[Multi] FIFA 15 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 23 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:26

zTz

Hoeveel IAMNice ook zeurt, ik ben het veelal met hem eens. Er zitten zo ontzettend veel fouten in dit spel dat het voelt als een stap terug ivm 14. Gisteren speelde ik met Real Madrid tegen Barca, staat er links boven doodleuk rea - rea. Nog steeds gebeurt het vaak dat je 1op1 op de keeper afkomt, de keeper omspeelt, wordt neergehaald door de keeper, geel. Geel?! Ik had zelf iig veel meer verwacht van een "next gen" titel als fifa15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ik dacht goedkoop Kolo Toure op te pikken voor de verkoop, maar nu kom ik er niet meer vanaf :+
Motta wil ook niet weg helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-10 00:53
http://imgur.com/YxDASNl :) Speelt het GIFje nou wel goed af? Gaat nu zelf stukken beter in mijn gameplay. Custom tactics+plater instructions and goed verdedigen leverde afgelopen 10 games pas 12 doelpunten tegen op en 37 voor.

[ Voor 57% gewijzigd door IAmNice op 25-10-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

IAmNice schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:29:
http://imgur.com/YxDASNl :) Speelt het GIFje nou wel goed af? Gaat nu zelf stukken beter in mijn gameplay. Custom tactics+plater instructions and goed verdedigen leverde afgelopen 10 games pas 12 doelpunten tegen op en 37 voor.
Hahaha. Maar het is toch ook dramatisch hoe spelers geen erg in elkaar hebben bij het verdedigen. Het gebeurt mij regelmatig dat mijn keeper de bal wil pakken maar mijn verdediger hem voor is en er daarom een open goal laat. Mega rare risico's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Of hij loopt gewoon de verdediger om. Heb wel eens gehad dat mijn verdediger in een andere slidet en dan gewoon de ander super hard zal hebben geblesseerd in het echt. Wel leuk om te zien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-10 15:12

Meneer iCy

swarma

dutchgio schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:28:
Ik dacht goedkoop Kolo Toure op te pikken voor de verkoop, maar nu kom ik er niet meer vanaf :+
Motta wil ook niet weg helaas ;)
Had vanochtend voordat ik naar mijn ouwe lui ging 9x motta op gezet en 5 verkocht. Bankrekening stond op 10000 coins. Ingekocht voor Max 900 en op de lijst gezet voor 1000. Dus gemiddeld 1100 winst per motta.

Heb er nu weer 11 aangeschaft, kijken of ik alle 15 nog kwijt ga raken =D

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
http://imgur.com/BhzHrAI Meh ik heb echt wonderen nodig om een clean sheet te houden. Een kopbal van Valbuena en mijn keeper staat lekker stil. Wel gewonnen maar toch irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
IAmNice schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:41:
http://imgur.com/BhzHrAI Meh ik heb echt wonderen nodig om een clean sheet te houden. Een kopbal van Valbuena en mijn keeper staat lekker stil. Wel gewonnen maar toch irritant.
Beter dan dat je verdediger hem uit een hoekschop hem zelf in doel kopt, heb ik tegen me gehad dus dat was dan wel weer mooi :)
IAmNice schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:29:
Met dit filmpje is het volgens mij zo dat de keeper in zijn 5 meter-gebied staat waardoor je hem eigenlijk hindert door ervoor te gaan staan, speler doet dat expres. waardoor het geen fout op jou is maar eerder een ván jou ;)

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Oh raar. Dacht dat keepers ballen moesten pakken en geen benen... Maar ok dan. Maakt fifa een stuk levendiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Nadat ik eerst weer tegen IF Tevez, IF Juventus nog wat verdediger, Pogba, Vidal, IF Insigne, Cuadrado wordt gematched gebeurt er dit bullshit weer. Ik moet echt gewoon een dagboek bijhouden over welke keeper weer een fout heeft gemaakt. Het is niet normaal man.
http://imgur.com/YdX5Zx1
http://imgur.com/RDi7gW2

Maar wel gepromote! Divison 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
Ik snap er niks van:

Ik koop 50 spelers voor 700 coins, zet ze te koop vanaf 1500 en meer dan de helft gaat voor 3600 weg de rest blijft onverkocht.
Dus nogmaals 1500 vanaf prijs en weer de helft voor 3500.

Terwijl ze in overvloed te koop zijn met een buy now van 750-800...

Ea die spelers terugkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-10 22:12
IAmNice schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:44:
Nadat ik eerst weer tegen IF Tevez, IF Juventus nog wat verdediger, Pogba, Vidal, IF Insigne, Cuadrado wordt gematched gebeurt er dit bullshit weer. Ik moet echt gewoon een dagboek bijhouden over welke keeper weer een fout heeft gemaakt. Het is niet normaal man.
http://imgur.com/YdX5Zx1
http://imgur.com/RDi7gW2

Maar wel gepromote! Divison 4!
Maar jij maakt nooit zulke doelpunten? Het klopt dat keepers rare fouten maken hoor, of dat ze teveel voor hun goal staan waardoor je vanaf een afstand makkelijk scoort. Maar uiteindelijk maakt iedereen de voor- en nadelen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
IAmNice schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:15:
Oh raar. Dacht dat keepers ballen moesten pakken en geen benen... Maar ok dan. Maakt fifa een stuk levendiger.
als je met je benen ervoor staat pakken ze je benen --'
jarnoz schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:46:
Ik snap er niks van:

Ik koop 50 spelers voor 700 coins, zet ze te koop vanaf 1500 en meer dan de helft gaat voor 3600 weg de rest blijft onverkocht.
Dus nogmaals 1500 vanaf prijs en weer de helft voor 3500.

