Op Black friday kocht ik op de pc Diego Costa voor 33K, James Rodriguez voor 20K, Benzema voor 25K, Rooney voor 40K, LLoris voor 13K en Kompany voor 60K. En TOTY gaat hier overheen, genieten!Ferdi_lwd schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:35:
[...]
Dan kan ik beter nog even wachten dus. Nog een maandje...
Scheelt dat dan altijd echt heel veel? bv. van Persie nu 45k maar dan 35k? of loopt dat niet zo storm?
Zo jammer dat er geen duidelijk systeem zit in het updaten van spelersprijzen op bijvoorbeeld Futbin.com en Futfocus.com.
De ene keer update de prijs om de 1 á 3 minuten. De andere keer duurt het 20-30 minuten. Erg jammer, anders had ik met gemak 100-200k winst per dag kunnen maken.
De ene keer update de prijs om de 1 á 3 minuten. De andere keer duurt het 20-30 minuten. Erg jammer, anders had ik met gemak 100-200k winst per dag kunnen maken.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Aguero heb ik toen verkocht met dik 70K verlies (op zaterdag na black friday, had deze gekocht op de woensdag ervoor...)Ferdi_lwd schreef op maandag 08 december 2014 @ 14:35:
[...]
Dan kan ik beter nog even wachten dus. Nog een maandje...
Scheelt dat dan altijd echt heel veel? bv. van Persie nu 45k maar dan 35k? of loopt dat niet zo storm?
Dus het maakt zeker verschil. Mocht je dus spelers willen verkopen dan zou ik dat doen voordat ze beginnen met mega jumbo packs voor 100K ofzo want doe je het erna dan heb je gegarandeerd verlies.
Ik ben totaal geen handel-ster, sterker nog...ik bak er niks van, maar ik zat te denken; wat zijn de voordelen om een kaart langer aan te bieden dan 1 uur (anders dan dat je die minder vaak opnieuw hoeft aan te bieden als je 'm niet verkoopt)?
PSN: Maichel
Naar mijn mening is het zeker geen voordeel een kaart langer dan een uur aan te bieden.
Mensen "kopen" kaarten die vaak in het eerste overzicht staan.
Mensen "kopen" kaarten die vaak in het eerste overzicht staan.
Ik maak alleen maar verlies met handelen. Gisteren Mignolet voor 1500 gekocht en nu voor 900 verkocht. Meer wordt er niet voor geboden. Op futfocus gekeken en wat spelers gekocht (zilveren en bronze). Maar die raak ik nu niet meer kwijt. Dit schiet niet echt op voor mij. Is het beter om alleen in duurdere/betere spelers te handelen?
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ik maak ook zeer weinig winst met handelen... weinig geluk met packs waardoor ik bijna nooit een lekkere coin boost kan krijgen om dure spelers te kopen die ik graag wil hebben.
Ik wil ook dol graag Carlos Valderrama hebben, een legend, maar die kost minimaal 660000 coins... of je moet mega veel geluk hebben dat die toevallig een keertje in je pack verschijnt maar die kans is natuurlijk minimaal.
Ik wil ook dol graag Carlos Valderrama hebben, een legend, maar die kost minimaal 660000 coins... of je moet mega veel geluk hebben dat die toevallig een keertje in je pack verschijnt maar die kans is natuurlijk minimaal.
Voor mij maakt dat veel uit, vooral de 2 CM's die Free Roam staan lopen veel beter in de ruimte, en dekken deze ook goed af. Voor mijn aanvallende linie merk ik niet super veel verschil, maar toch op Get in Behind gezet, zodat ze indien een middenvelder opkomt, ook de ruimte inlopen.Drossie schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:52:
[...]
Heb jij de indruk dat die taken zoveel verschil maken? Ik merk meestal niet teveel verschil eerlijk gezegd.
Maar toch heb ik mijn middenveld ongeveerd ingesteld zoals jij.
Ik speel echter met 3 CM's, waarvan ik de middenste achterin houdt en de andere 2 of free roam zet.
Vooraan speel ik met LF-ST-RF (Lavezzi - Lacazette - Lucas)
Hoe stel ik deze het best in volgens jou?
Ik zou persoonlijk je 3 CM's op free roam zetten, en 1 of 2 op achterin houden (afhankelijk van de snelheid van je CB's). LF - RF op Get in Behind & Cut inside. ST maakt niet super veel uit hoe die staat, maar met Lacazette zou ik hem ook op GiB zetten, een Cavani kan je dan weer beter als aanspeelpunt gebruiken.
Ik ben spelers aan het kopen opeens is er 20k weg? Als ik opnieuw FUT laadt blijft hetzelfde?
Wat is dit?
Wat is dit?
De prijzen gaan vanaf nu flink zakken tot TOTY. Handelen is nu op zn moeilijkst. Heb 3x Hazard goed verkocht. Hier toch 50K per speler winst op gemaakt. Heb al mn waardevolle spelers verkocht en heb nu 1 miljoen coins. Nooit eerder in Fifa heb ik dit aantal bereikt. Heb nu een erg goedkoop teampje wat best lekker speelt. Als de markt compleet gecrashed is, ga ik een team bouwen van +/- 700K de rest gamble ik op packs.
Woensdag is toch de beste/goedkoopste dag om spelers aan te schaffen?
Verwijderd
Kunnen jullie me helpen???
Ik wil een team met zeker Martins IF,Kroos,Benatia,Boateng.
Dit heb ik tot nu toe gemaakt waar kan ik men team gevaarlijker meemaken en beter?
http://www.futhead.com/15/squads/11728004/
Dit heb ik tot nu toe gemaakt waar kan ik men team gevaarlijker meemaken en beter?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2014 21:06 ]
Lees eerst de vorige paar pagina's maar eens door, Het is maar net je speelwijze wat je wilt, zo te zien speel je vooral op pace, en is het dus blind naar voren en schieten? Er zijn genoeg verdedigers die dit ook wel dichtlopen, daarnaast zijn workrates belangrijk,
@Handelen in het algemeen, Verkoop nooit je pakketje direct met verlies... mijn kaarten kunnen soms wel 2 weken in de transfer list zitten, en nogmaals... kijk op futpc (voor pc) wat de speler heeft gedaan de afgelopen 2 weken, stond ie de afgelopen op bedrag xxx en kun je em nu kopen voor minder... gewoon doen, je kunt voor jezelf wel een gem. waarde per speler uitrekenen.
