[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 24 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Kopballen/Heading bedoelt, dat is juist generfed in Fifa 15! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 01:55:
Als je Kopballen/Heading bedoelt, dat is juist generfed in Fifa 15! :P
Bedoel ik ook xD, alleen wil wel nog steeds een speler weten wie iedereen omver beukt. minder dan 20k kost, en alles erin kopt zoals Mandzukic & Gomez vorig jaar :+

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

MitchelFC schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 03:02:
[...]

Bedoel ik ook xD, alleen wil wel nog steeds een speler weten wie iedereen omver beukt. minder dan 20k kost, en alles erin kopt zoals Mandzukic & Gomez vorig jaar :+
Futhead.com, succes met de zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-10 10:02
MitchelFC schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 03:02:
[...]

Nouja ik heb een tijdje Pelle gehad die was aardig sterk in de lucht! Combineer hem met Skrtel in je team en je hebt wel wat power voor bij corners en free kicks.

Is er al iets bekend wanneer er een nieuwe patch uitkomt eigenlijk? Ik word echt moe van die mannetjes die vanaf de aftrap meteen om je spitsen heen slalommen en daarna uitkomen op je verdediging, 2x verkeerd stappen en de bal kan weer uit het netje want je keeper uit laten komen helpt ook niks die loopt gewoon rechtdoor of doet niks als het moet.

Het is dit jaar ook meer als ooit een counter spel zeg. Waar ik voorgaande jaren voetballend en combinerend aardig de baas kon zijn en de ruimtes maken kom ik er nu amper doorheen. Afronden buiten beschouwing gelaten daar moet ik echt beter op oefenen :P

Nouja gewoon blijven oefenen, ik heb nu in ieder geval 2 leuke teams en wil nog een derde maken.
Is Duitse league team een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:35
Wat is dat met die Motta? Heb ik iets gemist ofzo?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:18
Motta lukt bij mij niet. Mensen zeggen dat als je hem list voor 950 hij voor +- 3k tot 7k wordt verkocht. Z'n waarde is maar 950 coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Bij mij op de PS3 lukt het ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10 14:52
Daimen schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:50:
Motta lukt bij mij niet. Mensen zeggen dat als je hem list voor 950 hij voor +- 3k tot 7k wordt verkocht. Z'n waarde is maar 950 coins.
Paar dagen terug had ik dit ook, ook met Motta. Ik had m gelist voor 750 en toen ik thuis kwam was die voor 8K verkocht. Ik dacht toen dat iemand een foutje gemaakt had...

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-10 18:11
Denk dat het een beetje willekeur is, ik neem iig aan dat het om Thiago Motta gaat.

Ik heb via mijn US account op de PS4 Fifa gekocht en speel op mijn EU account. Ik kon hierdoor geen Fifa Points kopen op mijn EU account.
Nu heb ik dit opgelost door de Fifa points te kopen op mijn US account, vervolgens 6 Gold packs gehaald. Hier zat uiteraard niets moois tussen:( Uiteindelijk iets van 20K aan over gehouden via de verkopen.
Vervolgens heb ik op mijn EU account een waardeloze speler voor 20K aangeboden. Deze heb ik vervolgens via mijn US account weer gekocht. Zodoende kan ik toch nog enigszins gebruik maken van Fifa points

[ Voor 3% gewijzigd door steefje op 28-10-2014 09:13 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
steefje schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:11:
Denk dat het een beetje willekeur is, ik neem iig aan dat het om Thiago Motta gaat.

Ik heb via mijn US account op de PS4 Fifa gekocht en speel op mijn EU account. Ik kon hierdoor geen Fifa Points kopen op mijn EU account.
Nu heb ik dit opgelost door de Fifa points te kopen op mijn US account, vervolgens 6 Gold packs gehaald. Hier zat uiteraard niets moois tussen:( Uiteindelijk iets van 20K aan over gehouden via de verkopen.
Vervolgens heb ik op mijn EU account een waardeloze speler voor 20K aangeboden. Deze heb ik vervolgens via mijn US account weer gekocht. Zodoende kan ik toch nog enigszins gebruik maken van Fifa points
Hehe slim gedaan :)

Wel mee oppassen, EA wil je nogal graag blokkeren bij zulke dingen (al is dit geen coin handel natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Lol net nog effe paar Motta's gekocht, nu blijkt er eentje op "completing" staan....hmm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Precies vorige week poste ik hier ergens dat ik "per ongeluk" Motta met 6K winst had verkocht, blijkt dus geen toeval te zijn dan...