Terwijl ze in overvloed te koop zijn met een buy now van 750-800...

Ea die spelers terugkoopt?
zou chill zijn, zou mijn motta er zo ook op zetten voor 1500 start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
steffeh schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:25:
[...]

Maar jij maakt nooit zulke doelpunten? Het klopt dat keepers rare fouten maken hoor, of dat ze teveel voor hun goal staan waardoor je vanaf een afstand makkelijk scoort. Maar uiteindelijk maakt iedereen de voor- en nadelen mee.
Ja dat klopt. Keepers lijkt mij toch niet zo heel moeilijk te fixen? Was vorige jaar niet zo'n groot probleem. De keepers staan op dit moment meestal bijna een meter naar links of rechts waardoor de korte hoek heel makkelijk te vinden is. Zat genoeg gewoon power bar half ingedrukt en bal vliegt langs de keeper. Buffon met zijn 90 positionering doet het ook niet veel beter dan meeste keepers. Finesse shots zijn wat mij betreft wel goed. Dus gewoon keepers bijna zetten en mensen dwingen om goede finesse shots te doen.
Ik heb zelf amper long shots in dit spel gescoord. 1% van mijn goals misschien? Is bijna non-existent. Meeste zijn dan uit vrije trappen.

EDIT; Hebben de keepers een license to kill in hun penaltygebied ofzo? Ze tackelen iedereen, beuken iedereen aan de kant, geven kopstoten zelfs als hun verdediger eraan komt. Mijn keeper net pakte gewoon de bal en duwde 2 man van mijn eigen team omver.

[ Voor 13% gewijzigd door IAmNice op 25-10-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa 2 Motta's verkocht voor 1600 coins (open bid 950) !!! :D

Overigens geef ik 5k coins aan de persoon die mij een bigger transfer list gift (level 53 en level 83 Catalogue)
op de PS4! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik begin me nou toch af te vragen of Bravo een goede keeper is. Ik heb een tegenstander die 7 keer een tegen een voor de keeper komt. Elke keer weer schiet hij recht door hij midden. Bravo duikt 7 keer naar een hoek toe. Ik snap wel als hij dit 1 of 2 keer niet verwacht. Maar 7 keer achter elkaar? Je moet toch wel wat skill hebben om af te maken. Niet gewoon schieten indrukken en scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
zet mij 10 keer 1 0p 1 met elke willekeurige keeper, en ik scoor er 9 van de 10.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Nee ik snap het. Als je goed kan afmaken scoor je veel. Maar gewoon rechtdoor schieten vind ik niet echt afmaken waardig. De keeper duikt ook elke keer de verkeerde kant op. Ik verwacht toch wel van een top keeper dat hij niet 7x achter elkaar hier in trapt?

[ Voor 3% gewijzigd door IAmNice op 25-10-2014 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
http://www.futhead.com/15/squads/5992059/

Wauw, dit speelt echt heerlijk! Lekker sweaty voorhoede, maar ach..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:53
Klopt het dat je geen consumable aan een speler kan geven als ie op je transferlijst staat. Maar je deze dus eerst in je club moet zetten?

Tevens is er een speler vastgelopen in mijn transferlijst. Lijkt alsof ik hem gewonnen heb. Maar kan hem niet quick sellen of verkopen. Is nu al bijna een week zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-10 20:11
dat klopt eerst moet de speler in je club zitten. Probeer je cache te verwijderen en dan weer inloggen. Misschien dat het werkt

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-10 17:52
StaafM schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 02:40:
http://www.futhead.com/15/squads/5992059/

Wauw, dit speelt echt heerlijk! Lekker sweaty voorhoede, maar ach..
Ik wil dezelfde formatie gaan proberen met mijn BPL team.
Maar dan met Schurrle - Costa - Sanchez :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Protax schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:15:
[...]

Ik wil dezelfde formatie gaan proberen met mijn BPL team.
Maar dan met Schurrle - Costa - Sanchez :)
Ik zou Howard ruilen voor Lloris, Cech of als je niet zoveel budget hebt Begovic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
pelt schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 09:28:
Tevens is er een speler vastgelopen in mijn transferlijst. Lijkt alsof ik hem gewonnen heb. Maar kan hem niet quick sellen of verkopen. Is nu al bijna een week zo.
Klopt, gebeurd vaker. Vorig jaar heb ik er vanaf oktober tm het einde last van gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
bbblije schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:24:
[...]

