Ja nu moet ik mn pitchfork weer terugzetten in de devschuur
[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 13-11-2014 15:59 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 13-11-2014 15:59 ]
En ik kan m'n aluhoedje weer opbergen.Gleighton schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:57:
Ja nu moet ik mn pitchfork weer terugzetten in de devschuur![]()
[ Voor 2% gewijzigd door BtM909 op 13-11-2014 15:59 ]
Stokslagen!ElkeBxl schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:56:
[...]
Hier zojuist collega laten prutsen op een probleem op de mainframe dat ik had, er ontbraken instellingen en dergelijke. Wou die ineens al mijn terminal settings veranderen naar zijn eigen terminal settings zoals alle keyboard mappings --' Blijf verdomme met je fikken van mijn settings af!
[ Voor 15% gewijzigd door Laurens-R op 13-11-2014 16:00 ]
Nou en? Ik snap dan weer niet waar jij een probleem van maakt. Dat korte vraagje zorgt ervoor dat een ander zijn werk sneller kan doen. Als iedereen het doet ben je als collectief dus beter voor het bedrijf. UIteraard zit er ergens een break even point waar het feit dat je uit je concentratie wordt gehaald meer kost dan de winst die de andere persoon ondervindt bij het hebben van een antwoord op z'n vraag. En natuurlijk zijn dingen soms gewoon even belangrijk en wil je niet gestoord worden. Maar "er geen zin in hebben" gaat natuurlijk nergens over, en "anders krijg ik niets af" is over het algemeen een drogreden.Brakkie41 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:20:
Snap niet wat het probleem is, als ik met m'n koptelefoon zit, betekent dat, dat ik geen zin heb in "Even een kort vraagje". Ja als ik die 10 keer krijg op een dag krijg ik helemaal niks af.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 19% gewijzigd door Megamind op 13-11-2014 16:07 ]
Nope, volgens mij missen we nog 1 recurring discussieonderwerpGleighton schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:02:
Het wordt weer tijd om een stand up te plannen, het is tijd voor irritatie iteratie 8!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[ Voor 23% gewijzigd door Gleighton op 13-11-2014 16:21 ]
Is het wel een iteratie?BtM909 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:12:
[...]
Nope, volgens mij missen we nog 1 recurring discussieonderwerp
Ik zal op enig moment een nieuwe aanmaken (als de discussie ergens een beetje stukloopt).
encoding > F.West98Gleighton schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:16:
Even ter overzicht:
Koffie > Thee
Brabant > de rest
Alles > php
Vlamingen praten gek.
Wat missen we nog?
RTFM!
Friet > patatGleighton schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:16:
Even ter overzicht:
Koffie > Thee
Brabant > de rest
Alles > php
Vlamingen praten gek.
Wat missen we nog?
We are shaping the future
FTFYGleighton schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:16:
Vlamingen praten gek. Vlamingen hebben een prachtig dialect.
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Agreed. Ze hebben eens een tijd de aankondigingen van haltes in de trams in het Gents gedaan. Ik verstond er geen reet van
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Gent is een beetje zoals Frankrijk. Heel mooie stad, maar het is jammer dat ze Gents praten.ElkeBxl schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:21:
[...]
Agreed. Ze hebben eens een tijd de aankondigingen van haltes in de trams in het Gents gedaan. Ik verstond er geen reet van
[ Voor 3% gewijzigd door TheNephilim op 13-11-2014 16:24 ]
Al een chance dat niet heel Oost-Vlaanderen zo vreselijk praat. Het Oilsjters (Aalsters) dialect is best nog wel leukMercatres schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:22:
[...]
Gent is een beetje zoals Frankrijk. Heel mooie stad, maar het is jammer dat ze Gents praten.
Inderdaad, goede vriend van me komt uit Gooik (of all places), maar dat accent is nog best leuk inderdaad. Maar toch: Limburgs boven alles.ElkeBxl schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:24:
[...]
