De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste
Acties:
  • 279.140 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

incaz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:46:
[...]

Eh... als je (weet ik veel wat) een driver schrijft voor interactie met een verwijderbaar medium, is de situatie dat het medium halverwege verwijderd wordt zowel verwacht als de situatie voor een exceptie. Raar uitgangspunt dus.
Verandert er dan iets tussen het moment dat je de constructor aanroept en op het moment dat het object helemaal geïnitialiseerd is? Een of ander lang lopend proces? Of kun je het al van te voren weten?
BM schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:49:
[...]

Is het feit dat je ergens een exception voor schrijft niet direct de bevestiging dat je verwacht dat de situatie zich voor kan doen, waarmee je volgens BikkelZ er dus geen exception meer voor mag schrijven. Volgens mij kom je daar niet meer uit :p
Nou zo zwart / wit is het ook weer niet, maar een exception moet in principe plaats vinden op het moment dat een factor buiten je om ineens iets onverwachts doet of een andere programmeur jouw code verkeerd gebruikt.

null insturen op het moment dat de constructor een instance verwachtte is niet wat ik verwachtte wat de andere programmeur zou doen. Iemand die een try / catch om een constructor gaat zetten die een null-pointer exception kan throwen zou er beter aan doen om gewoon van te voren op null te checken in plaats van een null-pointer exception te checken.

[ Voor 45% gewijzigd door BikkelZ op 06-11-2014 15:03 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
BikkelZ schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:53:
Verandert er dan iets tussen het moment dat je de constructor aanroept en op het moment dat het object helemaal geïnitialiseerd is? Een of ander lang lopend proces? Of kun je het al van te voren weten?
In mijn hypothetische geval verandert er dus iets tussen de constructor en de uiteindelijk write-operatie. Maar eigenlijk maakt het niet uit. Als het eerder al niet werkt vind ik een exceptie in een aantal situaties ook het meest logische - gooien in de binnenste schil, opvagen in een van de buitenste. En in die buitenste schil kun je ook best proberen te voorkomen dat die fout ontstaat - maar dat is lang niet altijd noodzakelijk en geeft ook geen garantie.

(Zoals je als serverside ook altijd input valideert, en dus een melding doorgeeft dat bepaalde input niet valide is, zelfs al heb je validatie aan de client side.)

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:15
alienfruit schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:42:

Maar ze staken dus in Brussel? Hier in Londen willen de trambestuurders weer staken dit keer voor een loonsverhoging. Een simpele trambestuurder verdient hier dus gewoon 63.000euro bruto per jaar... Ik had beter niet kunnen studeren ;)
Ik heb begrepen dat je met minder dan dat ook nauwelijks kunt leven in Londen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Hier is de betoging nu eindelijk volledig voorbij het werk gepasserd. Wat een chaos... Camionettes met boxen op die keiluid 2fabiola en dergelijke afspeelde terwijl iemand in een micro brulde en men ondertussen met vuurwerk en petarkes (ff moeten zoeken, in het nl dus "voetzoeker") naar anderen hun voeten smeet. Blijkbaar zijn ze nu aan Zuidstation met traangas en waterkanon bezig terwijl de betogers al een politiemotor in de fik hebben kunnen steken en een auto hebben omgedraaid. Ben ik blij dat ik vlakbij het Noordstation werk en niet het Zuidstation :o

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:08

alienfruit

the alien you never expected

Nou ja, er wonen genoeg mensen in Londen die maar 35.000euro bruto per jaar verdienen. Dus het moet wel kunnen. Verder krijgen deze trambestuurders wel gratis reizen met het openbaar vervoer in Londen....

Maar waarom staken ze in Brussel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

incaz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:00:
[...]

In mijn hypothetische geval verandert er dus iets tussen de constructor en de uiteindelijk write-operatie. Maar eigenlijk maakt het niet uit. Als het eerder al niet werkt vind ik een exceptie in een aantal situaties ook het meest logische - gooien in de binnenste schil, opvagen in een van de buitenste. En in die buitenste schil kun je ook best proberen te voorkomen dat die fout ontstaat - maar dat is lang niet altijd noodzakelijk en geeft ook geen garantie.
Ik kan niet zien vanuit hier waar jij mee bezig bent en hoe de rest van de code in elkaar zit. Bovendien lijkt het me het handigste dat je op de zelfde manier werkt als de rest van de code geschreven is, als dit normaal is binnen je codebase dan moet je het gewoon blijven doen. Maar ik zou zelf wel echt mijn best doen om geen try / catch logic flow te gebruiken binnen mijn eigen code, alleen wanneer ik met externe code te maken heb.
[...]

