Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Dat moet dus nog gebeuren vandaag, want alienfruit heeft de stilte zes minuten te vroeg doorbroken.Ealanrian schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:04:
Je hebt de beslissing van vorige week gemist. Minstens 1 keer per dag word er een uur stilte in acht genomen

Te laat...
[ Voor 4% gewijzigd door Devilly op 03-11-2014 13:13 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Bv202 op 03-11-2014 13:19 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Waar zou ik dit dan moeten plaatsen? Dan zet ik het op de juiste plaatsNMe schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:13:
^^ wat doet dat in dit topic en niet in een eigen topic in het relevante subforum?
En nu is het niet gelukt, nou moeten we overnieuw beginnenEalanrian schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:04:
Je hebt de beslissing van vorige week gemist. Minstens 1 keer per dag word er een uur stilte in acht genomen
[ Voor 64% gewijzigd door .oisyn op 03-11-2014 13:15 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Je had me bijna zover, om je zin te verbeteren.oisyn schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:16:
Nee, overnieuw. Zal ik het even voor je uitprinten? Ik irriteer me daar dus mateloos aan. Ben zowiezo veel beter in Nederlands als jou.
Geen idee, want je plaatje doet het niet. Ik vermoed ergens in Mobile.Bv202 schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:14:
[...]
Waar zou ik dit dan moeten plaatsen? Dan zet ik het op de juiste plaats
Ik weet dat je het bewust doet, maar kudos dat je zo veel grammaticale fouten in zo weinig woorden hebt weten te proppen..oisyn schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:16:
Nee, overnieuw. Zal ik het even voor je uitprinten? Ik irriteer me daar dus mateloos aan. Ben zowiezo veel beter in Nederlands als jou.

Mij ookTheNephilim schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:18:
[...]
Je had me bijna zover, om je zin te verbeteren
Nothing to see here!
Fixed that for you..oisyn schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:16:
Ben zowiezo zo wie zo veel beter in Nederlands als jou.
Ik heb erger gezien. Tot aan "zoizo" en "zo en zo" aan toe.

.oisyn schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:16:
Ben zowiezo zo wie zo sowieso veel beter in Nederlands als jou.
[ Voor 32% gewijzigd door Rutix op 03-11-2014 13:20 ]
Nothing to see here!
We are shaping the future
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Buiten de "zowiezo" zie ik niet direct een andere foutNMe schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:18:
[...]
Ik weet dat je het bewust doet, maar kudos dat je zo veel grammaticale fouten in zo weinig woorden hebt weten te proppen.![]()
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
als jou is ook niet correct. Als je namelijk dingen vergelijkt met elkaar en je wilt het verschil aanduiden dan krijg je 'dan'ElkeBxl schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:23:
[...]
Buiten de "zowiezo" zie ik niet direct een andere foutIk vermoed dat de "als jou" een "dan jou" moet zijn maar ben niet zeker, beide vormen worden rijkelijk gebruikt in het vlaams
Voor de rest geen idee...
[ Voor 8% gewijzigd door Rutix op 03-11-2014 13:33 ]
Nothing to see here!
Dat van overnieuw wist ik niet. Heb ik nog nooit gebruikt.
[ Voor 11% gewijzigd door ElkeBxl op 03-11-2014 13:35 ]
Het is nog niet 13:37wsitedesign schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:35:
En nu graag een uurtje stilte, dan kan ik mijn dutje doen
Nothing to see here!
Nee sorry dat gaat nu niet meer. het uurtje is al geweest (bijna dan)wsitedesign schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:35:
En nu graag een uurtje stilte, dan kan ik mijn dutje doen
Het irriteren deel klopt ook niet officieel:ElkeBxl schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:23:
[...]
