Altijd handig inderdaad!ElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:26:
Ah een drinkingbuddy, altijd handig om te hebben!
Teveel alcohol

Genoeg alcohol:

Te weinig alcohol:
Op je eentje is ook maar zielig he
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Ik mag die denkwijze van jouwElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:29:
[...]
Teveel alcohol
Genoeg alcohol:![]()
Te weinig alcohol:![]()
[...]
Op je eentje is ook maar zielig he
Nog een drinkingbuddy?

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
* Firesphere backs away slowly
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Verwijderd
Ik ben er ook weer een uurtje niet: 10 miljoen miljard nieuwe berichten.
Is het al vrijdag?
Is het al vrijdag?
Het soort discussie en de woordkeuze is opvallend anders sinds Elke er ineens is
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Deal with itF.West98 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:45:
Het soort discussie en de woordkeuze is opvallend anders sinds Elke er ineens is
A wild Elke suddenly appeared
She used female charm
It was super effective
She used female charm
It was super effective
We are shaping the future
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:43:
Ik ben er ook weer een uurtje niet: 10 miljoen miljard nieuwe berichten.
Is het al vrijdag?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
I like youAlex) schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:47:
She used female charm
It was super effective
En op welke wijze is het veranderd?F.West98 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:45:
@Elke waarom staat jouw naam nog niet in de meetingplanner?
Devschuur meeting R? Is dat niet in Utrecht?Ealanrian schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:50:
[...]
Lees ik nou iets over ReSharper voor C++?
iOS developer
Verwijderd
Alex) schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:47:
She used female charm
It was super effective
Sinds die aflevering heb ik het inderdaad regelmatig over 100 miljoen miljard.
Kabouter Wesley is een held.
Ik voel me gediscrimineerd: wanneer een vrouw haar naam niet in de meetingplanner staat, staat de Coffee Corner in rep en roer maar wanneer mijn naam er niet in staat is er geen haan dat kraait.Ealanrian schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:50:
[...]
En op welke wijze is het veranderd?

yep: https://www.jetbrains.com/resharper/features/cpp.htmlBikkelZ schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:52:
Lees ik nou iets over ReSharper voor C++?
en voor resharper 9: https://confluence.jetbra...Sharper/ReSharper+9.0+EAP
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Zo zie je maar hoe belangrijk ze jou vindenVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:54:
Ik voel me gediscrimineerd: wanneer een vrouw haar naam niet in de meetingplanner staat, staat de Coffee Corner in rep en roer maar wanneer mijn naam er niet in staat is er geen haan dat kraait.
Is een vraag al rep en roer? Ifso waarom staat jou naam er niet in? Dat klopt nietVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:54:
[...]
![]()
[...]
Sinds die aflevering heb ik het inderdaad regelmatig over 100 miljoen miljard.
Kabouter Wesley is een held.![]()
[...]
Ik voel me gediscrimineerd: wanneer een vrouw haar naam niet in de meetingplanner staat, staat de Coffee Corner in rep en roer maar wanneer mijn naam er niet in staat is er geen haan dat kraait.
Jij hebt toch geen tijd ivm overwerkVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:54:
[...]
OcharmeVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:54:
[...]
Rubinski, waarom staat jouw naam nog niet in de meetingplanner?
Nu tevreden?
Dat is niet omdat je geen vrouw bent hoorVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:54:
[...]
Verwijderd
Hehe, ik kan jullie geen ongelijk geven. Wie heeft er nu niet liever een vrouw die van Pokémon houdt en Karmeliet drinkt in plaats van een saaie werkmens die nog moet ontdekken dat zijn werkgever hem gebruikt?wsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:55:
[...]
Zo zie je maar hoe belangrijk ze jou vinden
Easy easy, ik bedoel het al lachendEalanrian schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:56:
[...]
Is een vraag al rep en roer? Ifso waarom staat jou naam er niet in? Dat klopt niet
QFT
Nee, ik denk dat de voornaamste reden gewoon is omdat het wat te ver is.
JaElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:56:
[...]
Ocharme![]()
Rubinski, waarom staat jouw naam nog niet in de meetingplanner?
Nu tevreden?