(Zoals je als serverside ook altijd input valideert, en dus een melding doorgeeft dat bepaalde input niet valide is, zelfs al heb je validatie aan de client side.)
Ja maar mensen kunnen client side bypassen, dat is een hele andere discussie meteen.
alienfruit schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:07:
Nou ja, er wonen genoeg mensen in Londen die maar 35.000euro bruto per jaar verdienen. Dus het moet wel kunnen. Verder krijgen deze trambestuurders wel gratis reizen met het openbaar vervoer in Londen....
Er zijn genoeg plekken in Londen redelijk onleefbaar en dus betaalbaar. Als je geen moeite met het wat minder sociale deel van de Britse bevolking hebt kun je nog op genoeg plekken terecht, maar wellicht moet je dan eerst op een wachtlijst voor sociale woningbouw. Mijn trieste vermoeden is dan ook dat een van de redenen voor de hoge huurprijzen in de betere wijken ook weer heeft te maken met het feit dat bepaalde mensen het zich dan niet kunnen veroorloven om daar te wonen en het dus een betere wijk is. Een betere wijk als gevolg van hogere huren.

[ Voor 23% gewijzigd door BikkelZ op 06-11-2014 15:14 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:18
Een klant van ons heeft op de website een vijftal foto's en een slider staan. Nu wil de klant de slider iets groter hebben. Geen probleem, alleen voor de verhoudingen moeten dan de afbeeldingen ook iets aangepast worden. De vijf kleine afbeeldingen hoeven niet breder te worden, alleen 30 pixels hoger. Deze afbeeldingen zijn oorspronkelijk aangeleverd door een reclamebureau en het zijn uitsnedes van stockphotos. Ik neem dus contact op met het reclamebureau met de vraag of ze de vijf afbeeldingen kunnen aanleveren in het nieuwe formaat. Krijg ik de afbeeldingen terug, zijn ze gewoon uitgerekt in de hoogte. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

[rant]
of ik prestatiefiches wil invullen met hoeveel uren ik welke dag aan welk project besteed...
in te vullen per dag vanaf 1 januari...
...
...
2014 8)7

ah, en het moet morgen binnen natuurlijk :F
(nee, tot nu toe hebben we nooit iets van soortgelijke logging moeten bijhouden)
[/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Jullie nemen nooit vakantie? Mijn vakantie uren zijn nooit positief geweest... -68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Jij neemt gewoon vakantie als je geen vakantiedagen meer hebt?
En ik heb dit jaar nog geen vakantie genomen nee. Enkel af en toe wat losse vrije dagen als ik er zin in had.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

dev10 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:13:
Een klant van ons heeft op de website een vijftal foto's en een slider staan. Nu wil de klant de slider iets groter hebben. Geen probleem, alleen voor de verhoudingen moeten dan de afbeeldingen ook iets aangepast worden. De vijf kleine afbeeldingen hoeven niet breder te worden, alleen 30 pixels hoger. Deze afbeeldingen zijn oorspronkelijk aangeleverd door een reclamebureau en het zijn uitsnedes van stockphotos. Ik neem dus contact op met het reclamebureau met de vraag of ze de vijf afbeeldingen kunnen aanleveren in het nieuwe formaat. Krijg ik de afbeeldingen terug, zijn ze gewoon uitgerekt in de hoogte. 8)7
Haha heerlijk! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 19:27

Dido

heforshe

roeleboel schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:24:
[rant]
of ik prestatiefiches wil invullen met hoeveel uren ik welke dag aan welk project besteed...
...
...
2014 8)7

(nee, tot nu toe hebben we nooit iets van soortgelijke logging moeten bijhouden)
[/rant]
Collega?

Ik heb hetzelfde verzoek liggen :)

En het moet ingevuld worden op een systeem dat draait op een netwerk waartoe ik slechts toegang heb via een voorgeconfigureerde laptop die ergens is.

Alleen weet niemand waar "ergens" momenteel is. iig niet op mijn bureau 8)7

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 10:57
De vakbonden hadden de (nationale) stakingen aangekondigd zelfs voor sociaal overleg met de regering. Ze vinden dat de besparingsmaatregelen (oa pensioenleeftijd opgetrokken naar 67 jaar) niet tof is. Met andere woorden, ze willen dat er niets wijzigt in het huidige systeem, ook al is het systeem onbetaalbaar.

