De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 101 Laatste
Acties:
  • 279.147 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:08

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Tijdens school lukt mij dat meestal opvallend goed, en kennelijk nu dus ook :_
* F.West98 heeft de IDE nog niet eens aangeklikt

Ik ben me nu een beetje aan het verdiepen in recursieve functies en hoe je die met (o.a.) inductie kan omzetten in 'normale' functies.
Met simpele logica kan je het volgende al makkelijk omzetten:
u(n+1) = u(n) + a met u(0) = b
u(n) = b+a*n

u(n+1) = a*u(n) met u(0) = b
u(n) = ban

u(n+1) = u(n)a met u(0) = b
u(n) = ba*n

Maar dan is dit toch ineens moeilijk
u(n+1) = u(n)*2 + 3 bij u(0) = 2 (opvallend patroon trouwens :) )

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Pff :P, ik ben ook maar weer eens begonnen met mijn wiskunde bijspijkeren. Altijd weer verbazend hoe snel het weg zakt als je het even niet gebruikt hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 18:51
F.West98 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:07:
Maar dan is dit toch ineens moeilijk
u(n+1) = u(n)*2 + 3 bij u(0) = 2 (opvallend patroon trouwens :) )
Wat is de oplossing? Met matrix-operaties kan ik het zo oplossen:
| 2 3 |   | u[n] 0 |     | (2u[n] + 3) 0 |    |u[n+1]  0 |
| 0 1 | x |  1   0 |   = |  1          0 |  = | 1      0 | 

En dat leidt tot de conclusie:
| u[0] 0 |   | 2 3 | ^n    | u[n] 0 |
|  1   0 | x | 0 1 |     = |  1   0 |

.... maar misschien is er een simpelere oplossing die geen matrix-machtverheffing gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
HMS schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:46:
Pff :P, ik ben ook maar weer eens begonnen met mijn wiskunde bijspijkeren. Altijd weer verbazend hoe snel het weg zakt als je het even niet gebruikt hebt :(
Echt he :). Ik heb een collega die het een beetje bij houd door elke maand 1-2 wiskundige problemen te proberen op te lossen :). Als ik wat meer tijd heb wil ik dat ook gaan doen :P

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 16:41
Godsamme. Mijn persoonlijke website zojuist aangepast. Extra content geplaatst.
Op desktop: Prima!
Mobiel: Past niet en scrollen werkt niet.
:( :( :( :(

Back to the drawing board.

[ Voor 8% gewijzigd door PdeBie op 20-08-2014 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Soultaker schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:14:
[...]

Wat is de oplossing? Met matrix-operaties kan ik het zo oplossen:
| 2 3 |   | u[n] 0 |     | (2u[n] + 3) 0 |    |u[n+1]  0 |
| 0 1 | x |  1   0 |   = |  1          0 |  = | 1      0 | 

En dat leidt tot de conclusie:
| u[0] 0 |   | 2 3 | ^n    | u[n] 0 |
|  1   0 | x | 0 1 |     = |  1   0 |

.... maar misschien is er een simpelere oplossing die geen matrix-machtverheffing gebruikt.
Toen nog niet opgelost, maar inmiddels met substitutie en een boel algebra tot u(n) = 5(2n)-3.
Bewijs

Kan vast korter, maar dit is de kennis die ik nu heb

Nu bezig een algemene formule u(n) = ... op te stellen voor alle gevallen u(n) = u(n-1) * a + b met u(0) = c. Ben er bijna :)

[ Voor 3% gewijzigd door F.West98 op 20-08-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS

HMS

Gewoon in Wolfram Alpha gooien :P

http://www.wolframalpha.c...2+%2B+3%2C+u%280%29+%3D+2

edit: Voor .NET mensen die graag zooi schedulen en dat betrouwbaar(der) willen doen: http://hangfire.io/ ziet er goed uit.

[ Voor 33% gewijzigd door HMS op 20-08-2014 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Dit is leuker :>

edit:
u(n) = a*u(n-1) + b, u(c) = 0
u(n) = (b/(a-1) + c) * an - b/(a-1)

It works :D

[ Voor 75% gewijzigd door F.West98 op 20-08-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 18:51
F.West98 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:56:
Toen nog niet opgelost, maar inmiddels met substitutie en een boel algebra tot u(n) = 5(2n)-3.
Bewijs
Netjes! Hoe kwam je op het idee om u(n) = xn te proberen? (Dat soort inspiratie is altijd het lastigste aan dit soort wiskundige problemen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Met machten kan je altijd wat :+
En onze wiskunde docent heeft dat heel vaak, dat je moet vervangen door p², of 2x. Dus dat was een gok :)

En een bewijs

[ Voor 23% gewijzigd door F.West98 op 20-08-2014 23:40 ]

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 12:25
Oh het is echt veel te vroeg voor dit soort grappen :O
Ik... moet... koffie.

/me Strompelt naar espresso-machine

Net terug zijn van vakantie helpt echt niet bij de productiviteit, geloof ik...

[ Voor 25% gewijzigd door Cor453 op 21-08-2014 08:11 ]

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:02
BikkelZ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:00:
[...]