Buiten de "zowiezo" zie ik niet direct een andere foutIk vermoed dat de "als jou" een "dan jou" moet zijn maar ben niet zeker, beide vormen worden rijkelijk gebruikt in het vlaams
Dat irriteert mij mateloos (dus). Of Ik erger mij daar dus mateloos aan..oisyn schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:16:
Je kan je niet ergens aan irriteren.
Al mag ik officieel niets zeggen, aangezien Nederlands ook zeker niet mijn beste taal is.
Meen je dat?Vincentio schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:37:
[...]
Het irriteren deel klopt ook niet officieel:
http://blog.brixit.nl - Programming, electronics and guitars. http://debestesupermarktpizza.nl - pizza
Klopt, maar dan is nog steeds "Jou" ook niet correct gebruikt, feitelijk zou het "beter dan jij" moeten zijnRutix schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:32:
[...]
als jou is ook niet correct. Als je namelijk dingen vergelijkt met elkaar en je wilt het verschil aanduiden dan krijg je 'dan'. Daanaast is overnieuw spreektaal en hoort het officieel niet tot de standaardtaal.
Tenminste zo heb ik het "vroeger" geleerd op school, omdat we de zin "af moesten maken", zodat je:
"Ik kan dat beter dan jij dat kan."
[ Voor 13% gewijzigd door jbdeiman op 03-11-2014 13:51 ]
Ik heb een vermoeden dat "afprinten" ook niet correct zou zijn?mrmartijn schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:47:
Het is ook niet uitprinten maar gewoon printen.
Ik zou dat wel een mooie variant vinden:ElkeBxl schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:50:
[...]
Ik heb een vermoeden dat "afprinten" ook niet correct zou zijn?
Ik heb een drukje afgeprint, ipv een printje afgedrukt...
Kudos dat je kudos niet als kudo's schrijft.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
printen
Irriteren is geen wederkerend werkwoord. Het irriteert je of je ergert je eraan.Ik irriteer me daar dus mateloos aan
Sowieso, dan jij.[Ik] ben zowiezo veel beter in Nederlands als jou.
Nee er wordt wel degelijk rekening mee gehouden door Google. Ze zijn alleen beter geworden in het detecteren van spamming Pagina's die meer accessible zijn en sneller laden scoren sowieso beter.Adion schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:12:
Ik vermoed dat de meeste zoekmachines daar al van afgestapt zijn sinds de 'keyword' meta-tag in de jaren '90...
Omdat iets in <h1> staat is geen garantie dat het belangrijker is dan wat in <footer> staat, en met css/javascript is het nog een uitdaging om te bepalen welke van de 2 zelfs prominenter zichtbaar is.
Voor screenreaders of andere accessibility tools is het wellicht wel een hulp om er vanuit te gaan dat het enigsinds correct is.
iOS developer
"drukje afgeprint" heb ik nog nooit gehoord en eigenlijk ook nooit het woord "printje"jbdeiman schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:52:
[...]
Ik zou dat wel een mooie variant vinden:
Ik heb een drukje afgeprint, ipv een printje afgedrukt...(al kan je de eerste variant ook als een bepaalde break van je werk kunnen zien
)
Mercikes voor de uitleg .oisyn
Google raadt het zelf ook aan in elk geval: http://googlewebmastercen.../07/on-web-semantics.htmlBikkelZ schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:02:
[...]
Nee er wordt wel degelijk rekening mee gehouden door Google. Ze zijn alleen beter geworden in het detecteren van spamming Pagina's die meer accessible zijn en sneller laden scoren sowieso beter.
Ik kan persoonlijk ook niet echt een reden kunnen bedenken waarom je geen semantic html zou gebruiken.
In de regio waar ik vandaan kom (Overijssel) evenals die van mijn ouders (Groningen) is drukken niet alleen het werk wat mensen doen in een bedrijf met grote printersElkeBxl schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:02:
[...]
"drukje afgeprint" heb ik nog nooit gehoord en eigenlijk ook nooit het woord "printje"Wij zeggen hier gewoon vaak "print dat eens af" ofzoiets...
