De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 101 Laatste
Acties:
  • 279.139 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsitedesign schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 05:01:
/me verwijst naar vorige vrijdag })

Tijd om te gaan slapen denk ik... Tot rond de middag! :z
Hehe, had niet door dat je mij had gequote en dat je mij Romeo noemde. Ik dacht dat je het op Dido had :p.

Om de een of andere vage reden was ik compleet vergeten dat het mijn verjaardag was 8)7. Maar goed, ik was dan ook al niet meer de nuchterste mens dat hier rond liep ... :+

Bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Dido schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:47:
[...]

Altijd weer die vooroordelen over de 'Ollanders :(
Was niet bedoeld als een vooroordeel hoor :N
Maar nu je er toch zelf over begint... :Y

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:31

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Rikkiz0r schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:00:
[...]

Blijft er ook wel eens wat heel bij jou?
Mijn computer O-)

Maar echt WTF. Ik heb breakpoints staan op ALLE plekken waar er iets wordt gedaan met de DB. Geen van allen wordt geraakt, en dan crasht EF met de mededeling dat ik geen dubbele rijen kan opslaan in de DB........
8)7

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

F.West98 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:08:
[...]

Mijn computer O-)

Maar echt WTF. Ik heb breakpoints staan op ALLE plekken waar er iets wordt gedaan met de DB. Geen van allen wordt geraakt, en dan crasht EF met de mededeling dat ik geen dubbele rijen kan opslaan in de DB........
8)7
En jouw computer denkt; "Mijn gebruiker |:( " :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Congrats mensen :)

Zijn er hier al mensen hier die docker in productie gebruiken? Heb het nu draaien voor 1 applicatie en ben erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:14:
Congrats mensen :)

Zijn er hier al mensen hier die docker in productie gebruiken? Heb het nu draaien voor 1 applicatie en ben erg tevreden.
Lijkt me wel een hele mooie i.c.m. CoreOS. Maar vooralsnog enkel mee gespeeld. Op het moment gebruik ik vrijwel altijd single-purpose-servers. Dus dan kan je gewoon een image deployen naar een nieuwe VPS. Zoals ik het (nu) zie, ik docker dan puur overhead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ivFJ83p.png

@Dido en Rubinski: gefeliciteerd :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Aha. I didn't break something, het rooster heeft ineens dingen waarvan ik dacht dat die niet mogelijk waren. Lessen in meerdere lokalen.
Tja, dat breekt mijn app....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

GateKeaper schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:16:
[...]

Lijkt me wel een hele mooie i.c.m. CoreOS. Maar vooralsnog enkel mee gespeeld. Op het moment gebruik ik vrijwel altijd single-purpose-servers. Dus dan kan je gewoon een image deployen naar een nieuwe VPS. Zoals ik het (nu) zie, ik docker dan puur overhead.
Mooie oplossingen allemaal inderdaad! Ik wou sowieso dat ik voor nieuwe websites steeds met een nieuwe VPS kon werken, lijkt me ideaal! Lekker snel en steeds up-to-date omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 19:27

Dido

heforshe

ElkeBxl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:02:
Was niet bedoeld als een vooroordeel hoor :N
Maar nu je er toch zelf over begint... :Y
Geeft niet :) Het klopt vaak genoeg, en niet alleen over die 'Ollanders :D

* Dido herinnert zich de volautomatisch gegraven metrotunnel in Antwerpen die nooit in gebruik genomen is omdat de metrostellen een paar centimeter hoger bleken dan de tunnel...

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Dido schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:25:
[...]
* Dido herinnert zich de volautomatisch gegraven metrotunnel in Antwerpen die nooit in gebruik genomen is omdat de metrostellen een paar centimeter hoger bleken dan de tunnel...
Da heb ik nog nooit gehoord :p Maar ergens verbaast het mij totaal niet :D

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

F.West98 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:24:
Aha. I didn't break something, het rooster heeft ineens dingen waarvan ik dacht dat die niet mogelijk waren. Lessen in meerdere lokalen.
Tja, dat breekt mijn app....
Ah, je bedoelt dat je met aannames bent gaan bouwen?

Nee, er zijn maar twee mogelijkheden. Nee, dat kunnen er nooit meer worden.
En toen moest je opeens een paar geslachten toevoegen en vervloek je de DBA die in de jaren '80 wat ruimte bespaard heeft door een boolean te gebruiken voor "geslacht".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Dan kun je meteen voor de zekerheid zorgen dat een maand 32 dagen heeft, voor het geval als Putin weer eens wat in zijn hoofd haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
"Geslacht?" => "Ja". Hij blijft mooi :) Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Zo heb ik eens een keer een man/vrouw/kind/baby gezien als geslacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Dido schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:28:
[...]