Volgens mij werkt t alleen maar als je geen BIN zet maar dus alleen bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
Is bij iemand die Motta truc ook gelukt op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Zmokkie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:29:
Het werkt niet direct, soms moet je een paar keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
Zit ook ff te kijken op de transfermarkt en daar zie ik jammer genoeg ook geen enkel hoog bod er tussen staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Zmokkie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:35:
Zit ook ff te kijken op de transfermarkt en daar zie ik jammer genoeg ook geen enkel hoog bod er tussen staan..
Inderdaad...ik doe t zelf op de PS4 maar die markt is t zelfde. Het is me al 2 keer per ongeluk gelukt, zonder BIN overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 21-10 15:12

Meneer iCy

swarma

Zmokkie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:29:
Ja al meerdere keren maar de laatste paar keer enkel voor de standaard bied prijs verkocht (950)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
En zet je ze er dan voor een uur op of meerdere dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zmokkie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:02:
En zet je ze er dan voor een uur op of meerdere dagen?
per uur en gewoon relisten vanaf mobiel/computer. Soms verkoop je een dag niets in mijn geval zelfs 2 dagen. En zo had ik er zondag weer 7 voor 1700 a 1800. Het is soms een vreemde wereld de transfermarkt van FIFA. Heb de meeste ingekocht voor 800-850 en een enkeling voor 950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:13:
[...]

per uur en gewoon relisten vanaf mobiel/computer. Soms verkoop je een dag niets in mijn geval zelfs 2 dagen. En zo had ik er zondag weer 7 voor 1700 a 1800. Het is soms een vreemde wereld de transfermarkt van FIFA. Heb de meeste ingekocht voor 800-850 en een enkeling voor 950.
Zet je ze er ook op voor 900? Of meteen hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:28:
[...]

Zet je ze er ook op voor 900? Of meteen hoger?
Ik had startprijs 1500...maar nu werkt t al een paar keer niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
Maakte ik gister toch even een WERELDGOAL ;)

http://s180.photobucket.c...5846_zpsqkiippk5.mp4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Hehe lekker! Alleen met je telefoon gefilmpt ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ja ff voor het scherm gehouden, the easy way :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo

Hoe krijg je eigenlijk opgeslagen screenshots of filmpjes naar bv je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
NiQo schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:20:

Hoe krijg je eigenlijk opgeslagen screenshots of filmpjes naar bv je pc?
Je zult t niet geloven, maar daar heb je bepaalde stickjes voor. Geen idee, mensen noemen ze USB sticks ofzo...wellicht wat nieuws :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Maichel schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:40:
[...]

Je zult t niet geloven, maar daar heb je bepaalde stickjes voor. Geen idee, mensen noemen ze USB sticks ofzo...wellicht wat nieuws :9
Werkt mijn Floppy disk niet dan? Werkte vroegah altijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-10 19:08
Was met een heerlijke reeks bezig in divisie 1, met 10 punten uit 4 wedstrijden. Kijk ik hoeveel coins je precies krijgt, blijken de laatste twee wedstrijden (2x winst) niet meegeteld te hebben. Vond het al zo raar dat ik geen coins voor die wedstrijden krijg. Uiteraard wel contracten, blessures en conditie tijdens die wedstrijden te maken gehad.
Maar in de EA Sports Football Club activiteiten is wel te zien dat ik 2x heb gewonnen.

8)7

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
Zojuist IF Milner voor 12k gekocht, kunnen verkopen voor 13500. Kleine winst maar ik doe het ervoor :)

