Soms zo kwaad om gewordenRiemer schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:42:
[...]
Klopt of nog erger een zilver stadion of een mooie bal…
Gokken en kwaad worden als je verliest! Genieten!
Gisteren iets van 10x sneijder gekocht omdat hij IF zou worden.
Einde van de avond dacht ik fak it, ik koop packs.
10x Sneijder verkocht met circa 200 coins verlies per stuk.
bij mij 3e 15k Pack Gewoon even Sergio Ramos uit de pack (133K)
Verkocht, Diego Costa gehaald en nog 3 15x packs gekocht.
Vertonghen en nog een paar BPL spelers gekregen.
Soms zit het wel mee.
Soms zit het wel mee.
Wesside
Ik dacht ook even 20x tadic te kopen, om ze als de IF uit is met winst te verkopen.HaWkY61 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:37:
Gisteren iets van 10x sneijder gekocht omdat hij IF zou worden.
Soms zit het wel mee.
Valt tegen allemaal met +/- 100 verlies...
Het enige punt waarom ze duurder worden is omdat iedereen deze tactiek gebruikt. Vervolgens is iedereen zenuwachtig en dumpen ze hem weer, waardoor de prijs instort. Werkt alleen goed als je deze tactiek toepast bij +250K spelers.NiQo schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:10:
[...]
Ik dacht ook even 20x tadic te kopen, om ze als de IF uit is met winst te verkopen.
Valt tegen allemaal met +/- 100 verlies...
[ Voor 7% gewijzigd door Dersan op 23-10-2014 15:43 ]
Dan waren t "rare" contracten ofzo, maar iig zeker geen "rare" spelers.Riemer schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:33:
[...]
Dat kan niet. Er zitten in de 15K packs altijd 7 rare kaartjes. Dit hoeven echter geen gouden te zijn en ook geen spelers.
Ik heb even 5 minuten gehuild
PSN: Maichel
Kan iemand mij een snelcursus fifa geven... Afgelopen 25 potjes niks gewonnen... Net liep gewoon IF Diego costa mijn verdediger omver en schoot ie door de benen van mijn keeper. Hele potje lang ook 4x de paal geraakt. Dus iemand hier op pc?
Thanks, ga ik vanavond ff checken!Riemer schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:26:
[...]
Je kunt dit in-game wijzigen. Heb je al je free pack vrijgespeeld door de manager opdrachten uit te voeren? Zo nee, check dan in-game even dan zie je een aantal opdrachten waaronder de opdracht om je clubnaam te veranderen staan.
Er staan op Youtube best veel uitleg-video's met How To's enzo hoor.IAmNice schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:16:
Kan iemand mij een snelcursus fifa geven... Afgelopen 25 potjes niks gewonnen... Net liep gewoon IF Diego costa mijn verdediger omver en schoot ie door de benen van mijn keeper. Hele potje lang ook 4x de paal geraakt. Dus iemand hier op pc?
Ik heb onlangs een shirtje direct gesold voor iets van 99k, Was een shirtje van een club uit Saudi Arabië. Bleek achteraf iets van 7000 waarde te hebbenMaichel schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:12:
[...]
Dan waren t "rare" contracten ofzo, maar iig zeker geen "rare" spelers.
Ik heb even 5 minuten gehuild![]()
Sommige items hebben wel waarde. Kijk hiervoor even uit.
De afgelopen 3 7,5K packs ook niets qua waarde.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
99k is 99000....ik schrok effe!iCy schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:36:
[...]
Ik heb onlangs een shirtje direct gesold voor iets van 99k, Was een shirtje van een club uit Saudi Arabië. Bleek achteraf iets van 7000 waarde te hebben
Sommige items hebben wel waarde. Kijk hiervoor even uit.
De afgelopen 3 7,5K packs ook niets qua waarde.
[ Voor 6% gewijzigd door Maichel op 23-10-2014 16:38 ]
Owja een vraagje!