Mercikes voor de uitleg .oisyn
Google Translate die in hell!!!
ik wil iets vertalen, maar vervolgens zegt Google Translate heel vrolijk: 'Bedoelde u: ......'? En past daar ook vrolijk de vertaling op aan.
Dat vraag ik toch niet? ARGH!

[/rant]
omdat het volgende minstens even simpel isBarryvdh schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:08:
[...]
Google raadt het zelf ook aan in elk geval: http://googlewebmastercen.../07/on-web-semantics.html
Ik kan persoonlijk ook niet echt een reden kunnen bedenken waarom je geen semantic html zou gebruiken.
1
2
3
4
| <div> <h1>title</h1> <p>content</p> </div> |
als
1
2
3
4
| <section> <h1>title</h1> <p>content</p> </section> |
Maar dat is natuurlijk ook maar vitten om te vitten.
Omdat google het met semantic tags beter indexeert, zal ik in de toekomst ook gebruik maken van deze tags.
RTFM!
Ja maar h1 en p zijn natuurlijk ook al semantic. Persoonlijk vind ik het altijd wel logisch als een artikel in <article> staat, een adres in <address>, de footer in <footer>, header in <header> etc etc. Wil niet zeggen dat je nooit meer een div kan gebruiken, maar dat je indien van toepassing een logische tag gebruikt._Moe_ schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:23:
[...]
omdat het volgende minstens even simpel is
HTML:
1 2 3 4 <div> <h1>title</h1> <p>content</p> </div>
als
HTML:
1 2 3 4 <section> <h1>title</h1> <p>content</p> </section>
Maar dat is natuurlijk ook maar vitten om te vitten.
Omdat google het met semantic tags beter indexeert, zal ik in de toekomst ook gebruik maken van deze tags.
ElkeBxl schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:23:
[...]
Los van de als/dan fout is het ook "dan jij" in plaats van "dan jou".Rutix schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:32:
[...]
als jou is ook niet correct. Als je namelijk dingen vergelijkt met elkaar en je wilt het verschil aanduiden dan krijg je 'dan'. Daanaast is overnieuw spreektaal en hoort het officieel niet tot de standaardtaal.
Vroegah waren er legio gratis extensies waarmee dat geregeld kon worden.
Tegenwoordig lijken die te zijn overgenomen en moet er ineens dik voor betaald worden (in termen van non-profit verenigingen).
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Het viel me op dat aardig wat mensen die als/dan wel begrijpen alsnog de fout in gaan bij "twee keer zoveel dan als jij". En het is eigenlijk best eenvoudig. Eigenlijk ....oisyn schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:39:
En even voor de goede orde: ook bij "als" is het "jij" en niet "jou" -> Ik ben even groot als jij.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ik ben beter dan jij [bent]. (uiteraard slechts een voorbeeld)
het dan/als gebeuren is vergelijkbaar met then/than in het Engels. Meestal gaat het met dan/als fout bij vergelijkingen van iets waarbij het dan moet zijn en als wordt gebruikt.
Joomla...Matis schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:42:
Pff. Vandaag begonnen met het migreren van een website van Joomla 1.5 naar 3.x.
Tegenwoordig lijken die te zijn overgenomen en moet er ineens dik voor betaald worden (in termen van non-profit verenigingen).

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Je kunt natuurlijk wel display: table-something in je CSS blijven gebruiken.
Goed moment om maar gelijk naar helemaal wat anders over te stappenMatis schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:42:
Pff. Vandaag begonnen met het migreren van een website van Joomla 1.5 naar 3.x.