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-10 00:53
Wordt aardig moeilijk in Div 3. Wordt gematched tegen Ronaldo, Neymar, Bale, Messi, Suarez. Allemaal OP dure spelers. Heb dan ook niks gewonnen en 9x gelijk gespeed met 1 lose. Wat wel 5-6 was. Wat doen jullie tegen deze spelers? Ik heb gewoon een team van net 40k waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
IAmNice, probeer je niet te laten afleiden door de namen, maar kijk naar de kwaliteit van de speler zelf. De helft van die gasten heeft een mooi team, maar kan de game niet heel erg goed. Wat je eventueel wel kan doen, om de vele paceabuse te voorkomen, is wat defensiever spelen.
40k is echt prima om een goed team mee te maken, zolang je niet per sé die dure en gehypte spelers wilt hebben. Dit team speelt bij mij echt heerlijk, ook tegen de tegenstanders die jij opnoemt: http://www.futhead.com/15/squads/5340582/. Dat team is tegenwoordig voor zo'n 30k op de PS4 te krijgen, terwijl het op de Xbox voor ongeveer 20k al lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Maar hoe defensief? Ik speelde tegen Ronaldo en met vele long shots en hoekschoppen scoorde hij toch 5x in een match. Ik heb mijn custom tactic op 35 pressure 50 aggression en 40 width. Dus weinig druk, maar door een 4-1-2-1-2(2)zetten we toch lekker veel druk op eigen helft en dwing ik mijn tegenstander naar de flanken. Helpt alleen niet dat Ronaldo's altijd naar binnen willen en vaak ook lukt.
Zou het helpen door pressure hoger te zetten en op ultra defensieve spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Zelf gebruik ik geen aangepaste tactiek, omdat ik het erg frustrerend vind dat EA deze tactieken niet meer opslaat. Daarnaast speel ik zelf op "gewoon" defensief, enkel ultra defensief als het alleen maar hoge steekballen zijn die de tegenstander geeft. Probeer als je tegenstander zoveel de bal heeft zelf meer balbezit te houden, waardoor je rustiger opbouwt en daardoor tegenstander ook geen kans geeft om te scoren (cliché:P). Wat helpt bij iemand anders is altijd moeilijk te zeggen, aangezien een ander spelinzicht en skills-niveau heeft. Probeer daarom te kijken wat het beste bij jou past.

En vergeet nooit dat het voor niemand mogelijk is om alles te winnen. Soms moet je gewoon je meerdere herkennen in een tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Maichel schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:40:
[...]

Onlangs een mooi 64gb stickie gekocht. Helaas kon ik er op de ps4 geen film vanaf kijken. Er wilde ook geen data de andere kant op.... Of mis ik nou iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-10 19:13
Waarom heeft de PC nog steeds geen happy hour trouwens? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
NiQo schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:10:
[...]

Onlangs een mooi 64gb stickie gekocht. Helaas kon ik er op de ps4 geen film vanaf kijken. Er wilde ook geen data de andere kant op.... Of mis ik nou iets?
Je kan wel een opname opslaan op USB, maar sinds vandaag moet dat ook direct naar Youtube kunnen, dat is dan veel makkelijker.
Films kijken vanaf USB kan niet nee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Gisteren 2 wedstrijden gespeeld op de PS4. 5-1 en 5-0 gewonnen (5-0 inclusief rode kaart in 20e minuut). Maar na afloop kreeg ik 0 muntjes en ook geen punten in het seizoen. Wel kostte dit contracten en blijft de rode kaart staan. Heeft het zin om hier moeilijk over te gaan doen bij EA? Waarschijnlijk niet, maar wellicht heeft iemand andere ervaringen?

http://www.futhead.com/15/squads/6461512/

Dit is momenteel mijn team en vind hem erg lekker spelen. Ik hou van een gebalanceerd team in plaats van een team dat puur aanvallend is of puur verdedigend. Ik ben nu aan het 'sparen' voor Dani Alves op de RB positie, maar die kost 40k. Ik hou vooral van de kracht van Negredo en de snelheid op de vleugels. En Jordi Alba is een beest tegen alle pacewhores. Iemand nog andere ideeën voor upgrades?

[ Voor 5% gewijzigd door ButsMG op 29-10-2014 09:23 ]

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Hoe zit het handelen met IF dan? Ik handel best wel wat, met kleine marges maar schiet niet echt op.
Wat is minimum quick sell van een IF?

Of kijken jullie waar zo'n IF gemiddeld voor weg gaat? en dan de koopjes er tussenuit zoeken?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
Dat laatste al zijn de duurdere spelers een gok die je soms neemt zeker if kaarten schommeleb nogal.

ik kijk meestal voor welk bedrag een speler overdag en savonds voor weg gaan en dat schrijf ik op voor de volgende dag.
dan koop ik snachts heel wat spelers en die release ik smiddags rond 2 uur.

heb vannacht doumbias ingekocht voor 4500 en die gaan vanmiddag weer op de lijst voor hopelIIjk het dubbelle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Masegate schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:22:
Gisteren 2 wedstrijden gespeeld op de PS4. 5-1 en 5-0 gewonnen (5-0 inclusief rode kaart in 20e minuut). Maar na afloop kreeg ik 0 muntjes en ook geen punten in het seizoen. Wel kostte dit contracten en blijft de rode kaart staan. Heeft het zin om hier moeilijk over te gaan doen bij EA? Waarschijnlijk niet, maar wellicht heeft iemand andere ervaringen?