Styxxy schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:02:
[...]
Dat is niet omdat je geen vrouw bent hoor(open goal).

En toch geraak ik aan geen liefVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:05:
Hehe, ik kan jullie geen ongelijk geven. Wie heeft er nu niet liever een vrouw die van Pokémon houdt en Karmeliet drinkt in plaats van een saaie werkmens die nog moet ontdekken dat zijn werkgever hem gebruikt?
Zelfde reden dat ik niet zou gaan. Ik heb geen eigen auto dus dan wordt het al kloten met de spoorwegen die ik echt zoooooo heel graag hebVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:05:
QFT
Nee, ik denk dat de voornaamste reden gewoon is omdat het wat te ver is.
Als je eens lief kijkt naar Otherside kan hij je misschien meenemen met de auto als hij gaat. En anders, trein is eigenlijk nog te doen, mits je enkel op café gaat (gedaan bij vorige meeting)ElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:10:
[...]
Zelfde reden dat ik niet zou gaan. Ik heb geen eigen auto dus dan wordt het al kloten met de spoorwegen die ik echt zoooooo heel graag heb
Tempting...Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:15:
[...]
Ik ben vrijdag in Brussel, zin in lunch?![]()
Eens opgezocht, ik zie reistijden van 2:42wsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:11:
[...]
Als je eens lief kijkt naar Otherside kan hij je misschien meenemen met de auto als hij gaat. En anders, trein is eigenlijk nog te doen, mits je enkel op café gaat (gedaan bij vorige meeting)
Als je dat zo dwars zit... tegenwoordig zijn er mogelijkheden om dat probleempje van jou te verhelpen hoor.
Firesphere schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:18:
[...]
Als je dat zo dwars zit... tegenwoordig zijn er mogelijkheden om dat probleempje van jou te verhelpen hoor.
Of ikwsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:11:
[...]
Als je eens lief kijkt naar Otherside kan hij je misschien meenemen met de auto als hij gaat. En anders, trein is eigenlijk nog te doen, mits je enkel op café gaat (gedaan bij vorige meeting)
Doen zeg ik je! Het eerste devschuur koppeltje in de maak
Jah, als 2:42 te lang is... Ik zat er langer in in mei geloof ik (ga het eens opzoeken)ElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:17:
[...]
Eens opgezocht, ik zie reistijden van 2:42Dat doe ik niet... Auto is dan wel de oplossing.
Ik weet niet eens hoe hij eruit ziet! Zo makkelijk gaat dat hier niet hoor!wsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:20:
[...]
Doen zeg ik je! Het eerste devschuur koppeltje in de maak
Verwijderd
Van waar moet je komen? Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je het halve land gaat rondrijden he.
Zelfde vraag voor jou Otherside, van waar kom je?wsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:11:
[...]
Otherside is van rond het antwerpse geloof ik, en Styxxy ook meende ik mij vaag te herinneren?Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:22:
[...]
Van waar moet je komen? Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je het halve land gaat rondrijden he.
[...]
Zelfde vraag voor jou Otherside, van waar kom je?
Mijn website is dood 