[ Voor 21% gewijzigd door BikkelZ op 03-11-2014 14:57 ]
iOS developer
Dat klinkt leuk in theorie, maar in de praktijk maakt nog geen enkele zoekmachine gebruik van de html5 document outline. Dus meerdere header-structuren binnen sections. Ook screenreaders hebben hier nog vaak genoeg moeite mee, aangezien hier de header-structuur voornamelijk gebruikt wordt voor navigatie binnen de pagina.RobertMe schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:32:
<h1>s in <div>s geven ook niet aan waar ze betrekking op hebben. Een <h1> in een <section> (of derivate zoals <article>) geeft meteen aan waar de <h1> bij hoort. Ook bij geneste <section>'s/<article>'s weet een zoekmachine dan nog dat die geneste <h1> eigenlijk dus een soort van <h2> is (het is de kop van die sectie, maar omdat die sectie al onderdeel is van een ander is het toch min of meer een sub kopje).
Het is dus stom genoeg, o.a. dankzij Google en juist voor toegankelijkheid, nog steeds aan te raden om niet meer dan 1 structuur (simpelgezegd maar een enkele h1 - etc) te hanteren.
En om eerlijk te zijn, zie ik dat in de nabije toekomst niet zo snel veranderen.
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 03-11-2014 15:10 ]
Waar baseer jij dit zo zeker op?Bosmonster schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:05:
[...]
Dat klinkt leuk in theorie, maar in de praktijk maakt nog geen enkele zoekmachine gebruik van de html5 document outline.
iOS developer
Er is wel aardig wat over te vinden, zoals hier: http://blog.adrianroselli...th-about-multiple-h1.html
Verder komt het uit mijn eigen ervaringen met screenreaders en de browsermakers die zelf toegeven dit niet te ondersteunen. En volgens mij is er zelfs een keer een Google search developer geweest die dat heeft toegegeven dat ze er niks mee doen.
Ik durf zelfs te beweren dat de html5 document outline doodgeboren is, maar dat is persoonlijke mening cq verwachting.
[ Voor 39% gewijzigd door Bosmonster op 03-11-2014 15:18 ]
Is (helaas) historisch zo gegroeid.
Heb je een alternatief? Lage leercurve, download- en fotogalerij, mogelijkheid tot importeren / migreren vanuit mijn huidige Joomla 1.5? De content is statisch, geen blogging, de gemiddelde doelgroep is 50+.BikkelZ schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:55:
Goed moment om maar gelijk naar helemaal wat anders over te stappen
Ik houd me aanbevolen
[ Voor 6% gewijzigd door Matis op 03-11-2014 15:26 ]

A) Deze (nr. 3) oplossing gebruiken we voor e-mailadressen op de website.
C) info@ adressen krijgen altijd spam... Ongeacht of het adres op de website vermeld wordt.
Maar goed, ik vermoedt dat hij met een lokaal ICT-boertje gepraat heeft, dus er komt vast nog weer een 'wijs' e-mailtje terug
Ah het specifieke deel van meerdere H1's binnen één document, daar heb ik mezelf ook nog nooit aan gewaagd. Gebruik het meestal alleen bovenin mijn document inderdaad. Of dat die document outline dood geboren is zou ik niet durven zeggen, je ziet nu ook al dat Google de interne hash links in een pagina ondersteunt en dat effect zal alleen maar versterkt worden als je je document er samen mee opdeelt in sections met een eigen H2 of lager tag.Bosmonster schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:14:
[...]
Er is wel aardig wat over te vinden, zoals hier: http://blog.adrianroselli...th-about-multiple-h1.html
Verder komt het uit mijn eigen ervaringen met screenreaders en de browsermakers die zelf toegeven dit niet te ondersteunen. En volgens mij is er zelfs een keer een Google search developer geweest die dat heeft toegegeven dat ze er niks mee doen.
Ik durf zelfs te beweren dat de html5 document outline doodgeboren is, maar dat is persoonlijke mening cq verwachting.