Dit is momenteel mijn team en vind hem erg lekker spelen. Ik hou van een gebalanceerd team in plaats van een team dat puur aanvallend is of puur verdedigend. Ik ben nu aan het 'sparen' voor Dani Alves op de RB positie, maar die kost 40k. Ik hou vooral van de kracht van Negredo en de snelheid op de vleugels. En Jordi Alba is een beest tegen alle pacewhores. Iemand nog andere ideeën voor upgrades?
Heeft geen zin. Je zou nu een chat kunnen openen. Maar je bent 1 van de duizenden wellicht wel honderd duizenden die dit probleem soms hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Dat laatste al zijn de duurdere spelers een gok die je soms neemt zeker if kaarten schommeleb nogal.

ik kijk meestal voor welk bedrag een speler overdag en savonds voor weg gaan en dat schrijf ik op voor de volgende dag.
dan koop ik snachts heel wat spelers en die release ik smiddags rond 2 uur.

heb vannacht doumbias ingekocht voor 4500 en die gaan vanmiddag weer op de lijst voor hopelIIjk het dubbelle.
Dat doet Futbin toch al automatisch voor je?
Wat heeft het voor voordeel dat je dit zelf ergens opschrijft..?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:53
Probeer De Marcos eens als vervanging van Dani Alves. Kost je nog geen 5% van zijn prijs, en speelt voor mij net zo goed als Dani Alves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
JPM85 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:07:
[...]

Probeer De Marcos eens als vervanging van Dani Alves. Kost je nog geen 5% van zijn prijs, en speelt voor mij net zo goed als Dani Alves.
Thanks! Die had ik nog niet opgemerkt. Vanavond meteen eens proberen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Omdat futbin de BIN prijzen geeft en niet de spekers die vanaf 150 gaan en daar aas ik op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-10 16:33

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Je zou gabi nog kunnen vervangen voor bennat. Vind dat zelf een erg fijne speler en tevens zijn, zijn vrije trappen een sterk wapen!

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
The DenMan schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:40:
[...]

Je zou gabi nog kunnen vervangen voor bennat. Vind dat zelf een erg fijne speler en tevens zijn, zijn vrije trappen een sterk wapen!
Thanks, die heb ik ook (zie bank). Maar die wissel ik af als dubbele bezetting. Merk effectief over een hele wedstrijd weinig verschil tussen Gabi en Benat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Eindelijk geluk gisteren en Lewandovski in pakje. Verkocht en Tevez, Chielini en Pogba gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Vandaag trouwens nieuwe TOTW, met sowieso een IF Higuain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
IF Sneijder gekocht op laatste dag van TOTW. Zou hij in waarde stijgen komende tijd?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Gister door die update en het geklooi met PSN geen FUT kunnen spelen dus toen maar een beetje lopen klooien in career etc.

Moet zeggen dat Vertonghen me in FUT erg goed bevalt, sowieso begint het eindelijk te lopen met mijn BPL team, alleen de kick off glitch blijf ik lastig vinden, ook met park the bus ben ik geneigd om te vroeg in te stappen op de aanvallende partij. Of werkt omverhakken halverwege de eigen helft het beste en dan maar een vrije trap weggeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
wann0wfhc schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:57:
Gister door die update en het geklooi met PSN geen FUT kunnen spelen dus toen maar een beetje lopen klooien in career etc.

Moet zeggen dat Vertonghen me in FUT erg goed bevalt, sowieso begint het eindelijk te lopen met mijn BPL team, alleen de kick off glitch blijf ik lastig vinden, ook met park the bus ben ik geneigd om te vroeg in te stappen op de aanvallende partij. Of werkt omverhakken halverwege de eigen helft het beste en dan maar een vrije trap weggeven?
Zal wel aan mij liggen hoor, maar ik krijg geen goals (meer) tegen vanaf de aftrap.
Ik selecteer gewoon de centrale verdediger en zet druk met mn DMC.

Soms doe ik ook direct een sliding na aftrap van tegenstander, meestal pak je bal ook zo af..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
HaWkY61 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:01:
[...]

Zal wel aan mij liggen hoor, maar ik krijg geen goals (meer) tegen vanaf de aftrap.
Ik selecteer gewoon de centrale verdediger en zet druk met mn DMC.

Soms doe ik ook direct een sliding na aftrap van tegenstander, meestal pak je bal ook zo af..
Hmm als ik met mijn aanvaller er naast zit glippen ze er meestal meteen doorheen dan kom ik al snel uit bij mn CB om het vuile werk op te knappen. Maar ik zal eens proberen met meer mensen tegelijk druk te zetten om dit soort zielige goals tegen te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Ik zet snel mijn vleugelspelers in de cirkel zodat er 4 man staat.
komen ze er zelden nog doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo

Dani Alves zou ik zeker links laten liggen. Carvajal speelt vele malen fijner vind ik, voor een fractie van de prijs.