- Ik ben nu lvl 54, en heel bijna 55.
- Bij lvl 56 speel je weer een coin boost vrij (10x1000 muntjes)
- Anyway, voor mijn gevoel level je in UT niet, of bijna niet...
Iemand goede tips om snel XP te verdienen? Ik bedoel dus niet de muntjes, maar de XP die je nodig hebt om te levellen. Klopt het dat je dit met UT niet krijgt?
Iemand goede tips om snel XP te verdienen? Ik bedoel dus niet de muntjes, maar de XP die je nodig hebt om te levellen. Klopt het dat je dit met UT niet krijgt?
Je krijgt ze door te spelen, maar bij FUT zijn dat alleen de wedstrijden.
In de carriere modus krijg je ook punten voor transfers, prijzen etc., volgens mij gaat het dan een stuk sneller,
In de carriere modus krijg je ook punten voor transfers, prijzen etc., volgens mij gaat het dan een stuk sneller,
Ik dacht ik zal eens pakje openen met de mobiele app. Daar kwam Sanchez uit van Arsenal. Deze verkocht en Lahm gekocht en die kwam met een contract van 92 wedstrijden.
Wow wat een potje zeg! 3-0 achterstand. Daarna ging hij zitten dribbelen/hooghouden met keeper en toen vond ik dat echt moest winnen. 4-3 gewonnen dankzij RONDON. Eindelijk een win!
[ Voor 5% gewijzigd door IAmNice op 23-10-2014 17:07 ]
Goed bezig! congrats.IAmNice schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:07:
Wow wat een potje zeg! 3-0 achterstand. Daarna ging hij zitten dribbelen/hooghouden met keeper en toen vond ik dat echt moest winnen. 4-3 gewonnen dankzij RONDON. Eindelijk een win!
Iemand anders ipv Howard? http://imgur.com/yWWnAcu Dat was een vieze overtreding van Lacazette maar het mag en dan mist Howard 3x de bal te pakken.
[ Voor 52% gewijzigd door IAmNice op 23-10-2014 17:36 ]
Inderdaad, Krul doet het zeer goed in Fifa.
Oeps bedoelde 99 coins gewoon
[ Voor 43% gewijzigd door Meneer iCy op 23-10-2014 18:42 ]
Career mode, zoals dutchgio al zei, is inderdaad een goede optie. Daar gaat het idd vrij snel.Maichel schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:43:
Owja een vraagje!
Daarnaast kun je ook matchday challenges (ben niet in de buurt van PS3, weet niet zeker of het precies zo heet) doen. Denk aan het naspelen van een wedstrijd of het al 'vooruit spelen' van de 'match of the weekend'. Die leveren soms al 700 XP of meer op - afhankelijk van de moeilijkheidsgraad die je kiest.
Tot slot is het ook belangrijk om te beseffen dat je maar 2000 XP per dag kunt verdienen. Uitzondering daarop zijn de challenges die ik hierboven omschreef - die tellen niet mee bij je daily cap en zijn dus als het ware bonus XP.,
Butt-kicking! For goodness!
Wedstrijd met 3-0 winnen maar dan in plaats van je verdende coins te zien krijg je een foutmelding, EA servers laten het afweten en ineens uitgelogd bij FUT. Start je die weer op, dan heb ik de wedstrijd blijkbaar verlaten en dus ineens met 3-0 verloren. geen coins, wedstrijd minder in online seizoen, en NV-niveau
Yep, gisteravond precies hetzelfde een paar keer gehad. Erger vind ik altijd de contracten die je dan ook kwijt bent.dutchgio schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:34:
Wedstrijd met 3-0 winnen maar dan in plaats van je verdende coins te zien krijg je een foutmelding, EA servers laten het afweten en ineens uitgelogd bij FUT. Start je die weer op, dan heb ik de wedstrijd blijkbaar verlaten en dus ineens met 3-0 verloren. geen coins, wedstrijd minder in online seizoen, en NV-niveau
PSN: ButsMG
Bedankt voor de uitleg! Dat 2000 max per dag is beetje jammer inderdaad, dan gaat het sowieso 4 dagen duren maar ja...geen haast.Garion schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:42:
[...]