Ik zou Howard ruilen voor Lloris, Cech of als je niet zoveel budget hebt Begovic.
Howard is echt by far de beste keeper waar ik mee gespeeld heb! Vorig jaar Handanovic, dit jaar Howard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

StaafM schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:22:
[...]

Howard is echt by far de beste keeper waar ik mee gespeeld heb! Vorig jaar Handanovic, dit jaar Howard!
Howard is dit jaar een oprechte window licker in mijn BPL team. Begovic doet het voor mij veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
Wtf is dat met die Motta!? .. Zag het hier voorbij komen en had 60k te besteden, dus dacht: laat ik eens een gokje wagen.
Koop ze in voor 900, zet ze voor 1100 op de markt. 2 zijn er al weggegaan voor 3000! en op een paar andere staat een bod van 1300 / 1500 / 1800. er worden er ook een hoop niet verkocht, maar die zet je er opnieuw op en dan wordt er geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
zijn dat geen position changes? dus een cm of cam ?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
StaafM schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:07:
Wtf is dat met die Motta!? .. Zag het hier voorbij komen en had 60k te besteden, dus dacht: laat ik eens een gokje wagen.
Koop ze in voor 900, zet ze voor 1100 op de markt. 2 zijn er al weggegaan voor 3000! en op een paar andere staat een bod van 1300 / 1500 / 1800. er worden er ook een hoop niet verkocht, maar die zet je er opnieuw op en dan wordt er geboden.
Zo heb ik dus al 250k winst gepakt de afgelopen dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
playstation zeker?
Op de Xbox werkt het iig niet.

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-10 19:08
Diego Costa nu twee keer geprobeerd, maar wat valt hij ontzettend tegen bij mij zeg in FIFA 15! Schoten zijn enorm inconsistent (hij schiet erg veel over of naast), loopt meer op het middenveld dan in de aanval en wordt door vrijwel elke verdediger van de bal gezet alsof het niks is. Vraag me af of ik nog een derde poging voor hem moet wagen of dat hij dit jaar niet meer in mijn teams zal terechtkomen.

In m'n nieuwe team maar is Van Persie als CAM proberen met Lukaku en nog een andere, weet nog niet precies wie, spits. Iemand ervaring met Van Persie (als CAM)?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:42
jarnoz schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 17:47:
[...]

Zo heb ik dus al 250k winst gepakt de afgelopen dagen :)
d
Hoe weten jullie welke spelers je moet gebruiken om er winst op te maken? Ik neem aan dat je niet gewoon maar een speler probeert?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
soms zie je dat er op bepaalde spelers vreemd geboden wordt.
net als bij motta het geval was de waarde is ongeveer 800 maar iets of iemand bied steeds tussen de 1800 en 3600 coins terwijl er 100en voor een buy now van 900 - 1000 zijn.
dan koop ik gewoon 100 van die goedkope kaarten voor 800 coins.
zet ze te koop met een vanaf prijs van 1500 en dan is er dus iets of iemand die elke keer minstens 15 kaarten koopt voor gemiddeld 2400 coins.
en zo blijf ik steeds doorgaan tot ik een leuke winst heb behaald.
zodra ik merk dat er amper nog op geboden word koop ik geen nieuwe kaarten meer en ga ik weer op zoek naar een andere speler waarbij dit gebeurt.
motta is nu bijna uitgewerkt van de 20 kaarten die ik nog heb gaat er elk uur maar 1 of 2 weg voor z;n raar bedrag.
dus nu weer zoeken naar een andere speler met het zelfde verschijnsel.
ik zal zo nu en dan wel eens een speler tippen, maar hoe minder mensen dit ook doen hoe meer winst voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Welke opstelling vinden jullie fijn? In Fifa 14 speelde ik vooral 4-4-1-1 maar op Fifa 15 merk ik dat m'n team een beetje te ver achterin blijft staan als m'n verdediging de bal verovert op eigen helft.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
jarnoz schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:05:
soms zie je dat er op bepaalde spelers vreemd geboden wordt.
net als bij motta het geval was de waarde is ongeveer 800 maar iets of iemand bied steeds tussen de 1800 en 3600 coins terwijl er 100en voor een buy now van 900 - 1000 zijn.
dan koop ik gewoon 100 van die goedkope kaarten voor 800 coins.
zet ze te koop met een vanaf prijs van 1500 en dan is er dus iets of iemand die elke keer minstens 15 kaarten koopt voor gemiddeld 2400 coins.
en zo blijf ik steeds doorgaan tot ik een leuke winst heb behaald.
zodra ik merk dat er amper nog op geboden word koop ik geen nieuwe kaarten meer en ga ik weer op zoek naar een andere speler waarbij dit gebeurt.
motta is nu bijna uitgewerkt van de 20 kaarten die ik nog heb gaat er elk uur maar 1 of 2 weg voor z;n raar bedrag.
dus nu weer zoeken naar een andere speler met het zelfde verschijnsel.
ik zal zo nu en dan wel eens een speler tippen, maar hoe minder mensen dit ook doen hoe meer winst voor mij ;)
okay dank je. maar dan ben ik alleen wel benieuwd hoe je ook erop valt. Je gaat niet zomaar kijken bij een type Motta lijkt me

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:21
MyUtd4Life schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:30:
Diego Costa nu twee keer geprobeerd, maar wat valt hij ontzettend tegen bij mij zeg in FIFA 15! Schoten zijn enorm inconsistent (hij schiet erg veel over of naast), loopt meer op het middenveld dan in de aanval en wordt door vrijwel elke verdediger van de bal gezet alsof het niks is. Vraag me af of ik nog een derde poging voor hem moet wagen of dat hij dit jaar niet meer in mijn teams zal terechtkomen.

