Ben d'r met een getrouwdElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:29:
Zoek maar eens eentje die graag trappisten en andere zwaren bieren drinkt zoals ik
Hoewel wijn en whiskey (en tegenwoordig rum en gin) er ook wel goed ingaan
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ben d'r met een getrouwdElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:29:
Zoek maar eens eentje die graag trappisten en andere zwaren bieren drinkt zoals ik
+1 voor whiskey!Dido schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:31:
[...]
Ben d'r met een getrouwd
Nothing to see here!
Ja, die heb ik ook. Drie stuks. Doen het allemaal uitstekend.
We are shaping the future
Rutix schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:23:
[...]
Nouja hij is tenminste nog niet gefriendzoned en kan gewoon stiekem de relatie van haar kapot maken
Ook met een goeie sigaar als ze whiskey drinkt?Dido schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:31:
[...]
Ben d'r met een getrouwd
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Sigaar is voor mannen!ElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:32:
[...]
Ook met een goeie sigaar als ze whiskey drinkt?
Nothing to see here!
Als plots zelfverklaarde feministe vind ik dat vrouwen daar ook van mogen genieten!
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Lekker op de bank
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Denied!ElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:36:
[...]
Als plots zelfverklaarde feministe vind ik dat vrouwen daar ook van mogen genieten!
[ Voor 11% gewijzigd door Rutix op 29-10-2014 21:40 ]
Nothing to see here!
Lekker op de bank
Nee, ze houdt het bij gewone peuken...ElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:32:
Ook met een goeie sigaar als ze whiskey drinkt?
Als een vrouw aan een sigaar wil lurken hou ik haar niet tegen.
Nouja zeg, vindt de één het hier te "vrouwelijk", gaat het weer over iets technisch en dan gaat de ander weer miepen.Rutix schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:42:
ondersneeuw mijn foto van twee grappige whiskey flessen niet jullie barbaren!
[ Voor 96% gewijzigd door Douweegbertje op 29-10-2014 21:46 ]
[ Voor 25% gewijzigd door azerty op 29-10-2014 21:51 ]
Die is inderdaad niceDido schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:43:
[...]
Nee, ze houdt het bij gewone peuken...
[...]
Als een vrouw aan een sigaar wil lurken hou ik haar niet tegen.
Shit nu heb ik trek in een Octomore
Goed nieuws is dat ik die toevallig ook heb staan. Da's whiskey met ingebouwde sigaar zeg maar
Zoals al werd gezegd heb je je cert best verneukt :x is echt weer een West sausje overheen gegaan zeg damnnnF.West98 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:47:
Nogmaals, dan doet je browser iets goed fout, want hier op Windows werkt het overal gewoon. Vraag maar aan FS, hij heeft het probleem ook
Nothing to see here!
Hoezo? Ik zag geen encodingfouten volgens mij?Rutix schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:50:
[...]
Zoals al werd gezegd heb je je cert best verneukt :x is echt weer een West sausje overheen gegaan zeg damnnn
Hij heeft meerdere faal sausjesRyur schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:51:
[...]
Hoezo? Ik zag geen encodingfouten volgens mij?
Nothing to see here!
[ Voor 36% gewijzigd door Creepy op 29-10-2014 21:55 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Kan ik je omkopen met wat alcohol ?Creepy schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:55:
En verdere gehelpdesk over SSL certificaten niet hier he
Nothing to see here!
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Sterke drank of een biertje
Nothing to see here!
Ik heb wel een Westvleteren XII voor jeCreepy schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:58:
@Rutix: Een biertje, maar dan wel een goeie trappist op z'n minst. Westvleteren ofzo
Nothing to see here!
[ Voor 3% gewijzigd door BikkelZ op 29-10-2014 22:09 ]
iOS developer
Ik heb ook nog een flesje staan. Is wel mijn laatste
Is ook voor het eerstAlex) schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:13:
Geen F.West98-faal dus dit keer, maar wel iets wat hij kan voorkomen door z'n keysize wat omlaag te zetten
Omdat wij niet sucken en tweakers zijnwsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:06:
[...]
Als zelfs banken/overheid geen A+ halen, waarom zouden wij dan wel moeten?
Bewaar je hem voor een speciale gelegenheidStyxxy schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:12:
[...]
Ik heb ook nog een flesje staan. Is wel mijn laatste.
Nothing to see here!
iOS developer
Nee, maar heb net een lading Seef bier dat ik nog aan het verwerken benRutix schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:19:
[...]
Bewaar je hem voor een speciale gelegenheid?
