van bal over de verdediging en rennen. Met goeie passing kun je het tempo flink opvoeren en makkelijk onder druk vandaan voetballen.
"Eriksen" scoort bij mij nog met enige regelmaat! En is super bal vast! Met zijn High/Medium work rates onderschept hij net als "Miralles" aardig wat passes op het middenveld! Tevens zijn hun voorzetten en corners erg accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:43
Klopt het dat wanneer je door Divisie 9 bent, alles een stuk "makkelijker" verloopt? Heb Divisie 9 zeker 3/4 keer over gedaan, nu sta ik op het punt om door te gaan naar Divisie 7 :).

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:21
Divisie 9/10 vond ik ook het lastigste. Misschien komt het omdat de echte goede FIFA spelers niet zo verslaafd zijn :P Die kopen het spel wat later, en de noobs die erg verslaafd zijn blijven spelen en komen zo in hogere divisies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
bbblije schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:14:
[...]

"Eriksen" scoort bij mij nog met enige regelmaat! En is super bal vast! Met zijn High/Medium work rates onderschept hij net als "Miralles" aardig wat passes op het middenveld! Tevens zijn hun voorzetten en corners erg accuraat.
Mirallas had ik al ja! Paar dagen geleden nog een bal die Courtois uitgooide vanaf halverwege zijn helft terug in de kruising geschoten dus qua accuratesse in voorzetten en schieten dat kan ik zeker beamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

GAITii schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:18:
Klopt het dat wanneer je door Divisie 9 bent, alles een stuk "makkelijker" verloopt? Heb Divisie 9 zeker 3/4 keer over gedaan, nu sta ik op het punt om door te gaan naar Divisie 7 :).
Ik denk dat je zelf ook steeds beter gaat spelen. Wat standaard dingen door krijgt. In kan schatten waar mensen naartoe gaan draaien. Wat voor passes ze gaan spelen. Wat je aan de verschillende spelers in je team hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Dit is trouwens mijn huidige BPL team nu.

http://www.futhead.com/15/squads/6629539/

Heb nog geen 4-1-2-1-2 gespeeld maar denk dat dit wel redelijk moet werken. Alleen onderhou ik een haat liefde relatie met Welbeck, de ene wedstrijd schiet hij alle ballen er in en de ander raakt hij werkelijk waar geen pepernoot. Nou heb ik ook nog Benteke en Diouf op de bank maar ik zit te denken om Jovetic te nemen en Welbeck weg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

wann0wfhc schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:28:
Dit is trouwens mijn huidige BPL team nu.

http://www.futhead.com/15/squads/6629539/

Heb nog geen 4-1-2-1-2 gespeeld maar denk dat dit wel redelijk moet werken. Alleen onderhou ik een haat liefde relatie met Welbeck, de ene wedstrijd schiet hij alle ballen er in en de ander raakt hij werkelijk waar geen pepernoot. Nou heb ik ook nog Benteke en Diouf op de bank maar ik zit te denken om Jovetic te nemen en Welbeck weg te doen.
Jovetic is echt goud als je hem goed opstelt! Hij is niet erg bal vast waardoor je hem wel vrij moet spelen of laten lopen. Maar qua finishing vind ik het echt een beest! Ze zeggen "the poor man's Ibra!". Hoe bevalt Vertonghen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
bbblije schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:32:
[...]

Jovetic is echt goud als je hem goed opstelt! Hij is niet erg bal vast waardoor je hem wel vrij moet spelen of laten lopen. Maar qua finishing vind ik het echt een beest! Ze zeggen "the poor man's Ibra!". Hoe bevalt Vertonghen?
Vertonghen vind ik echt een beest. Verdedigend win ik heel veel challenges en krijg ik weinig fouten tegen (lees: vrije trappen en pingels).

Aanvallend vind ik hem erg makkelijk opbouwen omdat hij een goede pass in huis heeft en ook zijn dribbel is niet onaardig, ik durf met hem wel een spits te dollen :P

Ik ga Jovetic dan maar eens toevoegen aan mijn team en vaarwel zeggen aan Welbeck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah2k4
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Zijn er hier mensen die het leuk vinden om wager matches te doen op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkie7
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2021
Leuk om hier de verschillende verhalen te lezen! Zelf vind ik het verdedigen af en toe echt nog lastig en kan fc bal op het dak zonder pardon dwars door mijn verdediging heen lopen! Daarnaast faal ik af en toe enorm met het afmaken van kansen :( maar het gaat aardig nu div 2 na gister te zijn relegated uit div 1 :P

Mijn teams :

http://www.futhead.com/15/squads/6634309/

nog erg wennen aan het 4-3-2-1 systeem, normaal speel ik 4-3-3 en dat is wat breder..kompany moet vertonghen nog vervangen!

http://www.futhead.com/15/squads/6634009/

Tevez vind ik soms wat wisselvallig maar geen idee wie ik er anders moet zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Weet iemand dat?