Career mode, zoals dutchgio al zei, is inderdaad een goede optie. Daar gaat het idd vrij snel.
Daarnaast kun je ook matchday challenges (ben niet in de buurt van PS3, weet niet zeker of het precies zo heet) doen. Denk aan het naspelen van een wedstrijd of het al 'vooruit spelen' van de 'match of the weekend'. Die leveren soms al 700 XP of meer op - afhankelijk van de moeilijkheidsgraad die je kiest.
Tot slot is het ook belangrijk om te beseffen dat je maar 2000 XP per dag kunt verdienen. Uitzondering daarop zijn de challenges die ik hierboven omschreef - die tellen niet mee bij je daily cap en zijn dus als het ware bonus XP.,
of hier iemand vragen die jou dat cadeau doetMaichel schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:12:
[...]
Bedankt voor de uitleg! Dat 2000 max per dag is beetje jammer inderdaad, dan gaat het sowieso 4 dagen duren maar ja...geen haast.
PSN: Wauzer010
Had gisteren wel iets grappigs...
Ik wilde even een Ligue 1 team maken maar later toch maar weer niet. Had om te beginnen Motta gekocht voor 800 wat volgens Futbin gewoon een normale prijs is. Anyway, ik zette hem voor 900 te koop voor een uurtje....
Kwam ik thuis avonds, wat Motta voor 7800 verkocht
Ik denk dat iemand dus een foutje gemaakt heeft.....
Winst gelijk gebruikt voor Ibarbo
Ik wilde even een Ligue 1 team maken maar later toch maar weer niet. Had om te beginnen Motta gekocht voor 800 wat volgens Futbin gewoon een normale prijs is. Anyway, ik zette hem voor 900 te koop voor een uurtje....
Kwam ik thuis avonds, wat Motta voor 7800 verkocht
Die coin-boosts kan je niet kado doen, al geprobeerd met vrijwel alle FIFA spelende vrienden op PSNwauzer schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:14:
[...]
of hier iemand vragen die jou dat cadeau doet
Overigens zag ik in-game zelf dat je een veel hoger level moet hebben voor de volgende boost, dus t boeit sowieso niet. Ze zouden zoiets moeten hebben als "dubbele coin" weekenden, zoals bij BF en Cod
[ Voor 27% gewijzigd door Maichel op 24-10-2014 11:16 ]
Zou een mooie glitch zijn om coins te verdienen. Iedere dag de 10x 1000 boost aan en je hebt 10k per dag. Zou een dagelijkse FUT speler zo'n 3 miljoen op leverenMaichel schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:15:
[...]
Die coin-boosts kan je niet kado doen, al geprobeerd met vrijwel alle FIFA spelende vrienden op PSN
Dat ook ja, je maakt er dus behoorlijk wat verlies op als dat gebeurd.Masegate schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:56:
[...]
Yep, gisteravond precies hetzelfde een paar keer gehad. Erger vind ik altijd de contracten die je dan ook kwijt bent.
@maichel
De prijzen voor Motta verschillen nogal ja, de meeste gaan voor 900-1000 weg maar sommigen vragen gewoon 6K. Met 7800 heb je dan wel mazzel, iemand overschatte de waarde nogal
Dat kan wel, alleen kun je hem maar 1 keer ontvangen. Ik heb ze allemaal gehad van een vriend van mij. Alleen als ik zelf op dat lvl kom, kan ik ze niet meer gebruiken.Maichel schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:15:
[...]