In m'n nieuwe team maar is Van Persie als CAM proberen met Lukaku en nog een andere, weet nog niet precies wie, spits. Iemand ervaring met Van Persie (als CAM)?
Geen ervaring met RvP als CAM maar wel als eenzame spits in 433-2 en 433-4. Qua stats ben ik erg onder de indruk. Ik heb hem een hunter chem kaart gegeven om zijn snelheid wat te boosten en wellicht dat je dit goed kunt merken want hij is zeker niet traag. Hij lijkt veelal op de juiste posities te staan om een goaltje in de 16 mee te pakken en vanaf randje 16 is hij ook dodelijk met links en met rechts. Hij is daarnaast in staat om redelijk een bal naar de flanken te spelen dus ik ben zeker tevreden over hem. Ik zou hem niet snel als CAM gebruiken omdat hij naar mijn mening in de spits thuishoort en ik van mijn CAM wat meer snelheid verlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarti66
  • Laatst online: 02:31
Ik zit een beetje mee te lezen en ik had niet zoveel vertrouwen in de "motta-truc", maar hij blijkt wel degelijk te werken. Ik heb nu bv een paar Sahin's in de verkoop gezet(vanaf 1000- inkoop850) en er wordt binnen 2 minuten al rond de 2k geboden.

Maar het lijkt mij bij elke speler met een redelijke algemeen(81-83) bij een goede club of competitie te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-10 10:02
Kan het niet gewoon zijn dat mensen in een bepaalde (te hoge) range zoeken en dan denken een koopje te scoren op die motta's bijvoorbeeld. Gewoon geen zin of interesse om de prijzen te checken maar kopen en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarti66 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 21:21:
Ik zit een beetje mee te lezen en ik had niet zoveel vertrouwen in de "motta-truc", maar hij blijkt wel degelijk te werken. Ik heb nu bv een paar Sahin's in de verkoop gezet(vanaf 1000- inkoop850) en er wordt binnen 2 minuten al rond de 2k geboden.

Maar het lijkt mij bij elke speler met een redelijke algemeen(81-83) bij een goede club of competitie te werken.
Het enige wat mijns inziens opvallend is, is dat bij de Motta-truc ( :+ ) het 'afwijkende' bedrag binnen de eerste minuten al geboden wordt.

Motta's schijnt een beetje over te zijn. Voor de lol 1 Sahin geprobeerd (open bid 1000, gekocht voor 850) Na enkele minuten al een bod van 1800! :D (PS4)

Ik raad wel aan voor mensen die zeg maar de 'Motta-leer' willen toepassen, koop een speler onder de gemiddelde prijs, zodat als het niet lukt je de speler voor de gemiddelde prijs kunt verkopen en geen verlies maakt! ;) En koop niet massa veel van 1 speler, maar test het een beetje uit met 1 of tenminste met niet veel 'exemplaren'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Laatst online: 20-10 12:02

Jer0entjeh88

display: grid;

Motta truc is inderdaad wel erg random. Heb er nu 10 in de verkoop. Op 3 is er geboden, 1 staat op 2900, 1 op 1800 en 1 op 1100. Wat opvalt is dat het echt al binnen de eerste minuten een bod krijgt en daarna ook niet meer wordt verhoogd.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Autobuyers die er naast zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-10 19:08
Riemer schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:58:
[...]

Geen ervaring met RvP als CAM maar wel als eenzame spits in 433-2 en 433-4. Qua stats ben ik erg onder de indruk. Ik heb hem een hunter chem kaart gegeven om zijn snelheid wat te boosten en wellicht dat je dit goed kunt merken want hij is zeker niet traag. Hij lijkt veelal op de juiste posities te staan om een goaltje in de 16 mee te pakken en vanaf randje 16 is hij ook dodelijk met links en met rechts. Hij is daarnaast in staat om redelijk een bal naar de flanken te spelen dus ik ben zeker tevreden over hem. Ik zou hem niet snel als CAM gebruiken omdat hij naar mijn mening in de spits thuishoort en ik van mijn CAM wat meer snelheid verlang.
Net Van Persie getest als CAM in een 3-5-2 met 2 snelle spitsen voor hem en dat vult hij prima in! Het is juist heerlijk om een goede steekbal met hem te geven of van afstand schieten als een tegenstander met zoveel mogelijk spelers achterin staat. Ook voor vrijetrappen is hij natuurlijk nog handig om te hebben.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Heb de android versie maar eens geinstalleerd maar dat hele ultimate team kaartjes gebeuren is niet aan mij besteed.... wat een heisa om niets... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:53
jarnoz schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 23:41:
Autobuyers die er naast zitten!
Dat denk ik ook, ze hebben immers de scipts voor kopen op BIN al staan, alleen zijn nu aan het testen met scripts op bieden. Nu lekker gebruik van maken zeg ik, zal ze leren. :P

Jammer dat het op Xbox niet blijkt te werken. Heb al het hele weekend motta erop staan maar gebeurd niet veel. Ga hem nu maar als sub gebruiken in mijn Ligue1 team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-10 16:33

The DenMan

PSN ID: Thedenman

JPM85 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 07:44:
[...]

