Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[].forEach.call, lutser.WernerL schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:49:
[...]
* WernerL kijkt even in de source..
code:
1 [].forEach...
Genius
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Werkte prima in Chrome.
Vindt FireFox soms niet leuk dat je array methods loslaat op DOM NodeLists?
[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 29-10-2014 13:02 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
1
2
3
4
5
6
| document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { [].forEach.call(document.querySelectorAll("div.poster.avatar>a"), function(a) { if(a.href == "http://tweakers.net/gallery/294184") { a.parentNode.parentNode.getElementsByClassName("signature")[0].innerText = "Blablabla"; } }); }); |
Zoiets?
Doet niks in Firefox.
Die was er niet.Ealanrian schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:05:
De topicwarning mist nog wel.
[ Voor 72% gewijzigd door .oisyn op 29-10-2014 13:09 ]
Dat staat er toch altijd
[ Voor 140% gewijzigd door .oisyn op 29-10-2014 13:10 ]
God jouw sarcasme radar heeft een stel nieuwe accu's nodig, of niet dan?
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 29-10-2014 13:12 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
PS ik heb dit script van een andere site gedownload en toen deed ie wel dingen.
Zal ik de volledige broncode met alle relavante css js en afbeeldingen hier even posten?
zonder code tags uiteraard
[ Voor 6% gewijzigd door phex op 29-10-2014 13:18 ]
sorry net te laatphex schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:17:
OT dan: ik zit met een kwerie die dingen joint op een veld, maar als ik groep met een veld uit een andere tabel dan krijg ik niet terug wat ik wil.
PS ik heb dit script van een andere site gedownload en toen deed ie wel dingen.
Zal ik de volledige broncode met alle relavante css js en afbeeldingen hier even posten?
Helaas is dat niet hoe het werktphex schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:18:
Kut, back to lurking...
Het probleem is blijkbaar dat getElementsByClassName("signature") een lege lijst returnt. Terwijl duidelijk te zien is dat er een <p class="signature"> onder a.parentNode.parentNode (dat is een <div class="message altmsgN">) zit.Firesphere schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:05:
JavaScript:
1 2 3 4 5 6 document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { [].forEach.call(document.querySelectorAll("div.poster.avatar>a"), function(a) { if(a.href == "http://tweakers.net/gallery/294184") { a.parentNode.parentNode.getElementsByClassName("signature")[0].innerText = "Blablabla"; } }); });
Zoiets?
.edit: hmm, MDN zegt dat ie alleen child elements returnt. Strict gezien zou hij dus niet dieper moeten zoeken. Maar dat maakt de functie wel behoorlijk waardeloos eerlijk gezegd
.edit2: oh nvm, dat doet ie wel. Het punt is dat sommige posts gewoon geen signature hebben en FireFox stopt dan met itereren
[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 29-10-2014 14:04 ]
http://www.chucknorris.com/store/fact%20book.htm
For a limited time we will sell these books for $9.00 plus $6.00 shipping. They may be autographed also for an additional $100.00. Please add this to the site.
Verwijderd
Aan de andere kant als je ziet wat voor bedragen gesigneerde dingen opleveren op eBay. Je koopt een boek, laat het signeren, leest het verder nooit en verkoopt het later "mint, signed by author".PdeBie schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:12:
Ik weet dat het nog geen vrijdag is, maar dit is te erg
http://www.chucknorris.com/store/fact%20book.htm
[...]
Bijvoorbeeld:
http://www.ebay.com/bhp/vonnegut-signed
iOS developer
Machtsmisbruik door .oisynVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:22:
Ik heb hier precies weer behoorlijk wat gemist tijdens mijn middagpauze. Wat was dat hier allemaal met die JavaScript?
The usual dus...
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Beetje gepruts van .oisyn dat niet werkte en zodoende perongeluk is blijven staan als XSS optie in GoT.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:22:
Ik heb hier precies weer behoorlijk wat gemist tijdens mijn middagpauze. Wat was dat hier allemaal met die JavaScript?
.oisyn had't gemaakt toch? Waarschijnlijk was dat geval dan zo lek dat je er een raketlancering op andermans server mee zou kunnen saboteren.
Firesphere schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:54:
[...]