Die coin-boosts kan je niet kado doen, al geprobeerd met vrijwel alle FIFA spelende vrienden op PSN
Overigens zag ik in-game zelf dat je een veel hoger level moet hebben voor de volgende boost, dus t boeit sowieso niet. Ze zouden zoiets moeten hebben als "dubbele coin" weekenden, zoals bij BF en Cod
PSN: Wauzer010
Heb er net voor de grap ook 1 gekocht voor 800 en direct in de verkoop voor 900 gezet. Verkocht voor 3700Maichel schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:14:
Had gisteren wel iets grappigs...
Kwam ik thuis avonds, wat Motta voor 7800 verkochtIk denk dat iemand dus een foutje gemaakt heeft.....
Dat ga ik ook een keer proberen. 
Zul je zien dat ik er dan niet meer van af kom
Was bij mij met de eerste poging al geluktdutchgio schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:23:
Dat ga ik ook een keer proberen.
Maar wie is er nou zo dom om motta voor zo veel te kopen? Hij heeft niet eens pace. o.o
Voor de rest wel aardige overall stats en als de verdedigers achter hem wel genoeg pace hebben is het wel een goede speler.IAmNice schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:31:
Maar wie is er nou zo dom om motta voor zo veel te kopen? Hij heeft niet eens pace. o.o
Niet alles draait om pace, ik speel met Xabi Alonso als cdm in mijn hybrid team: heerlijk maar niet bepaald de snelste.IAmNice schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:31:
Maar motta is voor 1000 buy now in overvloed te koop dus dan moet je wel heel graag van je coins af willen
Misschien zoeken ze naar "spelers in de Ligue 1" voor versterkingen en gaan ze dan flink bieden op Motta, een qua punten erg goede en goedkope aanwinst.?
Haha ja. Trouwens net een potje gehad. Tegenstander had 17 kansen en 10 op doel. Hij raakt 4x de lat en 2x een sweat gefaald. In 80ste scoort hij eindelijk... in eigen goal.
2e Motta ook al verkocht voor 3500
Snap deze mensen echt niet
Inmiddels een 7500 pakje gekocht, 3x een 75 speler en 3x golden contracts. Oftewel, kutpakje
Inmiddels een 7500 pakje gekocht, 3x een 75 speler en 3x golden contracts. Oftewel, kutpakje
[ Voor 59% gewijzigd door Meneer iCy op 24-10-2014 15:05 ]
Ik denk dat je een gat op de markt hebt gevonden.
Bedank Maichel er maar voor ;-).IAmNice schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:16:
Ik denk dat je een gat op de markt hebt gevonden.
Inmiddels een paar meer in de verkoop staan. Wordt vervolgd.
Thiago Motto hebben we het over toch?
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
Die van PSG ja 
Ik heb alleen te weinig coins, had weer wat spelers gehaald en kan nu Motta niet halen, moet eerst weer een wedstrijd spelen
Ik heb alleen te weinig coins, had weer wat spelers gehaald en kan nu Motta niet halen, moet eerst weer een wedstrijd spelen
Ik zal Motta ook maar even uit proberen, 2 op de kop getikt voor 900 buy now, hopelijk verkopen ze net zo lekker
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
als iedereen Motta nou op gaat kopen (wat misschien wel het doel is van Maichel;)) en te koop zet voor 3500 gaan ze uiteindelijk wel voor die prijs weg..
Kan waarschijnlijk met veel meer spelers wel.
Heb nu Tosic op de markt staan voor een uurtje, zodat ik coins kan genereren voor Motta
Die had ik niet zelf gekocht maar uit een pakje.
Begonnen op 900 en staat na 5 minuten al op 1900...
Als ik kijk naar andere prijzen kun je m inkopen voor 1000-1100 buy-now, en verkoop staan ze er zelfs van 6000(!) tussen...
Heb nu Tosic op de markt staan voor een uurtje, zodat ik coins kan genereren voor Motta
Die had ik niet zelf gekocht maar uit een pakje.
Begonnen op 900 en staat na 5 minuten al op 1900...