En toen moest je opeens een paar geslachten toevoegen en vervloek je de DBA die in de jaren '80 wat ruimte bespaard heeft door een boolean te gebruiken voor "geslacht".
och, dat gaat nog; dat kan je zonder veel poespas veranderen met een degelijke DBMS.
Veel erger is het wanneer er een string gebruikt wordt voor "geslacht" in verschillende schrijfwijzen :X

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
In dezelfde tabel:
M/Man
V/Vrouw
J/Jongen
M/Meisje

Oei... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

RobertMe schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:37:
"Geslacht?" => "Ja". Hij blijft mooi :) Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Zo heb ik eens een keer een man/vrouw/kind/baby gezien als geslacht.
Als je't binair gaat zien, kan het best kloppen:
Geslacht: Man => 1
Geslacht: Vrouw => 0

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Vraag maar eens een visum aan voor India. Leuk lijstje aan mogelijke geslachten. En dan niet omdat jongen/meisje erin staat. Maar pre/postop transgender M-V en vv weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Firesphere schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:39:
[...]

Ook niet helemaal, volgensmij. Daarnaast gaat het voornamelijk om "geslacht", wat ook nog zoiets als "afmaken" kan betekenen (datgeen wat een een slager doet zeg maar). Daarover kun je wel een binaire vraag stellen "Is het(/die) geslacht?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Gleighton schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:36:
Dan kun je meteen voor de zekerheid zorgen dat een maand 32 dagen heeft, voor het geval als Putin weer eens wat in zijn hoofd haalt...
Het kan me niet schelen wie er wat mee doet, maar ik zie geen enkele reden om een maxvalue van 31 aan een maandlengte te hangen (behalve dan vroegah, toen je inderdaad kon inbrengen dat je echt niet meer dan 5 bits wilde gebruiken).
Ook voor validaties, trouwens. Onzin om te checken op een max van 31, want 31 februari blijft fout.

Ook een waarde van 32 is nergens goed voor. Waarom zo krap beperken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Laatst online: 19-09 11:13

markvt

Peppi Cola

code:
1
nvarchar(max)
overal!

Insert plaatje met gele achtergrond en strijdlustig figuurtje.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

RobertMe schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:42:
Ook niet helemaal, volgensmij. Daarnaast gaat het voornamelijk om "geslacht", wat ook nog zoiets als "afmaken" kan betekenen (datgeen wat een een slager doet zeg maar). Daarover kun je wel een binaire vraag stellen "Is het(/die) geslacht?".
Nee hoor. Ik heb wel degelijk implementaties gezien waar 0=man en 1=vrouw. Simpelweg omdat je dan maar 1 bit nodig had.
En daar doelde ik gewoon op, eigenlijk.

Zelfs het niet zo gekke "onbekend" kun je dan niet kwijt (wel met NULL eventueel, maar dat moet je database dan ook maar weer snappen - dat doen ze ook niet allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

TheNephilim schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:24:
[...]

Mooie oplossingen allemaal inderdaad! Ik wou sowieso dat ik voor nieuwe websites steeds met een nieuwe VPS kon werken, lijkt me ideaal! Lekker snel en steeds up-to-date omgeving.
Voordeel van werken in een startup, en verantwoordelijk zijn voor dat soort beslissingen. :) Ik heb alleen wat gebrek aan tijd, anders zou ik toch CoreOS eens nader onderzoeken. De (coreos-fleet) demo's die ik op youtube heb bekeken zien er wel erg gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GateKeaper schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:16:
[...]

CoreOS heb ik me nog niet aan gewaagd, dan wil ik eerst net wat meer ervaring met docker hebben. Ik vind het wel makkelijk omdat ik mijn Dockerfile kan delen met mijn collega zodat ik zeker weet dat onze dev-webservers precies dezelfde software hebben als de server.

Het lastige is wel hoever je hiermee moet gaan, voordat je het weet zit je op repository's als Kubernetis die op dit moment nog niet geschikt zijn voor mijn infrastructuur. Maarja keep on dreaming :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

GateKeaper schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:46:
[...]

Voordeel van werken in een startup, en verantwoordelijk zijn voor dat soort beslissingen. :) Ik heb alleen wat gebrek aan tijd, anders zou ik toch CoreOS eens nader onderzoeken. De (coreos-fleet) demo's die ik op youtube heb bekeken zien er wel erg gaaf uit.
Ja dat is waar! Het zou hier kunnen, mag ik zelf beslissen voor een deel, maar daar hebben we de klanten gewoon niet voor. Om een simpel voorbeeld te noemen; e-mail... Ze hebben vaak al een hosting pakket en daar zit email bij in. Als ze nu ineens email apart af moeten nemen en ook nog een VEE-PEE-ES, nee dat is veel te ingewikkeld, het werkt nu toch ook? :+

Maar goed; Docker, CoreOS... maar eens snel tijd maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

RobertMe schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:42:
[...]

Je snapt't niet.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

TheNephilim schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:50:
[...]