Verder zou ik zeker je middenveld versterken. Speel zelf ook met busquets centraal, maar daarnaast modric en if rakitic.

Nog genoeg ruimte voor verbetering, maar daar moet je natuurlijk wel geld voor hebben.
Zie hier mijn bbva team. http://www.futhead.com/15/squads/6491665/
Ik wil Neymar ook nog vervangen voor de IF versie, en daarnaast suarez toevoegen. Is nu nog iets te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

HaWkY61 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:57:
IF Sneijder gekocht op laatste dag van TOTW. Zou hij in waarde stijgen komende tijd?
Niet bijzonder veel. Het is maar net wat de gek er voor geeft.Gezien het geen mega gewilde speler is kan je niets met zekerheid zeggen over de waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
NiQo schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:27:
[...]

Dani Alves zou ik zeker links laten liggen. Carvajal speelt vele malen fijner vind ik, voor een fractie van de prijs.

Verder zou ik zeker je middenveld versterken. Speel zelf ook met busquets centraal, maar daarnaast modric en if rakitic.

Nog genoeg ruimte voor verbetering, maar daar moet je natuurlijk wel geld voor hebben.
Ik wil Neymar ook nog vervangen voor de IF versie, en daarnaast suarez toevoegen. Is nu nog iets te duur.
Tja... heel mooi team natuurlijk. (Al zou ik nooit met Bale en Benzema spelen omdat ik ze niet mag. :P)
Maar aangezien ik alle muntjes bij elkaar sprokkel door te spelen moet ik OF heel veel geluk hebben met een Neymar o.i.d. in een pakje vinden of Fifa-points kopen. En dat laatste doe ik uit principe niet. Dan gaat voor mij de lol er vanaf.
Maar ik zal Dani Alves wel laten zitten. Heb inmiddels De Santos er al bij gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

NiQo schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:27:
[...]

Prijzige opstelling, in welke divisie speel je?

[ Voor 60% gewijzigd door bbblije op 29-10-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Wow ik heb nog steeds moeite met het begrijpen van keepers in Fifa. Ik verlies 4-7. Twee eigen goals van mijn verdedigers die de bal inkoppen na een voorzet. De rest waren allemaal goals waarin mijn keeper weg duikt en de speler door het midden schiet. Wat moet ik hier tegen doen? Het is belachelijk moeilijk om nou te winnen in FIFA. Nog steeds kom ik ook super dure OP spelers tegen.

[ Voor 7% gewijzigd door IAmNice op 29-10-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
bbblije schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:57:
[...]

Prijzige opstelling, in welke divisie speel je?
Divisie 3. Op 1 seizoen na nog in elk seizoen gepromoveert, op naar 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:53
IAmNice schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:31:
Wow ik heb nog steeds moeite met het begrijpen van keepers in Fifa. Ik verlies 4-7. Twee eigen goals van mijn verdedigers die de bal inkoppen na een voorzet. De rest waren allemaal goals waarin mijn keeper weg duikt en de speler door het midden schiet. Wat moet ik hier tegen doen? Het is belachelijk moeilijk om nou te winnen in FIFA. Nog steeds kom ik ook super dure OP spelers tegen.
Man loop toch niet zo te zeiken iedere dag. Als je niet kan winnen, ben je slechter dan je tegestander. Leer er mee leven, of zoek een ander spel uit.

Iedereen hier heeft rare momenten, mooie momenten en irritante tegenstanders, maar niemand loopt hier iedere dag zijn gal te spugen. Ik heb me al een week ingehouden, maar iedere post die ik van jou tegenkom is negatief en gezeik, ik ben d'r klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

eind van de middag de Gea in een pakje, zit ik niet op te letten en gooi ik hem direct op de transferlist. Als die straks is afgelopen snel er af halen. Mooie vervanging voor Krul. Dag Krul ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Team of the week valt mij wel een beetje tegen deze week......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

jarnoz schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:14:
Team of the week valt mij wel een beetje tegen deze week......
Benzema, Higuain, Sanchez, Eto'o, Matuidi, wat vind je tegen vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
IAmNice schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:31:
Vertel mij eens Waarom je een Bale, Ronaldo, Messi, Ronaldo IF ofzo telkens OP noemt!? Deze zijn niet OP! deze zijn in het echt ook veel beter dan de rest. Iedereen komt dit soort spelers tegen, je bent echt niet de enige hoor! Stop aub eens met janken en kijk eens na jezelf ipv telkens de tegenstander / EA / Lag / bugs de fout te geven.
Tevens is denk ik iedereen wel een beetje klaar met je wedstrijdverslagen gevolgd door wat er allemaal mankeert aan dit spel.