.oisyn had't gemaakt toch? Waarschijnlijk was dat geval dan zo lek dat je er een raketlancering op andermans server mee zou kunnen saboteren.
http://tweakers.net/nieuw...ft-vlak-na-lancering.html
Ok, daar heb je wel gelijk in
[ Voor 13% gewijzigd door azerty op 29-10-2014 15:24 ]
iOS developer
Verwijderd
Ik durf hier niet meer te komen. Terwijl ik mijn vorige reply aan het typen was, stond een van de senior managers ineens met een kwade blik achter mijn ogen. Alt-TAB is trouwens niet echt super subtielFiresphere schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:58:
Al een uur niets hier gepost. Is iedereen druk aan't werk ofzo?
Ssssst, laat me slapenFiresphere schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:58:
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:59:
[...]
Ik durf hier niet meer te komen. Terwijl ik mijn vorige reply aan het typen was, stond een van de senior managers ineens met een kwade blik achter mijn ogen. Alt-TAB is trouwens niet echt super subtiel
Dan leg je toch gewoon uit dat je iets aan het opzoeken was?Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:59:
[...]
Ik durf hier niet meer te komen. Terwijl ik mijn vorige reply aan het typen was, stond een van de senior managers ineens met een kwade blik achter mijn ogen. Alt-TAB is trouwens niet echt super subtiel
En we mogen niet dubbel-posten, dus ja... Je moet altijd wachten tot er iemand anders gepost heeft
iets met studeren ofzoFiresphere schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:58:
Ik zit in de les, maar ja, presentaties kun je overslaan
En ik geloof dat .oisyn op dit moment door de veiligheidsdienst ondervraagd word over zijn connectie met die mislukte testvlucht
Verwijderd
Ze heeft er niets over gezegd hoor. Ik voel me alleen enkel altijd zo betrapt, al doe ik in mijn ogen toch echt niets mis.Firesphere schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:01:
[...]
prutser, gewoon ergens gaan werken waar de senior manager niet bestaat, of het niet zo veel kan schelen.
Daar kan ik inderdaad mee wegkomen als ik iets aan het lezen ben op het forum maar wanneer ik een tekst aan het typen ben, is dat toch nog net wat moeilijker te verantwoorden.wsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:02:
[...]
Dan leg je toch gewoon uit dat je iets aan het opzoeken was?
En we mogen niet dubbel-posten, dus ja... Je moet altijd wachten tot er iemand anders gepost heeft
Misschien moet ik me gewoon ook zo'n screenprotector halen zoals mijn andere collega's hier allemaal hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 16:23 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
"Maar ik moet toch een vraag kunnen stellen op zo'n manier dat mijn NDA hier niet geschonden kan worden?"Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:23:
Daar kan ik inderdaad mee wegkomen als ik iets aan het lezen ben op het forum maar wanneer ik een tekst aan het typen ben, is dat toch nog net wat moeilijker te verantwoorden.
Bekertje warme melk er bij?
WEEKEND!
Dat was dan ook de hele opzet, de sabotage van die raketlancering. Waarom denk je dat ik de topic warning pas heb weggehaald nadat het plan was volbracht?Firesphere schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:54:
[...]
Pretopleidingwsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:59:
Zo, nu naar huis toe! Lessen zin afgelopen voor deze week!
WEEKEND!
Blokken voor tentamen Pattern Recognition, das pas iets doen
Heb je het zwarte busje al gespot aan het einde van de straat?.oisyn schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:05:
[...]
Dat was dan ook de hele opzet, de sabotage van die raketlancering. Waarom denk je dat ik de topic warning pas heb weggehaald nadat het plan was volbracht?
* azerty mompelt iets over de berg gegeven oefeningen die nog te doen zijn en gequoteerd worden
[ Voor 26% gewijzigd door azerty op 29-10-2014 17:19 ]
Leuk als je 50+++ facturen nodig hebt. Ik heb maar een call aangemaakt of ze niet even een andere manier weten
Tja, dat zei je er niet bijwsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:18:
[...]
Heb je het zwarte busje al gespot aan het einde van de straat?
[...]
* Struikrover mompelt iets over de berg gegeven oefeningen die nog te doen zijn en gequoteerd worden
Nieuwe laptop uitzoeken, waarom is het zo lastig
edit: Wel leuk dat de foutmelding 'Object reference not set to an instance of an object.' is, afkomstig ergens diep uit de krochten van EF
[ Voor 29% gewijzigd door Alex) op 29-10-2014 17:32 ]
We are shaping the future
Het is altijd leuk om het leven mooier te presenteren dan het in werkelijkheid is
Maar sowieso hier de anderen nog wat op stang jagen is ook leuk
Grappige is, ik ben gisteren er stevig ingevlogen met een vriendin
IK WIST HET!ElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:36:
[...]