Je kunt niks afdwingen met tags maar je kunt wel duidelijke hints geven over het soort informatie en hoe het gestructureerd is. Je adres wordt ook wel gevonden door Google Maps als het niet in een <address> tag staat maar het geeft wel een zetje in de goede richting.
iOS developer
Beetje jammer dat die tilllate niet echt SFW pictures op zijn pagina heeft staan.... >.>TheNephilim schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:32:
Weer een klant (van een klant) die info@ uit z'n footer wil hebben omdat er zoveel spam op binnenkomt.
C) info@ adressen krijgen altijd spam... Ongeacht of het adres op de website vermeld wordt.
Maar goed, ik vermoedt dat hij met een lokaal ICT-boertje gepraat heeft, dus er komt vast nog weer een 'wijs' e-mailtje terug
Nothing to see here!
Idem met webmaster@.... Komt er ook geregeld spam op binnen op mijn domeinen (en als ze doorhebben dat je een catch-all hebt, dan gaan ze vrolijk random adressen beginnen spammen)TheNephilim schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:32:
Weer een klant (van een klant) die info@ uit z'n footer wil hebben omdat er zoveel spam op binnenkomt.
Hmmm idd, heb even ander linkje gepakt. Sorry!Rutix schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:37:
[...]
Beetje jammer dat die tilllate niet echt SFW pictures op zijn pagina heeft staan.... >.>
Haha ja een catch-all is helemaal mooiwsitedesign schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:39:
[...]
Idem met webmaster@.... Komt er ook geregeld spam op binnen op mijn domeinen (en als ze doorhebben dat je een catch-all hebt, dan gaan ze vrolijk random adressen beginnen spammen)
Ik snap de aversie jegens Joomla niet. Op zo veel plekken krijg ik te horen dat ik een grove fout heb gemaakt, maar niemand komt dan met een werkbaar alternatief of een onderbouwde mening.Rikkiz0r schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:28:
Wordpress?
Hoewel Wordpress ook niet alles is werkt het wel beter dan Joomla IMO.
Beetje dezelfde non-discussies over IDE's / Programmeertalen of OSes

Wellicht zal dat inmiddels een stuk verbeterd zijn, maar voor de meeste 'simpele' websites pak ik nu standaard Wordpress, of gewoon een HTML Template als een CMS niet noodzakelijk is.
Eerste vraag: moet het persé PHP zijn?Matis schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:48:
[...]
Ik snap de aversie jegens Joomla niet. Op zo veel plekken krijg ik te horen dat ik een grove fout heb gemaakt, maar niemand komt dan met een werkbaar alternatief of een onderbouwde mening.
Beetje dezelfde non-discussies over IDE's / Programmeertalen of OSes
iOS developer
Ik heb nog _nooit_ problemen gehad met Joomla. Vaak zijn het de (duistere) plugins die een lek hebben, maar daar is de laatste jaren door Joomla ontzettend veel tijd en onderzoek in gestoken, om zulke plugins te weren.
Ik wilde er verder niet te veel in de diepte mee treden, misschien is het anders een idee om het topic af te splitsen?
[ Voor 13% gewijzigd door Matis op 03-11-2014 16:18 ]
[ Voor 19% gewijzigd door kenneth op 03-11-2014 16:32 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Zo kan ik ook beweren dat m'n klanten brandschoon zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Firesphere op 03-11-2014 17:29 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Ach, het zijn toch automated mailtjes van Fail2Ban, maar toch. Vooral Russische en Chinese providers hebben een non-existing of non-functional abuse adres.Alex) schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:30:
Je moest eens weten hoe vaak abuse-mailtjes bouncen, regelmatig met "Mailbox is full" als reden
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Ik heb er geen last van, ze gaan naar de provider, niet naar mijAlex) schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:37:
Yep, precies mijn ervaring. Al die mails gaan bij mij tegenwoordig rechtstreeks naar /dev/null, het zijn er veel te veel.
Laat ze maar lekker in de queue staan, verdwijnt vanzelf.
E:\Profiles\Firefox is geen relatief pad!