Zeer goede artikelen:

'Zo gaat dat in België. We zijn te laat begonnen aan de hervorming en nu is er druk op de ketel' (knack.be)
Luc Coene (NBB): 'Stakers zeggen tegen hun kinderen: jullie kunnen de pot op' (trends.knack.be)

Vooral dit laatste artikel vind ik zéér goed. En dit is ook één van de redenen waarom ik al jaren een pest-hekel heb aan vakbonden.

[ Voor 10% gewijzigd door Styxxy op 06-11-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

In mijn hypothetische geval verandert er dus iets tussen de constructor en de uiteindelijk write-operatie.
Zoiets dergelijks hebben ze in EF ook ingebouwd, ja.

Constructor handelt alles prima af - zodra er ook daadwerkelijk I/O plaats moet vinden blijkt dat er geen connection-object is (want dat is in de constructor al nooit succesvol afgerond, want die zocht naar een niet-bestaande datasource).

Prima, maar ipv een null-pointer exception (of een nog vriendelijker melding dat de datasource niet gevonden is...) krijg ik dus de melding dat EF niet geladen kan worden. Ergens komt daar dus een exception niet helemaal bij de goede handler terecht en komt er dus uiteindelijk ergens in het systeem iets op het idee dat kennelik EF helemaal nooit gevonden was - terwijl de echte exception vanuit EF zelf gepleurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 16:12

StM

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het overmaken van wat grotere bedragen in dollars (vanuit de US) naar een Nederlandse bankrekening? Het is geen superhoog bedrag, maar groot genoeg dat het kiezen van de juiste betaalmethode enkele tientjes in (verborgen) kosten kan schelen :)

Hun stellen Payoneer voor omdat die lagere kosten zou hebben dan PayPal of een wiretransfer, maar ook daar lijkt het om 2-2.75% te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dammit javascript!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B1sKviQIgAIvgxz.png:large

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Heb jij het geschreven?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 22:01
Styxxy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:41:
[...]

De vakbonden hadden de (nationale) stakingen aangekondigd zelfs voor sociaal overleg met de regering. Ze vinden dat de besparingsmaatregelen (oa pensioenleeftijd opgetrokken naar 67 jaar) niet tof is. Met andere woorden, ze willen dat er niets wijzigt in het huidige systeem, ook al is het systeem onbetaalbaar.
Niet helemaal correct volgens mij.
Volgens mij wordt er gestaakt omdat de inspanningen (weeral) van dezelfde bevolkingsgroep moeten komen (middenklasse), en de grote vermogens ongemoeid gelaten worden.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42

Sebazzz

3dp

Ik werk nog met Web Forms :r
Ik denk dat ik intern er toch maar eens op ga aandringen wat met MVC te doen, aangezien Web Forms niet eens meer terugkomt in ASP.NET vNext (of zelfs deprecated is?).

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Sebazzz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:58:
Ik werk nog met Web Forms :r
Ik denk dat ik intern er toch maar eens op ga aandringen wat met MVC te doen, aangezien Web Forms niet eens meer terugkomt in ASP.NET vNext (of zelfs deprecated is?).
ASP.NET vNext is being rewritten from the ground up, and while much of your code for vNext will look the same, vNext is not backwards compatible with existing ASP.NET applications. However, the current frameworks (Web Forms 5, MVC 5, Web API 2, Web Pages 3, SignalR 2, and Entity Framework 6) will continue to ship in Visual Studio, and will be fully supported in ASP.NET vNext.
Though ASP.NET Web Forms isn’t part of the vNext initiative it isn’t being ignored. As part of Visual Studio 2013 Update 2 it has picked up some new tooling, EF integration, and Roslyn support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 19-09 10:57
whoami schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:56:
[...]
Niet helemaal correct volgens mij.
Volgens mij wordt er gestaakt omdat de inspanningen (weeral) van dezelfde bevolkingsgroep moeten komen (middenklasse), en de grote vermogens ongemoeid gelaten worden.
Het is kort door de bocht; echter de "lieve" betogers slaan de bal mis. Om dan een ander artikel er bij te halen:

Zes redenen waarom de betogers de bal misslaan (tijd.be)

De vakbonden zijn strijden niet meer voor verbeteringen. Ze strijden voor propaganda en zelfbehoud; de laatste jaren heb ik nog maar weinig acties gezien waarbij de manier van staken correct was of geheel gegrond (sommige acties hadden wel goede redenen, echter waren de acties totaal niet proportioneel noch op een sociaal acceptabele manier uitgevoerd).

Het feit dat ze nu het land ook proberen plat te leggen, waarbij ook veel bedrijven zware kosten hebben nu (economisch verlies en kosten door productieverlies), én het feit dat ze de acties al hadden aangekondigd vóór er enig overleg was gepland; bewijst mij gewoon dat de vakbond ook stelletje idioten zijn.