Sint-Bernardus vind ik persoonlijk iets beter
Shhhhhht ik ben hem aan het omkopenStyxxy schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:22:
[...]
Sint-Bernardus vind ik persoonlijk iets beter. En die is doorgaans iets beter verkrijgbaar.
Nothing to see here!
Lijkt erg hard op West-Vleteren. Verhaaltje is dan ook altijd dat de abt van Sint-Bernardus (ooit, lang geleden) de geheimen van West-Vleteren heeft meegenomen, toen hij daar op die abdij zat. In hoeverre dat waar is ...Creepy schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:23:
Die ken ik (nog) niet, eens kijken of ik die ergens te pakken kan krijgen dan.
Ons landgoed moet ik toch verder uitleggen aan onze lieve noorderbuurtjes. Die arme jongens hebben niet eens goed eigen bier
[ Voor 25% gewijzigd door Styxxy op 29-10-2014 23:01 ]
Ik ben ook een noorderbuurtje maar ik ken Sint-Bernadus welStyxxy schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:00:
[...]
Lijkt erg hard op West-Vleteren. Verhaaltje is dan ook altijd dat de abt van Sint-Bernardus (ooit, lang geleden) de geheimen van West-Vleteren heeft meegenomen, toen hij daar op die abdij zat. In hoeverre dat waar is ...
[...]
Ons landgoed moet ik toch verder uitleggen aan onze lieve noorderbuurtjes. Die arme jongens hebben niet eens goed eigen bier.
Nothing to see here!
Eentje met kennis dus! I approve!Rutix schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:02:
[...]
Ik ben ook een noorderbuurtje maar ik ken Sint-Bernadus wel
Schaduwtroep in een screenshotAlex) schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:12:
Ik kwam deze post, die mijn vermoedens lijkt te bevestigen. Er stond zelfs een commando in...
[afbeelding]
En het werkt ook nog.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Firesphere schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:17:
[...]
Schaduwtroep in een screenshot
U faalt al voor ik enig idee heb waar het over gaat.
Ditch Apple.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 30-10-2014 00:41 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
[ Voor 36% gewijzigd door Douweegbertje op 30-10-2014 00:44 ]
Ik zeg niet dat je hem begon, maar F.West98 in "[Apache] StartSSL werkt niet in alle browsers*" had ook gewoon in een apart topic gekund. Anyway, dit is hier idd ook offtopic.F.West98 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 00:42:
Ho wacht.
Ik heb deze discussie niet gerant, sterker nog, ik begon deze discussie niet eens. Ja, ik helpdesk hier wel eens, maar in dit geval niet.
Nothing to see here!
Dat is in jouw geval toch niet zo moeilijk? Ik heb je nu net ook binnen een paar tellen gevonden.Rutix schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 07:58:
Oh noes someone from here has found me on linkedin
Bij mij zijn ze ook eens langsgekomen zie ikRutix schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 07:58:
Oh noes someone from here has found me on linkedin
Hij is inderdaad erg makkelijk te vindenHuHu schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:01:
[...]
Dat is in jouw geval toch niet zo moeilijk? Ik heb je nu net ook binnen een paar tellen gevonden.
Verdieping hoger/lager gaan?Vincentio schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:50:
Argh de koffie in de automaat is op, op onze verdieping. Dat wordt nog wat vandaag.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Rutix schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:39:
[...]
Denied!![]()
Trouwens ik was op paar weken terug op een whiskey festival en daar zag ik deze:
[afbeelding]
Ik moest wel lachen om de namen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Read the code, write the code, be the code!
[ Voor 78% gewijzigd door BtM909 op 30-10-2014 12:18 ]
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Dat hadden wij vorige week ook, oppeens waren er een stuk of 25 extra wifi netwerken in het gebouwGeertJam schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:35:
Internetstoring op kantoor! \o/
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Koop dan ook een fatsoenlijk 4k scherm, dat mag je tegenwoordig toch wel van je bezoekers verwachtenAcid_Burn schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:39:
Aargh, een ander forum waar ik lid ben heeft de styling aangepast. Het topicoverzicht geeft de namen van de topics nu weer in fontsize 21px. De header boven het forum is dusdanig groot dat het 1e topic nog niet eens op het scherm staat op een 1900x1200 scherm
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Lekker makkelijk toch, even zeep toevoegen en zorgen dat ze meteen de hele kamer doorgaat ermee, hoef je niet meer te dweilen.Caelorum schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:38:
Een van mijn katten is gek op natte sponsjes en vaatdoeken enzo. Heel erg fijn. Als ze er een te pakken heeft zie je een heel spoor over de vloer die steevast eindigt onder de bank. Soms zie je nog net die kat achteruit onder de bank verdwijnen met de vaatdoek achter der aan slepend
Katten..... Mooie beesten dat ^^
Read the code, write the code, be the code!
