Behoorlijk wat gespeeld inmiddels, een uur of 12 denk ik. Behoorlijk wat problemen maar toch een leuke game
Voor beginners, zelf zoek ik in het begin van het een nieuwe map naar industrie dat dicht bij elkaar zit. Het makkelijkst is een olie -> goods -> stad routem het liest zo kort mogelijk. Gooi hier een stuk of 5 wagens op en het geld stroomt binnen. Na een tijdje gaan die fabrieken ook upgraden en verdien je nog meer. Hiermee haal ik met name in het begin geld binnen om daarna de trein lijnen te financieren.
Industrietreinen krijg ik niet profitable. Vaak zitten fabrieken bovenop heuveltjes oid. Erg irritant, ik doe dus ook alle industrie met trucks / over de weg en alle intercity reizigers gaan per trein. Elke stad een busline richting station en dat draait prima. Mijn meeste spoorlijnen zijn "ringen" van 4-5 steden die op een aantal steden samen komen.
Mijn grootste klachten;
- enorme lag / freezes regelmatig, met name bij het uitzoomen. Heb een enorm high-end systeem, dat mag echt niet voorkomen.
- Hoogtes werken voor geen meter. Succes met het bouwen van een treinlijn die over een weg of een ander spoor heen gaat.
- Je moet je spoor in kleine stukjes aanleggen anders gebeuren er allemaal rare dingen met het land / spoor.
Gezien het spel mod'able is hoop ik dat er behoorlijk wat content bij komt. Vermaak me tot nu toe prima in elk geval. Alleen jammer dat large maps niet echt speelbaar zijn als je uitzoomt.