[ Voor 15% gewijzigd door Firesphere op 03-11-2014 17:40 ]
Voor de ISPs die soms toch willen reageren (ze bestaan! echt!) heb ik een Reply-To:-header toegevoegd.
Eh, dat heb ik dus ook, de bounces etc. gaan inderdaad direct naar /dev/null.Alex) schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:41:
Nouja, ik kreeg de bounces wel (MAIL FROM: noreply@mijn.tld). Tegenwoordig heb ik noreply@ maar als losse mailbox aangemaakt in Google Apps, met daarin een regel die alle inkomende mails meteen naar Trash stuurt.
Voor de ISPs die soms toch willen reageren (ze bestaan! echt!) heb ik een Reply-To:-header toegevoegd.
Ik dacht dat je't had over de abuse@ mails
Geachte ###,
U gebruikt Google Chrome, deze browser wordt niet ondersteund voor ###. Wij verzoeke u de ### standaard browser te gebruiken: Internet Explorer 9.
Uw melding wordt afgesloten.
De screenshot van de foutmelding in m'n browser was overigens gemaakt met Firefox. En inderdaad... als ik via een Virtual Machine met Internet Explorer 9 aan de slag ga, dan werkt het wel.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Ach, SAP was jaren terug ook al zooi hoorGer schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:38:
Dan kom je er toch achter dat je tegenwoordig een hoop zooi gebruikt wat een paar jaar terug ondenkbaar was.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Mja, ik heb nog niet echt een fijne puppet gevonden, dus ik schrijf zelf wel wat bash-shit die alles installeert naar mijn wens (MailCatcher mist vaak, of een config met Apache ipv Nginx, of een vreemde mountpoint, etc. etc. etc.)Creepy schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:28:
* Creepy gebruikt niet anders dan een kale basis Vagrant box met eigen gemaakte provision scripts (puppet).
Oudje.
Sterf!
Het is even wennen, maar het lijkt goed te werken.
iOS developer
Blijkbaar is mijn nederlands voor 87% vlaams
Verwijderd
Een schamele 7%ElkeBxl schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 07:00:
http://taaltest.standaard.be/#/intro
Blijkbaar is mijn nederlands voor 87% vlaamsHaast al die zinnen leken mij volledig correct maar ik heb vermoeden dat het voor de nl'ers hier wat anders zal zijn?
Nouja, velen zullen mij geen nederlander willen noemen, aangezien zij limburg niet bij nederland vinden horen
Hier ook de uitnodiging binnen gekregen. En ook ik moet toegeven dat het me wel bevalt.Jegorex schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 01:26:
Ik heb zojuist een uitnodiging gekregen voor Google Inbox.
Ik heb deze gisteren gedaan en ik kwam uit op een kleine 4%.ElkeBxl schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 07:00:
http://taaltest.standaard.be/#/intro
Blijkbaar is mijn nederlands voor 87% vlaamsHaast al die zinnen leken mij volledig correct maar ik heb vermoeden dat het voor de nl'ers hier wat anders zal zijn?
RTFM!
Same here. Vooral goed dat ik gelijk even m'n mailbox ging doorspitten om berichtjes te pinnen waar ik nog op moest reageren. Attachments prominenter in beeld werkt ook fijn, alleen is de interface wel heel erg mobile first. Moest zelfs op een android VM (heb Windows PhoneJegorex schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 01:26:
Ik heb zojuist een uitnodiging gekregen voor Google Inbox.
Ik stoor me ook wel een beetje aan dat mobile first verhaal. Maar ik vrees dat we hier mee zullen moeten leren leven. Je ziet het overal weer terug komen.Struikrover schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:13:
[...]
Same here. Vooral goed dat ik gelijk even m'n mailbox ging doorspitten om berichtjes te pinnen waar ik nog op moest reageren. Attachments prominenter in beeld werkt ook fijn, alleen is de interface wel heel erg mobile first. Moest zelfs op een android VM (heb Windows Phone) activeren...
RTFM!
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.