Daarnaast vergeten ze ook zeer hard te vermelden dat ook de werkgevers moeten betalen. Maar nee, laten we ook de ondernemingen schaden door deze acties; laten we de economie ontwrichten. En dan is men verbaasd waarom België zo'n slechte naam heeft, met alle betogingen. Ik kan het buitenlandse investeerders niet kwalijk nemen dat ze België liever vermijden...
NSZ wijst er nog op dat ook de ondernemers hun redenen hebben om kwaad te zijn. 'De ondernemers zijn razend, vooral dan over de uitbreiding van het gewaarborgd loon, maar komen daarvoor niet op straat en ontwrichten de economie niet', aldus Christine Mattheeuws.

Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20141106_01361998

[ Voor 22% gewijzigd door Styxxy op 06-11-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 11:13

markvt

Peppi Cola

Achja vakbonden...

Vakbonden die staken voor loonsverhoging. Wat per saldo resulteert in hogere prijzen want winkels kunnen meer vragen. Als de prijzen te hoog zijn en men het niet koopt dan dalen de prijzen uiteindelijk vanzelf.

Het echte effect wat dat veroorzaakt is dat de lonen in verhouding nog hoger worden t.o.v. lage lonen landen. Zo krijg je het banenverlies probleem wel op volle gang ja.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Een deel van die aannamen zijn niet helemaal waar hoor - hogere lonen werken wel degelijk om de economie te laten groeien. En de grootste problemen zijn niet veroorzaakt door de lonen, maar door het speculeren met het financiele systeem. Vziw is dat in Belgie niet heel anders dan in Nederland. De rekening nu afwentelen op de middengroep, terwijl de top buiten schot blijft, is wel degelijk een flink probleem.

Voor de situatie in Nederland is dit interessant: http://www.ftm.nl/column/...al-ten-nadele-van-arbeid/
Als je dus werkt voor je geld ipv een fiks kapitaal te bezeten, weet je waar je dan wordt gezet.

De vakbonden pakken dat niet allemaal even handig aan, maar het is best nuttig om je af en toe te realiseren dat het ook mensen zijn, veel mensen, die werken en hierdoor getroffen worden. Het 'jamaar dan gaan ze naar andere landen' is een beetje de dynamiek van een relatie met mishandeling: 'ik zeg maar niks want anders slaat hij alleen maar harder.'

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

StM schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:51:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het overmaken van wat grotere bedragen in dollars (vanuit de US) naar een Nederlandse bankrekening? Het is geen superhoog bedrag, maar groot genoeg dat het kiezen van de juiste betaalmethode enkele tientjes in (verborgen) kosten kan schelen :)

Hun stellen Payoneer voor omdat die lagere kosten zou hebben dan PayPal of een wiretransfer, maar ook daar lijkt het om 2-2.75% te gaan...
Ik heb wel eens 5-10.000euro overgeboekt middels TransferWise werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:56

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Whoooooooohooooooooooooooo eindelijk krijg ik de Telenet Telemeter pagina binnen via Vb.net en httpwebrequest :) * Damic gaat feestje vieren nu nog het moeilijke werk, al de nodige data eruit halen :(

[ Voor 16% gewijzigd door Damic op 06-11-2014 17:47 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, vakbonden ik ben er zelf ook niet fan van. Ik ben de stakingen door de lui van TfL inmiddels wel beu. Kunnen ze niet gewoon staken middels het reizen gratis te maken? Dat heeft toch een grotere impact op het bedrijf dan het half sluiten van metrolijnen?

Enigste wat handig was als je een vakbond had voor iedereen dus niet een bepaalde groep die een loonsverhoging krijgt maar iedereen die werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

De middenklasse wordt compleet uitgehold in alle Westerse landen.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Als je leest wat een gesjoemel de grote bedrijven uithalen in Luxemburg om de belastingen in eigen land te ontduiken, dan begrijp ik de vakbonden wel die verontwaardigd zijn dat de werknemers de prijs moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, ik vind eigenlijk dat ze daar wel globaal wel wat aan mogen doen aan dat 'belastingontduiking' door bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
WTF _o_

http://keithclark.co.uk/labs/css-fps/

Website is een beetje druk van de bezoekers :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Werkt niet met de pijltjestoetsen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Zo. Veel. Lag. :/ :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Styxxy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:41:
[...]