DATABASE ERROR: CONNECTION FAILED!
Unable to connect to the database!
Please contact your server-administrator.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Reanimatie! Mond-op-cpu beademing!
Antwerpen. Nu een kleine verplaatsing maken (richting Brussel) is geen probleem hoor. De "naft" is toch gratisVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:22:
[...]
Verwijderd
Heb de meeting manager ingevuld. Helaas zal het 13/12 er voor mij dan echt niet inzitten, ben op short-ski in Oostenrijk.
Slecht excuus. Skiën kan je ook in ZoetermeerVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:29:
short-ski in Oostenrijk.
Ongelofelijke prutser. Je verplaatst je vakantietje maar!Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:29:
Heb de meeting manager ingevuld. Helaas zal het 13/12 er voor mij dan echt niet inzitten, ben op short-ski in Oostenrijk.
Verwijderd
Als ik in de buurt ben, wil ik dat gerust eens doen.wsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:30:
Dan kom je toch gewoon bij mij langs?![]()
Waar in oostenrijk?
Zell Am See.
Ik ga snowboarden, geen flauw idee wat Zoetermeer precies is maar het klinkt niet zo leuk als OostenrijkAlex) schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:30:
[...]
Slecht excuus. Skiën kan je ook in Zoetermeer
Zie ik er uit alsof ik zelf iets aan die vakantie te zeggen heb? Rubinski zou Rubinski niet zijn moest hij tijdens zijn vrije tijd geen tijd doorbrengen met het werk. Ik heb de vakantie dus zelf niet geregeld, is gedaan door collega's (we zijn geloof ik met een kleine 100, voor mij gaan ze die vakantie echt niet verplaatsen).Firesphere schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:33:
[...]
Ongelofelijke prutser. Je verplaatst je vakantietje maar!
Laat maarVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:37:
[...]
Als ik in de buurt ben, wil ik dat gerust eens doen.
Zell Am See.
Hoor ik daar een Devschuur snow meet?Alex) schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:30:
[...]
Slecht excuus. Skiën kan je ook in Zoetermeer

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Pas maar op dat de feministen dit topic niet vinden. Dit soort gedrag is waarom vrouwen online worden lastiggevallen. Stel je eens wat meer op als een man!
Wie heeft Resharper/C++ nou nog nodig als je CLion hebt ^^
Ik ga ook maar eens misschien, maar 13 december.. ik weet zeker dat er dan een pak sneeuw ligt en de treinen niet rijden
Sexy.
Ik zou bijna aan C++ beginnen.
iOS developer
Zoetermeer is een plaats in de buurt van Den Haag.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:37:
[...]
Ik ga snowboarden, geen flauw idee wat Zoetermeer precies is maar het klinkt niet zo leuk als Oostenrijk.
Mijn aanwezigheid op de meeting is nog niet zeker, maar als ik ga, dan met de auto deze keer. Ik ben van de buurt van Oudenaarde, dus eventueel langs Brussel naar Antwerpen en zo naar Utrecht zou nog wel lukken.
Nee, alhoewel een mede West-Vlaming wel leuk zou zijn, ik ben zelf een verplantte West-Vlaming
Hell no!Caelorum schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:55:
[...]
Pas maar op dat de feministen dit topic niet vinden. Dit soort gedrag is waarom vrouwen online worden lastiggevallen. Stel je eens wat meer op als een man!
Maar als je wil kan ik wel de bitchy feminist uithangen hoor
Ik hoor het graag als ik iets fout zou doen wat mogelijke partners kan wegjagen
Waar te beginnen...ElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:53:
[...]

Bring it on bitch
^--- mogelijk is dit al 1 van de puntjes....
Dat is afhankelijk van persoon tot persoon hoor. Ik heb liever iemand met wat pit dan een mak lammetje
Hangt van de context af.ElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:57:
[...]
Bring it on bitch![]()
^--- mogelijk is dit al 1 van de puntjes....
Af en toe de tamzak uithangen en niet discussieren kan tof zijn. Maar voor meeste deel van de tijd heb ik toch liever iets pittigerswsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:58:
Dat is afhankelijk van persoon tot persoon hoor. Ik heb liever iemand met wat pit dan een mak lammetje
Interesting...
Je praat te veel.ElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:53:
[...]
Ik vind dat ik me nog inhoud
En dan nu nog inhoud.
Verwijderd
Je zou mijn ex eens moeten ontmoeten dat zal je snel van gedachten veranderenwsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:58:
Was dat dan de ultieme bitch?Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:08:
[...]
Je zou mijn ex eens moeten ontmoeten dat zal je snel van gedachten veranderen
Tja, als je zelf er niet tegen kan is het wat anders.. Maar geef der nummer maar.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:08:
[...]
Je zou mijn ex eens moeten ontmoeten dat zal je snel van gedachten veranderen
nope
[ Voor 22% gewijzigd door Douweegbertje op 29-10-2014 21:09 ]
Vandaag wat meer aan het lezen over C++, maar C++11 integreren met oude dingen blijkt toch wat lastiger dan gedacht (std::function<bool(void)> aan de ene kant, en dan proberen een 'void Callback(bool (*callback)(void))' proberen aan te roepen bv).
Dan nog maar niet te hebben over non-static class members zo aan proberen mee te geven.
Nee hoor
Voor de rest, hopeloos verliefd op een academiegenoot van me, maar zij is al bezet
Weer een 'recruiter' die mij maar geen inmail gebruikt en dit bericht stuurt:
Iets beter je best doen graagGoedenavond Werner,
Graag kom ik in contact met je.
Op welk telefoonnummer ben je het beste te bereiken?
Fijne avond,