Hoe je je FIFA 14 spelers kunt verkopen voor FIFA 15 coins?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Jelte,89 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:06:
Weet iemand dat?

Hoe je je FIFA 14 spelers kunt verkopen voor FIFA 15 coins?
Kan niet direct. Moet via iemand die interesse heeft in jouw Fifa 14 spelers en er Fifa 15 coins voor geeft. Omslachtig gedoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gans men team verkocht en ik heb al nieuwe spelers gekocht.
Ik heb dan ook gekozen voor een serie A ploeg.
Dit is men ploeg waar kan ik me volgens jullie nog versterken?
http://www.futhead.com/15/squads/6607984/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Zo dan Jovetic is in en Welbeck is out!
Zeker zin om te spelen maar helaas nog op het werk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

wann0wfhc schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:27:
Zo dan Jovetic is in en Welbeck is out!
Zeker zin om te spelen maar helaas nog op het werk :'(
Ik heb "Vertonghen" net gesigned ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
bbblije schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:33:
[...]

Ik heb "Vertonghen" net gesigned ;)
Na Eriksen en Jovetic ben ik wel weer bijna door m'n coins heen.
Nouja ik sta nu op 12 punten in D6 (3W-3T-2L) en heb nog 2 wedstrijden om 4 punten binnen te slepen voor promotie.

Promotie zou wel weer een leuke coinboost zijn, en minder gelijkspelen zou ook weleens lekker zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

wann0wfhc schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:50:
[...]

Na Eriksen en Jovetic ben ik wel weer bijna door m'n coins heen.
Nouja ik sta nu op 12 punten in D6 (3W-3T-2L) en heb nog 2 wedstrijden om 4 punten binnen te slepen voor promotie.

Promotie zou wel weer een leuke coinboost zijn, en minder gelijkspelen zou ook weleens lekker zijn!
Moreno is nog een leuke LB'er voor je. Rafael aangezien je die toch al hebt zou ik er voor Janmaat inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

bbblije schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:16:
[...]

Kan niet direct. Moet via iemand die interesse heeft in jouw Fifa 14 spelers en er Fifa 15 coins voor geeft. Omslachtig gedoe!
Is prima, doe mij maar wat gedoe... Iemand interesse?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:21
Wat denken jullie van dit team als 2e team? Dit team kan ik langzaam upgraden met Schürrle, Oscar, Sturridge, etc.

http://www.futhead.com/15/squads/6651469/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
  • Laatst online: 19-10 07:09
Ik vind dit persoonlijk echt een bagger Fifa, het leuke hebben ze eruit gesloopt. Voor mij was dat scoren, als bonus hebben ze verdedigen onmogelijk gemaakt. Ik speel sinds Fifa 12 rond divisie 1 en 2, dus echt slecht kan ik mezelf niet noemen. Lekker skillmoves doen en dan amper een bal kunnen afpakken. Het is nou niet echt wat je in het hedendaags voetbal ziet he?

Vorig jaar was het ergste pijnpunt dat de bal van je voet afsprong, maar dat zou ik graag weer terug willen als: de spelers niet zo debiel over elkaar heen vallen, de scheids weer normaal gaat fluiten, het verdedigen weer wat beter werd, dat er weer op een leuke manier gescoord kan worden, iedereen tikt hem nu zakelijk binnen om op safe te spelen.

Pluspunt aan deze editie is het combinatiespel, heerlijk kan dat zijn. Dat is ook het enige in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Jelte,89 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:09:
[...]

Tuurlijk niet :+
Ik wil ook wel van m'n overbodige '14 selectie af in ruil voor coins in '15 maar niemand die daar nog belang bij heeft, laat staan wil ruilen voor coins in '15. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Laatst online: 21-10 13:55
Jelte,89 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:09:
[...]

Ik begrijp dat je graag je spelers van FUT 14 wilt verkopen voor FUT 15 coins. Het is belangrijk om te weten welke spelers het betreft EN nog belangrijker welk platform. Ik adviseer je om eens een kijkje te nemen op de EA forums. Hier zijn genoeg mensen die voor hun generations squad nog spelers zoeken. Besef je wel dat je met een NIF Tevez of NIF RvP niet zover komt. Heb je echter Ruud Gullit of Ibra / Toty Ronaldo dan maak je nog wel een kans om wat FIFA 15 coins te krijgen voor deze spelers. Nog 1 laatste tip. Als je niet belazerd wilt worden zoek je een middle man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
dutchgio schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:13:
[...]

