De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 101 Laatste
Acties:
  • 279.180 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
WernerL schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:10:
* WernerL is wat aan het rondklikken op het internet en stuit op een vacature als java developer. Dit staat er onder het kopje aanbod:

[...]

:') Welke developer wil er nu op mac werken? :+
Welke developer wil er nou niet op mac werken? Je hebt de power van unix gecombineerd met een fijne grafische schil en een groot arsenaal aan gelikte development tools. Ubuntu is ook nog te doen, alleen is het allemaal net wat minder gelikt. Windows... Nee.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Gamebuster schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:05:
[...]

Welke developer wil er nou niet op mac werken? Je hebt de power van unix gecombineerd met een fijne grafische schil en een groot arsenaal aan gelikte development tools. Ubuntu is ook nog te doen, alleen is het allemaal net wat minder gelikt. Windows... Nee.
Not sure if trolling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:39
.oisyn schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:32:
[...]

Niet dus. Windows is net zo slecht in de commandline als dat linux is in de GUI ;)
http://www.extremetech.co...the-lament-of-linux-users :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Gamebuster schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:05:
[...]

Welke developer wil er nou niet op mac werken?
:w
Visual Studio FTW

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:32

F.West98

Alweer 16 jaar hier

dcm360 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:40:
[...]

De slechte GUI? Misschien moet je een andere desktop proberen, sommige mensen zijn zowat lyrisch over de desktop van Ubuntu terwijl ik dat toch echt een draak van een geval vind bijvoorbeeld.
Ik heb Unity en Gnome geprobeerd. Ik vond het eigenlijk allebei niet(s) (je-van-het).
Dat.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

+1

Al had ik nooit gedacht dat ik .Net ging developpen als job maar VS heerst wel :)
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 22:31:

[...]

:w

Was inderdaad best gezellig! Ik heb ondertussen weer een ander stukje Brussel kunnen zien dus dat is ook altijd mooi meegenomen natuurlijk!
:w Brussel is groot hoor dus nog veel te ontdekken ;)

En stoefen is inderdaad vooral "opscheppen".

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
ElkeBxl schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:42:
[...]

+1

Al had ik nooit gedacht dat ik .Net ging developpen als job maar VS heerst wel :)
Heb je ReSharper al ontdekt? :P
:w Brussel is groot hoor dus nog veel te ontdekken ;)
:Y
En stoefen is inderdaad vooral "opscheppen".
Heb ik toch nog iets goed onthouden van mijn tijd in Antwerpen.

Één van de dingen die ik me herinner is het volgende gesprek:
Groepsgenoot: "Allez, gadegij door?"
Ik: "Nee, ik ga terug naar mijn kamer"
Groepsgenoot: "Maar dat vroeg ik zojuist toch?"

Euh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Alex) schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:45:
[...]

Heb je ReSharper al ontdekt? :P
Nope.
Alex) schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:45:
[...]
Heb ik toch nog iets goed onthouden van mijn tijd in Antwerpen.

Één van de dingen die ik me herinner is het volgende gesprek:
Groepsgenoot: "Allez, gadegij door?"
Ik: "Nee, ik ga terug naar mijn kamer"
Groepsgenoot: "Maar dat vroeg ik zojuist toch?"

Euh...
Haha, hoe vroeg dus gewoon of je weg ging :D Hier in en rond Brussel zeggen we eerder "zijde voesj?" wat zelfde is als "gadegij door?" of dus "ben je weg?" :)

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
:o
Haha, hoe vroeg dus gewoon of je weg ging :D Hier in en rond Brussel zeggen we eerder "zijde voesj?" wat zelfde is als "gadegij door?" of dus "ben je weg?" :)
Ik dacht dus juist dat hij vroeg of ik nog een tijdje bleef werken aan <whatever it was>. Mijn vragende blik was genoeg voor hem om 't toch maar even uit te leggen _O-

Blijft een raar volkje, die Belgen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:25

StM

VS + Resharper is 1 van de weinige Windows exclusieve tools die ik niet kan missen, maar ik kan net zo goed bepaalde OSX tools niet meer missen. Lang leve een Mac + Bootcamp, waarbij ik ongeveer 90% van de tijd in OSX zit. Ik doe toch amper iets met .NET, al kan dat weleens gaan veranderen als ASP.NET vNext er eindelijk is.

Ubuntu is een regelrechte verschrikking. Of ik nu Windows of OSX moet / mag gebruiken doet me eigenlijk niet zo heeel veel. Beide werken prima, maar wat zijn Linux desktops toch een verschrikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:12
Heh, geef mij maar liever een linux desktop dan OSX. Vind Windows 8 dan weer fijner dan een linux desktop. Enige jammere is dat ik *altijd* Windows sloop. Een linux install gaat dan weer onbeperkt mee, totdat ik het weer overschrijf met Windows :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ryur schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 22:02:
[...]