Ja dat is waar! Het zou hier kunnen, mag ik zelf beslissen voor een deel, maar daar hebben we de klanten gewoon niet voor. Om een simpel voorbeeld te noemen; e-mail... Ze hebben vaak al een hosting pakket en daar zit email bij in. Als ze nu ineens email apart af moeten nemen en ook nog een VEE-PEE-ES, nee dat is veel te ingewikkeld, het werkt nu toch ook? :+

Maar goed; Docker, CoreOS... maar eens snel tijd maken!
Het voordeel van een cloudplatform is ook dat die ene VPS helemaal niet zo duur hoeft te zijn. Vaak is het toch het budget waardoor klanten diensten niet willen opsplitsen. Daarnaast kunnen er natuurlijk wel meerdere sites / klanten op één VPS draaien, als ze dan maar dezelfde tech-stack nodig hebben. Als twee (kleine) websites beide ontwikkeld zijn voor nodejs achter nginx, dan kunnen ze prima dezelfde node-server gebruiken.

Maar als je semi-verplicht bent om op de infrastructuur / webhosting van je klant te ontwikkelen, tjah.. dan houdt 't feest al snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GateKeaper schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:55:
[...]

Het voordeel van een cloudplatform is ook dat die ene VPS helemaal niet zo duur hoeft te zijn. Vaak is het toch het budget waardoor klanten diensten niet willen opsplitsen. Daarnaast kunnen er natuurlijk wel meerdere sites / klanten op één VPS draaien, als ze dan maar dezelfde tech-stack nodig hebben. Als twee (kleine) websites beide ontwikkeld zijn voor nodejs achter nginx, dan kunnen ze prima dezelfde node-server gebruiken.

Maar als je semi-verplicht bent om op de infrastructuur / webhosting van je klant te ontwikkelen, tjah.. dan houdt 't feest al snel op.
Daarnaast is een server kopen ook niet duur :) Ik vind het juist wel makkelijk om het in eigen beheer te hebben, aangezien je tegenwoordig steeds meer oplossingen ziet die niet alleen invloed hebben op je applicatie maar ook op je infrastructuur(bijv docker). Daardoor kun je wel makkelijk switchen bij eigen beheer. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
RobertMe schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:37:
Dat kom je veel tegen in de airline business. Dan is de gender FI (female and Infant), C (child), AI (Adult and Infant), ect. :+

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:02:
[...]

Daarnaast is een server kopen ook niet duur :) Ik vind het juist wel makkelijk om het in eigen beheer te hebben, aangezien je tegenwoordig steeds meer oplossingen ziet die niet alleen invloed hebben op je applicatie maar ook op je infrastructuur(bijv docker). Daardoor kun je wel makkelijk switchen bij eigen beheer. 8)
Klopt ook, en ik ben er van overtuigd dat eigen hardware zichzelf terug betaald. Maar niet iedereen zit er op te wachten om zich druk te gaan maken om de hardware. Want ook dat vereist enige kennis en beheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het weekend een harde schijf vervangen is niet fijn nee ;) Gelukkig komt het zelden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

GateKeaper schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:55:
[...]

Oh dat klopt, voor $ 5,- per maand heb je al een leuk VPS'je waar je prima een website op kunt hosten. Voor ons is het alleen niet interessant om ook ineens een mailserver te gaan regelen enzo, dat is ons werk niet. Webserver ed. is prima, maar we zijn geen systeembeheerders.

Maar oplossingen genoeg tegenwoordig inderdaad!
GateKeaper schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:12:
[...]

Klopt ook, en ik ben er van overtuigd dat eigen hardware zichzelf terug betaald. Maar niet iedereen zit er op te wachten om zich druk te gaan maken om de hardware. Want ook dat vereist enige kennis en beheer.
Wij hebben een enorme hoop aan hardware staan, maar gaan juist proberen naar VPS'jes te verhuizen. Hardware verouderd en we zijn te klein om iemand aan te nemen die zich er mee bezig kan houden. We hebben nu te vaak last van uitval door verouderde hardware en vervangen is eigenlijk te duur voor wat het op zou moeten brengen.

We gaan het dus nu eens met VPS proberen, daarmee zijn we nu met productie-like datasets aan het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Telefoon:
> Is [collega] er ook?
< Nee, die is ziek.
> Ow, wanneer is hij er weer?

:F :F :F
Ik zal ff in z'n agenda kijken wanneer hij weer beter is... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Firesphere schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:34:
Telefoon:
> Is [collega] er ook?
< Nee, die is ziek.
> Ow, wanneer is hij er weer?

:F :F :F
Ik zal ff in z'n agenda kijken wanneer hij weer beter is... }:|
:D

Doet mij denken aan toen ik muizenvallen kocht bij de bouwmarkt.

> Goedendag
< Hoi
> € .., ... graag
...
> Veel plezier ermee

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 21:28
ElkeBxl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 05:42:
[...]

Jaloux!
Moet je ook maar eens vragen om te gaan lunchen he ;)
Gaat wat moeilijk als jij in Brussel zit en ik in Oostenrijk :+

maar ik hou het in gedachten ;)
Rikkiz0r schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:00:
[...]

