De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste
Acties:
  • 279.148 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
OkkE schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:52:
[...]

We gebruiken al lange tijd Gmail op werk en m‘n baas kwam met Mailbox, dus lijkt me geen issue nee. :)
Ik heb ook een lief verzoekje voor een Invite gestuurd ;) (als je nog hebt)

Voor mij dan voor mijn schoolmail & privemail, werkmail is Office 365

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:18
OkkE schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:38:
Iemand toevallig interesse in de beta van de Mailbox App voor OS X? Heb nog 3 ‘invites’ over. :)
Heb je er toevallig nog eentje voor mij? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

kwaakvaak_v2 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:36:
Dus mocht je nog een invite over hebben kom maar door Okke :)
Ryur schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:54:
Ik heb ook een lief verzoekje voor een Invite gestuurd ;) (als je nog hebt)
dev10 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:55:
Heb je er toevallig nog eentje voor mij? O-)
Jullie alle 3 een ‘invite’ gestuurd. Dat waren ze, heb er nu geen meer over. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartLeFunk
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 13:53
OkkE schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:38:
Iemand toevallig interesse in de beta van de Mailbox App voor OS X? Heb nog 3 ‘invites’ over. :)

[afbeelding]
En misschien ook voor mij? ;)

Edit: Net te laat! :|

[ Voor 3% gewijzigd door MartLeFunk op 22-08-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Alex) schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:50:
[...]

Ik ga denk ik morgen jQuery uit het project halen. Ik heb het niet nodig, het hangt er alleen maar in omdat het in de project template zat en ik het er nog niet uit heb gehaald. :P
En dat verhielp inderdaad mijn probleem... kennelijk doet jQuery's element.replaceWith() net iets anders dan element.replaceWith() in het door AngularJS meegeleverde jQlite. :|

[ Voor 19% gewijzigd door Alex) op 22-08-2014 11:04 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
MartLeFunk schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:59:
[...]

Als jij mij jouw emailadres stuurt, dan heb ik ook een coin voor je ;)
Met dank aan Okke!

Oke, dan stuur OkkE nogmaals rond!

Zo eerst koffie, dan nog maar even werken :)

[ Voor 14% gewijzigd door Ryur op 22-08-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Na het versturen van de invites kreeg ik er nog 2, dus ook één voor jou. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:13

Onbekend

...

Bij C# VS2010: Waarom is het resultaat van Math.Ceiling een double en niet gewoon een int?
Je hebt toch altijd een gehele waarde als uitkomst?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heb ik me ook wel eens afgevraagd. Ik denk dat het vanwege consistentie in de datatypes is, dus double in, double out. Afgezien daarvan kan ik er ook geen reden voor bedenken :)

Oh er is een betere reden:
The documentation says about the return value:

The smallest whole number greater than or equal to a. If a is equal to NaN, NegativeInfinity, or PositiveInfinity, that value is returned.

Therefore the return value has to be double since NaN, NegativeInfinity and PositiveInfinity are fields of Double.

[ Voor 55% gewijzigd door Cloud op 22-08-2014 11:22 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

OkkE schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:09:
[...]

Na het versturen van de invites kreeg ik er nog 2, dus ook één voor jou. :)
Zou ik er misschien ook eentje kunnen krijgen? Het lijkt mij handig om op het werk te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

n2theb schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:24:
[...]

Zou ik er misschien ook eentje kunnen krijgen? Het lijkt mij handig om op het werk te gebruiken.
Done. Alle ‘invites’ zijn weer weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Hmm, na het weghalen van jQuery zijn er toch nog een paar dingen omgedonderd. Gelukkig zijn het kleinigheden als ".hide() is undefined", maar toch...

Ik snap Scott's post wel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Cloud schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:20:
Heb ik me ook wel eens afgevraagd. Ik denk dat het vanwege consistentie in de datatypes is, dus double in, double out. Afgezien daarvan kan ik er ook geen reden voor bedenken :)

Oh er is een betere reden:

[...]
Ah, foutafhandeling dus. Ik geeft nooit een NaN waarde mee o.i.d. dus met (int) ervoor gaat het altijd goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Onbekend schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:54:
[...]

Ah, foutafhandeling dus. Ik geeft nooit een NaN waarde mee o.i.d. dus met (int) ervoor gaat het altijd goed. :)
En PositiveInfinity/NegativeInfinity.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Ik was er nog naar aan het zoeken wat dat precies was. :)
Maar ik vraag mij af waarom je verder zou willen gaan als je door nul gaat delen? Dan is er gewoon eerder iets mis met de waarden en mag wat mij betreft gewoon een exception afgevuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

[...]