Al een chance dat niet heel Oost-Vlaanderen zo vreselijk praat. Het Oilsjters (Aalsters) dialect is best nog wel leukMijn ouders wonen tussen Brussel en Aalst dus we hebben redelijk wat invloeden uit het Oilsjters en Brussels in de streek
Toetsenborden.Gleighton schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:16:
Even ter overzicht:Wat missen we nog?
- Koffie > Thee
- Brabant > de rest
- Alles > php
- Friet > patat
- Vlamingen praten gek.
- Fanye W�st
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik kom zelden in Gooik. Wel ooit gaan mountainbiken en ik ben ook in de buurt al eens naar de motocross in Kester geweest indertijd dat Stefan Everts en Joël Smets nog redenMercatres schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:25:
[...]
Inderdaad, goede vriend van me komt uit Gooik (of all places), maar dat accent is nog best leuk inderdaad. Maar toch: Limburgs boven alles.
Die zijn al geweest maar toen afgesplitst naar het mechanische topic
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
Hier staat exact wat ik bedoel. Thanks.oisyn schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:03:
[...]
Nou en? Ik snap dan weer niet waar jij een probleem van maakt. Dat korte vraagje zorgt ervoor dat een ander zijn werk sneller kan doen. Als iedereen het doet ben je als collectief dus beter voor het bedrijf. UIteraard zit er ergens een break even point waar het feit dat je uit je concentratie wordt gehaald meer kost dan de winst die de andere persoon ondervindt bij het hebben van een antwoord op z'n vraag. En natuurlijk zijn dingen soms gewoon even belangrijk en wil je niet gestoord worden. Maar "er geen zin in hebben" gaat natuurlijk nergens over, en "anders krijg ik niets af" is over het algemeen een drogreden.
Ik vind Gentenaren eigenlijk wel best cool spreken. Vooral bij vrouwen is het best schattig
Dat korte vraagje kan ook via HipChat. Dan kan ik precies het moment pakken dat ik niet ergens midden in zit om te reageren. Bij een eigen kantoor kan de deur dicht of open staan, ook een goed systeem. Mocht het nodig zijn (voor acute zaken zoals in dingen die in de fik staan, ex staat met een honkbalknuppel mijn autoruiten in te slaan op de parkeerplaats enzovoort) kun je altijd even op de deur kloppen..oisyn schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:03:
[...]
Nou en? Ik snap dan weer niet waar jij een probleem van maakt. Dat korte vraagje zorgt ervoor dat een ander zijn werk sneller kan doen. Als iedereen het doet ben je als collectief dus beter voor het bedrijf. UIteraard zit er ergens een break even point waar het feit dat je uit je concentratie wordt gehaald meer kost dan de winst die de andere persoon ondervindt bij het hebben van een antwoord op z'n vraag. En natuurlijk zijn dingen soms gewoon even belangrijk en wil je niet gestoord worden. Maar "er geen zin in hebben" gaat natuurlijk nergens over, en "anders krijg ik niets af" is over het algemeen een drogreden.
[ Voor 10% gewijzigd door BikkelZ op 13-11-2014 16:46 ]
iOS developer
De kern van mijn verhaal: who cares dat je wel ergens middenin zit?BikkelZ schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:43:
Dat korte vraagje kan ook via HipChat. Dan kan ik precies het moment pakken dat ik niet ergens midden in zit om te reageren.
Ik? Als ik mijn werk moet neerleggen om een vraag te beantwoorden (wat meestal niet binnen 10 seconden te beantwoorden is) ben ik ten eerste kwijt waar ik mee bezig was, mijn 'flow' is weg en vervolgens zit mijn hoofd weer ergens anders aan te denken. Hoewel een vraag dat misschien maar 1 minuut kost, dus niet veel tijd kost, is het effectief gezien een goede 15 minuten van mijn tijd dat ik kwijt ben om weer op het 'zelfde niveau' te zitten..oisyn schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:48:
[...]
De kern van mijn verhaal: who cares dat je wel ergens middenin zit?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Nogal egoïstisch geredeneerd. De kernvraag is: hoeveel tijd scheelt het jouw collega? Als dat meer is dan 15 minuten, dan is het netto resultaat dat er winst is geboekt. Jammer van het verlies van jouw flow, maar het draait natuurlijk niet alleen om jouDouweegbertje schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:57:
[...]
