+10ieperlingetje schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:04:
Gitlab is echt een topproject, hebben we hier zelf draaien voor een klein ontwikelteam.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Read the code, write the code, be the code!
HoezoEddoH schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:19:
Redmine is in ieder geval dramatisch.
Note: ik heb het alleen bij een derde partij gebruikt, geen idee welke versie/instellingen/theme zij geinstalleerd hadden.
[ Voor 4% gewijzigd door EddoH op 16-09-2014 14:33 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
He.. ?Gamebuster schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:41:
Oor infectie. Joepie... Nu al sinds donderdag half-doof.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Nothing to see here!
Ja boeie, hij geeft enigszins normale antwoorden totdat jij bijdehand gaat doen. Als het antwoord je echt zo boeit dan had je wel even alsnog gebeld. Nu ga je een log online zetten. Hm.. waarvoor doe je het dan?phex schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:53:
Blijkbaar wil vodafone geen sale maken:
[...]
Geen speld tussen te krijgen...
Tis redelijk duidelijk dat online helpdesks niet al te hoog niveau hebben, maar je kon hem net zo goed gaan vragen waarom hun logo rood is.
Ik vind Jira heel mooi, van Atlassian. Geen idee hoe die qua pricing zit, want daar hou ik me lekker niet mee bezig.Dragon707 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:02:
Maar eens opzoek naar een mooi project management systeem met CVS (git) support. Iemand nog aanraders om naar te kijken.
Net even naar RedMine gekeken, ziet er best netjes voor zover ik heb gezien!
Volgens mij is dat wel Git support met een plugin, maar dat mag de pret niet drukken.
Wa Doede Nou
[ Voor 10% gewijzigd door phex op 16-09-2014 15:03 ]
Je kwam dan ook wel vrij tot zeer aanvallend over. Als ik daar zat was het al veel sneller gedaan geweest!phex schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:01:
Hij had mij toch wel kunnen vertellen waarom cool blue 350 euro goedkoper is? Als sales medewerker moet je daar op inhaken. Op zijn minst had hij een tegendeal kunnen maken. Hij laat het liggen omdat hij zich persoonlijk aangevallen voelt, daarom post ik het
RTFM!
Ik vind je anders behoorlijk bijdehand en uit de hoogte overkomen, alsof je op zoek bent naar een 'grappig' gesprek.phex schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:01:
Hij had mij toch wel kunnen vertellen waarom cool blue 350 euro goedkoper is? Als sales medewerker moet je daar op inhaken. Op zijn minst had hij een tegendeal kunnen maken. Hij laat het liggen omdat hij zich persoonlijk aangevallen voelt, daarom post ik het
Atlassian Jira > Redmine in ieder geval. Op wat kleine issues na gebruiken we dat hier naar volle tevredenheid.-ko- schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:01:
[...]
Ik vind Jira heel mooi, van Atlassian. Geen idee hoe die qua pricing zit, want daar hou ik me lekker niet mee bezig.![]()
Volgens mij is dat wel Git support met een plugin, maar dat mag de pret niet drukken.Werkt hier erg lekker.
Ben wel opzoek naar een oplossing welke ik zelf kan hosten op mijn eigen server. Net even GitLab geinstalleerd en het vervelende wat ik daarvan vind is dat alles zoals nginx gelijk geinstalleerd word. Hierdoor ben je bijna verplicht om een losse server hiervoor aan te schaffen.EddoH schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:10:
[...]
Atlassian Jira > Redmine in ieder geval. Op wat kleine issues na gebruiken we dat hier naar volle tevredenheid.
Als ik op een knop druk: Ik wil iemand van sales spreken ivm het verlengen van mijn abbo, dan verwacht ik dat die gene meer kan melden dan wat op de website staat. En op het moment dat ik concreet een aanbieding noem, dan mag hij daar best op in haken.
Maar ik zal in het vervolg wel gewoon direct op de [x] klikken.
Jira komt voor zover ik weet ook met zijn eigen webserver, maar wat is hier erg aan? Desnoods draai je 10 webservers op 1 server..Dragon707 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:13:
[...]
Ben wel opzoek naar een oplossing welke ik zelf kan hosten op mijn eigen server. Net even GitLab geinstalleerd en het vervelende wat ik daarvan vind is dat alles zoals nginx gelijk geinstalleerd word. Hierdoor ben je bijna verplicht om een losse server hiervoor aan te schaffen.
Als iemand jou niet verder kan/mag (misschien mag hij van werkgever helemaal niets over dergelijke dingen zeggen omdat diegene daar verder niet mee te maken heeft en valse 'beloftes' kan maken) is dat toch nog geen reden om vervelend te doen? De helpdesk persoon heeft het naar mijn mening niet netjes afgehandeld, maar jou houding vind ik in het gesprek tbh ook een beetje kinderachtig.phex schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:15:
Natuurlijk was mijn houding uiteindelijk bijdehand, maar dat was dat nadat ik er achter kwam dat hij een website gids was en niet daadwerkelijk iemand van sales.
Als ik op een knop druk: Ik wil iemand van sales spreken ivm het verlengen van mijn abbo, dan verwacht ik dat die gene meer kan melden dan wat op de website staat. En op het moment dat ik concreet een aanbieding noem, dan mag hij daar best op in haken.
Maar ik zal in het vervolg wel gewoon direct op de [x] klikken.
Het probleem is dat de mensen die het makkelijkst bereikbaar zijn vaak de sjaak zijn en een hoop gezeur over zich heen krijgen. Terwijl zij er het minst aan kunnen doen en zich aan allerlei handboeken moeten houden en aardig tegen de klant moeten blijven. Daarom kan ik me de reactie van helpdesk persoon ook wel een beetje voorstellen. Hij geeft aan dat hij een gids is voor de site, en geeft een alternatief waar je voor de kwestie beter terecht kunt.
JIRA komt gewoon met zijn eigen Tomcat. Wij draaien nog een heel riedel andere Atlassian producten (en eigenlijk al onze development resources) op dezelfde server gewoon naast elkaar. Je kan ze gewoon los herstarten, updaten etc. zonder dat iets daar last van heeftEddoH schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:19:
[...]
Jira komt voor zover ik weet ook met zijn eigen webserver, maar wat is hier erg aan? Desnoods draai je 10 webservers op 1 server..
Je kan gewoon deze, http://doc.gitlab.com/ce/install/installation.html, guide volgen en dan alleen installeren wat jij nodig hebt.Dragon707 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:13:
[...]
Ben wel opzoek naar een oplossing welke ik zelf kan hosten op mijn eigen server. Net even GitLab geinstalleerd en het vervelende wat ik daarvan vind is dat alles zoals nginx gelijk geinstalleerd word. Hierdoor ben je bijna verplicht om een losse server hiervoor aan te schaffen.
Je kan dan gewoon nginx links laten liggen en vervangen door de webserver van jou keuze.
Nginx is niet nodig om gitlab te draaien, Gitlab maakt dacht ik gebruik van unicorn om te draaien.
[ Voor 7% gewijzigd door eekhoorn12 op 16-09-2014 15:28 ]
Thanks, ik ben zelf erg fan van NGINX, maar om 2x nginx op de zelfde server te draaien ging er bij mij niet echt in, ik heb liever dat ik zelf alles kan installeren zoals hoe ik het wil zegmaar, niet van die autoinstallers waar ik niet weet wat er gebeurd.eekhoorn12 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:27:
[...]
Je kan gewoon deze, http://doc.gitlab.com/ce/install/installation.html, guide volgen en dan alleen installeren wat jij nodig hebt.
Je kan dan gewoon nginx links laten liggen en vervangen door de webserver van jou keuze.
Nginx is niet nodig om gitlab te draaien, Gitlab maakt dacht ik gebruik van unicorn om te draaien.
Ik besteet liever iets meer tijd in het installeren zodat je meer weet hoe iets werkt mocht er wat fout gaan zegmaar.
Volgens je signature heb je wel tijd voor koffie, dus denk koffie drinken
They blur the lines and lead the way, their way!
Geluidkaart kapot. Er komen tikjes vanaf en er komt geen geluid meer uit (behalve heel zacht gekraak op standje 100).
Oja, komt waarschijnlijk omdat ik mijn computer heb gereset. Ik doe altijd Win+L als ik ga slapen, maar net bleef ie hangen op 'Inschakelen".
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Hmm, heb sinds vanochtend geen koffie meer gehadJohnnei schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:03:
[...]
Volgens je signature heb je wel tijd voor koffie, dus denk koffie drinken
Dan is het hoog tijd om koffie te gaan halenDragon707 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:09:
[...]
Hmm, heb sinds vanochtend geen koffie meer gehad
They blur the lines and lead the way, their way!
Done that, heerlijk zo'n bakkieJohnnei schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:14:
[...]
Dan is het hoog tijd om koffie te gaan halen
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
{signature}
Ehhh, het idee is dat je dus een shared-list hebt, en dat'ie zo in z'n app, jouw lijst kan bekijken. Toch?alienfruit schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:53:
Wat een rotsite zeg die van Albert.nlIk wil een direct linkje sturen naar een collega zodat ik wat eten voor mij terug kan nemen. Denk maar niet dat je dus gewoon naar een artikel kan linken.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ach iedereen draait toch allang de EAP versiewsitedesign schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:07:
[...]
Woei, onmiddelijk de upgrade doorgevoerd
Je bedoelt mensen die op de citotoets 98 procent scoorden ofzo? Ja, daar ben ik er een van. Dat is aan de ene kant een voordeel, want je kunt er veel mee (studeren, hoge cijfers halen enz.) maar aan de andere kant: als iemand die minder hoog scoort er achter komt ga je geheid worden uitgemaakt voor nerd. Dat weegt net effe zwaarder. En ik ben trouwens absoluut niet autistisch, dus dat is gewoon een stom stereotyp.vpm schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:10:
Er zweven hier ongetwijfeld nog wat 98e-percentielers rond. Om dan 'autist' naar je hoofd geslingerd te krijgen, voelt nogal matig.
Hm dit lijkt een beetje een late reactie. Komt waarschijnlijk doordat ik meteen bij het begin van dit topic terecht kwam...
[ Voor 9% gewijzigd door Pwuts op 16-09-2014 17:18 . Reden: Oeps.. ]
¯\_(ツ)_/¯
MasterPrutser schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:16:
[...]
Je bedoelt mensen die op de citotoets 98 procent scoorden ofzo?
Nee, mensen die kwa intelligentie tot de top 2% van de bevolking behoren.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Die twee groepen vertonen best veel overlap.oisyn schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:22:
[...]
Nee, mensen die kwa intelligentie tot de top 2% van de bevolking behoren.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Mwah, upgradewsitedesign schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:07:
[...]
Woei, onmiddelijk de upgrade doorgevoerd
En ohja, ik heb daar geen last van. Op mijn school dan.
En ohja, definitief RIP Geluidskaart.
Score > (550 - 501)*0.98+501 = 549.02F.West98 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:28:
En wat is 98% op de citotoets? * F.West98 had 549 (1 of 2 fouten onder de 550)
Jammer maar je valt net buiten de boot
Als altJS language best goed. Javascript met classes, en backwards compatible met javascript (alle JS is valid TS)
[ Voor 33% gewijzigd door Gamebuster op 16-09-2014 17:38 ]
549.02 < net-niet-550PrisonerOfPain schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:36:
[...]
Score > (550 - 501)*0.98+501 = 549.02
Jammer maar je valt net buiten de boot
Ik niet, maar goed... Nu wel meeBarryvdh schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:09:
[...]
Ach iedereen draait toch allang de EAP versie
iOS developer
Als je tot die 2% behoort, hoef je deze vraag niet te stellen2Keys schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:52:
Hoe kom je er in godsnaam nou achter dat je tot die 2% hoort?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Lid worden van de Mensa.2Keys schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:52:
Hoe kom je er in godsnaam nou achter dat je tot die 2% hoort? Ik zie het al voor me je krijgt dan een brief thuis waarop staat nog 19.871 "slimmere" mensen in Nederland wonen ;p
iOS developer
Tja, wat wil je dan ook? Kennelijk is de enige vraag die je hebt voor hem hoe het kan dat een ander bedrijf goedkoper is dan zij. Zou je dat dat niet aan dat andere bedrijf moeten vragen? Hoe moet hij dat nou weten?phex schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:53:
Blijkbaar wil vodafone geen sale maken:
[...]
Geen speld tussen te krijgen...
Christian: Array
Na doen van de thuistest (link: http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest )
Lekker voor m'n ego, zo'n testJouw resultaten van de Mensa-onlinetest waren uitstekend en het lijkt erop dat je met gemak scoort in het 98ste percentiel, hetgeen betekent dat je bij de bovenste twee procent van de bevolking zou behoren.
De onlinetest is echter geen officiële, geijkte test en is daarom slechts indicatief voor het succes van de Mensa-eindtest.
Wel pittig, moest goed nadeken bij sommigen!
Had 'm wel af binnen de gestelde 20 minuten (nl. 18). Wel met behulp van rekenmachine.
[ Voor 17% gewijzigd door Gamebuster op 16-09-2014 19:20 ]
iOS developer
Dat staat geloof ik gelijk aan een IQ van 135 of meer.2Keys schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:52:
Hoe kom je er in godsnaam nou achter dat je tot die 2% hoort?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik ken iemand die de echte test heeft gedaan en die is inderdaad pittiger dan de online testBikkelZ schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:20:
Ja dat kreeg ik ook. Test was erg makkelijk. Ik denk dat het nog wel eens tegenvallen als je de echte test gaat doen of dat ze het gewoon ruim nemen.
Nothing to see here!
Hoezo had je er een rekenmachine bij nodig dan? Een beetje hoofdrekenen kan geen kwaad tochGamebuster schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:18:
[...]
Na doen van de thuistest (link: http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest )
[...]
Lekker voor m'n ego, zo'n test![]()
Wel pittig, moest goed nadeken bij sommigen!
Had 'm wel af binnen de gestelde 20 minuten (nl. 18). Wel met behulp van rekenmachine.
We are shaping the future
Zonder rekenmachine
Dan maar bij een carriere als web developer blijven :-)
Ook als developer moet je goed kunnen rekenen en patronen kunnen herkennenMartijn19 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:58:
Ik kwam na 10 minuten op bovengemiddeld. Maar kennelijk niet goed genoeg voor de echte test.
Dan maar bij een carriere als web developer blijven :-)
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
11 minuten, erg goed, geen rekenmachine.WernerL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 21:41:
13 minuten en 'erg goed'. Bij 1 opgave een rekenmachine moeten gebruiken. Ik wist al dat 1 van de cijferreeksen een macht van 2 was (welke it-er herkent dat niet direct?), het getal was alleen te groot om uit mijn hoofd te doen.
De meesten waren niet zo heel ingewikkeld.
[ Voor 5% gewijzigd door Firesphere op 16-09-2014 21:46 ]
[ Voor 33% gewijzigd door azerty op 16-09-2014 23:27 ]
"Hoe praat ik mijn 'lage' score goed"?wsitedesign schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:27:
14 minuten, hoogste 10%, men voeten eraan geveegd, het is immers te laat (aka helft gegokt omdat ik geen zin had om er serieus men best voor te doen)
Dat moet je toch ook kunnen doen?PrisonerOfPain schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:28:
[...]
"Hoe praat ik mijn 'lage' score goed"?
En besides, slimmer dan 90% van de mensen is voor mij ook al genoeg hoor
[ Voor 15% gewijzigd door azerty op 16-09-2014 23:38 ]
Morgen maar eens op zoek naar een fatsoenlijke JS ide/editor.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Webstorm/PHPStorm/NetBeansMatis schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:44:
Vanavond aan het rommelen geweest met Tampermonkey (Greasemonkey voor Chrome). Was wel weer even geleden dat ik JS heb geschreven.
Morgen maar eens op zoek naar een fatsoenlijke JS ide/editor.
8 minuten en geen rekenmachine. Een vraag wist ik niet te beantwoorden, maar dat mag het plezier niet verpesten
Rare vogel in spe
Nice!Xesxen schreef op woensdag 17 september 2014 @ 00:05:
Het blijkt dat jouw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt, hetgeen betekent dat je bij de bovenste twee procent van de bevolking zou behoren.
8 minuten en geen rekenmachine. Een vraag wist ik niet te beantwoorden, maar dat mag het plezier niet verpesten
En verrekte rap ook, ik had puur gevoelsmatig al 11 minuten nodig. Er bij nadenken zou niet sneller gaan
Als je'm op een helderder (zeg, niet laat in de avond) zou doen, haal je'm waarschijnlijk zonder problemen
[ Voor 9% gewijzigd door Firesphere op 17-09-2014 00:07 ]
Dat is toch niet heel erg raar? Bij het sluiten van een ticket geef je immers een beschrijving en de bestede tijd op. Van een extra knop 'close' die dezelfde velden geeft als edit wordt ik niet heel veel gelukkiger.EddoH schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:28:
In ieder geval de gebruiksvriendelijkheid. Om maar een voorbeeld te noemen: om een issue te closen moet je hem eerst gaan 'editten' en vervolgens 'wijzigingen opslaan': compleet niet intuitief.
Geachte kandidaat,
Jouw resultaten van de Mensa-onlinetest waren uitstekend en het lijkt erop dat je met gemak scoort in het 98ste percentiel, hetgeen betekent dat je bij de bovenste twee procent van de bevolking zou behoren.
Ik heb maar mavo gedaan
Lekker op de bank
Same here, 8min. zonder rekenmachine.Xesxen schreef op woensdag 17 september 2014 @ 00:05:
Het blijkt dat jouw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt, hetgeen betekent dat je bij de bovenste twee procent van de bevolking zou behoren.
Jouw resultaten van de Mensa-onlinetest waren erg goed. Het blijkt dat jouw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt, hetgeen betekent dat je bij de bovenste twee procent van de bevolking zou behoren.
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Bullshit.ZaZ schreef op woensdag 17 september 2014 @ 01:02:
Kan nooit kloppen die test
Geachte kandidaat,
Jouw resultaten van de Mensa-onlinetest waren uitstekend en het lijkt erop dat je met gemak scoort in het 98ste percentiel, hetgeen betekent dat je bij de bovenste twee procent van de bevolking zou behoren.
Ik heb maar mavo gedaan
Dat je "slechts" mavo hebt gedaan, zegt helemaal niets. Unlocked potential
Bij de een staat 'erg goed' en 'boven het 98e percentiel' en bij de andere 'uitstekend' en 'met gemak scoort in het 98e percentiel'
Is dat niet een 'contradictio in terminis'?
Want als we dan toch weer verhoudingen gaan toepassen:
- uitstekend > erg goed
- boven 98e > gemak in 98e
Ikke niet snap. Of stel ik nu te slimme vragen?
Lekker op de bank
Verwijderd
Helemaal mee eensFiresphere schreef op woensdag 17 september 2014 @ 01:05:
[...]
Bullshit.
Ken meerdere mensen die met VMBO zijn begonnen om uiteindelijk een studie natuurkunde aan de universiteit te hebben afgerond
* Firesphere zwaaitVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 01:18:
[...]
Helemaal mee eens![]()
Ken meerdere mensen die met VMBO zijn begonnen om uiteindelijk een studie natuurkunde aan de universiteit te hebben afgerond
Zit nu aan een Master te denken, hier hebben ze een IT master die wel aansluit bij mijn HBO omdat het in het buitenland gewoon net een bachelor aan een universiteit lijkt. Dan heb ik ze ook écht allemaal gehad:
- VMBO
- HAVO
- VWO
- MBO
- HBO
- WO
[ Voor 40% gewijzigd door BikkelZ op 17-09-2014 01:36 ]
iOS developer
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Qft. Heb een vriendin met de hakken over de sloot door de havo gesleept, heeft de studie erna afgebroken na d'r propedeuse, en ze is nu bijna klaar op de universiteitFiresphere schreef op woensdag 17 september 2014 @ 01:05:
[...]
Bullshit.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
https://developer.mozilla...PI/Window.showModalDialog ?Sebazzz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:19:
Oh dus Google besluit in Chrome 37 even showModalDialog te verwijderen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Is al sinds april deprecated. Al in juli is aangekondigd dat het in Chrome 37 zou worden uitgeschakeld. Als je het niet hebt zien aankomen, moet je zorgen dat je beter geïnformeerd bent.Sebazzz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:19:
Oh dus Google besluit in Chrome 37 even showModalDialog te verwijderen.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
1
2
| An error occurred while installing charlock_holmes (0.6.9.4), and Bundler cannot continue. Make sure that `gem install charlock_holmes -v '0.6.9.4'` succeeds before bundling. |
Op google niet echt iets bruikbaars kunnen vinden. Vanavond VPS resetten en weer een nieuwe poging doen :-)
EDIT:
Maar nu eerst koffie!
[ Voor 9% gewijzigd door xehbit op 17-09-2014 09:52 ]
Nee, key is prima. Die dingen zijn praktisch onverwoestbaar._Moe_ schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:43:
[...]
Key stuk?
Ik heb deze ook overwogen aan te kopen, maar zag er me iets te fragiel uit.
Collega heeft die key nu al lange tijd aan zijn sleutelbos, zonder verdere bescherming; ding is niet kapot te krijgen volgens mij._Moe_ schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:43:
[...]
Key stuk?
Ik heb deze ook overwogen aan te kopen, maar zag er me iets te fragiel uit.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ja lijkt mij ook ideaal! Je 'wachtwoorden' gewoon fysiek bij je hebben.OkkE schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:59:
[...]
Collega heeft die key nu al lange tijd aan zijn sleutelbos, zonder verdere bescherming; ding is niet kapot te krijgen volgens mij.
Yubikey is niet echt je wachtwoord he, eerder je OTP naar je wachtwoordenTheNephilim schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:25:
[...]
Ja lijkt mij ook ideaal! Je 'wachtwoorden' gewoon fysiek bij je hebben.
Hence de 'Firesphere schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:29:
[...]
Yubikey is niet echt je wachtwoord he, eerder je OTP naar je wachtwoorden
http://www.nixxes.com/nixxes/jobs/171
Het lijkt me erg vet, maar helaas..oisyn schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:15:
Zijn hier nog computer graphics programmers geïnteresseerd in een baan in de gamesindustrie?
http://www.nixxes.com/nixxes/jobs/171
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.