Gefeliciteerd met je tweede post :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
het moment dat je per ongeluk je hele home directory opent in je editor... :'(

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 13:13
Onbekend schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:02:
Ik was er nog naar aan het zoeken wat dat precies was. :)
Maar ik vraag mij af waarom je verder zou willen gaan als je door nul gaat delen? Dan is er gewoon eerder iets mis met de waarden en mag wat mij betreft gewoon een exception afgevuurd worden.
Misschien als je een rekenmachine of ander wiskundige tool maakt?
Gamebuster schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:43:
het moment dat je per ongeluk je hele home directory opent in je editor... :'(
Hoe krijg je dat voor elkaar ^^ En misschien tijd voor een grote mok koffie (of groter als je die hebt)?

[ Voor 31% gewijzigd door Caelorum op 22-08-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Alex) schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:03:
[...]

En dat verhielp inderdaad mijn probleem... kennelijk doet jQuery's element.replaceWith() net iets anders dan element.replaceWith() in het door AngularJS meegeleverde jQlite. :|
Kun je iets als "replaceWith" op 2 manieren interpreteren dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:02
Eerste voorkomen vervangen of alle voorkomens vervangen?

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

wackmaniac schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:04:
Als je het aanroept op een set (en een jQuery object is het altijd een set met 0 of meer items) zou ik het raar vinden als die alleen de eerste vervangt, maar dat zal wel aan mij liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 22-08-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik vind het ook raar, maar het komt voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 09:59
Ik ben al sinds 2008 zelfstandig maar ik blijf het moeilijk trekken als een klant na jaren weggaat omdat hun neefje voor wat kleingeld met liefde hun site wordpress/joomla/[insert random plugin mania cms] ombouwt zodat hij dan "responsive" is.

Opzich voelde ik wel nattigheid omdat mijn offerte wel "duur" en niet "flexibel" was. Eerst dacht ik altijd: "Enjoy your themeriver wordpress site, they'll be back". Maar ze komen nooit terug.

Gelukkig zit ik tegenwoordig meer in de software hoek ipv de websites, maar het blijft naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

phex schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:38:
Ik ben al sinds 2008 zelfstandig maar ik blijf het moeilijk trekken als een klant na jaren weggaat omdat hun neefje voor wat kleingeld met liefde hun site wordpress/joomla/[insert random plugin mania cms] ombouwt zodat hij dan "responsive" is.

Opzich voelde ik wel nattigheid omdat mijn offerte wel "duur" en niet "flexibel" was. Eerst dacht ik altijd: "Enjoy your themeriver wordpress site, they'll be back". Maar ze komen nooit terug.

Gelukkig zit ik tegenwoordig meer in de software hoek ipv de websites, maar het blijft naar :)
Voor een gewone website kan ik in WordPress vast ook veel goedkoper een website maken dan in een fancy php framework of zelfs iets van Ruby/Python/etc.

De klant zal het vaak een worst zijn dat WordPress niet zo geweldig in elkaar zit. Als het werkt, gebruiksvriendelijk is en een paar honderd/duizend euro goedkoper, tjah... Wat is het voordeel voor de klant, dat hij bij jou wat laat maken ten opzichte van een goedkopere WordPress/etc. oplossing? Dat voordeel is jou niche en/of verkoopargument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcandevil
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 07:46
Ik heb overigens ook nog 3 betacoins voor Mailbox over, als er nog mensen geïnteresseerd zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Arcandevil schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:53:
Ik heb overigens ook nog 3 betacoins voor Mailbox over, als er nog mensen geïnteresseerd zijn!
Ik wil er wel eentje hebben! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
TheNephilim schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:47:
[...]

Voor een gewone website kan ik in WordPress vast ook veel goedkoper een website maken dan in een fancy php framework of zelfs iets van Ruby/Python/etc.

De klant zal het vaak een worst zijn dat WordPress niet zo geweldig in elkaar zit. Als het werkt, gebruiksvriendelijk is en een paar honderd/duizend euro goedkoper, tjah... Wat is het voordeel voor de klant, dat hij bij jou wat laat maken ten opzichte van een goedkopere WordPress/etc. oplossing? Dat voordeel is jou niche en/of verkoopargument.
Idd, een klant boeit het geen hol hoe de code eruit ziet. De klant wil functionaliteit. Je zal dus functionaliteit moeten bieden die niet in zo'n standaard plugin is geregeld. Koppelingen met custom systemen of een verhoogde usability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arite
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-09 14:51
Ik ben zeker geïnteresseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik wil er ook wel eentje :+

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Zucht, ik me maar afvragen waarom impersonation niet werkt... blijkt dat aan de andere kant een bug in de code zit waardoor er altijd Thread.CurrentPrincipal wordt gebruikt i.p.v. de ingelogde user. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Laatst online: 20-09 16:40
Avalaxy schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:18:
Vraagje: wat gebruiken mijn mededevschuur.NETters om PDF's te genereren? Op google vind je het meest over iTextSharp maar die heeft een hele gore AGPL licentie. Ik mag van de baas een library uitzoeken die we de komende paar jaar gaan gebruiken.