Stuur'm het achterliggende nummer van een sexlijn ofzoWernerL schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:12:
Weer een 'recruiter' die mij maar geen inmail gebruikt en dit bericht stuurt:
[...]
Iets beter je best doen graag
Moet ik hem eerst als connectie accepteren op linkedin.. Maar dat doe ik liever niet.
We (ik en een collega) hebben vandaag wat oude meuk moeten doorspitten vanwege een bug ergens. Meest ranzige dingen tegen gekomen. Het is dan ook echt niet meer iets van "oh niet mijn code, dus crap" maar gewoon "wtf is this shit". Letterlijk.
O.a. enorm veel statische dingen gezien terwijl dat zo simpel anders had gekund. Af en toe weet ik dan niet wat zijn redenatie was. Luiheid of onkunde, misschien een mix van beide. Het is dat ik niet kan drinken vanwege wat pilletjes maar damn.. wat had ik me nu graag klem gezopen om deze dag te vergeten
O.a. enorm veel statische dingen gezien terwijl dat zo simpel anders had gekund. Af en toe weet ik dan niet wat zijn redenatie was. Luiheid of onkunde, misschien een mix van beide. Het is dat ik niet kan drinken vanwege wat pilletjes maar damn.. wat had ik me nu graag klem gezopen om deze dag te vergeten
Drinking buddy nodig?Douweegbertje schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:15:
.. wat had ik me nu graag klem gezopen om deze dag te vergeten

Whiskey! Ik heb net een nieuwe fles binnengekregen
Ik vind CLion nog niet heel erg prettig eerlijk gezegdCaelorum schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:55:
[...]
[...]
Wie heeft Resharper/C++ nou nog nodig als je CLion hebt ^^
[ Voor 52% gewijzigd door Rutix op 29-10-2014 21:21 ]
Nothing to see here!
Ga ik je een dezer dagen een keer op aanspreken... ik heb hier bijna iedere dag reden tot zuipen (en da's niet eens omdat ik in Belgie zit, en niet eens (altijd) vanwege de slechte sourcecode).
Dat kom ik dus de hele dag tegen. Van die dingen waarvan je denkt WTF?Douweegbertje schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:15:
We (ik en een collega) hebben vandaag wat oude meuk moeten doorspitten vanwege een bug ergens. Meest ranzige dingen tegen gekomen. Het is dan ook echt niet meer iets van "oh niet mijn code, dus crap" maar gewoon "wtf is this shit". Letterlijk.[...]
Classic mistake... ^^Ryur schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:11:
[...] Voor de rest, hopeloos verliefd op een academiegenoot van me, maar zij is al bezet
Side note: de inhoud van de posts zijn wel wat teruggelopen sinds Elke er is
Ik stem dat als Elke naar een devschuurmeetup gaat, ze vooraf moet betalen. Anders is ze waarschijnlijk te bezopen om geld te kunnen pakken.
Zie hier reden 2 trouwens meteen
[ Voor 7% gewijzigd door Firesphere op 29-10-2014 21:22 ]
Dat valt toch wel mee?Caelorum schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:21:
[...]
Nouja hij is tenminste nog niet gefriendzoned en kan gewoon stiekem de relatie van haar kapot makenCaelorum schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:21:
[...]
Classic mistake... ^^
Ligt eraanFiresphere schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:22:
[...]
Ik stem dat als Elke naar een devschuurmeetup gaat, ze vooraf moet betalen. Anders is ze waarschijnlijk te bezopen om geld te kunnen pakken.
Zie hier reden 2 trouwens meteen
[ Voor 38% gewijzigd door Rutix op 29-10-2014 21:23 ]
Nothing to see here!
Ik ook. In mijn eigen codeCaelorum schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:21:
Dat kom ik dus de hele dag tegen. Van die dingen waarvan je denkt WTF?