Over je filmpje: Moet je je keeper maar niet uit laten komen :>

[ Voor 3% gewijzigd door StaafM op 29-10-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Ik verbaas mij over het feit hoe makkelijk ik wedstrijden win. Na het spel zaterdag gekocht te hebben, direct aan de slag gegaan met FUT. Verlies natuurlijk ook wel wedstrijden, maar heb nu op een record van 12-2-6.
Promoveer bijna naar div. 7.

Heb vorig jaar veel gespeeld dus had al aardige starterpacks waardoor ik tot aan 35k had gehandeld. Toen een gigantisch OP team gemaakt, namelijk dit: https://www.easports.com/...owoffId=jex99jhVnLwZc:ps3

Sterke punten team:
Emenike: één woord: beest. Heeft in 18 wedstrijden 31 keer gescoord.
Douglas Costa: skills, pace en kan goed afmaken. Als CAM al 11 keer gescoord in 18 wedstrijden.
Fernando: CM, voelt echt als Yaya Toure aan. Redelijk snel, goed lichaam en kan ook een goaltje maken.
Depay en Quaresma spreken voor zich. Depay kan heerlijke vrije trappen nemen (al heb ik er nog maar één gemaakt, te zien hier: https://www.easports.com/.../media/Daiov97/fifa15-ps3)
De verdediging is redelijk snel, maar ik had in het begin nog wel wat moeite. In FIFA 14 kon je erg veel druk zetten, maar nu moet je wel veel achteruit lopen wil je geen tegengoal krijgen.

Ik ben echter nog wel op zoek naar een tweede team, ongeveer 20-30k. Zo kan ik de teams afwisselen en hoef ik niet steeds conditie kaartjes te kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Daiov97 op 29-10-2014 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Hoezo moet ik niet mijn keeper uit laten komen? Dan had ik sowieso een goal een goal geconcede. Het is echt wel bullshit als dit al 5 keer is gebeurd in de afgelopen 80 games. Helpt ook niet als ik net weer een game win en dat het niet wordt genoteerd, maar wel alle contracts/fitness kwijt. Dit kan ik amper aan mezelf blamen.
Ronaldo IF is best wel moeilijk om tegen te houden met een simpele verdediger als Barzagli, Caceras. Ik weet niet wat jij denkt. Je zet druk en hij dribbelt er vaak langs, doe je dat niet dan krijg je te maken met zijn 95 long shots, 97 finishing en 96 shot power. Vanaf 30 meter gaan sommige schoten er makkelijk in met zulke stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Volgens mij houd jij je veel te veel bezig met stats. Ik speel ook wel eens tegen kwalitatief betere spelers, maar als ik tegen die mensen speel, weet ik dat ze er niks van kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-10 18:11
Na lang gekloot gaat t bij mij ook steeds beter. Zit nu alleen in een fase dat ik moeilijk scoor. Lijkt wel alsof m'n spitsen gewoon niet diep willen lopen. Ook baal ik ervan dat ik niet zo goed kan dribbelen als m'n tegenstanders soms doen. Hopelijk komt dat nog.
Gelukkig heb ik op de momenten dat t niet gaat wel lol met t uit de wedstrijd schoppen van doumbia. Tot nu toe al twee keer gelukt zonder rode kaart😉

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
IAmNice schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:59:
Hoezo moet ik niet mijn keeper uit laten komen? Dan had ik sowieso een goal een goal geconcede. Het is echt wel bullshit als dit al 5 keer is gebeurd in de afgelopen 80 games. Helpt ook niet als ik net weer een game win en dat het niet wordt genoteerd, maar wel alle contracts/fitness kwijt. Dit kan ik amper aan mezelf blamen.
Ronaldo IF is best wel moeilijk om tegen te houden met een simpele verdediger als Barzagli, Caceras. Ik weet niet wat jij denkt. Je zet druk en hij dribbelt er vaak langs, doe je dat niet dan krijg je te maken met zijn 95 long shots, 97 finishing en 96 shot power. Vanaf 30 meter gaan sommige schoten er makkelijk in met zulke stats.
Je weet niet wat ik denk. Dit is wat ik denk: Dat je meer van het spel moet genieten. Het is immers maar een spel. Als dit 5 x in 80 wedstrijden gebeurd, heb je alsnog 75 leuke games, en volgens mij zat je in divisie 3 (?)dus gaat het je zo slecht nog niet af. Focus je niet teveel op de spelers die je speelt maar speel je eigen spel. Tuurlijk heb je het lastig tegen een ronaldo IF als tegen bijv. een Torres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Wat denk je dat er gebeurt als real madrid tegen juventus speelt in real life?
Denk je dan dat barzagli het niet moeilijk heeft?
Dan dribbelt ronaldo er ook met gemak tussendoor.

Mischien moet jij fifa op de grote hoop gooien of naar game mania brengen om er nog wat cash voor te krijgen.
Je merkt dat iedereen je gezeur zat is, 5x in 80 games man waar heb je het over?

Dat is minder als de fouten die bij mij gebeuren maar boeiend het meerendeel van mijn wedstrijden zijn spannend tot de laatste seconden.
En ja ook ik krijg dan wel eens de 2-1 om de oren maar ik scoor ook wel eens diep in de blessuretijd en dan geeft het mij net z'n goed gevoel als dat het mij een kut gevoel geeft als het andersom is.
Maar ja boeie hoppa play next match en try again als je alleen maar wint is het spel ook niets meer toch?

Dus vanaf nu ga je genieten of je zet je fifa op marktplaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Af en toe heb je van die potjes dat je echt heel veel schoten op doel hebt, maar dat de keeper van de tegenstander alles redt... (Dit was Howard), ik verloor uiteindelijk.. :'(

Ik weet niet of jullie het herkennen maar uit een vlaag van rage ( :+ ) heb ik maar een dure speler aangeschaft, in casu Di Maria!

En wat is Di Maria een baas zeg! _/-\o_ Hij speelt bij mij op de positie Cam in een 41212 in een BPL en in kleine mate een Serie A hybrid (dit om Tevez van chemistry te voorzien).

Di Maria geeft echt hele zieke passjes! :o :*)

Ik kan hem echt iedereen aanraden als je de coins hebt tenminste! :9

Overigens heb ik vandaag de opzetstukjes gekregen voor mn Dualshock controller, de Futbol Freeks ofzo iets van KontrolFreek en ik moet zeggen van de paar potjes die ik gespeeld heb speelt het erg lekker en veel preciezer!

Di Maria!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Nog adviezen voor mijn duitse team:

http://www.futhead.com/15/squads/6549079/

Of voor mijn engelse team:

http://www.futhead.com/15/squads/6548488/

Budget: 10k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien Koscielny voor je BPL squad ivm je vrij langzame huidige CB's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
iCy, Benatia is wellicht een goede vervanger van Höwedes. Vlaar en Jagielka door bijvoorbeeld Rojo en Kaboul. Cebella is ook een goede vervanger voor Tadic denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

BPL: Remy en Lukaku omwisselen. Links- en rechtsbenig. Caulkner en Onuoha als CB's. Lallana of Cabella als CAM, Cabella is echt een wunderkind in mijn BPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Super adviezen! Qua omwisselen, op futhead staan ze enkel verkeerd :)

Denk dat ik voor de snellere CB ga, gezien Tadic ook zeer lekker speelt :)

[ Voor 36% gewijzigd door Meneer iCy op 29-10-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Prijzen gaan rap omlaag zeg! Wat op zich logisch is omdat het aanbod stijgt. Maar wel klote dat de James die ik voor 73000 kocht nu nog maar voor 60000 verkocht wordt (pc). Daar gaan mijn investeringen en club waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 08:16
Heb nog een team in fifa 14,zou al me spelers willen verkopen om het geld in fifa15 te gebruiken.Maar kan nergens fifa ultumate team 14 vinden,alleen maar van 15.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-10 20:11
dat gaat ook niet lukken. Je kan je coins niet meenemen naar Fifa 15

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Voor je Duitse team: Shaqiri is een RM maar een linkspot is dus op beide kanten in zet baar. Dante achterin als linkspot. Son als alternatief voor Traore of anders Stocker voor meer verdelgende optie maar toch snel. Leno op doel misschien. Prince Boateng is een mooie allrounder op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Amaze86 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:50:
Heb nog een team in fifa 14,zou al me spelers willen verkopen om het geld in fifa15 te gebruiken.Maar kan nergens fifa ultumate team 14 vinden,alleen maar van 15.
De webapp voor fut 14 is niet meer beschikbaar. Je kunt nog via de game bij je team komen. Je kunt proberen om via fifa EA forum je 14 spelers te verkopen voor 15 coins maar als je geen ronaldo o.i.d. Hebt geef ik je weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Kr44nVogel schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:01:
dat gaat ook niet lukken. Je kan je coins niet meenemen naar Fifa 15
Nee maar je kunt wel je 14 spelers verkopen voor 15 coins. Wij kunnen bijv. Onderling afspraken maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Ik heb nu ook een aardig BPL team staan. Speel 4-4-2 maar ik merk dat m'n spelers soms blijven "hangen" bij het aanvallen ipv diep gaan en aanspeelbaar zijn. Helpt een andere formatie wellicht om ze wat meer initiatief naar voren te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ja dat kan wel schelen, 4-1-2-1-2 wordt ook veel gebruikt en speelt beter als 4-4-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-10 20:11
Riemer schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:33:
[...]