Wat ik altijd zo leuk vind:
Iedereen zit te zeuren dat je perse OSX moet gebruiken wil je iPhone app maken.

Bij mij op het werk zitten ze in dezelfde situatie, maar dan met Windows Phone. Daar moet je Windows voor hebben (en zelfs het gehaatte Windows 8 ).
Wij zijn van oorsprong alleen Mac-gebruikers.

Note: mij maakt het niks uit. Ik heb Bootcamp op mijn Mac draaien, maar sommige bij mij op het werk willen dat niet.
Ten eerste gaat het bij mij niet eens om een App, maar over een pk-pass voor je passbook. Het gehele ding kan ik platform onafhankelijk maken voor elk apparaat, maar wil ik deze officieel werkend krijgen op een iPhone (overige apparaten maakt niet uit) moet ik deze signen met m'n dev account. Dus ik moet dan ook nog een dev account hebben en het op een osx platform signen..

Ten tweede kun jij 'gewoon' op elke computer windows installeren, ik heb dan nog een geheel fysiek apparaat nodig. 8)7

Hoewel ik dus zeker je standpunt snap en het sowieso van beide partijen enorm ruk vind, gaat het bij Apple nog iets verder qua kosten en tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik begrijp de haat tegen Linux desktops hier niet helemaal. Ik gebruik al tijden Cinnamon op Linux Mint en dat bevalt heel goed. Vooral omdat het, omdat het Linux is, makkelijk naar eigen wens is aan te passen. Unity (van Ubuntu) en Gnome 3 ben ik niet zo gecharmeerd van, maar er is genoeg keus wat DE betreft.
Overigens is Windows nog wel mijn main OS maar ik wil binnenkort eens kijken of ik helemaal op Linux over kan. Zoals gezegd is de cli op Linux heel goed en ik wil eens wat met Meteor gaan doen, en die ondersteunt officieel alleen Linux en OS X. Ik heb nu een dualboot en Linux voelt over het algemeen toch een stuk sneller aan dan Windows. Al kan dat ook liggen aan het feit dat de eerste een verse install is en Windows alweer enige jaren erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Het is geen haat tegen Linux.. Maar iedereen hier heeft zijn eigen voorkeur en men probeert dan vervolgens andere te overtuigen dat hun OS het beste is. Dus ja.

On an other note; eindelijk mijn ()@*#(! probleem opgelost. Ging uiteindelijk helemaal nergens over. Douweegbertje in "[pixi js] extreem lange laadtijd image in chrome op wamp"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Ik ga niet meer bij een bedrijf werken waar ik niet zelf kan kiezen om een Mac te gebruiken. Lang genoeg gewerkt bij een bedrijf waar ik perse op een Mac moest werken om vervolgens boos te worden als ik mijn MacBook meenam om even zelf snel wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Alex) schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:51:
Blijft een raar volkje, die Belgen Nederlanders :>
FTFY :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Kan ik enkel mee akkoord gaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:03

Firesphere

Yoshis before Hoshis

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 15:57
Kapot maken bedoel je? :9
Alhoewel ik als limburg meer op heb met belgen dan met hollanders :*)

Ik gebruik nu zo'n 2 jaar linux als main os, met alleen nog windows geinstalleerd op mijn gamepc (Ook daar draai ik het meeste linux, en switch alleen wanneer ik wil gamen). Het heeft niet lang geduurd voordat ik bij Arch linux ben geraakt, en ben blijven hangen.
Daar heb ik eerst een paar weken met Openbox gespeeld, welke te veel werk was om te onderhouden. Toen ben ik naar XFCE gegaan, welke ik heel lang heb gebruikt. Een paar weken terug heb ik eens cinnamon willen proberen, waarna ook die nu niet meer weg te slaan is. Het bevalt me wel om weer een volledige UI met alle gimmicks (Sound menu met spotify integratie :D) te hebben, zonder zelf uren aan de slag te moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Robbiedobbie schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:04:
[...]

Kapot maken bedoel je? :9
Alhoewel ik als limburg meer op heb met belgen dan met hollanders :*)
Nederlanders die hun volk "Hollanders" noemen, mogen van mij de grens over stappen. Holland is een provincie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10 19:34

Matis

Rubber Rocket

Verplicht beeldmateriaal

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
GateKeaper schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:10:
[...]