Phalcon schijnt dus ook alles in het geheugen te laden. Maar het blijven natuurlijk WC Eend stats, ik zou het wel eens onafhankelijk getoond willen hebben. Feit blijft wel dat page load natuurlijk psychologisch wel belangrijk is, daarom voelt een native app er ook vaak beter zonder dat je direct grote verschillen ziet met een web panel.
Is natuurlijk redelijk eenvoudig zelf te doen; download en installeer de extension en maak 2 dezelfde projectjes :)

Read the code, write the code, be the code!

• kwaakvaak_v2
  • Laatst online: 02-06 12:29
wackmaniac schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:08:
[...]

Is natuurlijk redelijk eenvoudig zelf te doen; download en installeer de extension en maak 2 dezelfde projectjes :)
Die vlieger gaat niet helemaal op, je hebt ook te maken met de internals hoe een project werkt. Het is niet zo dat je twee qua code precies dezelfde apps kunt testen. Het blijft appels met peren vergelijken.

Het zal op papier allemaal best vlot zijn, maar het is wel een stuk lastiger om uit te rollen in productie tenzij je volledig beheer hebt over je omgeving. En daar gaat het nogal eens mis. Ik heb bij sommige hosting partner erg grote moeite om iets triviaal als imagemagick aan te laten zetten op een dedicated VPS omdat dit niet in hun standaard configuratie zit en dus buiten de SLA valt en bla bla bla bla...

Driving a cadillac in a fool's parade.

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:02
Ze zeggen ook niet dat dezelfde code sneller is, ze zeggen dat het framework sneller is :) Je kan iig een idee krijgen of er verschil in snelheid is.

Als ze al moeilijk doen over imagemagick wordt het tijd voor een nieuwe hostingpartner. Wij hebben gelukkig eigen hosting en eigen server-gangsters.

Read the code, write the code, be the code!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ben maar weer eens begonnen met e.e.a. in Scala te proberen omdat het me op een of andere manier wel aanspreekt. Maar in de Scala-community heerst wel een soort van mentaliteit wie er met de minst te begrijpen en zo achterlijk mogelijke functionele constructies kan komen.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Het überhaupt werken met een framework als Symfony2 staat sowieso op m'n verlanglijstje. Alleen bij het lezen van hoe installatie moet, gaat het vaak al mis. Er komt weer zoveel bij kijken, dat een praktische toepassing vinden al te moeilijk is.

Maarja, misschien eerst eens een klein frameworkje proberen, om het MVC gebeuren eens onder de knie te krijgen. Controllers, services, etc... het is nog steeds een waar moet wat verhaal voor mij :/.

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Ik vind symfony echt behoorlijk eenvoudig te doen, en de docs zijn ook helder. Zo heel veel config is er niet voor nodig, en je kunt het snel gebruiken. Als je een simpele crud-applicatie wilt, haal je die er zo uit.

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 18:59
TheNephilim schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:27:
Het überhaupt werken met een framework als Symfony2 staat sowieso op m'n verlanglijstje. Alleen bij het lezen van hoe installatie moet, gaat het vaak al mis. Er komt weer zoveel bij kijken, dat een praktische toepassing vinden al te moeilijk is.

Maarja, misschien eerst eens een klein frameworkje proberen, om het MVC gebeuren eens onder de knie te krijgen. Controllers, services, etc... het is nog steeds een waar moet wat verhaal voor mij :/.
Symfony2 is zo geïnstalleerd op een linux-bak (en misschien ook wel op Windows...). Volgens de website van Symfony (http://symfony.com/download) is dit alles wat je hoeft te doen om Symfony werkend te krijgen in een mapje:
code:
1
composer create-project symfony/framework-standard-edition path/ "2.5.*"

En als je dan het kookboek (http://symfony.com/doc/current/cookbook/index.html) even snel doorleest (het lijkt veel, maar dit is een samenvatting van de handleiding van 258 pagina's ;)), heb je het denk ik zo onder de knie.
Met bovenstaande commando wordt er ook gelijk een "testbundle" geïnstalleerd waar je voorbeelden uit kunt halen.

PS: Je kunt ook een zipje downloaden waar alle bestanden in zitten. Deze hoef je alleen maar uit te pakken en alles werkt ook ;p.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 11:23

Acid_Burn

uhuh

Symfony2 moet ik ook nog eens naar kijken. Ik kan met 1.4 goed overweg en heb daar ook al een behoorlijk aantal websites in gemaakt. S2 ben ik eigenlijk nooit aan toe gekomen omdat het website gedeelte van het bedrijf is afgestoten net voordat S2 helemaal klaar was.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

De documentatie is inderdaad erg goed, dat is waar. Composer zal misschien ook nog wel meevallen, al blijft het een beetje behelpen op Windows. De laatste keer dat ik het probeerde in ieder geval. Nee het zijn vooral de commando's in de CLI die je links en rechts uit moet voeren om dingen gedaan te krijgen.

Elke keer heb ik weer een "Het is te groot en past niet in m'n hoofd." gevoel als ik wat wil proberen. Maarja, ik zal zeker weer eens een poging doen en een topic openen als het wéér niet lukt :+

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Firesphere

Yoshis before Hoshis

TheNephilim schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:47:
De documentatie is inderdaad erg goed, dat is waar. Composer zal misschien ook nog wel meevallen, al blijft het een beetje behelpen op Windows. De laatste keer dat ik het probeerde in ieder geval. Nee het zijn vooral de commando's in de CLI die je links en rechts uit moet voeren om dingen gedaan te krijgen.