Nee maar je kunt wel je 14 spelers verkopen voor 15 coins. Wij kunnen bijv. Onderling afspraken maken.
Klopt ja dat is dan het enige wat je kan doen ja. :)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Hoe komen jullie allemaal aan zo veel coins? Ik heb namelijk wel gehandeld, maar niet tot 500k ofzo.... Openen jullie veel packs? Haal je hier vaak winst uit? (Fifa 14 waren packs shit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Daimen schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:04:
Hoe komen jullie allemaal aan zo veel coins? Ik heb namelijk wel gehandeld, maar niet tot 500k ofzo.... Openen jullie veel packs? Haal je hier vaak winst uit? (Fifa 14 waren packs shit)
Spelen/Packs/Handelen en geluk hebben vermoed ik.

Ik zit ook nog lang niet aan de 500k waarde en al helemaal niet qua spare coins in mijn bank :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips voor goeie spelers van de serie A (Italiaanse competitie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 22:50

Jelte,89

Woodworking

Kr44nVogel schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:48:
[...]

Klopt ja dat is dan het enige wat je kan doen ja. :)
Oe... tell me, Ik heb nog een volledig team staan... Hoe doe ik dat?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
iCy schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:35:
[...]

Spelen/Packs/Handelen en geluk hebben vermoed ik.

Ik zit ook nog lang niet aan de 500k waarde en al helemaal niet qua spare coins in mijn bank :')
Ik heb het spel dan ook nog maar sinds zaterdag. Had tot 40k gehandeld en daar toen een team van 40k voor gekocht. (Zal nu nog maar 20k waard zijn) Heb nu 12 wedstrijden gespeeld, en ong 12k verdiend met het spelen van wedstrijden. Veel coins moet ik helaas uitgeven aan contracten, conditiekaarten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Het handelen is momenteel ook lastig omdat prijzen dalen/stagneren. Ten tijde van de release was het een stuk makkelijker.

Ik heb nog altijd Fifa coins te koop voor geïnteresseerden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Daimen schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:18:
[...]

Ik heb het spel dan ook nog maar sinds zaterdag. Had tot 40k gehandeld en daar toen een team van 40k voor gekocht. (Zal nu nog maar 20k waard zijn) Heb nu 12 wedstrijden gespeeld, en ong 12k verdiend met het spelen van wedstrijden. Veel coins moet ik helaas uitgeven aan contracten, conditiekaarten etc.
hoe kun je het spel sinds zaterdag hebben en dan al 40k aan handel hebben?
wat doe ik verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:57:
Iemand tips voor goeie spelers van de serie A (Italiaanse competitie)?
Futhead.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
bartburg schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:29:
[...]

wat doe ik verkeerd
Sorry, ben niet duidelijk. ik heb via de web app al gehandeld sinds de release van de web app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
NiQo schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:29:
Het handelen is momenteel ook lastig omdat prijzen dalen/stagneren. Ten tijde van de release was het een stuk makkelijker.

Ik heb nog altijd Fifa coins te koop voor geïnteresseerden;)
Nav alle reacties & ter verduidelijking: de coins die ik verkoop zijn alleen voor ps3 en ps4. Excuus voor de onduidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

bartburg schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:29:
[...]

wat doe ik verkeerd
En je hebt de loyaliteitsbonus waarbij je wat extra poen/pakjes kreeg bij de eerste maal aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Daimen schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:18:
[...]

Neem 2 teams waarbij je van 1 team de spelers op de bank en vica versa. Scheelt je conditiekaarten/blessurekaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

iCy schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:45:
[...]

Neem 2 teams waarbij je van 1 team de spelers op de bank en vica versa. Scheelt je conditiekaarten/blessurekaarten.
Pas je reactie aan. Scheelt een hoop reacties en bende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Ik ben nog op zoek naar een LB voor in mn BPL team. Heb nu Shaw staan die doet het aardig zoek nog een backup.

Aangezien ik niet superveel coins te besteden heb kom ik uit bij Gibbs, Jose Enrique of de wat duurdere Alberto Moreno. Iemand ervaring met deze spelers?
Pagina: 1 ... 24 ... 63 Laatste