Blijft er ook wel eens wat heel bij jou?
Ik denk het niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 09:39
Ik moet nog steeds eens zien waarom ik Apache2 niet zo vriendelijk krijg om twee SSL certificaten te laten werken. Twee virtualhosts blijken niet te werken. Misschien ligt het een [tt]<VirtualHost *:443>[/tt] en moet de asterisk wel het domein zijn of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Laatst online: 19-09 11:13

markvt

Peppi Cola

GateKeaper schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:46:
[...]

> Goedendag
< Hoi
> € .., ... graag
...
> Veel plezier ermee

Wie weet waar jij ze voor gaat gebruiken >:)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdBruin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-05-2024
Martindo schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:11:
Ik moet nog steeds eens zien waarom ik Apache2 niet zo vriendelijk krijg om twee SSL certificaten te laten werken. Twee virtualhosts blijken niet te werken. Misschien ligt het een [tt]<VirtualHost *:443>[/tt] en moet de asterisk wel het domein zijn of iets dergelijks.
handleidingen genoeg te vinden op google ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MdBruin op 07-11-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

[mbr]Modbreak: persoonsgegevens, dus weg. ;)[/]

zo?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AXsqgs4.png

8)7 8)7 8)7

[ Voor 91% gewijzigd door Douweegbertje op 07-11-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:08

alienfruit

the alien you never expected

Heeft Elke al een lunch date voor vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
alienfruit schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:04:
Met zichzelf.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 19:50
Die betogers van gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:40
Douweegbertje schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:00:
[mbr]Modbreak: persoonsgegevens, dus weg. ;)[/]
zo?
[afbeelding]
8)7 8)7 8)7
Afhankelijk van wat je hebt verteld kan het best een OK reactie zijn IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Firesphere schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:39:
[...]

Jij doelt vast op de vorm van het betreffende lichaamsdeel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Ik ben net terug van lunch :p Je moet dat eerder vragen hoor, ik ga meestal lunchen om 12u30 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Sorry, het was lunchtijd hier in Londen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Over drie uur lunchen met de credit card van de baas :Y)

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

jbdeiman schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:19:
[...]

Dan krijg ik er toch een beetje klok/klepel gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

alienfruit schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:34:
Sorry, het was lunchtijd hier in Londen :D
Maar hoe gingen wij dan kunnen lunchen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

jbdeiman schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:19:
[...]

Joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
ElkeBxl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:45:
[...]

Maar hoe gingen wij dan kunnen lunchen? :p
Eurostar? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 19-09 10:57
Dido schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:25:
[...]
Een deel is al in gebruik en een ander deel gaat binnen X tijd ook ingebruik genomen worden (zijn ze al enkele maanden aan bezig om de toegang te maken en ook andere spoorlijnen te leggen). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Iedereen weet natuurlijk wel dat een simpele boolean value tekort schiet voor vrouwen:

Objective-C:
1
2
3
4
5
6
typedef NS_ENUM(NSUInteger, FemaleBool) {
    YES = NO,
    NO = YES,
    DOESNTMATTER = YESITDOES,
    IFORGIVEYOU = NEVER
};

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Caelorum schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:19:
[...]

Afhankelijk van wat je hebt verteld kan het best een OK reactie zijn IMO
Sure, echter had ik nergens een akkoord gegeven of hem de deal gegeven :) Los van dat, zo praat je niet met elkaar. Dan kun je alsnog je ongenoegen uiten maar dit slaat weer nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Dat is in ieder geval al beter dan de ferry :p
BikkelZ schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:49:
Iedereen weet natuurlijk wel dat een simpele boolean value tekort schiet voor vrouwen:

Objective-C:
1
2
3
4
5
6
    YES = NO,
    NO = YES,
    IFORGIVEYOU = NEVER
};
Alsof mannen duidelijk in mekaar steken 8)7

Vrouwen zijn echt wel makkelijk te begrijpen eigenlijk (uitzonderingen not considered). Wij willen gewoon dat er eens goed geluisterd wordt naar ons als er iets is. Meeste problemen dat ik al heb gezien in relaties is gewoon omdat er niet goed gecommuniceerd wordt. Communicatie is meer dan spreken, het is vooral ook luisteren. Moesten sommige mannen eens meer luisteren naar hun lief, zouden beide partijen er beter van worden. Also, chocolade en wijn (of cocktails in mijn geval :*) ) kunnen helpen als ik overstuur ben :9 Maar iemand die goed luistert als er iets is en mij dus eens goed laat zagen en/of bleiten, is soms het enige wat ik nodig heb om mijn humeur weer omhoog te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
ElkeBxl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:01:
[...]