Elke keer heb ik weer een "Het is te groot en past niet in m'n hoofd." gevoel als ik wat wil proberen. Maarja, ik zal zeker weer eens een poging doen en een topic openen als het wéér niet lukt :+
Symfony is niet zo ingewikkeld eigenlijk.

Het wordt pas een hel als je dingen als Sonata en de achterliggende security nodig hebt.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Verwijderd

@phalcon discussie. Werkt best fijn allemaal, maar mist inderdaad nog wel features. De cli opties die je bij symfony hebt, zie je in phalcon practisch niets van terug. Maar mijn grootste punt waarom ik toch maar van phalcon ben afgestapt is dat ik niet gewoon kon zien wat de code precies deed.

Tuurlijk met de php standaard functies heb je precies hetzelfde probleem, maar die ken je onderhand wel en anders ben je goed gewend aan de php.net docs. De SPL code kun je gewoon inzien, bij symfony hetzelfde. Maar bij Phalcon kun je dat dus niet, want C en dat was voor mij toch wel een ding geworden. Ik vind het prettig om in mijn IDE gewoon snel te kunnen zien wat een method verwacht en wat het precies intern doet.

Toegegeven, snelheid is wel een groot verschil. Ik heb een REST dingetje gemaakt en dat was gevoelsmatig aanzienlijk sneller dan de Symfony variant, benchmarks heb ik niet gedaan omdat het gewoon zichtbaar was in de response dat phalcon sneller antwoorde.

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 21:09
TheNephilim schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:47:

Ik vond Laravel een stuk makkelijker te gebruiken, vooral ook omdat daar al iets meer standaard structuur in zit (als is het maar gewoon alleen PHP configuratie, in plaats van kiezen tussen YML/PHP/XML etc)
En aangezien het ook Symfony componenten gebruikt kan je die kennis later waarschijnlijk ook nog gebruiken voor Symfony. Silex is ook een optie natuurlijk.

Composer is wel echt iets dat je gewoon moet gaan doen, het is in het begin even wennen maar je wil echt niet meer terug naar zelf libraries downloaden, bepaalde bestanden requiren, updates controleren etc. Het maakt het zoveel makkelijker allemaal. En zoveel commando's hoef je niet te kennen, alleen 'composer update' en 'composer install'

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:01
Barryvdh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:29:
[...]

Ik vond Laravel een stuk makkelijker te gebruiken, vooral ook omdat daar al iets meer standaard structuur in zit (als is het maar gewoon alleen PHP configuratie, in plaats van kiezen tussen YML/PHP/XML etc)
En aangezien het ook Symfony componenten gebruikt kan je die kennis later waarschijnlijk ook nog gebruiken voor Symfony. Silex is ook een optie natuurlijk.

Composer is wel echt iets dat je gewoon moet gaan doen, het is in het begin even wennen maar je wil echt niet meer terug naar zelf libraries downloaden, bepaalde bestanden requiren, updates controleren etc. Het maakt het zoveel makkelijker allemaal. En zoveel commando's hoef je niet te kennen, alleen 'composer update' en 'composer install'
En natuurlijk deze; 'composer create-project laravel/laravel my_laravel_app --prefer-dist' ;)

Hier op het werk gebruiken wij alleen maar Laravel, zowel voor grote als kleine applicaties.

[ Voor 5% gewijzigd door console op 21-08-2014 13:37 ]

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Sinds vandaag op 't werk aan het testen met Slack; soort van IRC voor het hele bedrijf, bevalt tot nu toe goed. Stuk beter dan iMessage/Google chat/Adium wat we hier voor altijd gebruikte. :)

[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 21-08-2014 13:40 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 21:08
Hier gebruiken we het ook, leuk met al die integratie mogelijkheden

• Barryvdh
Hipska schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:47:
Hier gebruiken we het ook, leuk met al die integratie mogelijkheden
Helaas geen RedBooth koppeling nog :(

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

OkkE schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:40:
Sinds vandaag op 't werk aan het testen met Slack; soort van IRC voor het hele bedrijf, bevalt tot nu toe goed. Stuk beter dan iMessage/Google chat/Adium wat we hier voor altijd gebruikte. :)
Wij zijn hier recent overgestapt op HipChat, is dat vergelijkbaar?

• OkkE

OkkE

Bosmonster schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:23:
[...]

Wij zijn hier recent overgestapt op HipChat, is dat vergelijkbaar?
Volgens mij wel. Ik hoorde dat ze hier op kantoor aan het twijfelen waren tussen o.a. HipChat en Slack. Waarom er uiteindelijk voor Slack is gekozen en niet HipChat, weet ik niet.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Barryvdh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:29:
[...]

Laravel ziet er inderdaad iets eenvoudiger uit. Dat maar eens proberen! :o

• Rutix
Slack ziet er nice uit maar ik heb toen ookal geprobeerd om Campfire erdoor te krijgen maar er was weinig belangstelling bij de mensen die daarover beslissen >.>

Nothing to see here!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Ziet er interessant uit, ook maar eens proberen.
TheNephilim schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:14:
[...]