Als ik kijk naar andere prijzen kun je m inkopen voor 1000-1100 buy-now, en verkoop staan ze er zelfs van 6000(!) tussen...
Nou ik had ze gewoon beide voor 900 te koop gezet en werd voor 3500 en 3700 gekochtZmokkie schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:55:
als iedereen Motta nou op gaat kopen (wat misschien wel het doel is van Maichel;)) en te koop zet voor 3500 gaan ze uiteindelijk wel voor die prijs weg..
Heb er nu 3 te koop staan die bijna afgerond zijn.
Edit: Geen enkele verkocht
Nu een extra poging doen met Tosic. Buyin voor 900 en voor 2000 op de markt gezet
[ Voor 20% gewijzigd door Meneer iCy op 24-10-2014 16:05 ]
Misschien iemand die zijn autobuyer verkeerd heeft ingesteld 
Vanacht komt Suarez eindelijk op de markt. Wat zal die gaan kosten 200-250k?
Vanacht komt Suarez eindelijk op de markt. Wat zal die gaan kosten 200-250k?
[ Voor 38% gewijzigd door JPM85 op 24-10-2014 16:47 ]
denk rond de 300-400K omdat hij nieuw is 
1e keer Motta niet verkocht, nu heb ik na 10 minuten al een bod van 1800, heb ook 2 zilvere van de bpl gekocht, dacht dat het een goede deal was maar bleek totaal fout te zijn
1e keer Motta niet verkocht, nu heb ik na 10 minuten al een bod van 1800, heb ook 2 zilvere van de bpl gekocht, dacht dat het een goede deal was maar bleek totaal fout te zijn
Hé, ik had net dat mijn verdediger zo'n interceptie sliding maakte in de 16. Hij haakte per ongeluk mijn eigen verdediger en een tegenstander. Tegenstander kreeg rood en ik een vrije trap mee.
Prijzen dalen wel echt enorm , rakitic gaat nu zelfs voor 8k..
Werkt voor mijn nu maar 1 keer, de andere is verkocht voor 950...
Eerste keer niets met Tosic en nu een bod van 2200iCy schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:02:
[...]
Nou ik had ze gewoon beide voor 900 te koop gezet en werd voor 3500 en 3700 gekocht
Heb er nu 3 te koop staan die bijna afgerond zijn.
Edit: Geen enkele verkocht
Nu een extra poging doen met Tosic. Buyin voor 900 en voor 2000 op de markt gezet
Alle 3 de Motta nog niet verkocht terwijl de vorige 2 wel hard gingen.
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 24-10-2014 18:59 ]
Mijn van persie is ook gezakt van 75000 naar 60000
Dure spelers zakken en goedkope spelers worden voor recordprijzen doorverkocht, watskeburt met de markt0jarnoz schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:05:
Mijn van persie is ook gezakt van 75000 naar 60000
Edit: Alle 3 lopen nog verder af maar hebben al een bod van 1500 1800 en 1900
[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 24-10-2014 20:06 ]
Om gek van te worden, 12-0 winnen en niet meetellen xd
Dag DNF en contracten
Dag DNF en contracten
kunnen we niet een bepaalde speler met zijn allen kopen en dan om een bepaalde tijd voor hetzelfde bedrag in de markt gooien?
Kan best maar dan heb je altijd mensen die ze voor minder er op zetten. Velen zijn nu denk ik al bezig met Motta xd
Prijzen gaan nergens over! "Błaszczykowski" was gisteren ochtend nog te krijgen voor een buy now van 2500,- nu gaan ze al voor 4500,-. Heel de markt gaat naar de klote zo!iCy schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:07:
[...]
Dure spelers zakken en goedkope spelers worden voor recordprijzen doorverkocht, watskeburt met de markt0
Edit: Alle 3 lopen nog verder af maar hebben al een bod van 1500 1800 en 1900
De servers zijn ook al 2 dagen semi down.