Dat denk ik ook, ze hebben immers de scipts voor kopen op BIN al staan, alleen zijn nu aan het testen met scripts op bieden. Nu lekker gebruik van maken zeg ik, zal ze leren. :P

Jammer dat het op Xbox niet blijkt te werken. Heb al het hele weekend motta erop staan maar gebeurd niet veel. Ga hem nu maar als sub gebruiken in mijn Ligue1 team.
Hier bij mij werkt het ook al niet meer met sahin. Had er 9 gekocht voor 800. Nu voor open bid erop staan voor 1k. Alleen gebeurd niks. Ga ze maar verkopen met instant buy.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Laatst online: 20-10 12:02

Jer0entjeh88

display: grid;

Hmm rek lijkt er nu inderdaad wel uit. Motta wordt hier ook niet meer verkocht. Ach toch een mooie winst eruit kunnen halen! :) Opzoek naar een ander slachtoffer!

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-10 15:48
na t weekend is t altijd rustiger he. Ik neem aan dat jullie t weekend wel dik hebben verkocht?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Jer0entjeh88 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:36:
Hmm rek lijkt er nu inderdaad wel uit. Motta wordt hier ook niet meer verkocht. Ach toch een mooie winst eruit kunnen halen! :) Opzoek naar een ander slachtoffer!
Ik denk eigenlijk dat dit alleen werkt voor de PS en wellicht de Xbox. Op de PC met zowel Motta, Sahin, Vidic, Gomez, Alex en Bacca geprobeerd. Maar het loopt niet zoals jullie het hier beschrijven. Sporadisch verkoop ik er eentje. Maar niet met de winst die jullie behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Geduld is t toverwoord lees ik overal. Alle spelers hebben ups en downs in hun prijzen..
ik heb t ook niet hoor, maar dat is wat overal lees.. Heb nu inmiddels een transferlijst van bijn 40 spelers, en ga pas weer aan mn team uitgeven als ik er 80 te koop heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

wauzer schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:44:
Geduld is t toverwoord lees ik overal. Alle spelers hebben ups en downs in hun prijzen..
ik heb t ook niet hoor, maar dat is wat overal lees.. Heb nu inmiddels een transferlijst van bijn 40 spelers, en ga pas weer aan mn team uitgeven als ik er 80 te koop heb.
Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-10 16:39
Gister nog even gespeeld. Ging redelijk. Ik speel met een team van ongeveer 25k. Heb nog 700k in op de bank staan.

Vind het leuker om te winnen van een heel duur team met mijn zooitje, dan dat ik zelf verlies. K wacht nog even denk ik met een beter team maken tot ik in een hoge divisie speel.

Morgen ga ik flink investeren in IF tadic en IF Maxwell. Op naar de 1 miljoen coins :)

[ Voor 68% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 27-10-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

IK had nogal moeite met winnen op een laag niveau, terwijl ik met de normale online seasons heel snel in divisie 3 kwam en daar ook gewoon mijn wedstrijden win.
Toen mijn tactiek omgegooid d.m.v. 2 spitsensysteem, wat spelers verkocht en ingekocht en alles liep opeens als een zonnetje, Memphis als linkerspits, Mandzukic als rechterspits en soms Pelle/de Jong.
Af en toe scheur ik die verdediging van de tegenstander open door een steekpass en ik won gelijk met 6-0 ;)

Eigenlijk speel ik altijd met 4-3-3 zoals het een hollander betaamt, maar dit werkt voor Ultimate Team in ieder geval een stuk beter in mijn geval. :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! :D
Mijn Robin Van Persie is verkocht voor 75500 coins, terwijl ik deze ook rond de 75000 heb gekocht. En de laatste tijd was RvP gedropt tot rond de 63k! :o _/-\o_ Ik maak met andere woorden; minimaal verlies! :9~
Wellicht door zijn goal tegen Chelsea!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ik ben bang dat door die goal van gister je er meer voor had kunnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauzer schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:01:
Ik ben bang dat door die goal van gister je er meer voor had kunnen krijgen
Mwah een blik op de PS4 markt en ik zie dat er nog velen goedkoper zijn. Wellicht dat de prijs omhoog gaat maar dat denk ik niet (tenzij hij in TOTW 7 zit, maar dat gok ik ook niet).