Sinds maak ik er ook gebruik van, werkt heerlijk.

RTFM!

• Barryvdh
TheNephilim schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:14:
[...]

Deze niet vergeten dan als je phpStorm/Netbeans/fatsoenlijk IDE gebruikt ;)
https://github.com/barryvdh/laravel-ide-helper (zodat je autocomplete voor je Facades hebt)

• OkkE

OkkE

Rutix schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:25:
Slack ziet er nice uit maar ik heb toen ookal geprobeerd om Campfire erdoor te krijgen maar er was weinig belangstelling bij de mensen die daarover beslissen >.>
We wilde eerst ook Campfire gaan gebruiken, maar aangezien 37signals zich puur op Basecamp gaat focussen, zijn we opzoek gegaan naar alternatieven en bij Slack uitgekomen. Zoals ik zei, waarom we precies voor deze gekozen hebben en niet voor HipChat of een van de andere; geen idee. :)
.
_Moe_ schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:30:
[...]

Ziet er interessant uit, ook maar eens proberen.
Bevalt tot nu toe erg goed.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Barryvdh schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:33:
[...]

Deze niet vergeten dan als je phpStorm/Netbeans/fatsoenlijk IDE gebruikt ;)
https://github.com/barryvdh/laravel-ide-helper (zodat je autocomplete voor je Facades hebt)
PhpStorm 7.1.3 hier 8) Dus dat is geregeld xd

Heb Composer geïnstalleerd, Laravel geïnstalleerd met Composer en met laravel new heartbeat een nieuw project gestart. De Quick-start van Laravel even gevolgd en het gaat tot zover best goed eigenlijk! :o

Ik heb nog een kleine ontvangende kant nodig voor wat website heartbeats. Een WordPress plugin die de core versie en die van geïnstalleerde plugins verstuurt naar een server waarop dat netjes verzameld word. Het stelt niet heel veel voor, dus misschien een goed idee om dat (de ontvangende kant) in Laravel te maken.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 19:09
Bah notepad++, beetje m'n hele document tree inklappen als ik alleen de header in wil klappen :x

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JYQqOpA.png

Inklappen van de bovenste div sluit 't hele document, raar want de rest is gewoon keurig geregeld :')

[ Voor 66% gewijzigd door BeefHazard op 21-08-2014 16:31 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:07
Je sluit je #menu div niet af.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

• Douweegbertje
  • Laatst online: 20-09 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Sowieso is notepad++ per definitie al bah.

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:07
Och, voor snelle edits vind ik het af en toe wel handig.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

• Douweegbertje

Douweegbertje

Er zijn meer 'lightweight' programma's die geen IDE zijn, en veel meer 'kunnen' dan notepad++ :) Ik snap je punt wel, want ik heb altijd notepad++ redelijk okay gevonden. Totdat ik eens verder keek dan m'n neus lang was en toen vond ik aardig wat progs die 'beter' waren. Althans voor mij dan ;)
Maar sowieso, sublime text <3 (om er maar één te noemen).

• OkkE

OkkE

Atom d:)b

Kom, laten we weer eens een “welke IDE/editor is het beste” discussie beginnen. Dat is al lang geleden. :+

[ Voor 65% gewijzigd door OkkE op 21-08-2014 16:39 ]

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:22
En taart voor iedereen :p
* WernerL is weer een jaar ouder :(

@ hierboven: vim :)

[ Voor 13% gewijzigd door WernerL op 21-08-2014 16:50 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• Firesphere
  • Nu online

Firesphere

Yoshis before Hoshis

WernerL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:49:
En taart voor iedereen :p
* WernerL is weer een jaar ouder :(
Ik zie nergens taart :(

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Ben ik onlangs ook tegengekomen op The Verge: Slack is killing email

Zag er inderdaad echt de moeite uit. Ik denk dat het helaas moeilijk is om email compleet te vervangen. Het lijkt mij best handig om emails die naar het hele bedrijf uitgestuurd te worden te centraliseren maar de meeste conversaties zijn gewoon tussen enkele personen (teams). Hoe wordt dat dan precies aangepakt?

Daarnaast wil ik ook niet dat alle "emails" centraal staan waar iedereen ze kan bekijken. Ik stuur soms wel eens wat zaken naar een collega waarvan het niet de bedoeling is dat het management ze leest, hoe gaat Slack daarmee om?

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Argh. Swype update. Wat LELIJK is het geworden. Vreselijk. Veel te dik font voor de letters :r

• Firesphere
  • Nu online

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dat Slack ziet er uit als Hipchat.

Verwijderd

Douweegbertje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:35:
Er zijn meer 'lightweight' programma's die geen IDE zijn, en veel meer 'kunnen' dan notepad++ :) Ik snap je punt wel, want ik heb altijd notepad++ redelijk okay gevonden. Totdat ik eens verder keek dan m'n neus lang was en toen vond ik aardig wat progs die 'beter' waren. Althans voor mij dan ;)
Maar sowieso, sublime text <3 (om er maar één te noemen).
Ik hou van SublimeText (zie ook Rubinski's blog: Mijn workflow - En dan is er nog iets). Ik heb echter ook nog steeds NPP geïnstalleerd voor de rechtermuisknop-edit (klik met je rechtermuisknop op het bestand, open with NPP).

