Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Iets wat een gedraagt als een collection is inderdaad invariant in z'n type parameter, maar je kunt zo'n class wel opsplitsen in z'n covariante en contravariante deel.Sebazzz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:00:
Een collection kan je niet maken met Covariance / contravariance.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Dat had me wel erg leuk geleken moet ik zeggen
Zijn er hier mensen die een enorme hekel hebben aan vroeg opstaan?
Enkel als ik pas heel laat in mijn bedje lag en/of gezopen hebObiTewodros schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:06:
Verwijderd
ObiTewodros schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:06:
Pff voel me echt klote vandaag. Slecht geslapen en het voelt alsof ik in een andere wereld ben. Wil het liefst terug naar huis en lekker in mijn bed liggen slapen![]()
Ik haat vroeg opstaan. Vandaag moest ik er noodgedwongen weer om 4u uit en ik ben heel erg blij dat dit maar 1 keer per week is.
Vanaf volgende week neem ik trouwens de late vlucht: verktrek is dan pas om 9u50 in Brussel
Een hekel is een groot woord, maar m'n bed is toch net ietsje uitnodigender dan naar het werk te vertrekken. Gelukkig heb ik nogal flexibele uren, dus maakt het ook niet uit of ik om negen uur of half elf op 't werk benObiTewodros schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:06:
Pff voel me echt klote vandaag. Slecht geslapen en het voelt alsof ik in een andere wereld ben. Wil het liefst terug naar huis en lekker in mijn bed liggen slapen![]()
Hoezo vertrek je niet zondag avond?Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:38:
[...]
Ik haat vroeg opstaan. Vandaag moest ik er noodgedwongen weer om 4u uit en ik ben heel erg blij dat dit maar 1 keer per week is.
Vanaf volgende week neem ik trouwens de late vlucht: verktrek is dan pas om 9u50 in Brussel
Ah ja, COBOL, de taal die performance van Pascal combineert met de verbosity van BASIC en de runtime safety van C. Veel plezier met het schrijven van regels als:ElkeBxl schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:24:
Heel serieusZe hebben hier een systeem gelanceerd dat elke beginnende schoolverlatende IT'er (ook al werk ik hier sinds april 2014) een "Cobol-stage" moet doen.
1
| 01234 DIVIDE x BY y GIVING z |
in plaats van:
1
| z = x/y; |
... want dat zou natuurlijk té makkelijk zijn.
Damn, ik vind voor 8 uur al vroeg opstaan.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:38:
[ Voor 19% gewijzigd door Soultaker op 20-10-2014 10:49 ]
Verwijderd
Ik denk niet dat mijn werkgever een extra nacht hotel wil betalen. Ik zou het eens kunnen vragen natuurlijk.
Als ik me niet vergis werk jij voor dezelfde werkgever, heb jij ervaring met dit soort zaken?
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan heSoultaker schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:48:
Ah ja, COBOL, de taal die performance van Pascal combineert met de verbosity van BASIC en de runtime safety van C. Veel plezier met het schrijven van regels als:
COBOL:
1 01234 DIVIDE x BY y GIVING z
in plaats van:
C:
1 z = x/y;
Ik sta op om 5uSoultaker schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:48:
Damn, ik vind voor 8 uur al vroeg opstaan.
Jij bent gek.ElkeBxl schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:54:
[...]
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan he![]()
[...]
Ik sta op om 5u
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Tevens, gevonden waarom er een defect binnen is gekomen met als omschrijving 'CSV layout is wonky'...
1
2
3
4
5
6
7
| private static string EscapeValue(string value) { if(value.IndexOf(",") > -1) return String.Format("\"{0}\"", value); return value; } |
Leuk, tot je value een " bevat...
Huh wat? [code] kan niet in een [mo]?
[ Voor 7% gewijzigd door Alex) op 20-10-2014 10:59 ]
We are shaping the future
1) Een paar van de testcase falen zo af en toe (soms 1, soms 2, soms 3 van de 18)
2) Op linux (de CI server) falen ze vaker dan op windows. Zo vaak dat de CI run nog nooit gelukt is
3) Als je in debug modus start, faalt de test nooit! Blijkbaar zorgt de vertraging van de debuggen ervoor dat deze situatie zich nooit voordoet.