O+

Edit: overigens is de inhoud van de pakjes die je wekelijks krijgt bij de preordereditie te treurig voor woorden! :')

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
ik hoop t voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
zal wel benzema en bony worden gok ik zo

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Carlos eduardo gaat er zeker in komen. (4 goals met Nice). Zijn rare silver zit al op 10k, gelukkig had ik er 4 kunnen kopen met 2k BIN, nu wachten tot woensdag en verkopen voor 15k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
wat is BIN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Laatst online: 22-10 16:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, mijn BPL team is ondertussen eens klaar :D

http://www.futhead.com/15/squads/6186252/

Die formatie speelt echt verrassend goed. Vooral de samenwerking tussen Di Maria, Sturridge en Costa.

Volgend project qua team zal ik eens moeten bedenken.. Iemand suggesties voor een goed stabiel team? Waar ik voornamelijk naar kijk is Pace, Dribble & Physical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:20:

Die formatie speelt echt verrassend goed. Vooral de samenwerking tussen Di Maria, Sturridge en Costa.

Volgend project qua team zal ik eens moeten bedenken.. Iemand suggesties voor een goed stabiel team? Waar ik voornamelijk naar kijk is Pace, Dribble & Physical.
http://www.futhead.com/15/squads/5565513/

Probeer dit team eens. Ik speel er goed mee, stabiel achterin, en veel snelheid over de flanken, met opkomende backs.

Tactiek altijd even instellen dat Lucas & Lavezzi naar binnen snijden achter de verdeding, dan kunnen de backs langs de lijn erover komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-10 19:13
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:20:

Ik had afgelopen weekend genoeg van mijn BPL team en de formatie. Daarom heb ik een hybrid in elkaar geknutseld waar ik qua setup bijzonder tevreden over ben, helaas een rode lijn, maar die krijg ik er volgens mij niet uit. Als iemand suggesties heeft hoor ik deze graag! :)

Mijn team: http://www.futhead.com/15/squads/6189363/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
JapieTalent schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:49:
[...]

Ik had afgelopen weekend genoeg van mijn BPL team en de formatie. Daarom heb ik een hybrid in elkaar geknutseld waar ik qua setup bijzonder tevreden over ben, helaas een rode lijn, maar die krijg ik er volgens mij niet uit. Als iemand suggesties heeft hoor ik deze graag! :)

Mijn bazenteam: http://www.futhead.com/15/squads/6189363/
Cabaye?

of motta, ik heb er nog een aantal te koop staan joh _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
wauzer schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:55:
[...]

Cabaye?

of motta, ik heb er nog een aantal te koop staan joh _/-\o_ :*)
Haha nee thanks voor Motta. Cabaye kan, maar dan loop ik weer scheef richting Kompany en die wil ik er niet uitgooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
Wat betekend hybrid eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
JapieTalent schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:49:
[...]

Mijn team: http://www.futhead.com/15/squads/6189363/
Rode lijn maakt niet uit aangezien al je speler 9 chem halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
NiQo schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:30:
Wat betekend hybrid eigenlijk?
Staat meestal voor een kruising, bijvoorbeeld een hybride plant... In FUT wordt aangegeven dat een team uit meer dan 1 league / land / club bestaat. Bijvoorbeeld een hybride van real madrid spelers in combinatie met BPL spelers ofzo. Er zijn ook mensen die er een sport van maken om zoveel mogelijk verschillende zpelers in een team te proppen en wel de maximale chem te behalen of mensen die zo weinig mogelijk sterke links (groene lijnen) willen hebben. Alles is mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Nouja ik ga ook nog aardig met mijn Belgisch getint premier league team.
Ik heb nu dit staan: http://www.futhead.com/15/squads/6213924/

Heb nog een kleine 8.000 coins over, nog andere budget BPL players die goed in mijn team passen?

Ik dacht zelfs misschien nog aan Eriksen, en misschien even doorsparen voor IF Tadic en Lukaku maar elke keer als ik die in actie krijg tegen mij ben ik hem redelijk makkelijk de baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik heb een dikke bug wtf! Ik log in op FUT. Kom op het scherm waarbij ik spelers moet assignen, maar mijn transfermarkt is vol! Ik heb nou dus 36 spelers op ongeveer 100k waarde die ik moet quicksellen. Want het zijn allemaal duplicates! Wat is dit!? Ik kan nou niet spelen en mijn web app zegt de heel tijd dat ik aangemeld ben op een ander apparaat terwijl ik fifa heb afgesloten. Wat moet ik doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-10 21:48
http://www.futhead.com/15/squads/6224796/

Nou net di maria in het pakje :)

Nu wil ik nog een CM of CVM en ik wil misschien 4-1-2-1-2 gaan spelen met van di maria erbij in de spits heeft iemand hier ervaringen mee?