Grappige is, ik ben gisteren er stevig ingevlogen met een vriendin
Het nadeel is nu dat ik vandaag geen waarzeggerij meer kan doen, mijn ene kans per dag is nu opgebruikt
*Duikt bang in een hoekje*
Hehe, ik zou toch iets anders willen voorspellen dan 2 vrouwen die in cocktails vliegenwsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:38:
[...]
IK WIST HET!![]()
Het nadeel is nu dat ik vandaag geen waarzeggerij meer kan doen, mijn ene kans per dag is nu opgebruikt
Pas op, ik bijtRyur schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:39:
WAT? Een vrouw hier in de Devschuur?
[ Voor 22% gewijzigd door ElkeBxl op 29-10-2014 17:40 ]
Al een tijdje hoor. Ik zou het zinkend schip alvast verlatenRyur schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:39:
WAT? Een vrouw hier in de Devschuur?
Zo specifiek kan ik nu ook weer niet voorspellenElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:39:
[...]
Hehe, ik zou toch iets anders willen voorspellen dan 2 vrouwen die in cocktails vliegen
[ Voor 38% gewijzigd door azerty op 29-10-2014 17:40 ]
Oefenen hewsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:40:
[...]
Zo specifiek kan ik nu ook weer niet voorspellenAnders was ik al miljonair
Ik voorspel dat je binnen 3 dagen niet moet werken
Vertel ons meer oh wijze heer!wsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:44:
[...]
Ik voorspel dat je binnen 3 dagen niet moet werken
Wil je meedoen?
Wel, dat is een goed idee! Maar denk je dat ik daardoor minder hier zou posten? Mis!
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Of als je mij bant, maar dan is dat weer maar eens machtsmisbruik
[ Voor 34% gewijzigd door azerty op 29-10-2014 18:00 ]
Noooooooooo.oisyn schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:59:
Ik kan wel wat HTML typen die alle posts van wsitedesign gewoon sowieso wegflikkert.
Wat heb jij toch tegen mij?.oisyn schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:59:
Ik kan wel wat HTML typen die alle posts van wsitedesign gewoon sowieso wegflikkert.
Doe maar, en zijn soulmate ElkeBxl ook even dan..oisyn schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:59:
Waarom kom je hier dan nog?.oisyn schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:01:
Don't flatter yourself, ik heb iets tegen iedereen
Soulmate? Dat denk ik niet hoorDouweegbertje schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:01:
[...]
Doe maar, en zijn soulmate ElkeBxl ook even dan.
Ik ben geen alcoholicus, dus dat gaat het niet worden denk ikDouweegbertje schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:01:
[...]
Doe maar, en zijn soulmate ElkeBxl ook even dan.
@Elke: nofi
None taken zolang ik maar af en toe een goe wijntje, biertje, cocktail kan drinkenwsitedesign schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:05:
[...]
Ik ben geen alcoholicus, dus dat gaat het niet worden denk ik![]()
@Elke: nofi
Perfect:

Voila se, af en toe zo eentje
ElkeBxl schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:20:
[...]
Perfect:
[afbeelding]
Voila se, af en toe zo eentje
Ah een drinkingbuddy, altijd handig om te hebben!alienfruit schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:25:
Goed idee, Elke. Ik heb ook wel zin in een cocktail, haha! Halloween cocktail ofzo
Sorry hun
[ Voor 22% gewijzigd door ElkeBxl op 29-10-2014 18:27 ]
Ja, maar dat zegt nog niet dat je de apps helemaal moet weghalen zoals tweakers nu doet?.RayNbow schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 07:22:
[...]
Het mooie van een website die ook gewoon goed werkt op een mobiel is dat je niet afhankelijk bent of er überhaupt een app voor je gekozen platform bestaat.
Op Android schalen apps gewoon op, dus meer tekst op een groter scherm. Meer ruimte. Like Windows.[...]
En hoe verschilt dit met native apps?
Browsers faken altijd een 480x800 o.i.d. kleins.
Niet overal, maar hier op Tweakers toch wel vaak (en andere 'zwaardere' sites ook)[...]
Nergens last van op m'n toestel.
Hmm, maar alsnog voelt het minder soepel (hele UI wordt opnieuw opgebouwd e.d.)[...]
Browser cache?
Alcohol
* F.West98 rent
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Tjah, eenmaal je op volwassen leeftijd komt zul je dat wel leren appreciëren
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.