4) Remote debugging op de CI server helpt ook niet.
Dan maar terug naar meer trace logging toevoegen om te kijken waar het nu echt mis gaat...
Zot zijn doet geen zeer
7 uur op hier maar ben om 18.30 weer thuis. Ik weet dat het meevalt t.o.v. sommige andere collega's (een collega van me gaat dagelijks van Eindhoven naar Rotterdam / Vlissingen) maar toch vind ik het lange dagen zo.
Ik zou het zeker voorstellen. Heb voor een vorige werkgever nogal wat tijd in hotels doorgebracht, maar ik vertrok eigenlijk altijd op zondagavond. Op die manier was ik ook mooi van de maandagochtendspits af. Werd nooit moeilijk over gedaan, en de hotelvergoeding voor weekenddagen was hoger en die pakte ik ook nog mooi meeVerwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:54:
[...]
Ik denk niet dat mijn werkgever een extra nacht hotel wil betalen. Ik zou het eens kunnen vragen natuurlijk.
Als ik me niet vergis werk jij voor dezelfde werkgever, heb jij ervaring met dit soort zaken?
Zal per werkgever wel wisselen, maar vragen kan altijd.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het is veel meer subdued dan dat filmpje aangeeft. Het is niet een storend iets imho. Het is minder aanwezig dan Aero was onder Windows. Ik vind het er wel chique uitzien.incaz schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:22:
[...]
Het klonk al als een erg slecht idee maar OMFG
In dat filmpje zit er gewoon een crazy knipperende balk als content bovenin. Dat zou als je de website zelf ziet er ook behoorlijk storend uitzien lijkt me.
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Aero Glass is/was ook dynamisch, maar daar hing het af van het onderliggende venster en veranderde het dus niet zo snel. En als je wel iets knipperends op de achtergrond had staan was je er vanaf door het venster een beetje te verslepen.
't is dan ook geen belediging, slechts een conclusie
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hier hetzelfde. Het voornaamste argument dat we altijd aanhalen is dat je de maandag ook nog productief kan zijn als je zondagavond al vertrekt. Als je op maandag zo vroeg al op pad bent, dan ben je overdag niet echt helder...BM schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:04:
[...]
Ik zou het zeker voorstellen. Heb voor een vorige werkgever nogal wat tijd in hotels doorgebracht, maar ik vertrok eigenlijk altijd op zondagavond. Op die manier was ik ook mooi van de maandagochtendspits af. Werd nooit moeilijk over gedaan, en de hotelvergoeding voor weekenddagen was hoger en die pakte ik ook nog mooi mee
Zal per werkgever wel wisselen, maar vragen kan altijd.
Ik nam het niet op als een belediging, no worriesFiresphere schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:10:
[...]
't is dan ook geen belediging, slechts een conclusie
Iemand koffie?
Laurens-R schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:35:
... tudum...tudum... aan het wachten op een Visual Studio installatie....
Iemand koffie?
Natural Programming Language?Soultaker schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:48:
[...]
Ah ja, COBOL, de taal die performance van Pascal combineert met de verbosity van BASIC en de runtime safety van C. Veel plezier met het schrijven van regels als:
COBOL:
1 01234 DIVIDE x BY y GIVING z
in plaats van:
C:
1 z = x/y;
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ik vind het retestorend. Het loopt ook lang niet altijd soepel.ZpAz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:05:
[...]
Het is veel meer subdued dan dat filmpje aangeeft. Het is niet een storend iets imho. Het is minder aanwezig dan Aero was onder Windows. Ik vind het er wel chique uitzien.
In dat filmpje zit er gewoon een crazy knipperende balk als content bovenin. Dat zou als je de website zelf ziet er ook behoorlijk storend uitzien lijkt me.
En vaak heb ik schermen over elkaar en beweegt er iets op de achtergrond. Of zit je de hele tijd met een rare vlek in je scherm.
Nadeel is dat je het niet gedeeltelijk uit kan zetten. Als je transparantie uitzet is het gelijk overal, ook in je menubalk en dock...
Ben nu maar weer van Safari naar Chrome gegaan, dat scheelt een beetje iig tijdens het browsen..