Ik heb zelf een lijstje gemaakt met daarop onder andere PdfSharp, Winnovative, Spire.PDF, Foxit PDF en EvoPDF. Het is alleen een beetje lastig kiezen omdat je van al die marketingwebsites niet veel wijs wordt :)
Vroeger gebruikten we iTextSharp, maar tegenwoordig maken we gebruik van XtraReports van DevExpress omdat we toch alles van DevExpress al gebruiken.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arite
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-09 14:51
Avalaxy schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:18:
Vraagje: wat gebruiken mijn mededevschuur.NETters om PDF's te genereren? Op google vind je het meest over iTextSharp maar die heeft een hele gore AGPL licentie. Ik mag van de baas een library uitzoeken die we de komende paar jaar gaan gebruiken.

Ik heb zelf een lijstje gemaakt met daarop onder andere PdfSharp, Winnovative, Spire.PDF, Foxit PDF en EvoPDF. Het is alleen een beetje lastig kiezen omdat je van al die marketingwebsites niet veel wijs wordt :)
Wij gebruiken altijd PrinceXML, het kost wat maar dan heb je ook een geweldig pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
TheNephilim schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:47:
[...]
Wat is het voordeel voor de klant, dat hij bij jou wat laat maken ten opzichte van een goedkopere WordPress/etc. oplossing? Dat voordeel is jou niche en/of verkoopargument.
Mijn niche is maatwerk. Klanten komen bij mij omdat er geen standaard module voor is hun CMS. Of omdat ze iets speciaals willen in hun frontend wat je niet krijgt bij de standaard templates.

Meestal als dan zo'n wordpress knip en plakker (excuse me als jij wel kan coden) er mee aan de slag gaat is een rommeltje zowel grafisch als om te onderhouden met rare side effects.

Daar pas ik voor :)

[toevoeging:]
Het gaat hier niet om de kapper om de hoek. En met het neefje bedoel ik niet zijn neefje maar een generieke hobbyist. TheNephilim roept direct dat hij goedkoper kan ontwikkelen. Dat precies het hele probleem :) Klanten die puur op prijs kiezen zijn in mijn ervaring klanten die je beter kan missen.

Mijn gebroken hart komt meer omdat deze klant eerder niet zo beredeneerde. Maar voor de beste oplossing ging.

[ Voor 23% gewijzigd door phex op 22-08-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Arite schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:27:
[...]

Wij gebruiken altijd PrinceXML, het kost wat maar dan heb je ook een geweldig pakket.
Jup, hier ook. Ook gewoon een licentie aangeschaft voor onze servers maar alternatief is bijv https://docraptor.com/ (gebruikt gewoon PrinceXML), maar dan betaal je per PDF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

phex schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:31:
[...]

Mijn niche is maatwerk. Klanten komen bij mij omdat er geen standaard module voor is hun CMS. Of omdat ze iets speciaals willen in hun frontend wat je niet krijgt bij de standaard templates.
Daar zit nog wat tussen; een heel eigen CMS ontwikkelen met ruimte is ook weer wat anders dan WordPress pakken als basis en custom thema's en functionaliteit ontwikkelen.
Meestal als dan zo'n wordpress knip en plakker (excuse me als jij wel kan coden) er mee aan de slag gaat is een rommeltje zowel grafisch als om te onderhouden met rare side effects.

Daar pas ik voor :)
Onze klanten komen regelmatig, van een ervaring als een 'standaard' thema, terug bij ons. Wij ontwikkelen dan een ontwerp en thema op maat. Ik zal nooit en te nimmer zeggen dat ik wel goed doe, maar veel ervaringen in WordPress zijn standaard thema's en 30+ plugins :+ Daar pas ik ook voor! :p
Het gaat hier niet om de kapper om de hoek. En met het neefje bedoel ik niet zijn neefje maar een generieke hobbyist. TheNephilim roept direct dat hij goedkoper kan ontwikkelen. Dat precies het hele probleem :) Klanten die puur op prijs kiezen zijn in mijn ervaring klanten die je beter kan missen.

Mijn gebroken hart komt meer omdat deze klant eerder niet zo beredeneerde. Maar voor de beste oplossing ging.
Achja, je kunt altijd die klant eens vragen of hij zijn reden voor overstap eens met je wil delen. Gewoon uit interesse en om van te leren. Misschien is het alleen de prijs, misschien komt er meer om de hoek kijken.

Maar mag ik vragen hoe jij ontwikkeld, in hoofdlijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:07
Mja, voor velen is Wordpress met een paar simpele plugins en een eigen sausje over een standaard-theme al meer dan voldoende. Zoiets is redelijk vlot in elkaar te draaien en dus tegen lage kosten.

Wordpress heeft zijn zaakjes out-of-the-box al redelijk goed op orde (voor de kapper om de hoek idd). Dat de code 1 grote spaghetti-chaos is, kun je de kapper nauwelijks uitleggen, laat staan waarom het een nadeel is.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
wackmaniac schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:04:
wackmaniac schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:13:
Ik vind het ook raar, maar het komt voor :)
Dan doe je wat verkeerd ;)

jQlite is een subset, maar die subset is exact hetzelfde als de functies van z'n grotere broer :)

Heb je jQuery er al bijgehangen? Heb je dan hetzelfde "probleem"?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
TheNephilim schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:50:
Achja, je kunt altijd die klant eens vragen of hij zijn reden voor overstap eens met je wil delen. Gewoon uit interesse en om van te leren. Misschien is het alleen de prijs, misschien komt er meer om de hoek kijken.
De aap kwam al vrij voeg uit de mouw. Er was een deal gemaakt met gesloten beurzen. Mja daar doe ik niet meer aan.
Maar mag ik vragen hoe jij ontwikkeld, in hoofdlijnen?
Hangt heel erg af van met wie ik samenwerk. Maar meestal komt een 3e partij naar mij toe aangezien ik zelf geen acquisitie doe. Dus dan zijn de eisen meestal al globaal bekend.

Dan heb ik een gesprek, bepaal wat de klant wil, maak een offerte. Zodra de offerte akkoord is maak ik een functioneel ontwerp en planning.

Die werk ik af, factureer op mijlpalen. Plaats alles per mijlpaal op een staging omgeving.

Als alles goed is gaat het naar productie. Anders bugfixes/meerwerk.

Volgens mij is dat redelijk standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

phex schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:14:
[...]

Dan heb ik een gesprek, bepaal wat de klant wil, maak een offerte. Zodra de offerte akkoord is maak ik een functioneel ontwerp en planning.

Die werk ik af, factureer op mijlpalen. Plaats alles per mijlpaal op een staging omgeving.

Als alles goed is gaat het naar productie. Anders bugfixes/meerwerk.

Volgens mij is dat redelijk standaard.
Ja oké, maar in welke programmeertaal en dergelijke, in welke omgeving en veel interactieve systemen of juist bedrijfswebsites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
BtM909 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:53:
[...]

Heb je jQuery er al bijgehangen? Heb je dan hetzelfde "probleem"?
jQuery was juist het probleem. :)

In een geïsoleerde omgeving (alleen AngularJS, geen jQuery) werkte de directive die ik had geschreven prima, maar eenmaal in het echte project werkte het niet meer omdat jQuery's implementatie van replaceWith afwijkt van jQlite's implementatie.

Omdat ik verder toch nergens gebruik maakte van jQuery heb ik het uit het project gehaald, nu werkt mijn directive wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
Voornamelijk PHP. Eerst veel Zend, later CodeIgniter maar de laatste jaren vooral Symfony.

Wat is maak is heel breed, wat ik zoal gemaakt heb:

- CMS
- Dating site
- Meubel boulevard met subsites en CRM
- Mailingtool
- Facturatiesysteem
- Internationale webshops
- Kassasysteem
- Voorraadbeheer
- White label webshop concept voor leverancier/inkoop organisatie
- Toernooi planning
- Tools voor mods van games

etc

[ Voor 7% gewijzigd door phex op 22-08-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Alex) schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:24:
[...]

jQuery was juist het probleem. :)

In een geïsoleerde omgeving (alleen AngularJS, geen jQuery) werkte de directive die ik had geschreven prima, maar eenmaal in het echte project werkte het niet meer omdat jQuery's implementatie van replaceWith afwijkt van jQlite's implementatie.

Omdat ik verder toch nergens gebruik maakte van jQuery heb ik het uit het project gehaald, nu werkt mijn directive wel. :)
Typisch :)

code:
1
2
3
* jqLite provides only the following jQuery methods:
*
* - [`replaceWith()`](http://api.jquery.com/replaceWith/)

JavaScript: jqLite
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
  replaceWith: function(element, replaceNode) {
    var index, parent = element.parentNode;
    jqLiteDealoc(element);
    forEach(new JQLite(replaceNode), function(node){
      if (index) {
        parent.insertBefore(node, index.nextSibling);
      } else {
        parent.replaceChild(node, element);
      }
      index = node;
    });
  },

JavaScript: jQuery
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
    replaceWith: function() {
        var arg = arguments[ 0 ];

// Make the changes, replacing each context element with the new content
        this.domManip( arguments, function( elem ) {
            arg = this.parentNode;

jQuery.cleanData( getAll( this ) );

if ( arg ) {
                arg.replaceChild( elem, this );
            }
        });

// Force removal if there was no new content (e.g., from empty arguments)
        return arg && (arg.length || arg.nodeType) ? this : this.remove();
    },

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
In de webapplicatie die ik aan het ontwikkelen ben heb ik her en der een loading-GIFje weggezet dat wordt getoond als een AJAX-request wordt uitgevoerd. Ik ben zojuist tot de ontdekking gekomen dat op de omgeving waar het gaat draaien animated GIFs zijn uitgeschakeld. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
WOW!, als animated gif uitgeschakeld staat heb je dan wel JS ? :P

Ik weet dat je geen JS nodig hebt voor animated gif, voordat iemand grappig is

[ Voor 42% gewijzigd door phex op 22-08-2014 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Alex) schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:12:
In de webapplicatie die ik aan het ontwikkelen ben heb ik her en der een loading-GIFje weggezet dat wordt getoond als een AJAX-request wordt uitgevoerd. Ik ben zojuist tot de ontdekking gekomen dat op de omgeving waar het gaat draaien animated GIFs zijn uitgeschakeld. _O-
Gifje uit elkaar halen in verschillende images en dan mooi met javascript afspelen ^^ (Wat een gare instelling btw...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:21

orf

css animations werken het best als loading image vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:46
@PDF's genereren, het wordt waarschijnlijk EvoPDF. Vandaag even geprobeerd en met 3 regels code had ik het werkend. Ging echt perfect :) Die library lijkt ook alles te kunnen wat je je voor kunt stellen, waaronder SVG's naar PDF, PDF security, indexen genereren, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Onbekend schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:54:
[...]

Ik heb nooit begrepen waarom dat altijd goed gaat. Hebje niet het risico dat je tegen de precisie van doubles aan loopt.

Bijvoorbeeld:

floor(3.14) = 2.9999999999999813
(int) floor(3.14) = 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:08

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik snap nooit waarom het niet precies is. Waarom 2.99999.... en niet gewoon 3?! Is het nou zo moeilijk of.. :?
Ja, dit is een domme opmerking maar ik snap het echt niet

[ Voor 23% gewijzigd door F.West98 op 22-08-2014 18:54 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Skyaero schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:45:
[...]

Ik heb nooit begrepen waarom dat altijd goed gaat. Hebje niet het risico dat je tegen de precisie van doubles aan loopt.

Bijvoorbeeld:

(int) floor(3.14) = 2
Daarmee heb je wel een punt en heb ik eigenlijk nog nooit bij stil gestaan. :)

Zou hij intern niet zelf omrekenen naar een dichtstbijzijnde int? Je kunt immers de geheugenbytes niet 1 op 1 kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:38

RayNbow

Kirika <3

F.West98 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:48:
Ik snap nooit waarom het niet precies is. Waarom 2.99999.... en niet gewoon 3?! Is het nou zo moeilijk of.. :?
Ja, dit is een domme opmerking maar ik snap het echt niet
Omdat niet alle getallen precies kunnen worden gerepresenteerd. Probeer jij in het decimale stelsel het getal 1/3 te schrijven. Probeer vervolgens hetzelfde getal te schrijven in het ternaire stelsel.
[...]

Bijvoorbeeld:

(int) floor(3.14) = 2
Slecht voorbeeld? Floor(3.14) is niet heel moeilijk om in een double op te slaan. :p

[ Voor 33% gewijzigd door RayNbow op 22-08-2014 19:44 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Een belangrijkere reden is dat een double meer ints kan representeren dan een int. 240 + 0.5 past prima in een double. Daarnaast, waarom zou het datatype moeten veranderen alleen maar omdat het past?
Nee, integers kunnen prima worden gerepresenteerd met een double zonder precisieverlies, want die kun je namelijk gewoon omschrijven met M*2E met M en E integers.

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 22-08-2014 19:58 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hmmpf, is FTP dan echt de meest snelle manier om files te kopiëren? Zowel RDP als VNC zuigen enorm aars wat dat betreft. Maar ik heb geen zin om een FTP server te installen alleen voor deze ene keer :/

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 22-08-2014 20:09 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scp, moet je wel ergens ssh hebben draaien

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

WebDAV :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hmm ik kan natuurlijk ook gewoon een torrent maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Maar waarom niet gewoon een Windows-Thuisgroep/-Werkgroep/-whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
.oisyn schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:12:
Hmm ik kan natuurlijk ook gewoon een torrent maken :+
BTSync dan geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

F.West98 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:14:
Maar waarom niet gewoon een Windows-Thuisgroep/-Werkgroep/-whatever
Waaruit concludeer jij dat de computers zich op hetzelfde netwerk bevinden. Het moet over internet. Nee ik ga geen shares over internet delen thank you very much ;)
Again, het is eenmalig. Moet ik weer wat installen. Ik heb al OneDrive en Synology Cloudstation, ik hoef niet nog een sync client :)

Maar utorrent heb ik al. Komt met een built-in tracker.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 22-08-2014 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hmm. WeTransfer maybe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
We leven in een tijd dat het sneller is om een Windows installatie te downloaden dan te lezen van een oude USB stick... *kopieert een Windows installatie over USB stick*

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
.oisyn schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:17:
[...]

Waaruit concludeer jij dat de computers zich op hetzelfde netwerk bevinden. Het moet over internet. Nee ik ga geen shares over internet delen thank you very much ;)

[...]

Again, het is eenmalig. Moet ik weer wat installen. Ik heb al OneDrive en Synology Cloudstation, ik hoef niet nog een sync client :)

Maar utorrent heb ik al. Komt met een built-in tracker.
Sneakernet d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Gamebuster schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:32:
We leven in een tijd dat het sneller is om een Windows installatie te downloaden dan te lezen van een oude USB stick... *kopieert een Windows installatie over USB stick*
Noooouuuu, dat ligt eerder aan je stick.
Hmm het is idd sneller om even op de fiets naar m'n werk te gaan en daar de 12GB aan data op een stick te zetten idd 8)7. Desalniettemin heb ik m'n torrent oplossing werkend :P. 5 hours remaining :X

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 22-08-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 23:40
Meestal doe ik gewoon even met wget iets downloaden naar de server. Pleur ik het thuis even op de webserver en dan download ik het naar de server waar het naar toe moet. Klaar -> verwijder weer van webserver

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
phex schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:20:
WOW!, als animated gif uitgeschakeld staat heb je dan wel JS ? :P

Ik weet dat je geen JS nodig hebt voor animated gif, voordat iemand grappig is
Ja, gelukkig staat JS aan. Anders had ik pas echt een probleem gehad - het is een single page application die zwaar leunt op JS en XMLHttpRequest. Ik heb al om een aantal dingen heen moeten werken, want CORS (AJAX naar een ander domein/server) is niet mogelijk (firewall).
Caelorum schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:22:
[...]

Gifje uit elkaar halen in verschillende images en dan mooi met javascript afspelen ^^ (Wat een gare instelling btw...)
Ik zit daar inderdaad aan te denken. _O-

Het draait op een Citrixfarm, ik kan me voorstellen dat men dacht dat sessies beter zouden performen met animated GIFs uit.
orf schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:36:
css animations werken het best als loading image vind ik.
Ze zijn 3 maanden terug overgegaan op IE 9 (godzijdank). CSS animations worden pas vanaf IE 10 ofzo ondersteund ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Alex) schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:11:
[...]

Ja, gelukkig staat JS aan. Anders had ik pas echt een probleem gehad - het is een single page application die zwaar leunt op JS en XMLHttpRequest. Ik heb al om een aantal dingen heen moeten werken, want CORS (AJAX naar een ander domein/server) is niet mogelijk (firewall).

[...]

Ik zit daar inderdaad aan te denken. _O-

Het draait op een Citrixfarm, ik kan me voorstellen dat men dacht dat sessies beter zouden performen met animated GIFs uit.

[...]

Ze zijn 3 maanden terug overgegaan op IE 9 (godzijdank). CSS animations worden pas vanaf IE 10 ofzo ondersteund ;(
terug overgegaan? Hoezo is dat godzijdank?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Rutix schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:23:
[...]

terug overgegaan? Hoezo is dat godzijdank?
Met "terug" bedoelde ik "geleden", gelukkig geen downgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Rutix schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:23:
[...] terug overgegaan? Hoezo is dat godzijdank?
Alex) schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:31:
[...] Met "terug" bedoelde ik "geleden", gelukkig geen downgrade.
Lol, ik las het als dat ze van IE9 naar IE8 ofzo waren gegaan en nu weer terug ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Lekker bezig geweest vanavond, boel bugs geplet op de server, opgeschoond en alles. Ineens werkt feature X niet meer. Gek.
* F.West98 plugt apparaat in
Niets te vinden in de logs. Die zijn helemaal LEEG....

* F.West98 klikt op Debug in de IDE voor de app
Ineens uit het niets een miljoen build errors :(

Morgen. Morgen. In het weekend gebruikt men deze app toch niet O-)

edit:
Ah, een library gebruikte een oudere versie build tools als dependency IN DE LIBRARY. Dus die had ik er dubbel in en dan gaat het mis....

[ Voor 15% gewijzigd door F.West98 op 23-08-2014 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Lekker weekje achter de rug. 0 regels code geproduceerd, maar al sinds vrijdag bezig om mijn wijzigingen zonder regressies in de main source tree te krijgen met een werkende versie van de SDK framework file. Daarnaast privé met een framework lopen stoeien wat het pas deed op het moment dat ik het volgende toevoegde op mijn HD:

/Users/[framework ontwikkelaar]/Development/Mac XYZ API/trunk/Sources/xyz_api/build/XYZ API.build/Release/XYZ.build/Objects-normal/XYZ

"Works on my machine!"

+/- 70 uur xcode framework frustratie ;w

[ Voor 4% gewijzigd door BikkelZ op 23-08-2014 04:46 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

http://www.nu.nl/wetensch...-niet-in-juiste-baan.html
Het blijft ook een stel kneuzen he daar bij de ESA 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Maar meer informatie staat er niet, zelfs geen link naar een andere bron.
Het lijkt wel een Telegraafartikel. Geen redenen opgeven wat, waarom en hoe er iets mis is gegaan, maar alleen iets roepen dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

http://www.arianespace.co...014-orbital-injection.asp.

De reden doet er niet echt toe, en uiteraard chargeerde ik een beetje. Maar het valt me op dat het voor mijn gevoel bij de ESA veel vaker fout gaat dan bij NASA. Ik krijg een beetje een "wij willen ook meedoen maar het lukt gewoon niet helemaal"-gevoel :P

[ Voor 61% gewijzigd door .oisyn op 23-08-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Onbekend schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:13:
Maar meer informatie staat er niet, zelfs geen link naar een andere bron.
Het lijkt wel een Telegraafartikel. Geen redenen opgeven wat, waarom en hoe er iets mis is gegaan, maar alleen iets roepen dat is alles.
Dan doe je toch impliciet de aanname dat de Telegraaf nog erger is dan nu.nl, ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben :s.

Anyway, het is altijd jammer als er iets fout gaat met zo'n lancering, maar bij de ESA werken ook gewoon mensen, shit happens. Hopen dat ze het probleem kunnen rectificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubber
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
.oisyn schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:23:

De reden doet er niet echt toe, en uiteraard chargeerde ik een beetje. Maar het valt me op dat het voor mijn gevoel bij de ESA veel vaker fout gaat dan bij NASA. Ik krijg een beetje een "wij willen ook meedoen maar het lukt gewoon niet helemaal"-gevoel :P
Wat mij betreft maakt de Rosetta missie een hoop goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

.oisyn schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:23:

Stop maar gewoon :)
Ik snap je redenatie, maar het klopt niet. Ben je wel eens "langs" geweest of er in verdiept?
ESA heeft heel veel dingen gedaan waar 'we' worlds first mee waren. En dat voor een partij als ESA..

Rosetta, Artemis, Envisat, meegedaan aan Hubble, Venus express.. en zo zijn er nog wel wat meer projecten.

Als we even gaan vergelijken, kun je haast stellen dat ESA een hele nette 'organisatie' is die heeeeel veel heeft bereikt zonder al die miljarden waarbij juist de NASA ontzettend veel verpest heeft. Wij deden niet mee aan die runs om iets voor elkaar te krijgen sinds de koude oorlog (space run), toch zitten we qua technologie niet ver van al dan niet gelijk aan de NASA. Sure, we zijn misschien wel de 2e qua budget naast NASA maar ons budget is nog steeds iets van 1/10de van NASA...

Daar komen fouten nou eenmaal heel veel voor met dit soort projecten, maar dan moet je het weer even vergelijken. NASA heeft ook rete veel fouten gemaakt, niet te spreken over de russen of andere partijen..

MCO, SBIRS, DART, OCO, Helios, NOAA-19 waren allemaal gefaald. (NASA dus.. ) Orbiter was verloren omdat het metric systeem anders was. Feet ipv meter of w/e 8)7
En ik ben niet meer helemaal into dit soort dingen, maar zover ik weet zijn er zeer zeker wel 20 projecten+ fout gegaan daar.

[ Voor 8% gewijzigd door Douweegbertje op 23-08-2014 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Douweegbertje schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:26:
[...]

Stop maar gewoon :)
Ik snap je redenatie, maar het klopt niet. Ben je wel eens "langs" geweest of er in verdiept?
Nee, en ik zeg er ook expliciet bij dat het mijn gevoel is, niet dat het waar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

.oisyn schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:31:
[...]

Nee, en ik zeg er ook expliciet bij dat het mijn gevoel is, niet dat het waar is :)
Moge duidelijk zijn dat je desondanks een snaartje hebt geraakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

heh nee :+
Het ligt niet gevoelig maar dan vertel ik liever even dat het anders zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:41
Douweegbertje schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:42:
heh nee :+
Het ligt niet gevoelig maar dan vertel ik liever even dat het anders zit :)
Wat kinderachtig.. godverdomme :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nou dank je wel voor het om zeep helpen van mijn gevoel :(

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 23-08-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Je had ongelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoezo, dat gevoel had ik toch gewoon? Word ik eerst van mijn gevoel beroofd, en wordt er daarna vrolijk beweerd dat ik dat gevoel niet had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Je had ongelijk O-)

Lekker dit ook weer. Het welbekende roostersysteem werkt met IDs om lessen aan te duiden. Blijkt dus een NIEUWE les, die niet standaard in het rooster zit maar gewoon extra is, dus HETZELFDE ID gebruikt als een ANDERE LES. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Volgens mij is dat nog niet ontkracht, alleen dat NASA minstens net zo kneus is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
.oisyn schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:14:
Hoezo, dat gevoel had ik toch gewoon? Word ik eerst van mijn gevoel beroofd, en wordt er daarna vrolijk beweerd dat ik dat gevoel niet had :(
En terecht! :P

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Laatst online: 12:44

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.oisyn schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:14:
Nee, jij bent gevoelloos. Dus je kan er van beroofd worden, noch beticht worden het te hebben.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

:F

Breaking changes pushen naar Git omdat je niet hebt kunnen testen. Testen kon niet omdat hij last had van een issue die al gepust was, en na de merge had hij niet meer getest. (terwijl de merge toch duidelijk van commit "Laden fix" was)

Beetje jammer dit.
Inmiddels ziet de lijst er zo uit, de persoon vindt dat het wel werkt...

"xyz"
Revert "xyz"
Revert "Revert "xyz""
Revert "Revert "Revert "xyz"""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Blubber schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:37:
Dan doe je toch impliciet de aanname dat de Telegraaf nog erger is dan nu.nl, ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben :s.
Nu.nl was tenminste niet fout in de oorlog.
Anyway, het is altijd jammer als er iets fout gaat met zo'n lancering, maar bij de ESA werken ook gewoon mensen, shit happens. Hopen dat ze het probleem kunnen rectificeren.
http://copsub.com/heat2x-static-test-first-bulletin/

Ook hier ging 't fout, 't lijkt wel een epidemie!

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Yoozer schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 02:08:
[...]

Nu.nl was tenminste niet fout in de oorlog.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

*kuch*Beagle 2*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

*O*

Een proces van enkele minuten naar luttele SECONDEN (~10) kunnen terugbrengen :D
Dat maakt mijn dag toch weer goed :)

edit:
Op mijn PC dan :+
De VPS heeft 2 cores t.o.v. 8 (4 echte) op mijn computer, dus het duurt ~1 minuut. Maar alsnog, stukken korter.

[ Voor 55% gewijzigd door F.West98 op 24-08-2014 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
On another note:

Afbeeldingslocatie: https://image-store.slidesharecdn.com/418c0bd6-05b5-11e4-bcf4-12313d318c38-large.jpeg

"I'd tell you a UDP joke, but you might not get it and I don't care."

[ Voor 40% gewijzigd door BtM909 op 24-08-2014 04:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 09:39
Nog steeds aan het twijfelen of ik na mijn Asus wil gaan overstappen naar een macbook. Ik begin Windows vervelend te vinden en heb meerdere malen gewerkt met OS X wat me nogal erg beviel.. Het kost alleen een bak met geld :X

Wel het plan om dan voor een 15" model te gaan met de hoogste specs voor zover nodig.

[ Voor 19% gewijzigd door BtM909 op 25-08-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Windhoos |:(
Je mag het beestje ook wel gewoon bij zijn naam noemen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ach laat 'm toch lekker SmugOS installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:38

RayNbow

Kirika <3

.oisyn schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:09:
Ach laat 'm toch lekker SmugOS installeren.
Nee, we moeten alles op alles inzetten en hem overtuigen dat hij Windows (liefst 8.1) moet blijven gebruiken!!!oneoneeleven :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Caelorum schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 13:09:
Windhoos |:(
Je mag het beestje ook wel gewoon bij zijn naam noemen hoor...
Bij dat soort reacties komt het onderschrift van Douweegbertje wel redelijk van pas. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Laatst online: 12:44

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik dacht ook dat't tijdperk "windhoos", "win-doos", "micro$oft", "microschoft" etc. wel ruimschoots was afgelopen.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Pagina: 1 ... 15 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.