Ik? Als ik mijn werk moet neerleggen om een vraag te beantwoorden (wat meestal niet binnen 10 seconden te beantwoorden is) ben ik ten eerste kwijt waar ik mee bezig was, mijn 'flow' is weg en vervolgens zit mijn hoofd weer ergens anders aan te denken. Hoewel een vraag dat misschien maar 1 minuut kost, dus niet veel tijd kost, is het effectief gezien een goede 15 minuten van mijn tijd dat ik kwijt ben om weer op het 'zelfde niveau' te zitten.
Je kunt je tijd prima verantwoorden. Je bent namelijk x tijd bezig geweest met het helpen van anderen.Verder de 'who cares', nou o.a. mijn leidinggevende en uiteindelijk mijn baas. Ik kan mijn tijd niet verantwoorden als ik steeds van mijn werk word gehaald.
Ja god zeg zo kun je elke discussie wel doodgooien. Uiteraard is dit gewoon implied. Of moet ik overal expliciet "ik vind" voorzetten?En who cares wat jij denkt over dit, iedereen ervaart het anders. Jij kan er misschien 'goed tegen' en/of ziet de meerwaarde ervan in; wilt nog niet zeggen dat het dan ook echt zo is of dat het voor iedereen geldt.
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 13-11-2014 17:05 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Verwijderd
RecruitersGleighton schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:16:
Even ter overzicht:Wat missen we nog?
- Koffie > Thee
- Brabant > de rest
- Alles > php
- Friet > patat
- Vlamingen praten gek.
- Fanye W�st
Douweegbertje schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:57:
[...]
Ik? Als ik mijn werk moet neerleggen om een vraag te beantwoorden (wat meestal niet binnen 10 seconden te beantwoorden is) ben ik ten eerste kwijt waar ik mee bezig was, mijn 'flow' is weg en vervolgens zit mijn hoofd weer ergens anders aan te denken. Hoewel een vraag dat misschien maar 1 minuut kost, dus niet veel tijd kost, is het effectief gezien een goede 15 minuten van mijn tijd dat ik kwijt ben om weer op het 'zelfde niveau' te zitten.
Dus ja, prima als dat ~3 - 5 keer voorkomt op een dag, maar anders heeft het weinig nut om ergens in te gaan zitten.
Hier sla je volgens mij de bal wat mis. Ik denk dat je leidinggevende / baas liever heeft dat je 15 minuten van je tijd "verspilt" door je collega te helpen dan dat je collega 3 uur niet kan werken omdat jij liever niet gestoord wil worden.Verder de 'who cares', nou o.a. mijn leidinggevende en uiteindelijk mijn baas. Ik kan mijn tijd niet verantwoorden als ik steeds van mijn werk word gehaald.
Ik denk dat je dit toch wat onderschat. Zoals eerder aangehaald ben jij niet de enige werknemer in het bedrijf en zijn anderen gewoon afhankelijk van jou. Enkel naar jezelf kijken is op dat gebied gewoon egoïstisch en ik ben er vrij zeker van dat er op de lange termijn dus wel een hoop mensen "gaan caren".En who cares wat jij denkt over dit, iedereen ervaart het anders. Jij kan er misschien 'goed tegen' en/of ziet de meerwaarde ervan in; wilt nog niet zeggen dat het dan ook echt zo is of dat het voor iedereen geldt.
+1Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:13:
[...]
Ik denk dat je dit toch wat onderschat. Zoals eerder aangehaald ben jij niet de enige werknemer in het bedrijf en zijn anderen gewoon afhankelijk van jou. Enkel naar jezelf kijken is op dat gebied gewoon egoïstisch en ik ben er vrij zeker van dat er op de lange termijn dus wel een hoop mensen "gaan caren".
FTFYMatis schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:59:
Visual Studio > Eclipse > Geany > vi > vim ?
Verwijderd
Goed punt. Ik kan begrijpen dat je niet meteen wil gestoord worden door iemand van de receptie die vraagt of je wat papier in de printer kan steken..oisyn schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:36:
[...]
Uiteraard gaat het hier wel om directe collega's. Bij het helpen van mensen van een andere afdeling wordt het al snel een ander verhaal (omdat dat budgettairwijs dan een beetje scheef gaat lopen), laat staan bij klanten (tenzij dat natuurlijk gewoon hoort bij je taakomschrijving)
iOS developer
> /dev/null ?dcm360 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:51:
Hm, iemand vermaakt zich al een half uur met het klikken op een knop en telkens dezelfde foutmelding krijgen. Ik vermaak mij er dus niet mee, ik heb al 50 e-mails met een foutrapport binnen...
Ik zie geen verschil met hoe je post was toen ik reageerdeBikkelZ schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:49:
Nou ik had mijn reply al wel wat uitgebreid maar ik denk dat je nog op de eerste versie reageerde.
Ja dat was uit je vorige reactie ook op te maken. Maar een onderbouwing daarvan zie ik nergens. Je stelt het als vanzelfsprekendheid, terwijl ik in mijn post juist probeer aan te geven dat het dat helemaal niet is. Dus: waarom zie je dat niet zitten?Mijn punt is dat ik graag mensen help maar dat ik alles uit mijn handen laten donderen en meteen in actie schieten maakt niet uit waar ik mee bezig was niet zo zie zitten.
Euhm.. in mijn wereld zijn die twee dingen hetzelfde? (Althans, de seniority is hetzelfde, maar een senior is natuurlijk niet pe se een lead). Wat is voor jou het verschil tussen een team lead en een senior, afgezien van het simpele feit dat een team lead een team leidtVind het ook raar dat je vanuit jouw positie als team lead mijn positie als senior op zo'n manier probeert te vergelijken.
Zoals ik eerder al aangaf, ik heb het zelf voornamelijk om vragen van mede-collega's. Vragen in de trant van: "hey ik heb een probleem met een systeem dat jij hebt gemaakt" of meer generiek "weet jij hoe je probleem X in situatie Y het beste kunt oplossen". Oftewel, development-vragenIk interview gemiddeld twee kandidaten per week, kost me ook tijd, leidt me ook af. Hoort bij mijn functie,
vind het ook leuk om te doen. Maar het verschil tussen een rinkelende telefoon van een HR medewerker of ik huppeldepup's CV al gelezen heb en ik even wil beslissen of er een gesprek ingepland moet worden en een rode 1 op mijn Skype die ik zo gauw mogelijk beantwoord is echt een wereld van verschil.
Ik heb tenslotte ook tijd om hier te hangen, niet?
[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 13-11-2014 18:06 ]
Omdat een probleem eerst helemaal in je hoofd moet zitten voordat je het op kunt gaan lossen en je een heleboel dingen in je hoofd loopt te balanceren totdat je een moment bereikt dat je een stabiele oplossing hebt die je weer los kunt laten omdat het werkt. Op het moment dat ik uit die concentratie gehaald word raak ik delen kwijt waar ik mee bezig was en moet ik me eerst weer gaan concentreren op waar ik mee bezig was..oisyn schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:59:
[...]
Ja dat was uit je vorige reactie ook op te maken. Maar een onderbouwing daarvan zie ik nergens. Je stelt het als vanzelfsprekendheid, terwijl ik in mijn post juist probeer aan te geven dat het dat helemaal niet is. Dus: waarom zie je dat niet zitten?