Als iemand nog tips heeft voor mijn team goor ik het graag. Ik heb nog 36K coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
IAmNice schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:22:
Ik heb een dikke bug wtf! Ik log in op FUT. Kom op het scherm waarbij ik spelers moet assignen, maar mijn transfermarkt is vol! Ik heb nou dus 36 spelers op ongeveer 100k waarde die ik moet quicksellen. Want het zijn allemaal duplicates! Wat is dit!? Ik kan nou niet spelen en mijn web app zegt de heel tijd dat ik aangemeld ben op een ander apparaat terwijl ik fifa heb afgesloten. Wat moet ik doen?!
Via de web app laten staan, de rest verkopen voor een lage prijs, waard 50k verkopen voor 40k en dan naar je transferlijst gooien, waar komen die spelers vandaan eigk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Hebben jullie online ook vaker last van lag? Dat het écht hinderlijk is? Het is bijna onmogelijk dat het aan mijn netwerk ligt, maar kan me niet voorstellen dat ik toevallig steeds tegenstanders met slechte connectie tref. (Xbox 360)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Mass bidding. Ik heb Barzagli's, Chiellini's, Mertens, Hunter chem styles, wat andere spelers. Ik kan dus niet op de web app! Al een half uur gewacht.
http://gyazo.com/a6c8fe3cdd7f4c66378ff28a23c3840c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
IAmNice schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:39:
Mass bidding. Ik heb Barzagli's, Chiellini's, Mertens, Hunter chem styles, wat andere spelers. Ik kan dus niet op de web app! Al een half uur gewacht.
http://gyazo.com/a6c8fe3cdd7f4c66378ff28a23c3840c
Ga op je pc of wat je ook speelt op UT, stop daarmee en ga over een half uur nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Dat had ik al gedaan! Dit is zo bullshit. Waarom mogen ze niet in mijn club überhaupt. Krijg nou dit: http://gyazo.com/d3304aa2474937f0769272ca9f0992d8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
IAmNice schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:41:
Dat had ik al gedaan! Dit is zo bullshit. Waarom mogen ze niet in mijn club überhaupt. Krijg nou dit: http://gyazo.com/d3304aa2474937f0769272ca9f0992d8
Blijven refreshen.

Omdat het dubbele zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ok het is gelukt. Dit is de BESTE squad die ik tot nu toe hebt gebruikt. http://gyazo.com/6b2d619c61134192d8a46d53764e6b60
Custom tactics, passen op 67 en speed 70 en steekpasses komen overal aan... Ik kan bijna blind die passes deliveren op mijn spitsen of anders pace ik wel erlangs. Eerste potje 14-2 gewonnen. Niet normaal. 7 doelpunten van Emenike. Tweede potje 11-6. Tegenstander quitte al op 60 min. Was echt insane. Ik denk dat ik wel FIFA beter kan spelen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Pacwhore ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
IAmNice schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:05:
Ok het is gelukt. Dit is de BESTE squad die ik tot nu toe hebt gebruikt. http://gyazo.com/6b2d619c61134192d8a46d53764e6b60
Custom tactics, passen op 67 en speed 70 en steekpasses komen overal aan... Ik kan bijna blind die passes deliveren op mijn spitsen of anders pace ik wel erlangs. Eerste potje 14-2 gewonnen. Niet normaal. 7 doelpunten van Emenike. Tweede potje 11-6. Tegenstander quitte al op 60 min. Was echt insane. Ik denk dat ik wel FIFA beter kan spelen nu.
Is dit niks voor jou? :P http://www.futhead.com/15/squads/6241221/

IF-aubameyang op de bank ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Laatst online: 01-10 19:27
Lekkerhoor, midden inde wedstrijd dat je EA servers ermee stoppen terwijl je voorstaat :') Dag kans op promotie :)

Trok vrijdag trouwens IF Godin uit een pakje, prijs stijgt na woensdag toch als het goed is? Speel er nu maar even mee om te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
RonaldMeer schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:46:
Lekkerhoor, midden inde wedstrijd dat je EA servers ermee stoppen terwijl je voorstaat :') Dag kans op promotie :)

Trok vrijdag trouwens IF Godin uit een pakje, prijs stijgt na woensdag toch als het goed is? Speel er nu maar even mee om te wachten :)
Ja, dan is hij uit pakketjes en is hij zeldzamer, tot de tijd dat hij een nieuwe IF krijgt, over een paar weken is hij dus wel wat waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Laatst online: 01-10 19:27
Dan speel ik er nog even lekker mee, sluit heerlijk aan bij mijn team dus is zeker niet erg om te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:00
IAmNice schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:05:
Haha mooi om te horen. Na al je gebash was ik bijna op het punt om uitgebreid eea uit te leggen over hoe ik speel (en meestal win). Maar mooi dat het gelukt is. Jammer dat je op PC speelt anders had ik je wel een potje willen inmaken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
NiQo schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:35:
[...]

Haha mooi om te horen. Na al je gebash was ik bijna op het punt om uitgebreid eea uit te leggen over hoe ik speel (en meestal win). Maar mooi dat het gelukt is. Jammer dat je op PC speelt anders had ik je wel een potje willen inmaken:P
Nou, ik blijf bij het idee dat hij ook graag overdrijft en er een groter drama van maakt dan nodig. Heb vorige week x tegen hem gespeeld en dat ging op zich best prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
hehehe:

https://www.easports.com/...owoffId=izR0AOP3nLwy8:ps3

pacewhore 2.0 maar ik win wel :+

bench is trouwens omdat ik geen coins meer heb.. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door StaafM op 27-10-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

"Sturridge" doet het helaas niet voor me, "Jovetic" scoort alles. Waar "Sturridge" mist of geblesseerd raakt, en geen assists levert. Wie vinden jullie lekker samen spelen met "Jovetic"? "Lukkaku" heb ik ook al gehad, vond ik het ook niet. Hebben jullie "Loic Remy" al is geprobeerd? Zie hem niet vaak opgesteld, heeft dat een goede reden? ;)

BPL: http://www.futhead.com/15/squads/6267360/ (Het gaat om deze squad)

SA: http://www.futhead.com/15/squads/6267675/

BPL/BBVA: http://www.futhead.com/15/squads/6268167/

[ Voor 37% gewijzigd door bbblije op 27-10-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarnoz
Kunnen jullie niet gewoon futhead gebruiken als je je team wil laten zien?