Ook een tip, wat doet je huidige selectie, ik heb afgelopen weekend Milner gekocht, vond het een goeie aanvulling op mijn team en speelt ook echt lekker, maar die heb ik gekocht voor 30k, zn waarde is nu 64k, dus maar te koop gezet... dan morgen maar zonder, maar met toty in aantocht zakt ie wel weer...
@Handelen in het algemeen, Verkoop nooit je pakketje direct met verlies... mijn kaarten kunnen soms wel 2 weken in de transfer list zitten, en nogmaals... kijk op futpc (voor pc) wat de speler heeft gedaan de afgelopen 2 weken, stond ie de afgelopen op bedrag xxx en kun je em nu kopen voor minder... gewoon doen, je kunt voor jezelf wel een gem. waarde per speler uitrekenen.
Ook een tip, wat doet je huidige selectie, ik heb afgelopen weekend Milner gekocht, vond het een goeie aanvulling op mijn team en speelt ook echt lekker, maar die heb ik gekocht voor 30k, zn waarde is nu 64k, dus maar te koop gezet... dan morgen maar zonder, maar met toty in aantocht zakt ie wel weer...
Revive the guild!
Ik heb vandaag mijn tradepile ook weer leeg gemaakt. Heb op bijv IF Benzema, Neymar en IF Miranda mooie winsten behaald door geduldig te zijn. Heb allen vandaag kunnen verkopen voor minstens het dubbele waarvoor ik ze gekocht had enkele weken geleden. In totaal heb ik nu iets meer dan 7 miljoen coins en nog twee teams: Ajax (incl de IF's) en een budget Oranje.
Laat die kerstdagen maar komen
Laat die kerstdagen maar komen
Ik ben opzoek naar een goede CAM in de 41212 opstelling BPL league wie raden jullie aan?
Afhankelijk van je budget zijn Cabella, Di Maria, IF silva of rooney volgens mij de beste CAM'sbartburg schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:25:
Ik ben opzoek naar een goede CAM in de 41212 opstelling BPL league wie raden jullie aan?
Ikzelf speel ook graag met Taarabt maar dat is vooral wegens zijn 5* skills
Aguero of van Persie, met minder budget Sturridgebartburg schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:32:
en als ST naast benteke?
Revive the guild!
Of IF Sanchez met een kaartje erop! Toppertje naast AgueroJelte,89 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:19:
[...]
Aguero of van Persie, met minder budget Sturridge
Verwijderd
Als je een team op pace wilt hebben met IF Emenike dan mag je gerust mijn team kopiërenVerwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:06:
Kunnen jullie me helpen???
https://www.easports.com/...howoffId=ePG5EYkmbHQP:360
Wat is jullie plan straks in Januari? Proberen jullie nu allemaal nog zoveel mogelijk winst te maken om straks die 100k TOTY pakjes te kunnen kopen?
Heeft iemand een idee of die pakjes ook gelimiteerd zijn in aantal. Kun je er bijvoorbeeld maar 5 of 10 van kopen?
Heeft iemand een idee of die pakjes ook gelimiteerd zijn in aantal. Kun je er bijvoorbeeld maar 5 of 10 van kopen?
Verwijderd
Zal wel gelimiteerd zijn ja. En ik ga het niet met coins doen, haal daar wel een lading Fifa Points voor
Dan heb ik 1 tip voor je: koop coins via een van de duizenden websites. Ik weet dat het tegen de regels van EA is, maar ik ken letterlijk niemand die een waarschuwing of ban heeft gekregen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:40:
Zal wel gelimiteerd zijn ja. En ik ga het niet met coins doen, haal daar wel een lading Fifa Points voor
Even ter vergelijking:
Fifa Points
€20 euro = 2200 FP
Grootste goude pakket = 7,500 coins of 150 FP
€20 = 14 van deze goude pakjes
Coins
Misschien niet helemaal legaal, maar het is de vergelijking zeker waard in mijn ogen
URL: http://www.seagm.com/nl/fifa-15-coins/fifa-coins-fifa-15 (geen persoonlijke reclame etc. Is volgens mij gewoon de goedkoopste, en heb deze zelf ook al eens gebruikt)
€2.15 per 100k (waar nog wel de 5% EA tax af gaat, daar het via trading gaat)
€20 = 855k (900k - 5% EA Tax)
855.000 / 7.500 = 114 grote goude pakjes!!!
Conclusie: Als je op de "ietsie pietsie minder legale tour" gaat heb je 8 keer meer waar voor je geld
[ Voor 26% gewijzigd door EricNL op 09-12-2014 09:58 ]
en 8x zoveel kans om je team te verliezenEricNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:53:
[...]
Dan heb ik 1 tip voor je: koop coins via een van de duizenden websites. Ik weet dat het tegen de regels van EA is, maar ik ken letterlijk niemand die een waarschuwing of ban heeft gekregen.
Even ter vergelijking:
Fifa Points
€20 euro = 2200 FP
Coins
Misschien niet helemaal legaal, maar het is de vergelijking zeker waard in mijn ogen
URL: http://www.seagm.com/nl/fifa-15-coins/fifa-coins-fifa-15 (geen persoonlijke reclame etc. Is volgens mij gewoon de goedkoopste, en heb deze zelf ook al eens gebruikt)
Conclusie: Als je op de "ietsie pietsie minder legale tour" gaat heb je 8 keer meer waar voor je geld
Waarom?en 8x zoveel kans om je team te verliezen
Revive the guild!
je denkt dat EA niet doorheeft dat je een bronze speler a 200 coins voor 900.000 coins verkoopt?
ze zouden dit jaar zowiezo er straker op toezien dus als je zoiets doet loop je het risico dat EA je team verwijderd. just saying ieder moet doen wat hij wil uiteraard.
ze zouden dit jaar zowiezo er straker op toezien dus als je zoiets doet loop je het risico dat EA je team verwijderd. just saying ieder moet doen wat hij wil uiteraard.