[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 24-10-2014 21:51 ]
Mijn Tosic is uiteindelijk weggegaan voor 1900, maar er is 1 keer goed op geboden toen ik m er net had opgezet, en daarna bleef die prijs ook zo.
Het is dus en beetje en gok, maar ik kijk nog even verder naar andere spelers denk ik.
Nog suggesties?
Het is dus en beetje en gok, maar ik kijk nog even verder naar andere spelers denk ik.
Nog suggesties?
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 24-10-2014 21:54 ]
Motta koop ik nog vaak in voor 900 en gaat geregeld voor 1200+dutchgio schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:53:
Mijn Tosic is uiteindelijk weggegaan voor 1900, maar er is 1 keer goed op geboden toen ik m er net had opgezet, en daarna bleef die prijs ook zo.
Nog suggesties?
Gewoon proberen
ja hallo!!!!!!!! stoppen jij hehe
ik koop motta voor 800 de hele dag al en nu is er iemand die ze opeens allemaal voor me neus weg kaapt voor 900.
hahaha
ik koop motta voor 800 de hele dag al en nu is er iemand die ze opeens allemaal voor me neus weg kaapt voor 900.
hahaha
haha, ben vanaf vanavond bezig, al 4 verkocht, 1 voor 900, 1 1200 1 1300 en 1 1800 zelfsjarnoz schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:56:
ja hallo!!!!!!!! stoppen jij hehe
hahaha
als je ze nou net als ik op vanaf 1500 zet dan gaan ze voor 2100 gemiddeld weg.
gewoon elke keer als iets niet verkocht is meteen weer opnieuw aanbieden voor 1500.
werkt hier al de hele dag
wel grappig dat andere op de zelfde speler uit gekomen zijn als ik, ik merkte het vanmorgen bij toeval dat iets of iemand voor veel geld de hele dag motta koopt voor een gekke prijd.
gewoon elke keer als iets niet verkocht is meteen weer opnieuw aanbieden voor 1500.
wel grappig dat andere op de zelfde speler uit gekomen zijn als ik, ik merkte het vanmorgen bij toeval dat iets of iemand voor veel geld de hele dag motta koopt voor een gekke prijd.
Dankujarnoz schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:00:
als je ze nou net als ik op vanaf 1500 zet dan gaan ze voor 2100 gemiddeld weg.
Ik koop ze meestal voor 900 en gooi ze er gelijk op voor 900, iets verlies neem ik wel maar als ze 950 bieden heb je al winst
Ik maak winst dus vind het best
als je geen rekening houd met de 5% die EA er nog vanaf haalt 
dan maak je maar erg weinig tot geen winst
dan maak je maar erg weinig tot geen winst
Dan koop ik ze waarschijnlijk van jou, om die weer door te verkopenBananendoos schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:07:
[...]
Danku![]()
![]()
Ik koop ze meestal voor 900 en gooi ze er gelijk op voor 900, iets verlies neem ik wel maar als ze 950 bieden heb je al winst
Net eentje voor 950 gekocht en nu in de verkoop voor 1200 met buy-now van 2000.
die buy now werkt op motta niet echt heb ik ook geprobeerd om de boel wat meer te versnellen maar die blijven steeds over bij mij.
terwijl de motta zonder buy now maar alleen een vanaf prijs elke keer weg zijn.
terwijl de motta zonder buy now maar alleen een vanaf prijs elke keer weg zijn.
PS3?dutchgio schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:13:
[...]
Dan koop ik ze waarschijnlijk van jou, om die weer door te verkopen
Net eentje voor 950 gekocht en nu in de verkoop voor 1200 met buy-now van 2000.
Ik zet ze nooit met een buy now price er op trouwens
Gewoon 900 start prijs loopt wel goed, net eentje met bewaker op kunnen pikken voor 900, gaat nu gelukkig al voor 950 hopelijk stijgt hij nog
Nee, PS4 
Hm,, doe ik m over een uurtje zonder buy-now.
Kijken of dat effect heeft.