Ik zie duidelijke verschillen in:.oisyn schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:59:
Euhm.. in mijn wereld zijn die twee dingen hetzelfde? (Althans, de seniority is hetzelfde, maar een senior is natuurlijk niet pe se een lead). Wat is voor jou het verschil tussen een team lead en een senior, afgezien van het simpele feit dat een team lead een team leidt
Ik heb ook vaak zat vragen maar zelden van het soort dringendheid dat ik er direct antwoord op moet hebben. Dingen kunnen wel een uurtje wachten, ik kan best wel even wat anders gaan doen. Ik krijg altijd snel antwoord van mijn collega's en zij kunnen dat van mij verwachten..oisyn schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:59:
Zoals ik eerder al aangaf, ik heb het zelf voornamelijk om vragen van mede-collega's. Vragen in de trant van: "hey ik heb een probleem met een systeem dat jij hebt gemaakt" of meer generiek "weet jij hoe je probleem X in situatie Y het beste kunt oplossen". Oftewel, development-vragen
[ Voor 15% gewijzigd door BikkelZ op 13-11-2014 18:25 ]
iOS developer
Nee absoluut niet, maar je had een bepaalde toon van 'wat praat jij nu weer'.Ja god zeg zo kun je elke discussie wel doodgooien. Uiteraard is dit gewoon implied. Of moet ik overal expliciet "ik vind" voorzetten?.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dat sowiesoalienfruit schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:03:
Stoor mijzelf eigenlijk meer aan idioten die luid zitten te telefoneren of hardop duck debuggen zijn dan mensen die mij wat komen vragen.
Zolang jullie maar niet bedenken dat je met SAP ook prima een fabriek kan aansturen. Want dat kan niet!alienfruit schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:43:
Brainstormsessie met SAP vandaag om leuke toepassingen te bedenken voor hun experience centre. Zucht.
Tuurlijk kan SAP dat wel.Evilbee schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:58:
[...]
Zolang jullie maar niet bedenken dat je met SAP ook prima een fabriek kan aansturen. Want dat kan niet!
Ja, daar zitten wat frustraties in
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
1 1920x1080 scherm hier en over de PC gaan we het helemaal niet hebben. Laat ik het iig zo zeggen dat mijn vrij goedkope laptop van 6 jaar geleden iets van 3x zo snel is.... En als ik de taal noem ga je huilen ^^ElkeBxl schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:57:
Lucky bastards met jullie meerdere schermen... Hier zijn ze iedereen op een enkel scherm van 1920x1200 aan het zetten. [...]
Gewoon zoeken naar een CMake variant. Vaak is er wel iemand ergens die er een cmake file van heeft gemaakt en geupload naar github oid. Cygwin zelf nog nooit nodig gehad thuis btw.jayvol09 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:51:
Ik leer mezelf c++ op windows, maar ik moet toch even kwijt dat libraries van internet niet echt voldoen aan mijn idee van de hacker ethos. Je download die dingen om ze te gebruiken in je code, maar je moet ze bijna altijd zelf compileren en als je op windows zit is de configure/make mantra niet echt vriendelijk.
<stuk over make en spul>
Dan ga ik er nog maar vanuit dat we een make util hebben op windows (zoals nmake van MSVS of de GNU port van Mingw). Je wordt bijna gedwongen om een posix workaround te gebruiken zoals cygwin of MSYS.
This function only works with UTF-8 encoded strings.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Het gaat je de rest van je tijd hier achtervolgen.F.West98 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:02:
Nou begint het eerlijk gezegd toch wel een beetje irritant te worden....
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 14% gewijzigd door Alex) op 13-11-2014 22:28 ]
Weet je ook hoe wij ons voelde.F.West98 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:02:
Nou begint het eerlijk gezegd toch wel een beetje irritant te worden....
[ Voor 12% gewijzigd door Alex) op 13-11-2014 22:44 ]
En zodra het in vergetelheid dreigt te geraken, herinneren FS of ik de rest er wel weer aanFiresphere schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:06:
[...]
Het gaat je de rest van je tijd hier achtervolgen.
doeiCaelorum schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:43:
Kunnen we niet overstappen op het bashen van iemand anders ^^?
[ Voor 35% gewijzigd door BtM909 op 14-11-2014 10:16 ]
Nee, dan kunnen we altijd nog gaan schilderenwsitedesign schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:44:
[...]
En zodra het in vergetelheid dreigt te geraken, herinneren FS of ik de rest er wel weer aan
[ Voor 3% gewijzigd door Firesphere op 13-11-2014 22:45 ]
[ Voor 14% gewijzigd door BtM909 op 14-11-2014 10:17 ]
U kent de geschiedenis niet?dcm360 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:51:
Hm, 'regelen', daar zoek je toch meestal wel wat ouders dan dat voor?