Blijf het toch vreemd vinden dat ik zonder problemen jouw team kan bekijken terwijl ik zelf niet in de web app kan komen omdat de servers down zijnVerwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:23:
[...]
Als je een team op pace wilt hebben met IF Emenike dan mag je gerust mijn team kopiëren
https://www.easports.com/...howoffId=ePG5EYkmbHQP:360

Ze hebben gezegd stappen te nemen, maar jij als koper van de coins zou niet meteen gestraft worden, je krijgt eerst nog een waarschuwing en pas daarna nemen ze daadwerkelijk actie.bartburg schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:33:
je denkt dat EA niet doorheeft dat je een bronze speler a 200 coins voor 900.000 coins verkoopt?
Maar ik heb ook nog niet gehoord dat er uberhaupt waarschuwingen zijn uitgedeel na kopen van coins.
Klinkt meer als een loos dreigement dan dat er ook daadwerkelijk controle op is.
dat klopt inderdaad heb nog van de mensen die coins kopen geen van de mensen gehoort die zo een mail hebben gehad, dat haalt niet weg dat je wel risico loopt tegen de lamp te lopen.dutchgio schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:38:
[...]
Ze hebben gezegd stappen te nemen, maar jij als koper van de coins zou niet meteen gestraft worden, je krijgt eerst nog een waarschuwing en pas daarna nemen ze daadwerkelijk actie.
Maar ik heb ook nog niet gehoord dat er uberhaupt waarschuwingen zijn uitgedeel na kopen van coins.
Klinkt meer als een loos dreigement dan dat er ook daadwerkelijk controle op is.
eigen risico wat het misschien wel waard is als je zo de verschillen ziet tussen FIFA points en coins sellers
Jammer maar helaas, EA kan natuurlijk heel goed zien dat jij je speler voor 900k verkoopt, maar de transactie tussen jou en de verkoper niet. Elke koper zegt dat dit per ongeluk ging.
Ga er maar aanstaan...
Ga er maar aanstaan...
Revive the guild!
Ik speel dit jaar voor het eerst "serieus" FIFA / FUT, nu lees ik overal dat er binnenkort een prijsdip aankomt omdat het TOTY beschikbaar komt in het nieuwe jaar.
Nu vraag ik mezelf af, wat er precies op me af gaat komen:
Komen er allemaal nieuwe kaarten? Of komt er een TOTY team beschikbaar met X spelers?
Huidige gouden kaarten worden een stuk goedkoper?
Ervaren mensen met tips wanneer ik mijn huidige kaarten moet verkopen? Of houden jullie ze?
Op deze vragen kan ik namelijk niet echt een antwoord vinden.
Ik hou mijn BPL team het liefst in tact, aangezien het super speelt, maar als er allemaal nieuwe/betere kaarten komen dan moet ik het uiteraard wel overwegen.
Komen er allemaal nieuwe kaarten? Of komt er een TOTY team beschikbaar met X spelers?
Ervaren mensen met tips wanneer ik mijn huidige kaarten moet verkopen? Of houden jullie ze?
Ik hou mijn BPL team het liefst in tact, aangezien het super speelt, maar als er allemaal nieuwe/betere kaarten komen dan moet ik het uiteraard wel overwegen.
Met de kans dat je gebanned word, dat wel.EricNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:53:
[...]
Dan heb ik 1 tip voor je: koop coins via een van de duizenden websites. Ik weet dat het tegen de regels van EA is, maar ik ken letterlijk niemand die een waarschuwing of ban heeft gekregen.
Even ter vergelijking:
Fifa Points
€20 euro = 2200 FP
Coins
TOTY is een selectie spelers die nog zeldzamer zijn dat TOTW (logisch). Veel mensen gaan packs kopen om TOTY spelers te krijgen, met als gevolg dat de markt overspoeld word met kaarten, waardoor er dus meer aanbod is, en de prijzen dus zakken.Protax schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:58:
Ik speel dit jaar voor het eerst "serieus" FIFA / FUT, nu lees ik overal dat er binnenkort een prijsdip aankomt omdat het TOTY beschikbaar komt in het nieuwe jaar.
heb Agüero geprobeerd maar die vind ik niets.
in me 2de team heb ik Lukaku samen met Sterrling die doen het wel aardig samen
heb nu voorin Falcao die ga ik vanavond proberen maar met wie is die het beste te combineren voorin?
Benteke of Costa?
in me 2de team heb ik Lukaku samen met Sterrling die doen het wel aardig samen
heb nu voorin Falcao die ga ik vanavond proberen maar met wie is die het beste te combineren voorin?
Benteke of Costa?
En dat is dus 8x onzinbartburg schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:24:
[...]
en 8x zoveel kans om je team te verliezen
Ik heb vorige week vrijdag ook meerdere bronze spelers voor 200 coins opgekocht, en zelfs een enkele voor 30.000 coins verkocht, terwijl die speler niks waard is. Reden? Pricefixers en traders.
Natuurlijk is 800k wel iets meer dan 30k, maar EA gaat jou als koper echt niet zo snel pakken hoor. Het bewijs wat ze aan kunnen leveren is gewoon te weinig.
Als ik besluit dat ik al mijn coins aan een maatje wil geven, en ik doe dat middels een trade, waarom zou ik daar dan een ban voor verdienen?
Exactly. Het is gewoon weer een stapje hoger.Maichel schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:07:
[...]
TOTY is een selectie spelers die nog zeldzamer zijn dat TOTW (logisch). Veel mensen gaan packs kopen om TOTY spelers te krijgen, met als gevolg dat de markt overspoeld word met kaarten, waardoor er dus meer aanbod is, en de prijzen dus zakken.