Is zelfde markt volgens mij, zonder buy-now werkt voor hogere prijs, met buy-now werkt al je hem per sé kwijt wil.dutchgio schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:23:
Nee, PS4
Hier wel PS3Bananendoos schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:16:
[...]
PS3?
Ik zet ze nooit met een buy now price er op trouwens
Gewoon 900 start prijs loopt wel goed, net eentje met bewaker op kunnen pikken voor 900, gaat nu gelukkig al voor 950 hopelijk stijgt hij nog
Help me ff. Als je hem inkoopt voo 900 en verkoopt voo 950 en je rekent 5% EA tax af dan blijven er maar liefst 3 hele zuurverdiende coins over. Hmmmm als je dat dan 50 x op een dag doet heb je alweer 150 coins verdient! Das lang niet gek!Bananendoos schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:07:
[...]
Danku![]()
![]()
Ik kom er mijn bed niet voor uit. Minstens 10% hoger verkopen zodat ik ten minste 5% winst maak per verkoop. Werkt erg goed bij mij.
Edit: show-off van mijn team. Geen coins gekocht. Begonnen met wat fifa punten en daarna handelen.
https://www.easports.com/...howoffId=gT8vxNrNbFCL:360
[ Voor 14% gewijzigd door Riemer op 24-10-2014 23:00 ]
Geen penalty. http://imgur.com/YxDASNl
Scheids ben je blind ofzo man. Game gewonnen met 1-0, maar dit irriteerde me toch. Ik snap niet wat de keeper daar niet fout doet. Pakt mijn spelers benen gewoon.
Scheids ben je blind ofzo man. Game gewonnen met 1-0, maar dit irriteerde me toch. Ik snap niet wat de keeper daar niet fout doet. Pakt mijn spelers benen gewoon.
Idd als je zo weinig vraagt kun je net zo goed niks doen, die paar coins kun je dan beter verdienen door bronzen pakjes te kopen en de contracten die er in zitten verkooen voor 150.
Ik heb vandaag weer 100k verdiend
Ik heb vandaag weer 100k verdiend
Tja de keepers in dit spel. Vind dat het nog stukken beter kan.
Ik zie een groen vlakje met wat bewegende stipjes maar geen keeper hehe
Ik hoop niet dat het er op je TV ook zo uit ziet
Hahahaha
Nou snap ik waarom die zo zeurt de hele tijd hehe
Nou snap ik waarom die zo zeurt de hele tijd hehe
[ Voor 76% gewijzigd door jarnoz op 24-10-2014 23:48 ]
Oh shit zie nou zelf dat het filmpje verlept is. Hoe dan ook wie doet er hier aan custom tactics? Irriteert me dat ze elke game weer moeten worden gedaan maar wat doet iedereen?
Okej, ik zal niet meer zeuren over pakjes. Trek net HAZARD eruit in een pakje voor 7500 coins xD
hij gaat nu voor 325k denk dat ik hem dit weekend nog verkoop
hij gaat nu voor 325k denk dat ik hem dit weekend nog verkoop
High five, ik ook Hazard! Thorgan Hazard...
Nouja had wel quitte gespeeld hoor was niet zo erg.
Heb hem trouwens al verkocht voor 348k heb nu 620k en een team van 25k binnenkort maar is wat moois bouwen.
Verwijderd
Ik heb ook de Motta-tip gebruikt en 2 Motta's zijn verkocht voor 2800 en 3100 coins (950 open bid set up price en na 1 minuut de bod al)!
Thanks voor de tip.
Binnenkort maar 12k Fifa points op mijn account gooien! #MeegesleeptwordendoorElClassicoenSuarezhype
Blijkbaar kunnen mensen ook Catalogue items giften aan anderen en ik zou het niet erg vinden (
) als een filantropisch gezinde persoon mij een grotere Transferlist op de PS4 zou willen giften!