Nederlanders die hun volk "Hollanders" noemen, mogen van mij de grens over stappen. Holland is een provincie!
De mensen uit de provincie holland zijn dan ook precies de mensen die ik bedoel in mijn reactie. Ik heb meer weg met belgen dan met hollanders. Verder heb ik ook meer weg met mensen uit brabant of uit duitsland, maar dat heb ik eventjes voor het gemak weg gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Caelorum schreef op zondag 02 november 2014 @ 01:06:
Heh, geef mij maar liever een linux desktop dan OSX. Vind Windows 8 dan weer fijner dan een linux desktop. Enige jammere is dat ik *altijd* Windows sloop. Een linux install gaat dan weer onbeperkt mee, totdat ik het weer overschrijf met Windows :P
Mwoah.
C:\Users\Sphere>systeminfo|find /i "original"
Original Install Date:    15-5-2012, 18:10:48

Hoewel ik wel binnenkort wil herinstalleren, maar da's omdat ik teveel heb geinstalleerd wat ik niet meer gebruik, en alles een beetje een bende begint te worden. Dat is dus helemaal mijn eigen schuld, want ze draait verder nog prima.

[ Voor 20% gewijzigd door Firesphere op 02-11-2014 11:20 ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 15:56

Sebazzz

3dp

Bash is prettig, maar Windows Powershell FTW :Y

[ Voor 11% gewijzigd door Sebazzz op 02-11-2014 11:41 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 10:49

RayNbow

Kirika <3

Firesphere schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:19:
[...]

Mwoah.
Dat werkt alleen op een Engelstalige Windows machine. ;)

C:\> wmic os get InstallDate
InstallDate
20111119191737.000000+060

PS C:\> (gwmi Win32_OperatingSystem).InstallDate
20111119191737.000000+060
PS C:\> $os=gwmi Win32_OperatingSystem; $os.ConvertToDateTime($os.InstallDate)

zaterdag 19 november 2011 19:17:37

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ja, ik vind Nederlands nou niet echt een elegante taal voor m'n OS, ik snap ook niet echt goed waarom iemand het in het Nederlands zou willen. Maargoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Daar gaat het niet om. Je cmd-script was niet robuust vanwege stringly-typed programming. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VHBB3kC.jpg

Dit is dan ook de zwakte van Unix-style pipes: wat door de pipeline wordt geduwd is een platte string.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-10 17:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Firesphere schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:54:
Ja, ik vind Nederlands nou niet echt een elegante taal voor m'n OS, ik snap ook niet echt goed waarom iemand het in het Nederlands zou willen. Maargoed :)
Nederlandstalige foutmeldigen :X

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

RayNbow schreef op zondag 02 november 2014 @ 12:02:
Daar gaat het niet om. Je cmd-script was niet robuust vanwege stringly-typed programming. ;)

[afbeelding]

Dit is dan ook de zwakte van Unix-style pipes: wat door de pipeline wordt geduwd is een platte string.
Boeit dat, dat ik Engelstalig een simpeler commando kan gebruiken om m'n resultaat te krijgen?

* Firesphere couldn't care less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
alienfruit schreef op zondag 02 november 2014 @ 05:34:
Ik ga niet meer bij een bedrijf werken waar ik niet zelf kan kiezen om een Mac te gebruiken. Lang genoeg gewerkt bij een bedrijf waar ik perse op een Mac moest werken om vervolgens boos te worden als ik mijn MacBook meenam om even zelf snel wat te doen.
Het nadeel als iedereen zijn eigen OS gaat installeren, dat "iedereen" onder werktijd significant tijd kwijt kan zijn aan PC onderhoud. Als iedereen hetzelfde OS heeft, is het makkelijker om de "debug-tijd" van OS-gerelateerde issues in de hand te houden.

Zo weet je bijv. dat als je 1 mac upgrade naar nieuwe OSX versie, dat bepaalde tools dan "krak" kunnen doen en kan je daar een oplossing voor vinden. Vervolgens kan je een script klaarmaken voor de andere devbakken.

Als iedereen een andere dev omgeving heeft, moet iedereen zelf maar technische issues oplossen, uiteraard onder werktijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ben ik het deels mee eens, maar het is niet zo dat wij de afdeling marketing zijn. Ik vind dat als wij programmeren, dat we ons OS en tools zelf mogen kiezen. Het immers het geen waar je (he laten we zeggen) 40 uur per week mee bezig bent.
Bij ons boeit het ook totaal niet wat je neemt, en iedereen hier gebruikt zijn eigen IDE / Editor.

Als ik ergens ging solliciteren en ik kreeg te horen dat ik perse Win7 met notepad++ moest gaan gebruiken.. dan ga ik er dus niet werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Douweegbertje schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:10:
Ben ik het deels mee eens, maar het is niet zo dat wij de afdeling marketing zijn. Ik vind dat als wij programmeren, dat we ons OS en tools zelf mogen kiezen. Het immers het geen waar je (he laten we zeggen) 40 uur per week mee bezig bent.
Bij ons boeit het ook totaal niet wat je neemt, en iedereen hier gebruikt zijn eigen IDE / Editor.