Wel als je naar hartje Londen wilt. De tijd die Eurostar neerzet voor Brussel-Zuid - Londen is onklopbaar :P

Ik ben nu 2x met de boot van Calais naar Dover gegaan, omdat ik mijn auto wilde meenemen. Ik vind het best een leuke overtocht, duurt precies lang genoeg om even tot rust te komen na de rit en je hebt uitgebreid de tijd voor koffie. :)

Vrouwen zijn echt wel makkelijk te begrijpen eigenlijk (uitzonderingen not considered). Wij willen gewoon dat er eens goed geluisterd wordt naar ons als er iets is.
M: "Is er iets?"
V: "Nee, er is niets"
M: "Echt niet?"
V: "Echt niet!"
M: "Ok dan"
* 5 minuten later *
V: "Maar <heel verhaal>..."

Als je nou meteen begint met dat hele verhaal scheelt het 5 minuten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Alex) schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:05:
Wel als je naar hartje Londen wilt. De tijd die Eurostar neerzet voor Brussel-Zuid - Londen is onklopbaar :P
1 keer heb ik met Eurostar gereden, was inderdaad zalig snel dat het ging :D
Alex) schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:05:
[...]

M: "Is er iets?"
V: "Nee, er is niets"
M: "Echt niet?"
V: "Echt niet!"
M: "Ok dan"
* 5 minuten later *
V: "Maar <heel verhaal>..."

Als je nou meteen begint met dat hele verhaal scheelt het 5 minuten :P
Je moet dan ook niet doorvragen maar direct zeggen van "kom, we zetten ons hier ff neer, ik geef je een goed glas wijn en je mag je hart eens uitstorten" :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
ElkeBxl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:07:
[...]

1 keer heb ik met Eurostar gereden, was inderdaad zalig snel dat het ging :D
:Y :Y

Thalys naar Parijs gaat ook zo heerlijk rap.
Je moet dan ook niet doorvragen maar direct zeggen van "kom, we zetten ons hier ff neer, ik geef je een goed glas wijn en je mag je hart eens uitstorten" :>
Nou moet er ook al een glas wijn bij? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

BikkelZ schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:49:

Objective-C:
1
2
3
4
5
6
    YES = NO,
    NO = YES,
    IFORGIVEYOU = NEVER
};
C+=! :D
[...]

[...]

Vrouwen zijn echt wel makkelijk te begrijpen eigenlijk (uitzonderingen not considered). Wij willen gewoon dat er eens goed geluisterd wordt naar ons als er iets is.
Don't try to understand women. Women understand women and they hate each other.

[ Voor 28% gewijzigd door Firesphere op 07-11-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Firesphere schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:10:
[...]

QFT _/-\o_

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Alex) schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:08:
Nou moet er ook al een glas wijn bij? :o
Als een man bij mij extra punten wil scoren wel ja :> Zonder die wijn scoort hij ook hoor.
Firesphere schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:10:
[...]

Die quote vind ik niet waar. Meeste vrouwen verdragen mekaar best wel goed hoor, probleem is alleen die paar bitches die de boel verrotten voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ElkeBxl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:14:
[...]

Als een man bij mij extra punten wil scoren wel ja :> Zonder die wijn scoort hij ook hoor.
En precies daar, spreek je jezelf tegen. Vrouwen zijn onbegrijpelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Firesphere op 07-11-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Firesphere schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:15:
[...]

En precies daar, spreek je jezelf tegen. Vrouwen zijn onbegrijpelijk.
Ik volg niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
ElkeBxl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:07:
[...]Je moet dan ook niet doorvragen maar direct zeggen van "kom, we zetten ons hier ff neer, ik geef je een goed glas wijn en je mag je hart eens uitstorten" :>
En hoe de fuck moet je nou weten of er iets aan de hand is als de tegenpartij gewoon zegt dat er niets aan de hand is. Nee, zeg het gewoon eerlijk en dan kan er wat aan worden gedaan. Ga niet eerst lopen liegen en dan 5min later boos gaan lopen doen, omdat "je nooit met mij wil praten over mijn problemen". *** **** **, raar mens.. (is het eerste waar ik altijd aan denk als ze zoiets zeggen)

Zo..... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 07-11-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Is't nu wel of geen wijn, en dat soort zaken. Zo snapt niemand er toch meer iets van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik was eigenlijk gewoon nieuwsgierig O-)
Ik ga maar eens date regelen voor bedrijfskerstfeest.

[ Voor 40% gewijzigd door alienfruit op 07-11-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Caelorum schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:17:
[...]

En hoe de fuck moet je nou weten of er iets aan de hand is als de tegenpartij gewoon zegt dat er niets aan de hand is. Nee, zeg het gewoon eerlijk en dan kan er wat aan worden gedaan. Ga niet eerst lopen liegen en dan 5min later boos gaan lopen doen, omdat "je nooit met mij wil praten over mijn problemen". *** **** **, raar mens.. (is het eerste waar ik altijd aan denk als ze zoiets zeggen)

Zo..... :)
Door te luisteren... Enkel aan de toon kan je al veel afleiden.
Firesphere schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:19:
[...]