Brons
Zilver
Goud
TOTW (ook wel In-Form. Oftewel: zwarte kaarten)
TOTY (Blauwe kaarten)
In het verleden heb ik ook nog wel eens paarse kaarten gezien, maar ik weet niet precies wat dat is/zijn.
TOTY kaarten zijn het beste, maar gigantisch duur omdat ze het meest zeldzaam zijn.
EDIT: oopsie, dubbel-post
Mijn TOTY speler voorspellingen:
- Ronaldo
- Messi
- Robben
- Lahm
- Neuer
Van die spelers durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat die het TOTY behalen. Daarnaast zal Xavi of Iniesta ongetwijfeld er ook weer inzetten, hoewel ze dit in mijn ogen absoluut niet verdienen, maar ja: zijn 2 sympathieke gasten, dus die blijven we gewoon eeuwig roemen...
Verdediging vind ik lastig.
- Sergio Ramos lijkt me een goede kanshebber
- Dani Alves of Marcelo misschien?
[ Voor 26% gewijzigd door EricNL op 09-12-2014 11:38 ]
Boateng lijkt me kanshebber gezien de prestaties van Bayern en Duitsland.EricNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:24:
[...]
Verdediging vind ik lastig.
- Sergio Ramos lijkt me een goede kanshebber
- Dani Alves of Marcelo misschien?
Sergio Ramos lijkt me ook, James Rordriguez misschien?
Ze kunnen het wel achterhalen als de koper van jouw kaart regelmatig rotzooi kaarten koopt voor 800k coins. Op een gegeven moment is het 'nagenoeg zeker' dat dit een coin seller is en vervolgens zijn alle buyers van deze coin seller de sjaak. Ik werk zelf in een project waar we 'verdachte activiteit' proberen te achterhalen en dit is nog wel het simpelste van het simpelste. Ze kunnen nog wel heel wat stappen verder gaan lijkt me.EricNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:21:
[...]
En dat is dus 8x onzin. EA kan never nooit niet controleren of de verkoop van mijn bronze speler a 800.000 coins legit is of niet.
PSN: ButsMG
Worden spelers die in TOTY zitten meer of juist minder waard? Oftewel heeft het nut om te speculeren en nu bijvoorbeeld veel boatengs op te kopen en die na TOTY bekendmaking weer te verkopen?
En dan nog heeft EA geen poot om op te staan. EA kan never nooit niet aantonen dat ik x.xx euro heb betaald bij Coinseller Y.Masegate schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:03:
[...]
Ze kunnen het wel achterhalen als de koper van jouw kaart regelmatig rotzooi kaarten koopt voor 800k coins. Op een gegeven moment is het 'nagenoeg zeker' dat dit een coin seller is en vervolgens zijn alle buyers van deze coin seller de sjaak. Ik werk zelf in een project waar we 'verdachte activiteit' proberen te achterhalen en dit is nog wel het simpelste van het simpelste. Ze kunnen nog wel heel wat stappen verder gaan lijkt me.
Wat kan ik er aan doen als ik "voor de grap" een bronze speler er op zet voor 800k coins, deze ook nog wordt verkocht.
EA zal achter de Coinsellers aan gaan, niet achter de buyers omdat ze nooit waterdicht bewijs hebben.
Maar goed. Zoals ik zelf ook al zei is het (ver)kopen van Coins tegen de regels van EA. Ik gaf een aantal posts terug alleen maar een suggestie die een hoop centen kunnen besparen. Ik persoonlijk heb in dit geval lak aan die regel van EA, omdat ik weet dat het risico voor mij als koper onwijs laag is (wellicht zelfs nihil) is.
Dan besteed ik liever 1 keer per jaar 20 euro aan iets wat tegen de regels is, maar me wel 8 keer zoveel oplevert.
Nederlandse-zeur-modus-aan:
We worden al genoeg uitgemolken, en alles is al duur genoeg. EA vraagt ook elk jaar gewoon weer 60 euro voor de nieuwe versie, terwijl dit de laatste jaren niet heel veel meer inhoudt dan een grote transfer en kit update, en letterlijk wat tweaks. Ik kan me de presentatie nog goed herinneren dit jaar: "NEXT-GEN KEEPERS". Maar als de bal met een slakkengangetje het doelgebied in rolt, maar meer dan 1 meter verticaal van de palen af rolt, dan kan de keeper hem niet pakken.
[ Voor 34% gewijzigd door EricNL op 09-12-2014 12:14 ]
Je mag volhouden en misschien heb je wel gelijk. Maar ik ben er van overtuigd dat er een punt komt waarop EA laten we zeggen 95% zeker is en dan tot actie over gaat. Ze moeten gewoon account-profielen hebben waar een soort van betrouwbaarheidsscore is toegekend. Je kunt dan natuurlijk een request doen voor re-inclusion. Dat zal waarschijnlijk in 75% van de gevallen worden gehonoreerd en in 25% van de gevallen niet. Hoe zekerder zij zijn, hoe minder makkelijk je je team terug zult krijgen.EricNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:08:
[...]
En dan nog heeft EA geen poot om op te staan. EA kan never nooit niet aantonen dat ik x.xx euro heb betaald bij Coinseller Y.
Wat kan ik er aan doen als ik "voor de grap" een bronze speler er op zet voor 800k coins, deze ook nog wordt verkocht.
EA zal achter de Coinsellers aan gaan, niet achter de buyers omdat ze nooit waterdicht bewijs hebben.
Er zijn gewoon verhalen van mensen die waarschuwingen hebben gehad en er zijn verhalen dat mensen zijn geband. Dit duidt dus op een systeem dat onderbouwd wordt door wat ik hierboven beschrijf. Als je nog geen waarschuwing of ban hebt, dan heb je geluk gehad... wie weet loop je later nog tegen de lamp.
Hoe dan ook... van mij mogen alle coin sellers en buyers nog harder aangepakt worden.