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 19:09
Zijn allemaal afgesloten maar ingeklapt want anders wordt het een reusachtige screenshot :p

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• incaz
Andere shit dan. Was informatie aan het categoriseren en een frontend, veel werk maar bijna klaar - blijken de categorieen niet geexporteerd te kunnen worden. Dat is wel een klein beetje boel veel jammer, uren werk, mogelijk grotendeels voor niets. (En Spelende Vrouw, wat heeft u nu geleerd? EERST kijken hoe spul geexporteerd wordt en of je dus wel voordeel hebt van die hippe functies die zo leuk lijken in je frontend.)

Hmm, ik zou nog een html-ripperdinges kunnen schrijven :P

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:21
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:03:
[...]
Daarnaast wil ik ook niet dat alle "emails" centraal staan waar iedereen ze kan bekijken. Ik stuur soms wel eens wat zaken naar een collega waarvan het niet de bedoeling is dat het management ze leest, hoe gaat Slack daarmee om?
SMS? ^^

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:51
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:03:
[...]
Ik stuur soms wel eens wat zaken naar een collega waarvan het niet de bedoeling is dat het management ze leest, hoe gaat Slack daarmee om?
Ik ben wel benieuwd waar dat soort mail dan over gaat; als je niet wilt dat het management het te zien krijgt moet je het misschien niet via de company mail doen dan.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Verwijderd

farlane schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:35:
[...]

Ik ben wel benieuwd waar dat soort mail dan over gaat; als je niet wilt dat het management het te zien krijgt moet je het misschien niet via de company mail doen dan.
Oh, dat hoeven daarom niet altijd slechte dingen te zijn hoor.
Klein voorbeeldje: We zijn vorige week met wat collega's naar een shooting range geweest hier in de buurt. Een collega heeft dat voor ons voorgeschoten en wij zullen dat dan ook terugbetalen. Dit soort discussies horen mijn insziens niet thuis op een plek waar alle werknemers dit kunnen lezen. Er staat dus welliswaar geen gevoelige informatie in, maar het heeft ook geen toegevoegde waarde om het ergens te posten waar iedereen er aan kan.

• HMS

HMS

OkkE schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:36:

Kom, laten we weer eens een “welke IDE/editor is het beste” discussie beginnen. Dat is al lang geleden. :+
this d:)b

• incaz
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:38:
[...]Er staat dus welliswaar geen gevoelige informatie in, maar het heeft ook geen toegevoegde waarde om het ergens te posten waar iedereen er aan kan.
Wat trouwens ook een andere vraag oproept: wat als je zit met dossiervorming? Oftewel - dat je moet bewijzen dat je iets hebt aangegeven? In hoeverre hou je zelf de beschikking over je informatie, of ben je dat direct kwijt als de sysadmin je eruit kickt? (Overigens ook een risico voor veel gewone mail hoor, zeker nu dat in toenemende mate in the cloud staat en je het bovendien vaak niet naar buiten mag meenemen... maar het maakt je soms wel kwetsbaar. En nee, niet iedereen werkt in een omgeving waar je erop kunt vertrouwen dat daar integer mee omgegaan wordt.)

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
OkkE schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:36:

Atom voor Go (bij gebrek aan beter).
WebStorm voor JavaScript en PhpStorm voor PHP. Ben fan van Jetbrains producten :)

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 09:59
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:38:
[...]

Oh, dat hoeven daarom niet altijd slechte dingen te zijn hoor.
Klein voorbeeldje: We zijn vorige week met wat collega's naar een shooting range geweest hier in de buurt. Een collega heeft dat voor ons voorgeschoten en wij zullen dat dan ook terugbetalen. Dit soort discussies horen mijn insziens niet thuis op een plek waar alle werknemers dit kunnen lezen. Er staat dus welliswaar geen gevoelige informatie in, maar het heeft ook geen toegevoegde waarde om het ergens te posten waar iedereen er aan kan.
Je kan primate messages sturen in slack, zover ik weet kan een admin/owner dat niet lezen.

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:22
Nu wel *O*

En een taart zonder chocolade speciaal voor jouw :>

Afbeeldingslocatie: http://maddikookt.files.wordpress.com/2012/02/img_1761.jpg

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• Firesphere
  • Nu online

Firesphere

Yoshis before Hoshis

WernerL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 18:40:
[...]

Nu wel *O*

[afbeelding]
O+ Gefeliciteerd :)

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
Heel fijn, een custom directive voor AngularJS doet het prima in een standalone project, maar zodra ik hem in het echte project hang rendert hij niets meer. :/

Het enige verschil dat ik heb kunnen ontdekken is de aanwezigheid van jQuery, misschien dat die zich net iets anders gedraagt dan de standaard meegeleverde jQLite. -O-

We are shaping the future

Verwijderd

WernerL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 18:40:
[...]

Nu wel *O*

[afbeelding]
Gelukkige verjaardag!