Is't nu wel of geen wijn, en dat soort zaken. Zo snapt niemand er toch meer iets van!
Hangt van de persoon af... Sommigen willen een glas wijn, anderen iets om te eten. Ik mag toch wel hopen dat als je een lief hebt dat je wel leert wat haar voorkeuren zijn. Maar zaken zoals wijn zijn extra's die niet altijd nodig zijn, we willen haast altijd gewoon dat iemand eens luistert. Toch niet zo moeilijk?
alienfruit schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:19:
Ik was eigenlijk gewoon nieuwsgierig O-)
Curieuzeneuzemosterdpot :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Wel mooi dat Elke weer bevestigd dat vrouwen gewoon niet te begrijpen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

HMS schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:23:
Wel mooi dat Elke weer bevestigd dat vrouwen gewoon niet te begrijpen zijn :P
Niet mijn probleem hoor als jullie vrouwen niet begrijpen, ik begrijp ze wel :) Je moet ze ook willen begrijpen he... We komen inderdaad niet met een eenvoudige handleiding maar een klein beetje moeite gaat je serieus ver brengen ;) Ik heb hier al grote tip gegeven: gewoon luisteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:20

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

pff mensen, lastige diersoort.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ElkeBxl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:20:
[...]

Door te luisteren... Enkel aan de toon kan je al veel afleiden.
Zeg dan gewoon wat er is! Moeten we nu ook al aan de toon waarop vrouwen zeggen "er is niets" kunnen afleiden dat er wel iets is, en bij doorvragen hetzelfde antwoord krijgen dat er niets is op een andere toon, zodat de betreffende vrouw heeft aangetoond dat er wel iets is, maar dat er niets is ofzo :?
[...]

Hangt van de persoon af... Sommigen willen een glas wijn, anderen iets om te eten. Ik mag toch wel hopen dat als je een lief hebt dat je wel leert wat haar voorkeuren zijn. Maar zaken zoals wijn zijn extra's die niet altijd nodig zijn, we willen haast altijd gewoon dat iemand eens luistert. Toch niet zo moeilijk?
En hier.... maak je't alleen maar nog ingewikkelder.

Beste vrouwen, waar dan ook ter wereld, gelieve deze feature te implementeren:
Objective-C:
1
2
3
4
5
6
typedef NS_ENUM(NSUInteger, Bool) {
    YES = 1,
    NO = 0,
    0 = 0,
    1 = 1
};

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Firesphere schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:26:
Objective-C:
1
2
3
4
5
6
    YES = 1,
    NO = 0,
    0 = 0,
    1 = 1
};
Stuur een pull-request zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

[...]

Vrouwen nemen mannen te serieus. Ik neem mezelf ook niet serieus, zou het jou ook niet aanraden.
[...]

Vrouwen zijn echt wel makkelijk te begrijpen eigenlijk (uitzonderingen not considered). Wij willen gewoon dat er eens goed geluisterd wordt naar ons als er iets is. Meeste problemen dat ik al heb gezien in relaties is gewoon omdat er niet goed gecommuniceerd wordt. Communicatie is meer dan spreken, het is vooral ook luisteren. Moesten sommige mannen eens meer luisteren naar hun lief, zouden beide partijen er beter van worden. Also, chocolade en wijn (of cocktails in mijn geval :*) ) kunnen helpen als ik overstuur ben :9 Maar iemand die goed luistert als er iets is en mij dus eens goed laat zagen en/of bleiten, is soms het enige wat ik nodig heb om mijn humeur weer omhoog te krijgen :)
Telt op gezette tijd "ja" antwoorden ook als luisteren?

[ Voor 10% gewijzigd door BikkelZ op 07-11-2014 14:39 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

BikkelZ schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:38:
[...]

Ik ga voor het luisterboek.
Afbeeldingslocatie: http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/0e/5e/90/0e5e90b9cb80f5b1920228dcf9e52f2f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Douweegbertje schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:51:
[...]

Sure, echter had ik nergens een akkoord gegeven of hem de deal gegeven :)
Dat hoeft ook niet letterlijk, het kan best implied zijn. Maar daarvoor hebben we te weinig context.
Los van dat, zo praat je niet met elkaar. Dan kun je alsnog je ongenoegen uiten maar dit slaat weer nergens op.
Mja, no offense, maar ik vind het ronduit onbeschoft als ik iets van iemand wil kopen en er is een bedrag overeengekomen (impliciete deal!), dat het dan onder je neus door aan iemand anders wordt verkocht omdat dat sneller ging. Feitelijk is er een mondelinge overeenkomst, en die dient nagekomen te worden.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 11:23

Acid_Burn

uhuh

[

Vrouwen zijn echt wel makkelijk te begrijpen eigenlijk (uitzonderingen not considered). Wij willen gewoon dat er eens goed geluisterd wordt naar ons als er iets is. Meeste problemen dat ik al heb gezien in relaties is gewoon omdat er niet goed gecommuniceerd wordt.
Het probleem is vaak dat vrouwen wel veel praten maar niets zeggen. Wat ik daarmee bedoel is dat er een heel verhaal opgehangen wordt van een uur waar de duvel en zijn ouwe moer bijgehaald wordt terwijl de kern van het verhaal waar het om gaat in 5 minuten besproken had kunnen zijn. Tegen die tijd zijn mannen allang uitgezoned en dan hebben ze zogenaamd weer niet geluisterd.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Acid_Burn schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:43:
[...]