Dat zeg ik toch, dat we gaan schilderen?
[ Voor 38% gewijzigd door BtM909 op 14-11-2014 10:17 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ja hoor, wat wil je weten over koeienF.West98 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:19:
Kunnen we geen discussie houden over koeien?
[ Voor 255% gewijzigd door .oisyn op 14-11-2014 00:05 ]
[ Voor 15% gewijzigd door azerty op 14-11-2014 00:13 ]
Ja, nu is't wel weer genoeg met dat geschilder. Terug on topic?wsitedesign schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:12:
Mag niet, zie dat hij gaat roken...
Zou wel lekker zijn denk ik![]()
spoiler:gerookte hesp
.oisyn schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:51:
Even een oude post uit de sloot halen
[...]
Ik ben vandaag, anderhalf jaar na dato, gebeld door het assiel. Blijkbaar woont er een oud vrouwtje in de straat achter me (overigens zijn we inmiddels verhuisd) die dus alle katten uit de buurt eten geeft. En die dacht dat het na anderhalf jaar wellicht wel eens tijd werd om de dierenambulance te bellen omdat onze kat zo vaak langs kwam
. Kutwijf.
Anyway, nou kan ik 'm dus morgen ophalen, dan mag ie eerst thuis gaan wennen in de nieuwe omgeving + een andere kat die niets meer van 'm moet hebben, en gaan we rond april wéér verhuizen. Ben blij dat ie terecht is, maar de situatie is nou niet echt super voor dat beestje
Mensen die andermans katten voer geven, moeten een opvoerlesje hebben..oisyn schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:38:
[...]
[afbeelding]
Het gaat eigenlijk heel goed. Hij herkende mij (niet bij het asiel, toen was ie nog erg schuw, maar wel toen we thuis waren) en hij zoekt me inmiddels ook op voor aandacht. Nu ik hier achter m'n PC zit wil hij eigenljik niets anders dan op schoot zitten, en wat dat betreft is hij nog geen steek veranderd. Hij zit momenteel nog op zolder opgesloten ivm de andere kat, maar ik had de andere er vanavond ook even bij en dat ging eigenlijk hardstikke goed dus ik laat 'm dit weekend door de rest van het huis snuffelen. Maar voor nu laat ik 'm nog even op zolder zodat ie dat gaat zien als zijn plekje waar ie zich even terug kan trekken. Verder wil ie dolgraag naar buiten, wat niet zo raar is aangezien het een echte buitenkat is, maar dat mag voorlopig nog niet dus dat zal nog wel lastig worden.
Die voer je maar lekker zelf op. Niet zo bijdehand.
IddFiresphere schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:49:
[...]
Mensen die andermans katten voer geven, moeten een opvoerlesje hebben.
Big smile van Tesla, helpt het?
[ Voor 24% gewijzigd door Firesphere op 14-11-2014 01:09 ]
Haar, Tesla is een vrouwtje.wsitedesign schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 01:13:
Zonder dat metaal links had ik hem als bureaubladachtergrond ingesteld
Mag ik vragen over welk scherm je het hebt? Ik ben namelijk geinteresseerd in een UHD schermpje, omdat ik opeens meer ruimte heb gekregen op mijn bureau. Momenteel heb ik nog een 23" Dell full hd IPS monitor, maar die zou ik graag als 2e schermpje gaan gebruiken.oisyn schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:59:
In other news... 28" UHD monitoren zijn tegenwoordig ook dirt-cheap zeg. Het zijn alleen wel allemaal TN panelen.
Een 28" TN paneel als tweede scherm naast een 23" IPS klinkt mij eigenlijk niet als echt ideaal.Robbiedobbie schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:20:
[...]
Mag ik vragen over welk scherm je het hebt? Ik ben namelijk geinteresseerd in een UHD schermpje, omdat ik opeens meer ruimte heb gekregen op mijn bureau. Momenteel heb ik nog een 23" Dell full hd IPS monitor, maar die zou ik graag als 2e schermpje gaan gebruiken
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
[ Voor 13% gewijzigd door Robbiedobbie op 14-11-2014 09:43 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq