Ik ga vaak genoeg 's middags pas naar mijn werk of ik loop om een uurtje of vijf naar huis om 's avonds nog rustig een build te pushen aangezien dat toch alleen maar veel wachten en weinig doen is. Alles wat ik moet hebben staat op een of andere manier online.
En ik heb geen zin om al mijn repo's in DropBox of zo te gooien puur en alleen om al mijn files gesynchroniseerd te houden als alles óók al in Git staat. Erger nog, stel dat een file pas synct op het moment dat ik er al mee aan de slag was gegaan op een andere computer, wat dan?
Het is naar mijn mening gewoon een missende feature in CVS'en dat je geen "draft states" kunt saven naar de repo.
Nou ja het probleem is dus als je niet gaat squashen nadien in je eigen branch en je merged later naar master dat het uiteindelijk altijd toch nog als losse commit in je master terug te vinden is.jbdeiman schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:53:
[...]
End of day commits / pushes zijn prima, maar maak wel een nieuwe branch voor je zoiets doet. Dan is er niets aan het handje en kan je prima E.O.D. commits doen, daar heeft niemand last van. Ben je klaar, merge je het naar "de master".
In principe niets mis met "E.O.D." commits, als je het goed doet zou iemand anders op het punt verder kunnen werken waar jij was gebleven.
En ik heb geen zin om al mijn repo's in DropBox of zo te gooien puur en alleen om al mijn files gesynchroniseerd te houden als alles óók al in Git staat. Erger nog, stel dat een file pas synct op het moment dat ik er al mee aan de slag was gegaan op een andere computer, wat dan?
Het is naar mijn mening gewoon een missende feature in CVS'en dat je geen "draft states" kunt saven naar de repo.
iOS developer