Het probleem is vaak dat vrouwen wel veel praten maar niets zeggen. Wat ik daarmee bedoel is dat er een heel verhaal opgehangen wordt van een uur waar de duvel en zijn ouwe moer bijgehaald wordt terwijl de kern van het verhaal waar het om gaat in 5 minuten besproken had kunnen zijn. Tegen die tijd zijn mannen allang uitgezoned en dan hebben ze zogenaamd uiteraard weer niet geluisterd.
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
HMS schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:28:
[...]

Stuur een pull-request zou ik zeggen :P
Pas je wel op dat dat niet seksistisch wordt opgevat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

moet je mijn repo effe trekken

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

.oisyn schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:42:
[...]

Dat hoeft ook niet letterlijk, het kan best implied zijn. Maar daarvoor hebben we te weinig context.

[...]

Mja, no offense, maar ik vind het ronduit onbeschoft als ik iets van iemand wil kopen en er is een bedrag overeengekomen (impliciete deal!), dat het dan onder je neus door aan iemand anders wordt verkocht omdat dat sneller ging. Feitelijk is er een mondelinge overeenkomst, en die dient nagekomen te worden.
Ja, ik stel ten eerste de vraag of hij het vandaag kan ophalen. Dat is een nee. Ik kan dan ook gewoon zeggen; 'dan gaat het niet lukken'. We waren het overigens nog niet eens over de prijs eens, aangezien het bijv. goedkoop kan als je het vandaag even kan ophalen.
Nogmaals kun je dan zeer zeker je ongenoegen uiten maar ik ga niet zeggen: "yo, ik praat met 3 mensen en jij wacht maar tot de rest het niet wil".

First come first serve, niet achteraf domme dingen zeggen die je ook niet in mijn gezicht durft te zeggen. Dat is mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
GateKeaper schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:46:
[...]

> Goedendag
< Hoi
> € .., ... graag
...
> Veel plezier ermee

Als we dan toch domme reacties gaan melden:

> Hier is uw <insert sjiekerdepiep> gerecht
> Eet smakelijk
< Jij ook

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ZaZ schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:09:
moet je mijn repo effe trekken
En na het plegen even drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Curieuzeneuzemosterdpot? Is dat lekkere mosterd? (
offtopic:
Ik ben geen Fransman

[ Voor 31% gewijzigd door alienfruit op 07-11-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

[...]

Zeg dan gewoon wat er is! Moeten we nu ook al aan de toon waarop vrouwen zeggen "er is niets" kunnen afleiden dat er wel iets is, en bij doorvragen hetzelfde antwoord krijgen dat er niets is op een andere toon, zodat de betreffende vrouw heeft aangetoond dat er wel iets is, maar dat er niets is ofzo :?
Die toon is niet altijd moeilijk om te begrijpen hoor :) En ja sommige vrouwen moeten beetje gepusht worden maar je bent vaak beter af om gewoon duidelijk te zeggen "nu ga ik eens naar je luisteren" ipv "is er iets?".
Objective-C:
1
2
3
4
5
6
    YES = 1,
    NO = 0,
    0 = 0,
    1 = 1
};
Genoeg vrouwen waar dat zo is hoor :)
Vrouwen nemen mannen te serieus. Ik neem mezelf ook niet serieus, zou het jou ook niet aanraden.
Oh dat heb ik al op de harde manier geleerd hoor :)
Als je echt bij me zit te luisteren, zeker. Maar als je vanuit een andere kamer "ja" roept, dan telt het niet echt :p
[...]

Het probleem is vaak dat vrouwen wel veel praten maar niets zeggen. Wat ik daarmee bedoel is dat er een heel verhaal opgehangen wordt van een uur waar de duvel en zijn ouwe moer bijgehaald wordt terwijl de kern van het verhaal waar het om gaat in 5 minuten besproken had kunnen zijn. Tegen die tijd zijn mannen allang uitgezoned en dan hebben ze zogenaamd weer niet geluisterd.
Lekker generaliseren :) Soit, als we het de moeite waard vinden om er een heel verhaal rond te hangen, dan is het teken dat het voor ons iets echt betekent. Hoe meer het voor ons betekent, hoe meer we willen dat jullie luisteren.
Alex) schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:50:
[...]

Pas je wel op dat dat niet seksistisch wordt opgevat? :P
Already done :p
alienfruit schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:59:
Curieuzeneuzemosterdpot? Is dat lekkere mosterd?
Nee gewoon dat je veel te nieuwsgierig bent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Snel cursus "Hoe maak ik de vrouw des huizes happy" ?

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
huizes? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Stond er iets anders dan? O-)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Te nieuwsgierig? Ik wilde gewoon weten of je niet alleen lunchte vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011

Tribits

Onkruid vergaat niet

[...]