Verwijderd
Ja, want we gebruiken echt geen virtuele machinesWaarom zou je een nieuwe server nodig hebben?
Kan je niet beter de HDD's verwisselen en een backup van je gegevens terugzetten?
De VMDKs verwisselen danVerwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:50:
Ja, want we gebruiken echt geen virtuele machines
Tja, de redactie schrijft toch echt zelfVerwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:50:
Dan kan je de nodige reacties verwachten ook.Het is zelfs aan te raden om een nieuwe server te nemen
{signature}
Ja maar je moet even redeneren vanuit de context wat drupal heeft gezegd: "Neem een nieuwe server". Logischerwijs kun je beter de HD's vernieuwen dan de gehele fysieke server, dus daarin heeft die user gelijk.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:50:
Over Drupal gesproken, kwam net deze leuke reactie tegen op de FP:
Elsandre in 'nieuws: Drupal waarschuwt voor misbruik ernstig beveiligingslek':
[...]
Kom op... over katten praten maar geen pics/vids posten? Dat kan echt niet, he?Gamebuster schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:34:
Wij hebben oorstaafjes in een la liggen. Onze kat is gek op oorstaafjes, zelfs zo gek dat ze inmiddels heeft uitgevonden hoe ze de la open trekt, het doosje open maakt en er een oorstaafje uit haalt. Prachtig. Nou wachten tot ik thuis kom of 's ochtends wakker word en het doosje met 200 staafjes verspreid over de grond ligt.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
- En er liggen inmiddels overal oorstaafjes.Gamebuster schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:34:
Wij hebben oorstaafjes in een la liggen. Onze kat is gek op oorstaafjes, zelfs zo gek dat ze inmiddels heeft uitgevonden hoe ze de la open trekt, het doosje open maakt en er een oorstaafje uit haalt. Prachtig. Nou wachten tot ik thuis kom of 's ochtends wakker word en het doosje met 200 staafjes verspreid over de grond ligt.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Ken het van mijn kat inderdaad. Heb op een gegeven moment maar buiten zijn bereik gelegd, want hij vrat ze ook op - om vervolgens weer uit te kotsen...Gamebuster schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:34:
Tjolk is lekker. overal en altijd.
die van ons hebben dat met tandenstokers.Gamebuster schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:34:
RTFM!
Ik was even vergeten dat mijn profiel hier best compleet isHuHu schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:01:
[...]
Dat is in jouw geval toch niet zo moeilijk? Ik heb je nu net ook binnen een paar tellen gevonden.
Nothing to see here!
Kut, net te laat, collega leidde me af.Ealanrian schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:24:
Gaan we er een gewoonte van maken om 's middags een uurtje niet te posten?
YES! Het is me toch gelukt.Firesphere schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:25:
[...]
Kut, net te laat, collega leidde me af.
Verwijderd
Goed plan, dan doe ik ten minste nog wat op een dagEalanrian schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:24:
Dus je werkt maar een uur per dag? Daarvoor post je niet genoeg hierVerwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:28:
[...]
Goed plan, dan doe ik ten minste nog wat op een dag
Lunch heEalanrian schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:24:
Ik heb meestal een compleet regimentElkeBxl schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:53:
Hangt er bij mij vanaf wat ik eet en ook wat voor compagnie ik hebKan soms wel eens uurtje duren ja.
Verwijderd
Je zou in Frankrijk moeten komen werken, onze lunch duur hier vaak een uur tot een uur en halfEalanrian schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:48:
Een late lunch dan? En een lunch duurt toch geen uur?
En dat is los van de siesta?Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:10:
[...]
Je zou in Frankrijk moeten komen werken, onze lunch duur hier vaak een uur tot een uur en half
RTFM!
Nee, dat redden we hier meestal niet - een uurtje of anderhalf hebben we meestal wel nodig.Ealanrian schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:48:
En een lunch duurt toch geen uur?
Dido schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:24:
[...]
Nee, dat redden we hier meestal niet - een uurtje of anderhalf hebben we meestal wel nodig.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Dido schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:24:
[...]
Nee, dat redden we hier meestal niet - een uurtje of anderhalf hebben we meestal wel nodig.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq