Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
De membersonly tag is als een tekstopmaak-element geimplementeerd en kan als zodanig inderdaad geen code-tags bevatten. In feite is dit geen bug maar by design.Niet alle elementen kunnen door elkaar gebruikt worden (genest). Over het algemeen kan je stellen dat structuur-elementen en lijsten en tabellen niet binnen tekstopmaak-elementen gebruikt kunnen worden.
Intentionally left blank
Bovendien klopt het niet - een table kan overduidelijk wél in een mo. Of is dat tegenwoordig ook tekstopmaak?
.edit
Test
Mo is sowieso een block level element.
[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 23-10-2014 18:53 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Je moet het niet verwarren met HTML's block/inline-level, hoewel dat wel meespeelt, maar daarnaast spelen ook zaken mee zoals stylingissues die kunnen ontstaan als je bepaalde elementen gaat nesten en wat je dan dus ook allemaal moet gaan testen.
Ik zie verder geen zwaarwegende usecase waarom [code] in een [membersonly] tag zou moeten werken, dus wat mij betreft is dit een wontfix...
Intentionally left blank
Lijkt mij prima werken.
(wel apart dat ie blijkbaar leading whitespaces stript in een code tag overigens, maar dat is een ander verhaal)
Bovendien denk ik dat men prima kan leven met mogelijke styling issues, zolang ze hun code maar in een members only kunnen posten ivm mogelijk gevoelige gegevens en indexering door een zoekmachine (de hele reden waarom een membersonly tag bestaat dus). Geen code tag gebruiken is dan een waardeloze optie want dan wordt de code onleesbaar.
[ Voor 29% gewijzigd door .oisyn op 24-10-2014 11:56 ]
Intentionally left blank
[ Voor 120% gewijzigd door .oisyn op 24-10-2014 12:26 ]
In het Arduino topic ook, althans, iig van mij de wens.oisyn schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:54:
Er is in de devschuur de wens om code te plaatsen in een members-only.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Het lekken van unparsed content naar niet-ingelogde gebruikers is opgelost. Het plaatsen van [code] e.c. binnen [mo] is echter nog (steeds) niet mogelijkACM schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:53:
Een beetje laat... maar ze zijn ondertussen allemaal opgelost
Intentionally left blank