Tuurlijk niet :+
Ik wil ook wel van m'n overbodige '14 selectie af in ruil voor coins in '15 maar niemand die daar nog belang bij heeft, laat staan wil ruilen voor coins in '15. >:)
Niet helemaal waar hoor. Zijn zat gasten die nog TOTY spelers / rare spelers zoeken omdat ze of nog 14 spelen of voor hun generations squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Bij mij loopt FUT op FIFA 15 heel beroerd. Heeft iemand wel eens gehad dat hij promoveerde, de juiste coins bonus kreeg en vervolgens weer in dezelfde divisie mocht beginnen? Ik promoveerde zojuist van divisie 3 naar divisie 2, kreeg een coins bonus van 8800, maar mag nu vervolgens weer in divisie 3 beginnen. Staat bij mijn historie wel dat de beste prestatie die ik heb 18 punten halen in divisie 3 is. Dat was de prestatie die ik zojuist heb behaald en waarmee ik dus zou moeten promoveren. Wat kan ik hieraan nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
BB333 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:48:
Bij mij loopt FUT op FIFA 15 heel beroerd. Heeft iemand wel eens gehad dat hij promoveerde, de juiste coins bonus kreeg en vervolgens weer in dezelfde divisie mocht beginnen? Ik promoveerde zojuist van divisie 3 naar divisie 2, kreeg een coins bonus van 8800, maar mag nu vervolgens weer in divisie 3 beginnen. Staat bij mijn historie wel dat de beste prestatie die ik heb 18 punten halen in divisie 3 is. Dat was de prestatie die ik zojuist heb behaald en waarmee ik dus zou moeten promoveren. Wat kan ik hieraan nog doen?
Helaas een bekend probleem. Ik heb dit ook al gehad en ook in 14 en zelfs in 13 wel meegemaakt. Er is vrij weinig aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik baal ervan dat die Sergio Ramos zo enorm duur is. Een van de weinige (Spaanse) CB's die ook nog snel is. Ik heb nu Pique, maar die vind ik echt te traag. Zeker tegen die powerplayers wordt hij er vierkant uitgelopen. Verdedigend is hij wel weer sterk

Ik heb erg vaak dat wanneer ik iemand in speel hij de bal een soort verkeerd lijkt aan te nemen en daardoor het tempo uit mijn aanval haalt. Waar ligt dit aan?
Ook merk ik dat vaak nadat ik bv. de pass knop heb ingedrukt hij eerst nog een meter loopt en dan pas passt. Het is natuurlijk niet altijd zo, maar gebeurt best geregeld.

[ Voor 39% gewijzigd door steefje op 30-10-2014 19:11 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo mannen,

Ik heb nu Joe Hart als GK staan maar ik vind hem niet buitengewoon geweldig.
Ik heb weleens potjes gespeeld tegen Begovic en Howard en ik had echt moeite om te scoren! :+

Welke BPL keeper raden jullie aan van deze 2: Begovic of Howard?

Wellicht dat hier een BPL GK expert is!?

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-10 21:48
Ik heb Howard niet getest, maar Begovic wel. Wat is hij een fantastische keeper in FIFA 15 zeg! Plukt bijna elke corner zo uit de lucht, kan ondanks zijn lengte ook enorm snel naar de hoek duiken en was daardoor echt een aanwinst voor m'n team. Qua stats vind ik hem ook niet slechter dan Howard, hoewel die laatste wel het voordeel heeft dat hij ver(der) kan gooien.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
MyUtd4Life schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:39:
Ik heb Howard niet getest, maar Begovic wel. Wat is hij een fantastische keeper in FIFA 15 zeg! Plukt bijna elke corner zo uit de lucht, kan ondanks zijn lengte ook enorm snel naar de hoek duiken en was daardoor echt een aanwinst voor m'n team. Qua stats vind ik hem ook niet slechter dan Howard, hoewel die laatste wel het voordeel heeft dat hij ver(der) kan gooien.
Ik vond Begovic vorig jaar echt een BAAS. Maar dit jaar. Lage schoten net langs Begovic werden gewoon makkelijk erin geschoten terwijl Howard ze er steeds eruit slaat met briljante reddingen. terwijl Begovic kwa stats idd beter lijk heel raar! Ik zal als ik jou was ook een paar wedstrijdjes Howard proberen :)

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Thanks voor de 4-1-2-1-2 en de speler tips! Had nog 4 punten nodig in 2 potjes.

Eerste wedstrijd gewonnen met 2-1 regen en goals van m'n nieuwe signings Eriksen en Jovetic.
Tweede wedstrijd 7-1 gewonnen, heerlijk combineren, m'n beste wedstrijd tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:03
Ik wou dat ea de replays online eens zou aanpassen. Zo irritant van die gasten die alles af gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Gewoon ff 30 seconden wat anders doen in plaats van jezelf opfokken achter je controller! Pak een glas drinken ofzo en gewoon slopen die gasten. Ik haal altijd motivatie uit filmpjes kijkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-10 15:48
steefje schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:09:
Ik baal ervan dat die Sergio Ramos zo enorm duur is. Een van de weinige (Spaanse) CB's die ook nog snel is. Ik heb nu Pique, maar die vind ik echt te traag. Zeker tegen die powerplayers wordt hij er vierkant uitgelopen. Verdedigend is hij wel weer sterk

Ik heb erg vaak dat wanneer ik iemand in speel hij de bal een soort verkeerd lijkt aan te nemen en daardoor het tempo uit mijn aanval haalt. Waar ligt dit aan?
Ook merk ik dat vaak nadat ik bv. de pass knop heb ingedrukt hij eerst nog een meter loopt en dan pas passt. Het is natuurlijk niet altijd zo, maar gebeurt best geregeld.
Miranda van Atletico is wel snel.. Speel met hem en Pique.. Vind Pique overigens wel een beest hoor, geen duel wat ie verliest.. Snelheid hebben mn backs gelukkig

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 11:33
Even wat advies gevraagd.
Ik speel sinds de afgelopen week met het volgende team / formatie:

http://www.futhead.com/15/squads/3710256/

Nu viel mij gister op dat de aanvoer naar me spitsen niet helemaal lekker werkt, dus ik dacht ik ga op zoek naar iets anders.
Ik las op het internet dat 4-1-2-1-2 (2) voor veel mensen goed werkt, dus ik dacht laat ik dit eens gaan proberen (vleugels werken totaal niet voor mij).

http://www.futhead.com/15/squads/5707566/

Nu heb ik alleen moeite met het middenveld, Matic is geweldig maar mist soms wel wat snelheid.
Ik zit er aan te denken om van Ramirez weer een CDM te maken, Matic zou ik dan willen wisselen voor een andere middenvelder, maar de keuzes in de BPL wat betreft de CM positie zijn niet echt ruim.

Hoe zouden jullie het neer zetten?

Edit: Oja, voor Touré heb ik geen centjes :)

[ Voor 4% gewijzigd door Protax op 31-10-2014 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van Nainggolan en Mertens ?ik twijfel om misschien één aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:26:
Wat vinden jullie van Nainggolan en Mertens ?ik twijfel om misschien één aan te schaffen.
Ik vind Mertens echt briljant! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Woensdagavond Bale in een pakkie! Lekker hoor! Verkocht voor 650k. Kan iemand helpen mijn team nog wat te verbeteren? Ben namelijk niet helemaal tevreden over gervinho en cuadrado en dan met name hun schot. Heb graag een linkspoot op de RF positie en een rechtspoot op de LF positie.
http://www.futhead.com/15/squads/5176326/

Speel graag 4-2-3-1 , 4-3-2-1 of 4-1-2-1-2

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Zmokkie schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:27:
Woensdagavond Bale in een pakkie! Lekker hoor! Verkocht voor 650k. Kan iemand helpen mijn team nog wat te verbeteren? Ben namelijk niet helemaal tevreden over gervinho en cuadrado en dan met name hun schot. Heb graag een linkspoot op de RF positie en een rechtspoot op de LF positie.
http://www.futhead.com/15/squads/5176326/

Speel graag 4-2-3-1 , 4-3-2-1 of 4-1-2-1-2

Thanks
Sowieso Pogba kopen :)
Ik speelde eerst ook zo als jij met mijn Seria A team, maar dat team ziet er tegenwoordig zo uit:

http://www.futhead.com/15/squads/1695374/

Speelt voor mij een stuk beter... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind je Handanovic beter als Buffon?
Voor Pogba was ik aan het sparen,hij is een de baas op het middenveld
En ik ben wel een voorstander van Gervinho.
Leuk team van je!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:34:
Vind je Handanovic beter als Buffon?
Voor Pogba was ik aan het sparen,hij is een de baas op het middenveld
En ik ben wel een voorstander van Gervinho.
Leuk team van je!!
Handanovic, is echt super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
Protax schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:29:
[...]

Ik speelde eerst ook zo als jij met mijn Seria A team, maar dat team ziet er tegenwoordig zo uit:

Bedankt voor de suggesties. Ik hou graag Thiago Silva en Luis in mijn team en zou daar graag een Hybrid mee maken. Denk dat ik idd maar Pogba ga wisselen voor De Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
@IamNice
Je loopt te zeuren over jou teams waar je tegen moet, nou ik moest gister tegen IF Robben, IF Aubameyang, IF de Bruyne, IF Piszeck en hij ook nog doodleuk Reus, Schweinsteiger, Götze, Alaba, Hummels, Boateng en Neuer --'
Tja toen werd ik ook wel hard gepowned...

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10 14:52
Protax schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:27:
[...]

Ik vind Mertens echt briljant! :)
Als CAM? Als CM vond ik 'm drie keer niets. Heb nu IF Hamsik als CAM, maar ga denk ook voor Driesje.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Mannen, graag advies.

Ik heb het volgende elftal gemaakt, maar ik kan niet vinden hoe ik hier 99 chemistry kan krijgen

http://www.futhead.com/15/squads/6737578/

Met Guus Hiddink als Manager erbij kom ik op 92 Chemistry. Hebben jullie de gouden tip?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Protax schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:29:
[...]

Ik heb Pogba van de week gekocht en bijna tegelijk weer verkocht, vond 'm niet fijn. Mijn CM's zijn nu Vidal en Marchisio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:37
EricNL schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:54:
Mannen, graag advies.

Ik heb het volgende elftal gemaakt, maar ik kan niet vinden hoe ik hier 99 chemistry kan krijgen

Met Guus Hiddink als Manager erbij kom ik op 92 Chemistry. Hebben jullie de gouden tip?
Een Nederlandse verdediger uit de Eredivisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-10 15:48
Mannen, graag advies.

niet zo lastig toch, je heb er 1 met chemistry 3, die zou ik wisselen voor een nederlander

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax

Nu viel mij gister op dat de aanvoer naar me spitsen niet helemaal lekker werkt, dus ik dacht ik ga op zoek naar iets anders.
Ik las op het internet dat 4-1-2-1-2 (2) voor veel mensen goed werkt, dus ik dacht laat ik dit eens gaan proberen (vleugels werken totaal niet voor mij).

Nu heb ik alleen moeite met het middenveld, Matic is geweldig maar mist soms wel wat snelheid.
Ik zit er aan te denken om van Ramirez weer een CDM te maken, Matic zou ik dan willen wisselen voor een andere middenvelder, maar de keuzes in de BPL wat betreft de CM positie zijn niet echt ruim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Mannen, graag advies.

Ik zou wijnaldum of als CM er nog bij doen ipv strootman voor de PSV link met Guadrado en Depay of als spits tussen Depay en Narsingh ( Ik heb zelf Wijnaldum als spits in mijn 4-3-3 team en ik vind hem echt heerlijk spelen als spits).

En zoals eerder al gezegd die CB wisselen voor Vlaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-10 16:26

rSNNN

Titel ondertitel

Door een lucky packy gister (AGUERO!!) heb ik nu dit team:

http://www.futhead.com/15/squads/6738112/

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mannen, graag advies.

Je linker CB vervangen Rekik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Protax schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:58:

Beetje underbudget voor jou misschien ;) maar ik heb Dembele als CM en die bevalt me erg goed. Geen specifieke uitschieters maar overall een zeer complete middenvelder. Alleen de schoten van afstand zijn wat minder maar die zou ik aan Di Maria overlaten als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
wann0wfhc schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:07:
[...]

Beetje underbudget voor jou misschien ;) maar ik heb Dembele als CM en die bevalt me erg goed. Geen specifieke uitschieters maar overall een zeer complete middenvelder. Alleen de schoten van afstand zijn wat minder maar die zou ik aan Di Maria overlaten als ik jou was.
Naja Matic etc. zijn ook niet duur, mijn budget is rond 25K dus kan me geen extreem dure spelers meer veroorloven.
Misschien Fabregas maar proberen, als is die onwijs traag?
Of anders een CAM ombouwen naar CM, maar wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Mannen, graag advies.

Vlaar centraal zetten, en guardado vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Protax schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:13:
[...]

Naja Matic etc. zijn ook niet duur, mijn budget is rond 25K dus kan me geen extreem dure spelers meer veroorloven.
Tadic?
Heb ik ook in een 4-1-2-1-2 gespeeld op CAM maar die kan denk ik ook prima op CM, had niet zo'n heel geweldig team maar was toch echt wel de beste speler (belangrijkste).

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

[...]

Kijk even op futhead, en gebruik de sortbot om uit te zoeken wie het beste bij je wensen past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
[...]

Cabella ombouwen naar CM, heb hem nu een paar wedstrijden maar die vind ik ook erg goed spelen! Speelt bij mij als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

wann0wfhc schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:22:
[...]

Cabella ombouwen naar CM, heb hem nu een paar wedstrijden maar die vind ik ook erg goed spelen! Speelt bij mij als CAM.
Cabella heeft voor een CM wel beroerde passing , wel wat meer pace maar ik denk dat je die niet op CM wil zetten, voor op CAM wel een lekkere speler.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
Zmokkie schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:12:
[...]