Binnenkort maar 12k Fifa points op mijn account gooien! #MeegesleeptwordendoorElClassicoenSuarezhype
Blijkbaar kunnen mensen ook Catalogue items giften aan anderen en ik zou het niet erg vinden (
Suarez is net live gegaan. Eerste is net verkocht voor 2M, 2e gaat voor net 1.1M. Denk dat hij over 2/3 weken zo rond de 200k zal blijven steken, na gelang de prestaties op het veld, naar boven toe (400k).
Hoop geld zeg voor suarez..
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Hij is behoorlijk gehyped en el classico is in aantocht. Zal eerst idd. Wel vrij prijzig blijven maar richting de kerst wel een stuk goedkoper worden. Heb zijn stats nog niet evht bekeken maar is een 89 rated dus rond de 300 - 400k lijkt me een mooi bedrag.JPM85 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 01:35:
Suarez is net live gegaan. Eerste is net verkocht voor 2M, 2e gaat voor net 1.1M. Denk dat hij over 2/3 weken zo rond de 200k zal blijven steken, na gelang de prestaties op het veld, naar boven toe (400k).
Snap sowieso niet waarom je met hem zou spelen gezien zn reputatie.. laat staan dik een miljoen betalen
[ Voor 65% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 25-10-2014 10:52 ]
Kan hij ook bijten als je rondje indrukt?
Tot voor kort had ik nergens last van met FUT. Een hele goede verbinding en bij slechts 2 à 3 van de 90 wedstrijden lag. Totdat ik gisteren ineens na een wedstrijd die ik won dit kreeg: 'De EA-servers kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken. Probeer het later nog eens.' Dit had ik vorig jaar ook wel eens bij World Cup. Je wordt uit FUT gegooid, hebt de wedstrijd verloren, krijgt geen coins en je NV-aanpassing is naar de klote. Dit gebeurde me 3x in een seizoen. Gelukkig nog wel gehandhaafd, maar het is wel aardig zuur. Weet iemand waar dit aan ligt en waar ik terecht kan met de klacht (behalve Twitter, daar reageren ze toch niet)?
Reputatie <> FIFA spel, sorry maar dit gaat nergens over. Dan zou je als Man Utd fan ook niet met Yaya, Kompany, Fabregas of noem een lijst namen moeten spelen, visa versa voor allerlei clubs.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:50:
Snap sowieso niet waarom je met hem zou spelen gezien zn reputatie.. laat staan dik een miljoen betalen
Dat er iets flink mis met hem is, absoluut, maar volgens mij hebben we ook een Roy Keane, Joey Barton, Pepe, Goicoechea en noem nog wat namen gehad in het verleden/heden, ook die hebben we massaal toegejuicht.
Achja misschien ben ik de enige. Ik wil met bepaalde spelers gewoon niet spelen. Of ze goed zijn of niet maakt mij niet uit. Kan ook aan de club liggen waarvoor ze uitkomen. Maar ook een psycho als Suarez hoort niet in mijn team
Ben ik het nou of voelt Tevez gewoon heel raar aan. Hij is klein en breed, maar speelt voor geen meter. Ik heb het gevoel dat hij door zijn breedte zo vaak wordt afgestopt door verdedigers. Vergeleken met Mertens lijkt hij 2x zo breed.
Geef het tijd, mijn topscoorder nuIAmNice schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:15:
Ben ik het nou of voelt Tevez gewoon heel raar aan. Hij is klein en breed, maar speelt voor geen meter. Ik heb het gevoel dat hij door zijn breedte zo vaak wordt afgestopt door verdedigers. Vergeleken met Mertens lijkt hij 2x zo breed.
De zuurste appel tot op heden, 3-1 voor naar 3-2 in de 87ste minuut. Geef ik een penalty weg in de 90ste minuut, waar "Leno" een bal door het midden compleet "window lickt". Fluitsignaal 3-3. EAIDS! Ik denk oprecht dat EA en Fifa aandelen hebben in Xbox controllers, RAGE!