Ben ik ook met je eens. De enige reden dat ik af en toe eens coins koop is gewoon puur omdat het 8 keer goedkoper is dan EA zelf, en ik vind pakjes openen gewoon leuk. En dan is 100 pakjes openen een stuk leuker dan 12, tochMasegate schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:18:
[...]
Je mag volhouden en misschien heb je wel gelijk. Maar ik ben er van overtuigd dat er een punt komt waarop EA laten we zeggen 95% zeker is en dan tot actie over gaat. Ze moeten gewoon account-profielen hebben waar een soort van betrouwbaarheidsscore is toegekend. Je kunt dan natuurlijk een request doen voor re-inclusion. Dat zal waarschijnlijk in 75% van de gevallen worden gehonoreerd en in 25% van de gevallen niet. Hoe zekerder zij zijn, hoe minder makkelijk je je team terug zult krijgen.
Er zijn gewoon verhalen van mensen die waarschuwingen hebben gehad en er zijn verhalen dat mensen zijn geband. Dit duidt dus op een systeem dat onderbouwd wordt door wat ik hierboven beschrijf. Als je nog geen waarschuwing of ban hebt, dan heb je geluk gehad... wie weet loop je later nog tegen de lamp.
Hoe dan ook... van mij mogen alle coin sellers en buyers nog harder aangepakt worden.
En als ik gebanned wordt of m'n team kwijt raak of wat dan ook, zal ik de laatste zijn die gaat lopen klagen. Ik ben me er 100% van bewust dat het tegen de regels is.
Ik vind echter wel dat sommige een beetje overdreven reageren op coinsellers/buyers.
Ultimate Team heeft gewoon een "pay-to-win" factor. Hoe meer geld je uit geeft, hoe beter je team, hoe beter je "kunt" spelen. Dit is in elk spel het geval wat een dergelijke marktplaats aanbied.
Ben ik niet met je eens, de marktplaats is juist verziekt door coinsellers (auto buyers) en buyers. Zonder dat dat zou spelen zou je met handelen velen malen effectiever kunnen zijn en dus beter kapitaal op kunnen bouwen (ook onderdeel van FUT)EricNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:25:
[...]
Ben ik ook met je eens. De enige reden dat ik af en toe eens coins koop is gewoon puur omdat het 8 keer goedkoper is dan EA zelf, en ik vind pakjes openen gewoon leuk. En dan is 100 pakjes openen een stuk leuker dan 12, toch.
En als ik gebanned wordt of m'n team kwijt raak of wat dan ook, zal ik de laatste zijn die gaat lopen klagen. Ik ben me er 100% van bewust dat het tegen de regels is.
Ik vind echter wel dat sommige een beetje overdreven reageren op coinsellers/buyers.
Ultimate Team heeft gewoon een "pay-to-win" factor. Hoe meer geld je uit geeft, hoe beter je team, hoe beter je "kunt" spelen. Dit is in elk spel het geval wat een dergelijke marktplaats aanbied.
Helaas wel ja... Maar FUT is in mijn ogen niet gebouwd om vele duizenden teams met Messi's, Ronaldo's en Neymar's te hebben.EricNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:25:
[...]
Ben ik ook met je eens. De enige reden dat ik af en toe eens coins koop is gewoon puur omdat het 8 keer goedkoper is dan EA zelf, en ik vind pakjes openen gewoon leuk. En dan is 100 pakjes openen een stuk leuker dan 12, toch.
Ikzelf vind pakjes openmaken ook verschrikkelijk leuk. Mijn handel-saldo is om die reden iets van -44000 ofzo. Maar goed. Elk pakje dat ik open heb ik verdiend door wedstrijden te spelen. Ik heb een heel mooi team puur en eerlijk verdiend en dat geeft me een beter gevoel dan Messi, Ronaldo en Neymar in mijn team via coin-buying. Maar goed. Ieder zijn eigen ding. Ik leer er wel mee leven.
Verwijderd
Iemand tips voor dit elftal nadat het vorige toch wat mislukt was
http://www.futhead.com/15/squads/11780354/
Is niet helemaal waar natuurlijk.EricNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:25:
[...]
Je kunt geld uitgeven aan points maar daar kun je geen spelers van kopen toch? Je moet dus verschrikkelijk veel uitgeven wil je een compleet sterrenteam (de Messi's, Ronaldo's, Lahm's) uit de packs halen. Die kans is gewoon heel erg klein. Net zoals dat je alleen maar van die pace-players uit de packs haalt. Zal ook niet gebeuren.
Het is voor een deel pay-to-win maar zeker niet in die mate waarin het nu gebeurd denk ik. En ik vind dat zelf ook wel jammer.
http://www.futhead.com/15/players/1068/fernandinho/ op cdm vind ik echt een topperVerwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:47:
Iemand tips voor dit elftal nadat het vorige toch wat mislukt was
Verwijderd
beter als Ramires?bartburg schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:13:
[...]
http://www.futhead.com/15/players/1068/fernandinho/ op cdm vind ik echt een topper
kwestie van smaak denk ik maar ik vond hem net iets soepeler spelen hij is snel en bewegelijk in het veld
Verwijderd
Zal ze allebei is proberen in gewoon aftrap om eens te kijkenbartburg schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:23:
[...]
kwestie van smaak denk ik maar ik vond hem net iets soepeler spelen hij is snel en bewegelijk in het veld
Verwijderd
De workrates van Ramires zijn niet ideaal voor een CDM in mijn ogen. High/High is mij iets teveel van het goede. Die van Fernandinho zijn mooi in balans. Hij is wel een stukje trager maar past in mijn teams beter op die positie dan Ramires.
Verwijderd
Als CAM zien jullie daar het liefst Coutihno, Oscar,Mata , Ozil of iemand anders niet duurder dan 100k
Verwijderd
Rooney dan maar, die doet het daar ook prima.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:00:
Als CAM zien jullie daar het liefst Coutihno, Oscar,Mata , Ozil of iemand anders niet duurder dan 100k
http://www.futhead.com/15/squads/11796228/ dit is mijn team... al speel ik alleen nog carriere
Beetje standaard misschien. Als LW heb ik ook een tijdje IF Insigne geprobeerd maar die viel toch tegen.
En Keita speelt fantastisch.

Beetje standaard misschien. Als LW heb ik ook een tijdje IF Insigne geprobeerd maar die viel toch tegen.
En Keita speelt fantastisch.
[ Voor 8% gewijzigd door StrongArmLance op 09-12-2014 16:24 ]
Ja dat kan ik ook wel begrijpen. Begrijp mij ook niet verkeerd hoor, als ik coins koop via zo'n website dan doe ik het ook alleen maar om pakjes te openen. Uiteindelijk komt het wel op hetzelfde neer, maar ik kies dan gewoon puur voor de fun, en koop coins om pakjes mee te openen.omnom schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:50:
[...]
Is niet helemaal waar natuurlijk.
Je kunt geld uitgeven aan points maar daar kun je geen spelers van kopen toch? Je moet dus verschrikkelijk veel uitgeven wil je een compleet sterrenteam (de Messi's, Ronaldo's, Lahm's) uit de packs halen. Die kans is gewoon heel erg klein. Net zoals dat je alleen maar van die pace-players uit de packs haalt. Zal ook niet gebeuren.
Het is voor een deel pay-to-win maar zeker niet in die mate waarin het nu gebeurd denk ik. En ik vind dat zelf ook wel jammer.
Ik ben ook niet heel goed in handelen, dus ik zal waarschijnlijk nooit een miljoen aan coins bij elkaar sparen. Behalve als ik lucky ben met het openen van een pakje natuurlijk.
Natuurlijk wil ik ook Robben, en Messi, en Ribery etc. En ik weet natuurlijk ook dat het nog steeds niet helemaal eerlijk is om met gekochte coins pakjes te openen, maar het is gewoon de kick van het openen van zo'n pakje. Met de TOTY pakjes zal ik waarschijnlijk hetzelfde doen. Gewoon puur omdat ik waarschijnlijk never nooit niet genoeg coins zelf bij elkaar kan handelen/spelen, maar wel graag mee wil doen in de kick om zo'n blauwe kaart uit een pakje te kunnen krijgen
Ik speel nu zo en het speelt echt heerlijk. Ik merk voor mijn middenveld niet zoveel verschil, maar mijn aanvallers lopen nu voortdurend diep. Vroeger moest ik soms blijven draaien en keren om te wachten tot iemand diep liep. Dat is verleden tijd nu.JPM85 schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:27:
[...]
Voor mij maakt dat veel uit, vooral de 2 CM's die Free Roam staan lopen veel beter in de ruimte, en dekken deze ook goed af. Voor mijn aanvallende linie merk ik niet super veel verschil, maar toch op Get in Behind gezet, zodat ze indien een middenvelder opkomt, ook de ruimte inlopen.
Ik zou persoonlijk je 3 CM's op free roam zetten, en 1 of 2 op achterin houden (afhankelijk van de snelheid van je CB's). LF - RF op Get in Behind & Cut inside. ST maakt niet super veel uit hoe die staat, maar met Lacazette zou ik hem ook op GiB zetten, een Cavani kan je dan weer beter als aanspeelpunt gebruiken.
Goed om te horen dat het effect heeft.Drossie schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:32:
[...]
Ik speel nu zo en het speelt echt heerlijk. Ik merk voor mijn middenveld niet zoveel verschil, maar mijn aanvallers lopen nu voortdurend diep. Vroeger moest ik soms blijven draaien en keren om te wachten tot iemand diep liep. Dat is verleden tijd nu.
Persoonlijk vind ik het jammer dat GiB in combinatie met hoge pace zo overpowered is, maar FIFA is zo gemaakt dat je zonder nagenoeg niet wint. Meestal probeer ik dmv combinaties een voorsprong te krijgen, en pas bij 0-2 achter ga ik vol op pace spelen (enige wissel die ik dan toepas is Doumbia naar CAM).
Mag ik je team zien aub?
Ik zou ook veel liever via mooi voetbal winnen, maar meestal lukt dat niet.
Sinds ik meer op snelheid speel, win ik veel meer. Al heb ik geen team vol pacers hoor. Enkel mijn voorlinie: Lavezzi, Lacazette, Lucas.
Hiervoor speelde ik met een Russisch team met Doumbia centraal. Die kon ook nog voorzetten binnenkoppen, nu gaat dat moeilijker.
Sinds ik meer op snelheid speel, win ik veel meer. Al heb ik geen team vol pacers hoor. Enkel mijn voorlinie: Lavezzi, Lacazette, Lucas.
Hiervoor speelde ik met een Russisch team met Doumbia centraal. Die kon ook nog voorzetten binnenkoppen, nu gaat dat moeilijker.
JPM85 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:38:
[...]
Goed om te horen dat het effect heeft.
Persoonlijk vind ik het jammer dat GiB in combinatie met hoge pace zo overpowered is, maar FIFA is zo gemaakt dat je zonder nagenoeg niet wint. Meestal probeer ik dmv combinaties een voorsprong te krijgen, en pas bij 0-2 achter ga ik vol op pace spelen (enige wissel die ik dan toepas is Doumbia naar CAM).
Tof
Ik maak de tegenstander in met 4-0, na het affluiten quit de tegenstander en ik krijg een disconnect + loss.
Na het stomme gesimuleerde gedoe, krijg je nog deze zever
Ik maak de tegenstander in met 4-0, na het affluiten quit de tegenstander en ik krijg een disconnect + loss.
Na het stomme gesimuleerde gedoe, krijg je nog deze zever
Wat vindden jullie hiervan?
http://www.futhead.com/15/squads/11870252/
http://www.futhead.com/15/squads/11870955/
http://www.futhead.com/15/squads/11872397/
http://www.futhead.com/15/squads/11870252/
http://www.futhead.com/15/squads/11870955/
http://www.futhead.com/15/squads/11872397/
[ Voor 38% gewijzigd door llovesoccerx7 op 10-12-2014 09:34 ]
Vind het zelf alleen jammer dat Yaya als cdm staat, want hij kan beter schieten dan jou spitsen en als cam speelt hij ook heerlijk.
En speelt het fijn met 3 verdedigers?(nog nooit geprobeerd namelijk).
Vanaf welke datum komen alle TOTY spelers eigenlijk?
Ik ben nu een beetje begonnen met het verkopen van mijn dure spelers zodat ik met de crash nog betere spelers kan kopen.
Ik ben nu een beetje begonnen met het verkopen van mijn dure spelers zodat ik met de crash nog betere spelers kan kopen.
12th, Mondaypruimman schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:47:
Vind het zelf alleen jammer dat Yaya als cdm staat, want hij kan beter schieten dan jou spitsen en als cam speelt hij ook heerlijk.
Team of the Year Announcement
Note: available in packs by one week
12th, Monday
TOTY Goalkeepers and TOTY Defenders Release
Note: available in packs for 46 hours
14th, Wednesday
TOTY Midfielders Release
Note: available in packs for 48 hours
16th, Friday
TOTY Forwards Release
Note: available in packs for 48 hours
Edit: is in januari trouwens...
bedankt,
nog een maandje dus. dan maar even een leuk tijdelijk teampje bij elkaar zoeken voor een niet al te hoge prijs.
nog een maandje dus. dan maar even een leuk tijdelijk teampje bij elkaar zoeken voor een niet al te hoge prijs.
Zojuist mijn BPL team verkocht, deed veel pijn om Aguero & friends te zien gaan.
Ik las op het EA forum, dat men verwacht dat vanaf vanavond de prijzen gaan zakken (TOTW Messi & Ronaldo, en packs richting kerstmis), hierop heb ik meteen geanticipeerd en alles met winst verkocht.
Heb nog een aantal goedkope spelers over, en wil nu een team bouwen van max 300K (Doumbia/Tosic/Matic heb ik al).
Twijfel alleen of ik hier nog een paar dagen mee wacht, aangezien de prijzen misschien nog wel wat gaan zakken.
http://www.futhead.com/15/squads/11873879/
Ik las op het EA forum, dat men verwacht dat vanaf vanavond de prijzen gaan zakken (TOTW Messi & Ronaldo, en packs richting kerstmis), hierop heb ik meteen geanticipeerd en alles met winst verkocht.
Heb nog een aantal goedkope spelers over, en wil nu een team bouwen van max 300K (Doumbia/Tosic/Matic heb ik al).
Twijfel alleen of ik hier nog een paar dagen mee wacht, aangezien de prijzen misschien nog wel wat gaan zakken.
Eerste elftal lijkt me een prima elftal. Enige puntje:
Je kan zo'n team bouwen, waarom dan in godsnaam Rodrigo naast Neymar. Als je zo'n team kunt bouwen kun je vast nog wel 50k extra bij elkaar sprokkelen, en dan Benzema kopen. Ik hoor en lees heel veel goede dingen over Benzema.
Mooi team, de achterlinie en Matuidi heb ik al van mijn Frans team.
Wie zet je op de bank?
Wie zet je op de bank?
Protax schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:17:
Zojuist mijn BPL team verkocht, deed veel pijn om Aguero & friends te zien gaan.
Ja, ik heb dat ook eerder gebruikt en dat gaat super.Drossie schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:54:
Mooi team, de achterlinie en Matuidi heb ik al van mijn Frans team.
Wie zet je op de bank?
[...]
Twijfel nog wel over de prijs... Misschien net wat te hoog voor een crashteam
Bank vul ik aan met goedkope spelers
Wat denken jullie, is het verstandig om mijn elftal ook te gaan verkopen?
http://www.futhead.com/15/squads/11876285/
http://www.futhead.com/15/squads/11876285/
Bite my nuts and call me Skippy.... DAMN!
TOTY incomming
ja zeker, nog nooit zoveel geld gehad met FUT. Ik had dit jaar veel mazzel met pakjes en handelen.
Hij is de Doumba van Spanje. 4 games 9 goals.EricNL schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:30:
[...]
Eerste elftal lijkt me een prima elftal. Enige puntje:
Je kan zo'n team bouwen, waarom dan in godsnaam Rodrigo naast Neymar. Als je zo'n team kunt bouwen kun je vast nog wel 50k extra bij elkaar sprokkelen, en dan Benzema kopen. Ik hoor en lees heel veel goede dingen over Benzema.
Speel nu met de volgende 2 teams.Drossie schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:00:
Mag ik je team zien aub?
[...]
http://www.futhead.com/15/squads/11876745/
http://www.futhead.com/15/squads/11876523/
De hybrid is wel redelijk af, al zou ik in de loop wat IF kaarten in kunnen passen.
BPL team wil ik nog wel wat wisselingen maken.
Rooney , hoe speelt hij?JPM85 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:19:
[...]
Speel nu met de volgende 2 teams.
http://www.futhead.com/15/squads/11876745/
http://www.futhead.com/15/squads/11876523/
De hybrid is wel redelijk af, al zou ik in de loop wat IF kaarten in kunnen passen.
BPL team wil ik nog wel wat wisselingen maken.
Negredo heeft bij mij een veel beter rendement dan Rodrigo. Maar goed, zal net liggen aan hoe je speelt.llovesoccerx7 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:19:
[...]
Hij is de Doumba van Spanje. 4 games 9 goals.
Als het TOTY uit is,hoe zien teams er daarna dan uit?
Een mix van Gouden / Zwarte met Blauwe kaarten?
Vooral blauwe kaarten?
FUT is nieuw voor mij, dus geen idee wat me te wachten staat
Vooral blauwe kaarten?
[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 10-12-2014 11:23 ]
Nog niet genoeg wedstrijden gespeelt om echt een oordeel te vellen, maar zijn H/H workrates zorgen ervoor dat hij te vaak rond zijn eigen 16 staat.