Zeer goede artikelen:

'Zo gaat dat in België. We zijn te laat begonnen aan de hervorming en nu is er druk op de ketel' (knack.be)
Luc Coene (NBB): 'Stakers zeggen tegen hun kinderen: jullie kunnen de pot op' (trends.knack.be)

Vooral dit laatste artikel vind ik zéér goed. En dit is ook één van de redenen waarom ik al jaren een pest-hekel heb aan vakbonden.
Och ja, het vaak dat meestaakt zijn ook meestal hetzelfde soort mensen he: overheidspersoneel die niet meer op hun 55e op pensioen mogen en rekkenvullers die gewoon meestaken omdat ze hebben gehoord dat er andere mensen staken en ze dan een dagje niet moeten werken.
De helft van de mensen weet waarschijnlijk nog niet eens waarom ze precies staken of wat er voor hun zou veranderen.
dev10 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:13:
Dan mag ik hopen dat het reclamebureau daar geen factuur voor gaat sturen.
Zie je wel dat JavaScript de taal van de duivel is :+
markvt schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:18:
Achja vakbonden...

Vakbonden die staken voor loonsverhoging. Wat per saldo resulteert in hogere prijzen want winkels kunnen meer vragen. Als de prijzen te hoog zijn en men het niet koopt dan dalen de prijzen uiteindelijk vanzelf.

Het echte effect wat dat veroorzaakt is dat de lonen in verhouding nog hoger worden t.o.v. lage lonen landen. Zo krijg je het banenverlies probleem wel op volle gang ja.
Wij hebben volgens mij niet eens een vakbond :z
Neverwinterx schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:54:
Als je leest wat een gesjoemel de grote bedrijven uithalen in Luxemburg om de belastingen in eigen land te ontduiken, dan begrijp ik de vakbonden wel die verontwaardigd zijn dat de werknemers de prijs moeten betalen.
Och, dat is niet enkel met Luxemburg hoor. Praktisch alle grote bedrijven hebben wel van die leuke constructies opgezet om wat minder belastingen te moeten betalen. Als ik het me goed herinner was de Pakistaanse "zetel" van mijn vorige klant verantwoordelijk voor alle verkopen uit Europa 8)7

Tot enkele maanden geleden was de hoofdzetel van mijn werkgever in Europa in Ierland gevestigd. Al onze onkosten enzo werd daar ingeboekt. Ik weet niet hoe het nu geregeld is maar volgens mij is daar toch iets aan veranderd ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Haha, het sloopt soort van letterlijk m'n Firefox. Ik wist niet eens dat dat tegenwoordig nog mogelijk was.... Niet crashen , maar gewoon menu's die niet meer beschikbaar zijn enzo :+

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Geen doden of gewonden vandaag op kantoor. Wederom ;(

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 07:40
Gefeliciteerd Firesphere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

waarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Je verjaardag

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dat een vrouwmens het voor elkaar krijgt mij uit te poepen een aantal jaar geleden is geen felicitatie waard. Eerder condoleances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Goed.. gecondoleerd dan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Als je't nou zou menen, zou ik je bedanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Afbeeldingslocatie: http://www.troll.me/images/yoda/the-emo-is-strong-with-this-one.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Modbreak: er is ook zoiets als te ver gaan.

[ Voor 88% gewijzigd door NMe op 06-11-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkige verjaardag Firesphere!
Waar blijft mijn taart? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca

afraca

Open Source!

Douweegbertje schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:43:
@afraca wel leuk dat je opensource onder je naam hebt staan met vervolgens linkjes die via een ad pagina alleen bezocht kunnen worden. Tot zover je vrij toegang :+

Niet echt persoonlijk bedoeld, maar je bent niet de enige die hier met adfly, bitly e.d. links rondloopt.

ok. /rant.
Dat is trouwens nog best wel een prima punt! Maar ik weet niet echt alternatieven, 't moet wel in m'n signature passen ;) Roept u maar.

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Firesphere schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:24:
Als je't nou zou menen, zou ik je bedanken.
Whatever.... :O
1) Doet het niet in IE11, 2) Doet het niet helemaal goed in Opera Developer.. 3) Je kan niet schieten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca

afraca

Open Source!

Ja die ken ik ook. Maar ik dacht dat je punt was dat ook clickthroughs niet geregistreerd zouden worden, wat een beetje in lijn ligt met de no-tracking en advertenties ;) Maar weet je, het kan allemaal veel mooier, ik presenteer u *O* :

(zie hieronder mijn "nieuwe" signature! )

edit: Ik dacht ook in m'n jonge GoT jaren nog dat het anders niet zou passen zonder shortener. Jong en naïef...