Nu moet ik erg veel moeite doen en ik ben lui!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
NiQo schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:35:
[...]

Mag ook wel hoor. Trouwens zijn lob goals nou nog goed? Net in een potje 5x geprobeerd. Keeper pakt hem elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
IAmNice schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:49:
[...]

Mag ook wel hoor. Trouwens zijn lob goals nou nog goed? Net in een potje 5x geprobeerd. Keeper pakt hem elke keer.
Zijn zeker lastiger geworden ja! Ik probeer ze tegenwoordig harder en een fractie eerder. Mooi als ze net onder de lat zeilen.

Net een vervelend potje in de cup de verbinding was gigantisch slecht, maar semi final dus uiteindelijk 3-2 gewonnen in de verlenging. 2 pingels en een rode kaart tegen en dubbel zolang bezig maar het voelde o zo goed om die gast te pakken! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Meh net potje gehad. Tegenstander had 4(!) penalties. 9-7 verloren. Was echt super raar. Ik zette alleen druk en hij skill moved over de benen van mijn verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
http://gyazo.com/9909edfdbf313df943d935a105fe9d68
Voorbeeld waarom korte hoek zo OP is. Verloren met 2-3 door deze goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Net een potje tegen Ibarbo, Doumbia en Musa...Ging meteen lekker, die gast scoort twee keer doordat men verdedigers elkaar letterlijk omver lopen.
Daar ik toch al een hekel heb aan dit soort spelers, ben ik eens als beul gaan spelen.
Schopte Doumbia er direct uit en Musa wisselde hij na een harde charge. koste met slechts twee gele kaarten. Uiteindelijk nog met 3-2 verloren.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Wow wat een potje gehad zeg. Tegenstander scoort deze kut goal. http://imgur.com/ePGc7VI
Ik snap hier weer niks van. Keeper doet niks op zijn lijn weer en verdedigers lopen weg van de bal.
Daarna aan de overkant heb ik gehad dat de keeper mijn speler super hard een kopstoot geeft en daarna nog op mijn speler stapt en valt. Scheids doet niks en ik krijg zelfs geel. Dat moest gewoon rood zijn voor de keeper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
IAmNice schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:09:
Wow wat een potje gehad zeg. Tegenstander scoort deze kut goal. http://imgur.com/ePGc7VI
Ik snap hier weer niks van. Keeper doet niks op zijn lijn weer en verdedigers lopen weg van de bal.
Daarna aan de overkant heb ik gehad dat de keeper mijn speler super hard een kopstoot geeft en daarna nog op mijn speler stapt en valt. Scheids doet niks en ik krijg zelfs geel. Dat moest gewoon rood zijn voor de keeper!
Misschien moet je je eigen uploads eens bekijken 8)7
Net als aantonen dat een bepaalde hoek overpowered is, met een screenshot van een replay uit de rechterhoek |:(
En meermaals posten hoe kut een potje wel niet ging omdat je verliest is nou ook niet echt nuttige informatie, dus laat het desnoods helemaal achterwege.. :?
IMHO voegt dit wel erg weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
IAmNice schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:09:
Gek filmpje. Slidings zet je toch zelf in? A.I. Kan dit toch niet? Kijk nog een x hoe en vooral waar je slidings inzet. Wat een uitslagen heb jij trouwens! Das behoorlijk heftig zeg.

Vind het wel jammer dat je zulke sweaty spelers gebruikt maar ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Ok, Motta trucje werkt nu dus ook op de Xbox (autobidders aan het testen?).

Net een Motta die ik er vrijdag op had gezet na de tips hier voor dikke winst verkocht.
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/24nnp68.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-10 16:39
JPM85 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 23:11:
Ok, Motta trucje werkt nu dus ook op de Xbox (autobidders aan het testen?).

Net een Motta die ik er vrijdag op had gezet na de tips hier voor dikke winst verkocht.
[afbeelding]
Ik dacht laat ik ook is gek doen 4 Motta's gekocht op PS4. 2 daarvan staan nu al op 2400 en 2600 de andere 2 doen niets. Hij loopt nog 45 minuten. Koop er nog 6 erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Wat zijn dit jaar eigenlijk de beste spelers waar ik op kan spelen als ik soms hier en daar een voorzetje wil geven? Vorig jaar was ik echt fan van Mandzukic & Gomez wie zijn dit jaar echt OP als het gaat om de voorzet?

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Pagina: 1 ... 23 ... 63 Laatste