• Alex)
Na 2,5 week wat nieuw speelgoed mogen ontvangen voor de Nexus 5 die ik pasgeleden heb gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R1jFWvsl.jpg

Draadloze laders. Werkt goed! :D

Verwijderd

Dat ziet er inderdaad best cool uit! Duurt het even lang om je telefoon op te laden op die manier? Waar heb je ze gekocht?

• Alex)
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:34:
Dat ziet er inderdaad best cool uit! Duurt het even lang om je telefoon op te laden op die manier?
Ik heb ze pas vandaag binnen gekregen, ik heb nog niet de gelegenheid gehad om te kijken hoe lang het duurt om de telefoon op te laden. Wat ik her en der op internet lees is dat een deel van de energie verloren gaat, de efficiëntie is lager en dus duurt het opladen langer dan met een draadje.

's nachts lijkt me dat echter niet zo'n ramp. Of een telefoon nou anderhalf of 3 uur doet over het opladen, je slaapt dan toch.
Waar heb je ze gekocht?
China :)

Ik heb er meteen twee gekocht, eentje zet ik morgen op m'n bureau op kantoor. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Alex) op 21-08-2014 20:41 ]

Verwijderd

Alex) schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:40:
[...]
Ik heb ze pas vandaag binnen gekregen, ik heb nog niet de gelegenheid gehad om te kijken hoe lang het duurt om de telefoon op te laden. Wat ik her en der op internet lees is dat een deel van de energie verloren gaat, de efficiëntie is lager en dus duurt het opladen langer dan met een draadje.

's nachts lijkt me dat echter niet zo'n ramp. Of een telefoon nou anderhalf of 3 uur doet over het opladen, je slaapt dan toch.

[...]

China :)

Ik heb er meteen twee gekocht, eentje zet ik morgen op m'n bureau op kantoor. ;)
Nee inderdaad, voor mij maakt het in principe ook niet echt uit hoe lang die dingen er over doen om mijn gsm op te laden, ik laad hem namelijk ook enkel 's nachts op.

Ik denk dat ik er ook een stuk of 2 / 3 ga kopen. Heb meteen ook wat vrienden met een Nexus ingelicht. Hebben ze er niet al te moeilijk over gedaan bij de douane? Ik veronderstel dat ik er uiteindelijk een 10-tal zal kopen, dat zal het misschien wat moeilijker maken?

• Alex)
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:45:

Ik denk dat ik er ook een stuk of 2 / 3 ga kopen. Heb meteen ook wat vrienden met een Nexus ingelicht. Hebben ze er niet al te moeilijk over gedaan bij de douane?
De douane heeft totaal niet moeilijk gedaan. Op de pakbon stond:
2x
Cell phone charger
Value $3
Zolang de waarde onder € 22 blijft hoef je (in Nederland) geen invoerrechten en omzetbelasting te betalen.
Ik veronderstel dat ik er uiteindelijk een 10-tal zal kopen, dat zal het misschien wat moeilijker maken?
Dan splits je het toch gewoon op in een paar bestellingen? Verzenden is toch gratis :P

edit: Na een kwartiertje is er ongeveer 6% acculading bijgekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Alex) op 21-08-2014 21:11 ]

• Caelorum
Alex) schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:29:
Na 2,5 week wat nieuw speelgoed mogen ontvangen voor de Nexus 5 die ik pasgeleden heb gekocht:

[afbeelding]

Draadloze laders. Werkt goed! :D
Oh, die zijn best mooi! Ben zelf van plan deze te kopen als mensen me niet voor zijn, maar anders ga ik voor die van jou ^^:
Afbeeldingslocatie: http://imgs.inkfrog.com/pix/onfine2008/0T771H_onfine.jpg
Alex) schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:54:
[...]
Opladen via Qi en dergelijke methoden gaat altijd wel langzamer dan een fatsoenlijke USB lader, maar dat mag de pret niet drukken toch :)

[ Voor 16% gewijzigd door Caelorum op 21-08-2014 21:17 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:50

RayNbow

Kirika <3

Alex) schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:54:
Hmm, welk toestel? Ik kan zo wat het dubbele laden in de helft van de tijd met de draadloze Nokia lader in m'n auto.

Ik moet leren lezen... ik las "uurtje" i.p.v. "kwartiertje". :X

[ Voor 10% gewijzigd door RayNbow op 22-08-2014 10:57 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Gamebuster in "Mokprobleem" < schaamteloze reclame, wilde m eerst hier posten, maar ik heb er een apart topic voor gemaakt

[ Voor 170% gewijzigd door Gamebuster op 21-08-2014 21:21 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Alex)
Caelorum schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:16:
[...]

Oh, die zijn best mooi! Ben zelf van plan deze te kopen als mensen me niet voor zijn, maar anders ga ik voor die van jou ^^:
[afbeelding]
Die zijn ook mooi!
Opladen via Qi en dergelijke methoden gaat altijd wel langzamer dan een fatsoenlijke USB lader, maar dat mag de pret niet drukken toch :)
Precies!
RayNbow schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:16:
[...]

Hmm, welk toestel? Ik kan zo wat het dubbele laden in de helft van de tijd met de draadloze Nokia lader in m'n auto.
Nexus 5.

• Caelorum
Is ook niet zo'n moeilijke vraag toch? Vraag me ook af hoe je er op bent gekomen ^^

• Gamebuster
Caelorum schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:21:
[...]

Is ook niet zo'n moeilijke vraag toch? Vraag me ook af hoe je er op bent gekomen ^^
Ik wilde 2 mokken verplaatsen van m'n keuken naar mijn werkruimte, ik vroeg me af wat de snelste manier is en vond het leuk om er een topic over te maken, kijken wat voor discussies er loskomen.

• Douweegbertje

Douweegbertje

Maak je toch gewoon koffie op je desk. Wij (op het werk) hebben ook gewoon een old-school koffieapparaat op één bureau van iemand staan :+

• Gamebuster
Douweegbertje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:25:
Maak je toch gewoon koffie op je desk. Wij (op het werk) hebben ook gewoon een old-school koffieapparaat op één bureau van iemand staan :+
Ik en mijn vriendin drinken thee, 0.6liter per mok. Met een volle waterkoker krijg je max 3 mokken eruit. Moet je alsnog water halen dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Gamebuster op 21-08-2014 21:27 ]

• Caelorum
Oh, en gefeliciteerd, WernerL!

Verwijderd

Caelorum schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:16:
[...]

[afbeelding]

[...]

Een vriend van mij stuurde deze ook door. Ze zouden net iets beter zijn dan diegene die Alex) heeft gekocht. Toch vind ik die van Alex) wat mooier en ga die dan ook bestellen.

Heb daarnet even geprobeerd en helaas accepteren ze geen American Express :(

• Alex)
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:40:
[...]

Een vriend van mij stuurde deze ook door. Ze zouden net iets beter zijn dan diegene die Alex) heeft gekocht. Toch vind ik die van Alex) wat mooier en ga die dan ook bestellen.
Ze zijn erg licht, het meegeleverde USB-kabeltje is zowat zwaarder dan de lader zelf. :P
Heb daarnet even geprobeerd en helaas accepteren ze geen American Express :(
Probeer het eens via PayPal. Ik had ook wat problemen met de creditcardbetaling, maar toen ik - met dezelfde kaart - via PayPal betaalde lukte het wel.

Verwijderd

Alex) schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:46:
[...]

Ze zijn erg licht, het meegeleverde USB-kabeltje is zowat zwaarder dan de lader zelf. :P

[...]

Probeer het eens via PayPal. Ik had ook wat problemen met de creditcardbetaling, maar toen ik - met dezelfde kaart - via PayPal betaalde lukte het wel.
Ja, die laatste optie heb ik dus net geprobeerd. Ik link liever geen credit cards aan een online account (het zou niet de eerste keer zijn dat credit cards worden buitgemaakt) maar ik vrees dat ik in dit geval geen andere optie heb.

Anyway, ik ben momenteel dus bezig mijn credit card te linken wat een aantal dagen gaat duren en daarna bestel ik er een paar :)

• Douweegbertje

Douweegbertje

Gamebuster schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:27:
[...]

Ik en mijn vriendin drinken thee, 0.6liter per mok. Met een volle waterkoker krijg je max 3 mokken eruit. Moet je alsnog water halen dus.
mja, wees nou maar blij dat je eens beweegt. Ik zou juist 2x lopen, is goed voor je. :Y)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Vraagje: wat gebruiken mijn mededevschuur.NETters om PDF's te genereren? Op google vind je het meest over iTextSharp maar die heeft een hele gore AGPL licentie. Ik mag van de baas een library uitzoeken die we de komende paar jaar gaan gebruiken.

Ik heb zelf een lijstje gemaakt met daarop onder andere PdfSharp, Winnovative, Spire.PDF, Foxit PDF en EvoPDF. Het is alleen een beetje lastig kiezen omdat je van al die marketingwebsites niet veel wijs wordt :)

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

:(

Visual Studio werkt IntelliSense niet meer bij. Als ik wat refactor of verander komt dat er niet bij te staan (dus dan is een @compile-geldige call ineens rood onderstreept)

• Douweegbertje

Douweegbertje

Zo vies is het niet?.. Je betaald of je maakt je applicatie opensource :D
Ik zal morgen eens kijken wat wij nu eigenlijk gebruiken lol. Volgens mij één of ander oud ding, wat overigens wel prima werkt. Kan het zo 123 niet vinden.

Mja mijn ervaring met dit soort libs; alleen de betaalde zijn -echt- fatsoenlijk. Zijn hier en daar wel wat libs die 'okay' zijn.. maar nog steeds niet helemaal chill.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Douweegbertje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:32:

Mja mijn ervaring met dit soort libs; alleen de betaalde zijn -echt- fatsoenlijk. Zijn hier en daar wel wat libs die 'okay' zijn.. maar nog steeds niet helemaal chill.
Ze zijn eigenlijk allemaal (op één na) betaald :) (en dan gelijk fors ook... Volgens mij is er nog genoeg ruimte voor concurrentie in die markt :P)

• Douweegbertje

Douweegbertje

Tja, have fun met maken :)

• Rutix
Alex) schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 18:57:
Heel fijn, een custom directive voor AngularJS doet het prima in een standalone project, maar zodra ik hem in het echte project hang rendert hij niets meer. :/

Het enige verschil dat ik heb kunnen ontdekken is de aanwezigheid van jQuery, misschien dat die zich net iets anders gedraagt dan de standaard meegeleverde jQLite. -O-
Wat vind je trouwens van AngularJS? Ze willen hier binnenkort ook wat mee gaan doen maar ik heb het nog nooit gebruikt :+

Nothing to see here!