[ Voor 8% gewijzigd door afraca op 06-11-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ja, vrij vertaald: Je kan nog steeds voor Web Forms programmeren en *misschien* doen we af en toe nog wel backporten maar Web Forms zal niet echt onderdeel uitmaken van het nieuwe framework en stiekum laten we WebForms WCF en misschien wel Silverlight achterna gaan.

Niet dat ik daar enig probleem mee heb overigens :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Jemig Firesphere, wat ben je chagrijnig vandaag.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Laatst online: 16-09 19:30
Iemand kan er niet tegen dat ie alweer wat ouder is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Korben schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:43:
[...]

Inderdaad, maar dat is nog steeds erg handig, want het duurt niet erg lang voordat de thumbnail zichtbaar wordt.
Ik bedoelde inderdaad de thumbnails. :)
Sebazzz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:40:
[...]

Ja, vrij vertaald: Je kan nog steeds voor Web Forms programmeren en *misschien* doen we af en toe nog wel backporten maar Web Forms zal niet echt onderdeel uitmaken van het nieuwe framework en stiekum laten we WebForms WCF en misschien wel Silverlight achterna gaan.

Niet dat ik daar enig probleem mee heb overigens :)
Watskeburt met WCF?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
roeleboel schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:24:
[rant]
...
...
2014 8)7

[/rant]
Dido schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:39:
[...]

Collega?

Ik heb hetzelfde verzoek liggen :)

En het moet ingevuld worden op een systeem dat draait op een netwerk waartoe ik slechts toegang heb via een voorgeconfigureerde laptop die ergens is.

Alleen weet niemand waar "ergens" momenteel is. iig niet op mijn bureau 8)7
Dus jullie hoeven geen uren verantwoording te doen elke week!? Doen jullie dan alleen maar inhouse projecten ofzo :P ?
CodeCaster schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:58:
[...]

[...]

Watskeburt met WCF?
WCF komt niet in vNext.
We don't currently plan to support hosting WCF services in ASP.NET vNext. You can instead use ASP.NET Web API in ASP.NET vNext for your inter-app communication needs. If you have a requirement to use SOAP you should continue to host your application on the existing support in the desktop .NET Framework. You will however be able to call SOAP services using WCF from ASP.NET vNext apps.

Hope this helps.

Daniel Roth
Senior Program Manager
ASP.NET

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alex) schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:48:
Jemig Firesphere, wat ben je chagrijnig vandaag.
Nee hoor, gewoon een algehele kutdag, net als elk jaar. Hoezo.

Everyday sucks. But today sucks even more.

[ Voor 9% gewijzigd door Firesphere op 06-11-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Firesphere schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:04:
[...]

Van harte gefeliciteerd met de kutdag van het jaar! Wat eigenlijk elke dag is voor jou :+

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
[...]
Nee hoor, gewoon een algehele kutdag, net als elk jaar. Hoezo. [...]
Je straalt het vandaag uit over het internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Mooi. I'm not here to spread love and sunshine. I'm here to spread hatred and darkness.

[ Voor 89% gewijzigd door Firesphere op 06-11-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Log gewoon uit, kom morgen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Daar moet ik nog wat voor doen ook }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Admin kan het vast ook regelen dat je een break neemt. No offi oid maar damn zelf ik kan nu niet wachten tot deze dag voorbij is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
[...]

Everyday sucks. But today sucks even more.
Dan ben je vandaag extra chagrijnig, zo goed? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alex) schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:17:
[...]

Dan ben je vandaag extra chagrijnig, zo goed? :P
Nee }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Vorige jaar was je niet zo chagrijnig!

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Vorig jaar wist ik me in te houden. Nu ben ik gewoon in mijn standaard fucked up state of mind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Het blijkt dat de eerste versie van Entity Framework 7 (vNext) geen lazy loading gaat ondersteunen. Het is namelijk zo dat (volgens het EF team) de meeste applicaties dit niet nodig hebben. In eerste instantie werd ik als web developer gelijk chagrijnig want natuurlijk heb je lazy loading nodig, maar toen bedacht ik dat ik misschien wel juist lazy ben af en toe en gewoon Include meer moet gebruiken :+
CodeCaster schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:58:
[...]

[...]