Als ik ergens ging solliciteren en ik kreeg te horen dat ik perse Win7 met notepad++ moest gaan gebruiken.. dan ga ik er dus niet werken :+
Ligt er een beetje aan. Als je .NET of objective-c ofzo gaat doen dan lijkt het me logisch dat ze van je verwachten dat je een OS gebruikt die het beste daarmee werkt ;)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 13:48
Leuke discussie zo over Windows, Linux, OSX :). Ik lees toch dat het heel afhankelijk is van je precieze programmeerwerk op welk platform je zit. Windows? Heeft voor mij totaal geen waarde door het ontbreken van een package manager. Ik heb een bash script waardoor ik na een frisse installatie na een half uur weer verder kan devven, dan staan al mijn dependencies er weer op. Dat lukt met in Windows niet zo makkelijk als dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
sudo apt-get install build-essential libsndfile1 libsndfile1-dev gfortran libopenblas-dev liblapack-dev 
python-dev python-pip python-pyaudio python-matplotlib redis-server python-redis ssh sshfs hostapd 
isc-dhcp-server npm nodejs-legacy ruby git

sudo pip install nose psutil setproctitle numpy scipy virtualenv virtualenvwrapper
sudo pip install ipython[notebook]
sudo pip install GitPython
sudo pip install wdb.server

sudo npm install -g bower
sudo npm install -g yo
sudo gem install compass

Daarentegen, als je in C# werkt is VS misschien onmisbaar.
Je PC als server moeten inrichten is IMO inderdaad vrij passé, bijna alle frameworks hebben wel een development server die op poort 8000 of 9000 draait, hoef je geen LAMP stack oid meer voor te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Struikrover schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:55:
Windows? Heeft voor mij totaal geen waarde door het ontbreken van een package manager.
Windows 10 Includes a Linux-Style Package Manager Named “OneGet”? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Als ik linux in een VM installeer in een Windows host, kan ik dan wel volledige controle krijgen over de USB bus of ben ik dan alsnog overgeleverd aan de afscherming van Windows (ik wil bepaalde setup packages capturen maar Windows laat me er niet bij vanuit een filter driver)? 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Douweegbertje schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:10:

Van mij mag je best kiezen, maar dan wel onder toezicht dat je verstandige keuzes maakt en dat er meerdere devvers op datzelfde OS zitten (om toch elkaar te kunnen helpen)

Als bijv. 4 op OSX willen zitten en 4 op ubuntu; Prima. Maar 1tje ArchLinux, volgende Mint, volgende Debian en iemand anders Windows Vista: Nee bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 13:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Robbiedobbie schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:12:
[...]

Verder heb ik ook meer weg met mensen uit brabant of uit duitsland
Brabant O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Limburg > Brabant > Utrecht > Noord Holland > Zuid Holland > Groningen > Friesland :+

En dan heb ik het natuurlijk niet over letterlijke grootte, maar over hoe geweldig Limburg wel niet is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

RayNbow schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:42:
[...]

Dat werkt alleen op een Engelstalige Windows machine. ;)
Nee hoor :>

Enne:
Groningen >> [alle andere provincies]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ach, Groningen... dat zakt vanzelf wel een keer in zee met al die aardbevingen daar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Dan zal mijn dorp als laatste gaan, hoogste punt van Groningen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
F.West98 schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:35:
Dan zal mijn dorp als laatste gaan, hoogste punt van Groningen :+
Ghehe, hoogste punt van Groningen. Wat is dat? Het laagste punt van Limburg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

10 meter boven NAP :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Robbiedobbie schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:25:
[...]

Limburg > Brabant > Utrecht > Noord Holland > Zuid Holland > Groningen > Friesland :+

En dan heb ik het natuurlijk niet over letterlijke grootte, maar over hoe geweldig Limburg wel niet is >:)
Klopt geen ruk van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEDfan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:02
.oisyn schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:10:
Als ik linux in een VM installeer in een Windows host, kan ik dan wel volledige controle krijgen over de USB bus of ben ik dan alsnog overgeleverd aan de afscherming van Windows (ik wil bepaalde setup packages capturen maar Windows laat me er niet bij vanuit een filter driver)? 8)7
Beetje offtopic :) Ik weet dat als VirtualBox USB devices doorgeeft (bv. USB-stick) je deze niet meer kan benaderen in Windows. Dus waarschijnlijk komt de driver er niet meer tussen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik dacht, laat ik eens wat vraagjes beantwoorden op SO, maar damn.. wat een vragen worden daar allemaal gesteld. Allemaal enorm oude SQL meuk.. PDO anyone? Verder nog meer bad practise troep en dan allemaal gasten die even antwoord geven om een puntje te halen :+
Kom je eens met een wat moeilijkere vraag, krijg je geen antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:12
Firesphere schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:19:
[...]Mwoah.
[...]
C:\Users\****>systeminfo|find /i "original"
Original Install Date:     1-11-2014, 23:59:57

^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Windows 8)7

Dit is wat je krijgt op een echt OS >:) :
[rob@LaptopRob ~]$ systeminfo|find /i "original"
bash: systeminfo: command not found
find: `/i': No such file or directory
find: `original': No such file or directory

Verder heb ik toevallig mijn linux install vorige week helemaal opnieuw gedaan. Ik had hele python omgeving gesloopt (door lekker handmatig wat files te gaan wijzigen in systeem :D), en ik wilde een nieuwe desktop manager. Het was voor mij sneller om eventjes opnieuw te installen, dan dat ik de oude desktop manager moest opruimen, en dan nog python moest fixen (Dat laatste was denk ik 2 uurtjes werk geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Robbiedobbie schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:30:
Windows 8)7

Dit is wat je krijgt op een echt OS >:) :
[rob@LaptopRob ~]$ systeminfo|find /i "original"
bash: systeminfo: command not found
find: `/i': No such file or directory
find: `original': No such file or directory

Verder heb ik toevallig mijn linux install vorige week helemaal opnieuw gedaan. Ik had hele python omgeving gesloopt (door lekker handmatig wat files te gaan wijzigen in systeem :D), en ik wilde een nieuwe desktop manager. Het was voor mij sneller om eventjes opnieuw te installen, dan dat ik de oude desktop manager moest opruimen, en dan nog python moest fixen (Dat laatste was denk ik 2 uurtjes werk geweest).
Probeer anders eens:
head -n1 /var/log/pacman.log
┌─[robert@robert-laptop-linux][~]
└───>> head -n1 /var/log/pacman.log
[2012-03-24 21:33] installed filesystem (2012.2-2)
offtopic:
leuk dat GoT mijn super special PS1 regel niet pakt binnen [cmd]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
RobertMe schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:35:
[...]

Probeer anders eens:
head -n1 /var/log/pacman.log

[...]

offtopic:
leuk dat GoT mijn super special PS1 regel niet pakt binnen [cmd]
Je kan veel beter
last
gebruiken. Deze blijft naar mijn weten op arch gewoon correct. Echter is mijn datum van vorige week maandag niet zo indrukwekkend :P

[rob@LaptopRob ~]$ last | grep wtmp
wtmp begins Mon Oct 27 10:17:35 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Die lijkt anders ook niet helemaal te kloppen:
wtmp begins Sun Feb 16 15:16:08 2014

Geen idee hoe die daaraan komt. Aangezien de laptop toch echt al een aantal jaartjes oud is, en de installatie dus idd van 2012 zal zijn, en niet van 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
RobertMe schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:43:
Die lijkt anders ook niet helemaal te kloppen:
wtmp begins Sun Feb 16 15:16:08 2014

Geen idee hoe die daaraan komt. Aangezien de laptop toch echt al een aantal jaartjes oud is, en de installatie dus idd van 2012 zal zijn, en niet van 2014.
Hmmz, bij mij gebruikt de logging van die deamon geen logrotatie. Bij jou blijkbaar wel?
Ik had eerder (voordat ik opnieuw installeerde) juist het probleem dat de pacman log gerotate was, en dat daardoor jouw commando niks op zou leveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Ook bij m'n andere twee installaties gaat last niet goed. Een is de originele installatie van 1 april 2012 (aldus pacman.log), en geeft last 16 mei 2014 aan, en de ander is van 21 oktober 2011 (aldus pacman.log) en geeft last 28 oktober 2014 aan.

Alle zijn dus wel uit dezelfde periode (eind 2011, begin 2012) dus kan best dat daardoor ergens een config anders staat dan bij nieuwe(re) installaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
RobertMe schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:03:
Ook bij m'n andere twee installaties gaat last niet goed. Een is de originele installatie van 1 april 2012 (aldus pacman.log), en geeft last 16 mei 2014 aan, en de ander is van 21 oktober 2011 (aldus pacman.log) en geeft last 28 oktober 2014 aan.

Alle zijn dus wel uit dezelfde periode (eind 2011, begin 2012) dus kan best dat daardoor ergens een config anders staat dan bij nieuwe(re) installaties.
Het kan ook aan gebruik liggen. Als jij vaak in/uitlogt dan gaat die logging veel sneller er doorheen, waardoor hij misschien rotate. Iets wat bij mij gewoon nog nooit gebeurd is. Echter groeit mijn pacman logging wel altijd gigantisch snel. Misschien dat jij wat minder installeert/update, waardoor die logging voor jou betrouwbaarder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Struikrover schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:55:
Leuke discussie zo over Windows, Linux, OSX :). Ik lees toch dat het heel afhankelijk is van je precieze programmeerwerk op welk platform je zit. Windows? Heeft voor mij totaal geen waarde door het ontbreken van een package manager. Ik heb een bash script waardoor ik na een frisse installatie na een half uur weer verder kan devven, dan staan al mijn dependencies er weer op. Dat lukt met in Windows niet zo makkelijk als dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
sudo apt-get install build-essential libsndfile1 libsndfile1-dev gfortran libopenblas-dev liblapack-dev 
python-dev python-pip python-pyaudio python-matplotlib redis-server python-redis ssh sshfs hostapd 
isc-dhcp-server npm nodejs-legacy ruby git

sudo pip install nose psutil setproctitle numpy scipy virtualenv virtualenvwrapper
sudo pip install ipython[notebook]
sudo pip install GitPython
sudo pip install wdb.server

sudo npm install -g bower
sudo npm install -g yo
sudo gem install compass

Daarentegen, als je in C# werkt is VS misschien onmisbaar.
Je PC als server moeten inrichten is IMO inderdaad vrij passé, bijna alle frameworks hebben wel een development server die op poort 8000 of 9000 draait, hoef je geen LAMP stack oid meer voor te hebben.
Niet? Ik heb gewoon een powershell script die Npackd en Chocolatey gebruikt om alles op te zetten :). Daarnaast staan mijn configs files voor belangrijke applicaties in een private git repo en is het dus een kwestie van een git pull en de configs goed linken en klaar :)

[ Voor 5% gewijzigd door Rutix op 02-11-2014 20:46 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Wat ik mij dan afvraag bij die package managers voor Windows. Er is best veel (gratis) Windows software die (semi) adware bevat (denk aan Flash die je bij elke update van de site moet downloaden waarbij een "installeer Chrome" vinkje automatisch aan staat, of de vele gratis software die een toolbar aan de browser toevoegen, of default homepage aanpassen). Ik kan me dan niet indenken dat de makers van die software dan op een package manager zitten te wachten, want dan kunnen ze die adware niet meer bundelen (of ze worden gelynched omdat je geen keuze hebt, doordat het altijd erbij zit) en verdienen ze dus minder eraan.

Dit probleem speelt bij Linux niet(/minder) omdat de software die in de repos staat toch al voor 99% opensource is en geleverd wordt zonder adware en de overige 1% meestal closed source drivers zijn waarbij adware ook niet voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
RobertMe schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:51:
Wat ik mij dan afvraag bij die package managers voor Windows. Er is best veel (gratis) Windows software die (semi) adware bevat (denk aan Flash die je bij elke update van de site moet downloaden waarbij een "installeer Chrome" vinkje automatisch aan staat, of de vele gratis software die een toolbar aan de browser toevoegen, of default homepage aanpassen). Ik kan me dan niet indenken dat de makers van die software dan op een package manager zitten te wachten, want dan kunnen ze die adware niet meer bundelen (of ze worden gelynched omdat je geen keuze hebt, doordat het altijd erbij zit) en verdienen ze dus minder eraan.

Dit probleem speelt bij Linux niet(/minder) omdat de software die in de repos staat toch al voor 99% opensource is en geleverd wordt zonder adware en de overige 1% meestal closed source drivers zijn waarbij adware ook niet voorkomt.
Flash is toch ook op linux ? Sowieso kom ik de laatste weinig gratis programma's meer tegen die dit hebben. Denk dat Flash en Java de enige zijn die ik kan bedenken die dat echt doen.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Er zijn zat tools die in zekere zin wel wat waard zijn, maar waar men nooit iets voor gaat betalen. In ideale manier is dus om zulke meuk erin te gooien. Denk hierbij vooral aan img2pdf en andere converters. Het punt bij linux is dat er altijd wel geeks zijn die helemaal into opensource zijn en dat soort dingen beschikbaar stellen. Hun doen het voor de eer en de community, terwijl de meeste tooltjes op windows door Pietje en Truus worden gedownload.

Nja tl;dr Je hebt verschillende doelgroepen voor zowel de 'makers' als 'gebruikers' waardoor je dus zulke verschillen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Rutix schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:42:
[...]

Niet? Ik heb gewoon een powershell script die Npackd en Chocolatey gebruikt om alles op te zetten :). Daarnaast staan mijn configs files voor belangrijke applicaties in een private git repo en is het dus een kwestie van een git pull en de configs goed linken en klaar :)
Je kunt wel veel maar je kunt geen Visual Studio install slipstreamen, alleen gratis tools toch?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
BikkelZ schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:08:
[...]

Je kunt wel veel maar je kunt geen Visual Studio install slipstreamen, alleen gratis tools toch?
Dat kan wel ;) https://chocolatey.org/packages/VisualStudio2013Ultimate :)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Format gedaan, nu is m'n firefox uiterlijk fucked-up met een gigantische back-button!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Nu online
Nu eindelijk een ondertitel die mag, niemand kan beledigen en een tijdje kan blijven staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

wsitedesign schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:49:
Nu eindelijk een ondertitel die mag, niemand kan beledigen en een tijdje kan blijven staan :+
Als actief gebruiker van WD40, vind ik die ondertitel zeer provocerend en onnodig tendentieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Nu online
Firesphere schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:58:
[...]

Als actief gebruiker van WD40, vind ik die ondertitel zeer provocerend en onnodig tendentieus.
Iets meer onderbouwing met de link tussen WD40 en 40D40N mag wel hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

wsitedesign schreef op maandag 03 november 2014 @ 00:01:
[...]

Iets meer onderbouwing met de link tussen WD40 en 40D40N mag wel hoor :+
40 == 40
Now stfu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Nu online
Niet genoeg. Ik hou hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Well, f*ck :)

Ik heb dus zojuist mijn wachtwoord voor een keyfile gepusht naar een repository op GH, gelukkig wel private. Daarna nog een push gedaan.
Nu eens uitzoeken hoe ik dat ga fixen zonder een dag code te verliezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
F.West98 schreef op maandag 03 november 2014 @ 01:12:

Nu eens uitzoeken hoe ik dat ga fixen zonder een dag code te verliezen...
http://christoph.ruegg.na...-to-a-remote-reposit.html

Succes d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

SourceTree FTW :Y
"Reset branch to this commit" -> Mixed mode
Commit, force push, klaar.

Andere computer: reset "hard mode", pull, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
F.West98 schreef op maandag 03 november 2014 @ 01:23:
SourceTree FTW :Y
"Reset branch to this commit" -> Mixed mode
Commit, force push, klaar.

Andere computer: reset "hard mode", pull, klaar.
Nu is die data nog terug te vinden in dereferenced node. Het beste kun je lokaal een garbage collect doen, en op github de repo verwijderen, en opnieuw aanmaken. Daarna push je alles naar github toe. Voila, weg garbage op github.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Fijn, we gebruiken al een jaar google maps in onze applicatie, maar sinds een paar weken krijgen we alle adressen vertaald terug. Bij duitse adressen worden straße dus vertaald naar street. Niet handig google!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
BM schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:11:
Fijn, we gebruiken al een jaar google maps in onze applicatie, maar sinds een paar weken krijgen we alle adressen vertaald terug. Bij duitse adressen worden straße dus vertaald naar street. Niet handig google!
En het is geen optie die je kan uitzetten?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Rutix schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:44:
[...]

En het is geen optie die je kan uitzetten?
Daar ga ik nu naar kijken. Maar ik verwacht van een systeem waar redelijk voor betaald word niet dat bepaalde defaults ineens veranderen. Zal wel weer iets heel onbenulligs zijn, maar goed. Komen we wel uit :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
BM schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:49:
[...]

Daar ga ik nu naar kijken. Maar ik verwacht van een systeem waar redelijk voor betaald word niet dat bepaalde defaults ineens veranderen. Zal wel weer iets heel onbenulligs zijn, maar goed. Komen we wel uit :)
Nee inderdaad zou ik ook niet verwachten :+

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Koffie :O :| :9

edit: AAAH! Koffie op! ;(

[ Voor 49% gewijzigd door Alex) op 03-11-2014 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Robbiedobbie schreef op maandag 03 november 2014 @ 07:39:
[...]

Nu is die data nog terug te vinden in dereferenced node. Het beste kun je lokaal een garbage collect doen, en op github de repo verwijderen, en opnieuw aanmaken. Daarna push je alles naar github toe. Voila, weg garbage op github.
Dat klopt, maar dan ben ik al mijn issues e.d. ook kwijt.
En verder is het toch maar een keyfile voor het builden (en die staat enkel lokaal en in mijn backup) en is het een private repo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:08
Godspeed

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 22:27
F.West98 schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:56:
[...]
En verder is het toch maar een keyfile voor het builden (en die staat enkel lokaal en in mijn backup) en is het een private repo.
Maak gewoon een nieuwe keyfile aan en haal deze keyfile van je Github Account af, ben je ook van je probleem af :)

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Mijn deelneming... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Ben ik de enige die de semantic elements van HTML vrij nutteloos vind? Ik zou niet weten waarom ik ze zou gebruiken.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Hier bij de klant moet je betalen voor de hot chocolate :( Koffie/thee is natuurlijk gratis! Oneerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
alienfruit schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:45:
Hier bij de klant moet je betalen voor de hot chocolate :( Koffie/thee is natuurlijk gratis! Oneerlijk!
Mja, stel dat ze ook cola in een automaat hebben zitten. Dat is nu eenmaal vele male duurder voor je werkgever. Als zal dit bij chocopoeder niet direct het geval zijn.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Interesseert mij dus geen ene reet he. Niet iedereen drinkt koffie!!! Het is al erg genoeg dat de koffiehok altijd stinkt naar koffie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

alienfruit schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:45:
Hmmmmm.... Chocolate!

Afbeeldingslocatie: http://www.wegoslow.com/wp-content/uploads/2012/12/homer-chocolate.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Laatst online: 12-10 17:41
_Moe_ schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:45:
Ben ik de enige die de semantic elements van HTML vrij nutteloos vind? Ik zou niet weten waarom ik ze zou gebruiken.
Dus jij doet liever:

HTML:
1
2
3
4
5
6
<div class="article">
    <div class="title">Titel</div>
    <div class="paragraph">
        Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
    </div>
</div>

dan:
HTML:
1
2
3
4
5
6
<article>
    <h1>Titel</h1>
    <p>
    </p>
</article>

Met semantic elements is het toch een stuk duidelijker wat de structuur is van je document? En zeker voor zoekmachines ed. een stuk makkelijker indexeerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
Barryvdh schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:56:
[...]

Dus jij doet liever:

HTML:
1
2
3
4
5
6
<div class="article">
    <div class="title">Titel</div>
    <div class="paragraph">
    </div>
</div>

dan:
HTML:
1
2
3
4
5
6
<article>
    <h1>Titel</h1>
    <p>
    </p>
</article>

Met semantic elements is het toch een stuk duidelijker wat de structuur is van je document? En zeker voor zoekmachines ed. een stuk makkelijker indexeerbaar.
Indexeert het je website dan echt zo veel beter?

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:08
Ja, dat doet het (of beter gezegd, het biedt wel mogelijkheden tot betere/ efficiëntere indexatie), omdat beter door de zoekmachine te achterhalen is wat in welk onderdeel te vinden is. Ze kunnen technisch gezien ook de class/ id's gebruiken, maar niet iedereen gebruikt daar correcte naamgeving voor.
Wanneer de semantiek van HTML5 correct wordt aangehouden, is veel duidelijker wat welk element op een pagina doet en hoe "belangrijk" de inhoud is voor de indexatie.

Plat gezegd: Informatie in een footer zal een lagere score krijgen (meestal zijn dat bedrijfgegevens, e.d.) dan de inhoud in de pagina zelf (de eigenlijke content).

[ Voor 6% gewijzigd door jbdeiman op 03-11-2014 11:05 . Reden: Aanvulling: Het biedt iig meer mogelijkheden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 10:25
Ik vermoed dat de meeste zoekmachines daar al van afgestapt zijn sinds de 'keyword' meta-tag in de jaren '90...
Omdat iets in <h1> staat is geen garantie dat het belangrijker is dan wat in <footer> staat, en met css/javascript is het nog een uitdaging om te bepalen welke van de 2 zelfs prominenter zichtbaar is.

Voor screenreaders of andere accessibility tools is het wellicht wel een hulp om er vanuit te gaan dat het enigsinds correct is.

[ Voor 17% gewijzigd door Adion op 03-11-2014 11:13 ]

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:50:
Interesseert mij dus geen ene reet he. Niet iedereen drinkt koffie!!! Het is al erg genoeg dat de koffiehok altijd stinkt naar koffie :(
vroeger vond ik het wel lekker maar mijn lichaam reageert tegenwoordig toch heel anders op die bittere drap
klamme handen, onsamenhangende gedachten, hartkloppingen, energie depletion

blijft natuurlijk ook niet uit met de hoeveelheden die in sommige kringen weggegoten worden en de werkdruk zelf
komt een beetje door de performers mindset van tegenwoordig
daarom zijn er ook zoveel opgebrand en aan de spreekwoordelijke grond op dit moment in de ziektewet en andere uitkeringen

maar deze kant van het verhaal mag niet uitgesproken worden
dan krijg je de jongere koffieclub over je heen
ooit schudden we elkaar weer de hand, het blijft namelijk niet uit }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 12-10 14:49
BM schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:49:
[...]
Don't trust the defaults! :D
Alex) schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:21:
Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Styxxy schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:28:
[...]

Don't trust the defaults! :D
Ze hebben ter voorbereiding op een change van volgende week alvast een hele zwik engelse vertalingen ingeladen. Vanaf volgende week moet het weer goed gaan, maar voor nu is het gewoon zoals het is, weinig aan te doen. :X Lekker klantvriendelijk :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Geld terug vragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Zijn er nog mensen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

ts.. dubbel post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:17
Je hebt de beslissing van vorige week gemist. Minstens 1 keer per dag word er een uur stilte in acht genomen
Pagina: 1 ... 88 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.