Had er eerst Mata staan, maar die is te licht om er een rush mee te maken. Twijfel nog wat de beste optie is als CAM in dit team.
Is heel simpel: hangt volledig af van je coins en wat je wilt doen.Protax schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:23:
Als het TOTY uit is,hoe zien teams er daarna dan uit?
Vooral blauwe kaarten?
Ik ga zelf pakjes openen, dus ik hoop wel op 1 (het liefste meer natuurlijk) blauwe kaartjes.
Maar gouden spelers zullen nog steeds gewoon het meest "common" zijn, daarna zwart (IF), gevolgd door paars (TOTY).
En tjah, als je TOTY Messi uit een pakje haalt, en hij past niet in je team dan verkoop je hem toch
Verwijderd
Probeer eens Emenike IF. Werkelijk een beest. Zit nu op 47 goals in 13 games. Inmiddels weer in Div 2llovesoccerx7 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:19:
[...]
Hij is de Doumba van Spanje. 4 games 9 goals.
Is Di Maria niet iets voor de CAM?JPM85 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:29:
[...]
Nog niet genoeg wedstrijden gespeelt om echt een oordeel te vellen, maar zijn H/H workrates zorgen ervoor dat hij te vaak rond zijn eigen 16 staat.
Had er eerst Mata staan, maar die is te licht om er een rush mee te maken. Twijfel nog wat de beste optie is als CAM in dit team.
iemand nog een goede aanbeveling voor mijn ultimate team ik heb Alaba al op het lijstje staan: zat zelf nog te denken aan schweinsteiger of lewandowski
https://www.easports.com/...owoffId=k61NLI7DnLEjP:ps3
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Lewandowski is het zeker waard.
Persoonlijk vind ik Lahm een stuk lekkerder spelen dan Schweinsteiger dus ik zou eerder Lahm kiezen dan Schweini.
Persoonlijk vind ik Lahm een stuk lekkerder spelen dan Schweinsteiger dus ik zou eerder Lahm kiezen dan Schweini.
Oke, Lahm is geweldig.
Dan ga ik toch maar voor Lewandowski.
Dan ga ik toch maar voor Lewandowski.
Inderdaad, 100% gaan voor Lewandowski. Die gozer kopt echt elke bal er in, en ik vind hem erg balvast. Gister nog een geweldige goal meegescoort. Ik gaf een voorzet vanaf de zijkant maar kwam iets achter Lewa. Hij zet een stapje naar achter, duikt achteruit en kopt hem zo over de keeper in de verre kruising.sten123 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:28:
iemand nog een goede aanbeveling voor mijn ultimate team ik heb Alaba al op het lijstje staan: zat zelf nog te denken aan schweinsteiger of lewandowski
Is het geld echt waard!
Ibra en Ronaldo in de TOTW deze week. EA wil even goed cashen.

[ Voor 40% gewijzigd door SR8 op 10-12-2014 13:55 ]
Als het vanavond happy hour is dan durf ik misschien nog wel een gokje te wagenSR8 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:50:
Ibra en Ronaldo in de TOTW deze week. EA wil nog even goed cashen.
Zou maar zo snel mogelijk je dure spelers verkopen, vanavond is het begin van de prijsdip 
Edit: Topics op de EA forums over dit onderwerp worden gewoon weggehaald
Edit: Topics op de EA forums over dit onderwerp worden gewoon weggehaald
[ Voor 30% gewijzigd door Protax op 10-12-2014 14:12 ]
Weet iemand toevallig of EA standaard een happy hour doet vlak na de release van het nieuwe TOTW?
Wat is volgens jullie snelste manier om fifa coins te krijgen (Legaal).. Door fifa punten te kopen en dan pakketjes halen?
Wanneer releasen de nieuwe ToTW meestal? Ik heb het nooit echt up to date gehouden omdat ik eigenlijk nooit fifa speel in het eerste half jaar
.
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
Woensdagavond 7 uur 
Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met vipcoinfifa.com? Ziet er erg goedkoop uit namelijk (€25,00 voor 1 miljoen) Of is dit verboden op het forum?
Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met vipcoinfifa.com? Ziet er erg goedkoop uit namelijk (€25,00 voor 1 miljoen) Of is dit verboden op het forum?
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Ik zou wat meer moeite doen en even dit topic door scrollen...Bananendoos schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:19:
Woensdagavond 7 uur
oke sorrybbblije schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:31:
[...]
Ik zou wat meer moeite doen en even dit topic door scrollen...
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Hoef je je niet voor te excuseren, maar gaat je wel een hoop geld schelen. Hangt wel van het platform af. Voor Xbox1 is 25€ redelijk scherp.
[ Voor 13% gewijzigd door bbblije op 10-12-2014 15:37 ]
Ik vraag me trouwens af waarom alles op de pc zo duur is, ik doel dus hierbij op de spelers. Bijvoorbeeld robben kost 1.5miljoen, terwijl op de xbox gaat die voor ongeveer 500k?
Ik ga vanavond gewoon voor 20.- fifa punten kopen en dan hopen op goede pakketjes vorige week had ik gareth bale
Beter koop je van die 20 euro fifa coins en dan open je packs.sten123 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:40:
Ik ga vanavond gewoon voor 20.- fifa punten kopen en dan hopen op goede pakketjes vorige week had ik gareth bale
Jij hebt wel mazzel zeg met gale uit een pack
, in het jaar dat ik FuT speel is mijn beste speler uit een pack is sturridge, best wel sneu eigenlijk xD
Ja zei kameraad ook al en dit is het 2e jaar dat ik FUT speel en bevalt me tot nu toe wel goed:)
PC = Minder spelers = minder aanbod = alles duurderNaif0n schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:37:
Ik vraag me trouwens af waarom alles op de pc zo duur is, ik doel dus hierbij op de spelers. Bijvoorbeeld robben kost 1.5miljoen, terwijl op de xbox gaat die voor ongeveer 500k?