Bedankt voor de suggesties. Ik hou graag Thiago Silva en Luis in mijn team en zou daar graag een Hybrid mee maken. Denk dat ik idd maar Pogba ga wisselen voor De Rossi
Pogba gekocht om m'n team iets te verbeteren en ipv 4-3-2-1 wil ik 4-3-1-2 gaan spelen. Maar heb er niet over nagedacht dat door mijn formatie de 100% chem verdwijnt en Thiago Silva max 8 chem kan halen. IGa je dat erg merken met spelen? Denk dat het duo Filipe Luis/Thiago Silva een stuk beter is dan Evra / Barzagli... Iemand nog een idee hoe ik met een 2 spitsensysteem toch 100% chem kan halen en al mijn spelers 10 chem?

Edit: ik zie nu in de app dat ik wel 100% chem heb (komt denk door m'n manager). Alleen Thiago Silva komt op Chem 8. De rest op 10..

[ Voor 8% gewijzigd door Zmokkie op 31-10-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Heey bbblije hoe bevalt Vertonghen?

Zoals ik gister aangaf bedankt voor de adviezen! Eriksen en Jovetic hebben mijn team echt een boost gegeven en daarmee mooi promotie af kunnen dwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Iemand trouwens ervaringen met IF Menez? Qua stats lijkt ie niet bijzonder goed...maar de prijs is toch 60K.

http://www.futhead.com/15/players/39876/jeremy-menez/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 12:53
Ik zoek een goede CVM rond +-6000 coins in bpl,iemand tips,wilde fellaini kopen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Amaze86 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:56:
Ik zoek een goede CVM rond +-6000 coins in bpl,iemand tips,wilde fellaini kopen.
Doen! Sterk en bij mij is hij echt een stofzuiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-10 16:26

rSNNN

Titel ondertitel

Amaze86 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:56:
Gerrard, kan je ook nog eens lekker van afstand schieten. Wat een baas is die daarin.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Laatst online: 01:53
Mijn teams inmiddels ook upgrade naar:

BPL 4321: http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/327724

PSG/Serie A 5221: http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/327692

Met BPL incasseer ik nog wel wat veel goals. Maar al een stuk minder zonder die (*&(*@#$ Jan Vertonghen die dacht dat ie spits was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Zalaroth schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:44:
Mijn teams inmiddels ook upgrade naar:

BPL 4321: http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/327724

PSG/Serie A 5221: http://www.futwiz.com/en/fifa15/squad/327692

Met BPL incasseer ik nog wel wat veel goals. Maar al een stuk minder zonder die (*&(*@#$ Jan Vertonghen die dacht dat ie spits was.
Ik weet niet hoe jij met Vertonghen speelt dan? Volgens mij druk jij op de knopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Met z'n High Attack workrates.. ben juist continue bezig geweest om hem naar achter te laten lopen. Hij maakt er bij mij een gatenkaas voor steekpassen van. Kosclieny houdt mooi een lijn aan en kan ik op bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Speel nu 433(4) en heb genoeg coins voor of Vidal of Cuadrado...welke versterking eerst doen?

http://www.futhead.com/15/squads/6184668/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
In jouw geval Vidal, (Al vind ik Pogba lekkerder spelen!)
Beetje sterker middenveld creëren met meer power, gezien je al een CAM hebt zou ik Pirlo 't bejaardenhuis in sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Zalaroth schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:45:
In jouw geval Vidal, (Al vind ik Pogba lekkerder spelen!)
Beetje sterker middenveld creëren met meer power, gezien je al een CAM hebt zou ik Pirlo 't bejaardenhuis in sturen.
Thx voor de tip! Pogba had ik ja maar vond ik niks. Maar goed, maybe in deze opstelling dan weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik zal ook weer eens mijn bevindingen posten.

Ik ben afgestapt van mijn ultimate sweatteam met Doumbia en Musa voorin en de rest Brazilianen.
Het werd....te makkelijk moet ik zeggen. Diepe bal, rennen als een dolle en huppa. Musa miste nog wel eens maar gemiddeld liepen beide spitsen 2 goals / wedstrijd en 1 assist per wedstrijd. Beestachtige statistieken.

Ik wou weer wat meer voetbal, wat meer passing, mooie aanvallen, etc.

Dus ik ben geswitched van 442(2), wat overigens een heerlijke opstelling is voor countervoetbal, naar 41212(2).
Ik heb echter wel mijn verdediging behouden wat in mijn optiek de best mogelijke verdediging is in heel Fifa:
-LB - Marcelo
-CB - Luiz
-CB - Silva
RB - Alves

Keeper heb ik Sirigu, deze man heeft soms echt ongelooflijke reddingen.