Watskeburt met WCF?
Dat wist ik niet eens :+ maar ik bedoelde meer als in 'WCF bestaat en is stabiel maar er is ook geen intentie om het echt door te ontwikkelen' :p

[ Voor 29% gewijzigd door Sebazzz op 06-11-2014 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ah, zo. :)
Sebazzz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:55:
Dat wist ik niet eens :+ maar ik bedoelde meer als in 'WCF bestaat en is stabiel maar er is ook geen intentie om het echt door te ontwikkelen' :p
Lol. :P

Ik volg dat OWIN/Katana en vNext niet echt op de voet. Ik lees de blogs wel, maar snap nog niet echt wat het mij te bieden heeft. Ik ga binnenkort maar weer eens een projectje starten. :Y)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Argh, tijd van het jaar weer dat je de client copy backs krijgt van prod to qa/dev. Rete irrittant. Ben je al je test data en je user mappings weer kwijt. Stomme SAP bagger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:31

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Sebazzz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:55:
Het blijkt dat de eerste versie van Entity Framework 7 (vNext) geen lazy loading gaat ondersteunen. Het is namelijk zo dat (volgens het EF team) de meeste applicaties dit niet nodig hebben. In eerste instantie werd ik als web developer gelijk chagrijnig want natuurlijk heb je lazy loading nodig, maar toen bedacht ik dat ik misschien wel juist lazy ben af en toe en gewoon Include meer moet gebruiken :+
Ik blijf nog wel een tijdje op EF6 en de 'klassieke' .NET als ik dat zo hoor.... }:|

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
F.West98 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:02:
[...]

Ik blijf nog wel een tijdje op EF6 en de 'klassieke' .NET als ik dat zo hoor.... }:|
Lazy loading moet je niet gebruiken, te gevaarlijk. Heb in mijn begindagen nogal wat performance issues gehad omdat EF lazy ging loaden op een resultaat van 100'en rijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Aan de andere kant... alles .Include()'en voor het geval je het ooit nodig mocht hebben gaat ook niet altijd helpen. Dat zorgt vooral voor SQL-queries van ettelijke kilobytes die de nodige tijd vergen om uit te voeren en te materialiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Alex) schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:17:
Aan de andere kant... alles .Include()'en voor het geval je het ooit nodig mocht hebben gaat ook niet altijd helpen. Dat zorgt vooral voor SQL-queries van ettelijke kilobytes die de nodige tijd vergen om uit te voeren en te materialiseren.
Dan is lazy loading dus nog steeds geen optie. Dan moet je andere oplossingen kiezen zoals data gedeeltelijk weggeven en de rest later inladen via AJAX, of als je iets probeert te berekenen de berekening in fases uitvoeren.

Overigens werkt EF's Include wel veel beter dan NHibernate's manier van fetching. En de query mag wel groot zijn maar het is wel efficiënt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hmz. Ik probeer een Teensy 3.1 USB dev board zich voor te laten doen als een Xbox One controller. Ik weet dat er wat security measures zijn en dat de controller een challenge stuurt om te kijken of de controller wel genuine is, maar ik stuur alle data doodleuk over een seriele kabel door naar de PC, die het weer doorstuurt naar een genuine controller en het antwoord weer terugstuurt.

Op de PC werkt dit - hij ziet de Teensy als een Xbox controller en ik kan hem met de originele controller besturen. Op de Xbox One echter krijg ik het maar niet aan de praat. Hij stuurt een hele shitload aan data heen en weer, maar hij lijkt het ding maar niet te accepteren... Hij pairt wel met de console, want als ik de USB kabel uit de originele controller trek (die dus op de PC zit aangesloten) dan gaat ie over op wireless en kan ik mijn Xbox One er gewoon mee besturen. Maar button presses over de USB kabel wil hij niet accepteren.

Maar eens goed kijken of de USB stack wel fatsoenljik werkt op de Teensy, want daar heb ik al een behoorlijk aantal aanpassingen aan moeten maken wegens allerlei niet ondersteunde features...

END COMMUNICATION

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik ben niet heel erg onder de indruk van Entity Framework. Het is leuk dat je veel minder boilerplate code hoeft te schrijven voor data access (Code First is een zegen wat dat betreft), maar er zitten dingen in EF die debuggen veel moeilijker maken dan ze zouden hoeven te zijn.

Zo had ik vandaag deze foutmelding:
Unable to determine a valid ordering for dependent operations. Dependencies may exist due to foreign key constraints, model requirements, or store-generated values.
Nou was ik gewoon een simpel object aan het aanmaken, zonder verdere bomen met circulaire verwijzingen en alles. De foutmelding heeft me best wat tijd gekost, tot ik ineens zag dat er een foutje in mijn object zat.

Mijn POCO:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
public class Category
{
    [Key]
    public int CategoryId { get; set; }

[ForeignKey("ParentId")]
    public Category Parent { get; set; }

public int? ParentId { get; set; }

// ...
}

Ik had een fout gemaakt waardoor ParentId op 0 was gezet, i.p.v. NULL te blijven. Nou is 0 ook de default-waarde van CategoryId, dus ik kan me voorstellen dat EF dan denkt dat hij de Parent moet instellen op het eigen object (er is immers een waarde).