Het probleem is vaak dat vrouwen wel veel praten maar niets zeggen.
Haircuts: men & women's' versions

Women's version:
•Woman2: Oh! You got a haircut! That's so cute!
•Woman1: Do you think so? I wasn't sure when she gave me the mirror. I mean, you don't think it's too fluffy looking?
•Woman2: Oh God no! No, it's perfect. I'd love to get my hair cut like that, but I think my face is too wide. I'm pretty much stuck with this stuff I think.
•Woman1: Are you serious? I think your face is adorable. And you could easily get one of those layer cuts - that would look so cute I think. I was actually going to do that except that I was afraid it would accent my long neck.
•Woman2: Oh - that's funny! I would love to have your neck! Anything to take attention away from this two-by-four I have for a shoulder line.
•Woman1: Are you kidding? I know girls that would love to have your shoulders. Everything drapes so well on you. I mean, look at my arms - see how short they are? If I had your shoulders I could get clothes to fit me so much easier.

Men's version:
•Man2: Haircut?
•Man1: Yeah.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Men's version;
Man2: Haircut?
Man1: Yeps
Man2: I like it.

of

Man2: Haircut?
Man1: Yeps
Man2: You should go to the hairdresser more often!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Dat is al best wel gay, alienfruit :P

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja, klopt. Ik heb een collega die gay is :P

Maar http://venturebeat.com/20...ed-web-browser-on-nov-10/ :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ElkeBxl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:03:
[...]

Die toon is niet altijd moeilijk om te begrijpen hoor :) En ja sommige vrouwen moeten beetje gepusht worden maar je bent vaak beter af om gewoon duidelijk te zeggen "nu ga ik eens naar je luisteren" ipv "is er iets?".
Ja, dahaag, dan krijg je weer "Zie je wel, je luistert nooit", heb je dat weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Dido schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:28:
[...]

Ah. Het was ergens anders een bug, die overigens door de geweldige roosterkwaliteiten van de roostermaker veroorzaakt wordt (anders was 'ie nooit boven water gekomen O-) )

@Elke:
Ik heb heel vaak dat ik iemand vraag 'hoe was je dag?' en dan enkel 'prima' terug krijg. En als ik dan vraag 'vertel eens, hoe ging xyz' ook 'prima'.
Ja sorry hoor. Dan geef ik het op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Firesphere schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:08:
[...]

Da's wel waar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Laatst online: 16-09 19:30
F.West98 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:10:

Ik heb heel vaak dat ik iemand vraag 'hoe was je dag?' en dan enkel 'prima' terug krijg. En als ik dan vraag 'vertel eens, hoe ging xyz' ook 'prima'.
Wat weten pubers nou weer van relaties :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Firesphere schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:08:
[...]

Ach nee joh :) Moest je nu zeggen "ale vooruit, nu zal ik eindelijk eens naar je luisteren" dan zou dat veel negatiever zijn dan bijvoorbeeld een "kom eens hier en vertel eens wat er scheelt, ik luister". Je moet de dingen juist verwoorden al heb ik al vaak aan de lijve moeten ondervinden dat mannen meestal slecht zijn in communicatie... :s (niet dat alle vrouwen goed zijn in communicatie hoor, maar ik heb al vaker een botte of zelfs harteloze reactie gekregen van een man dan een vrouw).
F.West98 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:10:
@Elke:
Snap ik wel dat je het dan opgeeft. Maar als er van in het begin dat je iemand leert kennen beetje moeite word gedaan om te luisteren, is de kans veel kleiner dat je zo'n situatie krijgt. Gebeurt dat dan toch, ja dan is het heel duidelijk dat men echt niet wil praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ElkeBxl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:32:
[...]

Ach nee joh :) Moest je nu zeggen "ale vooruit, nu zal ik eindelijk eens naar je luisteren" dan zou dat veel negatiever zijn dan bijvoorbeeld een "kom eens hier en vertel eens wat er scheelt, ik luister". Je moet de dingen juist verwoorden al heb ik al vaak aan de lijve moeten ondervinden dat mannen meestal slecht zijn in communicatie... :s (niet dat alle vrouwen goed zijn in communicatie hoor, maar ik heb al vaker een botte of zelfs harteloze reactie gekregen van een man dan een vrouw).

[...]

Snap ik wel dat je het dan opgeeft. Maar als er van in het begin dat je iemand leert kennen beetje moeite word gedaan om te luisteren, is de kans veel kleiner dat je zo'n situatie krijgt. Gebeurt dat dan toch, ja dan is het heel duidelijk dat men echt niet wil praten.
Heb je ook al door dat we je nogal zitten te zieken? :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

ElkeBxl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:32:
[...]

Soms als ik doorvraag komt er ineens wel een heel verhaal. Anders is het moeilijk om een gesprek te starten, geen aanleiding. (maar meestal lukt het uiteindelijk wel)

Pagina: 1 ... 95 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.