Deze verdediging is zo solide dat ik deze hele Fifa niet weer met een andere verdediging ga spelen.
Ik was tussentijds even met een ander team gaan spelen waarbij ik BPL had (Kompany & Koscielny) maar deze voelde lang zo safe niet.

Ik heb nu dus deze verdediging icm Liga BBVA. Speelt wederom heerlijk en nu speel ik meer het combinatievoetbal met 90% passing en 60%+ balbezet. Een heel ander spel maar ook heerlijk.

Hieronder mijn twee teams:
Oude team: http://www.futhead.com/15/squads/6778978/
Nieuwe team: http://www.futhead.com/15/squads/6779215/

Mocht je dus een leuk team willen hebben voor rond de 140K ga dan voor mijn oude team. Hou je van counteren, geen moeite met verdedigen dan is dat een ideaal team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Ik neem aan dat Diego Alves, Dani Alves moet zijn.
Al kan ik ook wel 2 keepers gebruiken tegen je eerste pace-team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Nieuwe tactiek, geen 5 verdedigers maar een extra keeper erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zalaroth schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:30:
Ik neem aan dat Diego Alves, Dani Alves moet zijn.
Al kan ik ook wel 2 keepers gebruiken tegen je eerste pace-team :)
Waar noem ik Diego Alves? :P
Ik zeg gewoon Alves ;)

Enige nadeel van het "oude" team is de LM en RM. Hulk is al jaren een drama met Fifa en Joaozinho staat er alleen maar voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Kijk die link van je nieuwe team.
Waarom is Hulk een drama? Nooit mee gespeeld hoor, maar stats zien er leuk uit.
Lijkt me heerlijk als RW

[ Voor 65% gewijzigd door Zalaroth op 31-10-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My bad :P

Weet niet, stats van Hulk lijken goed ja maar hij is niet vooruit te branden. Alleen een goed schot, daarmee houdt het dan ook op.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-10 00:53
Ik ben maar eens beter gaan spelen. Alles is nou in mijn team op Doumbia gericht. Net potje gehad. Tegenstander scoort een penalty met keeper. Gaat daarna hooghouden met keeper en achterin rondpassen tot ik hem tackle en goal maak.
Ik scoor 12 doelpunten daarna waaronder 9x met Doumbia. Tegenstander quit op 75 min. Ik krijg geen win, maar een lose. Ik ben beter geworden, maar EA helpt niet mee... Wel lekker div 2 nou. Doumbia is de beste spits ooit voor mij. 40 wedstrijden. 70 doelpunten.

[ Voor 15% gewijzigd door IAmNice op 31-10-2014 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
Weet iemand waarom reus zo langzaam aanvoelt terwijl hij 91 pace heeft?

Ik heb reus op links en robben op rechts maar reus is zoveel slomer lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Dacht dat ik gepromote was, ik had 17 punten in Div 3. EA zet me nog een keer in Div 3. Ik win eindelijk mijn games en dan gebeurt er dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik heb dat nu al twee keer achter elkaar gehad. Speel niet super veel dus zit helaas nog maar in divisie 7.
Twee keer wel de beker en de coins, maar promotie lukt niet.
Zit sowieso vol fouten, want het spel hield mn wins losses per seizoen ook niet goed bij.

Voor de rest vermaak ik me prima met de game gelukkig :)

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Moet maar eens mijn team upgraden. Wat is momenteel een fijne CAM? Zit nou met mertens/musa, maar ze zijn allebei redelijk en niet echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:58
Ik vermaak me ook prima met de game, al kan ik echt slecht een team vinden die me ligt en waarbij ik de fun in de game houd. Qua formatie ben ik er inmiddels wel achter dat 41212 me echt het best ligt.

Heb inmiddels mijn Franse/BPL hybrid ook van de hand gedaan en speel nu met een eredivisie elftal. Qua stats ben ik zo goed als elke match de onderliggende partij, en ik moet zeggen dat het qua spelen ook wel anders is of je nu Diego Costa in de spits hebt staan of Aron Johansson. Maar ondanks dat vermaak ik me wel goed met dit team: veel tikken, heerlijke combinaties en redelijke resultaten. Zit redelijk vast in div 5, maar heb helaas ook niet genoeg tijd om echt fanatiek te spelen.

Onderstaand mijn team: http://www.futhead.com/15/squads/6792985/

Zou nog graag IF Van Rhijn toevoegen, maar 200k vind ik nog wel aardig fors.