De FK-constraint laat echter null-waardes toe, dus waarom EF dan niet gewoon de Category aanmaakt, het ID ophaalt en dan de ParentId erin zet d.m.v. een UPDATE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Ik heb toevallig laatst iets op moeten zetten met EF6 en dat was eigenlijk ook mijn eerste echte kennismaking met het framework los van wat 'hello world' dingetjes die ik had uitgeprobeerd uit nieuwsgierigheid.
Ik was al binnen een paar uur afgestapt van lazy loading. Werkt mij veel te veel een sloppy model in de hand.
Sowieso is het hele beeld erachter mij niet 100% duidelijk m.b.t de scope van je context. Alle voorbeelden werken met een tracking scope die al snel vraagt om een zo globaal mogelijke context. Iets wat je eigenlijk niet wilt en totaal niet past bij een N-Tier opzet.
Dan moet je al snel gaan kutten met attachen en je poco's als dirty markeren enzo, maar het voelt alsof dat niet de bedoeling is.

Zit er nog niet heel diep in dus moet het misschien effe de tijd geven, maar 't zit nu alweer op de schopstoel.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Rutix schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:04:
Dus jullie hoeven geen uren verantwoording te doen elke week!? Doen jullie dan alleen maar inhouse projecten ofzo :P ?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Feli bro!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Febro Li!

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Zak nu maar in de stront :+

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 21:28
Feli dido :)

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cG9HH/e086731729.png

|:(

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cGaIN/9cedc06059.png

Liegebeesten. Men recovery email van gisteren is nog steeds niet toegekomen, en die van nu zal ook niet toekomen gok ik :(

[ Voor 55% gewijzigd door azerty op 07-11-2014 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Happy Birthday, Dido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
En ook een gelukkige verjaardag voor jou, Romeo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsitedesign schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 01:20:
En ook een gelukkige verjaardag voor jou, Romeo O-)
Romeo, mis ik wat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
* azerty verwijst naar vorige vrijdag })

Tijd om te gaan slapen denk ik... Tot rond de middag! :z

[ Voor 38% gewijzigd door azerty op 07-11-2014 05:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

wsitedesign schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 05:01:
* ElkeBxl verwijst naar vorige vrijdag })
Jaloux!
Moet je ook maar eens vragen om te gaan lunchen he ;)

Gelukkige verjaardag Dido en Rubinski :) Pintje om het te vieren? :p

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanWilder
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-04-2023

VanWilder

Dev @ Eurocontrol

Gooooooodmorning Vietnam Tweakers! :)

Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Gefeliciteerd Rubinski en Dido ^_^.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Dank voor de felicitaties :) Moet er zelf nog even aan wennen... ach, 0x28 klinkt niet zo erg :)
En jij ook Rubinski :)
ElkeBxl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 05:42:
Gelukkige verjaardag Dido en Rubinski :) Pintje om het te vieren? :p
Ik heb vijf whiskey's staan hier op kantoor voor na de lunch... kom je even langs op SHAPE? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Dido op 07-11-2014 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Wat is SHAPE? :p

Op zich drink ik bijna nooit whiskey maar ik sla zelden een aanbod af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:31
Happy Birthday Rubinski (Romeo O+ ) & Dido :)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

ElkeBxl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:41:
Wat is SHAPE? :p

Op zich drink ik bijna nooit whiskey maar ik sla zelden een aanbod af ;)
Da's het militaire navo hoofdkwartier in Mons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Helaas pindakaas is me dat wat te ver :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

ElkeBxl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:33:
Helaas pindakaas is me dat wat te ver :p
Tsja, dan moet ik het zelf opdrinken. Dat pintje komt wel als ik weer eens in Brussel zelf moet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Hé dat is meer voor jezelf, daar ga je toch niet over klagen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

ElkeBxl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:36:
Hé dat is meer voor jezelf, daar ga je toch niet over klagen? ;)
Altijd weer die vooroordelen over de 'Ollanders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:31

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Gefeliciteerd iedereeen!

Dit is echt het állerbeste moment voor mijn complete applicatie om kapot te gaan |:(

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Gefeliciteerd menschen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
F.West98 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:49:
Gefeliciteerd iedereeen!

Dit is echt het állerbeste moment voor mijn complete applicatie om kapot te gaan |:(
Blijft er ook wel eens wat heel bij jou?
Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.