Tijd voor nog meer seniors en architects those who should not be named?Caelorum schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:21:

[ Voor 7% gewijzigd door Firesphere op 29-10-2014 21:24 ]
Nou als ik naar de laatste 3 pagina's kijk is het wel degelijk teruggelopen. Of eigenlijk is het wat minder over de techniek en wat meer over persoonlijk leven. Is niet erg, maar is wel grappig, want dit gebeurt echt altijd als er een vrouw aan een groep mannen wordt toegevoegd
Dit is alleen niet mijn eigen code
[ Voor 26% gewijzigd door Caelorum op 29-10-2014 21:25 ]
Verwijderd
Hehe, ik grapte maar wat. Ik kom best nog goed overeen met mijn ex hoor. Onze relatie bleek gewoon niet te werken en dan zijn we daar als 2 volwassen mensen mee gestopt.Douweegbertje schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:09:
[...]
Tja, als je zelf er niet tegen kan is het wat anders.. Maar geef der nummer maar.
[...]
nope
Dus nee, ik ga je haar nummer niet geven.
Ik was dus niet serieusRyur schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:11:
[...]
Nee hoor2 exen van mij zijn nog hele goede vriendinnen van me (note: 1 van mijn exen is nu lesbisch, ik ben dr laatste vriendje geweest; blijkbaar ben ik zo tegengevallen dat ze is 'overgestapt').
Voor de rest, hopeloos verliefd op een academiegenoot van me, maar zij is al bezet
Dat zeggende! Mijn naam staat ook niet in de meeting planner
Nothing to see here!
FTFYVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:25:
[...]
Hehe, ik grapte maar wat. Ik kom best nog goed overheen met mijn ex hoor. Onze relatie bleek gewoon niet te werken en dan zijn we daar als 2 volwassen mensen niet Nederlanders mee gestopt.
Dus nee, ik ga je haar nummer niet geven.

fixed. Mja. Niveau daalt enorm ja.Caelorum schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:24:
[...]
Nou als ik naar de laatste 3 pagina's kijk is het wel degelijk teruggelopen. Of eigenlijk is het wat minder over de techniek en wat meer over persoonlijk leven. Is niet erg, maar is wel grappig, want dit gebeurt echt altijd als er een vrouw aan een groep mannen jongens die te weinig vrouwelijk contact hebben wordt toegevoegd
So true... Maar niet mijn fout, ik ben gewoon mezelfCaelorum schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:24:
Is niet erg, maar is wel grappig, want dit gebeurt echt altijd als er een vrouw aan een groep mannen wordt toegevoegd

En op zich, ik ben echt geen clichévrouw. Zoek maar eens eentje die graag trappisten en andere zwaren bieren drinkt zoals ik
Mijn ex, half Ierse. Dat haar lever nog niet stuk is mag een wonder heten.ElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:29:
[...]
So true... Maar niet mijn fout, ik ben gewoon mezelf![]()
![]()
En op zich, ik ben echt geen clichévrouw. Zoek maar eens eentje die graag trappisten en andere zwaren bieren drinkt zoals ikMeeste van mijn vrienden zijn mannen
En mja op het werk is het natuurlijk ook 1 groot sausagefest
Ik ken er zat die dat doen hoorElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:29:
[...]
So true... Maar niet mijn fout, ik ben gewoon mezelf![]()
![]()
En op zich, ik ben echt geen clichévrouw. Zoek maar eens eentje die graag trappisten en andere zwaren bieren drinkt zoals ikMeeste van mijn vrienden zijn mannen
En mja op het werk is het natuurlijk ook 1 groot sausagefest
Nothing to see here!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.