Edit: zie dat ik geen directe image kan plaatsen van een squad? Of doe ik iets verkeerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 31-10-2014 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
IF van Rhijn is toch een stuk goedkoper?
Of begrijp ik je verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:58
CreativeSkills schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:39:
IF van Rhijn is toch een stuk goedkoper?
Of begrijp ik je verkeerd :)
Nee je begrijpt me goed, maar op de PC staan er maar 4 IF van Rhijn's op de transferlijst en allemaal rond de 200k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
Eindelijk het gevoel dat ik de juiste formatie gevonden heb. (41212 en 41212(2) )
Vooral mijn Bundesliga team speelt erg lekker!

Heb trouwens coins voor de xbox te koop voor de geïnteresseerden.
Maximaal 2,3 a 2,4 miljoen. Afhankelijk van aantal trades.
Kan altijd pm sturen.

[ Voor 3% gewijzigd door CreativeSkills op 01-11-2014 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 12:53
CreativeSkills schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:38:
Eindelijk het gevoel dat ik de juiste formatie gevonden heb. (41212 en 41212(2) )

Heb trouwens coins voor de xbox over (te koop) voor de geïnteresseerden.
Kan altijd pm sturen.
Te koop nog wel,hopelijk doet EA hier wat aan.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
CreativeSkills schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:38:

Heb trouwens coins voor de xbox over (te koop) voor de geïnteresseerden.
Kan altijd pm sturen.
Ja na een aantal stroeve potjes ben ik ook fan van 4-1-2-1-2! Het combineren gaat gemakkelijk en de kickoff glitch is ook goed onder controle met 4 man rondom de middenstip bij de aftrap.

Flink veel coins trouwens;) ik doe amper aan traden dus ik zit altijd tussen de 10 en 20k hooguit... Geen supersterren in mijn team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantj
  • Nu online
Had wat coins gespaard dus van de week een niet al te duur bpl team in elkaar gezet. Moet zeggen speelt erg lekker.
http://www.futhead.com/15/squads/6892267/
Net een potje tegen een ander bpl team gespeeld. Dezelfde formatie maar dan met spelers als Koscielny, Mata, David Silva, Ramsy en van Persie. En dan winnen met 8-2 :) heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benieuwd wat jullie van de 4-1-2-1-2(2) formatie vinden! Ik ben onlangs geswitched van de normale 41212 naar 4222 omdat ik toch amper gebruik maakte van de vleugelmiddenvelders. Echter vind ik het nu lastig om te passen en balbezit echt lang te houden met deze nieuwe formatie. :/

Edit: ik was nog vergeten te zeggen dat ik bij de 4222 een Cam in het midden mis. De 2 Cams lopen nu meer aan de zijkant.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Beste opstelling. Door het midden spelen levert veel betere kansen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Net mijn Seria A team af met Pogba, Tevez, Vidal etc. Voor de variatie begonnen aan een BPL team met de vele sterke CM's zoals Fer, Paulinho en Diaby.

Besluit net om 2x een gouden premium pak te halen. Meestal wel een leuke speler in en wat goede contracts enzo. Nog nooit iets heel boeiends uit een pak gehaald. Zit daar ineens een Robben in!! Lekker zeg, blijkt voor minimaal 400.000 aan coins te gaan _/-\o_

Dan het volgende dilemma, verkopen óf houden om met onze Arjen te spelen..

[ Voor 24% gewijzigd door GandalfTheGrey op 01-11-2014 18:31 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:21
Vasthouden en mee gaan spelen, duitse competitie is sterk dit seizoen, met goede upgrades van Reus, Lewandovski & Neuer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zouden jullie als CM's, cvm en cam in een liga bbva team plaatsen. 41212(2)

Speel momenteel in div 3 met het volgende team, dat overigens lekker speelt alleen gebruik ik mijn LM en RM weinig.

Benzema - dos Santos
James
Griezzman. Vela
Modric
Ansaldi Pepe Miranda de Marcos'
Diego Alves

Modric en James heb ik dus al en zou ik eventueel als cm/cam kunnen gebruiken

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net besloten om Di Maria op de transferlijst te plaatsen, omdat ik denk dat Rooney als Cam zowat evengoed die rol kan vervullen en dan is in dat opzicht het prijsverschil te groot (zeker nu op dit moment de Di Marias gestegen zijn naar een gemiddelde van 220k op het moment van typen, en ik hem gekocht heb voor 199k). :P Rooney's longshots zijn ook lekker ( :9~ ) en zijn strength tov DM is ook beter!
Dan kan ik het geld mooi gebruiken om mijn keeper up te graden naar Sirigu (ik heb een braziliaans defence (ligue 1 en BPL). Jammer dat Yaya en Aguero zo gestegen zijn in prijs! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2014 01:20 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 63 Laatste