Zitten overigens wel meer irritante dingen in besef ik me. Zoals die mega-grote tooltips bij je dockitems die regelmatig in de weg zitten als mn cursor daar toevallig blijft hangen...
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 20-10-2014 11:47 ]
Zit nu al zeker 30 minuten te wachten....
De performance is er niet beter op geworden zeg! WTF is dit voor trage zooi.
Hoeveel 'generaties' terug is je hardware?Firesphere schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:49:
OSX X geinstalleerd.
Ben even benieuwd hoe lang je gemiddeld kan doen met Apple hardware, voordat de software de hardware heeft ingehaald.
Klopt, bij mij duurde het ongeveer 45 minuten. Beetje veel voor een update, maar tja.Laurens-R schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:48:
.... echt wat duurt VS 2013 Update 3 lang
Zit nu al zeker 30 minuten te wachten....
Heb een ruim 3 jaar oude 13" MBP en een ruim 3 jaar oude 11" MBA en op beiden merk ik geen problemen met performance overigens.Laurens-R schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:51:
[...]
Hoeveel 'generaties' terug is je hardware?
Ben even benieuwd hoe lang je gemiddeld kan doen met Apple hardware, voordat de software de hardware heeft ingehaald.
Het besturingssysteem heet OS10.10 nuFiresphere schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:49:
OSX X geinstalleerd.
Maar ik heb nergens last van, vind hem zelfs sneller dan Mavericks. Terwijl mijn Macbook uit Early '11 komt.
Ik had het de eerste uren dat OS X trager leek. Zo had ik framerate drops toen ik LoL speelde enzo. Na paar uurtjes verdween het vanzelf en voelt mijn MBP (2011) even snel aan als vroeger. Misschien is het ergens een achtergrondproces dat na de update uitgevoerd wordt?Laurens-R schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:51:
[...]
Ik dacht dat Apple claimde dat de hardware uit 2008 het nog zou kunnen draaien (correct me if I'm wrong).
rMBP mid 2012, zwaarste editie toentertijd beschikbaar.Laurens-R schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:51:
[...]
Ik denk dat Spotlight z'n index moet bijwerken. Vlak na de update naar Yosemite vond ik mijn MBA (spring 2012) ook traag aanvoelen, maar inmiddels is dat weg.ElkeBxl schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:53:
[...]
Ik had het de eerste uren dat OS X trager leek. Zo had ik framerate drops toen ik LoL speelde enzo. Na paar uurtjes verdween het vanzelf en voelt mijn MBP (2011) even snel aan als vroeger. Misschien is het ergens een achtergrondproces dat na de update uitgevoerd wordt?
Yeah hij moet na en upgrade altijd de indices ff bijwerken. Dat kan een paar uurtjes duren in het meest extreme geval.ElkeBxl schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:53:
[...]
Ik had het de eerste uren dat OS X trager leek. Zo had ik framerate drops toen ik LoL speelde enzo. Na paar uurtjes verdween het vanzelf en voelt mijn MBP (2011) even snel aan als vroeger. Misschien is het ergens een achtergrondproces dat na de update uitgevoerd wordt?
Ik dacht dat Apple claimde dat de hardware uit 2008 het nog zou kunnen draaien (correct me if I'm wrong).
10 == XRyur schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:53:
[...]
Het besturingssysteem heet OS10.10 nu.
Maar ik heb nergens last van, vind hem zelfs sneller dan Mavericks. Terwijl mijn Macbook uit Early '11 komt.
Dus, OSXX. Over 10 generaties is het OS XXX
Het blijft trouwens een beetje een "My First OS", maargoed.
Die index refresh van Spotlight koste me wel paar kills op LoL --'
Bi systemprefs zet kan je bij uiterlijk de kleuren op graphite zetten, bij toegankelijkheid de transparantie uitschakelen. Wallpaper 50% grijs en je rocked als een pro.Firesphere schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:55:
[...]
10 == X
Dus, OSXX. Over 10 generaties is het OS XXX
Wat moet Windows 8 dan wel niet zijn?Firesphere schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:55:
[...]
Had ik al allemaal ongeveer ingesteld, behalve de wallpapers.n8n schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:57:
[...]
Bi systemprefs zet kan je bij uiterlijk de kleuren op graphite zetten, bij toegankelijkheid de transparantie uitschakelen. Wallpaper 50% grijs en je rocked als een pro.
Maar blijft traag/sluggish aanvoelen. Misschien even zo'n PRAMDINGESRESET uitvoeren.
Ik ben geen fanboy, ik ben alleen na ondertussen een paar jaar werken met OSX, tot de conclusie gekomen dat het niet een OS is waar ik mij in thuis voel en lekker mee kan werken.Gleighton schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:02:
Standaardplaatje over dit standaardonderwerp:
[afbeelding]
[ Voor 31% gewijzigd door Firesphere op 20-10-2014 12:05 ]
nope. Spotlight doet nietsAlex) schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:07:
Kijk eens in je Activity Monitor, waarschijnlijk is Spotlight druk bezig.
Verwijderd

Ik kan er nog niet echt iets zinnigs van maken, maar toch
Zal ik het maar weer doen dan? \[forum/bug] [code] kan niet in een [mo]
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 20-10-2014 12:30 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja, je bent de eerste van wie ik hoor dat die op maandagochtend vliegt. Komt hier alleen voor als een vlucht zondagavond niet is doorgegaan. Om 3 / 4 uur op staan is geen doen.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:54:
[...]
Dat was bij mij ook het geval. M'n hele mac moest opnieuw geindexeerd worden, wat al gauw een uurtje duurde. Tijdens die periode was mijn mac vrij traag. Ik kan me voorstellen dat Macs met een HDD of Hybrid hier sterker/langer last van zullen hebben.ElkeBxl schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:53:
[...]
Eenmaal klaar merk ik geen verchil in performance.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Waarom duurt het altijd precies een week voordat ineens een karrenvracht met recruitermail binnen komt rollen? Zit iedereen op een gratis LinkedIn accountje wat vers vlees in de regio pas na een week vrij geeft?
iOS developer
Ik denk het. Net als dat ze vriendschapsverzoeken sturen i.p.v. InMail.BikkelZ schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:07:
Waarom duurt het altijd precies een week voordat ineens een karrenvracht met recruitermail binnen komt rollen? Zit iedereen op een gratis LinkedIn accountje wat vers vlees in de regio pas na een week vrij geeft?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Oh dat is de reden! Ik snapte het al niet!Alex) schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:08:
[...]
Ik denk het. Net als dat ze vriendschapsverzoeken sturen i.p.v. InMail.
iOS developer
Hier gebruikt mijn vader mijn oude 2008 MacBook pro. Zelf ooit wel een SSD ingezet maar het draait er prima op.Laurens-R schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:51:
[...]
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Verwijderd
Hmm, hier reist iedereen op maandagochtend, net als op mijn vorig project. Denk dat dat hier het standaardscenario is.wouterwouter2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:52:
[...]
Ja, je bent de eerste van wie ik hoor dat die op maandagochtend vliegt. Komt hier alleen voor als een vlucht zondagavond niet is doorgegaan. Om 3 / 4 uur op staan is geen doen.
Veel beterschap!StM schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:09:
Zo, en toen lag je opeens in het ziekenhuisZaterdag met spoed opgenomen wegens een gruwelijk uit de hand gelopen oogontsteking. Inmiddels weer wat aan de beterende hand en hopelijk herstelt mn zicht ook weer volledig, al is het al een stuk beter als zaterdag
Vorig jaar moesten we voor m'n vrouw nog 5 euro per dag voor TV betalen terwijl vanwege een storing enkel NPO3 beschikbaar was. Nog maanden mee bezig geweest het geld terug te krijgenStM schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:21:
Het internet is iig goed geregeld tegenwoordig10-15 mbit up en down. En het is gratis, iets wat een jaar of 10 terug (zo vaak kom ik niet in een ziekenhuis
) nog wel anders was.
Waarschijnlijk omdat je vlucht een stuk korter is. Ik moet 3 uur vliegen, tel daar 2 uur vliegveld en 2x een uur vervoer bij op en je bent je hele maandag al kwijtVerwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:32:
[...]
Hmm, hier reist iedereen op maandagochtend, net als op mijn vorig project. Denk dat dat hier het standaardscenario is.
[...]
Veel beterschap!
Aan de andere kant, beter de maandag kwijt dan je eigen zondagavond...
[ Voor 7% gewijzigd door wouterwouter2 op 20-10-2014 13:49 ]
Verwijderd
Welja, een beetje hetzelfde verhaal hier hoor. Momenteel vertrek ik om 4 uur thuis om om 10 uur op het werk te zijn. Ik vlieg momenteel van Brussel (Zaventem) naar Frankfurt, van daar neem ik een vlucht naar Marseille. In totaal zit ik een 3-tal uur op het vliegtuig maar als je er de tijd op de luchthaven bij telt, kom je ook al gauw aan 6 uur.wouterwouter2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:48:
[...]
Waarschijnlijk omdat je vlucht een stuk korter is. Ik moet 3 uur vliegen, tel daar 2 uur vliegveld en 2x een uur vervoer bij op en je bent je hele maandag al kwijt
Aan de andere kant, beter de maandag kwijt dan je eigen zondagavond...
Binnenkort (vanaf volgende week) neem ik van Brussel gewoon het vliegtuig rechtstreeks. Dan sta ik hier wel gewoon op 2 uur
Dat ^^Soultaker schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:57:
Schrijf er dan een scriptje voor. Je bent programmeur of niet?
Ik moet zeggen, soms doe ik dat ook wel iets te snel. Dan maak ik een vet mooi tooltje wat achteraf meer werk blijkt dan alles met de hand doen. Maar het is zo leuk
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Cloud schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:05:
[...]
Dat ^^
Ik moet zeggen, soms doe ik dat ook wel iets te snel. Dan maak ik een vet mooi tooltje wat achteraf meer werk blijkt dan alles met de hand doen. Maar het is zo leuk
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Martindo schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:05:
"Software is like sex, it's better when it's free", maar ik heb het ook graag veilig.
Vergeet de alt-text niet
Verwijderd
Zo moeilijk is het niet:Douweegbertje schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:11:
boeiend. Zo lang hun geen simpele copy/paste iets maken voor o.a. bb code ga ik niet mijn tijd verspillen
Kwestie van stilzwijgend je baan laten uitvoeren door je geautomatiseerde systeem en ondertussen je CV opleuken, snel doorhoppen voor ze doorhebben dat je werk geautomatiseerd isMartindo schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:21:
Maar als je zelf software maakt om je originele taak uit te voeren en deze software werkt volgens theorie, gaat je baas niet zeggen dat je straks nutteloos bent?
Verwijderd
Doet me een beetje aan dit verhaal denken: Verizon finds US developer outsourced his job to China so he could surf Reddit and watch cat videosMerethil schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:24:
[...]
Kwestie van stilzwijgend je baan laten uitvoeren door je geautomatiseerde systeem en ondertussen je CV opleuken, snel doorhoppen voor ze doorhebben dat je werk geautomatiseerd is
Het is StackOverflow, of, zoals de oprichter er van zei:alienfruit schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:30:
Wat is er mis?
When people see an input or textarea, they have the uncontrollable urge to smack their head on the keyboard and roll it {their head that is} left and right until the field is filled.
Then hit submit.
Mensen die een vraag maar half lezen en dan antwoord gevenalienfruit schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:30:
Wat is er mis?
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Verwijderd
Wat zijn jullie plannen voor de toekomst? Hopen jullie ook naar een management rol door te groeien of willen jullie net liever blijven programmeren?
---- edit ----
Ik zat het te lezen en zat er ook aan te denken om het te posten. Ik moet er aan de ene kant niet aan denken om wat anders te gaan doen dan programmeren maar aan de andere kant om te blijven hangen op een bepaald salaris is ook niet super aantrekkelijk. Liefste zou ik gewoon de hele dag programmeren en als specialist boeken schrijven, dingen presenteren en andere mensen helpen betere programmeurs te worden.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:48:
Career planning: Where do old devs go to?
Wat zijn jullie plannen voor de toekomst? Hopen jullie ook naar een management rol door te groeien of willen jullie net liever blijven programmeren?
[ Voor 60% gewijzigd door BikkelZ op 20-10-2014 15:51 ]
iOS developer
Ik wil wel verder groeien, maar dan richting solution architect o.i.d.. Ik wil absoluut geen management- of salesrol.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:48:
Career planning: Where do old devs go to?
iOS developer
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.