• Alex)
Rutix schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:14:
[...]

Wat vind je trouwens van AngularJS? Ze willen hier binnenkort ook wat mee gaan doen maar ik heb het nog nooit gebruikt :+
Erg prettig om te gebruiken, maar je moet jezelf wel echt een Angular-mindset aanleren. Het ontwikkelt heel anders dan wanneer je een site in elkaar knutselt met bijvoorbeeld jQuery.

Zodra je het eenmaal werkend hebt kun je wel snel nieuwe dingen bouwen en uitproberen. Zo vind ik het kunnen watchen van een object in je scope (observer) heel krachtig.

Ik ga denk ik morgen jQuery uit het project halen. Ik heb het niet nodig, het hangt er alleen maar in omdat het in de project template zat en ik het er nog niet uit heb gehaald. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Alex) op 21-08-2014 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Avalaxy schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:18:
Vraagje: wat gebruiken mijn mededevschuur.NETters om PDF's te genereren? Op google vind je het meest over iTextSharp maar die heeft een hele gore AGPL licentie. Ik mag van de baas een library uitzoeken die we de komende paar jaar gaan gebruiken.

Ik heb zelf een lijstje gemaakt met daarop onder andere PdfSharp, Winnovative, Spire.PDF, Foxit PDF en EvoPDF. Het is alleen een beetje lastig kiezen omdat je van al die marketingwebsites niet veel wijs wordt :)
PhantomJS + Rasterize.js. Een beetje html + print css klussen, tegen rasterize vertellen waar 't staat en presto, pdf'je als output. Zeker als je toch al een webapp aan het maken bent waar je print css voor hebt is dit echt ideaal. (Gebruik het zelf onder Linux, maar ik zie ook een download voor Windows)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Dartlang aan't proberen. Voelt een beetje als NodeJS/Javascript done right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

"Even" een tabel legen op bep. rijen na. In een kolom zonder index. In een tabel met 2M records. Op een niet zo snelle server :+
Ja, de bug zit nog steeds in mijn programma en ik moet nu de tabel legen om de nieuwe versie te deployen.

10min and counting :X

edit:
(1916720 row(s) affected)
00:13:02!!!

Wauw :')

[ Voor 15% gewijzigd door F.West98 op 22-08-2014 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Alternatief: kopieer die rijen naar een tweede tabel (INSERT INTO tabel2 [kolommen] SELECT [kolommen] FROM tabel1 WHERE id IN (collection), oorspronkelijke tabel droppen, en rijen terugkopiëren? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Alex) op 22-08-2014 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 14:55
Een goedemorgen!

Iemand een bakkie?

* Solopher slingert een Jura machine in de cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Goedemorgen.

* OkkE heeft wel behoefte aan koffie. Beetje opstart problemen dankzij ‘t bier gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:50

RayNbow

Kirika <3

Douweegbertje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:32:
Zo vies is het niet?.. Je betaald of je maakt je applicatie opensource :D
Het is vies omdat er betere opensource licenties bestaan. :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:51
Avalaxy schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:18:

Wat is de input? Als het html is, http://wkhtmltopdf.org/ (icm http://www.megustaulises....-to-pdf-with-pechkin.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Iemand toevallig interesse in de beta van de Mailbox App voor OS X? Heb nog 3 ‘invites’ over. :)

Mailbox beta App

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb Mail.app al, waarom zou ik overstappen op Mailbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Geen idee... Omdat het een fijne app is met (imho) handige features als “Later” en o.a. “To Read” lijst? :) Ik heb Mail.app nooit serieus gebruikt, ben van web based Gmail direct overgestapt naar Mailbox. Maar de optie om mails later (na paar uur, paar dagen of paar weken, bijv.) terug te laten komen in je inbox vind ik vooral erg fijn voor m'n werk mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
OkkE schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:20:
Geen idee... Omdat het een fijne app is met (imho) handige features als “Later” en o.a. “To Read” lijst? :) Ik heb Mail.app nooit serieus gebruikt, ben van web based Gmail direct overgestapt naar Mailbox. Maar de optie om mails later (na paar uur, paar dagen of paar weken, bijv.) terug te laten komen in je inbox vind ik vooral erg fijn voor m'n werk mail.
Vind je werk het ook fijn dat je mail nu door Google *en* Dropbox wordt gelezen gescanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Laatst online: 02-06 12:29
wouterwouter2 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:28:
[...]

Vind je werk het ook fijn dat je mail nu door Google *en* Dropbox wordt gelezen gescanned?
boeit mij vrij weinig... mijn mail staat toch al bij google.. en ik denk dat het prima gaat werken met mailbox op mijn iDevices.. Dus mocht je nog een invite over hebben kom maar door Okke :)

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

wouterwouter2 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:28:
[...]

We gebruiken al lange tijd Gmail op werk en m‘n baas kwam met Mailbox, dus lijkt me geen issue nee. :)

Pagina: 1 ... 14 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.